Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

A Heti Hetes és Körmendi János emléke

Fekete leves

2008. január 15. 00:26 kiricsizoltan 138 komment

Nem tudom, megfigyeltük-e, hogy a vasárnapi Heti Hetesben Sir Edmund Hillary haláláról sikerült megemlékeznie a társaságnak, de a szintén múlt héten elhunyt Körmendi Jánoséról valahogy nem. Pedig. Pedig Körmendi János egy kicsivel közelebb áll hozzánk, mint a 7 liter tüdőkapacitású hegymászó. A Madách színház is közelebb van, mint a Mount Everest, Gálvölgyi most ott játszik, ahol annak idején Körmendi. És az elhunyt színművész a klasszikus Optikus című jelenetben még együtt is szerepelt Gálvölgyivel. És gondolom, Farkasházynak is úgy egyébként, csöndes hétköznapokon van róla egy csomó tök érdektelen, több óra hosszúságú anekdotája, csak ilyenkor nem jut eszébe egy sem.

A műsort egyébként pénteken vették föl, Körmendi János haláláról pedig szerdán értesülhettek az emberek a médiából. (A színész vasárnap halt meg).

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szkuli 2008.01.15. 09:54:23

Körmendi János szerdán hunyt el, a Heti Hetes felvétele pedig mindig (már vagy 8 éve) csütörtökön van. Ennyi a megoldás, nem kell összeesküvés elméleteket gyártani meg fikázni, világegyetemes baklövésről beszélni.

szkuli 2008.01.15. 09:56:18

besültem, nem kérek kommenteket, belátom hibám.

Alien 2008.01.15. 09:56:53

Viszont pénteken (azt hiszem) az emegyen volt egy jó két órás megemlékezés Körmendiről, benne az Alföldi féle interjúval. Az nagyon jól sikerült szerintem. Amúgy vasárnap végig azt vártam a HH-ben, hogy mikor emlékeznek meg a kollégák. Fura volt, hogy nem, de remélem, lesz róla szuó a következőben.

Héttörpe (törölt) 2008.01.15. 09:58:02

Igen, én olvastam, elég egyértelmű, nem? Nem baj, ha nem vallod be, a te fajtád nem szokott semmit sem elismerni. Nem baj, ha idézel is belőle, csak a te szellemiségedtől távolinak éreztem Árpa sorait. Hiszen te olyan okos és művelt vagy. Legalább, mint Hernádi.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.01.15. 10:00:28

"a Heti Hetes felvétele pedig mindig (már vagy 8 éve) csütörtökön van"

Mióta az adás átkerült szombatról vasárnapra, a felvétel napja is ugrott egyet, szóval most már péntek, de ez lényegtelen az ügy szempontjából.

baum · http://reflektor.blog.hu 2008.01.15. 10:04:03

Hernádi eljátssza a naivát, Farkasházy az okostojást, Bajor meg a részeges félművelt taplót? A múltkor véletlenül belenéztem, éppen a politológusok gyöngye, Kéri László játszotta el - gondolom persze kikacsintva -, hogy nem értette azt a poént ami a buddhizmus velejére utalt, az ürességre való törekvésre. Háromszor is kikacsintott, harmadszorra is úgy csinált mintha nem értené. Profi nevettető az is.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.01.15. 10:05:06

Na jó, szerintem álljunk le egymás sértegetésével, sehova se vezet, ha most totál ismeretlenül "az én fajtámról" kezdesz el beszélni, amit inkább nem akarok megérteni. Elég ha én tudom, hogy igazat mondok, és magasról teszek rá, hogy te mit hiszel el, és mit nem. Részemről a témát lezártam. Nagyon remélem nem ismerlek személyesen.

osztovata 2008.01.15. 10:06:00

Körmendi vasárnap halt meg de csak szerdán jelentették be. Dondolom a család nem akart korai felhajtást.

kukacka 2008.01.15. 10:10:40

Kukacka válasza:

Először is, amit írtam szigorúan politika mentes vélemény volt. Aki azért kritizált, mert "politikai véleményt" írtam, az kapásból magából indult ki. :)
Én nézem a műsort, pedig politikailag nem értek vele egyet.

A kritika a szinvonalnak szólt, éppen azért, mert ezektől a szereplőktől sokkal jobbat várna az ember a múltjuk alapján. Igenis bűn, amit időnként előadnak. BŰN a szakma ellen. Időnként baromira felidegel a pojácáskodásuk és gondolom nem én vagyok az egyetlen, aki unja már ezeket a kínos kis jeleneteket.

Egyébként pedig komolyan azt gondolom, hogy szándékosan hagyták ki Körmendi Jánost a műsorból, éppen a szoros kapcsolat miatt. Szerintem a szereplők is pontosan tisztában vannak a saját "szinvonalukkal", és nem tartották illőnek beszúrni a "megemlékezést". (És ez most pozitív kritika, a gyengébbek kedvéért.)

