Már vártam, mikor jönnek elő a farbával a vidám drogos énekessel és a faszára előszeretettel zoknit húzó basszerral operáló kommerszgépezet ügyvédei, hát megvárták, míg lemegy a Kaliforgia első évada (nálunk most megy az HBO-n), és csak ezt követően nyújtották be a keresetet a Showtime kábeles adó és a sorozat készítője ellen. Az ok: névbitorlás, hiszen a RHCP egyik sikeralbumának címe megegyezik a Californication eredeti elnevezésével.
A benyújtott iratokban a zenekar a cím "elértéktelenedését", jogtalan haszonszerzést és szerzői jogok megsértését emlegeti, arra hivatkozva, hogy a cím a nagyközönség számára már eggyé forrt a RHCP nevével, annak hallatán kapásból rájuk asszociálnak. Anthony Kiedis énekes szernint unfair, hogy karrierjük ilyen fontos állomásának jelképét csak úgy lenyúlják, meg egyébként is, az milyen már, hogy a sorozatban vagy egy Dani California nevű szereplő - ez meg a zenekar egyik, 2006-os nótájának a címe ugye.
Tom Kapinos vezető producer még júniusban azt mondta a cím eretedét firtató újságírók kérdésére, hogy a hetvenes években látta egy matricán (Don't Californicate Oregon), és onnan nyúlta az ötletet, de a perre nem kivánt reagálni. Ha a RHCP megnyeri a jogosnak tűnő pert, a sorozat nem használhatja ezt a címet, így előfordulhat, hogy a DVD-kiadás már nem ilyen néven jelenik meg. Ezzel kapcsolatban csak annyit még, ha Ganxtáék felfogadnak egy jó ügyvédet, akár a WASP zenekart is beperelhetik a Helldorado cím jogtalan használatáért, habár ott két ékezet eltérés akad a címek között.
Bruzsy · http://rockonlelkek.hu 2007.11.20. 14:27:11
Magyarul mivel a szó nincs bejegyezve, és NEM az RHCP ötlete volt, ezért nincs az az isten, hogy mellettük döntsön az esküdtszék, kivéve persze, ha Red Hot Chilli fanokat válogatnak be...
jtrencsenyi 2007.11.20. 14:34:39
Az egy más kérdés, hogy a pert tudatosan időzítették akkorra, amikor nagyobbat lehet kaszálni egy esetleges sikeres tárgyalássorozat végén. Lesz még itt valami peren kívüli megegyezés szvzs. :)
Mikka-Makka 2007.11.20. 14:35:16
bizonytalan 2007.11.20. 14:45:26
átlátó 2007.11.20. 14:50:35
A faszság tényleg az,ha nagy. A RHCP zenéje nem annyira szar,mint amennyire neked nem tetszik.Ez persze nem kritika feléd,tehát ne szívd mellre! :)
kaleksz 2007.11.20. 15:03:20
Leesett az állam amikor megtudtam, hogy a dögös Madeline Zima mely sorozatban is játszott azelőtt! (Bár annak idején Alyssa Milano is így kezdte.)
A poént nem lövöm le, elég legyen annyi, hogy manapság is megy ez a sorozat.
Bruti · www.facebook.com/Brutistandup 2007.11.20. 15:09:39
Itt csak az a kérdés, hogy ők találták-e ki ezt a szójátékot, vagy csak felhasználtak egy szlenget.
Bruti · www.facebook.com/Brutistandup 2007.11.20. 15:12:20
Hát játszott egy párban, te melyikre gondolsz :)
www.imdb.com/name/nm0956526/
kaleksz 2007.11.20. 15:18:15
A Dadus-ra gondoltam. A Port-on lévő infó közel sem ennyire részletes. :-)
Lechiffre 2007.11.20. 15:24:40
nadivereb 2007.11.20. 15:27:24
nadivereb 2007.11.20. 15:27:55
LEN 2007.11.20. 15:33:12
Hammer · http://car-pencil-etc.blog.hu/ 2007.11.20. 15:55:11
Bukott Rockzenész · http://b-oldal.blog.hu 2007.11.20. 16:22:09
A sorozathoz egyelőre nem tudok hozzászólni, Róma- és Tűzvonalban-függő vagyok, de hamarosan bekapcsolódom a Kaliforgia (Californication) nézésébe is. A Dani California szereplőnév viszont tényleg erős...
