Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Tornóczky a Mokka leggyengébb láncszeme

Megújult a Mokka

2007. november 07. 00:33 kiricsizoltan 78 komment

Megint megújult a Mokka, nem volt más választása. A díszletnek jót is tett a változás, mert a régi pont olyan volt, mintha a Napkelte kidobált díszletelemeire csaptak volna le egy jó kis lomtalanításon. Az új Mokka-díszlet világosabb, híradósabb, hírműsorosabb lett, a Koffeinmentesé pedig a villogó lila kockákkal és a lambériával a Mikrobi háttérképeire emlékeztet. De még így is ezerszer jobb, mint a régi. Viszont a műsorvezetők.

Kezdjük a kisebbik bajjal, Papp Gergővel. Ő ugye a Naplóból jött át, és ezt érezni is a hanghordozásán, kérdés helyett is inkább felkonferál. Ideje lenne már leszokni a Naplós hanghordozásról, nem hiszem el, hogy mindenkiből Hadas Kriszta klónozódik a Tv2-nél. De Pimasz úr még belerázódhat a reggeli műfajba, végül is a Mokkában minden új műsorvezető elég sokat bénázott az elején, aztán belejöttek, vagy legalábbis megszoktuk őket. Csiszár egy idő után nem is kérdezett annyi hülyeséget. Nagyobb baj az, hogy Pimasz úr mellett ott ül Tornóczky Anita is. Róla még külön lesz szó desszertként. Viszont az tök világos, hogy ketten nem tudják vinni a Koffeinmentes Mokka bulvár-beszélgetéseit.

A régi szép időkben a reggeli szaladgálás, meg kakaóskalács majszolás közben a háttérben dumált Klaudia Norbival, vagy Szandival, vagy akárkivel, teljesen olyan volt, mintha beszélgetnének valamiről - Anettka kilövéséről, Kiszel Tünde szemöldökéről -, persze, ha jobban odafüleltünk, akkor kiderült, hogy hülyeség az egész, de alkalmas volt háttérduruzsolásnak, kocsmazajnak, stresszoldó zörejnek. Papp Gergőnél és Tornóczkynál viszont arra figyel föl az ember, hogy a háttérben nem történik semmi. Akadozik, nyögvenyel, szétesik a műsor, hiába a szerkesztők által összeírogatott kérdések, nagy csöndek és kötelességtudóan felolvasott mondatok lesznek belőlük, nem pedig oldott csevegés. Mintha a HírTv-be hívnák be Fekete Pákót, és Szilveszter, vagy Fülöp nem igazán tudna mit kezdeni ezzel az új helyzettel.

Tornóczky Anita a leggyengébb láncszeme a megújult Mokkának. Amennyire lehetőségei engedik, minden mondatba bele is bakizik, valamint képtelen úgy felolvasni a felkonfot a súgógépről, mintha felnőtt ember lenne. Esküszöm, mint ált. isk. második osztályban az anyák napi műsor. De Tornóczky nem csak felkonferál, hanem elvileg beszélgetnie is kellene a celebekkel. Csakhogy mi úgy emberileg, mint művészileg gyűlöljük az első éves néprajzos bulákat. Ez úgy jön ide, hogy Tornóczky nem műsort vezet, hanem empatikusan helyesel, együttérez, szabadkozik, hogy neki ezt írták föl ("azt amit én elmondtam, azt mondták, hogy mondjam el"), de aztán valahogy csak el kell érnie, hogy a rohadt Gizi néni elénekelje azt a rohadt népdalt. Tornóczky olyan, mint a kérdőívezők. Próbál valami emberit vinni a dologba, de nem képes úgy kérdezni, mintha nem előre felírt kérdéseket olvasna fel, hanem őt tényleg erősen érdekelné, hogy Pákó megcsalja-e Ágicát. Más kérdés, hogy ha ilyen csajok jönnének kérdőívezni, annak nagyon tudnánk örülni.

Videó megtekinthető itt.

Címkék: tv tv2 mokka

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

enrikó karúszó 2007.11.07. 01:22:25

Anita tarthatná a száját. Szó szerint értve ;-)
Természetesen blokk.

reach (törölt) 2007.11.07. 01:25:23

Ojje. Ez egy szépen megfogalmazott kritika lett, Kiricsi.

Egyéni észrevételeim:
Papp Gergő Fókuszos volt ugye eredetileg, és leginkább a hangja volt az, amire felfigyeltem, az egyéni stílusára, ahogy beszél, gondolkozik stb. Nem különleges abban az értelemben, ahogy most 2007-ben azt "elvárják" egy "médiaszemélyiségtől", hanem olyan szimplán sok vizet nem zavaró, tulajdonképpen kellemes jelenség - a valódibbnak tűnő arca persze akkor jön elő, amikor az autósoknak szól be, hogy "Figyelj, te neked az anyukád nem tanította meg az illemet?" v. hasonló. Pappal egy gond van, nem ide való. Ő kéne a Jakupcsek helyett, például.