Májkül 2008.01.15. 10:12:47

Emberek! Mirõl vitatkoztok? A Heti Hetes az nem az RTL Klub gyászrovata. Ezért nem is fogják kötelezõ jelleggel beolvasni az elmúlt héten elhunyt összes ember nevét.
Van aki úgy érzi, hogy mégis meg kellett volna emliteni a Körmendit, van aki szerint meg nem. Ez a szereplök és a szerkesztök suvenyir (sic) joga, hogy eldöntsék, hogy mi megy le az adásban.

szinkrobi · http://iszdb.hu 2008.01.15. 10:13:27

Most csak találgatunk, hogy miért nem volt szó az adásban Körmendiről.

De mi lett volna ha a CC (Zoli) meg is kérdezi a rendezőt, vagy az RTL-t?

Akkor tudnánk, hogy mi történt...

Halvány Görény 2008.01.15. 10:13:28

valóban kár, hogy ilyesmi jött ki a témaindító bejegyzésből, ez a hetihetes fikázás is ilyen "zacskós gyűlölet" lett, nem kell hozzá gondolkodni.

én is vártam, hogy valakinek eszébe jut ott Körmendi János (azt valamiért nem hiszem, hogy elhangzott, csak nem került adásba), kár, hogy így alakult.

kukacka 2008.01.15. 10:16:48

szinkrobi 2008.01.15. 10:13:27

Telitalálat!

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.01.15. 10:21:08

kukacka, nekem azért ennyire nem rossz a véleményem a színvonalról (ha neked igen, és még politikailag se értesz velük egyet, akkort miért nézed?), de az tény, hogy vannak olyanok, akiket kevésbé kedvelek. Bajor pl. tényleg nagyon pojáca, őt én is lecserélném szívesen. De pl. Hajóst kifejezetten szeretem, és azt is sajnálom, hogy Alföldi nem jön többet, bár teljesen méltánylandó indok (sőt, elvárás), hogy amíg egy kis független színház igazgatója megteheti, hogy politikai véleményt fogalmazzon meg, addig a Nemzeti Színház vezetője már nem.

Héttörpe (törölt) 2008.01.15. 10:21:54

Fedor! Mi van ha ismersz személyesen? Megversz? A te fajtádtól kitelik barátom...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.01.15. 10:24:40

Újfent magadból indulsz ki. Ha ismernél, akkor biztos nem tételeznél fel rólam ilyet. Csak arra céloztam, hogy nem szeretnélek személyesen ismerni, se több, se kevesebb.

úrilány 2008.01.15. 10:29:26

az előbb elkezdtem írni, hogy nem is olyan vészesek a hsz-ek, ahhoz képest, hogy éjjel mire számítottam, de ez a "a te fajtád"ozás, felülírta a véleményem,sajna, úgyhogy inkább offolok kicsit:

uraim, (feltételezem, nem hölgyeim), bármily furcsa, de aki a blogomon harminkettendszer is a "censored" feliratú képre kattint, az harmindkettedszer is a főoldalon fogja találni magát, és nem valami "titkos" fényképalbumban. Tudom, tudom, most lelőttem a poént, (már ha az), de van egy szint, amikor úgy érzem, most már meg kell szánnom az internet szerencsétlen áldozatait :P

whippet 2008.01.15. 10:30:28

Hirtelen megugrott a "milyenjószínészvolt"
Körmeni János ( nyugodjék békében ) és milyen paraszt a 7i7s, kommentek száma.
Körmendinek, nem a szakma, "csak" Sas József kunyizta állandóan a Kussuth-díjat.
Talán ha a halála előtt is tetszettek volna méltatni Körmendi Jánost hitelesebb lenne.

Mivel valóban hibát követtek el a szerkesztők, és a 7i7 szereplői , remélhetőleg canossát járnak a következő adásban.
Bár,azt sem szeretném, ha heti gyászjelentés rivat is lenne, az adásban.

Azt meg köszönöm, hogy az Index szépen emlékezzett meg róla.

Héttörpe (törölt) 2008.01.15. 10:39:51

Vajon mit jelenthet az, hogy a te fajtád? Kódolt zsidózás lenne a részemről? Vagy csak egy bizonyos alacsony szellemi szintű réteget jeleznék vele? Mindenki azt ért bele, amit akar. Mindenkit jellemez, hogy mit ért bele. Én csak azt mondom, hogy ezt a te fajtád Fedorkám úgysem fogja fel soha. És úrilány! A tiéd sem.

sarasvati / sütifej (törölt) 2008.01.15. 10:40:48

Fedor!!!!
Menjünk inkább színházba, barátom:))
Ne foglalkozz senkivel.
Pussz

Héttörpe (törölt) 2008.01.15. 10:42:33

Vagy Fedor! Menjél inkább vissza a stop.hu-ra.