A magyar címben szereplő szójátékért egyébként megadok egy 4-est a fordítónak :)
Lodovik Trema · http://lodovik.blog.hu 2007.11.20. 17:04:52
Nadivereb okosan szólt.
Imiface · http://zenezenezene.blog.hu/ 2007.11.20. 17:12:28
Az RHCP jó.
sixx · http://comment.blog.hu 2007.11.20. 17:16:13
mikipeti 2007.11.20. 17:35:56
mikipeti 2007.11.20. 17:37:38
"Ön szerint jó zenekar a RHCP?"
O Igen
O Nem
Tash 2007.11.20. 17:52:49
Terveüdekszi 2007.11.20. 17:55:06
Amúgy mi ez a sorozat?
bahahaha 2007.11.20. 17:56:07
Szerzoi jogi kovetelesre nincs alapjuk (egyetlen szo v nev nem nagyon fog vedelmet kapni), a californication mar elozoleg letezo szo, vagyis trademarknak alkalmatlan, mas alapot meg nem igazan latok (azt meg mondjuk vegkepp nem, hogy megis milyen karuk szarmazhat a dologbol).
A sorozatban az utalas persze egyertelmu, de ez nem bun.
Dark Wolf 2007.11.20. 17:57:04
Imiface: a RHCP szar."
most hadd ne mondjam már, h aki mondja, bázz
kidpompeii 2007.11.20. 18:10:01
HányÉves 2007.11.20. 18:10:41
Viszont ezt írni valakiről: "vidám drogos énekessel és a faszára előszeretettel zoknit húzó basszerral operáló kommerszgépezet"...hát...minimum azt a kérdést veti fel bennem, kedves szerző, hogy:
1. nem kommersz dolog-e fikázni valamit, amit sokan fikáznak?
2. Te mit tettél le eddigi életed során az asztalra?
3. Volt-e olyan dolog, amit Te csináltál, és cirka 20 év elteltével még mindig emberek százezreinek okoz örömöt?
Több kérdésem nincs...
HányÉves 2007.11.20. 18:16:02
érdekes, amit írsz. Tényleg nem kötekedésből, hanem kíváncsiságból kérdezem:
melyik ismert zenekaroktól nyúlt le dolgokat az RHCP? Mert nekem kb olyan egyedinek tűnik, mint mondjuk a Prodigy vagy Michael Jackson (mielőtt hördülnétek, őt nem szeretem.) Egyikről sem tudom megmondani, hogy kire hasonlít. Csak önmagukra. És én eddig a Red Hot-ról is ezt gondoltam. De ha említesz olyanokat, akiktől nyúltak, akkor meggyőzhető leszek.
HányÉves 2007.11.20. 18:16:43
sixx · http://comment.blog.hu 2007.11.20. 18:23:46
Bukott Rockzenész · http://b-oldal.blog.hu 2007.11.20. 18:26:07
HányÉves 2007.11.20. 18:30:44
Köszi a választ, asszem belehallgatok a nemtomhol porosodó Tom Petty lemezeimbe, mert a Learning to fly meg a Last dance with Mary Jane-en kívül más nem ugrik be. De azok meg nagyon nem hasonlítanak az RHCP-re. (bár dob van mindkettőben...)
A hozzád intézett kérdésekkel mi újság?
Jól van, nem s..gfejkedek, felejtsd el...:)
sixx · http://comment.blog.hu 2007.11.20. 18:32:57
gengula 2007.11.20. 18:36:32
Nem szeretem en se az osszes szamot toluk, de dobbenet milyen nagyokat alkottak. A hatos tarban 3 RHCP van ennek ellenere a kocsiban. Amugy, aki meg fikazza oket nyugodtan vegyen magan erot, oszt olvassa el: Dave Thompson: By the way (RHCP) cimu konyvet. Csak azert, mert ha tuljutott az orrturkalason, akkor normalis ember megmossa a kezet....
HányÉves 2007.11.20. 18:39:24
bocs, de a posztodban kifelejtetted a SZERINTEM szót, mikor jellemezted a kommerszgépezetet. Amúgy a By the way kicsit szerintem is gáz, de a pl pont a Stadium Arcadium egy olyan duplaalbum, ami éppen a régi dolgaikból is visszahoz párat, meg az új hangzásból is a jó elemeket hagyja meg, kicsit még tovább tisztítva. Persze ehhez meg kell hallgatni a duplaalbumot, odafigyelve, kb kétszer, az meg nagy meló, merugye hosszú.
