Nem mintha hiányzott volna, hogy Orosz Józsi hétfőn nem csókolt kezet Veres Jánosnak, és aztán a karján végighaladva nem nyalt bele a fülébe, de azért érdekes, hogy a Magyar Televízió miért éppen most kezdte el baszogatni az európai értelemben vett modern tujákkal és törpefenyőkkel díszített Nap-Keltét. (Összeférhetetlenségre hivatkozva ugyebár letíltották a képernyőről a Klubrádióban is dolgozó műsorvezetőket).
Merthogy már évek óta, minden reggel lefekszenek egy kis buksisimiért a baloldalnak, Orosz József alig tudja megállni, hogy ne kérjen autogramot a mellére a stúdióba látogató miniszterektől, Bakács Tibor mindig jól megdicséri Szili Katalin kiskosztümét, Verebes meg ugye élő adásban tegeződött össze Gergényi Péterrel. Még azt mondd meg, kedves rendőrfőkapitányom!
És ez még mind semmi, de mindezt egy olyan stúdióban, ami leginkább Klapka György kidobott nappalijára hasonlít. Bőrkanapé, művirág, perzsaszőnyeg, a modern televíziózásnak meg egy óriási videófallal adnak akkorát, hogy kiesik a szánkból a reggeli lekváros kifli.
Erre most, a Fidesz Napkelte-ellenes bojkottjának egy éves évfordulójához közeledve a Magyar Televízió nekimegy a Napkeltének, ami már egy évtizede háborítatlan állam az állami tévében, sőt jó bár évig tévé (NapTv) volt a tévében. Miért éri meg Rudi Zoltánnak kikezdenie Gyárfás Tamással?
Hát, mert közeledik az elnökválasztás, a kuratórium fideszes és Fidesz-közeli tagjai pedig ki vannak akadva, mert hát Semjén Zsolt is megmondta a Kossuth téren, hogy a Napkelte propagandaműsor, a kommunizmus katalizátora, zsír a vörös bárók szekerének tengelyein.
Rudi Zoltán csak a kurátoroknak akar kedvezni, nem az elfogult és elavult Napkeltét akarja eltűntetni a közszolgálati tévéről, csak időt akar nyerni. Még egy ciklusnyi időt, végül is ő intézte el, hogy végre felépüljön az új gyártóbázis, érthető ha be akar költözni a még festékszagú, vadonatúj elnöki irodába és forogna párat a főnöki bőrfotelban. A kérdés csak az, hogy Gyárfás Tamás megérti-e az ilyen gyarló emberi vágyakat, vagy ellentámadásba lendül.
Egy biztos: ma kuratóriumi ülés, ahol a jobboldali tagok karba tett kézzel nézhetik végig, ahogy a szocialisták által támogatott Rudi Zoltán és a szocialistákat támogató Gyárfás Tamás egymásnak esik. Az ő kedvükért.
titok84 2007.09.25. 16:08:10
Persze, naiv vagyok, fogalmam sincs, a háttérben milyen alkuk köttetnek.
Halvány Görény 2007.09.26. 10:08:09
Halvány Görény 2007.09.26. 10:19:38
Dr. derelye vágó · http://www.freeworldgroup.com/games6/gameindex/castlewars.htm 2007.09.26. 10:40:49
Dr. derelye vágó · http://www.freeworldgroup.com/games6/gameindex/castlewars.htm 2007.09.26. 10:41:20
shell8104 2007.09.26. 11:20:18
index.hu/velemeny/jegyzet/adblocker/
tényleg olyan szörnyű az 2 reklám, ami ezen az oldalon is látható? :)
PÍSZ
Dr. derelye vágó · http://www.freeworldgroup.com/games6/gameindex/castlewars.htm 2007.09.26. 11:25:07
jól elvicelte az index az egészet.
figyeljcsak 2007.09.26. 11:35:13
hát kész tragédia, ragasztóval a seggükön.
szemétség
szemetek
figyeljcsak 2007.09.26. 11:35:51
gaga 2007.09.26. 11:54:48
segabor 2007.09.26. 12:07:10
Mintha az MTV nem tudna hasonló funkciókat ellátni magától is. És ebből a szempontból szinte mindegy, hogy a Napkelte durván részrehajló és a tárgyilagosság "nem erőssége".
X-polgártárs · http://graffitik.blog.hu 2007.09.26. 12:13:28
Flea 2007.09.26. 12:22:06
JXB 2007.09.26. 12:25:58
(Mindegy, hogy az idióta reklámokat vagy a műsort nézem)
JXB 2007.09.26. 12:27:35
még mindig jobb,mint a hir tv vagy a csintalan
Az magán Tv, az m111 és m2 közszolgálati. Tehát a saját pénzemen hazudnak a szemembe.
Secnir 2007.09.26. 12:34:57
aha, persze.
azt nem mondták, hogy csak az a közönség, amely a napkeltére volt kíváncsi, annak tökmindegy hogy melyik adón megy, odakapcsol.
most majd máshová fognak.