Dr.Mervin kormánybiztos (Afrika Cárja) 2008.01.15. 10:43:30

Na, bántottak itt már mindenkit... Szerencsére abban mindenki egyetértett, hogy Körmendi János jó szinész volt. Nyugodjék békében.
A Heti Hetest nem a nagy gázsikért hozták létre, hanem orbánozni. A gázsi ennek az ára volt. Ritkán nézek bele, szinvonala régóta a bányászbéka feneke alatt van. Méltatlan a résztvevőkhöz, akik azért szinházban valóban... (Néha...:-)

úrilány 2008.01.15. 10:44:49

örülök, hogy megismerhettelek, héttöprpe, és gondolom, mások is :lol: :P

Tomivagyok · http://www.genital-herpes-relief.org 2008.01.15. 10:48:04

bármennyire is szeretem nézni a hetihetest, énis hiányoltam belőle...
de aztsem tudom elképzelni, hogy gálvölgyinek, vagy farkasházynak nem jutott volna eszébe...
aztán meg kitudja...

kukacka 2008.01.15. 10:52:38

Fedor 2008.01.15. 10:21:08

Én is Hajós miatt nézem és Alföldi is jó volt, de a legjobb a kettő együtt. Én speciel Hernádit is bírom. Bajort és Steve-t kinyomnám, mint pattanást, Váncsát szeretem hallgatni, Kérit is, Farkasházynál kimondottan idegesít, hogy képtelen végigmondani egy szimpla sztorit 5 percen belül, pedig néha tényleg érdekes lenne. Kern előremegírt kis jeleneteitől pánikszerű távirányító-nyomogató görcsöt kapok. Gálvölgyi kb. olyan, amilyen szokott. A legborzasztóbb Kolláth György volt, de ő úgy látszik mindenkinél leverte a lécet, mert száműzték az ATV-re, bár mintha mostanában már ott sem látnám.
(Ebből is látszik, hogy bármit képes vagyok megnézni, ami akár egy halvány vigyorcsírát is ígér.)

A Heti hetes úgy amúgy még mindig sokkal jobb, mint az IrigyMirigy, BagiNacsa, SasJóska, meg a többi, amit tényleg képtelen vagyok végignézni.

(Egyébként Angliában a hasonló műsorban mindössze ketten vagy hárman szerepeltek és folyamatosan szórták a poénokat. Have I got a news for you? vagy valami ilyesmi volt a címe.)

Yeto 2008.01.15. 11:02:11

Én azt bírom, hogy aki fikázza a Hetit, az mind szó szerint idéz belőle. Most ez hogy van? Olyan szar hogy hétről hétre megnézik? Vagy a "Magyar" "Nemzet" minden héten készít egy kivonatot, hogy most miért kell őket utálni?

Én pl rühellem a Fábry és Győzike show-kat, de hat ökörrel nem tudnának odavontatni a tv elé hogy megnézzem, és idézni sem tudnék belőle pont ezért.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.01.15. 11:07:22

"Menjünk inkább színházba, barátom:))"

Én speciel holnapután tényleg megyek, és pont egy nagy fideszes lesz a főszereplő (de kit érdekel, jó színész, és kész), de el ne hidd, amit írok, mert az én fajtám úgyis csak hazudik, aki meg ezt állítja, az sose :-) Mint mondjak, az ilyenekről mindig az "Ember, Aki Sohase Hazudott" jut az eszembe, akki képes volt ezt a CNN-en is kijelenteni magáról, miközben talán ő az egyetlen politikus, akinek bírósági papírja van arról, hogy hazudott, de hagyjuk, mert ez már tényleg nagyon off...

mickeyknox 2008.01.15. 11:07:24

csak úgy tudod fikázni, ha láttál belőle valamit. egyébként meg az a baj, hogy anélkül fikázol, hogy nem is láttad.
nem hiszem, hogy azzal, hogy körmendiről nem emlékeztek meg "színésztársai" (nagy levegő) a heti hetesben, egy kicsit is csökkentene az érdemein. aki rendszeresen nézi, nem ez fog hiányozni belőle.

Ybl 2008.01.15. 11:11:31

Úrilány úri családból származó nőihölgyet jelent. Olyan családokban viszont nem néznek Heti Hetest. Sock to the System !

orica 2008.01.15. 11:12:10

Héttörpe olyan, mintha egybe szorult volna mind a hét törpe gonoszsága. Csak kötözködik, kötözködik mindenkivel, de igazából senki nem ugrik rá. Ettől még idegesebb. Nincs valahol egy Hófehérke aki magával vinné egy kis terápiára?

ludwig 2008.01.15. 11:13:51

Valaki írta (nem a név a lényeg) :
"Nem tudom, hogy (pl.) Burkina Faso-ban mennyire fikázós a lakosság."
Burkina Fasso jelentése: "a becsületes emberek országa". Nem én mondom, ők mondják. Na akkor hogy is van ez nálunk?

úrilány 2008.01.15. 11:15:07

ybl, most megnyugodtál, hogy ezt elmondhattad? akkor örülök, hogy segíthettem rajtad:P

sarasvati / sütifej (törölt) 2008.01.15. 11:17:29

javaslom, hogy ha nagyon anyázós kedvében van néhány t. kommentelő társam,menjen subbára.
Pákós poszt van:))

Ybl 2008.01.15. 11:20:50

Én nyugodt voltam eddig is. Jókat mosolygok a kommenteken, és a hozzájuk tartozó névválasztásokon....érted, ugye?

kukacka 2008.01.15. 11:21:44

Ez a fikázós stílus egyáltalán nem magyar jelenség. Legalább is a médiában biztosan nem. Az már más kérdés, hogy nálunk ez nagyon "bejön", vagyis termékeny talajra hullik a messzi tájról idesodort mag.

