Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Bochkor: Irtsuk már ki a kínaiakat

Bumeráng

2007. április 04. 12:02 index 82 komment

A biciklisek elgázosítása után most a kínaiakat irtana ki Bockor Gábor, aki már majdnem harmincmillióba fáj idén a Sláger Rádiónak. A műsort az ORTT egyfolytában figyeli, így biztos, hogy a tegnap reggeli műsort miatt is többmilliós büntetést fognak számlázni a rádiónak, még akkor is, ha csak egy rossz szóvicc volt a kijelentés. Bővebben erre!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2007.04.04. 12:27:24

no most meglatjuk, hogy van-e a kinaiak mogott olyan utokepes vedoegylet, ami anno kepes volt egy sokkal kevesbe hallgatott radion egy szerencsetlen Barangot betamadni :)

pirimidin 2007.04.04. 12:28:20

ne irtsuk ki őket, csak küldjük mindet haza!

Istva 2007.04.04. 12:29:42

Szerencsétlen ilyet mondani, de a Hófehérke sincs betiltva, mint mese. Fel kellene már nőni és fel kellene fogni mi a komoly és mi a poén. Nagyon nem mindegy, hogy milyen szövegkörnyezetben hangzik el egy mondat. És ami talán a legfontosabb: milyen előadásmóddal, gyűlöletkeltéssel, vagy poénosan. A "Menjünk neki a Kormánynak" ... szerintem sokkal komolyabb és gyűlöletkeltőbb! Kapott valaki büntetést érte?

2007.04.04. 12:31:15

mondjuk _szemely szerint_ a Bumerangot naponta megbirsagolnam milliokra, pusztan 'megis mit kepzel ez a ket ripacs' alapon, de egyelore nem vagyok diktator, sajnos :)

*** Krisztián főnöke 2007.04.04. 12:35:15

létezik az a szövegkörnyezet, amiben ez humorosnak hangzik? egy versenyt is kiírhatunk, de nem lesz könnyű dolguk a jelentkezőknek.

trabuk 2007.04.04. 12:39:41

Azért az furcsa, hogy a Nemzeti Etnikai és Kisebbségi Jogvédő Iroda a Bockortól igyekszik megvédeni a kínaiakat.
A múltkor Bohkor megszállta Tibetet, és legyilkolt másfél millió tibetit!
Vagy rosszul emlékszem, ezt mégiscsak a milliárdnyi kínai tette???

freddyD 2007.04.04. 12:40:19

Bochkort is már régen ki kellett volna...


Egyébként csodálkozom hogy a tegnapi milliomosról nincs cikk.Nem semmi ami ott lezajlott

Kangörény 2007.04.04. 12:41:16

Én hallgattam azt a műsort és baromira nem gondoltam azt, hogy meg akarnák ölni a kínaiakat.
Azt maradéktalanul megértem, ha valaki nem tartja őket humorosnak, ez ízlés dolga. De a púpom tele van az ortt-vel, meg a bírságaival. Olyan dolgok miatt bírságolnak, ami tiszta röhej.

speciel 2007.04.04. 12:55:08

ORTT monitoringszolgálata. Na ja.
Azok most hova költöznek, hogy Hárshegy bezárt?

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.04.04. 12:58:57

A Bumerángot majd' 2 millió ember hallgatja minden reggel, és ez b@ssza a többi rádió csőrét, és így az ORTT-ét is. Országos szinten nincs jobb reggeli műsor, a Danubius fejre is állhat a havonta cserélgetett sztárnarancs műsorvezetőivel de akkor sem fogja lenyomni a Slágert. Kár ebből ekkora parát csinálni, nemhinném,hogy a Sláger sokáig fogja nevetve fizetni a milliókat Bocsiék hülyéskedési miatt,de egyébként Mo-n nincs olyan kisebbség akit ne sértene bármilyen mondat. Elbaszott ország.

GGG77 2007.04.04. 13:01:40

Szomorú, hogy két ilyen kretén műsort vezet egy rádióban, amely ráadásul a leghallgatottabb... Függetlenül a kínai megjegyzéstől, ártatlan, szar poén, Bochkortól nem is lehet mást várni.
Mondjuk a mélypont még mindig a Harsányi-féle Kukori a Rádió 1-en...

marisell · http://kifozde.blog.hu 2007.04.04. 13:04:00

ez tök gyenge a South Parkhoz képest.lehet az a példaképük?

Tengertánc (törölt) 2007.04.04. 13:07:53

Ez a Bochkor se tud már jódolgában mit csinálni...én speciel nem hallgatom őket, mert izzadságszagú a műsoruk.

anomália 2007.04.04. 13:12:47

Freddy D!
off. Mi volt a milliomosban? Láttam, hogy egy "fura" nő játszott, de lépnem kellett. Plíz , írd meg lényeget! Bochkor egy vénülő f@sz.

CoPi52 2007.04.04. 13:16:30

Bár nagyon utálok fölöslegesen írogatni, de csak nem bírom ki. A koromnál fogva szívesen hallgatom a "slágert", de ez a 2+1 pojáca tönkre teszi minden reggelemet, amikor csak megszólalnak.Nem igazán értem, mit lehet enni azon, h 2 ötven körüli gyökér úgy viselkedik, mint 1-1 tizenéves "megnemértett" kamasz. A "Tanár Úr" meg asszisztál hozzá. Magyarország "Istenei" szórják az igét, sziporkáznak és ha igaz 2 mill komoly ember tanul tőlük. De hát ez a szinvonal. Végig lehet hallgatni a reggeli műsorok zömét úgy a rádióban, mint a tv-ben. És ezek abból élnek, ( és nem is akárhogy) hogy nem nőttek fel, hogy fellengzősen nagyképűek, és MI a Közönség asszisztálunk ehhez. Ebben élün, ebben nőnek fel a gyerekeink, és csodálkozunk?

anomália 2007.04.04. 13:19:25

Szerintem Bochkor még mindig képtelen felfogni, hogy elmúlt 16 éves, és bizony öregecskedik. Így válik idétlenből szánalmassá. Pár hete a terheseken poénkodtak elég vastagon, ismerve a Várkonyi- szálat ez inkább szánalmas, mint idétlen.