A soksszereplős videoklippelkapcsolatban nemtudok nyiltkozni, nem sok klipet nézek, de a klipek nem is érdekelnek. Magát a dalt (last dance with mary jane) nem tudom, hogy az istenbe' lehet MELYIK RHCP számmal összehasonlítani? Én az összeset hallgattam elég sokszor és akáthogy töröm az agyam, nem találok hasonlót. Vagy ennyire botfülem van. (Lehet hogy a magyar himnusz is hasonlít a my way-re...)
de hagyjuk, nem akarlak én b@$zogatni téged,
písz, brada, frí tibet! (ez utóbbi komolyan:))
káosz 2007.11.20. 18:39:54
kiskovacs1 2007.11.20. 18:43:43
Winkie 2007.11.20. 18:45:24
sixx · http://comment.blog.hu 2007.11.20. 18:49:45
morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2007.11.20. 18:51:14
Csak lukácslaci néha kinyissa a klisétárat, ügye.
Egyébként a "modern" redhátcsili szerintem sem üti meg a szintet, ettől még szarozni... Hm. Azért pár dolgot letettek az asztalra.
Bobby Newmark 2007.11.20. 18:57:28
'99 június 8.-án jelent meg a Californication, és pont aznap, ugyanannál a kiadónál jelent volna meg Mr. Bungle (Mike Patton, Faith No More frontember side projectje) California című albuma. A kiadó kibaszott Pattonékkal, mert "hasonló a címek hangzása".
Szal nem ez az első eset, hogy az RHCP buzizik a címekkel...
Többi infó itt:
en.wikipedia.org/wiki/Mr_bungle
Van benne "Patton koppintja a stílusomat"-tól RHCP turnébusz üdítőautómatájába szarásig minden... :)
Kőváry Orsolya · www.irodatunder.hu 2007.11.20. 19:23:08
akosh 2007.11.20. 19:26:05
de a követelés attoól még nembiztos , hogy jogos
az rhcp kommersz, de jó kommersz, szerintem a saját kis soft rockukat elég jó minőségben tolják, szerintem egyáltalán nem rossz valami, attól, hogy mindenkizenéje,csak a legtöbb mindenkizenéje SHIT. de rhcp nem.
napi fika 2007.11.20. 19:28:37
igaz, egyszer így szólítja őt a főszereplő, de máskor meg morticiának, vagy ilsának, az ss nőstényfarkasának hívja
a film tele van utalásokkal, szerintem ez is csak egy poén
daemonwhisper 2007.11.20. 19:30:43
sixx · http://comment.blog.hu 2007.11.20. 19:33:56
mikka 2007.11.20. 19:37:38
Engem hatarozottan zavar hogy egy viszonylag uresfeju emeber irogat itt zenekrol egy rock felisten bejegyzett es levedett nevevel.
pukedli 2007.11.20. 19:38:28
Before · http://azbeszt.blog.hu 2007.11.20. 19:45:02
Annyira gagyi ez a leperelem a gatyádat attitűd, hogy holnap levédetem a fingást és beperelem egész amerikát...
bolomba (törölt) 2007.11.20. 19:54:00
Haha errol nekem KOKO anno menedzsere jutott eszembe, csak forditva. O meg azt mondta, hogya a Carmina Burana-t o ismertette meg magyarorszaggal.:) Jot nevettem akkor is, mint most.
A Chilli meg szar. Viszont a Blood Sugar Sex Magik az nagyon jo volt, persze abban az idoben es korban. Azt hiszem ott megalt a tudomanyuk es hat szerintem igy 10-20 ev utan mar latszik is mely szamaik eltek tul/elteti oket arrol a korongrol.
Ohh errol jut eszembe. Valahol itt az index kornyeken olvastam es megtetszett a Metal That Sounds Like Other Metal osszeallitasok.:)
www.youtube.com/watch?v=8QigEBog5HM
Hat azt a franya Danzig-et mindig a Black Sabbath inspiralta!:)
Na errol meg az jut eszembe, hogy azert a Misfits-et se artana megemliteni a Chilli inspiralojakent.
gengula 2007.11.20. 20:17:26
A Chilli meg szar. Viszont a Blood Sugar Sex Magik az nagyon jo volt, persze abban az idoben es korban."
