Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Hadas Kriszta felébred

Napló + Tánczos

2008. január 14. 15:45 kiricsizoltan 46 komment

A Naplóban nem tudja a jobb kéz, mit csinál a bal. Hadas Krisztina igazságot oszt, csak azt nem tudja, miről. Gyorsan szögezzük le, hogy ez a poszt nem arról szól, hogy Tánczos Gábor bűnös-e, és ezt még sokszor el is fogjuk mondani a biztonság kedvéért. És azt sem vitatjuk, hogy a Tánczos-ügyben már régóta csak a vádlottról van szó, és lassan mindenki elfeledkezik a meggyilkolt kislányról.

A probléma akkor jön, amikor egy újságíró úgy tesz, mintha nem lenne tisztában a média és szűkebben a Tv2 működésével. Riportot készít a "körmendi közhangulat"-ról, leutazik Körmendre és "meglepi, amit tapasztalt", képzeljék, a körmendiek nem hiszik, hogy Tánczos a gyilkos. Frei Tamás szokott ilyen felismeréseket tenni arab milliomosok nappalijában. Az ilyen riportokba nem árt egy pszichológus is, aki magabiztosan hasaz, mellébeszél arról, hogy körmendi lakosok "Körmend szülöttjének érzik ezt a negatív hőst", és hát hogy emiatt valószínűleg, de nem biztos. Aztán Hadas ítéletet mond "Körmend önjelölt bírói és nyomozói"-ról, mármint a helyiekről, akik szerint Tánczos ártatlan, majd fölveszi bölcsészszemüvegét, kecskeszakállt ragaszt, és eljátssza a messzire tekintő értelmiségit: "rendőrnek, ügyésznek, bírónak ebben az országban szerintük nem lehet igaza, teljes a bizalmi válság". "Hát ilyen a helyzet Körmenden."

Szerintem meg nem Körmenden "ilyen" a helyzet, hanem a Naplóban. Úgyhogy most mondok is valamit, lehet, hogy a Napló csapatának ez új lesz. A Tánczos körüli legújabb érzelmek és vélekedések nem csak úgy lettek, nem csak úgy képződtek a körmendiek agyában, nem csak úgy maguktól burjánoztak, mint a parlagfű az árokparton. Van egy tök érdekes dolog a világon, talán már Hadas is hallott róla, az a neve, hogy média. Idegen szó, de könnyű megjegyezni.

A médiát remekül használó édesanya és ügyvéd jóvoltából már jóval Tánczos kiszabadulása előtt tele volt a minden azzal, hogy Tánczos "ártatlanul ül". Ne feledjük azt sem, hogy Tánczos ügyvédje még könyvet is írt a dologról, ami szintén hírértékű eseménnyé vált - és tök véletlenül nem a körmendiek tették azzá. Merthogy ez az egész felhajtás a médiának is teljesen jól jött, hiszen volt min rágódni. Aztán jelent meg egy könyv a téves bírói ítéletekről, ezzel is végighaknizta az összes szereplő a tévécsatornák műsorait. Mindezeket ügyesen sikerült egymáshoz tapasztani a móri ügy nyomozásának kudarcaival, majd az így keletkezett nagy barna masszát Tánczos édesanyjának, ügyvédjének aktív közreműködésével a média újra megszórta a Tánczos-ügy (állítólagos) kérdőjeleivel, akkor, amikor Tánczos közelgő szabadulása volt éppen az aktuális hír. Nos, így történhetett, hogy a körmendi polgárok most éppen nem meglincselni akarják Tánczos urat, hanem befogadni.

