Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

A Tv2 feltúrbózott NDK dalcsokorral ünnepelt

Ilyenek ne legyetek

2007. október 05. 14:32 sixx 60 komment

Volt már olyan, hogy hideg verítékben úszva ébredtek, azt üvöltve, hogy "soha többé nem akarok keletnémet ajéndékkosarat látni a tévében"? Megfelelő mennyiségű tudatmódosító szer elfogyasztása után Karel Gottot vizionáltak a gardóbba? Valami hasonló traumákkal küszködhetett a Tv2 tegnap esti Ilyenek voltunk című műsorának kiötlője is, aki úgy gondolta, hogy a hatvanas évek stílusában berendezett stúdióba bezavart kínai piacos pulóveres közönség előtt előszedi a magyar könnyűzene minden olyan "slágerét" amit normális ember nem tart vállalhatónak, majd ezeket előadatja  a tévékettő közeli celebekkel, meg olyan feltörekvő ifjú titánokkal, mint ez a Lola meg a Márk (nálunk most az egyszavas sztárnevek élik virágkorukat).
 
Ez persze nem volt elég, lófaszt, ez így csak egy vásári produkció volna, a Fásy Mulató szintjének übereléséhez az kell, hogy nekünk, a szerencsétlen tévénézőknek odavetítsenek a színpadra fiatal Nagy Ferót (képünkön) fehér ruhában és húszcentis talpú fehér cipőben. Még csak nem is ez volt a mélypont, hanem Jimmy megjelenése, akinek odavetített mása (ha lehet) még annál is groteszkebb látványt nyújtott, mint a göndör hajú nép kedvencének egykori testi valója.

Tilla műsorvezetése kimerült a szépen sorban hozzá érkező sztároknak való (No Thanx, muhaha) csontig benyalásban, amin annyira nem is csodálkoztunk, azon inkább, hogy Soma tényleg komolyan gondolta, hogy a fején jól mutat az a piros vasútas/kalauz sapka (nem kívánt törlendő). Azt azért valaki elmagyarázhatná technofób fejemnek, hogy amikor mi láttuk a retró sztárokat (Komár Lacit! Két példányban! Az egyik kisebb volt, mint a másik! Volt kovbojkalapja is!) akkor a minden bizonnyal agyhalott és/vagy nagyon sok pénzzel lefizetett bérközönség mit látott? Hogy ott tátog a hús-vér művész, és kissé idiótán oldalra vigyorog a nagy büdös semmibe?

Kár, hogy SzabóZ és Kiricsi kolléga a kereskedelmi tévézés legkínosabb pillanatairó szóló kis összeállításukat már leadták, ez az úgynevezett varietéműsor biztos előkelő helyen végzett volna a sorban. A Tv2 születésnapos önfényezése ha nem is volt annyira kínos, mint az, amikor egy Napsugár nevű, nőnek látszó tágyat élőben dugtak meg az egyik kisebb kertévén, de a befektetett pénz/égés hányados biztos jóval magasabb. És egyébként is Anettka legalább kihozott volna valami izgalmasat a halottakat feltámasztó trükkből.

Címkék: tv kritika tv2

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

megatacsi 2007.10.05. 15:19:35

sokan nézték? mert ha igen, a tv2 le... magasról:)

manócska 2007.10.05. 15:50:40

Az a legdurvább, hogy nem a nagy büdös semmi volt mellette, mellettük, hanem egy dublőr!!! Jimmynél konkrétan az öccse!!! Azért voltak vagy csak nagyon távoli, vagy egészen közeli képek.
Mi totál így láttuk a tévéből, ez az egész a legbizarabb, legmorbidabb tévéműsor-ötlet!

Dave_hu (törölt) 2007.10.05. 15:55:03

igen, cserhátinál is amikor teljes mozgott a kamera és látszott gáspár maci és zsuzsa is, akkor egy parókás nő volt konkrétan itt, hátulról véve. gondolhatjátok, hogy a tv2 nem fogja kockánként montírozni meg motion kontrollozni...

Dave_hu (törölt) 2007.10.05. 16:01:30

ezt az egész 10 éves cuccot el lehetett volna intézni egy egyórás manapság divatos vicceset mondó beszélő fej - archív bevágás - kommentár - beszélő fej formátumú műsorral (mint amilyen a fab life, vagy a behind the music a vh1-on, vagy a dob+basszus az mtv-n). És nem pedig elhívni stahl juditot 5x mindenhova, ahol elmondhatja, h dejóvolt.

Gyurma Pappa 2007.10.05. 16:07:13

Szeritnem az eddigi lemorbidabb műsor volt a tv-zés történetében. Egyszerűen majdnem hánytam. Nem a dalok miatt, leszarom. De mi a büdös picsának kellett halott emberek "hologramját" betenni a tv-be???

Sajnálom a csúnya beszédet, fel vagyok háborodva.

takácslajos 2007.10.05. 16:25:21

A befektetett pénz/égés hányados akkor magas, ha sok a befektetett pénz, de kicsi az égés. Tehát a jó műsoroknak is magas ez a hányadosa.

Dave_hu (törölt) 2007.10.05. 16:25:44

az index címlapos tv2 vezér interjú utolsó két mondatáért a csávót a németek helyében elküldeném a picsába innen. ekkora inkompetens faszt.

GGG77 2007.10.05. 16:34:35

"Három éven belül legyőzzük az RTL-t!"

:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

GGG77 2007.10.05. 16:36:56

A műsorra térve, tényleg ízlésesebb lett volna csak még élő celebeket "odavarázsolni", plusz ennél 100x igényesebben megoldani. Csak ugye az drága, a tv2 meg olyan spur, ha ilyesmiről van szó, hogy az már szégyen.

szabóZ · http://comment.blog.hu 2007.10.05. 16:38:15

mi nem stimmel azzal a ket mondattal?

vasszűz 2007.10.05. 16:40:49

Valami olyasmivel reklámozták a műsort, hogy "Tíz év - tíz nő", vagyis valami olyasmire gondolhatott az ember, hogy majd a női műsorvezetőkkel fognak beszélgetni, vagy hasonló.
Ehhez képest megkaptuk a Dáridó 2. kiadását. De akkor mért nem ez volt a reklámszolgen?

reach (törölt) 2007.10.05. 17:41:09

Öhm. Ezt is augusztusban vették fel, amikor még nem voltak átalakítások - mint a heti sorozatot? Mert, ha ez is az új vezérigazgató hatáskörébe tartozott, akkor erről az RTL-legyőzésről ennyit... Bár, nem értem, hogy ezt hogy engedhette adásba? Németeknél ezért gondolom 10 év golyó általi kötél jár, és arccal lefelé temetik az árulót...