Akar merrol szagolok ala vhogy nem fer ossze a dolog: Szar csili, de amit a csili csinalt az jo, de csak akkor vot jo. Miert oregem mert 1995. marius 2-an 11 ora 21 perc 48 mp-nel rajottel, hogy szar?
sixx · http://comment.blog.hu 2007.11.20. 20:18:01
marsellus wallas (törölt) 2007.11.20. 20:31:40
kib*b*szott lúzerség, csakazért mer azindex mindent fikáz...:?
ennyi a zindex.....
háát grat....
qrvaanyéátok..hahahahaha
sixx · http://comment.blog.hu 2007.11.20. 20:35:58
bolomba (törölt) 2007.11.20. 20:38:19
Miert ne ferne ossze? Amit azota produkalt a Chilli, az szar. Akkor amikor meg a blood sugar-t csinalta meg volt benne kraft. Majdnem el is talaltad. Kb 95-ig szerethettem.:) Micsoda latnok vagy!:) Mellesleg igen… Ahogy egyre kintebb hajoltam a kommersz zene hataran, egyre jobban lattam, hogy biza a chilli az rossz es gyenge.
thrill 2007.11.20. 20:49:23
Nevezett zenekar majd mindegyike "vidám drogos" és "a faszukra is mindnyájan húznak" fuszeklit. Persze ha kicsit is képben lennél, ezt tudhatnád. A Tom Petty-s nyúlás valószínüleg nem szándékos, de nem is bizonyított. Ha mindenáron azt akarod mondani, hogy a RHCP nyúlt valahonnan, akkor számtalan más példát lehetne említeni, amelyet mellesleg fel is vállalnak a bandatagok.
Az együttest mellesleg lehet szeretni, utálni, kommerszezni ízlés szerint. Szerintem azért leraktak egy-két dolgot az asztalra, és elég meghatározó pontjai a zenei életnek még mindig, még ha vannak is gáz dolgaik mostanűban. Mindenesetre az tagadhatatlan, hogy nagyon népszerűek, és mint ilyen, a szóban forgó címről (Californication) tényleg sokaknak Ők ugranak majd be. Ezzel együtt sem gondolom, hogy a pert megnyernék, de ha azt nézzük, hogy még egy szereplő neve is utal az RHCP-re, akkor kevéssé valószínű, hogy a sorozat készítői részéről nem szándékos "hekkről" van szó, ami így azért nem szép dolog. Arról meg nem is szólva, (persze megintcsak ha egy kicsit jártasabb lennél a fikizás tárgyában, akkior tudnád ugye) hogy Anthony-nek elég fontos/kényes téma ez a Californication.
Mellesleg a Te dolgod, hogy kit és hogy fikázol, ha nem azért írod ezt a blogot, hogy sok ember olvassa, akkor csináld csak (Biztos James Dean, Haragban a világgal c. filmje a kedvenced :)
Szerintem meg Nikki Suxx a fos! Nna és akkor most mi van?
Ehh, erre tanít az indexes iskola... kicsit már unom...
bobbyperu · http://twitter.com/bobbyperublog 2007.11.20. 20:58:34
bobbyperu · http://twitter.com/bobbyperublog 2007.11.20. 21:02:30
nagyokos:))
amúgy mi lenne már, ha L.A. beperelné a hollywood multiplexeket?:)))
rives 2007.11.20. 21:04:03
ennyi jutott eszembe a cikkedről, indoklást ne kérj, véleményt formáltam, mint ahogy te is...
olcsóJános 2007.11.20. 21:06:11
sex, magic.
minden idők....
sixx · http://comment.blog.hu 2007.11.20. 21:07:01
sixx · http://comment.blog.hu 2007.11.20. 21:08:12
ennyi jutott eszembe a kommentedről, indoklást ne kérj, véleményt formáltam, mint ahogy te is...
olcsóJános 2007.11.20. 21:08:19
hank is gonna hell...
minden idők...
Két fasza dolog egy postban...hol itt a baj emberek?
kérdem én...
olcsóJános 2007.11.20. 21:09:48
irdatlan hatalmas fasz
thrill 2007.11.20. 21:13:56
Nem mondod, hogy James Dean színész és nem rendező? Ez biztos nem így van ám...
Viccet félretéve tisztában vagyok vele, csak szokták ezt így is mondani, még ha Te nem is tudod (vagy akarod) megérteni.
