Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Platini franciául mert szólni

Futball-Eb

2007. április 18. 11:47 szabóZ 75 komment

Az MTV egy kicsit meglepődött azon, hogy a francia Platini franciául szólalt meg a cardiffi városházán, hogy bejelentse, nem mi kaptuk meg a 2012-es futball-Eb szervezési jogát. Nem pont így fogalmazott, de pontosabbat nem mondhatunk, mert ahogy már említettük, az MTV erre nem készült fel. Ők angol szinkrontolmáccsal várták a bejelentést.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Narrátor (törölt) 2007.04.18. 11:48:10

Gratuláláció az ukrán-lengyel párosnak.

szomoruszamuraj 2007.04.18. 11:53:23

de megoldották a francia tolmácsot is fél percen belül. megjegyzem ezt az angol szinkrontolmácsot szeretném hallgatni az f1-es riportok alatt is, mert Pozsgay röfögése iszonyat idegesítő...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2007.04.18. 11:58:33

Eddig se csak angol anyanyelvű elnökei voltak az UEFA-nak, mégis mindenki angolul szólalt meg hivatalos eseményeken, szóval a szokás alapján tehát igazuk volt (ráadásul fél perc alatt megoldották a problémát), sejtésem szerint a többi tévé is így járt. A szervezőknek illett volna előre jelezni ezt a tévétársaságok felé.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2007.04.18. 11:59:55

hihi

multkor kúúúltévén volt egy óriási tolmácsos égés nemtom látta e valaki.

itt volt valami metálzenekar (cradle of filth asszem) mo-on, coolék elhívták műsorba. a tomács gyerek kurvára nem vágta miről volt szó, ezért a műsorvezető a tört angolsásgával probálta menteni a menthetőt. de sajnos ő se jutott el a nyelvvizsga szinig anno, ezért ő se értett semmit. aztán nagy nehezen valahonnan előrángattak egy faszit aki a retekklubbon sportriporterszerűség. na ő keménymagyar akcentussal ugyan, de el tudott kommunikálni a zenekarral.

azért ez nem volt semmi.

maybach 2007.04.18. 12:33:25

Sztem nem a tv volt felkészületlen, hanem Platini bunkó.

GGG77 2007.04.18. 12:59:38

Csatlakoznék maybachhoz. Platini régóta annak az elavult francia rétegnek a képviselője, akik még mindig nem tudják megérteni, hogy NEM Franciaország a kontinens vezető politikai, gazdaság, kulturális hatalma...

GGG77 2007.04.18. 13:00:56

Amúgy talán egy éve láttam vele egy interjút a Sport1-en. (ott olaszul beszélt) Ilyen öntelt, pökhendi sportolót ritkán látni...

limbekcs 2007.04.18. 13:03:40

tényleg nem - a kontinensé, szerintük Fo. vezető vilgáhatalom, hehe

pbd 2007.04.18. 13:08:58

kurvara nem oldottak meg. a pacak lehet, hogy tudott franciaul, de akkor nem volt tolmacs, mert amit kinyogott, anak keves koze volt ahhoz, amit platini mondott. viszont a lengyel csavo orosz beszede nem okozott problemat. csak az uefanak, merthogy oroszul megse lehet, a francia az meg oke, nade orosz, felhaborito!

Virág et. 2007.04.18. 13:42:00

Amellett, hogy a jómodor persze azt diktálja, hogy gratuláljunk a győzteseknek, meg kell hogy jegyezzem, hogy igazságtalan döntés született. Sorozatban a harmadik pályázatunkat söpri le az UEFA és borítékolhatjuk a soron következő kettőt (ha megpályázzuk) is bukni fogjuk, mert a térségbe egy ideig újabb EB-t nem fognak betervezni. Kár is beadni, hiába Schmitt kincstári optimizmusa.