Dr Kangörény 2007.09.26. 12:46:44
Kabarka 2007.09.26. 12:52:03
Érdekes módon a HírTv, illetve ATV még legalább próbálkozik. Furcsa, hogy ilyen műsorokat, miért csak pártfüggően lehet csinálni?
emdé_old · http://emtv.blog.hu 2007.09.26. 12:54:22
STP 2007.09.26. 12:55:45
Héttörpe (törölt) 2007.09.26. 13:05:16
Héttörpe (törölt) 2007.09.26. 13:08:49
renesis 2007.09.26. 13:08:55
eszembe se jut védeni őket, de talán könnyebb lenne elfogulatlannak lenniük, ha a fidesztől is bejárnának. biztos korán van nekik a kezdés.
nézd a mokkát az biztos jobb
berek 2007.09.26. 13:09:14
_caliban 2007.09.26. 13:17:33
Nem TC volt
ajnasz.hu/blog/20070822/engem-most-be-akar-perelni-az-index
Sabeszre sapka, farkamra kalap 2007.09.26. 13:31:02
Színes Géza 2007.09.26. 13:32:31
dick laurent 2007.09.26. 13:48:19
Maszat04 2007.09.26. 14:02:11
Dallas 2007.09.26. 14:09:15
Őket se azért fizetem az adómból, h ha kedvük tartja nem mennek be nyilatkozni, ami szerintem kötelességük lenne. Sok szemét naplopó, szerintem ne válogasson, legyen neki mindegy, h ki kérdezi..
Ez a szocikra is igaz a Hírtvvel kapcsolatban. Csak ugye őket nem is hívják oda..
De szerintem ilyen a világon nincs, h politikusok bojkottálják a köztévét. Hányinger.
alumi 2007.09.26. 14:11:30
Asszem anno talán sportközvetítéseket vezetett, ha jól emlékszem...
Istenem, miért nem maradt a kaptafánál?
Amúgy igazi jobbos benyalós műsort max. a Hírtévén látni...Balosat meg több csatornáról is össze lehet szedni:
Napkelte-M1
Heti Hetes- RTL
Napló- TV2
ATV-s műsorok
és a többi, és a többi..
walked 2007.09.26. 14:12:36
rosencrantzhu 2007.09.26. 14:14:03
csak mert ez kb. így hangzott: "lehet hogy szar, de kit érdekel, eddig is az volt, ti meg hülyék vagytok, hogy azt mondjátok, hogy szar."
szép egészséges visszavágás, érdemi érvekkel, grat :)
Hessler 2007.09.26. 14:16:55
Saját magatokat és egyben véleményeteket
minősíti az ahogyan azt leírjátok.
Rajtatok kívül mások is nézik a Napkeltét és bármilyen furcsa nem mindeki utálja!
Vagy csak az utálat tartja magasan a nézettséget.
De még ha utálja is ,akkor sem ír ilyen
útszéli stílusban kritikát.Nem csak
bunkók olvassák ezt a rovatot ezért
kérek mindenkit ,hogy véleményét tisztességes megfogalmazásban adja közre.
Ne kelljen már ennyi obszcén kritikát olvasni ,ami ráadásul sehova sem vezet
(hacsak nem az elhülyüléshez).
Én sem vagyok mindig elégedett ,de olyankor
szépen írok egy e-mailt a szerkesztőségnek.
Ha nem olvassák az sem baj,de ha mégis akkor konkrét kritikát olvasnak nem csak úgy ordítozok bele a nagyvilágba.
Tessék egy konkrét probléma ami senkit nem zavar:Az Ernst and Young egy rosszhírű
cég -a Juszt László szerint- akik még az
MTV-t is megfenyegették ha lemegy a kritika a TV Ügyvédjében.Ezek után a Napkeltében mégis őket kérdezik a megszorításokkal kapcsolatban.Ez szerintem
nagyobb gond ,minthogy videofal van a stúdióban.
Na és kedves emberek ,ha már veszi valaki a fáradtságot ,hogy írjon legalább olvassa
át mielőtt elküldi.
Hessler
big agnes 2007.09.26. 14:17:04
walked 2007.09.26. 14:19:09
Werwolf 2007.09.26. 14:21:55
Csóré Béla · www.adidas.com/equipment 2007.09.26. 14:22:32
Bár a többi sem smafu, Verebes bubog, mint egy olajkályha, érteni sem lehet, mit mond Meg Lakat Té, mekkora nyálgép az az ember, az egyig leggusztustalanabb az egész bagázsból.
Dallas 2007.09.26. 14:39:26
ifjú padavan 2007.09.26. 14:40:56
Dallas 2007.09.26. 14:44:03
nikii 2007.09.26. 14:44:42
Sabeszre sapka, farkamra kalap 2007.09.26. 14:45:53
gaga 2007.09.26. 14:47:05
nikii 2007.09.26. 14:48:16
Dallas 2007.09.26. 14:48:17
Pala 2007.09.26. 14:49:05
Werwolf 2007.09.26. 14:50:15
attol, hogy felsorolsz 1-2 "jobboldali" mühelyt, vagy jelenseget, attol meg a kormanyparti media tulsulyban van.:)
De annak, aki szereti, egy gyöngyszem, amint a botranyosan kepernyökeptelen lelegzömüvesz verebes elvtars reszvettel nyal be a meg az mszmp szamara is vallalhatatlanna valt gergenyi elvtarsnak: enjoy!
napkelte.wildom.hu/naptv/jsp/program/wmv.jsp?filename=/naptv_upload/visszanezo/200706/20070630-0718.wmv
ifjú padavan 2007.09.26. 14:55:12
És persze odaszúrásból is gyakrabban kap a jobboldal, de ez csak a "véletlen" műve lehet.
ifjú padavan 2007.09.26. 14:56:36
Werwolfnak pedig teljesen igaza van.
hunter41 2007.09.26. 14:57:14
De azért én Aczél Endrét nem emlegetném egy napon Orosz úrral. Műveltsége és világlátása kicsit más kategóriába tartozik.
