Aradszky hatalmasat nőtt a szememben, és most nem azon poénkodok, hogy alacsony, azon poénkodik eleget a Koós, hanem tényleg beszólt Fábrynak. És tényleg pár percre csöndben maradt a sómen. Szép volt látni, ahogy megáll a repülő vörös nindzsacsillag a levegőben. Vagy mi.
Volt ugye ez a retró-Showder, ami teljesen jó ötlet, a retró élt, él és élni fog. Csakhogy megvannak a veszélyei, merthogy múltba révedés Fábry Sándorból nem csak azt szokta előhozni, hogy hogyan turkált a csajok bugyijában a házibulikon, hanem azt is, hogy rohadtmocsoládékomcsik, plusz kollaboráns trógerek. Emlékszünk ugye az Élet és Irodalomnak írt emlékezetes levelére, amelyben azt hánytorgatta fel Jancsó Miklósnak, hogy a rendező gyermeke eredeti farmerban járhatott, miközben odakint dúlt a diktatúra.
Úgyhogy várható volt, hogy a retró-showban is az emlékek, színek, szagok, hangulatok úgy felkavarják a műsorvezetőt, hogy végül nem tudja visszagyűrni magába a gyomrából előtüremkedő kásás, savas rögeszmét.
Fel is tette a kérdést Koós Jánosnak, Poór Péternek és Aradszky Lászlónak, hogy hát izé, szóval, akkoriban ti jól éltetek, mi volt a véleményetek a rendszerről. A szokásos hátulról rákanyarodós kérdés ez: hát nem szégyellitek egy kicsit magatokat? Jól mertetek élni (lásd Jancsó farmerja és dobozos söre, fújj). Aradszky szerencsére észnél volt. Régen nem ugatta le már ennyire senki Fábry fejét. "79 és 86 között nem jelenhetett meg lemezem. Van még kérdésed?" - mondta Aradszky kicsit emelt hangon. Fábry hápogott egy ideig, aztán Aradszky még hozzátette: "Meglepődtél, mi?" Ebben az volt a szép, hogy még nem láttuk Fábryt ennyire lafagyni, ennyire kibilleni a slágfertig csávó szerepéből, ennyire megszeppenni. Lehet, hogy újra kéne gondolni ezt a rohadtkollaboránsok kontra elnyomott Fábrysanyi dolgot. Vagy, ha nem, az se baj, de akkor meg ne erőltessük bele egy show-ba.
Nem az a bajunk természetesen, hogy valaki nem imádta azt a rendszert, hiszen nem is lehet retrózni úgy, hogy az ember ne borzongana meg néha attól az elmebajtól, ami akkoriban tombolt, a teljesen debil vezetőktől, a hiánygazdaságtól, szóval az egész hányingertől, szürkeségtől. De sokkal tisztábban beszélt az egész rendszer ellenmondásosságáról maga a dizájn center ősváltozata a cigizős sünivel, mint az idióta kérdés arról, hogy akkor kinek volt jobb, meg szarabb. Fogadjunk, hogy találok olyan embert, nem is keveset, aki jobban szívott akkoriban, mint Fábry. És a sómen tudja jól a lelke mélyén, hogy a fura korszak volt ez, ellentmondásos, hiszen ő maga utalt rá épp, hogy Aczél elvtárs ötször műveltebb volt, mint az összes, rendszerváltás utáni kulturális miniszter együttvéve. És maga Fábry is filmgyárban dolgozott, mert akkoriban még voltak magyar filmek. Lehet azon a korszakon röhögni, lehet rajta kiakadni, lehet rajongani az akkor készült kulturális termékekért, meg a lányok bugyijáért, akik akkor még fiatalok voltak, de ez a farmergatyózás, meg a "ti, a rendszer kegyeltjei bezzeg" - így ciki, és nagyon-nagyon gyér.
mxplanet 2007.10.26. 18:05:58
Karma Police 2007.10.26. 18:10:27
harmincas 2007.10.26. 18:12:53
MosoMasa 2007.10.26. 18:30:01
kiricsizoltan · http://comment.blog.hu/ 2007.10.26. 18:31:55
nem durva volt, hanem tanulságos. és valóban nem láttam még így lefagyni a fábryt.
az aradszky lemezes felvetésed pedig jó lenne, ha a fábryt is ez érdekelte volna.
Zser 2007.10.26. 18:33:49
Másrészt igenis megvetés jár azoknak, akik az elmúlt rendszer haszonélvezői voltak. Ne kenjük a szart kérem szépen.
Lechiffre 2007.10.26. 18:36:58
Cold Heart 2007.10.26. 18:42:01
Az a levél nagyon rendben van.
borovi 2007.10.26. 18:42:59
Elektronikus cigi · http://www.edohanyzas.hu/?partner=3 2007.10.26. 18:44:28
kk76 2007.10.26. 18:44:58
gregor gysi 2007.10.26. 18:48:03
Cserháti Zsuzsa sem volt, meg még egy jópár előadó, aki nem volt flexibilis, nem húzott piros bőrzakót, meg bőrnyakkendőt.
Emlékezzünk meg Fenyő Miklós Break Dance-es korszakáról, amit szerintem legszívesebben kitörölne az emlékezetéből.
Húzott volna ő is fehér zoknit meg csináltatott volna Bundesliga frizurát lett volna lemez is.Semmi köze ehhez a politikához.
theutat villám 2007.10.26. 18:49:52
magampista: ncore.hu
cijouka 2007.10.26. 18:49:55
Karma Police 2007.10.26. 18:51:44
nem a véleményekkel van bajom, hanem azzal, hogy egy ilyen semmilyen hülyeségből posztot kreálnak, mert az valószínűleg sok hozzászólást generál. kicsit olyan ez mint a blikk-promó, csak ebben az esetben utólag történik és más stílusban, céllal.
bakfitty · http://ismerosvalahonnan.blog.hu 2007.10.26. 18:57:02
nááát.
amúgy meg nem a tárgybeli tévedésről van szó, hanem arról, hogy fábry mindenáron ki akarta húzni aradszkyból, hogy mégis azért kegyelt volt, vagy mifene, és ezek a kérdések kényelmetlenek, főleg hogyha a válaszokra érdemben sehogy nem tud reagálni a művezető. ez nem beszólogatás, hanem szopatás volt fábrytól.