gabo54 2007.04.04. 13:26:40

Ez a pöcs nyilván megér annyit a slágernek, hogy lassan a gatyájukat is kifizetik rájuk.Faviccek éss ordenáré megjegyzések.Ennyi a szellemi színvonaluk.Nem ér annyik a két pasas, hogy szót vesztegessünk rájuk.Nyilván nem akarta kiirtani a kínaiakat,csak ez a bunkó azt hitte, hogy szellemes.primidin:első nekifutásra primitívnek olvastam a neved, de amit írtál, nem tévedtem.Komám! A kínaiak évente több mint százmillió dollárt hoznak ide, a kínaiaknak 5000 éves kutúrájuk van,számtalan emberiségnek hasznos találmánnyal.A híres magyarok akkor még talán előemberek sem voltak, ugyanúgy, mint te most.Sok időnek kell még eltelni, hogy eljuss az evolúció legfelsőbb fokára.Egyébként téged kellene elküldeni a p...ba, mert ilyen barmokra nincs szüksége az országnak.

pirimidin 2007.04.04. 13:30:04

copi52!
ha zavar, miért hallgatod?

HollyFcuk 2007.04.04. 13:34:17

- Honnan tudod, hogy izzadtságszagú, ha nem hallgatod???:)

- Szívesen hallgatod de tönkreteszi minden reggeled?
Akkor miért hallgatod ha elcseszi a napod???

Az élet olyan kérdései ezek amiket érdemes lenne jobban körüljárni, de most rohanok mert nem találom a kis Morzsit és a parfümös Chenék felől ínycsiklandozó illatok terjengenek!

CoPi52 2007.04.04. 13:34:44

Primidin! Ha írni tudsz, felteheztően olvasni is megtanultál. De úgy látszik a szövegértéssel már problémák vannak! Bár nem csoda, ha a Slágeren nevelkedsz!

HollyFcuk 2007.04.04. 13:36:59

Egyébként ha én önszántamból, tudatosan, basznám el minden reggelem, hát az tuti, hogy a rádiós műsorvezető lenne az uccsó akit szidok emiatt!:))

CoPi52 2007.04.04. 13:40:24

"Haly Fuck"! Te is csatlakoztál az okostojások táborához? Az élet komoly kérdései bizony azillatok körül keringenek. Ugyhogy jól teszed,h elrohansz!

zolij 2007.04.04. 13:42:57

most mit kell izgulni, egy bumeráng alatti reklámblokkból visszajön a büntetés

HollyFcuk 2007.04.04. 13:45:08

Így igaz!
Kénytelen voltam csatlakozni az okostojások táborához mert az önjelölt mártírok közt már minden pozició betelt!

speciel 2007.04.04. 13:54:41

A kereskedelmi rádiózást (kis túlzással) két arc határozta meg Mo-n. Fiala János és a Bocsi. A többiek (B.T.Laci bácsin kívül) koppintottak, így-úgy, általában szarul. Teccik' nem teccik' ez van. Két tök különböző alkat, de értenek ahhoz, amit csinálnak. Egoisták, önzőek, nagyképűek. Megengedve: van mire, más próbálkozókkal szemben. Most ezt lehet szeretni, lehet útálni.
Kit érdekel. Mindenki hallgassa azt a sz.rt, amit akar. De ebben a médiagagyiban ne fikázzuk már azt, akit nem szeretünk, mert szeretnénk fele olyan értelmes-sikeres lenni, mint ő.

CoPi52 2007.04.04. 13:59:58

Gyengébbek, és az okostojások kedvééért megismétlem: a slágert, mint zenét szeretném hallgatni a "bálványaitok" nélkül! A mártírkodás poziciót pedig meghagyom a Bocsinak, amikor végre innen is kirúgják. Hogy és hol fog akkor panaszkodni, mint a legutóbbi ORTT-s bírság után?

CoPi52 2007.04.04. 14:34:24

Speciel gratulálok!
Végre valaki levonja a tanulságot.
Ebben a médiagagyiban a Bocsi a Valaki!
No meg hát speciel az általad imádott-hallgatott sikertörténetre még akkor sem vágynék, ha azt a gázsit - amit ez a meghatározó "médiamogul"- felajánlaná például azoknak a szerencsétleneknek, akiket ország-világ előtt kigúnyolva olcsó, gusztustalan, Neked való poénokat süt el,és utána egész műsoridejüket ezzel ki tudják tölteni. Ha szted ez példamutató, követendő példa lenne is - köszönöm nem kérnék belőle, ha ezt nem egy - a kevés - országosan jó minőségben hallható rádióban tenné.

reach (törölt) 2007.04.04. 14:39:05

Ritkán írok, de annyira bántja a szemem a tipikus átlagmagyar-kommentek, hogy ihajj.

Véleménye mindenkinek lehet mindenről, le is írhatja, mondhatja, gondolhatja. Nyugodtan ideírhatjátok, hogy egy adott tévé-, rádióműsor nem tetszik, jogotok van hozzá - ja és ezért is van ez az egész azt hiszem. De az ilyen "nem hallgatom, mert szar" illetve "gyökér" és hasonló kifejezések és mondatok az idegbajt hozzák rám. (Subbára nem is merészkedem.)

Tipikusan magyar mentalitás az, hogy ha valami nem tetszik, akkor azt hiszi az adott illettő hogy keresetlen szavakkal elhordhatja a főszereplőt a neten mindennek. Persze joga van, csak ez annak a jellemére vall, aki mondja. Persze nicknévvel, szóval másnap vígan sétál az utcán és ő a felsőbbrendű magyar állampolgár. Igen, ő nem néz Mónika-showt, meg Győzikét mert fujj. Ahhoz viszont túl buta, hogy elgondolkozzon miért van ez így. Van egy csomó érdekes produkció magyar oroszágon a médiában. Színvonalasak. Ki nézi például a Mester és Margaritát a Duna TV-n? Százezrek. Pedig pár helyen már van kábeltévé, parabola meg szinte mindenütt. Ennyit rólatok (nagy tisztelet a kivételeknek!!).

