Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Kölyköd voltam

Tokio Hotel hétvége

2007. március 27. 13:17 sixx 72 komment

Olyan hírt hozott a posta, hogy menten elfejtettem tőle tegnap esti rémálmomat, pedig abban Anettka takarított zongorát egy szál pinában, miközben Farkasházy olvasott fel Tőkés László beszédeket, szóval volt mihez felnőni az elektronikus postásnak, de sikerült neki: Tokio Hotel hétvége lesz ugyanis a VIVA-n.

Szeretnének bepillantani Bill gondolataiba? (Isten ments!) És megtudni, hogy mit gondol a rajongóiról? (Megdugná az összes gruppit) Két napot szentel az egyetlen magyar zenetévé ennek a bandának, akiket egy menedzser úgy fogdosott össze az utcáról. Két napon át sikoltozhat majd a magyar tinihad is a meghatározhatatlan nemű, énekesnek titulált lény vonaglása láttán, és hallgathatja meg sorban az olyan nagy slágereket, mint a Zimmer 483.

Ehhez túl sokat nem kell asszem hozzátenni, a népbutításban az amerikai fiúzenekarok szintjénél is lejjebb, tehát valahol Bunyós Pityu művészi színvonalán (ha van ilyen egyáltalán, de lehet, hogy oxymoron) legelésző csapat és rajongói egymásra találhatnak március 31-én és április 1-én, isten óvja a hazát az ilyen zenén felnövő generációtól. Okulásul pedig tessék csak megnézni egy videót, amin a Tokio Hotel-nemzedék egy-két példánya látható.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kanbatu 2007.03.27. 13:24:37

Az hagyján, fel is lépnek nálunk, mint a Rolling Stones. Csak azon gondolkodhat el az ember, hogy miért nem merték nagyobb helyre szervezni, minz a Syma Csarnok.

cozumel 2007.03.27. 13:25:37

Nem merem beinditani a klippet, mert itt vannak mellettem a gyerekeim. Veletlenul megallnanak a novesben...

Halvány Görény 2007.03.27. 13:30:33

ordenáré leszek. sixx, ne legyél már indexes!
ott szokás az, hogy valamit alázunk, meg felülről lefele tekintünk rá, közben meg címlap és hír és minden.
ha te magad is szarnak, érdektelennek tartod ezt, akkor minek kell írni róla?
(a legtöbb közutálatnak örvendő entitás kb. fele részben a fikázások miatt lesz hír és marad így továbbra is előtérben.)

homár molla 2007.03.27. 13:38:44

megint azon mélázok: mi bajuk a németeknek, de most komolyan?

sixx · http://comment.blog.hu 2007.03.27. 13:38:54

azért, mert ez a fasz viva tévé ilyenekkel bombázza a népet, mözben lehetne rajta Motörhead hétvége, vagy akár live can from lemmy, és akkor sokkal faszább és okosabb gyerekek nőnének fel(ovasd el a quart blogon a metallisták szellemi fölényéről szóló írást), továbbá azért, mert a viva küldött sajtóközleményt és kért minket rá. hát megírtuk.

sixx · http://comment.blog.hu 2007.03.27. 13:39:27

live cam from lemmy's - ezt akartam írni, bocsesz.

Megmondtam má nemértő? 2007.03.27. 13:46:17

Ezek az üvöltő dervisek hogy' kerülnek a Hősök terére?
És miért nincsenek iskolában?

Halvány Görény 2007.03.27. 13:49:19

a can-es cím sem rossz, vagy már nem iszik? :)
szóval nem értesz vele egyet, nem szereted, de azért reklámozod. megalkuvó!

szabóZ · http://comment.blog.hu 2007.03.27. 13:50:17

A negativ hir is hir... a halalrol meg a haborurol akkor nem irunk, mert zavar minket hiogy ilyen is van a vilagban? Ja, es nem voltal ordenare.

Paranoid Android 2007.03.27. 13:53:15

Ez kiábrándító!

Miért nem lehet inkább egy jó kis Pa-Dö-Dő hétvégét szervezni?

Ááá, amatőrök, nem értenek ezek a zenéhez...

kcu 2007.03.27. 13:56:23

most akkor ez 2 fiú-2 lány, vagy mi a lőcs?