Anita... "Esküszöm, mint ált. isk. második osztályban az anyák napi műsor." Te jó ég... :''''''DDDDDD Ez odab*szott. Megmondom őszintén, amikor először hallottam arról, hogy őt választják ki, azt gondoltam, hogy: "Na tipikus TV2-ős választás, ha új arc kell, előbányásznak valami Noname tehetségtelen 'jónőt/jópasit', hátha." A második gondolatom az volt, amiről Tóta W. is megemlékezett MTV-s írásában, a kiscsaj egy börtönös interjújából, még az M1-ről... a "kérdés", ami a vágott anyagba bekerült: "És ezt így hogy?!" :'''''''DD Csak pislogtam.
Én csak egy-egy koszos kis kereskedelmi rádióban vezetgetek műsort erre-arra, lassan 6-7 éve, de azért tudnék javasolni a lánynak valamit (dacára az audiovizuális és non-vizuális műfajok közti eltérésnek): Ha az ember élő adásba menne, de remeg, hányingere van, ideges, fél hogy kiröhögik, akkor inkább ne csinálja! Menjen haza és próbáljon ki valami más munkát. Persze, minden ember izgul, de azért Tornóczky Anita már volt pár helyen... Ha valaki ennyire fél, ennyire ideges és ennyire megakar felelni MÁSOKNAK, akkor NE CSINÁLJA. Szvsz, a műsorvezetés épp olyan meló, mint bármi más, csak ez az ember anyukája is látja meg hallja. Ezt is lehet jól, meg rosszul csinálni. Erre is vannak alkamas emberek és alkalmatlanok. Anita - becsszó nem megbántani akarom, mert 100%, hogy ő is olvasgatja az comment:com-ot, mint minden médiaszereplő - szerintem ezt ne csinálja. Vagy... Holnap reggel úgy menjen be, hogy: "Megcsinálom a kurvaanyját." Valamin húzza fel magát tiszta idegre, pörögjön, igyon hat liter kávét, és valami mindig kattogjon az agyába, de ne az, hogy: "Úristen, jól csinálom?!" Mert akkor tuti nem fogja jól csinálni az ember.
Igen csak övön aluli lenne, ha azzal adnék kegyelemdöfést, hogy egyáltalán nem olyan hűdejónő, mint ahogy azt pl. te Kiricsi látod, de a szépség relatív. Nekem nem nem jön be. Bár valszeg, neki se tetszenék én.

Na, masztyer-prodjuszer Árpára azért kíváncsi leszek, nekem túl jó az előérzetem. Arról is kérek szépen kritikát, jó? : )

Mikka-Makka 2007.11.07. 02:00:42

előljáróban annyit h egy adást nem láttam még Mokkából:D de Tornóczky simán jó nő, és hát emiatt sokmindent megbocsát az ember:DD

Ede H. Bomber 2007.11.07. 04:15:28

Tornóczky NEM JÓ nő, tehetségtelen és nem alkalmas. Pótpapája van, ennyi. Röhej. "Ettől médiaszemélyiség."
Papp Getgőről Interaktívos ismerősöm már mesélt: haláli beképzelt, hatalmas arcú, valóban pofátlanul pimasz és alaptalanul sokat képzel magáról.
Szerintem egy domináns hülyegyerek, egy "csecsemő HAVAS", ami nem jó jel...

A TÖBBI kellemes lesz.

P. · http://faszkivan.blog.hu/ 2007.11.07. 06:08:10

ahaahah! 2 napja nézem ezt a förtelmesen szar műsort. anita olvas a súgogépről, látszik, hogy mikor nem tud valamit elolvasni, olyankor összeráncolja a szemöldökét, amit elolvas azt meg nem bírja kimondani. szerintem vicces páros egy ilyen pappgergő féle figura, aki löki a hülyeséget, baromságokat kérdez, tényleg ilyen tipikus naplós rögtönzött kérdések, mint az, hogy hogy telt az éjszakája az interjúalanynak, anita pedig tátott szájjal próbálja felvenni a fonalat, de nem találja, hogy ez a kérdés hol található a súgógépben, a száját pedig elfelejti becsukni. ezen jót mosolyogtam a minap:)

grigorij (törölt) 2007.11.07. 07:49:13

Miért? T.Anita mikor nem volt leggyengébb láncszem? És, kedves Mikka-Makka, valóban nem jó nő... Persze, ha régen jutottál hozzá, akkor belefér...
Egyébként meg fogalmam sincs milyen az új mokka, én a lemorzsolódok közé tartozom, nincs Havas, nincs Mokka! (Árpák, Gabriellák, Aniták stb. nem ütik meg a mércét)

N.Zoli 2007.11.07. 08:02:21

"Tedd, vagy ne tedd, de ne próbáld!"

Gecc 2007.11.07. 08:14:15

Ejjde gonosz lett ez az iras. Szerintem Anitanak csak bele kell lendulnie a dologba. Minden musorvezeto benan kezdi a szerepleset, aztan csak lesz beloluk valami. Mellesleg meg inkabb nezem Anita bajos kis arcocskajat es hallgatom kellemes hangjat, mint nezem Liptai (gyomorgep) Klaudiat, es hallgatom erdes, favago hangjat.
Amugy, soha nem is nezek reggeli musorokat. Ugyhogy nem biztos, hogy igazat mondok, vagy igen, de az biztos.

