Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Az év utolsó faszsága

Kegyelet

2008. január 01. 01:08 sixx 102 komment

M1, ma este, kívánságműsor, benne Kaszás Attila, akit kértek, és ami rendben is van, énekel ABBA-nótát, és operettet, de az már kurvára nincs rendben, hogy közben a jobb felsőben villog az ÉLŐ felirat. Mert ezt így nagyon szar volt nézni, azért.

Címkék: m1 szilveszter

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hboy 2008.01.01. 02:04:16

biztosan azok az illetékesek akiknek a feladatuk lett volna hogy az élö/?/ kikapcsolás után levegyék a felirtatot bepezsgöztek mint az állat...
szomoru...

off..
Sixx..még idénre igértétek a fotelpatkányokat...
lesz /lett/ belöle valami?

Pol 2008.01.01. 02:29:00

MTV1 és az élő :)
Legalább annyira, mint a weboldaluk:
www.netdiag.hu/daily/071231/ndHttp_071231_id151.htm

asztrov 2008.01.01. 10:32:11

who wants to live forever nem volt?

speirs 2008.01.01. 11:14:19

faszkalaposak... be kéne már zárni azt a boltot.

bauerina (törölt) 2008.01.01. 12:12:28

annyira rohadtul idiótán béna pöcsök ezek, mi a rákért dolgoznak ilyen kretének a tévénél?!

hboy 2008.01.01. 12:29:43

off

az idén biztosan...remek...:-(

leon, a proli 2008.01.01. 13:15:59

én ugyanezen mosolyogtam zámbó jimmy performansza közben

bbnet1 2008.01.01. 13:19:45

Azért az év első faszsága ezt kritizálni. Az "élő" felirat nem arra vonatkozik, hogy minden ember, akit mutatnak él, hanem a műsor vezetése és a játék és a kívánságműsor abban a percben történik, amikor nézed.

Ennyi erővel például Márkus László is volt, Knézy Jenő és még sorolhatnám, az asztaltól a kivágott fenyőfáig. Egyik sem élt.

Egyébként az összes tv fasz műsorai nyomába sem érhettek az mtv összeállításának. Kurvára unalmas az irigy-hónaljmirigy századszori ismétlése 3 órán keresztül, meg a hülye Nacsa politizálása. Meg a Mikroszkóp is eltűnhetne már (sose volt jó). Ha ideges akarok lenni a politikusok hülyeségein, nézek híradót, meg hírtv-t, meg atvt. De szilveszterkor nevetni szeretnék...

A retekklub meg még arra sem vette a fáradtságot, hogy valamit összehozzon. Leporoltak valami idétlen vígjátékokat és kész.

Carnivora (törölt) 2008.01.01. 13:21:12

elég beteg dolog szilveszterkor m1-et nézni eleve ...

Wave 2008.01.01. 13:26:20

Azért volt rajta az "Élő" felirat, mert mikor rögzítették,élő volt, leszedni meg nem tudják.
Nem tudom, mikor válik cikivé, hogy az Önök kérték tíz éve minden Sziveszterkor leadja a kotonos jelenetet Bodrogi Gyulával... Sajnos még így is jobb, mint sok új kereskedelmi műsor. A "Mi kérünk elnézést!" készítőit nyilvános harakirire kötelezném.

Tűzvillám (törölt) 2008.01.01. 13:31:56

Én az influenzám miatt arra kényszerültem, hogy otthon maradjak szilveszterkor, és be volt kapcsolva a tévé (igaz, társasoztunk, két orrfújás között). Az m1 műsora tényleg jobb volt, mint a többié. Tv2-s Irigy Mirigyet kb öt éve unom, az rtl filmjeit tíz éve unom. Az m1-en az a kabaré viszont néha még vicces is volt.

bbnet1 2008.01.01. 13:33:37

Akinek kisgyereke van, és otthonmarad vele, mert attól fél, hogy melyik petárdára sír fel, vagy kinek a "majdénmegmutatommilyenkurvajólmegynekem" paraszt tüzijátékától rémül meg az alvó gyerek.
Annak nincs más választása, mint a tv. A fent említettek közül pedig az m1 vitte a prímet. /A kotonosról lemaradtam, mert valószínűleg pont a gyereknél voltam/

masterblaster 2008.01.01. 13:34:30

Ez a poszt egy faszság, de már leírták előttem miért.
Aki meg rinyál, hogy miért adnak kívánságműsort ezeréves jelenetekkel, gondoljon arra is, hogy az ország lakossága nem csak tizenéves netenfikázós kis pöcsökből áll, hanem idősebbekből is akik viszont erre kiváncsiak.

vadász2 · http://kariblog.blog.hu 2008.01.01. 13:36:15

Valóban még az MTV volt a legnézhetőbb. Viszont éjfél előtt nem sokkal átkapcsoltam a Filmmúzeumra, nekem az tetszett ami ott ment! Az Rtlklubb meg mondjon le, hogy csak dinka filmeket adott egy ilyen napon.

vadász2 · http://kariblog.blog.hu 2008.01.01. 13:37:47

Az "élő" tárgyában pedig eggyet értek az előttem szólókkal (bbnet, masterblaster)

Luigi 2008.01.01. 13:40:29

Kedves hozzáértő TV nézők (de mondhatnám, hogy TV szakértők, elvégre 10millió mindenhez értő országában élünk)

Miért volt élő?