Apropó. Rám aztán kicsit sem lehet mondani, hogy eddig csak egy kicsit is istenítettem volna a magyar "Király"-t, de bakker... Odaállítják mellé, ezt a bongyorhajú tizenéves gyereket, akinek olyan fa hangja van, hogyha egy csepp víz éri kirügyezik... És aztán megkérdezi Tilla tőle, hogy "Neked is vannak olyan magas hangjaid, mint a Jimmynek?" Még egy Metallica-fan is elismeri a Hangulat Presszóban két kannásbor közt, hogy akármilyen hót igénytelen nyálzenét nyomott az Imre, azért irgalmatlan nagy hangja volt. És megkérdezik egy ilyen agyonnyomatott senkitől, hogy ő is tud-e olyat... Meg a Notenksz vs. Ihász Gábor. Mindkettőt rühellem, de így együtt tömegpusztítóak. Ahogy bús emósággal csettingettek a bárszéken, aztán az "énekesük", a kissrác gyakorlatilag tökéletesen körbelőtte a hangjegyeket az eredetihez képest, háttejóég... És hozzá ez a stúdió. Ja és a legfontosabb:

A TV 2 még mindig nem nőtt ki abból, hogyha plébekk is egy tipik hángérijen méjnsztrim fos, akkor legalább BE LEGYEN KÖTVE A GITÁR, vagy valami... Ez még echte a Dáridós korszakból maradhatott itt. Hát ennyire hülyének nézik az embereket? Még az illúziója sincs meg... Vagy a többség ezen szerintetek ki sem akad? Fel sem tűnik, hogy a szintit esetleg be kéne dugni a 220-ba (hogy a keverőbe futó kábelt már ne is várjuk el)?!
A beöltöztetett emberekről meg annyit még szeretnék megjegyezni: Kegyeletsérő. Tök mindegy, hogy ki volt Máté Péter, de bakker egy olyan embert öltöztettek be, aki szinte egyáltalán nem olyan testalkatú és úgy, hogy még a szemüvege sem hasonlított a felvételen lévőre... (Hogy az éppen magashangokat játszó MP helyett, vadul és ritmust nem is követő, mélyhangokat kalampírozó alak illúzióromboló mozdulatain már csak röhöghessünk egy jót.)
Meg Zámpó Árpy, a tesójának a ruhájában, ami messziről, ránézésre is vagy hat számmal nagyobb volt rá... Áhh...

Egyszóval: Parasztvakítás.

FCs 2007.10.05. 18:40:00

márk a megyéből keményen néz ki. kaszting nélkül, fotó alapján bekerülne jackson készülő hobbitjába.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2007.10.05. 18:41:20

A Kaszás Attila - Rúzsa Magdi duett akkor is mentette az egészet...

eziskamu 2007.10.05. 18:58:17

Szegény Hofit minek kellett belerángatni. Ki volt az az idióta "mellette"?

eziskamu 2007.10.05. 19:02:54

reach: Volt már dúrvább is, a rtl-en valamelyik déli műsorban olyan szintivel volt egy nagyon amatör csapat, aminek legalább 3 billentyűje hiányzott :)

reach (törölt) 2007.10.05. 19:12:13

Sushi 2007.10.05. 18:14:38
most mondjam? :(

Igen, azért van ez a hely asszem. : ) Én például kíváncsi vagyok a véleményedre. : )

eziskamu 2007.10.05. 19:02:54
reach: Volt már dúrvább is, a rtl-en valamelyik déli műsorban olyan szintivel volt egy nagyon amatör csapat, aminek legalább 3 billentyűje hiányzott :)

Számomra a tegnapi műsor mélypontja a Jimmy-s volt. Soha nem gondoltam volna, hogy - a családi produkciók után - frankón sajnálni fogom szerencsétlent. Mert hány olyan nevenincs senki van, aki legalább olyan szar zenét csinál mostanság, de még hangja sincs? Csipa, meg a mulatós-rock. Csak lekéne szedni a gitársávokat és mehetne a Fásy-Mulatóba, hogy "Félember vagy asszony nélkül" vagy mit tudom én, hogy mi a szöveg. Stúdióban bezzeg kikevernek belőle valamit, de élőben... Uhrin Benedek hozzáképest Bruce Dickinson.

Aztak*rva... :'''''''''DDDDDDDD Videót nem tudsz esetleg erről mutatni? : DDD

Pistike_ 2007.10.05. 19:19:43

Szánalmas volt, de gondolom sokkal olcsóbb, mint egy nézhető 10 éves filmet berakni ...

eziskamu 2007.10.05. 19:22:16

reach:
Nem tudok sajna, arra emlékszem, hogy ez ilyen gitárhoz hasonlóan, pántos, nyeles szinti volt, de sem az előadókra, sem az időre nem emlékszem.

jukare 2007.10.05. 19:37:09

Többen tévedésben élnek: az énekesek produkciója az egymillió fontos hangjegyben mentek le anno, és ezzel a technikával jelenítették meg őket: en.wikipedia.org/wiki/Rotoscoping Tavasszal az American Idolban is volt egy ilyen, ahol a Király és Celine Dion énekelt egy közös duettet. Valahogy így kellett volna kinéznie: youtube.com/watch?v=OtMnwZKOtwA dehát a tívi kettő ezt is sikeresen eltolta...

Kyntea 2007.10.05. 19:54:52

21. századi technika? az melyik részben volt? nagyon kerestem, de tényleg. dublőröket odaállítani a messzi svenkekhez... nohát, nohát... tiszta behányás volt.
csendben megjegyzem magyarországon van egy cég, amelyik hologramos kivetítéssel foglalkozik. oda miért nem csöngettek be?
ezért a produkcióért én kérek elnézést.

gaston 2007.10.05. 19:56:13

A Rúzsa Magdi és Kaszás Attila duett akkor is nagyon jó volt!!!!!!!!!!!!!!

Sushi 2007.10.05. 20:16:01

reach:

Ha egy csatorna 10 éves, akkor ünnepel. Így a TV2 is. Kezdjük ott, hogy a 10 éves bulira nem hívták meg az eddigi összes műsorvezetőt. Még olyanokról is elfelejtkeztek, akik 1997-ben, az induláskor a TV2 képernyősei voltak... Szánalmas. Ennyit a TV2-ről. Itt abba is lehetne hagyni, ezt nem lehet sem meg, sem kimagyarázni. De még egy picit folytatom.

A tegnapi szülinapi adásnap egy fostalicska volt. A Nacsa-Bagi páros ült és felkonferálta, hogy mi jön. Budapest TV. Vasárnap adják az Irigyet is, ahelyett, hogy a szülinapon ment volna. Balfaszok.

Aztán a 10 nő. Nem bírtam sokáig nézni. Tilla nem tudott érvényesülni a műsor keretei miatt, így szart se ért, h ott volt Tilla, aki a Tilla. No Thanx. Áll a gyerek, mögötte a 4 másik ül, miért is? Sebaj, öten vannak, legyen. Aztán a beszélgetés. Tilla bemutat 2 gyereket az ötből, feltesz pár kérdést. Az énekes gyerek mond valamit, a másik meg áll mellette. A másik gyerek nem szólt egy szót se. Na akkor mondtam, hogy mi ez a fos? Ezen nincs mit nézni tovább,

így felnéztem a jobb felső sarokba, hátha utal valami az ünnepi napra. mit látok? TV2 logo. a standard. és hol a 10? vagy bármi, ami csak akkorra, csak oda? más szín pl., esetleg az induló logo? vagy a 10 év logói váltogatva (animáció)? lófaszt. Reggelig elemezhetném a tegnapi szégyent, de nem teszem, mert vszínű jön még egy RTL-es 10 éves adásnap is, s nem szeretném elmondani, mit kell és mit hogy nem szabad csinálni.