MosoMasa 2007.10.26. 18:57:09
Köszi, de sajna azt írja, nincs szabad regisztráció! Szóval nem megy... :(
Cap 2007.10.26. 18:58:43
kiricsizoltan · http://comment.blog.hu/ 2007.10.26. 19:00:21
olyasmikről is írunk, ami rohadt kevés "hozzászólást generál", pl bruce parryre, vagy bálint ágnes szülinapjára nem jött semennyi, mégis írtunk róla, mert úgy gondoljuk, érdekes. erről a fábrys dologról is úgy gondoltuk.
egyébként meg egyáltalán nem utáljuk a fábryt.
reach (törölt) 2007.10.26. 19:07:11
2. Fábry nem tudott se köpni, se nyelni. Neki sokkal rövidebb reakcióideje van akkor is, ha nem jut semmi frappáns az eszébe. Most viszont olyanba kötött bele, akiről nem is tudta, hogy mi volt a múltjában.
3. Aradszky mondjon le (meg még utána jó sokan), mert a Koós meg a Poór képes volt élőzenekarral ÉLŐBEN énekelni, 70 és a halál közt (igaz, hogy a Koós már egyáltalán nem tud énekelni, a Poór pedig kifejezetten eltalálta a hangjegyeket és maradt még valami hangja is) a töpszli nem. Jött a dücc-dücc alapú CD-verzsön egy retró-showban. Kovács Kristóf helyében fel se vettem volna, kár az anyagért.
3. Kiricsi szerény véleményem szerint nagyon jól gondolkozik, amikor azt mondja:
"És a sómen tudja jól a lelke mélyén, hogy a fura korszak volt ez, ellentmondásos, hiszen ő maga utalt rá épp, hogy Aczél elvtárs ötször műveltebb volt, mint az összes, rendszerváltás utáni kulturális miniszter együttvéve. És maga Fábry is filmgyárban dolgozott, mert akkoriban még voltak magyar filmek." - Ennek felfogásához megint intelligencia kell és nem érzelmi beállítottság. Tök mindegy milyen rendszer van, nem kell ahhoz kutyába lemenni, hogy az ember több-kevésbé az érdemei szerint nyerje el méltó jutalmát - csak bazi nagy szerencse. Felhívnám a mélyen tisztelt Comment olvasók ezt meg nem értő részét, hogy 2007-ben, a kapitalizmusban valahogy baromi nem az vezet műsort magyar kertévén, aki tud beszélni és hangsúlyozni, hanem az, aki nézettséget hoz. Piac dönt, ennek eredménye pl. a Csak Csajok a Reggeliben. Sőt, maga a Reggeli is. (Meg a Maunika, meg minden egyéb.)
4. A cím túlzó, de mivel kapitalizmus van és hozni kell az olvasószámot, ezért már külön nem is jegyezném meg, hogy a "leugatja XY haját" kicsit erős, amikor az csak mondott egy tényt. Lehetett volna úgyis, hogy "Fenn akadt Fábry, mint Király Linda a Himnuszon" - így az is idekattint, aki reménykedik egy meztelen Király Linda fotóban (vagy nem? : D).
Ja, és a "vörös nindzsacsillag" kifejezést, kérlek ne védesd le, szeretném még én is párszor elsütni, mert ezen behaltam. :''''DDD
reach (törölt) 2007.10.26. 19:08:36
fradista 2007.10.26. 19:11:59
Luft volt ez, kedves Kiricsi.
Sobri 2007.10.26. 19:14:03
youtube.com/watch?v=rMNzcH0ABwc
youtube.com/watch?v=dBhgqSlqUSM
youtube.com/watch?v=1dxJigFjMbY
brand_boy 2007.10.26. 19:27:04
Nem ugatott le senki,senkit.
Kellemesen nosztalgiázhatott mindenki(már akinek van mire visszaemlékezni a 70-es évekből).
theutat villám 2007.10.26. 19:27:29
vasszűz 2007.10.26. 19:28:02
Nekem úgy tűnt, Fábry elismerte, hogy ledöbbent, tul.képp azt, hogy melléfogott.
Mondjuk abban nem vagyok biztos, hogy az idősebb nézőknek ilyen csilivili korszakot idéz fel a '70-es évek.
MosoMasa 2007.10.26. 19:30:29
Karma Police 2007.10.26. 19:31:09
én nem azt állítottam, hogy nem írtok olyan témákról, amik keveseket érdekelnek. azt írtam, hogy egy ilyen semmilyen ügyből ilyen szenzációhajhász címet és posztot kreáltok. itt nem az a kérdés, hogy utáljátok-e a fábryt. frei is megkapja itt mindig a magáét, joggal, de rohadt unalmas a fikázása századjára, ráadásul a legkülönbözőbb hülye figyelemfelkeltő címekkel megkoronázva. aradszky meg, ha jól tudom felléphetett mindenhol, ha tiltott lett volna még ezt sem tehette volna meg. persze elhiszem, hogy fájt neki a lemezeladásokból befolyó bevételek hiánya.
mirage8 2007.10.26. 19:35:44
Ezert (is) akarok lelepni ebbol az orszagbol...
Cap 2007.10.26. 19:37:14
Írod: "Azt mondjuk sajnálom, hogy nem derült ki, mért nem adhatott ki."
Leírtam, sőt a párom is így emlékszik, pedig párommal akkoriban nem ismertük egymást...
ColLector 2007.10.26. 19:39:43
vasszűz 2007.10.26. 19:39:46
Te is úgy írtad, hogy "lehet", hogy ez volt az oka. Ezért lett volna jó, ha rákérdez, hogy akkor miért.
harapucca3 (törölt) 2007.10.26. 19:41:25
Sz'al, t. szerző, ez van, Fábry egy elég intelligens csávó. Lehet örülni, hogy egy festett hajú, korproblémás, tehetségtelen ripacs zavarba hozta Fábryt 26 másodpercre, nem utolsósorban a műsor szerkesztőinek figyelmetlensége miatt, de azért ez nem akkora szám. Ebbe belekötni eléggé hogymongyam, szereptévesztés- és önismeretzavar-kategória.
wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2007.10.26. 19:44:03
dehát gyerekek, miért nem álltok ki a saját humoristáitokkal?
brand_boy 2007.10.26. 19:49:37
Hát mi a franckarikát adott volna ki Aradszky ?
Azért szegény sokat emlegetett Erdős Péter sem volt úgylátszik annyira inkompetens.
Bár,ha belegondolok,hogy 81-ben eladtak ebben az "elkúrt" országban 300 ezer db Karády lemezt,és mégegyszer ennyi Z&V-t összesen akkor mindig erős rosszúllét fog el.
titok84 2007.10.26. 19:51:41
És pont ezért jár pont Aradszkynak is, mert megválaszolta a dolgot.
