Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Sorozatokkal támad a TV2

Amerika integet

2007. november 14. 11:40 sixx 47 komment

A Tv2 vett egy mély levegőt, és november 26-tól drasztikusan átalakította a műsorrendet: hétköznap este 20:15-től sorozatok érkeznek a Barátok közt hegemónia megtörésére.


Az amerikai sorozatvilágban otthonosan mozgó függők minden bizonnyal csak legyintenek egyet a dologra, mi ebben a nagy écesz, kérdezhetik, odaát ez már így van mióta világ a világ: nyolctól sorozatozunk, filmet csak hétvégén adunk (már ha). A hazai televíziózási szokások azonban ettől gyökeresen eltérnek, a magyarnak (a nézettségi adatok alapján mindenképpen) kell a napi betevő celebműsor, hiába no, a csöcsök és Győzike országa vagyunk. Ha nem vagyunk ennyire szigorúak, akkor meg azt kell, hogy mondjuk, hogy főműsoridőhöz drága műsor dukál, és a legdrágább, amit a magyar piac még elbír, egy vetélkedő. Vagy legfeljebb egy valóságshow. Éppen ezért merész lépés a Tv2-től, hogy olcsó, de azért tetszetős sorozatokkal próbál nekimenni a Barátok köztnek. Majd meglátjuk.

Az új műsorrend persze nem azt jelenti, hogy búcsút kell intenünk a Favoritnak és Szekeres Nóra valószínűtlenül hosszú nyakának, csak annyit, hogy a műsor átkerül 18.00 órára, azaz Mónika kedves beszélgetős műsorának második fele ellen lép majd ringbe, utána jön a Tények, majd 20:15-től belecsapunk a sorozatos lecsóba. Az új versenyzők között van ügyvédes (kettő is), szellemlátós, romantikus és vicces is, így tényleg mindenki megtalálhatja a magának valót - már ha nem a Berényi-klánra izgul rá hétköznaponként.

Hétfőn az egy (fél) évadot megért In Justice nyitja a sort, ami a TV2 keresztségében Az igazság harcosai címet kapta, de az AXN már korábban levetítette, A törvény jogán címmel. A Kyle MacLachan (Cooper ügynök a Twin Peaksben) főszereplésével készült sorozat egy olyan ügyvédi irodában játszódik, ahol az ártatlanul elítéltek sorsára fókuszálnak, és 42 perc alatt kiderítik, hogy a szomszéd fojtotta meg az öregosszonyt, nem a jóravaló rapper. 2006 januárjában mutatkozott be az ABC-n, és távozott is 13 epizód után - máris tippelgethetünk, mi jön majd a helyére februártól.

Kedd este a házas barátai között tengődő szingli Brian történetét hozza el nekünk (What about Brian - Miért pont Brian?), ez az a sorozat, ami a 2005-06-os évadból egyedüliként kapott második évados berendelést az ABC-től, igaz ha agyonvernek minket egy Népszava-kalapáccsal, sem tudjuk megmondani, hogy miért. Egy 32 éves, Los Angeles-i faszi szerencsétlenkedését követhetjük nyomon, nőt akar magának, de persze pont azt, akit az egyik haverja jegyzett el - innen mindenki belőheti magának, hogy megéri-e az a 42 perc hetente, vagy inkább jöjjön a Rózsa presszó szőke pincércsaja. Mind a 24 epizód várható.

Szerdán jön a szerintünk legnagyobb fogásnak számító Shark - A törvényszéki ragadozó, ami a CBS tavalyi újoncainak egyik legéletképesebb sorozata, nem kis mértékben a főszereplő James Woods miatt, aki nagyon hitelesen hozza a geciügyvédből nagyon kemény államügyésszé avanzsált elvált faszi figuráját. Maga az alaptörténet nem egy nagy durranás, a milliomos, de nagyon bűnös kliensektől megcsömörlött sztárügyvéd átáll a másik oldalra, és szokatlan módszereivel (naná, ilyenek mindig vannak) a törvényt szolgálja majd, satöbbi. Woods és a Star Trek: Voyager szériából megismert Jeri Ryan miatt azonban mindenképen megér egy próbálkozást. Jeleneg 30 leforgatott epizódnál tartunk, ez kitart jövő nyárig.