Nagyon várom már, hogy megkeres bennünket Várdy, s azt mondja itt párunknak: "fú wazze, én vagyok a vezér, tök jól látjátok a dolgokat, innen bentről persze, hogy nem lehet gyökeresen változtatni, a mutyik nagyrésze titokban mutyi, s a mutyihálózat létéből adódóan ötlettelen, antikreatív, Ti viszont kivülről, a néző szemszögéből látjátok, objektíven a dolgokat, ez kell nekem, vérfrissítés, fiatalítás - nem akartok egy kreatív csapatot összehozni, nem akartok egy tanácsadó csapatot összehozni??? nem akarjátok a TV2-t a nulláról felépíteni, úgy, hogy szabad kezdet kaptok? Üdv Várdy Zoltán" vagy vmi hasonló.

És akkor én erre azt mondanám, hogy de, és Január 1-től a himnusz után indulna az új TV2.

TV2.0

(álmodik a nyomor)

Paladin73 2007.10.05. 20:51:38

Előfordultak jó számok és jó előadók - de ez édeskevés volt ahhoz, hogy ezt a szart megmentse. (Ahogy Fábry szokta mondogatni: "nincs az a jó kakastöke pörkölt, amit ne lehetne egy csipet szarral elrontani". Hát ha még fordítottak az arányok :) ).

Ferót már méltattam másik topicban, de azért az is karcolta a fájdalomküszöbömet, amikor Soma a Megaszar korszakalkotó és egységteremtő voltáról értekezett.

reach (törölt) 2007.10.05. 21:16:05

Sushi! Nekem mindössze a rádiózáshoz van némi közöm, és annyit azért észrevettem már, hogy az ilyen helyeken, a "kreatívok" és a "zenei szerkesztők" és hasonló fontosságú szerepet betöltők úgy működnek, hogy: "Te igazgató úr, ismerek egy nagyon tehetséges embert, itt és itt dolgozott..." És hopp, oda is kerül. Tévéknél is így mehet ez, plusz jönnek a nagy igények: Legyen főiskolai végzettsége legalább, de minnél több diplomája, tanuljon Ámérikában, jöjjön haza valahonnan, ami nem kelet és majd akkor ő nagyon jó szakember, akit elismer a szakma, mert a fél baráti kör rá szavazott a "konferencián". Nagy szakember, ja.

És termékekben, brandekben, meg kimutatásokban beszélgetnek, tehát bevételmaximalizálás a cél. Mert kereskedelmi médiáról van szó. És hát elvárások vannak, ugye. Aranyközépútra egy rádió/tv sem játszik, biztosat akar. Ezért mindenki ugyanazt csinálja, csak más színnel, szaggal. Ami éppen a trend, ami olcsó és ami jó hatásfokkal dolgozik. Tehát valódi KREATÍV munka, kijelenthetjük: NINCS. Másolás, az van.

Most biztos rámtámadnak sokan, de azért az Árpa Attila frankón az utcáról ment be az RTL-hez anno, és voltak rendkívül perverz, agyament és szélsőséges ötletei régen, amit egy "tanult szakember" nem csinált volna meg és lám, nézett volt valamennyi produkció, s a fél ország arról mesélt, mi volt előző este az RTL-en. Az abszolút szemétkedő húzás az volt, amikor kitalálta, hogy majd beslattyog valahogy a BB-ház környékére és áramtalanít... Nem támogatom az ilyet, de ezen legalább látszik egy minimális kreatív szándék, ha kreatív ötletnek számít az, hogy hogyan b*sszunk ki a konkurenciával, undorítómód. Ez olyan sunyi dolog ugyan, de szerintem sokkal emberibb, mint "bréjnsztormingon" azon agyalni, hogy mitől fogjuk meg a 14-45-ös korosztályt, X és Y idősávban - hogy mégjobban elégedett legyen az anyacég, Németországban/Luxembourgban. Ez az inges-zakós médiaszakember dolog MAGYARORSZÁGON (!), gyakorlatilag egy gyár szintjére sílányítja a kereskedelmi tévézést és olyan végtermékei lesznek, amilyenek... És akkor magyaráznak "brand"-ről, meg "márkahűségről", meg "partnerekről", meg "értékesítésről", meg "nézőközpontúságról", holott valójában nézhető műsort kéne "kitalálni". És azt nem olyan ember fogja kitalálni, aki iskolában tanulta a szakmát, hanem aki maga is tévés volt, mélyvízben, sokáig.

Nem vitatom el, hogy baromi sok tanulás és tényleges munka állhat sokak mögött, akik PR-esek, meg kreatívok, meg az isten tudja milyen szakterületen dolgoznak a két nagy ker.tévénél... Én azt mondanám csupán, hogy a tévé ott kezdődik, hogy vannak emberek, akik csinálják (fizikailag) és azok, akik ott teret kapnak. Na az televíziózás. És ez nem feltétlenül köztévét jelent. Tárgyalóteremben beszélgetni arról, hogy másoknak mit kéne csinálni, az "termék-kreálás", tehát művi dolog.

Jön egy ember, akinek van egy jó ötlete - lásd USA -, legyen szó sorozatról, szórakoztótató műsorról, etc... És addig kilincsel, amíg valaki nem harap rá, nem lát benne fantáziát és nem próbálja a maximumot kihozni belőle. Pedig ott lehet aztán irtózatosat bukni - egy akkora piacon.

Itt mi van? Van egy IKO fedőnevű gyártóbázisa az RTL-nek, és van az Interaktív a TV 2-nek, és a vezetőség majd eldönti, hogy nyugaton mi vált be, tehát azt kell itt is csinálni... Ez nem kreatív munka. Kreatív munka az, ha bemegy az igazgatóságra egy "munkás" (mv, szerkesztő, operatőr, stb.) és kér 5 percet, mert szeretne valamit mondani. És akkor összeül a banda, és farigcsálják a sztorit. És megpróbálják és beleadnak apait-anyait. Az kreatív munka, csak rizikós. És kell hozzá egy KÖZÖSSÉG. Na és lehet vele bukni... Ja, hogy úgy nem tuti a haszon?! Ja, bocs. Elfelejtettem, hogy kereskedelmi tévékről írtam... Akkor gyártson mindenki ugyanolyan szart, trendek mentén, mindenki azt csinálja, és így belehet lőni a nézettséget kb-ra.

