Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Állítsátok meg Palik Lacit!

Ámokfutás kéthetente

2007. július 08. 16:20 sixx 224 komment

Követelem, hogy a "beesik", "melléesik", "mögéesik" és az "esik" mit oly használatát, továbbá a "nagyon megérkezett mögé" és a "Kubica hirtelen nagyon széles lett" kifejezések éterbe üvöltését Forma-1-es közvetítések alatt hatóságilag tiltsák be, valamint kötelezzék a riportereket arra, hogy az olvasást készségszinten sajátítsák el.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

N.Zoli 2007.07.09. 01:26:10

Az olaszoknál meg Formula uno és az unot ők sem egynek ejtik. A németek a gólt is tornak mondják. Mi meg lesnek hívjuk az offside-ot, szerintem a forma 1 féle változattal sincs semmi gond, ez a legkissebb probléma.Ez így ebben a formulában helyes.

Dr. Jekyll a Hyde formulát itta meg, annak meg semmi köze a formula 1-hez.

A farmer meg mindenhol jeans, kivéve a szlovákokat, mert ott meg rifle. Itt egy időben a videót is képmagnónak hívták aztán rájöttek, hogy nem érdemes és nem is lehet mindent magyarítani.

Állítólag a nyelvészek úgy tartják, ha valami éppen nem is helyes, de el van terjedve a nyelvben, akkor az onnantól elfogadott és helyes, ez a helyzet a forma 1-el is...

kbbz 2007.07.09. 02:21:16

Udv!

Nem ertem, mi a baj Palikkal. En nagyon tudok rohogni a beszolasain. Nelkule a forma1 kozvetitesek nagyon unalmasak lennenek. Leginkabb a darts vb-t kozvetito egyik kollegahoz tudnam hasonlitani - a neve sajna nem jut eszembe, de a "nagyon ottvan fejben" "odateszi magat" "szaaaaaaz-nyolcvaaaan" kollegara gondolok; miatta kezdtem el nezni dartsot.

Rengeteg alulmuvelt taplo van a ker.tv-kben, akik hudenagyonviccesnek hiszik magukat attol, h a netrol levadaszott ezereves poenokat sutogetik, miert nem ezeket kritizaljatok?! Palik jopofa, eredeti, van humorerzeke; ne tessek bantani!

kbbz

Bombadil Toma · http://tomakonyha.blogspot.com/ 2007.07.09. 04:41:43

korda gyuribácsi klárikámmal,simán abszolválnák az f1 közvetitést.

cézé 2007.07.09. 08:02:41

Alapvetően zavar, hogy futam elején sohasem köszön. Lehet mások észre sem veszik, pedig szerintem ez alap lenne. Egyébként az egész olyan, mintha valami paródia lenne, de nem, ő kérem komolyan veszi magát.

Követelem az Eurosportos ifj. Knézy-Sipos párost, kulturált, érdekes, szórakoztató, részrehajlástól mentes közvetítés.

És mindig köszönnek az elején, és a végén is!

bratan 2007.07.09. 08:09:40

hát ez igazán tartalmas bejegyzés volt! grat.
egy dolog vígasztal: innen már csak feljebb lehet...
ellenben palikék - istenkirályok:)

sixx · http://comment.blog.hu 2007.07.09. 08:12:24

bratan: hát ez igazán tartalmas comment volt! grat.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2007.07.09. 09:15:13

asztatat utálom, hogy ha elrontanak egy versenyzőt, és összekeverik a másikkal. alonzó majd ha kimegy lehet hogy visszajön rájkönnen elé. de lehet hogy nem és csak alonzó és hemilton közé tud visszajönni...
gyulám észrevette a bakit...
a kisebb csapatok pilótáit rendre keverik.

az előzésekről lemaradnak. 2 kírás közben ha változik a sorrend, és nem mutatták a konkrét előzést akkor az észre sem veszik. nem a hátsó traktusról beszélek, hanem az elő 8-ban levő változásról.

a box után általában kiirják a tankolt menyiséget, és hogy hány körre elég. francia futamon alonzót is 3 box-ra várták, pedig kiirták fuel added x liter/30 lap - 25 volt hátra...

általában a gumikon eltökölnek... ki milyet miért... minek ez? olyat kapnak amilyennel jól lehet majd menni.

hangjuk, hülye szavak, fogadások idegesítőek. riportertárs basztatása parasztság.
szinkrontolmács szerintem oké.

hülye szavak: a már fentebb elhangzottak + odateszti (a vállát, az orrát, stb), betámaszt, kiteszi/rakja a fűre, terelni az autót, szemmel láthatóan gyorsabb (nem bazdmeg szemmel nem lehet 1-2 km/h különbséget jól látni 250-nél, ha a közöttük lévő távolság mindig 0,500 körül van), papucsok a kerekek helyett, versenyautó helyett vas, személygépjármű, stb, elgurult a nyugtatója, begőzölt pilóta ...

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2007.07.09. 09:34:41

"asztatat utálom, hogy ha elrontanak egy versenyzőt, és összekeverik a másikkal."

Most nem azért, de miért nincsenek megszámozva eeeekora nagy számokkal a kocsik, mint régebben????

Rosszindulatú Vászka 2007.07.09. 09:43:51

Azt hiszem, egy tévés kommentelôtôl (nem, nem kommentátor) elvárható, hogy magas szinten bírja a nyelvet, mej munkaeszköze volna. Kiszabbottul irritál az a nyelvi slendriánság, amit produkál. Miatta szoktam rá a germán RTL-re.

2007.07.09. 10:20:36

Nem nézek forma-1-et, és nem vagyok Palik-fan sem, de az igazsághoz tegyük hozzá: a közgázon végzett(!!!, nem a karagócsszörcsöki főiskolán) közgazdász. Nem taxisofőr. Vót az is, de könyörgöm: akkor abban vót a pénz. Szóval azért lehet némi agya a cégvezetéshez. Jó, végig lehet puskázni azt az öt évet, de na és? Én is azt csináltam...:) Csak a pucér igazság kedvéért, na.

papugaja 2007.07.09. 10:27:07

Tovahalad, tovahaladtában, halad tova, terelgeti a gépjárművet, nagyjában és egészében, nagyságrendileg, lement neki a redőny, lent van neki a redőny, jönjönjönjön éééés.

