Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Friderikuszra már senki sem kíváncsi

Kirúgták az ATV-től

2007. június 15. 09:26 szabóZ 38 komment

A Friderikusz Most című napi műsor nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket, márpedig az ATV "alig több mint egy évvel ezelőtt feltehetően zászlóshajójának szánta Friderikusz új produkcióját, amelyet a riporter tapasztalataira, kapcsolataira és korábbi sikereire alapozhattak" - írja a Blikk. A bulvárlap szerint az ATV megszüntette Friderikusz egyetlen műsorát a csatornán. Részletek erre>>

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr. Erika Zangolna 2007.06.15. 09:54:42

az ATV-s Friderikusz egyetlen baja szerintem a belterjessége volt. Ugyanazok az arcok ugyanazt mondták hétről hétre. Amikor éppen nem Hackék elemezték a műsort a dögunalomba, vagy mentek el vujitytrutykózni szegényfalvára, egész nézhető beszélgetések voltak. rip

Srí 2007.06.15. 09:58:52

Nincs ATV-nk, mondjuk a neten nézhetném éppen, de annyira nem vonz. Viszont régen kedveltem a műsorait, különösen a Szólás szabadságát. Annyira megváltozott volna, hogy el kell küldeni? Miközben nála lényegesen tehetségtelenebb műsorvezetők tűnnek fel mindenfelé és kapnak lehetőséget? Jó néhányuk még beszélni sem tud. Na, majd itt megtudom a kommentezőktől, akik nézik.

Jenyei 2007.06.15. 10:05:33

Jórészt érdekes beszélgetések vannak, Friderikusz a régi, jó arcát mutatja. Nagy kár lenne ha megszűnne a műsor.

Rozsgyi 2007.06.15. 10:18:37

És ez az egyetlen műsor ahol minden hónapban csillagászatról beszélgetnek közérthető formában!

Lukács Béla rulez!

speciel 2007.06.15. 10:37:29

Szerintem + 1 felkészült, remek műsorvezető-szerkesztő.
Az ATV + balf@sz.

viki 2007.06.15. 10:37:32

Szerintem is jók voltak a műsorai. Kevés ilyen sokoldalú műsort lehet látni napi szinten a televízióban. Lehet, hogy az embereket már csak a fókuszos baromságok érdeklik és nem kíváncsiak egy minőségi műsorra??
Az mondjuk szerintem is igaz, hogy nagyon sokszor tűntek fel ugyanazok az arcok alanyként, bár lehet, hogy ez meg azért van, mert az adott szakterületen nem sok elismert magyar ember van. Nem tudom, mindenesetre kár lenne, ha megszűnne. :(

wachaz · http://tvmusor.tv 2007.06.15. 10:38:25

Egész jó műsor (volt?). Szerettem az álnaív kérdéseit: a megfelelő egyének mindig jól ráharaptak. A témákat is általában jól választotta meg - leszámítva a múltkori kisebbségi "ilyen is van" mutogatót.

Egy Kálmán Olga Most-ot beszavaznék a helyére.

vasszűz 2007.06.15. 10:48:20

sri!

Friderikusz az MTV-n jobb volt, az ATV-n sokkal gyengébb, engem nagyon idegesített az elfogultsága.
Persze az ATV-n számonkérni az elfogulatlanságot, hát... Valószínűleg sok is volt a napi adás.
Viszont Friderikusz már minden csatornán volt, nekem ebből az jön le, hogy egy nehezen összeférhető alak?

indawood 2007.06.15. 10:52:12

szvsz nagyon színvonalas volt Friderikusz műsora, informáló és elgondolkodtató, én kedveltem, -bár őszintén szólva ritkán jut eszembe az atv-re kapcsolni, mert más említésre érdemes műsora nem igazán van, ezért sokszor lemaradok róla, csak az ismétlést nézem meg, célzottan, amennyiben számomra érdekes téma van terítéken, szóval a véleményem az, hogy rossz helyen ment/megy ez a műsor, inkább helye lenne a közszolgálti csatornán, vagy bármelyik, szélesebb körzetben sugárzó csatornán. persze lehet most mocskolódni, hogy így elfogult, meg úgy részrehajló, de az az igazság, hogy a témái mindenképpen figyelemre méltóak, amiken érdemes elgondolkodni pártszimpátiától függetlenül is.
a véleményem tehát mindenképpen az, hogy Fridi értelmes, jó arc, a témaválasztásai kitűnőek, a színvonal is megfelelelő, csupán a háttér nem az, ergo: csatornát kéne váltania, de gyorsan.

