Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Filmek orrba-szájba, punnyadáshoz

Ajánló

2007. július 01. 14:30 sixx 72 komment

A hét utolsó napja a punnyadásé, egész nap a kertben szöszmötöl az ember, estére valami agyzsibbasztót akar, hogy minél hamarabb elaludhasson, mert jön a rohadt hétfő, és lehet menni melózni. A prosztó zsibbasztáshoz a legjobb programot az a TV2 biztosítja, mely az egész hetes dúlásával kiérdemelte a "hét legtuskóbb csatornája díjat", ma este a Magyar vándor című izét adják, se nem vicces, se nem film, olyan, mint egy másfélórás Mirigy besztof, és ez ugye a színvonalról túl sok jót nem mond. Kezdés 20:00-től. Utána sokal jobb film jön, a Hart háborúja Bruce Willisszel és Colin Farrellel (22:10), miért nem lehetett ezt fordítva betenni?

Jó filmért a Duna II Autonómiára kell kapcsolni (már akinek van), itt Orson Welles Aranypolgárját adják 21:55-től, annyit mondok csak, hogy "Rózsabimbó." Sokkal rosszabb filmet láthatunk az RTL Klubon M. Night Shyamalan rendezésében, aki a Hatodik érzék sikere után komolyan azt hitte, hogy ő már rendező, és olyan ótvarokat forgatott, mint a Falu, vagy a ma esi Jelek, amiben idegen lények támadnak Mel Gibsonra, biztos ezért kezdett el inni és zsidózni később. Kezdés 21:50.

Az m1 Jack Bauer első iszonyú szar napját mutatja, annak is 5. és 6. óráját, kár, hogy a port.hu képén már a hatodik évadból vigyorog egy szereplő hozzá. 22:15-kor kezdünk. A Viasat3 Ötvös Csöpi és Kardos doktor 2001-es kalandjait vetíti Zsaruvér és Csigavér címmel, ami a filmhez hasonlóan borzalmas, de legalább nincs benne bújtatott reklám, mint a két részes film majd' összes percében. Kezdés 21:15. Az HBO2 egész jó George Clooney filmet mutat a gaz CIA-ről, a címe Sziriána, és 22:45-től látható. Napicsajunk Gallusz Niki.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

asztrov 2007.07.01. 14:30:57

hú ez a csaj megakasztotta a lélegzetemet így ebéd után...

asztrov 2007.07.01. 14:31:59

EZ A GALLUSZ NIKI???? beszarok. mit tudnak a fotósok...

sarasvati / sütifej (törölt) 2007.07.01. 14:36:59

jó a lába...és Hart lesz. azt hiszem.

marisell · http://kifozde.blog.hu 2007.07.01. 14:47:18

...és ha feláll 8a csaj´, akkor két és félméteres???? apám:)

Lechiffre 2007.07.01. 15:12:33

A Jelek sztem tök jó, nem az ufó dolog a lényeg benne, hanem a mondanivaló. Csakhát azt észre kéne venni....

oooyee 2007.07.01. 15:25:46

rózbád rulez, jelek fos, egyébként érzem, hogy a nyálkás testű hüjjék odaát vannak

sarasvati / sütifej (törölt) 2007.07.01. 15:31:44

Lechiffre 2007.07.01. 15:12:33

mi a mondanivaló? komolyan kérdezem.
nem szeretem az ufo-s filmeket.
győzz meg és lehet, hogy megnézem:)

sixx · http://comment.blog.hu 2007.07.01. 16:02:41

ja, ja, a mondanivaló nekem is jól jönne.

Bombadil Toma · http://tomakonyha.blogspot.com/ 2007.07.01. 16:05:54

savti!...ne keress mondanivalót, mert nincs. az egy szar film...idejönnek a meztelen, fegyvertelen földönkivüliek, akiket egy csepp vizzel meg lehet ölni, hogy elfoglaljanak egy bolygót aminek a kétharmada viz és amin egy agressziv fegyveres faj lakik.közben gibson nem hisz istenben aztán mégis mert....na erről szól!

sarasvati / sütifej (törölt) 2007.07.01. 16:09:53

F1-nek vége...:)))
tolerancia meg ilyenek Toma?
ajaj...mi gonoszak.
nem nézem akkor.

masterblaster 2007.07.01. 16:14:54

Szerintem meg jó a Jelek és a Magyar Vándor is.