Halvány Görény 2007.03.27. 14:02:02

nagyon félreértés, nem a negatívumról van szó önmagában, arra igenis fel kell hívni a figyelmet. nem arról van szó, hogy valami jó vagy rossz, merre billen a mérleg, hanem arról van szó, mikor olyasmi kerül bele amitől meg sem mozdul, súlytalan, és annak is kéne maradnia, csak hát kicsit átalakult a világ, normális menetrend az volt, hogy történik egy esemény, van neki hírértéke és emiatt kerülhet fel/be hírként a bárhová. most meg az van egyre gyakrabban, hogy történik egy esemény, valami miatt fel/bekerül bárhová és ettől lesz aztán hírértéke. a másik szempont meg, hogy utóbbi esetre nyilván van sok példa, kiszeltünde naptára, győzike övsömöre, stb... a napilapokban, jelentéktelen eseményt túloznak el. a másik oldala ennek ami pl. az indexen is gyakran előfordul, hogy a jelentéktelen esemény eltúlzását .... hát nagyon jóindulatú szó az, hogy kifigurázzák, inkább leszólják, valamilyen mérce szerint lenézik és úgy írják meg ugyanazt a hírt. mindkettő ugyanúgy reflektorfényben tartja az egyébként arra nem érdemes eseményt, csak ez utóbbit még valahol képmutatásnak is érzem.


-lyla- 2007.03.27. 14:02:09

semmivel sem rosszabbak a magyar átlagnál...
mint ahogy a videón látható magyar kölkök sem...
az átlagok emelése a ti dolgotok is lenne...

scolar 2007.03.27. 14:07:01

"akiket egy menedzser úgy fogdosott össze az utcáról"
ezt kivéve maximálisan egyetértek a cikkíróval, viszont láttam egyszer a youtube-on egy home video-t egy korai koncertjükről, a hírnév előtt is zenekar voltak és meglepően biztos hangszertudással (a fiatal kor ellenére)

Gestas 2007.03.27. 14:14:26

Pár hónapja volt,ugyanez a subba-n,hasonló felvezetésell.Lett is rögtön vagy 800 hozzászólás.Kíváncsi vagyok itt,hol állunk meg?

str 2007.03.27. 14:34:42

"továbbá azért, mert a viva küldött sajtóközleményt és kért minket rá. hát megírtuk."

szomorú ez bazmeg.

:)

maybach 2007.03.27. 14:36:42

Nemtom mi a baj. Ezek a lányok már most ismerik azt az egy-két mondatot, amivel egy foci meccsen vagy egy nemzeti ünnepen elboldogulhatnak.

dts 2007.03.27. 14:45:07

Amikor a 60-as években a Beatles-re őrjöngött a tinihad, akkor ők voltak a jövőnek azok a zálogai, akit nem akart az egyel nagyobb nemzedék kiváltani a zaciból. A 70-es években a hippik, a 80-as években a Depecheisták meg a Cureisták, a 90-es években a Kispáltól szállt el az agya a szülőknek, most meg a Tokyo Hotel. Így megy ez a populáris - vagy populárissá tett - műfajokban...

RobinGood 2007.03.27. 14:50:39

Ez most négy fiúcska vagy két lány meg két fiú?
Ez döbbenetes.

kitsilatzi · http://leggitar.blog.hu/ 2007.03.27. 15:03:31

Na nekem ezért nincs Vivám, és ezért nem tudom még mindig hogy milyen zene ez Tokio Hotel, és boldog is vagyok

Vörös Szonja, a tetovált lány 2007.03.27. 15:07:27

naja, csak Beatlestől kezdve a DM-ig azok tudnak zenélni.
ennek a hermafrodita csoportosulásnak nem adok egy-két évnél többet. Mondjuk, ne szóljak, összvissz egy számukat láttam a viván, és miután megolvastam, kik is ezek (nehogy legközelebb beleszaladjak), s még a tévét is lekapcsoltam.