Azért, mert a műsor ami éppen ment, nem felvételről sugározták, hanem élő adást volt.
(Megegyzem, amikor nekem ezt tanították, akkor azt mondták ami bármilyen formátumban rögzítésre kerül (akár archivum számára is) az már rögzített :) )

Egy apró megjegyzés:
Akkor senki nem volt felháborodva amikor II. János Pál pápa temetésére az volt kiírva, hogy élő? (M1,TV2,RTL Klub)

Sajnos a még a mai napig keresem azt a jó szót, amit ilyenkor ki lehetne írni. Ugye angolban az egyszerű "direct" kifejezét használjak (lásd Senna temetése az Eurosporton).

Na okosok, mi legyen ez a szó, amit a televíziók kíírhatnának ilyenkor, és nem hosszú, mert ugyek a "direkt" az eléggé magyartalan.....?

mat 2008.01.01. 13:47:28

én itthon voltam de hozzászólni nem tudok mert ki voltam ütve:D

gabest1 2008.01.01. 14:05:11

vannak többértelmű szavak is, élő = élő adás, nahát!

Morgan le Fay 2008.01.01. 14:14:13

Egy kicsit off lesz, de azért kapcsolódik a szilveszteri műsorpolitikához: nem értem, hogy éjfélkor lemegy a Himnusz, közvetlenül utána miért kell REKLÁMBLOKK?! (M1, TV2, RTL Klub) Kortyolgatjuk a pezsgőt, közben megy az idióta K&H-reklám az ugrabugráló csajjal. Grr.

egyiketsem · http://egyiketsem.blog.hu 2008.01.01. 14:16:05

Nekem az volt fura, hogy a himnusz után 1 sec múlva a képembe nézett az Űrgolyhók Darth Vadere, minden átmenet nélkül, és utána folyamatosan nyomatták a reklámokat. Csak álltam a kezemben a pezsgővel és érdekes arckifejezéssel.

Persze, gyorsan be akarták nyomni, hogy miért maradjanak a csatornán a nézők. De azért ez túlzás: 2 perc magasztos pillanat, utána reklám. Legalább valami átmosás effektus lehetett volna.

Egyébként mi a fenének kell az MTV?

balzer 2008.01.01. 14:16:46

Az szerintem is igaz, hogy az MTV1 adta a legnézhetőbb műsort, bár látszott az egyszerűsége. Viszont jobb volt mint a két kereskedelmi vacak. Az viszont érdekes, hogy itt a többség csak úgy tudja kifejezni magát és véleményt nyilvánítani, hogy durva és trágár szavakat használ. Vajon otthon a gyerekei előtt is így beszél?

KKKKKK 2008.01.01. 14:20:32

mittomén kiírni, hogy "élő adás" esetleg?

rennie 2008.01.01. 14:21:20

Nem is értelek titeket minek néztek tévét szilveszter este, a rádió sokkal jobb! Speckó a rádiókabaréra gondolok, nagyon jó műsor volt, végig röhögtük az egészet!

Bruzsy · http://rockonlelkek.hu 2008.01.01. 14:22:12

Tényleg érdekes lehetett, bár sztem se kéne ebbe belekötni, amikor sokkal több faszság van a tv-ben... Csak a Himnuszra kapcsoltuk be a TV-t, de én a m1-en inkább azon háborodtam fel, hogy OTT IS reklámmal kezdtek rögtön a Himnusz után, olyan élvezet volt koccintás közben a babapopsi kenőcsöt hallgatni... Inkább ezt hívnám faszságnak...
Amúgy B.ú.é.k.

southr (törölt) 2008.01.01. 14:28:41

Nem tudja valaki mi történt az mtv.hu val? Nem igazán elérhető pedig pótolni akartam a lemaradásomat a Tűzvonalból és erre nem jön be az oldal

www.netdiag.hu/daily/071231/ndHttp_071231_id151.htm

kéjenc 2008.01.01. 14:36:12

Jimy is "élő"ben volt

andris|bandis · http://howtoiphone.blog.hu/ 2008.01.01. 14:49:19

ÉLŐ - felirat akkor jogos, amikor élő.
A műsor maga, tehát a felkonfok, a kikapcsolás a helyszínre, az élő volt.
De a bejátszások, azok értelemszerűen felvételről mennek.

Namost, a Magyar Televízió nem veszi a fáradságot, hogy a bejátszások alatt az ÉLŐ feliratot levegye.

Példaként említhetném a CNN-t, ahol az összes híradós felkonf alatt kint van a LIVE felirat, és ahogy elindul egy riport, vagy bejátszás, abban a pillanatban leveszik. Aztán visszarakják ahogy újra élőkép jön.

Ez van. Ez plussz egy ember, (jobb esetben egy feliratozó, rosszabb esetben a képvágó) akinek erre oda kell figyelnie.

Igényesség, odafigyelés, profizmus.

