Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Nálatok is vannak énekesek?

Nagy akarás éa annak a vége

2007. november 18. 22:10 sixx 140 komment

Amikor annak idején a csajom bevállalta a szólót az anyáknapi nagycsoportos ünnepségen, nemigen fordult meg a kis fejében, hogy a) egyszer ezzel pénzt is kereshetne, b) majd  Blikk címlapon hozza, hogy a legújabb pláza budijában smárolt XY pályatársával. A tízmillió megasztáros országában azonban úgy látszik, hogy ez a boldogulás egyetlen üdvözítő útja, az RTL tehetségkutató össznépi dzsemborijára jelentkezők legalább hárommegyede azt hiszi magáról, hogy tud énekelni, pedig.

Férfiasan bevallom, a második elődöntő kimaradt valahogy, de ezt a harmadikat lelkesen végignéztem, hogy aztán soha a büdös életbe ne csináljak ilyet, pedig úgy tudom, itt még a műsorvezetők is akrobata-mutatványokkal szórakoztatják a nagyérdeműt. A Csillag születik című műsorral ugyanaz a bajom, mint az összes magyar reality-vetélkedővel (kivéve az egészen kiváló Lúzer FC-t), azaz a casting és a zsűri.

Az RTL azt harsogta, hogy hónapokon keresztül járták az országot, és még a legelrejtetebb zugból is elővakarták a szájukkal haragzúgást utánzó lakatosokat és a kocsmai versmondó bajnokságokat nyomasztó fölénnyel nyerő adóellenőröket, ezzel szemben az elődöntőben olyan énekes túltengés mutatkozott, hogy ihaj. Nem vagyok hajlandó elhinni, hogy ebbe az országban csak és kizárólag énekhangukkal hódítani kívánó csiszolatlan gyémántok vannak - esetleg nem ártott volna alaposabban körülnézni, és akkor több népdalénekes, táncos, akrobata, humorista, bűvész vagy tűznyelő is előkerült volna, és nem kellene marnia magát az embernek a borzalmasan hamis és erőltetett előadások hallatán, melyekhez a zsűri lelkesen asszisztált például tegnap este is.


Már a Megasztár harmadik szériája alatt is kiderült, hogy itthon a "zsűri" azt jelenti, hogy négy-öt önnön (képzelt) nagyságától teljesen elájult celeb ül egy asztalnál, és olyan faszságokat ismétel, hogy a "hangoddal forradalmat lehetne csinálni". Tegnap Fábry volt az, (akitől pedig elvártuk volna, hogy megmondja a tutit) aki másfélmillió néző előtt csinált totál hülyét magából, amikor a Kovácsovics Fruzsina nevű erőtlen Avril Lavigne-klón előadása láttán maga alá vizelt a gyönyörűségtől, és a negyvenkettes férfibakancsban mikrofonállványt rugdosó tini produckióját atombombához hasonlította, pedig egy besült szilveszteri petárda sem volt benne, nemhogy kraft. A lázadás meg nem abból áll, hogy a színpadi berendezést amortizáljuk, ebben azt hiszem egyetértenek velem a kedves olvasók is.


Nem értem, minek ülnek ezek a nagyszerű "szakemberek" az asztalnál, ha minden vidéki karaoke-bárban is nevetségesnek tűnő számnak 9-10 pontot adnak. Miért nem lehet megmondani, ha valami szar? Miért kell elhitetni ezekkel a szerencsétlenekkel, hogy amit csinálnak, azzal befuthatnak? Nagyon veszélyes ám, amit művelnek, mert ezek a 16-17 éves csitrik kajakra elhiszik a csontig nyalást, és borzasztó nagyot fognak csalódni, amikor egy olyan embernek adják elő szánalmas kis dalaikat, aki ért is a dologhoz, és úgy vágja ki őket, mint macskát szarni.

A nép, az áldott, sms-ben véleményt formáló plebs is bűnös ebben, mert a "ha ezek ilyen magas pontot adtak neki, akkor fasza" elv alapján sikeresen továbbjuttatták a remegő hangú és végig hamis tinisztár reménységet, ahelyett, hogy a műsor elején valóban egyedit és érdekeset bemutató népdalénekest, vagy a kis zongorista kölyköt nyomták volna tovább. Nem baj, kérem szépen, csak akkor ne tessék ágálni Lola meg a NoThanx ellen, mert ezt is magunknak köszönhetjük.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bruti · www.facebook.com/Brutistandup 2007.11.18. 23:06:38

Én tegnap láttam először és kb 20 percig bírtam nézni. Be is fejeztem végleg.
Ez nem a mindenképpen fikázunk effekt, nekem tényleg gyenge volt ez az egész.

Seraphin 2007.11.18. 23:15:40

Múlt héten majdnem megnéztem, de Buci rámkacsintott és megvakultam. De már látok.

N.Zoli 2007.11.18. 23:48:20

Nem láttam.
Stohl már a Való Világban is egy csapnivaló műsorvezető volt. Az maradt meg bennem a legjobban, mikor a forgatókönyv szerint meg kellett lepődnie Pongón, hogy mit keres ott és úgy meglepődött, hogy a túlspilálázó színészek kórházában lett volna a helye.

Egy olyan műsorban semmi hitelességet nem várhatunk, ahol, mind a műsorvezetőnek, mind a zsűrinek nagyobb az arca, mint a tehetsége. A versenyzők a legnagyobb vesztesek elhitetik velük, hogy jók, hogy aztán csilingeljen a kassza az emeltdíjas SMS-ekből. A nézetségért meg tigrisbukfencet vállal a műsorvezető.

Már a Megasztár selejtezőjéből is zúgtak ki olyan emberek, akik vérig voltak sértve, mikor szembesültek a tehetségtelnségükkel. Gondolom itt is akadnak elszállt versenyzők.

Így nézetlenül is egy szánalomhegy az egész, ami még a fospisztolyra sem méltó. A holnapi bulvárlapok persze egész más dolgokat fognak írni a műsorról, sőt gondolom a középdöntők után celeb mintára elkezdik mindenféle hírbehozni a versenyzőket. kikkel látták, milyen betgségük van, milyen balesetük volt majdnem a lánchintán, plusz hobbik állatok. utána, ha némelyik nagyon kapálódzik még két év múlva is felbukkanhat a Blikkben, mint Kelemen Anna, aki már egyre ritkábban szerepel, de folyamatosan görcsöl, hogy valami faszsággal felhívja magára a figyelmet.

Den Hadnagy 2007.11.19. 01:01:44

Csak azt nem bírom megérteni, hogy Fábry hogyan volt képes az arcát és a nevét adni ehhez s foshalmazhoz...

öccá · http://dogsigns.blog.hu 2007.11.19. 01:11:50

Én arra saccolok, hogy nemigen lehetett más választása. :)

ElChe · http://bigblue.reblog.hu/ 2007.11.19. 01:27:21

Nekem is feltűnt az enyhén remegő, itt-ott hamis hang, ami előtt hasra lett esve. Ez a rock, a lázadás, a forradalom?
Végünk van.

straubbazsi 2007.11.19. 01:38:35

Én megnéztem az elsőt elejétől a végéig, sőt lelkes is voltam, sőt blogoltam is róla (blogol.hu/comment.php?log=1210792 vagy straubbazsi.blogol.hu)

Persze én is arra jutottam, amire mindenki. Részlet:

Lényegtelen, hogy a megasztárt, vagy az onnan kikerült (megaénekeseket) előadókat mennyire tartjuk színvonalasnak, tény, hogy ennek nem erről kellene szólnia, mert ez annak csak alatta lehet. Nem értem miért kell énekes és táncos a zsűribe, nem értem miért kellett ennyire egyoldalúan válogatni a sokezer próbálkozó közül. Nem értem miért kell föld alá pontozni az abszolúte zseni látványszínházat, a „se hangja, se tehetsége, csak ambiciózus színész szülei” kiscsajjal szemben.
De, amit mindenekelőtt nem értek – most elkerülhetetlenül befarolva a legalja alattiba – hogy miért kell egy olyan tag is a zsűribe (ahogy mostanában mindenhova), aki legfeljebb… fura megjelenésével, affektálásával válik érdekessé. Közismert először egy magyar filmben lévő brillírozó alakításával lett. Egy homokos divattervező szerepére kérte fel a rendező éles szeműen. Amúgy nem ért semmihez, ami itt használható lehetne (divattervező). Ő is elmondta, többször is. Ő nem ért ehhez, ő csak azért jött, hogy el legyen varázsolva.

dark future · http://www.andocsek.hu 2007.11.19. 01:41:46

Én csak azt nem értem, hogy miért nem rendez IGAZI retro Ki mit tud?-ot az m1. Lenne rá igény nézői és előadói oldalról is.

Ignác 2007.11.19. 01:50:21

Miért csodálkoztok a Fábrin? Mennyivel külömb az ő müsora? Kit enged szóhozjutni? A telefonálókon csodálkozom, hogy milyen silány műsorra pocsékolják a pénzüket! Remélem, hogy bukik a nívotlansága miatt a műsor.

Cosmic 2007.11.19. 02:00:02

Én (sajnos) szakmabeliként, talán valamiféle önsanyargató kötelességtudatból végignéztem az eddigi összes adást. Engem zenei producerként főleg az énekesek produkciói érdekeltek. Szomorúan vettem tudomásul, hogy nincs kiemelkedő tehetség a felhozatalban. Ezt még el is tudnám fogadni, ha nem kellene a zsűri és az adást követő media megjelenések PR ömlengését hétről hétre benyelnem.
Elképesztően sokat árt ez az egész a hazai popzenének csak úgy mint a megasztár is tette anno. Ezek a fiúk lányok teljesen felkészületlenek, képzetlenek. Ami nem volna különösebben baj, hiszen ez verseny.
A baj az, hogy tavasszal a felének már CD-je meg videója fog megjelenni a nagy büdös semmire. Így higítva tovább a már ma is igen latyakos hazai szakmai szinvonalat.

dark future · http://www.andocsek.hu 2007.11.19. 03:52:36

RE: Cosmic 2007.11.19. 02:00:02

A hazai pop színvonalán lehet még higítani? Mondj három szakmailag jó és tehetséges előadót a mai mezőnyből...

Bruti · www.facebook.com/Brutistandup 2007.11.19. 05:42:39

Dark, azé három bőven akad. :)
Persze külön kell választani a tehetséget a szakmai képzettséget és a zeneszerzést. Van Mo-on sok jó előadó, csak ritka esetben írnak neki jó zenét. Maguknak meg nem tudnak jót írni. Lásd Tóth Vera, akit én spec. nem szeretek, de tud énekelni.

farao1117 2007.11.19. 05:57:01

sziasztok! a szigoru birálatotokkal nemértek egyet. Ez egy verseny. Ha valameik vagy egyik semvolt jo akkor biztos nem lessz jövöje ezeknek a fiataloknak.De igy kritizálva már a zért sem birálom mert még annyira fiatalok a szereplők hogy még sokat csiszolhatnak magukon.Mert hogy már elveszitek a kedvüket,mikor még alakuloban vannak az nem egy helyes dolog. Az itt kritizálok közül egyikőtök sem lenne jobb. Egy ember akkor mondjon valakiröl esujto véleményt ha Ti jobbak vagytok. Farao

new_kid 2007.11.19. 06:10:59

nem tudom mit vagytok meglepődve. Aki comment.blog-ot olvas az feltételezhetően valamennyire tudatos fogyasztó. Na ez a műsor az általánost végzett, talán közepet is, otthon a tévé előtt szórakozó családoknak szól. És sokadszor kell szembesülni azzal, hogy ha valami a kritikának nem tetszik, az jó eséllyel a mainstrem közizlést pont jól kielégíti.

Egyébként meg tegye fel a kezét azon comment blog-ot olvasó olvasó, akinek a zsűri (első) három tagját elfogadja mint hiteles vélemény formáló...