És akkor Bochiékról. Tény, hogy lehetne szórakoztatóbb, picit igényesebb, összeszedett az egész. Odafigyelhetnének szakmai szempontból arra, hogy az a nyamvadt hírek tényleg egészkor kezdődjön - például. Na és arra is jobban vigyázhatnának, hogy az egymás közötti személyeskedés és beszólogatás egy adott körben baromi jól szól, egy "külsősnek" (leszámítva az elvakult műsor-fanokat) BAROMIRA NEM szórakoztató.
De...

Jó lenne, ha egy átlagmagyarnak fele olyan hangja lenne mint Bochkornak és fele olyan jól tudna olvasni/illetve beszélni. Tisztán. Nem kézzel pöszmögné ki az átlagparaszt a betűket egy rohadt Story-magazinból a ringó Ikaruson. Móra, vagy József Attila helyett, ti nagy műveltek ugye. (Persze, kell a szórakozás is tudom és Magyarországon nincs semmi. Brühühühü... Járt már valaki a Godot Dumaszínházban például? Ja drága és pesten van. Egy tízmilliós országtól, ahol kétmillió "vásárló-erejű" ember van, mit vártok? "Nem tetszik, el lehet menni.") Jó lenne, ha átlagmagyarkám csak feleannyira tisztában lenne a zene elméletével (még mondjuk általánosból), mint a Voga és úgy összetudna rakni egy midi-alapú (tehát gagyi) de zeneileg kifogástalan alapot. Jó lenne, ha sok magyar tudná úgy kezelni a számítógépet, mint a Boros. Ja és jó lenne, ha annyit olvasnának munka után, lefekvés előtt mondjuk, mint amennyit ő. És hát rohadtul nem szutyok-magazint. Mondván: "Az könnyed és érdekel."

Persze, tudom. Bántja itt a népet, hogy mennyit keresnek. Hát elmondom, hogy egy vidéki kereskedelmi rádióban olyan százezreket keresnek az emberek. A rádiósok 5%-a keres annyit, amiből normálisan meglehet élni. Jó és elhivatott rádiósokat (játszon bármilyen szutyok-szennyt is az adott állomás zenék terén) vidéken kell keresni. Nem sok, de van. Ha nem tetszik a kultúra-szintje Pesten, vidéken is UGYANEZT találjátok. Max nincs annyi vihorászás, mint egy morning showban.

A magyar rádiózás dupla nulla. Megkéne nézni, hogy mi megy Amerikában, Oroszországban, vagy Nagy-Brittaniában: Szinte egész nap ilyen "többes-műsorvezetős" show megy. Igen, ilyen Bochkor-Boros féle. Ez lenne a jövő. (Mert, aki zenét akar hallgatni, annak ott a net, meg az mp3-lejátszó. A vének meg "le vannak szarva", úgy se vásárlóerő.) Jókat röhögni az autóban. Ez a jövő útja, bezony.

Az a szerencséje a fanyalgóknak, hogy ebben a Magyarországnak nevezett geopolitikai tévedésben egyelőre ők vannak többen. Akik nem tudják mit akarnak, de minden szar, mert a másik többet keres, sikeres és unják egy jó idő után, mert kiismerték és már irigylik is. Ja és mégegyszer: unják. Ühüm. Ja meg: "Külföld persze jobb ott minden kicsivel szebb és jobb..."
Ez van itt kérem szépen. Majd ha kipusztul itt néhány korosztály, lehet hogy lesz nyugati/keleti színvonalú média. De alap magyar életérzés, hogy: "Dögöljön meg a szomszéd tehene." Ja, és ha lehet ő is.

Üdv,
egy vidéki rádiós

freddyD 2007.04.04. 14:43:16

off
@anomália
Az a nő valami hihetetlenül sötét is irritáló volt, szinte már a Vágó játszott helyette és azt már "kisegítette" a székből csak menjen már végre a műsorból :D
Azt utána mondta, hogy ilyen műsorok után fizetésemelés járna neki.

Stefun626 2007.04.04. 14:46:01

Régen jó volt a Bumeráng, de sajnos már rég elfogytak a poénok és szánalmas erőlködés lett az egészből! Béres Zoo-t a Slágerre!!

reach (törölt) 2007.04.04. 14:48:31

javítás:
"Hát elmondom, hogy egy vidéki kereskedelmi rádióban olyan százezer körül keresnek az emberek." - Tudom, "Hát"-tal nem kezdünk mondatot, de nem érdekel. : )

pontosítás:
A Mester és Margarita persze orosz produkció, nem sikk nézni. De igényesebb, mint bármilyen magyar sorozat, az elmúlt 16 évben. Magyarország kicsi, nincs pénze és nincs elég lakossága hogy saját, értelemes produckiót nézzen. Nem is feltételezem, hogy lesz, ezért írtam kapásból külföldi példát.

Shel 2007.04.04. 15:10:02

Azzannya riccs, ekkora észosztást, maradt is belőle?

tobo 2007.04.04. 15:10:09

gratulálok annak aki van akkora fasz, hogy nem tetszik neki valami, ezért bírságolnak és annak is aki hőbörög rájuk.

egyszerűen nem kell hallgatni, van más adó, van cd, van amit akartok. miért van az, hogyha én tudom valamiről, hogy nem tetszik, akkor nem nézem és nem hisztizek rajta egy blogban hogy milyen szar

CoPi52 2007.04.04. 15:35:49

Reach! Egy újabb átlag feletti magyar, aki Bulgakov, József A és Móra mellé meri állítani a magyarok újabb példaképévé nőtt, kiváló nyelvi fordulatairól és képzettségéről híressé vált Bocskort. Aki vállalva a nevét, büszkén odaáll a jövő rádióShowja mellé, és hírdeti, hogy mily gyarló és elmaradott az, ki nem látja, h ez a trendy.Stb.. Nem folytatom. Így is túl sok időt szántam erre a baromságra. Tudhattam volna... ettől élhetnek meg az ilyen öntelt majmok. Ja még csak annyi, nyugodt szívvel vállalom akár névvel is a véleményemet. Egy volt tanár

Marvin (törölt) 2007.04.04. 15:39:37

reach:
Neked az átlagmagyar-mentalitásból van eleged, nekem meg az önjelölt sztárokból és megmondóemberekből. Most aztán megadtad a műveletlen parasztjának! Köszi!