:) vagy inkább :(

kukacka 2008.01.15. 11:23:31

PS: a parlagfű pl. amerikai, mégis jobban burjánzik nálunk, mint az őshazában.

Sushi 2008.01.15. 11:28:04

szégyen!
ennyit érnek, egytől-egyig...

úrilány 2008.01.15. 11:28:48

akkor jó :)
s mivel a "fiktív" név mögötti személyt nem ismered... meddő lesz ez a beszélgetés, érzem, nagyon is meddő...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.01.15. 11:30:03

"Én nyugodt voltam eddig is. Jókat mosolygok a kommenteken, és a hozzájuk tartozó névválasztásokon....érted, ugye?"

Kiváncsivá tettél. A Fedorból milyen következtetést vontál le? :-)

Dallas 2008.01.15. 11:36:49

Én már megint a szokásos szarrrágást látom itt is..
Aki nézi a HH-est és nem Vezér párti, az egy büdos komcsi, a k anyját. Igaz, h már közel sincs annyi politika benne, mint régen (sőt) és osztják a kormányt is, de mind1, ezt csak az tudja, aki nézi. Szerintem is még így, erőtlenül is sokkal jobb műsor, mint az összes többi humorosnak szánt a kertvkben. Az is biztos, h baloldali emberek ülnek ott, de ezt be is vállalják, nem akarnak "függetlennek" látszani, mint pl a Hírtv beszélgetős műsorai. Biztos azért mondjuk, mert zsidó mind és azok meg ennyire ravaszak..

Körmendy óriás humorista volt, rendkívül tehetséges ember, jól mutatja a magyar helyzetet, hogy csak halála után esik róla szó. Meg az is, h szinte egy barátja támogatta őt, az is a Sasjózsi volt, aki azért nem egy színvonal. Ez van. Kultúra náne.

genghis 2008.01.15. 11:40:49

Héttörpe
Te vagy a het vicce! Kulonben is mindenki takarodjek aki nem ugy gondolja ahogy te! Mindenhonnan!
Irgum-burgum! Te os demokrata, te!
Tudom, most mar en is az a fajta vagyok.
Takarodok is.
:)

Dallas 2008.01.15. 11:43:16

Ki ez a féleszű héttörpe? Minek foglalkoztok annyit vele?

Dr. Stein (törölt) 2008.01.15. 11:44:21

"Én már megint a szokásos szarrrágást látom itt is.." - olvasva a kommentedet, magam is erre gondolok.

Nehuzdle Merrosz 2008.01.15. 11:45:00

"Jaj de jó dolog a Heti Hetest pártalapon fikázni, biztos vagyok benne, hogy akik ezt teszik, azok javarészt nem is nézik, csak halloták a polgári körben, hogy ott állítólag nem szeretik a Viktort, és ezért gyűlölni kell őket." Fedor
Aha. Halkan és tisztelettel jegyezném meg, hogy itten egy mondaton belül "elköveti" Fedor Úr azt a hibát, amivel vádol... Mer ugye valszeg Fedor Úr nem jár polgári körbe - ha van még ilyen egyáltalán.

dr. Veér Farkas 2008.01.15. 11:47:40

Borla · www.mohacsinfo.hu 2008.01.15. 07:40:39

Farkasházi baromságokat beszélt (ahogy általában szokott) a varjakról. Az emlegetett vakvarjú ugyanis nem egy látáshibás varjú, hanem egy külön madárfaj, a "rendes" neve bakcsó.

Gálvölgyi és Hernádi tényleg jó színész, Bajor "művész úr" viszont tehetségtelen ripacs. Színpadon is.

Viszont amit a Heti hetesben előadnak, az tényleg szörnyű (meg kéne próbálni Bajor és Farkasházi nélkül, Hajós szerintem telitalálat, ilyenből kéne még néhány, csak hát próbálgattak ott bulvármenőket - Uj Péter, Para-Kovács, de talán még Tóta W. is -, de élőben 0 volt a humoruk. Lehet, hogy szét kéne nézni 1-2 kocsmában, és onnan össze lehetne szedni kicsit jobb humorú "beszólogatóembereket".
(Én mondjuk kipróbálnám Majkát is, a politikai meggyőződését nem ismerem, szerintem nincs neki, de humora és nagy pofája van, szóval szerintem kb. Hajós szint lehetne. Meg elég jó volt Csapó Dudi, amikor szerepelt.)

Ybl 2008.01.15. 11:11:31
"Sock to the System !"
Zokni a rendszernek?

dr. Veér Farkas 2008.01.15. 11:50:57

Fedor 2008.01.15. 11:30:03
"A Fedorból milyen következtetést vontál le?"