Erre népszavazást lehetne kiírni. Én támogatom, szerintem az OVB sem fog kekeckedni.

vuck 2007.07.09. 10:38:26

Palik mindig belesikít a délutáni alvásomba: versenyszemélygépjármű ... mi az?
Gyulám meg soha nem ért semmit, de amit lát, azt meg nem hiszi el. Mellesleg vmi kupát most Wéber nyerte, Gyulám meg az utolsó lett. Biztos a boxtaktika,

kbalage · http://www.balazskiss.hu 2007.07.09. 10:42:29

Mielőtt Pozsgay-t szentté avatnánk azért mert a szinkrontolmácsolás annyira hűdenehéz meló, azért nem árt végighallgatni hogy néha mekkorákat bakizik. És nem véletlenül, következetesen évek óta nyomja ugyanazokat.
Pl: "Sikerült egy rést kialakítani", "a víkend folyamán", "jó a csomag" stb.
Elhiszem én hogy a szinkrontolmácsolás nem sétagalopp, de ebben a műfajban nem szokás fejlődni? És nem hiszem hogy ő lenne az egyetlen sz.tolmács az országban, vagy hogy ezt mindenki ilyen minőségben űzi...

sixx · http://comment.blog.hu 2007.07.09. 10:48:41

kbalage: nem akarom szentté avatni, sőt, de igen, ennél keményebb agymunka nem sok van. próbáld ki egyszer, rájössz.

smaffia 2007.07.09. 10:56:59

Sajnos amiota Palik kozvetit csak es kizarolag akkor nezem a magyar kozvetitest, ha erre valamilyen tolem fuggetlen kulso korulmeny kenyszerit. Egyszeruen nem lehet elviselni azt a dilettans, semmitmondo, nagyon sok esetben konkret tevedeseket, felremagyarazasokat... es meg sorolhatnam szoveget amit a Palik nyomat... HANYOK TOLE! Nagyon barsonyos lehet a nyelve, esetleg az erteelklub vezetosegeben senkit nem erdekel/senki nem ert hozza, hogy milyen a kozvetites szinvonala... sz*r az egesz ugy ahogy van Palikostol!!

RobinGood 2007.07.09. 10:58:15

Azért emlékszem arra, amikor az MTV-nél kirúgták a Palik-Dávid párost és a Knézy közvetített meg a Mezey. Akkor óriási felháborodás volt és mindenki a Palikékat akarta vissza. Megjegyzem szerintem rosszabbak is voltak a Palikéknél különösen Mezey. És még mindig lehetne rosszabb, ha például az a sportklubos pasas közvetítene akinek a neve nem jut most eszembe :-) de a focimeccseket nem tudom nézni ha ő közvetít. Bár ez a sportklubon amúgy sem egyszerű.

RobinGood 2007.07.09. 11:02:28

ja fentebb láttam már hogy horti a neve a csávónak. Na azt kéne addig ütni karóval míg mozog. juj de agresszív lettem tőle.

Myxphyn 2007.07.09. 11:06:19

Eljött a pillanat, eddig csak olvasója voltam a commentnek, de Palik kiverte nálam a biztosítékot, így regeltem.

Vannak még akik nem értik miért utáljuk ennyire a Palikot, én meg őket nem értem :)

Felmerül a kérdés, hogy mit vár el az ember egy közvetítéstől. Elsősorban azt, hogy kiszolgáljanak minket egyszeri nézőket, olyan adatokkal amikhez nem jutunk hozzá, például ne nekem kelljen már a neten nézegetni, hogy mit ír ki a computer (egyébbként mi annak a honlapnak a címe?), mert ők képtelenek leolvasni.
Tujaldonképpen egy szolgáltatást kellene nyújtaniuk, de erről szó sincs. Egyszerűen nem tudom mit néznek, néha olyan mintha más versenyt néznénk, pl. ki van írva hatalmas betükkel a képernyőre: Massa, erre elkezdik találgatni melyik Ferraris lehet az? Egyszerűen nem látnak a pályán (mint sok focista). Rendben ők nem azt a képet nézik mint mi, de akkor legalább az egyikük nézze azt, vagy ha ez derogál nekik legalább nem mondjanak hülyeségeket. Dilettánsok a boxkiállásokkal is, mindig találgatnak, pedig elég lenne megnézni azt a k... számítógépet, ki hány körre tankolt. Vagy ha nekik nem müxik, akkor ott vannak a háttérben a stúdióban csücsülők, nézzék meg a neten. Most nekem kell elmagyarázni nekik, hogyan is kellene együttműködni? :)
Valaki felemlegette Dávid Sándort...hát én újjongtam annak idején amikor végre levették műsorról,valaki tud mondani egy mondatot is amit közvetítés közben befejezett? Állandóan félbehagyott mindent, egyszerűen ha történt valami a pályán akkor már képtelen volt felidézni hol is tartott előtte. A hangjával pedig egész óvodás csoportokat lehetne bealtatni kaja után. Egyszer volt egy Frankl András nevű ürge aki értett a dolgokhoz, arra már nem emlékszem, hogy mennyire volt élvezetes a közvetítése, de olyan infókat mondott, amiket nem mindenki tud megszerezni...de őt hamar kitúrták, gondolom egyből levették, hogy veszélyes rájuk, mert ért hozzá :).

Kicsit hosszú lett így elsőre, sry.

kbalage · http://www.balazskiss.hu 2007.07.09. 11:09:23

sixx: Tudom hogy kemény agymunka, arra próbáltam rávilágítani hogy konzekvensen ugyanazokat a zavaros forđításokat használja. Nem létezik, hogy az ember ne tudjon újabb szófordulatokat megtanulni ha már egyszer ezt a szaknyelvet fordítja évek óta.
Aki meg nem tud angolul az nem tudja reflexből visszaültetni angolba hogy "jah ezt mondta ám, nem az interjúalany beszél ilyen zöldségeket". (Mondjuk ez nem csak az F1-re igaz hanem lassan bármire ami fordítva van a magyar tv-ben, de ez már egy egészen más kérdés...)
Tudom, ne nézzem ha nem tetszik, de a német kimaradt a repertoárból, olyan angol csatornám meg nincs ahol F1 közvetítés lenne :(

RobinGood 2007.07.09. 11:10:32

Na most az a Frankl az nem sportriporter hanem üzletember és nem tud magyarul. És azért ért annyira hozzá, mert ő is része a biznisznek, ha akarna akkor közvetítene ez tuti.

2007.07.09. 11:11:48

"ahogy teccenek látni" - anyád!

