Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Milyen magyar zene lesz az MTV-n?

Magyar adón magyar zene

2007. szeptember 29. 13:25 szabóZ 82 komment

Már csak kettőt kell aludni (meg aztán jó korán felkelni, hiszen hétfőn hatkor indul az adás), hogy nekünk magyaroknak is legyen saját Music Televisionünk. De mégis milyen magyar előadók, zenekarok tűnnek majd fel a híres logó alatt, mégis kiket hallgathatnak azok, aki unják már a Vivát és a még kisebb kábetévék éjszakai emelt díjas tévéwurlitzereit? Tankcsapda vagy Judy? Watch My Dying vagy Lola? Ákos vagy Amorf Ördögök?

Némi támpontot adhat az MTV egyelőre virtuális zakatoló szelektorának listája, ami ezúttal a múlt hét tíz legtöbbet játszott magyar slágerét köpte ki. Vagyis ezeket a számokat játszott volna orrba-szájba a magyar MTV, ha nem csak hétfőn indulna.

1. The Moog: I Like You


2. Heaven Street Seven: Tudom, hogy szeretsz titokban


3. Neo: Absolution


4. Magna Cum Laude: Színezd újra


5. Sziámi: Boldog-boldogtalan


6. Quimby: Sehol se talállak


7. Brains: We Play


8. Suhancos: Mintha tudná merre menne


9. Szilárd: Egy más világ

(Erről a számról sehol nem találtunk semmit. Biztos bennünk van a hiba.) 


10. Vad Fruttik: Sárga Zsiguli

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MiZo81 2007.09.29. 13:57:01

Én pedig biztosan nem fogom nézni!

Hajrá Watch My Dying!!!

Kyntea 2007.09.29. 13:59:30

meg Winkler Robi interjúztatja Bódi Guszit? Meg XVI. Benedeket? Az MTV-n?

gemby 2007.09.29. 14:10:16

hát ha a nagy ellenáramúság kimerül abban, amit az emerkettő/petőfi képvisel, akkor nagyon jó világ lesz ez is.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2007.09.29. 14:13:10

"Hétfőn a visszaszámolást követően Gwen Stefani eddig Európában még nem látott új klipje, a „Now That You Got It” kerül képernyőre. A magyar MTV ezt közvetően stílusosan Ákos „Minden most kezdődik el” dalával kezdi meg adását."

forrás: est.hu/cikk/50303

Szmöre 2007.09.29. 14:18:37

Ákos? Nemá' bazzeg! Pff

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2007.09.29. 14:27:26

Kerestek egy olyan számot, ami a kezdésről szólt. Szóba jöhetett volna az Induljon a banzáj is. Ja, hogy az is Ákos? :-)

Bambano 2007.09.29. 14:41:46

Úgy látom, megint nem én vagyok a célközönség...

Hargita Nándor · http://sliceandsmile.blog.hu 2007.09.29. 14:46:54

aki már most be akarná állítani:

UPC:

CH47 - UHF49 - 695,25 MHz - MTV Hungary - zene - stereo - magyar

MajdnemAraya · http://azenwin10em.blog.hu 2007.09.29. 14:54:44

Ezt sem fogom nézni, ahogy a zmeg (vagy hogy a fenébe hívjk mostanában) sem nekem szól.

poisonborz 2007.09.29. 14:59:14

Most vágjatok pofán de szerintem ez a nagy öregek kivételével (Heaven, Quimby, talán még Neo) kivételével elég gyenge, személyes ízléstől függetlenül. Vagy klónok, vagy a 10 éve tipikus pesti ándergrándstíl droidjai.

weburafako · http://weburafako.atw.hu/ 2007.09.29. 15:29:22

Anno a Z+ is egy Ákos számmal indult. Nincs új a nap alatt, _Ilyenek voltunk_ már akkor is.

belga6 2007.09.29. 15:47:31

Azt árulja már el valaki - mert erről senki sem cikkez -, hogy hol látható majd a magyar emtívi. Nekem családi UPC van, akkor az európai MTV helyett jön? Vagy pluszban?
Ez a tizes lista egyébként nem gáz, persze én is tudnék jobb csapatokat elképzelni a csatornán.

Terlis 2007.09.29. 15:51:24

Ígéretes, legalábbis a vivához képest. Mondjuk inkább a végén vannak a jobb eresztések. A Moog szám és a magna cum laude (a klip viszont tetzzik) az nagyon nagyon gyenge, ahogy a quimby is teljesen érdemtelenül emelkedett ki a középmezőnyből, ámde ez a brains jó kis party szám, a suhancos egy igen értékelhető magyar rap, a vad fruttik klipbe meg majdnem én is bekerültem (nem volt jó a forgatás időpontja), szal nem nyilatkozok róla, mert érintett vagyok :P

Parasite 2007.09.29. 15:55:12

de miért kell elvenni az európait? felbasszák az agyamat nagyon, persze tudom, pont le vagyok szarva.

