Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Bochkor arca elég egy tévéműsorhoz?

Bumeráng

2007. április 11. 19:49 sixx 81 komment

Nem vagyok rádióhallgató, nem azért, mert fóbiám van, vagy tiltja a vallásom, egyszerűen ezt dobta a gép, és passz. Mivel nem barlangban élek Kirkegaard életművel körbebástyázva, hallottam már a Bumeráng című reggeli műsorról, ha máshonnan nem, akkor Index-anyánk beszámolóiból, minek köszönhetően pontosan tudom, hogy mennyit kell fizetni egy élőben eleresztett bazmegért. A Storytv- 4-es csatorna (hülye egy név ez is) jóvoltából szerda este meg is nézhettem, hogy milyen is ez a Bumeráng.

Unalmas, olyan. Ül három faszi egy stúdióban, egy sms-falról olvasgatnak dolgokat, beszólnak jókat-rosszabbakat, és 15 percen keresztül a Tokio Hotel nevű német giccsparádéval foglalkoznak - a ma reggeli adás tévés változata kábé ennyiben merült ki, kaptunk hozzá Monty Python-nyúlás átvezető animációt, és kész, ennyi, ültem a tévé előtt, és vakartam a fejem, hogy akkor ezt most miért is? És mekkorát szívhatott az, aki még meg is hallgatta a műsort reggel a Slágeren?

Nem a Bumeráng az első olyan rádióműsor, amit tévében is megmutatnak, ott van pl. Howard Stern mester, (akinek a műsorait az ismert torrent oldalakról le is lehet szedni) ő például konkrétan minden ilyen műsorát a dugás és hasonló testi funkciók köré építi fel, így van értelme megmutatni a dolgot, mert van csöcs meg pina benne, nem pedig két szakállas és egy pucér arcú fazon, akik ülnek egy asztal körül és dumálnak. Én ezt a 30 percet szeretném visszakapni az életemből, ha lehet, kihez fordulhatok?

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

N.Zoli 2007.04.11. 21:15:19

Én csak a fodrásznál hallom a Bumerángot, végig röhögnek mindent, a hallgatók meg isteneknek és császároknak szólítják a műsorvezetőket.

Gestas 2007.04.11. 21:20:36

Ezek szerint,minden fodrász ezt hallgatja?Én éppen ma voltam és ott is ez szólt!

gothmog 2007.04.11. 21:24:02

Én meg tévét nem nézek.

archer 2007.04.11. 21:24:37

Belinkelném Howard Stern egyik show-ját, melyben férfiak azon versengenek, hogy kinek kisebb a pénisze, de nem engedi.
Keressetek rá, tanulságos!

N.Zoli 2007.04.11. 21:25:22

Én meg tegnap voltam:) Egyébként ott olvasok Story-t is, meg hasonló újságokat.

gergo · www.indafoto.hu/ppgergo 2007.04.11. 21:43:09

ezekszerint van rajuk igeny, ha fizet helyettuk a slager.. ilyenre pazarolni a hirdetok penzet, pazar

Primavera 2007.04.11. 21:47:18

"Unalmas, olyan. Ül három faszi egy stúdióban, egy sms-falról olvasgatnak dolgokat, beszólnak jókat-rosszabbakat, és 15 percen keresztül a Tokio Hotel nevű német giccsparádéval foglalkoznak"
Te is nagyjából ugyanezt csinálod. Igaz nem mutatják a TV-ben. Lehet hogy ők tudnak valamit amit Te nem?:D

sixx · http://comment.blog.hu 2007.04.11. 21:49:31

Prima: ezt most nem nagyon értem.

orbison 2007.04.11. 21:50:36

Én nem láttam még az adást (alapvetően rádióhallgató vagyok), de egy biztos: a magyar rádiós műfajban a Sláger veri a mezőnyt (persze ott is vannak néha mélypontok, még az "istenek"-nél is).
És miért is annyira jók? Egyszerűen azért, mert a hallgatókat Ők vonják be legjobban a műsorba. Szóval kedves sixx, ne kérd vissza a 30 percet, inkább hallgasd a reggeli adásokat (a "Bumeráng"-közösség a megszakításokat figyelembe véve napi két órán keresztül hallgatja Őket).
Nem tagadom, "Bumeráng"-fan vagyok kezdettől (ja, bocs, "Capuccino"-sként kezdtem, mint mindenki más, de hát "áttekertek" a fiúk), de az vesse rám ezért az első követ, aki tud egy ténylegesen jobb, sokszínűbb reggeli műsort ajánlani itthon, amitől az álomittas, dugóban ülő emberek jobb kedvre derülnek. Mert kerestem sokáig, de én speciel nem találtam. Szóval szerintem ez a TV adás szerintem alapvetően a Bumeráng-imádóknak szól, hogy este is megnézhessék a reggel legjobb perceit (meg persze reklám is, természetesen). Akinek nem tetszik, ne nézze.
Venushill: Nagyon sok helyen ez szól (benzinkutak, posták), és érdemes reggel a dugóban hallgatni a műsort, amikor egy jó téma van, amihez kapcsolódóan sok geget lehet nyomni, a poénoknál körülnézve nagyon sok autóban fülig ér az emberek szája.

sisco 2007.04.11. 21:56:06

check this! mas aktivan nezni a tv-t es varni vmit es mas hallgatni valamit mas egyeb tevekenyseg mellett es nem varni azt, hogy onmagaban lefoglaljon! a bumerang radioban nem /mindig/ olyan szornyu, sot, regen jo is volt...a baj az, hogy kepernyore kerult! gratula a magyar media kreativjainak!