RobinGood 2007.07.09. 11:13:15

Ja egyébként a peremiere F1 közvetítései a legjobbak, ott ugyanis le tudod venni a németet (mivel nem értem nem tudom milyen baromságot hordanak össze, viszont idegesít az a nyelv) és csak a verseny hangjait hallod. Van info csatorna ahol meg tudod nézni a legfontosabb adatokat is. Szóval ott érdemes nézni annak aki tudja.

szaboda 2007.07.09. 11:26:23

Sajnos nem tudtam végigolvasni minden eddigi kommentet, szóval bocs, ha ismétlek esetleg.

Szerintem a Palik marha vicces közvetítés közben. Én pontosan tudom miről beszél, akkor is ha azokat a kifejezéseket használja, amikért sixx ki akar rúgni, ha leírom.
Palikon kívüli alternatívák a múltból:
Dávid Sándor - alvás
Várhegyi Feri - Agyrém. Ő tényleg nem mond semmi, de semmi érdekeset, ugyanazokat (az amúgy teljesen kultúrált) kifejezéseket ismétli mindenre. Végig azt érzem, hogy ő csak úgy tesz, mintha érdekelné a dolog, de valójában halálra unja magát és alig várja, hogy vége legyen. A MotoGP-t miatta és Böröczky Pepi miatt nem nézem a Eurosporton.
id. Knézy Jenő - neki csak egy futam jutott, de ő sem ismert fel senkit annak idején.
Mezei Dániel - Ő olyan, mint a Gyuszi. Nem volt rossz. Miatta nézem Talmácsit az M1-en.
Szerintem egy közvetítő szeresse a sportot, amit közvetít, és lelkesedjen érte. Palikon ezt maximálisan érezni, és inkább mondjon nem létező szavakat, és hibázzon, mint hogy használjon irodalmi nyelvet, és legyen altatóan unalmas!

adört 2007.07.09. 11:33:33

Engem itt az indexen lévő F1-es cikkekben is idegesít egy-két szó/kifejezés. Pl. "márkatársa". Ilyet a 80-as években mondtunk, ma már a "csapattárs" a használatos. Vagy "egység" (pont helyett, ezt egyébként Palikék is használják).

radik 2007.07.09. 11:34:17

Kénytelen voltam regisztrálni, mert ezt már én sem bírom cérnával.
1. Halálra idegesít, hogy még véletlenül sem a megfelelő igekötőt ragasztja az igéhez: "leszélesít, megfékez, bealszik..."
2. Vannak idétlen kifejezései, amik helyett még soha nem használt mást: "féktávot vesz, abszolvál, gépészkedik..."
3. Fogalma sincs arról, hogy a hátul haladó kocsi miért éri utol az elöl haladóüt a kanyarban, és miért távolodik el a kanyar után. (Legutóbbi versenyen pontosan négyszer jött a hülye elképzelésével).
Ez az ember autóversenyző? Ennek az embernek adtak jogosítványt? Miért???

2007.07.09. 11:37:43

Műsorvégi szinkrontolmács ügyéhez csak annyit, hogy valóban fordít zőccségeket, de ezt elnézem, lévén tényleg nehéz szakma, és nem elég hozzá felsőfokon ismerni a két nyelvet, amik közt a tolmácsolás zajlik. Az viszont az én egyéni szociális problémám, hogy ahogy meghallom szegénynek a hangját, máris röhögnöm kell, mert felidézi bennem a videók hőskorát, mikor hangalámondással nyomták a kazikat, és egy szenvtelen férfihang egytónusban mondta magyarul, hogy "még, még, még, most jó", miközben a német csaj vadul sikítozott és kérlelte filmbeli partnerét, hogy adjon bele még apait, anyait. Vagy ugyanez szex mentes változatban, mikor meglátta a halálravált & hajótörött főszereplő, hogy közelednek a tutajához a cápahegyek, és ugyanez a férfihang szenvtelenül rámondta, hogy "jajajezacápaezagyilkoscápa"
Amúgy, azzal egyetértek, hogy azért a gyakorlat meghozhatna bizonyos begyakorolt fordulatokat, pl. tegnap is elhangzott a "gap" rossz értelmű fordítása, pedig az F1-ben, pláne a verseny utáni nyilatkozatokban gyakorlatilag csak egyetlen értelmében használják.

radik 2007.07.09. 11:39:32

Lehet, hogy van akinek tetszik ez a közvetítés, én szívesebben nézem a német RTL közvetítését, ott csak a reklámok idegesítenek (ezért aztán ráfanyalodok a Palikra), igaz a startról még nem sikerült lekésniük (a hazai közvetítéssel szemben).

2007.07.09. 11:42:07

Azt mondjuk nem értem, hogy a csatorna miért nem támogatja meg a riportereit a közvetítés alatt. Van ismerősöm, aki a Eurosporton közvetít, és ő mondja, hogy adás alatt egy monitorra odaraknak mindent elé (igaz, angolul) adatokat, érdekességeket, szóval, minden olyat, amitől kicsit többet kap az ember, mintha maga mered a képernyőre, és nézi az adó hivatalos kiírásait.
Ehhez persze kellene legalább egy szuperhozzáértő, netán bennfentes ember, akit, ha nem is engednek mikrofonhoz, azért hajlandó lenne megosztani a tudását.

2007.07.09. 11:46:36

Azt mondjuk nem értem, hogy a csatorna miért nem támogatja meg a riportereit a közvetítés alatt. Van ismerősöm, aki a Eurosporton közvetít, és ő mondja, hogy adás alatt egy monitorra odaraknak mindent elé (igaz, angolul) adatokat, érdekességeket, szóval, minden olyat, amitől kicsit többet kap az ember, mintha maga mered a képernyőre, és nézi az adó hivatalos kiírásait.
Ehhez persze kellene legalább egy szuperhozzáértő, netán bennfentes ember, akit, ha nem is engednek mikrofonhoz, azért hajlandó lenne megosztani a tudását.

2007.07.09. 11:48:01

Pardon a dupláért.

ego40 2007.07.09. 11:49:17

A mai Forma 1-nek nem a Palik-Gyula kettős a baja hanem az hogy a futamok unalmassak, eseménytelenek, a résztvevők és a szúrkolók fényévnyi távolságra vannak egymástól ( nem a pályák biztonsági zónáira gondolok ), egyszerűen lehetetlen élvezetesen kőzvetiteni! Nekem semmi bajom velük jobbat még nem hallottam náluk, sőt 1 dolgot nagyon tisztelek bennük, amikor besőkamerás jelenet an csendben élvezik velünk együtt!

radik 2007.07.09. 11:49:53

Palik a támogatással együtt (amit megkap) ennyit tud, azt sem veszi észre, ami már az összes néző szemét kiveri.
Legfeljebb utólag "Gyulám" lesz hülyének nyílvánítva (néha nem is alaptalanul).

radik 2007.07.09. 11:51:21

ego40!
Igazad van, mármint abban, hogy én is azt élvezem, ha hallgatnak.