TCM 2007.04.18. 13:51:14

Basszus, miért van az ebben a t. (etves) országban, hogy ha nem nyerünk egy pályázaton, akkor mindenki elkezd azon agyalni, hogy miért a győztes nyert. És egyszer se az a konklúzió, hogy szar volt a pályázat, inkább az, hogy a másik biztos megkente a bizottságot, meg azért, mert a két országban 8-szor annyi ember él, meg egyéb baromságok.

A sikert nem kell magyarázni, a sikertelenséget meg minek.

Halvány Görény 2007.04.18. 14:01:21

ez most speciális eset, mert ahogy elvileg tudni lehet, meg ahogy mondják, a pályázatot a szakértői bizottság első helyre sorolta, így nyilván a többi okot kell megkeresni.

Virág et. 2007.04.18. 14:09:41

TCM

Na de már a harmadik alkalommal szar? Pláne, hogy a szakértők szerint (meg terjedelemre is) ez volt a legjobb? Na ne már ...

areyousoer 2007.04.18. 14:09:42

Görénnyel egyetértve az azért érdekes, hogy akik értenek a pályázatokhoz (UEFA pályázatértékelő biz.) azok szerint legjobb a magyar, de a különböző országok által delegált döntőbiz.(ahol a lobby a döntő) teljesen másképp látja a dolgokat.
Érdekérvényesítő képességünk az európai futballban 0.

Virág et. 2007.04.18. 14:11:50

Érdekérvényesítő képességünk a sportban 0.

TCM 2007.04.18. 14:12:45

Arra próbálok rávilágítani, hogy nem kellene rágódni azon, miért buktuk el. És főleg nem kellene eközben mutogatni a győztesekre, hogy biztosan csaltak.
Bár ez igazán magyaros szokás. Hungarikum.

TCM 2007.04.18. 14:13:57

Virág et.:
Ezt Schidtchstdt úr már ezerszer bebizonyította.

Virág et. 2007.04.18. 14:15:04

Mondjuk a horvát delegáció mondta először, hogy ukrán maffia, meg csalás. Aztán jöttek az olaszok.

Csak a hitelesség kedvéért.

RobinGood 2007.04.18. 14:16:23

talán van némi gond a hitelességgel is nemdebár. Na meg az ukrán maffia is megérezte az üzletet. stb.

Virág et. 2007.04.18. 14:18:15

Szerintem gazdasági kérdések voltak a döntőek. Ukrajna - Lo. nagyobb piac. Pont.

Az UEFA meg szégellje magát.

Halvány Görény 2007.04.18. 14:18:22

miért ne lehetne gondolkodni az okokon? csalásról meg szerintem senki sem beszélt.

marisell · http://kifozde.blog.hu 2007.04.18. 14:20:07

Az Európai Júnióban ez a trend, hogy minden ország nyelve egyenlő(bocs, nép), ami egyébként abszolút jogos, ha tehát valaki úgy gondolja nemzetközi események alkalmával is használhatja anyanyelvét.Ezzel az angol monopóliumát próbálják csökkenteni.lásd. Euronews, ahol egyre kevesebben nyilatkoznak angolul, holott sztem beszélik a nyelvet.

Virág et. 2007.04.18. 14:20:32

Igaz, csalásról (még) nem volt szó. Csak maffia.

nito 2007.04.18. 14:23:06

Zavargások biztos nem tettek jót a pályázatnak. Egy szavazatot sem kaptunk. Megalázó.

Halvány Görény 2007.04.18. 14:23:14

az horvát megjegyzés volt, nem? horvát hungarikum.

maybach 2007.04.18. 14:23:46

Én nem tom volt-e reális esély, vagy megint csak erősen szerettük volna. Az elemzés csak használhat.

TCM 2007.04.18. 14:24:01

Halvány Görény:

Mert változtatni már nem lehet a dolgokon úgysem és nem gondolom, hogy tanulságot leszűrve 6-7-8 év múlva sikeres pályázatot fogunk beadni.