2007.04.11. 21:58:49

Okosabb dolog lenne vele előbb csináltatni egy IQ tesztet.
Észre kellene venni, hogy felnőttek a nézők/hallgatók - minden értelemben.
Ha majmot akarok látni, akkor az állatkertbe megyek.

babsz 2007.04.11. 22:01:13

szerintem a Bumeráng kurvára idegesítő, annyira erőltetett műpörgés az egész, ráadásul ezeknek a csávóknak középiskolás vihogós szinten van a humorérzékük, meg akinek tetszik, annak is, már bocs. nekem a 10perces utat se húzták ki egyszer sem a melóig, de már feladtam, éljen a bartók rádió.

babsz 2007.04.11. 22:01:51

ja igen, unalmas. az is jó szó.

Vader nagyúr 2007.04.11. 22:04:02

Bocs, hogy ezt mondom, de aki StoryTV-t néz, az így jár...

Amúgy a Bumeráng tényleg a leghallgathatóbb reggeli rádióműsor (stílszerűen) a magyar éterbennnnnnnn, bár a fiúk néha azért túl messzire vetik el a sulykot.
Ha meg filozófiailag nézzük, a legjobb csak annyit tesz: a többi rosszabb...

bakfitty · http://ismerosvalahonnan.blog.hu 2007.04.11. 22:20:14

radiocafé

milliók reggelire.

először kapartam a falat, hogy mekkora ótvar hülyeség gazdasági/pénzügyi műsort reggelre tenni, de működik. jófej emberek, teljesen jó hírek, és még nesta is néha jó zenéket válogat.

Sitrep 2007.04.11. 22:23:19

sosem fogom megérteni miért hallgat valaki rádiót (reggel a kocsiban, vagy tképpen bármikor), amikor zenét is hallgathat helyette.
Olyat amilyet ő akar és nem olyat amilyet nyomnak, idegesitő reklámok és lekeverések nélkül, stb.
Néha mikor lemerül az MP3-am, kényszerből hallgatom, de a vége az hogy félpercenként tekerek az eygikről a másikra, mert elkezdenek beszélni, vagy 10 percen belül már 3x-orra megy ua a szám. Namindegy

bakfitty · http://ismerosvalahonnan.blog.hu 2007.04.11. 22:39:06

én rádióra kelek. plusz egy ébresztő órára, de úgy is nehezen megy.

N.Zoli 2007.04.11. 22:42:21

két röhögés között meg voyage voyage

Sanchez01 2007.04.11. 22:49:18

Sziasztok!
Elég vicces emberek szólnak itt a témához.
Középiskolás szint...:)) Erre van szükségük az embereknek. Magyar ember egyszerű ember.. az kell nekünk, hogy mindenki megértse. Úgy gondolom, hogy a mindhárom műsorvezető műveltségi szintje jóval a magyarországi mérce felett helyezkedik el. Aki ezt nem így gondolja és ez miatt cinkeli őket, akkor abból csak az irigység beszél. Próbáljon meg annyi témához olyan szinten hozzászólni mint ők improvizálva, jah és élő adásban. hebegna habogna. Olyan kritizáljon aki már le tett valamit az asztalra... ők töretlenül nyomják 8 éve a bumerángot nap mint nap. Lehet tudnak valamit? Példátlan...! Mások már évek óta a süllyesztőben hevernek.
Erőltetettnek meg csöppet sem mondható a műsor! Próbáljátok meg a D.,J. vagy R. rádiót, akkor az mi?
Tényleg számtalanszor látom kocsiból, hogy a mellettem elhaladó, szembe-, mögöttem jövő autósoknak fülég ér a szájuk és szó szerint kacagnak. Kivehető, hogy a Bumerángot hallgatják.
A tv-műsorról csak annyit, hogy miért ne? Amiből pénzt lehet csinálni abból csináljanak, mindenki ezt tenné, az hogy mire költik a reklámokból befolyt pénzt, azt már döntsék el ők. (Pl. senki nem szól bele, hogy ki mire költi a fizetését!) Tudtommal a "normál" hallgatók egy fillért sem fizetnek ezért a "szolgáltatásért". Vegyétek úgy mint isten ajándéka.:)
Szerintem képesek lennének Howard Stern féle műsorokra is, de az nem lenne eredeti, és ha mégis akkor meg van egy jóindulatú ORTT-nk.
Aki meg kritizál az kapcsoljon el ORTT-vel együtt. Számtalanszor hangoztatják a fiuk, hogy nem kötelező őket hallgatni.
Röviden csak ennyit...!

FAQlyás Menyét 2007.04.11. 22:52:32

Sitrep!

Talán mert mp3-ban nincsenek FRISS hírek, tudósítások. Nem mindenki a zenét akar, amit már úgyis hallott valószínűleg. Vannak hírműsorok is reggel.

N.Zoli 2007.04.11. 22:54:33

Röhögtem már a Bumerángon én is, de egész délelőtt képtelen lennék hallgatni. Hidd el nem improvizálnak, az képtelenség. Készülnek ezek hidd el. sőt még szerintem megbeszélik nagyvonalakban azt is, hogy mit beszélnek és a részleteket és egy-két spontán beszólást improviztálnak

HollyFcuk 2007.04.11. 22:54:54

hehe, megint egy olyan post aminek tárgyát ugyan senki sem hallgatja -nézi- mégis mindenkinek konkrét, cizellált véleménye van róla:)))

Sanchez01 2007.04.11. 22:55:41

Sitrep! Vannak olyan szituk, időszakok amikor az embert nyomasztja a folyamatos monoton zene, igénye van változatosságra egy kis beszédre, vidámságra, stb. De mindenki más minden embernek mások az igényei

Sanchez01 2007.04.11. 22:58:04

Igen valószinű, hogy előre felvázolják a nap témáját, de érezhető, az igazi hangulatát az improvizálások adják meg. de lényegtelen ezen vitatkozni... kinek mi jön be és kinek mik az igényei.
Nem kötelező....