NemAnonim 2007.09.29. 16:03:41

A T-kábelnél az Európai helyén fog jönni.

Parasite: Azért, hogy a fix tv, a Z tv, a Budapest TV, Club Zone, Romantica megmaradjanak (legalábbis a T-kábelnél)... Teljesen igazad van...
A legviccesebb az, hogy még a digitális csomagba sem teszik be, ott is ezek a csasztuska tévék és távgyógyítók vannak... Szánalmas.

Parasite 2007.09.29. 16:59:06

ha van egy kis mákom, a t-home beteszi a külön rendelhető csomagba az mtv2 és társai mellé, de amilyen hülyék ez eszükbe sem jut.

darthwalk: nem kell beállítani, ott jön most az europe nekik, szóval ha az be van, akkor a magyar is be lesz, mivel a helyére teszik a nagyokosok.

grigorij (törölt) 2007.09.29. 17:13:57

Hát nem tudtam volna aludni, ha ezt az újabb szemetet nem teszik be a kínálatba! Jól mondjátok, szemét sorozatcsatornák vannak mindenhol! A Mezzoért köztiltakozás kellett, az sportrajongók nem kapják az EuroSport 2-őt, nincs Viasat History meg Viasat Explorer és így tovább. De egy olyan zenecsatorna, mely kimondottan egy réteget céloz meg (és akiknek kb 30 rádiócsatornájuk is van), na az kell!!!

Bombadil Toma · http://tomakonyha.blogspot.com/ 2007.09.29. 17:31:50

marhára "bírom" az olyan faszokat, akik olyas valamit fikáznak élből, amiből még egy másodpecet sem láttak!

wh_old (törölt) 2007.09.29. 17:32:35

UPC: "MTV Europe adása hazánkban 2007. október 1-jétől megszűnik és az MTV Hungary magyar könnyűzenei műsora váltja fel, ezért ekkortól a UPC minden érintett hálózatán az MTV Hungaryt továbbítjuk a csatorna helyén."

múvemáccsó 2007.09.29. 17:54:09

játszon:
toy divisiont,
ez a divatot,
colorstart,
yonderboi-t,
copycont,
Méheket,
Tudósokat,
Burzsoá nyugdíjasokat,
rózsaszín pitbullt,
korai örömöt,
zagart,

És mindent ami jó!!

de ne játszon:
Judyt, lolát, Cinit és minden előadót, aki csak a keresztnevén ismert

múvemáccsó 2007.09.29. 17:56:47

ja és Belga is legyen!!

dzsefi 2007.09.29. 18:27:48

12-ből hattal egyetértek múvemaccsó :)
de a postban muatott zenék is egészen biztatóak, úgy tűnik a Petőfi rádió (meg persze a radiocafé kicsit) után lesz egy másik, talán kevésbé kommersz zeneforrás.

szoply 2007.09.29. 18:45:16

Ugyanaz a kommmersz balkáni fostenger fog ebből is szólni, mint a petőfiből. Müller Péter baz+...bár ebből a 10-ből mind hulladék.

Shaq Baqoor 2007.09.29. 18:56:29

Hátizé...
Részemről mérvadónak venném a Sziget Wan2 és Bahia színpadainak felhozatalát (meg persze egy-két csúcsprodukciót a Világzeneiről, lásd PASO), a Hammer sátor magyar "élvonalát" (mint a sokat emlegetett WMD, vagy a Necksprain, a Stereochrist, a Superbutt vagy a Blind Myslef) meg a vidéki fesztiválok kisebb sátrainak line-up-ját. De már most borítékolom, hogy Easy Life Natural, Leukémia, Anselmo Crew, Realistic Crew, Bootsie Quartett és hasonló nyalánkságok JÓVAL kevesebbszer fognak előfordulni, mint a Moog, a Magna Cum Laude, a Tankcsapda, vagy akár a Yonderboi.

Ez is egy kereskedelmi adó, nézettséget akarnak, és ha elég hülyék, akkor birkákra igazítják a műsorstruktúrát, értsd: a nappali csúcsidőszakban ungárise csúcsszarok mennek majd valószínűleg, hajnali 1 után meg esetleg felengedik a Superbuttot a képernyőre az Easy Life mellett.