Majd szóljatok ha pl. Rob Zombie hétvége lesz a viván, akkor meg depláne, ha ide is tolja az arczát a távoli Ámerikából :)

De már lassan bármelyik rock megteszi, ami nem Tankcsapda :)

Az "üvöltő dervisek" kifejezés nagyon ott van :)

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2007.03.27. 15:07:37

H. G.: Sztem ez a „hír”-áradat annak köszönhető, hogy iszonyatosan felgyorsult a világ. Hidd el, ha nem naponta 12-szer kéne valami aktuálisat szétkürtölni, akkor valószínűlag fontosabb-értékesebb-stb. információk látnának napvilágot, mint Győzike övsömöre.

2007.03.27. 15:12:39

Én mégis inkább a "Live cam from Lemmy's" hétvégére szavaznék, ott lenne ám bulizás, dögös macák, rákkendroll!... Sixx, küldjetek már egy sajtóközleményt a Vivának, hogy az Index és a Comment:com olvasói inkább azt szeretnének! Hátha lesz! :-)

silkgoat (törölt) 2007.03.27. 15:13:54

Azért van a rockzenének egy minimuma, amit ezek a bandák nem nagyon érnek el. Márha lehet őket a rock kategóriájába sorolni. És amúgy meg nézzük csak meg a RockSuli című filmet. Ott fiatalabbak mégis tudnak valamit. Na jó, nekik van Jack Black-ük, ezeknek meg csak managerük.
Egyébbként észrevettétek, hogy ma már mindennel a 10-12 éveseket célozzák meg? Zene, pia, cigi, sex! Aztán meg csodálkozunk, hogy 15 éves lányok is ilyeneket hallgatnak. Pedig nekik már Lemmy bácsi félmeztelen plakátjaival kellene ébredniük az ágyuk felett. Akkor tuti egészséges sexualitásuk lesz. De ezekkel a nemtelen izékkel (hogy is mondják ezt szépen külföldiül?). Pffff...

sarasvati / sütifej (törölt) 2007.03.27. 15:14:03

miezkiez? erre kell felébredni délutáni szunyából????
Lemmy apó jöhetne, igen és még sok-sok mindenki más.
Viván most volt J.L. hétvége vagy mi.
Na azt se néztem. És most ezek???
EGy tisztességes rock műsor nincs egyetlen csatornán se....
Kkkkkkááááávvvvvéééééééét!!!!!!!!!!

Cartman 2007.03.27. 15:14:31

dts: az általad említett zenekarok azóta is itt vannak, ez a Tokyo izé két év múlva sehol sem lesz. Emlékszik még valaki a Bros-ra?

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2007.03.27. 15:15:19

oké hogy régen is voltak "bűnös zenekarok". de sose üldöztem el kaszával a kántort a zongora mellől és hasonlók.

annak idején nem az volt a zenekarokba hogy a rajongóik kaméleon módjára hasonuljanak, hanem hogy szeressék a zenéjüket, vedd meg a lemezüket.

ma nem ez van!
ma az a jó ha rózsaszín elefántot tetoválsz a jobb hónaljadra. akkor az már divatirányzat, és 1000-rek teszik ugyanezt.
ezzel se lenne baj, csak ne torzak legyenek már a zenekarok világképei! bazdmeg egy zenekar életre neveljen. és ne deviáns pöcsként viselkedjen!

ebben ugyanúgy hibásak a szülők is, az iskola, a társadalom. de ez megint más. most zenekarfikázás van.

silkgoat (törölt) 2007.03.27. 15:15:43

Ja amúgy a Viva meg egy nagy rakás...méghogy zenetévé...zenei izlésromboló tv talán. Jó lenne ha a hat és tíz év közötti korosztálynál is tovább tekintenének.

Zakkk 2007.03.27. 15:26:56

Ne legyetek naívak: a viva azért nem játszik Motorhead-et, mert a célközönségét nem is érdekelné. Egyébként meg zeneileg nem olyan rossz a Tokio Hotel, mint ahogy kinéznek, és a magyar átlag szoftrock zenekarokat simán túlszárnyalják. Sokkal érdekesebb, hogy sehol máshol Európában nem szeretik őket ilyen mániákusan, az mtv nem is játssza a dalaikat. Hol rontottuk el? :)

bloodhound v2.0 2007.03.27. 15:29:24

Ízlésrendőrséget ide végre! Kultúrterrort, szonettekbe csomagolt gumilövedéket, magyar nemzeti hip-hop-ot, stb.