Na látjátok! Ez a műsor nem nekünk szól!

farao1117 2007.11.19. 06:15:05

Cozmic ezt neked irom: Gondolkozz el Te mennyivel voltál jobb a kezdet kezdetén.Téged is csak a csiszolgatás után tudtak elfogadni.Most jo vagy ez tény. De mennyit kelett hozzá tanulnod gyakorolnod.Rengeteget. Hidd el nem védem Őket. Ezek a fiatalok csak megakarják mutatni, hogy nem csak a fürdőszobában mernek énekelni,szerepelni,hanem a nagy nyilvánosság előtt is. Most elárulok neked valamit.61 éves vagyok és magam is sokat énekelek itthon. Sőt.Beneveztem egy karaoki versenyben Szintén az estisoderban.És tudod miért?? mert imádok gyerekkorom ota énekelni csak nekem nemadatott meg mint neked,hogy bebizonyitsam hogy valamit Én is tudok.Ha aztmondom neked hogy 61 évesen miket megveszek azért hogy minél jobban tudjak itthon táncdalokat tanulni...Fogalmad nincs rola. Hidd el a kritikáddal sokat ártasz ezeknek a fiataloknak. Soha nem tudhatod hogy ezekböl a fiatalokbol esetleg ha még képzésen is részt vennének meikböl lehetne esetleg világsztár.Nemszabad nekik menni. Gondolkozz azért egy kicsit mielőtt ilyen éles birálattal vagy embertársad irántA mai fiatalokat segiteni kell és nem ellenségeskedni.

farao1117 2007.11.19. 06:28:58

N.Zoli! Mielőtt birálsz valakit előtte mindig gondold át Te mit tudsz. Ezek az emberek akik a szüriben vannak mind valamit letettek az asztalra.Bizonyitottak. Hogy nem a Te szád ize szerint zsüriznek az még nem azt jelenti,hogy Ők nem értenek semmihez.Az esetleg, hogy nem zsürizni kellene nekik azt majd eldönti a nézettség.Már pedig a nézettségre nempanaszkodhatnak. Hisz Te is azok közé tartozol ezekszerint aki nézi a műsort.

farao1117 2007.11.19. 06:32:23

Straubbazsi! Ha nemfigyelted volna, azért kelett több müfajbol Zsüri mert nem csak egy müfajjal léptek fe.

hulyemagyar 2007.11.19. 06:36:00

Farao1117
Nagyon nem értek Veled egyet. Tessék ezt a szakmát is előbb megtanulni, mint ahogyan a többit, aztán, ha megy, akkor ki lehet adni a CD-t.
Lakatos sem úgy lesz az emberből, hogy egy hegesztő versenyen felfedezik, mert az övé a legegyenesebb varrat (ami még igy is görbe), aztán a kis olajoskezű meg elhiszi, hogy ő mostantól már misősített hegesztő. Illúziókat ébresztenek ezekben a gyerekekben, hogy ennyi elég a boldogulásukhoz. Pedig tudjuk, hogy ők csak addig fontosak, amig lehet emeltdíjas sms-ben szavazni rájuk.
Ez is egy szakma, aminek értéke van.
Tessék úgy is kezelni!

Bruti · www.facebook.com/Brutistandup 2007.11.19. 06:36:49

Farao. Ilyen az élet! Ha szart csinálsz, megköpködnek. Csak nem gondolod, hogy behódolunk kontraszelekciónak pár szerencsétlen kedvéért.. Már, ha érted miről beszélek. :D

farao1117 2007.11.19. 06:42:32

hulyemagyar! volna egy kérdésem. Látom olvastad amit irtam .Köszi.Mint irtam magam is az estisoderban fogok versenyezni Karaoke versenyen. Miért ne tegyem ha lehetőségem van rá. nemvagyok fiatal de karaoke -ban megakarom magam mérettetni. Én sem vagyok képzett.

farao1117 2007.11.19. 06:49:08

Bruti! Igen értem. de ezekkel az éles kritikákkal azért sem értek egyet,pedig van bennük igazság, mert ha egyszer adott egy megmérettetési lehetőség miért ne használják ki a fiatalok. Igy tette ezt: Szécsi, Zalatnai,Mari Zsuszi,Máté Péter és még sorolhatnám.LETTEK IS VALAKIK

Feca 2007.11.19. 07:05:22

Nem értem, mit kell háborogni. Nem kell nézni, ha vacak. Mondjuk valóban sajnálom a tehetséges, nem énekes versenyzöket, hogy háttérbe vannak szoritva.

hulyemagyar 2007.11.19. 07:07:18

Megnyugtatlak, olvastam.
De a sóderban egy karaoke megmérettetés a brahi kedvéért, meg egy (elvileg) vérkomoly tehettségkutató nem ugyanaz.
Ők ebből akarnak megélmi, sztárokat, példaképeket akarnak belőlük faragni, Te meg elmész egyet lalalázni, aztán ennyi. Más a műfaj.
Nem az a baj, hogy élni próbál a lehetőséggel. Az a baj, hogy megteremtik neki azt az illúziót, hogy ennyi elég. Atombomba, mi!?
Tényleg nem érzel különbséget a Szécsi korabeli versenyek szinvonala és a mostani felhozatal között? Pedig van.

riotter 2007.11.19. 07:24:15

Itt azt írjátok, hogy verseny, megmérettetés. Inkább csak egy rossz vicc, mivel a BB VV MStar, Társulat stb. "tehetség főfedezzző"-k után, közben alatt, már csak a szomszéd kutyája nem került be valami sms szavazós műsorba (Fásy mulatóban volt sms...?)!

hulyemagyar 2007.11.19. 07:31:55

Hát ja. Az ilyen műsoroknak (talán pont azért, mert minden hétre jut belőlük egy) semmi de semmi értéke nincs. Fos műsor, fos produkciók. Tisztelet a kivételnek, de ők ugysem jutnak tovább. :)

hkf 2007.11.19. 07:40:47

Számomra a legnagyobb csalódás a műsorral kapcsolatban tényleg az volt, hogy miközben én változatos produkciókra számítottam különböző érdekes kategóriákban, addig ők csináltak egy gagyi megasztár/megatánc klónt tehetségkutató címmel. Könyörgöm! A tököm tele van már az énekelgető/táncolgató "minden vágyam, hogy a hangommal/táncommal minimum világhíres legyek" egyenfruskákból. Kurvára unalmas már amikor a x-edik ilyen műsor 10000000. "előadója" elmeséli, hogy "nagyon szeretek énekelni" meg, hogy "anyukám szerint tehetséges vagyok" és persze az elmaradhatatlan "énekesnő/táncosnő" szeretnék lenni.

És a hányinger kerülget, amikor csontig benyalva, félájultan a tettetett elismeréstől vonaglik a zsűri és osztja a 10 pontokat egy fényévekkel érdekesebb, izgalmasabb, ámde határozottan lepontozott látványszínház, vagy mesemondó gyerek után. Egyszerűen gusztustalan és egyben a végletekig unalmas.

Ugyanakkor azt hiszem rá jöttem mi van a háttérben. Persze lehet, hogy én vagyok a helikopter, de mégiscsak könnyebb "termékesíteni" egy énekest mint egy látványszínházat, vagy egy artistát. Magyarán, úgy tűnik, azért nyomják az énekeseket, mert 2perc alatt kiadják majd a cd-t és már kész is.

Egy látványszínházat nem lehet kiadni cd-n. Ahhoz hely kell és közönség. Tehát szerintem szimplán arról van szó, hogy azért kell nyomnia a zsűrinek az önjelölt énekespalántákat, mert azt könnyebb lesz később pénzzé tenni. És ezért kell elájulni a gyenge produkcióktól, hogy az emberek elhiggyék, hogy ez jó, mert a fábry mondta. Így később azok rohannak majd cédét venni, akik most nyomják az esemest.

orpheus 2007.11.19. 07:44:36

A Csillag születik eggyel korábbi, második elődöntőjéről itt írtam rövid kritikát, amely egybevág ezzel:
orpheus.blog.hu/2007/11/10/

Neocon 2007.11.19. 07:58:04

Meglepődtem. Több, mint 10 hozzászólás kellett ahhoz, hogy valaki megint felhozza a "csak az kritizáljon, aki jobban csinálná" elvet. Ugyan kérem! Attól még, hogy nem tudok tojást tojni, meg tudom mondani, hogy záp az a tojás vagy sem. Az, hogy a műsor szar és a szereplők 90%-a tehetségtelen az szerintem nem kétséges, csak remélni tudom, hogy a műsor nézettsége esni fog.

jofko 2007.11.19. 07:58:48

Hihetetlen megnyugtató volt nekem miközben olvastam a cikket, hogy nem csak engem háborított fel a zsűri, meg az egész műsor általában... már az elején gyanús volt, hogy minden ritka szar produkciót 9-10 ponttal jutalmaztak, de amikor a végén 40 (!!!!) pontot adtak (ami ugye azt is jelenti, hogy számukra ez volt a legjobb produkció )akkor betelt a pohár, és majdnem lerúgtam az lcdt a falról ( még jó hogy nem tettem, mert fizethetném tovább a részletét potyára :)) Egyszerűen nem hiszem el, nem hallották, hogy hamis, erőtlen, imitáció, szar ( bár még imitációnak is szar volt, de hogy semmi saját nem volt a produkcióba az is biztos ).

Az erő legyen veletek

karcsi-karcsi 2007.11.19. 08:10:51

Csatlakoznék Fecához: Gyerekek! Miért idegesítitek magatokat ilyen hülyeségeken? Egyszerűen ne nézzétek. Én sem teszem, s lám, legalább egy estére nem adok egy löketet a magas vérnyomásomnak.
Szóval szerintem egyszerű a megoldás: szombat esténként inkább üljetek le a családdal és nézzetek egy jó filmet dvd-n. Hamarabb vége van, és még jól is szórakoztok közben. :)
Mondjuk az igazsághoz hozzátartozik, hogy nekem már anno a Megasztárból is épp elég volt a reklámja is, a még korábbi (talán 2000-es) Pepsi Sztárcsinálóból pedig a póló is amit Pepsis címkékért adtak :)

balai 2007.11.19. 08:15:44

Szerintem itt is azért ellentmondásos a helyzet, mert egy dolog élőben látni egy bármilyen produkciót, és egy dolog ezt a tv-ből nézni. Mindattól függetlenül ez egy tv műsor, és az nem sikerült, vagy legalábbis a töredékét sem adta vissza az élő dolgoknak.

bootsy 2007.11.19. 08:25:32

Nem kell azon meglepődni ha egy énekes nyeri ezt a szart meg, mert azzal az RTL tovább tud majd foglalkozni nap mint nap a Fókuszban, az esetleges cd-jén ott lesz az RTL logoja...Versmondókkal meg népdalénekesekkel nem lehet feltötlteni a bulvárt...
Szinte biztos szerintem, hogy énekes nyeri meg a végén.

SzigMa 2007.11.19. 08:25:59

Én ezt az egy produkciót láttam, és azt kell hogy mondjam: Igen, 10 pont. Pontosan ugyanolyan idegesítő volt, mint az eredeti. Tökéletesen eltalálta a hallgathatatlan, gyomorforgató Alanis Morissette hangzást. Én ezt értékelem.

B. Capelluti · http://rallyedream.blog.hu 2007.11.19. 08:26:20

Nem tudtam végignézni az elsőt sem. Viszont többször láttam a német változatot (Dre Supertalent) Ott a zsűri csak három "teljesen sikertelen emberből" (Dieter Bohlen "pop titán", benne volt a kinti megasztárban is, eszement módon kegyetlen; Ruth Moschner ismert TV-s szemléyiség; és André Sarrasani cirkuszigazgató.) Ott az elő döntők során a zsűri döntött, ha bármelyik tagnak nem tetszett, repült a versenyző.
A döntőben viszont csak az SMS számított.
Összességében sokkal színvonalasabb volt, a végére ott is énekesek maradtak többen, de volt közöttük két gyerek, és két olasz operaénekes is.
Ott úgy éreztem, tényleg tehetségeket kerestek. Az első elődöntőben volt két érdekes eset: az egyikben egy 12-13 éves fiú és egy ennyi idős kislány egy hip-hop produkciót nyomott. A zsűri kivágta őket, de Dieter Bohlen a kiscsajtól kérte, hogy énekeljen valamit, kis várakozás után betolták neki a váléasztott zenei alapot, és Tilly Horn úgy, ahogy volt egy akkorát énekelt, hogy a zyűrinek leesett az álla. A másikpan a pizzasütő 60 éves olasz énekes nyomott valami népdalt, erre a zsűri pillanatok alatt lelőtte. Megkérdezték, hogy tenorként nem énekelne-e egy áriát. Énekelt. Mindketten a döntőig jutottak.
A döntőben nagyon színes volt a mezőny: énekesek mellett táncművész, szájdobos, és egy 6 éves trombitás kissrác is szerepelt.
Versenyen kívül ott volt még - közkívánatra - Lieselotte Wasner, a mi Uhrin Benedekünk ottani női változata. (Megszégyenítően gáz volt, az első elődöntöben is.) Hiába imádta a közönség, nem engedték versenyezni.
A döntöbeli produkciók a www.rtl.de/tv/das-supertalent_finale.php oldalon megtekinthtőek.

asztrografológus 2007.11.19. 08:30:03

a nyávogó, dilettáns, gej, divattervező (LOL), homár gyerek minek? Vicc a műsor. Fábryban csalódtam.

hulyemagyar 2007.11.19. 08:31:16

Balai
Ami TV-ben hamis, az élőben is.