A csütörtöki eposz egy szellemlátós izé lesz (The Ghost Whisperer - Szellemekkel suttogó) , amiben a főleg irgalmatlan nagy csöcseiről és a Tudom mit tettél... sorozat darabjaiban eleresztett sikolyairól ismert Jennifer Love Hewitt szerepel majd, és társalog szellemekkel, de nem megélhetési jóslás, hanem a szellem lelki nyugalma (hehe) megnyugtatása céljából. 2005 óta fut a CBS műsorán, és még mindig látható, ami csak azt bizonyítja, hogy szép arcú, bögyös jónővel minden szart el lehet adni. A hetente egy vagy több szellemmel társalgó hölgy célja, hogy a nyughatatlan lelkek nyugalomra leljenek, ezt akár saját testi épsége kockáztatása árán is véghezviszi, hurrá. Eddig 51 epizód készült el belőle, egy bő évre elegendő a muníció.

Péntek estére maradt egy rendkívül szórakoztató sorozat, ami annyira nem is tekinthető újdonságnak hiszen a Monk, a flúgos nyomozó című darab már jó ideje látható a Tv2 délutáni műsorsávjában. Az estére átkerülő, nyomozós vicceskedés ötödik évada kerül most adásba, azaz egy szezonnal vagyunk csak lemaradva az amerikai vetítéstől. Főszerepben a többszörös díjnyertes Tony Shaloub, aki egy kényszerbetegségben szenvedő, de ettől még zseniális nyomozót alakít, és persze minden részben megoldja az éppen elékerülő ügyet, miközben kínosan ügyel arra, hogy a fogvájók elvágólag helyezkedjenek el a szalvétával.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vismajor 2007.11.14. 11:44:03

Ezekből csak a Monk ér valamit....

sarasvati / sütifej (törölt) 2007.11.14. 11:48:40

Monk??? annyira kiszámítható..néha nézem, mert a gyerek imádja, de azért nem nagy szám.

James Woods...ez már valami! Belenézek.
A többi harmatgyenge.

Gabba 2007.11.14. 11:49:29

Khm, ez a Jennifer, hát igen... Én is eltöltöttem volna vele a tavalyi nyarat.

Azor 2007.11.14. 11:51:00

Én két részt láttam a Monkból de nem fogott meg.

A Sharkot az ilyen háuzos dolog, nem?

vasszűz 2007.11.14. 11:53:24

Szerintem ezekkel a nem akar a TV2 nézettségi versenyt nyerni, de biztos, hogy egy pár nézőt át fog csábítani az RTL-től.

dagi64 2007.11.14. 12:45:45

És mi lesz a kedvenc Dr. Haus-ommal? most mindíg meg kell előtte néznem valami mást ?

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2007.11.14. 12:56:03

House eddig is kilenctől ment. Inkább egy sorozat legyen előtte, mint a Favorit. Na nem mintha kilenc előtt sok lehetőségem lenne tévézni, szóval nekem végül is mindegy.

balibaa 2007.11.14. 12:58:48

szerintem meg mind sz* és aki tévében néz sorozatokat az sikeres ember nem lehet.

Dr. derelye vágó · http://www.freeworldgroup.com/games6/gameindex/castlewars.htm 2007.11.14. 13:11:02

"Szerintem meg mind sz* és aki tévében néz sorozatokat az sikeres ember nem lehet."

aki ilyeneket írógat az sikeres ember nem lehet :)

Dark Wolf 2007.11.14. 13:15:03

"szép arcú, bögyös jónővel minden szart el lehet adni"

ejnye.

torcipepe 2007.11.14. 13:46:10

talán belenézek. inkább a Hause-t és a Jerico-t hozták volna 1-el előrébb, jelenleg ez a kettő ami ér is valamit hétköznap. azt a Monkot meg hagyhatták volna a 'senki nem ér haza akkorra' sávban, úgyse érdekel.