Nehogy félreértés legyen, mi sem tudjuk a körmendi gyerekgyilkosság ügyében a nagy igazságot, nem is erről beszélünk, hanem a média szerepéről és egy béna riporterről, egy szenzációhajhász riportról, ami le akarja rántani a leplet, de úgy hogy a fontoskodó forgolódás közben saját csatornáját is seggbe rúgja. Elég csak véginézni, hogy a Tv2 hogyan és mennyit foglalkozott azzal, hogy Tánczos ártatlan-e. Hogyan emlegették együtt a Pusoma-üggyel, még ha nyilván nem is az volt a szándék, hogy teljesen egybemossák a kettőt. Ha valakinek van ideje, végignézheti ezeket az interjúkat és eldöntheti, hogy vajon kik és hogyan alakították azt a közhangulatot, amit Hadas Krisztina több éves álmából fölriadva értetlenül nézeget. És persze nem a Tv2 egyedül a ludas, benne volt ebben nyakig az egész média úgy, ahogy van. Írjuk csak be a Tv2, vagy a Nap-Kelte videótárának keresőjébe a Tánczos szót, egyből előpattan egypár videó. És a média szerepéről Tánczos hőssé emelésében éppen a meggyilkolt kislány édesanyja, és éppen a Mokkában beszélt.

Persze az is simán lehet, hogy Hadas Kriszta mindezt nagyon jól tudja, szerette volna felhívni arra a figyelmet, hogy a meggyilkolt kislányról mindenki elfelejtkezett, de ezt mégse tehette úgy a Naplóban, hogy közben a manipulatív médiát ostorozza.  

És még egy apró adalék. Tánczos bimbózó ausztriai kapcsolatáról nem Hadas Krisztának és a Naplónak nyilatkozott először Dr. Somos Zoltán, ahogy azt Hadas sugallja, sajna ez már novemberben el lett sütve.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bruzsy · http://rockonlelkek.hu 2008.01.14. 15:56:17

Nem szeretnék nyilatkozni az ügyben, szóval OFF lesz a kérdés:

A videóban is megjelenő kétbetűs drogérialánc karácsonyi kampányán a mosolygós kislány nem a kedvenc "akárkit megtalálok bárhol" hősünk? :) Ha nem, akkor sorry... :D

sarasvati / sütifej (törölt) 2008.01.14. 16:21:46

írnék, de inkább nem...
kedves ismerős rokona volt a kislány:((
hányinger amit a tévék csinálnak egy tragédiából.
és most visszafogtam magam.

Garison 2008.01.14. 16:27:00

Szomorú és egy vidám dolog ugrottak be a riport kapcsán.
A szomorú: a Pusoma ügy...
Ki emlékszik már rá?Kit érdekeltek az erről készült amúgy hatásásos filmek?Pusoma végül öngyilkos lett,mert melót és kértéritást se kapott.
Táncosnak meg felajánlanak máris állást?
Ez mi?
Sztem rasszizmus..

A másik meg a South Parkban már kifigurázott emberi hülyeség:Free hat az epizód címe..Engedjétek szabadon Sapka Karcsit a csecsemőgyikost..Tudom Táncos csak a bíróság szerint gyilkos..Nekem fogalmam sincs,de tényleg a szánalmas lekonf igazság lenne:
láthatják, 2008-ban ez a helyzet Magyarországon.

TCM 2008.01.14. 16:35:25

Aki Naplót néz az sikeres ember nem lehet. Amúgy az a műsor az újságírás mélypontja. Az összes ott dolgozó "riporter" visszaadhatja a diplomáját, ha van neki egyáltalán.

[bradley] 2008.01.14. 16:55:03

Amikor kiderült, hogy sosem járt a Shanghai-i Hősök tere-másolatnál, azzal végképp kiírja magát a magyar médiából. Nem akarok én neki rosszat, csak hát aki tényfeltáró újságíró, vagy mi a szösz, és egyszer bizonyítottan nem mond igazat, annak a későbbiekben sem tud hinni az ember. Aki nem emlékezne a kínos történetre: sajátként mutatta be kint élő magyarok fotóit, és úgy mesélte el a park sztoriját, mintha véletlenül találtak volna a helyre. Az élménybeszámolóból persze egyből rájöttek a képek valódi készítői, hogy valami nagyon sántít.