Karcsi
Nem idegesíti itt senki magát. Pusztán kritika a minőségről, a felhozatalról, stb.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2007.11.19. 08:37:10

1. A Megasztárt kéretik nem összehasonlítani a Big Brotherrel, meg a Valóvilággal. Két különböző műfaj. A Csillaggal mehet az összehasonlítás, de abból meg az utóbbi nem jön ki túl jól.
2. Gondolom azért van túl sok énekes, mert a jelentkezők elsöprő többsége is az. Azért ha megnézitek a középdöntőbe továbbjutókat, ott már jobb az arány. Bár az tény, ebből csak a táncosok profitáltak, más műfajból talán csak a "Regős Bendegúz" jutott tovább, meg a legutóbbi parodista (utóbbi szvsz érdemtelenül).
3. Fájó hiány, hogy humor ilyen gyéren képviseli magát, ezt már Fábry is megemlítette. Egyszerűen nem volt színvonalas jelentkező. Talán többek között azért, mert a legtöbbjük valamilyen szinten kötősik a Fábryhoz, és így nem lett volna tisztességes a "körön kívüliek" szemében. Talán nem kellett volna a showmestert odaültetni...
4. Tényleg feltünő volt, hogy a mostani elődöntőben sokkal magasabb pontszámokat adtak, mint a korábbiakban, és ezt csak részben magyarázza az, hogy a szerkesztők szezélye folytán tényleg javult adáról adásra a színvonal. Volt honnan, és még lenne is hova, szóval ért egy két meglepetés néhány "produkció" után. Ennek, ilyen sok? Ha paranoiás lennék, azt mondanám, hogy nem csak a külső hőmérséklet okán lehet bundát emlegetni...
5. Ha nem a profit lenne a cél, akkor a közönség nem változtathatná meg a végeredményt. Vagy maradjon az sms, de legyen egy zsűrivélemény, mondjuk három továbbjutóval, és a negyedik helyre szavazhasson csak a nép. A szombati táncszínházos leopárd asszem továbbjutó helyen volt még a szavazás előtt, bár így is csak egy hellyel maradt le, de hát egy, vagy tíz, nem mindegy? Lemaradt. Dühítő volt, hogy az az egyhangú, és egyarcú parodista, aki mindenkiből Havas Henriket csinált, kapott még egy lehetőséget, ő meg nem.

Piskóta 2007.11.19. 08:42:07

Gyerekek, nekem nagyon tetszik, hogy mindenki olyan ultraigényes, hogy köphetnékje van állandóan. Én azért nem mondanám, hogy totál fos az egész, senki nem tud énekelni, mindenki hamis, meg erőtlen. Az énekesekből nekem is elegem van, de azért nem totál fahangú, fals banda volt. Nekem pl. Fruzsina és a népdalt éneklő, asszem Gabriella is tetszett, holott van hallásom, tudom, hogy nem minden hang volt a helyén, de annyira azért nem volt rossz, mint amennyire fikázzátok őket.
Ami nekem sem tetszik az az, hogy tényleg ejtegetik azokat az előadókat, akik valami egyedi előadással állnak ki. Szerintem az első helyen Fehér Feri végzett, az a tánc és mozgás, amit levágott, adott egy olyan hangulatot, amit nem kell elemezgetni, meg szakmailag értékelni (de amúgy lehetne, mert nagyon színvonalas és művészi volt), csak egész egyszerűen jó volt, és kifejezett egy érzést, hangulatot a tánccal. Ő érdemelte volna a nyílegyens bejutást. Break, meg nyújtogatós, levegővétel nélküli énekből van elég.
Fábry basztatta a tüzes gyereket is, mert hogy a tűz nélkül ez nem egy nagy szám. Itt szerintem nem arról van szó, hogy kinek milyen nehéz az előadása, tudom, hogy a Break nehéz és sokat kell gyakorolni, csak éppen a 80-as évek óta ugyanazokat a figurákat látjuk, semmi változás. A tüzes meg látványos és kész. De mindegy süllyesztőbe velük...

freddyD 2007.11.19. 08:46:51

"erőtlen Avril Lavigne-klón előadása láttán maga alá vizelt a gyönyörűségtől"

:D ez jó volt sixx

2007.11.19. 08:52:46

Én a múltkori adás végignézésére köteleztem magam, hogy ne ítélhessek félinformációk alapján.
Volt benne egy jó hang, valahol a vége felé, de többi csak kérdéseket hagyott bennem, legerősebbként azt, hogy az RTL Klubban tiszta idióták ülnek?
Ekkora szart egy rakásra akkor sem lehet öszehordani, ha a világ legpfofibb gagyigyárosait alkalmazzák érte.
Hétköznapi délelőttön a hortobágyi pusztában könnyedén jobb produkciók találhatók, mint amit ezek itt összehordtak.

cubalibre 2007.11.19. 09:09:29

Kedves Farao!

Attól mert szeretsz énekelgetni, meg jól visszhangzik a fürdőszobában a hangod, az nem jelenti azt, hogy tv-ben a helyed. Ez kb. olyan, mintha valaki írna egy ált. isk. fogalmazást "Emlékezetes nyári élményem" címmel, és másnap már könyv formájában szeretné megjelentetni, miközben azt gondolná magáról, hogy ő legalábbis Jókai.

Piskóta 2007.11.19. 09:10:28

na persze, ilyen emberek minden bokorban teremnek, gyak. mindenki sokkal jobb náluk... ezek tök nullák.

ApukadHUN 2007.11.19. 09:10:50

A Muse koncert 3000 nézőjéből 2000 külföldi. Budapesten! Biztosan Európa többi részén van probléma a zenei kulturával, mert mi itthon jól elvagyunk Pakóval, Zsédával, Balázs Palival. Persze, hogy ezek mellett tehetségesnek tűnik a kiscsaj. Szóval ne beszélgessünk magyar zenei kulturáról, amikor szánalmasan kevés magyar ember jelenik meg a legnagyobb budapesti koncerteken, zenei eseményeken. Bezzeg a külföldiek mind ott vannak nagy számban.
A \"modern\", a \"zene\" és a \"magyar\" szavakat egy mondatban emlegetni elég szánalmas dolog...

suo tempore 2007.11.19. 09:12:43

Az ilyesminek az a lényege,h az egyik csoport hülye rajongjon érte, a másik csoport hülye meg fikázza, így már két csoport hülye is foglalkozik a dologgal és az nézettséget jelent, a nézettség meg pénzt. A "műsor" itt nem számít. Csak azért nem szőrös seggeket mutogatnak, mert azt nem szabad nekik.

nalazo 2007.11.19. 09:14:22

Jómagam egyáltalán nem csalódtam a "Csillag születik"-ben. A műsor tökéletesen illeszkedik a kereskedelmi csatornák " a legfontosabb a nézettség és a szenzáció" mottójához. Nekem már a Megasztár sem tetszett, de ahhoz képest ez valami borzalmas. Akarattalan kis tizenéveseket küldenek be a szüleik pusztán azért, hogy a munkahelyükön büszkén mesélhessék, hogy a szerencsétlen gyerek hol lépett fel. Igazából a saját exibicionizmusukat élik ki ezzel, véletlenül sem a gyerek a hibás. 18 éves kor alatt meg sem kellene engedni, hogy versenyezhessen valaki. Amíg fiatalkorú, induljon tehetségkutató versenyen és fedezzék fel, de csak ha tehetséges. Meg vagyok győződve, hogy egy tini személyiségét csak deformálhatja egy ilyen televíziós megmérettetés. Ehhez a deformációhoz pedig a szülőkön kívül nagy adaggal hozzájárul egy idióta zsűri, amely a pontszámaival és a kommentárjaival elhiteti az indulókkal, hogy tehetségesek, sőt bombajók, illetve elhiteti saját magával, hogy ért ahhoz, amit csinál. De ez mit sem számít. Csak a csillogás és a szenzáció.

randomuser1 2007.11.19. 09:26:40

mi mind félreértett zsenik vagyunk, nem?
Nézzük a proliadót és sírunk h milyen átlagos a felhozatal.
Fura,nem?
A kereskedelmi tv üzleti vállalkozás, ami a jónép szórakoztatásából él, nem a konzervatórium előszobája...
És a maga szintjén szerintem ezek a műsorok nagyon jók.
Akinek nem tetszik, menjen színházba vagy operába esetleg, olvasson könyvet. már ha tud olvasni persze...

genghis 2007.11.19. 09:37:24

Veletlenul rekedtem a tv elott(a gyerek kifurt a gepemtol mint a hulye netes reklamban), ha mar ott voltam erdeklodve neztem ezt a szuperprodukciot.
Butytime!
Orulok hogy nemcsak en ereztem ugy hogy a kislany sokmindent tud csak enekelni nem. A tuzes bisz-baszt porgeto srac meg a ket tancolo kisebbsegi fiatalember voltak a legtutibbak az egeszben. Meg talan a nepdalos kislany.

farao1117
Hat qrvara nem. Ahoz hogy valakit kritizalj nem kell nalla jobbnak lenned. Ha sz@rt raknak a tanyerodra attol meg tudod hogy az sz@r, megha a fozesben nem is jeleskedsz. Egy enekes aki nepszeru nem a szakertoknek enekel hanem a tomegeknek, tehat a tomegek itelik meg hogy tetszik-e nekik avagy nem.

yokli 2007.11.19. 09:39:08

húúúúúúúúú, ez a Kovácsovics Fruzsina eszement szar volt. de annyira, hogy kihozta belőlem az állatot és bizony azon kezdtem gondolkodni, vajon kinek a kije lehet, h. így meg kellett dicsérni a minősíthetetlen énekecskéjét és még tovább is kellett juttatni... aranyos, meg helyes, stb., de kikérem magamnak, amit ebből - az amúgy nagyon jó - számból csinált.

a zsűri meg szégyelheti magát, de nagyon, bár nyilván ők már rég elvégezték magukban a szükségesség-arányosság tesztet és úgy döntöttek, ennyi pénzért megdicsérik még zámbó árpit is.

yokli 2007.11.19. 09:41:18

oppárdon, szégyeLLheti

Mr. Tzirmi 2007.11.19. 09:42:40

Azt nem értem, miért nem esett le még valamelyik nagyagyasnak, ha már zene meg ének fronton megy a dolog, hogy zenekarokat, kis garázsbandákat versenyeztessenek...

Nem ezeket a HÖRÖG metál HÖRÖG halál HÖRÖG sziaanyu HÖRÖG, hanem komolyabb, szinvonalasabb alkotásokat.

Személyszerint Miskolcon születtem, és csak onnan tudnék 5-10 zenekart, ami megérné már azt a műsort... És akkor még nem beszéltem Pestről...

medwe00 2007.11.19. 09:45:34

Azon viszont mosolyogni lehet, hogy milyen "O" lába van szerencsétlen műsorvezető kisasszonynak. Lehet, hogy anno elment a kölök műsorokban, de itt azért kevés. hahaha

bakfitty · http://ismerosvalahonnan.blog.hu 2007.11.19. 09:48:45

szerencsétlen énekes/szövegíró gyerek, aki arról énekelt, hogy jobb is kéne mint a hétvégi szex, könyörgöm tessék az ilyeneket legyalázni, nem adni alá a lovat, hogy a szövegeid nagyon lovasisat kedves kolléga és tényleg nagyon jó téged hallgatni. nem, nem jó téged hallgatni, a hideg futkosott a hátamon.

medwe00 2007.11.19. 09:50:23

Remélem sikeresen elbasszák a Shark fordítását is, ahogy ez megoldották Tv2nél House -nál. House fansub -ok mérföldekkel jobbak, mint "gyári" fordítások (magyar hang). Lehetne tanulni. Ellenpélda: Desperate Housewifes magyar dumája jobb, és szinkonhagnok is jobbak, mint eredeti. No comment.

