Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Kokó lesz a konzervatív Bolgár úr?

Lánchíd Rádió

2007. március 14. 12:00 barb 42 komment

Címlapon hozza a szerdai Magyar Nemzet, hogy március 15-én elindul Budapest első konzervatív rádiója, a Lánchíd az FM 100.3-on. A súlyozás nem véletlen, hiszen az ötödik oldalt is beterítő cikkből kiderül, az új adó a Magyar Nemzet szerkesztőségének is helyet adó épületből sugároz majd, tulajdonosi köre pedig megegyezik a konzervatív napilapéval és a Hír TV-ével. A Klub Rádió jobbos párjának ígérkező médium főszerkesztője, Belénessy Csaba szerint a csütörtökön 5.57 perckor  a Himnusszal induló és a nap 24 óráján keresztül friss hírekkel, aktuális témákkal jelentkező rádió a konzervatív értékrenden keresztül tükrözi majd a világ a főváros történéseit.

A Lánchíd erősen indít, máris ötven belsős munkatársa van, többen a Magyar Rádióból érkeztek, ahol Such György érkezése után „ellehetetlenítették a munkájukat”: a Napközben korábbi főszerkesztője, Jónás István, a Vasárnapi Újságból ismert Földvári Géza, a Kossuth Rádió Krónikájának korábbi szerkesztője, Varga Sándor, aki a Lánchídnál a hírigazgatói posztot tölti be. A félóránként jelentkező híradó hírolvasója a szintén a közrádiótól érkező Szilágyi Zoltán lesz, de műsort kap Kovács Kokó István is, aki a jelenkor hőseivel beszélget majd. A rádió zenei szerkesztője Jeszenky Zsolt lesz, aki Muzsikás helyett Jamiroquai-jal próbálja majd készülék elé ültetni a fiatal konzervatívokat. Belénessy szerint azonban a tervezett műsorokat az események felülírhatják, s e félmondatával feltehetően a közelgő márciusi sajnálatos eseményekre akart utalni.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2007.03.14. 12:05:06

Valaki rájöhetne hogy nem attól lesz egyensúly a médiában, ha egy szar műsornak /adónak megcsinálják az ellen(párt)oldali klónját.
Bolgár hallgathatatlan, ha ez annak lesz a párja, akkor még egy, amiről az üldözött majmok sebességével fogok elkapcsolni.
Na, jó, a klubon azért időnként vannak jó zenék, és magazin műsorok.
De azok meg tényleg pártsemlegesek.

SolidSnake 2007.03.14. 12:09:17

Nem az egyensúly a lényeges, hanem hogy a jó pártkatonáknak legyen tébés állásuk.

kgabesz · http://pussymagnet.blog.hu 2007.03.14. 12:09:46

annyira nem értem ám!
attól még hogy az utcán köveket dobálnak és gumilüvedékeket szedegetnek a seggükből a békések, szóval annak mi köze van ahhoz hogy egy stúdióban megnyomnak egy gombot és betolják a CD lejátszóba Jamiroquai lemezét? vagy csak nem látom az összefüggéseket? hm...

a_tom 2007.03.14. 12:24:56

Ha ez is hasonlóan rugalmasan kezeli a tényeket mint a HírTV meg a Magyar Nemzet akkor kihagyom. Egyébként meg ne 50% baloldali és 50% jobboldali média legyen az álom, hanem 100% semleges. Na jó azért pár százalék maradhat a demagógoknak de ami most van az katasztrófa, lassan már azt sem hiszem el amit saját magamtól kérdezek...

N.Zoli 2007.03.14. 12:33:44

Az Úr legyen írgalmas hozzánk!

A Színes bulvár szerint Csisztu és Hajdu Péter közös szórakoztató műsort terveznek, nem akarom!!!

maybach 2007.03.14. 12:35:38

Jónak tűnik. Jamiroquai télleg, és valóban konzervatív, gitár, ének. Ősi dolgok. Kokó meg beszélget. Ez is jó. Olyat már hallottam hogy csak ő beszélt nagy hozzáértéssel.
Nem kéne egyszerűen jó rádiót csinálni?

