Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Fokozódik a helyzet

Orbán Ibolya szelleme kísért

2007. március 12. 09:00 sixx 219 komment

Nincsenek különösebb illuzióink a soron következő nemzeti ünneppel kapcsolatban, de ha lennének, akkor a televíziók komor hangú riportjai és tényfeltáró szösszenetei azonnal visszarángatnak a valóság rögös talajára, mint tette ezt a tv2 tegnap este és ma reggel, a Naplóval és a Mokkával.

A heti hülye kérdések műsora (jobban állna-e a nagyobb mellbimbó Bódy Sylvinek?) először a készülődést mutogatta nekünk, a térkamerákat, és az azokat figyelő V. kerületi polgármestert, majd jöttek a rendőrség felszerelései, a fososabb radikálisok biztos nyeltek egy jó nagyot a műanyag védőöltözetbe bújtatott közeg láttán, és akkor még a szivacslövedékről nem is beszéltünk, ha ezzel tökön találnak valakit (szigorúan csak lábra, ugye), az felejtse el a hancúrt aznap estére, szóval tessék jól meggondolni a dolgot. Papp Gergely riporter rácsodálkozását a szuszpenzorra ("ez mi is egészen pontosan?") írjuk a jópofaság számlájára, hiszen mennyire vicces már, hogy kimondatja a Michelin baba-RoboCop házasság szerelemgyerekének tűnő rendőrrel, hogy "herevédő", hihih, nagyon jó, aszonta "here".

Ezt követte az a riport, amin nem tudtam, hogy sírjak vagy nevessek-e, hiszen egy Debil becenevű (beszédes név, ha már itt tartunk) csávó, akit csak az ország legrutinosabb tüntetőjének aposztrofáltak, és az októberi sajnálatos események alatt telefonon irányította a turulmadaras csapatmozgásokat a bakker vezényszó használatával, szóval ez a Debil nevű ember azt bírta mondani, hogy ő bizony visszalő, ha rálőnek, és Sztálingrád védőihez hasonlóan az utolsó töltényig kitart, mert hát őt ilyen kemény fából faragták, habár saját bevallása szerint már ő sem tudja, hogy van-e igazi magyar a hazában mostanra. Az igazán szörnyű az, hogy egy ilyen nyikhaj percember egy országos tévén főszereplővé válhat, miközben egy normális országban a büdös életben nem kerülhet képernyőre.

A Mokka ma reggel azzal kezdte, hogy Havas lányos zavarában Orbán Ibolyázott egyet, lehet freudi elszólás a dolog, mindegy, majd a vasárnapi Naplóra is rátett egy lapáttal azzal, hogy a Mazsihisz hivatalos közleményéből idézett, miszerint a zsidók, különösen az idősebbek, maradjanak otthon március 15-én, mert jobb a békesség, ugye, ne provokáljuk a provokálhatókat. Mindezt olyan körítéssel, hogy szigorúan nem-politikai indíttatású Goj motorosok egyesülete nevű agyrém vezetőjét faggatták előtte, majd Dobrev Klárát kérdezték arról, hogy mit jelent neki a saját zsidósága illetve magyarsága. A szerkesztési elveket nem ismerve azért csak megkérdezem félve: a tv2 egészen pontosan mit is szeretne látni 15-én?

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BiG_ 2007.03.12. 14:17:11

Wendriener_Aladár: kis felvilágosítás. A "gój" nem azt jelenti, hogy "nem zsidó". Ha csak ennyi lenne... A "gój" a zsidó hagyomány szerint "lélek nélküli állat", ezt jelenti a szó. Ezzel jelölték eredetileg azokat a lényeket, amiknek feláldozása az Úrnak nem tetsző, azaz nem lehetnek áldozati felajánlás tárgyai, mert az Úr útmutatása szerint nincs lelkük. De az aranyos kiválasztott nép ezzel a szóval jelöli azon embertársait is, kik - velük ellentétben - nem "kiválasztottak". Ugye, ezt a megkülönböztetést manapság rasszizmus néven illetnék, de ugye ilyet a kedves kiválasztott néppel kapcsolatban tilos mondani, mert mindjárt leantiszemitáznak. Mert nekik szabad lenézni/gyűlölni mindenki mást - természetesen büntetlenül.

Üdv! BiG

Wendriener_Aladár/Orángutánfutó kölcsönző 2007.03.12. 14:21:09

KEdves nehezen értelmező.. ezt mondtam,, nem származás kárdése... és attól, hogy valaki nem talpg nemzeti szinben hőbörög, hanem elmegy dolgozni, és a családjával foglalkozik, szerintem sokkal magyarabb, mint az aki kimegy sátorozni és hőbrögni. De ez az Ön dolga. Ha Ön attól magyar, hogy melldöngetve betűkaratézik, hát egye fene. Egyszer még talán emléktáblát is kap a háza falára: " tt élt egy Igazi magyar, aki jólmegaszonta a comment.com-on".