Úgyhogy Sushi, azt hiszem, Várdy úr és/vagy Kolosi úr soha az életben nem engedne olyan embert a közelébe, mint te, vagy én. Tudod miért nem? Mert nekik is van főnökük. És mert ezeknek a tévéknek egy bizonyos számot teljesíteni kell úgy, hogy az igazi tulajdonosi kör talán azt sem tudja, hogy itt is van csatornájuk, amíg nincs mínusz a számlán... Ha magyar tulajdonban lenne, de méginkább, ha NEM mammut-cégekről lenne szó, hidd el, Várdy - ha mást nem - a poén kedvéért rákattintana a nevedre, vagy épp SzabóZ-t, vagy Sixx-et hívná be, egy kis beszélgetésre. Hiszem, hogy érdekli a vezetőket az ide írok véleménye, csak nem mehetnek messzire. Van egy lánc, amit nem rághatnak el, mert szeretnének jövőre is egy jó autóban munkába menni. Kockáztatni meg nem mernek, mert ha buknak, híre megy - elég gyorsan. És ezért én őket nem tudom megvetni. Csak szar érzés valahogy, mégis - mint nézőnek...

ave 2007.10.05. 21:27:24

Az a szep, hogy a TV2 penzt akar a gagyi musoraiert!
En persze nem valaszthatok, a kabeltarsasag majd jol ramterheli.

Orosz Viktória · http://cogito.blog.hu 2007.10.05. 21:30:06

MAgdi és Attila duettje megmentette az estét... Egyébként nagoyn el lett szúrva sok minden, de a Fényév távolság... Csodálatos volt!

Sushi 2007.10.05. 21:54:32

reach:

uhh sorjában...

a bevételek maximalizálása szar műsorokkal, pocsék struktúrával, szar primetime-mal, hiányzó műsorokkal, másodlagos személyes aktivitás nélkül nem lehetséges. tehát amit írsz igaz, de tegyük hozzá: ezt csinálták eddig, s ez nem megy. tehát kuka. kreatív munka nincs, de nem azért, mert másolás van, hanem azért, mert a magyar mentalitás az elmúlt húsz évben sem változott: aki tehetséges, zseni, azt el kell nyomni, el kell zárni a forrástól, mert milyen az mán', ha majd ő mondja meg, amikor én vagyok a nemtomki... dögöljön meg, húzzon a faszba és egyébként is...

Árpa Attila nem az utcáról ment: az apja Árpa Joschi avagy József, a TV2 akkori műszaki és gyártási főigazgatója - ha más nem Attila a tv2 indulása elött a felépítés folyamatát láthatta, s ugye ismerte a szakmai közeget is, tehát nem lehetett hülyeségekkel megvezetni. no szóval nem az utcáról ment be, hanem fel volt vértezve mindenkivel szemben. 1. őt küldte valaki. 2. a sok internacionál rtl ürgének fingja sem volt semmiről széphazánkban 3. a magyar kondérközeli lófaszjóskák sem rendelkeztek azzal a háttérrel, ami az Árpa név (MTV), szal' hagyta mindenki a gyereket, hadd játsszon. ennyit az uccáról. Igenis le kel baszni a konkurencia áramforrását a nullára, ha mellette megoldható az is, hogy a konkurencia frekvenciáján a saját adója sugározzon az elkövetőnek. máskülönben csak faszakodás.

Aki ma Mo-n brandről márkahűségről célcsoportról beszél és nem primetimeról, audience flow-ról, az kb. annyit ért hozzá, mint az, aki ezt beveszi. és akkor ha hallják, bólogatnak. hát hogyne.

a "nagy" tévések 90%-a az usában is lófaszjóska, aki hazajön, h ő onnan jött, az azt jelenti, h megbukott oszt' jónapot.

Kurvára igazad van, kell egy közösség, egy cél, de kellenek a közösségnek sikerek, dicsfény, glória, elismerés, hogy büszkeséggel tölse el a dolgozókat, hogy ők (jelen esetben) TV2-sök. Anno kint volt minden emeleten az AGB grafikonja, hogy mennyire baszta szájba Lajosunk a Dáridóval az előző héten az RTL-t. Ez nagyon fontos.

Gyártás. Oks, szó mi szó, ha én lennék a lótuszfaktusz, mint gyártás sok ember ott maradna. Az elején tán mindenki. Kell a tecnikai lebonyolítás, főleg, hogy a nagy nézettség sok nagyköltségvetésű produkciót szül, sok ember kell, sok pénzért. Ők (nálam) maradnának és hidd el, sokkal szívesebben gyártanának jó, fasza, sikeres műsorokat mint a sok önmegvalósító, hisztis, dilettáns hölgyek (aláhúzva!!!) és urak rémálmait valósítsák meg. Mehet jól is a cucc, kevesebb munkával, több pénzért.

utolsó bekezdésed.
Azt hiszem, hogy Péter engedné. Ha más nem, informatív csatornán. De nincs rá szüksége. Amig hígfos a tv2, addig minek törje magát az RTL Klub?
:) Semmi dolguk nincs, a TV2 kaka, akármit csinálnak, jobbak. Pont. Aranyélet.

A számokat nem teljesíti a TV2: a nézettség számait nagyon nem. De ez az SBS-t nem érdekelte. Volt pínz oszt' hello. De a ProSiebenSat.1 Group más. Őket nem a pénz érdekli elsősorban, hanem a nézettség. Ezért van szarban Várdy. Ők az RTL csoportot akarják megverni, s ehhez keresik a receptet. Hogy plusz 1 000 000 euró vagy mínusz - pont leszarják. Ha Várdy nem hozza a hozzá fűzött reményeket, keresnek majd mást. S mi meg majd próbálkozunk annál. Az idő a mi malmunkra hajtja a vizet.

Várdy nem ujságírókat keres (sixx, SzaboZ), hanem elméket. Ha keres. Vannak is sokan, akik alkalmasak. Csak bátorság kéne. Na ez az, ami Várdyból jelen állás szerint hiányzik. Lehet, hogy meg vannak kötve a kezei.. Tartozik ennek, annak, ezzel, azzal. Vagy csak nem akar semmit. Nem tudom. A lehetőség mégis adott: lehet olyan tv-t csinálni, amit szeretnek az emberek. Lehet, de ez áldozatokkal és újításokkal jár együtt.

Hiszem, hogy lesz egyszer egy olyan vezetője a TV2-nek, aki mást akar, mint amit a sok éhes száj erőszakol/kiabál/kér/követel/mószerol/lobbizik a Lumumba utcában.

Tuti, hogy eljön még a mi időnk. Ha más nem, a digitális átálláskor. Időnk, mint a tenger. Nekünk.

De nekik?

()-ben jegyzem meg, hogy nagyon értékesek a hozzászólásaid... :)

mentenbeszarok 2007.10.05. 22:16:35

teljesen köcsög ez a várdy faszi, már jó sok mindent elbaszott, gondolja valaki, hogy a beküldőtt videók meg a válasszunk csütörtök esti filmet "akció" bejön?
ad a szarzsák magának 3 évet, kár hogy nem letöltendőt! picsába ezzel a fasszal meg a seggnyalóival!