GGG77 2007.04.11. 22:58:49

Csak a telefonomon hallgatok rádiót. Február óta nem nagyon kapcsoltam még el a Jazzyről.

GGG77 2007.04.11. 22:59:38

Ha híreket akarok ott az Info, nem kell szánalmas pojácákat hallgatni.

HollyFcuk 2007.04.11. 23:10:17

Meg is vonom iziben a mérleget, íme az ítélet!

Akinek nem tetszik ne hallgassa!

Akit a tuskóság, műveletlenség és a haza jövője iránti féltés bánt azt minden reggel munkába menet felváltva Ki nyer ma?, színházi közvetítések és Bolgár György hallgatására kötelezem!

Akinek pedig tetszik és nem akar minden hajnalban, csipásan a magaskultúra okozta mély depresszióban betántorogni a melóhelyre, hanem inkább ocsmány és mélyen elítélendő röhögéssel kezdené a napot, az további jó rádiózásra ítéltessék!:))

N.Zoli 2007.04.11. 23:16:26

Holnap az adásban elég lesz, ha abból mazsoláznak, ami itt le van írva és megkérik a hallgatókat, hogy telefonáljanak be, hogy szeretik-e bumerángot?

zolij 2007.04.11. 23:19:04

Volt egy olyan rész, amikor valamin poénkodtak, és utána a boros mondta, hogy látni kellene a voga arcát. 2. részben bennevan, és tényleg haláli

zolij 2007.04.11. 23:20:51

N.Zoli: holnap nem lesz új adás, Borosnak szülinapja lesz:)

degi2004 2007.04.11. 23:22:00

kedves orbison
hangolj a Bartók rádióra reggel és megtudod milyen műsortól lesz jobb a kedved

én már egy jó ideje megcsömörlöttem ettől a 2 gusztustalan műmájertől, akiket isteneknek nevez pór hallgatóságuk és isteni pénzt szakítanak le a semmiért

szabóZ · http://comment.blog.hu 2007.04.11. 23:22:22

Sanchez01,
Az akinek nem tetszik az ne hallgassa/nezze eleg rossz erv: mivel, ha a mediafogyasztok jol kiduhongik magukat, akkor talan valtozik valami. Meg hat ez itt egy mediablog, ezekrol irunk, ezekhez lehet hozzaszolni, vagyis nyugodtan vedd meg a kedvenc musorod, de az ilyen "jaj nem beszolni kell, hanem elkapcoslni" ervekkel inkabb ne probalkozz!

ElChe · http://bigblue.reblog.hu/ 2007.04.12. 00:01:07

A Jazzy szerintem lehetne kicsit keményvonalasabb is, de így is jobban kedvelem a többinél.
Keresk. rádióban én elsősorban a zenei blokkok miatt nem vagyok semelyik műsorsáv rajongója. Egy poénért hallgatni a sok vacakot... No, nem mintha a műsorvezetők odalennének azokért a zenékért, csak ők nem tekerhetnek el saját magukról.:)

Primavera 2007.04.12. 00:03:01

szabóZ! Ezt Te komolyan gondolod: "ha a mediafogyasztok jol kiduhongik magukat, akkor talan valtozik valami."
Ha ezen múlna sok minden másképp lenne. Szerintem ez biznisz. Amíg van hallgatottság, vannak hirdetök, dől a lé, tehát műsoron van.
Kicsit durvának érzem, h nagyképű senkiknek titulálják egyesek őket. Elég a keddi adás ellenpéldaként. ( olaszo.-ban rekedt kamionos esete.
Egyébként boldog 60. szülinapot a Borosnak. És még hosszzú munkás éveket a mi örömünkre.

HollyFcuk 2007.04.12. 00:06:09

szabóZ

Van logika abban amit írsz:) de a dühöngés vajmi kevés. A tulajdonosoknak ez befektetés, neki csak a bevétel számít az meg a hallgatottság függvénye. A tulajnak a prioritási listáján a műsor, műsorvezetők, zene valahol cirka a 15-20. hely között van. Legtöbbje csak a lóvét adja és a profitot fölözi, nem foglalkozik mással, így számon sem kéri a műsorvezetőt. És ki ha ő nem? Másfelől, vátozni változhat, de akarjuk-e, hogy változzon?:)))

HollyFcuk 2007.04.12. 00:07:58

Heh, egy rugóra jártunk:)

ashnur · http://blog.elni.hu/ 2007.04.12. 00:12:23

aki tvt nez mert jobb dolga nincsen az tessek szives lenni kussolni amikor rajott hogy elbaszott ix idot az eletebol. nah de ezt a tvmusor fogyasztoknak hiaba magyarazom, meg azt is, hogy ezer meg ezer hasznosabb tevekenyseg van lakason belul es kivul is mint onszantunkbol hagyni, hogy mossak az agyunk