Amúgy másba hogyhogy nem tudtál belekötni? Csalódnom kellett...
Az aláírásodat (nagyokos) meg kicsit elcseszted, mert egy sorral lejjebb kellett volna biggyeszteni. Sebaj, majd legközelebb...
bolomba (törölt) 2007.11.20. 21:14:13
ohh sixx kuldj magadrol egy terdelos fotot (persze profilbol) es uszkve 1 ora alatt mar a jardara is varazsollak flea ele!:) lehet akkor szent lesz a beke… de vigyazz, mert vannak akik szerint meg mindig kommersz a chilli; oket hogyan engeszeteled ki?!
silaris (törölt) 2007.11.20. 21:37:23
silaris (törölt) 2007.11.20. 21:42:48
cukorka 2007.11.20. 21:45:28
cukorka 2007.11.20. 21:53:27
stonedraider · http://1sor.blog.hu/ 2007.11.20. 21:54:03
"all you slingers and friends...
hide behind your rocks
put down your guard
I'm not here to box
this is no showdown
so throw down your guns
you see it doesn't matter
where you come from
you could be from park ave
or from a park bench
you could be a politican
or a bitchy princess
but if you're lookin' for a fist
and you're lookin' to unite
put your knuckleheads together
make a fist and fight
not to your death
and not to your grave
I'm talking about that freedom
fight like a brave
fight like a brave
don't be a slave
no one can tell you
you've got to be afraid"
üdv,
rhcp
mindy23 2007.11.20. 21:59:28
2) a Californication az egyik legjobb sorozat amit valaha csináltak
3) aki a Kaliforgia címet adta neki, az nem igazán értékeli a sorozat mondanivalóját, csak a felszínt látja.
4) Ezt a sorozatot amúgy sem szabad szinkronnal nézni.
ennyi...köszi, hogy elmondhattam :D
hinher 2007.11.20. 22:09:56
www.partyben.com/XMIX09-071406.mp3
magichorze 2007.11.20. 22:15:27
malacful 2007.11.20. 22:21:03
Rivessel es mindenkivel akit leugattal erzek egyutt, szanalmas, hogy ilyen vadbarom emberek blogolhatnak az indexen.
sixx · http://comment.blog.hu 2007.11.20. 22:32:45
Sierpe (törölt) 2007.11.20. 22:34:21
Egyébként meg inkább örülnének a pöcsök, ugyanis ha tényleg mindenkinek az RHCP jut eszébe a sorozatról az az ingyenreklám. :)
öccá · http://dogsigns.blog.hu 2007.11.20. 22:35:48
Én is perelnék a helyükben, nekem is ők jutottak eszembe először a sorozat kapcsán.
A zenének (és a zene minőségének) meg ehhez az égegyadta világon semmi köze. :)
Bruti · www.facebook.com/Brutistandup 2007.11.20. 22:41:00
Egy cikk írónak csak lehet tán különvéleménye egy zenekarról.
Ne bohóckodjatok már itt, mert megsértette a kedvenc drogosotokat valaki.
Nekem pl. semmi bajom a RHCP-el, max annyi, hogy 30%-a jó annak, amit csinálnak, de az meg egész jó.
Ez az én véleményem, Bélának meg más, Irmának is más oszt szeva...
Sierpe (törölt) 2007.11.20. 22:42:49
2007.11.20. 22:57:28
Azon gondolkodtam, hogy mikor jönnek elő a Slayer ügyvédei egy hasonló perrel, ugyanis a sorozat pofátlanul lenyúlta a csapat három(!) lemezének a címét és Hank könyveinek címeként használja azokat (South of Heaven, Seasons in the Abyss, God Hates Us All, ld. 5. epizód).
Vagy talán a Slayer sz*rik az ilyenre? Ki is az echte kommerszgépezet?...
Marla 2007.11.20. 22:59:49
hmmmm...jóféleee
kidpompeii 2007.11.20. 23:24:06
chordpower · http://facebook.com/grabanc 2007.11.20. 23:27:10
wendriner úr 2007.11.20. 23:35:25
ad1. Red Hot nagyon jó, de mostanában már csak jó sajnos
ad2. perelniük emiatt nagyon nem jó.
ad3. a sorozat is jó
ad3. a sorozat jobban rászorul a per miatti sajtómegjelenésre a maga 300-400 ezres nézettségével. Red Hoték egy hét alatt koncerteznek ennyi ember előtt. pénzre se nagyon van szükségük, ráadásul többet jótékonykodnak mint a tényleg kommersz U2.
akkor most sixx tévedéseiről, faszságairól (ha már fikázunk, akkor stílusosan és helyesen):
- Red Hot Chili Peppers - így írják, egy "l", nem kettő. ráadásul a címben! (ezt eddig senki sem vette észre több óra alatt...). javítsd kérlek.