Bocskor:
A legnagyobb problémám az emberrel, hogy ő nem más, mint egy elcseszett Howard Stern imitátor.
Egy ideig kénytelen voltam a munkahelyemen ker. rádiót hallgatni, mert többség alapon azt szavazta meg a kollektíva. Az hagyján, hogy hülyeségeket beszélnek és eröltetetten a mikrofonba nyerítenek az egymás viccein, de még azt a sok, orrvérzésig ismételgetett "slágert" is hallgatni kell.

bakfitty · http://ismerosvalahonnan.blog.hu 2007.04.04. 15:40:02

irtsuk ki Bochkort. úgy értem a bocskorszíjat. mert nem szeretem.

Szil-Ka 2007.04.04. 15:42:13

Le a műrinyálókkal. Akinek nem tetszik, hallgasson mást, nyilván ízlések és pofonok különbözőek. De attól, hogy valakinek nem tetszik valami, még nem feltétlenül szar, mint ahogy egynéhányan lefikáznak dolgokat.

tobo 2007.04.04. 15:47:07

"Egy ideig kénytelen voltam a munkahelyemen ker. rádiót hallgatni, mert többség alapon azt szavazta meg a kollektíva. Az hagyján, hogy hülyeségeket beszélnek és eröltetetten a mikrofonba nyerítenek az egymás viccein, de még azt a sok, orrvérzésig ismételgetett "slágert" is hallgatni kell."

nem, nem KELL, semmit nem KELL. el lehet kapcsolni, ha más hallgatja, rakhatsz be fülhallgatón mást, ha AKARSZ valamit, akkor csináld meg. a rinya az megy, kapcsolják le őket, mert NEKED nem tetszik. a többségnek aki hallgatja, viszont tetszik, valószínűleg ezért vannak lassan 8 éve műsoron.

nekem pl a kossuth rádió nem tetszik, milyen érdekes hogy ettől nem akarom megbírságoltatni, bezáratni, lelövetni a műsorvezetőit. át tudok kapcsolni. fura, nem?

gabo54 2007.04.04. 16:01:08

CoPi2!Tökéletesen igazad van, és ha ez a jövő rádiózása, én ebből nem kérek.Egyébként nagyon örülök, hogy reach barátunk tökéletesen tisztában van a magyar olvasási szokásokkal, rádiós honoráriumokkal, a magyar ember ízlésvilágával és mindennel, amivel kioktathat bennünket, amúgy magasabb lóról.Mert mi maradiak,ízlésficamosak vagyunk, mondhatni bunkók, akik nem érnek fel a bochkori,vagy az ő kultúrális magaslataira.sőt, még az oroszéra, angoléra sem, az amerikait nem említem, mert ők a kultúra csúcsa, holott az átlag amerikai életében nem vett kezébe egyetlen könyvet.Kedves reach barátunk oly melegszívűségről tesz tanúbizonyságot, hogy ezt a sok zagyvaságot is megosztja velünk.Egyébként boldoggá tenne, ha azt is megosztaná velünk,milyen módszerrel végezte a szociológiai felméréseket, mekkora mintán, mert lehet, hogy mint szociológus még tanulhatok is tőle valamit.Nem szégyen.Azt meg sajnálom, hogy csak százezret keres.Ez valakinek nagyon kevés, másoknak meg sok.

HollyFcuk 2007.04.04. 16:03:25

Így megyen ez kicsiny hazánkban, mindig más a felelős azért, hogy szar nekem, de egy gombot nem vagyok képes megnyomni a rádión!
Persze a másik oldalról, ha megnyomnám a gombot azért lenne szar mert akkor kit fikáznék a másik gombnemnyomónak?
Hát így csúszkálunk kéz a kézben, párocskán a dühös deprsszió híg fosában...

zolij 2007.04.04. 16:07:44

lehet akárhogy szidni a bumerángot és bochkort, de már rég nem lennének műsoron, ha nem lenne hallgatott a műsor

reach (törölt) 2007.04.04. 16:14:13

CoPi52!

Valóban úgy tűnhetett, hogy mellé állítottam, de ez eszem ágában sem volt. Azt akartam mondani, hogy ilyen reggeli műsorokra és Győzikére van szükség ahhoz hogy bevételt csináljon egy rádió/tévé. Mert ezt mindenki megérti, és folyik a lebutítás mint állat, mert ebből még több pénz lesz.
De ha már valamit csinál az ember, csinálja jól. És Bochkor igen is tehetséges műsorvezető, és nem fogok a régi szép emlékekkel előjönni, vannak még most is nagyon jó pillanatai.
A Sláger baromira nem trendi, sőt. Az a csuuuudálatos Rádió 1, sok seggrázós afroamerikai ritmussal és észnélküli keménykedéssel. Az állítólag trendi. Olyan is, amilyen és tizen-huszonévesek hallgatják.

Vannak viszonyrendszerek. A magyar médiában a Bumeráng egy SZAKMAILAG egész elviselhető műsor, és mint minden országban a világon, a Howard Stern alapjaira épül. Nincs új a Nap alatt.

Magyar narancs. Kicsit sárga, kicsit savanyú, de a miénk.