Ne legyen igazam!!

dzsefi 2007.09.29. 19:00:28

lol, utolsó két hozzászólás egymás mellett nem gyenge :)
szoply, komolyan kérdem: mit kéne játszaniuk a magyarok közül, ha ezek (vagy a Petőfi műsora en bloc úgy, ahogy van) fostenger? jungle-drumandbass és Marduk-jellegű metál, vagy mi?

skowwa 2007.09.29. 19:01:28

Jól beszélsz múvemáccsó.

dzsefi 2007.09.29. 19:09:18

helyesbítek: természetesen a saját és szoply hsz-ére céloztam, mint jópofa kontraszt, és nem karcosra. vele még egyet is értek, bár elfogult vagyok a "csúcsszarok" felé (quimby, colostar, 30y, zagar, korai öröm, jazzékiel, kiscsillag, punnani massif stbstb)

regula 2007.09.29. 19:24:40

Ez mind szépen és jól hangzik, de ehhez kellenének klippek....tv-ben nyugodt szívvel leadható, legalább a magyar átlagot hozó klippek....

Lery . · http://lery.freeblog.hu 2007.09.29. 20:28:50

okvetlenül csak magyar cuccok lehetnek benne..?

TaDaM 2007.09.29. 20:59:33

az egyetlen angol nyelvű csatorna az mtv:e volt, amit néztem. az isten faszának kell megszüntetni. :(

Ezmegki 2007.09.29. 21:17:01

Menjetek mán a picsába ezzel a 'petőfis playlisttel!' A "nagy zenei úttörő" még javában a megyei köcsögduda versenyről készített riportokat, amikor a rádiócafé már ezeket a számokat tolta!!! A petőfi csak ezt nyúlta le és nyúlja le most is!!!

El Condor 2007.09.29. 21:47:45

Akkor hallgasd a rádiócafét, és ne fikázd a petőfit!

pinbota 2007.09.29. 22:05:52

Én már régóta nem nézek tévét, de az agyam azt hiszem elszállna ha a szar magyar mtv-t az európai helyére tennék. Sajnos nagyon kevés hazai klippet láttam ami tetszik, a zöme egyenesen borzalmas.
Az is igaz, hogy az amerikai mtv-t sem adják, pedig az nincs tele ezzel a tecnós köcsögséggel amitől megforr az agyvizem, a magyarban viszont tuti gépzene lesz gépzene hátán. Ráadásul az MTV Europe angoltanulásra is jó volt mert a fiatalokat jobban leköti mint mondjuk a CNN.
Szal szerintem az európai helyett betenni egy nagyon elbaszott húzás, ilyenkor örülök, hogy ritkán nézek tévét, most nem vagyok olyan pipás, bár így is idegesít az emberi hülyeség.

szoply 2007.09.29. 22:07:51

nyunyi!

Nem azt mondom, hogy underground szarságokat kéne adniuk, de minden köcsögségnek határt szab az illem! Mi indokolja például, hogy 2007-ben nem tudjuk megkerülni a teljseséggel érdektelen HS7et, a mindig is gyenge Quimbyt, a buzzancs Neot, meg a többi szemetet az esztétikai mélypont kilencvenes évekből? Igaz, elég gyászos a helyzet, nincsenek jó (mainstream) magyar előadók, de annyira azért mégsem rossz a helyzet, hogy a honi underground hip-hophoz kelljen nyúlni...

Az én teljességgel PC megoldásom az MTV számára: amíg honfitársaink nem gyártanak elfogadható EU-szabvány popzenét, addig engedni szopni nékik a Steiner Kristóf kukacát, meg a kilincselést a Kultúrháznál, és nem lejáratni velük egy nemzetközi brandet. Óigen.

(Jaés, a Magna Cum Laude, bár szintén szophat, azért nekik legalább helyük van a tv-ben; az embernek van bnője, felesége, meg lánya meg nővére - rájuk is gondolni kell.)

madz 2007.09.29. 22:17:11

hát nemtom milyen lesz, de az mtveurope-nál biztos hogy jobb
már évek óta alig megy benne zene, az is fos
kb tizenhét éves korom óta nem nézem...
de az tényleg viccces hogy itt mindenki már előre fikáz mindent

Daverip 2007.09.29. 22:48:02

Ha egy kicsit rockosabb zenéket nyomatnak, akkor az már félig jó, a lényeg hogy ne Lolát meg hasonló kaliberű köpedelmeket adjanak. A fenti lista kezdetnek jó. Az MTV Europe-ért meg abszolút nem kár, nem fog hiányozni a sok "amcsitinédzserbutító" műsor mint pl.:my super sweet sixteen, trl, made, laguna bícs,stb.