Srí 2007.06.15. 11:00:32

Elfogult lehet, az biztos, vasszűz, hiszen az egész ATV elfogult, ahogy mondod. Fridi összeférhetetlensége pedig abból eredhet, hogy profi, komoly elvárásai vannak, tud teljesíteni és jól teljesít, utálhatja a lógást, a szervezetlenséget és gondolom állandóan ütközik a gyakran béna vezetőséggel itt is, ott is. Már évekkel ezelőtt is vérprofiként szervezte a műsorait, akkor az ebben az országban még szokatlan is volt.

Ma is lesz? Megnézem egyszer, mielőtt leveszik műsorról:)

Vérszegény éjszakai dúvad · http://hangorienidiocc.blog.hu 2007.06.15. 11:09:18

Szvsz Fridi még így is az ATV legnézettebb műsorát produkálta. Csak valószínű, nem produkált annyit, mint amennyi pénzt kért. De csodát még ő sem tud tenni, mert ki a fene néz ATV-t a Fridi műsorán kívül???

kcu 2007.06.15. 11:11:35

Itt mindenki a Fridi seggét nyalja? Kartársak/kartársnők: azt elfelejtettük, hogy ez a vérprofi tévés nem teljesítette az RTL-lel aláírt szerződésben foglaltakat? És hogy ezért elkaszálta a bíróság? Miről beszéltek???

[bradley] 2007.06.15. 11:21:48

kucu: Annak, hogy nézeteltérése volt az RTL-lel semmi köze ahhoz, hogy milyen minőségű műsorokat csinál.
Nagyon sajnálnám, ha megszűnne a műsora. A magyar médiában talán az egyetlen színvonalas és érdekes politikai-közéleti műsor.

dejavubazz 2007.06.15. 11:39:45

sri 2007.06.15. 11:00:32
"Elfogult lehet, az biztos, vasszűz, hiszen az egész ATV elfogult, ahogy mondod. Fridi összeférhetetlensége pedig abból eredhet, hogy profi, komoly elvárásai vannak,"

Ha olyan profi es komoly elvarasai vannak, akkor elore tudja jol, hogy nem csinalhat normalis kozeleti musort a masszivan balos ATV-ben.

piezo 2007.06.15. 11:48:07

Miért, melyikben csinálhatna? Talán a példaértékűen elfogulatlan HírTv-ben?

Na de a történet nem az ideológiáról szól, hanem a nézettségről. Sajnálom, hogy erre a műsorra nincs igény - messze a legnézhetőbb közéleti műsor volt. (És akkor most jól visszafogom magam az általános minősítéstől.)

kcu 2007.06.15. 11:59:35

Ne idegesítsetek fel, könyörgöm! Ha annyira fasza, akkor miért nem nézi a kutya se???

vasszűz 2007.06.15. 12:24:21

Egyrészt nem mindenki fogja, másrészt este 10 után megy az MTV-n az Este, ami hasonló kategóriájú műsor. Szerintem az egyik üti a másikat.

Dr. Stein (törölt) 2007.06.15. 12:34:19

Az látszott, hogy saját kamerákkal és felszereléssel vették a műsort, mert a képminősége messze verte nemcsak az ATV többi műsorát, de az MTV-ét is. Ez utóbbin már alig látszik a kép néha, annyira kiégtek a ccd blokkok a kamerákban.

Fridi túl igényes a mai médiához képest. Más kérdés, hogy hisztijai során Mindenkivel összeveszett már, így egyszerűen nem tud hova menni.

Két lehetőség. Visszavonul birtokaira vagy beszél Lendvai Ildikóval és ő lesz az MTV elnöke.
A Péter úgy is támogatja.

Dr. Stein (törölt) 2007.06.15. 12:37:41

Ja, és talán közrejátszott nézettségében, hogy vesetájékig nyalta fel magát bizonyos fenekekben.

Két segg beszélget.
- Friderikuszom van. - panaszolja egyikük.
- Ne aggódj, elmúlik. - vígasztalja a barátja.
- Csak nagyon csíp, és...
A mondat befejező részére kormányzati közbeszerzést szeretnék kiíratni.

Srí 2007.06.15. 12:51:02

Dejavu, szerintem tudta is, de valahol lehetőséget akart kapni.

Dr.Stein, komolyan is vehető amit mondtál: szerintem jó lenne az MTV elnökének, akkor a halódó királyi tévé kaphatna egy utolsó esélyt. A benyalás témád viszont elég undorító, ebben az országban lassan már mindenki nyal, vagy fizet, ha el akar érni valamit. Hogy Fridi mit tett, mit nem, azt meg nem tudjuk úgysem, vagy te tudod?

momo72 2007.06.15. 12:55:17

Itt megkéne azt is nézni,hogy az egész ATV mekkora nézetséget produkál.Szerintem nullát.De ki a támogató?Tán nem a kormány?
Csak mert a múltkor nagyon érdekelt valakit a Magyar hírlap olvasottsága.Jövő hétre javaslom Népszava olvasatát számokra bontva.