Szil-Ka 2007.07.09. 11:56:53

Én spec azért nem nézek sose forma 1-et, mert idegbajt kapok attól, hogy mekkora hülyeségeket dumál ez a palik, ráadásul a Párom folyton veszekszik vele, ill. a tévével ezalatt... Kibírhatatlan :)

radik 2007.07.09. 11:58:45

Megértelek, én is "veszekszem a TV-vel", az én párom is messze elkerül közben :-)

ego40 2007.07.09. 12:02:19

Ki lenne jobb mint ők?

bugris 2007.07.09. 12:04:36

A szinkrontolmács kapcsán még csak annyit, egyáltalán miért van rá szükség? El lehetne akár félperces spéttel, összeszedett mondatokban mondani, hogy mit nyilatkoztak. Ha nem szinkronban fordítanának, akkor talán lemaradnánk valamiről?

2007.07.09. 12:08:41

"Ki lenne jobb mint ők?"
Nem hinném, hogy, ha nincs is kész szakember, aki jobb lenne, egy tehetségkutatón nem lehetne találni egész Mo-n két olyan embert, aki élvezetesen tud beszélni + még ért is a sporthoz....
De az RTL-nél (+ a fiók sportklub) csupa szuper közvetítő dolgozik. Lsd. még Héder a tavalyi szóvicceivel a foci vb-n (hölgyeim, Joe Cole nem egyenló csókol és hasonlók)

Ugye legenda, hogy Szepesi, talán a tokiói olimpiáról végigközvetített egy két órás áramszünetet a magyar vizilabdások meccse előtt, mikor a csapatok sötétben uszikáltak a medencében, és várták, hogy megszereljék a világítást. Szóval, nekem senki ne mondja, hogy az F1 futamok unalmasak, mert nincs unalmas verseny, csak unalmas speaker ;-))))

ego40 2007.07.09. 12:10:06

bugris!

Valószinű, hogy a műsoridő miatt használnak szinkrontolmácsot.

ego40 2007.07.09. 12:12:28

Los Alamuszi!

Mitől élvezetes 1 mai futam? Pl a tegnapi?

ego40 2007.07.09. 12:18:11

Ha élvezetes lenne a futam most nem a Palik-Gyula duóról csevegnénk

Dallas 2007.07.09. 12:24:04

Sajnos Palikon már már szinte egy generáció nő fel és azt gondolja, h a F1 egy olyan sport, amiben benya, meg abszolválás van, betapadással, meg ráeséssel a kanyarban. Pedig egy faszt, csak a szpíker egy kretén, önelégült, tehetségtelen senkiházi aki bevásárolta magát a közvetítőfülkébe. Én már több éve szenvedek a Paliktól és nem tudom, megérem e, h más embert is halljak huzamosabban F1-et közvetíteni..

RobinGood 2007.07.09. 12:29:50

LosAlamuszi:
Ha a Eurosportnál ennyire támogatják a kommentátorok monkáját, akkor nagytakarítást kéne ott csinálni, mert iszonyú silány speakerek vannak arrafelé is. De mondjuk eleve a eurosport közvetítések is elég silányak

2007.07.09. 12:32:26

Pl. attól, hogy nem egyértelmű, hogy, ha elindul a Ferrari a versenyen, akkor nyer is, hanem van némi küzdelem az élen.
Meg, hogy nem csak egy sztársofőr van (akit én egyébként -lehet köpdösni, szerettem), hanem Alonso megkapta maga mellé Hamiltont, és talán mostantól Raikonnen is odateszi magát.
Vagy, az az izgalom, ahogy Massa feljött az utolsó helyről, de Kubica "megtartotta".

De, hadd kérdezzek vissza: szerinted milyen a nem unalmas F1? Bukások sorozata? Vagy csupa egyenrangú, egyforma erősségű csapat (mióta én emlékszem, ilyen nem is volt, de lehet, hogy korábban sem)

De, végülis, mindegy, hogy unalmasnak mondjuk-e magát a versenyt vagy nem (ha az, és kibírhatatlan, akkor tényleg nem kell nézni, és kész).
Amiről most beszélünk, az Palik közvetítése, görcsös jópofáskodó nyelvújítási törekvései, nyiltszíni bunkóságai "Gyulámmal" (itt az is mindegy, hogy Gyula jó-e v. rossz, mert itt sem ez a lényeg, hanem a tény, hogy azt hiszi Palik, attól vicces, ha beszól a másiknak)
Ennyi.

smaffia 2007.07.09. 12:34:23

Ecclestone nyilatkozatait nezve, mar nem sokaig lesz magyar nagydij... igaz, ha jobban megnezzuk, csak annyit tudok a javara irni a hungaroring-nek, hogy magyar es kozel van. Elavult, elozni lehetetlen stb-stb. Amikor majd kikopik a versenynaptarbol a hungaroring, akkor talan a Palik fele "sikertortenetnek" is vege szakad es mashova rakhatjak az erteelnel.

2007.07.09. 12:40:14

RobinGood!
Én szeretettel hallgatom az ismerősünk közvetítését, mert egy nagyon jó fej srác, és magán megszakadunk a dumájától, és tényleg sok sportágban otthon van.
De néha az ő közvetítésein is tudok szevedni, mert nem mindig fogalmaz jól (még lámpaláza van), ismétel kifejezéseket. Szóval, ahogy sokan a Eurosportnál még ő is tanul. nem Böröczkyről beszélek).
De, hátha belejönnek, és felnő egy jó generáció. (én meg vagyok olyan "kedves", hogy elmesélem a közvetítései után a véleményem)
De, rajta tesztelve is látom, hogy azért kemény meló a közvetítés, még annak is, aki felvételi rostákon átmenve ítéltek alkalmasnak a dologra.
És, azért vannak jó párosok: a kerékpárt és a snookert pl. szerintem elég jó párosok nyomják.
ÉS a fentiek miatt nem lennék én ennyire kritikus Palikkal sem, egy kicsit kisebb arcért és kevesebb műhumorért cserébe. (mert, hogy ő nem véletlenül és lámpalázból kifolyólag fogalmaz szarul, hanem vicceskedve, stílust teremteni kívánva...)

maybach 2007.07.09. 12:41:26

Namost a Palik az az aki úgy néz ki, mint a Joker a Batmanből?