Na, ez nincs az M1-en...

anarchist (törölt) 2008.01.01. 14:56:23

a müsor élő a bajátszás nem,de ha ez a legnagyobb probléma szilveszterkor akkor ne nézd nem kötelező.amugy a cool-on a klippek alatt is ki van irva.

suo tempore 2008.01.01. 14:56:44

Régebben a himnusz után a köztársasági elnök beszélt...jelen helyzetben lehet,h jobban jártatok a reklámblokkal.

Tamaravera 2008.01.01. 15:04:13

Csatlakozva az előttem szólókhoz. Az senkit sem zavart, hogy a himnusz utáni 2. másodpercben az Űrgolyhók egyik szereplője a középső ujját, az ötven felett járó Oszvald Marika meg a fenekét mutatta a nagyérdeműnek? Mert az igazi parasztság szerintem ez volt a királyi tévétől. Bár a kereskedelmi csatornáktól már megszoktuk az ilyesmit.

gabest1 2008.01.01. 15:16:08

ne legyünk álszentek, a legtöbb embert a himnusz is zavarja...

csöcsfej 2008.01.01. 15:17:32

fasznak kell tévét nézni szilveszterkor, de komolyan. Ha ezt kaptad megérdemled te antiszociális elem:)Ki nem szarja le az egészet? Tudom, ez a blog apropója, de akkor is. Ilyenkor az ember legnagyobb gondja az legyen hogy kivakarja reggel az ágyból azt akit nem ismer, és telibeküldje a slót.

Sixx, bazz, hallom tegnap jó volt Debrecenben ám. Kedves barátaim meghaltak az ibcsi fácán erdő arany3szögben.

Birka 2008.01.01. 15:17:38

Én is influenzásból kifolyólag kínlódtam a tév előtt. Egyetértek azokkal, akik nem akadtak ki az "Élő"-n. Kis ésszel tudni lehetett, hogy az adásról van szó. És azokkal is egyetértek, akik szerint minden adó katasztrófális volt. Dehát milyenek legyenek egy katasztrófális országban? Abban, ahol a köztársaság elnök azon nyafog, hogy nem jó egy megosztott országnak. Tetszene egyesíteni, ahogy egy köztársasági elnökhöz illik, nem pedig hol ide nyalni-ütni, hol meg oda. EZ a legnagyobb faszság!

castro 2008.01.01. 15:23:39

Az MTV szerintem is jobb volt, mint a többi, főleg a Krém. Az a Szilágyi Tibor által konferált kabaré eröltetett volt és eléggé humortalan, de a TV2-ős marhaságot simán verte. A két kereskedelminél még az ATV Névshowra is jobb volt (de ez nem azt jelenti, hogy jó volt).
Ami igazán király volt, az a Budapest TV. Én állandóan odakapcsolgattam, mert jobb volt, mint bármelyik kabaré (pedig zenés kívánságműsornak szánták), főleg, miután az összes műsorvezetőnek becézett énekesszerűség jól beseggelt, és fél tizenkettő tájban már a nyelvük is alig forgott. De a playbacket még néha eltalálták:)

csöcsfej 2008.01.01. 15:25:21

Birka 2008.01.01. 15:17:38

"bban, ahol a köztársaság elnök azon nyafog", erről lemaradtam, akkor épp elnyafogtuk a himnuszt, majd sikerült konstatálni hogy a céges leptop a kádban van. Ez belefér a gariba?:D

siptex 2008.01.01. 15:32:07

Emberek!!!!!!!!!!!!!!!!
Szilveszterkor tv-t nézni(?!), már uram bocsánat! Siralmas ezeket olvasva. :-(

Madmoazell 2008.01.01. 15:32:35

A cool tv más tészta, az egy dolog, hogy végigitták az estét, de szerintem nem kellett volna azt a gülüszemű Eszter-lányt mikrofon mögé engedi éjfél után. Akkor kapcsoltunk végleg el, amikor már se angolul, se magyarul nem volt képes beszélni az alkohol hatásától...

Luigi 2008.01.01. 15:34:02

Andris Bandris:

Elnézést, de látszik, hogy csak kívűlről láttál televíziót, de ha érdekel mutathatok néhányat.

Igen a CNN felteszi, hogy LIVE meg le is veszi, de az általuk készített műsorfolyamban, amikor visszaismételnek olyan kapcsolásokat, kvázi újból kapcsolják, vagy előre felvett bejelentkezést. Az egy élő műsorfolyam, nem pedig egy élő műsor. Azért a kettő között van különbség. Pl a BBC-n nincs ilyen.

Amúgy szerintem sokakat zavarna, ha ilyenkor fel, le kapkodnák a feliratot.