---------

Röviden:
Az zavar, hogy sok-sok hozzáászóló (nem a rendszeresen kommentelők) még helyesen írni se tud, és feltételezem hogy kb. úgy is olvas, ahogy ír. De azért persze üt embereket gyakorta rendkívül trágár szavakkal (olyanokat akik LEGALÁBB írni/olvasni megtanultak az általánosban).
Tök mindegy, hogy lop/csal/hazudik/kefél azért hogy ott legyen ahol, de általánosba járt és figyelt.

reach (törölt) 2007.04.04. 16:16:36

gabo54 - olvasgatva a többi témában írt hozzászólásaidat pont NEM RÁD vonatkozott az amit írtam. Akinek nem inge, ne vegye magára.

trabuk 2007.04.04. 16:24:53

Aki látta az Intim Részek című filmet, az tudja, hogy a Bumeráng a Howard Stern féle
szabad szellemű rádiózás útját járja. Egészen jó színvonalon.
Ez megosztja a hallgatóságot, szeretett-gyűlölt sztárokat teremt, NAGY HALLGATOTTSÁGGAL.

CoPi52 2007.04.04. 16:29:41

Reach!
Alakul ez! Felszínesen egyetértek! Köszi

bakfitty · http://ismerosvalahonnan.blog.hu 2007.04.04. 16:30:15

howard stern nem biztos mondana olyat, hogy irtsuk ki a kínaiaikat, maximum azt hogy a kínaiaknak kicsi a pöcse. szerintem. bár én is csak az intim részekből tájékozódom.

reach (törölt) 2007.04.04. 16:36:23

bakfitty · nembizsu.blog.hu 2007.04.04. 16:30:15
howard stern nem biztos mondana olyat, hogy irtsuk ki a kínaiaikat, maximum azt hogy a kínaiaknak kicsi a pöcse. szerintem. bár én is csak az intim részekből tájékozódom.

Azt ne felejtsd el, hogy a magyar szinkron gyakran finomított, pont az ORTT miatt! : ))))

bakfitty · http://ismerosvalahonnan.blog.hu 2007.04.04. 16:41:50

tudom, de nekem feliratosan van meg... :D

gabo54 2007.04.04. 16:50:14

reach!Köszi a dícséretet, és amit utóbb írtál, azzal már nagyrészt egyet is értek.Miért nem foglaltad jobban össze az elején?

reach (törölt) 2007.04.04. 17:03:42

Mert felhúztam magam, sokadszorra ugyanazon. Nem vagyok teljesen magyar, de kénytelen vagyok itt élni és szembesülni mindenütt ugyanazzal:

Csak cseszegetés van.
Normális országokban mindig úgy kritizálnak valamit, hogy a jót is kiemelik.

Miért nem látok soha olyat, hogy ne az egyik vagy a másik irányba legyen itt egy ember elfogult?

pl jelen esetben lehetne:
"Bochkort utálom, mert nagyképű, elszállt, beképzelt majom, DE TÉNY HOGY JÓ HANGJA VAN." vagy "de legalább szépen beszél", vagy "azért néha megröhögtet"... vagy valami.

Csak szidalom (ráadásul trágár, ocsmány beszólások) vagy elvakult pártolás van.
Legyen szó médiáról, politikáról, zenéről, bármiről.
Ha meg nem tud valaki elmondani semmi jót az éppen kritizált személyről, akkor inkább ne írjon róla semmit - mert nem képes meglátni benne valamit, amit mások megláttak.

A magyarnál fejlettebb kultúrtörténetű társadalomban ez ÍGY működik.

bakfitty · http://ismerosvalahonnan.blog.hu 2007.04.04. 17:08:14

de ha valakit nem röhögtet meg egyáltalán, csak idegesít? akkor ugyanmár ne kelljen kitalálni valami jó kamudícséretet mellé, csak hogy kritikának nevezd.
én ki nem állhatom Bochkort. és biztos rengeteg pozitív jellemzője van, de ez engem hidegen hagy. azzal majd vágjon vissza az, akit nem idegesít.

attól mert szerinted ez bunkóság, még nem kell leírnod, hogy "A magyarnál fejlettebb kultúrtörténetű társadalomban ez ÍGY működik." mert a szubjektív utálat joga mindenkit megillet, és szerintem az izlandiak is elküldik a rákba az idegesítő rádiósokat.

Halvány Görény 2007.04.04. 17:09:40

"Nem vagyok teljesen magyar, de kénytelen vagyok itt élni és szembesülni mindenütt ugyanazzal: Csak cseszegetés van."

"Miért nem látok soha olyat, hogy ne az egyik vagy a másik irányba legyen itt egy ember elfogult?"

de azé' majd mondasz valami jót is mellé? ;)

reach (törölt) 2007.04.04. 17:20:05

bakfitty, SZERINTEM ez olyan, mint az orrfújás. Meg van a módja, hogy illik csinálni. Pl. tenyérbe, zsepi nélkül nem nyomatod, ráadásul úgy, hogy el se fordulsz.
A kritikus is leírja egy darabról vagy egy tévéműsorról, hogy "szar", de irgalmatlan körítéssel és tüzetesen kielemezve.
Egy blogon ezt nem lehet elvárni, de azt igen, hogy ne csupasz tenyér közé fújja boldog-boldogtalan a fikáját, csak azért mert már bekötötték a tanyára is a netet.

Netezési kultúra? Névnélküliség? Hangnem? Szerintem téged is zavar a taplózás, köcsögözés, buzizás és a többi. Erre próbálok rábökni, lekváros újjal a monitoromon!

HG: Hmmmmmmmmmmm, jogos ! : )))
Magyarország szép hely lenne, az emberek nagy részének fejével van a baj. - Így már jó? : ))

gabo54 2007.04.04. 17:20:51

reach! Az alapeset itt az volt, hogy Bochkor megint mondott egy bődületes baromságot,amilyenekért már megbüntették.Senki sem feltételezi, hogy ki akrja irtani a kínaiakat.Megint bárdolatlan volt.Akkor miért várod el bárkitől, hogy dícsérje?Ha pozitív megnyilvánulásáról lett volna szó, bizonyára sokunkból kijött volna a dícséret is.Egyébként, hogy igazad is legyen:szuper Mercedese van,és bízom benne, hogy egészséges babája születik, akit nem olyan baromságokra nevel, mint amilyen ő maga.

bakfitty · http://ismerosvalahonnan.blog.hu 2007.04.04. 17:24:28

Bochkor bődületes hülye amiért kora reggel olyanokat mond egy rádióműsorban, hogy irtsuk ki a kínaiakat, viszont remek a frizurája.

reach (törölt) 2007.04.04. 17:32:25

Jeeeeee, jobbá tettem a világ egy piciny szegletét! : )))))))))))))))))))))))) (ez persze vicc)

Na jó, igen értem, felfogtam, vágom. De ha már csak negatív megszólás érheti az embert (mert egy ekkora hibára mit is írhatna bárki) , akkor legalább ne azt írja ide valaki, hogy "irtsuk ki a Bochkort".

