Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Bánó tudná, ki döfködi hátulról

Bánó és a Zsanett-ügy

2007. június 19. 14:04 kiricsizoltan 132 komment

A tegnapi szembesítés után a Zsanett-ügy továbbra is ködös, hiszen az összes ügyvéd fújja ugyanúgy a magáét, mint eddig, és cáfolgatja egymás állítását, mint eddig. Ilyen helyzetben a legszánalmasabb az a riporter, aki eljátssza azt a szerepet, hogy ő már átlátja a dolgokat, és ezért engedhet a távolságtartó szkepszisből, röhöghet teli pofával a hölgyön, akiről ugye a sztárügyvéd úr már amúgyis kiderítette, hogy "nem egy angolkisasszony". Szóval Bánó szerint eljött az az idő, amikor lehet baromságokat beszélni össze-vissza. Valójában a lényeg az, hogy nincs még ítélet, ezért az olyan mondatokért kioszthatjuk jó szívvel a Magyar Bunkó-díjat, mint "én nem vagyok nő, csak úgy belegondoltam, hogy életszerűen azért csak megnézném, hogy ki az, aki döfköd engem hátulról, nem?" Döfköd engem hátulról. Persze, a mézesköcsögömet, mi? Egyébként a Magyar Bunkó-díjat a Zsanett-ügyben már Havas tanárúr is beseperte.

Abban a szerencsés helyzetben vagyunk, hogy ha végül kiderülne, hogy Bánónak van igaza, és Zsanett tényleg akkorát kamuzott, hogy abba belebukott néhány főrendőr, na, ez akkor is csak egy röhejes mondat marad. Ilyen hülyeséget és ilyen bénán csak az idétlen pornóregényekben olvashatunk, úgyhogy ajánlom figyelmébe Bánónak a következő kifejezéseket is: felnyársal, dugattyúz, köpül, döföl, mártogat, csömöszöl. De szerintem ebben a témában Bolgár György biztos tud segíteni.

A videó megtekinthető itt.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

masterblaster 2007.06.19. 14:23:49

Bánó átesett a ló másik oldalára. Idáig ő is fel volt háborodva, hogy tehet ilyet egy rendőr, micsoda szégyen stb. stb., most meg hirtelen máris szegény lány lett a hazudós kis ribanc. Kiváncsi vagyok, ha egyszer tényleg megerőszakolná valami perverz állat, akkor is ilyen lazán kezelné-e a dolgot.
Szerintem egyébként mindenki hazudik ebben az ügyben. A rendőrök nem véletlenül nem jelentkeztek rögtön, röhejes a magyarázat, hogy nem is gondolták, hogy róluk van szó, ugyanakkor Zsanett története sem igazán hihető.
Kíváncsi leszek, mi sül ki a végén.

masterblaster 2007.06.19. 14:24:51

Ja, és szerintem még a Havasnál is bunkóbb vólt, Bánót illeti a díj.

Gecc 2007.06.19. 14:32:15

Nem kifejezetten a riportra reagalnek, merthogy nem lattam, es most valahogy nincs is kedvem vegignezni, de nekem inkabb az jott le eddig a mediabol, hogy a csaj ugyvedje az, aki ez eddig kiderultek ellenere is folyamatosan csak a rendorok ellen ront. A rendorok ugyvedjei (legalabbis en meg ilyen riportot nem lattam veluk) egyszer sem mondtak, hogy az elhangzottak alapjan egyre nagyobb a gyanu, hogy a csaj kamuzott. Inkabb csak azt mondtak, hogy az eddig elhangzottak alapjan nem lehet kovetkezteteseket levonni, meg kell varni, amig a vizsgalat befejezodik.

Mr. Plantagenet 2007.06.19. 14:33:37

majd ha jobboldali kormany lesz akkor majd a megkurttal fog tartani, neki fog szurkolni. Addig is a kurok oldalan all.

Dr. derelye vágó · http://www.freeworldgroup.com/games6/gameindex/castlewars.htm 2007.06.19. 14:34:24

Azért Katalin Birónő Bánónak szólt hogy azért ezt nem illik meg is szepent egy pillanatra Bánó.

bugris 2007.06.19. 14:37:45

"A rendorok ugyvedjei (legalabbis en meg ilyen riportot nem lattam veluk) egyszer sem mondtak, hogy az elhangzottak alapjan egyre nagyobb a gyanu, hogy a csaj kamuzott."

Ellenben közülök kettő is simán lekurvázta.

Mr. Plantagenet 2007.06.19. 14:41:08

OFF: Fridirol nem lesz cikk...? Az este atkapcsoltam az ATV-re es eppen az Indexet alazta...

szabóZ · http://comment.blog.hu 2007.06.19. 14:46:43

Hat akartunk, de most mar nem, mert akkor megkapjuk, hogy csak amiatt hogy fikazza az Indexet. (Azota ezt csinalja, hogy a legirritalobb magyar szavazason olyan jo eredmenyt ert el) Tehat egy ideig meg turunk, azutan ugyis eltunik. Ezt jol elintezted. :) Nem te vagy Friderikusz?

masterblaster 2007.06.19. 14:59:08

A Magyar ügyvéd urat(?) azért az angolkisasszonyos megjegyzésért azonnal ki kellett volna zárni a kamarából.

masterblaster 2007.06.19. 14:59:41

A Magyar ügyvéd urat(?) azért az angolkisasszonyos megjegyzésért azonnal ki kellett volna zárni a kamarából.

Mr. Plantagenet 2007.06.19. 15:12:39

Ja akar lehetnek egyik munkatars abbol a profi csapatbol akiket felsorolt...:)) de nem...

Csak elveztem ahogy remegett a szaja mikor felolvasta hogy az -Index ilyen bulvar meg olyan amator stb.- szoveget:))

Azert kar lenne egy ilyen magas labdat kihagyni...

bakfitty · http://ismerosvalahonnan.blog.hu 2007.06.19. 15:28:30

"A magyar hiéna újságírás újabb aktusával találtuk szembe magunkat, amikor az index.hu a tényeket kiforgatva inszinuációkkal megtűzdelve, rosszindulatú sejtésektől és hamis adatoktól hemzsegő írásában közzétette egy magán televízió és egy műsorkészítő magáncég szerződésének a részleteit."

erre csak azt tudom mondani...bakfitty!

boj (törölt) 2007.06.19. 15:40:07

Helyetekben nem izgatnám semmilyen formában Fridit vagy Bánót, mert pikpak megkapjátok fasiszta jelzőt.

dehiszezénvagyok 2007.06.19. 15:42:52

Jaj,de szép mondat az első: "Szabadlábra kerültek azok a rendőrök, akiket Zsanett azzal vádolt meg, hogy MEGERŐSZAKOLTA ŐKET."

Néző68 2007.06.19. 15:46:42

Nem tudom, hogy mit vártak a több napos késéssel történt mintavétel után. A csaj nem mossa ki azt az "átkozott" ruhát? - gondolom napokig hypo-ban áztatta. A kocsit meg hányszor porszívózták ki? De úgy tudom, hogy nem ott történt az erőszak... A Bánó egy nagy bunkó volt, mellette a Havas elbújhat! Nem tudom, hogy ha bekerülne a sittre, tudná-e, miközben orális szexre kényszerítenék, ki döfköki hátulról!!!

ikunuku 2007.06.19. 15:51:15

Ehhez a pojáca Bánóhoz hasonlítva a szélkakas egy álló búgócsiga, ezért oszthatja az észt a plebsnek a királyi tivi-nél; mert derék pártkatona volt már a kádári idökben is, ahol az igazság és a becsület volt a legutolsó, úgy mint napjainkban. Egyébként a legnagyobb arcátlanságot az egyre jobban bulvárosodó plebejus gondolkodásu média követte el amikor a féligazságok megdönthetetlen tényekként interpretálta a balhéra vágyó tudatlan egyedek felé. Így adja el magát néhány baksisért a firkászok nagy része, ez a mai magyar virtus.

titok84 2007.06.19. 15:51:47

Az én szívembe Bánó már rég belopta magát. Nálunk, az egyetemen kommunikációs órán szóba került már, amikor Rejtő E. Tiborral beszélgetett a Napkeltében. "Szegény ember! Az a csúnya ügyészség ezt csinálta magával?!" stb. stb. Épp csak nem csókolgatta össze. A Kulcsár-ügy másodrendű vádlottját! A következő vendég Demeter Ervin volt, akit természetesen letámadott, gyalázott stb.
És ez a fazon a mi pénzünkből fenntartott tévében parádézik. ha már Fridit úgyis kirúgják, nem menne át az ATV-re? Mondjuk, Gyárfással együtt. A Duna reggeli műsora meg egy az egyben jöhetne az m1-re.