Zonguldak 2007.04.12. 00:19:45

Évekkel ezelőtt minden reggel a Bochkor-Boros műsorral ébresztett a rádióm. Tulajdonképpen jó választás volt ébresztéshez, mert 1-2 mondatuktól már olyan ideges lettem, hogy nem is tudtam tovább aludni. Nevetni ezeken az ostobaságokon nem tudtam. Azóta az Info Rádióra ébredek, ott legalább értelmes emberek mondanak értelmes mondatokat. Valószínűleg Magyarország lakói közül ilyet (mármint értelmes mondatokat) soha nem hallottak. Belátom, hogy az átlagembernek a Bumerángra van szüksége, de kérek engedélyt az átlagosnál értelmesebben gondolkodni. Talán megbocsátjátok ezt a kérést.

kzolika 2007.04.12. 00:21:24

Részemről csatlakozom egy előttem szólóhoz: reggel csak 98.6, infók, egyéni véleményalkotás, haszna is van, olyan zenék, amiket én magamtól nem biztos, hogy felfedeznék. Nap közben jazzy is jöhet néha.
A Boros-Bochkor páros meg a tipikus esete a valaki nyomja őket rendületlenül mindenhova, minden médiumban típusnak, és olyan "trendyk", hogy ihaj. Szerintem meg roppant idegesítőek.

HollyFcuk 2007.04.12. 00:29:31

"Valószínűleg Magyarország lakói közül ilyet (mármint értelmes mondatokat) soha nem hallottak."

ez most vagy???, vagy én fáradtam el nagyon:)

A viccet félretéve, nyugodtan gondolkodj értelmesebben, persze, hogy megbocsájtjuk!:))
Sőt bátorítjuk!
Viszont szerintem az a pár százezer /kétmillió/ hallgató, aki élvezi és nevet rajta reggelenként az tartsa meg ezt a jó szokását mert jövő héttől én is korán kelek és nem akarom, hogy úton-útfélen a Bumeráng megvonástól depis, frusztrációját az ügyfélen, vevőn (ti. rajtam) levezető zombiba botoljak!:)

Huh, télleg elfáradtam...

Primavera 2007.04.12. 00:31:18

Ízlések és pofonok. Egyvalamit viszont nagyon nem értek. Ha valaki nem szereti őket, az honnan veszi az erkölcsi alapot ahhoz, hogy a többieket, akik hallgatják szépen finoman lehülyézzék. Kíváncsi lennék, h ezen emberkék hogyan vélekednek saját anyukáik, nagymamáik, elmebeli állapotáról, akik esetleg szeretik a gagyi lakodalmas zenét?

HollyFcuk 2007.04.12. 00:34:49

Szeretik ők a Nagyit, csak nem járnak együtt mulatságba!:)

hambig 2007.04.12. 00:37:17

mennyit könyörögtem , hogy biciklizés közben összefussak az egyikkel, hogy lerúghassam a visszapillantóját, ha már garázsba nem tudom zárni járó motor mellé

ha jól tudom az amikor az ember rögtön állomást vált amikor meghall egy reklámot vagy dumálni kezdenek azt háttér rádiózásnak hívják és állítólag az emberek döntő többsége ilyen, a fodrász is ilyen lenne ha nem lenne a kezében olló meg fésű

HollyFcuk 2007.04.12. 00:40:00

Szó mi szó, Bochkor annó beleköthetett a fodrászokba is és ők nem voltak rest rajta bosszút állni!:)

CSÁSZÁR 2007.04.12. 00:40:35

Lehet, hogy TV-n nézve uncsi a műsor. Ezt támogatom, hiszen nem TV-re van kitalálva, viszont az, amit Boros, Bochkor és a Voga tud minden reggel 6-10-ig, az nagy dolog. Spontánnak tűnő (bizonyára jól előkészített), humoros, eredeti, emberi, interaktív, púdermentes, laza, szórakoztató és jó hangulatkeltő a korai órákban. Egyszerűen jól indul a nap velük, mert röhögsz! Olyan hormonok termelődnek a hallgatóban, melyek jótékony hatással vannak a testre, szellemre és lélekre. Egyszerűen jók. Jók voltak a Danubius időkben is és most is azok. Magyarországon ezt senki nem tudja utánozni. A Danubius erőlködik, hogy valami hasonlóval előrukkoljon, de valami modoros, hallgathatatkan közhelyes és béna kínlódás folyik helyette. A Juventus egy fokkal jobb, de messze nem áll a Slágerrádió Bumeráng szintjén, nem beszélve az állami rádiók avitt sok csendet beiktató lassú és merev műsoráról. Summázva: nem értem, mi a probléma a Slágerrádió nagyjaival. Milliók élvezik a műsort minden reggel hosszú évek óta.

Zonguldak 2007.04.12. 00:42:05

Egy szó kimaradt, késő van. A mondatot eredetileg így képzeltem:
"Valószínűleg Magyarország lakói közül _sokan_ ilyet (mármint értelmes mondatokat) soha nem hallottak."
Szépen, finoman (igyekszem tényleg nagyon finoman, kulturáltan) valóban le szoktam hülyézni a gagyi lakodalmas "zene" hallgatóit is. Eltiltani persze senkit nem akarok semminek a hallgatásától.

narcissza 2007.04.12. 00:42:19

na, a Bumerángtól nekem a bicska nyílik ki a zsebemben. Én BBC+RFI (92.1) rajongó vagyok, nyelvgyakorlásnak sem rossz őket hallgatni, de amitől mindig kész vagyok, az a műsorok színvonala, objektív, körüljárja a témát, de nem ítélkezik, hagyja, hogy én alakítsam ki a véleményemet, igaz ez mind a hír, mind a politikai, mind a tematikus műsorokra. Nem mondják meg, hogy mit kellene gondolnom, üdítő változatosság a magyar média után. A tematikus műsorok meg hihetetlenül informatívak és arra inspirálnak, hogy még többet tudjak meg az adott témáról.

szabóZ · http://comment.blog.hu 2007.04.12. 00:47:57

megen: kérlek, hagyd ezt a tévét néz, az biztos hülye és elbassza az idejét tipusú beszólásokat! Ismétlem magam, ez egy médiablog, a médiával, nagy többségben a tévével foglalkozik. Mi igenis szeretünk tévét nézni, és vannak jó műsorok, elég csak a napi ajánlókat megnézni. A tévét csak a hülyék néznek-elv ma már a fiatal filozófusok szakkörében is kínos!

