Mi megmondtuk előre. Sőt még egy pezsgőt is bekészítettünk a hűtőbe, hogy majd halk pukkanás, kristálypoharak csilingelése, meg gyöngyöző nedű. Kár hogy két hete, Havas Henrik kirúgásakor már koccintottunk vele. A Tv2 új tulajdonosai és a másfél hónapja kinevezett vezérigazgató úgy néz ki, hogy komolyan rendet akarnak tenni a csatornánál, és nem csak a sarokból fújják ki a pormacskákat. Jó, nem is slaggal mossák fel a padlóra száradt koszt, de azért legalább elpakolnak az íróasztalról.
Menesztették Sváby Andrást. Persze állítólag lemondott, de hát aki ilyen posztról nem felfelé bukik, az nagyon elrontott valamit. A Tv2-közeli Interaktív vezetője pedig több dolgot is elcseszett az utóbbi években, a Big Brother 2-től kezdve a Megatáncon vagy a Rém rendes családon át egészen a nyáron nekirugaszkodó, aztán azzal a lendülettel pofára is eső Favoritig. Mint műsorvezető pedig ugyebár kapott egy akkora sallert a nyugodtan mosolygó Orbán Viktortól, hogy aztán már inkább csak a szórakoztató műfajban próbálkozott. Ez lett a pár hónap alatt iszonyatosan nagyot bukó Egy a száz ellen. A pénzt vagy a falkát, ugyebár.
Hogy miért fontos ez? Hiszen Sváby egyáltalán nem olyan méretes bunkó, mint Havas, így nem tölthet el senkit az a jóleső érzés, ami két hete egyszer már átjárta Magyarországot. Hogy helyreállt a világ rendje, és egy önelégült idiótával kevesebb toporog ezentúl a nappalinkban.
Nem, Sváby nem egy médiabarom, csak egy nem túl jó műsorvezető, gyakran hibázó producer és programming-szakember, meg mérsékelten ügyes üzletember. (Azért egy-két éttermet csak összegyűjtött a nagy csetlés-botlásban).
Csak hát ezentúl talán nem kell majd rögtön továbbkapcsolnunk a Tv2-ről, talán nem csak a Hősökre, a Született feleségekre, meg Doktor House-ra kattintunk majd oda, hogy aztán azonnal vissza is meneküljünk a Viasat3-ra, az RTL Klubra, vagy a Spektrumra. Jobb lesz a műsor Magyarország második legnagyobb költségvetésű tévéjén. Már ha.
Reménykedjünk, és azért vonjuk le a tanulságot is: a kilencvenes évek közepén hirtelen befutó, a magabiztosan bakizó és közben milliókat összemutyizó tévés sztárok ideje kezd lejárni, Friderikusz Sándor már egy jó ideje csak pár ezer nyugdíjast győzköd az ATV-n, Havas pedig ezentúl legfeljebb Kelemen Annának szólhat be valamelyik író-olvasó találkozón. Már csak Lakat T Károlyt kéne elbúcsúztatni.
stonedraider · http://1sor.blog.hu/ 2007.09.19. 17:20:46
Freechild 2007.09.19. 17:23:47
szikra 2007.09.19. 17:26:35
mypep 2007.09.19. 17:28:45
Druzse 2007.09.19. 17:41:57
egy másik adón, vagy mögötte... a Bandit!
Watanabe Shun 2007.09.19. 17:42:33
arathon 2007.09.19. 17:48:37
arathon 2007.09.19. 17:49:51
arathon 2007.09.19. 17:51:11
solomonHirsch 2007.09.19. 18:12:19
zala 2007.09.19. 18:13:21
jerk_off 2007.09.19. 18:27:22
abból még eléldegél pár évig.
esetleg mtv.
wh_old (törölt) 2007.09.19. 18:31:47
ben2 2007.09.19. 18:51:27
solomonHirsch:
G. Bernard Shaw-t idézem: "Nem tudok tojni, de attól még meg tudom állapítani, ha a tojás büdös."
vowels 2007.09.19. 19:00:53
szabóZ · http://comment.blog.hu 2007.09.19. 19:06:33
1. hogy valakinek sok penze lett hirtelen ebbol, meg nem ejlen ti hogy ert hozza.
2. azert vannak akik tenyleg ertenek hozza, ezert is bukott folyamatosan a Tv2.
A tehennek van tokja es vonoja?
Dr. Stein (törölt) 2007.09.19. 19:07:11
A Sváby készítette népbutító műsorok egyikében, iskola utáni időszakban volt téma: "Mit egyek, hogy jó ízű legyen a spermám?"
Szerintem egy tehetségtelen, felkapaszkodott senkiházi, aki populista témákkal radírozta le a lehetőséget, hogy 5 éven belül normális műsorokat lehessen nézni a kereskedelmi televíziókban.
vowels 2007.09.19. 19:09:25
így aztán nem marad más, mint olcsó net mellett aljasul szarozni azt aki tudott már tenni is! foschtenger amiben éltek és persze haltok is mind, ez van és amig ti vagytok ez marad is!
Charlie Drop 2007.09.19. 19:14:45
Majd kérdezétek már meg Karottáékat van-e vmi fejlemény.
Kösz :-)
zpetya 2007.09.19. 19:15:06
Charlie Drop 2007.09.19. 19:18:21
vizibicikli 2007.09.19. 19:18:29
Igazán igényes programok meg gyakorlatilag sehol.
Szóval szerintem tökmindegy.
abc 2007.09.19. 19:25:12
A cikkiró fikázza svábyt, a cikkirót fikázzák a hozzászolók, majd a hozzászolokat fikázza egy másik hozzászoló :)
Szenzációs mindneki ért mindenhez :DD
vowels 2007.09.19. 19:26:14
1. ha valakinek sok pénze lett/lesz ebből - bármennyire is piszkál ez téged - bizony, azt jelenti, hogy ért hozzá
2. a TV2 nem bukott, ha hozzáférsz - bár ezt nem hiszem - nézdd meg, hogy mennyi ráfordításból piacvezető az rtl klub, mennyiből és milyen eredménnyel második a TV2 és mennyiből tartom/tartjuk el a kőztévéket, nem olyan nagyon szar másodiknak lenni a piacon, csak érdeklődj a munkaadódnál...
és végül, igen a tehénnek van tokja is meg vonója is, mint ahogyan neked púpod is meg villamos bérleted is van!
Charlie Drop 2007.09.19. 19:28:08
Persze, doktoranduszom van mindebű' :D
Mellékesen elég irónikus az egész...
vowels 2007.09.19. 19:30:49
Charlie Drop 2007.09.19. 19:30:57
ez felér egy szegénységi bizonyítvánnyal...
Sutyerák 2007.09.19. 19:38:07
Egyébként soha nem értettem, hogy ezek az ostoba senkik hogyan tudnak így befutni a médiában. Mi volt Árpa Attila, mielőtt műmajjer igazgató lett az RTL-nél? És azóta mi? A gagyi magyar akciófilmek gyártása ilyen nagy biznisz?
A cikkel teljesen egyet tudok érteni, azzal, hogy jó, átkapcsolok az RTL-re, de ott sincs semmi, ezért onnan is továbbkapcsolok. A műsor meg nem lesz jobb. (Mert a Sváby helyett jön a Tilla, vagy a Csisztu, vagy a mittoménki).
Kreta 2007.09.19. 19:39:57
Lakatos Márk Náray Tamás
Tilla Buci
Asszem lenne még ott munkakönyv amit ki lehetne osztani.
Lehet, hogy végtelenül optimista vagyok, de talán a digitális szórás után megjelenő tobb csatorna valami versenyt indít.
haramia001 2007.09.19. 19:43:09
És ti most mit is csináltatok? Ugyanazt, mit a sok idióta, csóró netes ***** (sic) akit/amit oly szépen leírtatok.
Csak ti még lentebbről indultatok, és a célpontotok is kistílűbb. Ugyanúgy fikáztok, akkor mi a különbség?
"irigy, undorító és senkiházi emberek vagytok, vagyis olyanok, mint a mai magyar többség. irigy, mert tahtségtelen és semmire se visszi/vitte"
Mindenki ugye magából indul ki.
Grat!
Kreta 2007.09.19. 19:43:37
theutat villám 2007.09.19. 19:45:18
nagy klasszikus: "mi fáj jobban, az üresség a fejedben, vagy a zabszem a seggedben?" hhehhhe
Amúgy aki szerint svábyt irigyelni kell és ő az atyaúristen etalon, akinek csak a seggét lehet nyalni, vagy kenón megynerni a cipője bekötését, az, hogy is szokták mondani ööö, sikeres ember nem lehet. öhhö
Mellesleg, aki azt képzeli, hogy az index olvasói álalában lecsúszott, csóró kollégista suttyók, az 1. nem ismeri az index olvasóközönségét, 2. őmaga suttyó.
Te melyik vagy?
Isadora 2007.09.19. 19:48:12
piezo 2007.09.19. 19:50:17
gregor gysi 2007.09.19. 19:52:29
Hihetetlen, hogy Sváby "solomonhirsch" néven bejelentkezett ide.
omgwtf 2007.09.19. 19:54:07
Olvasd: inkább vagyok panelben szerény, jóravaló ember, mint milliárdos suttyóparaszt. (ide a végére oda akartam írni, hogy "mint Te", de a milliárdosban nem vagyok biztos.)
További jó fikázást, nyugodtan címezheted nekem is. Ki vagyok én, hogy egy magadfajta tehetség önkielégítését korlátozzam?
gregor gysi 2007.09.19. 19:56:31
Isadora 2007.09.19. 19:59:13
Amen!
Novi bácsi 2007.09.19. 19:59:25
"irigy, undorító és senkiházi emberek vagytok, vagyis olyanok, mint a mai magyar többség. irigy, mert tahtségtelen és semmire se visszi/vitte, undorító, mert ha valaki több mint tenn maga, az biztosan tolvaj kámmenista szemét, és senkiházi, mert sohasem tett semmi olyat amit névvel vállal!
így aztán nem marad más, mint olcsó net mellett aljasul szarozni azt aki tudott már tenni is! foschtenger amiben éltek és persze haltok is mind, ez van és amig ti vagytok ez marad is!"
Fogod, hogy közben magadról (is) beszélsz?! Te is ITT vagy.
Amúgy meg mit "magyar"-ozol?! Te német, cigány, román (valószínűleg az) vagy?! :)
Szóval a személyeskedést be kellene fejezni.
Maradjunk a TÉNYEK-nél (hehe):
1. A TV2 folyamatosan buktázik;
2. A fentebb említett sorozatokon kívül TÉNYLEG semmi érdekes nincsen rajta (jó, szerintem a másikon sincs...)
3. Mást sem csinál, mint az RTL Klub műsorstruktúráját majmolja, (lásd Barátok közt vs. Jóban-Rosszban, Fókusz vs. Aktív stb.) de azt is szarul... És PONTOSAN ITT van Sváby és az Interaktív felelőssége;
4. A legautentikusabb ítész a "Közönség". És ők minden fikázás nélkül egyszerűen "csak" nem nézték annyian a TV2-t;
5. Ha én egy milliárdos német média cégecske lennék, nekem is az lenne az első dolgom, hogy jól elhajtsam az egész brigádot a jó sunyiba, akiknek ÉVEIK voltak arra, hogy bizonyítsanak.
De nem tették.
Úgyhogy inkább ne kelj a védelmükre. Főleg úgy ne, hogy panellakó görényeknek (én sem vagyok pl. az, ráadásul letettem már valamit a médiapiacon, de ez egyáltalán nem tartozik ide) és nyomoréknak hívod azokat, akik megörültek annak, hogy ESETLEG lesz alternatívája nemcsak a Sváby féle töketlenkedésnek, de az RTL-es fosfolyamnak is.
Egyébként TE, Barátom mit tettél a Világ Üdvösségéért?!
Bátran. Névvel. Eredménnyel.
És irigyellek és csodállak, mert TE nem abban a "foschtenger"-ben élsz, mint mi, földi halandó "magyarok".
sanya64 2007.09.19. 20:02:00
Blitzkrieg 2007.09.19. 20:03:07
titok84 2007.09.19. 20:03:47
Hát, összeszorítjuk a fogunkat, és valahogy csak kibírjuk.
gregor gysi 2007.09.19. 20:07:00
Te melyik műsorát nézed, valohol ismétlik a Friderikusz showt, ahol leopárd embert bohócokat, kardnyelőket és egyéb érdekes sztárokat, mint Amanda Leart lehet látni.
Hol megy? A hálozaton vagy a Budapest tévén.