HgGina 2008.01.01. 15:39:31

A következő cc lehetne maga ez a cikk ezzel a címmel: "Az év első faszsága".
A műsor volt élő, nem a régi felvétel. Tökagyú.

ambbay 2008.01.01. 15:42:33

CIKK-gondolta az Index, miközben egy blog postot tett közzé

2008.01.01. 15:44:03

Biztos nagyon nehéz lett volna megoldani technikailag, hogy mikor a két műsorvezető beszél, akkor kinn legyen az "Élő" felirat, mikor meg a kért műsorszámok mennek, akkor meg nem...

dr nmate 2008.01.01. 15:46:31

Hát gyerekek... a tv2 baginacsa müsora vitte a pálmát, utána hbot-néztm, az m1 éjfél után engem is zavart, de hát ez van... valaki rátette a pezsgőspoharat a REKLÁM gombra

dr nmate 2008.01.01. 15:52:48

A solyom paródiáról nem is beszélve:)))))))))))))

Sütemény1975 2008.01.01. 15:53:49

legalább akkora baromság, mint a címben káromkodni.

csöcsfej 2008.01.01. 15:59:17

Sütemény1975 2008.01.01. 15:53:49

Úrihölgy nem csinál ilyen faszságot

Nicholson 2008.01.01. 16:14:06

Asszem jól látom, hogy nemcsak, hogy a hang lassabban terjed a halálnál, de a sötétség a halálnál is gyorsabb :(
RTL, TV2, stb... Na kösz.
Bakik ott fordulnak elő, ahol emberi munka van. A számítógép max. lefagy. De töketlenkedésben a kereskedelmi kanálisok toronymagasan verik a királyit.
Ez van.

Tűzvillám (törölt) 2008.01.01. 16:54:29

Gondoltam hogy pillanatokon belül megjelennek azok a kommentelők, akik szerint szilveszterkor tévét nézni a legbénább dolog, amit tehet az ember.
Gondolom az ilyen emberek világában mindenki egészséges, fiatal és elég pénzes ahhoz, hogy hatalmas házibulikban, diszkóban, szállodákban, mittudoménhol egyetlen vágya legyen jól berúgjon, petárdázzon, dugjon, vagy tudomisén hogy mit csináljon.
Az ilyen szűkagyúak elképzelni sem tudják, hogy valakinek hogy jut eszébe szilveszterkor tévézni. Mert számukr öregek, betegek, szegények nem is léteznek, akiknek nincs más lehetőségük, minthogy a szaros adást bámulják.
Bazz, én örültem, hogy élek, olyan influenzás vagyok, szilveszter éjjel akkor voltam a legaktívabb, mikor a számhoz emeltem a teás bögrét. Hát bekapcsoltam a tévét, és vártam, hogy szórakoztasson, mert annyira tellett tőlem, hogy csak nézzek előre. Gondolom, hogy akik kórházban voltak, vagy munkahelyen, vagy bárhol, ahol más szórakozás nem elérhető, azok ugyanígy jogosan várták el, hogy a tévében legyen valami nézhető.
Hát idén most az m1-en volt valami nézhető, a többi dupla nulla.

vadász2 · http://kariblog.blog.hu 2008.01.01. 16:55:11

Mi himnusz után átkapcsoltunk a Dunáta. Ott zene ment meg táncs, még vagy egy öt percig! S ezzel ki volt húzva a reklám méregfoga.

jamie és a csodalámpa 2008.01.01. 16:55:28

Filmuzeumon az 50-es évektől a 90-es évekig adták le a szilveszteri "eseményeket" sztem tök jó volt! Lám, lám az idővel minden megszépül...

MysteryKe 2008.01.01. 16:59:58

MEg az is lehet, hogy a régebben leadott élő műsort rögzítették szalagra, ahol a műsort ugye a az "Élő" együtt felirattal együtt lett rögzítve, tehát az már a képnek a része, tőle elválaszthatatlan. Többen rinyálnak itt, hogy milyen pancserek dolgoznak a tv-nél hogy nem tudják ezt megtenni. Na mármost ekkor annyit lehet csak tenni, hogy levágják a kép azon részét, ahol a felirat van. Megnyugodna a kis lelketek, ha kép jobb felső sarkában egy fekete tégalap lenne?

Bár tom, hogy az ide érkezett bejegyzéseket nem kell komolyan vanni, csak hát ennyi kretént itt egyrakáson.

Azért írom ezeket, mert már jóideje a filmes és televíziós szakmában vagyok.

Voltam már az Magyar Televízió vágó termében, meg stúdióiban, meg a barátok közt stúdió minden helyiségében, de ez most lényegtelen. a lényeg, hgy tom hogy hogy működnek a dolgok.

Ha ver mesélte egyszer, hogy a vágott Szólászabadsága című műsor anyagára az Avid nevű professzionáűlis vágóprogrammal tették fel a "Élő" feliratot. Az se semmi. Vágott műsor élőben. :D Ez akkor lenne korrekt, ha vágott műsort leadják és kimenetre rakják rá az élő feliratot a képvágó (képmixerrel)

szal csak ennyit akartam.

BUÉK!

siptex 2008.01.01. 17:17:34

Tűzvillám!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bocsánat vlk. + bántottam, én ágyhoz vagyok kötve, de akkor se bámulom szilveszterkor a demagóg dobozt!! Inkább meghívtam a barátaimat ünnepeljünk együtt! :-(

sixx · http://comment.blog.hu 2008.01.01. 17:40:38

személyeskedés=moderálás. volt szólva.