olaci (törölt) 2007.07.09. 12:43:21

Frankl! Most esett le a neve...Ő az aki mindenkit 'ismer'. Neki mindenki csak Mikael, Kimi, Dévid. A magasságos devla mentsen meg tőle

Szavazzuk ki PL-t 2007.07.09. 12:45:02

Ha valaki azt mondaná, hogy Palik egy agyagból készült tejtartó edény, nem tudnék vele vitatkozni. Egy-egy speaker nagyon el is tud rontani (Léderer, Gulyás), de fel is tud dobni(Hakú B., a MR egész sport stábja, Siklós Erik, Novotny, Török László, (+)Molnár Dani) egy-egy eseményt. Ha már szakértelem, a Sport1-2 fociközvetítésein is találkozhatunk egy két gyöngyszemmel. Zomboli sporttárs pl amilyen jó futballista volt, annyira gyenge itt. Nem tudom, hogyan tudnánk - nézőként - érvényt szerezni akaratunknak, "minőséget a sportkommentálásba"!

smaffia 2007.07.09. 12:48:27

Az erteelklub hozzallasarol meg csak annyit, hogy a sajat f1 oldalukon meg az usa nagydij eredmenyeinel tartanak... szanalmas.

ego40 2007.07.09. 12:49:04

Los Alamuszi!

"De, hadd kérdezzek vissza: szerinted milyen a nem unalmas F1?"

Nézz meg 1 MotoGP futamot. Ha egy egész F1 futamon lesz annyi esemény, valódi előzés mint 1 motor verseny 5 körében akkor beszélhetünk F1 versenyről, addig csak méregdrága szuper titkos autók körözgetését lehet dög unalmasan közvetíteni!

smaffia 2007.07.09. 12:53:53

ego40: ha annyira unalmas es esemenytelen akkor talan a Palik fele dilettansoknak is lehetne kozben ideje arra, hogy megtanuljak a pilotak sisakjait, a kocsik egyeb ismertetojeleit es nem kavarnanak ossze mindent.

Dallas 2007.07.09. 12:55:14

Sajnos a F1 jellegéből adódóan manapság már nagyon nehéz előzni, nem úgy van már mint régen. Mindenki a saját kategóriájában, (nagy csapat, kis csapat) nagyon nehezen tud annyival gyorsabb lenni, h el is tudjon menni a másik mellett. Ez a MotoGp-ben teljesen másképp van. Így összességében valóban unalmasabb a F1 mint a többi motorsport, de ugyanakkor annyira bonyolult egy jó versenyt összerakni, h inkább ez jelenhet izgamat.

smaffia 2007.07.09. 12:55:45

Egyebkent: azert keveredtem az rtl f1 oldalara, mert egy mail cimet kerestem volna rajta, hogy postoljam nekik ennek a topiknak a linkjet... hatha eszbe kap valaki naluk, de sajnos nem talaltam olyat az oldalon.

ego40 2007.07.09. 12:57:53

smaffia!

Igazad van! DE KIT HELYETTÜK?!

smaffia 2007.07.09. 12:58:20

Szerintem felesleges azon lovagolni, hogy nincsenek elozesek... En darts versenyeket is nezek, pedig ott aztan nem eloz senki :-)

smaffia 2007.07.09. 13:01:07

ego40: Nem tudok igy neveket felsorolni, de siman meghirdednek egy palyazatot ez ugyben /most otleteket adok az rtl-nek: akar amolyan megasztar formaban is... csak jelentkezne valaki/, igaz ha jobban belegondolok a Palik tutira zsurielnok lenne :-(((

ego40 2007.07.09. 13:02:01

Dallas!

Tőkéletesen 1-t értek veled, de egy jó versenyt összerakni a csapatoknak izgalmas nam a nézőnek aki ráadásul még hallja a kommentátor duót is.

Szavazzuk ki PL-t 2007.07.09. 13:04:43

A magyar RTL-en reklám megy, míg a verseny utáni nyilatkozatok élőben zajlanak, Amikor lement a reklám, bejátszák a nyilatkozatokat felvételről, ezért annyira nem "szinkron" a szinkrontolmács, van ideje fordítani. Nem tudom ez tegnap is így volt-e, de már többször tapasztaltam, hogy csúszással megy nálunk a nyilatkozat.

Dallas 2007.07.09. 13:15:58

Ego, igazad van, de gondolj bele, milyen jó lehetne még így is egy profi, hozzáértő, talán még szimpatikus (mint mondjuk Hajdú B a focinál) szpíkerrel végighallgatni egy futamot! Nem két humortalan, faszkalap, kreténnel!

brekkencs 2007.07.09. 13:26:34

Nem tudom, hogy mi ez a sík ellenállás Palik Lacival szemben! Azóta jó a "formula jedan" amióta ő közvetíti! Aki nem bírja a stílusát az ne hallgassa! Kész ,puktum ennyi!!Így van ez a Boros-Bochkor duóval is ! --Mondjak én is valamit ami nekem se teszik pl:nálunk a helyi rádióban is van egy bemondó aki "totál-búgó" orrhangon beszél, a nap 24 órájából 20-at ő van műsoron! Átkapcsolom és kész!!

Szavazzuk ki PL-t 2007.07.09. 13:27:17

Ego40! Ha az Operában nem éneklik ki a felső C-t, azt szóvá kell tenni. Nézőknek, kritikusoknak, kollégáknak, mindenkinek. Elfogadhatatlan magyarázat, hogy gyenge, de "KIT HELYETTÜK?!". Egyébként nem hiszem, hogy elvárná bárki is, hogy mindent tudjon a kommentátor. Azt viszont igen, hogy ne legyen ellenszenves a nézők 95 %-nak.

2007.07.09. 13:38:06

ego40!
NÉZEM a MotoGP-t ;-)))
És, én mindkettőt szeretem.
Szabad????
És nem hasonlítanám össze a szezont a fazonnal, a csokoládét meg a vaníliát, csak azért, mert mindkettő "fagylalt".
Más tetszik az egyikben és más a másikban.
Ja, még annyi, hogy a MotoGP-t nem bírom az Eurosporton nézni, mert Böröczkytől is kiver a vasszer.
De mondam már, nem az F1 színvonala a téma...

ego40 2007.07.09. 13:40:43

szezont a fazonnal=F1 darts

bugris 2007.07.09. 13:41:13

"KIT HELYETTÜK?!"

Lehetne találni, még nagyon messzire sem kell menni, Wéber pl klasszisokkal jobb náluk.