Wendriener_Aladár/Orángutánfutó kölcsönző 2007.03.12. 14:23:51

Na akkor ennyi erővel az anarchizmus: Káosz. zürzavar, rend nélküliség, Mára egyenlőség, senki nem felettese senkinek, senkinek nincs előjoga. Idővel finomulnak a dolgok.. A Svastika is hindu jelkép volt, teremtés, megújulás, csak egy hibbant festő megfordította, pusztítás káosz.. mégis svastikának nevezik.

freya 2007.03.12. 14:26:13

talmud-i idézetek:
Sanhedrin: 57.a :"a munkabérnek a learatása egy nemzsidónak zsidóval szemben tilos, egy zsidónak nemzsidóval szemben azonban meg van engedve." 58.b :"ha valaki egy izraelitát arcul üt az éppen olyan ,mintha az istenséget ütötte volna arcul."
nos mindenki eldöntheti h szereti e ezt az írást

tistedur 2007.03.12. 14:27:40

BIG!
a goj simán népet jelent..

GGG77 2007.03.12. 14:28:09

tistedur!
Igazad van, ciki, télleg V. Ferdinánd (1835-1848)...
Azonban 1848 esetében sztem a függetlenségen van a hangsúly.

Wendriener_Aladár/Orángutánfutó kölcsönző 2007.03.12. 14:28:15

Szeresd felebarátod mint tenmagad...
Lásd keresztes hadjárat, inkvizíció...
Lehet dönteni.
Semmi nem tökéletes.

Wendriener_Aladár/Orángutánfutó kölcsönző 2007.03.12. 14:29:46

Big! Tanulj!
gój (héber, „pogány”) (jiddis: gaj) sábesz gój (jiddis, „sábáti pogány”)

A nem zsidó egyén, az idegen. (Ma már jobbára pejoratív mellékzöngéje van.)

GGG77 2007.03.12. 14:31:44

BiG, tistedur!
Baromira nem érdekes ebben az esetben, hogy mit jelent/jelentett a goj szó. Ma a zsidók egy része hívja így a keresztényeket. Tehát a polón lévő felirat sima provokáció.

GGG77 2007.03.12. 14:33:33

freya!

Csak hogy tudd, a Mo.-on élő népcsoportok közül a zsidók körében a legkisebb a magukat vallásosnak nevezők aránya, és ez a szám náluk csökken a legerősebb mértékben.

tistedur 2007.03.12. 14:34:14

GGG!
szerintem nem nagyon volt akkoriban szó a függetlenségről még..:)

Wendriener_Aladár/Orángutánfutó kölcsönző 2007.03.12. 14:34:50

Már az emblémán is behalok.. Kerekes csodaszarvas, hátrafele nyilazó ősmagyarral... Ezek szerint a neomagyarok leszázalékolták a csodaszarvast? Vagy csak modernizálták? A z Embléma jelentése világos..Totál Okt. 23.. Balhézunk, menekülünk.. magunkra húzzuk a támadókat.. ősi magyar haditrükk.. csak nem jött be..
És ugyam a szegény elnyomott motoros segge alatt hogy lehet több milliós motor, ha el van nyomva, és éhezik, és a családjára nem jut pénz?

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2007.03.12. 14:39:35

Na, visszatérnek az őszi szép napok? Juhéjj. Ez 131 komment önmagáért beszél.

Rosszindulatú Vászka 2007.03.12. 14:40:30

Morr!

Sajna, csak a szalon-tuggyukmizés miatt.

Wendriener_Aladár/Orángutánfutó kölcsönző 2007.03.12. 14:47:51

Na ja.. Szabadság, Szerelem..
Úgy megszerelik, hogy az ember szabadsága is azzal teljen, hogy szétvágja az ideg...
Külön Gratula a kereskedelmi tévéknek, hogy öntögetik az olajat a tűzre... aztán majd átveszik a "korrekt és elfogulatlan" heretévé tudósítását... mindegy, csak vér follyon alapon.. ez kell...

táltos 2007.03.12. 14:51:36

szerinten csak a nomád magyarokra akar "hajazni" mondern motoros formában.
a goj-hoz csak annyit, hogy ez olyan mintha az egri csillagokban lennénk és a török mondaná, hogy gyaur.