Vad.Korte (törölt) 2007.11.19. 09:51:47

Magyarországon a tehetsgeknl talán fikázó újságíróból van tobb. Ez ma divat, sikk. Sokan azáltal rzik nagynak maguykat, ha másokat neveznek kicsinynek. Ezt sajnos majd minden Index kritika mög odaírhatnám. Itt ugyanis a kritika kimerül viccesen(?) gyalázkodó jelzők halmozásában, megfűszerezve pár remek(?) hasonlattal. Semmi igazi kritikát, kifogást nem tud felhozni, csak gyaláz. Az ilyen mondatokra rtem, mint a múltkor pl. hogy "fedezzen fel tged a Falusi Mariann." Hogy mennyire tetszik ő maga, vagy a dalai, per abszurdum a pártállása, az másodlagos. Ő képzett s végzett énekes, van rá alapja, hogy szakmailag hozzászóljon.

Két dolgot azonban ne felejtsünk el.
1. Itt szubjektív dologról van szó. Neked nem tetszik, nekem igen, téged szórakoztat, engem idegesít.
2. A tehetsg is relatív. Nem befutott, főállású, nyugati vagy épp amerikai énbekezekhez kellene hasonlítani őket. Főleg nem stúdióban hosszú hónapokig kimunkált produkciókat az élő fellépéshez.

átlátó 2007.11.19. 09:53:00

A műsornak és ennek az egész trágyaszar bulvár-celebvirtusnak üzenem, "...de kérem,itt emberek esznek!" (Az összehasonlításom alapja,hogy majd 30 éve már,hogy tartom a bilit - fogyó lelkesedéssel - a magyar rokenroll szinpadának szélén és láttam már számos,de legalább nem kevés csudát. A-tól a W-ig. Aradszkytól-Waszlavikig.) A Fábry Sanyiról eddig azt hittem van egy babkaró a gerince mellett,a többiek hitelessége a zsűriben akár egy aszfaltozó brigádé. Nem az a fasza rossz,hanem az a szar nem jó. Ez a vesszőfutás az egész országra jellemző. Szóval "...de kérem,itt emberek esznek!" Figyelembe kéne már venni.

kangep 2007.11.19. 09:54:27

én dugnám a fruzsit

bakfitty · http://ismerosvalahonnan.blog.hu 2007.11.19. 09:54:28

"2. A tehetsg is relatív. Nem befutott, főállású, nyugati vagy épp amerikai énbekezekhez kellene hasonlítani őket."

nem igaz. a minőség nem relatív, valami vagy jó vagy nem. tessék megnézni a skandinávokat vagy a franciákat, akik minimálpénzből csinálnak jó popzenét.

ez az atyai "jaj ugyan, te csak magyar kultúrtermék vagy, te lehetsz rossz is" fog egyszer sírba vinni.

Terveüdekszi 2007.11.19. 09:55:15

Azokról miért nem beszél senki, aki valóban jól énekelt/adott elő valamit? Mert azért akadt ilyen is, igaz ritkán.

Arra viszont kíváncsi lennék, hogy a nagyon béna April Lavigne klón következőleg mivel fog fellépni? Mert ugyan azzal a számmal vérciki, ha mással jön elő akkor meg az már nem ugyan az.

Nagyvakond 2007.11.19. 09:58:39

Többek között ezért nincs tévénk...
(Persze ettől még igénytelen fos dolgokat futtatnak a "sztárok", és ez köll a nípnek...
És nem azért, mert sznob vagyok...)

NEM KULTÚRA EZ, HANEM CSAK CIVILIZÁCIÓ.

Allahu Akbar!

Vad.Korte (törölt) 2007.11.19. 10:02:16

Hát akkor kritizáljunk!! Nekem van egy csomó kifogásom a műsorral kapcsolatban, és minden vasárnapo este arra gondolok, hogy az Index majd holnap jól lehúzza. Idesorolok párat.

1. Stohl Buci nagyon gáz. Nagyon modoros, hülye kifejezéseket használ, túloz, mindig naggyon nagggy szeretetttel köszönt mindket, mindig eljátsza, hogy ő nem tud dönteni, és húúú de mennyire nagyon kiélezett a helyzet. A leányzó hozza, amit várunk tőle. Többet nem...

2. A tehetségkutató műsorban miért lépnek fel olyanok, akik profik, ebből élnek, vagy mondjuk artistaiskolások, tehát ezt tanulják, s felteszem, hogy mások az artistasuliból hasonlóan elő tudnák ezt adni. Ez az érdemeiket nem csökkenti, de mindeki szakmájában vannak olyan dolghok, trükkök, amiket másnem tud megcsinálni.

3. Nekem tegnapelőtt feltűnt, hogy a háttérénekes, aki az artista lányok produkciója alatt énekelt, sokkal gyengébb volt, mint egyik-másik fellépő. Azért az elég gáz... Ugyanígy Dolnai Attila, akki playback-ről(!!!) énekelt, túljátszotta magát, vonaglott, egyszerűen rossz volt. Szerintem...

4. Míg a Ki mit tud? a produkcióról szólt, itt sajnos elmoózdult a hangsúly a szavazás felé. Tudom, kereskedelmi tévé, stb., de akkor is zavar engem.

[Sven] 2007.11.19. 10:04:46

Kivételesen nem értek egyet, ugyan nem minden produkciót láttam, mert a csupasz pisztoly mégiscsak nagyságrendekkel szórakoztatóbb műsor x-edjére is, de Fruzsinát pont láttam, meg még vagy 6-7et ami épp elég volt ahhoz, hogy egyetértsek a zsűrivel mert szerintem kitünő produkció volt (korához, körülményekhez képest), szerintem van remény. A többi produkció ötvenszer erőltetettebb volt.
Ugyanakkor kangep-pel egyetértek.

nalazo 2007.11.19. 10:05:44

Fáraó1117-nek: Azzal, hogy ezek az emberek közszereplést vállaltak, azt is vállalták, hogy kritizálni is fogják őket. Még azok is, akik nem lennének jobbak náluk, de annyi érzékük, tapasztalatuk van, hogy különbséget tudjanak tenni. Mert a tehetség egyáltalán nem relatív, és ez már Vad.Körtének szól. Valaki nem attól tehetséges, hogy sokat szerepel a hírekben, műsorokban. Attól még ugyanolyan színtelen, szagtalan íztelen, mint a produkciók zöme.
XXXXXXX-nek: Mentálisan is jól alkalmazkodtál az igénytelenséghez. Akkor végül is tényleg mindegy, hogy mi megy a tv-ben.

Ink · http://inkk.blog.hu/ 2007.11.19. 10:05:52

hi!
1. szerintem itthon is vannak jó poprock kategóriások, pl royésádám, united, mistery gang koncertek kegyetlen jók.. szal így nem érdemes leszólni, csak megfelelőt kell támogatni.
2. a műsor angol változatában továbbjutó volt ez a produkció: Madness and magic.. hihetetlen ahogy a nénik röhögnek a vérengzésen....
www.youtube.com/watch?v=WPBnpsHN4_4

Vad.Korte (törölt) 2007.11.19. 10:09:54

"em igaz. a minőség nem relatív, valami vagy jó vagy nem. tessék megnézni a skandinávokat vagy a franciákat, akik minimálpénzből csinálnak jó popzenét."

A stúdióterméket hasonlítod össze amatőrök élő fellépésével. A tehetség igenis relatív. HA a színvonal alacsony, a kicsit jobb már kiugrónak számít. Nálunk ma olyan értéktelen, tehetségtelen emberek a sztárok, hogy aki kicsit is több ennél, már soknak tűnik.

A 40 pontos leányzót a szakártő cikkíró jól lehúzta, de azt nem vette érszre, hogy a a lány előadta a dalát, nem csak elénekelte. Igen, itt-ott béna volt. De ő egy 18 éves, amatőr énekespalánta.

zsivágó 2007.11.19. 10:10:10

Lehet hogy csak azért ilyen érdekes a Csillag, mert most először, mintha a TV2 jönne ki jól abból, hogy azonos műfajban összehasonlítják a műsorát az RTL-ével? :)

A Csillag születiket szerintem úgy éri meg nézni, hogy a helyén kezeljük a dolgot. Annyira kell komolyan venni, amennyire a műsor készítői is komolyan veszik. A mély kritikáknak tehát, szerintem, itt nincs helye.

De ha valami szar, akkor legalább itt mondjuk már meg hogy az. Mert az.

Vad.Korte (törölt) 2007.11.19. 10:14:48

Ti amúgy mit várnátok egy ilyen műsortól. Ha már úgyis adják. Egy este 14 igazi, kirobbanó tehetséget? Annyi nincs. Az elmúlt évtizedek kimittudosai közül két kezünkön megszámolhatjuk, hányan voltak igazán tehetségesek, és futottak, futnak be nagy pályát. A többi szavaló, táncos, énekes, bűvész, fejszámoló, akrobata már sehol nincs. Jöttek, ügyesek voltka, mentek, ennyi.

Vegyetek elő mondjuk egy Best of MTV Awards 1995 CD-t. Hány nagy tehetséág szerepel azokon, akiknek azótais lemezei jelennek meg, remek koncerteket adnak, és jelen vannak a zenei élteben?

Sokan támadják, hogy azt mondtam, a tehetség relatív. Ahog ti értitek, elismerem, valóban nem az. Valaki megítélése viszont valóban függ a többiek produkciójától. Vakok között félszemű a király.

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2007.11.19. 10:15:13

Arról miért nincs szó, hogy egy tehetségkutatón (ahol a 14 éves cigányfiúk vagy a 19 éves (egyébként egyáltalán nem rossz) Lavigne-klón teljes joggal szerepel) mi a faszt keresnek profik (pl a tüzes csákó)

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2007.11.19. 10:20:01

Ez a Fruzsina lány pont azt hozta, amiről a pop szól: személyisége varázsát.
Ami persze nem fog meg mindenkit (én pl ki nem állhatom Ákost:))

Ha valaki a műfajt utálja, fikázza azt.


vissza a posztra:
A zongorista fiút?!? Na ne már... bármelyik kerülti zeneiskolába találsz joobat...

Úgynevezett népdalénekes lány?!?
Amilyen űbergagyi zenei alapot kapott ... a Nox-féle giccsből még az az egy is sok

suo tempore 2007.11.19. 10:22:57

mert sokkal frankóbb azon rágni,h itt minden milyen szar, bezzeg külföldön...

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2007.11.19. 10:36:26

sixx, a posztod utolsó bekezdése a teljes kétésgbeesésbe taszajt

...et tu mi fili...

2007.11.19. 10:39:59

Én sohasem nézek ilyen műsorokat, ebbe véletlenül belenéztem. De mielőtt Fruzsinát "erőtlen Avril Lavigne klón"-nak nevezzük, tisztázzunk egy két dolgot.

1. Volt bátorsága Alanis Morissette számot elénekelni (lehet, hogy külsőre Avril Lavigne-re hasonlít, de a szám ALANIS MORISSETTE volt!).

2. Alanis Morissette, bár az én egyik legnagyobb kedvencem, Magyarországon gyakorlatilag ismeretlen a médiában. Kétlem, hogy a zsűriből bárkinek is fogalma lenne arról, kicsoda Alanis Morissette.

3. Tehát, ha valaki Alanis Morissette számot énekel, baromi nagy kockázatot vállal, és ez a lány ezt elvállalta.

4. Lehet, hogy erőtlen a hangja, de hibátlanul elénekelte ezt a nem egészen triviális számot.

5. A gitárt nem tudom minek vitte magával, azon gyakorlatilag semmit sem csinált :-((

6. Én tehát örülök, hogy ebbe a gagyi világba valaki végre legalább megpróbál igényes zenét becsempészni. Még boldogabb leszek, ha legközelebb valaki elénekli a Child in Time-ot a Deep Purple-től (:-))).

7. Azt mondjuk nem értem, hogy ha valaki a zsűritől maximális pontszámot kap, hogyan lehet, hogy éppen csak továbbjut. Most akkor vagy a zsűri felesleges, vagy a nézői szavazás. A kettő együtt furcsa interferenciát produkál.

osztovata 2007.11.19. 10:40:37

Nehéz eldönteni, hogy melyik szarabb: stolbuci a merev beállásával és hülye pofájával, a mellé állított cicababa (a nevét se tudom de nem is érdekel) aki beszélni se tud, a fellépő "csillagok" vagy a zsűri.