"Bochkor nagy baromságot mondott, nem először. Nem bírom elviselni." PONT (médiagecizés meg akasszuk fel nélkül)

És hálaégnek eddig működik! : ))))))



gabo54 2007.04.04. 17:47:50

rech!Mondok egy jó azért komolyan is:a Boros -Bochkor féle Kész átverés sokkal finomab volt, min a mostani Balázs, de nem is lehetett rajta röhögni.Annál Jáksó is sokkalta jobb volt.Lenyugodtál?Remélem holnap jobb műsort vezetsz, és felemelik a fizetésed, nem bagóért melózol.

rosszrobi 2007.04.04. 18:23:17

Bochkor sose volt vicces es sajna eleg keves eselye van hogy ez valaha meg fog valtozni. Raadasul valaki rasszista vicceket mond, nagyon okosnak kell lennie hogy akikbol viccet csinal is megnevettese (Lasd Borat). Nem ertem hogy hogy lehet a mediaba egy ilyen bunko kokszos rasszista, aki mindezt nyiltan vallalja. Kirugni az ilyen suttyot!

Tuzson­ 2007.04.04. 18:36:25

Szerintem ahhoz kell okosnak lenni, hogy a poén tárgya az legyen aki mondja, és ne más.
Bumi-fanok! Bochi szokott magából viccet csinálni úgy, hogy tud is róla? :)hiszem, hogy igen, van öniróniája a pasinak.

Gestas 2007.04.04. 18:38:01

Kicsit kiegészíteném Vágvölgyi B. András szavait,aki azt mondta,hogy a renszerváltás utáni magyar történelem két legnagyobb csapása,Torgyán doktor és a kereskedelmi televíziók!
Nos véleményem szerint a magyar kereskedelmi rádiózás sokkal,sokkal mélyebb emésztőgödörben van mint a TV-k.Pedig nagyon nem egyszerű azt a színvonalat alulmúlni!A Rádió Caffén kívül nincs olyan adó,ahonnan 3-perc hallgatás után ne kellene visítva elkapcsolni,ha az ember nem akar a totális agyhalál állapotába kerülni!És Bocskor(csak azért is cs-vel),valamint a Bumeráng ennek a fostömegnek a koronázatlan(Boros meg asszem a koronázott) királya!
Hát sok azért nem kell nekünk!

Loglift 2007.04.04. 19:01:34

Közvetlenül a témához szólva:
Kiváncsi lennék a hozzászólók közül ki hallotta azt a bizonyos mondatot, vagy mondatokat!

Ha már valaki véleményt alkot, nem ártana ha tudná, hogy miről teszi!

Szerintem aki a Bumerángot a kultúra felől közelíti meg kicsit el van tévedve!
Nem hiszem, hogy a műsornak a legkisebb mértékben is célja lenne bármilyen értéket közvetíteni. Ezért ezt számonkérni rajta minimum nevetséges.
Egyszerűen CSAK szórakoztatni akar a maga módján. Semmi többet.
Akinek tetszik az hallgatja és jót szórakozik rajta, akinek meg nem tetszik az ne hallgassa!

cozumel 2007.04.04. 19:23:28

En soha nem hallgattam a ket urat, nem is mondanek velemenyt. Ezt a postot is csak azert olvastam el, mert az Index az utobbi idoben tobbszor irt a birsagaikrol.

Azt viszont utalom, mikor valaki felmeter hosszu postban fikazza az "atlagmagyart", onmagat termeszetesen azonnal feljebb helyezve naluk.

Az atlagmagyar kurva sokszinu, sokfele tarsadalmi retegbol tevodik ossze, a lenyeg, hogy ATLAGOS eletszinvonalon ATLAGOS hetkoznapokat el. Lehet o komuves vagy nogyogyasz, postas vagy biztosito ugynok.
Lehet ferfi vagy no, cigany vagy nem, harmincas vagy hatvanas.

Oket igy egy kalap ala venni, es megallapitani, hogy nem olvasnak Morat vagy Adyt, eleg felelotlen kijelentes lenne.

Van, aki reggel valami laza, szorakoztato, de megis informativ musorral szeret inditani, este viszont megnezi a Mester es Margaritat.
Van aki reggel inkabb vevo a komolyhangvetelu hirmusorokra es este mar csak Dr. House-ra.
S van ennek meg szamos kombinacioja...

speirs 2007.04.04. 19:55:59

A két véglényt mikor húzzák már le a wc-n??

gabo54 2007.04.04. 21:41:10

Loglift!Nekem eszemben sem volt a kultúra felől közelíteni a műsort,itt alapvetően egy ember kultúrálatlanságáról lehet beszélni.Persze, hogy kell a reggeli szórakoztatás, de könyörgöm humorral, nem bárdolatlansággal.A bulvár sajtó csak nálu nk lehet olyan,hogy valótlan hülyeségeket ír,holott az csak egy újságírói stílus.Próbálná meg valaki a The Sun-nál ezt megcsinálni,milliókat kell fizetniük egy valótlan állításért.Németország még márkás időszakában két és félmillióra büntték az egyik újságot, mert valótlant állított Boris Beckerről.