GGG77 2007.10.05. 22:23:32

"Nem vitatom el, hogy baromi sok tanulás és tényleges munka állhat sokak mögött, akik PR-esek, meg kreatívok, meg az isten tudja milyen szakterületen dolgoznak a két nagy ker.tévénél..."

Csak az a baj, hogy a kertévéknél most ők az atyaistenek, a műsorkészítőknek kuss a nevük.
Tartják a nagy semmitmondó pávörpojntos prezentációkat, ami kb egy Amway hálózatépítő workshop (ez milyen szó vazz...) színvonalát üti meg, és elvárják, hogy te is így gondolkodj...

GGG77 2007.10.05. 22:25:44

Ja, tényleg, "beküldött videók".
Olyan műsor volt már, a Csíííz. Nem baj, majd Liptai elvezeti újra, Forgács Gábor meg úgyis ráér, valszeg.

dr66 2007.10.05. 22:54:54

nekem bejöttek a duettek vazze,a többit meg lesz@rom.

arvisura · turoczi.blog.hu 2007.10.05. 22:56:57

Addig nem lesz itt színvonal, meg "nézőfogó", amíg a csóróknak csak a földi sugárzott adásokra futja.
Aki csodálkozik a dekádos ünnep nívóján az nem emlékszik a szupersztárjainkra: Győzike, Annácska, meg a sok raccsoló, sukk-sükkölő ripacs.
Ami a dietteket illeti: a kegyeletsértést jogiúton is meg lehetne futtatni, ha már a jogdíjat nem is kell megfizetni.
Ócska lapos és ízléstelen dolgok egymásután.

szomoruszamuraj 2007.10.06. 00:23:54

Nekem konkrétan a gyomrom forgott ettől az egésztő. Hogy a kurva annyába jön ahhoz valami tapló, hogy halottakat rángasson elő a kibaszott nézettség miatt? Mondjuk Kaszás családja mit szólt ehhez? Mert itt kurvára nem arról volt szó, hgy csinálunk egy Kaszás emlékműsort, hanem arról, hogy felhasználjuk a kurva műsorunkba(ami egyébként kibaszott gagyi lett).

A másik amin viszont már sírtam a röhögéstől, az a Lola nevű kislány. Illetve nem is ő, hanem a mögötte "játszó" zenekar...A basszusgitáros konkrétan slappelt-poppolt(he?? egy deka slapp-popp hangot nem hallottam a dalban, de megkockáztatom még basszer effekt sem volt), a dobos-és most kurvára figyeljetek-: ÁLLVA dobolt! MUHAHA.

reach (törölt) 2007.10.06. 00:51:10

Sushi 2007.10.05. 21:54:32
"uhh sorjában..."

bocs, a hosszért

"a bevételek maximalizálása szar műsorokkal, pocsék struktúrával, szar primetime-mal, hiányzó műsorokkal, másodlagos személyes aktivitás nélkül nem lehetséges..."

Azért voltak próbálkozások. Hogyan verjük át a fél reklámipart, majd nevezzük ezt el, valamilyen "új számítási módszernek". Meg másfajta értékesítési rendszernek. Szerintem, ezért IS hulltak fejek a Róna utcában.

"kreatív munka nincs, de nem azért, mert másolás van, hanem azért, mert a magyar mentalitás az elmúlt húsz évben sem változott"

Szláv emberként én is ezt látom, egyetértek - csak egy nemzetközi cégnél, külföldi tulajdonossal "magyar mentalitásnak" helye nincs.

"Árpa Attila nem az utcáról ment..."

Ezt nem tudtam. Ma is tanultam valamit, kösz! : ) Úgy emlékeztem, hogy valahol arról mesélt, hogy ő bement az RTL egyik irodájába, aztán a munkafelvételre jelentkező csajokat rendre meghúzta, s lévén nem ő volt az illetékes, nem is értesítette őket. Tévében mondta. Büszke volt rá. Pff.

"Aki ma Mo-n brandről márkahűségről célcsoportról beszél és nem primetimeról, audience flow-ról, az kb. annyit ért hozzá, mint az, aki ezt beveszi."

Pedig nagyon erre játszanak rá MÉG mindig a kettesnél. Ezekszerint még mindig nem ért volna el oda a józan paraszti ész?

"a "nagy" tévések 90%-a az usában is lófaszjóska, aki hazajön, h ő onnan jött, az azt jelenti, h megbukott oszt' jónapot."

Kovács Kristóf? : )

"Anno kint volt minden emeleten az AGB grafikonja, hogy mennyire baszta szájba Lajosunk a Dáridóval az előző héten az RTL-t. Ez nagyon fontos."

Ühüm. A mondatodról beugrott, hogy tulajdonképp máig nem tudom, minek volt köszönhető, hogy levették a képernyőről. Talán túl sokat akart már a Lajcsi. A furcsa az, hogy az m1-en közel nem nézték annyian, mint a TV 2-n. Valahogy, ha nagyritkán egy műsor - legyen akármilyen jó / vagy igénytelen, de népszerűnek vélt - az mtv-re kerül, nem nézik 1 milliónál többen. Ennyien elfelejtették, hogy van 1-es is a távirányítón?

"Azt hiszem, hogy Péter engedné. Ha más nem, informatív csatornán. De nincs rá szüksége. Amig hígfos a tv2, addig minek törje magát az RTL Klub?"

Például, hogy tükörbe tudjon nézni.
Bár, ő "csak" programigazgató. Ha jól tudom, még mindig itt van a luxembourgi (?) manus, a szomszéd irodában - mint vezérigazgató. Dirk Gerkens (?), azt hiszem. Igazán nem szeretnék hirtelen pálfordulásba átmenni, de az RTL méglejebb megy, mint a TV 2. Mónika/Balázs/Szeszélyes/újkori Gálvölgyi/Győzike/hongkongi-vietnámi-laoszi-kambodzsai akciófilmek teljes trilógiája... Én nem tudom, mekkora szakember az ex-Fókuszos progi-igi, de hogy a taljándörögdi ketteszámú italbolt vásárlóközönségének ad le műsorokat DÖNTŐ TÖBBSÉGBEN, az biztos. Nem nevezném ezt tudatosnak, inkább szintén rizikómentes program-menedzselésnek. Beálltak egy standard szintre. Tudják, mi vakít a parasztnak, a kisebbségeknek, a BAZ és a két KUN, meg Békés megyeieknek, a pesti agymosott pláza-tiniknek, a kicsit értelmesebbnek és tolja az arcába, ezerrel. Néha csinálnak valami "nagy szabásút". Ami idén például a Ki Mit Tud újjáélesztéséből fog állni - bizonyára szigorúan a Nagy Fogyás ellen, természetesen. Kolosi azt hiszi, még mindig 2000 van. Hát nem. Szóval, SZERINTEM igazán rászorulna az RTL-re, hogy valaki odahányjon az LCD monitor, a bőrfotel, a százezres toll és az egér közé, az asztal közepére, hogy: Péter, ugye te sem nézed a csatornád? Nehogy visszajöjjön a Cabernet Sauvignon...