SoulAssassino 2007.11.07. 08:22:20

Vártam már a mokka kritikát, mióta megláttam az új dizájnt....Mondjuk én csak a Havas miatt néztem anno, mert szerettem röhögni a tapló beszólásain...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2007.11.07. 08:23:18

Én csak egy klasszikust tudok idézni:

"És ezt most hogy?"

:-)))

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2007.11.07. 08:24:38

"Mellesleg meg inkabb nezem Anita bajos kis arcocskajat es hallgatom kellemes hangjat, mint nezem Liptai (gyomorgep) Klaudiat, es hallgatom erdes, favago hangjat."

Másnak az a favágó hang erotikusan rekedtes. Bár Hegyi Barabarának a közelébe se érhet...

kalapocska 2007.11.07. 08:34:08

hat nem tudom mi tetszik a diszletben, most meg olyan mintha a komoly reszt az atv-bol a koffeinmentes reszt meg a vivabol masoltak volna

Dr Kangörény 2007.11.07. 08:38:14

Ízlsébeli kérdésekről tényleg nem érdemes vitatkozni, ennek ellenére le kéne szögezni, hogy a "jó nő" nem Claudia Schiffernél kezdődik. Kíváncsi vagyok, hogy milyen nője van annak, aki szerint ez a buta tyúk nem jó nő.

Tengertánc (törölt) 2007.11.07. 08:43:32

Én azt nem értem, hogy miért nem csinál a TV2 egy tisztességes műsorvezető válogatást, ahol esetleg olyan, ismeretlen arcok is lehetőséget kapnának, akik talán helyből hozzák pl. a száraz Jakupcsek stílust...? Olyan ez az egész TV2 mint valami belterjes arisztokrata család. Képtelen vagyok megérteni, hogy ebben az országban nincs egy-két olyan rátermett tag, aki lazán letolna egy reggeli kis fing műsort.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2007.11.07. 08:46:14

Speciel pont nemrég csinált a TV2 egy ilyen válogatást. Így került a Mokkába az Árpa Attila, de elvileg lett egy-két új arc is, csak kérdés, hogy melyik műsorban.

Phoebe Buffay 2007.11.07. 08:52:12

de jó, hogy sose kapcsolom be reggel a tv-t, találomra belenéztem az egyik videóba: Papp Gergő az elveszett/megkerült mentőkutyáról: "ööö ... ez egy igazi ... ez egy szabvány kutya?" na ennyit bírtam :) azt már meg sem vártam, hogy Anita megszólaljon, elhiszem nektek bemondásra, hogy olyan amilyen.

reach (törölt) 2007.11.07. 09:05:16

Ááááh, Fedor! Messze nem volt az válogatás. Többségében az Aktívnál gyakornokoskodó emberkéket szedtek "ki" belőle, aki meg odament és ügyes volt, azt megdícsérték és hazaküldték. Mokkába azért került SZERINTEM az Árpa, mert hát "elég laza" egy ember... : ) Kérdés, mennyire engedheti el magát - nem állna neki jól a komoly kérdezősködős figura, de sajnos próbálkozik vele.

_UnderCover_ 2007.11.07. 09:07:15

GYerekek, Tornóczky Anita durván jó nő, a sok hozzászólást felszínes végigfutás után nem vagyok hajlandó elolvasni. Csak szerettem volna szólni, hogy én blokkolnám hajnalig.

Tengertánc (törölt) 2007.11.07. 09:14:11

Fedor: normális válogatásra gondoltam, nem "valóság showra"...

Feczkamester 2007.11.07. 09:16:58

Szerintem Ancsikát abajgassa az ipariáram, amikor jó vizes...
Tényleg förtelem, hogy egy önmagát túlon-túl szépnek gondoló nő ennyire homo simplex legyen.
Nem fröcsögni kívánok, csak mínőséget szeretnék nézni! (küllemre kellemes, olvasásban és betüvetésben is jártas, legalább alapfokú beszédkézséggel rendelkező müsorvezető kerestetik)
Ugyan itt bontott tégla és bojler eladó!!!
Maradjon meg cicit mutogató cimlaplánynak, ott könnyebb korrigálni mindent!!!
Vasutasokat a Parlamentbe!!!
Peace

osztovata 2007.11.07. 09:24:51

Na persze ne feledjük el az az apróságot, hogy a bájos, bár beszélni és műsort vezetni nem igazán tudó Anita kedves nevelőpapája, a derék D207 alat került képernyőre. Persze ezt csak a gonoszság mondatja velem, a tehetség mindig utat tör magának:)))

Amúgy nem TA a legrosszabb, a tévék tele vannak tehetségtelen, makogó, egyenes szórendű mondatot elmondani nem tudó, műveletlen, sztároknak kikiáltott emberekkel.