Úgy egyébként meg a média egészében hányadék, mindkét oldalon. Ki erre elfogult, ki arra. Normális és hallgatható/nézhető valami meg nincs.
nikii 2007.09.26. 14:57:24
hunter41 2007.09.26. 14:59:12
De azért évek óta messze a legnézettebb reggeli műsor!:-)
Mike36 2007.09.26. 15:00:31
faszfej irt, faszfejségeket, csak azért hogy elszabaduljanak az indulatok
ha valki nem náci akkor már egyből komcsi ugye?
ifjú padavan 2007.09.26. 15:04:23
East69 2007.09.26. 15:05:59
Egyébként, nem mintha nem szarnám le, hogy az éppen aktuális MTV1 igazgatója kit és miért cseszeget vagy hogy Semjén a jobb szemével nem lát, de mintha lenne egy bizonyos HÍRTV, ahol "megmongyáka zigazat..." 24 órában. Vagy nem?!
countrystudy 2007.09.26. 15:09:36
Dallas 2007.09.26. 15:11:00
Az a baj, hogy nehéz objektívnek maradni, hiszen a riporter, ha jó, mindíg az ördög ügyvédje, így rá lehet fogni, h komcsi,ugyebár azonnal. Nyilván többet kérdezik a koalíciót, mivel ők vannak hatalmon. Ennyi. Arról meg nem tehetek, h értelmes beszélgetések nincsenek, mert én annak örülnék a legjobban, ha pl Bayerék a péntek nyolcba egy szocit hívnának (van aki elmenne) és keményen kérdeznék, mint behívják Kövért, meg Tömjént és egymás f.-át szopják. Ennek mi értelme?
Verebe valóban kib. gusztustalan volt Gergényivel, ehhez viszont vita nem fér, ki kéne rugni, már csak ezért is a francba.
Dallas 2007.09.26. 15:13:29
ifjú padavan 2007.09.26. 15:21:02
1. A baloldalnak 5 (ATV, RTL, TV2, M1, M2)komplett tv csatornája van.
2. A HírTVbe nem megy szoci, hába hívják.
3. Ismételem nem a mennyiséggel van a baj a két oldallal kapcsolatban, hanem a minőséggel. Az egyiknek nylanak, a másikat baszogatják. Függetlenül attól, hogy éppen melyikük van hatalmon.
countrystudy 2007.09.26. 15:25:13
Hessler 2007.09.26. 15:27:38
és Padavan!
Ha ti úgy nézitek a Napkeltét ahogyan a
kommenteket olvassátok (csukott szemmel),akkor már értem miért ez a véleményetek. Talán érdekel titeket ,hogy én sem nyelem le egyből ,amit a Tv-ben látok.De talán a téma az volt ,hogy miért
nem fér össze a rádiós műsorvezetés a
Napkeltével? Nem pedig a "benyalás", bár én inkább súlyos elfogultságnak nevezném!
Írja már meg nekem valaki ,hogy végül is miért nem fér össze a kettő ,ha a szitkozódás közben van egy kis ideje.
Azt meg végképp nem tudom elfogadni ,hogy
8 osztályos okosok kritizáljanak valakit
aki nem most jott le a falvédőről.
Mondjatok egy ismert embert vagy műsort Magyarországon akire nem lehet semmi rosszat mondani.
És mondjátok meg nekem:
Miért is nem jár az ellenzék a Napkeltébe ,a parlamentbe?
Miért nincs külpolitika egyetlen adón sem
(igazi külpolitika)?
Miért van bulvár este 8-órakor a ker.tvken?
Miért van minden ,nap minden híradóban legalább egy baki?
Ki és hány építő jellegű levéllel,
e-maillel, telefonnal próbált már változtatni ezen.
Persze itt a blogon könnyen "kritizálnak" másokat ,na persze ha ezt kritikának lehet nevezni.Sokakhoz már azért nem jut el a
véleményünk (innen a blogról),mert már
elegük van a sok mocskosszájú öntelt
utcagyerek irományaiból és el sem olvassák!
Dallas 2007.09.26. 15:31:47
Illetve, mi lehet még a HHen kívül, amit ugye ellensúlyoz a Fábry, pl az RTLen komcsi? A mónikasó? Ne röhögtess..
És egyébként az M1en az alakart egészen jó músor, ott sem beszélhetünk komcsikról túlsúlyban, nem? vagy szerinted igen? Mondjuk a 2 héttel ezelőttit pont Percildikó tette tönkre, áradó ostobaságával.
Biomechanoid (törölt) 2007.09.26. 15:38:06
Én emlékszem, milyen volt, amikor jobboldali reprezentánsok is jártak a műsorba. Általános volt, hogy nem hagyták beszélni őket. Mérhetetlenül taplók voltak velük a riporternek nevezett ex-KGB KGB-MOSZAD kettősügynökök. Provokálták őket, hátha elszakad a cérna, és olyat mondanak, amin lehet hónapokig csámcsogni a TV2 naplójában és a Heti Hetesben. Ezek meg nem hagyták magukat, és visszafogottan balfaszkodtak a rühesekkel. Végül valaki szólhatott nekik, hogy ez tök gáz. Legalább verné pofán valamelyik az Aczélt vagy a Bánót. Oroszt nem, mert nőt nem illik megütni. Végül belátták, hogy sokáig nem játszhatják az impotens jobboldali politikust, inkább nem mennek oda. Olyanok, mint a legtöbb korcs dög: csak a saját portáján mer csaholni, az utcán meg sompolyogva oson a kerítés mellett. A Fityesz is ilyen: a napkeltében nyűszítettek, de a hírtv-n akkora pofát nyitottak, mint egy ház.