Nekem ez így, ahogy van, rendben van.
Ja, azér' nekem se hiányoztak az Aradszky-lemezek.
Samott 2007.10.26. 20:01:38
grupi 2007.10.26. 20:07:22
Ott minden nem baloldali bujtatott náci.
Ez a kettősség, ez a tagozódás, mint az ország szétszakítása, sajnos megvan.
Fábry csak válasz, az eddigiekre.
Ráadásul ha sajátos stilusban is, de igaza van.
Mostanság sok ős kommunista, akik annak idején mégis csak lenyalták a diktatúrának tetejéről a tejfől javát, most rendszerváltó kapitalistaként, vagy függetlennek tünő művészként akarnak pózolni.
Közben a történelmünkhöz és az ő történetükhöz is hozzá tartozik a múlt és a baloldali kötödés. Ezt sokszor szégyelni látszik rajtuk, cikinek és ezért nem ide valónak tartják. Nincs ebben igazuk. Ha a Heti hetes féle műsorok megtehetik ellenkező előjellel, az érintett ott léte nélkül, akkor Fábry szemtől-szembe pláne jogosult erre a show kereteit nem is, túllépve, ráadásul szórakoztatóan. Ez nem gond, s tisztességesebb mint az említett más műsorok esetében. Ott bejáratott volt a gyalázás. Itt erről szó nem lehet.
Ennek eddeig nem is volt nagy jelentősége, de most amikor fordul a mérleg nyelve, és szélesedik a jobbos tábor, akkor igen is dominál a dolog, főleg úgy, hogy eddig a szolgamédia rajzolta a saját módján szocializált balfék kormánynak tetsző fantom képet.
theutat villám 2007.10.26. 20:11:03
MosoMasa 2007.10.26. 20:14:01
Objektív 2007.10.26. 20:14:31
brand_boy 2007.10.26. 20:17:23
Abból kiderül,hogy a "leányfalui géppuska-szájú" sokkal kultúráltabb,mint bárki egyik-vagy másik oldal firkászai közül.
oncogito 2007.10.26. 20:23:58
De ma aki jobban él, az rendszerint lop, csal, adót sumákol és hatásosan gyűlölködik.
Szóval remélem lesz egy olyan kor, amikor a mai kor emberének lesz szégyen, hogy jól élt.
Egyébként Fábrynál is kiváncsi lennék egy kis vagyonvizsgálati eredményre...
oncogito 2007.10.26. 20:25:22
reach (törölt) 2007.10.26. 20:28:02
A francért nem lehet egy olyan egyszerű, mezei kérdésről, mint arról, hogy ezt most megszívta Fábry vagy sem, úgy beszélgetni, hogy más példát nem hozunk fel? Mert akkor viszonyítgatni kell és egyből kiderül, hogy ki hová húz, aztán jöhet egymás anyázása...
Bele van gépelve az emberek agyába, hogy valamihez hasonlítani kell meg belemagyarázni valamit ahhoz, hogy az illetőnek legyen igaza?! Ne igazad legyen, hanem a véleményedet mondd, bakker. Önálló nincsen? Nem érzelem, nem az, hogy ki a szimpatikusabb, hanem hogy mit gondolsz az adott szituációról.
A poszt lényege annyi lenne, ha jól értem, hogy Fábry nem tudott egy adott helyzetben mit reagálni. Ki így látta, ki úgy. Ennyi lenne. Megjegyzem, valóban visszakérdezhetett volna, de Fábry-showban ez nem téma, mert 1. ez egy szórakoztató-műsor és legalább negyed óra, mire mélyinterjút csinálna 2. Fábryt köztudottan nem érdeklik az interjúalanyai 3. az interjú alany azért van ott, hogy "jelenlétükkel emeljék az est fényét".
Aztán egy másik témában lehetne ugye ahhoz kapcsolatosan is megnyílvánulni, amit Kiricsi írt a szocialimusban rejlő személyes ambíciók letöréséről és egyedi térnyerésekről, de érzelemektől mentesen. Bakker, olyan álszent mindenki és nem csak neten, hanem az életben is.
Van egy véleménye mindenkinek nem? És ennek UGYE nem az a lényege, hogy most az ex-komcsiknak van igazuk, vagy az anti-komcsiknak? A kérdés itt csak annyi, hogy egy jó helyért, lehetőségért, karrierért komprumisszumot kötnél saját magaddal vagy az elveiddel, vagy sem.
No, ki az a bátor, aki most feltenné itt a kezét, hogy havi 600 ezer rongyért lenne a Kultúrális Minisztériumban pasziánszozó-alsegédtitkár ha lenne hozzá egy haverja? És akkor is, ha egy másik párt lenne hatalmon, ha oda is lenne haverja? Az, hogy a többiektől veszed el, az itt senkit nem érdekel.
Mert ez Magyarország, s itt mindkét rendszerben (és valamennyiben, akárhány lesz még) az a lényeg, hogy kit ismersz, milyen haverod van és hogy tudsz több pénzt hazavinni, meg hogyan tudod jobban élvezni a családoddal/csajoddal/stb az életet. Ez Magyarország, itt nincs olyan, hogy "közösség érdeke", csak az egyéné sajnos. Ez nem pártállás kérdése, hanem önkompromisszum kérdése. Mire vagy hajlandó.
Aradszky meg biztos nem azért nem adott ki lemezt, mert lelőtték John Lennont és mert meghalt Jimmy Hendrix. Hanem azért, mert visszaszólt valakinek, akinek nem kellett volna, vagy megdugott valakit, akit nem kellett volna, vagy szidta az anyját annak, akinek nem kellett volna. Ez a múlt rendszerben, a maiban és egy esetleges következőben is így van, volt és lesz. Ugyanis: Mindegyikben emberek élnek. Ne hugyozz le rossz fát és kiadhatod a lemezed. Ennyi lenne SZERINTEM a dolog lényege.
wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2007.10.26. 20:32:35
lehet, hogy mert magyar vagyok?
oncogito 2007.10.26. 20:38:48
wmiki, igen biztos csak te vagy az igazi magyar, gondolom tetőtől talpig árpádsávba burkolódzva és minden felmenőd Árpád vezér egyeneságu leszármazottja.