Pl. a kedvenc svábybogarunk...

one nation under-dog 2007.11.07. 09:32:37

Ede H. Bomber 2007.11.07. 04:15:28
"Tornóczky NEM JÓ nő"

Nem? Akkor egy idevágó idézet a _tudakozópanasz_nevű folklórkincsből: "Te valami ilyen kis buzi lehetsz"

baggins21 2007.11.07. 09:35:32

Lehet, hogy Havas elvtárs tapló volt meg ízléstelen, de ő legalább karakter volt és színt vitt az egészbe. Néha néha pedig bizony kimondta, amit én csak gondoltaban mertem volna (dagadt tanárnő, éhségsztrájkoljá baz+ legalább lefogysz!) stb...

noszty 2007.11.07. 09:58:36

Hogy jó nő e Anita vagy nem, erről felesleges vitatkozni, mert izlés dolga. Nekem pl bejön, de az értékítéletemet mégsem tudja elvakítani annyira, hogy ne lássam a gyengeségeit.

Most nem ismétlem meg a súgógépes, "nemtom mit mondjak" bénázásokat....

Serintem baromi szerencsétlen dolog volt Anita mellé pont a PG-t rakini, aki megállás nélkül pörög és harsány, mert az Anita kicsit lassabb mammogosabb személyiségét abszolult elnyomja.
A PG viszont jó sztem...

Lechiffre 2007.11.07. 10:01:00

Havas miatt néztem én is, reggel annyira megszívtam magam a bunkó beszólásain, hogy egész nap kitartott:-)

Biomechanoid (törölt) 2007.11.07. 10:15:41

Nem ma kezdtem el nem nézni a Mokkát. Azonban a tv-t a 4-es gobbal kapcsolom be megszokásból, és ott a Mokka megy. Engem jobban irritál Jakupcsek, mint Anita irritálna, ha nézném. A szépség ugyan relatív, de anita szebb az utóbbi 20 éve összes magyar szépségkirálynőjénél. Ez nem azt jelenti, hogy ő legszebb magyar lány. Jelen állásában inkább hátrány a pótpapa.
S ha már választanom kéne a hosszan kitartott palócos "ao"-val affektáló Vujity Trutymó és Anita között, hát nem lenne nehéz feladatom.

Moci 2007.11.07. 10:19:47

ezen a "reggeli müsoron" csak visszalehet aludni.
Habár az rtl elég nyilvánosan "csinál" müsorvezetö válogatást mindennap 9-10 ig.Igaz,hogy azok mind nők de elvégre választhatott volna a tv2 onnan is a Medgyesi helyett.
De,megkérdeztem és anyám is szivesen elválalta volna és lehet neki még jobban is menne !!

omgwtf 2007.11.07. 10:20:12

Ízlésről vitatkozni tényleg necces.
De egy szavazat az "Anita jó nő"-re. Igen, mint a lopott biciklit.

Tv2-n csak a Kenós csajok verik. Tényleg, ennyi erővel ők is vezethetnének műsort! Mé nem? Simán felébrednék. Csak le kell halkítanom a tévét, h ne szenvedjek maradandó károsodást, az össz élvezet kb ugyanaz lenne.
De most gonosz voltam, hisz lehet, h nem is buták. Eddig csak annyit hallottam tőlük, hogy 23, 54, 1, 66.... :)

Carnivora (törölt) 2007.11.07. 10:28:30

Ezekre a reggeli műsorokra van egyáltalán igény? én sosem nézek meló előtt tv-t ...

Tengertánc (törölt) 2007.11.07. 10:29:56

Izlés ide vagy oda, Anita tényleg helyes kis buksza. Sőt, hogy őszinte legyek, végre egy olyan punci került a képernyőre, akinek pl. Jakupcsekkel, Bomberával stb. ellentétben van EROTIKUS és nőies kisugárzása ( ez volt Claudiának is kb. 10 évvel ezelőtt ). Hmmm...ma jobban belegondolok, akkor engem ezen kívül más nem is izgat a Mokkából.:))))

namnam 2007.11.07. 10:42:47

Ma reggel láttam az új Mokkát és Tornóczky Anitáról PONT EZT GONDOLTAM ÉN IS! Semmi élet nincs ebben a nőben, totál lagymatag, erőtlen. És ráadásul nem túnik egy nagy agynak sem. Bár, szó se róla, dekoratív, de azért ez egy élő, beszélgetős reggeli műsorba édes kevés...Legalábbis remélem

namnam 2007.11.07. 10:44:09

Mármint nem Blazzo véleményét gondoltam én is, hanem a cikkel értek egyet. Kicsit félreérthető voltam.