Mivel ez az orosz Fjodor (Ferenc) név régies átírása (az orosz a ë - jo - betűre csak tankönyvben teszi ki a pontot, így e-nek olvassa az oroszul nem tudó), egyértelmű, hogy te kriptokommunista vagy (bármit jelentsen is) :-)

(Én meg tudok kicsit oroszul, úgyhogy én is lebuktam. Bassza meg! :-)

Ybl 2008.01.15. 11:53:58

Én azt hittem itt kommentelünk és nem beszélgetünk... :-) Bár a névválasztás valamicskét elárul a gazdiról.
dr. Veér-nek: Hosszú lenne elmagyarázni. Aki ismeri honnét van, az érti.

dr. Veér Farkas 2008.01.15. 11:56:31

Ybl 2008.01.15. 11:53:58
Azért csak próbáld meg.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.01.15. 11:57:28

" Nehuzdle Merrosz 2008.01.15. 11:45:00 "

Ha úgy vesszük, persze igazad van, mert valóban, nem járok/jártam polgári körbe, de azért konkrétan is ismerek olyat, aki viszont igen, és csak annyit tud mondani Heti Hetesről, hogy aljasok, de amikor rákérdeztem, hogy szokta -e nézni, akkor persze az volt a válasz, hogy azt a szemetet nem, de olyanok mondják, akiknek ad a szavára (jellemzésként: élete egyik maradandó és pozitív élménye volt, hogy egyszer kezet fogott az Orbánnal). Jó barátom egyébként, de speciel politikailag nem értünk egyet, szoktunk is jókat vitatkozni, szerencsére maradandó harag nélkül. Ha úgy vesszük, róla általánosítottam, élve a költői túlzás eszközével :-)

úrilány 2008.01.15. 11:59:39

Fura, én szoktam errefelé beszélgetni is... biztos bennem van a hiba, meg még abba a néhány hozzám hasonlóban (ó a magamfajták :lol:), aki partner ebben. *-)

Dallas 2008.01.15. 12:00:19

Stein barátom, szaladjál vissza az MNO-ra. Apropó a Stein-el mennyire szeretnek ott téged? Szuicid figura lehetsz..

bobrooney 2008.01.15. 12:05:38

Ha már megemlítetted a Gálvölgyivel közös paródiát. Az optikus www.youtube.com/watch?v=kDUrSWHxclw

tatuli 2008.01.15. 12:08:05

Szerintem meg szimplán azért nem tettek róla említést (mármint Körmendi János haláláról... ui. kicsit eltértünk a témától), mert nem tudtak róla. Lehet, h korábban volt a felvétel, vagy mittomén, lehetett bármi oka, amiről nem tudunk, de remekül lehet emiatt (is) szidni őket. Ui. máskor is volt megemlékezés, és ha Hillary halála szóba került, nem hiszem el, hogy Körmendi senkinek se jutott volna eszébe.

Azért, mert baloldaliak, és vannak köztük ripacsok, és szófosó "humoristák", és kinek tetsző, kinek nemtetsző színészek, azért szerintem emberek is, s ahogyan a nép nagy része szerette és tisztelte Körmendi Jánost, szerintem (és merem remélni, hogy igazam van), az ott ülő hetek is!!!

wachaz · http://tvmusor.tv 2008.01.15. 12:09:01

Dallas 2008.01.15. 11:36:49

Respect. Minden szavaddal egyetértek.

Tesla 2008.01.15. 12:11:00

Hülyék vagytok mind, akik ilyen hosszan vagytok képesek kommentálni és mindig ugyanazt mondani csak várni, hogy lehessen valahol. Menjetek inkább sétálni vagy egyetek egy almát.

Fisk 2008.01.15. 12:12:40

Azt hiszem, Dr.Stein a Helloween nevű együttes kiváló számából szedte nevét.;)

Amúgy meg minek ölitek ezen egymást? Jövő héten tuti megemlékeznek Körmendiről. Aki akarja, megnézi, aki nem, nem. Uff.

Vad.Korte (törölt) 2008.01.15. 12:12:49

A HH már rég halott. Nagy néáha belenézek 2 percre, egyszerűen nem vicces. Mit vártok egy halottól...?

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.01.15. 12:13:54

"Mivel ez az orosz Fjodor (Ferenc) név régies átírása (az orosz a ë - jo - betűre csak tankönyvben teszi ki a pontot, így e-nek olvassa az oroszul nem tudó), egyértelmű, hogy te kriptokommunista vagy (bármit jelentsen is) :-)"

Az fel se merült benned, hogy sok Rejtő Jenőt olvastam? :-) Ugyanis a névadóm Kwasztics Fedor, a bárzongorista. Egyszerűen megtetszett a neve minden hátsó gondolat és ideológia nélkül...

Nyufó 2008.01.15. 12:19:20

Én a magam részéről örülök, hogy nem kezdtek el ömlengeni Körmendiről, és itt nem arra gondolok, hogy bármi bajom lett volna vele. Inkább attól fordul ki a belem, hogy amikor meghal egy-egy színész vagy ismert ember, rögtön azok is a legjobb barátai voltak, akik egyébként szóba sem álltak vele. Aki szerette Körmendit, úgyis szeretettel gondol rá, ehhez sztem nem kell a tévében kínos ömlengéseket végighallgatni.

Joepardy 2008.01.15. 12:25:43

kukacka 2008.01.15. 10:52:38
szó szerint így gondolom én is :) nagy emberek, ha egymásra találnak

kukacka 2008.01.15. 12:28:43

A stein az szikla, vagy nem? Egyébként minden, ami németül van, az automatikusan zsidó? És mi van a 100 millió némettel, osztrákkal, svájcival, stb. ők is mind zsidók, mert német nevük van? És mi van a nácikkal? Nekik is német nevük volt.....