Dallas 2007.06.15. 13:39:00

Frityi tényleg jó és színvonalas műsort csinált, de nálunk sárországban a fókuszra meg az aktívra van igény, nincs mit tenni. Szerintem az MTV lenne Frityi helye, kár h eljött/kellett jönnie onnan. Mondjuk a napi rendszeresség sok volt, neki heti műsorban kellene jelentkeznie hosszabb kiadásban. A Csillagászos beszélgetéseinek valóban respekt! Ill. érdemes megfigyelni milyen szinvonalú szinészek és közéleti emberek nyilatkoztak neki.. Nem sok műsorban láttam, Agárdyt, Darvast, Szabót, stb.. Másnak eszébe se jut színvonalat készíteni..

Dr. Stein (törölt) 2007.06.15. 14:11:02

"A benyalás témád viszont elég undorító, ebben az országban lassan már mindenki nyal, vagy fizet,"

És én vagyok az undorító, mert megjegyzem?
Érdekes szemszögből nézed, netalán alulról?

Dr. Stein (törölt) 2007.06.15. 14:15:20

Két emlékezetes interjú (hogy mit tett, vagy nem Fridi az "elfogulatlanság" jegyében)
Megyóval a kormány áldozatos munkájáról/Kovács László tolláról szemben Orbánnal készült, vízzel kínálásos interjú. Verte Svábyét, hidd el.

Éles a kontraszt, még akkor is, ha nem kedvelem Orbánt annyira.
Persze Kovács Lászlót pláne.

Dr. Stein (törölt) 2007.06.15. 14:22:08

Nem, mindig azt útálom, aki éppen hatalmon van. Irígység vagy sima prosztóság, nem tudom.
Téged kedvellek, Marisell.

kcu 2007.06.15. 14:55:24

Na, Fridi fanclubbosok, olvassátok a friss postot a témában, az rendbe rak egy-két dolgot. Utána meg sipirc haza, itt a hétvége!

Srí 2007.06.15. 15:06:55

Nem, Stein. Undorítónak azt találom, ha úgy vádolunk valakit, hogy nem tudunk semmi biztosat.

kabóca 2007.06.15. 15:18:45

Friderikusz Sándor riporteri képességeit nem vitatom, ezeket csak üzletkötői képességei szárnyalják túl. Sok mindent gyártott már ő, sokfelé és mindig nagyon sok (értsd: irreális) pénzekért. Talán vannak még, akik emlékeznek az Alaphangok címet viselő köztévés sorozatra (a millenium alkalmából futott 2000-ben), amelyben egyetlen ember beszélt 3-4 percen keresztül egy kamerabeállításban, egy adott témáról. Etzt hívják úgy, hogy a legolcsóbb televíziós műfaj, mert inkább rádió ugye. Nos, FS nagyon-nagyon-nagyon vastagon elkérte ennek az árát, annak idején írt is erről egy rövidke cikket a Népszabi. Sándor közleményben cáfolt, aztán meg kuss volt. Vélelmezem, többen is jól járhattak.

-Szűcs Gyula- · http://nerdblog.blog.hu/ 2007.06.15. 15:27:48

Azért van van némi igazság abban, amit Fridi pár éve nagyképűen kinyilatkozott: "Minőségi televíziózás ott van, ahová én megyek!"

Csak hát ugye nem biztos,m hogy ezt az ATV-n is meg lehet csinálni... Nem tudom ki hogy van vele, én az utóbbi fél évben ritkán néztem a műsorát - pedig jónak tartom.
Mert hát ugye ingyér' csak az m1-RTL-TV2 jön be egy alufóliából hekkelt antennán az albérletben, a neten meg lehet hörrtévét nézni, oszt jónapot!
(tudom, persze elvileg az ATV-t is "nézheted a világ minden pontján!" de nekem az első atv.hu-s próbálkozáskor kiírt egy egész oldalnyi érthetetlen technoblablát vmi külső protokoll kéréséről - ezért hagytam inkább a f@szba...)