Beaverfield 2007.11.07. 10:46:15

Mokkát nem nézek ,de Anitát már láttam és szép +1 szavazat rá

speciel 2007.11.07. 10:47:02

Oldjuk meg a problémát.
T. Anita meztelenül vezesse a Mokkát és mi elnézzük neki, hogy balfék.
Illetőleg mást nézünk.

vasszűz 2007.11.07. 10:51:10

Pap Gergő mitől Pimasz úr? Szerintem hótt unalmas, érdektelen.

zille4 2007.11.07. 11:01:19

Azért kedden az konkrét volt amikor Kepes (sztem teljes joggal) a Tényeket Bárdos szubjektívnek nevezte.
Olyan ez kérem mint a reteken futó Mátyás téri beltenyészet
Anita annyira unalmas h mire felkonferál valamit kávémban a tejből tejszín lesz, Papp Pimasz Gergő pedig már régen túl van a pimaszon nevezzük egyszerűen taplónak (Havas legalább stílusos tapló volt)

enrikó karúszó 2007.11.07. 11:12:33

"T. Anita meztelenül vezesse a Mokkát és mi elnézzük neki, hogy balfék."
Ott a pont! :-))
Elegem van a "nem jó nő, mert nem tud beszélni" tipusú hozzászólásokból. Ilyen alapon valszeg a pléhbojban sincs egy jó nő sem, pedig ugyehogy.... Egyébként én sem értem, hogy Anita miért ilyen lagymatag a képernyőn. Extrém sportokban nagyon otthon van, snowboardozni én is láttam, kifejezetten jól csinálja, pedig ahhoz jó adag dinamika kell. Szerintem is modellkedhetne inkább...

blanco172 2007.11.07. 11:21:40

Anita tehetségtelen. De olyan mint a játékvonat: tologatnám reggelig. :D Aztán meg nem kéne vele beszélgetni komoly témáról. Hanem újra tologatni, míg az elem bírja!

ekkerjoz 2007.11.07. 11:25:00

Óh, T. Anita, azt hittem, vetkőzni hívták be. Ezeknek a kereskedelmi tévéknek nem volt szerencséjük az Anitákkal, ha még emlékszünk Ábel Anitára, és kérdésnek álcázott körmondataira, amelyekből sütött az agysebészi műveltség. De ő legalább tudott artikulálni, igaz, a szemei között neki is kevés hely volt. Minek erőltetik ezeket a reggeli műsorokat, érthetetlen.

cradbox 2007.11.07. 11:27:22

A Mokka egy rossz vicc. Ráadásul nem is a műsorvezetőkkel van a nagyobb baj, hanem a szerkesztőkkel. Szörényit kéne kipakolni onnan jó ideje, a T-Mobilenál bezzeg időben kapcsoltak...:)))

dina 2007.11.07. 11:27:53

Ma reggel fél szemmel néztem a koffeinmentest, de felfigyeltem egy kis közjátékra a kutyás vendégeknél. Gergő bajban volt a 3 meghívott bemutatásával, odaszólt Anitának, hogy segítse már ki, majd inkább megkérte a vendégeket, hogy mutatkozzanak már be...
Én azért türelmes vagyok velük, remélem Anitának sikerül felvenni a ritmust és nem altatja el a nézőket. Havast én is sajnálom, nagyon nagy "háttértudása" van amellett, hogy pimasz, ez most hiányzik!

vérkutya 2007.11.07. 11:29:00

Ha jó csaj van az a baj,ha csúnyácska,de pörgő nyelvű,akkor meg az!Amikor még az átkosban szürkezakós kopszodó buzik csinálták a műsorokat csak álmodtunk olyanokról,mint TA.Az már egy másik dolog,hogy ő is inkább külcsíny,mint műsorvezető!Ellenben a PG jó!Csak őt meg inkább az élesebb részbe kellett volna betenni 7-8-ig,és pimaszkodjon,taplóskodjon azokkal akik azt igazából megérdemlik!!

LEN 2007.11.07. 11:31:07

Jő nő a kis megyó, nem is vitás. Az pedig hogy beszédhibás picit szegény nem is csoda, ti hogy beszélnétek ha gyerekként az erdélyi felcserepedő magyarázott volna úteglágázózásokról, he?

herrmann 2007.11.07. 11:31:45

Anita nem jó nő, kicsik a szemei

vérkutya 2007.11.07. 11:35:39

lovejoy!Szemnagyobbító műtét is van:-)Ráadásul kevésbé veszélyes,mint a pl. a mellkorrekció:-)))

dina 2007.11.07. 11:37:39

Egyébként pont ezért van Anita a Mokkában, mert sok pasinak bejön. Árpa Attila dettó, láttam az 1 napos műsorvezetését a régi Mikkában, katasztrófa volt!!! De sok csaj már alig várja, hogy nézhesse. Úgyhogy maradnak mind a ketten.

kcu 2007.11.07. 11:46:49

Jó a Mokka: bekapcsolom, egy cigi, egy kis jagubdzsek, és máris megyek kakilni.

vaspapucs 2007.11.07. 11:54:42

Kétségtelenül a nap eddigi legnagyobb beköpése. Len, köszi! Békésen megfulladtam a röhögéstől:

"Jő nő a kis megyó, nem is vitás. Az pedig hogy beszédhibás picit szegény nem is csoda, ti hogy beszélnétek ha gyerekként az erdélyi felcserepedő magyarázott volna úteglágázózásokról, he?"

Szvsz beszédhibás, tehetségtelen és tévézésre teljesen alkalmatlan. Gondolom barátnőnek van olyan izgalmas mint a Szabó család záróepizódja, ezzel együtt meghajtanám mint a Zingert... Még egy szavazat a "dugnám" kategóriában. A jó nő ennél több.