padlizsan · http://padlizsan.blogol.hu 2007.06.19. 15:55:00

Nincs kedvem átnézni az összes megjelent anyagot, meg akik itt írnak, látszólag képben vannak, sz'al csak szép halkan megkérdezném, hogy erőszak ide vagy oda, mi a taknyos faszomat keresett öt rendőr egyszerre egy autóban? Mer' eleinte ez sem tűnt életszerűnek a hivatalos álláspont szerint.

ikunuku 2007.06.19. 15:56:27

Lehet-e, hogy ez a pojáca nem ismeri a nagy kiszes népi játékot; amelyért HOFI GÉZA-t csesztették, a HETTYENPITTYE-et, bár ez hihetetlen, mert minden szeánszon program volt.

ikunuku 2007.06.19. 15:58:26

Annyira piros volt a szeme, lehet, hogy az allergia tette?

ikunuku 2007.06.19. 15:58:27

Annyira piros volt a szeme, lehet, hogy az allergia tette?

masterblaster 2007.06.19. 15:59:13

Annyira azért nem rossz és elfogult a Napkelte, mint ahogy azt sokan állítják. Nézem minden nap 6.00-tól 7.00-ig, néha bizony kritikai megjegyzésekre is vetemednek MSZP-s politikusokkal szemben:)
A FIDESZ-nek is csak akkor lett hirtelen büdös ott a levegő, mikor Gyárfás és Schmidt Pali ellenfelek lettek az MOB-ban, addig nem volt gond.:)
Persze azt nem mondom, hogy elfogulatlan, vagy színvonalas, de azért annyira nem is fos.

Sabeszre sapka, farkamra kalap 2007.06.19. 16:04:44

Ma reggel Gyárfás Tamást láttam a piros 173-as buszról a Rákóczi úton egy Audiban MEZTELEN felsőtesttel vezetni, telefonálni és ásványvizet inni egyszerre. Lehet, hogy alulsem volt rajta semmi? A felsőteste mindenesetre egy összeszáradt öreg busmanéra emlékeztetett, itt-ott némi szőrrel, még mintha hátul is lett volna neki, ott ahol a nyak találkozik a háttal. Sáv váltásnál balra indexelt, de jobbra nem, bár ez gondolom inkább ösztönös, mintsem tudatos. Elképzelem, ahogy a Verebes, az Orosz József meg a Bánó meztelen felsőtesttel ott ül vele az autóban és én már semmit sem tartok lehetetlennek, még azt sem, hogy Zsanett az a régóta keresett terrorista, akit Szilvásy hiába üldözött hónapokon keresztül. Először szitává lőtte a rendőrpalotát, majd megerőszakolt öt rendőrt, mellékesen megbuktatta az igazságügyminisztert.

gabo54 2007.06.19. 16:05:12

Bánó:bunkó díj a köbön!

kispistike 2007.06.19. 16:16:57

Végignéztem a videót és teljesen meg vagyok döbbenve. És most nem a Bánó kijelentéséről beszélek (ami talán valóban nem volt a legsikeresebb), hanem az index teljesen felesleges kirohanásán. Minek kell ekkora feneket keríteni egy ilyen mondatnak. Az index önmagát járatja le azzal, hogy úgy viselkedik, mint aki először hallott életében egy csúnya szót. Ennél még a politikusaink is "kacifántosabbakat" mondanak egymásnak.

Mr. Plantagenet 2007.06.19. 16:24:50

kispistike 2007.06.19. 16:16:57

ejsze az nem is lenne baj hogy ilyeneket mond, ha maskor, ha mondjuk egy neki ellenszenvens valaki csunyan beszel attol nem "pirulna el szuziesen", hogy azert az mar a pofatlansag netovabbja.

vasszűz 2007.06.19. 16:32:45

az index mióta politikus?

muppet show 2007.06.19. 16:37:21

egeszen a mult hetig voltam rendszeres olvasoja az indexnek, de amit az utobbi idoben nivotlansag es bulvarjobb media teruleten a szerkesztoseg bemutat, az alulmulja a jobbos media atlagot is.
szerintem TWA ki lesz rugva hamarosan...

wachaz · http://tvmusor.tv 2007.06.19. 16:39:38

"Mormota az ötösfogatban". Bazz... :)

Azt azért nem mondanám, hogy úgy tett, mint aki nagyon átlátja a dolgokat. Inkább túl lazára vette a figurát, mintha egy sör és két konyak mellett beszélgetne az ügyről. A kormány mögött viszont nem szabad inni.

Olyan Kálmán Olgás "no, képviselő úr, hogy gondolták ezt" kisérlet volt ez igazából, csak el lett cseszve, mert lazán lehet beszélgetni tévében egy közszereplővel, de nem kellene nyilvánosan humort csinálni valaki esetleges sérelméből.

padlizsan: nézd meg a videót. Kiderül belőle. Nem öten voltak, hanem 2+2 meg a mormota.

Mr. Plantagenet 2007.06.19. 16:46:05

Na pont ezert elfogadhato az Index...Mert ahogy eccer TWA is utalt ra sok fajta oldal van kepviselve. Pl. van akinek Bano szurja a szemet es van akinek Bayer...

(Remelem van akinek mindenki)

wachaz · http://tvmusor.tv 2007.06.19. 16:46:16

Sabeszre... :

Na most abba ne kössünk már bele, hogy 21-en túl hogy néz ki valaki, mer' menten átlibbenünk bulvárba. Telefonálni, nem indexelni bunkóság és veszélyes, viszont joga van a kocsijában félmeztelenül vezetni, inni, öblöset fingani, bármelyik politikust szidni és bushmanként (balra-jobbra) kinézni.

wachaz · http://tvmusor.tv 2007.06.19. 16:48:42

Mármint telefonálni a kocsiban... mármint menet közben... mármint a sofőrnek... na, ugye, mindenbe bele lehet kötni.

dr. bodri 2007.06.19. 16:54:55

Az itt a legnagyobb baj, hogy az ilyen Bánó A. félék nem az ATV-n szerepelgetnek felidézve egymásnak a ""régi szép időket"", hanem BBC tudósítónak képzelvén magukat okosabbak a Jóistennél is. Az egész Napkelte és az esti politikai műsorokat vezető emberek szintén jól ellenének az ATV-n. Nem az MTV-re valók.
Nekik sincs fogaluk arról hozzánk hasonlóan, hogy mi történik épp, csak a közhangulat/pártpolitika aktuális véleménye után lo0holnak, ill. gerjesztik az indulatokat. A legtöbbjük amúgy okos ember, de a Bánóról lerí, hogy egyszerű kis középkáder, a Kádár rendszer maradéka, aki megfelelő időben van a megfelelő helyen...Egyszer érnénk meg már, hogy legyen 1 árva darab pártatlan TV, és ne azt a hitvány SZ*RT csorgassa az arcunkba, mint a másik két nagy csatorna..
Ezeknek az embereknek Az ATV-n, a jobb oldali elfogultaknak a HÍR tv-n volna a helyük...Havast meg már szinte kezdtem megszeretni, amíg nem láttam az ominózus riportot..pedig mostanában egész normális volt már..
Bánó , mikor

kispistike 2007.06.19. 17:05:09

Átnéztem az index-et, és teljesen egyet kell értenem "muppet show"-val. Valóban az a legjobb kifejezés az oldalra, hogy nívótlan. Persze erről nem ők tehetnek, hanem az a cenzúra, amit a "jobb oldali főszponzor" rájuk kényszerít. Már pedig erre vagyok a legkevésbé kíváncsi. Úgyhogy további jó vitatkozást a csúnya, rossz Bánó bácsiról.

Tóta W. Árpád · http://w.blog.hu 2007.06.19. 17:14:07

zoli, egyszer régen lenyúltam egy közös barátunktól az Alexandra álmodozásai című regényt, és abban - a kelyhecske mellett - rendre erszénynek nevezték a pinát. kár, hogy nincs már meg, volt még benne egy csomó nyelvi lelemény, bánó betáplálhatná a súgógépbe.

Halvány Görény 2007.06.19. 17:28:57

nebazz, moderátor jogot kaptam, vagy mi ez? :) :)

bakfitty · http://ismerosvalahonnan.blog.hu 2007.06.19. 17:40:54

kispistike, én meg megnéztem a nol.hu-t meg az mno.hu-t, és szar mind a kettő. vagy vitatkozzunk kurucinfóról?

Halvány Görény 2007.06.19. 17:48:30

istenem... volt 3 perc amikor mindenkit kitilthattam volna...ez az áldott jó szívem....

vasszűz 2007.06.19. 17:53:24

Megrészegültél a hatalomtól, igaz? Most már semmi lesz olyan, mint előtte!

kiricsizoltan · http://comment.blog.hu/ 2007.06.19. 17:55:57

Tóta W. Árpád · 2007.06.19. 17:14:07

meg mókuskának

Piraeus 2007.06.19. 17:57:58

kispistike 2007.06.19. 17:05:09

Kispistike!

Ez a "nívótlan" dolog annak kapcsán jutott eszedbe, hogy az Index beszólt egy nívótlan újságírónak? Mert ugye abban egyetértünk, hogy Bánó kritikán aluli volt?