Vagy csak nem arról a mindennapi ismétlésről beszélsz, ahol Debreczeni József, Bolgár György és a szenilis bazedov-kóros pszichológust meg egy ufó kutató megszállott csillagászt vallatnak?
sanya64 2007.09.19. 20:09:45
"Ez nem a te napod" címmel...
vagy volt má ilyen?...
cinci 2007.09.19. 20:11:27
szerintem nem kéne védeni, benne van-volt a fizetésében, hogy meglegyen a vélemény róla. akármilyen is.
Tróger 2007.09.19. 20:14:37
Ha van egy téma, amihez hozzá lehet szólni, miért kell a lehető legközönségesebb módon szidni azt, akinek esetleg más a véleménye?
Egyébként a cikkel semmi gond. Már régóta szerettem volna, hogy Sváby - és a hozzá hasonlók - eltűnjenek a képernyőről.
Részemről ennyi.
Egyébként lehet nem egyetérteni a véleményemmel, de a prolizást, komenistázást, suttyózást stb. kéretik mellőzni.
szabóZ · http://comment.blog.hu 2007.09.19. 20:15:51
Már megbocsáss, de te iszonyatosan nagy barom vagy, es ez meg nem is lenne semmi, de buta is. (Ilyet nem szoktam, elnezest a tobbiektol, de jobb mintha kimoderalnalak.
Egyreszt a Tv2 jo ideig nem volt egyaltalan nyereseges, sot azt gondolom, de ezt legfeljebb a tv2 konyveloje mondhatna meg, hogy a befektetett penz meg midngi nem terult meg, es mellesleg aranyaiban az RTL bizony a befektetett osszeget sokkal jobb hatasfokkal forgatja meg.
De nem is ez a baj. Nehogy mar irigy bunko legyen valaki, csak mert egy hozzad hasonlo ficko, aki nagyon csaszarnak erzi magat, mert neha futja kokszra, meg ingyen van a benzin a cegautoba (nem mintha sajnalnam, de azt hiszem nem ezt hivjak gazdagsagnak, csak hogy ertsd) azt gondolja, hogy a jo szakembereknek jar a jo fizetes. Es nem erti, hogy kevesbe jo szakemberek vagy ugyeskedok hogy tudjak evekig huzni, sot meggazdagodni egy kulfoldi multik altal uralt piacon.
archer 2007.09.19. 20:17:55
Nekem először ott kezdte el szúrni a szemem Sváby. Nagyon erőltette, hogy a jópofa gyerek. És nem véletlenük került ő a TV2-höz, meg nem alulról kezdte, aranykanállal a szájában született, meg voltak befolyásos újságíró keresztapuka, stb.
Nem sok mindenért kelltt megküzdenie és amikor megmérettetett, mikor bebizonyíthatta volna, hogy nem csak a protekció miatt valaki, akkor könnyűnek találtatott.
zala 2007.09.19. 20:20:02
theutat villám 2007.09.19. 20:22:50
Trógerezés mehet?
;)
luxusmoszkvicsslusszkulcs 2007.09.19. 20:23:50
Sőt, még életszemlélettel is szolgálnak: aki a Karib-tengeren hajókázik, az tiszteletreméltó.
Ezért tisztelhető az a többszázezer német, angol, olasz honpolgár, akik szintén ott töltik idejüket.
Szomorú, hogy az amerikai értékrendből csak ez szűrődik át egyeseknek...
kukacka 2007.09.19. 20:25:41
Havas is már azzal henceg, hogy őt mennyi helyre hívták máris.
Sváby is vissza fog jönni és akkor majd újult erővel lehet tocsogni benne.
:-(
gregor gysi 2007.09.19. 20:27:35
Azt, hogy valaki ilyen adottságokkal elmutyizik a háttérben, azt még meg lehet indokolni, nade a képernyőre????
Mert ugye Padödőék legalább kövérek és büszkék is erre, meg színes a hajuk, ha éppen van, de egy pösze, lópofájú arrogáns telifosott zoknira ki kiváncsi öltönybe bujtatva és tényleg bocs...mert nem tehet róla, de itt a képernyőről beszélünk, nem a Tesco húsospultjáról.
bopat 2007.09.19. 20:28:48
Szerintem nem érdemli meg hogy támadjátok.
Az Orbán interjút pedig elcseszte, az tuti de hát akkor rá is döbbent hogy ez nem az ő műfaja, és lépett is. Hány olyan műsorvezető van aki nem ismeri be a hozzánemértését és tovább kínoz minket a képernyőn?
Ezért minden tiszteletem az övé.
Tróger 2007.09.19. 20:30:44
Trógerezni természetesen lehet!
korankelo · http://korankelo.tumblr.com/ 2007.09.19. 20:33:01
Joyride06 2007.09.19. 20:37:39
ÉletFaMag 2007.09.19. 20:42:10
végigolvastam a hozzászólásokat.
érdekesnek találom, hogy médiaszereplők is megszólalnak az ügyben.
azt végképp érdekesnek találom, hogy egy szakmabeli menesztéséről NEM szakmabeliek, hanem a közönség ítélkezik.
a magyar média haldoklik.
azóta haldoklik, amióta a kereskedelmi csatornák elindultak.
mindenki azt hitte, űberfasza lesz a magyar televíziózás.
a mellékelt ábrát mindenki 4:3 PAL vagy 16:9 PAL formátumban láthatja, attól függően milliárdos-e, vagy panelsuttyó.
manapság a 3x3m es panelban is van 20x20as nappaliba való tévé.
az ilyen embereknek nincs ítélkezési joguk, mert fogyasztói-robotok, pontosan azért, mert túl sokat nézték a gagyi kereskedelmi műsorokat.
ilyenformán maguk ellen beszélnek, tehát szánalmasak.
Sváby András-t valószínűleg belekényszerítették abba amit úgy nevezek: nyugatgagyi mocsok.
kényszer hatása alatt nem lehet jó műsorokat készíteni.
az elv az, hogy a néző dönti el, mi a jó műsor.
az igazság az, hogy a néző tunya, ostoba, műveletlen paraszt.
a televízió ehhez alkalmazkodik.
ha értelmiségi ember siránkozik azon, hogy aktívot kell néznie :
akkor nem értelmiségi.
az értelmiségi általában kreatívabb ennél, például elolvas egy könyvet.
A televíziós szakma vagy gagyi sazrt gyárt megaléért, vagy kisgagyit éhbérért, politikai befolyásoltság alatt.
Sok sikert kívánok Sváby Andrásnak, egy szabadabb szellemiségű csatornán:
ha van ilyen magyarországon.
ha lesz, szívesen csatlakozom.
Tengertánc (törölt) 2007.09.19. 20:43:40
A Sváby által befektetett idő értékét és a szakmaiságot kurvára nem vitatja el senki. Azonban úgy nem nehéz milliomos üzletemberré és befolyásos médiaszemélyiséggé válni, hogy a második legnagyobb, országos tv csatornán kizárólag a saját cégem által készített műsoraim mennek, sőt a televízió vezére, személyes jóbarátom. Nem csoda, hogy minden projectjük bukó lett, hiszen folyton, mindent ugyanaz a csapat készített. A TV2-n gyakorlatilag évek óta unalomig ismert az arcok szerepelnek, akik egymást hívogatják meg műsoraikba. Nekem már egy kissé a könyökömön jön ki Liptai Claudia és férje, Jakupcsek Gabriella, Azurák Csaba, nem is beszélve a Schobert családról...Feltételezem a tulajdonosnak elege lett ebből a picit "családias", kicsit befáradt légkörből, s gondolom, feltűnt nekik, hogy a nagy dírrel-dúrral beharagozott showjaik 1-2 hónap alatt mentek a süllyesztőbe.
gregor gysi 2007.09.19. 20:45:30
Most éppen arra várok, hogy Hajós, aki nem a szívem csücske, de egy karakán alak, álljon fel és bassza már nyakon azt a senkiházi, látens köcsög szétsminkelt Gálvölgyit, ha mégegyszer lehülyézi.Na azt megnézném szívesen...
Isadora 2007.09.19. 20:47:28
En is attol tartok, hogy rovid unneples lesz mert aki egyszer bekerul 'ezekbe a korokbe' onnan csak a temetkezesi vallalat szedheti ki.
Bopat - szerintem naiv vagy, nem 'lepett' sehova mert leptettek; de ha tisztelni akarod hat tedd. Valakinek kell.
Tengertánc (törölt) 2007.09.19. 20:50:25
Azt írod, hogy a magyar média haldoklik, amióta megjelentek a kereskedelmi tv-k. Ebből azt a konzekvenciát vonom le, hogy addig volt jó, amíg csak TV1 és TV2 volt, meg hétfőn adásszünet...Valóban ez volt a jó? Szerintem nem. A gagyiról meg annyit, hogy semmit nem kötelező nézni, így a TV2-t sem. Van ott HBO, Discovery, National Geographic meg Hustler TV stb. Válogatni bőven van miből.
A "fogyasztói-robotok"-nak meg van joguk és képességük ítélkezni, ugyanis közbetve bár, de rohadtul ők tartják egy a kertévéket. És mivel nekik akarnak eladni, így kurvára leszarozhatjuk az adott műsort vagy médiaszemélyiséget, ha úgy tartja úri kedvünk. Ez ugyan olyan, mintha fogom magam és visszaviszem a savanyún nekem eladott tejet a közértbe. Vágod?
Isadora 2007.09.19. 20:53:28
gregor gysi 2007.09.19. 20:54:01
A következő folyamatot az első órán tanuljuk meg!
Először feldobsz az asztalra egy tál kaviárt.Felnyalják secperc alatt.Aztán feldobnak egy adag lazacot, az is eltűnik pillanatok alatt.Na akkor dobjunk fel egy adag sonkát,volt...nincs.
Elfogy a parizer is rögtön.
Na hát ha a parizer is így fogy, dobjuk fel a szart.Szerinted???
Mi most a szar és az okádék után vagyunk, most a vér és a geci korszakát éljük médiatörténeti aspektusból nézve.
Joyride06 2007.09.19. 20:55:59
Rossz hírem van: Nem lesz olyan tv-csatorna Mo.-n amilyet te szeretnél, és ahol örömmel dolgoznál. Vagy, ha mégis lesz, akkor azt megtudják a tv-t nézők (a többiek és én) és akkor azt is ott kell hagynod, hogy ne dolgozzá má ilyen prolik szorakoztatásán!
Amit írtál, nem csak felháborító, de nagyon aljas is! Vigyázz, ne bánts meg másokat!
Grrrrrr.
gregor gysi 2007.09.19. 21:13:08
1975-ben szerinted mit csinált volna valaki-akárki,egy kétkezi munkás pld., ha meglát egy teleshop-os adást, amiben mellnagyobbító krémet, vagy éneklő falipisztrángot árulnak.Azt hitte volna, hogy hallucinogént kevertek a sörébe.
Kereskedelmi rádió dettó.Ki hallgatott volna meg a hetvenes években egy mostani slágert, amikor annak idején azt mondták már a zseniális Fenyő Miklós által megírt helyes prozódiával és vicces rímekkel teli szövegekre is, hogy bugyuták.Aztán jött Geszti,a borzalmas kecskerímeivel és elszabadult a pokol...
rexter 2007.09.19. 21:21:13
GGG77 2007.09.19. 21:21:41
Ja, és még valami. A TV2 nem a második mo.-i országos, ker. csatorna, hanem az utolsó. Merthogy ketten vannak. Persze, kell másodiknak is lennie egy versenyben, de az már nem oké, hogy ez kb. 6-7 éve folymatosan a TV2.
Kármentő 2007.09.19. 21:28:43
A keményen balos TV2-ből majd elmegy az ATV-hez. És ott sem lesz rossz. A kamera mögött...
hüjehalyó · http://www.aldi.hu 2007.09.19. 21:31:01
Tehát a gépezetben ő volt a kivitelező, a gyártó. Nem ő mondta meg, hogy milyen műsor lesz, hanem ő gyártotta le.
Rossz koncepcióból, műsorötletből csak szar műsort lehet csak csinálni. Maga a gyártási (!) színvonal véleményem szerint nem volt rossz! A műsor persze még attól lehetett szar, de hát ha szart rendelt a vezetőség, akkor szart kell neki gyártani.
Akinek az elmúlt időszak bukásaiban szerepe van, az Lóri, a programigazgató. Ő még a helyén van. Egyelőre.
gregor gysi 2007.09.19. 21:33:21
Igen, így ez már sokkal közelebb jár a valósághoz.Frappáns, akár végszónak is jó.
gengula 2007.09.19. 21:33:37
Tedd már meg nekem légyszíves, hogy nem használsz jelzőket indulatból, hanem megpróbálsz valami épeszűt bepötyögni. Ellenkező esetben kénytelen leszek a töködbürkéjét a füleden keresztül az agyad helyére becsusszantani. Extraként kihúzhatom a fejed tetejére antennának is, hogy mindig foghasd a tv2-őt.