DYTA 2008.01.14. 17:26:50

Igy néz ki egy részrehajló, egyoldalú riportfilm. A riporternő többször a kislány halálára emlékeztetve érzelmi húrokat kivánt pengetni. Ha már az érzelemnél vagyunk: azt miért nem vetette fel, hogy mi van akkor, ha Tánczos mégse bűnös?! Azért, mert jogerős ítélet mondta ki bűnösségét?! Talán nem hallott még a Rajk perről, vagy egy sor 56-os perről, melynél ugyancsak beismerő vallomást tett az "elkövető"? Vagy azt hiszi, hogy a bíróságban nem emberek vannak, hogy azok - ha nem is szándékosan - de nem tévedhetnek?!Elvileg a jogerős ítéletet letöltött ember tiszta lappal kell, hogy induljon. Hogy ez mégsem lehet így, azt az ilyen részrehajló, bulvár híradások segítik elő!

kolestom 2008.01.14. 18:09:35

Az a baj, hogy ez nem részrehajló volt, hanem egyszerűen rossz. Kétségbeejtően rossz. Látszott rajta, hogy kiadták a feladatot, hogy "Kriszta, csinálj valamit a Táncos-ügyből". Annak meg vagy ennyi kedve volt, vagy csak ennyit tud.
A pszichológus szntem a tv2 házi agyturkásza is lehetett.
Az biztos, hogy még most is azon gondolkodom, hogy miről is szólt ez a ... valami.

gyz 2008.01.14. 18:20:27

Hadas K a legostobább hp, aki ma a médiában megfordul, a Jakupcsekkel együtt. Ők ketten ugyanis azok, akik - annak ellenére, hogy ugyanabban a szarban gázolnak nyakig, mint a Győzike-Anttka-félék - valamiféle értelmiséginek tartját magukat, és meg vannak győződve önnön fontosságukról.

hűdeutálom

szőke72 2008.01.14. 18:24:32

"Körmend szülöttjének érzik ezt a negativ hőst"!!!!!
Ezt melyik ujjából szopta???????

Fekete Pákó 2008.01.14. 18:36:29

Nagyon jó poszt, gyalázatos volt a riport. Nem is tudtam, hogy sírjak, nevessek, dühöngjek vagy mindet egyszerre, amikor ennyi ostobasággal szembesülök...

ezerhaju 2008.01.14. 19:03:57

Hadas? Napló?.......Győzike,Fásy Ádám, Fásy Zsülike...Blikk, Bors, Story...

cyberina 2008.01.14. 19:06:32

Na most az ilyen bulvársenkiket (Hadas és tsa) lécci ne hívjuk se újságírónak, se riporternek, mert nem azok. Függetlenül az anyagtól.

Primavera 2008.01.14. 19:13:05

Ha már a média és a "minőség" kapcsolata szóba került. "Remek" példa:
index.hu/politika/bulvar/pecs7986
Önkényesen kiragadnék 2 mondatot:
"Utasokkal teli megállóba rohant egy helyi buszjárat hétfő reggel Pécsett"
"A megállóban az áldozaton kívül nem állt más, az emberek ugyanis felszálltak egy percekkel korábban érkező járatra."

A cikk(író) saját magát hazudtolja meg. Ha másokat fikáztok - lehet, hogy jogosan -, akkor legalább a saját munkátokra is ügyelhetnétek.

criticus 2008.01.14. 19:18:54

Micsoda duma:" Tánczos csak a bíróság szerint gyilkos." Miért, ki jogosult még a bíróságon kívűl ítélkezni? Jó, hogy nem akarnak már ebben is népszavazást tartani!

Bruzsy · http://rockonlelkek.hu 2008.01.14. 19:55:10

A Tánczos ügyhöz még mindig nem szólok hozzá, csak H.K. személyéhez...

Nem Hadas K. volt az, aki először csinálta ezt a hangsúlyos beszédet a magyar televíióban? Amit azóta minden BKF-t végzett, magát riporternek valló KissAnita átvett, a Frei meg a "tökéletességre" fejlesztett? Hogy minden dologról olyan hangsúllyal tud beszélni, mintha most hallana ilyen dolgokról először... Mert ez a tragédia. Időjárásban is: hőMÉRséklet. haVASeSŐ stb....