EasyFriend 2007.11.14. 13:50:26

Végrevégre valaki meg meri ezt lépni. Mármint hogy normális műsor már 8-tól. Remélem, bejön nekik, és az RTL is kénytelen lesz váltani. Nem örülnék, ha kiderülne, hogy az embereket főműsorban mégis a magyar gyártású szutyik érdeklik jobban.
A képen mi áll ki Kyle McLachlan (sixx, elgépelted a nevét) fejéből, és miért? Tippem: golflabda.
Jeri Ryant az OC-ben is láthatták egy ideig regular guestként nyálcsorgató sorstársaim.

Yeto 2007.11.14. 14:01:38

"A Sharkot az ilyen háuzos dolog, nem?"

Mindkettőt szeretem,

Mindkettőben egy központi féri főszereplő van, aki
- büdös paraszt
- nek nő a főnöke
- t egy kisebb csapat inas (orvos/ügyészségi fogalmazó) vesz körül,

Mindkettőben egyepizódos sztorik vannak rendszerint

Hát ennyi párhuzamot tudok. Másvalaki?

Gecc 2007.11.14. 14:17:59

Jennifer Love Hewitt... nyami-nyami!
De a TV2-nek bele kellene mar torodnie, hogy soha nem elozheti meg az RTL klubot.

enzo23 2007.11.14. 14:29:51

Ja ezt én is láttam, jó nagy újítások lesznek, Monkot sztem ennyien nem nézik, jó volt az 17:30-kor, adnának inkább 4400/3-at..
A hétfői In Justice az meg Gyilkos Számok befejezés miatt lesz nem? Vagy GySzből a 3.évadot is lenyomják egybe?

atomic bomberman 2007.11.14. 14:34:14

bakker nyomhatnák inkább a twin peakst.. úgyis fel szeretném venni annyira király a magyar szinkron..
vagy akár kiadhatnák dvdn is a szinkronnal.. de ez más lapra tartozik.

reach (törölt) 2007.11.14. 14:52:59

Hm. Csináltak egy Jóban-Rosszbant, ez enyhén szólva nem jött be BK-ellenpontnak, igaz a JR-nek is lett néhány fanatikusa.
Ha minden kezem meglenne kötve és TV 2 illetékes lennék, megpróbálnám rávenni a gárdát, hogy küldjük ki a BK ellen a Dr. House-t. Az az egyetlen TV 2-s sorozat, aminek napi szinten (utcai beszélgetések, tömegközelekedés közbeni beszélgetések, szórakozóhelyek stb.) szóba kerül az emberek közt. Elképzelhető, hogy Hugh is elvérezne Miklósékkal szemben, de ez a legtöbb sansszal bíró, szvsz.

Ha minden hétköznap különböző figurákat és különböző stílusú sorozatokat küldenek egy azon, már jól bevált sorozat ellen, komolyan azt hiszik, hogy lekötik a többieket? Megakarják fogni a TV 2 törzsnézőit, a fantáziamániásokat, a fiatal egyedülálló nőket meg a franc tudja kiket... de talán, ha nem specializálnának csoportokra meg számolgatnának, hanem ráállnának valamire, ami társadalmi különbségek ellenére a legtöbb embernek tetszhet, akkor sikerülne. Nem öt különböző, "embertípusokra" kinézett sorozattal. Aki sokat akar markolni egyszerre, keveset fog, kedves TV 2.

BK ellen House, akkor is, ha időközben kifogy a tár. Akkor kezdjék szutyok hángöri-TV módjára az első résztől vetíteni (ezt egyébként nagyon utálom, de nincs mit tenni, ha nincs elég rész Mo.-n még, vagy eleve nincs készen).