Meglehet, én azért nem mulattam Fábryn, mert van humorérzékem - neki meg nincs. Csak közönséges és ha néha jó a műsora azt annak köszönheti, hogy jó a vendége.
Ez a véleményem, mint egy átlag egyénnek, aki szerti a humort és a kabarét és jobbhoz szokott.
vasszűz 2007.10.26. 20:40:05
Ennyire azért nem egyszerű kérdés, elvégre egy diktatórikus rendszerről volt szó.
Néha azért nem kaptak emberek lehetőséget, mert csak.
Arról nem is beszélve, hogy egyetlen kiadó volt, ha ma nem tudna valahol kiadni egy lemezt, menne tovább egy másikhoz.
Úgyhogy a két helyzet szerintem egyáltalán nem hasonlítható össze.
Dallas 2007.10.26. 20:40:22
brand_boy 2007.10.26. 20:49:59
Nem tudom,hogy ezt az ok-okozati összefüggést,hogy sikerült kreálnod,de gratulálok hozzá.
A helyzetértékelésed,annyira depis,hogy mindjárt meg kell innom egy palack Szekszárdi Hilltop Merlot-Cabernet Sauvignon-t.(vajon mi a csöcst ihattam volna a 70-es években,ha lettem volna akkor)
Ugyanolyan szarúl élünk,mint negyven éve ?
Na ne már !
Én nem hiszem.
reach (törölt) 2007.10.26. 20:53:32
Oké.
"Néha azért nem kaptak emberek lehetőséget, mert csak."
Most is. Tudod, hány embert szortíroznak ki egy "casting"-ról, csak azért, mert nem színesbőrű/meleg/extrém külsejű, vagy legalábbis komplett őrült? Inkább legyen jól eladható figura valaki a médiában/filmezésben, mint tehetséges. Mert áru lett minden. Ennek a rendszernek meg potn ez a visszássága. Sőt, van olyan, hogy be se hívnak, mert azt hallották rólad, hogy... És akkor még csak a médiáról beszéltünk - elvégre ez a C:c.
"Arról nem is beszélve, hogy egyetlen kiadó volt..."
Humgaroton alatt volt Pepita, Favorit Qualiton, stb. Minden stílusra és minden embertípusra. Igaz egy kiadó volt abban az értelemben, hogy ha a Hungaroton fejeseinél elvágtad magad, akkor fújhattad.
"...ha ma nem tudna valahol kiadni egy lemezt, menne tovább egy másikhoz"
Ha ma elküldesz egy demót a Warnernek, a Universalnak, vagy a Sonynak az egy asztalfiókban landol. Ha van ott valaki, aki segít neked és személyesen jutsz be, vagy már "bizonyítottál" és látnak benned pénzt, kiadják és segítenek. Pont úgy van, mint régen - csak sokkal több pénz van benne.
Úgyhogy szerintem a két helyzet nagyon is összehasonlítható egyazon szempontból. Akkor egy pártemberrel kellett jóban lenni, ma meg valakivel, aki a célhely közelében van. Ki mit tud? meg Táncdalfesztivál akkor is volt, ha tényleg tudtál elindulhattál. Ha elindultál és hülye voltál, akkor élve elástak. Most is így van.
fd 2007.10.26. 20:53:43
Egyébklént Fábry nem most elöször akadt meg, azért volt már pár neccesebb jelenet - persze nem mind ment adásba, és ami oda került, az is erősen szerkesztve.
A müsorról, illetve a három énekesről pedig annyit, hogy tény ami tény, Jani immár nem táncdalénekes, de ezt jól ellensúlyozza a humorával, Poór Péterről tudjuk, hogy bizony ma is akármikor kiállhat a szinpadra, és Aradszkyról is tudja mindenki, hogy mankó (CD) nélkül bizony már egy 20 emberes falusi bucsuban sem....
Azt pedig, hogy Janival ez a meccs több mint 30 éve megy közöttük, a kortársak szintén tudhatják :) Mondjuk két komoly hiba, hogy ha már az egymást ugrató nagy hármasból kettő ott volt, a harmadik miért nem (Gyuribácsi biztos épp pokerezett), másrészt a cím és korszakválasztás, mind a hárman (négyen) a _hatvanas_ évek nagy alakjai...
reach (törölt) 2007.10.26. 21:01:40
Természetesen a tiédre írtam, ugyanis legalább akkora ironiával szerettem volna ezt leírni, mint te. Egy KGST táncdalénekest egy teljesen más kaliberű nyugati sztárhoz hasonlítani - csak vicc lehetett, vagy irónia.
"A helyzetértékelésed,annyira depis,hogy mindjárt meg kell innom egy palack Szekszárdi Hilltop Merlot-Cabernet Sauvignon-t."
Abban semmi depi nincs, hogy el kell telnie jó pár tíz évnek, mire egy mai, új generáció lesz majd a haldokló éveiben. Akkor már teljesen más életszemlélet lesz (nagyon remélem) ezen a 93 ezer négyzetkilóméteren.
"Szekszárdi Hilltop Merlot-Cabernet Sauvignon-t.(vajon mi a csöcst ihattam volna a 70-es években,ha lettem volna akkor)"
Jó féle magyaros házibort, stikában, ha lett volna valami ismid egy hegyoldalban, aki ügyesen leszedte magának és csinálta. Biztos volt ilyen is. Ha meg nem lett volna - ami igen valószínű - akkor maradt volna a "kevésbé" jóféle bolti. Most is így van: Ha van elég fizud az ilyesmire, akkor megvehetsz bármilyen csudabort a Fábry-show mellé, ha nincs, akkor ott a kannás.
Csak a keretek változtatak, az emberek nem.
apro_marosan_petergabor 2007.10.26. 21:02:16
1. Aradszky nagyon nem kedvelte a komcsikat és ha ennek akkor véletlenül hangot adott akár baráti körben is, amikor a falnak is füle volt, könnyen indexre tehették (emlékezzünk csak Illésékre...).
2. Fábry viselkedését úgy magyarázta, amellyel ő biztosan nem értene egyet. Fábry maximum azért lehetett meglepődve, emrt tájékozatlan volt(ritka) és nem ismerte A. múltjának ezt a részét - kicsit talán le is nyűgözte. Koós biztosan a komcsi rendszer kedves gyermeke volt, Poor nem tudom, Csepregi a hanglemeztgyárfőnök ágyasa(Aczéél kitűnő haverja), stb, szóval Fábry nem fogott mellé.