OFF
Primavera, ajánlhatom, hogy olvasgasd a kapcsoszárójeles szennykonkurenciát (= origo). Ott minden második cikk ilyen hatásvadász, aztán meg koppansz. Amikor a Beowulf-nak kijött a trailer-e, megjelentettek egy cikket, hogy "Láthatjuk A. J. farkát!" (így, szó szerinti puritánsággal). Aztán amikor vki a hsz-ekben megjegyezte, hogy ti barmok, az a haja, akkor mi volt a cikkíró válasza: Nincs baj a cikk címével, mert azt lófaroknak is lehet értelmezni... Másik: "Hugh Laurie szökött rabot vert!" Istenem, ilyen címmel még a storymagazin se hoz le cikket... Pláne, hogy az a meglepő szerda esténként, hogyha a Szökés egyáltalán megközelíti a House-t (l. múlt heti nézettségek a junkie-n). Szóval inkább ott vannak a problémák. De abban igazad van, hogy az index is minél jobban elbulvárosodik, annál gyakrabban lesznek ilyen cikkek...
ON

Szóval egy szó mint száz, ide fog jutni minden média egy idő után, amíg ezzel tudja eladni magát...

insert_click · http://www.kutyapoint.hu/ 2008.01.14. 20:26:56

Bulvárverseny van a médiában, mint a mesében, ki tud nagyobbat füllenteni. Gálvölgyinek volt erre egy jó paródiája: Pista bácsi majdnem meghal, szálka ment az ujjába, akár vérmérgezést is kaphatott volna, és mint az köztudott - halálos. De szerencsére időben kihúzta.

Nekroteka 2008.01.14. 20:29:57

Bruzsy 2008.01.14. 15:56:17
"Nem szeretnék nyilatkozni az ügyben, szóval OFF lesz a kérdés:

A videóban is megjelenő kétbetűs drogérialánc karácsonyi kampányán a mosolygós kislány nem a kedvenc "akárkit megtalálok bárhol" hősünk? :) Ha nem, akkor sorry...:D"


Vegyük úgy, inkább nem kérdeztél hülyét.

Primavera 2008.01.14. 20:33:10

Bruzsy, nem értek egyet Veled, de ez nem is baj. Csak ha már saját magát cáfolja az index cikke, akkor minimum fura, hogy ők osztják itt a lekicsinylő jelzőket. Joguk van hozzá, de képmutató dolog. Lehet nincsenek is tudatában, mert nem olvassák a saját lapjukat. Inkább a tv2-t lesik. Ahhoz még olvasni sem kell tudni. :)

alfakán 2008.01.14. 20:44:39

Ugyanez volt a Toller-ügyről készült anyagban. Mindenki sajnálta, de arról nem beszéltek, hogy a levél miről is szólt is igazán. Úgy beszéltek a volt polgármesterről mintha az összes járandóságát el akarnák venni, holott csak arról van szó, hogy miért is jár neki még mindig a képviselői fizetés és a költségtérítés.

(_8()=szimpszon 2008.01.14. 21:05:38

Nekem az a rész tetszik, amikor odamegy a tatához, hogy mondja el a véleményét, és a amikor az elmondja ő felháborodottan szól, hogy ezt már nem hallgatja tovább pfff. szánalamas ez a nő a naplóval együtt!!!
u.i.:vágassa már le a haját!!!!!! vagy ilyen fejjel ne álljon kamera elé!

Ladavulin 2008.01.14. 21:12:10

Én csak azt nem értem, hogy miféle barom hozta meg ezt a 13-3 éves itéletet egy 11 éves lány torkának elvágásáért... Jó magaviselet??? Visszaengedni az átlag emberek közé??
A riportert meg a TV2 -öt teljesen fölösleges minősíteni, mert az önmagáért beszél...
Egyébként én sem tudom, hogy ő ölte e meg, de csak elitélték habár tény, hogy a magyar igasságszolgáltatás sz..t se ér, bár ilyen ügyekből szerintem csak gazdagabb embereket mosnának ki...
Annyit azért hozzáfüznék annak a baromnak illetve riporternek a müsorához, hogy a hős szót nem igazán kellene használnia, ha egy gyerekgyilkosról forgat filmet...
Tudom, hogy elétette a negatív kifejezést, de az kiben marad meg?
Amire tényleg kiváncsi lennék, ha tényleg megállapították a bünösséget márpedig megtették, miért csak 13 évet kapott???
érthetetlen....