Virág et:
Schmidt Pálra gondolok, aki a MOB elnöke és furcsán reagált diplomáciai kérdésekben az elmúlt pár évben.

Biztos rosszindulat a részemről, de én valahogy a pályázathoz közel állók részéről leginkább azt a hozzáállást tapasztaltam, hogy "de jó, lesz sok pénz, kicsit végre nyúlok le én is" vagy "kicsit megint nyúlok le én is".

marisell · http://kifozde.blog.hu 2007.04.18. 14:28:37

Szeretném látni, amint Gyárfás ennek ellenére valami oknál fogva megkoronázza magát.De nem fogom, nem nézek tv-t, csak sorozatokat.De ha benn lenne az Ugly Betty-ben, biztos megszerezném az epizódot.

Honnan lehet tudni, hogy pl egy szavazatot sem kaptunk?és, hogy a mienk volt a legjobb a lengyeleké a legrosszabb pályázat?

Virág et. 2007.04.18. 14:31:55

Görény

Ja, horvát hungarikum. :)

Nehezen hiszem, hogy szakmai szempontok döntöttek volna. Az infrastruktúra Lo-ban kb. a magyarhoz hasonló, Ukrajnában sokkal rosszabb. A lengyel-ukrán foci jobb a magyar-horvátnál, de a 2008-as osztrák-svájci futball sem az az egetrengető színvonalú.

A futballforradalom (őszi zavargások) nem hiszem, hogy befolyásolták volna a döntést. Ukrajnában perpill az AB-t ostromolják meg maholnap megint forradalmat csinálnak, mégis ők nyertek.

Virág et. 2007.04.18. 14:32:57

marisell

A sajtóból. :) Még az index is megírta. Ráadásul címlapon.
(Azt is megírták, hogy Gyárfás sírva távozott. Ebből aligha lesz önkoronázás.)

josey 2007.04.18. 14:36:28

Onnét, hogy az olaszok 4-et, a lengyel-ukrán duó meg nyócat kapot :-)
vagy éppen :-(
Mi meg nem kaptunk semmit, elvették tőlünk a játékot, mint Erdélyt, a Felvidéket, meg a Délvidéket :-(((

Mi ebből a tanulság?
Nem kell előre aranylasztit ajándékba adni a Platina nevű gádzsónak.

Virág et. 2007.04.18. 14:40:34

A BBC munkatársa saját bevallása szerint el sem olvasta a magyar-horvát pályázatot, de azért szerinte jó döntés született.
Örülük, hogy idióta újságírók Angliában is vannak.

areyousoer 2007.04.18. 15:00:18

Platini elnökké választásakor megmondta, hogy üzleti alapokra szeretné helyezni az európai labdarúgást(még az eddiginél is jobban) tehát ahol a legnagyobb a piac oda megy a show. Az olaszoknál sokkal több focilabdát meg mezt nem biztos hogy el tudnának adni de a lengyel ukrán térségben sokkal több potenciális vásrárló van mint akár a magyarhorvátországban. sajnos.
ide nekünk az osztrák magyar monarchiát

areyousoer 2007.04.18. 15:02:05

jah most mondják a tv-ben: lengyel-ukrán piac : 85 millió fő :D

Virág et. 2007.04.18. 15:02:31

Azért az is beszédes, hogy a 2004-est az osztrákokkal közösen buktuk, akik amint lecseréltek minket a svájciakra, már meg is nyerték a 2008-ast.

A 0 szavazat meg egészen egyszerűen megalázó és megmagyarázhatatlan. És az egész UEFA sara, nem csak Platinié.

Gestas 2007.04.18. 15:07:07

Lassan, abba kéne hagyni az ilyen,olyan giga sporteseményekre való pályázgatást.Szépen bele kéne törődni,hogy súlytalanok vagyunk,gyakorlatilag le se szarnak!
Megint ment a ringatózás az álmok tengerén,aztán jött menetrendszerint a keserves arcra esés.
Remélem ez a KO elég figyelmeztetés a budapesti Olimpiát óhajtó embereknek!
Kár lenne az előkészületekre milliárdokat költeni!