3. Persze, mindenkinek egy kicsit lapulnia kellett, nyilván Fábrynak is (de nem volt kötelező vörös zászlóval rohangálni - bár ezt sokan megtették!), különben nem a "legvidámabb barakk" hanem a legcsendesebb hullaház lett volna Mo, mint ez Kádár 56-63 között bebizonyította.
Úgyhogy szerző, hátrább az agarakkal és meggondoltabb kijelentéseket (több történelmi elmélyülést), és ne nyilatkozzon mások helyett!
cukr 2007.10.26. 21:06:06
ElChe · http://bigblue.reblog.hu/ 2007.10.26. 21:06:14
reach (törölt) 2007.10.26. 21:24:20
A lemeziparban SZERINTEM akkor "politikai" okok miatt, jelenleg pedig "piaci" okok miatt nincsenek ésszerű döntések.
Jelenleg, ha valami egy kalap műtrágyát sem ér, semmi más dolga nincs a kiadónak, mint a jól bejáratott embereken és médiafelületeken vilogtassa, kitaláljon hozzá kamusztorikat, legyen vele tele a net, a bulvár és a kiadóhoz/produkciós céghez közelálló TV-k, rádiók és az emberek már tudnak róla. És mindig lesz olyan hülye, akinek ez bejön. Ez a tuti business része. Ezért van annyi ipari hulladék, lényegében mindenki, aki agyon van nyomatva. Mert a befektetett pénzt megkell téríteni. És szar ezt kimondani, de nyugaton is így van - csak hála az internetnek, olyanok is sikeresek lehetnek, akiknek a produkciója volt értékes, nem az arcuk/testük/egyebük.
Ja és ne felejtsük el, MINDEN zenei produckiót igazán akkor kezdenek el értékelni a rajongói, amikor már elmúlt. Akkor lesz óriási pénz a dologban és akkor lesz óriási érték, amikor már visszahozhatatlan. Beatles, Freddie Mercury - kicsit durva, de - Máté Péter és bakker még a Jimmy is. Mert amíg élt az a szerencsétlen, mindenki fikázta (most is, igaz), de manapság már az emberek jó része hozzáteszi, hogy hangja az irgalmatlan nagy volt. Csak végre "abbahagyta".
A média hatalma: Máté Péter összes giccses tucatdalát szarrá játszották a rádiók és állandóan azt kérték karaokekban is, mindig csak Elmegyek, meg Azért Vannak A Jóbarátok, meg Ez Majdnem Szerelem Volt (ennek konkrétan dalszövegileg semmi értelme, összefüggéstelen) - aztán elénekelte a Rúzsa a Most Élsz c. dalt, aminek van mondani valója és üzenete is. Az egy más kérdés, hogy nem mindenki fogja fel, hogy egy élete van és ebben kell maxot nyújtaniai önmagának, de sláger lett és kérik még Mátétól is a rádiókban. Addig le se szarták, mert nem volt elég slágeres, meg nem értette mindenki azonnal, hogy miről szól.
brand_boy 2007.10.26. 21:30:55
Én nem ironiával próbáltam írni,de ebből is látszik,hogy mindannyian fogjai vagyunk saját világunknak.(igen, még én is:))
Én úgy értettem,hogy a kor eljárt egyszeren Aradszky felett már akkor !!!!
Arról kár volna vitatkozni,hogy van egyetemes kultúrtörténet(vasfüggöny ide,vagy oda):korstílus,és zenei stílus.Ebből logott ki alúlról, a mesterségesen a 80-as évekig fentartott sanzon műfaj,ami kb 1936-ban véget ért a "szerencsésebb történelmi sorsú országokban".(de ez nem összehasonlítása mégegyszer)
Ha normális piacgazdaság lett volna akkor a "mainstremből" visszazuhant volna,egy nagy kiadótól elszerződhetett volna egy
kisebbhez,aki még mindig kiadta volna(vagy magánkiadás).
Végülis így történt 89 után,hiszen,mint írják azóta jelent meg lemeze.
Dehát csak egy lemezkiadó volt!
Ennyivel is szegényebb a világ.:)
Mégiscsak hatékonyabb a kommunizmus,mennyi mindentől megkíméltek minket.
brand_boy 2007.10.26. 21:38:19
A lemeziparban SZERINTEM akkor "politikai" okok miatt, jelenleg pedig "piaci" okok miatt nincsenek ésszerű döntések. "
Fogyasztói szempontból ugyanez pepitában,egyik nagybátyám szokta volt mondani:
-Nekem teljesen mindegy,hogy azért nem tudok a Bahamákra utazni,mert piros útlevelem van,vagy mert nincsen rá egy büdös vasam se.
reach (törölt) 2007.10.26. 21:45:11
Jaja. : )
Na ebben teljesen egyetértek a nagybátyáddal. : )
OFF:
Elnézést az offért, de olyan jó lenne egy poszt Zoë Bellről, lévén, hogy Lostozik majd - és főleg azért, mert a Halálbiztosban belészerlmesedtem teljesen. Tipikusan az a nő, aki nem a szép pofijával küldi a padlóra az embert, hanem az egyéniségével, meg a testével. : ))
fd 2007.10.26. 21:48:03
Johnny Crunch 2007.10.26. 21:51:10
Megmondtam má nemértő? 2007.10.26. 21:57:15
A leblokkolásra ajánlom mindenki emlékezetébe Fábry utolsó napkeltés vizitjét, amikor a 20 perces Össztűz alatt Verebes István egyetlen szót sem volt képes kinyögni, tátott szájjal állt végig, még szuszogni is elfelejtett. Lehet, hogy a szuszogásnak a totál elképedés ill. stressz a gyógymódja?
andreasue (törölt) 2007.10.26. 22:08:56
Régen a Pártfőiskolán tanították, manapság az újságíró és jingli iskolában.
2007.10.26. 22:13:39
2007.10.26. 22:15:50
STP 2007.10.26. 22:20:46
"Fogadjunk, hogy találok olyan embert, nem is keveset, aki jobban szívott akkoriban, mint Fábry."
Szerintem egy csöppet félreértetted a helyzetet. Fábry egy szóval sem említette, hogy neki rosszul ment volna, és nekem egyáltalán nem is az jött le, hogy sértettségből kérdezte ezt vendégeitől. Talán, ha felfigyeltél volna, az elején megemlítette Radics Bélát pl. (ezt a nevet nem sűrűn hallani a "hivatalos" médiában mostanában, ő mégis szóba hozta - ebben az összefüggésben az is értelmet nyer, hogy miért).