A csillag = sztár. Ezek a kis leányok és fiucskák meg azt hiszik, hogy csak amiatt mert ide bejutottak (tényleg ki tudja milywn alapon történt a válogatás?) azért sztárok. Aki sikert akar elérnni, annak azért éveket kell(ene) dolozni.

Ami a zsűrit illeti, az igazi kakukktojás a Náray, lehet, hogy jó divattervező meg az ő ruháiban ugrálnak a színpadon, de könyörgöm mit ért hozzá?!Lehet hogy tudja hogy egy deszkán hogy áll a rhuája, de mi köze van tánchoz, zenéhez vagy énekhez.

A Falusi Mariann is folyton elélez,mintha legalábbis egy Pavarott (isten nyugosztalja) vagy Domingo lépne fel.

Szóval az egész úgy ahogy van egy nagy szar, be kéne látni hogy ebben az országban nincs ennyi csillag, me megasztár.

Fekete lyuk az van dögive:)))

köpcöspapa 2007.11.19. 10:49:26

...Szerintem az egyes produkciók között nagyon nagy különbségek voltak, a népdalénekes lányt a Lavigne-klón kiscsajjal összehasonlítani egyszerűen eszement őrültség.
Kb. a népdalos 38 pont, az állványrugdosós lány 5 és fél!

- Ugyanúgy összemérhetetlen a roma kiscsávók überfasza műsora a pizsamás hülye rettenetes számával, ami olyan nyálas és nagyképű volt, mintha nem a markával szexelne esténként.

érthetetlen.

jorda 2007.11.19. 10:51:23

Az egész műsor egy nagy nulla !

Az RTL nem hazudtolja meg
magát,ugyanazzal az agyonsztárolt műsorvezetőkkel akar színvonalas műsort csinálni,akik már bizonyítottak,hogy erre alkalmatlanok !

Ördög kisasszony,Stóhl elvtárs,talán el kellene menni már dolgozni valahová,valami értékmaradandót alkotni ennek az országnak,nem ilyen silányat !

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2007.11.19. 10:53:48

re:Holden:7: Nem figyeltél. Meg szar a műsor: a közönségszavazás eredménye pár másodpercig van csak kint.
De a Lavrigne-klón (Alanis Morrisett meg elég ismert még nálunk is, btw) azt IS megnyerte...

Vad.Korte (törölt) 2007.11.19. 10:56:21

Köpcöspapa!

Szerintem pl. az érthetetlen, hogy hogy nem vettétek észre, hogy a népdalénekes leány hamis volt, a zenéje egy furcsa kotyvasz volt a népdalból és világzenéből, míg az állványrugdosós kiscsaj tisztán énekelt, hiába hasonlítják máshoz, egy Alanis Morisette dalt énekelt, értelmezve a szöveget. É nsajnáltam volna, ha a kis hamis jut tovább.

köpcöspapa 2007.11.19. 11:06:05

Vad.Körte!

A népdalos lány zenéjével én sem voltam kibékülve, de az nem is neki róható fel, hanem a zeneszerző akárkinek, akinek a neve elhangzott a műsorban.

A morisette szám ha szerinted tiszta volt, akkor valamelyikünk hallásával nagy baj lehet.. Mondjuk a másik hölgy, akiről idáig nem esett szó, valami whitney Houston számmal jött, na ott el is kellett kapcsolni mert fizikailag büntetett a produkció

blanco172 2007.11.19. 11:08:28

Farao1117!

Attól hogy valaki nem tud töltött káposztát főzni, azért még megmondhatja, hogy szar vagy finom. Úgyhogy amit mondasz az egy darab nagy-nagy baromság. Nem szeretem ezt a "gyere és muti ha te jobban tudod" dumát. különben sem arra van kihegyezve a dolog, hogy csak tehetségtelen szereplő van, hanem arra: híg fossá nemesítik a mezőnyt a szervezők. Olyan mint egy piramisjáték. Eccer csak elfogy a sok nagy tehetség ebben az országban. Egyébként Fábryn én is kiakadtam. Ehhez adni a nevét, az imidzsét...hát Sanya, estél a szememben.

bakfitty · http://ismerosvalahonnan.blog.hu 2007.11.19. 11:08:34

főleg, hogy elkezdett a közönség vadul tapsolni alatta, hát az valami borzalom. miért kell egy lassú számhoz tapsolni az ütemet? nem érzi az énekes, vagy mi van?

silverwol 2007.11.19. 11:19:19

_Nagyon_ orulok ennek a cikknek, mert az a musor tenyleg nagyon rossz. Raadasul ki-mit-tudnak akartak alcazni a Megasztart majmolo musort, amiben meg bunda is van, h 90% enekes legyen a tovabbjutok kozott. Gusztustalan az egesz. A tenyleg jo produkciok 1-2 kivetellel nem jutottak tovabb. A masodik adasig neztem, a multkoritol fogva bojkotalom az egeszet.

BROAF

silverwol 2007.11.19. 11:21:04

Jah...pl a masodik adasban Fabry jol leszolta az egyik enekest, akinek tisztan latszott, h tovabb kellene jutnia. Hirtelen gyorsan bele is dumalt a masik harom zsuritag (10 pontot is adtak), h nehogy a kozonseg ne szeresse az illetot. Fabry volt az egyetlen, aki megmondta a velemenyet neha, amikor az nem volt pozitiv, a tobbiek sztem kaptam egy listat, h kiket jutassanak tovabb (gyanus volt a 3*10pont....)

[imi] · http://twitter.com/forgoimi 2007.11.19. 11:22:42

tetszett a post sixx, szívemből szóltál

MrMBG 2007.11.19. 11:23:44

1 pár szót azért szólnék amellett a 10% versenyző mellett akikben tényleg van némi tehetség. Pont ezért dühítő, hogy szánalmasan gyenge ének mutatványok jutnak tovább, táncos, bűvész, artista előadókkal szemben!

Igazából több mint dühítő, ez felháborító, hogy olyan produkciókban amikben ott van a koncepció, érték, látszik a több éves kemény munka, amiből persze csak 1 kis vékony szeletet tudnak bemutatni, hátrébb rangsorolják egy 2 hetes ének gyakorlattal rendelkező erőltetett és nulla élményt adó produkciókkal szemben.

Ezért aztán marhára nem érdemes ebben az országban időt, energiát, nélkülözést, rengeteg izzadságos munkát fektetni egy produkcióba ha azzal többet ér az ember, hogy 2 hétig begyakorol egy számot a fürdőszobában, elhiszi magáról, hogy király hangja van, majd 1 megasztrár selejtező szintjét is alul múló színvonalú gyatra énekimitációval áll elő.

Gratulálok a zsűrinek és a szavazóknak, hogy hozzájárulnak a további selejtgyártáshoz !

nagytomsky · http://nagytomsky.blog.hu 2007.11.19. 11:24:20

A táncos gyerek volt az igazi tuti! Sok sz*r egyrakáson amúgy...

BelaVitez · http://www.danceschool.fw.hu 2007.11.19. 11:25:12

Nem szoktam ide kommentelni, de most kivételt teszek...:) Egyébként üdv mindenkinek. Szóval, ha már a kedves szerző feltett a végén néhány kérdést...
Egyébként nagy általánosságban egyáltalán nem értem, hogy mi olyan meglepő ebben az egészben az olvasóknak. Ez a műsor egy kereskedelmi műsor, egy kereskedelmi TV-n. Ez már önmagában előrevetít bizonyos elvárhatósági mércét a színvonallal kapcsolatban. Hogy miért kell mindenkinek csontig nyalni? Mert, ha mindenki szénné van dícsérve, akkor a Kedves Néző elhiszi, hogy valami egyedi, különleges és megismételhetetlen élménnyel lett gazdagabb, és ÉRDEMES legközelebb is a TV elé ülni. Egy mainstream műsort azért kritizálni, mert a közízlést elégíti ki ugyanolyan botorság, mint a filharmonikusokat konzervativizmussal vádolni. És hogy ez a közízlés, arról nincsennek kétségeim. Ha már az ő képe van kint, akkor nézzük például Fruzsikát. Ő egy nagyon aranyos lány, megnyerő egyéniséggel (legalábbis a színpadon), a 14-36 éves korosztályig bezárólag minden férfi és leszbikus nő "bepróbálná". A hangja egy audio-vizuális struktúrában csak egy kellék a sok közül. Egyébként élőben még olyan énekeseket is hallottam már nagyságrendekkel is bénábban énekelni a saját számaikat, akiket egyébként még tisztelek is valamiért. Hogy félreértés ne essék, én mondjuk Big Bad Voodoo Daddy-t, vagy épp Pink Martini-t szeretek hallgatni, Brian Setzer-ről nem is beszélve, de nincsennek illúzióim, hogy valaha is viszontlátom-hallom ezt a stílust egy kereskedelmi csatornán... Én speciel, épp azért nem csalódtam, mert nem ezt vártam. Egyébként jól szórakoztam.

nagytomsky · http://nagytomsky.blog.hu 2007.11.19. 11:25:18

Dolgozik a selejtgyár!
(Junkies után szabadon.)

osztovata 2007.11.19. 11:25:58

silverwool
Persze hogy gyanús, mert a közönségszavazatból semit sem látni. Ha kiírnák egy táblára, akkor is leetne manipulált,de akkor legalább az lenne az ÉRZÉSED hogy valós eredményt látsz. De így, hogy rámodnják a műsorvezető fülére...
Akárhogy módosíthatják. Nincs közjegyző, semmi, csak a bemondás.
Szóval van némi csalás gyanú...

Ez igaz a te általad említett esetre is.

pirannya 2007.11.19. 11:32:12

Bocs de lassan hanyingerem van az index.hu szerkesztoinek, valamint foszerkesztoinek szokincsetol. Nagyon rosszul allhat a magyar sajtos tarsadalom, ha egy jo szituacioban levo portal szerkesztoi "faszsag"- meg hasonlo szavakkal tudjak kifejezni magukat. Mit varnak el azoktol akik olvassak, hiszen ezeken a dolgokon nincs mit gondolkodni, nevelik a magyar nepet.

Amugy meg szerintem sem szinvonalas a musor.

XSun (törölt) 2007.11.19. 11:34:45

Hát igen.
Ennek a műsornak valami ki mit tud szerűnek kellett volna lennie.
Ehhez képest olyan mint egy elcseszett megasztár. A sok énekes meg táncos miért nem a megasztár / megatáncba jelentkezett?
A másik dolog hogy miért nincsenek kategóriák?
Nem is tudom hogy pl. hogyan lehet összehasonlítani egy bűvészt egy énekessel.

átlátó 2007.11.19. 11:36:18

Élvezettel olvasom a hozzáértő kritikusok elemzéseit. Mint verselemzéskor,hogy mire gondol a költő,mikor megcsókolná a múzsát. Hagyjuk meg a lehetőséget,hogy szellentene. A bableves ehető,vagy fosztóképzős. Kétségtelen,hogy szellenteni mindkettőtől lehet. Ezekben a kufár "műsorokban" a szereplök csak eszközök. Élvezhetők,vagy fosztóképzősek. Tupírozott léggömb,- arcal a gempáért. Ami nem baj,ha jó.

Vad.Korte (törölt) 2007.11.19. 11:43:28

Köpcöspapa, én nem vagyok zenei abszolut, de még én is hallottam, hogy a népdalos csaj hamis. A másiknál nem. Szóval azt kijelenthetem, hogy kevésbé volt hamis. A zene az énekkel együtt egy produkció, utólag kár azt mondani, hogy arról nem ő tehet.
A Wintey imitátor tényleg gáz volt. Dettó a tesója, kár, hogy ő bekerült...

Silverwol, legutóbb 1/4 volt az énekesek aránya. Az nincs 90%...

MrMBG, egy színvonalas énekprodukcióhoz úgyszintén nem elég két hetet gyakorolni, énekelni. Sok az énekes, így sok a gagyi is. De te a műfajokat versenyezteted, holott a produkciókat kellene!

Osztovata, van közjegyző, el is hiszem, csak hát a közjegyző nem tudja azt ellenőrizni, amit kéne. Nevezetesen hog ymennyi szavazat érkezik kire. Azt tudja ellenőrizni, hogy a szavazatszámlálóból _kijövő_ számokat rendesen alakítják-e pontokká. De hogy a _bemenet_ nem csalás-e, azt nem látja.