Malachi 2007.09.29. 22:48:24

Tessék, UPC alternatívának itt a digitv. VH1, VH1classic, MTVbase, MTVhits, MTVeurope, MTV2, Mezzo, viva.

EnZsolt / Paszuly Pista, a derék zöldbablegény 2007.09.29. 23:26:17

Ejj ez nagyon jó lesz HS7,Quimby,NEO,Brains OH YEAH!!!

arx 2007.09.29. 23:50:40

Nem tudom mi a problémátok, az MTV Europe iszonyú lehangoló csatorna. Mindegy egyes műsoruk más MTV-től kapott felvétel, semmi egyediség a műsorstruktúra sem az igazi. Olyan az egész hangulata mint egy szellem-csatorna. Különleges események, interaktív naprakész információk elvétve vannak ,csak lökik az évekkel ezelőtt MTV usa ismétléseket. Annak idején mikor indult, voltak próbálkozások, de most már teljsen elvesztette lokalitását. Semmi olyan műsora nincs amitől is Europe-nak lehetne hívni.

telep gengsztere 2007.09.30. 00:20:10

ezek a klippek hót ratyik csak tuszkolják a szart de semmire se mennek!!én csak hiphopot nyomatnék meg reppet!!amerikai akkor annak ugy is kell szolnia!nem ugy mint az a szar viva!!a buzi kristófkával!csá csuma

8nobody8 2007.09.30. 00:23:59

eeeh ez biztos szar lesz, mutatja, az is hogy egyesek a wan2, bahia színpad (+ hammerworld hahaha.. mondjuk 1987-ben még komolyan tudtam volna venni a headbangelést) előadóit tekintik mérvadónak. Akkor lenne ebből vmi jó ha olyanokat játszanának, amik jó külföldi fesztiválokon vannak pl pukkelpop, SXSV, fuji rock festival,... De sajnos a magyar közönség az ilyen helyenken fellépő zenekarok 95%-áról még sose hallott. szóval csak szar lehet ebből.

(mivel magyar csak bénább lehet mint az MTV europe, ami teljesen nézhetetlen, ha nem vagy RNB és justin timberlake fanatikus. aaaaaaa radiocafé én a hives-ot 2003-ban már untam)

8nobody8 2007.09.30. 00:40:13

Magyar MTV recept:
-2 50 cent közé tegyünk be egy NOX-ot vagy no thankx-t
-az alternative nation nem lesz
-este 11-től "olvass össze a betűkből 1 szavat" betelefonálós műsor (á la VIVA)
-a "gazdag amcsi tinik hogy szórják a pénzt" műsor marad.

N.Zoli 2007.09.30. 00:41:51

Egy csomó magyar klasszikus volt/van, aminek soha nem készült klipje, esetleg egy gyeszora koncertfelvétel, tíz év múlva mikor kiégőben van a dolog. Ráadásul a 80-as évek videoklipjei, melyek itthon készültek, azok is mind felejtősek. Amúgy minden Niemand Nimród klipet forgat, Kiszel és gang meg a fasz tudja. Gondolom őket soha nem játszák majd, meg egy csomó mindent játszanának magyarból, aminek meg nincsen klipje. Olvastam itt följebb Rózsaszín pitbullt, szerintem nekik sincs, meg csak kihalkítva csúnya szavakat játszhatnák. A Tudósoknak egy klipjük biztos van, a "kislemezes" Apa kocsit hajt.

Médiageci · http://twitter.com/mediageci 2007.09.30. 03:19:58

Bassza meg a kurva UPC.

Nem mondom, hogy sok MTVE-t néztem az utóbbi években (kábé a 94-95 körüli lekódolt időszakban szoktam le róla), de mégiscsak meghatározta a 80-as és korai 90-es éveket számomra, ahogy gondolom sokak számára.

Ezt is ki kellett ütni egy nyilván ezerszer szarabb magyar változattal, ahogy a VIVA is jobb volt, mint a Z+, később VIVA+, aztán a valódit kiütve már csak kizárólagos VIVA nálunk (hogy a retro VIVA 2-t ne is említsem, de azt hiszem azt a németek nyírták ki).

A zenei TV-khez eszerint már biztosan nem fogok visszaszokni, marad a Winamp és YouTube páros.

Gondolom ezt is a 20 százalékban adott vérgagyi magyar klipek mellett 30 százalékban sík béna utcai nímandok interjúvolása fogja kitölteni, a maradék 50 százalékban meg Ágica fog győzködni mindet emelt díjas telefonálásra, meg megy a szokásos reklámdömping.

Flashy7 2007.09.30. 08:41:04

hát ez nekem mind szar. és amelyikről nem találtok semmit, az nem véletlen, az azért van, mert az még szarabb.