Karma Police 2007.11.07. 12:09:11

LEN 2007.11.07. 11:31:07, kcu 2007.11.07. 11:46:49 gratula. :]]
a jó nő kategória azért egy kicsit más, ezt a nőt dugni egyenlő a nekrofíliával, persze lehet, hogy nem olyan rossz dolog az.

ekkerjoz 2007.11.07. 12:17:21

De most tényleg, első ránézésre azon tűnődtem, vajon lenyeli-e, és általában mennyire tűri az anált, aztán hallottam beszélni, ó az az édes plazamacska akcentus, eddig jó, de mit keres képernyőn?

Biomechanoid (törölt) 2007.11.07. 12:18:36

Egyszer álltam Anita mellett, egészen közel, másfél méteren belül. Nem tűnt butának, pedig beszélt. Sajnos a Mokka nem neki való műsor. Persze, senkinek sem az, de neki még annyira sem.

Pimasz urat jó fejnek tartom, de nem javasolnám neki, hogy leszólítson, amikor az Erzsébeten a buszsávban igyekszem át a pesti oldalra. Ellenben azt javasolnám neki, hogy a városházán pimaszkodjon, miért kúrták el a fővárosunkat. Miért épülhetnek a városképbe nem illő épületek a történelmi belvárosban? Miért adják el a jól jövedelmező parkolási rendszert egy külföldi cégnek (Centrum)? Miért nincs kulturált tömegközlekedés, ahol a közbiztonság is elsőrangú? Sorolhatnám, mi mindennel pimaszkodhatna a hatalomnál. Csakhát a TV2 pont nem az a csatorna, amelyik a hatalommal pimaszkodna. Helyette a mindennapok szarságaiba megfáradt csóringer városlakókat zaklatja.

Passionata 2007.11.07. 12:23:30

anita volt, anita lesz
ebben az orszagban ilyen kapcsolatokkal egy ilyen csaj akkor is musorvezeto lesz ha tortenetesen senki sem tetszik .
magyarisztan

Maszat04 2007.11.07. 12:29:50

A díszletről viszont jót írtak, mintha az Indexnek feltünően jó kapcsolatai lennének a diszlettervezővel:)
A szerkesztőkkel semmi baj, lássuk be egy Tornóczki miatt ők nem hülyülnek meg, hogy jön a kettő egymáshoz?

Bumbaras 2007.11.07. 12:31:57

Anita jó nő ? Anita média személyiség ? Szerintem csak Anita gondolja ezt magáról és a közvetlen környezete, akik most megsimogatták , talán még dícsérték is.
Anita ébresztő! Neked csak egy M.P-d van!!!

xi00 2007.11.07. 12:36:52

tornóczky szólhatna a műfaternak, hogy küldje el egy drága médiakurzusra

a legszomorúbb, hogy a jó nő nem jó nő dolog körül folyik a vita

mondjuk én gyakran átalszom még a mokkát, vagy inkább mást nézek kilenctől, de azér anita kurvára nem való élőzni

csináljon konzervet, azt hetvennyolcszor fel lehet mondani, szétvágni, miegymás... de minek erőltetik ezt

persze, mert kitalálta hogy majd ő lesz az élő műsvez, lószart mama

amúgy tényleg helyes, atom segge van, de ennek mi a szar köze van a műsorvezetéshez

és akkor már tényleg, amint azt korábban valaki megemlítette, a kenós csajok annyira ütősek, hogy csak na, csináljanak azok műsorot, egy tuti, megcsinálják olyan jól, mint anita, ha nem jobban

tulképp szar lehet egy ilyen anitának, naphosszat olvasgatni, ahogyan alázzák, de hát nem kell feltétlenül képernyőre menni, ahol látják az embert... van, aki ott van, mégse alázzák ,mert vagy jól csinálja, vagy sehogyse, de nem ilyen szarul

osztovata 2007.11.07. 12:37:04

Mindenki azt kapja amit megérdemel. Mi azt, hogy megnézzük a megyólányt, sőt még írdogálunk is róla.

Nem lehetne inkább a Liverpoolról, Talmáról, vagy bármi másról csevegni, aminek ÉRTELME van?!!!!

Nyufó 2007.11.07. 12:55:21

Lehet, hogy valami baj van az ízlésemmel? Szerintem Árpa Attila baromi randa! Nála sunyibb fejű ember kevés van, ezen kívül akkora arca van, mint a Gellért-hegy! Szóval azért nem minden nő várja, hogy megjelenjen a képernyőn!!!