átlátó 2007.11.19. 11:43:55

Béla Vitéz! Tudsz élni,ha már Setzert említetted! Jó a "tökömtuggyanevét" kisbulával kapcsolatban a meglátásod. Egy pinus,a többi díszlet körülötte. Ez a pozitívuma. Én is belelaffantanék. Oszt ennyi.

Vad.Korte (törölt) 2007.11.19. 11:45:59

Látom, itt-ott a kuttura kib@$%ta a biztosítékot...

Vad.Korte (törölt) 2007.11.19. 11:48:20

Miért nincs egy post a Domino Day-ről, a 3 katasztrofális műsorvezetőről, a hülye műsorról a semmji körül...?

nagytomsky · http://nagytomsky.blog.hu 2007.11.19. 11:49:58

Sok ember nem lát túl a szitán és elhiszi, hogy milyen nagyszerű ez a műsor; holott csak a díszlet "profi". 14 szereplőből 1-2 tudta megmutatni csak, miről kéne szólnia a műsornak. Ők nem kerültek be, mert ha nincs habosítva, nem érti a sok íkufájgter.

hmikey 2007.11.19. 11:51:31

Az meg nem kicsit ront a produkciók színvonalán, hogy a "produkció" "kreatívjai" (ezt de utálom ezt a megnevezést) megmondják, hogy milyen számmal menjen a színpadra a jelentkező... Ha értenének hozzá, hát lehet, de tudok olyan csoportot mondani, akik csak kapkodták a fejüket, hogy nekik miért kell olyat és úgy csinálni, amivel még nem készültek, és egyébként sem jó ötlet, meg félig kivitelezhetetlen...

2007.11.19. 11:54:19

Vad.Körte ...."Itt szubjektív dologról van szó. Neked nem tetszik, nekem igen, téged szórakoztat, engem idegesít." ....

Sok igazság van abban írsz, de ez a mondatod mindenképpen kivétel azért, mert szubjektíve megítélni is csak azt érdemes, ami önmagában kerek és képvisel valamilyen értéket.
De egy énektudás nélküli, falsokkal tele előadás még nem tart ott, hogy kinek tetszik, kinek nem.
Az egyszerűen nem való a képersnyőre.
És ez a legnagyobb gond ezzel a műsorral, hogy egyáltalán képernyőre kerülhettek iylen előadások.
A zsűriben helyet foglalók hozzáállása és megnyilvánulása a kritikán aluli előadások feldícsérése által szánalmas seggnyalása az rtlklub nevű pénzkiadó automatának.

nagytomsky · http://nagytomsky.blog.hu 2007.11.19. 11:55:02

Na ja... a dominókról hogy lehet műsort csinálni????
Andy Warholnak van egy 5 órás filmje, amin nem történik más, csak egy ember alszik. Ennyie rővel ezt is leadhatnák főműsoridőben. Van annyi izgalom abban is...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2007.11.19. 12:08:26

"Stóhl elvtárs,talán el kellene menni már dolgozni valahová,valami értékmaradandót alkotni ennek az országnak,nem ilyen silányat !"

Talán nem csak ilyen gagyikban kéne őt megnézni, hanem mondjuk el lehet fáradni a Nemzeti Színházba is néha, vagy ha már tévé, akkor vasárnap esténként odakattintani a Tűzvonalra a köztévén. Már írtam egy másik postban: létezik egy Stohl András nevű kíváló színművész, és egy Stohl András nevű médiapojáca. A kettő fizikailag ugyan egy testben lakozik, de egyébként semmi közük egymáshoz (bár lehet, hogy ekkora skizofrénia nekem már káros lenne az egészségemre).

Aki meg azt mondja, hogy 90%-ban a továbbjutók énekesek, az nem ezt a műsort nézi (a harmadik adásból pl. csak egy a négyből). Tény, hogy sokan vannak (50%), de talán nem annyian, mint az eredeti résztvevők között. Konkrétan: a 12 továbbjutóból hat résztvevő énekes, négy táncos, és kettő "humorista".

Hét holló · http://localhero.blog.hu/ 2007.11.19. 12:14:43

Tennék hozzá én is pár sort...

1. Én sem bírom már, hogy más nincs is tehetséges az országban csak énekespalánta - akinek aztán többször siklik ki a hangja, mint a mátészalkai gyors.

2. Miért van az, hogy egy énekes szám alatt mindig van valami háttér csapat - többnyire táncosok -, akik aztán "összhatásban" dobnak (vagy nem) a produkción? Tudom hülyeség, de miért nincs akkor mondjuk a bűvésznek is? A fair játék jegyében...
Ha valaki a hangjával lép fel, akkor talán azt zsűrizzük.

3. Szerintem a felett is kár elsiklani, amit a zsűri egyik hölgytagja is említett (nem szó szerint idézek, csak a mondanivalót), hogy a mezőny első felét kénytelenek alulpontozni, hogy ha még lesz jobb, akkor legyen miből osztogatni feljebb. Szerintem ez magyarul azt jelenti, hogy ha pl. harmadik szám vagy, akkor redőny...

4. Nem tisztem mindenki nevében nyilatkozni, de talán nem túlzás, hogy a nézők többsége, legalábbis a kommentekből kiindulva igenis tehetségkutatást vár, de tényleg minden területről. És egy látványszínházat igenis össze lehet vetni egy énekessel, meg akár egy sínhegesztővel is azon az alapon, hogy engem mint nézőt mennyire szórakozat amit csinál. Nem?
És ami meg untat, vagy leginkább elkapcsolom, annak bocs, de C vágány.

hmikey 2007.11.19. 12:24:11

Egyébiránt (mint táncban és táncok pontozásában járatos személy) a legtöbb ilyen jellegű műsorban is (ez a külföldiekkel is így van), nem "húzzák szét" megfelelően a pontértékeket, pedig 1-től 10-ig lehet pontot adni. Ehhez képest általában 5 pont alatt nem adnak, mert az "talán túl alacsonynak tűnhet". Ez egy tipikus hiba, a pontozói felkészítéseken, kurzusokon erre külön ki is térnek. Igenis, ha valamire azt mondom, hogy nem jó, akkor ne 7-est adjak bazze, hanem 1-3ig. Ami 9-10, az már űberfasza kéne, hogy legyen.

Vad.Korte (törölt) 2007.11.19. 12:28:20

Borla, egyetértünk. De hát ez még csak egy elődöntő. Gyakorlatilag selejtező. A végén csupa jók lesznek...

ViPleX (törölt) 2007.11.19. 12:36:02

Tegnap a csaj HAMISAN énekelt. Ingadozott a hangja. De egyébként sem lett volna semmi különös.
És nyomták a szokásos szöveget, hogy itt most világsztár születik meg mittomén.. álljon már meg a menet! népbeszopatás.

átlátó 2007.11.19. 12:49:03

Felebarátaim! Esszük itt egymás húsát,gyúrmázzuk a semmit. Abban talán megegyezhetnénk,hogy a médiának (bármilyen legyen) sokmindent formáló szerepe is van. Aki ezzel foglalkozik,annak ez felelősség is. Ezt kéne már számon kérni,-nem tapintatosan,szemlesütve. Álságos védekezés a "kereskedelmiség" mögé bújni. UFF!

mirko vosátka · http://vosatka.blog.hu 2007.11.19. 13:23:50

fedor!
így van. a stohl egy nagyon jó színész.

[HEJ] 2007.11.19. 13:48:35

Hogy kell szájjal "haragzúgást" utánozni (ld. eredeti cikk lakatosai), az nem gyűlölet-beszéd?

Tengertánc (törölt) 2007.11.19. 13:57:55

Olvasom itt a hozzászólásokat az ügyben, hogy a cikkíró megint csak fikázik, gyűlölködik. Kétségtelen, hogy kritikát írni valamiről egyszerűbb dolog, főleg, ha valami szar. A helyzet viszont az, hogy ez a műsor tényleg a reszlit prezentálja és egyszerűen nem lehet róla jót írni. Abban pedig mélyen egyetértek a szerzővel, hogy a zsűri álszent módon kizárólag nyalni tud ezeknek a szerencsétleneknek, így gyakorlatilag nincs funkciója az ottlétüknek. A leginkább az a megdöbbentő - ahogy Cosmic is írta - ezek a kis hülyék jövő év nyarán kiadják az első CD-jüket és a párnába zokognak, hogy elfogy belőle 10db. Ebből a szempontból a Megasztár jobban sikerült, hiszen ott az az 2 ( Tóth V., Gáspár L. ) ember még mindíg fókuszban van valamennyire.

levee 2007.11.19. 15:26:37

Azt azért ne mondjátok, hogy az énekesek teljesítményének megállapítása szubjektív.

Egy énekesnél több dolgot figyelembe lehet és kell is venni: egyrészt, hogy tisztán, pontosan intonálja-e a hangokat, hogyan formálja azokat egy egésszé, hogyan ejti ki a szavakat (prozódia), a művészi átélés a formálással hogyan egészül ki, stb.

Így a "szakmai" feltételek abszolúte objektívek, például mennyire helyes a légzéstechnikája, mert ha nem az, akkor akaratlanul is gikszerezik, esetleg ugrál a hangja, a hangindításai kifejezetten csúnyák, rondán belerohan, "rálép" a kezdőhangokra. Ezek mind teljesen normális dolgok egy kezdőtől. Erre nagyon erősen rásegít a helyes kiejtés is, ez sajnos szegény lánykánál problémás volt, az oké, hogy esetleg nem tökéletes az angolja, de ezek a dolgok simán átfedhetőek, ha az ember kicsit odafigyel rá. A hangja amúgy nem volt "rossz" alapanyag - bár én hiszem, hogy nincs rossz alapanyag, csak rossz technika vagy rossz fül (ezekből van egyre több inkább) - egyszerűen simán képzetlen, iskolázatlan, ami egyáltalán nem baj.

A baj az, ha ezeket a kezdeteket valaki professzionálisnak állítja be, sajnos ez a mai pedagógia csődje is. Hihetetlen sokat lehet előrelépni egy jó adottságú, jó füllel rendelkezőnek, ha keres egy tisztességes magánének tanárt, eljár hozzá hetente kétszer, skáláznak, gyakorlatoznak, hiszen a tanár dolga nem az énekelés megtanítása, hanem az énekes természetszerű hibáinak kijavítása, a funkcióváltások közti zavarok elfedése. Hangsúlyozom, nincs olyan ember, aki elsőre a pontos, helyes technikával énekel. Pontosan ezért nem lehet énekre felvételizni sehova 17-18 éves kor alatt, mivel e kor előtt káros lehet a hangszalagok helyes működésére (illetve a helyes működésének beidegződésére) az éneklés, és úgy en bloc a technikai problémák javítására is alkalmatlan.

Tehát, az, hogy ő hogy ugrált és hogy kissé érdekesen ejtette az angolt, az már szubjektív lehet, hogy ez kit zavart, az viszont nyílván nem lehet kérdés, hogyha valakinek természetszerűleg nem képzett, profi a hangja, akkor az milyen. Amúgy aranyos lány volt, nyilván rosszul is esik neki a kritika, ezért is problémás ez a műsor...

A népdalékenes lányzóról. Itt már lehet szó szubjektivitásról, hiszen a népi hangadás egy az énekpedagógusokat is megosztó "probléma". A népdalénekesek ún. nyílt gutturális, gégés hangon énekelnek. Ez a művészi formálásra totálisan alkalmatlan, ráadásul mivel általában a delikvens intuitiven tanulja meg, utánozza, a végeredmény pontatlan, csúszkál, rossz hallgatni. Ez a legtöbb népénekesre jellemző, néhány kivétellel, de a legtöbbjük így is ordibál inkább. Ezt hivtátok itt hamisnak, ami viszont valamilyen szinten hagyomány a magyar kulturában. Én speciel nem riadok tőle vissza, mert van egy-két énekes, aki ezt is művészi szinten műveli, de a szombati műsorban a lány nem választott helyesen, ha valóban musical-énekes, valami olyasmivel kellett volna próbálkoznia.