Lechiffre 2007.07.01. 16:22:21

A JELEKben egy filozófiai tan kerül kibontásra, aminek a pontos nevét ne kérdzezzétek, de van ilyen. Lényege, az , (amit személy szerint én magam is hiszek, úgymond), lévén az életben nincsenek véletlenek. A rossz és jó, megmagyarázható és megmagyarázhatatlan dolgok is okkal történnek, amikre előbb utóbb az élet igazolsát ad.
Én ezért szeretem ezt a filmet, nem a zöldufóizék miatt, hanem azért, mert és most nagyon patetikus leszek, de valamiféle reményt közvetít hogy a dolgok nem ok nélkül történnek.

KicsiNaiva 2007.07.01. 16:33:11

A Jelekben én nem éreztem annyira ezt a mondanivaló dolgot.
De a zenéje baromi jó.
Egyszer elmegy...

asztrov 2007.07.01. 16:36:32

jelek kurva szar, az első kb 20-30 percet kivéve, viszont este jó kis művészfilmlilázás, a zongoralecke. a rózbadot naon sajnálom.

a gallusz viki nem kétméteres, van vagy max 170
ezért csodálkozom:))) mert a képen télleg kétméteresnek nézki, és élőben csúnya a bőr a dekoltázsában, körül, arrafelé.. na.:)))

sarasvati / sütifej (törölt) 2007.07.01. 16:38:29

de tegnap jól énekelt, nem?
zongoraleckét adja majd a tv2 is. most csak az van. persze majd éjfél után:((((

Toomi 2007.07.01. 16:47:07

Jelk jó film? hm
Fényéveket utaznak a modern technikájukkal, és a bedeszkázott ajtón ablakon nem tudnak bemenni?

dr66 2007.07.01. 16:59:14

a jelek jó, a magyar vándor egy poént kivéve überfos.

Izeke 2007.07.01. 17:06:47

A Jelek szerintem se rossz film, ilyen érvek alapján: "Fényéveket utaznak a modern technikájukkal, és a bedeszkázott ajtón ablakon nem tudnak bemenni" minden sci-fi (meg ugy nagyjábol az összes film)szar, mert van benne valahol valami, amire rá lehet mondani, hogy nem életszerü, következetlen - hogy ne menjünk messzire, piruló klermaci esete a hajával nem is olyan rég, - oszt ettöl még senki nem szarozza le a hirózt.

sarasvati / sütifej (törölt) 2007.07.01. 17:12:17

de Izeke, én leszarozom a hírózt, mert nekem dög unalom...van ez így:)

Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2007.07.01. 17:26:22

Azért annak a filozófiának, amiben hiszel, legalább tudhatnád a nevét. :)

asztrov 2007.07.01. 17:27:58

hát A filozófia, nyilván..:P

sarasvati / sütifej (törölt) 2007.07.01. 17:44:34

ő ebben hisz, én meg nem nagyon semmiben.
ne bántsuk Lechiffre-t.

Lóbelt Letfold 2007.07.01. 17:54:57

amikor a szülinapi bulin kilép a bokor mögülazufó, azon én nekem tetszett

KicsiNaiva 2007.07.01. 18:16:01

Lóbelt Letfold 2007.07.01. 17:54:57
Ja, ahogy ott elsétál. :D
Az egy jó jelenet, tényleg.

Lechiffre 2007.07.01. 18:22:50

Én nem a filozófiában hiszek, haname abban, h nincsenek véletlenek.
Ennyi és többet tuti nem írok ide semmit.

sarasvati / sütifej (törölt) 2007.07.01. 18:28:10

Lechiffre 2007.07.01. 18:22:50

jaj ne...ne sértődj meg!
ilyen kekecek vagyunk...na........

Mocsár 2007.07.01. 18:51:33

A Falu szar? Sixx, mit néztél te? o.O

A Jeleket én se amiatt szeretem, mert valamiféle Alien-szerű, ostoba és gusztustalan ijesztgetés megy benne. Hanem azért, mert mindkét filmben úgy ábrázolják a rettegést, hogy azt saját bőrömön tudom érezni. Régóta nem éreztem olyan szintű izgalmat és félelmet ilyen jellegű filmekben, mint amikor pl. a Faluban a fiúk kiállnak a rönkre és provokálják az erdőben ólálkodó szörnyet...
*SPOILER* Amikor meg a Jelekben a a tévében először mutatnak felvételt a földökívüliről, ahogy Joaquin Phoenix megijed, na kb. én is ugyanúgy megrendültem, annyira idegtépő a jelenet, ahogy az ufó csak úgy besétál a szülinapi zsúrra a gyerekekhez. */SPOILER*

Nekem Shyamalan ezt jelenti. És ezért imádon mind a Jeleket, mind a Falut.

cyberina 2007.07.01. 19:13:02

Annyit szidtátok a Jeleket, hogy most már meg fogom nézni, pedig nem is akartam. Aztán ha nem tudok tőle aludni...

sixx · http://comment.blog.hu 2007.07.01. 19:15:43

a Falu? iszony. két perc alatt rá lehet jönni az egész "titokra", a színészek nevetségesek, különösen Brody, Hurt meg be van baszva végig, nézd meg a szemét.