KKoppany 2008.01.14. 21:44:57

Jé! Zoli személyében megvilágosodott az Index! Hallelúja!!! :)

Angyalokat, fanfárt, most azonnal, sokat, sokat!!!

Ez az első lépés: talán megvilágosodik majd szépen lassan a TV2, az RTLKlub, a Népszabadság, 168Óra, ATV, és talán végül, legeslegvégül, mikor mindenki a mellét döngeti hangos könnyekkel siratva az elmúlt 19 évet, amikor tehettek volna valamit a magyar demokráciáért: Istenem! Visszaéltem a kezemben lévő hatalommal! Hazudtam! Hazudtam, amikor ahelyett, hogy azt tettem volna, amire a népemnek és országomnak szüksége van, és felvilágosítottam volna az embereket, az olvasóimat/nézőimet a valóságról (és ami mögötte van :)), egyéni ízlésemet, a főszerkesztőm utasítását, vagy csak az egyszerű szerkesztőségi közhangulatot követve ócska pártpropagandát folytattam!
Isten bocsássa meg nekem!

Hát bocsásson meg nektek a Jóisten drága kedves médiamunkások, amiért telehazudtátok a fejünket és a lelkünket, amiért hazudtok még mindig, és egyre nagyobbakat, hogy bekötött szemmel semmi egyébre ne legyünk már jók, mint hogy vásároljunk, amíg beledöglünk.

Zoli! Köszönöm, visszaadtad a reményt bennetek, újságírókban!

dr. suck-o-mat 2008.01.14. 21:48:29

tánczos vs. simekkitty - "a hálál a ragadozó ellen".

Zsuzsaa 2008.01.14. 22:33:17

Nos, Hadas meg az egész TV2 valóban szánalmas. De ezt ugye már írták. És valóban az index is bénázik. A közelmúltban azt írtátok, hogy Szeged egyik városrészében viperával sebesítettek meg járókelőket. Ad egy akit viperával megküldenek, annak befellegzett. Ad kettő abban a városrészben lakom. Szóval kicsit megijedtem. Aztán meg mégsem. Mivel kollega vagyok, vagy mi szösz, osztottam kettővel, és ráadásul forgattam is a dologról. Szóval nálam az igazság. Ad három. Az nincs. Tanulság: a fahusáng nem vipera. A magyar média pedig magát hackeli. Na ez az igazán szánalmas.

(_8()=szimpszon 2008.01.14. 22:55:02

Hogy mennyire szánalamas a TV2: a polgármester ugyebár BEBES István, de nekik sikerült azt kiírni feliratba (9:06-nál),hogy BÉRES István, és ez gyakran előfordul a tényekben és egyéb magas színvonalú műsoraikban is.
Szóval gratuláljunk TV2-nek, és Naplónak!
Ezek tényleg nem tudják, hogy mit csinálnak.

agybaj 2008.01.14. 23:53:38

KKoppany! ha már hazugság, akkor tegyük hozzá a nemzetet, a demokratát, a kurucot és persze a "forradalmi" hírtv-t, csak a tárgyilagosság kedvéért. :)

Sushi 2008.01.15. 00:43:30

A bejátszó penetra mivolta, illetve a "riporter" minősíthetetlen interpretációja nálam is kibaszta a biztosítékot. Hogy itt Hadaská Nagyasszony lesz a téma, már a műélvezet közben borítékoltam. Aztán elolvastam a véleményeteket és nem csalódtam. :) Amellett, hogy egy rakás szar, amit kiad a kezei közül, még hülye is szegény (nagyon hülye) - az meg hogy nem tud magyarul beszélni, fogalmazni, csak hab a tortán.

Tehetségtelen, pitiáner médiaszélhámos.

Hadas Krisztinkát hitelesnek maximum hipószaggal, takarítónőként lehet elképzelni, amint épp egy aluljáró, resti vagy közintézmény klotyóját takarítja: gumikesztyűs kezében wécékefe, kopott nylonszatyrában és ócska táskájában pedig már reggel óta ott figyel a "szocialista megőrzésre átvett", minden nap jól megérdemelt wc papír, hipó meg ultra...