Ezek a libák még önmagukat sem fogják tudni eltartani, mi lesz akkor az én nyugdíjammal?! Deviáns kis faszpörgettyűk... Borzasztó ez a kis videó, kellene mellé egy tizennyolcas karika!

marisell2 2007.03.27. 15:39:48

Most mér'az én gyerekem is ott volt abban a csarnokban, gondoltam, ha akar menjen csak, jelenleg egy TH poster nincs a falon(pedig volt vagy 50)a gyerek Belgát és Kispált hallgat.kinövik.egész biztos bele sem fog nézni a vivába a 7végén.

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2007.03.27. 15:45:53

Azért a Beatlest, Depeche-t, Cure-t idehozni szerintem elég erős. Azoknak (kiv. Beatles) VAN mondanivalójuk és (ez már mindegyikre vonatkozik), igazi zenészek voltak.

Kurvára utálom, amikor egy ilyen értéktelen, nulla izét besorolnak Cure-ok, meg Depeche-ek, meg Nirvanák mellé, holott ég és föld.

Hála a világ elgennyesedésének (kéretik ideképzelni minimum 15 közhelyet a felgyorsuló világról, az érzéketlenségről, a pénz hatalmáról, etc. , etc.) ez a tokijóhotel egész más. Csinált, mű, hiteltelen, nincs mondanivalója absolument. Szóval hagyjuk már ezt a "jaj, ez régen is így volt"-ot, mert még véletlenül sem.

dts 2007.03.27. 15:46:05

A Beatles lemezeit annakidején konkrétan bezúzták néha, az egyház kiátkozta, és ők voltak az elsők, akiknek a koncertjeiről targoncával raklapon hordták ki az ájult tiniket. Arról is azt írták anno, hogy fujj, meg sátáni, mer' a csecsemők szívritmusával egyezik a zenéjük ritmusa.

Igen, persze, a mai napig zenetörténelem, és fennmaradtak.
Pont ezér' nem kell fosni, mer' ami nem ilyen, az eltűnik a süllyesztőben, a gyerek meg felnő, és tök ciki lesz neki visszanézni magát.

Megjegyzem, gombafejet is elég kevesen hordanak manapság, mer' az is ciki, pedig ugye, a Beatles.

Ez ugyanaz a hülyeség, mint az én időmben a Depeche-rocker szembenállás-köpködés a középsuliban, csak akkor még nem volt minden második kézben videokamera, hogy föl is vegye az anyázást,meg net, ahol meg lehet mutatni. Most meg van mindkettő, de ezen túl nincs különbség...

-lyla- 2007.03.27. 15:52:41

akik nem adnának "ezeknek" 1-2 évnél többet:

az együttes több mint 5 éve alakult, az ikrek meg majd 10 éve zenélnek és szeptember 1-én töltik a 18-at...



bloodhound v2.0 2007.03.27. 15:56:05

nahát, az 5 év aztán rohadt sok, főleg ha belegondolok, hogy egynémely IGAZI előadó/együttes hány évtizeden keresztül volt képes fennmaradni, és maradandóval megajándékozni embertársait

bloodhound v2.0 2007.03.27. 15:58:26

mondjuk érdekelne, hogy nyolcévesen mekkora dolgokat vittek véghez, ui. nem tűnnek egy kiköpött Mozartnak a srácok. Az, hogy valaki zeneiskolába jár, vagy olyan helyre, ahol zeneoktatás is van, az nem azt jelenti, hogy az illető tud is bármit a dologról

a.c.a.b.er 2007.03.27. 16:10:01

ki kell írtani az összes mocsok emóst!!és miért van az egyikken Exploited poló??he??

Dallas 2007.03.27. 16:16:14

A TH sajnos nem olyan szar, mint ahogy lefestitek.. Zeneileg verik a magyar szarokat, attól még hogy szarok. Ez van. Nem véletlenül kapták fel őket. Meg divatot is csináltak. Az más kérdés, h sajnos. Bár én egy szót se szólok, mert óriás Cure-s voltam, nem is tudtam menni 50 métert igazoltatás nélkül. Így megértőnek kell lennem.. Azt érzem, itt sokan elfelejtik, h 16 évesen hogy néztek ki, ma valszeg szétröhögnénk magunkat rajta.. Szóval ne törjünk pálcát..
Illetve úgy érzem a zeneipar hanyatlásban van, nagyon kevés jó zenét hallok manapság, h Ford Fairlane.t idézzem, Cliff Richard forog a sírjában, pedig még meg sem halt a fószer..