Biomechanoid (törölt) 2007.09.26. 15:40:34
Hessler 2007.09.26. 15:46:48
Ez ám hozzászólás! Gratulálok neked!
Te új értelmet adtál a PARASZT kifejezésnek.
Bár az is biztos ,hogy nem magadtól vagy ilyen okos. Sokan segítenek?
Írogass inkább magadnak ,majd küldök egy díjat!
Werwolf 2007.09.26. 15:49:09
nem tudom, hogy a 8 osztalyos-t nekem szantad-e, de gondolom nem. Ha megis, pls, ne szemelyeskedj velem; en se tettem.
A kommenteket nem csukott szemmel nezem, viszont valszeg mas a velemenyem, mint neked. Hm? A tema nem csak az összeferhetetlenseg volt, hanem a benyalas is - ezt nem te egyedül döntöd el.
Az összeferhetetlensegröl: a kereskedelmi TV-k szerzödesei is az esetek legnagyobb reszeben tiltjak a "sztarjaik" mashol valo munkajat. Elsösorban a sajat arculatuk, a sajat "markaneveik" vedelmeben - es ez nem ritkasag. (Jelzem, en ugyan mas területen dolgozom, az en szerzödesem peldaul mindenfele mas munkat tilt.) Az MTV egy ligaban probal jatszani a kereskedelmi tevekkel, ezert is probalja nyilvan megakadalyozni az ilyen parhuzamossagokat. A reszletekröl viszont azt hiszem rudi zoltant kellene kerdezned...
Altalanossagban sztem igaz, hogy minden ismert es ismeretlen emberröl lehet jot, vagy rosszat mondani - ugyanigy van ez a közszereplökkel is.
Kerdezed tovabba, hogy miert nem jar be az ellenzek a napkeltebe. Eppen erröl beszeltünk mostanaig. Nevezetesen, hogy hiaba a gyurcsanyek vannak kormanyon, hiaba ök kurtak el, es nem a fidesz, megis latvanyosan ki van nyalva az mszmp-seknek, es megis vallatotiszt-stilusban kerik szamon az ellenzekieket a mindenfele nepszavabol szalasztott propagandistak. hat ezert bojkottalta a fidesz a napkeltet. vagy te csukott szemmel nezted? :))
Masreszt sztem, ha az ember kritizal valamit, peldaul, mint nezö a TV-t, attol meg nem feltetlen öntelt. A comment pont azert van, hogy kritizalj. Es nem kötelezö kepsnek lennem jobban csinalni, mint verebes. Szemleltetnem neked azzal, hogy ha a szakacs elbassza az ebedemet, meg kritizalhatom, pedig nem vagyok jobb szakacs.
Dallas 2007.09.26. 15:49:45
Egyébként munkásőr és ávós is volt egyszerre, faszkalap. Ja én meg moszad ügynök vagyok. Tényleg!
Werwolf 2007.09.26. 15:53:13
Az is rosszfejseg...
Objektív 2007.09.26. 16:00:53
Mikes Kelemen 2007.09.26. 16:08:31
Dallas 2007.09.26. 16:10:02
Biomechanoid (törölt) 2007.09.26. 16:11:39
Biomechanoid (törölt) 2007.09.26. 16:13:10
Dallas 2007.09.26. 16:31:22
De nekem legalább van.
Dallas 2007.09.26. 16:37:24
Az ilyeneken csak röhögni tudok.
titok84 2007.09.26. 16:40:52
A médiatörvény rendelkezik arról, hogy közszolgálatin nem vezethet műsort, aki kereskedelmi médium szerkesztője. Gyárfás eddig azzal védekezett, hogy Szovjet Józsefék nem a közszolgálati alkalmazottai, hanem a Gyárfás XY Kft.-é (nem tudom a pontos nevet). Ez azért elégg vicces. És törvénytelen is.
figyeljcsak 2007.09.26. 16:42:04
-az hogy nézettsége van az csak nem azt jelenti hogy jó a műsor, nem? a szarevésnek lenne a legnagyobb nézettsége,ennél is nagyobb egy picit.
-naponta reggel-este x 7 nap=40-50 óra/hét
Fábry 1/2óra/hét (hát ennyi)
Dallas 2007.09.26. 16:49:42
Már leírtam, h nem korrekt a műsor, de ennek több oka van és nem olyan egyszerű ez, h a komcsik uralják a médiát és kész.
Secnir 2007.09.26. 16:57:33
látod fiam, a társaság egyik fele jobboldalt ül, a másik fele baloldalt. mi meg csak ülünk itt ketten középen, végignézzük, ahogy először köpködik egymást, utána összeverekszenek, majd legyilkolják egymást. Megnézzük azt is, hogy a rendőrök hogy viszik el őket a balhé után, s kit visznek el a mentők.
Addig mi itt üldögélünk, kezünk a térdünkön és értetlenül nézzük mi történik.
Miután mindenkit elvittek, mi rendet csinálunk a csatatéren, mert ez a tér a tied is fiam, meg az enyém is. Ez a munka már csak ránkmarad, mert akik jobboldalt ültek azt fogják mondani, hogy a baloldalt ülők miatt lett ilyen a tér; a baloldalt ülők szerint a jobboldalt ülők miatt történt.