Megértésedet előre is köszönöm!
kukacka 2007.09.19. 21:34:10
Persze elmagyarázzák majd, hogy ez itt a "minőség" és "végre megmutathatják".
mogyoródi 2007.09.19. 21:38:12
Ez zseniális volt, ilyen sorokat mér nem lehet olvasni manapság az újságokban?!!
ÉletFaMag 2007.09.19. 21:50:46
"Mediaman aki nem lehet média man.
A következő folyamatot az első órán tanuljuk meg!
Először feldobsz az asztalra egy tál kaviárt.Felnyalják secperc alatt.Aztán feldobnak egy adag lazacot, az is eltűnik pillanatok alatt.Na akkor dobjunk fel egy adag sonkát,volt...nincs.
Elfogy a parizer is rögtön.
Na hát ha a parizer is így fogy, dobjuk fel a szart.Szerinted???"
-Pont az a baj, hogy ez a szemlélet van a televíziózásban, ahelyett, hogy értékes, szórakoztató, igényes műsorok készüljenek. PONTOSAN ezért haldoklik a média, mert ezt követi. a szar a szar műsor, a kaviár meg az egyszer kétszer "beakadó" jobb műsorok, anyagok, amit megnéz kb 5 ember...^^
Ha ez az első óra hát akkor nem járhattál valami nívós médiaiskolába már bocs^^. ha egyáltalán jártál...
rossz hírem van, sajnos médiaman vagyok. és te?
A '75-ben készült műsorokat másféle emberek nézték mint 2007-ben ezt tisztázzuk. Más igények más műsorok.
Joyride06 | Isadora:
Nem nézem le a fogyasztót. Nem véletlenül hívom fogyasztói-robotnak a "nézőt": hadd súgjak meg egy titkot:
egy műsor megmaradását vagy meg-nem maradását nem csak a nézettség befolyásolja hanem az előtte/utána beadott reklámok értékesítése. Ez nem mindegy hogy 2Ft egy másodperc, vagy 2 millió.. a kettő egymásra hat és egyik sem létezik a másik nélkül.
Azért hívom a fogyasztót robotnak, mert képes volt éveken keresztül az egymás szájába fingó VV évit vagy ki a rákot, az agyatlan reggeli műsorokat, a vérlázítóan szánalmas mónika sót és hasonlókat nézni: ha nem nézed, akkor olyan seperc alatt leveszik a műsorról hogy észre sem veszed. Ez a kereskedelmi csatorna "előnye".
A kereslet alakítja a kínálatot: a fogyasztó-robotnak elég annyi, hogy "há, ezt adják akkó mit nézzek b**meg?"
a hungárien televíziózó amúgy is végtelenül igénytelen, ami ostobaságából és tudatlanságából ered. Ezért élnek meg a "kereskedelmi" csatornák.
zille4 2007.09.19. 21:52:36
szal tudom h már unalamas de havas legalább mindig adott vmi témát
ÉletFaMag 2007.09.19. 21:53:03
Prophet 2007.09.19. 21:59:18
Igazából nem nézem, és nem érdkel, ki hova bukik. Éhen nem hal.
Prophet 2007.09.19. 22:01:01
H. Kovács (törölt) 2007.09.19. 22:04:27
ÉletFaMag 2007.09.19. 22:05:48
ezek meg itt vagy szidnak vagyx siránkoznak vagy röhögnek, de mindegyik mögött ott érzed, hogy azért keményen tolják az általuk sazrozott műsorok és médiaszereplők legújabb bulvártitkait :D
enyhe lol kedvés béláim aZúrban
NemAnonim 2007.09.19. 22:06:11
Tehát ha javítani akar a helyzetén a TV2, akkor a BK-t, Balázst, Mónikát kell megverni. És ide a rozsdás bökőt, hogy ez nem irodalmi adaptációkkal, vagy sokunk által favorizált amerikai sorozatokkal fog megvalósulni. Hanem még több Magdika nénivel (Taki bácsik 2007), még aljább talk-showkkal és még aljább bulvárműsorokkal. Lehet, hogy Sváby tényleg magától állt fel, mert ebben nem akart benne lenni (ha akart volna, akkor eddig is megtehette volna, de itt még a Claudia is túl magas szint volt...)
NemAnonim 2007.09.19. 22:16:39
Tengertánc (törölt) 2007.09.19. 22:43:24
"...egy műsor megmaradását vagy meg-nem maradását nem csak a nézettség befolyásolja hanem az előtte/utána beadott reklámok értékesítése..." Itt már sántít az elméleted, ugyanis ha egy műsor nem produkál nézettséget, akkor a reklámozó sem nagyon fog reklámozni a blokkokban. Miért tenné? Senki nem nézi a programot, így az ő "üzenete" sem jut el a fogyasztóhoz.
A BB Évikkel, meg a Mónikákkal sincs gond, ugyanis azokat is nézi MINDENKI. Abban az 1-2 millió nézőben bizony nem csak 4 általánossal rendelkező segédmunkások vannak. Tehát ne általánosítsunk. Én úgy gondolom, hogy - nagyon sarkítva bár - de Ingmar Bergman és Győzike kényelmesen megfér egymás mellett, még egy "értelmiségi" életében is.
A "hungárien televízió" meg éppen annyira igénytelen, mint az amerikai, a brit vagy francia kertévés társai.
Arra azért kíváncsi lennék, hogy szerinted mi az az "értékes és szórakoztató műsor", amit te elfogadhatónak találnál?
Svábyt meg nem kell sem sajnálni, sem isteníteni. Ő az az ember, aki jó időben volt jó helyen és ezt ki is tudta használni. Gratula neki ezért.
gregor gysi 2007.09.19. 22:50:52
Én azt, amit te itt megélsz a mediaman létedben, én azt végignéztem 18 éve a német RTL, Pro7, SAt1 és tsai csatornákon.
Már most tudom, mi lesz a "Gute Zeiten Schlechte Zeiten"... ja bocsánat "Barátok közt" utolsó része,pedig csak elvétve láttam egy két epizódot és még meg sem írták.Már öngyilkosak lettek, a német Big Brother hősök, amikor itthon még nemhogy castingoltak, de még rtl se nagyon volt.A Grundy féle játékokat már akkor untam, amikor itthon még Lilu, a szent kútban lubickolt.Hidd el, rossz világ vár rád, ha te ebben most médiaman vagy, mert vége az aranykornak.Sajnos itt az utolsó köröket futja a kereskedelmi tévézés, de ezt ha tényleg médiaman vagy és tudsz következtetni a folyamatokból, te is sejtheted.Eljött az ideje a farkastörvényeknek,ahol már nem lesz elég aprópénzért futtatni egy-egy kurvát, meg szegény Gesztesit és trsait, ahol már egy Sváby repül, az azt jelzi, hogy el kell kezdeni az agyatokat használni lassan, mert a nézőket már egyenes élő adásban közvetített akasztással se tudjátok megfogni.De arra nem lesz pénzetek,mert csak tízmillió emberhez jut el a szaros reklámod.Érted????
Azt is elég közelről figyeltem, hogyan dolgoznak a kevésbé bulvár beállítottságú csatornák, mert képzeld ilyenek is léteznek Hegyeshalomtól nyugatra és hidd el némelyik egész jól prosperál, igaz egy 80000000 -os piacon.Te te ha azt hiszed, hogy az hosszútávon stratégia, hogy a proli
közönségnek a szarra van igénye, amit olcsón el tudsz készíteni tévedsz
Hogy más emberek nézték a tv-t annak idején? Az egyetlen faktor ami mindig állandó az az ember.
De hogy értsd miről beszélek.Hollywood válságban van, hiába csiszolják napról napra a technológiát, hiába robbantanak fel mindent, amit fel lehet robbantani, nincs jó forgatókönyv, nincs egy jó dialógus.A mozik kisgyermekfilmeket,animációs filmeket csinálnak, mert csak azzal tudják bevonzani az embereket vagy...
...sztárokkal.De azok nem forintban mérik a milliókat ám.És eljutnak ide is úgy, hogy azt sem tudják, hol van Magyarország.
Tudsz követni?Mert kihagytam néhány logikai lépést,de szerintem tudod miről beszélek.Úgyhogy hajrá, szedd ki a lét amit még ki tudsz szedni, mert saját produkciókba egyre kevésbé fognak belevágni, inkább megveszik a "Leningrádi helyszínelőket":) és abban nincs lóvé.
vowels 2007.09.19. 23:20:21
Lipton 2007.09.19. 23:47:44
Szánalmas vagy. :)
leone007 2007.09.20. 00:06:10
Nono. Azért én nem nevezném sem a '90es években hirtelen befutottnak, sem magabiztosan bakizónak mondjuk pont Friderikuszt. Jelenleg ő az egyetlen - szerintem - a médiában aki kellően felkészült és tud értelmeset, érdekeset, adott esetben kínosat kérdezni. Nem hiszem, hogy egykönnyen sarokba lehetne szorítani. Friderikuszt Svábyhoz hasonlítani, szerintem - legalább is - nem túl megalapozott. Nagyott csattan a fenti mondat, csak kár, hogy épp keves a valóságtartalma.
szabóZ · http://comment.blog.hu 2007.09.20. 00:34:59
gyehenna 2007.09.20. 00:57:05
- Mózes miért a tengeren át vezette a választott népet?
- Mert a parton szégyellte!
gyehenna 2007.09.20. 01:17:32
Borneo 2007.09.20. 01:26:34
kukacosesatobbiek 2007.09.20. 01:37:06
Csodálkozva olvasom ezt a hozzászóláshalmazt. Miért is kell egymást ilyen alpári módon szidni? Nincs más mód ennek kifejtésére?
vagy annyira sokat nézett itt mindenki Mónika showt hogy ez már természetes? Vagy csak szerintem otrombaság amit itt néhány ember egymás fejéhez vág?
Mindenesetre én nagyon visszásnak érzem, hogy egy média egy másik volt(van,lesz.. tegyétek hozzá) befolyásos emberét, annak látszólagos bukása UTÁN jól leszólja. Nekem ez tipikusan a földön fekvő emberbe jól belerúgni esetének tűnik. Bocsáss meg SzabóZ(szeretem általában az írásaid), de hitványságnak tartom más ember bukásán örömködni. Ha meg eddig is ezt gondoltad, akkor miért nem mertétek korábban hasonló videóval huzogatni az akkor mág oroszlánnak tűnő médiaember bajszát?
Ennyi
sic1 2007.09.20. 02:40:08
A tv2 a legjobb példa arra, hogy tehetségtelen emberek még, nagyon-nagyon sok pénzből sem tudnak kiemelkedőt alkotni.
..egyébként az egyetlen valamirevaló műsor a Havas féle Mokka volt, de ahelyett, hogy kihasználták volna tehetségét(akár szimpatikus akár nem) más műsorokban, inkább megvárták míg halálra unja a műsort és kirugatja magát.
sic1 2007.09.20. 02:42:49
mangorlo 2007.09.20. 02:55:40
mangorlo 2007.09.20. 02:58:22
G. Lóci 2007.09.20. 03:14:39
"rossz hírem van, sajnos médiaman vagyok. és te?"
Na ja, gondolom, arculatmeghatározó szereplő egy országos médiában...