[imi] · http://twitter.com/forgoimi 2007.03.27. 16:56:51

"továbbá azért, mert a viva küldött sajtóközleményt és kért minket rá. hát megírtuk."

na ettől lett szánalmas az írás. amúgy jó volt.

egyébként meg nagy valószínűséggel még egy belgyógyász sem tudná megmondani, hogy ezek milyen neműek.

cozumel 2007.03.27. 17:00:22

Uhh....remeljuk felnonek, es jot rohognek majd 10 evvel korabbi onmagukon. Adjunk mar nekik egy eselyt, hiszen tinik.

Am nem ertek egyet HG-nyel, szerintem igenis erdekes jelenseg ez, amirol erdemes irni, beszelni.
Nem az egyuttesre gondolok, hiszen az nem uj jelenseg, hogy zeneileg nulla emberek zenelnek.
Inkabb a rajongoi magatartasra kellene felfigyelni. OK, a rajongo eleve egy erdekes allatfaj:-), de ezek a kobanya legalparibb kocsmajaban is kalapemelest erdemlo bekiabalasok....ezen mar elfiloztam.

the Zen experience 2007.03.27. 17:04:01

Azé, ha belegondoltok, van egy kis darwini svungja ennek metroszexuális ráknépségnek (vagy emo, vagy mi a fütty). Lehet, hogy "faszpörgettyűk" (sic!), de azé meglett mater et pater familiasoknak legalább attól nem kell tartaniuk, hogy megesnek édeppici lányaik ezektől a homokgödröktől és dicső követőiktől ....

sixx · http://comment.blog.hu 2007.03.27. 17:28:41

imi: tessen kifejteni, mitől szánalmas? talán ezzel reklámot csináltam a vivának? mer' egyébként jó, azt írtad.

szomoruszamuraj 2007.03.27. 17:46:30

Mondjuk az a cikk a metálos-intellektüelekről jó volt. Csak szerintem az a helyzet, hogy nem attól lesz értelmes a gyerek, hogy metál zenét hallgat, hanem csak az értelmesebbje képes megérteni a szövegek tartalmát, és feldolgozni azt.(itt nem azt akarom mondani, hogy minden rock/metal/alter, stb...szöveg mély tartalmú és elgondolkodtató, csupán azt, hogy jóval több van belőle, mint a disco-s "érezdd a ritmust" típusú okosságok).

Namost ezt biztos kurvasokan félreértik majd.:)

kifli 2007.03.27. 18:04:12

Silkgoat: Éljen Jack Black!!!!:):):):)
Aki emo-s menjen pszichiáterhez.

sixx · http://comment.blog.hu 2007.03.27. 18:15:36

szamu: dehogynem, aki a Manowartól nem lesz okosabb, az festi magát.

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2007.03.27. 18:38:56

Egyetértek. Én mindig is mondtam...

De találtam egy mélyértelmű diszkószámot is:
(figyelem!erős szimbolizmus!)
"Érezd a ritmust,
Vedd át az ütemet!
Dübörög a hangfal,
Volt egy üzenet, (hogy)
Érezd a ritmust,
Vedd át az ütemet...stb."

cozumel 2007.03.27. 18:51:27

Jujj, de regen hallgattam Manowart! Megyek turkalni a cd-k kozt:-)

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2007.03.27. 18:58:50

hu basszus sixx
re conzumel, nekem is ez jött le a manóvárról.
asszem előások a winyó mélyéről egykettőt.
asszem a "today is a good day to die"-jal kezdek, az olyan jó gitárzúzós instrumentális

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2007.03.27. 19:15:10

jah közbe rájöttem hogy a szám csak akkor jó ha közvetlen utána a my spirit lives on is megvan, mert abba van a király gitározos rész

Bruti* 2007.03.27. 21:02:37

Nyilván hányinger ez a Tokio, de az Edda '95-ben milyen volt már? Azt is imádták a tinik, meg a Nyúkidszanddöblokot is a '80-as években és mégis felcseperedtek valahogy. Eh..majd kinövik..

Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2007.03.27. 21:41:45

Most akkor szeretném megkérdezni:
Ez a Tokio Hotel tényleg létezik?
Én eddig 0.000 mp...khm...hanganyagot sem hallottam tőlük, pedig gyakran hallgatok rádiót. Hol követem el a hibát?

Vader nagyúr 2007.03.27. 22:32:30

Yooha, a hiba nem benned van, még én sem hallotam Tokio Hotelt - mellesleg nem is akarok. Mert ez az emo - brrrr...
De lehet, hogy csak mi vagyunk ilyen régimódi hapsik. Haladni kell(ene) a korral - de inkább mégsem.

Nyugi, skacok, ezek a gyerekek ugyanúgy csak önmagukat akarják kifejezni, mint a punkok, gruftik, stb. - el fog múlni.
De egyet azért ne felejtsünk el: az igazi zene, meg a hóbortos "öntudatomra ébredtem, vazze, és még valami zenefélét is nyomok" között azért van valami különbség. Vagy látta esetleg valaki a nézők között Pat Methenyt, Al Di Meolát, Michael Breckert, Tina Turnert, az ACDC-t...?

imi, a nemmegállapításban inkább urológushoz kell fordulni. Az beturkál, egyet se félj! :))

cartman, a bros egy fos volt, de a gimiben annyira rá voltam kattanva az egyik csajszira, aki hallgatta őket, hogy a kedvéért biz' Isten még meg is hallgattam volna őket. Ó, Laura...!!!

robiroboter · http://impanim.tumblr.com/ 2007.03.27. 22:41:08

Bolondok napja, hát az neked smafu?

mrgarris0n 2007.03.27. 23:12:44

az egyik brosos csávó azóta továbbfejlődött... belőle lett a mutáns főgonoszvámpír a Blade 2-ben.... :) (nemröhög!)

GGG77 2007.03.27. 23:54:03

"nahát, az 5 év aztán rohadt sok, főleg ha belegondolok, hogy egynémely IGAZI előadó/együttes hány évtizeden keresztül volt képes fennmaradni, és maradandóval megajándékozni embertársait"

És ezek között hány olyan van, akik inkább mennének el már nyugdíjba, mert 15-20 éve nem tettek le semmi újat az asztalra...

GGG77 2007.03.28. 00:00:00

Nos kb 3 hete hallottam először erről a zenekarról, amikor az emos srácokról is. Addig nem tudtam hogy létezik ez a banda, mint ahogy azt sem, hogy emosnak kell hívni ezt a sok 30 kilós, lenyalt hajú szerencsétlent. Akik amúgy tényleg jót röhögnek/sírnak majd magukon 10 év múlva.

Most pedig belehallgattam egy-két Tokio Hotel dalba, sztem semmivel se szarabb, mint egy átlagos középiskolai bulizenekar, úgyhogy...

GGG77 2007.03.28. 00:28:56

Ja, és még egy.
Ha nem is ilyen ruhákban, de kifutókon legalább 5 éve ilyen külsejű palik mutatják be cuccokat a Levistől kezdve a Valentinoig. Akkor mit várunk? Az összes divatcég max 62 kilós, teljesen szőrtelen, hosszúhajú madárijesztőkön mutatja be a cuccokat, mit lehet várni ezek után...

Carnivora (törölt) 2007.03.28. 00:33:56

Ez a viva egy fos a cool tv-n legalább néha nyomnak Rammsteint, System of a Down-t, Children Of Bodom -ot , Dimmu Borgirt stb. normális muzsikát is.