HollyFcuk 2007.04.12. 00:56:02

Nézem, nézem én azt a napi ajánlót de nem történik semmi! És fél óra után azért már kicsit uncsi. Ez lenne az a híres tévé?
Hát akkor inkább már újság mer abba több a bötű és izgibb is!:)))

Na jó, elmegyek lefeküdni, mindenkinek jó éjt!:)

fraki 2007.04.12. 01:30:33

"Az akinek nem tetszik az ne hallgassa/nezze eleg rossz erv"

Na nicsak...

Kicsit megmosolygtató: ezzel a szöveggel a w.blog.hu-n nem lenne nagy sikered...

Kéne írni egy tanulmányt, van-e rendszer abban, hogy a metaérvelési stuktúrák hol mennyire legitimek...

szabóZ · http://comment.blog.hu 2007.04.12. 01:44:18

Na jo, akkor csocsalom meg picit, hogy emesztheto legyen: alapveto, hogy ahelyett, hogy betiltanad, letoltendo bortonbuntetest kovetelnel, vagy felgyujtanad a szekhazat, inkabb ne nezd. Viszont igenis mergelodj, vitazz, beszelj rola, mert ha elfogadod a nemtetsziknevegyelrolatudomast ervet, akkor semmirol sem alkothatsz velemenyt. Az meg scak azoknak a faszfejeknek jo, akik emoge bujnak, hogy megusszak, hogy szart csinalnak.

babsz 2007.04.12. 02:12:12

pedig nem csak, hogy rossz erv, hanem igen primitiv is. regisztralok egy blogba, ami az effele musorok kritizalasat (neadjisten ezaltal valo jobbatetelet, minimum feedbackeleset tartja feladatanak), beloggolok, es kivagom a rezet, "hogy ha nem tetszik, ne nezd". gratulalok.

ez olyan, mint nem beszolni a sarki beniznkutasnak, mert ma megint ezresbol adott vissza otos helyett. persze minek lopjad a draga idodet szocseplessel, nem tetszik, mennyel mashova, persze, nagyvonaluan odebbsetalsz. vilagos, hoyg nem lesz kirugva, ha szolsz. csak epp az ilyenek miatt az egesz kurva vilag marad olyan, amilyen, a kutas lop, a media meg szorja a szemetet az urbe, mert ugyis elkapcsolsz, ha szar. nagyokos.

babsz 2007.04.12. 02:15:25

magyarul az igazi harcos nem legkozelebb mas kuthoz megy (ahol megint atbasszak), hanem kikeri a panaszkonyvet meg a fonokot is, akkor is ha irni kell es ramegy felora:)) igy mar vilagos, nemteccik-nenezzed-ervelok tomentelen, mindenutt jelen levo hada?

Jakuza 2007.04.12. 02:54:26

Howard Stern video...

gabo54 2007.04.12. 06:05:35

szeretem az olyan véleményeket, hogy nem néze, nem hallgatom, de azért fikázom.Ezek szerint mégis nézi, vagy/és/ hallgatja.Tény, hogy a műsor egyre inkább elmegy a trivialitásba.Nem véletlen a sok kiszabott büntetés.Ma már B-B inkább egymást szórakoztatják,jót röhögnek saját ízléstelenségükön,mintha a műsor nem is a hallgatóknak szólna.Nem igaz az a beállítás, hogy ez kell reggel a magyarnak, mert az igazi humor éppúgy kellene,Persze ez még mindig jobb, mint kora reggeli kábulatban a parlamenti "anyázást" hallgatni.A konditeremben is ez megy reggel, de azért nem ejtem magamra a súlyt a röhögéstől.

csendesbob 2007.04.12. 06:35:15

szabóZ meg - ha már ilyen nagy mediablogger - vehette volna a fáradtságot és meghallgathatta volna a műsort aznap reggel(elvégre a rádió is médium), milyen is "csak" hallgatni őket és akkor lett volna összehasonlítási alapja, mire találták ki eredetileg a bumerángot és ehhez képest mi pluszt nyújthat maga a tv műsor

a bumeráng egyébként hosszútávon unalmas, de tény, hogy volt idő, amikor én is ezt hallgattam munkába menet, de a rockerzsolti és hasonló betétektől a falnak megy az ember

ami engem illet, egyelőre találok MÁST(nem feltétlenül jobbat), amit hallgatni lehet
én is infót meg cafét (néha klub) hallgatok, de nem bizonygatom, hogy az mennyire frankó, mert alma-körte
MÁS, teccikérteni?

sixx · comment.blog hu 2007.04.11. 21:49:31
"Prima: ezt most nem nagyon értem. "

dehogynem :) ültök páran a moncsi előtt, loptok pár témát, videót, képet innen-onnan, nyomtok rá egy kis fikát oszt meg is van a napi termés, vagy nem? hozzáadott érték egyre kevesebb, az olvasók meg eltartják a céget, mert írnak helyettetek érdekeseket (nem feltétlenül én!)
hej, ez is médiakritika!