Sixx Mester, Magyarországon hány rész lehet House-ból már dobozban és mennyi van készen (vetíthető állapotban) odakinn, sacc?

Flankerr 2007.11.14. 15:02:14

Reach!

A House reszek 1-2 honap alatt elfogynanak, ismetlessel pedig nem lehetne annyi nezot fogni mint uj reszekkel.. napi sorozat vs heti ellen eseteben tuti az elozo gyozelme.. Sazomoru kimondani, de vsz a BK annyira begyokerezett a nezoibe, hogy csak eros minosegromlas eseten lehetne "megfogni" talan dallas ismetles, az birna reszekkel, es raulne a retro hullamra...:) ez a naponta mas sorozat filozofia nekem tetszik, lehet hogy valamelyik kifuto helyere (in justise) jonne majd a scrubs (adja eg)...:))))

Dr. derelye vágó · http://www.freeworldgroup.com/games6/gameindex/castlewars.htm 2007.11.14. 15:13:54

Miklósék nagyon kemények mindekit bedarálnak.
JR-t kéne Miklósékal szembe állitani annak már ugy is mindegy.

sanya64 2007.11.14. 15:45:38

Végre észrevették a tv2-nél, hogy agyrém, hogy este kilencig kell várni, hogy valami jó nézhető filmet/sorozatot is lássunk náluk, és hogy addig a bárgyú vetélkedőik és hasonlóik miatt inkább más csatornát volt kénytelen nézni a fél ország. Üdvözlendő az igen változatos (és akár még bátornak is tekinthető) új sorozatkínálatuk. És végre nem az RTL BK-ja ellen próbálnak valamit pusztán "odatenni", hanem egy műsoregységnek tekintik az esti sávot, és a House, a Szülfel és a többi elé szépen fognak tudni illeszkedni ezek az újak. Ha még kijönnek később öt-tíz hasonló sorozattal, akkor akár még az Árpa Attilát is megbocsáthatjuk nekik (bár ez még nem biszti).
Azt, hogy esténként számíthatunk náluk "rendes" néznivalókra, dolgos népünk szorgos nézdegéléssel fogja meghálálni.
A további sorozatokat is erősen ajánljuk a későbbi figyelmükbe: Dirty Sexy Money, Journeyman, Samantha who?, 30 Rock, Reaper, Chuck, Big shots.

Belabela 2007.11.14. 15:53:01

Gabba, Gecc: láttatok 5 évnél nem régebbi fotót J.L.Hewittről? Csípője kb. 3-szorosa lett a fenti képen láthatónak, arca meg kissé puffadt. Gondoltam, csak szólok.

Nekem tulképp mindegy, csak véletlenül se lássak Fókusz-aktív-favoritot, mert a műsorvezetőknek már a hanghordozásától is behányok, amikor meg elkezdik mondani az okosságot a Briniről, a "Fűszeres Lányokról", a "Gördülő Kövek" énekeséről, megyhogy Rékasi Károly meggyilkolta a feleségét, persze csak az új szerepében, ki tudok fordulni magamból, állandóan a szívlapát után matatok. ÁÁÁ! Ezek állatok! Állatok!

Belabela 2007.11.14. 15:53:56

Bocs, helyesen Britniről.

reach (törölt) 2007.11.14. 16:07:57

sanya64 2007.11.14. 15:45:38
Big shots - ez ugye nem az a pornós? : ))))

Flankerr 2007.11.14. 15:02:14
Írtál egy talán ellentmondásos dolgot. Azt írtad, hogy napi vs. heti szerinted is bukás, pár sorral alatta pedig azt, hogy ez neked tetszik. Akkor most hogy van ez?