Csakhogy (!) stílusa, attitűdje, modora, tudása, szakmai alázata közelébe sem ér egy takarítőnőének, meg ugye képzeljük el, hogy nézne ki az a folyosó, ablak, lépcső, amit hadaska takarít?... Mint ez az anyag.

Sushi

drphd 2008.01.15. 00:50:31

Bocs, az előbb rosszul klikkeltem.
Mit keres ez a Hadas még a médiában? Hogyan meri újságírónak nevezni magát? Ez a nő a stupiditás csimborasszója, abnormálisan nagy egóval. Persze, ha van kereslet a "tudására"...

kifli 2008.01.15. 01:02:57

Hát ez az, mit keres a médiában. Mit keres ott a Jakupcsek? Amikor 156-odszorra azt mondja a nagy fogyásban, hogy sziasztok kicsikéim...akkor már meg akarom ölni. Vagy a Liptai, akiről süt a bunkóság, mégis nyomatják orrba-szájba. Hol élünk...????:)

kukacka 2008.01.15. 01:13:56

Pedig szerintem most hogy Sváby leléceltették, kevésbé bulvárgagyi a Tapló. A mélypont szerintem az volt, amikor kimentek Németországba egy kamu interjúra csak azért, hogy az ország népe láthassa milyen pofát vág egy világhírű korcsolyabajnoknő, mikor közlik vele, hogy a neve magyarul azt jelenti, hogy PÖCS.
Ennél mélyebbre már nemigen lehet, ugyebár, tehát a szinvonal szükségképpen emelkedik....

Egyébként jár egy jó pont Azuráknak, azért ahogy "lerendezte" a macsekfullasztó seggfej rendezőfenomént, aki szerint "mindenki ugyanolyan bűnös, aki egyáltalán foglalkozott az esettel" és érezhetően csak saját magát próbálta mentegetni. Nekem ez a popo-pofa kivágta a biztosítékot, így a körmendi riportot már nem is láttam.

Vader nagyúr 2008.01.15. 01:30:01

Vessetek meg, eleinte bírtam a Naplót.
Mára egyszerűen okádék. Végleg ignorálom.
Ennyi.

por 2008.01.15. 01:51:38

"csontzókéssel mészárolta le családját a rátóti anya" "12 éves kislányával véres küzdelmet vívhatott"... (index)
írtam nekik, hogy a küzdelem szót ne társítsák negatív cselekményhez. meg azt, hogy küzdelmet inkább az a rémült, zavarodott kislány vívhatott - ahogyan a gyerekek mondják - a mamával...

másnap ezt a címet olvasom: "feladta magát a 18 éves fiút agyonverő srác" (index) ez jó: a gyilkos srác... háát sráácok!

már várom a belező cukicsajszit... :):(

KKoppany 2008.01.15. 07:25:41

Persze Agybaj! Tegyük hozzá! Csináljuk meg! Legyünk tárgyilagosak! Mert a HírTV főszerkesztője mondta 1993-ban Orbán Viktornak, hogy "visszateszünk benneteket oda, ahonnan elővettünk, a szemetesbe". Nem egy Népszabadság nevű szocialista (ma már politikai) napilap főszerkesztője.

Az a baj Agybaj, hogy én már 93-ban is eszemnél voltam, és emlékszem sok mindenre, sőt! Emlékszem a székház-ügyre. (A Fidesz eladta a ma az MKB központi fiókjaként használt Váci utcai Tiszti Kaszinót, amelyet székházként az államtól kapott. Ahogy az összes párt.) Azzal kezdődött minden. 1993-ban! Hol volt akkor még HírTV, hol volt Demokrata, stb.? Hm? A médiahenger akkor indult.