Médiageci · http://twitter.com/mediageci 2007.09.30. 09:11:20

Hmm, kicsit erős volt tőlem a fenti a nickem ellenére is, de tényleg nagyon szar, hogy mióta "nyugat" lettünk, egyre inkább tűntetik el a külföldi csatornákat, arról nem is beszélve, hogy itt faluhelyen ugyanannyiért kevesebb csatornát ad a UPC, és úgy tudom BP-n még a dekóderrel sem kell szarakodniuk az előfizetőknek, ergo nem a technológia, csak a lehúzás (több TV = több dekóder bérlet havonta) miatt vezették be itt.

Nem csoda, hogy egyre kevesebb fiatal beszél nyelveket, és sokan a netről töltik le szürkén a sorozatokat. Lassan minden külföldi csatornának lesz ócska magyar alternatívája (ami miatt kiveszik a kínálatból az eredetit, nehogy azt nézze a magyar), nem lepődnék meg, ha lassan a CNN-t is lekapcsolnák.

Dorkinc 2007.09.30. 09:54:59

hs7et szivesen hallgatom ;) na kiváncsi leszek 7fő reggel, ugyis korán kelek majd bekapcsolom ;)

Straeber Gyuri 2007.09.30. 11:28:48

hát ezek közül egyedül a Brains hallgatható...

ha meg már magyar underground hiphop akkor mér nem kezdetphiai vagy bankos???

a UPC meg szopjon le amiért bp tv-vel meg fixtévével veszi el a helyet az MTV Europe elől!!! grrr...

Shaq Baqoor 2007.09.30. 11:37:56

8nobody8 2007.09.30. 00:23:59

Már megbocsáss, de a vita itt nem arról szól, hogy milyen külföldi zene menjen, hanem hogy milyen MAGYAR. Valamit csúnyán félreérthettél. És részemről a PASO-n, a Persona Non Grata-n, a Pozvakowski-n, Zságer Balázs meg Fogarasi Lacika formációján, az Animán, a Brainsen, a Superbutton kívül nem igazán tudok olyan magyar zenekarról, akik külföldi nagyobb fesztiválokon is elértek relatíve komoly sikereket.
Az, hogy te tizenéves korodban már nem bírtad komolyan venni a headbangelést, nem jelenti azt, hogy a precízen kidolgozott és erőteljes gitárzenéket (meg azok előadóit) nem lehet komolyan venni. Én csináltam egy nagyjából ízlésfüggetlen listát (kihagyva nyilván DJ Newl-t meg ezeket, akik maximum egy jó beat-tel meg egy valahonnan elcsent acid-szőnyeggel tudnak megbombázni már létező kompozíciókat), erre jössz te, aki azt mondod, hogy mehetnek ezek a színpadok a p#&ba, merhogy TE nem tudod őket komolyan venni. Megoldás: ha esetleg a Necksprain klipjét adja le a magyar MTV, akkor ne nézz oda, és tekerd le a hangot.
Amúgy jöhetnek nyugodtan a dr. nyunyi által említett "csúcsszarok" is (ColorStar, Korai, 30y, Kiscsillag, Quimby), ha cserébe nem akarnak NOX-ot, Princess-t, Lolát, Baby Gabit meg hasonlóan elcseszett magyar "popzenét" játszani. Ne csináljunk már minden csatornával szivacsot a magyar hallgató agyából, könyörgöm!!!

dex.ion 2007.09.30. 12:33:10

"Az MTV főleg külföldi előadók slágereit játssza majd, és külön figyelnek arra, hogy a Viván feltűnő magyar előadók csak a legritkább esetben szerepeljenek az MTV-n, hogy ezzel is elkülönüljön a két, Viacom-tulajdonban lévő csatorna arculata."


index.hu/kultur/media/mtv2212/

Beaverfield 2007.09.30. 12:38:09

Szerencsés akinek van netje és nem szorul rá a zenetévék gagyi kínálatára!:-)0

Médiageci · http://twitter.com/mediageci 2007.09.30. 13:25:23

Ha külföldi előadókat pörgetnek (meg pár undergroundot és persze Ákost, amennyi a csövön kifér), kerülik a magyar VIVA-val az ütközést (ami magyar klipet leforgattak, az szinte mind pörög ott), akkor tényleg mi értelme van ennek? Főleg az MTVE kárára, mert ha az nem szűnne meg, nem bánnám, ha egy kevésbé óvodásoknak szóló hazai zenetévé is működne mondjuk a BPTV helyén. Csak azért kell, hogy magyar legyen a felkonf (OMFG, még a VJ-ket sem találták meg, gagyi valóságshowban kell kiválasztanunk őket), meg sok magyar reklám futhasson a műsoridő 50-75 százalékában?