Persze ki dönti el, hogy teljes joggal médiamannak nevezhető-e például a csak neten fogható és ott általában 25-30 hallgatóval is rendelkező Fiksz Rádió (per pillanat más ilyen kaliber nem jut eszembe) beszélgetős műsorának műsorvezetője...
bOdOky 2007.09.20. 04:19:19
mint mindig, most is csak olyan szánalmas hozzászólásokkal tudtok sajnálatos alulműveltségetekről és szellemi ürességetekről tanusítványt szolgáltatni, mint gyehenna tette ezt, de ennél több szóra már nem vagytok méltók, térjünk a lényegre. sváby andrást fölösleges megvádolni a műsorok színvonalának romlásával, mivel egy műsorgyártó cég fejeként azt a feladatot látta el, amivel megbízták: a magyar átlag(!) tv nézők igényeit a lehető legjobban kiszolgálni. ezt a missziót kétségtelenül sikeresen végezte, hiszen egy profitorientált kereskedelmi(!) csatorna elsődleges célja a nézőszám maximalizálása, ezáltal a reklámozók bizalmának meg-, reklámra fordított tőkéjük ELnyerése, hiszen enélkül a vállalat (esetünkben a tv2) csődbe jut.
két különböző dolgot nem helyes egy kalap alá venni, vagyis sváby képernyős tevékenységét és a színfalak mögött zajló operatív irányítást. nem vitakérdés, hogy az 1 a 100 ellen mo.-on megbukott, és az sem, hogy az orbánnal készített interjúban sváby felkészültsége kevésnek bizonyult országunk kétség kívül egyik legkiválóbb szónokával és politikusával szemben, mondhatni túl nagy falat volt az ex-miniszterelnök.
a cég vezetésében azonban nem sok hibát és baklövést látok. talán engem igazol némiképp, hogy a magyar médiában jönnek-mennek a döntéshozók, sváby mégis 7 évig tartotta a pozícióját, pedig korábban is kivásárolhatták és meneszthették volna, ha elégedetlenségre ad okot, és nem teljesíti a tőle és cégétől elvárt optimumot. eltávolításának elsődleges indítékát inkább a tv2-n belüli hatalmi pozíciók újra-elosztásában, várdy vezérigazgató szájíze szerint történő struktúra-átalakításban, és a médiában előszeretettel alkalmazott kíméletlen, gyors, de hatékony módszerekben kell kresni, szem előtt tartva, hogy várdynak létkérdés, vajon képes-e legyőzni olyan befolyásos és meghatározó "nagyhalakat", mint havas, vagy a nála jóval magasabb szinten trónoló és erősebb sváby andrás. úgy tűnik, képes, de ha nem produkál ilyen lefejezések után sokkal nagyobb bevételt és nézettséget, akkor ő sem innen megy majd nyugdíjba, és már akkor boldog lehet, ha székében marad sváby és kereszty regnálási időszakának töredékéig.
berkazs 2007.09.20. 06:08:56
Kurvapecér 2007.09.20. 07:01:44
Önző Én 2007.09.20. 07:09:02
winnie 2007.09.20. 07:09:16
izé, azt az új főnök, kiss péter követte el, nem?
anyahajókabinajtóhajtogató 2007.09.20. 07:30:49
Gusztustalan, ahogy pálcát törtök valaki felett puszta irígységből. Ráadásul olyan felett akinek valószínűleg a kisujjában is több van mint az üresen kongó fejetekben! EGY HÁNYINGER EZ AZ EGÉSZ MAGYARORSZÁG AZ OLYAN IRÍGY SEGGFEJEK MIATT MINT AKI EZT A HÁNYÁST ÍRTA! Meg a sok kárörvendő kommentező hülyegyerek miatt... A belem kifordul!
CounterS 2007.09.20. 07:59:40
Sok hozzászóló küzd komoly kihívásokkal a szövegértéssel és a stílussal kapcsolatosan - sajnálatos módon.
A trágár és a vulgáris kifejezések használata nem teszi nyomatékosabbá a mondanivalót, ez a kevesebb több lenne tipikus esete.
On
Sváby szerintem középszerű riporter; 12 egy tucat, akit lehet szeretni és nem szeretni. Az Orbán interjú megmutatta, hogy milyen felkészültséggel-hozzáállással-tudással végzi a riporteri feladatait /egyébként: ha basztatni akarom Orbánt, akkor felkészülök alaposan, ha nem készültem fel, akkor meg ne akarjam basztatni, mert az lesz a vége, ami lett/.
ApukadHUN 2007.09.20. 08:02:37
jövő héttől heroes 2
Weeds már meg
van BL
kipróbálom a Californicationt
A heti tévés adagomat pont kiteszik ezek.
mi a faszt is akarok én a TV2-től vagy az RTL
klubtól?
Semmit
Így aztán leszarom, hogy Sváby vagy Havas szerepel-e...
ApukadHUN 2007.09.20. 08:04:23
haramia001 2007.09.20. 08:10:04
Ezzel gyakorlatilag ördögi körbe tévednek, és pont az a tragikus, hogy ezt egyáltalán nem veszik észre. Köröznek-köröznek, ahelyett, hogy az eszüket használnák.
A legalja meg az, amikor jönnek magukat legalábbis istennek képzelő "Mediaman"-ek (kac-kac) meg vowelsek, ők annyit tesznek hozzá, hogy emelik a fikázás szintjét, a "felülről lenéző fikázás, isten vagyok, sérthetetlen" szintről.
Ha nem lenne tragikus, akár jót röhöghetnék is rajta. Mint néha Homáron, meg Subbán.
zala 2007.09.20. 08:10:10
a szimpátia erősen szubjektív dolog. lehet hogy tévedek, de én úgy vélem, hogy kisebbségben vagytok akiknek szimpatikus, de tkp. ez is mindegy.
sok szerencsét Svábynak egy olyan pályán, ahol pusztán az számít, hogy szimpatikus légy az embereknek. lehetne például ügyintéző egy temetkezési irodában.
te pedig hányhatnál egy kicsit diszkrétebben is. éppen elég a nyilvánosság előtti seggnyalás, nem kell még tetézni is, mert a végén még én is rosszul leszek.
mentalraptor (törölt) 2007.09.20. 08:25:52
S mielőtt nagy pofával antiszemitázni kezdenél, a családnevünket Reiszről magyarosítottuk Garayra.
Végezetül megjegyezném, hogy a te fajtád miatt ég a pofánkról a bőr. jobb lett volna, ha maradtok a sivatagban kecskét hágni. Zsidónak lenni nem gyávaság, nem valami patkány-perspektíva, amivé ti silányítjátok. Nincs szükségünk visítva védekezni, ha valaki kiejti a zsidó szót. Nem a holokausztból áll a történelmünk. Én büszke vagyok zsidó felmenőimre, és ezt nem tudjátok anullálni azzal, hogy ti sunyi férgek vagytok, és patkányokként visongtok.
táltos 2007.09.20. 08:28:45
golb 2007.09.20. 08:39:44
Ha tömegével lennénk vevők a külföldön sokfelé látható olyan műsorokra, mint pl. a különféle kertépítős, lakberendezős, hogyanrakjukrendbeazéletünket, közéleti problémákat feszegető műsorokra, akkor valószínűleg lennének olyanok is. Érdekes de még épp a Tv2 Naplóban voltak néha ilyen megmozdulások, pl. a tilosbanparkolókról, a szemetelőkről, stb. Valahogy nem volt sikeres a dolog, mert mindig kellemetlen szembenézni önmagunkkal. Egyszerűbb másban keresni a hibát.
Nem tűnt fel, hogy az űbergagyi sorozatokat senki nem nézi, de mégis mindenki tisztában van a szereplőkkel és történésekkel? :)))
De nem, itt tudományosnak nevezett magazinokban hangzanak el szimpla bulvárbaromságok -- mert erre vevő a magyar átlagnéző, nem a néhai (azaz nem a mai) Deltára. Úgy tűnik jelenleg fontosabb számunkra, hogy hogy hívják XY sztárocska kiskutyáját, mint az olyan műsorok amiből ötleteket kapnánk a környezetünk, saját életünk rendbetételére... Valahol rajtunk is múlik, azt hiszem...
További kellemes fröcsögést mindenkinek!
ÉletFaMag 2007.09.20. 08:49:32
10 éve dolgozom a médiában, és sosem csatlakoztam a kereskedelmi csatornákhoz, ne haragudj gregor, aki még gysi is, most lehet h megremegett a kávéa kezedben.
azért van jogom "fentről" ahogy haramia fogalmazott ítélkezni, mert 10 éve dolgozom a szakmában. én nem fentről fogalmazok, hanem bentről. az internet áldása ez, hogy mindenféle szerencsétlen senkik belepofáznak egy szakmába, amihez az égvilágon semmi közük és lövésük nincs. ha annyira vágod a külföldi csatornák SZAKMAI titkait gysi aki gregor is, akkor azt is tudnod kéne, hogy külföldön ha kibasznak egy médiaszereplőt, akkor nem fröcskölik a nyálukat laikus nézők a kommentekben mert az kicsit úgy hat mint egy iskolázatlan, tehetségtelen bulvárfirkász aki minimum nyalással került valami szánalmas szennylaphoz.
eddig azt vettem észre, hogy sajnos csak egy kevés %-át értették meg a mondandómnak a kommentezők.
de végülis: mit várhatnék egy laikustól?
a tipikus magyar reakciók a zsidózás, a másik anyázása, és a többi.
hidd el gregor, aki gysi is vagy nem: minőségi televíziózás van, de azokat a műsorokat nagyon kevés ember nézi meg... a legtöbbje beéri a barátok közttel :)
jellemző még, hogy egyesek vagy inkább a többség szakmaiságot vagy hozzáértést cáfol meg.
ez újfent tudatlanságra, ostobaságra ad okot, hiszen mit szűrsz le egy usernévből, és 3-4 kommentből? szánalmas :\
most már leszűrheted, 10 éve dolgozom a magyarok szórakoztatásán, hát mit mondjak...
muslic 2007.09.20. 09:01:05
Azt írod, hogy mert ˝...addig legalább nem a szabadság téren lengettek!˝
Mármint az itt meszólaló sok büdös panelproli.
Te, aki val.szeg El Qró szekerét tolod, nézd meg, kedvenc médiagecid örömködését a Szabadság téri ostrom alatt.
Amikor nem volt adásban, bizony tetszett neki a buli, csak mikor élő kapcsolásban volt, akkor szörnyűlködött egy sort.
www.kuruc.info/r/32/6012/
maybach 2007.09.20. 09:07:32
Egyébként miért is ne lehetne véleményem Svábyról? Vagy bárki másról? Akár az is, hogy szerintem nem jó.
Sok mindent megmagyaráz számomra az itt olvasható "szakmai" hozzászólások többsége.
Még az is lehet, hogy nem értek hozzá, de én nézem, vagy nem nézem a műsort.
laziorom 2007.09.20. 09:08:12
de mi a f..ert vedik ennyire paran? bar ha a kedvenc radiomat fikaznak, lehet hogy en is bepöccennek, hehe.
laziorom 2007.09.20. 09:14:11
killbill79 2007.09.20. 09:15:08
KwisH 2007.09.20. 09:16:21
evilous 2007.09.20. 09:36:52
tonton 2007.09.20. 09:43:36
Ginaro 2007.09.20. 09:44:00
killbill79 2007.09.20. 09:45:52
szabóZ · http://comment.blog.hu 2007.09.20. 10:03:06
Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2007.09.20. 10:08:24
És távol álljon tőlem a panelprolizás, de tényleg nem tudom, milyen ember az, aki minimális juttatásokért meg évi két ajándéktollért ezt vállalja. Két dolog biztos: hogy nem az én haveri társaságomba jár sörözni, és hogy ez egy jó téma lenne a comment.com-on, én legalábbis szívesen olvasnék róla többet is.
Summa summarum: amíg a nézettségmérés ilyen statisztikailag legalábbis vitatható eszközökkel történik, addig a napi fingásaim számából kiindulva is lehetne milliárdokat kiszórni mindenféle műsorra.
Sváby a beszédhibáival, a megjelenésével, és a stílusával teljesen kameraképtelen egyébként... más kérdés, hogy a magyar tévések 90%-a ilyen.
Vowels meg azért ilyen feszült, mert nem sikeres ember, hiszen előre kifizette Palkovicsnénak a nyeremény Batz papucs áfáját. (Sorry, ez egy másik blog..)
Megjelenik-e vajon a kommentem?
hitetlenkedő telefonközpontos 2007.09.20. 10:10:43
Kellemes napot:-)
amora 2007.09.20. 10:12:11
Egyetértek! :D
ÉletFaMag 2007.09.20. 10:13:13
nem arról beszéltem, hogy neked nem kéne szidni a sváby-t. arról beszéltem ami itt egyesekre jellemző, hogy NINCS JOGA SZAKMAI kérdésekben véleményt alkotnia egy nézőnek. még velem kapcsolatban sem..
mert az enyhén vicces meg szánalmas.
egy médiaszereplőt lehet szeretni vagy nem, ez az eredeti probléma amiről a cikk is szól.
de az hogy itt egyesek azzal érzik magukat valakinek, hogy más ember SZAKMAI munkásságát ítélik meg, amiről fingja sincsa, az zavar...
én sem szólok be semelyik kőművesnek hogy hogyan rakja a téglát. ha a kőműves a képernyőn lenne és kirúgnák mert járdát épített fal helyett vagy bármi másért, ugyanúgy kiröhögnének a kőművesek, ha elkezdeném osztani őket hogy hogyan kell alapozni meg rakni a falat...így röhögök a szánalmasokon énis itt.
a legtermészetesebb dolog, hogy aki szerepel a tévében azt ítélik/elítélik_/megítélik a nézők.
de engem ne kóstolgasson valami szánalmas kis senki -.-
Sabeszre sapka, farkamra kalap 2007.09.20. 10:18:30
Csenkujem 2007.09.20. 10:20:12
5perc 2007.09.20. 10:20:57
Havass lehet, hogy arrogáns tahó és nem is szeretem, de:
Van olyan folyékonyan hazudozó ám nagyszerűen érvelő politikus, akibe egy kismiska riporter belebukik. Na ezeket az interjúkat nem hagynám mással csináltatni, csak Havassal. Ő nem nyalja egyik oldalnak sem a seggét, ez persze néha rosszul is esik nekem :D
ÉletFaMag 2007.09.20. 10:21:35
Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2007.09.20. 10:26:01
Érdekes, hogy pont az innovációt meg a konstruktivitást hiányolod, amikor hozzászólásod messze a leginkább destruktívak egyike a témában.