Halvány Görény 2007.04.18. 15:08:21

...hisz úgyis megdöglünk mind...

Virág et. 2007.04.18. 15:09:16

Venushill

Szomorúan bár, de egyet kell hogy értsek veled.

abroad 2007.04.18. 15:10:29

lehet, h a magyar palyazat volt szakertoi szemmel a legjobb, viszont azt mindenki tudja, h kishazankba vilagesemenyt vinni eletveszelyes (lasd uszo eb...)es elen jarnak a magyarok abban h NE tartsak be, amit a palyazatban irnak... szoval majd hulyek lettek volna nekunk adni az eb-t...

Virág et. 2007.04.18. 15:17:19

abroad

Ja, bezzeg Ukrajna! Az egész más. Az európai kultúra és tisztesség fővárosa Kijev, ezt mind tudjuk. Eddig is sokat letettek már az asztalra, csupa nívós sporteseményt szerveztek már meg.
Meg az infrastruktúráról is csak szuperlatívuszokban lehet beszélni.

A bűnözés meg gyakorlatilag ismeretlen fogalom arrafelé. A közbiztonságnál már csak a politikai helyzet stabilabb.

areyousoer 2007.04.18. 15:22:30

virág et. : némi iróniát érzek szavaidban :D:D:D

abroad 2007.04.18. 15:31:09

vircsi::-))
kulonbseg, hogy Magyarorszag mar bizonyitotta h nem erdemel bizalmat, Ukrajna ebbol a szempontbol meg tiszta lappal indul. nem beszelve Lengyelorszagrol, aamely orszag kulturaban, tisztessegben, gazdasagban, fejlodesben, fociban stb. lekorozi Magyarorszagot.
ha esetleg ezekkel nem ertesz egyet, szivesen olvasom a velemenyedet, miert szuletett ez a dontes.. (mellesleg jo lenne hagyni mar a "minket mindenki ok nelkul utal" kezdetu dedos magyarazatokat.... aallok elebe, en hiszek benne h jo dontes szuletett, de gondolom, TE sokkal okosabb-ugyesebb-talpraesettebb-szakertobb vagy, mint az uefa emberek. csak hat tudod... megsem te ulsz ott:-))))

Virág et. 2007.04.18. 15:52:32

abroad

Az UEFA végrehajtó bizottsága nem szakértőkből áll. A szakértői bizottság véleménye egészen más volt.

Az okok meg egyszerűek: 85 milliós piac. Volt egyfajta politikai nyomás Platiniéken, hogy keleti blokkból válasszanak. Ezért nem lehetett Olaszo. A 85 és a 15 millió között meg elég egyszerű volt döntést hozni. Ahogy Schmitt meg Gyurcsány is mondta: gazdasági döntés született.

Persze keresheted abban a hibát, hogy mi magyarok milyen rohadt egy népség vagyunk, Európa utolsója, de én ezt nem osztom. Nekem volt szerencsém Ukrajnához és egy jócsomó ukránhoz és nyugodtan állíthatom: Mo. minden elfogultaságtól mentesen jobb hely Ukrajnánál, minden szempontból. Pl. ezért is vagyunk mi tele ukrán vendégmunkásokkal és nem fordítva.

A lengyel gazdaság meg kb. a magyar szintjén áll.

Virág et. 2007.04.18. 15:55:35

És azért azt se felejtsük el, hogy ez nem az első próbálkozásunk volt, hanem a harmadik a sorban. Úgy, hogy legutóbb is állítólag csak egy szavazaton múlott. Akkor még esélyesek voltunk, ma már 0 voksot érünk? Eh.

Virág et. 2007.04.18. 16:30:04

Nagyon álságos a német sajtó véleménye. Eszerint Mo volt a gyenge pont és azért nem mi rendezhetjük az EB-t, mert nálunk nincs jó foci.
A FIFA ranglistán jelenleg:
Mo. - 58.
Horváto. - 12.