Az RTL-ről, ha tehetném mindenkit kirúgnék a képernyőről - s egy hétig menne a klipklub inkább -, kivéve Erős Antóniát meg Vágó Istvánt. Na ők azért csinálják a tehetség és a tudás mellett, mert szeretik is csinálni.
A Palikkal várnék augusztusig... A Hungaroring vasárnapi adásideje előtt 1 perccel rúgnám ki, SMS-ben. Akkor úgy sincs adásban, s így az "ő" versenyére sem tudna figyelni, a vezérigazgató úúúúr...

A zárojeleset pedig köszi! : ))

baum · http://reflektor.blog.hu 2007.10.06. 01:08:18

Hát istenem, milyen 10 éves szülinapi műsort csináljon a csatorna, ha nem olyat amilyen az a 10 év volt. Pont akkora trágya volt, mint bármikor amikor odakapcsolok. Csak 5 percekre néztem bele, akkor is csak azért, mert a beharangozóban láttam, hogy Jimbo is felbukkan újra és próbáltam elképzelni, hogy a kivetített verzióban már egy photoshoppal javított arcélt álmodnak neki a trükkös tv2-ös stylistok.

Viszont furcsa vízióim támadtak miközben arra jutottam, hogy a Nap-Kelte is mostanában ünnepli a 20 év körüli születésnapját. Ott még lehet csodákra számítani. Aczél Endre befonja Lakat T. haját, miközben Orosz Józsi egy hologrammal előcsalt Saddam Husseinnel csinál kemény mélyinterjút a szállodai szobájában. Verebest az össztűzben 3 másik kivetített Verebes kérdezgeti saját magáról (bár ez lehet, hogy már volt).

És kínzó rémképek egész sora van még itt előttem...

tonton 2007.10.06. 01:08:43

jukare - azon a vidin egy prézli immitátor "énekel" play back-et...csávó alig hasonlít a korai királyra....

Primavera 2007.10.06. 01:39:01

Nekem tetszett, Például Létay Dóra a miniben, meg a csizmában. :)

sixx · http://comment.blog.hu 2007.10.06. 03:58:34

kicsit megkésve ugyan, de mentenbeszarok kolléga két kommentjét moderáltam orális szexre való felhívás miatt.

dark future · http://www.andocsek.hu 2007.10.06. 04:39:38

RE: jukare 2007.10.05. 19:37:09

"Többen tévedésben élnek: az énekesek produkciója az egymillió fontos hangjegyben mentek le anno, és ezzel a technikával jelenítették meg őket: en.wikipedia.org/wiki/Rotoscoping"

Egy nagy f...enét.

Olyant a hőskorban használtak, még a cgi előtt. Most computerrel (jó gagyi módon) körbe voltak maszkolva az alakok a közeliken (a hajaknál iszonyatosan látszott, hogy nyestek belőle), a nagytotálokat és a darus felvételeket meg dublőrök nyomulták. A sok zombi meg örült nekik a nézőtéren :-).

Beszarás egy cég ez a TV2... Hullagyalázók.

Gabba 2007.10.06. 08:13:11

Egyszerűen nem értem: ha tényleg ilyen szar volt, miért néztétek végig?
Én már az idejét sem tudom, mikor néztem a TV2-n "műsort", tudomásul veszem, hogy ennyire futja tőlük, kész, passz, nem idegesítem magam miattuk. Annyi adó van még, azt nézem, amelyiken nekem tetsző film van, oszt jónapot.

cézé 2007.10.06. 13:47:51

Az a Márk nevű sztár a rokonság milyen fokán áll Zsákos Frodóval?

dark future · http://www.andocsek.hu 2007.10.06. 14:35:09

RE: Gabba 2007.10.06. 08:13:11

Dehogy néztük végig (legalábbis én nem). Belenézni viszont kötelező volt, mert fúrta az asszonyka oldalát a kíváncsiság, hogy akkor ezt meg mégis hogyan lehet műszakilag :-)

Gabba 2007.10.06. 16:04:58

Oké dark, akkor viszont részvétem ;-)

Dem 2007.10.06. 16:11:46

Én ugyan laikus vagyok, ami a televíziózás csínját-bínját illeti, annyit azonban el szeretnék mondani, hogy meglepődtem, sőt mi több, szégyenkeztem emiatt a műsor miatt. Nem elsősorban azért, milyen ostobán festett az odavetített alak, miközben még én is felfedeztem a dublőrt a közeliken, vagy mert szokás szerint mindenki playback-elt, egész egyszerűen azért, mert ízléstelennek tartom az egészet. Bármennyire is szép volt példának okáért a Kaszás Attila-Rúzsa Magdi duett (én ugyan nem láttam, a műsor első felét néztem, aztán nem bírtam tovább), nekem a gyomrom forgott attól, hogy egy olyan embert vetítenek oda, aki nemrég halt meg, hát már semmi sem szent? És ezt az egészet "mennyei duett"-ként aposztrofálni? Ez azért már sok...Ennyire nincs a TV2-nek nézettsége, hogy halott művészek gagyi módon való visszavarázslásával tudják csak maguk elé vonzani a tisztelt nagyérdeműt? A legtöbb pár olyan rossz volt, hogy csak tátottam a számat, Hofi Géza mellett meg sem láttam azt a is ugrándozó hooligan-t, aki ripacs módon próbálta utánozni a komikus hanghordozását (megjegyzem, kevés sikerrel). A műstílusú, hipertrendi gyerkőcök, akik bambán csattogtatták az ujjaikat a háttérben, miközben egyikük az Áll meg, kislány-t nyavalyogta már kifejezetten nevetséges hatást keltettek, mintha két külön szám menne, ugye senki sem gondolta komolyan, hogy ez így működni fog?Létai Dóra pedig véleményem szerint egy harmadosztályú színésznő, aki a saját kis sorozatában még nem szúr szemet, de hangja nem lévén énekeltetni nem kéne, ha nem muszáj...A TV2 színvonala lassan nem süllyedhet mélyebbre. De aki ilyen műsorokat gyárt, az megtehetné, süllyedjen a föld alá és mélységesen szégyenlje magát!Vagy nézze végig, amint az ő elvesztett rokona énekel duettet Győzikével valamelyik kereskedelmi csatorna varietéjében!