Vargapál (törölt) 2007.09.30. 22:21:56

Szoply, neked nagy érzéked van meglátni a tehetséget
"érdektelen" HS7, "a mindig is gyenge" Quimby nem tetszik, de a Magna cum laude az kóser. Beszarok.

Médiageci · http://twitter.com/mediageci 2007.10.01. 06:24:27

Hmm, itt szerencsére elfelejtették bekapcsolni (maradjon is így), nem volt Gwen Stefani és Ákos, pörög az MTVE Breakfast Club, szörnyű ex-Britney férj nyivákol most.

Van ennek a magyar MTV-nek weboldala? Országosan szúrhatták el a launchot vagy csak az itteni UPC-nél aludt el megint egy gombnyomogató ember? :)

Parasite 2007.10.01. 07:55:03

Nálunk megy, T-home, épp a "Korai Dalömlés" fergeteges szójátékú reggeli műsor megy. Biztos lesz majd Toptíztízkor! Pimp my ride-nak mi lesz a címe? Gyúrjad fel a verdámat? Magyar TRL? (megjegyzem utálom az amcsi verziót is) Lehetne a Blaháról közvetíteni valami irodaházból és akkor a nagykörúton örjönghetne a tinihad! Meghívják majd Majkát és Dopeman-t, akik majd ugyanolyan kamukakaskodást csinálnak majd mint Kanye és 50cent. Szörnyű, akarom a Europe-ot!

Fornit · forniteszik.blog.hu 2007.10.01. 07:58:05

Csak UPC-kiváltság élvezni ezt a fantasztikumot? Ahol nincs jupíszí, ott megint csak a szopacs? Vidéken l. elmehet tőle a kedvünk, vagy esélyünk sincs rá? ...eh, mindig csak a gond :)

Parasite 2007.10.01. 08:00:52

na! "nézd a pimpmájrájdot ekszibittel" szörnyű, van rá valami esély hogy feliratosak lesznek az átvett műsorok, vagy ne reménykedjek?

Parasite 2007.10.01. 08:03:01

lesznek még ilyen műsorok hogy felhajtás, top selection, idesüss. első magyar szám amit látok fél8 óta, neo-nak valami koncertfelvételes videoja.

Földalatti Pál 2007.10.01. 08:08:22

A "Korai dalömlés" műsorcím mindent elárul a szerkesztőségben egybegyűjtött szellemi erőkről. De hát eddig is nyilvános volt, hogy a magyar MTV-t rejszolós tizenéves fiúcskáknak készíti a magyar Viva tv csapata. Sikerült megszerezni, elosztani az eu zenei csatornákat önmaguk között, és kb. ennyi. Sok sikert...

guminőt akarok 2007.10.01. 08:27:45

hála égnek itt még MTV Europe megy Chemical Brothers-zzzzzel. amúgy megy monortel (upc csicskása) van itt

Médiageci · http://twitter.com/mediageci 2007.10.01. 09:07:20

Fornit: Jelentem világvégén, faluhelyen, UPC-nél még MTVE van (fárasztó lehet megnyomni azt a gombot havi százezrekért a helyi központban), valami feka bula nyivákolja valami régi sláger belassított feldolgozását. Gondolom fél nap kérdése, és többet MTVE-t nem látok, kihasználom. :)

Parasite 2007.10.01. 09:12:04

ennyi, idáig bírtam, My Own átvett műsor, alábeszélős magyarosítással "Cső skacok, csákesz" ennyi, buta, szar, igénytelen. Iszonyat kiejtése van a hangoknak. Feliratozni kellett volna, hátha megtanulnak picit jobban angolul a tévénéző kölkök. kár érte, persze várható volt hogy ugyanolyan tré lesz mint a viva.

Semir978 2007.10.01. 10:30:51

Nem tudom mit sírtok rajta, nem mintha angolul nem ugyanezeket brekegnék.
A szinkron pont azért ilyen mert maga a my own szar.... a Pimp my Ride ma 17.00-kor lesz.
A másik. Én ott voltam a műsorvezető válogatáson(a kisfilmem ma le is ment), és higyjétek hogy nem Big Bratyó meg Való Világ stílusa volt az egésznek.
Jelenleg is műsorvezető vagyok egy helyi rádiónál, ismerem a zenéket és elmondhatom europe nekem sem hiányzik.... bár én könnyen beszélek internet hozzáféréssel.
Szóval a Digi TV-sek nem alszanak 6óra óta a magyar MTV sugároz. és azóta is nézem.