trabant 601 · http://youtube.com/watch?v=Z3prOObnrmk 2008.01.01. 18:05:22

Nekem a reklám dologban az volt a pozitív hogy a törley a híradó előtt befizetett egy reklámblokkot, hogy blablabla (buék). Ez egy olyan finom, nem tolakodó reklám volt. (bár lehet hogy már két hete ez ment minden hírek előtt. - nem nézek tv-t.)
Amúgy az adásra értették az élő dolgot (ezt még az ilyen hülyék mint én is kapásból felfogják), hogy ha valaki átkapcsol, lássa, és ha valamit meg szeretne nézni akkor telefonáljon (a nullahatkilencven-kilenc- MTV-MTV /négyszázkilencvenpluszáfaperperc)
Nemrég találtam ezt, bár gondolom sokan ismerik (Ahmed a halott terrorista)
youtube.com/watch?v=1uwOL4rB-go&feature=related
feliratozva
video.szon.hu/category/TagCategory/members.uploader/flv-Achmed_a_halott_terrorista_video.flv/viewer.html

pityupang 2008.01.01. 18:30:48

Mi a francnak néztek tévét??? Az enyém 2 éve be se volt kapcsolva, nincs is bekötve semmi csatorna. Még én fizessek azért, hogy reklámokat nézhessek??? Neszórakozzunk máááááááár! Ennyit a tévéről és akkor már mindegy, hogy mit írnak ki, ha mi úgyse nézzük.

panu 2008.01.01. 18:47:06

az a ciki, hogy mindenbe bele kell kötni:)

Morgan le Fay 2008.01.01. 18:53:41

Tűzvillám 2008.01.01. 16:54:29
Lehet, hogy hihetetlen, de én direkt maradtam otthon a párommal. Nekem nem jön be az obligát mindenki-kötelezően-jókedvű parti, sem az utcai baromkodás, nem szerveztünk programot hanem főztünk és iszogattunk.
Nem is volt semmi baj a műsorral, csak azon akadtam fenn, hogy már az M1-en is ilyen agresszívan reklámoznak. Himnusz-snitt-reklám.

Pol 2008.01.01. 18:55:47

southr:
A Tűzvonalra még várhatsz, ha csak nem mégy be az MTV-s rendszergazda helyett hegeszteni :)

Nyugtasson az a tudat, hogy bank és informatikai lap weboldala sem volt napokig elérhető az ünnepekben. Itt kiderül, hogy ki nem tartott ügyeletet:
www.netdiag.hu/ma.htm

PioDVD 2008.01.01. 19:01:02

Sixx!

Általában egyetértek a kritikáddal, de ez most nagyon nem talált. Sokan írták már: élő műsor jelent az élő, nem azt, hogy minden pillanata élőben megy.
(Elképzelem, ahogy a sport tv-k kapkodják le az élő (live) feliratot, mikor ismételnek egy helyzetet. :))

De betudom annak, hogy sokat ittál. :)

A legjobb amúgy éjjel 1 körül a leendő focisztár volt a Cool-on, a Nyugati térről, bizonyos Lakatos Carlos. :)))

pacia 2008.01.01. 19:28:19

a filmmzeumon teljesen jó volt a 70 -es 80 -as évek slágerei éféltől

pacia 2008.01.01. 19:40:10

term éjfél . bocs

lionking 2008.01.01. 19:53:12

Az Retekklub évek óta hagyja, yhogy a TV2 nyerje a szilveszteri nézettségi versenyt... Neki van igaza. Egész évben verik rommá a paraszt "családi televiziót" ezt a 2 napot kibírják...
Ami a legjobb volt amúgy, hogy a M2 megismételte az annó is nagysikerű Disco disco disco műsor magyar paródiáját, ami szerintem még az eredetit is verte annó is.
Én remekül muléattam rajta, nem láttam vagy 20 éve tán egyben azt a műsort, még mérges is voltam, mert jó lett volna felvenni

pazzo · http://pazzo.hu 2008.01.01. 19:55:05


Ilyenen kiakadni?
Élő adáson naná,hogy kint van az "élő" felirat.A klippeknél meg egy lebonyos sem fogja neked leveszegetni.
Az élő adás a-tól z-ig tart.Addig kell fent lennie a műsor alatt.

Elsőző 2008.01.01. 19:59:10

Irígylem a problémáid, sixx.

szbszig 2008.01.01. 20:28:50

Az egyetlen épkézláb műsor, amit találtam tegnap este, az a CNN-en volt egy évvégi összefoglaló a legfontosabb sport-, politikai történésekről, tragédiákról stb. Ez volt akkor, amikor az elviselhetetlenül szar kabaréktól és show-któl már ki akartam ugrani az ablakon...

Reborn (törölt) 2008.01.01. 20:31:04

én speciel azt a postot várom, hogy mire fel a népdalénekes gyereket kellett nézni/hallgatni himnusz címszó alatt az rtl-en... mert például nekem baromira nem volt inyemre, jó oké énekeljen ha tud, de hát ácsi. a tv2-n a hamisan éneklő dalárda már csak hab volt a tortán. nézzen meg valaki egy tv2-s műsorzárást háromkor ha tud: minőségi himnusz, városképekkel, vagy normálisan éneklő kórussal.

nem egyébként bujék! :)

úrilány 2008.01.01. 20:50:52

naja, cnn-t nézve eszembe jutott az az (ál) naiv gondolat, minek énzem év közben, mikor év végén megkapom zanzásitva
és továbbra is csendben, halkanmegkérdezem, az olyan tipuóak, aki "már 8345485643856834 éve nem béztem tévét" minek járnak ide, minek tartják olyan baromi fontosnak ezt kifejteni....
ez kb olyan, mintha egy "társkereső" oldalra járnék, csak azért, hogy kijelentsem, micsoda ciki már így párt keresni....