Csak a tárgyilagosság kedvéért... :)

Héttörpe (törölt) 2008.01.15. 08:53:02

Az egész vasárnapi adás vicc volt! Kismacska? Úristen, hát kit érdekel ez? Körmend? Hát, csúnyán melléfogtak ezzel az interjúval. És a hab a tortán: Tollerné és Toller! Engem leginkább ez háborított fel. Ahogy kérdezi a tyúk: Nem értik, mibe döntik a családomat? Dehogynem értjük asszonyom, kevesebb lesz a sastojás egy jó ideig. De nézze a jó oldalát. Nem kell többet vagyonbevallással szórakoznia. Több lesz a szabadideje, elmehet mondjuk munkát keresni. Javasolnék valami bolti eladói állást megpályázni. És a haver megvan, aki a kómában fekvő Tollerhez beszélt pontosan azzal a hangsúllyal, ahogy a gyagyásokhoz beszélnek azok, akik maguk sem nagy koponyák? Na meg Fásy Ádám? Uramisten, de bizarr volt.

kafi 2008.01.15. 09:10:17

Én sem csipem a bulvár médiát és valószinüleg igaza van annak, aki ugy gondolta, hogy H. K. kötelező feladatnak tett eleget Körmenden. Dicseretére legyen mondva a vérciki esemény mellé odatette a lényeget is: egy gyerek meghalt,de ez nem érdekli a média által orránál fogva (meg) vezetett országot. . H.K.-nak volt vér a pucájában (jó kis képzavar), hogy a maga értekrendjének megfelelően oldja meg ezt a gusztustalan feladatot...… Csak várjatok, a jövő héten ott lesz az ország összes kamerája, amikor a „negativ hős” visszatér abba a városba, ahol sokan még mindig a kurucinfo ”rituális gyilkossag” valtozatában hisznek.!

alumi 2008.01.15. 09:49:24

Lehet, hogy hülyeség, de nekem, mikor Tánczos arcát, fejét mutatták, sohasem egy ártatlan ember képe ugrott be... Az egész lénye sugározza, hogy van benne valami abnormális.
Őszintén szólva nekem is rövidnek tűnik a büntetése. (és most tekintsünk el a ténytől, már ha el lehet, hogy lehet, hogy tényleg ő a bűnös, és nézzük csak a bűntényt magát, hogy egy kisgyereket megöltek)
Maga az ötlet, hogy tényfeltáró riportot készítenek arról, h mit szól az egyszerű körmendi ember a szabaduláshoz, abszurd, és életképtelen. Minek? Kit érdekel? Miért?

A Toller ügynél pedig én is felálltam...Sajnálom a családját. Szörnyű tragédia lehet, egy kómában fekvő, valószínűleg élete végéig magatehetetlen családfő. És persze sajnálom magát Tollert is, de azért milyen dolog már, hogy kapja a költségtérítést a nem létező budapesti útjai után? Pofátlan dolog ehhez ilyen körülmények között ragaszkodni! Másrészt igenis jogos kérés, hogy legyen Toller helyett más o.gy képviselő,aki érdemben képviselni tudja körzetének érdekeit a politikában, sőt a polgármesterséget is fontolóra venném.
Mert még ha -tegyük fel- jobban is lesz, magához tér, ő már sohasem lesz a régi, vagy ha igen, akkor is hosszú évekig tarthat majd a rehabilitációja. Sajnálom a nejét, meg a gyereket is, de ez a propaganda-film, a "jaj, szegény Toller, és felesége, meg az a cuki gyerek, és ezektől akarják elvenni azt "kis" pénzt" jegyében szánalmas volt!

Laetus 2008.01.15. 12:10:10

Naplót nézni ősi román szokás. Ráadásul - bár már jó ideje az internetből élnek -, ha kell, gond nélkül csinálnak valami hangulatkeltő riportot az internet árnyoldalairól, hadd szarja össze magát Mari néni, hogy Áááááá, internet....
Farizeus banda, aki lihegve asszisztál ahhoz, hogy debil, fogyasztó zombivá süllyedjen ez az ország is.
Gratula a Napló "csapatá"-nak ("csapat" ... muhaha)

Maszat04 2008.01.15. 13:34:18

Vazze lehet így is nézni csak nem érdemes! Senki, de senki sem állította, hogy Tánczos nem bűnös. Amúgy a meggyilkolt kislány édesanyja 7 percen keresztül beszélt pár napja a Mokkában. Komolyan kérdem élvezet látatlanban belerúgni a tv2-be, a Naplóba? Egy anya elvesztette 11 éves kislányát. Érzitek a fájdalmát? Nem hiszem, csak annyi megy a szűk agyatokba, hogy sikk belerúgni egy alapvetően objektív újságírócsapatba. De végül is ez is csak egy szórakozás....nektek...., idővel talán levehetitek a szellemi rövidnadrágot:)