Egy olyasmi ÉLŐ műsort is eltudnék képzelni - s nem is kell hozzá elrugaszkodni a földtől túlzottan - amilyen a Colbert Report. Na persze nem Gálvölgyivel, vagy más MÁR ismert személyiséggel. Vannak erre alkalmas figurák ebben az országban is. Kell egy-négy öt fős kreatív kis csapat, kellenek hozzá a csatorna hírcsapatának leforgatott anyagai - éppúgy dolgoznának, mint egy "normális" hírszerkesztőség. A dolog leginkább azért nem kivitelezhető sajnos, mert 21-re nem tehetik be, az esetleges tartalma miatt, 22-től meg már nem érig meg legyártani, naponta.

silaris (törölt) 2007.11.14. 16:08:53

Belabela :D
sanya: meg pl. a friday night lightsot!
reach: house: nálunk 3. évad, odakint 4. évad, amiből 12 rész van kész (lásd szabózé(?) táblázata).
a monkot nem értem, egyszer már megbukott az esti műsorsávban, most megbuktatják megint? meg pl. hogy az agyfogyás miatt felnyomták az abszolút nézettségnyerő szülifelit 22.15-re, hát ezt se minősítem. pedig én hajnalig tévézek :D
ettől függetlenül díjazom ezt a műsorsturktúrát, a favorit egyszerűen nézhetetlen, az összes ún. "riportműsorral" egyetemben! végre legalább normális sorozatok jönnek, bár jobb lett volna ha kicsit több nem egyévadost hoznak...
james woods rulez!

reach (törölt) 2007.11.14. 16:09:58

"...Egy négy-öt fős kreatív kis csapat..." Na igen, talán nem munkaidőben kéne félszemmel gépelni.

Robson bá 2007.11.14. 16:12:57

Belabela: szívemből szóltál a "Fókusz-aktív-favorit"-tal kapcsolatban. Csak itt szívlapát helyett távkapcsoló játszik. :)

silaris (törölt) 2007.11.14. 16:18:25

nálam az a szabály, hogy 9-ig még csak véletlenül se kapcsolok az rltk/tv2 duó valamelyikére. inkább nézek pókerismétlést, molnár anikó/debreczeni zita/kelemen anna plasztikai műtéteit, az érzőszívű playmate-ek napi problémáit vagy vagy valami rejtettkamerás felvételt arról, hogy szájszag van a sexshopokban.

silaris (törölt) 2007.11.14. 16:18:58

egy jónagy MINT molnár anikó elé!

Flankerr 2007.11.14. 16:21:10

Reaxh, konnzu feloldani az ellentmondast..:) En arra gondoltam, hogy ha a het mindne napjan ugyanazt a sorozatot (House) adnak, az nem lenne eletkepes; es "kicsinalna" a House-t.. Minden nap mas sorozat, az mas..:)
Gondoljunk a fiatalokra akik otthon vannak, teveznek a "csaladi" teven: anyuka, hug/nover, baratno\feleseg, nagymama BK-t akar nezni (feltetelezzunk 1 tevet, es hogy a felvett\rogzitett musor nem szamit a nezettsegbe itthon).. vajon ki nyeri a csatat?
Elmeletbe lejatszom otthon: anyum szereti a BK-t es a House-t is, megkerdezem hogy dontene..:)

Flankerr 2007.11.14. 16:28:05

Ja es sokkal jobb heti 5 sorozat (eleg jokat zsakoltak be, es meg boven van mibol, kepzeljunk pl. egy my name is earlt, esetleg CSI-t, CSY:NY-t keseobb, bar ez utobbiakra keves az esely), mint a passiv\favorit jellegu musorok, vagy barmely altalam csak beltenyesztesnek (sajat celebek, sorozatszereplok, stb. futtatasa) nevezett folyamatot ereosito musor..
Elo musor fomusoridoben? Hmmm. talan az mtv vagy mas, de nem a kereskedelmi kanalisok.. pruszkolnek tole, mint allat..
Vegulis pl. a mostani Humorfesztivalon befutott csapat (Kovacs Andras Peter es tarsai) altal menedzselve el tudnam kepzelni.. bar nem hiszem, hogy hazank erett lenne erre.. nincs hagyomanya NAPI szinten..

sanya64 2007.11.14. 16:34:15

és a My name is Earlt is szeretnénk kérni szombat, vagy vasárnap délutánokra...

naaa, TV2, lécci-lécci... ))

reach (törölt) 2007.11.14. 16:47:59

Flankerr 2007.11.14. 16:28:05
"...nincs hagyomanya NAPI szinten.."