Szerintem neked a politikai elfogultságaiddal kéne megküzdened, nem az Index "nívótlanságával".

P.

bakfitty · http://ismerosvalahonnan.blog.hu 2007.06.19. 17:58:25

jaj mi tűnt el? mindent tudni akarok!

Szuper Omega 2007.06.19. 17:58:29

én megprobáltam Tóta W. Árpád nevü hozzászolot a vurgális szo használata miatt moderálni és kitiltani örökre, sajnos nem sikerült a jelek szerint:)

sarasvati / sütifej (törölt) 2007.06.19. 18:01:37

bakfitty

volt itt egy kis moderálom feliratocska és ha szemfülesek lettünk volna, az egész társaságot kitöröljük innen:)
de bénák voltunk.
viszont legalább már látom, hogy működik.

bánó meg egy hülye fasz és utálom, mióta állítólag a kertévék megalakulásakor ott seggelt a telefon mellett és nem mozdult, hogy mikor hívják ŐT. hogy releváns is legyek.

gergely 2007.06.19. 18:02:37

Úgy gondolom mindenki érzékeli,hogy a média most egyoldalúan a rendőrök mellett hajt ezerrel.
Koreogrtafált műsor a bp.-i nyomozó ügyészség előtt,3 mennyasszony bedobva,a szövegek mind a TV-kben,mind a neten,nyomtatott sajtóban sugallják,hogy Zsanett vádja nem állja meg a helyét.
Pedig,
tegyük fel,hogy a lány kitalálta az egészet.
Kérdés: mi (volt) a motivációja?
Az egyik rendőr elkottyantotta,hogy még a sitten megdumálták,hogy együtt lesz az esküvőjük mind a hármuknak (?)
Nofene.Eddig azt hittem,azért vágták oda őket,hogy ne tudjanak összebeszélni.
A lány kitart vallomása/feljelentése mellett - ha igaz,amit mond,nem könnyű neki.
A nyomozásban (is) számos mulasztás (főként késedelem) történt.
A média nem szereti a lányt,mert nem áll szóba velük,pedig ez a normális egy ilyen esetben,minthogy kitegye magát annak,hogy kérdezik,mi és hogyan történt.
Ha a rendőrök valóban ártatlanok,miért nem válaszolnak minden kérdésre,ami felmerül?
Végül,amikor nyilvánosságra került az ügy,miért nem jelentkeztek maguk előljárójuknáűl,miszerint: 'főnök,mi voltunk ott,de nem igaz az erőszak.'
Úgy kellett előkaparni őket.Így jár el egy becsületes rendőr?

dr. bodri 2007.06.19. 18:04:59

Kispisti
Talán, ha a politikai ojjektivitás a kérdés, inkább olvasok indexet, mint hallgatom az IGEN-IGENt Bánóéktól, vagy a sok marhaságot a HÍRtvtől.
Mellesleg az Index általában mindkét félről leszedi a keresztvizet, de ha Kispistinek a pannon puma, a magyar sikersztori, a 3 éven belül holtából főnixként feltámadó egészségügy hiányzik erről az oldalról, akkor olvassa a Népszavát, az biztosan objektívebb....
nekem személy szerint az egész magyar sajtóból ez az egy hírportál nem kavarja meg a gyomromat...a félreértés elkerülése végett:aki O.V-t bálványozza, hungarista tüntetéseken éli ki magát, v. brahiból tör-zúz márc. 15-én, szintén nem a kedvenceim.. BÁNÓ úr pedig a bíróság ítéletének hiányában beszélt gúnyosan, amit az egyik vádló védője ("Katalin bírónó") etikus módon le is állított...elég érdekesnek találtam..Ennyit Bánóról.

vasszűz 2007.06.19. 18:06:38

Gergely, igen, szerintem is elég átlátszó az ügy.
Tuza egyébként valahol azt nyiltakozta, hogy kérte Zsanettet, ne nyilatkozzon senkinek, és ha belegondolunk, igaza is van.

marharépa 2007.06.19. 18:11:04

aszittem, lavórt kell tennem a tv alá , mert a vigyorgó bánónak szinte csöpögött a nyála, ahogy taglalta.
biztos döfködték má' őt is, és ő mindig megnézi, ki az ott hátul.
ha még nem, bízzon benne, eljöhet az ideje neki (is).

és mindez tökfüggetlen attól, hogy igaz-e a történet vagy sem. csak épp remekül beleillik abba a korábbi összeállításba, amit az indexen lehetett olvasni az erőszakkal kapcsolatos társadalmi felfogásokról. végülis, Zsanetett finoman már le is kurvázták. most meg jön ez a bánó-szöveg.

egy bírónő meg ugye aszongya, hát ő nem tenne feljelentést, mert embertelen megalázó módon viselkednek ilyenkor a hatósági személyek.
no igen. úgy láccik, hatóságnak se kell lenni hozzá. elég bánónak lenni a primitívséghez.

Srí 2007.06.19. 18:48:09

Miért érzem úgy, hogy sohasem fogjuk megtudni, mi történt valójában a lány és a rendőrök között? Vagy egyszerűen csak nem fogom elhinni, ha pl az lesz az ítélet, hogy a rendőrök nem követtek el erőszakot. Minden abba az irányba mutat, hogy ez lesz a végeredmény. Létezik olyan hülye csaj, aki egy féktelen éjszaka után bár, de kitalálja, hogy öt rendőr megerőszakolta? Ha nem történt semmi, ellenkezőleg, kedvesek voltak vele a rendőrök és vígasztalgatták? Mi oka lenne az ilyesmire? Hacsak nem az orbán. Így akarta leváltani a rendőri vezetőket. ( hallottam ilyesmit, el is képedtem).

marharépa 2007.06.19. 18:57:22

sri
én is miért érzem így?

nézzük csak.
az első hírek után mi volt - a csaj hazudik, ááá, olyan nincs, hogy öt rendőr egy kocsiban.

aztán kiderült, hogy mégis van.

ááá, a lány csak napokkal később tett feljelentést, kamu az egész.

aztán kiderült, hogy a napokkal később az szinte azonnal.

ááá, kamuzik a kiscsaj, a rendőrök nem is arra mentek, majd igazolja őket a telefoninfó.

kiderült, a csaj mond igazat.

hazudik a lány, mondták, ez nyilvánvaló, és majd a hazugságvizsgálat is bizonyítja.

a mai napig nem került rá sor, a fakabátok úgy spuriztak előle, ahogy a nagykönyvben írva vagyon, hogy inkább mégse.

minden szakértő elmondta, hogy ez a dns-vizsgálat már nem sokat mondhat, elvégre napokkal később került csak sor rá (mert ugye a hatóságok a helyzet magaslatán álltak...)

most mégis szinte az egész média azt üvöltözi: negatív a dns.

niná, napokkal későbbi mintákból mit vártak.

szal eddig hazugság, visszatáncolás, kamuzás és ferdítés csak a rendőrök részéről történt. mégis ők lennének azok, akiknek hinni kéne?

dark future · http://www.andocsek.hu 2007.06.19. 19:24:01

Bánónak kívánok egy jó kis hátulról való döfködést vazelin nélkül, terápiás jelleggel.

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2007.06.19. 19:49:57

És közben nézheti is, hogy ki az, aki hátulról döfködi.

Ajtony 2007.06.19. 19:50:17

Üdv mindenkinek!

A két utolsó postoló,sri, és marharépa áll a legközelebb az igazsághoz.
Egy egyedül öt emberrel szemben vádlónak alig van esélye. Még akkor is, ha igaza van.
(Itt nem a miami helyszínelők sci-fi brigádja szakérti a tűhegynyi mintából a tetteseket)

Mellesleg a helyszínelő is rendőr, és a mundér becsülete ugye....
Ez nem vélemény, csak lehetőségként írtam.

A médiának az"öt rendőr erőszakolt meg a belvárosban egy védtelen lányt" szenzáció után, a "kamu volt az egész" lesz szenzáció.

Az minden esetre feltűnő, hogy az egyébként átlagosan bűnöző rendőrség pont a kormány, és a fejes váltás előtt bukik naponta kétszer. Se előtte, se utána!

A kényelmetlen Gergényit, akit októberért kitüntetnek, de azért európai szinten már kolonc, valahogy el kellett küldeni nyugiba. Mellesleg Galambosék adólóvéba tapicskolása is eléggé gáz volt.

Szóval sokminden állhat a háttérben, különösen a "Taxi drivert" tíznél is többször megnézők számára.

A NOL, az MNO, vagy bármelyik netlap jó. Azt olvasunk el benne, ami érdekel. Az Indexet a szerkesztőségben dolgozók, és a különleges stílus teszik mássá (nem mássággá:-))) ).
Köszi nekik!

Üdv
Üdv

Ajtony 2007.06.19. 19:51:20

Ja!
Csak egyszer üdv.
Bánó meg tényleg tuskó.