Szavazzuk ki PL-t 2007.07.09. 13:47:11

EGO40! Persze, hogy nem tuti a 95 %. Szerintem még 25 % is sok lenne. Az itteni bejegyzéseket visszanézve előbbi szám látszik közelebbinek a valósághoz. Még akkor is, ha ide az impulzívabb, ezért - talán - kritikusabb nézők írnak. Őszintén: nem TÚL SOK az, ahányan nem szeretjük?

ego40 2007.07.09. 13:48:03

"De mondam már, nem az F1 színvonala a téma..."

dőg unalmas versenyt nem lehet közvetíteni! Kiváncs lennék Hajdú B-re 1 fradika VS Baktalórándháza vagy bármely BL mecs közvetítése közti különbségre valószínű a BL mecsen kiénekli a magas C-t.

2007.07.09. 13:48:10

Szavazzuk ki PL-t!
"Egyébként nem hiszem, hogy elvárná bárki is, hogy mindent tudjon a kommentátor. Azt viszont igen, hogy ne legyen ellenszenves a nézők 95 %-nak."
Igen, miért ne hibázhatna? Sőt, a legjobb kommentátorok is mondanak baromságot, fognak ki rossz napokat. (lsd a neten terjengő beköpés gyűjteményt, ahol az itt egyébként méltatott speakerektől is szép számban vannak bemondások)
Csak, az egyszeri röhögés után nem irritál annyira, mert emberek vagyunk, és minannyian hibázunk, és talán ők (na, jó a legtöbbjük) nem kiálltotta ki magát a sportág tótumfaktumjának, és nem akarja megerőszakolni mondatonként négyszer az édesanyanyelvünket, csak mert ő viccesnek gondolja. (hangsúly megint csak az AKARÁSON)

smaffia 2007.07.09. 13:48:27

ego40: a dart-os felvetesemnek smile volt a vegen... nehogy mar meglincseljetek miatta...

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2007.07.09. 13:56:14

valaki nagyon emlegette a gap félrefordítását... rést mondott volna? az miért nem jó neked? csak a gap = két autó közti időkülönbség megfelelő?
tudod miről van szó? igen értelmes? igen. aztjelenti? igen
hátakkor nem értem.
víkend = miért nem jó ez hétvégére? használjuk - elmentünk víkendezni.

package - csomag. ha nem tetszik akkor miafrancot mondanál helyette? direkt ehhez a pályához előre legyártott aerodinamikai elemek összessége? ekkor a szinkronos este 8-ig mondaná a cuccot.

utálom hogy mindenki mindenbe beleköt, de azért palik szar :)

a hülye szavakkal nem az a bajom hogy nem értem mire mondja. pontosan tudom mindegyiket.

újabb hülye szavak + kérdések:
-a motor duruzsol (annál azért jobban mennek)
-az autó fordulatszáma xxx (nem a motoré, a kocsié)
-a boxba BEmenni kell, vagy KImenni? az egyik kimegy, a másik autós bemegy...
-a 4.123 különbség az nem 5 másodperc.
-attól hogy valaki nem mosolyog az nem azt jelenti hogy utálja a csapattársát mert az előtte végzett
-a pezsgőzéskor miért van orgazmusa paliknak, ha a ersenyzőkön kívül esetleg valamelyik díjátadó ember is kap egy kicsit a nyakába?
-attól hogy ordítunk még nem megy gyorsabban a ferrari

smaffia 2007.07.09. 13:57:16

brekkencs: Az a baj, hogy ha olyan tarsasagban vagy ahol nem akarjak/tudjak nemetul nezni a kozvetitest akkor nincs hova kapcsolni. Igy jartam tegnap is maskepp az orf1-en neztem volna szokas szerint.

2007.07.09. 13:57:37

ego40!
NEKED tök unalmas.
Nekem, meg a világon még sok millió embernek nem. (hiszen, ha az lenne, akkor nem lenne verseny)

Meg, meséltem már Szepesi kétórás közvetítését a semmiről, sőt, ugyan magam nem hallgattam, mert hányok a magyar focinak nevezett akármitől, de hallottam olyat is, aki a Fradika akármi BLASZ 4-es meccset is hallotta a (volt) Petőfis speakrektől ÉLVEZHETŐEN közvetíteni.

ÉS tartom, bármennyire is nem érted, hogy itt Palikról beszélünk, aki nem a F színvonala miatt nagyarcú, baromságokat beszélő ökör. Mert, ha felteszem, hogy a színvonal egyenes arányban van a közvetítendő esemény unalmasságával / érdekességével, akkor pont, hogy Palikon el kellene aludnunk, és nem felháborodni azon, hogy megerőszakolja a nyelvet, áltolvajnyelvet használ és bunkón viselkedik.
Netán, ezzel akarja feldobni a színvonalat?
Hahaha.
Ezzel az ún. vitát F1 színvonal ügyben részemről berekesztem, mert tényleg nem értem, hogy mit kell ezen rágni:

1. Kinek a pap, kinek a papné, ha nem tetszik, ne nézd, akinek meg tetszik, hadd nézze, és lehessen véleménye
2. BÁRMIT is lehet, ha nem is frenetikusan, de NORMÁLISAN viselkedve és fogalmazva közvetíteni. Ha valakinek van hozzá tehetsége, és nincs elszállva magától.
3. ennek a postnak még mindig az a címe, hogy "Állítsátok meg Palik Lacit" és nem az, hogy "lesz@rom a F1-et és azokat, akik nézik".

instant vízpor 2007.07.09. 14:04:26

Én nem szeretem Palik F1 közvetítéseit. Ha szinvonalatan hülyeségre lenne szükségem, akkor Győzikét nézném. De köszönöm, F1 alatt nem kérnék belőle. És senki ne jöjjön a monoton német közvetítéssel, mert nem az az egyetlen alternatíva.

Persze elismerem azt is, hogy nehéz dolga van a kommentátornak. Aki jó cikkeket ír vagy jó riportokat készít, még nem biztos hogy élőben is megállja a helyét. Erről még egykori csoporttársam, Simon István mesélt (ő a SportKlubon szokott szakérteni DTM vagy a legutóbbi Le Mans 24 órás előtt). Ő mesélte nekem azt is, hogy Mezei Dani pl. úgy lett F1 kommentátor, hogy amikor a Duna TV-s társaság megérkezett az MTV-be, gyorsan lecsaptak az olimpiai sportágakra, hogy mehessenek majd olimpiára. Mezei ebben a versenyben lemaradt, de addig törte a fejét, míg rá nem jött, hogy a Forma-1-gyel is lehet ám utazgatni (akkor még többnyire a helyszínről közvetítettek, így került képbe a gyakran arrafelé járó Frankl András is).