mitől rosszabb az, ha valaki sms-t olvas fel a műsorában?
na jó, én is az összehasonlítás csapdájába estem...

sixx · http://comment.blog.hu 2007.04.12. 06:50:10

Fennforgás van itt, kérem szépen. Nem a rádióműsort fikáztam, (hogyan fikázhatnám azt, amit nem hallagatok?) csak azt írtam le, hogy a tévében ez nagyon nem áll meg, mert nem idevaló cucc. Ennyi.

csendesbob 2007.04.12. 07:21:17

sixx · comment.blog hu 2007.04.12. 06:50:10
"Nem a rádióműsort fikáztam"

én sem állítottam ilyet, csak arra gondoltam, hogy a kettőt össze lehetett volna hasonlítani, hogy lám, ez a két ember milyen szórakoztató a rádióban, de ha az ember már látja is őket, akkor már nem annyira VAGY tök jó volt ugyan reggel ez meg amaz poén de másodszor hallani az esti tv adásban, na az már uncsi volt, meg ilyenek

lopkodást meg nem kell komolyan venni:)

Pokember - a seggemből, mint minden rendes Póknak 2007.04.12. 07:58:24

Hát, én is évekig hallgattam őket (erre ébredtem). Néhány éve elkezdtem rettenetesen unni őket, mert semmi újat nem tolnak, inkább csipogjon reggel a telefonom, az legalább nem idegesít fel...
Egyszer próbáltam hozzászólni vmihez, amihez láthatóan nem értettek, én kivételesen igen - de persze hiába küldtem sms-t, hogy szivesen elmagyaráznám, inkább tovább idétlenkedtek, mert ha kiderülne, hogy mindennek oka van, nem lehetne szar poénokat sütögetni.
Igaza van a korábbi hozzászólónak: ez középiskolás szint, ilyen poénokat én is naponta gyártok 100-at, csak nekem nem fizet érte senki.
A hírek nem izgatnak, majd elolvasom az indexen ha beértem melóba.:-) Zenét meg inkább CD-ről hallgatok, ugyanazt a lemezt 100-adszor inkább, mint ezeket az ostobákat. PEDIG: én még szeretem is azt a zenét, amit a Sláger egyébként tol általában...
Az igaz, hogy a többi, őket utánzó műsor még rosszabb, de biztos vagyok benne, hogy lehetne vmi értelmesebbet/humorosabbat is csinálni. Van aki röhög a Luis de Funes/American Pie jellegű filmeken is pl, de attól még az nem a humoros filmek csúcsa... Sőt.

Gepesz71 2007.04.12. 08:05:16

Én sem hallgatok nagyon rádiót -pedig szeretnék -, de azért egyszer-kétszer belebotlottam a két (vagy három) hebehurgyába. Talán még viccesek is voltak olykor, de leginkább faragatlanok, és butaságokat mondtak, ezért inkább mellőzöm a társaságukat. Ami azért kár, mert ha már fizetek érte, akkor jó lenne, ha valamit szolgáltatnának nekem is. Volt feljebb egy srác Sanchez01, aki azt írta "Tudtommal a "normál" hallgatók egy fillért sem fizetnek ezért a "szolgáltatásért"." De ez nem igaz, Sanchez01. Ugyanis amikor megveszed a vajat, akkor nemcsak az abban levő alapanyagokat, meg E-ket meg ki tudja miket fizetsz ki, hanem az előállításához szükséges egyéb költségeket is, péládul a cég kereskedelmi osztályának a fizetését és papírfogyasztását, energiát stb. Benne vann az árban a tulaj profitja is bőven. Amiről itt szó van, az a reklám költsége. Az is a termék árából jön be, azaz mi fizetjük ki. Még az ORTT által kiszabott bírságot is mi fizetjük végső soron. Ezért nagyon kérem a média vezetőit, szerkesztőit, stb., hogy vegyék figyelembe azok érdekeit is, akik mást szeretnének reggel hallgatni, mert azt a rohadt vajat nem csak Sanchez01 vásárolja! Köszönöm! (De naív vagyok ma is.)

Gestas 2007.04.12. 08:43:22

Boros-Bocskor(igen cs-vel)kb, annyira vicces mint egy áttétes gyomorrák!

jerk_off 2007.04.12. 08:45:51

B-B világéletükben magukat szórakoztatták. kapucsínó utoljára 96 körül volt hallgatható, azóta öntömjénezés az egész hóbelebanc...
azt különben nem értem, h ha valaki röhögő embert lát autóban, miért vélelmezi, h az hótzicher a bumerángon vidul. ezt még sztem ki kéne jobban dolgozni, ha érvet akar belőle akárki fabrikálni...

Primavera 2007.04.12. 08:57:24

Pokember: "ilyen poénokat én is naponta gyártok 100-at, csak nekem nem fizet érte senki."
Akkor Te 1 kallódó tehetség vagy. :)

Gepesz71: "Ami azért kár, mert ha már fizetek érte..." "Amiről itt szó van, az a reklám költsége."
Érdekes a logikád.Akkor azt is lehet mondani, hogy a vaj előállítása kevesebbe kerül, ha többet adnak el belőle. Másrészt az nekem új, hogy a hallgatók kötelesek a reklámozott terméket megvásárolni. :)

bratan 2007.04.12. 09:08:16

a királyok előtt még egyetlen hallgatható reggeli műsor volt, az pedig a deejay-n szólt. még ha a zenei világja kissé más is volt, imádtam felkelni arra!
de azért bochiékra sem lehet panasz!
hümm, kéne egy adó: a deejay-s reggeli adásból, slágeros bochiékkal, és jazzy zenével!