N.Zoli 2007.07.01. 19:35:47

A Hartot megnéztem moziban, de már bánom.

Dorkapa 2007.07.01. 19:58:42

Jelek csak hideg téli és dögunalom estékre jó, a magyar film(?) pedig sose.

M1 10től: Dzsekbauer, na az igen, azt kell ma nézni ha nem vki nem tud aludni. Ha elkezdi nézni, akkor nem is fog, az tutti! Úgyhogy haggyátok má jeleket:)

N.Zoli 2007.07.01. 20:09:53

A Falu végén teljesen kiakadtam, valami iszonyat csattanót vártam, de az csak egy kis pukkanó volt.

Ja nem a falu végén akadtam ki, hanem az azonos című film végén.

Bombadil Toma · http://tomakonyha.blogspot.com/ 2007.07.01. 20:15:58

"Lechiffre 2007.07.01. 16:22:21

A JELEKben egy filozófiai tan kerül kibontásra"
...ja! de minek ehez egy szar filmet csinálni?! tucatnyi jobbnál jobb film szól ugyaneről a "filozofiáról"...

mickeyknox 2007.07.01. 20:22:09

ennek a sájmálánnak csak a hatodik érzék meg a sebezhetetlen jó filmje. ha jól emlékszem a jelekre, abban én nem találtam mondanivalót. az ufók meg egyenesen viccesen néznek ki. a falu meg... ááááá... sajnálom rá az 50 forintos dvd-t amire rámásoltam

tionion 2007.07.01. 20:39:13

Mickeyknox, gratula. Legalább ne legyél rá ilyen buszke, egyébként meg ezek után nem is naon csodálom, hogy nem találtál mondanivalót benne.
Többieknek, sztem tök relatív, nekem teccett a Falu, meg a Jelek is, sőt sztem a Lány a vízben is tutis volt. A 6. érzék viszont pont nem jött be.
Ez van...

mickeyknox 2007.07.01. 21:01:49

tionion:
hoppá, alighanem belefutottam valami szerzői jogvédő élharcosba.... ezer bocsánat tionion.... többet nem teszek ilyet.... bár ha megvettem volna dvd-n akkor is szar lett volna, sőt, szerintem még talán moziban is.

indawood 2007.07.01. 21:01:58

..hát nekem Hbo-n 8kor A pánik hete, aztán meg Axn-n 9től a Lost, majd 11től a DeadZone, és már nincs is okom panaszkodni a mai műsorra;)

Mocsár 2007.07.01. 23:08:59

Egyetértek, a 6. érzék teljesen lehangoló és unalmas, engem különösen irritált.
A falu csattanója meg olyan, amilyen. Mit vártatok, csodát? Társadalomkritika a lényege.

N.Zoli 2007.07.01. 23:20:08

Az Élet értelme már sokkal jobb társadalomkritika, vagy az Összeomlás, a falu meg egy kiábrindító szar, az eleje még ígéretes, de végére szabályosan fölbasztam az agyam.

Gallusz Niki népihangszeren játszik, konkrétan tárogatózik.

becsmik 2007.07.01. 23:42:41

hi kb fél éve olvasom a commentet , de a most csak a jelek miatt regisztráltam. Mondanivaló elég 1értelmű, a hit próbája a tipikus (amerikai) protestáns gondolkodás szerint minden előre elrendeltetett, már a születés pillanatában.Ezt a folyamatot a ilyen jelek segítségével lehet beteljesíteni , de csak a az igazi hívő találhat rá a helyes útra. Amúgy meg már előttem leírták Shyamalan fő ereje nem a speciális effektben van, hanem az igazi régimódi rettegés hangulatának megteremtésében szép lassan építkezik gyakran nagyon egyszerű képekkel. Sztem a jelek talán a legjobb , és azt követi a hatodik érzék. üdv m

College · http://college.freeblog.hu 2007.07.01. 23:46:22

Ó, mily egyszerű lefikkantani a Jelek-et, ami, akárhogy is nézzük, még Shyamalan jobb filmjei közül való!
Nekem meg az egyik kedvencem, azt kész. Mert én már csak ilyen egyszerű ember vagyok.
college.freeblog.hu

bugris 2007.07.01. 23:50:37

becsmik 2007.07.01. 23:42:41
"Shyamalan fő ereje nem a speciális effektben van, hanem az igazi régimódi rettegés hangulatának megteremtésében"