Belabela 2007.10.26. 22:43:00
Én magát a táncdal-műfajt nem igen kedvelem, de Máté Péter meg Vámosi János(szólóban) azok voltak valakik.
El Condor 2007.10.27. 00:30:19
Kaporszakáll 2007.10.27. 06:22:02
Volt szerencsém a fiával járni egy gimibe. Szerencsétlent az apja bekényszerítette a KISZ-be akkor, amikor ez annyira ciki volt már, hogy a harminc fős osztályból kettőt tudtak csak beszervezni. Ez '88-ban történt.
Cicciolina rángatta ki a művész urat a posványból, azóta haknisztár a nyugdíjasklubokban.
EZ az ember szólt be Fábrynak???
Hát nekem is elakadt volna a szavam...
Kaporszakáll 2007.10.27. 06:26:36
Azért lol, mert Fábryt is utálom! :)
Kaporszakáll 2007.10.27. 06:31:13
countrystudy 2007.10.27. 08:30:25
rohadtul kilóg a lóláb
bár én pont ezt a részt nem bírtam végignézni,hiszen mindenhol kósjános-kardabea és a többi nulla látható
ebben a tekintetben vártam volna többet fábrikúrtól például megkereshette volna a már régen eltűnt,de valaha ismert énekeseket ők érdekesebbek lettek volna
füredi (törölt) 2007.10.27. 08:34:33
Aradszkynak azért nem volt lemeze - saját állítása szerint - a 70-es években disszidált valami szövegíró - talán pont az Isten véled édes piroskám szövegírója. ezért aztám ez a kolosszális világszám sem szerepelhetett évekig a rádióban.
Az, hogy nem volt lemez, az égvilágon semmit nem jelentett, így is rohadtra tudta keresni magát a falusi művházakban letudott haknikban. Záray-Vámosinak évtizedekig nem volt lemeze pl. Egy ici-picit értékközpontúbb akkoriban a lemez- (könyv-, film-) kiadás akkoriban.
Aradszky ezzel együtt természetesen a rendszer kegyeltje, ennyire tehetség nélkül ennyire vinni máshol nem lehetett volna.
Balodalikánt mondom, hogy a felhívott Fábry-levél az utóbbi 10 év egyik legjobb publicisztikai teljesítménye, borzalmas nagy csúsztatás, kiricsi, hogy a farmerre egyszerűsíted le.
carppy 2007.10.27. 08:36:01
pec 2007.10.27. 08:36:06
Azokat is imádom ,akik mindkét oldalt utálják,nem tartoznak egyik oldalhoz sem,nem foglakoznak a politikával, de azért az orbán a bányáival..meg a fidesz, meg a fábry..
bazalt 2007.10.27. 08:38:02
"Szerintem egy humoristának nem kellene ilyen egyoldalúan politizálni"
Ja. Ezt mondd majd el alkalmasint a hetitetvesnek is. Amúgy tőlük származik egy nagy igazság is, még abból az időszakból amikor Zorbánék voltak hatalmon. Akik fikázták őket orbánbaszogatásért azoknak csak annyit üzentek: "A humor ellenzéki műfaj." Hát valóban az (kellene hogy legyen). Pártfüggetlenül.
heki 2007.10.27. 08:56:19
Ifjúkorában, ezek a megasztárok, közmegvetés tárgyai voltak - talán azért volt ott intő jelként szoborként Petőfi Velorex Waszlavik.
A műsor tehát rossz alapokról indult, érezni lehetett, hogy ma nem lesz Sanyi formában - noha több ilyen kényszerszülte, piacdiktálta este volt már itt, a Showban.
Akkor azonban érezni lehetett a kívülállást. Az egészre való szarás bátor íve tud tartást adni ilyenkor a műsornak.
Sanyi viszont öregszik, ezért nosztalgiázik, kicsit elérzékenyül, kicsit röhög magán, kicsit zavarban van, kicsit viccei is öregesek, kicsit bizonytalan, ezért Aradszky le tudja blokkolni.
Akivel szintén furcsa viszonyba kerül, hiszen a megvetett démonikus paprikajancsiból, az öregek, az előző generáció által sztárolt kis énekesből, (Sanyi zavara növekedvén empátiája is nvekszik, és nicsak) ember lesz, két lábú egyfejű ember.
vébermester 2007.10.27. 09:34:44
Caracala77 2007.10.27. 10:05:38
kiricsizoltan szöszenetével nekem az a bajom, hogy megpróbálta erre az egy szerencsétlen kérdésre ráépíteni egy fábry, hiteltelen vagy hogy kritizálod az előző rendszert légvárat.
A hetihetesről nem láttam még "méltató" írást a szerző tollából... Ha elkerülte a figyelmem, kérlek, küldjétek át a linket :)
Stefun626 2007.10.27. 10:14:49
Tengertánc (törölt) 2007.10.27. 10:19:53
Ha meg le akarja cidázni a Viktort, hát tegye ( fene az izlését ), de nem hiszem, hogy a néhány fafejű fideszesen kívül bárkit is érdekelne ez. Röhejes, hogy valaki úgy "harcol"(ha ezt lehet annak nevezni ) valamiért, hogy közben felveszi a havi 1-2 milliós fizuját. Nem hiteles a dolog.
Az Aradszkyékkal meg nem volt semmi baj, szinte szóról-szóra, ugyanazt produkálták, amit 1-2 éve is. Ugyanis a Koós-Aradszky-Karda trió már szerepelt együtt a műsorban...az önmásolás pedig amúgy is a leggázabb műfaj.
Vas A Ló 2007.10.27. 10:25:07
Haknizni járt a régi számaival, hébe-hóba.
Mitôl lett volna lemeze? Mit rakott volna rá??? Az aranycipellôjét?
Poór Péter egyszámos híresség volt, azt el is énekelte a Showban.
Sokkal érdekesebb vendégeket kellett volna hívni, nem a lakodalmasokat...
Karda Barbie meghívása szupergáz volt, ô is CD-rôl énekelt, és ô a 80-as évek elején "tündökölt", bár egy számára sem emlékszem. Biztos oka van.
A "Diszkó Királynô" meg 30 év alatt sem tanult meg szinkronban énekelni a CD-vel. :)
Fábryval egy bajom van: Mikor érdekes kérdést lehetne feltenni (miért nem jelent meg lemezed? Akkor mi is a szakmád? Hol voltál 80-90-ben? Mit kellett tenned, hogy címszerepet kapj a disszidálás elsô napján? Csak azért vetted el a szexszimbólumot, hogy a párt békén hagyjon? Mivel foglalkozol azóta, kedves Levente Péter? stb.).