Sushi 2007.10.06. 16:32:03

dr66 egy elégedett néző :)
nincs minden veszve! :DDD

Sushi 2007.10.06. 16:36:17

KK nem onnan jött, hanem oda ment, gyakornok volt :) tehát nem "ÁÁÁmérikában voltam és azóta én szarom a spanyolviaszt", hanem az apukája lehetővé tette, hogy kint megtudja, mi a tuti
de legyen igazad, kivétel erősíti a szabályt

...bár Ő nem az "amerikában voltam, szeressetek"
kategória, hanem fogta magát, és Jay Leno műsorába ment el körbenézni, megkérdezte mindenkitől,
hogy mit csinál ott, ki a főnöke és csinált ebből egy táblázatot, s tudta, hogy működik
professzionálisan, a legjobb hatásfokkal a folyamat. ezt meg kellett tölteni faszályos
tartalommal, lett a Fábry és akkor mi meg nézzük. bejött.

az rtl ebben a fosban a köznépnek szól. kvázi közszolgálati funkciót lát el. a lényeg pont az,
hogy ezzel belőttek egy bizonyos nézettséget is és azt tartják is. ami jobb, mint a tv2-é. De ha a
tv2 kezd vezetni, ők ezt akkor is megtartják, mert ők a piacvezetők, ez hozza a pénzt - jó ez így.
ezzel viszont nekünk is lehet mit kezdeni: sokminden nekik nem fér bele, ami nekünk igen.

egyhét klipklub jó hekk, de ehelyett mehet a műsorfolyam, kampány a váltásról és jelen időben best of rtl 10-zel - leállás-mentes átállás... ahogy anno, amikor a konténervárosból átköltöztek a Fehérvárira, vagy aztán a kampónyába... , persze amit Te mondasz, az is okés, de a klipklubot akkor meg kell szakítani Fábryval meg Barátok Közttel..

Palik egy nehezebb történet.

1. volt MTV-s, aki 15 -25 éve egy nem-olcsó mikrofonnal beúszott egy vizilabda mérközés közvetítés kapcsán a medencébe, s interjút készített. Vicces volt, ahogy néha sercegett a mikrofon. :D Nem volt ez anno megszokott. :)

2. A Hungaroring vezérigazgatóját nem rúgjuk ki, hanem elmondjuk neki, hogy merre az annyi.

3. Héder Barna, Kolosi Péter

4. Amikor Palik közvetíti a futamot, van benne valami egyéniség, sokszor ismétel általa fontosnak
tartott szavakat pl., és ez jó. ha hülyeségeket beszél, az mégjobb.

5. Marsi Anikó a felesége

6. szeretnél access all areas passt a nyakadba? :)

A zárójeles a frankó, nagyon szívesen. ;)

Sushi 2007.10.06. 16:42:30

napkelte
Havas+Forró most is jó lenne
ott voltam az indulás napján a Moviban, lehettem vagy 8 éves. A McDonalds adta az üdítőt, fél literes pohárból ittuk a nedüt.. ejj ejjj ejjjj

Sushi 2007.10.06. 16:44:47

Dem, szokás szerint? nem playback-kel mindenki...
Én sem néztem, de néha, mint ex, odakapcsoltam..
Rúzsa Magdolna szerintem élőben nyomta.

Dem 2007.10.06. 18:53:02

Kedves Sushi!
Ha így van, én kérek elnézést, nyilván előadótól is függ a dolog, mindenesetre abban gondolom egyetérthetünk, hogy az élő éneklés manapság ritka, mint a fehér holló!:)

cyan 2007.10.06. 22:01:24

Drága barátaim, itt nagyrészt mind!
Nektek szólok, cyan rokonaként...
Úgy látom számotokra nagyrészt vörös posztó a tv2. Ez normális, mert az utóbbi időben már rég nem azt tette, amit egy ker.tv-től elvárnánk, de kérdem én: akkor mi a francnak nézitek? Miért kínozzátok magatokat, ilyen szar műsorral? Egy régi ismerősöm jut rólatok az eszembe, aki pap volt és mindig azt mondta lemondóan, hogy már tízedszerre sem tudom a playboy magazint pironkodáős nélkül végiglapozni. Ugye milyen álságos.
Tegyétek meg, drága barátaim, hogy mostantól kezdve leragasztjátok a távkapcsolótokon a tv2-es gombot és messze elkerülitek a csatornát és helyette letoljátok a gatyátokat és a tükörben a pattanásos, kopasz s.gg.teket nézitek.
Barátsággal, Cyan rokona

KékFény6 2007.10.07. 01:35:14

A tv2-nél én azon csodálkozom, hogy rendre "elengedi" a nagy nézettséget hozó embereit. Pl. Vágó ott kezdett, nélküle nem lett volna a LÖIM az ami, de elengedték. Aztán nemrég Gundelt, Szulákot, akik a legnézettebb műsorokat vezették. Az RTL-nél nem nagyon emlékszem ekkora hibákra.

Megdobbent 2007.10.07. 02:16:27

Ohoho, hogy mennyien neztetek ezt a fost :) Jomagam a kozelebe sem mentem, de itt azert latom van egy-ket ruzsat mindenhova, ha beledoglunk is tipus :> Nah, akkor remelem nekik eletuk legjobb elmenye volt, es ezen a szinten tul nem is jut semmi mas. Egyebirtant teljesen jo szociologiai tanulmany a komment olvasas, mar ameddig a magamfajta birja :)

Sushi 2007.10.07. 03:01:14

Cyan, szeretem a tévét, mint műfajt. mármint a televíziózást, ezért nézem. azért a tv2-t, mert az rtl semmilyen. a tv2 legalább szar. :)

jah, tanulni, tapasztalni leggyorsabban meg leginkább más(ok) hibájából lehet. teccikérteni?

na jó, mazochista vok :)

Sushi 2007.10.07. 15:36:23

illetve Cyan rokona :D

sixx · http://comment.blog.hu 2007.10.07. 17:55:15

nem írtam, hogy keletnémet.