Cartman (ex Cartman) 2007.03.28. 08:08:32

Valaki árulja már el, hogy hány fiút és hány lányt látunk a képen? Kettő fiúnak néz ki (többé-kevésbé), kettő meg lánynak. Többen kérdezték feljebb is, de válasz - ha jól olvastam - eddig még nem jött. Vagy nincs hivatalos verzió? :-)

2007.03.28. 11:10:39

Cartman, csakis a te kedvedért utánajártam a dolognak. Mind a 4 fiú: Bill, Tom, Georg és Gustav. A honlapjukon jártam, kicsit megzuhantam. légy hálás! :)))

cozumel 2007.03.28. 12:28:07

Ezt a levelet kaptam, th fann-tol. Gondoltam megosztom veletek az igazi rajongo lelkivilagat :D


"te kis rohadt ribanc ha valami nem tetszik a tokio hotelben akkor ne gyere ide
,ja és többen vannak th-sok mint ti fujjozok és a gyerekeid ne sülyegyenek
olyanra mint te"


A vicces az, hgy en sehol nem irtam, hogy a TH szar, pusztan azt, hogy ejnye de csunyan beszelnek ezek a rajongok... es ime.

maybach 2007.03.28. 12:47:08

cozumel!
Hehe. Mégis szaporodott a szókincsük, még ha leírni nem is tudják. A videón kevesebbel is beérték.

derelyegrádi szellem 2007.03.28. 12:50:57

Engem az érdekelne hol szállásolják el őket, mert 14 év alattiaknak nem adnak ki szobát szállodában.

Talán egy oviban?

sixx · http://comment.blog.hu 2007.03.28. 13:16:24

conz: kurvaélet, én meg hatemailre vágytam pont. na majd most:
KURVA SZAR EZ A FOS TOKIO HOTEL!!!
remélem figyelt rá valaki.

marisell2 2007.03.28. 13:30:36

én figyeltem, és naggyon is SZAR!
mit csináljak?utáljalak?

derelyegrádi szellem 2007.03.28. 13:44:59

cozumel

Hát megnézem én is ládámat, hátha. Bár én talán ösztönösen óvatosan fogalmaztam. De a T.H. fanok körül - úgy tűnik - nem lehet elég óvatos az ember.

primula27 2007.03.28. 14:30:53

valaki fentebb írta, hogy ezt a stílust a mai világ "szülte", és tökéletesen igaza van. Minden kornak megvan a maga szülőborzasztó, tömegriasztó zenei, divat, smink stb. irányzata...
A világért sem emlegetném egy napon a Tokio Hotelt pl. a Depeche Mode-val, vagy más, a maga korában különcnek számító formációval, de tény, hogy anno a Depeche-t sem emlegették egy napon a Beatles-es fiúkkal, pedig a maga korában mind a kettő valami újat, eltérőt, megdöbbentőt, felháborítót alkotott. Lehet, hogy tíz-húsz év múlva azok, akik most a TH-t istenítik, egy hasonlóan formabontó formációtól herótot fognak kapni, mikor meghallják a gyerek hipermodern kütyüjén...
Az, hogy a két srác lánynak néz ki két dologra vezethető vissza: az egyik, hogy pofátlanul fiatalok,tehát még egy kis szőr sincs, ami jelezné, hogy ők biza fiúk, a másik, hogy a nemek -ha megfigyeltétek- egyre inkább uniformizálódnak..lassan nem lehet megkülönböztetni a pasikat a csajoktól.Vékonyak, vérszegények, kilóg mindenük, szőrtelenek..Szomorú, de ez van.
A múltkor láttam egy klippjüket a viván.Hát nem voltam elájulva: egyrészt mert nem kifejezetten az én stílusom ez az irányzat. Másrészt annyira idegenül hatott a német nyelv ilyen kontextben, hogy az nem is igaz (tény, hogy a Rammsteinnél pl. nem zavart :))
Pár év múlva ezek a kis nyikhajok sehol sem lesznek már, hanem konszolidálódott államporgárként a seggüket hízlalják majd valahol, vagy szétdrogozott aggyal siratják majd eltékozolt fiatalságukat...

neander · http://kalozblog.blog.hu 2007.03.28. 15:27:21

bazze mekkora fogsora van 0:20-nál..

Cartman (ex Cartman) 2007.03.28. 20:07:44

Jé!
Igazán hálás vagyok! :-) Bár inkább mégsem. Teljesen kiábrándítottál. Kettő kifejezetten tetszett közülük... :-)

2007.03.28. 20:30:06

oh, igazán nincs mit. az úttörő ahol tud...
süti beállítások módosítása