Wendriener_Aladár/Orángutánfutó kölcsönző 2007.03.12. 14:53:29

Ja.. akkor vannak a Gój motorosok és a Gyaurmunkásemberek.. :D

Akasha. 2007.03.12. 14:53:56

Morrisal szia.
Átlagolsz. Maradjunk 100-ban, és akkor igazabb;)

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2007.03.12. 14:59:37

Szerintem az a leggagyibb az egészben, hogy a kurvasok tévébenmutogatástól olyanoknak is megjött a kedve harcászkodni, akik azért mondjuk most így konkrétan nem tervezték. (Pl. Szedlák Béla, ipari tanuló, megrögzött MTK-drukker). Nos, most ők is beindulnak, de ha megkérdezném, hogy mióta politizálnak, s hogy egyáltalán: mit tudnak a politikáról, lehet, hogy csak böffentenének egyet. Persze, tudjuk, Gyurcsány, takarodj, csak hát, nem tudom, ez olyan.... gagyi.
Mint a Lagzi Lajcsi.
Gumicsizmisztán.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.03.12. 15:00:35

Azt kéne megérteni,hogy a zsidózók nem tudják mit beszélnek mert ők külön fajról/rasszról beszélnek. Nakérem,a zsidó egy vallás. A náci orvosok próbáltak ezer féle bizonyítékot begyűjteni arra,hogy a zsidóknak más a testfelépítésük stb stb. De ez nyilvánvalóan egy baromság hiszen a katolikus/református emberek sem mások genetikailag. Van egy olyan dolog kishazánkban,hogy a gazdag embert vagy ügyeskedő embert azonnal lezsidózzák. Annyiszor használja az utca embere ezt a kifejezést,hogy általánossá vált a köznyelvben. Újabban igen nagy divat lett zászlót lengető emberek elött a zsidózni/cigányozni ami elég helytelen dolog tekintve az alig 60 éve történt eseményeket és azt,hogy EURÓPAI ország vagyunk. Vagy mifene? Én nem vagyok zsidó vallású de ismerek zsidókat de róluk sem mondaná meg 10-ből 9 ember a napi rutinjuk alapján,hogy milyen vallásúak... Az Árpád sávos zászló egy furcsa dolog mert még vannak olyan emberek akik láthatták a nyilas zászlót ami csak hasonlít rá de egész másképp néz ki. Én pontosan tudom,hogy még van félelem,főleg az idősebb korosztályban.
Személyesen volt"szerencsém" tapasztalni azt,hogy a tavalyi önkormányzati választások alkalmával idős sváb emberek azért nem kerültek a német kisebbségi választói címjegyzékbe mert féltek attól ,hogy ebből valami hátrányuk származik. Sokuk még emlékezett arra,hogy a világháború után is azt ígérték nekik nem lesz semmi bajuk ha németnek vallják magukat,pár hónapra rá pedig kitelepítették őket vagy valamelyik családtagjukat...

Rosszindulatú Vászka 2007.03.12. 15:01:32

Mér pont MTK? Mér nem Fradi?
Már bocsánat .-P

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2007.03.12. 15:06:17

bocs, vászka, a fradi már olyan elcsépelt lett ebben az összefüggésben...

Rosszindulatú Vászka 2007.03.12. 15:26:08

Jaj Drága! Ön nem futball rajongó.
Idézet a klubtörténetbôl:

"1905-ben megválasztották az MTK elnökének Brüll Alfrédot a felvilágosult európai mûveltségû tõkést, aki közekl 40 évig állt az egyesület élén. Szellemiségével az MTK és a sport iránti rajongásával, valamint anyagi lehetõségeivel nemzetközi hírûvé fejlesztette az egyesületet. A II. világháború alatt és az azt követõ években az aktuális politika követelményei miatt az egyesületnek számtalan nehézséggel kellett megkûzdnie, de szellemiségét mindvégig megõrizte."

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2007.03.12. 15:38:55

Már megbocsáss, az vagyok. Imádom a focit. Illetve a labdarúgást. Például tegnap örültem volna, ha a Milán nyer. De ez már off.

Rosszindulatú Vászka 2007.03.12. 15:43:13

Bocsánat. És elnézést. Magyar focit kellett volna írnom ugye, de az oximoron.

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2007.03.12. 15:45:45

Na, ez az... Régebben a bajnokikat néztem,de csak kabaré gyanánt. Igen, ez a "forró jég" esete...:)

Rosszindulatú Vászka 2007.03.12. 16:00:01

A foci nem köt le (kivéve,ha valami zsíros zavargás tör ki), de a boxot szeretem.

Vader nagyúr 2007.03.12. 16:08:37

Tudjátok, olvasom itt (meg máshol) ezt a sok áskálódást - bárcsak ezek a mókusok itt lennének az én kis kertemben! Akkor nem nekem kéne forgatni a földet...