Egyébként a saját számát éneklő srác borzasztóbb volt (a szexes hétvégés, pizsamás), a Crazy little thing called love-ot éneklő fiúnál egy átlagos kórusban jobbat találtak volna. Az eddigi három játék során két jó énekest hallottam, az egyik az első adásban volt, a másik a másodikban, ez utóbbi volt az a cigánylány, akit az apja kisért gitáron, és az nagyon meggyőző is volt (az is lehet, hogy csak azért, mert tiszta, szép volt). A másik két cigánylányt (a testvérek) viszont rossz volt hallgatni, és az pedig már csak a hab volt a tortán, hogy ebből is etnikai kérdést csináltak.

2007.11.19. 16:33:48

Vad.Körte, igen már majdnem egyetértük :) - teljesen akkor értenénk egyet, ha te is azt vallanád, hogy a kirívóan rosszaknak itt, a műsornak ebben a fázisában már nem lenne szabad lenniük.
Ez komolyan megkérdőjelezi a válogatók szakmai hozzáértését.
Mondhatnám égő, de nagyon.
Ezért vannak sokamn - magam is - felháborodva miatta és nem alaptalanul.
A tegnapit már meg sem néztem, nem vagyok az az önkínzós fajta :)

Cosmic 2007.11.19. 18:04:04

Blazzo

Nem csak az a baj, hogy "párnába zokoknak majd, mert 10db CD fogyott el". Hanem az, hogy miattuk nem jelenik meg majd olyan valóban tehetséges kezdő előadók albuma, aki alkalmas lehetne egy nagyobb ívű pályafutásra. Mi producerek is "kurvák" vagyunk sajnos, és nyílván hogy annak fogunk albumot írni, akit már a műsor miatt "alapban" ismer egy egész ország és mögötte van egy egész kereskedelmi média gépezet meg egy kalap pénz. Ez itt a baj és ettől kártékonyabb ez még annál is sokkal jobban, mint azt maguk a kereskedelmi adók is gondolják. Sajnos pontosan tudom, hogy van ez, 3 éve dolgozom a Győzikével.
Én is tudom, hogy szar, kiadó is tudja, hogy szar, sőtt még Ő is tudja magáról, hogy szar. A rádiók is tudják, hogy szar és az emberek is tudják, hogy szar. És???? Működik??? IGEN!
Borzalmasan hatékony fegyver a PR/média és persze a pénz. 8-12 millió között bárkiből csinálok popsztárt 6 hónap alatt. Szomorú tudom, de ez így van. (ha valakit érdekel írjon :)))

Tavasszal már majd olvashatjuk a velveten,hogy éppen milyen táskát vásárol a Fruzsi kislány és a Majka majd lenyilatkozza, hogy igazából nincs köztük semmi :))) Persze majd talán a Barátk közbe is beforgatják egy részeb (ha nem őt hát akkor valaki mást) és egy majdani "sztár" póker arcokban is viszont káthatjuk áprilisban. A Fókusz lelkesen közvetíti első plasztikai műtétjét, aminek eredményéről részletesen meggyőződhetünk a 2008 szeptemberi CKM-ben :)
Szinte már előre uncsi...

Más...

A kisebbik Toldi lány (énekes) már a suliját is halasztotta egy évvel, ezt az első adásban le is nyilatkozta. Tudom én, hogy a romáknak nagy a jóstehetsége, hacsak nem volt eleve biztos abban, hogy a döntöig neki ki van taposva az út.
Legalább figyelnének oda az ilyan apró részletekre... én sem hordom már az úttörő nyakkendőmet.

mókus 2007.11.19. 22:04:34

a kis fruzsi lány a youtube-on próbál jópofizni, de elég gáz..
youtube.com/watch?v=wXeCW0ouLtE

átlátó 2007.11.19. 22:38:49

Hát gyerekem Cosmic hallgathattál volna,hogy az autentikus repper művésszel -konkrétan Gáspár Győzőre gondolok-dolgozol 3 éve már. Gyorsan köcsd el azt a péztet valami értelmetlen luxuscikkre,hátha megnyugszik a lelkiismereted. Itt kárálsz-picsogsz te teljesítményről meg tehetségről? Nem ez az őstehetség filmszínész a hibás,hogy ő az első ember(csöndben legyél, nem képről ismerem)hanem akik ezt lehetővé teszik,köztük te is. A hülyeség önmagában nem baj. Csak ha szorgalmasan művelik. Köztük vagy. Pirulj el! Autentikus leszek én is. Menj a pélóba a dzsukhelhoz!

átlátó 2007.11.19. 22:50:07

Bocsánat, egy fontos jelző kimaradt és ha nem mondom ki,még belémszorul az őszinteség. Félkegyelmű. (Szövegértelmezési gondjai vannak. :))Pontosan a főhősre gondolok.

jofko 2007.11.20. 00:45:44

basky, nézzétek meg csillagszuletik.tv-n a hozzászólásokat :) 100% kiszűrik az összes negatív hozzászólást :) Csak a csontig benyalások maradhatnak kinnt ott :)

farao1117 2007.11.20. 09:07:45

Sziasztok Kedves minden szakmai ismeretnélküli hozzá nem értők.Kritizálni könnyü.Ha Ti ottlennétek sem lennétek külömbek,higgyétek el. Kivülröl a legkönnyebb rosszat irni,csak is rosszat ,mivel Ti ezt csináljátok.Én undoritonak tartom, mert néha tulzásban fogalmaztok. Sértegetitek szinte mindet aki fellépett és a zsüri tagokat is. is. Rossz ujságirok lennétek.Ez már nem a kritika soraiban tartozik hanem az ellenségeskedésben. Olyanok vagytok mint a két legnagyobb párt.

N.Zoli 2007.11.20. 11:23:43

Szerintem nem ott van a hiba, ha a hibákat szóváteszik.
Tudom, hogy nem lennék különb, ha ott lennék, ezért nem is vagyok ott. Ezen minden önkontroll nélküli versenyzőnek is el kellett volna gondolkodnia. A zsűri és a műsorvezetők színháza mellett sem lehet elmenni megjegyzés nélkül és itt sem az érdemel hurrogást, aki ezt szóvá teszi.

sanya64 2007.11.20. 12:35:52

"8-12 millió között bárkiből csinálok popsztárt 6 hónap alatt..."

ez így van... sőt... egy plasztikai sebész ennyiért anyósomból egy egészen kis csinos Jennifer Lopezt is tudna faragni... ))

Nu Skool 2007.11.20. 13:25:07

Sziasztok,

elmondanám én is a véleményem, mert úgy néz ki itt az index-en 80-90%-ban csak a rosszindulatú fikázás megy, a rötölöklub honlapján meg (a már a zsűritagok által példaként bemutatott) gusztustalan csontignyalás.

Persze, igy egyszerű lekezelni a dolgot, tipikus magyar szokás: Hát ez béna, hát te ehhez hülye vagy, ezt elqrtad, ..rvaanyád, monnyále.
A műsor olyan amilyen, amilyennek a mai magyar kereskedelmi és méidakultúra megformálta. A köznépnek eladható, mert róla szól, mert nem igazi sztárok és észbontó tehetségek szerepelnek, ami ritka mint a fehérholló, hanem olyan emberek akik akár a szomszédomék is lehetnek, vagy akár én is lehetnék.
Hogy az esetek többségében énekes, táncos produkció jut tovább az is érthető, hiszen ez az ami később eladható lemez formájában, meg hétvégenként a dizsikbe, bálokba, falunapokra, roadshokra. Egy humorista már kevésbé (és őszintén az egy, aki továbbjutott az inkább kritkán aluli, mint a többi továbbjutó) egy bűvész, vagy artista meg szinte eladhatatlan magyarországon.
Ezekből következik, hogy a zsűri (és értékelése) is olyan amilyen. Mégse mondhatod annak, akit márt egyszer többezerből kiválogattál, hogy debéna vagy, takardj a szinpadról. Az már más kérdés, és ebben Sixx-nek igazat adok, hogy a csontignyalás egy 12-18 év közötti tininek, hogy te most aztán mekkora atombomba vagy... Egyrészt veszélyes, másrészt szánalmas...
És ha már Fruzsinát vettétek célkeresztbe, néhány szót róla is.
Szerintem nem volt annyira borzasztó az az előadás. Lehet, hogy nem egy Mariah Carey, vagy Cserháti Zsuzsa, de könyörgöm, 18 éves és azért nem egy egyszerű számot választott. Lehet, hogy időnként elcsúszott a hangja, lehet, hogy néhol nem találta a megfelelő hangot, de időnként egész jól átvezette a nevetésekkel, prózaibb énekléssel (ha már itt tartunk, nekem inkább az első műsoros Eszes Viki volt borzalmasan hamis, de hát ő meg csak 12 éves, őt a saját érdekében nem engedtem volna a színpadra)
És ha már itt tartunk énekes produkciót nem csak a hang jellemez, hanem a körülette lévő hanglejtés, mimika, testbeszéd, mennyire érted, érzed át a szöveg tartalmát, ezt hogyan közvetíted át a közönség felé. Szerintem a lányban erre is van tehetség, nekem sokkal jobban tetszett, mint az ének (leszámítva a kát nagy hibát, az állványfelrúgást és a gitárt, azok abszolúte nem illettek a képbe)

átlátó 2007.11.20. 13:50:18

Cosmicnak!
"8-12 millió között bárkiből csinálok
popsztárt 6 hónap alatt." Hát ez minden baj forrása Cosmic fiam,te szakmád alja! Gondolkodj el igen mélyen ha módod van rá ennek a lényegéről. Odatartod ezek szerint a hátsódat (társaiddal)kritika nélkül bármilyen tehetségtelen tuloknak. (Van rá precedens munkásságod kapcsán.)Meg is van az eredménye.És még szomorú is vagy e miatt,de azért várod a jelentkezőket. Megnéznélek profilból. :)

Nu Skool 2007.11.20. 13:56:16

Szó mi szó, nekem összességében szimpi volt a kiscsaj, bár igaz, sokat kellene még dolgoznia, hogy igazi tehetség legyen (énektanár min 1 év, tánckoreográfia, előadásmód megtanulása).
Ami viszont a legborzasztóbb a mai magyar médiában, zeneiparban, az az ami utánna következik. Jobbesetbe a kiscsaj nem nyer, vagy nem fedezik fel, visszatér a normál életbe és ha nem ment el teljesen a kedve, akkor önszorgalomból továbbfejleszti magát és talán talál magának egy amatőr együtteset, ahol elénekelhet itt-ott.
Rosszabb esetben nyer, vagy felfedezi valami kiadó, producer. Hogy ez miért rossz? Mert a kiadó, producer ahelyett hogy a csiszolásába, fejlesztésébe fektetne energiát (énektanár, stb...) két hónap alatt összedob alá egy image-et, zenét, dalszöveget, jobb esetben belökik a szerencsétlent a stúdióba és saját hangján felveszik, amit utólag majd digitálisan úgyis kikeverik (a hétvégi diszkókba úgyis csak haknizni fog, azt az egy-két fél play-back énekelést meg bemagyarázzák fáradsággal, rekedtséggel, megfázással), szerepeltetik sajtóban, médiában, Majkával és Győzikével, hétvégén diszkóhakni, egy év múlva meg CKM fotózás, talán még a manager vagy producer is felcsinálja.
És akkor most kérdem én kire is kell, lehet haragudni, kit kell fikázni?
A szerencsétlen kiscsajt, aki megpróbálta, kiállt és talán már azzal egy álma vált valóra, hogy kiléphetett a szinpadra 4 percig egy ország elé?
A műsort, amiben szerepelhetnek néha ilyen emberek, akik a középosztályt képviselik, akinek 80%-a amúgy is nézi a műsort?
A zsűrit, aki még akkor is próbál pozitiv és vicces lenni, amikor egy szörnyű zenei paródiát próbál előadni egy a Fruzsinál százszor tehetségtelenebb "humorista"?
Vagy a médiát, ill. a mai magyar popipart, akik miatt gyakorlatilag csak ez tud menni a tévékben, rádiókban, a csapból is ez folyik? Nem tudom ki mondta itt, hogy 3 éve Győzikével dolgozik együtt. Nem akarom megbántani az illetőt, de az ilyenek miatt tartunk itt és emiatt nem vállhat akár a Fruzsiból is igazi tehetség...