Egyébként csak nálunk ciki az orosz, nyugaton trendi.

Meg különben is: én vagy félszáz nevet beütöttem, mire elfogadta véletlenül a kukackát. Úgy megörültem, hogy így maradtam, pedig egyáltalán nem is ez akartam lenni.

jossh 2008.01.15. 12:34:54

Nekem feltűnt, hogy az első rész feltűnően rövid volt, az egésznek pedig 23.45 körül vége is lett. A port.hu szerint 0.25-kor kezdődött volna a következő műsor, bár ebben benne van az 5 perces híradó is.
így is eltűnt közel fél óra az előre tervezettből.

Sokkal izgalmasabb az, hogy miért kellett feltehetőleg az utolsó pillanatban ekkor részt kivágni a műsorból.
Esetleg a Körmendis megemlékezés is ennek okán maradhatott ki.

Bruzsy · http://rockonlelkek.hu 2008.01.15. 12:40:49

Azért a magyar internetes kultúrát milyen jól jellemzi, a hozzászólások száma, nem? :D

Más cikkeknél jó esetben összejön 10-20, itt meg már 100-nál tartunk. Hiába, mindenkinek megvan a véleménye mindenről (köztük nekem is :D). Abban biztos vagyok, hogy Körmendi nem véletlenül maradt ki a műsorból, nem elfelejtkeztek róla. Valószínűleg az olló áldozata lett a róla szóló rész is.

Amúgy ugyancsak a kultúrát jellemzi, hogy akinek nem tetszik vki a HH-ben az Viktormániás, aki meg nézi és tetszik neki, a komcsi. Ezt hívják szánalmasnak, tudjátok? :D

Héttörpe (törölt) 2008.01.15. 12:44:40

Fedor! "Ha úgy vesszük, persze igazad van, mert valóban, nem járok/jártam polgári körbe, de azért konkrétan is ismerek olyat, aki viszont igen, és csak annyit tud mondani Heti Hetesről, hogy aljasok, de amikor rákérdeztem, hogy szokta -e nézni, akkor persze az volt a válasz, hogy azt a szemetet nem, de olyanok mondják, akiknek ad a szavára "
Ugyanezt ugatják a komcsik a hír TV-ről. Egyszer nem néztek még bele a műsorokba, de permanensen nyomják a fikázását. Én valóban láttam már sok HH-t, de nem mondanám, hogy állandó nézőjük lennék. Egyszerűen érdekel a baloldal mélysége is néha. Na nem baj, hamarosan úgyis vége lesz. Egy szerencsés kormányváltás után egyesek börtönbe mennek, mások külföldre takarodnak, néhány kereskedelmi TV bezárja kapuit. Mit mondjak alig várom már. Szép új világ lesz bolsik nélkül Magyarországon.

Nyufó 2008.01.15. 12:45:31

jossh! a teletext szertint fél órával később kezdődött volna, csodálkoztam is, hogy már elkezdődött a 7i7. Szóval a fél óra nem a műsor miatt "hiányzott" sztem

Bruzsy · http://rockonlelkek.hu 2008.01.15. 12:45:49

És természetesen maximális tisztelet a kivételnek, aki nem kezdett el fikázni, vagy a fikázókat fikázni... Ez lenne a normális véleménynyilvánítás alapja.

Nyufó 2008.01.15. 12:46:41

Héttörpe!
"... aztán felébredsz, hogy bilibe..."

Bruzsy · http://rockonlelkek.hu 2008.01.15. 12:49:31

"Egy szerencsés kormányváltás után egyesek börtönbe mennek, mások külföldre takarodnak, néhány kereskedelmi TV bezárja kapuit."

Hát, erre már volt egyszer példa a magyar történelemben (hogyha a TV-k helyett más sajtóorgánumokat helyettesítünk be) de az 1957-től volt... És mit mondjak, nem vagyok rá büszke, hogyha valaki pártállástól függetlenül azt az időszakot eleveníti fel újra.

solesz · www.index.hu 2008.01.15. 12:50:10

sziasztok,

Körmendi János nagyon vicces, vidám szerepeket játszott, poénjainak 70-80%-át a gumiarcra alapozta, amit az ördögitől az angyaliig folyamatosan tudott változtatni.

Mint színész nem volt nagy.

Hogy a heti hetesben megemlékeztek-e erről vagy sem, az tök mindegy.

Kedves 7i7es kedvelők és utálók. Egyikőtök se gondolja, hogy a 7i7es lenne olyan fontos, hogy ott be kell jelenteni halálhíreket.

Bár a hozzászólások alapján a jobboldaliak rombolni kívánják a műsor nimbuszát, de implicite ezzel a tevékenységükel mégiscsak a 7i7es státusát erősítik. Fel kellene hagyni a nagy odafigyeléssel.