A Torkos Matild hasonlattal nem igazán tudom, miért is akartad SzabóZét savazni, hiszen az említett hölgy a magyar oknyomozó-tényfeltáró újságírás egyik legnagyobb alakja, még akkor is, ha néha mellényúl.
Ahhoz meg nem kell tudni vaníliaillatút szarni, hogy, érezd milyen büdös a másik pálinkás, másnapos fosása.
ÉletFaMag 2007.09.20. 10:27:50
a legtöbb fasz amelyik ide írogat fogadok mindennap nézi a kereskedelmi adókat. eza tipikus népreakció: "nah kirúgták a sváby-t azt írta a blikkfikk hogy ez nagykutya meg a internet is, akko most má végre legyenek jó műsorok bazzeg mér fizetem a kábeétévét he! én vagyok a néző, végre valahol leírhatom hogy én vagyok a király, mer a néző az és akkor jujj! tessék szórakoztaztni engem!!"
nha erre az történik h a sváby helyett jön egy másik farkamlászlóka, és nézitek ugyanazt a szart tovább mint eddig.
mert a kultúrára, az értékekre és valódi információkra nincs igényetek.
akiknek van, azok pl leszarják ezt a cikket és nem is kommentelnek: mert nem nézik a gagyi adókat.
én azért írtam ide, mert gondoltam megjegyzem milyen érdekes h ki tudták tolni sváby-t a bizniszből.
walked 2007.09.20. 10:34:43
theutat villám 2007.09.20. 10:36:51
"én is csak azrt írok ide..." aha persze.
húzz a sunyiba..
walked 2007.09.20. 10:37:37
walked 2007.09.20. 10:38:48
gastro, missing in action 2007.09.20. 10:44:26
a Te munkád aztán az igényesség csimborasszoja! Fikázás hivatalból. Ez könnyű. Teszel is valamit a társadalomért? Mert azt, hogy mi a jó vagy rossz, szerintem mindenki maga el tudja dönteni... Ezzel nem növeled a GDP-t bazzeg, Sváby legalább megtette. Egyébként meg halálosan jó fej figura, ő még egyszerű tudott maradni, ilyen anyagi sikerek mellett is. A Dió meg egy igen jó kezdeményezés - A MAGYAR KONYHA megújitása, tehát innováció a maga nemében. A Havas meg már bizonyitott - Nézd meg a mokka nézettségét before-after...
Na aki meg a Hősökért rajong az nem is ember...:-)
Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2007.09.20. 10:44:27
A fogyasztó attól még megítélheti a számára előállított terméket, hogy nem ért az elkészítéséhez.
Ha neked kettétörik a rosszul összegányolt román kalapácsod, kioktatnak az OBI-ban, hogy nem vagy szerszámgéplakatos, tehát nem lehet megalapozott a minőségi kifogásod?
Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2007.09.20. 10:46:12
A fogyasztó attól még megítélheti a számára előállított terméket, hogy nem ért az elkészítéséhez.
Ha neked kettétörik a rosszul összegányolt román kalapácsod, kioktatnak az OBI-ban, hogy nem vagy szerszámgéplakatos, tehát nem lehet megalapozott a minőségi kifogásod?
Sabeszre sapka, farkamra kalap 2007.09.20. 10:46:29
jozicsenko 2007.09.20. 10:49:04
még ilyet, hogy a szabóZét és sváby-t védjem... :-)
(bár kitudja, lehet ebből nem kér egyik se, meg a jóisten óvja őket a jobboldaliak védelmétől :-))) )
no: szabózének így neki szaladni?
felesleges: sváby lelép, a munkái nem érték el a követelt minimumot, bukott...
svábyt meg nem féltem, max vissza megy Pekingbe tudósítani, a jég hátán is megél...
és hogy az új tulajt is védjem: új seprű jól seper, le kéne már tenniük az elvtársaknak és a polgártársaknak, hogy nekem ez jár, nekem itt a helyem
ott ám a ...-t: aki teljesít, van hely, aki nem, menjen isten hírével...
(akármekkora is a politikai elkötelezettség bármerre...)
ÉS EZ, amire várok 17 éve: csak legyen a médiában /cégek élén, közhivatalban, stb/, aki teljesít
nem az aki bármekkorra nyelvcsapással bármerre eleviczkél..
Dr. derelye vágó · http://www.freeworldgroup.com/games6/gameindex/castlewars.htm 2007.09.20. 10:49:48
Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2007.09.20. 10:55:48
A kritikát ,,és te mit tettél a társadalomért, médiáért" szöveggel elhajtani nemcsak böszmeség, hanem ősi román szokás is. Ráadásul teljesen irreleváns, ugyanis azt gondolom, egy Svábyról szóló írásnál az olvasók többségét nem érdekli a szerző magánélete.
Vagy ti szoktatok olvasói levelet írni a Népszabadságba Aczél Endre olasz belpolitikát taglaló publicisztikája után, hogy ,,És, kedves Endre, maga mit tett Olaszországért, hogy véleményt mer megfogalmazni?"
kade 2007.09.20. 10:56:43
Sörkálmán 2007.09.20. 11:01:13
Sörkálmán 2007.09.20. 11:05:53
Szulák/Klaudia show, Azurák Csaba, Csiszar Jenő. Jakupcsek jó nő meg aranyos, de showműsor vezetésre alkalmatlan.
Vagáynság kéne ide, de kb annyi van benne, mint egy állami hivatalban.
Tengertánc (törölt) 2007.09.20. 11:07:51
Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2007.09.20. 11:30:02
ÉletFaMag 2007.09.20. 11:32:20
sabesz: jó lerészegedést.
melyik a szánalmasabb? kísérletet tenni valaminek a megváltoztatására, vagy önutálatból szarosra inni magad?
agresszívek, önzők és tudatlanok vagytok :)
én azért kapok pénzt, amit imádok csinálni, gyönyörű feleségem és 3 hónapos kislányom van. több elismerést is szereztem a szakmámban.
dehát ugye van akinek más a "siker" gondolom én.
egyéni szociális probléma. jónapot faszfejek
anonim222 [semleges néző] (törölt) 2007.09.20. 11:32:35
walked 2007.09.20. 11:39:42
ha láttad Azurák választási bejelntekzését az MSZP székházból, amint egy Orbán bakit idéz, nem neveznéd konzervatív nokedlinak. Ha liberális, ha konzervatív mindegy. Szerintem egy öntelt barom.
Tengertánc (törölt) 2007.09.20. 11:40:06
szabóZ · http://comment.blog.hu 2007.09.20. 11:40:30
alumi 2007.09.20. 11:56:26
Neked aztán fenemód kopár egy gyerekszobád lehetett hallod...Már csak a hozzászólásaid stíljéből következtetve...
Mediaman:
Ha már ennyire sikeres, és elismert ember vagy a médiában, akkor minimum a szóhasználatra és a választékosságra ügyelhetnél! Nem is értem, ilyen megnyilvánulásokkal egyáltalán hogyan is dolgozhatsz ezen a területen? Illetve...öö...elnézve a mai magyar médiát, nagy is értem!
Sváby tehetségtelen médiamunkás, de tehetséges üzletember. Ennyi! Pl.: A Dió étterem nem rossz, bár nekem kissé puccos volt, az ételek dekoratívak, de az adagok nagyon kicsik...Összességében igen drága mulatság ott enni még pesti viszonylatban is. Hm...lehet, hogy a médiában is valahol itt rontotta el Sváby Úr?
Ha szétnéztek minden csatornának megvannak a maga tehetségtelen sztárolt nímandjai, akik pár évig jól elkapirgálnak a szemétdombon, míg jön egy másik nímand gárda, aki elzavarja őket, hogy aztán ő is tovább kapirgálhasson....That's all, Folks!
maybach 2007.09.20. 11:57:30
Akkor mitől vagy frusztrált? Miért trágárkodsz? Miért személyeskedsz?
killbill79 2007.09.20. 12:05:39
Amiel 2007.09.20. 12:08:05
CiaoMaria 2007.09.20. 12:26:46
holex · http://fred-basset.blogspot.com 2007.09.20. 12:30:08
CiaoMaria 2007.09.20. 12:37:42
Próbálták letömni a jónép torkán a Svábysztár képet, de egyre inkább nem kajáltuk be...
osztovata 2007.09.20. 12:39:09
cinci 2007.09.20. 12:39:14
ezek a hozzászólások itt, ha nem lennének tragikusak,komikusak lennének. de indulatokkal nem lehet, meg nem is kell vitatkozni. sváby gáz volt mindig.
ovits 2007.09.20. 12:46:22
Egy jó (igényes és nézett műsorokat készítő) köztévé kellene. Ez ösztönözhetné a ker. tv-ket is a minőségre. Bár szerintem a jó köztévé utópia.
Talán a digitális átállás után?
Werwolf 2007.09.20. 12:54:41
alumi 2007.09.20. 12:55:53
Kérdésem: honnan tudhatjuk biztosan, hogy Ő maga látta be? Nem lehet, hogy beláttatták Vele? (akkor már évek óta csinálta a Naplót -laikus szemmel- igen sok bakival)
A másik ember, akinek a hibáira felfigyeltem mostanság, az a Máté Kriszta. Akárhányszor odakapcsolok a híradóra, nincs olyan, hogy ne bakizna egyet, kettőt, vagy többet. Folyamatosan szavakat ront, a múltkor egy esetben konkrétan a napot rontotta el: ...."kellemes...ööö...csütörtök estét...vagy...hihi...milyen nap is van?...(Bárdos odamorogja foghegyről, hogy "szerda van")Szerda?....akkor további kellemes szerda estét kívánunk Önöknek..." Bárdos pedig szép lassan szénné égett mellette.
Nő vagyok, és pont ezért abszolút nem kívánok senkit sem diszkriminálni, de mondja már meg valaki, hogy egy előrehaladott várandós nőt, mi a fenének kell élő műsorban mutogatni? Nem arról van szó, hogy nem jó látni, vagy ilyesmi, de pl. a Várkonyi Andi egy kifejezetten stramm kismama volt. Az utolsó percig vezette a híradót, és szinte észre se lehetett venni rajta. Összeszedett volt, pontos, hiteles. Ezzel szemben Máté Kriszta olyan, mintha sokszor ott sem lenne lélekben. Sokszor látni, hogy majd elalszik, vagy éppen rosszul érzi magát...
Miért nem lehet belátni, hogy nem minden terhes nő, és terhesség egyforma, és inkább a háttérbe vonulni, míg meg nem születik a baba?
reach (törölt) 2007.09.20. 12:57:36
PRO:
Sváby és Kereszty megcsinált egy pici kis céget közel 10 éve, egy kétszobás irodaházban. Maguk köré szedtek akkor egyértelműen tehetséges fiatalokat, nyílván az ismeretségi/baráti körből, fősuliról stb. Jött Azu, Szalay, Dorogi (?), akkor még a Pusztai (ma m1 programigazgató) és nekiláttak Naplózni. Eddig ez egy tök szép sztori, aki beleköt, na az köcsög. Mindenki így csinálná, haverokkal, nem? Aztán elkezdtek mégtöbb műsort gyártani, jöttek felkérések, jött a BC'99 irodaházba cuccolás, nőttek a feladatok. Sváby és Kereszty és az "alattuk" lévők tök jól csinálták amit kell, az SBS meg örült nekik. Semmi gond. Keresztyt nézték ki a külföldiek a TV 2 vezérigazgatójának, és hát hogy nézne már ki, ha ő lenne a vezérigazgatója annak a tévének, amelyik műsorokat rendel az ő kis Interaktívjától? Eladta a részét, Sváby maradt, ő lett a fő vezető. Minden szép, és minden nagyon jó. Megasztár. Csúcs. Megvették a németek. Közben már a Viasatnak és az MTV-nek is gyártottak műsorokat. Nagyon jött a zsé. A németeknek meg többet közt ez sem tetszett már annyira. Végül már csak 20%-a maradt Svábynak, súlyos százmilliókért megvették tőle a németek - ugye ilyenkor mondják azt sokan, hogy "rohadék", csak azért, mert megcsinálta a szerencséjét. Ismét köcsögnek tetszik lenni, sokaknak. Tisztelet a kivételnek. Mákja volt, meg ügyes volt. Meg a barátai is. És itt követte el a hibát: Eladta a maradékot is. Megnyugtatták a néemtek, hogy nekik csak a 100% kell, de persze ő marad az ügyvezető igazgatója a cégnek, hiszen ő olyan remek szakember... és bla-bla-bla... És kis naív meg elhitte. Az amit 10 év alatt felépített, most tényleg elvették tőle. Nem ingyen, de lelkiekben biztosan kurva szar. Jó, anyagilag mindenki irigyli és anyázza. Hajrá. De ha valamit az ember ennyi idő alatt felépít és aztán átvágják és kihúzzák alóla a széket, akkor is, ha ezért százmilliókat kap, azért őszintén: jól esne bármelyikőtöknek is? 10 év az életetekből. De persze ne sajnáljátok, hiszen ő csak egy médiageci, meg sunyi, meg hát az orbánviktorosinterjú és egyáltalán. Ja és politika: Nem jobbos, hanem... Hát szörnyű. Sőt, nem is elfogulatlan... Miért ki az? Te vagy én, azokvagyunk? Ugye nem? : DDD Viccesek itt neten, elég sokan. Zsidózzák, buzizzák, azért mert jókor volt jó helyen, igen is ügyes volt, jó fönők lehetett, csak épp állatmód szigorú, de azért csak összehozott egy ekkora üzletet. Ja bocs, irigyeljétek tőle. Jogotok. De megint a hangnem zavar... Miért köcsög attól, hogy neki volt lehetősége, ügyes volt, kihasználta és most jó neki? Ja mert nektekt nem volt és nem is lesz és hát jajj? Nyehehe, ez inkább szánalmas. Tessék gátlástalannak lenni kissé, és akaratosnak, ja meg szerencse is kell. De a lottónyereményhez is fel kell adni azt a nyamvadt cetlit ugye... Aztán hátha. Üzletembernek félisten.