Üdv

Gestas 2007.06.19. 19:56:33

De komolyan,senki nem nézne hátra ha valaki intenzíven illetné a vagináját/ánuszát?
Az egész mocskos ügyről az a véleményem,hogy sex volt,erőszak nem!
Zsanett aki Magyar ügyvéd szerint nem éppen Angol kisasszony,/konkrétan net-es kurva/az igazoltatás során,miután kiderült,hogy hibádzik a dokument,megtette az ajánlatát,amit a rend, nem épenn fedhetetlen őrei kézséggel elfogadtak!
Egyik szúrta,másik fújatta a többiek szemérmesen félrenéztek.
Mindenki úgy érezte,hogy jól végezte dolgát.Az óriási kérdőjel,hogy a lány miért borított mindent?Sose fogjuk megtudni!

Utóirat 2007.06.19. 19:59:28

Hát igen, ha jobban belegondolok én is rendszeresen vágyat érzek arra, hogy hajnalban felkeljek és gyorsan berohanjak a rendőrségre feljelentést tenni.
Annyira izgalmas lehet, hogy ha megvádolok másokat utána sok értelmes szakértő engem pocskondiáz! Nnna ezért nem fordult hátra Zsanett sem - mert sokkal jobban szereti ha mocskolják! Amit ebből az ügyből a média csinál az már felér egy bélfertőzéssel. Nem kéne már egy kis szakirodalmat is olvasniuk mielőtt interjúkat készítenek? (ha már azt nem veszik észre, hogy ma már kevés az okosságok osztása, érteni is érdemes a munkához.)Baló úrnak talán a sok hátranézéstől lett ekkora zacskója a szeme alatt? Na és Havas úrnak a feje?

Mocsár 2007.06.19. 20:02:27

Néztétek az M1 híradót? Mert engem ez most totál megzavart...

Szóval mind az öt rendőr ruháján ott volt a saját DNS-e. A lány ruhája is tele volt férfi DNS-ekkel, de egyik sem a rendőröktől, és a hámsérüléseinél se találtak a rendőrökével egyező sejtmaradványokat.

WTF?

Félreértés ne essék, mélyen elítélem a nők ellen elkövetett erőszak bármilyen formáját, de akkor itt most - ezek szerint - mi is történt? Közös recskaparti az öt rendőrnél, + egy össze-DNS-ezett lány meg kitalál egy hangzatos sztorit, miszerint öt rendőr erőszakolta volna meg?

Annak ellenére, hogy a DNS-vizsgálat ilyen ellentmondásos, tényleg minden az öt rebiszes bűnösségére utal. De ez...

Nem tudom, tanácstalan vagyok.

kiricsizoltan · http://comment.blog.hu/ 2007.06.19. 20:04:40

Utóirat 2007.06.19. 19:59:28

halló, utóirat kartárs! soha semmi esetre se keverjük baló urat bánó úrral!!

tudom, hogy nem ez volt a mondanivalód lényege, de gondoltam, szólok!

dr. bodri 2007.06.19. 20:41:58

-És még milyen édes volt a menyasszonyok koszorúja, ellentétben a csúnya, mogorva Zs-tel, aki még csak, szemét , magamutogató ribike módjára még csak nem is nyilatkozott a szegény, órák óta őt lelkesen váró, mindig udvarias újságíróknak...már csak a leendő anyósjelölteket prezentáló bejátszás hiányzott a bölcs Baló műsor bejátszásaiból. Komolyan MEGHATÓDTAM, HÜPP HÜPP

belga6 2007.06.19. 21:40:45

Ha ezeket a rendőröket felmentik, onnantól szerintem egyetlen nő se merjen sötétedés után kimenni az utcára. Úgy tűnik, tisztára mossák őket, és ehhez partner a majom média is. A csuklyás vadállatokból most aranyos kis hüppögő macik lettek a rendőrök. Mintha átestünk volna a ló túlsó oldalára, nem?
A Friderikusz dologról meg az a véleményem, hogy az index kis fikagépei is tűrjék, ha beszólogatnak nekik!

belga6 2007.06.19. 21:43:01

Ja, Bánót meg igazán bevállalhatná valaki hátulról, hogy legyen tapasztalata egy ilyen interjú elkészítéséhez. Talán akkor nem beszélne butaságokat.

Utóirat 2007.06.19. 21:43:06

Bocsánat, ez már a teljes zavar. Bánó bizony, Bánó!

klackner 2007.06.19. 21:44:11

Kedves Eugenie!

Nem, hogy DNS-t találtak a rendőrök ruháin, hanem saját mintából származó aktivitás nyomát. Én ezt nem tudom másként lefordítani, mint hogy a saját spermájukat találták meg az EGYENRUHÁJUKON!

Nyilván holnap erre is lesz valami magyarázatuk. Nagyon kiváncsi vagyok, hogy mi.

Utóirat 2007.06.19. 21:46:12

Én csak azt tudom, hogy anyukám még azt mondta, hogy ha baj van azonnal forduljak egy rendőrhöz. Na de azt nem mondta hogy háttal.

guanito 2007.06.19. 21:47:58

A '84-es foci EB-n a francia-jugo meccsen lefordult valaki a jugo csapat kispadjáról. Élő adásban próbálták újraéleszteni. Bánó a meccs végén a stúdióból: m e g n y u g t a t á s k é n t közöljük, hogy nem a szöv. kapitány, hanem csak a csapatorvos lett rosszul... Az újraélesztési kísérlet egyébként sikertelen volt...

gurcsion 2007.06.19. 21:51:47

Eugenie Danglars 2007.06.19. 20:02:27

Nem értelek pontosan, de azért mondom, hogy mint minden pernél, itt is nagy jelentősége van a részleteknek, az időpontoknak, amiket nem tudunk. (WTF=Work Time Fun?)

Mikor vették le a mintát - és kik - a rendőrök ruhájáról - vagy az egész (?) ruházatukat? Jó sok nap eltelt....
Hogy kerülhetett (ha jól értem) idegen DNS-hordozó a ruhájukra? A fene se tudja...
Mikor vették le a mintát - és kik - Zsanett ruhájáról - vagy az egész göncöt róla? Jó sok nap eltelt...
Mikor került Zsanett ruhájára a több - nem rendőri - DNS? A fene se tudja...
Mikor vették - és kik - Zanett mikro-sérüléseiről a mintát? Jó sok nap eltelt...
Fürdés, mosás, patyolat, kezelés, kopás stb? Van aminek a mikro se tud ellenálni.
A "kik" kérdésnek is jelentősége lehet.

Szerintem ezekben az ügyekben, ahol ritkán van tanú, az egy állítás - egy (vagy öt) tagadásos helyzet megoldásának rutin módszere ma már a DNS vizsgálat. Megfogni lehet vele tettest, biztonsággal kizárni inkább nem.
Mégis, a média a gyanúsítottakkal együtt jól sejti, hogy "negatív" eredmény ebben a szemtanú nélküli ügyben egy komoly - ha nem döntő - bizonyíték pótolhatatlan hiányát jelenti. Ha egyéb fajsúlyos bizonyíték nincs, a vádemelés igen kockázatos akkor is, ha az egész mintavételi eljárás szabálytalan lett volna. Mintavétel megismétlésre ugyanis nincs mindig valódi esély. Az ügy részleteit nem tudjuk, de a mintavétel a döntő láncszem, ekkor még mindenki bízik - vizsgálat után pedig a már esetleg fabatkát se ér a sértett mintavételi panasza. A gyanúsítotté viszont kiütheti a vádat, aminek elbílását azért általában bíróságra bízzák az ügyészek.
Mindez persze egyáltalán nem menti Bánót.

klackner 2007.06.19. 21:57:19

Bikavér!

És miközben Zsanett a rendőröknek ajánlatot tett, becsukta a szemét, hogy ne ismerje fel azt, aki megdugja? És miért volt jó a rendőrnek, hogy nem fejezte be az aktust (ha meg volt beszélve és Zsanett nem ellenkezett? És végül: miközben valaki nyomja le a fejed, hogy orális szexre kényszerítsen, biztos, hogy hátrafelé nézegetsz?

emzéperiksz 2007.06.19. 21:57:53

Szeirintem azért áll a média a zsernyákok mellé, mert ubiszezon van bulváréknál, nem fogy a Blikk, csak ha Zsanett van a címlapon. Szekesztőségi ukáz, hogy minél több bőrt le kell húzni a sztoriról. Csakhogy Zsani nem beszél, az ügyvédje is szűkszavú. Mit csinál a Blikk erre? Összehaverkodik a rendőrök jóval közlékenyebb pereputtyával, és naponta csöpögteti a szaftos meg nyálas történeteket. Tegnap fogadtam, hogy a mai Blikkben nem lesz benne Tuza ügyvéd úr nyilatkozata a szembesítésről, és nem lőttem bakot. Vannak ugyanis magasabb rendű szempontok is az objektivitásnál.