Igazad van. Nem vagyok hasraesve a fickótól, de nem véletlenül emlegetik a kritikusok vele kapcsolatban Hitchcockot. Nekem az effektek semmit nem jelentenek a filmekben, untatnak. Sajnos nagyon ebbe az irányba ment el a filmgyártás, ha nincs pár robbanás, meg nagyhatású kép, sokan már azon unatkoznak. Nem tetszenek különösebben a rendező filmjei, de örülök, hogy van még, aki próbálkozik ezzel a "régimódi" vonallal.

cyberina 2007.07.01. 23:57:17

Megnéztem, asszem ettől még tudok aludni. Az üzenet számomra viszonylag egyértelmű, csak azt nem értem, hogy a hit visszanyeréséhez miért kell egy egész ufotámadást bevetni. Mondjuk erről lehetne éjszakákat átbeszélgetni, hogy miért pont vagy pont ne ezt...

cyberina 2007.07.01. 23:59:36

Viszont szép, klasszikus thrillerhez illő beállításai voltak.

Gukker 2007.07.02. 00:20:17

"Én nem a filozófiában hiszek, haname abban, h nincsenek véletlenek."
Ezt hívják determinizmusnak, azaz eleve elrendeltetettségnek.

-Szűcs Gyula- · http://nerdblog.blog.hu/ 2007.07.02. 00:27:25

Nem mondhatnám, hogy Shyamalan a kedvenc rendezőm, de én is úgy vagyok vele, mint ahogy már mások is elég jól leírták korábban: mestere a "régimódi borzongatásnak".
Az egyik legjobb "Shyamalan-jelenet" számomra például az volt, amikor a Faluban a az őrtoronyból néztek lefelé a csuklyás emberkék egy nyitott csapóajtón át, mikor jön a monszta.
Te mint néző _tudtad_ hogy jönni fog a monszta... de nem jön, még mindig nem jön, a kamera meg csak közelít, közelít a csapóajtóra, a monszta még mindig sehol..
aztán amikor már legyintenél, hogy "á, nincs is itt semmilyen monszta, beszari falusiak!" na AKKOR fut el valami köpönyeges izé a csapóajtó alatt!!! Beszarás!
És a Jelekben is volt minimum három-négy ehhez hasonló "Shyamalan-jelenet".

(ja, a Hatodik érzék nekem a világ legunalmasabb filmje volt amikor moziban néztem, mert egy lelkes osztálytársam előző nap elmondta bioszórán az egészet elejétől végéig, a mozit másnap viszont már nem mondhattam le...)

Neocon 2007.07.02. 08:19:47

Remélem kiherélted a lelkes osztálytársad :)...

Catman_kz 2007.07.02. 08:36:13

Hat, sajnalhatjatok, hogy nem ertitek a Jelek mondanivalojat, pedig eleg egyertelmu... Az ufos sztori csak sallang, a valodi tortenet arrol szol, hogy hogyan vesziti el egy pap a hitet, hogyan nyeri vissza, es hogyan nyernek ertelmet latszolag veletlenszeru dolgok. Szerintem a legjobb Shyamalan film.

marisell · http://kifozde.blog.hu 2007.07.02. 08:49:14

Catman, és ehhez miért kellenek az ufók, vagy mik?

egyébként egészségedre.

Szil-Ka 2007.07.02. 08:53:55

Azért, mert valakinek nem tetszik egy film, még nem kell leszólni... Speciel nekem a Magyar vándor nagyon tetszett, és az ismerőseim közül is tetszett mindenkinek. Elképzelhető, hogy szükséges hozzá némi alapműveltség (hogy minden poén leessen) és nem árt egy csepp önirónia sem a kacagáshoz.
De persze ízlések és pofonok! Nyilván nem tetszhet minden mindenkinek.

N.Zoli 2007.07.02. 09:56:11

Szerintem humorérzék kell hozzá, az alkotók részéről is, meg a nézők részéről is, akkor lehet rajta röhögni. Ha valamelyik oldalról ez hiányzik, akkor nincs nevetés. Ez nem műveltségfüggő. A kifinomult humor annál inkább és ez hiányzik a Magyar vándorból.

Most megy a Névtelen vár
Hany Istók, a hansági vadember for president.