KONTRA:
Ilyen tehetségtelen beszédhibás selejtet én még magyar kereskedelmi tévén, főműsöridőben nem láttam. Arra alkalmatlan, hogy nyilatkozzon bármiről is (lásd Aktívos szereplések), nemhogy arra, hogy elvezessen bármit, áramon kívül. Kész röhej. Igen, baromi jól írta valaki itt, vagy a Subbán, hogy pont olyan, mint a Farkasházy. Baromi jó háttérember (és most rohadtul nem érdekel senki elfogult ember véleménye, sem politikai, sem lelki, sem semmilyen más értelemben - tény), de azt a kurva mikrofont nem tudná eldobni. Önmagában az, hogy a Naplót kisajátította, még az elején, valljuk meg nem olyan nagy baj. Mindenkiben van akkora egó, hogy ha ugyan tudja is magáról, hogy valamire "nem elég jó" (finom voltam), akkor is csinálja, "mert megteheti". Ezért elítélni én nem tudnám, mert bár rosszul vagyok ha beszélni kezd, és okoskodni az objektív közepébe, a hülye hangsúlytalanságával, de egy műsor, hetente még nem a világ. A Napló jó műsor volt anno és ezt még ő maga sem tudta elbaszni. Tény. Aki ezzel vitatkozik az megint hülye szerintem, és én döntöm ezt el, mert odaírtam, hogy szerintem. Szóval, "ne kötekedj, mert nincs miért". Az, hogy ezalatt ő szép lassan azt hitte, javul és hogy elég jó erre, na itt kellett volna valakinek szólnia, hogy hééé Bandi... De ugye ki mer szólni a főnöknek? Majd Szalay, mi? Muhaha. Az indexnél is dolgozik egy totalcaros csapat, biztos tanusíthatják, hogy emberünknek elég nagy arca lehetett az utóbbi időben, és milyen nagy szakmai agytrösztnek képzelte magát, pedig valójában "csak" kurva jó üzletember ő, nem tévés. Hiába kezdte a Magyar Rádióban, az még nem jelenti azt, hogy tehetséges is. Emlékezzünk csak, nem véletlen, hogy pont Kínába küldték el tudósítónak. Akkor messzebbre magyar tudósító nem is kerülhetett volna. : DDDD
Egy évben egyszer, ha csinálhatott valami hasznosat onnan. Kamera előtt alkalmatlan az emberünk, csak elhitte, hogy mégse. Farkasházy kettő. Igen. Ezért lehet utálni. De kétségbe vonni egyéb érdemeit, pláne ismeretlenül és pláne ILYEN hangnemben, talán nem kellene... Hm?
*petra* 2007.09.20. 13:22:08
szabóZ · http://comment.blog.hu 2007.09.20. 13:28:33
farman 2007.09.20. 13:48:53
eszem megáll, hogy leszállsz ide az ostoba tv fejüek közé, oszt szólsz, hogy nehogymá' véleményetek legye'! ez itt a mijügyünk! ne pofá'zzá'! (halkan megkérdem azért te média ember, hogy akkor a te eszed is csak a médiáig tart, és ha mégsem, akkor joggal zavarlak a sarokba kussolni, ha pl. az egészségügy problémakörén rágod magad, ugye?)
Caracala77 2007.09.20. 13:51:52
Nem vitatom Sváby eredményeit, voltak. De hogy miért vált ki pro és kontra indulatokat? Mert a sztárvadász magyar média "sztárrá" avanzsálta: ő az egyik sztárműsorvezető, szárproducer... Nem volt hét, hogy valamelyik bulvár pletykamagazin ne foglalkozott volna Sváby egyébként teljesen érdektelen magánéletével (honnan indult, hova ment nyaralni). Azaz innentől kezdve belőle a közönséget megosztó médiaszemélyiséget sikerült faragni: üzletembernek túl műsorvezető, műsorvezetőnek meg túl üzletember. És elkövetett még egy hibát: hitelesnek, pártatlannak beharangozott politikai műsor műsorvezetőnek nem szabad egyik oldara állva politizálnia (Orbán vita), mert akkor magára vonja a másik oldal haragját.
Szóval kedves véresszájú svábysták, nemcsak a másik oldal áll média befolyásolása alatt, hanem ti is.
Lehet, hogy most magamra vonom pár ember haragját, de én szívem szerint nem lakatté-től szabadítanám meg a magyar médiát, hanem főnökétől, a Napkelte urától. Én gyafit nem engedném még a legbutább focistával sem interjút csinálni, egyszerűen nem ért hozzá (az ember úgy érzi magát olyankor, mintha GYT üzleti tárgyaláson lenne, ahol erőszakosan le kell győzni a másikat). Mint ahogy a sporthoz sem. Ő egy remek üzletember, és a suszter maradjon a kaptafánál.
gregor gysi 2007.09.20. 14:12:39
Azért nem értenek téged, mert egyszerűen érthetetlen, összefüggéstelen butaságokat írsz és még úgy fűszerezed a blablát, mintha te itt mindenki fölött állnál.Mi a szart csinálsz te a médiában.Libbentsd fel a fátylat!
Azt mondod a kereskedelmi tv-ben nem vagy.
Akkor az adófizetők pénzén lébecolsz, kábelt hordassz a királyiban?
Azt teljesen kizárnám, hogy bármelyik lapnál dolgoznál, mert nagyon rosszul fogalmazol, mondandódnak se füle, se farka és még vontatott is, mire végigolvasom az írásod, megöl az unalom.
Svábyt azért szídják, mert egy különlegesen unszimpatikus fószer,aki személyesen ismeri, még jobban kerüli, mert egyszerűen egy szar arc, akinek nem jó a környezetében tartózkodni.Magyarul:ROSSZ A KISUGÁRZÁSA,NEM VALÓ KÉPERNYŐRE!
Vagy a rádiónál vagy? Persze ott is szükség van kávéfőző arcra.Én nem kávézom...nem remegett meg tehát a kezemben.
Honnan a retekből tudod te, hogy valami szakmailag jó, ha magad benne vagy.Maximum azt mondhatod:I do my best.Honnan veszed az összehasonlítási alapot?
A legmenőbb magyar show ugye a Fábry Show.Ez tény.Láttad már, hogy milyen a Harald Schmiedt Show illetve , hogy milyen volt 10 éve vagy a David Letterman Show vagy a Stefan Raab show?
Még a nézők által beküldött videós show-kat, mint a Vidióták,ami minden országban sikertörténet, a két rettenet műsorvezetővel az Animal Cannibals-el(akik ellentétben Svábyval, élőben nagyon vicces kellemes srácok, még azt is el tudják baszni,(Viasat).Vagy csak nézzük meg a vállalhatatlan sportközvetítéseket (pld. RTL foci)Egyszerű dolgokat vegyünk csak, amit a laikus is észrevesz.Miért marad le a kameramann konzekvensen a történésekről?
Mert szar. A rendező is, aki képtelen eldönteni melyik kamera veszi a fontos dolgokat.
Forma1.Palik hogy vezethet egy ilyen műsort?Láttad már a német változatot?
Box-gála.Katasztrófális.
Tűzijáték közvetítés.Semmi nagy feladat. Az RTL felkér egy zeneszerzőt,valószínűleg valamelyik nagyokos rokonát, erre végigközvetítik,végigpofázzák, hogy éppen milyen színű csillagocskák robbanak, totálisan tönkretéve az egész közvetítést. Az egyik Híradó, ahol pld. sikerült egy olyan neon díszletet produkálni, ami összegerjed valahogy a green-box-al, magam sem értettem, ezt hogy lehetett produkálni, gyakorlatilag, tehetségtelenségük fizikai csodákra képes.És ezt hetekig senki nem vette észre.Az emberek meg otthon ütötték verték a tv-t.Megasztár.Botrányos hangtechnikai problémák, csapnivaló stylist,döbbenetes ruhák, frizurák.A zsűri kiválasztása, egyszerűen nem tudok megállni a felsorolásban ,mert annyira pokolian rosszul vannak gyártva a magyar produkciók, hogy se vége se hossza a listának.
És igen, a magyar kereskedelmi televíziózás szar!!!Szakmailag!
Szaaaar.És a nézők jobbat szeretnének, van igényük a jobbra.És felvetette valaki itt a tv-parikát, meg a TV-Deco-t.Hát azt kell mondanom,igen szívesebben nézem a szimpatikus Jenei mesterszakácsot!!!nem tv-s,mégis jobban le tud kötni,amikor a töltött húsról beszél, mint az ahogy Lilu szakmailag az ultra gagyi műsorban madárpókokat etet kurvákkal,meg pornósokkal.Nagyot akarnak mindig fingani és beszarnak a végén.Pedig csak elég pld Aczél Rékát beküldeni egy régiségboltba és máris kész egy nézhető szórakoztató műsor helikopterek és "csúcsverdák" nélkül. És ha Híradót nézek, bevallom az Echo-ra vagy a HírTV-re kapcsolok,mindegy mit mondanak, mert ott ígényésen vannak felöltöztetve a bemondónők,jó a frizurájuk,tudnak magyarul is és ki tudják ejteni a külföldi neveket.
Dolgozik ott egy két jó animációs szakember,jók az insertek és a betétzenék.Dehát ennek kéne örüljek?
fiktiv állat 2007.09.20. 14:29:16
igyugyaz 2007.09.20. 14:31:08
Hát azért az elég vicces mikor a médiamunkás kioktatja a médiafogyasztót, hogy nem ért hozzá, kussoljon. Van egy hírem, aki tv-ben/rádióban/újságban dolgozik arról bizony a néző/hallgató/olvasó mondja meg, hogy jó -e vagy nem.
(Mintha beszólna a szakács hogyha nem ízlik a főztje, hogy én hülye vagyok hozzá, hogy azt megállapítsam.)
Színes Géza 2007.09.20. 14:58:48
Bálnaszörp 2007.09.20. 15:09:24
Kedves CC miért nincs DEXTER hogy volt? ;)
gregor gysi 2007.09.20. 15:43:20
Hát igen.Ez itt a logikus megfejtés, amit írsz.Nagyon jó példa.
De én már le lettem baszva, mert meg mertem kérdőjelezni azt a tényt, hogy a paraszt robot proli néző a szart szereti, mert a kaviárt nem is ismeri.
Jut eszembe.
Ebből az analógiából elindulva.
Az aki evett pizzát Olaszországban, -amilyen a "PIZZA".Amilyennek lenni kell-
(és ne vágj közbe, mert a székelykáposzta se halból készül, a székelykáposzta az olyan, ahogy a magyar nagyi főzi)
Tehát a pizza, ami nem töki pompos és nem meat pie parizerrel,az vékony, a szélén ropogós és a hiedelmekkel ellentétben kevés, két három feltéttel, és eredeti paradicsomból készült pürével készül.(Van "fehér" is, de most arra ne térjünk ki)Mégis...milyen a magyar pizzériákban elfogyasztaható "sütemény"?
Vastag,ketcup-os, sonka helyett zalahús,az egyébként kedvencem quattro formaggi "négysajtos" valóban négysajtos, csak camping krémsajt,trappista,karaván és márványsajt.És ez van bemesélve mindenkinek, aki még nem evett rendes olasz pizzát.Szép aprólékosan a sonkából zalahús,a paradicsomszószból ketchup,a parmezánból, meg a gorgonzolábol, karaván és trappista lett.És ha felteszem a kérdést a pincérnek hogy miért és milyen élesztővel sikerült a tésztét két incses vastagra keleszteni, akkor a pofámba vágja, hogy tudja, de a magyarok ezt szokták meg így szeretik.Hát a jó kurva nénikéteket.