2007.03.14. 12:41:50

SolidSnake, talált, és süllyedt ;o)

Amúgy, aki normális (vagy megközelítőleg normális) hangnemben akar informatív adót hallgatni, annak én az info rádiót ajánlom. Nem mondom, van, amikor innen is elkapcsolok, de inkább csak azért, mert egy hosszabb autózás alatt szinte egybeérnek a hírblokkok, és a tököm tele a politikával, pláne, hogy négyszer meghallgassam ugyanazt az elemzést vagy riportot.
Meg azért, mert nincs rajta zene.
De, ettől még nem leszek Lánchíd fan, pláne, ha az MN-es, úgy nevezett színvonalat sikerül nekik hozniuk.
Ja, és Kokótól is hányok szegénytől, mióta mádia sztár lett a lelkem.

KKKKKK 2007.03.14. 12:42:25

De most Jamiroquai zenekar, mint a mariháuna egyik főpropagátora az így konzervatív-kompatibilis? Vagy elrettentő példa lesz, hogy meglásd ilyen zenét fogsz csinálni, ha füvezel?
Vagy a Jamiroquai-t az cikkíró találta ki?

És a Lánchíd rádióban az úgy lesz, hogy a Magyar Nemzetben jól megszokot nem létező munkatárs nevében írt cikkek mintájára itt a pártközlemények beszédszintetizátorral fognak majd lemenni?

szinkrobi · http://iszdb.hu 2007.03.14. 12:52:54

"konzervatív napilapéval"
Barb! Milyen napilap? Konzervatív?
Na ezzel jól leáraztad a konzervatív embereket...
Ha az a lap a "konzervatív" jelzőt kapta, akkor a tényleg normális jobboldali emberek milyenek?

Halvány Görény 2007.03.14. 12:53:40

ez mondjuk jogos, én nem akartam beírni (mingyár indul a vita :) )

Halvány Görény 2007.03.14. 12:56:01

egyébként, hogy mekkorát változott a világ, az imént jöttem ebédszünetből vissza, a szép idő örömére gondoltam elnyalok egy fagylajtot. a járda melletti padon két általános iskolás közeli tanulólány ücsörgött, szép kis ünneplőben márciustizenötödikei iskolai ünnepségről (gondolom) a kezükben meg egy-egy üveg sör. én fagyi, ők sör. egy "normális világban" ennek fordítva kellene lennie!

vasszűz 2007.03.14. 12:56:36

A lényeg, hogy legyen betelefonálós műsor.

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2007.03.14. 13:12:25

Az is konzervatív, akinek egész falat beborító poszter van a szobájában? Vagy az már neoprimitív inkább... Mindenesetre a letakart tévé jó irány.

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2007.03.14. 13:12:59

Úgy értem, pálmafás-tengerpartos. Mármint a poszter.

barb 2007.03.14. 13:22:33

monduku, a jamiroquai-t nem en talaltam ki, benne van a mn-es cikkben, sot jeszenszky iger red hot chili peppers, lanny kravitzet, sot the killerst is:)

kommentrobi, neked nyilvan igazad van, de ezt nem en mondom, hanem ok magukrol. a konzervativ lapok problematikajaval fordulj inkabb a w.blog-hoz. cikk itt pl: w.blog.hu/2007/01/12/kommentar

Akasha. 2007.03.14. 13:35:41

Ez egy 1napos rádiJó lesz. ;)

Veo 2007.03.14. 13:55:10

Jamiroquai rész a "csali", ügyes váltás a szingli-hordák után.... mintha kezdenének visszatalálni a 21. századba... de még hosszú az út:)

Veo 2007.03.14. 13:56:59

"szinglihordák" után Jamiroquai? csak nem kezdenek visszatérni a 21. századba? husszú még az út, de legalább megpróbálják:)