Ahham, pont ez lenne a lényege! : )
KAP nagyon jó ötlet, és a kisHofinak becézett srác, Bödöcs Tibor se lenne rossz. Na és ott van még KissÁ is. : )) Ő ráadásul a Fábry-Showba dolgozik be azóta, mint íródeák.

szikra 2007.11.14. 16:51:52

Életemben egy fél részt se sikerült megnéznem a Barátok közt-ből, és úgy gondolom, épp ideje lenne elgondolkodni azon a TV2 és RTL klub vezetésének, mikor is kezdődik az este a nézőknek. Az átlagnéző gondolom dolgozik, gyereket visz ahová reggel kell stb. Ő nem este fél 10-kor akar leülni megnézni mondjuk egy másfél órás filmet + fél óra reklámmal, hanem 8-kor, hogy ki is tudja pihenni ,magát. Pl. tegnap este a főműsor-idő 21 ó 29 perckor kezdődött a Vészhelyzettel. (RTL) És a TV2 miért veszítette el a Szülfel rengeteg nézőjét, mert berakta a Grace klinikával szembe? Gondolkozik ezeknél a tévéknél valaki, vagy csak a szájuk jár?( És hallgatja a pénztárgép csilingelését.)

Flankerr 2007.11.14. 16:55:04

Pont rajuk gondoltam..:) Mondjuk Toth Tibor felugyelete alatt.. es akkor almudjunk nagyot, minden nap legyen mas!! Igy az egyenisegek, sajat stilusok is kidombornanak.. Na ezt zabalna a fiatalsag, az tuti, meg az ertelmiseg is szerintem.. nem vedettjuk le (tied az alapotlet, enyem hogy kik es minden nap mas), es hazalunk vele?..:D

sanya64 2007.11.14. 17:02:23

a humoros(kodó) műsorok nem igazán sikerültek sem TV2-nél, sem RTL-nél az elmúlt időben, így ilyesmibe nem nagyon mernek mostanában mégegyszer "belenyúlni"...

a Fábryn kivül senkinek sem ment jól az ilyesmi műsora sohasem, olyan húúdeigazán...

(mondjuk nem véletlen, hogy neki persze igen, hisz ő is sanya... :) )

Flankerr 2007.11.14. 17:11:28

igaz sanya, de mi biznank a musor ujszeru voltaban, es a fiatal garda potencialjaban.. a legjobb az lenne, ha a tv2 csak megvenne es leadna, esetleg a bo lere eresztett hirarzenalt adna naponta... persze ez igy csak alom..:)

reach (törölt) 2007.11.14. 17:22:21

Fábrynak egy baja van, hogy nem elég szorgalmas. A saját műsorában azt csinál amit akar, ha olyan hülye, hogy egy politikai oldalra akarja vonszolni a nézőit, majd egyre kevesebben nézik. Ez nem hiba, ez döntés kérdése. Hibája tehát csak annyi van, hogy lusta, mint az atom. Farkasházy is mondott hasonlót, de ha nem a köztük lévő konflikusra gondolok, akkor is elég megnézni a humorbonbonokat. Azért a vicceket újköntösbe tenni és súgógépről nyomni, úgyhogy a segged alá dolgoznak, nem akkora kunszt. Fábry irgalmatlanul tehetséges, és csak azért félisten, mert a munka részére b*szik rá. Különöben hetente is nyomhatná - naponta csak a költségek miatt nem, ez nem USA, kis ország, kis költségvetés. Az ilyen Hajós-féle Magánszám elég olcsónak tűnt ahhoz, hogy naponta is megállja a helyét, csak ugye élőbe beereszteni őt, nem túl kifizetődő - szegény nem tudja mindig beszabályozni a szövegét, és ott aztán nem lehet benyúlni a tibeti-imamalomba.

reach (törölt) 2007.11.14. 17:26:35

A Hajós-féle produkció is külsős cucc volt, el ne feledd.