És a magyar tv dettó ugyanígy dolgozik...
mentalraptor (törölt) 2007.09.20. 16:38:16
Sváby Angrás agrármérnök. Bassza meg, ez aztán determinálja, hogy ő média SZAKAVATOTTJA legyen! Igaz, a garázskarbantartó szakmunkásból, pártkáder beiskolázással egyetemi diplomához juttatott Havas Henrik egyengette az útját. Havas pedig, mint köztudott, tanulás nélkül is kiválóan elsajátította a SZAKMÁT, olyannyira, hogy már tanítja is, képesítés nélkül. Azért ez már valami!
Az egészben az a szép, hogy most mindenki kommunikációs szakra készül. Amikor ez a lehetőség felmerült az ELTE-n, húúú, nagyon régen, akkor azokat baszták oda, akiket sehová máshova nem vettek fel. A bulvárosodás, a felszínesség, a nihilizmus eluralkodása elősegítette, hogy az ilyen képzetlen tahók, mint Sváby is, befolyással bírjon a közízlés további zűllesztésére.
mentalraptor (törölt) 2007.09.20. 16:40:04
gregor gysi 2007.09.20. 16:54:30
Mennyire igaz ez, és ez azért nem is olyan régen volt...
nobody1 2007.09.20. 16:57:55
mentalraptor (törölt) 2007.09.20. 17:02:04
cradbox 2007.09.20. 17:11:14
Miről is beszélsz? És ki is beszél? Ti minősítetek le televíziós műsorvezetőket, Ti, akiknek az üzleti koncepciója semmi másból nem áll, mint a másik lefikázásából? Sőt, újabban abból, hogy a kedves user írja inkább tele az index-et, minél kevesebb lóvét kelljen a szerkesztőkre költeni? Azért én mélyen elszégyellném magam.
De tudod mit, kérlek nevezd meg szerinted kik a jövő műsorvezetői? Kondor Katalin? Bárdos András? Fekete Pákó? (Meg ha ráérsz, valami emlékezetes alakításodat is előkereshetnéd az archívumból, már ha van ilyen. Kólateszt nem ér..)
marvio 2007.09.20. 17:43:44
Sokféle fószer dolgozik ám a "médijába", a tévéknél is, ti. biztonsági őrtől kezdve a büfésnénin át a becsületes karbantartóig, no meg az irodákban felejtett mellőzött zseniket sem kell elfelejteni. Azonkívül egyre többen vannak divatos ilyen - olyan menedzseri funkciókban, akik kb. annyit tudnak a rádiózásról/ televíziózásról, hogy melyik gombot kell eltekerni /megnyomni a készülék működtetéséért.
Nos a fent említett , és leginkább az utóbbbi kategóriába tartozó "én a médijába dolgozok!" típusú fazonok ritkán kerülnek bizalmas viszonyba a magyar nyelvvel, ezért ne csodálkozz MediaMan szövegein.
Egyébiránt Sváby után szerintem sem marad kitölthetetlen űr. Ostoba, nagyképű, felületes( = felkészületlen, lásd. Orbán interjú), beszédhibás, és ahogyan Pötyi néni mondaná: "olyan rosszarcú, hogy még a ló sem venné el a kezéből a kockacukrot".
A baj inkább az, hogy efféle alakokkal van tele minden tévécsatorna, már az mtv is, hiszen ők alkotják azokat a baráti és üzleti köröket, amelyek uralják a piacot. Egymást nevezik ki mindenfélének, nem a szakmai érték és színvonal számít, hanem az, hogy kinek a haverjának/rokonának/ üzlettársának adjunk egy jó zsíros szerződést.Körbe- körbe járják a kis magyar tévépiacot, örök túlélőkként. Alapos a gyanú, hopgy magasról tesznek szakmaiságra, nézőkre, mindegy mi kerül műsorra, csak dőljön a lé a megfelelő zsebbe.
5perc 2007.09.20. 18:00:14
Olyan komoly hozzászólásokat olvasok, hogy kész öröm.
gregor gysi 2007.09.20. 18:05:47
Nem hiszem el...
Én jártam oda B szakra, de otthagytam mint a szart...
Nem az Almási volt az illető? Vagy az esztétika volt?Oda is jártam...Mégis régen volt no!
Zene-esztétikára is, de amikor megnéztem Maróthy tanár úr munkásságát, láttam ilyen címeket, hogy "Lenin és a kortárs zene" vagy valami ilyesmi, bár az öreg tényleg nagyon kente vágta a témát,lusta féreg voltam, otthagytam azt is.:)
gregor gysi 2007.09.20. 18:11:15
Barna Gyurit ismerted?
mentalraptor (törölt) 2007.09.20. 18:21:50
gregor gysi 2007.09.20. 18:31:03
ÉletFaMag 2007.09.20. 20:52:59
számtalan hírműsort készítettem, dolgoztunk (egy kis csapattal) a dunaTV-nek az M1-nek, néha a tv2 híradóba is, a tv2 "karrierjének" elején. nekünk nem jött be annyira, mint Sváby-nak...
Megpróbálok szépen fogalmazni, bár kételyeim vannak afelől, hogy a magasröptű gondolataikban úszó frappáns "kommentbemondókkal" megértetem magam. lehet hogy egy lecsúszott kávéfőző senki vagyok egyes kommentelők meg valami hiperintelligens szociguruk (jaj bocs, ugye értetted ezt a szókapcsolatot.. vagy homályos? hm)
biztos velem van a baj igen.
99-ben egy balhé után ami elég rosszul érintett, egy időre abbahagytam a televíziózást: túl sok gerinctelen féreg rágta be magát az ADDIG "nívós" szakmába.
szabadúszóként folytattam, számtalan anyagot készítettünk a fentebb említett televízióknak.
2005-ben újrakezdtem "hivatalos", céges működésemet a médiában.
több ezer hír, és magazinos anyag szerkesztése, vágása van mögöttem. Operatőrként 98-tól kezdve folyamatosan dolgozom.
Tanítóm tanítványa volt Zsigmond Vilmosnak...
2007-ben 4 díjat nyertünk a céggel, többek között az év alkotóműhelye díjat, amit az egyik beküldött munkánk hatására alapítottak, eddig nem volt ilyen.
Ezt én készítettem.
Szeretem a szakmámat. szeretem a nézőt, aki igényes, kulturált és érdeklődő.
egyéb információra van-e szükséged kommentelő szerencsétlen?
akarod-e esetleg az anyámat szidni? küldjek privátban egy önéletrajzot?
meg esetleg kérjek tőled fogalmazási órákat? ó te magasságos bölcsészjóska! taníts meg fogalmazni úgy is, hogy TE, a mindenható megértsd!
miért fáj az neked annyira, hogy van egy ember, aki szereti a szakmáját, és abban dolgozik? esetleg te olyan lúzer vagy, aki ezt sosem éri el?
vagy milyen alapon beszélsz rólam lekezelően, és megvetően? ha elárulnád a szakmádat, gregor aki talán gysi vagy nem, pontosabb képet kapnék arról ki vagy....
az ilyen embert rühellem, aki életben tartja és tartani is fogja az ultragagyi szánalmas műsorokat.. nem elég hogy a szakma felhigult, a nézők hűen tükrözik a magyar média viszonyait.
további jó szánalmaskodást...
IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2007.09.20. 21:11:53
Lakat T.???? :-)Nálunk minden szerencsétlen vezethet adást. Egyébként meg:
A TV2-ő adásszerkesztésébe már James Randi bűvész is bele kíván szólni. Az MTA-nál kavar előre a tervezett Uri Geller show ellen. Na annak ki lesz vajon a műsorvezetője?
Ebben a cikkben érintem:
vilagnezet.blog.hu/2007/09/08/james_randi_a_nagy_atverobuvesz
mentalraptor (törölt) 2007.09.20. 21:55:38
Amikor lesz vagy 20 év mögötted, utána ugathatsz, addig meg csak szerényen. Öreg, nem a médiaszakember dönti el, mi kell a népnek. Ti legfeljebb annyit dönthettek el, milyen formában elégítitek ki a szükségleteinket. Csakhogy odáig pofátlanodtatok, - jó példa rá a te stílusod - hogy el merészelitek dönteni, mi kell a prolinak. Éppenezért a könnyen befogadható műsorok és az absztrahálásra ösztönzők közötti egyensújt nem találjátok. Gondolom, ott kotorásztok az asztal alatt, mert keresitek, hová gurult. A teljes magyar média bulvárszarrá silányítása a ti tanulatlanságotok eredménye, nem a prolié, baszod. Egy valódi szakember Nietzsche-t is képes eladni a géplakatosnak.
haramia001 2007.09.20. 22:32:54
Ezzel nagyjából egyetértek. Én magam műsorvezetőnek ki nem állhattam (nem szerettem és kész) de hogy üzletembernek milyen, azt nem tudom. A cikkekből úgy tűnik, sikerült megcsinálnia a szerencséjét, lehet fikázni vagy imádni, érdemes azonban a tényeknél maradni.
gengula 2007.09.20. 22:47:37
gengula 2007.09.20. 22:59:04
reach (törölt) 2007.09.20. 23:10:43
Reach, nagy reszt igazad van, bar szerintem az utobbi par evek bukasa arra utal, hogy a nagy lenduletben nem volt idejuk vagy inkabb kedvuk beletanulni.
----
Kösz. De mibe kellett volna beletanulniuk szerinted? Abba, hogy hogyan adják el az adott műsor a népnek? Vagy abba, hogy csak a nézettséget tartsák szem előtt, az értelmet már kevésbé? A TV 2 folyamatosan ment le egyre mélyebbre. Egyre RTL-esebb lett, de még mindig nem elég igénytelen, hogy tényleg versenyben legyenek. De már nagyon rezeg a léc. Sokáig azért sírhatott a szájuk, hogy nekik nincs Blikkjük, mint az RTL-nek, akik napi többtízezer példányban promótálják ELSŐSORBAN az RTL-es műsorokat/embereket. Aztán jött a Bors elődje, most pedig már tisztán a Bors (ugye Gesztesi arcával, muhaha). Az lett a TV 2-közeliek bulvárszutyka, a napi promóciós terep. Egyetlen gond: A Blikkhez képest azt a kutya nem veszi. Így nehéz lesz. A Rém rendesen kívül nem tudok más TV 2-ős produkciót, amit nagyon óriásplakátoltak volna (Jóban Rosszbanból is alig volt valami, ma már csak az M3-as lehajtójától befelé van, a régi Gyurcsány-poszterház tetején egy reklám, aztán annyi).
Nem tanulták meg az emberek arcába tolni a létező összes helyen és időben a szarjukat. Ez volt itt a hiba SZERINTEM. Az RTL minden nyamvadt sorozatnak, műsornak külön plakátokat gyártott. Lásd pl Szökés. Hogy az emberek tudjanak róla. Újsághirdetések, a hónap/évszak "nagy" dobásaival? Csinált ilyet valaha is a TV 2? Okosabb vagy mint egy ötödikes, ponttal vagy anélkül. De hol?! A metróban SzabóZ!!! A metróban. Aztán annyi. Nagy kampány...
Várdy most rendet rak. Ez félig jó, félig rossz. A németek érthető okból csinálják ezt, így lehetnek majd méltó vetélytársai az RTL-nek. Ezután a TV 2 még nyomulósabb, még igénytelenebb, még arcpirítóbb és még közönségkiszolgálóbb lesz. (Ergo mégtöbb lesz a bulvár, a csöcs, meg a dupla nulla. Az, ami az Aktívban meg a Megellánban volt, az még semmi, ahhoz képest, ami most jön majd.) Ezeket ugyanis napi szinten elő lehet állítani, kis befektetéssel, nagy nézettséggel. (A Favoritban Tvrtko gyerekén kívül, napi szinten kit lehet szerepeltetni? Damut? Muhaha.)
Mindenki, aki ellenszegül (Havas volt a legnagyobb utálója a kereskedelmizésnek, aki ahol tudta, ott szidta az egész nyomorult nyereségorientált tévézést. Lásd reggeli-játékok. "Mi az a Jóban Rosszban?", "Ez valami énekes?", "Mi ez a CD?", "Életemben nem hallottam róla..." :''''DDDDDD ) csomagolhat.