josey 2007.04.04. 21:42:55

Hát szerencse, hogy különbözőek vagyunk, különböző véleményekkkel.
Vannak akik birják a két idióta bohóc csipkelődéseit, van akinek nem jön be.
Mégis furcs módon a Slágerrádiót hallgatják azok is akik a Boros-Bochkort és társait :-)most itt is, meg SMS-ekkel lehuzzák, mert ugyeolyat mondtak it-vagy ott, vagy cselekedtek, ami fölül, vagy alulmulja a normális emberek szintjét.
Nos ugymond a jó reklám is milyen? Meghökkentő, poénos, brutális... ezt adják minden nap, hogy minden müsorhallgató ahogy közlekedik az országban megyéről megyére csak is az ő müsorukat hallgassa hajnaltól.
Bár általában ismétlik egy idő után, de holnap lesz 8 éve, hogy bumeránggggg-kodnak :-)))
Minden komolyabb rádióadó igyexik megkaparintani egy-egy hasonló kaliberü triót , hogy igenis csak is az ő poénos müsorukat hallgassák.
Az ORTT meg annyi borsot tört már az orrom alá, mert , fekete képernyővel jutalmazott, azért, mert itt-és itt ez a müsorvezető ezt meg ezt mondta, hivatkozva a az ilyen meg ilyen törvényre.
Nos én meg ugy döntök, hogy lebüntetem az ORTT, mert zavarja a szabadságjogaimat, nem nézhetem a tv-ben azt müsort amit akarok, mert valamelyik adót megbüntették.
A bünösök fizessenek, és hagyjanak minket békén adófizető polgárokat, mert minket büntetnek közvetetten .
Igen rászállt az ORTT a Slágerrádióra, más rádiókban is szoktak durva poénokat mondani a müsorvezetők, médse büntetik őket.
Szerintem valakinek kell a Slágerrádió hullámsáva....... vagy szerintetek?

Loglift 2007.04.04. 22:58:49

gabo!

Hogy kinek mi a humor és mi a bárdolatlanság azt mindenki maga dönti el. Nincsenek erre pontos definíciók, ez teljesen szubjektív dolog.
Ma már rengeteg rádióműsor közül lehet választani. Akinek nem tetszik az kapcsoljon át más adóra.

Lehet, hogy sokak szemében műveletlennek tűnök, de én úgy általában nem szeretem a komoly zenét vagy a jazz-t. Sőt a nagy részét kifejezetten unalmasnak, mi több "zavarónak" érzem. Ezért például soha nem hallgatom a Bartók rádiót. Ez ilyen egyszerű!
Szerintem.

Porcukor 2007.04.04. 23:00:03

Fura, hogy a tilost senki sem hozta fel. Ennyire rétegadó lenne? Vagy valahogy radikálisként van elkönyvelve? A Cafe mellett nekem ez is belefér, mint alternatíva, az n+1 kerrádiótól általában tényleg sugárban lehet hányni.. :(

mulan 2007.04.05. 03:31:03

Sziasztok,

szerintem az "Irtsuk már ki a kínaiakat!" beszólás nem volt poén.

üdv.
Mulan

gabo54 2007.04.05. 08:20:30

Loglift:Én is úgy vélem nem kötelező hallgatni.Én valamikor még a Danubiuson és később a Slágeren hallgattam őket a kocsiban.De ahogy eldurvultak, elkapcsolok.

sirarcheer 2007.04.05. 09:19:55

Csak annyit tennék hozzá, hogy az index cikk erős csusztatás.
Bocsi azt mondta:
Hogy írtsuk ki a kínaiakat, Edina szines híreiből.
Tudom hogy sokkal jobb anyázni kiragadott mondatok miatt. De meg is lehet hallgatni, mert fent van a honalpon a műsor.
További jó anyázást!!

gabo54 2007.04.05. 09:30:06

Hát akkor miért nem így lett feldobva?Talán azért, mert akkor kevesebb comment lett volna?

Euclio 2007.04.05. 10:05:47

Én reggelente a konyhában vagyok kitéve a tárgyalt műsornak ("bocsi bumcsijának" - brrr) családi okokból -- nem kapcsolhatom el a rádiót, nincs más választásom. Általában kb. 5, legfeljebb 10 percet töltök a konyhában, de igen sokszor teljes apátia lesz rajtam úrrá arra gondolva, hogy milyen sokan ezt a szennyet veszik önszántukból magukhoz reggelente. Meg vagyok győződve róla, hogy az "az vagy, amit megeszel" mondás erre a területre teljesen igaz, az ember által hallgatott/nézett műsorok mintegy beivódnak az emberbe, és többé-kevésbé magatartási mintául szolgálnak a műsorokban szereplők megnyilvánulásai. Csoda hát, hogy annyi gyökértapló emberrel vagyunk körülvéve (bár hozzáteszem, nem csak velük).
Valaki azt írta, van választási lehetőség bőven. Ez sztem. messze nem igaz általánosságban. Budapesten elég sok rádió van, de azért korántsem fedik le műsorukat, hangvételüket tekintve azt a spektrumot, amire lehetőség és igény lenne. Vidéken pedig a helyzet még rosszabb. Arról nem is beszélve, ha hosszabb autó/vonatúton szeretnél rádiót hallgatni.
A cd/mp3 player sem univerzális megoldás; van, akinek jobban fekszik az, ha változatosan szekesztett (=> kerrádiók tehát kizárva) műsorral kínálják meg, nem pedig a saját készletéből kell gazdálkodnia (rádióból sok számodra új zenére figyelhetsz fel). Ráadásul széles rétegek egyszerűen nem rendelkeznek cédégyűjteménnyel, az mp3-ról meg talán még csak nem is hallottak -- tessék már kicsit körülnézni a világban.
A cédé, mp3 amúgy is csak zenehallgatásra ok, van, akinek másra (is) van igénye.
Arra is kíváncsi lennék, ahogy valaki a munkahelyén szóló rádió + fejhallgatón hallgatott egyéb mellett még dolgozni is tud...
Azt hiszem, minél többféle rádióra lenne szükség, hogy mindenki megtalálhassa az igényeinek, kulturális, értelmi színvonalának megfelelő műsort.
Nomeg a rádió/tévé a szórakoztatás mellett arra is jó (lenne), hogy a hallgató betekintést kapjon a sajátnánál esetlegesen igényesebb kultúrába; bizony van, akire ragad is valami. De ehhez arra van szükség, hogy a műsorok zöme ne az alsó 10%-nak szóljon.