Gestas 2007.03.14. 13:58:50

Bezzeg akkor majd csak néztek,mikor Mikola konferálja fel a Dorfmeistert:)

maybach 2007.03.14. 14:06:37

Sztem Mikola persilt fog ajánlani.

tsabeeka · http://blog.tsabeeka.hu 2007.03.14. 14:10:22

Kokó mint rádiós, jézus :D Ez legalább olyan durva, mint Sváby tévésnek... :D

Gestas 2007.03.14. 14:25:10

Ja,és most következzen, István-Koko-Kovács az utosó magyar polihisztor!

gabo54 2007.03.14. 16:02:02

Kokó lesz a konzervatív Bolgár?Habár a klubrádió betelefonálós műsora tényleg tré, de Kokót akkor sem lehetnem Bolgárhoz hasonlítani,ha előbb gőzborotvával átfésülnék az IQ-ját.Amikor Nagy Jancsi először mérkőzött Chaconnal, megkérdezték az esélyekről.Azt mondta, ő amatőrben-micsoda differencia-verte Jancsit, őt megverte Chacon, akkor biztos az argentín nyer.Ilyet akor sem mondok honfitársamra, ha bizti a zakó.Hát ennyire búsmagyar nemzeti konzervatív és nagyon magyar Kokó.Aztán Nagy Jani úgy elverte Chacont-kétszer is- mint jég a határt.Ő ugyanis nem konzervatív nagyon nemzeti, nem kokizott, nem röhögte ki a menetekben ellenfelét, nem nyújtogatta a nyelvét, cak boxolt-kiválóan!Amikor Kokót egyetlen ütéssel lemézárolta a kis argentín, megsértődött, visszavonult, ahelyett, hogy mint minden sportember, kért volna egy visszavágót.Helyette azonban elment korteskedni Orbánnak.Mint tudjuk, a meccs vége u.a.lett, mint -mindkettőjüknek kétszer is-mint a ringben.Az infó-n profik dolgoznak, BBC-partnerség,és nem Magyar Nemzetesek, Belénesik, meg levitézlett boxolók.Semmi jót nem várok, hacsak azt nem, hogy nem kell az adókat folyton kapcsolgatnom.

2007.03.14. 16:08:02

Kokó valóban az egyik leginteligensebb bokszoló volt, ahogy szvsz jelenleg meg a legjobban bokszoló médiaizé is.
Sajnos, a leginteligensebb médiaizé, aki nélkül nem lehet meg műsor, már nem nagyon jön össze neki.
Nyilván a szoclib sajtó aljas aknamunkájának köszönhető, hogy egyszerűen nincs más húzónév a jobboldalon, mint ő, akivel egy új adót indítani lehet?

Gestas 2007.03.14. 16:16:11

Ez a Chacon szépen keresztbe vert mindenkinek.Ha ő nincs, Pistánk talán még mindig a kötelek között bóklászik és nem büntet minden létező média formátumban!

momo72 2007.03.14. 16:20:15

Hallottad már a rádiót?Nem?Akkor mire fikázod?Jamiroquai miért ne szólhatna egy rádióba te idióta?Holnap meg majd azt lehet olvasni,hogy a Koko füvezik,veri a feleségét,a gyerekeit,csak azért mert a ott lesz műsorvezető.Azonnal lejáratni mert egy véresszájú görény vagyok.

momo72 2007.03.14. 16:30:10

Hallotad már a rádiót?Akkor mire fikázod te idióta?Jamiroquai meg miért ne szólhatna a rádióba?Vagy lényeg cak a lejáratás.Honaptól majd azt lehet olvasni,hogy a Koko veri a feleségét,a gyerekeit mert ebben a rádóban lesz műsorvezető.Ez az igazi véresszájú komcsi magatartás.

Halvány Görény 2007.03.14. 16:37:01

tisztelettel kikérném a görények nevében.

claudette 2007.03.14. 17:20:00

momo72: Szerintem olvasgasd még azt a hozzászólást, amire ezt reagáltad. Talán magad is rájössz, milyen baromságokat írtál.