Vas A Ló 2007.10.27. 10:27:57
Fábryval egy bajom van: Mikor érdekes kérdést lehetne feltenni (miért nem jelent meg lemezed? Akkor mi is a szakmád? Hol voltál 80-90-ben? Mit kellett tenned, hogy címszerepet kapj a disszidálás elsô napján? Csak azért vetted el a szexszimbólumot, hogy a párt békén hagyjon? Mivel foglalkozol azóta, kedves Levente Péter? stb.), nem teszi meg.
Pedig innen lenne JÓ a Show.
axland 2007.10.27. 10:51:23
Dalszöveg: B. K. "Régen az állam hízlalta őket, most pedig mi tesszük. És a régi jó csibészeket jaj már, k..va rég ismerjük."
FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2007.10.27. 11:03:16
Leglább nem vágták ki a kozmálását..
szemtanú 2007.10.27. 11:29:13
Egyébként furcsa itt ifjú titánok határozott véleményét olvasni olyan dolgokról, amiről halványlila fingjuk sincs. Talán meg kellene kérdezni olyanokat is akik abban a korban éltek, mielőtt kinyilatkoztatnak. Csak egy példa: A dolog lényege nem az hogy Jancsó eredeti farmert hordhatott, hanem az hogy miért? Persze ami e mögött van az nem jellemezhető csak egy frappáns beszólással!
pec 2007.10.27. 12:19:04
Miért?
Mert ma mindenki ettől él úgy ahogy él.
Én harminc évesen, olyan átlag életszínvonalon kellene, hogy éljek,mint egy osztrák harmincas, ha nem a komcsik kerülnek hatalomra.Ha 56-ban az ország egy része, nem olyan barom, mint ma egy jó nagy része.
Ugyanazok az embertípusok, akik 56-ban a ruszkik mellett, a forradalmárok ellen harcoltak,56 után meg feljelentgettek ma is itt vannak.
Nem beszélve a mai vöröscsillagnelegyenönkényuralmijelképdeénnagyimreszellemiségétkövetemde56ellenforradalomvolt Gyurcsány Ferenc vezette kormányról.
Attól még nem volt jobb, mert nem küldtek mindenkit a gulágra, attól ég ez diktatúra volt.
A táncdalfesztiválok,és társaik ellenére.
Az meg, hogy a legtöbben szentimentálisan gondolnak vissza ezekre az évekre, nem azért van, mert az annyira jó volt, hanem mert ez volt a fiatalkoruk.
A 20-as,30-as években fiatal átlag német is így gondol vissza a fiatalkorára (persze nem a háború idejére)
Jurmala 2007.10.27. 12:39:02
Jurmala 2007.10.27. 12:39:04
osztovata 2007.10.27. 12:45:27
teljesen igazad van, a mi nosztalgián - idősebbeké akik a szocreálban nőttünk fel -tényleg inkább a fiatalságnak, meg a kényszeredettségnknek - na mi milyen hülyék voltunk - szól.De hát akkor nekünk a táncdalfesztivál meh Ki Mit Tu jutott,és azt néztük, nem volt más.
És amikor örülünk egy-egy korosabb fellépőnek, akkkor kicsit visszafialadunk.
Persze mindenki igyekezett megtalálni a maga "way of life"-át (pl Csepregi Erdőssel) de ez hogy úgy mondjam a rendszer része volt.
Koós viszont már túlzásba viszi...
A többieknek:
könnyű fikázni Máté Pétert és máaokat, de higyjétel el, 20-30 év múlva a következő generáció hasonlókat fog mondani a mostani dalokra! De ha pl egy Beatles dalt lefordítasz annak sem mindig van nagy eszmei mondanivalója:) Sőt!
GGG77 2007.10.27. 12:54:06
GGG77 2007.10.27. 12:59:50
erdőspéter 2007.10.27. 13:11:27
Fábryról és az, hogy érdemes Fábryra akkor is odafigyelni, amikor nem humorizál, hanem komolyan beszél. Lehet, hogy meglepődött aradszki szavain. Én is meglepődtem: ha valaki ilyen tehetségtelen,
mint aradszki, az miért háborog azon, hogy 16 évig nem jelent meg lemeze. A szomorú az, hogy egyáltalán valamikor megjelenhetett vele lemez. Valóban meglepő, hogy valaki ennyire ne lássa saját magát objektíven mint ez a szerencsétlen kis elhízott ripacs aradszki.
balai 2007.10.27. 13:22:58
Virág et. 2007.10.27. 13:28:03
Aztán jött ez a fenenagy küldetéstudat, hogy ő mármost a nagy nézőtáborán belül hittérít a jobboldalra. Egy humorista showmannek nem az a feladata, hogy politizáljon. Az a feladata, hogy szórakoztasson.
Fábry nem azért viccelődik, hogy szórakoztasson, hanem azért, hogy "tréfás formában" keresztülvigye az "üzenetét" a műsorán. Neki a show csak egy eszköz a térítéshez. Ez meg is látszik a csökkenő színvonalon.
Nem a kormányt ostorozó humorral van a bajom. Igazából közéleti viccet csak a kormány rovására lehet (érdemes) elmondani. Kormánypárti humor nincs. Nem is nézem a Heti Hetest. De amikor már nem a vicc a lényeg, hanem hogy odamondjunk, hátha ezzel is a mi oldalunknak használunk, az már régen nem showbusiness és szórakoztatás.
Nekem erre meg nincs igényem, köszönöm. Ahogy Drágabolgárurat sem hallgatok, meg Éjjjeli menedéket, meg Csintalant sem, úgy Fábryt sem fogok nézni. Politikai megmondóemberré süllyedt egy eredeti humorista és ez hatalmas csalódás.
Tengertánc (törölt) 2007.10.27. 13:47:21
A másik gondom az, hogy Sanyika talán egyike a legjobban fizetett médiaszemélyiségeknek, így nem értem, hogy milyen alapon bírál itt bármit is...kérem szépen, tele zsebbel, meg bankszámlával könnyű ugatni, meg komcsizni, csak éppen hiteles nem lesz tőle az ember.
liliomfi 2007.10.27. 13:51:20
Tengertánc (törölt) 2007.10.27. 13:51:23
Caracala77 2007.10.27. 14:20:35
Valszeg az ertéel klubon a hetihetes ellenpólus státusz miatt maradhat a show.