GGG77 2007.04.05. 10:49:18

Kedves Euclio, tévedsz. A jelenlegi rádiók nem a 10%-nak szólnak, hanem éppenséggel a 90-nek.
A probléma az, hogy a mradék 10 nem képvisel elegendő vásárlóerőt ahhoz, hogy eltartson, még ilyen vagy olyan rádiócsatornákat. Budapesten vagy Magyarországon pl nem élne meg egy olyan kereskedelmi rádió, amely csak klasszikus zenét, vagy klasszikus jazzt játszik.
Már a nemrég indult Jazzyt is nagyon kockázatosnak tartják sokan (nekem spec a kedvenc adóm), pedig könnyed, abszolút fogyasztható jazzy-house/smooth jazz szól rajta.

borovi 2007.04.05. 12:05:09

Nem értem, mit problémáztok annyit. Aki Bocskor-fan, hallgasson Bocskort. Aki meg nem komálja, az ne hallgasson Bocskort. Az hallgasson mást. Ennyi az egész. De ahogy itt végigfutottam a hozzászólásokat, már megint, a szokásos módon, világnézetek küzdenek egymással: Bocskor vagy nem Bocskor!!!- üvölthetné Stól Buci. Hát ne má! Ennyire azért nem tényező a rádiós reggeli műsorvezető.

Euclio 2007.04.05. 16:01:59

Kedves GGG77!
Nem biztos, hogy én tévedek; a rádió/tévéműsorok, sőt újságok zöme sztem. az alsó 10% igényeihez/képességeihez igazodik, az más kérdés, hogy még az alsó 10% fölött is van egy olyan réteg, amelyik elviseli ezeket (itt írták, hogy a bocsi bumcsiját kb. 20% hallgatja).
Amúgy miért gondolod, hogy csak kereskedelmi rádió létezhet? Épp ez a törvényhozó-médiatörvény-ORTT szentháromságnak az egyik legnagyobb képmutatása: kereskedelmi frekvenciaként értékesítenek (koncesszálnak) olyan frekvenciákat, amelyekről mindenki tudja, hogy nem lehet kereskedelmiként pénzt termelni velük. Apropó, tudsz olyan nem országos kereskedelmi csatornáról, amelyik nem veszteséget termel? Én 6 évvel ezelőttig követtem a dolgokat, akkor nem volt ilyen.
Amúgy csak zenét (ami lehet akár komoly, akár jazz, de tőlem akár magyarnóta is (hú, de utálom, de miért ne, biztos sokan hallgatnák)) sugárzó csatornát minimális büdzséből lehetne üzemeltetni, de azt meg nem engedi az ORTT, be kell hazudni a pályázatban mindeféle közszolgálati műsort, híreket, miegymást, ami rögtön megdrágítja a dolgot, mert ezeket aztán legalább látszatra meg is kell valósítani. Nem is szokták másképp legtöbbször, csak látszatra, de ahhoz is hely, technika, ember, stb. kell, az meg mind sokba kerül.

Szaros gerle / Lighting Enchanted Multiple Shots · http://gerlefeszek.blog.hu/ 2007.04.05. 16:56:49

"gratulálok annak aki van akkora fasz, hogy nem tetszik neki valami, ezért bírságolnak és annak is aki hőbörög rájuk.

egyszerűen nem kell hallgatni, van más adó, van cd, van amit akartok. miért van az, hogyha én tudom valamiről, hogy nem tetszik, akkor nem nézem és nem hisztizek rajta egy blogban hogy milyen szar"


Akkor a mein kampf miért van betiltva? akit nem érdekel az ne olvassa el!
érdekes lenne tudni hogy akkor mekkora lenne a büntetés ha a "kínai" szócskát "zsidó"-ra cserélik, továbbá gratulálik annak akik ilyen szinten képesek ignorálni a szar műsorokat és a bunkó rasszista műsorvezetőket, és ha odaszarnék az ajtód elémi lenne? nem kell megszagolni és akkor oké?

gabo54 2007.04.05. 17:37:26

Szaros gerle!Ne aggódj barátom, a zsidózás is biztos eljő, mert a Slágernek van elég pénze a bírságra.

Loglift 2007.04.05. 22:46:19

gerle!
Te teljesen komolyan gondoltad amit írtál?
Ha számodra egy ker. rádió reggeli szórakoztató műsorában elhangzó "Írtsuk ki a kínaiakat Edina híreíből" mondat a Mein Kampf-al akármilyen szinten is összehasonlítható, és ebből következtetéseket próbálsz meg levonni, akkor azt hiszem neked komoly problémáid lehetnek.
Talán nem lenne haszontalan ha tájékozódnál arról amiről véleményt írsz.
Így igazából magadról állítasz ki bizonyítványt.

EasyFriend 2007.04.05. 23:17:31

Minden forintra, amit Bochkor miatt a Sláger az ORTT-nek kifizet, jut szerintem minimum kettő, reklámbevétel-növekedés formájában. Minél nagyobb seggfej valaki, annál többen nézik-olvassák-hallgatják, hogy tényleg akkora seggfej-e, vagy csak túloznak. Tanulság: seggfejnek lenni jó, érdemes és kifizetődő.

Szaros gerle / Lighting Enchanted Multiple Shots · http://gerlefeszek.blog.hu/ 2007.04.07. 06:15:01

loglift csak képzeld már el mi lenne ha azt mondta volna hogy a zsidókat írtsuk ki?
a mazsihisz itt sírna hogy mekkora nagy betyár rasszizmus van meg négyszáz halott van minden héten.

annak a nememlékszemkinek a struccpéldájra pedig a mein kapf tökéletes analógia, ha nem érdekel ne olvasd/hallgasd/nézd mondta ő

én azt mondom szopjon le, bocskortalpék meg emberkedjenek kínában

Primavera 2007.04.10. 16:36:02

JÓ NAGY SUTTYÓK VAGYTOK!!!
Tisztelet a kevés kivételnek.
süti beállítások módosítása