A 2008-as szervezők:
Auszria - 75.
Svájc - 20.

Értem én. Akkor még nem volt szempont, hogy ki hogy tud focizni. :(

Tilapötty 2007.04.18. 16:46:19

szomorú vagyok. Sikeres szervezést az ukrán-lengyel párosnak!

Tilapötty 2007.04.18. 16:48:01

Virág, majdnem mindenben egyetértek veled. De sajnos a döntés már megszületett, nem tehetünk semmit ... szerintem kár lenne újra pályázni. Háromszor világosan kifejtették, hogy nekünk nincs helyünk ott...

sixx · http://comment.blog.hu 2007.04.18. 16:49:11

a nyelvről csak annyit, hogy az UEFA, a FIFA, az IAAF, stb hivatalos nyelve a francia és az angol, azon szólalsz meg, amin kedved tartja és/vagy bírod. ez van.

Virág et. 2007.04.18. 16:51:09

Tilap...

Egyetértek veled. Fentebb le is írtam, szerintem is kár lenne további pályázatokat beadni.

marisell · http://kifozde.blog.hu 2007.04.18. 16:56:35

Virág et.

én az újságot a halálozási rovatnál nyitom ki:)))
sírva?
anyukám(és Székely Éva, bocs a sorrend csak nekem ez)azt mondta, hogy sírni csak a győztesnek szabad.

Virág et. 2007.04.18. 17:00:41

marisell

Nem is annyira a vereség, inkább az a 0 voks a megalázó. Én megértem, hogy Gyárfás összeomlott. Nem volt "borítékolható" a győzelem, de az hogy egyetlen vb tag sem támogat minket, az nagy pofon az egész országnak.

Azért kiváncsi lennék, hogy a győztesek (Lo. + Ukrajna) infrastruktúra, stadionok és biztonság terén hogyan állnak. Utóbbiről tudom, hogy szarul (lásd Ukrajna), de az előbbiekről nincsenek ismereteim.

Halvány Görény 2007.04.18. 17:05:33

engem is a 0 zavar igazán, a szakértői bizottság első helyéhez képest ez nyílt színvallás. a faszért kell akkor pályáztatni. ezt szerintem nehezebb megemészteni, mint magát a döntést.

marisell · http://kifozde.blog.hu 2007.04.18. 17:11:39

A szomszéd lánya Lengyelországba szakadt, ott ment férjhetz, a lengyeleket elvileg nagyon támogatják pl. a németek, a piac nagysága miatt.
Ez a 0 egy érdekes dolog.ha nagyon magunkba néznénk, vagy a hátunk mögé? talán érdemes lenne megfejteni.

gaga 2007.04.18. 17:14:09

Szilvalé, rongyőőőőőőőőőőő!

freddyD 2007.04.18. 17:25:15

Szánalmas Platini
Szánalmas a francia
Szánalmas az Uefa

Johnnie 2007.04.18. 19:10:48

Kedves TCM!

Azon rágódni, hogy miért buktuk el, azért lehet esetleg jó dolog, mert ebből esetleg (bár én sem hiszek ebben igazán) a felelős személyek olyan konklúziókat tudnak levonni, aminek okán jobb pályázatok születhetnek. Azért akkor, amikor a szakértők szerint a mi pályázatunk volt a legjobb, nem hinném, hogy el kéne gyalogolnunk a tények mellett. Tudom, hogy ez nem jelent már semmit (mit érünk a puffogással), de azt azért leszögezném, hogy nem mindíg annak van igaza, aki csendesen elkönyveli a vereségét...

Mert azt, aki így tesz, esetleg úgy hívják "ÖRÖK VESZTES"!