Semir978 2007.10.01. 10:38:39

Viszont a nyelvtanulás hiányával egyetértek. én a német Mtv-n néztem a Pimp my Ride-ot és mivel akkoriban jobban tudtam németül, a német felirat segítségével jobban tanultam meg az angol szavakat. Aki nyelvet akar tanulni annak ott vannak a jó régi beltérik, analóg adással lehet fogni az MTV Germany-t

Parasite 2007.10.01. 11:24:05

odakapcsoltam, megint a neo koncertes videója megy, másodszor látom, pedig nem nézem állandóan. első napra nem sikerült megoldani hgoy ne legyen ismétlés? nincs elég video?

WTF (törölt) 2007.10.01. 11:38:46

Esküszöm nem értem mit nyavajogtok :| A külföldi zene ugyanaz a köcsög divat hip-hop meg rihannás pop szar, mint ami eddig is volt... Magyarból meg adják a viszonylag ismert zenéket (30y; Kiscsillag; HS7; Quimby) amik azért mégse a no thanx, lola, féle idegölő zenék. Másrészről meg nem igazán értem, h. ha nektek még az ún "alternosabb" magyar zenék is túlságosan divatok v szarok, akkor mért fognak hiányozni nektek az olyan korlátozott, pénzes idiótáknak szóló műsorok mint pl. a my sweet sixteen vagy a TRL fabulous life stb...

kbs 2007.10.01. 11:47:02

Örülök, hogy nem csak nekem hiányzik az MTV Europe...sajnos ezt az adót már csak egyéni műholdvevővel lehetne fogni :(

Parasite 2007.10.01. 12:06:25

WTF, mert ez már most szarabb, ismétlik a számokat! első nap! könyörgöm, legalább első nap erőltetnék meg magukat! nincs elég video amiből válogatni lehetne??? annyira szánalom! a my sweet sixteent és társait néha megnéztem, de így még azt sem fogom. a barom akcentusos magyarhangot nem hogy élvezni nem lehet, hanem egyenesen kiborító.

Parasite 2007.10.01. 12:15:46

30y videót asszem harmadszor látom. ugyanazok mennek mint délelőtt.

WTF (törölt) 2007.10.01. 12:16:07

Részben igazad van , de mondom, engem soha nem érdekeltek az mtv-s műsorok, a pimp my ride-ot is csak egyszer bírtam végig nézni...magyarul meg tuti nem fogom. Az viszont valóban idegesítő h ugyanazokat a magyar klippeket ismétlik. A Europe azért volt jó, mert mégsem a vivát néztem, attól azért jobb volt. HÉÉÉ ezt a 30y számot mintha 10 perce adták volna le...:S basszameg na mind1.

WTF (törölt) 2007.10.01. 12:17:44

A srácok biztos lefizették az mtv-t XDXDXD

kbs 2007.10.01. 13:06:05

A 12-es karika is idegesítő! Ilyen is csak magyar csatornán van, kész röhej...9-10ig az európain klippek mennek, a magyaron meg betették azt az unalmas My Own-t...

Médiageci · http://twitter.com/mediageci 2007.10.01. 14:03:22

Na, nekem is bejött végre, és megszűnt az MTVE - ha már így update-eltem feljebb. Az ismerős 12-es karika befigyel ezerrel, nem lehet letagadni, hogy magyar. :) Green Day klip ment, aztán úgy 10 perce reklám, tipikus.

Apropó, volt szó róla, hogy az ORTT megszűnik, vagy elveszti minden hatalmát, a karikák maradnak?

Így tényleg nem látom sok értelmét a magyar MTV-nek, ugyanaz, mint az eredeti (Pimp My Ride is eredeti címmel lesz a reklám szerint), csak nagyon kevés magyar felkonf meg magyar zene lesz, plusz szinkronizálják az eredeti műsorokat.

jamesz 2007.10.02. 09:22:24

Végre volt Hard fi!
Jóvan azér' ez a magyar MTV!

Metallat 2007.10.02. 11:54:02

Az a baj az egesszel,hogy aki Magyarorszagon minosegi zenet jatszik,annak nincs penze klipre.Vagy max 1et le tudott forgatni,de azt meg ugye ne jatszhassak orokke,pedig vannak nagyon is igenyes metal zenek(mas mufajokban nem igazan mozgok,tehat csak ezeket tudom emliteni) pl. Nadir,Wackor,Neck Sprain,Watch my dying,Casketgarden csak sajna az ilyeneket nem fognak jatszani,mert ha metalt esetleg fognak,akkor a o jo oreg bevalt fos metalt :ossian meg az ehhez hasonlokat.
Amugy meg meg azt megmagyarazhatna valaki,hogy miert van az,hogy Csehorszagban vannak rock radiok? Amiken olyan bandak szolnak,mint pl. Fear Factory,Pantera,Solulfly.Ez Magyarorszagon miert nem tud mukodni?? Nem hinnem,hogy a Csehek kozott ennyivel tobb lenne a rocker.