- lopás: "Although the chord progressions sound similar, they do in fact differ as "Mary Jane's Last Dance" follows "Am, G, D, Am" (A Dorian), while "Dani California" follows "Am, G, Dm, Am" (A Minor). University of Chicago musicologist Travis Jackson said the songs' chord progressions were similar, but were a "pretty standard groove" in music and not necessarily evidence of copying"
- a RHCP ügyvédei: csak egy van nekik, az is már 25 éve. nem csak a zoknihoz ragaszkodnak...
- Kapinos "a hetvenes években látta egy matricán": a faszi a hetvenes években még nem tudott olvasni, ránézésre max 33-34 éves lehet. de még az is hogy csak harminc, csak a kövérsége és a korai kopaszodása öregíti.
Mikka-Makka 2007.11.20. 23:37:50
amúgy mikor még szerettem a hasonló zenéket már akkor is tré volt a Chili vagy azóta újra divatba jött?:)
de tök mindegy milyen zenét csinálnak ez a perelgetés számomra nagyon nem szimpatikus!
Mikka-Makka 2007.11.20. 23:42:10
wendriner úr 2007.11.20. 23:48:49
kábel, showtime, persze, de akkor is hogy a RHCP a reklámérték miatt perelne...
és még egy dolog: a kaliforgia igenis jó cím.
VO 2007.11.21. 03:32:21
Gyurma Pappa 2007.11.21. 04:09:26
ad.2 a sorozat címe tényleg elég parán hasonlít, én tök azt hittem, hogy valami közük is van hozzá, várta a főcím zenét meg minden
ad.3 USA jogi rendszere olyan, hogy azért perelsz, amiért nem szégyelsz, hát most ők ezt nem szégyelik, mondjuk lehet én is perelnék, főleg ha még Dani California is van a soriban
ad.4 a sorozat jó
ad.5 a magyar cím szar, de valamit ki kellett találni (jobb mint a Tuti gimi vagy a Váratlan utazás...)
sixx: pöcs vagy, ez van, fogadd el, tanulj meg vele élni. :D De idegeskedni azon, hogy pár ember mit enged meg magának, azt szerintem tök felesleges. De persze azon baszod fel magad amin akarod :D (huhh ma az átlagosnál is jobban liberális vagyok :) )
sixx · http://comment.blog.hu 2007.11.21. 05:28:23
gengula 2007.11.21. 08:07:36
masnak: elvezet volt olvasni, hogy megvedted magad, mert nem fogalmaztal pontosan. mik vannak:-)
namegaztan tutibiztos, hogy aki valaha is szeretett nehany RHCP szamot es elolvasott itt nehany hozzaszolast - ide a rozsdas bökőt, hogy nem aludt az idegtol...:-)
Muhaha
rossgeller 2007.11.21. 10:57:41
stonedraider · http://1sor.blog.hu/ 2007.11.21. 11:08:24
Luthor 2007.11.21. 11:39:58
sélli 2007.11.21. 11:40:35
ami jobban érdekel: Hogyvolt lesz-e belőle?
semmicico 2007.11.21. 12:04:32
privat comment: Nem nagyon láttam még, hogy cikkírót így felhúzzanak a kommentezők... érdekes.
Dark Wolf 2007.11.21. 13:07:13
pedig volt már ilyen...
sixx egy másik kiborulása - hogyvolt.blog.hu/2007/10/30/az_spoilerekrul
Gestas 2007.11.21. 13:48:29
Mondjuk az Obituaryhoz képest a Motorhead a kommersz.Szerintem.
HányÉves 2007.11.21. 15:22:20
Megjegyzem, több olyan zenekar van a kedvenceim között, akik korai szakaszukban szerintem fantasztikusak voltak, majd elfáradtak, ellaposodtak. (Metallica, Tankcsapda, Therapy?)