S ha befejeztük a kétoldalt ülők - beszélők - helyett a takarítást, leülünk és megtanácskozzuk, hogy milyen Európát építsünk.
Mert akkor már nem lesznek bal- és jobboldalt ülők.
Csak mi fiam, akik dolgozunk mások helyett.
De én ezt már nem érem meg. Ez a munka rádmarad...
Biomechanoid (törölt) 2007.09.26. 16:58:55
Mondok neked érvek helyett egy tényt. Tény, hogy minden "nem szoci szavazó" szerint ultrabalos a magyar médiumok 95%-a. Üdítő kivétel olykor a DunaTv. A HírTv meg ultrajobbos. A közszolgálati éppen egy fokkal lenne jobb az ATV-nél, ha nem lenne ott a Nap-kelte. Megismétlem, ez csupán a "nem szoci szavazók" véleménye. Azaz durván az ország fele elégedetlen a bolsevista túlsúllyal a magyar médiában.
Werwolf 2007.09.26. 16:59:42
persze, az erzelmi kitöresek teljesen feleslegesek.
Persze, hogy nem korrekt a müsor. Es sokak szemeben elsösorban azert, mert a müsorvezetök lefeküdtek a kormanyparti politikusoknak, barmekkora is a szar, amit azok összehoztak. (De szvsz a napkeltevel nem csak ez a baj.)
A HirTV is erdekesebb lehetne, ha kormanyparti politikusok "gyakrabban" felbukkannanak benne, de azok meg oda nem mennek. Ami nekem nem tetszik, de az ö szemszögükböl meg ugy-ahogy kimagyarazhato. (Ott nyilvan nem csak igen barati kerdeseket kapnanak, ha meg nem barati, arra meg eleg nehez valaszolni ezekben az elkurt, meg cuclagos idökben.:))
En pl nem varom el az ATV-töl, hogy semleges legyen, mert mivel nem allami penzböl müxik, azt csinal, amit akar - ezert en csak siman utalom.
A közteven futo napkeltetöl azonban elvarhato lenne a kiegyensulyozottsag, mivel az adofizetök penzeböl fenntartott allami televizion sugarozzak.
mirna 2007.09.26. 17:03:48
Sushi 2007.09.26. 17:16:01
szellemi vébéká 2007.09.26. 17:32:50
Baumag 2007.09.26. 17:51:45
Itt teljesen egyértelmű, hogy ez a rendőrség melyik oldalon áll.
Példát tudok csak emlegetni azoknak akik mereven ragaszkodnak a Gyurcsány oldalhoz.
A minap a Napkeltében megjelent egy olyan ember aki többek között 14-ezer ember 40- milliárd forintjának az eltűntetéséért felelős. Mit tetszik gondolni mit kérdeztek tőle ?
Nem is tetszik kitalálni, ezért megmondom. Az új cége szolgáltatásaiért volt elégedetlen feltehetően egy pénzes társaság. Az elsikkasztott 40- milliárd szóba sem került.
Nem ám a börtönben csücsül, nem.
Ezek után már a szemem sem rebben amikor a derék rendőreink nem kapják meg az elfogató parancsot, és ha valakik segíteni akarnak nekik bajban vannak.
joco1234567 2007.09.26. 17:57:32
A Napkelte nem kis szerepet jatszott abban, hogy az mszp megszerezze a hatalamat - ahogy a 7i7es, meg a tobbi musor sem. Az ezeket keszito embereket nagyon szivesen lekopnem, verebestol acelig. Szerintem kene, hogy az emberben legyen egy erkolcsi hatar, amire azt mondja, hogy ez igy nem mehet tovabb. Velemenyem szerint ahogy Mao.n mennek a dolgok, minden kormanyoldali embernel el kellett volna jonnie annak, hogy ezt kimondja, es valami masba kezdjen, politikatol fuggetlenul. Aki maradt, az nyilvanvaloan penzert kepes emberek millioit megnyomoritani.
Aki errol a tenyrol elfelejtkezik, mikozben azt merlegeli, hogy a hirtv vagy a napkelte a nagyobb sz*r, az sztem hibazik.
Ha ettol az "aprosagtol" eltekintunk, sztem mind2 ugyanolyan. Adott celcsoportnak sugarozzak a hulyesegeiket, akiknek 100 milliard vagy 1000 milliard a hirekben nem jelent kulonbseget, de nagyon jol el tudja itelni a homokosokat, vagy az oket dobalo szelsosegeseket, fel az antiszemitaktol, vagy utalja a zsidokat. Ugyanennek a celcsoportnak szol az intelligens molekula, az odaegett zsirt surolas nelkul csillogova varazsolo tisztiotoszer reklamja, meg a neni mosolya, aki a fogkremet reklamozza. Ilyeneken hulyeseg felhuznia magat az embernek.
Yeto 2007.09.26. 18:17:17
Dallas. Ez csak a pártatlanság látszata miatt van. Odanyomunk a saját elvtársainknak is néha, hogy függetlennek mondhassuk magunkat."
Ja értem. Aki a jobboldalt kritizálja, az hazaáruló liberálbolsevik. Ha a jobbat és a balt egyaránt, akkor hazaáruló liberálbolsevik, aki álcázni próbálja magát.