A baráti kört, amitől a TV 2 igen is szimpatikusabb volt sok ember (szakmabelieknek is) számára, az a haveri légkör volt. Az, hogy az RTL-el szemben nem a külföldi nagyágyúk, meg egy exfókuszos homopromo-igi mondta meg a tutit, hanem egy baráti kör gyártotta a műsorokat. Mivel ők csak lépést akartak tartani a nézettségben, de élvezni is akarták a helyzetet, jól akarták magukat érezni és nem minden nap hányni (csak minden másnap) maguktól, ezért sosem verhették meg az RTL-t. Na ez változik majd meg most. Azu lehet, hogy marad még egy jóideig, de a régi Naplósok/Aktívosok/Magellánosok stb. jó része - figyeljétek meg - elfog tűnni. Az Interaktív alapembereit módszeresen dobálják ki és olyan új garnitúrát hoznak be/helyeznek át, akik kiszolgálják a közízlést és versenyre kelnek az RTL-el. Akik a másik legyőzésére mennek, a minnél nagyobb nyereségre és nem a középútra. Győzni akarnak végre.
Szóval, jön a tömörített hígfos, mindenki arcába. Lesz egy RTL II Magyarországon is, figyeljétek meg. Várdy majd megcsinálja a nézettséget. (De ne legyen igazam!!!)
---------
Az ember a saját környezete alapján hajlamos azt mondani, hogy az a közízlésnek megfelelő, az tetszik a többségnek, amit az ismerősei közt népszerűnek tart. Pedig ez nem így van. Az ember hasonló ízlésű, gondolkodású embereket tart csak igazán közel magához, még egy munkahelyen is. Ezeknek kíváncsi a véleményére is. Igen, tessék végre elfogadni: Magyarországon olyan műsorra van szükség, amin nem kell sokat agyalni, amire nem kell feszülten figyelni, ami csak hangulatot ad át. Ami egy jó élet reményét csillogtatja meg, amire lehet irigykedni és lehet köcsögözni. Tényleg erre van szükség. EZ A TÖBBSÉG ÍZLÉSE. Ha valaki megakarja nyerni a nézettségi versenyt a földi sugárzásban, akkor fingós-dugós-vonalkódos poénok kellenek (ld. Fábry), SOK(!) napi szinten bejáratott csatornaközeli műsztár kell a napi "információs" magazinba és B kategóriás akcióvígjátékok a 80-as évekből. Frankón erre van igény. Ott a nézettségi görbe, hétről hétre. Ezt a kesztyűt, ilyen szinten, nem voltak hajlandóak felvenni a TV 2-nél Svábyék. Majd most...
(Megyjegyzem: A Barátok Közt heti rendszeres első helye számomra sem magyarázható semmivel. Nem tudom elképzelni miért van így. Hiába a közel 10 év és a napi rendszeresség, ennyi nézőt nem tarthat meg egy ilyen dögunalmas sztorival, csomó alkalmatlan mellékszereplővel. Ezután kérlek SzabóZ, hogy itt a comment.com-on, probáljátok utána járni, mit eszik a magyar nép a BK-n? Szerintetek mi a titka? Mi a francért ver mindenkit minden héten?! Nézi ezt egyáltalán valaki? Tudjuk miről szól? KOMOLY KÉRDÉS. Köszi.)
gengula 2007.09.20. 23:34:44
Prophet 2007.09.20. 23:40:58
Prophet 2007.09.20. 23:42:04
gregor gysi 2007.09.21. 00:09:11
Cannes-ban...Azt akatrad írni ugye?
Jajajaj...Ne haragudj.Most már tényleg kínosan érzem magam.Először, amikor a közönséget leproliztad, azt hittem itt valami kemény "megmondócsávó" van, akivel lehet egy keményebb szócsatát vívni, mert éppen van időm ilyen hülyeségekre, de azt sose gondoltam volna, hogy így belegázolok a lelkedbe, hogy mindjárt mellékeled az önéletrajzodat és ne haragudj, ha éppen ez a fránya idézet jutott eszembe a Tanú című filmből, mert egy kicsit olyan ez az önéletrajz mint a Pelikán elvtárs vallomása.Én nem fedem fel magamat, mert én itt a proli nézőt képviselem,én egy niemand vagyok ("én a dobos legjobb barátjának a tanítványának a barátnőjét se ismerem"...hopp megint egy idézet egy régi Pulzus paródiából,Szikora Robi tollából...) aki nincs megelégedve a munkátokkal.És azt, hogy egy kalap alá veszlek itt mondjuk Svábyval, azt mostmár érezd a legkomolyabb bóknak, mert abból, amit te itt leírtál...hát öregem nagyon kész lehetsz.
Majdnem megkérdeztem, de aztán letettem róla, hogy mi volt a szereped a Gyarmati Lívia filmben.Csak nem te voltál a címszereplő?A Gólya?
Na, komolyra fordítva a szót.Ez a comment.com ez arra jó, hogy az ember fölös hülyeségeit kiírja magából, ha éppen ilyen szófosó hangulatban van mint én, meg még jónéhányan itt.Soha nem tudnálak megbántani, ha látnálak magam előtt és tudnám pontosan, hogy ki vagy ezért hozol kellemetlen helyzetbe, mert te itt kitárulkozol.Ez itt sajnos nem erről szól.Sváby kirúgása csak egy apró ürügy apró szikra, ami elindít egy beszélgetést, aminek nem kell feltétlenül, hogy konklúziója legyen, elég ha az ember elszórakozik rajta.Ezért ír mindenki anonym, mert itt abszolúte nem érdekel senkit ki vagy, azt a "verbális"(fogalmazás?Írói véna?) készségeddel vagy ennek hiányával mondod el.Minek fedje fel magát valaki?Azért, hogy a virtuális térben is szopathassák?Amikor itt lehetsz gyakorlatilag bármi, csak akasztott ember nem, mert az már nem tud gépelni.Mindenki aki itt van, talált már emberére, mindenkire húztak már bohócsipkát.Te voltál olyan hülye, már ne haragudj, hogy önmagadra húztad ezt föl.Már amikor elkezdted "a proli közönségnek szar is jó" dumádat, már akkor tudtam, hogy itt ma valaki darázsfészekbe nyúl.De azt álmomban se sejtettem, hogy miután leproliztad a magyar tv nézőt,idézlek "igazság az, hogy a néző tunya, ostoba, műveletlen paraszt.
a televízió ehhez alkalmazkodik" olyan stílust és szintet ütöttél meg, hogy ezután minden kétséget eloszlattál afelől, hogy egy egyszerű emberrel van itt dolgunk,aki mint a Móka Mikiben a Hiszékeny úr újra és újra besétál Hakapeszi csapdájába, majd ezekután követeli vissza a csokoládéját.És újra és újra labdákat dobsz fel.Ne vedd személyes sértésnek,ez médiaman-nek szól.Mégegyszer bocs.Jó éjszakát mindenkinek.
gregor gysi 2007.09.21. 00:12:47
Cannes-ban...Azt akatrad írni ugye?
Jajajaj...Ne haragudj.Most már tényleg kínosan érzem magam.Először, amikor a közönséget leproliztad, azt hittem itt valami kemény "megmondócsávó" van, akivel lehet egy keményebb szócsatát vívni, mert éppen van időm ilyen hülyeségekre, de azt sose gondoltam volna, hogy így belegázolok a lelkedbe, hogy mindjárt mellékeled az önéletrajzodat és ne haragudj, ha éppen ez a fránya idézet jutott eszembe a Tanú című filmből, mert egy kicsit olyan ez az önéletrajz mint a Pelikán elvtárs vallomása.Én nem fedem fel magamat, mert én itt a proli nézőt képviselem,én egy niemand vagyok ("én a dobos legjobb barátjának a tanítványának a barátnőjét se ismerem"...hopp megint egy idézet egy régi Pulzus paródiából,Szikora Robi tollából...) aki nincs megelégedve a munkátokkal.És azt, hogy egy kalap alá veszlek itt mondjuk Svábyval, azt mostmár érezd a legkomolyabb bóknak, mert abból, amit te itt leírtál...hát öregem nagyon kész lehetsz.
Majdnem megkérdeztem, de aztán letettem róla, hogy mi volt a szereped a Gyarmati Lívia filmben.Csak nem te voltál a címszereplő?A Gólya?
Na, komolyra fordítva a szót.Ez a comment.com ez arra jó, hogy az ember fölös hülyeségeit kiírja magából, ha éppen ilyen szófosó hangulatban van mint én, meg még jónéhányan itt.Soha nem tudnálak megbántani, ha látnálak magam előtt és tudnám pontosan, hogy ki vagy ezért hozol kellemetlen helyzetbe, mert te itt kitárulkozol.Ez itt sajnos nem erről szól.Sváby kirúgása csak egy apró ürügy apró szikra, ami elindít egy beszélgetést, aminek nem kell feltétlenül, hogy konklúziója legyen, elég ha az ember elszórakozik rajta.Ezért ír mindenki anonym, mert itt abszolúte nem érdekel senkit ki vagy, azt a "verbális"(fogalmazás?Írói véna?) készségeddel vagy ennek hiányával mondod el.Minek fedje fel magát valaki?Azért, hogy a virtuális térben is szopathassák?Amikor itt lehetsz gyakorlatilag bármi, csak akasztott ember nem, mert az már nem tud gépelni.Mindenki aki itt van, talált már emberére, mindenkire húztak már bohócsipkát.Te voltál olyan hülye, már ne haragudj, hogy önmagadra húztad ezt föl.Már amikor elkezdted "a proli közönségnek szar is jó" dumádat, már akkor tudtam, hogy itt ma valaki darázsfészekbe nyúl.De azt álmomban se sejtettem, hogy miután leproliztad a magyar tv nézőt,idézlek "igazság az, hogy a néző tunya, ostoba, műveletlen paraszt.
a televízió ehhez alkalmazkodik" olyan stílust és szintet ütöttél meg, hogy ezután minden kétséget eloszlattál afelől, hogy egy egyszerű emberrel van itt dolgunk,aki mint a Móka Mikiben a Hiszékeny úr újra és újra besétál Hakapeszi csapdájába, majd ezekután követeli vissza a csokoládéját.És újra és újra labdákat dobsz fel.Ne vedd személyes sértésnek,ez médiaman-nek szól.Mégegyszer bocs.Jó éjszakát mindenkinek.
gregor gysi 2007.09.21. 00:17:20
Itt van rögtön valaki,aki két sorban frappánsabban leírta,amiről én oldalakon át ömlengek...
"...amennyiben nyilvanossagot kerestetek, akkor meg ne erjen meglepeteskent, ha jonehanyan megdugnak a bordelyhazban..."
Bezony,így van ez itt is a comment.com-on.
Hányszor d...k már meg engem is itt ékes szavakkal...:(
gengula 2007.09.21. 00:29:34
Na te tényleg aztán a legunalmasabb/legbénább középszer vagy, akit itt olvastam... (bocs, hogy csak az előződet sikerült..., azért elég hosszú volt.) Nulla mondanivalo némi fikafűszerezéssel, ugyanmááá... Ezen szerintem itt a nagytöbbség röhögve átlép....Álmodj szépeket....
gengula 2007.09.21. 00:31:36
gregor gysi 2007.09.21. 00:39:12
Bár ez most tényleg nem a nagytöbbségnek szólt.
gregor gysi 2007.09.21. 00:43:13
Kár volt ílyen gyatrán elrontanod az első kommentedet,ha nem szóltál volna talán bölcs maradtál volna.
mentalraptor (törölt) 2007.09.21. 08:04:37
Kérdés: miért nem oprál a géplakatos, miért médiaguru lesz? Miért nem vezet vadászrepülőt az operaénekes, miért médiasztár lesz? Miért nem filozófiát oktat egyetemen a pornóskurva, miért médiasztár lesz?
Megmondom: mert ilyen színvonalon van a "szakma". És erről kurvára nem a proli tehet.
Tengertánc (törölt) 2007.09.21. 08:45:05
oooyee 2007.09.21. 18:41:39
dr66 2007.09.23. 17:54:46
Moci 2007.09.26. 19:11:22
A tv2 és az Rtl szinvonala az Albán televizió alá esik.Ahol a nagyvilág hirei is 24 órás késéssel kerülnek adásba (lásd McLaren itélethirdetés) ott már tényleg nincs miröl beszélni.
Csak azt nem értem,hogy miért 15-20 teljesen értéktelen "ember" forog a televiziokban??Ki kinek a kutyája,macskája?Bulvárország!
Évek óta először tegnap este LÁTTAM és NÉZTEM egy jó műsort az rtlen a XXI. század,Falcoról szóló műsorát!Amiért utólag is gratulálni szeretnék!Felüdülés volt a rengeteg Kiszel,Pákó,Kelemen,Havas......után.
Igaza van annak aki azt mondja,hogy ne nézd ha nemtetszik de nézni szeretném és értékes JÓ műsorokat szeretnék nézni!
Gondolom ti is!
És kár,hogy a rengeteg reklámot néha néha megszakitja valami műsor,film is.