Egyébiránt, hogy ne offoljunk annyit:
Azért az nem elgondolkoztató, hogy pont most nyúlt az ami sorozatokhoz a TV 2? Pont most, amikor a SOROZATÍRÓK SZTRÁJKOLNAK??????!!! :'''''''DDDDDDDDDDDDDD

Amihez ezek nyúlnak... : PPP

kaleksz 2007.11.14. 20:37:05

Éljenek a csöcsök!

Laliath_ 2007.11.14. 21:07:34

szikra

Egyezzünk ki barátilag mondjuk egy fél 9, 9 körüli főműsoridő startban. Este nyolckor meesze vagyok még a tevétől idehaza, és még sokan mások is így vannak vele.
Azonban a 10-11 körül kezdődő filmektől én is fel tudok robbanni néha, hiszen reggel akkor is kelni ha kell, ha piszkosul meg akarok nézni valamit :/

Sushi 2007.11.15. 03:48:09

a BKval vagy filmet kell szembe állítani, vagy a JR-t. A JR-t meg is kell persze támogatni. Így-úgy. Annak viszont örülök, hogy figyelmezik a T2 kanálisban, amit itt mondunk...

Flankerr 2007.11.15. 08:51:04

a JB azért maradt életben, mert NEM egyidőben megy a BK-val.. rövid úton kinyírná.. a film meg túl hosszú, hétköznap főműsoridőben a már bejáratott sorozatok elen esélytelen lenne, B filmek és elkoptatott filmek esetén.. a potens filmek meg baromi drágák lennének..

Insomnia008 2007.11.15. 14:42:52

Sz.tem az elso lepest megtette a TV2 ahhoz, hogy nezhetobb musorokat kapjunk. Mar csak egy dolgot szeretnek, hogy ezeket a K***A reklamokat eltavolitsak, mert iszonyu idegesitoek. Utalom amikor egy 40 perces resz 1 oraig tart, mert 786 reklamot beraknak. Ezen kivul meg az is jo lenne, ha idoben kezdodnenek a musorok. Mondjuk ez inkabb az RTL Klubnak szol.

Sushi 2007.11.15. 14:58:40

Flankerr, hányan néznek este tévét? s hányan nem? ne beszélj már csacskaságokat

Sushi 2007.11.15. 15:15:58

ifjúsági magazin, favorit, híradó, JR, esti film (megszakítás nélkül), szerencsekerék, tények, sorozat, esti mese Havassal, JEM

Somebody 2007.11.16. 22:23:32

Insomnia: és mégis hogy akarsz nézhetőbb műsorokat kapni, ha azon kurva reklámok híján nincsen pénze a csatornának?

Tonyfan 2007.12.04. 13:33:04

Sziasztok!
Csak annyit szólnék hozzá a témához, hogy amerikában vannak bizonyos szervezetek, akik díjakat ítélnek oda sorozat színészeknek, és ezekből a díjakból 3 Emmy /tv oscar/, 2 SAG és egy golden globe díjjal rendelkezik Tony Shalhoub, aki a jól ismert Monk sorozat főszereplője! Gondolom nem véletlenül kapta ezeket a díjakat. Lehte mondani a sorozatról, hogy nem tetszik, de hogy nem lenne jó, az kizárt!!! De én természetesen elfogult vagyok, mert imádom a sorozatot, s csak arra buzdíthatok mindenkit, hogy nézze!!!
süti beállítások módosítása