Amúgy hajlamos vagyok hinni a csajnak egyre inkább.
1. Minden nyomorult tévés krimiben ezt kérdezik: mi az indíték? A rendőröknél érti az ember a 20 ezret, meg hogy jó hecc, ingyenszex stb. De ha a zsernyákok sztorija igaz, mi az indítéka Zsanettnek? Miért jelenti föl a kedves, udvarias, őt vigasztalgató, hazakísérő, tutijófej rendőrbácsikat?
2. Miért lett olyan lényeges, hogy hányat ismert fel a szembesítésen a rendőrök közül Zsanett? Korábban már mind az öt rendőr elismerte, hogy találkoztak vele, igazoltatták, törölgették a könnyeit etc. Ez már régen nem kérdés, hogy aznap éjszaka vagy hajnalban találkoztak.
3. Miért olyan egyértelmű, hogy a rendes családapa rendőrök, nem lehetnek erőszakosak? A náci tisztek között is hemzsegtek a jóravaló családapák. Bizonyította már a történelem fényesen, hogy ha Gipsz Jakab kezébe hatalmat adsz, és megengeded neki, hogy büntetlenül visszaéljen vele, élni fog a lehetőséggel.

anomália 2007.06.19. 22:03:00

Visszataszító, hogy a Zsanett-ügy a bulvárhírek között szerepel (itt az indexen is), pont a négylábú csirke és a szájjal herélő juhász után.

anomália 2007.06.19. 22:18:07

juteszembe... bizonyítékok, bűnjelek stb.
Most, hogy spórolás címén mindent kiszerveznek a rendőrségtől is, pl. az őrzést, az a hír járja, hogy így járt a futárszolgálat is. A futárok itt rendőröket jelent, olyan igazolvánnyal, aminek felmutatásával szabadon hajthatsz át pl. a móri mészárláskor az országos fegyveres útzáron is. Fontos iratokat szállítanak megyei kapitányságokra, egyéb bm-es intézmények között, stb.ÉÉs dns mintákat, vért, egyéb tárgyi bizonyítékokat(merhogy ez itt nem majami meg laszvegasz, mindent Bp-re kell vinni) . Na ezt ezentúl agyula megaz ottó intézi. Biztos biztonságosan, ahogy azt az Angyalbuzogány Őrző-védő Kft-től megszoktuk.Persze nem biztos,hogy igaz! Remélem...

Gestas 2007.06.19. 22:18:28

klackner:egy hónappal ezelőtt,még pontosan felismerte,hogy ki dugta,ki szopatta!Mi történt azóta?Valaki törölte az agyát?

Dr. derelye vágó · http://www.freeworldgroup.com/games6/gameindex/castlewars.htm 2007.06.19. 22:24:37

anomália 2007.06.19. 22:03:00

Mi bajod van a szájjal herélő juhászal
régen is ugy csinálták bezony

gaga 2007.06.19. 22:26:53

Okos fiú ez a Bánó. Tudja, hogy kinek nyal. Hátulról. Kinek fuvolázik. Előlről.

anomália 2007.06.19. 22:40:05

juhász és firmányos furmánya okés részemről, de talán nem egy rovatban a nemi erőszakkal.

klackner 2007.06.19. 22:47:10

Bikavér!

1. Ki mondta, hogy egy hónappal ezelőtt felismerte, hogy ki dugta?

2. Ha egy hónappal ezelőtt felismerte volna, akkor szerinted most miért ne ismerte volna fel? Egy hónapja negyvenből kellett kiválasztani, most eléje állították és szembesítették a dugásról. Ha akkor tudott hazudni - erre célzol te, most miért nem tudott? "Mi történt azóta? Valaki törölte az agyát?"

3. Ez nem felismertetés volt, hanem szembesítés. Nem kellett őket felismernie. Hiszen tudjuk, hogy ott voltak, találkoztak. Ezt a rendőrök sem tagadják.

Gestas 2007.06.19. 23:03:13

Ha egy hónapja nem ismerte fel a dugó,meg a szopató rendőrt,akkor mi alapján tettek a vádiratban különbséget a rendőrök között?Ott ugye név szerint jelezték,hogy kit gyanúsítanak,nemi erőszakkal,kit fajtalankodással,stb.
Mégegyszer leírom a teljes igazságot valószínűleg soha nem fogjuk megtudni!

marharépa 2007.06.19. 23:08:21

BadacsonyiBikavér 2007.06.19. 23:03:13

lehet, én vagyok a hülye. de szó van itt egyáltalán fajtalankodásról? mert az legjobb tudomásom szerint egészen mást jelent.
de javítastok ki ha tévednék.

klackner 2007.06.19. 23:11:38

Bikavér!

Akkor tisztázzuk, mert az elmúlt hónapban kicsit összekuszálódtak a dolgok.

1. Egy hónappal ezelőtt a felismertetésen a lány egy rendőrt ismert fel teljes bizonyossággal (azt, akit a szopatással vádolt), egyről pedig azt mondta, hogy nagy valószínűséggel ő volt az, aki megdugta. Őt most is felismerte, mint jelen lévőt.
2. Ezt mondta most is. Az igaz, hogy a rendőrök ügyvédjei kirohanva a szembesítésről (és kihasználva, hogy a lány ügyvédje ezt nem tehette), félinformációkkal befolyásolták a sajtót. Először az index is szenzációként tálalta, hogy több rendőrt nem ismert fel a lány. Aztán néhány óra múlva javítottak, hogy egy hónapja is csak kettőt ismert fel.
3. A másik három rendőr úgy került bele az ügybe, hogy ők voltak ott közösen szolgálatba.
4. Engem továbbra is az izgat baromira, milyen választ kapunk arra: hogyan került az öt rendőr spermája a saját EGYENRUHÁJÁRA? Gondoljunk bele: hármat közülük Zsanett nem vádolt meg azzal, hogy megerőszakolták, ráadásul azt mondta, hogy aki elkezdte dugni, nem fejezte be (a szopatás pedig nem sikerült). Mi történik ezeknél szolgálat közben?

klackner 2007.06.19. 23:13:19

természetesen: ők voltak ott közösen szolgálatbaN.

marharépa 2007.06.19. 23:18:23

klackner 2007.06.19. 23:11:38

és micsoda emberek ezek, hogy utána ki sem mossák a ruhájukat?

hányinger

Night_ 2007.06.19. 23:28:13

marharépa:
vagy legalább felszólították volna a mosásra a demonstrált menyasszonyokat....

fúj.:-)

fenyazéjszakaban 2007.06.19. 23:40:08

szeretném látni bánót, amint megpróbál hátrapillantani mig hátulról meghágják! ezt még barátságos körülmények között is nehéz megtenni! (mindenesetre könynen nyakgörcsöt kaphatsz- ebből is látszik, hogy Báno még nem tapasztalta meg ezt a kéjt! nem baj, irassuk be ISKOLÁBA! aztán meg különösen nehéz, ha az aki leszorítja a fejét, meg az aki hátulról meghágja 10-szer erősebb nála! könyörgök hozzátok képregény grafikusok, rajzoljátok meg! az sem baj, ha kicsit mozog a figura, amint megdugják hátulról!

fenyazéjszakaban 2007.06.19. 23:41:42

a Bánót a Havassal kellene összeereszteni! gyakorolják egymáson a farbadugást és a közben való hátrafordulást!

fenyazéjszakaban 2007.06.19. 23:43:43

valamelyik honlapon láttam, hogy szolidaritási felvonulásra hivták a lányokat a rendőrség központi épülete elé! Ha mennek a csajok, én is ott leszek... le a maffiarendőrségünkkel!

Szuper Omega 2007.06.19. 23:48:08

ez tényleg érdekes, gondolom egy mosás után tiszta lesz, na most az eröszak és a rendörök örizetbe vétele közöt legalább tiz nap telt el, és egyszer sem mostak, a nem kis melegben:)

Night_ 2007.06.19. 23:50:11

Szerintem egyébként a mosás kevés a nyomok maradéktalan eltüntetéséhez, de nem vagyok szakértő.

Ámde rosszmájú igen, mert a másik ötletem szerint addig biztos voltak még szolgálatban, és ki tudja, mennyire bevett gyakorlat náluk az egyenruha összespermázása...:-)

andika25 2007.06.20. 01:17:11

Sziasztok!

Mint a másik blogban is leírtam, lehet más magyarázat is a szexuális tevékenység nyomaira.

Pl. SZOLGÁLAT ELŐTT a férfiember hites menyasszonyával jól érezte magát, és eztán a nyomokat tartalmazó alsójára felelőtlenül felvette a szolgálati nadrágot. (Tán mert sietett.)

Ugyanis a híradó.hu-n azt már elfelejtették leírni, MIKORI keletkezésű nyomokat találtak az egyenruhák nadrágjain.