A By the way után féltem, hogy az RHCP is ilyen lesz, és engem speciel a Stadium pont arról győzött meg, hogy NEM! És láttam koncerten a Metallicát és a Chilit is az elmúlt 2-3 évben, és hát az volt a másik dolog, ami meggyőzött, hogy a Metallica tényleg tönkrement, a Chili pedig talán most van a csúcson. Szerintem. Mindenesetre, tényleg hidd el sixx, amit korábban is írtam, hogy nem sixx-fikázó áradatot meg balhét akartam. Csak "nyomta a bögyömet" a "kommerszgépezet" kiszólás.
szóval békés szándékkal vagyok itt újfent, igazán elfogadhatnád a közeledést (amúgy a lányokat szeretem:))
sixx · http://comment.blog.hu 2007.11.21. 15:45:47
HányÉves 2007.11.21. 15:54:51
most hallgattam újra a Mry Jane-t Petty-től.
A verse tényleg hasonlít, sőt! Dea refrén tök más. A verse pedig olyan, hogy ezeket az akkordokat sokan jáccogatják egymás után, pl én is, mikor pengetek összevissza, csak úgy. Egyáltalán nem biztosm, hogy direkt nyúlás, ezek alapvető "szoftrock" klisék, amelyeket ki-ki legjobb tudása szerint alakít. Olyan, minth a 2-4-et dobolnánk, az is sok dalban benne van.:)
No, hát ennyit...és nem többet erről.
(Magam is meglepődtem, milyen hábórú lett itt.)
gengula 2007.11.21. 17:08:20
Miert nem erdekes itt az, amit wendriner úr irt? Szerintem vhogy ennyire minimum fel kellene keszulni a posztolonak. Valamiert remlik, hogy az UP is valami hasonlora gomdolt, amikor a Buvos Szakacs blogot etalonnak tekintette. Ettol azert "némileg" eltert ez a poszt.
Jakuza 2007.11.21. 17:14:57
"Miből lesz a cserebogár?"
www.lifelounge.com/resources/IMGDETAIL/madeline_zima_news.jpg
luisd.files.wordpress.com/2007/04/the-nanny.jpg
sanya64 2007.11.21. 18:09:47
de az is értelemszerű, hogy más jellegű termék viszont igen, mint pld. Mustang, mint farmergatya (vagy éppen bármi más...)
magyarán Californication című lemezzel már ne akarjon megjelenni inkább senkise, de például akárhová felhúzható zoknit szabad ilyen márkanávvel piacra tenni, elfogja fogadni az iletékes szabadalmi hivatal...
(sőt, akár a zokni logójára ipari mintaoltalmi bejegyzés is kérhető...)
sanya64 2007.11.21. 19:00:13
str 2007.11.21. 20:44:13
a per viszont echte fasság, mi zavarja őket ennyire? pénzük van szarásig, a sorozat pont egy jófajta (nemrég néztem végig, a befejezést leszámítva korrekt az első season), nem értem miért ugrálnak, nem rájuk vall.
satie · http://321.hu/sas 2007.11.22. 09:16:27
szabadon.blog.hu/2007/11/21/cc_az_artisjusban
mikipeti 2007.11.23. 09:31:44
egyetértek, ez itt hiába "napló" vagy mi a f*sz már nem is tudom, mégis nyilvános hely, ha ide ír valaki egy posztot, az legyen felkészült, ne csak nyomja a jófej dumát, hanem infót is tegyen mellé. Aztán ne sértődjön meg ha belekötnek. Sajnos el kell fogadnia, hogy ő egy újságíró mert ez a blog az index alatt fut nem pedig az otthoni gépén. Miért egy hozzászóló (wendriner úr) bejegyzése az érdekesebb? "vidám drogos énekessel és a faszára előszeretettel zoknit húzó basszerral" - ja, ha ez a szint... olyan, mintha egy szar magyar bulvárújságot olvasna az ember.
Amerikában pedig mindenért perelnek, lesz felhajtás, hírek az újságban, hozzátartozik a közélethez. Irigylem tőlük, hogy a kultúrájuk nem olyan muzeális, mint a miénk (európaiaké), akik az utóbbi 40 évben egyfolytában tőlük lopunk (jazz, blues, hip-hop, rap, stb...)
Irigylem tőlük, hogy a művészetüknek sokkal több köze van az életükhöz, mint mifelénk. Ezért is érdekes ez a per.