Mondjuk a Napkelte tényleg nem közszolgálati, és nekem sem tetszik, csak a jobboldal kritizálhatatlansága és mindennél szentebbsége már kvára bsza a csőröm...
piezo 2007.09.26. 18:18:40
Vidéki 2007.09.26. 18:30:24
Most a kiváló riporterek energiájukat arra fordítják,hogy bebizonyítsák:az ellenzék=ellenség. Ha nem akadékoskodna, már itt lenne a Kánaán. Az ellenzéket igyekeznek úgy lefesteni, mint az ördögöt.
Mindezt a közszolgálatinak nevezett TV-ben évek óta háborítatlanul megtehetik.
Karinthy Frigyesnek igaza volt amikor sok évvel ezelőtt leírta:"a szavak elveszítették becsületüket"
grigorij (törölt) 2007.09.26. 18:44:12
grigorij (törölt) 2007.09.26. 18:46:44
Mike36 2007.09.26. 18:51:20
Padavan, max a te szemszögödből
én ugyanezt hallom nap mint nap, aki nem tapsikál a gárdának egyből komcsi, libsi, liberálbolsevik, stb
ezt hallgattam Orbán alatt is, ezt hallgatom most is a szátokból. Nálunk Mo-n nincs igazi jobboldali párt, mert ne haragudj, de akiknél szitokszó a profit, az nem jobboldali párt, és nem kapitalista
piezo 2007.09.26. 18:57:20
Ellentétben a mai jobboldali médiaszlogenekkel, ugyebár. Egyébként a Napkelte tényleg gáz, de irritatív mutatói még a klapkagyörgyi díszletekkel együtt is messze elmaradnak az orbánista szegmenséitől.
Vidéki 2007.09.26. 19:31:16
Egyébként úgy látom abból amit leirtatok,hogy titeket is megfertőzött az ádáz,gyűlöletfröcsögő propaganda, ami már nincs messze a háborús propagandától,amikor az ellenfelet úgy kell bemutatni, amelyet el kell pusztítani,más megoldás nem létezik.
Rom El Takarito 2007.09.26. 19:49:30
Hánynom kell ha meglátom.
Fő ok volt ez a műsor, hogy kitölröltem a TV-mből a "közszolgálati" csatornákat...
Jakuza 2007.09.26. 19:49:40
"Más szemében a nem létező szálkát is, a sajátjában a gerendát sem látja..."
Hírtelen TV műsorvezetőinek nyelve ovika & társai kérdezésénél minden testnyílásban megfordul ami csak létezik.
A műsorvezetők kiválasztása innen történt és az eltel idő bizonyította, tökéletesre sikerült.
www.youtube.com/results?search_query=long+tongue&search=Search
Nem vagyok fideszes 2007.09.26. 20:10:37
Az viszont már annál inkább, hogy 1998-2002 között meg Buktor és tsai valagát nyalta aranyeresre az MTV-be küldött fityiszhuszárok hada, akkor nem teccettek elfogultságot kiáltani? Vagy jobban módon kettőskés a mércécske (már megint)?
Biomechanoid (törölt) 2007.09.26. 20:15:37
"nem létező szálka" - Na, ez ütős volt, makimajom.
fasztumgél 2007.09.26. 21:07:53
oszt jónapot! 2007.09.26. 22:07:56
Jakuza 2007.09.26. 22:11:51
oszt jónapot! 2007.09.26. 22:18:33
elmoro 2007.09.26. 23:43:12
ON: Úgy látom, hogy mint annyian, a többség itt is beleragad a részletekbe, aztán egymást tépi. Ez beszélgetés lenne? Amit bioizé olyan töretlen lendületű arroganciával és hetykén folytat, mit keres itt? Persze, értem az indulatot, de ha valaki azt észleli magán, hogy előnti az agyát a vér, akkor hívjon mentőt, ahogy azt ilyenkor illik, mert ő fog kárt szenvedni. Aki meg belekapaszkodik és értelem nélkül visszamar, az meg a párja. Szerintem kicsit távolabbról kéne nézni a témát: sajnos az ilyen-olyan sajtóban közreműködők uyganúgy működnek, mint a politikusok. Vagyis belekapnak ebbe-abba, de a lényegi rétegeteket nem érintik. Mert akkor ugrik a napi kenyér. Tehát kutyapicsázni szabad, de mélyebbre ásni egy témában nem, mert akkor megharagszik az alany. Hát milyen újságírók ezek? Látszólag (és a keménykedőnek látszók sem kivételek ld. Olga mama az atv-n, meg ezek a napkeltések) a sakukra állnak, de valójában egyik sem harap, csak ugat. Vigyáznak az ellenség emberére, mert az ellenség és a gazdi bizony közös gulyát hajt és ha lehúzza a keresztvizet az ellenről, akkor a végén még a gazdi disznósága is kilátszik, vagy terepet kap az ellen csahosa, hogy bemutassa a gazdi takargatnivalóját. És ez igaz oda-vissza, persze, minden oldalon. Parasztvakítás az egész, olcsó cirkusz, amivel szépen el lehet kenni a disznóságokat, amire a mi bőrünk megy rá. Szóval egy szóval igaza van a konzervatív tüntetőknek: ébresztő. De a polarizáció nem (ál)jobb és (ál)bal, hanem a hatalom, (amiben a prímás a mindenkori kormánynál levő, a kontrás meg az "ellenzék", de azért egy banda az) és mi, a polgárok, a lakók, az emberek, a nép, ki mit talál szívének kedvesebbnek... Akármerre indulok, a végén mindig a korrupciót találom, ami úgy utcai, mint "magas" szinten ott meredezik, mint egy hülye berlini fal. Na, szóval, hol a jelentkező, aki lebontaná? Erről miért hallgat mindenki, amikor korteskedik egy választás előtt? Csak a gubaosztással akarnak elvakítani, pedig több pénzt (is) nyernénk, ha lenne olyan bátor politikus, aki ennek menne neki.