Mindenesetre szép, hogy bevágnak EGY mondatot háttérinfo nélkül, és ebből egyértelmű mindenkinek, hogy a rendőrbácsik aznap éjjel közösen recskáztak, miközben Zs. talán épp hétfátyol-táncot lejett...

klackner 2007.06.20. 01:24:21

Andika!

Senki nem mondta (én biztos nem), hogy a rendőrök aznap este csinálták ezt. De valamikor csinálták. És ha te elvárod, hogy valaki komolyan vegye azt az elméletedet, hogy mind az öt rendőrnek az a heppje, hogy alsógatyában dug otthon közvetlenül azelőtt, hogy felvenné az egyenruháját, akkor fogadd el, hogy ennél még a közös recskázás is valamivel életszerűbb.

Az isten szerelmére: ötből öt rendőr nadrágján rajta volt a saját spermája. Csak kellene erre valami magyarázat? Mármint tőlük.

De ezt leírtam a másikban is.

andika25 2007.06.20. 01:31:50

Klackner:

Én is leírtam a másikban: nem biztos, hogy pont szolgálat előtt dugtak perverz állatok módjára.
Lehet, hogy nem is aznap.

Miért életszerűbb egy közös recskázás? És mire recskáztak?

andika25 2007.06.20. 01:33:14

Ja, és nem kell alsóban dugni ahhoz, hogy nyom keletkezzen.

andika25 2007.06.20. 01:33:48

szerk: mármint az alsógatyán. Elég, ha szex után felveszi.

klackner 2007.06.20. 02:02:20

Andika!


Ezek szerint azt mondod, hogy szex után felvették az alsógatyát, majd arra rá az egyenruhát és a sperma az alsógatyán KERESZTÜL került a nadrágjukra?

Mondom, ez egyre inkább sci-fi.

"nem biztos, hogy pont szolgálat előtt dugtak perverz állatok módjára.
Lehet, hogy nem is aznap."

Nem tudom értelek-e: azt mondod, hogy korábban került az alsógatyájukra és aztán egy másik nap a nadrágjukra? Én nem tudom más hogy van vele, de én egy alsógatyát nem veszek fel két nap, úgy, hogy közben nem mostam ki. És egy tegnap összespermázott alsógatya ma nem spermáz össze egy nadrágot.

A közös recskázás válasz lenne arra, hogy lett mind az öt gatyája spermás. Életszerűbb válasz, mint hogy mind az öt ugyanolyan rendhagyó körülmények között dugja a barátnőjét.

De még mielőtt az lenne a következő, hogy szerintem közösen recskáztam: nem, ezt én nem mondtam. Ez válasz volt a te bejegyzésedre. Én csak azt szeretném, hogy a rendőrök mondják meg, hogy került a sperma az egyenruhájukra.

klackner 2007.06.20. 02:03:36

"közösen recskáztam" helyett "közösen recskáztak" :-)

andika25 2007.06.20. 02:07:06

hmmm... érdekes elszólás. Na jó, ez alacsony labda volt.

Mindenesetre hihetetlen, hogy a hirado.hu is bulvárszintre alacsonyodik...

fenyazéjszakaban 2007.06.20. 02:36:35

"A közös recskázás válasz lenne arra, hogy lett mind az öt gatyája spermás. Életszerűbb válasz, mint hogy mind az öt ugyanolyan rendhagyó körülmények között dugja a barátnőjét."

Klackner! miből gondolod, hogy a barátnőjüket dugják? közismert a rendőrök összefonódása a stricikkel! rendszeresen kapnak stricitől rabszolganőt "ajándékba" plusz maguk is vadásznak (zsarolnak prostituáltat) nőkre szabadon!

Tűzbe teszem a kezem azért, hogy a lányt megerőszakolták! Az eset kisértetiesen hasonlít egy másikra, ahol egy lány nem tett feljelentést, mert tudta, hogy az a meghurcoltatás vár rá, amin most zsanettnek kell átesnie. Magyarországon sajnos, az áldozatot hurcolják meg, az erőszaktevő meg megdicsőül.

tessenek tudomásul venni, hogy amit zsanettel csináltak az a rendőrök körében mindennapi gyakorlat. És ha az ügyészség most ezt az ügyet elcseszi, akkor annak mindannyian megisszuk a levét!

Ébresztő!

klackner 2007.06.20. 02:47:04

Én attól félek, hogy a végén nem derül ki egyértelműen az igazság. Hogy a rendőröket bizonyítékok hiányában mentik fel. Soha többé nem lesz nő, aki feljelentést merne tenni, miután megerőszakolták...

Derüljön ki, hogy a lány hazudik vagy derüljön ki, hogy a rendőrök erőszakoltak. Egyértelműen.

Mindenesetre feltűnő, hogy Morvai, az ügyészségi szóvivő minden alkalommal kínosan kihangsúlyozza, hogy a DNS hiánya nem jelenti azt, hogy az erőszak ne történt volna meg.

gurcsion 2007.06.20. 07:04:35

klackner 2007.06.20. 01:24:21

Én se ismerem a szakvélemény részleteit, de DNS hordozó nem csak sperma lehet, hanem nyál, hajhagyma, hám, stb is. Lehet, ezekre is kiterjedt valamiért a vizsgálat, de mindenki csak spermára koncentrál s ebbe mártja bele a lányt meg a rendőröket is.
Mondom, nem tudom, de gyanakszom.

fenyazéjszakaban 2007.06.20. 08:15:26

Klackner! a lány az igazat mondja! ki az a hülye, aki éjszakai bemegy a rendőrségre feljelentést tenni! Látleletet ad, odaadja a ruháit, és végimegy az egész tortúrán, cirkuszon, ha nem törtéőnt volna meg? a politikai magyarázatok meg az összeesküvés elméletek NŐELLENESEK, miért nem az érdekli az embereket, hogy itt megerőszakoltak egy nőt? Rendkívüli lelkierő kell ahhoz, egy javarészt tuskó, szexista nőellenes országban kiálljon valaki az igazáért.

fenyazéjszakaban 2007.06.20. 08:18:05

a lány már az első vallomásában azt vallotta, hogy az őt hátulról megerőszakoló rendőr "nem fejezte be" magyarul nem élvezett el benne! Ezt az origon olvastam az egyik cikkben, hogy az ügyész nem várt ondónyomokat a lányban, mert ezt vallotta! Az aljas sötét rendőr tudja, hogy nem hagyhat nyomokat! De az erőszak attól még erőszak.

Héttörpe (törölt) 2007.06.20. 08:44:23

ma reggel a mokkában olvastam egy sms-t, amit az egyik béríró írt be. A lényege tömören a következő: Vajon ki biztatta a lányt arra, hogy jelentse fel a rendőröket. Ki az, aki tavaly ősz óta gyanúsítja a rendőrséget brutális-valójában meg nem történt-tettekkel. Hát most itt válaszolnék a kedves sms-írónak, remélem olvass, hogy én hogy képzelem el a helyzetet:
"A hajnali fény már beszűrődött az ablakon, amikor V lefordult a lányról. Már a sokadik kielégülés után voltak mind a ketten, egymás testét marcangolták, tépték egész éjjel. V lenyúlt az ágy mellé, felemelte legújabb könyvét, kinyitotta a 63. oldalon, rágyújtott egy cigarettára és olvasni kezdett. A lány szorosan hozzásimult.
-Mit szeretnél kicsi ZS?-kérdezte a férfi.
-Csak foglalkozz velem szívem, hisz tudod, hogy nagyon szeretlek!-válaszolta a lány
-Én is szeretlek!-mondta V.
-Akkor miért nem hagyod már el a feleséged, ahogy ígérted?
-Tudod, hogy most szükségük van rám. Neki is és a gyerekeknek is. De miért vagy elégedetlen? Mindent megadok neked. Inkább te vagy az aki nem akar tenni a kapcsolatunkért semmit.
-Miért mondod ezt, drága V?
-Múltkor is megkértelek egy dologra a rendőrökkel kapcsolatban ZS cica, de nem akartad megtenni.-mondta a férfi.
-Alkut ajánlok-szólt a lány szenvedélyes hangon-Ha elhagyod a családod, megteszem amit kérsz!
-Ez már beszéd édesem!-mondta V.-Elmondom újra, hogy mit kell tenned. Holnap éjjel, mikor mégy haza a szállodából, ahol annyi gyönyörű percet töltöttünk el együtt, igazoltatni fog téged öt rendőr. Könnyű lesz őket odarendelni, szólunk Sanyinak, ő megbeszéli Petivel aki odarendeli a rendőröket. tudod, ők ketten közösen biznicelnek. Ezután felkínálod magad a rendőröknek, majd bemégy az őrsre és feljelented őket erőszakos nemi közösülésért. Ennyi elég is lesz, mi mindenben segítünk majd!
-Tényleg csak ennyi?-kérdezte ZS.
-Hát persze-mondta V-Nem kérném, ha nem lenne rá szükség édesem, deát minden hónapban kell valami nagy dobás. Múltkor kiástuk a dögöt a fiúkkal de nem jött be. Ez viszont tarolni fog, mint a lavina. És mikor a hullámok elülnek, mi együtt leszünk, örökre együtt.
-Ó V, ez olyan szép lesz. Mindent megteszek érted szívem!-kiáltott fel a lány érzéki hangján, majd szerelme mellére borulva elaludt.
Nők, gondolta V és belemerült a 63. oldalba"

Nahát, szerintem biztosan így történt.