úrilány 2008.01.15. 12:51:59

"Bruzsy 2008.01.15. 12:40:49
Más cikkeknél jó esetben összejön 10-20, itt meg már 100-nál tartunk."
És most azt képzeld el, minél több hsz van, annál nagyobb az esélye, hogy aki később jön, azok között lesz olyan is, aki el sem olvassa azokat, csak vaktában lövöldöz a többi hsz-re való reflektálás címszó alatt :)

Imádlak, internet :P

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.01.15. 12:52:37

Nagy az Isten állatkertje, és alacsony a kerítés... A rémHÍRTV munkásságát talán ne keverjük ide (beleszoktam nézni, érdekel a jobboldal mélysége néha, hogy egy klasszikust idézzek), épp most szaladnak bele a jelek szerint egy hamisítási ügybe... Egyébként stílusod alapján biztos voltam benne, hogy rendszeres nézője vagy :-)

dr. Veér Farkas 2008.01.15. 12:54:23

Fedor 2008.01.15. 12:13:54
Kvasztics, de emlékeim - és a regény - szerint ő is orosz.

Bruzsy · http://rockonlelkek.hu 2008.01.15. 12:57:55

úrilány, jelentem, teljesítettem a feladatot, elolvastam előtte az összes hsz-t (bár nem volt könnyű, hisz voltak, amiken inkább szánakoztam) :-)

Amúgy Fedor, kérlek ne általánosítsunk. :P Én is nézek HírTV-t, nézek mtv-t, nézek ATV-t, nézek Echo TV-t. Hogy miért? Mert szeretem hallani mindkét oldal véleményét a bizonyos dolgokról, és ezután függetlenül, magamnak levonni a következtetést és meghatározni a véleményem... Vagy ezt hívják ingadozó választónak? :P

úrilány 2008.01.15. 13:00:19

Bruzsy 2008.01.15. 12:57:55
úrilány, jelentem, teljesítettem a feladatot, elolvastam előtte az összes hsz-t (bár nem volt könnyű, hisz voltak, amiken inkább szánakoztam) :-)

Jajjajajajajajajajj, nem úgy érteni kérem szépen, nem úgy érteni azt :))

Bruzsy · http://rockonlelkek.hu 2008.01.15. 13:01:44

Akkor mea culpa, elnézést kérek! :))

dr. Veér Farkas 2008.01.15. 13:01:46

Héttörpe 2008.01.15. 12:44:40

"gy szerencsés kormányváltás után egyesek börtönbe mennek, mások külföldre takarodnak, néhány kereskedelmi TV bezárja kapuit."

Hát mester, azt hiszem, te még mindig a kommunizmusban élsz. Szólok, hogy menj ki az utcára, már 18 éve nem az van.
Szóval előbb hal meg még az unokád is, mint hogy a kereskedelmi tévék bármelyike bezárja kapuit.

Azt a Szép új világ c. művet meg olvasd el. Akkor majd rájössz.

solesz 2008.01.15. 12:50:10
Körmendi nagy színész volt. Nagy karakterszínész. Ő játszott ugyan drámákban is (és azon belül nemcsak komédiákban), de a nép annyira a komikus szerepekhez társította, hogy akkor is felnevettek, amikor belépett a színpadra.

Ahogy nagy színész pl. Eperjes is, de ő is karakterszínész, a kicsit agybajos szerepeket bírja. Kabarészínészként elég nehezen állná meg a helyét.

kiricsizoltan · http://comment.blog.hu/ 2008.01.15. 13:03:10

solesz 2008.01.15. 12:50:10

ha megtennéd, hogy elolvasod mégegyszer a posztot, akkor azért nagyon hálás lennék. de legalább az első mondatot. köszi!

is 2008.01.15. 13:15:35

LGT: S.R emlékére:

"néhány olyan ember sajnált, aki sosem szeretett
mások kiváncsian várták, kié lesz a szereped"

tényleg az döngesse most a mellét, aki ezt egy-két-három éve is megtette. kezdve a poszt írójával (nehogy visszakeressünk egy régebbi posztot)

mickeyknox 2008.01.15. 13:16:30

jókat lehet itt röhögni, hétről-hétre mindig előkerül a politika, és a szegény kommentelőknek elszáll az agya :-) pláne ha heti hetes van. a megoldás: tiltsák be, oszt mindenki boldog egyetértésben él tovább! bár olyan sokan már úgyse nézik...

Dr. Stein (törölt) 2008.01.15. 13:16:56

Fisk 2008.01.15. 12:12:40
Őszintén meghatódtam, tényleg így van.

Az orosz neveknek pedig tényleg megvan a maguk bája, ha angolosan írják át. Pl. a világ legszebb nője, Julia Timosenko, alig ad pár találatot, bezzeg a Yulia Tymoshenko.
És ahogy a Resident Evil II-ben mondták a kommandósok: Ohh, shet!

Vagy Nemeschek, a vírusirtó. Tényleg érdekes ez feltételezés, német nevű, akkor zsidó... és Reiner Wolfcastle? Heinrich Himmler? Horst Tapper?

kiricsizoltan · http://comment.blog.hu/ 2008.01.15. 13:22:41

is 2008.01.15. 13:15:35

keresgélj nyugodtan. ha van sok időd...