WRC 2007.07.09. 14:14:44

Ha már írták bocs, nem olvastam végig mindent...

Palik tényleg nagyon rosszul közvetít. Ez tény. Gyerekes a viselkedése, de annyira favorizálják, hogy ez ellen nem lehet mit tenni. Ha valaki szereti az F1-et akkor a futamot nézi és megtesz mindnet, hogy minél többet tudjon meg a versenyről.
Azok akik a magyaron nézik a futamot és van internetkapcsolatuk azok hányan ismerik a formula1.com Live Timing szolgáltatását? És ha ismerik hányan nézik közben? Rengeteg információt tudhat meg az ember. Én is néztem már magyaron a közvetítést, de nem foglalkoztam vele mit mond a kommentár. Ránézek a monitorra és látom ki hol van, mennyi a köridő, stb. Csak ajánlani tudom.

Német RTL: aki a kereskedelmi tévét választja annak számolni kell a reklámmal. Egyedül ez az egyetlen dolog amit negatívumnak lehet felhozni. Na meg hogy nem magyarul mondják. Ott jó a közvetítés, nem mondanak semmi hülyeséget. Nem véletlenül lettek nem egyszer a legjobbak az összes TV-s csapat közül...
Ja én a németen nézem.

Szavazzuk ki PL-t 2007.07.09. 14:16:41

Vakok között félszemű a király. Nem azért "Gyulám" és nem más a társ, hogy még szembetűnőbb legyen a mi Lacink nagysága? Ha az a véleménye PL-nek "Gyulám"-ról, amiként kezeli, miért nem változtat?

ego40 2007.07.09. 14:20:00

Ha valóban úgy kezeli Gyulát "amiként kezeli" akkor Gyula miért tűri? Szerinted...

Szavazzuk ki PL-t 2007.07.09. 14:25:43

ego40! Talány. Mások is feltették korábban a kérdést. Pénz? Más előnyök? Nem tudom, tényleg érthetetlen. Emiatt nagyon-nagyon zavaró. Biztosan olvastad, többen az orrbavágást látnák természetes reakciónak.

2007.07.09. 14:26:16

"Gyulámmal" való viszony összehasonlítható a cirkuszi bohóc számhoz, mikor a zenebohócnak öltözött magas karcsú, hosszú süvegű bohóc vegzálja a kicsi, köpcös, kopaszodó, krumpliorrút, és ebben lenne a vicc.
Ezt gondolja Palik "plusz" szórakoztatásnak, humorosnak. No comment.
Gyula, meg azért tűri, mert nyilván erre vették fel, ill. mert Palik a nagyfőnök, és bár itt én tettem elsőként szóvá, hogy alig várom, hogy egyszer Gyulám fellázadjon, és orrba kapja Palikot, ha megtenné, egyetértek, aki ezt írta az elején, repülne, mint a sasmadár, és ezer pofozózsákot találnának a helyére.
Őt magát nem is szánom azért, amit Palik csinál vele, nyilván ő tudja, miért nyeli be, ha meg nem tudná, akkor nem tűrné. ettől még SZÁNALMASAK és szánalmas az egész bohócjelenetük.

ego40 2007.07.09. 14:27:50

Ha Gyulának megfelel nekünk mi közünk van hozzá?!

2007.07.09. 14:31:58

Az, hogy, ha valaki (tudjuk, Te nem) kíváncsi a F1 közvetítésre, és nem beszél németül és/vagy nem tudja az alter adókat fogni, akkor kíváncsi vagy nem, megkapja a színvonaltalan bohócjelenetet a pofájába.
Semmi baj a szado-mazo szexszel, ha mindkét fél élvezi, és tudja, miért van ott, és csinálja, amit csinál, de ez magánügy, és ne a metrón csinálják, ahol mindenki, aki metróval utazik, néznie kell.

Szavazzuk ki PL-t 2007.07.09. 14:35:28

ego40! Semmi, ha egy kávéházban ketten ülve egy asztalnál, vagy egy lakásban tennék. Itt viszont elrontják százezrek szórakozását, mert elég, ha egy ember nem beszél idegen nyelvet a társaságból, már nem kapcsolhatsz külföldi csatornára. Monopol helyzetben vannak. Biztosan nagyon jó közben a NET-en követni az eseményeket, mégis - azt gondolom - az átlagember egy vitray stílusú beszélgető társat szeretne a kommentátor személyében. Mégegyszer írom, gondolom én.

ego40 2007.07.09. 14:41:10

Utoljára: NEM szeretem a Palik-Gyula duót sem mint ahogy eddig egyiket sem. Az előbbi hozzászólásaimban azt próbáltam érzékeltetni nem biztos, hogy a speakerekkel van csak a hiba pl Laci hosszú évek óta mereszti égnek a hajszálaimat DE hová tűnt Daemon Hill? akkor csak röhögött az egész ország. DE tényleg hova tűnt Daemon Hill, Senna-Prost duó hova tűntek az egyéniségek..

WRC 2007.07.09. 14:45:11

Igazad van a magyar közvetítésre nem vagyok kíváncsi. Mert nem ér semmit...
És érdekes módon apósom is megnézte németül a futamot és nem panaszkodott. Annak ellenére, hogy nem tud németül.
Oké aláírom, hogy aki csak ezt tudja nézni az szenved. De már hány éve megy ez? Könnyű azt mondani, hogy hozzá lehet szokni, de ha ez van ezt kell elviselni (nem elfogadni). Nekem is vannak idegesítő kollegáim. De együtt kell velük dolgozni. Nincs más választás. (légyszi ne írd, hogy váltsak munkahelyet mert nem fogok...)

2007.07.09. 15:03:52

Micsoda újabb okosság!
Tényleg, hová tűntek az egyéniségek?
Pl. kicsoda az a Hamilton, aki újoncként még soha nem tudott lemaradni a dobogóról? Hát, valaki ez? Pláne, ugye első fekete F1 pilótaként?
Amúgy, szinte hallom, hogy Sennáék idejében meg nyilván Rosberget, meg Laudát sírták vissza, és elődeid ugyanígy keseregtek, hogy nincs egy tehetség az akkori F1-ben...
Van, ami soha nem múlik el.