Nomármost ha az ember nagyritkán hazautazik a szülői házba némi házikosztért meg tiszta ruháért, akkor meg nem biztos, hogy egy olyan tévéadóra kapcsol esténként, ahol 10-ből 9 alkalommal hitgyülis észosztás, tévéshop, vagy betelefonálgatós baromkodás megy (a "szerkesztőúrnak jólmegmondós", meg a "pénzösszeszámolós-deúgyseannyibeszoptad" kábé ugyanolyan elviselhetetlen ezen az adón)

Szóval ne csodálkozzon az ATV az alacsony nézettségen - a bóvli műsoraival nálam eltemette magát, és még a Szólás szabadságáért sem fogok átkapcsolni, akármilyen jól összereakott műsor szakmai szempontból.

Fridit MTV-elnöknek, oszt jónapot!
:)

igazember 2007.06.15. 16:10:18

Már nem tudom ki,de valaki azt mondta, hogy ez a jó ember nem fér meg senkivel. Szerintem itt van a kutya elásva. Ha dolgoznátok vele, akkor a Fridibarát emberek biztos megváltoztatnák a pozítív véleményüket. az pedig, hogy jó műsort készít... hát talán annyi pénzből és annyi segítővel mint amennyivel Ő dolgozik, talán más is elérne valamit. Persze neki "Neve" van a szakmában, de hogy hogy jutott idáig, kinek az életét keserítette meg, és kiken keresztül gázolt át, azt sajnos csak azok tudják akiket így vagy úgy jól átvert. A szakmaiságról pedig csak annyit, hogy minden műsorának, egyes elemeit /képi, zenei, tartalmi/ már jól bejáratott licenc alapján készített műsorokból lopkodta össze. Előszeretettel kisérte figyelemmel az amerikai produkciókat, ahonnan sok jól bevált elemet talált magának. Talán ezt a tehetségét én sem vitatom.

Bombadil Toma · http://tomakonyha.blogspot.com/ 2007.06.15. 17:07:25

szerintem friderikusz az egyik legfrofibb televeiziós manapság, sajnos kevesen vannak. sajnálatos, hogy nálunk mindenki érzelmileg közelit meg mindent. az a "ha nem vagy velünk, akkor ellenünk" mentalitás sodorja külömböző oldalakra a média embereit. lehet azt mondani fridiről, hogy töbnyire a jobb oldalt szapulta, de az ami a műsoraiba elhangzott az fedte a valóságot, ráadásul szórakoztató és közérthető is volt egyben.szemben a hírtévé müsoraiben elhangzó, folyamatos csusztatásokkal és tömény baromságokkal. a nézettségről meg annyit, hogy este kilenckor, a kertévék sorozataival versenyezni, oriási baklövés volt az atv részéről. igazi dittantizmusról tesz tanubizonyságot.én is többnyire a filmek reklámblokkjai idején kapcsoltam át.a nyolcórási időpont alkalmassabb lett volna.

Jakuza 2007.06.15. 20:47:33

Itt 1-2 emberke nagyon "ért" a nézettséghez.

Friderikusz az egyik legfelkészültebb riporter. A műsoraiban igaz nem nyal be csontig ovi-nak és bandájának, arra ott a hír, echo tv. Ebben a kettő TV-ben, nyelv&nyál a műsorok kenőanyaga.

Nézzünk meg egy jobbos médiát hogyan nyalják tisztára a politikusaik seggét és ugyanezt egy bal-lib médiában! (Ég és föld a különbség!)

Egy országosan csak műholdról fogható műsor, nézettségét összahasonlítani egy földi sugárzású adással, badarság.

Friderikusz műsora az RTL, TV2-ön nézettségben ott lenne az első háromban kategóriájában!

vasszűz 2007.06.15. 21:33:40

Annyira azért nem kafa riporter, emlékszem, amikor Nádas Péternek már remegett a szája az idegességtől a hülye kérdései miatt.

wice 2007.06.16. 15:51:37

hat, ha telleg megszunik, az nagy kar, ez volt az egyetlen musor, amit neztem az atv-n, esetleg meg kalman olgat. idonkent monnyuk orditanom kellett, annyira durvan alakerdezett a kormanyparti vendegeknek (nem mintha ellenzeki lennek, de egy riporternek nem az a dolga, h megkonnyitse az interjualanyok eletet, meg akkor se, ha mindenben egyetert veluk), de sok jo interjut is csinalt, legutobb pl a rendorok vs zsanett temaban a zsanettet vedo nyilatkozatot alairok kepviseloivel es az egyik rendor ugyvedjevel, es mindket felet igen durvan megizzasztotta.

marisell · http://kifozde.blog.hu 2007.06.16. 20:24:14

Jakuza, nagyon optimista vagy.
szerintem is jó riporter, de a tv2-n ki nézné, amint Nádas Péterrel beszélget?
süti beállítások módosítása