Dübörgő Egér · http://nukleraj.blog.hu/ 2007.06.20. 09:47:05

Kedves Bánó Anrás!

Ha legközelebb egy rendőrbácsi orális kielégítését végzed -- ahogy az gyakran előfordul veled -- ne fordulj hátra, mert az a rendőrbácsinak fájni fog, és esetleg kinyomja a szemedet!


Anno majd mindenki tanult logikát. Biztos emlékeztek rá, hogy annak az állításak, hogy "megyek a boltba" az a negáltja, vagyis tagadása, hogy "nem megyek a boltba". Bonyolódik a helyzet ha az az állítás, hogy "valaki megy a boltba". Ennek tagadása ugyanis az, hogy "senki nem megy a boltba", a magyar nyelv sajátosságaitól eltekintve pontosabban: "mindenki nem megy a boltba" (Joseph Heller után szabadon).

Namármost az az állítás, hogy "ez a három rendőrbácsi nem segített annak a kettőnek megerőszakolni" nem tagadása annak, hogy "létezik három olyan rendőrbácsi, aki segített ennek a kettőnek", és pláne nem tagadása annak, hogy "összesen öten megerőszakoltak, rendőrbácsik".

Merthogy érdemes arra emlékezni, hogy anno Zsani KÉT rendőrt azonosított az ún. felismerésen, amikor üvegfal mögött neki rendőrbácsikat sorakoztattak fel. Hármat meg a rendőrség csapott emehez a kettőhöz, be a dutyiba..., meg a becsülettiprásba bele neki. Zsaninak akkor nem mutatták meg, hogy ugye ezzel a hárommal egészül ki az a kettő amarra az ötre?

Zsanibani meg megmondta a frankót, de őszintén, hogy sosenem látta ezt a három rendőrbácsit. Felmerül a kérdés, hogy ez miért támasztja alá azt az állítást, hogy Zsani egy hazudós nemangolkisasszony? Bement, nem hazudott, tehát egy hazudós nemangolkisasszony. Velágos, mint a Bánó Anrás. Egy rossz kis sziínésznőnek semmibe sem kerülne bárkit is meglátva pár könnyet kisajtolni magából, és közölni: "Ő volt, (feltörő zokogás) megismerem (rápislant) a körszakálláról... Meg azokról (rápislant) a meleg barna szemeiről, mert amúgy tetszett nekem ez a fiú..." Az egyetlen fejlemény, hogy a lyány nem tudja határozottan melyik rendőrbácsi csinálta háturól azt, amit viszont határozottan érzett. (Szinte hallom: A hazudós k....ja, még meg is mondta, hogy nem tudja! Ja, mert ez ráadásul egy HÜLYE k...a.)

Tehát ha valaki a szegény ártatlanul meghurcolt rendőrök becsületét kéri számon, forduljon a rendőrséghez. Róluk ugyanis a sok-sok rendőrbácsik állították, hogy amazzal a kettővel voltak. És mindezt mire alapozva? Az adminisztrációra. Hiszen mi sem nyilvánvalóbb, mint hogy -- amennyiben igaz -- erőszak elkövetését követően a jól nevelt rendőr benaplózza magát és bűntársait, hogy ki mikor milyen irányból.

A videónak van még egy tanulsága. Ezt a két ún. ügyvédet bármikor lemossa a pályáról bárki, aki képes három olyan egymás utáni mondatot kinyögni, amely önmagában és kontextusában egyaránt értelmes. Megerősödik bennem a hit, hogy alapvetően szükséges elkerülnöm bármilyen bírósági ügyet, mert nem lehet kiszámítani, hogy ilyen ostoba emberek agyán mik futnak végig. Bármit a nyakamba varrhatnak, a végén még ülhetek Zsanett emgerőszakolásáért is.

Hogy a rendőrgyerek beszedte a fogalmazásgátlót, egyedül azt értem meg. Hiszen naaaagy ember a Bánó András, meg egy egész ország hallgassa!

Amúgy a történet lényege továbbra is ez: Valaki bemegy a rendőrségre, feljelentést tesz, hogy rendőrök megerőszakolták, és nem indul el az eljárás. Ha meg a Blikk megírja az esetet, akkor elindul, de így...

Sabeszre sapka, farkamra kalap 2007.06.20. 10:00:37

Megnéztem, nekem olyan dözsavú érzésem volt, mintha láttam volna nevetgélni már valakit tragikus cselekmény - értsd: nem Zsenett megerőszakolása, hanem általában a nemi erőszak - kapcsán, oszt be is ugrott: cúslág, a hideg, meg a holokauszt. Még szerencse, hogy a cúslag nem náci, csak szocialista, mert különben hihetnénk, hogy a zsidók követik el a nemi erőszakok 90%-át, oszt csak röhögnek rajta, még akkor is amikor biztosan tudják, hogy a kamerák be vannak kapcsolva.
Más: tegnap este az ATV-n Friderikusz és Gyárfás Tamás közösen próbálta szarba passzírozni az ORTT elnökét, és itt nem a céllal, hanem a módszerrel és az apropóval kapcsolatban lenne némi kifogásom, és talán megérne az Index részéről is egy kemény kritikát írni erről.

guadana 2007.06.20. 10:04:40

BADACSONYI BIKAVÉR-nek:
hogy érted, hogy netes kurva?

Dübörgő Egér · http://nukleraj.blog.hu/ 2007.06.20. 10:34:50

Ne törődjél vele (Bikavérrel). Esküszik rá, hogy sose tudjuk meg az igazságot, de azért megmondja mi az igazság.

Mocsár 2007.06.20. 10:35:29

Köszi a válaszokat. Látom, nem csak én vagyok tele kérdésekkel. :(

Ami igazán fura számomra, hogy Zsanett ruháján meg semmilyen DNS (haj, hám, sperma, stb.) nem volt a rendőröktől, viszont a blúzán, fehérneműjén, nadrágján tömegével volt MÁS(ok)TÓL. Továbbá, attól, hogy valaki "nem fejezi be", nemi tájékon maradhat DNS a megerőszakolótól (hámsejtek). Ahogy a szájüregben, fogak közt is maradhat ugyanez. Mégse szól hír arról, hogy ilyesmit találtak volna...

Dübörgő Egér · http://nukleraj.blog.hu/ 2007.06.20. 10:41:09

Azé saját magamat is kijavítom: az az állítás, hogy nem ismerem fel ezt a három bácsit még annak sem tagadása, hogy az a három bácsi AZ a három bácsi.

Nekem volt asszonyom, akit szintén elkaptak "előző életében". Ő is kihívó teremtés volt, aki amúgy [i]szerette[/i]. De azért [i]arról[/i] nem nagyon tudott mesélni. Meg kicsit kezelni is kellett utána egy darabig. Úgyhogy nehezen tudok a Bánóval együtt kacarászni.

Dübörgő Egér · http://nukleraj.blog.hu/ 2007.06.20. 10:42:31

Hogy úgy mondjam, nem voltak plasztikus emlékei, na erre akartam kilyukadni.

Gestas 2007.06.20. 11:15:53

Egér:amit mondtam,nem az igazság csak a saját véleményem,teóriám,kommentem ahogy tetszik!
Bocsássá má meg,hogy nem egyezik a tiéddel!

Dübörgő Egér · http://nukleraj.blog.hu/ 2007.06.20. 11:44:50

Azé megbocsátok. A kurváért meg nem.

A netes kurva az spekuláció, egész addig, amíg gondolod. Ha kimondod - leírod - becsületsértés akkor is, ha az illető nincs jelen.

A Bánó közszereplő, és lehet tudni konkrétan mit mondott, mit nem. Miután taplóságokat mondott, bizony leírják jópáran, hogy tapló. Szóval ez más.

És miután te is taplóságot írtál, bizony téged is taplónak nevezlek, így egymás között.


Amúgy ha tényleg érdekel ez a dolog, keress a környezetedben erőszakon átesett nőt, több van mint gondolnád. Hagyj fel a szokásos hím hozzáállással, és meséltess vele kicsit. Tanulságos lesz, látatlanba megmondom.

Dübörgő Egér · http://nukleraj.blog.hu/ 2007.06.20. 11:47:20

Vagy tudod mit? Kérdezz meg erről az ügyről egy nőt! És te ne beszélj...

Dübörgő Egér · http://nukleraj.blog.hu/ 2007.06.20. 12:04:57

Elmondom a receptet. Ha egy esti mulatságon feltűnik egy lyány, aki jól észrevehetően nem érzi jól magát, hazamenne, de senki nem kíséri el, így hát csöndesen várdogál, na nála érdemes próbálkozni.