Nekem az ugrott most be erről a hírről, mikor Koko otthagyta Orbánékat, legalábbis az előtérből eltűnt. Mivel is indokolta? Azzal, hogy ő nem a jobboldal Kokója akar lenni, hanem az ország Kokója. Ha ezt nézem, nagyon nem jó irányba indult most. Egyébként meg tőlem csinál, amit akar, nekem mindegy. Bokszolónak jó volt, azóta sem tudok benne nekem tetszőt találni, innentől meg inkább nem érdekel.

FAQlyás Menyét 2007.03.14. 17:23:03

Lehet, hogy konzervatív lesz bizonyos értelemben (gondolom, célja a politikai elit - aminek része a MN és a HírTv által kiszolgált Fidesz MPP is - konzerválása), de ilyen főszerkesztővel - Belénessy - nehezen lenne nemzeti. Igaz, ezt nem is ígérték. Azért remélem, már holnaptól a neten is elérhető lesz, hallgatás után tiszta dolog véleményt mondani. (Valaki tudja a honlapcímét? Mert, ha nincs, elég szégyen.)

href.hu/x/2f93

Bár nem ismerem, lehet, hogy az alábbi interjú csak a kuruc.info vicce:

Telefoninterjú Rácz Kálmán volt munkásőr szakaszvezetővel
2006-12-30. 02:20:24

- Jó napot, Rácz Kálmán urat keresem.
- Rácz Kálmán vagyok kérem, hagyjuk az urazást, az urakkal mindig baj van.
- Nos, úgy tudom, hogy Ön ismerte Belénessy Csabát...
- Ó, Belénessy elvtárs, hát hogyne. Igazi jó bajtársunk volt, nagyon fájt neki a munkásőrség feloszlatása, de fontos őrhelyet kapott, be kellett épülnie az akkori politikai ellenzékbe, a néphatalom ellenségei közé.
- Mennyi idős lehetett akkoriban?
- Jaj, hát fiatal volt, lelkes, ragyogott a szeme, amikor azt mondta: ”Igenis... értettem... a dolgozó népet szolgálom!”.
- Mennyire érezte, hogy szívből van önök közt?
- Azt feltétlenül. Neki még gyakorlaton is ragyogott a bakancsa, sőt ha ő jelen volt, akkor az őrmesterünké is. Tudom, hogy később újságíró lett, de akkoriban igaz, ami igaz, nem nagyon lehetett kiigazodni a jelentésein, mert minden bekezdésbe négy öt Leninnel meg három-négy Szibériával többet beleszőtt, hát kérem, ahogy az ifjú szíve diktálta.
- Most főszerkesztőként négy papot távolított el a Vasárnapi Újságból.
- Na jó, hát ahogy hallom, az egyik klerikális volt, a másik meg tőkés. Egy ilyen kiforrott elvtársnak két ellensége van, a klerikális meg a tőkés.
- Most viszont egy állítólag jobboldali médiacég igazgatója lesz. Hogy fér ez össze a régi múlttal?
- Jól, kérem. Ez az ő mostani őrhelye.
- Vállalja a nyilvánosság előtt az interjúban elmondottakat?
- Hát persze kérem, a proletáriátusnak mindig szüksége van példaképekre.

Peischl Alfréd

Rubi 2007.03.14. 17:32:08

Hááát, Kokó mint riporter??? Szvsz nem valami nagy a szókincse. Nem riporternek való. Sportolónak viszont kíválló volt. Manapság csak a kapcsolat számít, nem az mihez van képesség, és tudás. Egyébként meg inkább semleges lenne a rádió, mert valahogy nekem is elegem van már a pártoskodásokból.