Werwolf 2007.11.07. 13:04:24

sajnos a magyar televiziozast elnezve altalaban a rosszat hasonlitjuk össze a szarral.
Tehetsegtelen, felmüvelt, neha teljesen kepernyökeptelen, beszedhibas, elfogult, B-kategorias emberek közül valaszthatunk - tisztelet a nagyon kis szamu kivetelnek.
Anita sztem dekorativ, meg az is lehet, hogy nem teljesen hülye. (az hogy gazdasagilag ervenyesülni tud, az Mo.-n megint mas kerdes, mert neki csaladilag is lejt a palya.)
De mokas elkepzelni, ahogy a tehetsegtelen Anita a vallalhatatlan hajdupeterrel ücsörög vmi "trendy" helyen, trendy emberek között. Ott tudatlanok, butak es prolik altal fenyesre nyalt seggel nyilvan osztjak az eszt es mindenkinel mindent jobban tudnak, illetve mindenkit nyilvan leszolnak. Valszeg egesz komoly embereknek kepzelik magukat, közben meg kurva tehetsegtelenek.
Joizüen nevetek mindig, ha otthon latom ezeket a nyomorultakat.:))

nyekk 2007.11.07. 13:56:02

Már rég nem nézem a Mokkát. Nem tudom, az a sunyi, ikorrekt tahó, aki főszerkesztőnek aposztrofálta magát, az szokott-e még az alul futó hozzászólásokhoz öntelt, kioktató megjegyzéseket fűzni. Ez engem nagyon idegesített, még ha legtöbb hozzászólás... hát olyan volt, amilyen. A néző véleménye szent. Vagy ha nagyon trágár vagy hasonló, akkor meg nem kell betenni.

dhole 2007.11.07. 14:07:00

Na aki azt mondja,h nem csinálná meg a Tornoczkyt az hazudik.És különben is akkor csinálja meg a felkapott Falusi Mariannt.

grafitmacska 2007.11.07. 14:17:33

Rettentő sok tehetségtelen, alulművelt, okoskodó kis sztár van a mai magyar médiában. Mért pont Anita ne próbálná meg? jakupcsek meg Havas azért volt jó, mert egyéniségek voltak, és ráadásul még okosak is voltak. Az RTL-es reggeli műsor is tele van jónak kikiáltott csajokkal, hogy a férfinép legeltesse reggel a szemét. Eddig legalább a TV2-s kevésbé volt gagyi a Tanárúrral meg Gabikával/Claudiával. Most már az is gagyi lett.
Ezeka szép fiúk-szép lányok nem biztos, hogy jók ebben a műfajban csak azért mert szépek és fiatalok. Mért kell az ARCOKAT (egyéniségeket) lemosni a képernyőről?????
Mért jó az, ha valaki ugyan mutatós, de halványlila gőze sincs a műfajról és egyáltalán: a műveltsége, tájékozottsága is megkérdőjelezhető. Attól még nem feltétlen okos valaki, hogy szerzett egy-két jól csengő nevű helyen egy-két jól csengő szakirányból diplomát.Mért nem keresik meg az arra hivatottak a régi módszerrel (Riporter kerestetik) az igazán odavalókat? Nem hiszem, hogy többe kerülne, mint egy vérgagyi, saját készítésű műsor. Ráadásul még okulni is lehetne belőle valamit. És ha a népnek olyat adnának, ami még egy kicsit hasznos is, talán azt is megnézné.De hát ez biztos régimódi, ahogy én gondolom ezt az egészet.

Viharsarki 2007.11.07. 14:47:07

Díszlet : Koffeinmentes : A közeliken olyan mintha a műsorvezető feküdne a parketten és -felülről vennék- úgy vezetné a műsort.
(ez egy reggeli ébredés után elég szédítőleg és ebből adódóan elég gyomor fordítóan hat az emberre)

Összességében olyan mintha jó lenne csak mégis teljesen elcseszett, hiába nyomták bele a lóvét.

2007.11.07. 15:22:50

Nekem csak annyi bajom van Anitával, hogy nem elég karakteres. De azt meg hagyjuk, hogy mégis kitől kell kérdeznie? :) Fekete "Sötét" Pákótól, és társaitól...:) Mondjuk ha engem ültetnének oda, hogy kérdezzek magamtól, csak annyit tudnék, amit tényleg gondolok: Miért nem mész el rendes helyre dolgozni, de most tényleg? Miért ijesztegeted az embereket a szinpadon?
Ilyesmik jutnának eszembe...:)
Jó nő-e? Nő vagyok és azt mondom igen. Megjelenésére adó, igényes nő. Hogy szép-e, az meg nem mindegy??? A pasi lennék inkább rá buknék, mint a Liptaira, bocs.

Purell 2007.11.07. 15:29:00

Tornóczky tényleg nagy mellényúlás de örök kedvencemet Dombóvári Fuckin' Vandát nem übereli!!!

Werwolf 2007.11.07. 15:34:24

persze a reggeli TV-kben melykuti "trockij" ilona, vagy lang "gergenyieftars" györgyi utan mar barki megkönnyebbülest jelent.
En klaudiat birtam, legalabb termeszetes volt es a helyen kezelte a neveletlen butyko havast.

anniehall 2007.11.07. 15:56:31

Mokka ma reggel: Kutyáink téli felkészítése:

anniehall 2007.11.07. 15:57:02

Mokka ma reggel: Kutyáink téli felkészítése, Vendég: Keleti Györgyi,

Seifert 2007.11.07. 16:33:15

Már rég nem nézem a Mokkát. Nem tudom, az a sunyi, ikorrekt tahó, aki főszerkesztőnek aposztrofálta magát, az szokott-e még az alul futó hozzászólásokhoz öntelt, kioktató megjegyzéseket fűzni.
Az ilyeneknek szoktam azt írni: köszönjük, hogy bennünket néz. Írom ezt ott, de itt: sunyi az anyád!
A T-Mobile-tól pedig fogalmad sincs, hogy miért rúgtak ki. Ja ez már egy másik egyszerűlelkűnek szól!