Üdv. J.

vadász2 · http://kariblog.blog.hu 2007.04.18. 19:33:47

A horvátok célozgattak az ukrán maffia befolyására... horvát hungaricum! Büszkék lehetünk, hogy 800 évi együttélés után sikerült valamit átadni a horvátoknak is a magyar sajátosságokból.

Platini pedig miért ne beszélhetne franciául. Itt a szervezők hibáztak, hogy erre nem figyelmeztették a közvetítőket. (Na, igen a Nagy-Britanniában (Wales)csakis angolul lehet megszólalni)

Primavera 2007.04.18. 19:40:48

Majd 2-3 év múlva kiderül jó döntés született-e. Épülnek-e az utak, a stadionok, stb. Portugáliában is elúsztak a kötségek. Elképzelhető az is, h a lengyel és ukrán gazdaságnak féke lesz az EB.

Emmet Ray 2007.04.18. 21:09:13

Mindenki arról beszél, hogy a legjobb pályázat volt a miénk... Kérdés az, hogy miért hiszi el ezt mindenki Gyárfás Tamásnak? Pár szót megérdemelne az előző napi prezentáció, végülis médiablog ez vagy mi... Szóval képzeljük el Simonyit az űrből, mellette a csillagon csücsülő Puskást, akinek szavait Demcsák tolmácsolja a meghatott(?) bizottságnak... Csak én érzem, hogy ez ízlésficam? Legalább élőben kapcsolták volna Simonyit... Ez alapján nem tudom mit higyjek arról a pályázatról

freddyD 2007.04.18. 21:27:36

Én utálom Gyárfást,de tényleg úgy láttam hogy mindent beleadott

Fanyuvo 2007.04.18. 21:28:36

Csak hogy tudjatok az ukranok nagyon sok zsebet megtomtek. Aki nalunk ezzel foglalkozik O mar elore boritekolta, hogy ok nyernek. En azert meglepodtem.

Fanyuvo 2007.04.19. 00:52:36

Kar, hogy nem fogadtam ra :(

maybach 2007.04.19. 08:07:34

Nemtom. Ha Kálmánunk odakint is ilyen ügyesen beszélt, mint mikor megjöttek, akkor az ukránoknak senkit sem kellett megvenni.
Nem lehet, hogy csak minket vakítanak a sikeres magyar sportdiplomáciával?
Lehet le se .... minket. Mintha az uszóinkat se pátyolgatták volna az auszik. Számunkra előnytelen szabálymódosításokat,időpontokat nem tudunk megakadályozni, stb.

Virág et. 2007.04.19. 08:20:03

"Nem lehet, hogy csak minket vakítanak a sikeres magyar sportdiplomáciával?"

Miért, vakítanak? A magyar sportdiplomácia katasztrofális, ezt már régóta tudjuk. Az ausztrál példa, amit említettél a legjobb ennek érzékeltetésére.

Mindenestre ez jó előjel a magyar olimpiáért kardoskodóknak. Ha egy foci eb-re esélytelenek vagyunk (háromszor egymás után átlépnek felettünk), akkor mégis mit képzelünk az olimpiáról? Tényleg mi akarunk a világ bohóca lenni? Szórakoztatni a nyugati sajtót, hogy az örök vesztesek megint mit csetlenek-botlanak a nagyfiúk pályáján? Észbe kéne kapni és nem "merjünk nagyok lenni", hanem pofánkat befogni és bele sem kezdeni esélytelen dolgokba. :(

maybach 2007.04.19. 08:42:33

Na ja. Független Palkónk nyilatkozataira céloztam a sikerrel kapcsolatban, nem a sivár valóságra.

Gestas 2007.04.19. 08:54:49

Maradjunk a realitások talaján!
Öttusa EB-t,esetleg vívó VB-t nekünk!

währenßhöhleigkeitigchen 2007.04.19. 16:12:06

"GGG77 2007.04.18. 12:59:38
Platini...annak az elavult francia rétegnek a képviselője, akik még mindig nem tudják megérteni, hogy NEM Franciaország a kontinens vezető politikai, gazdaság, kulturális hatalma..."