Egy VUIP (Very UnImportant Person)
elmoro 2007.09.27. 00:53:11
Egy VUIP (Very UnImportant Person)
segabor 2007.09.27. 07:12:34
Párszor megpróbáltam végignézni a Napkeltét. Nem sok sikerrel. A tárgyilagosság látszatát is elkerülik, ráadásul vérlázító módon saját szakmájukat megcsúfolva nem kérdező-interjúalanyt játszanak, hanem prekoncepciók alapján véleményt oszt a drága Aczél, Bánó, Orosz és tettestársaik.
Még nem is az a legnagyobb baj, hogy kő komenisták és khm. erősen lojálisak Pártjukhoz, hanem szakmájuk szégyenei. A rendszerváltás után már mertem azt hinni, hogy kihal ez a fajta riporteri / műsorvezetői réteg, amely ahelyett hogy okosan a nézőknek kérdez, akár keményen, de FELKÉSZÜLTEN(!!!) - a véleményét osztogatja. Ne rágja már a számba, hogy én mit gondoljak az alanyról, akár szimpi, akár nem...
Batz papucsot a Napkeltéseknek. Mininum ajtó letépéssel! Mert Napkeltét nézni bizony ősi román szokás!
Uff!
Biomechanoid (törölt) 2007.09.27. 07:56:23
(hátha megérti)
Terméskőre volt szükségem, ezért bementem egy kődiszkontba. www.kodiszkont.hu - így hírdették magukat. Az áraiktól hanyatt vágtam magam. Rákérdeztem a telep alkalmazottjánál, mire közölte, "a kődiszkont csak a nevünk".
Szóval, ha nekik lehet az a nevük, hogy diszkont, miért ne lehetne a szadesznak az a neve, hogy liberális párt, vagy a judeoburzsoáknak az, hogy szocialista párt?
Nemtom melyik seggarc hozakodott elő azzal, hogy a zorbán éra idején is nyalt a köztévé. Akármekkora szellemi éhenkórász is, ebben igaza van. Kérdem én: mi lett a vége? - Na, mi, ostoba korcsok? - Hát szépen leváltottuk a zsebhitlert. Ehhez képest a még nála is gusztustalanabb, ostoba seggagyú pojácát újra megválasztották a korcsok.
Biomechanoid (törölt) 2007.09.27. 08:05:08
és tényleg!
A bibsik azt mondták, nem nyilatkoznak jobbos médiumnak.
Valaki azt mondta, szokott balos politkus szerepeltni a HírTv-ben. Ja, félévente egy. Ennél jóval több jobbos szerepel a köztévében. Mert, ostoba korcs, a Nap-Tv nem a köztévé maga. Gyárfás cége magáncég.
Ez pontosan azt jelenti, ami a van: a jobboldali politikusok nem mennek a gyárfás műsorába. Ennyi, nem több. Ezzel szemben a libibibsik nem a HírTv egyetlen műsorát bojkottálják, hanem az egész médiumot. Hozzáteszem, ki a faszt érdekli, mit mond egy rühes bolsevik!
Két Magyarország van, és ez így is marad.
STP 2007.09.27. 08:12:28
nyekk 2007.09.27. 08:15:22
negro63 2007.09.27. 08:42:59
Megmondom. Egy Fidesz-KDNP propaganda TV.
Teljes mértékben egyet értek azzal, hogy a Napkelte studioja elavult, a riporterek többsége már kiment a divatból. De a két nagy pártnak igenis fel kéne válalni, hogy elmennek egymás propaganda műsoraikba, és megméretik magukat.
Dallas 2007.09.27. 09:09:00
Végtelen szánalmas, aki arc nélkül anyázik, meg íszonyat alpári suttyó. Aztán ha élőben találkozik a magad fajtával az ember, észre se veszi, annyira jelentéktelen kis pöcs.
Szerintem csöngess be anyádhoz, jóbarát.
ifjú padavan 2007.09.27. 09:26:13
Ez egy nagyon érdekes, tipikus baloldali hozzászólás volt. Ha nincsennek érveid akkor elkezdesz mocskolódni. Diplomás embereket lenyolcáltalánosozol, és bár te mocskolódsz, ránk fogod, hogy mi tesszük ezt. Ugyanezt csinálják a baloldali barátaid a nagypolitikában is.
gulasZuppe 2007.09.27. 09:53:16
A gond az ha magát közszolgalatinak tartja akkor illene inkabb a tenyeket közölni nem allast foglani es nem nyalni vagy uszitani nyilt szinen.
Ezeket a régi vagasu huszarokat már régen le kellett volna tiltani de minden mediumban. Kit erdekel hogy a Hirtvbe mi megy? az nem az MTV. Az MTV-nek meg nem az a dolga hogy párttévé legyen - mint ahogy gyurcsany elvárja (meg is mondta balónak hogy mia feladata...). Vagy legyen akkor parttv, de ugy mint a hirtv, ne az allam nyákan lógjon. És akor aztan ki nem szarja le hogy mi van vele.
Vagy mindket oldal kapjon musoridőt.
De hogy a kozszolgalati az csak az eppen aktualis politikai hatalmonlevok imázs és mosdatótvje legyen az abszurd. Plane ha azt vesszuk regebben a masik oldal magantvjnek a lefedettsege sokkal alacsonyabb volt (talan most se teljes).