Halvány Görény 2007.07.02. 09:58:16

szintén úgy gondolom, hogy falu is jelek is jó, észre kell venni, hogy ez az ember nem is elsősorban filmeket, hanem meséket csinál felnőtteknek, van mögöttes gondolattartalom, nincs azzal baj, az alapötlet is jó szokott lenni, meg a kifejtés is, én úgy látom, hogy ott a gond, hogy maguk a mesék valahogy nem teljesen jól vannak elengedve, a végük, egyrészt így akik már kinőttek a mesékből, nehezebben találnak vissza, másrészt meg aki nagy nehezen visszatalál, az is csalódhat a végén kicsit.

Catman_kz 2007.07.02. 10:30:08

marisell: mint irtam, az ufos sztori csak sallang, minden filmhez kell valami korites. A rendezo most eppen ugy gondolta, hogy egy ufos sztoriba ulteti a mondanivalot.

vasszűz 2007.07.02. 11:01:28

A "Jelek"-en nagyon berosáltam, szerintem nagyon hitelesen mutatja be, hogyan éli meg egy hétköznapi család a támadást. A vége kissé el lett szúrva.
Mely katolikus papnak lehet családja? Van ilyen irányzat?

sixx · http://comment.blog.hu 2007.07.02. 12:11:33

szil-ka: ez most komoly? nem vagyok megfefelő szellemi szinten a magyar vándor befogadásához? csoda, hogy nem szarom körbe a szobát.

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2007.07.02. 13:18:38

Sixx, :DDDDDDDD
Mert akkor tyúk lennél. Izé... kakas.

sarasvati / sütifej (törölt) 2007.07.02. 13:23:44

vasszűz
eme "pap" egyébként lelkész protestáns volt. ott lehet.
a magyar vándort férjem végig nézte és visított a röhögéstől. nem értem:)))

vasszűz 2007.07.02. 14:38:46

Sarasvati!

Az "atyám" megszólítás tudtommal csak róm. katolikus papnak jár.

sarasvati / sütifej (törölt) 2007.07.02. 15:38:58

vasszűz
ez így van! szar volt a fordítás:)))

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2007.07.02. 16:28:14

Mel Gibson mondta is végig, hogy "Ne szólíts atyámnak!"

vasszűz 2007.07.02. 16:31:59

Ja, vagy úgy.
De mi van akkor a ruhájával?

sarasvati / sütifej (törölt) 2007.07.02. 17:05:12

vasszűz végig nézted?
mert az elején valami olyan volt, hogy ott hagyta a gyülekezetet, mikor meghalt a feleség. evidens, hogy akkor nem hordja a lelkészi cuccot.

Ssjani 2007.07.02. 17:05:50

Gimnazista koromban minden nyáron címerezőtborba jártam.Onnan tudom, hogy éjszaka leszáll a harmat a kukoricába és az embermagasságu kukorica teljes felületét beboritja.Amikor kora reggel bementünk a táblába néhány perc alatt csurom vizesek lettünk, az ingünk, nadrágunk teljesen elázott. Csak akkor száradtunk meg amikor már jól sütött a nap.Tehát ha Salajaman úr is járt volna címerezni akkor nem mesztelen földönkívülieket szerepeltet a filmben, hanem ad rájuk szkafandert.Mert így már a film előtt odakozmáltak volna a kukoricásba.

asztrov 2007.07.02. 17:19:25

gratula ssjani, nálad a pont jelek ügyben.

vasszűz 2007.07.02. 17:38:32

Sarasvati!

Igen. Én arra a (egyen)viseletre gondolok, amit a visszaemlékezésekben, meg a legvégén hordott.
Ssjani!

Csak egy földönkívülit láttunk a kukoricásban. lehet, ő volt a kísérleti alany:)

Alhazred 2007.07.03. 07:55:57

Ssjani ott a pont, anno mikor először láttam ugyanez ugrott be.

ezzel együtt értékelhető a jelek, a gyerekzsúros jelenet meg a késsel-kukkantsunk-be-a-küszöb-fölött akció konkrétan para.

Ssjani 2007.07.03. 20:20:14

Had tegyem hozzá. Amikor anno a Jeleket láttam , olyan érzésem volt, ez a Shyalaman fiú az előző két (híres) filmjéhez képest rettenetesen alább adta a szinvonalat. De még így is klasszisokkal magasabban van nem csak az átlagnál, hanem a nagy (közönség)filmek íróinál is. Remélem előbb-utóbb eszébe jut egy újabb igazi nagy ötlet és azt dolgozza ki ismét szuperül vagy a bukások után végképp leszegényedik és bérmunkában forgatókönyvek írásával (és esetleg rendezéssel) tartja el magát. Mi akik szeretjük a jó filmeket mindkét esetben jól járunk.
süti beállítások módosítása