kriptoform 2007.03.14. 17:40:49

még az a szerencse, hogy pesten van tilos és cigány rádió. ha ezek ketten nem lennének, akkor nekem már csak a bartók muzsikáló délelőttje maradna.
amúgy meg valódi konzervatív rádió csak akkor lesz sztem, ha majd a kereskedelmi és hír televíziózás okozta médiazombulatból felébredve, a nemzeti konzervatív érzületű polgárok ráéreznek a közösségi rádiózásban rejlő mérhetetlen lehetőségekre, és alulról szerveződve, saját konzervatív értékrendjüket artikulálva hitet tesznek a haza és a nemzet haladásának/felemelkedésének szent ügyében egy rádióalapítás aktusa közepette.
a konzervatív a legtöbb esetben csak egy reakció az újra, a változásra.
lehet, hogy a lánchíd rádió egyszer majd konzervatív rádió lesz, de ahhoz előbb be kellene fejezni a polgárosodást. amíg nincsenek felelősen gondolkodó, a közösségi együttélés értékeit és normáit szem előtt tartó polgárok, és a közösséget a hatalomtól megvédő, a politikától független polgári közösségek és egyletek, és ezekben hétköznapi életüket önállóan irányító polgárok, addig erre nem sok esélyt látok.
a szocialista rádió nem léte ugyanerről szól. se polgárunk, se proletárunk.

borovi 2007.03.14. 18:09:34

Ez a Jeszenszky a Flipper Öcsi, nem? Hm. Tényleg tök polgári...

TaDaM 2007.03.14. 18:12:34

omfg.4 évig tanulom azt a filmművészeti egyetemen, hogy hogyan vesessek műsort tévében vagy akár rádióban, és akkor jön egy BÁRMIFÉLE tehetség nélküli, tapasztalatlan sportoló (ti. kokó) és előbb a tévében, majd a rádióban kap munkát.És amit csinál, az rossz.hogyisvanez.nem kokó hibája.
Az élet szar.

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2007.03.14. 18:28:23

TaDaM, színész szakon is így van. Pl. HujberFeri, KamarásIvcsi és még sorolhatnám. Ami a különbség, hogy ők sajnos el is végezték az említett egyetemet.

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2007.03.14. 18:48:18

Nyilván. Csak van egy olyan naiv elképzelésem a világról, hogy esetleg talán-talán kell némi icipici tehetség is a munkavégzéshez. (Bizonyos helyeken.) De bizonyára tévedek.

sarasvati / sütifej (törölt) 2007.03.14. 19:16:09

nem, ez a jeszenszky a külügyér fia a zsolti. az öcsi meg béla.

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2007.03.14. 20:34:13

svati: Pont most akartam írni, hogy EZ a Jeszenszky nem a mi Bélánk...:)

zenmesi 2007.03.14. 21:56:56

Sajnálattal látom, hogy aki veszi a fáradtságot és ide ír, az nagyjából mind előítéletekkel teli, szánalmas véleményt alkotott, úgy, hogy még nem is hallott egyetlen betűt sem az éterből...
Tényleg jobb, ha maradtok az aranyos, drága, bolgár úrnál....(tisztelet a kivételnek...!)

[] (törölt) 2007.03.14. 22:59:50

"Jamiroquai ;]. Az rendkívül konzervatív ;]. Kicsit cukrosbácsi fíling - "jertek beljebb gyermekeim, meglássátok, nem is olyan vaskalapos dolog ez a konzervatívizmus"."

meg a vegen a fuvet is legalizalni akarja majd a KDNP, es Jeszenszky lesz a magyar Space Cowboy =D

maybach 2007.03.15. 14:18:36

Ez jó. Sztem is inkább jeleljenek a rádióban. Forradalmian új lenne. Sok nézővel.

tapmancs 2007.03.15. 19:05:52

Nagyon durva a cím!
Akár még egészen jó ötlet is lehetne, pláne pártstratégiai szempontból, hogy legyen egy nyílt jobboldali hang is az éterben, de iszonyatosan nevetséges, hogy Kokó akar lenni a Megbeszéljük ellenpontja...

Hihetetlen dolog, hogy egy kivénhedt elgyepált bokszolót, aki nem tud beszélni (pláne helyesen nem), és buta mint a föld, összehasonlítják egy olyan tapasztalt, elismerten okos és nagyon jó beszélőkéjű emberrel mitn a Bolgár úr.
süti beállítások módosítása