Gabba 2008.01.15. 13:29:20

Kiricsizoli, amint korábban felmerült, tényleg érdemes lenne megkérdezni az RTL-t, hogy szándékosan nem emlékeztek-e meg Körmendiről a műsorban, vagy csak böszmeségből.
Mondjuk én személy szerint még bízom a jövő heti adásban...

László100 2008.01.15. 13:30:23

Jaj de sok buta ember zárja el a közlekedési utakat a világban!!!Körmendi János jó-e, vagy sem? Heti hetes jó-e, vagy sem?MICSODA ŐRŰLTSÉG EGY LAPON EMLÍTENI, TE JÓ ISTEN MIÉRT BÜNTETED EZT AZ ORSZÁGOT? A "hetihetes" egy nagy szar, csupa kisbetüvel!!!!

copfocska 2008.01.15. 13:45:40

Kedves Mindenki! Ez a vasárnap volt az, amikor valamilyen csoda folytán az első perctől az utolsóig láttam a műsort. Tényleg nem volt meg benne az a tiszteletteljes emlékezés, ami megillette volna Körmendi Jánost (másokra való emlékezés szocializációjából fakadóan többet vártunk volna, illetve többet érdemelt volna K.J.), de ha jól emlékszem, akkor Gálvölgyi száját elhagyta egy félmondat, amiben egyértelműen, legalábbis számomra egyértelműen, Körmendire emlékezett/emlékeztek. Egymás fajtájának emlegetése kifejezetten izléstelen dolog! Tényleg nincs konstruktívabb kommunikációs eszköz a kezünkben?! Bármi legyen is a téma ...

Surgut 2008.01.15. 13:47:58

Egy kedves, beteg embert láttam a tévében beszélgetni Alföldivel. Nagyon jó volt őt nézni. Sajnálom, hogy nem láthatunk majd tőle sirvaröhögős új jeleneteket. Nyugodjon békében.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.01.15. 13:59:11

"Amúgy Fedor, kérlek ne általánosítsunk. :P Én is nézek HírTV-t, nézek mtv-t, nézek ATV-t, nézek Echo TV-t. Hogy miért? Mert szeretem hallani mindkét oldal véleményét a bizonyos dolgokról, és ezután függetlenül, magamnak levonni a következtetést és meghatározni a véleményem..."

Ezt akár én is írhattam volna (kivéve Echo TV, az nincs nálunk, és persze nálam inkább az internet az elsődleges, inkább ott űzöm a változatosságot), de azért azt te is sejtheted, hogy a HírTV nézői között nem a hozzánk hasonlóak vannak többségben :-)

átlátó 2008.01.15. 14:00:13

Az gondolom,hogy egy tisztességes mondat és egy felállás nem szerkesztői kérdés. Vagy jön magától,vagy nem jön. (És ha esetleg volt,de "kivágták", hát a konzekvenciát nem levonni,azonosulás.)

kukacka 2008.01.15. 14:18:49

Pákupátyel 2008.01.15. 13:54:49
Rest in piece!

------------

A fenébe, ez most itt sehogy se jó, mert vagy "Rest in pieces" vagy "Rest in peace".

Tudom, baromi geci vagyok...

Pákupátyel 2008.01.15. 14:24:12

Csak a neved miatt kukacoskocc, de igazságod vagyon.: Rest in peace! Ettől az elírástól eltekintve, tisztelet Körmendinek!!

kukacka 2008.01.15. 14:32:11

Pákupátyel 2008.01.15. 14:24:12

Bocsi, de ez nekem attól van, hogy engem is folyton folyvást.

Egyébként meg nem érdekes, hogyha magyarul írsz vérciki helyesírási hibákat, senkit sem érdekel, de ha angolul, azt tuti kijavítja valaki?

:))

Pákupátyel 2008.01.15. 14:38:12

eggyet értek. A magyar nyelvel hálistenek nics semi gondom. Mértis használok felengzös külföldi nyelveket? nem értem. Szerintem csak felakarok vágni mássok ellött. Sebaj ezen túl csak magyarul irok.

sarasvati / sütifej (törölt) 2008.01.15. 15:47:54

hehe....hazajövök és mi vár? azt hittem már vége:)))

Szia Stein!:)))

Dr. Stein (törölt) 2008.01.15. 15:51:45

Szóval odavoltal, aha! Hiányoltalak is.

sarasvati / sütifej (törölt) 2008.01.15. 16:02:20

Doki, én már nem mászom bele ilyen meddő "vitákba".
Mások butasága viszont szórakoztató:)))

dr. Veér Farkas 2008.01.15. 19:12:28

Pákupátyel 2008.01.15. 14:38:12
"A magyar nyelvel hálistenek nics semi gondom."

Az írásod ezt mindenestre elég jól leplezi.

solesz · www.index.hu 2008.01.15. 20:48:13

kiricsiz !

értem én zoltán, hogy miről írsz.

de tekintettel a 7i7es kizárólag balos és jobbos közértelmezésére, várható, hogy a commentek tekintetében szarnak majd a poszt lényegére.

Kérdés persze, hogy explicit szeretted volna a polidili határára kitűzni hilary és körmendi zászlaját, de az eredményt tekintve és ahogy ezt már itt-ott-amott írtam már: szép egy kórust énekeltetsz itt.
süti beállítások módosítása