Srí 2007.06.20. 12:21:32

Megnéztem a videót, Bánó egy modortalan bunkó, ahogy Havas is. Egyebekben áll, amit egy korábbi kommentemben írtam. Nem fog kiderülni, mi történt valójában.Valamiféle ítéletet hoznak majd, azt sem tartom kizártnak ( sőt, egyelőre ez tűnik a legvalószínűbbnek) hogy bizonyíték hiányában felmentik a rendőröket ( nem büncselekmény hiányában! a kettő nem ugyanaz). A lányt meghurcolták és a végén ő lesz a szenvedő fél, ahogy eddig is ő volt.

Az ártatlanság vélelme fontos tényező, a rendőrök esetében csak a legelején lehetett ilyesmiről beszélni, mára ez már azért megdőlt. A számomra biztosan.Ott voltak mind az öten és nem akarnak tanúvallomást tenni, nem engedik a hazugságvizsgálót alkalmazni. Joguk az van hozzá, viszont ha ártatlanok lennének, így cselekednének-e?

Gestas 2007.06.20. 12:34:04

Egér:te Grál lovag!Te meg kérdezz meg egy olyan férfit,akit azért tettek sittre mert egy nő,bevádolta erőszakkal monjuk azért mert nem volt hajlandó elhagyni miatta a feleségét!Bár gondolom szerinted ilyen még nem fordult elő a világtörténelembe!
A nemi erőszak a legneccesebb bűntény,mint köztudott.
4-5 év a sitten olyan dolog miatt amit nem követtél el elég lélekromboló tud ám lenni!Kérdezd meg Kaiser Edét!
Ja és azért se taplózlak vissza,te biztosan egy finom,makulátlan úriember vagy.

mirko vosátka · http://vosatka.blog.hu 2007.06.20. 12:42:21

bikavér!
az a probléma, hogy abból indulsz ki, hogy a nemi erőszak ugyanolyan külsérelmi nyomokat okoz, mint egy sima dugás. hát nem így van. ha láttál már igazságügyi orvosszakértői tankönyvet, akkor tudod, miről beszélek, ha nem, akkor nem csodálkozom, hogy az ilyen mesékben hiszel, hogy a gonosz nők simán meggyanúsíthatják a férfit stb. arra célzok, hogy egy ilyen vád bizonyításához kell orvosi látlelet, nem csak annyi, hogy valakiről állítunk valamit.

a kaiser meg nem csak emiatt ült. maximum szar volt neki az érzés, hogy örökre bennmarad.

Dübörgő Egér · http://nukleraj.blog.hu/ 2007.06.20. 12:54:14

Idefigyelj Bikavér!

Nem nagyon tudsz taplózni, mert nem adtam rá okot, de amúgy megteheted, mert vízlepergetős vagyok.

Most tök feleslegesen elmondok neked valamit. Ezzel a történettel kapcsolatban a véleményekből kivételesen nem az derül ki, hogy ki maszopos, meg ki fityeszes, nem is az, hogy ki laza szókimondó, meg ki prűdködő beszédű (én pl. máskor laza szókimondó vagyok, mocskos kifejezésekkel sem fukarkodva). Hanem az, hogy kiben van egy csepp emóció és kiben nincs. Ki szarik a nőkre, meg ki nem. (Érdemes észrevenni, hogy Tóta meg a lazaszókimondósok az Indexen is bölcsen hallgatnak/mellőzik a stílust.)

Tudod, gyugodtan add elő ezeket a dumákat társaságban, csak megmondom mi lesz az ára: a környezetedben levő nők, akik eddig tán laza szókimondónak, vagy jó politikai komának tartottak, azok majd hűdéses iszonyattal fordulnak el tőled.

Az ellenvetésed meg szar. Nagyon kevés ember ül akármilyen háttérrel is nemi erőszak miatt sitten. Viszont nők tömegei tapasztalják meg az erőszakot, és más zaklatásokat. Amikor orvosis volt a barátnőm, hirtelen sok nő között találtam magam. Megdöbbentett, amikor tömegével jöttek elő az olyan történetekkel, hogy pl. a villamoson megnyúlkálták, sőt, igen volt olyan, aki DNS mintát is hagyott az egyikükön. Szép csöndes recskova bohócka végeredményeképpen. Ez tömegjelenség, és bizony védenünk kell a nőket tőle.

Aki nemi erőszak kapcsán neki áll kurvázni, meg valljabehogytulajdonképpélveztezni, arról a nők nagy része hajlamos úgy érezni, hogy nem védi meg őket sem a nagyon is általános zaklatásoktól. És jól érzik.

Amúgy nevetni fogsz, de képtelen vagyok magam a hímsovinizmusból kinevelni, bár már fáradozom rajta.

Sem fínom, sem makulátlan nem vagyok, de úriember, az igen.

Gestas 2007.06.20. 13:43:33

Sajnos nem én kapom Magyar György ügyvéd úr fizetését,meg egy kicsit unom is már a rendőrök védelmét de a mai népszabiba ezt olvasom:"a sértett sérülései két héten beleüliek,de egy héten túliak.Vagyis a feljelentés napján megvizsgált Zsanett sérülései nem május 4.-én keletkeztek"
Ha már az előbb igazságügyi orvosszakértőztünk,akkor gondolom nem csak az erőszak tényét,hanem az időpontját is viszionylag pontosan meg tudják mondani.
Na mennem kell szobát festeni mert az én nősténysovén feleségem visítozik,hogy mit ugrálok tízpercenként a géphez:)

kjanika 2007.06.20. 17:56:30

Kíváncsi lennék Bánóra akkor, amikor éjjel egy rendőr megfogja a két fülét és torkára nyomja a lompost, mennyire tudná megjegyezni, ki is döfködi hátulról!

emzéperiksz 2007.06.20. 18:39:38

Eugene! Hol akarsz te dns-t találni valaki szájában meg puncijában 2 héttel az eset után. Azért Zsanett időközben csak evett-ivott-menstruált-tisztálkodott stb.

bloodhound v2.0 2007.06.20. 19:28:28

gyertek, erőszakoljuk meg Bánót... :))))

és nem ártana végre a magyar újságírásnak, ha a sok tehetségtelen ripacsot, és álújságírót (pl. teljes hazai írott bulvársajtó) - helyi és országos szinten - kiszelektálnák; tény, hogy nem lehet mindenki egy Új Péter... :), de ez már túlzás... :((((

Gestas 2007.06.20. 19:45:19

Uj Péter,bazzeg a főszerkesztő Uj Péter,nem Új Péter!!!

Vidéki 2007.06.20. 21:03:50

Sok újságíró,különösen a "közszolgálati" Nap TV-ben propagandistaként viselkedik.
A jó propagandista hangja lágyan csicsereg,ha elvbarátait szólaltatja meg. Ha kissé ügyetlenebb a "vőlegény", a sámlit is aláteszi, hogy az fel tudjon mászni az ágyra.A beszélgetést úgy irányítja, hogy a nézők számára világosan kiderüljön: a gondok és nehézségek alapvető oka az eretnekek aknamunkája, ha ők nem lennének már rég megvalósulhatott volna a földi Paradicsom.
Ha eretnekekkel beszélget, mielőtt megszólal, arcáról leolvasható a lenézés, megvetés,utálat és gyűlölet keveréke.Feltett kérdései hangsúlyozzák prekoncepcióját,és úgy beszél az eretnekhez, mint egy inkvizitor. Nem hagyja, hogy az végigmondjon egy mondatot, folyton közbevág,saját elképzeléseit igyekszik belesulykolni a nézőkbe úgy,hogy azokat többször ismétli. Gazdája akkor elégedett vele,ha úgy viselkedik, mint egy jól idomított farkaskutya,csak azt harapja meg akire ráúszította.
Azt hiszem, húzódik valahol egy határ a durva propaganda és a jó újságírás között. Kiváló képességű jogászok talán már definiálták is ezt a határt.

darthmaul 2007.06.21. 08:01:09

Kapná el a feleségét valaki hátúlról.Kiváncsi lennék , hogy emlékezne-e az arcára.

oooyee 2007.06.21. 13:13:09

a napkelte ma is tündökölt, s a világosság forrása ezúttal a rendkívül tehetséges betlen jános, aki a 10 perces intövjú alatt két cigány vendége közül az egyikhez egy büdös szót nem szólt

gondolom mindenképpen dögunalmas lett volna a beszélgetés, de hát az unalomhoz vendégek sem kellenek, akkor már egy zavaros betlen monológ is megteszi, amiből szintén nem derül ki semmi

efzsé 2007.06.25. 10:53:49

Milyen szerencse, hogy az itteni beírások nem részei a Nagy Magyar Médjának, mert akkor itt közületek ( is) ki kéne osztani a Bunkó Díjat és a zsüri ( én) "nagyon nehéz helyzetben lenne..."
süti beállítások módosítása