Dogfaceboy 2007.10.15. 22:35:26

Az új magyar Muzsika Televízión bárgyú kislány csicsereg, majd átható pillantással fordul a kamera felé, és teszi fel neked a kérdést: Te

igényes zenét hallgatsz?
Szégyenkezve rogytam a fotelbe, az ártalmatlan kérdés úgy vágott belém, mint fogtechnikus szikéje a begyulladt ínyhúsba. Fájdalmasan. Fel

kellett ismernem, hogy én minden valószínűség szerint eddig igénytelen zenék rontó hatásának tettem ki magamat. Így igazán hálát adhatok a

Viacom-nak, amiért félresiklott ízlésemet próbálják ezentúl egyengetni magyar környezetben.

Na, de ne temessük el azt, ami még nincs a föld alatt. A sok találgatás után végül világosan ki lett mondva: "A Viva a jólfésült zenei adó,

míg az MTV a véleményformálók és a lázadók csatornája" (Málnay B. Levente, az MTV Networks Magyarország vezérigazgatója). Ezek alapján

mindenki megnyugodhat. Jó kezekbe kerültünk, hiszen ami ennyire elkülönül a Viva trendtől, az rossz nem lehet. Már az előzetes tervek szerint

is nagy hangsúlyt kapnak majd a progresszív zenék (jelentsen ez bármit is).
Kinek jó ez? Elsősorban azoknak, akik a Viva "Vattacukor Top10" és "A szemhéjadba köldökpiercing is tehető" műsorai közötti reklámblokkal nem

érték el az "igényes" zenéket kedvelőket. Másodsorban azoknak, akik szívesen vesznek olyan zenei összeállítást, ahol egy Fall Out Boy és egy

Green Day szám közé be lehet erőltetni egy Quimby, vagy HS7 számot. Nem, egyáltalán nem savanyú a szőlő. Pontosabban nem ehetetlen.

Az MTv-t természetesen nem lehet megtölteni hazai tartalommal. Ez hamar kiderül ha a Top10 at 10 listát akarjuk magyar előadókkal nyomni.

Szomorú, hogy pár műsor után máris jöhet az ismétlés, hiszen 10 videóklipet egy előadótól egyáltalán nem könnyű összekaparni. Itt felmerül a

legalapvetőbb kérdés: lehetséges egyáltalán magyar alternatív, rock és electro zenére építeni egy zenei csatornát? Vagy fele részben? Esetleg

hetente pár alkalommal? Mindezt úgy, hogy ne veszítse el a szélesebb érdeklődést? Aligha.

Nem mintha szégyenkeznünk kellene, a magyar underground zenei élet szereplőinek sosem kellett a szomszédba menniük ötletelni. Legalábbis a

boldog kilencvenes évekig ez nem volt annyira jellemző. Nem volt szükség adoptálni a nagyvilág aktuális trendjeit, nem éreződött hiánya a

magyar kiadású grunge vagy britpop bandáknak. Nem a mi hibánk, hogy az ezredfordulóval megritkultak az említésre méltó (hozzáférhető!)

próbálkozások. A mai helyzet kicsit hasonló a 80-as évek könnyűzenei mélyrepüléséhez.

Ettől függetlenül nem törvényszerű, hogy a magyar MTv eleve szar lesz. Elképzelhető, hogy épp felkavarja az állóvizet, egészséges

vérfrissítést eredményez, nem pedig olyan inkubátor sztárokat, akik kikerülve a MegaSztár sátor steril környezetéből reklám nélkül még egy

pohár víz mellett is szomjan halnának. Szeretném hinni, hogy idővel egyre több fiatal tehetség jut majd reflektorfénybe, és nem a 15 perc

hírnévre sem érdemes cuccok. Kicsit talán segít majd eligazodni a stílusok között, és eloszlatja azokat a tévképzeteket, miszerint Pély

Barnának bármi köze is lenne a garázsrockhoz. Csodákat persze ne várjunk, mivel az igazán értékes underground zene rövid időn belül elpusztul

a felszínen. És így van ez rendjén. Az "igénytelen" zene már csak ilyen. :)

Ja, és még valami: soha ne igyatok Coca-Colát, mert kirohadnak az odvas fogaitok, a csontjaitok meg zörögni fognak pár éven belül!
süti beállítások módosítása