úrilány 2008.01.01. 20:52:19

'típuóak" helyet típusuak természetesen
és a többi elütésért is sorry, így ját, aki siet...

nadivereb 2008.01.01. 21:11:30

Miért nem volt mai ajánló? Most néztem meg a mai műsort, és azzal kellett szembesülnöm, hogy lemaradtam a "Dinkák a gatyában" című német vígjátékról.:(

jazzbubu 2008.01.01. 21:16:40

Az év első faszsága

BUÉK!2008.01.01.

Hol a mai műsorajánló?

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2008.01.01. 21:45:48

Viszont jó kis film megy az M2-n, olyan szereposztással, hogy csak na. De Niro, Harvey Keitel, F. Murray Abraham, Kathy Bates, Gabriel Byrne, és sztem még lesznek mások is. Szent Lajos király hídja a címe, eddig még nem is hallottam róla... (ha esetleg érdekel valakit)

Totoff 2008.01.01. 21:48:23

Kedves bbnet, masterblaster, Luigi meg többiek! És ha már a CNN: tessék csak megnézni a Live feliratot a hírolvasás alatt! Úgy leveszik a filmes beszámolók közben, ahogy az kell! Hírolvasásra meg visszarakják. Ha két másodpercenként, akkor két másodpercenként. Úgyhogy fennhagyni felvett műsor közben enyhén szólva is agyhiány.

andris|bandis · http://howtoiphone.blog.hu/ 2008.01.01. 21:57:26

Bár már túl vagyunk rajta, de azért...

Luigi - "Elnézést, de látszik, hogy csak kívűlről láttál televíziót, de ha érdekel mutathatok néhányat."


Nos, azért van egy fogadásom, hogy több adáslebonyolítót láttam eddig belülről, mint te. De ezen nem fogunk összeveszni.

Véletlenül pontosan tudom, hogy az Önök Kérték szilveszteri adása a IV. stúdióból ment, az ÉLŐ feliratot pedig az M1 adáslebony rakta fel.

Namost, mint említettem, ezt a feliratot egy pár frame-s fadel leúsztatni bejátszásokkor, azután meg visszaúsztatni, nem lett volna túl nagy munka, és nem lett volna zavaró sem. Ennyit a hozzáértésről.

Amúgy én nem dolgozok az M1-nél, mielőtt megkérdeznéd. Te igen? Azért véded a mundér becsületét? :-)

Egyszerűen szarnak rá. Ennyi. Nem tudom, miért nem lehet ezt elismerni.
És nem csak itt, hanem minden más műsorban is (pl. kékfény, tv-ügyvédje, stb)


üdv.

Thomas26 2008.01.01. 22:21:46

Kedves Mysterike!

Valamit nem értek, te biztosan tudsz segíteni:).
Ezek szerint a régebbi anyagok mind élő adások felvételei voltak?:) (Mert rajtuk volt az ÉLŐ logó.) Az szerinted hogy lehet, hogy az ÉLŐ felirat már a régi adásokban is úgy volt pozícionálva, hogy pontosan a mostani M1 logó alá került?:)
Szerinted amúgy hol kerül rá az ÉLŐ felirat a képre?:) Szerinted a Tévé a visszavett adását rögzíti?:)
Aki régóta van a tévés szakmában, ill. járt a BK összes stúdiójában, az biztos tudja a választ a fenti kérdésekre, pláne, ha lekreténezi a többieket.:)

andris|bandis · http://howtoiphone.blog.hu/ 2008.01.01. 22:36:13

Thomas26 -
Ne bántsd szegény Mysterike-ét, hiszen ő járt már a Barátok közt stúdiójában, így aztán ő nagyon ért a televíziózáshoz. :-)

Halkan jegyezném meg, hogy az nem nagyon fordulhat elő, hogy annó, a felvételek készítésekor, a jelenlegi logó alá igazított ÉLŐ felirattal vettek volna fel bármit. :-) Ja, és a stúdiófelvételeket általában külön rögzítik (még ha netán élőben adásba is kerül) ilyen feliratok nélkül. (mellesleg ezt úgy hívják, cleanfield)


TV-s oktatásunkat ma ezzel zárjuk.
Jó éjszakát. :-)

Luigi 2008.01.01. 22:40:17

Andris Bandis:

Nem védem, mert nem dolgozom ott.
De a CNN-n sem évek óta megy, hanem csak pár hónapja, a képernyőgrafika szerves része, ne hasonlítsuk össze a CNN-t és az MTV-t, mert az nagy hiba lenne.

Nem biztos, hogy az M1nek kellene trendteremtőnek lennie :)

Ui: Sok adáslebonyt láttam én is....