A hová tünt démonhillről meg már írtam: azért volt vicces, azért születtek belőle mixek, mert az spontán jött (vagy legalábbis annak nézett ki és lsd még a speaker is ember, hibázhat, és mondhat hülyeséget, nem azért nem szeretjük). De nem volt négy darab egyetlen mondatában, és nem csakis ilyen toposzokban, meg kifordított igeragozással és kitalált főnevekkel tudott Palik beszélni.
De, kétségtelen, hogy, ha már elemezni akarjuk, alighanem a "hovátűntdémonhill", meg a "tolja le, tolja le Giancarlo Fischicella-t" nyomdokain kezdte el ERŐLTETNI ezt a típúsú közvetítést, és ennek isszuka levét most.
Mert, hogy a fagyiból is jól esik két gombóc a melegben, de hánytató egy vájdlinggal...

WRC 2007.07.09. 15:19:42

De egynek jó volt...

Guano 2007.07.09. 15:50:54

Az unalmas futamot nem lehet közvetítenire talán mégjobb példa ifj. Knézy+Sipos már egy régebbi Tour-on a szar időjárás miatt egy üres befutó állóképet közvetített kb 3-4 órán keresztül, ésbiza simán végig is nézte rengeteg ember, mert létezik olyan, h jó közvetítés, ez a munkájuk, és van aki jó benne, Palik nem, legalábbis abban amit sztem el lehet várni egy sportesemény normális közvetítésétől, abban nem.

LuisBűnjel2 2007.07.09. 16:31:06

Én eljutottam odáig, hogy néha már megnézek egy-egy futamot, pár évvel ezelőtt leszoktam róla, inkább levadászok valahonnan néhány régebbit, angolul. Valaki írta, hogy pl. Murray Walker alkalmatlan volt, de szórakozató.Igaz, viszont ott ült mellette egy SZAKÉRTŐ(pl '73-ban Silverstone-ban maga Graham Hill ült be mellé miután kiesett, Stewart, Hunt, Brundle pedig állandó kommentátor volt, ugyebár), aki azért annál egy kicsivel többet tudott, minthogy kiszámolja, hogy mennyi benzint kap valaki. Ha itt lenne valaki, aki legalább egy picikét értene hozzá, én már azzal boldog lennék. A Wéberrel semmi bajom, de egy Clio-nak, vagy pláne egy szimulátornak annyi köze van egy F1-es kocsihoz, mint a fuvaros Józsi bá' igáslovának egy angol telivérhez. Ja, nekünk maximum egy Baumgartner jutna, de szegényke úgy beszél, ahogy vezetett.
Frankl Andrásról meg az jut eszembe, amikor
kb. tíz éve a Tyrrell-ek oldalán jó magasan volt valami légterelő, ő pedig versenyeken keresztül csodálkozott, hogy mit keres ott a visszapillantó.
Palikról meg jót, vagy semmit.

smaffia 2007.07.09. 16:54:56

Palikrol jot vagy semmit???? Jot nem tudok rola, ha meg semmit sem irok akkor azt gondolhatjak, hogy Yoo az amit csinal, pedig nagyon nem.

Rider 2007.07.09. 17:53:26

A retekklubban és a sportcsatornájukon külön kitétel, hogy csakis kretének lehetnek sportriporterek, humorérzék megléte, beszédkézség, szakmai hozzáértés szigorúan elbocsátást von maga után. A foci VB, de most a Copa Amerika is el lett/van cseszve, az F1 üdvöskéiről pedig ne is beszéljünk, még szerencse, hogy csak a rajt érdekel belőle, így befogott fülekkel kibírom valahogy. Ja és követelem, hogy Knézy Jenő támadjon fel!!

LuisBűnjel2 2007.07.09. 19:03:52

Smaffia: úgy látom valamit féreértesz, ez egyáltalán nem Palik dícsérete akart lenni, sőt. Úgyhogy leírom inkább, hogy tiszta legyen, meg persze jól is esik:
Palik egy idegesítő, beképzelt, tehetségtelen
kretén.

Dzsimbo · http://teszkopolisz.blogspot.com 2007.07.09. 21:31:12

Elorebocsatom: hulye vagyok. En szeretem a Palik fele kozvetiteseket, sot kifejezetten elvezem ha o kozvetit. Nem vagyunk rokonok, meg szomszedok sem:)

Cressi 2007.07.10. 00:58:56

"Palik egy idegesítő, beképzelt, tehetségtelen
kretén"

No ezzel csak egyetérteni tudok!:)

Sőőt ennél jóbban nem lehetett volna összefoglalni!!!

sélli 2007.07.10. 11:49:10

Palik egy csököttagyú istenbarma, aki azt sem tudja merre van arccal előre. Kezdem magam hozzászoktatni a gondolathoz, hogy inkább a német RTL-en nézem (igaz nem tudok egy kukkot sem németül...!) de még mindig jobb mint ezt a macskajancsit hallgatni...!
Nem igazán értem, hogy ha a németeknél egy Niki Lauda kaliberű ember tud szakkomentátorkodni akkor nálunk miért nem lehet, legalább egy ÉRTELMESEN beszélő ELFOGULATLAN riportert betenni erre az igen csak közkedvelt sokak által nézett sportra???
Sík idegbajt kapok, hogy egyfolytában Raikkonent fikázza... ha jól megy neki azért, ha nem akkor azért. Hüje F**sz! Még a rollerét sem tudja 10 méteren keresztül vezetni, de kritizálni remekül tud. Ehhhh!

undibajsz 2007.07.10. 12:21:25

Az egész csoport, úgy ahogy van egy szar. Sorrendben a Szabó Robi a legnagyobb hülye, aztán a Gyulai Balázs, a Wéber Gabi, a Palik, majd a Czollner. Na meg a Dávid Sándort ki is hagytam, pedig valahol a Szabó Robi szintjén van, akkora baromságokat tud mondani, hogy elképesztő. Wéber meg tud néha elég jó szakmai dolgokat mondani, ami ugye inkább fizika, meg mérnöki fejtegetés, csak azt is úgy adja elő, hogy véletlenül se értse meg senki sem. Ezt is csak a Winklerék tudnák normálisan csinálni.

zala 2007.07.10. 19:32:38

sélli akkor nekünk meg majd közvetítsen a Baumgartner? :D

sélli 2007.07.11. 09:45:01

zala, Isten ments!!! Még PONT Zsoltika hiányozna Palik és Gyulám mellé... :))) ÍÍÍÍ, vizuális típus vagyok, jól meg is ijedtem! Különben is, azt mondtam, hogy 'ÉRTELMESEN beszélő', mán itt meg is bukott a felvételi rostán:))

supreme 2007.09.08. 11:56:03

Nekem bejön ahogy közvetíti! Emberileg szerintem is egy fasz meg a Gyulám helyében én is pofánverném egy párszor! Wéber Gabi kellene hogy közvetítsen az nem hülye gyerek!
süti beállítások módosítása