Bajusz. 2007.10.08. 10:58:25

Sziasztok! Ide még sose kommenteltem, de néhány subbás kollega szerint a kritikám ide kívánkozik, hát bemásolom ide is... Tegnap Önsanyargató Estet tartottam, és megnéztem a TV2-n a Páratlan Párok – tíz év tíz nő című műsort. Hát kérem. A TV2, és úgy anblock a kereskedelmi televíziózás 10 éves kis hazánkban, amit joggal lehetne szépen megünnepelni. Ehhez képest a TV2 összehozott valami olyan nézhetetlenül szar műsort, hogy tekintsetek rám hősként, amiért végig bírtam nézni csak azért, hogy ma itt beszámolhassak róla. Először is. A műsort Tilla Tilla vezette, ami nem is lenne rossz választás, ha szerencsétlen tudná, hol a kamera, és nem vágnák meg a dumáit. Próbált jópofizni a 10 nővel (Liptai Klaudia, Stahl Judit, Létay Dóra – ha valaki nem ismerné, a Jóban Rosszban „sztárja” – stb.), de fél percben nem lehet mély interjút csinálni, ez belátható. Viszont a „beszélgetések” közötti műsorszámok… Páratlan Párok című műsorban valóban páratlan és lehetetlen párosokat hoztak össze, szárnyaló fantázia és a technika segítségével, illetve voltak olyan műsorszámok is, amikor az adott év legnagyobb slágerét énekelte valaki egészen más. Első produkció Gáspár Laci és Cserháti Zsuzsa kettőse volt a „Kicsi gyere velem rózsát szedni” című számmal, még úgy érdekes is volt, Lackó beledobta a megasztáros hajlításait, Cserháti meg egy kb. 30 éves felvételről nézett a kamerába, de tényleg úgy tűnt mintha ott lenne. Itt még bíztam. Viszont aztán jött az év slágere, Ákos – Ilyenek voltunk, amit megrökönyödésemre A NOX-os Péter Szabó Szilvia adott elő, és már ott halott volt az egész, hogy egy sima karaoke-alap ment alatta, kamuzenészekkel a háttérben (egyébként végig, amikor ilyen műsorszám következett), és Szilvi nem bírta levetkőzni valódi énjét, ugyanúgy hozta a NOX-os ringatódzó mozgását, mintha saját bandájával playbackelne. Ekkor már azért szörnyülködtem. Következő műsorszám: Ihász Gábor a No Thanx-el együtt énekelte az Állj meg kislányt. (hatásszünet, ezt most így ízlelgessétek). A „zenekar” bárszéken a háttérben mélabús emo-arccal, Ihász meg a régi felvételről odamontírozva, mellette a frontember szétesik a rángástól, mint Szikora Robi, és énekli ugyanazt a szólamot, hamisan. Legalább megtanulhatta volna. Aztán a sokk: Márk énekli a „Bolond aki sír” TNT slágert. Barátnőmre néztem, ki az a Márk!? És miért énekel? Miért nem inkább autóvillamossági szerelő, hogy baszná meg az áram!? Bármelyik karaoke-bárban különb produkciót hallhat a nagyérdemű, közeledett a katasztrófa… (Elnézést, ha nem időrendben haladok, de kavarognak még az emlékek.) Jött Oroszlán Szonja, merthogy a Valami Amerika évében járunk, riport, amíg átöltözik, Rúzsa Magdi nyomja a főcímdalt. Méltatlan, hogy ekkora tehetségre ilyen stílusgyakorlatnak is szar számot adnak feladatul, viszont ami utána jött, az konkrétan fájt. Szonja („Víziszonnya”) egy lehetetlen párost alkotva Máté Péterrel (MÁTÉ PÉTERREL!!!!) elénekli az „Ez itt az én hazám” című számot. Na most. Máté Péter azt hiszem vitathatatlanul a magyar könnyűzenei élet non plus ultrájának a csimborasszója, hogy jön ahhoz bárki is, hogy tv-műsorban vele együtt elénekli bármelyik számát!? Főleg így! Mert hamiskás, meg nyávogós, ezt eddig is tudtuk a Micsoda nő ez a férfi meg hasonló számokból, de hogy fekvést vált versszak és refrén között, az súlyos vétek, főleg, hogy Máté Péter ilyet sose tenne. Nem baj, ha nem tudja elénekelni, de akkor nem kell odaállni, hogy „mehet”. És ez még fokozható. Mert volt még Komár Laci is, aki először Létay Dórával „énekelt” duettet (parancs - művésznőt likvidálni) – Váczi Eszter & Bery: Egyedül – aztán egy „lehetetlen páros” keretén belül saját magával énekelte a Postakocsi című, hangsúlyozottan kantri számot. Megdöbbentő, hogy egyesek milyen könnyen rávehetők arra, hogy saját magukat parodizálják, illetve hogy bohócot csináljanak magukból. Laci ilyen, semmi kétség. Ja, közben Csipa énekelte Hofival együtt a Lazítanit, saját bevallása szerint még sose csinált ilyet, mire őrült taps és hujjongás a válasz a közönség részéről, nyilván ők is érezték, hogy ez most történelmi teljesítmény volt. A 10 nőből megjön az egyik, Soma Mamagésa. És hozza jól bevált formáját, sőt elsüti a poént, hogy még énekelni is fog, amiből is ki fog derülni, hogy a szíve örökké a vasúté (jegyezzük ezt meg, fontos lesz még). Aztán jött egy kicsit morbid rész, Rúzsa Magdi Kaszás Attilával énekelt duettet, amivel két baj van. Kaszás Attila nemrég halt meg, talán hagyni kellett volna még ülepedni az emlékét. A másik, hogy a művész úr nem énekes, Magdi viszont baromira az, ráadásul tök ismeretlen számot nyomtak, amiből megint valami egészen faramuci sült ki. És még mindig nincs vége, közeledik az apokalipszis. Merthogy az interjú után (nem tudom már ki volt soron, de lényegtelen) újabb műsorszám, és egy szám erejéig megelevenedik a képernyőn….Zámbó Jimmy. És hogy teljes legyen a katarzis, lehetetlen párja Márk, akiről valaki mondja meg végre, hogy ki az!? És énekli a királlyal együtt, hogy Szeress úgy is ha rossz vagyok, és nem jön az áramszünet. És ha felocsúdtunk a kábulatból, akkor hallhattuk, amint Tilla megkérdezi Márktól, hogy „és neked is van ilyen magas hangod, mint Jimmynek?” mire a válasz, hogy „hát talán ennyire magas nincs.” És ülök, és nézem, hogy mi van!? Arca van a gyereknek, az egyszer biztos. Ezután jött az év slágere, aminek valamiért a Zanzibár Szerelemről szó sem volt című nótáját választották, amit persze a TV2 egyik prominens arca adott elő, mit adott elő, elüvöltötte szó szerint: Nagy Feró. Na most, ha éltetek már szart… megint csak a karaoke bárok hangulatához tudok nyúlni, mint hasonlíthatóhoz, de ez még arra is rátett egy lapáttal. Komikus volt, és szánalmas egyben. Ja, Nagy Feró. Az ős-Beatrice is képviseltette magát egy páratlan párosban, Lolával énekelték együtt a „Gyere kislány, gyere” című számot, és a végére befutott Nagy Feró is élőben, ott álltak egymás mellett Lola, Nagy Ferő alive és Nagy Feró 1976-ból. Szemeket behúnyni, és élvezzétek a látványt. Nagy Ferótól természetesen megkérdezte Tilla, hogy milyen volt Lolával énekelni (nem inkább fordítva kellett volna?) mire Feró: „Jó kis csaj, hát most mit mondjak?” És akkor kanyarodjunk vissza Soma Mamagésához. Mert ugye énekelt ő is, hát énekes, istenem. Csipával a Micsoda nő ez a férfit adták elő, hogy hogyan (szarul), azt most hagyjuk. Viszont Soma néni kitett magáért, ami az öltözködést illeti. A vasutas utalásnak megfelelően Piros mozdonyvezetői tányérsapka, alóla kilóg az oroszlánsörény (nyilván oroszlánszaggal párosulva), pepita testhezálló felső, tűzpiros blézer extra válltöméssel, és fekete cicanadrág. Frenetikus látvány volt, egy vizuális cunami. Hogy teljesen kerek legyen az este, a szerkesztők frappánsan a „Különös éjszaka volt” című számot választották befejező számnak, amit ugye Sárosi Katalin énekelt anno, most is megidézték kivetítve, de a párja nem más, mint az IrigyMirigyes Sipos Tamás, ami megint olyan eklektikus képet eredményezett, hogy majdnem magam alá hugyoztam. A tanulságot mindenki vonja le magában. 2007.10.05.
süti beállítások módosítása