Láttad a Magyar Televízió által kíírt műszaki tendert? Érdemes elolvasni, vicces...

reach (törölt) 2008.01.01. 22:48:24

Mivel én magyar tévéket nem tudok nézni, ezért csak abból tudok ítélni, amit sixx írt, és valóban bunkó dolog, ráadásul óriási seggberúgás jár azért, ha valaki nem kapcsolja le és fel az ÉLŐ feliratot (és egyáltalán, bármilyen feliratot) egy tévéműsoron, mert olyan ciki helyzetek lehetnek belőle, amilyenek. Úgyhogy én Sixxel értenék egyet, így látatlanban is.

Egyébként meg az MTV feladata lenne normális szilveszteri műsort csinálni, és nem csak az otthonülő mammereknek, hanem mindenkinek, aki Kurvaországban él. Bulizni lehessen rá, röhögni lehessen rajta, ne ripacskodjanak és szóljon valamiről. Ajánlom a magyar tévések figyelmébe azt, amin magam is rendkívül jól szórakoztam:

Hogyan kell csinálni egy JÓ szilveszteri TV-műsort?
www.posztinfo.hu/hir.php?id=1665

"A szilveszteri tévéműsort egy átlag magyar néző nagyjából a következőképpen képzeli el: Csatornaközeli közepesen híres senkik na és egy-két vezető személyiség szerepel „humorosnak szánt” jelenetekben, aztán mennek az aktuális slágereket playbackelő emberek. Persze azt is viccesen, de komoly forgatókönyv alapján. Jó kis gázsiért dolgozik ilyenkor mindenki, össze is csapják a szilveszter estét maximum egy hét alatt, hozzácsapva múltbéli maradékokat. Aztán lehet menni haza. Ezúton szeretném felhívni a kedves olvasó figyelmét arra, hogy lehet ezt másképp is. Lehet egy televízió az éjfél utáni bulizás középpontja, mint ahogy az történt azon a házibulin is (közel 200 fő esetén), amelyen a szerző is részt vett..."

и

"Magyarországon ezt egyetlen helyen lehet megcsinálni, az a Magyar Televízió. Nekik, legalábbis saját elmondásuk szerint nem a nézettség a fontos, hanem a közszolgálata. Nem tudok jobb példát mondani ezekután, mint a Perviy Kanalt. Ha csak a fele igaz annak a képnek, amilyennek láttatni szerették volna magukat, akkor a BBC és London helyett, inkább Moszkvára akarjanak hasonlítani. A BBC-re sohasem fognak, a Perviyre pedig csak évtizedek múlva. Fontos tudni: A műsorvezetők nem ripacskodtak, az énekesnek nem próbáltak műsortvezetni, a színészek pedig nem vették magukat túl komolyan. Mindenki annyit csinált, amennyi a játékhoz kellett, s nem többet."

Peace.

Luigi 2008.01.01. 23:13:22

Reach:

Akkor a Forma 1-es közvetítés során is amikor ismétés van (visszajátszás, lassítás), akkor is vegyék le az élő feliratot.

Komolytalan...

tricksan 2008.01.01. 23:18:54

Sixx, nagyon bírom az írásaidat, de ez most hülyeség.
A többiek már kifejtették az "élő" definícióját, úgyhogy nem ezzel jövök, csak azt a véleményemet szeretném világgá kürtölni, hogy az m1 műsora volt a leginkább nézhető. Meg a Filmmúzeum összeállítása az elmúlt évtizedek szilvesztereiről.

DesC 2008.01.02. 01:11:14

Hubazzeg! irigylem a problémáitokat! mert aztán kurvára nem mindegy hogy mi a fasz van kiírva a szennyláda sarkába. SOHA nem lesz TV-m.

Mobius 2008.01.02. 07:48:39

Nevetséges ez a vita......
Nem is kicsit.
A műsor élő volt, tehát kitették az ÉLŐ logót. Ennyi.
Röhelyesek vagytok. At élő fába bele tudtok kötni.

hombre. 2008.01.02. 08:29:56

Jó lenne abbahagyni az egész dumát! Úgylátom, hogy itt most versenykáromkodás folyik. Ebben a műfajban NAGYOK vagyunk.(Látom a kommenteket erősen "moderálják"!) Mobius kommentje rövid és velős. Egyébként tudjuk emberemlékezet óta, hogy a Szilveszteri műsorok olyanok amilyenek. Akinek nem jók (mert tényleg nem azok), csináljonak maguknak jobb Szilveszteri műsort, merthogy létezik más is.....

káosz 2008.01.02. 09:05:09

Szeruntem ennél nagyobb gáz volt a tv2-n "feltámasztott" Jimmy és Máté Péter. Főleg, hogy ismétlés volt.

dark future · http://www.andocsek.hu 2008.01.02. 09:09:40

RE: ylion 2008.01.01. 21:25:38

"www.netdiag.hu/daily/080101/ndHttp_080101_id151.htm

öööö.... live undead ;>"

Ezek tényleg beadták a kulcsot. A www.mtv.hu eltűnt az netről. Ok, hogy ünnepek meg pezsgőbontás, de 48 óra alatt még Kukutyin Bt. is meg szokta javítani a weblapját, ha más nem, valamiféle csökkentett módban.

dark future · http://www.andocsek.hu 2008.01.02. 09:11:13

RE: káosz 2008.01.02. 09:05:09

"Szeruntem ennél nagyobb gáz volt a tv2-n "feltámasztott" Jimmy és Máté Péter. Főleg, hogy ismétlés volt."