Gepesz71 2007.04.12. 09:25:42

Primavera: Tudom hogy érdekes a logikám, de attól ez még így van. :) Azonban a tied se kutya. :) "Akkor azt is lehet mondani, hogy a vaj előállítása kevesebbe kerül, ha többet adnak el belőle." Én ezt hol is írtam? Egyébként meg igazad van: nem kötelező nekem vajat venni. Tulajdonképpen semmit sem kötelező venni olyan értelemben, hogy senki nem kötelez rá. De látod, mégiscsak megvesszük, mert ugye nem csak a vajról van szó, hanem általában termékekről, amik árában ha akarod, ha nem, benne van a Boros-Bochkor-féle hülyeség (is). Én ezt nem szeretném, hogy benne legyen. Illetve ha már van benne reklámköltség, akkor az szóljon nekem is valahogy. De mondom, tudom én, hogy ez idealizmus, ne is vedd komolyan!

1001 Ingyen Mp3 Letöltés · http://ingyen_mp3_zene_letoltes.blogter.hu 2007.04.12. 09:26:09

Csípem Bochkort, de a tv-s szereplései nem jönnek be...

Pala 2007.04.12. 09:41:19

Proliműsor a kezdetek óta. Hét-nyolc év alatt, mindennapos sugárzásban egyébként egy színvonalas műsor is ellaposodna, ennek viszont nem volt honnan laposodnia...

maybach 2007.04.12. 09:51:45

Eddig ez (ezek) volt a legszarabb napifaszi.

proto 2007.04.12. 09:54:46

venushill igazad van.Meg a bocskornak aza a hülye genyó feje! Borzasztó!

Gestas 2007.04.12. 09:59:06

"A Bumeráng gyakorlatilag abból áll,hogy a Boros-Bochkor páros fuldokolva röhög valami poénon,melynek az eredete kideríthetetlen,olyan,mint egy eredetlegenda,egy teremtéstörténet:mondá az úr,hogy"fiaim legyetek viccesek"az ige testet öltött és a srácok azóta is úgy maradtak.Nevetnek,gurguláznak,nem jutnak szóhoz a röhögéstől, csak éppen nem tudni mi volt a poén.Álltalában nincs is.Vagyis a magyar nép azt a műsort kedveli,amiben nevetnek helyette.A következő gondolatom mindig ez:de jó lehet ennek a Boros-Bochkor párosnak,igaz korán kell kelni,de nincs semmi dolgunk csak röhögni élő adásban és kész dől a lé!"Király Levente/Élet és Irodalom.
Na most ez így kicsit sarkított,de nem áll messze a valóságtól!

izlésrendőrség 2007.04.12. 10:21:32

borosnak sosem volt humora..ha jól tudom valami kommunista csókos állása volt az előző rendszerben..egy tapló na..

bochkor meg egy vicc(rossz vicc)..endékás hajával, csak ugy hivjuk hogy magyar dévid hasselhoff

rádióban se jók, tévében már kisérleteztek, ott még szarabbak

-Szűcs Gyula- · http://nerdblog.blog.hu/ 2007.04.12. 11:21:35

>Sanchez01

"Olyan kritizáljon aki már le tett valamit az asztalra... ők töretlenül nyomják 8 éve a bumerángot nap mint nap."

És ezt ki nem sz*rja le? Nehogy már ne mondhassam meg a véleményemet egy tévé/rádióműsorról, csak akkor, ha én is tévé/rádióműsort csinálok...
Ez a "csinálj jobbat, vagy ne ugass" az egyik legszánalmasabb érv, ami egy vitában elhangozhat.

Amúgy egy időben én is hallgattam a Bumerángot, suliba/munkába menet. De csak azért, mert a walkmanom kevesebbet fogyasztott rádiózás közben. Kétszer végignyomtam az Appetite for Destructiont, és már le is merült az elem... :(
A Boros&Bocskor duó szvsz ugyanaz mint Fábry: kis mértékben gyógyszer, nagy mértékben méreg. :) Tehát ha néha megghalgatod őket, dőlsz a röhögéstől - de ha mindig őket hallgatod, az agyad előbb utóbb ledobja az ékszíjat bizonyos mennyiségű unalmas baromkodás után.

borovi 2007.04.12. 11:42:54

Má megenn marhaságokon vitatkoztok...

moli 2007.04.12. 12:30:09

ense ertettem soha, hogy miert hallgat valaki radiot, foleg autoban, mikor a motor hangjat is lehet. mondjuk en teveben is joreszt dokumentumfilmet szoktam nezni, az radioban meg eleg nehez mufaj.