átlátó 2007.11.20. 14:57:30

Én meg azon az állásponton vagyok,hogy meg kell bántani a győzikestbfélékkel dolgozókat,hogy sértődjenek meg és fejezzék be áldatlan tevékenységüket! De hát tapírvastag az arcukon a bőr.

moli 2007.11.20. 16:09:42

"""és borzasztó nagyot fognak csalódni, amikor egy olyan embernek adják elő szánalmas kis dalaikat, aki ért is a dologhoz, és úgy vágja ki őket, mint macskát szarni."""

dehogyis csalodnak, azt fogjak mondani, hogy az a barom nem is ert semmihez, es o is egy senki, es amugy is a kurvaannyat.
(lasd cooltv-n elcsipett aktmodell verseny egyik donto elotti kiselejtezoje)

Cosmic 2007.11.20. 18:46:59

átlátó,

Én úgy dolgozom ,minr gy bérgyilkos. Nem dobom vissza a munkát, legfeljebb az árat emelem:)
Komolyabbra fordítva: Egy új műfaj van születőben -legalábbis szakmai szempontból. Én ezeket az embereket "popturistáknak" hívom. Végül is ma már az űrbe sem csak űrhajósok repülhetnek. Miért ne lehetne minden egyes pénzes üzletember "model" csajából popsztár? :) Nem leszaqrom?:)
Én magam részéről úgy vagyok vele, hogy ezekkel a senkikkel fizettetem meg az árát annak, hogy ha igazi tehetséggel találkozom, akkor saját örömömre is fogalalkozhassam vele, kötelezettségek és számára akár vállalhatatlan költségek nélkül :)
A nagy baj inkább az, hogy a mérleg nem, hogy egyensúlyban nincs, de rendesen leborult az utóbbi években.
Nagyon sokat és sokan hangoztatják, hogy itt micsoda tehetségek bújkálnak ebben az országban és egy valódi kincsesbánya szinte.
Hát... ez a legnagyobb önbecsapás és hazugság.
Nagyítóval alig találni 1-2 vállalható, hiteles és szakmailag is értékelhető énekest. A nagy igazság az, hogy 3-4 évente ha van valaki aki igazán jó.

átlátó 2007.11.20. 21:31:48

Cosmic!
Nem fogadom el indokaidat,sok sebből vérzik. Nincs most kedvem mondatról mondatra cáfolni,de ha szeretnéd megteszem csak te akkor nagyon fogod magad szégyelleni.
Lásd békülékeny vagyok,megmutathatod,hogy küzdesz a gagyi ellen a "popturizmusban"(!)gagyival megtermelt "okosságokkal". Csak egy nevet írj ide,akire fordítottad és tudni fogom mit érsz? Nem fog az illető megsértődni,ha igen, én majd kimagyarázlak. Szeretném revidiálni az irányodban meglévő negatív előítéleteimet.
Azt azért megjegyezném,ha vállalható nincs,akkor a vállalhatatlant miért csinálod? Annyi szép szakma van még a világon! Igaz, a kurvaság is szakma.

kobe 2007.11.21. 00:17:50

Nem értem az itt hozzászólók jelentős részét. Lehet szidni a műsort, az szerintem se a legjobb...de, hogy legtöbben Fruzsit szidjátok...számomra elkeserítő, hogy emberek örömüket lelik abban, hogy leszólhatnak egy 18 éves lányt, akinek valószínüleg ezzel a szerepléssel teljesült az álma. Értem, hogy vannak, akiknek nem tetszett az előadás.DE AKKOR MIÉRT NEM ARRÓL BESZÉLNEK AMI TETSZIK NEKIK?jó érzés másokat szidni névtelenül?ebben lelik az örömüket!gratulálok! kangep: én dugnám a fruzsit hozzászólásához meg külön gratulálok,nagyon szinvonalas volt!Üdv

2007.11.21. 11:14:05

Egyetértek azokkal akik azt mondják, hogy nem a versenyző tehet arról, ha kevés tehetséggel lép fel, netán tehetségtelenséggel borzasztja el a publikumot. Ők a maguk képességei szerint ítélik meg magukat és pl. egy rossz hallású ember nem tudja magáról azt, hogy ő rossz, ezért pedig nem is lehet hibáztatni - ha viszont képernyőre kerül, akkor valakit igen.
Az sem baj, ha nem kristélytiszta és nem a pontos helyén énekelt minden hang, meglátni, észrevenni a tehetséget, az adottságot kell.
A normális kritikák nem döngölhetik sárba a versenyzőt, legfeljebb azokaz, akiknek köszönhetően beéghetett.
S amíg a versenyző oldaláról érthető és akceptálható egy gyenge, de még egy siralmas szereplés is, ugyanez nem mondható el azokról, akik azt lehetővé tették.
A "Győzike" és más hasonló valóban értéktelen és ízlésromboló überszarokat támogatók a valódi bűnösök abban, hogy egyre lejebb süllyed és egyre kevesebb érték van a médiában.

átlátó 2007.11.21. 12:41:55

A médiában dolgozók (inkább ügyködők)többek között "zászlóvivők" is,mindenre kiterjedő formáló szerepük is van,-következményként felelősséggel jár. Alkalmatlanok,és védekezésük alapja,hogy "erre van a nagy igény". Egy sertéstelep. Többségük "A mi macskánk" ált.isk.2.o.fogalmazás óra szintjén ragadt. Akinek inge tessék felhúzni.

farao1117 2007.11.22. 07:57:03

tisztelt hozzá szolok.
Nagyban nemértek egyet a kritikákkal.elsőnek irnám azt ha valakinek nemteccik a müsor ne nézze. Ezek a fiatalok akik itt fellépnek azzal a céllal teszik,hogy megmérettessék magukat. Kikissebb sikerrel ki nagyobb sikerrel . Ezekkel a kritikákkal csak azt éritek el hogy sokan meggondolják,hogy vállaljanak e ilyet ha a ennyi tolarencia van sok emberben Embertársaival szemben. Én aztmondom,még mindig jobb ha ilyen elfoglaltságot találnak a fiatalok,minthogy inkább a Discoban drogozni menjen.

farao1117 2007.11.22. 07:59:25

Neharagudjatok de olvasva a kritikákat nagyon sok gusztustalan kritika irodik ezekkel a fiatalokkal kapcsolatban. szégyelje minden ide irogato magát akiben nincs semmi tolarencia

farao1117 2007.11.22. 08:30:57

Szeretném megkérdezni az itt kritizálokat, mennyit fizetnek nektek hogy gusztustalan szövegekkel kritizáljátok a műsort és szereplőit???? ehhez igazán POFA KELL. szégyelhetitek magatokat. Gyerek társaitokat sárban tiporjátok.Nyujtsatok Ti jobbat!!!!!

farao1117 2007.11.22. 08:35:10

Még annyit. Nem Tivagytok a hibásak Ilyen a MAGYAR .Ezért tartunk ott ahol vagyunk.Semmi összefogás. Ott nyuzzuk egymást, Ott jelenetgetjük egymást ahol csak lehet.Ilyen a Magyar.

átlátó 2007.11.22. 14:52:06

Te farao1117!
Én most neked csak azért írok egy mondatot,hogy ne maradj egész életetben tudatlan. A diszkóban való drogozás és a tv-ben való szereplés között van még néhány hasznos elfoglaltság a tehetségtelen fiatalok számára. Például megtanulhatnának helyesen írni. Ez rád különösen vonatkozik.

átlátó 2007.11.22. 14:56:18

Elismerem. Három mondat lett. (Természetesen az előadóművészetben tehetségtelenekre gondoltam.)Az esztegályosokat nem akarom sérteni,mert az egy szakma!

farao1117 2007.11.22. 15:43:55

/Átláto/ itt nem a helyesirásra öszpontositottam, hanema szégyentelen kritikákra. Olyanokra szorjátok a rossz kritikát akik nálatok jobbak.Akik itt felléptek amatőrök, ezt nemvettétek figyelembe,mikor kritizáltok. A sujjos kritikákat szoro személyek,Rosszindulatu emberek Közöttük Te is.Ezért a véleményért ne is haragudj.

átlátó 2007.11.22. 20:19:20

Nem haragszom én.Van aki meg sem tud sérteni,ha érted mit jelent ez.Helyesíráshoz nem kell öszpontosítani. Vagy "tuggya" valaki,vagy nem. (Vedd a fáradságot és olvasd végig a hozzászólásokat.És értelmezd.)Időnként azért én is hibázok,hogy ne legyek hibátlan. A te esetedben nem erről van szó.

átlátó 2007.11.22. 20:27:29

Jut eszembe,hogy én nem kritizáltam egy fellépőt sem,ez ne kerülje el a figyelmedet.Nekem a "műsor" készítőivel van bajom és az nem kicsi,de legalább jó nagy.

szeba 2007.11.25. 05:40:16

Sziasztok!

Nos nekem sem tetszik a műsor, de egyesek azért valóban elég "kultúráltan" tudnak véleményt kifejezni.
Én is azt hittem, ez valami komoly tehetségkutató lesz. De már beláttam, hogy a Megasztár az volt, ez meg nem is hasonlít ilyen jellegű műsorokra.

1. Itt nincs egy Presser vagy egy Pierrot akiknek 90%-ban megkérdőjelezhetetlen a szakmai hozzáértésük. Persze ott is volt olyan, hogy nem a megfelelő ember repült, de azért sorozatosan nem fordult elő.

2. Ezek az "énekesek" a Megasztárba be sem jutottak volna a válogatáson túlra. Nem mondom, hogy tehetségtelenek, de átütő a különbség a 2 műsor versenyzői és színvonala között (Falusi Mariann bár sokat letett az asztalra, de intonációs hibákról nem hallott még? Ezzel a legtőbb versenyzőnek problémái vannak).

3. Kovácsovics Fruzsina: Nos barátom szerint jó volt, de neki abszolút nincs hallása. Nekem viszont van (nem akarom fényezni magam, de még mielőtt nekem is azt írná vki, hogy én nem tudnék jobbat: szolfézsra és énekkarra jártam évekig, és több hangszeren is játszottam, valamicske hozzáértésem és fülem is van), és tényleg borzasztóan hamis volt. Ezzel nem is lenne probléma, ha ez nem az elődöntőn fordult volna elő. Úgy tudom megkapták a gyakorlási időt, látszik, hogy a csaj mennyi energiát feccölhetett bele. Oké, hogy végig mosolygott (szerintem valójában ezért a 40 pont), de az előadás nem mosolygástól lesz maximum pontos. Legalábbis nem attól kellene annak lennie.
A másik fele, hogy külsőleg Avril ráver pár kört (no nem a külsejét szeretném kritizálni, de szerintem nem hasonlít rá olyan nagyon, max. a stylistok, fodrászok ezt a hatást akarták kelteni).
Az meg hogy egyesek csak megtöcskölni akarják...szerintem az ilyennek luk-luk, mindegy. Jöhet a wc-papír guriga is!
A lényeg: szerintem nem érdemelte meg a 40 pontot, noha a többi énekes sem volt kiemelkedő túlzottan, de voltak Fruzsikánál jobbak.
Bár ahogy elnézem komoly esélyei lettek, hiszen a csapból is ő folyik, noha a mai (tegnapi) középdöntőn már nem remekelt annyira. A Black Time-nak örülök, ők nagyon tudják amit csinálnak, nekik szurkolok elsősorban.
Fruzsikának azért van esélye, mert sajnos már most elég nagy a rajongótábora (akik valószínűleg sms-t is nyomnak), ráadásul iwiwen már fan clubja van, és így jó darabig még "élveznünk" kell a hangját.

4. Mért nem jelentkeztek a Megasztárba az énekesek???
Mert nem jutottak volna be!!!Tóth Vera és társai mögött csak kulloghatnak és talán ezt ők is tudják. Nem bántani akarom őket, de manapság minden 3. ember musicalszínésznő meg énekes akar lenni, akkor is, ha épphogy van tehetsége, vagy nincs is. De még az igazán tehetségesek közül sem lehet mindenki színész, énekes, művész. Ahhoz más is kell, mint a Csillag születik.
Végezetül nem értem mért nem tudtak csinálni egy jobb, színvonalasabb műsort, amikor előttük volt egy JOBB minta 3 szériája is. Tudom: "erre van igény" - hülye duma.
Hát csak ennyit szerettem volna hozzáfűzni a témához.

»P.H.M.« · http://setlist.blog.hu 2008.01.13. 09:04:47

mikrofonrugdosást a march of the pigs alatt kéretik véghez vinni eredeti környezetben.
süti beállítások módosítása