Ami nekem nagyon nem tetszik Fábry-ban az a rossz ripacskodása, ahogy próbál színészkedni. Az a 3 karakter, akiket "alakítani tud", harmatgyengék, nem értem, a profi stábban senki sem szólt még neki, hogy Sanyi, neked ehhez nincs tehetséged
Gestas 2007.10.27. 15:12:26
reach (törölt) 2007.10.27. 18:29:24
Egyébként pedig, valaki fentebb (bocs, hogy száz hozzászólásból nem keresem elő a szerzőjét, pedig illene), azt írta, hogy sokkal érdekesebb vendégeket kellene hívni, nem a lakodalmasokat...
Na most nem kell kultúrantropológusnak lenni ahhoz, hogy az ember tisztában legyen a lakodalmas meg a táncdal/sanzon/beat közti különbséggel. A lakodalomas zene a 3+2-nél indult, akik ÉLŐ-ben, HANGSZEREKKEL (tudod, hangszer = gitár, dob, basszusgitár, szinti, fúvós) eljátszottak tradícionális magyar dalokat, népdalokat. Ebből lett a lakodalmas rock. Ez egy baromi egyedi, új és mai viszonylatban (tudva, hogy ezután még milyen borzalmak lettek belőle) értékelhetőbb produkció, mint mondjuk ezek a VST-pluginokkal dolgozó, számítógép-senkik. Nem, nem az eredmény a lényeg. Hanem az, hogy az illető kitalált valami újat, amit aztán lenyúltak és méginkább igénytelenné varázsoltak.
A táncdal a keleti blokk legzseniálisabb zenei ága. Nagyzenekarra, vonósokkal, fúvósokkal, olykor közel száz zenésszel, élőben POP-dalokat, táncolható pop-dalokat énekelni irgalmatlan érzés, és elképesztő munka. Ez sokkal inkább értékelhető zeneileg, hiszen nagyon komoly hangszerelési munka van egy kalap szarnyi énekdallam mögött is. A Magyar Rádióban olyan zseniális mesterek dolgoztak, mint amilyen pl Wolf Péter. Úgyhogy nagyon ajánlom, hogy minden múltat nem ismerő ember - kortól, zenei identitástól függetlenül - nézzen mélyen magába, amikor legigénytelenez egy olyan korszakot, amikor még emberek órákon át zenéltek együtt, tömegesen, mikor ő magam olyan bulikra jár, ahol jó ha 2 vagy 4 ember játszik zenét samplerekből meg félplaybackből.
Üdv,
egy 21 éves alapvetően "rocker"
reach (törölt) 2007.10.27. 18:34:02
vasszűz 2007.10.27. 20:19:15
Ez igaz, nosztalgiázni szép dolog, nekem aza problémám, hogy mért pont Aradszkyval és Koóssal tegyék ezt? A szüleimből inkább undort vált ki ez a két személy, nem értem, mért kell elhülyült vén alkoholistákat mutogatni.
Fábry kérdését továbbra sem érzem rosszindulatúnak. Azt már tudjuk, hogy hogyan gondolkoztak azok, akiket nem engedtek mikrofonhoz vagy kiszorultak, de tényleg érdekes lenne tudni, hogy a futtatottak mit gondoltak erről az egészről. A (józan) Poór Péter meg is mondta őszintén, hogy nem foglalkozott nagyon vele.
És ehhez nem kell azt feltételzni rögtön, hogy minisztereknek kellett nyalniuk stb., hanem hogy érezték-e, hogy nincs minden rendben a rendszerrel.
kiricsizoltan · http://comment.blog.hu/ 2007.10.27. 20:25:13
ezt a kis zenei áttekintést én se foglalhattam volna össze szebben. aki nem tudja, hogy abban a korszakban mit jelentett a tánczene, hatalmas nagyzenekarral, amiben vérprofik játszottak, stúdió 11 stb, az inkább ne mondjon véleményt zenetörténeti dolgokról. még ha poptörténet is. nem a mai pophoz kell hasonlítani, az csak félrevisz.
Kaporszakáll 2007.10.27. 20:57:16
reach (törölt) 2007.10.27. 21:30:15
És pont az ilyen Aradszky-féléknek (Harangozó Teri stb) köszönhető, hogy a tőlem sokkal idősebbek is úgy néznek rájuk, mint a BP TV-s senkikre. És ez nagyon-nagyon szomorú.
execute 2007.10.27. 21:50:57
De neked Kiricsikém mégis az fájt a legjobban, hogy Fábry a komcsikat akarta a bántani... maszop tag-e vagy? (tutira az. És mivel mostanában nem terem nektek babér, ilyen hülyeségekkel öntözöd jobb sorsra érdemes elvtársaid elméjét)
Ráadásul szerintem Fábry nem is akarta őket ezzel megbántani. Szemmel láthatóan neked jobban fájt a kérdés, mint a vendégeknek. Vagy neked nem is a kérdés fájt, hanem Fábry döbbent arcának látványa öközött örömet? És gondoltad gyoran megosztod ezt a többi maszopossal, hagy érezzék egy picit ők is embernek magukat, annyi szemlesütés után, amit a félreikszelésük miatt kell elszenvedni...
Amúgy meg az adás legjobb mondata Berecz János elvtársnak szólt.. (csak kábéra írom) "az mindenestre ön mellett szól, hogy visszavonult, Nem úgy mint a többi kommunista".
Színes Géza 2007.10.27. 22:13:03
Bár most csalódtam Fábryban, mert egy plakáton láttam az egyik padödö rémmel.
Miért van az, hogy minden "ki mit tud" jellegű műsorban van a zsűriben egy ellenszenves, oda nem illő perszóna? (ld.még Soma, Kishont)
Vidéki 2007.10.28. 10:44:15
Megdobbent 2007.10.29. 06:14:12
Werwolf 2007.10.29. 17:50:28
Erdekes...
Nem kellene Fabryt azert megmosolyogni, föleg nem ilyen leereszkedöen, mert aradszkynak nem ment be egy pont tökeletesen. Attol meg Fabry tehetseges es sikeres marad, aradszky meg...
Ha meg figyelmesen olvassa vki az És-es levelet, akkor vilagos, hogy nem a dobozos sört, meg a farmert, meg a lemezeket hanytorgatja fel jancsonak, egesz masrol van szo.
De a persze az indexen nem palya szeretni Fabryt; söt gondolom verebes sokkal szalonkepesebb itt. Hat nemtom.:)