Meg azert mindeki a jobboldalt baszogatja a hirvje miatt (vagy nevezzuk fidesz oldalnak). Csak az meg nem tunik fel senkinek hogy a balos nyalós huszaroknak 5x akkora mediahatalmuk van. Van egy hirv meg egy nemzet es kb ennyi, a masik oldalon az összes többi egy rakat ujsag stb...es megis a legtobben a hirtv baszogatjak hogy az a ferdito medium.
Es valoban tenyleg rohejes a csintalan főproletár "ész"-osztó órája, meg hogy mennyien bedőlnek neki, a papucsos prolinak...
De!
Ez nem vicc: halgassatok bele a klubradio musoraiba, fertelemes az a fröcsögés ami ott megy, komolyan nácizzak a fideszt, midenért orban a felelős, és kinyilvántijak magukról a balos őskomcsik hogy ők mindig is okosabbak voltak a jobboldal buta,hulye náci fasz. Es a betelefonalók euforikus hangolatban valallanak balosokrol, es undorito frocsögés a fidesz+orbanra, de nap mint nap, ezt döngölik bele a nép agyába.
Ha a tuloldalon megy ez (fasz ..idózas, kocsog komcsizas, akkor meg betiltjak...).
És minden nap kikialjta clubrtadio hogy a balosok az istenek a jobbosok meg huyle nacik a főellenseg a fidesz es mindenről orban tehet, komolyan ez megy...es hogy ennek mikoze a naptvhez? hat oroszjosuha musora pont a frocsogés utan jön általaban a szokasos benyalas, vagy totalisan eltorzult velemenyformalas, tomegmanipulaico (orosz amugy teljsen meghibbant, nincs ember aki nap mint nap fel tudna rendesen készülni, ő se teszi, mert lehetetlen, neha bele akar menni okoskodva szakmai kerdesekbe es vitakba, es elvarja az ellenfeletől -mert akit behív és nem azt mondja amit elvánra-a parthűség nevében-az megprobalja vmi gonoszkent bemutatni, es ha a vegen nincs fehér vagy fekete állásfoglalás akkor máris megtalálta a főgonoszt...pedig nem ket szinu a vilag, csak nála...)
És megis azt mondom ha nem lenne hirtv az lenne a gebasz...bár a hatalomnak nagyon tetszene...de az lenne az igazan torz rendszer (ez meg igy is jobb mert legalbb 2 oldalrol frocsognek, az lenne a gyanus ha csak egyről menne a duma, viszotn az mégis tiszta rohej hogy lassan mar masfel ciklus ota nem a fidesz dominal, de mindenről ő tehet :) -a többsegi mediumok szerint).
cubalibre 2007.09.27. 09:56:43
dr.pupak30 2007.09.27. 10:02:14
Szánalmas ország, szánalmas emberekkel. Tessék kicsit nyugatra menni és megnézni, hogy kell kulturáltan kiba*ni egymással és anyázni, hatalomért harcolni. Legalább ezt megtanulhatnák, hogy a "szegényembernek"
ne csípje a szemét.
Vidéki 2007.09.27. 10:17:57
Azt hogy a Fidesznél szitokszó a profit, először hallom, és nem tudom van-e rá bizonyíték.Lehet, hogy nemsokára azt is leírja valaki:a Fidesz le akarja szedni a Napot az égről. Mindenesetre elég érdekes, milyen messze jutottunk eredeti témánktól, aminek címe: Miért szívatják a Napkeltét?
Erről eszembe jut Moldova Györgynek egy szellemes mondata:"belekever mindent, mint Mari néni a tökös-mákos rétesbe."
Lehet,hogy ha az lenne a cím: Miért piros a majom feneke? sokan azonnal elkezdenének orbánozni.
gulasZuppe 2007.09.27. 10:20:53
Werwolf 2007.09.27. 10:25:43
En nem hiszem, hogy ti ne emlekeznetek a Napkeltere, A 7i7-esre, az rtl es tv2 hiradok tematikus szerkesztesere, a mai ügyek töredekenek megfelelö "botranyok" iszonyu felfujasara, a 168 ora hazugsagaira, a magyarnarancsra, a nepszabadsagra, a nepszavara, stb. Es oly hosszan sorolhatnank, hogy miert is nincs semmi köze ennek a vadnak az igazsaghoz.
Ha valoban Orban diktatura lett volna, ahogy ezt mondani szeretik az ugynevezett baloldaliak, akkor palyan maradtak volna az acelbandik, frikuszok, verebesek? Akkor a 7i7-esben vegetalhattak volna a puskaporukat reg ellött alkoholistak? Ugyan mar..., gyerekek.
Werwolf 2007.09.27. 10:30:04
Itt tennem azt is hozza, hogy "nyugaton", peldaul Nemetorszagban, a magyarorszagi mszmp-hez köthetö megabotranyok töredeke is elegendö lenne ahhoz, hogy a valoban mertekado mediumok, valoban fröcsögjenek. Kevesebbert is fröcsögnek. Ez a szar kormanyzat probalja beleverni a fejetekbe, hogy akarmekkora is a kaka, ha valakinek ez mar tenyleg sok, akkor az fröcsög. Ezt nem kötelezö bevenni.
Héttörpe (törölt) 2007.09.27. 10:39:47
Objektív 2007.09.27. 11:10:03
oszt jónapot! 2007.09.27. 16:32:35