fedra 2008.01.15. 13:46:37

Vicces, hogy elég Hadas nevét kiírni egy címben és máris mindenki boldogan anyázik. Szerintem a többségnek fogalma sincs, hogy ki ez csaj, csak lehet szidni a bulvárt meg a tévét meg mindent. Biztos sokaknak ez jó kis kielégülés… Én láttam vasárnap a Naplót, bár egyáltalán nem tartozik a kedvenc műsoraim közé és szerintem megfelelő képet festett a jó kis magyar közállapotokról. Hadas nem mondta, hogy Tánczos negatív hős, ezt az egyik szereplő mondta, és bár tényleg nem hangsúlyosan, de jelezte, hogy a Tánczos oldal szerepelt mindig a médiában, mert csak ők nyilatkoztak, ezért tökre féloldalas lett a „sztori”. Legalább megpróbálta felhívni a figyelmet, arra, hogy mellékesen meghalt egy gyerek. Erről itt a kommentekben sem olvastam, de arról igen, hogy a tévés csajnak milyen a haja, meg szimpatikus-e a feje. Nekem tök mindegy hogy milyen. Szóval gratula mindenkinek s színvonalas dumákhoz! Az a „szimpatikus” bácsika meg épp nagyon durva szélsőjobbos elméletet kezdett hirdetni, amikor Hadask leállította. Bevágta, de elhatárolódott, sokan ezt például a Mokka nevezetű izében nem teszik meg.
Hogy ki a farizeus? Nem az Index Velvetjén lehet embereket feljelenteni? De lehet, hogy az is rendben van, csak akkor nem kell osztani az észt.

kiricsizoltan · http://comment.blog.hu/ 2008.01.15. 13:59:19

Maszat04 2008.01.15. 13:34:18

nem állítottam, hogy a média szerint tánczos ártatlan. azt állítottam, hogy tánczos anyja és ügyvédje nagyon jól használta a médiát.

aztán utólag persze lehet mosakodni, hogy mi objektívek voltunk.

és igen, a kislány anyukája nyilatkozott a mokkának (be is linkeltem a bejegyzésbe), és pont ebben a nyilatkozatban panaszkodott a médiára....

cosby 2008.01.15. 17:03:06

Mennyire hiteles olyan emberektől hallani az észosztást, akik a csoffadt testükkel a klaviatúrát kalapálva név nélkül cikkeznek. Annyire profik vagytok, hogy egy hat elemis szintjén a riporter személyéig sikerült eljutnotok. Milyen olcsó dolog ennek a Kiricsi Úrnak, hogy földob egy labdát és utána lehet pocskondiázni és fikázni névtelnül. Sokszor érzékelem, hogy ezeknek a kritikáknak ez az egyetlen célja. Ti ugyanúgy a média része vagytok, és legalább annyira manipuláltok mint az általam sem kedvelt ker. tévék. Láttátok Ti a riportot, vagy már akkor elkezdtétek a böfögést? Nektek ennyi jutott, világos, hogy máshol alkalmatlanok lennétek. A cikkből ugyanis egy valami derült ki, fogalmatok nincs miről szólt a riport.

Moci 2008.01.15. 21:19:36

Nemlehetne egyszer egy tragédiamentes naplot késziteni?Csak egyszer???

Maszat04 2008.01.16. 13:33:22

Köszi Zoltán! Látom megengedő lettél, amúgy a Hadasnak qrva jó segge van:)

Madmoazell 2008.01.17. 10:49:05

Csak hozzáteszem, mint adalékanyag, hogy kedd éjszaka belefutottam a storytv-n a Szilágyi által vezetett interjúba Hadas művésznővel.
H.K. legnagyobb félelme az volt, hogy ne szar, hanem közepes legyen a visszatérése a képernyőre (fél év után, vagy valami ilyesmi). Hát, asszem nem jött be neki...

macikaci 2008.01.17. 23:17:13

a médiát vádolni kár,inkább ha van valami ami nem tetszhet azok mi vagyunk,emberek.erről beszélt Hadas Kriszta riportja
süti beállítások módosítása