Azért valami hatalmuk az ábra szerint mégis van. Platininek biztosan. Sztem már már a prezentációt is fransziául kellet volna tartani :)

währenßhöhleigkeitigchen 2007.04.19. 16:21:58

"Virág et. 2007.04.18. 14:40:34
A BBC munkatársa saját bevallása szerint el sem olvasta a magyar-horvát pályázatot, de azért szerinte jó döntés született."

Te elolvastál volna 13 ezer (!) oldalt?

Szerinte biztos azért jó döntés, mert ukrajnából még biztos nem tudósított... (?)

Különben pedig: A Dinamo Kijev az egyik leggazdagabb európai csapat, vagyis az ukrán fociban mégis csak több pénz van, mint a magyarban (és a horvátban együttvéve)

Virág et. 2007.04.18. 16:30:04

Nem csak a nemzeti 11 számít, hanem a bajnokságok is. És amikor a 2008as EB-re elkezdődött a pályáztatás, az osztrák bajnokság még sokkal jobb volt, mint a magyar (s tán még most is az...)

És akkor még a svájci Blatter volt a Platini ;)

Esetleg tényleg az számított, kinek ül bent ember?

De az, hogy Gyárfásék megették, hogy a kelet-közép-eu-sok értünk lobbiznak, amikor mind ukrajna ,mind románia érdeke ezzel ellentétes, az azért az ő hülyeségüket dícséri.

TCM 2007.04.19. 16:34:13

Kedves Johnie,

a bizottság nem szakértői szemmel dönt. Erre a pályázatra így nem egy szakértőileg kifogástalan jelöléssel kell jelentkezni, hanem kenni a 12 embert mindenhol, mindenhogyan. Ez a dolog erről szól.

Azt meg nem tartom vesztesnek, ha valaki felméri önnön képességeit és mer reálisan is gondolkodni, nem csak nagyokat ábrándozni.

Üdv,
TCM

Virág et. 2007.04.19. 16:50:21

wahren...

"És akkor még a svájci Blatter volt a Platini ;)"

Ezzel szerintem mindent lényegeset el is mondtunk.

Sőt, nem csak a BBC-s nem olvasta, hanem a bizottság sem. Át sem vették. Nem nehéz kitalálni, hogy már akkor tudták, ki a befutó.

Mindegy végülis, már elmúlt. Csak nehogy valamelyik okos ebből azt a következtetést vonja le, hogy 2016-ba újrapályázzunk. Nem kell ide semmilyen pályázat az elkövetkező 20 évre legalább.

Virág et. 2007.04.19. 16:54:33

Mondjuk Romániának Olaszo. lett volna a jó választás, mert egy KE-i Eb után nem lesz mégegy az biztos. Ezzel ugrott a 2016-os bolgár-román.

Bár minden a pénztől függ. Fognak egy kőgazdag román maffiózót, aki majd megint megveszi kilóra az UEFA vh. bizottságot. Szép dolog a sport. Fair play, férfias küzdelem, egyenlő esélyek meg ilyenek ... :(

tubakosszelence 2007.04.19. 17:38:05

nekem speciel tök mindegy, hogy s miként osztja az észt. én kifejezetten örülök, hogy nem rendezünk EB-t!
1.sok pénz sokfelé csúszott volna mély zsebekbe (biztositva a jelenlegi futballból még megélőknek a túlélést)
2.egyik kormány megy, a másik jön és felülbirálja az előde terveit, ergo még a szervezésben is beégnénk (hogy a felépült épületek leendő minőségéről is ejtsünk egy-két szót)
3.+igen nagy égés lett volna, mikor már a csportból sem jutunk tovább, pláne rugott gól nélkül
u.i: úgyanúgy elvont volna forrásokat minden mástól, mint a közlekedésfejlesztésben a négyes metró.
süti beállítások módosítása