rennie 2007.04.12. 14:06:15

a melóhelyemen szoktam hallgatni a bumerángot, na nem minden nap de azért időnként. főleg ha a olyan embert váltok a műszakban, aki éjjel azt hallgatta. egy dolgot megfigyeltem, ami iszonyúan idegesít és a legtöbb esetben ezért is kapcsolok el. a legkisebb poénra is mind a hárman olyan röhögésben törnek ki mint akik a világ legjobb viccét hallgatták az előbb. de ezt minden egyes poénra. érted, mincs kuncogás vagy nevetés, csak hatalmas röhögés van. tehát muszáj nekik és erőltetik. és ez annyira szánalmas de nekem főleg idegesítő.
ez olyan, mint amikor évekkel ezelőtt elmentem egy szórakoztató tévéműsor felvételére, és valszeg úgy ítélték meg hogy nem nevetünk elég hangosan, úgyhogy beküldtek egy nőt aki beült a közönség közé (de már előtte láttuk hogy a stáb tagja, mert ott rohangászott a szünetekben) és irtó hangosan röhögött minden egyes kis viccen. hogy hallani lehessen hogy milyen jó a műsor. azonnal elment az összes röhöghetnékem. :((

rennie 2007.04.12. 14:06:30

a melóhelyemen szoktam hallgatni a bumerángot, na nem minden nap de azért időnként. főleg ha a olyan embert váltok a műszakban, aki éjjel azt hallgatta. egy dolgot megfigyeltem, ami iszonyúan idegesít és a legtöbb esetben ezért is kapcsolok el. a legkisebb poénra is mind a hárman olyan röhögésben törnek ki mint akik a világ legjobb viccét hallgatták az előbb. de ezt minden egyes poénra. érted, mincs kuncogás vagy nevetés, csak hatalmas röhögés van. tehát muszáj nekik és erőltetik. és ez annyira szánalmas de nekem főleg idegesítő.
ez olyan, mint amikor évekkel ezelőtt elmentem egy szórakoztató tévéműsor felvételére, és valszeg úgy ítélték meg hogy nem nevetünk elég hangosan, úgyhogy beküldtek egy nőt aki beült a közönség közé (de már előtte láttuk hogy a stáb tagja, mert ott rohangászott a szünetekben) és irtó hangosan röhögött minden egyes kis viccen. hogy hallani lehessen hogy milyen jó a műsor. azonnal elment az összes röhöghetnékem. :((

Sanchez01 2007.04.12. 17:35:03

Mondjatok nekem egy embert, de öszintén akinek adott egy ilyen lehetőség, hogy ennyi pénzért szerepeljen a médiába az nem élne vele, föleg ha még szereti is csinálni?

Lényeg, hogy az irigység beszél egyesekből, öreg ha tudsz poénokat elsütni akkor miért nem kamatoztatod, próbáld meg nyitottak az ajtók és a lehetőségeid.
Magyar ember irigy ember, egyszerüen nem bírja elviselni, hogy másnak bejött az élet.

Igyvan a helyes út, hogy lázadjunk... ostoba, tünnyönk ki mindenki tüntetni, azzal tuti nagyobb kárt tudok okozni, mint egy csatorna eltekerésével...
príma go go go!


ashnur · http://blog.elni.hu/ 2007.04.13. 01:22:41

"Mi igenis szeretünk tévét nézni, és vannak jó műsorok, elég csak a napi ajánlókat megnézni. A tévét csak a hülyék néznek-elv ma már a fiatal filozófusok szakkörében is kínos!"

1. nem az a baj hogy hulyek nezik a tv-t hanem aki nem hulye de elkezdi nezni az mind hulye lesz. sorry, ez van. nem masert de annyira egyoldalu a media altal talalt informaciok stilusa, hogy ohatatlanul is felborult vilagkepetek lesz ha sokat neztek tv-t. hiaba hogy kozben van normalis eletetek is :). ez van. DE NEM EZ VOLT A KOMMENTEM LENYEGE:
2. hanem az, hogy ha mar nezed akkor kussolj, mert ugyis csak szart kapsz. ahhoz kepest amit kaphatnal mashonnan nincs kulonbseg tvshow es tvshow kozt. nem mintha nekem nem lenne par musor ami tetszik es erdekel, es van 2 sorozat is amit letoltok netrol es megnezem. inkabb az van, hogy en nem nezek reklamokat es csak akkor nezek tvmusort amikor eppen valami holtido van. ezzel szemben ti a reklamok elol futtok, hiszen megszakad az adas csak hogy 10 percig agymosas legyen, es raadasul tv ele vagytok kotve, hogy megnezhessetek a napi kedvenc musorokat. ahelyett, hogy mondjuk felvetetned, es par nap mulva mikor mondjuk esik az eso es nincs kedved csaszkalni a varosban akkor nezned meg. igy erthetobb? :)

Vörös Szonja, a tetovált lány 2007.04.13. 18:05:35

"Ahol mindenki ugyanúgy gondolkodik, ott senki sem gondolkodik igazán."

teljesen felesleges egymást hülyézni a szokásai, kedvtelései miatt.
én kb. kéthetente egyszer hallgatom meg őket (mármint Borosékat), mert épp akkor utazom nemmetróval. Nekem ennyi épp elég és ez egy kis fűszer. Nap mint nap besokallnék tőlük. Nem tudom, ki hogyan van vele, én szeretem variálni a kedvenc dolgaim, szokásaim, de ettől még egyfajta ember maradok, egyéniséggel, véleménnyel. A tévében sem nézek meg mindent, csak mazsolázva, mégsem tartok attól, hogy elhülyülök (és nem azért, mert gyárilag zombi lennék...), sem attól, hogy ezzel beálltam a sorba, vagy kiállok egy másikból.

Mindegy is, első mondatom a lényeg :)

Narrátor (törölt) 2007.04.18. 11:31:06

A Bumeráng rendkívül hullámzó, valamikor nagyon jól nyomják a fiúk, viszont vannak kínosan erőltetett poénok, a tévéműsor viszont egy újabb bőr a rókáról.
A mostani rádiós színvonalhoz viszonyítva ők azért a jobbak közé tartoznak.

PS: Bár kíváncsi lennék, mit tudnak még, hogy a 'Láger rádió még nem dobta ki őket 20 milleres bírság után sem. :-)
süti beállítások módosítása