Guyon 2007.11.07. 17:20:51

Én egyetértek azokkal, akik szerint Anita csinos. Kb. 3 éve munkaügyben egymás mellett vártunk egy éjszakai fénymásoldában (fél 3 körül). (levilágítás, poszternyomtatás stb.) Ebből én azt szűrtem le, hogy akár még dolgozni sem rest...
Élőben nagyon tetszett, de a képernyőn nagyon nem "jön át". Pl. Stahl pont az ellenkező benyomást tette rám.
Ami biztos, hogy a szereplése mind megjelenésben, beszédben és témában "erőtlen", steril, gyenge. Szerintem.
A stúdió belsőépítészét meg szívesen látom a tanácsadásomon, mert nagyon nem tetszik amit a faburkolatokkal művelt...

Gestas 2007.11.07. 17:25:14

Ma reggel,Papp G.valami olyasmit bírt kérdezni a Tankcsapda klippjében szereplő,öreg pornóstól/Uncle George,ó yeahh!/,hogy a klipp forgatása közben is használt-e Viagrát?Ez a szerencsétlen azt hitte,hogy kajakra kúrtak a forgatáson!?
Vagy nagyon hülye,vagy totál leszarja,hogy kivel és miről beszél!

UrbanGirl 2007.11.07. 18:13:09

Papp G. másik aranyköpése ma reggelről, amikor arról volt azó, hogy kiderült, Harry Potter iskolájának igazgatója meleg:

PG: - Volt már rá utalás, hogy homoszexuális? Például simogatta a kisfiúkat?
Vendég: - Nem, nem pedofil, hanem homoszexuális.

10 pont a vendégnek.

GGG77 2007.11.07. 18:53:45

Az csak az egyik baj, hogy Tornóczky izgul. Ha nem így lenne, akkor se lenne jó. Ugyanis süt róla, hogy egy intellektuális nulla. Hát milyen ember lehet az, akinek egy Hadú Péter a barátja!? Madarat tolláról...

Viszont, Zoltán azt nem mondod komolyan, hogy ez a Budapest TV színvonalú díszlet jobb, mint a korábbi, ugye? Könyörgöm, csak azért nem néz ki annyira gázul, mert jobb a világítás a TV2-nél.

Biomechanoid (törölt) 2007.11.07. 20:16:42

Vannak fasza sztereotípiáink. A szép buta, a csunya okos. Jakupcsek azzal a sírkerti ábrázatával és karót nyelt modorával húúú, de okos. Persze, mihez képest! A 17-18 fiainak megtiltotta, hogy Ganxsta Zoli zenéjét hallgassák. Mer' hát nem a fertőzi mög a gyermöki lelköt, hogy anya ordenáré módon seggnyaló a tévíbe, és jellembül szartróger, hanem az, ha ezt kimondjuk! Bazzeg, valaki itt ezt setét szutykot okosnak tartja. Boááááááá

Anita jó csaj, és még értelmes is. Ennek ellent mond, hogy Hájdú casanova Péterrel képes volt szóba állni, de ezen túl lényeges, hogy nem affektál, nem hivalkodik. A legtöbb, orkán erejű hátszéllel rendelkező emberke nagyképű, arrogáns és hótt bunkó. Ehhez mérten kéne értékelni a csajszit.

vérkutya 2007.11.08. 11:21:00

KELEMEN ANNÁT A MOKKÁBA!!!!!!

blanco172 2007.11.08. 16:14:12

Nyekk írta:

"Már rég nem nézem a Mokkát. Nem tudom, az a sunyi, ikorrekt tahó, aki főszerkesztőnek aposztrofálta magát, az szokott-e még az alul futó hozzászólásokhoz öntelt, kioktató megjegyzéseket fűzni. Ez engem nagyon idegesített, még ha legtöbb hozzászólás... hát olyan volt, amilyen. A néző véleménye szent. Vagy ha nagyon trágár vagy hasonló, akkor meg nem kell betenni. "

Még ott van, ja. És azt hiszi, hogy kurva jópofa. Pedig nem az. Megmagyaráz mindent, de ami a legdühítőbb: kioktat, visszabeszél, jópofin elküld a picsába, és beszédbe elegyedik azokkal, akik rohadtul nem kíváncsiak rá. Gondolom ebben éli ki magát...pedig akár dughatna is egy jót néha. Akár egy pasival is...

Maszat04 2007.11.13. 21:27:33

Ha egyszer hülyeséget írnak, amúgy majd nagyjából így fog kinézni az igazi interaktiv tv a digitális átállások után, persze sokkal fejletteb formában, mi a gond?
süti beállítások módosítása