Na ja. Elég perverz ötlet, főleg a dublőrök szerepeltetése a távolikon.

xpedient 2008.01.02. 09:47:55

Namármost én szerencsére mentesültem a szilveszteri tv nézéstől, de a téma engem is már régóta mozgat. Szerintem attól hogy egy műsor élő, attól a bejátszásai, riportjai nem élőben mennek, amit igen zavaró ÉLŐ felirattal nézni. Néha csak idegesítő, de ezek szerint máskor kegyeletsértő is. Pl. a sportcsatornákon is, mikor rákapcsolok, és látom megy vmi meccs kedvenc csapatommal, ÉLŐ felirattal, mindig elbizonytalanodok. Kihagytam vmit? Hétközi forduló volt? Persze pár másodperc után kiderül, hogy csak vmi beszélgetős-elemzős műsor megy. De akkor is, az ilyen bejátszásokkor igenis le kellene venni az élő feliratot. Ugyanígy más műsoroknál is.
Az meg tényleg abszurd, hogy egy televízió úgy rögzíti saját műsorát, hogy mindenféle feliratokkal együtt. A 21. században. Jó hogy nem a reklámblokkok is bennemaradnak legközelebb.
A konkrét estről meg annyit, hogy egy önök kérték műsor, aminek kb. 3%-ában megy konferálás, az minek élő? Meg lehet hogy nem is az. A felkonfokat felveszik öt perc alatt, aztán majd bevágják őket. Meg ha élő is, minek azt ennyire reklámozni? Pl. a híradók is élőben mennek, de ott sincsen kiírva hogy ÉLŐ. Az élő önök kértéknek akkor lenne értelme, ha be lehetne telefonálni, és úgy élőben kérni vmi műsort. Asszem a DunaTV-n van is ilyen.

Pol 2008.01.02. 10:11:37

Ez nagyon jó!

nslookup www.mtv.hu

Ezek szerint csak nem fizetik a domain karbantartást, vagy elcsesződött a DNS beállítás. Az MTV-s rendszergazdik, meg baromira nem érti, hogy mit piszkáljuk őket, pedig az ő oldaluk házon belülről működik.

Az meg, hogy a népek nem érik el, az kit érdekel....
Titkos a weboldaluk, csak IP címmel érhető el (az aktuálisat a különleges tudakozó adja meg)

De az ING Banknál se vezetnék elektronikus számlát :)
www.netdiag.hu/ma.htm

vadász2 · http://kariblog.blog.hu 2008.01.02. 11:07:04

Xpedient, pont az volt a lényeg, hogy szilveszterkor az Önökkérték tényleg élőben, külső kapcsolással ment és lehetett kérni!

Baaah 2008.01.02. 12:00:14

Éjfélkor bekapcs radio mert nem volt himnusz feveve, torrentelni meg keso lett volna, meghallgat, kikapcsol, vissza bulizni, kesz

ok 2008.01.02. 12:34:31

Az év első lófaszjóskája.

sixx · http://comment.blog.hu 2008.01.02. 13:55:10

lóci, lóci, vedd be a gyógyszert.

Pol 2008.01.02. 14:01:45

Nu azert beértek az infómókusok is a helyükre.

Úgy látom, vámosoknál utószilveszter van, most ők döltek ki :)

cradbox 2008.01.02. 23:50:38

Na ennek a postnak pontosan annyi értelme volt, hogy ma is lehessen egy jó nagyot fikázni, aztán hadd gyűljön a sok egyedi látogató.

Mysteryke: nemtudom milyen szakmában vagy, de amit írtál az kapitális baromság. Semmilyen komoly televízió nem rögzít adólogóval meg miegyebekkel műsort, maximum arra a célra, hogy később problémás esetekben vissza lehessen nézni.

Azt az "élő" feliratot, az M1 logóval együtt az MTV1 adáslebonyolító teszi rá az adásra. Ez az a hely, ahol váltogatják a stúdiókból, közvetítőkocsiktól, bejátszókról, innen-onnan bejövő források képeit. (Pl. innen játsszák be a reklámokat, filmeket, konzerv műsorokat. Nagyjából a sugárzási láncban ez az utolsó hely, ahol ténylegesen belenyúlnak az adásba, innen szépen elmegy a jel a központi kapcsolóba, aztán Széchenyi-hegyre, ide-oda, de lényegetelen.

Mindenesetre feliratokkal későbbi sugárzásra nem rögzítenek semmit, úgyhogy ez nem nyert.

Valóban megtehetné azt az MTV1 adásvezetője, hogy fel-le rakja ezt a feliratot az adásra, de az már túl igényes lenne.

Sokkal inkább érdekes lenne arról beszélni, miért ilyen botrányosan gagyi az egész station id készlet, a logótól elkezdve a különböző nagyon lejárt népművészetes motivumokig.

Sokminden persze az MTV jelenlegi technika állapotainak is köszonhetó, ami az új digitális stúdiókkal megoldódik.
-
btw: az meg szánalmas, hogy pont az az Index és érdekköre köt bele ilyesmibe, ahol naponta bámulatos faszságokat lehet olvasni.
süti beállítások módosítása