Amúgy meg tesztelném a humorérzéketeket:

Márc. 16-án Petőfi bemegy a Pivaxba. Ott ül Vasvári.
- Sándor, egy Unicumot...?
- Jaj, Pali, dehogyis, látod, tegnap is mekkora balhé lett belőle...

Louuu 2007.03.12. 16:12:05

Nem az a kérdés, hogy lesz-e zavargás, hanem hogy Viktornak megéri-e. Ha igen, akkor az első kérdést egyúttal megválaszoltuk.

maybach 2007.03.12. 16:32:35

A történelem elég szubjektív tudomány. De hogy 150 év múlva a kukac se fogja tudni a mostani hősök neveit az 100. Debil, Satu stb. Hehe.

Megmondtam má nemértő? 2007.03.12. 16:35:03

Az tetszik a legjobban amikor a falka (könyörgöm nem copyright Sváby - ez a szó már létezett ugye?) azon a leleményes magyar nyelven "magyarozik", cikizik folyatosan, amely az anyanyelve a cikizni való magyar népnek - meg történetesen nekik maguknak is. A "magyar" a "bunkó" szinonímája bizonyos belvárosi körökben, és akár nagymagyar valaki akár nem, ezt joggal érzi méltánytalan hálátlanságnak. Kezdjük megszokni, de elfogadni soha nem tudjuk.
Ha viszont megjelenik néhány motoros srác GOJ néven (akiknek ráadásul nem lenne jó visszapofázni), merthogy egy népcsoport ezzel a szóval illeti őket akkor mindjárt leszakad az ég... Nem ők kérték ezt a nevet, csak büszkén viselik a bélyeget....Hja, hogy nemcsak motorozni, hanem ezzel egy kicsit provokálni is szeretnének? Ez már ne legyen az ő bűnűk.

Akasha. 2007.03.12. 16:40:17

Vader nagyúr 2007.03.12. 16:08:37
:D:D

Megmondtam má nemértő? 2007.03.12. 17:02:43

Egyébként a Mokkában kitört az őrület? Ki a faszt érdekli, hogy Dobrev Klárának mit jelent a zsidósága vagy a magyarsága? Érdemesebb, érdekesebb embert nem lehet erről faggatni? Másrészt úgy tudtuk eddig ő bolgár? Ez azt jelenti, a bolgársága nem jelent már neki semmit? És a jövő héten mi lesz a helyzet, miféle identitásáról mesél majd Klára?

gabo54 2007.03.12. 17:06:10

Az l848-as forradalomban valóban sokezer zsidó harcolt.De talán még lényegesebb, hogy a kiegyezés után rendkívül sok zsidó települt le hazánk területén, fellendítve a gazdaságot, kereskedelmet talán a legnevesebbek egyike volt Weiss Manfréd,aki hatalmas ipari komplexumot hozott létre csepelen.Az üzem akkoriban az egyik legkorszerűbb volt Európában, kiemelkedő szociális ellátással-pl.külön férfi és női zuhanyozó-ami akkoriban nagyon nagy szó volt.Lehet, hogy nem túl nagy dicsőség, de az I.V.H. alatt ez a cég gyártotta a legtöbb tüzérségi lőszert, így még több embert juttattak álláshoz.És ha már a ficinál is tartottunk, nem csak az MTK-t alpította zsidó, hemem a FTC-is/Sringer/ meg az újpestet is.Rzt figylmébe ajánlom a sok buta tudatlan állat nyilasfasiszta fradi-csőcseléknek, akik kikiabálták a segítő kezeket nyújtó Várszegit, és most ott vannak a méltó helyükön, a másodosztályban.Hja, ha valaki különbséget tesz zsidó és nem zsidó szponzor között...Egyébként sok más torna egyletet is alapítottak, lerakták a magyar sport alapjait.Akkoriban, a kezdetekkor,főként zsidó származású sportolók arattak világsikereket-pl.a legyőzhetetlen birkózó Weiss Richárd és tesvére.Persze később ez sem érdekelte a ma egyes körökben igen népszerű Horthy-rezsimet, mert pl.Petschauer Attila kardvilágbajnok.A sok, magyar hazának dicsőséget szerzett zsidó származású sportoló közül kiemelem pl.Tordasi/Schwarczenberger/Ildikót, a montreali olimpia tőrvívó bajnokát, aki ma is megálhetési gondokkal kűzd.Vajon őket-édesapja legendás edző-mi kényszeríthette a névváltoztatásra?Magyar Nobel-díjasok? "Csak" magyar származásúak, mindnyájukat elüldöztük, persze amikor Nobel-díjat kaptak, vertük a mellüket, hogy bezzeg mi miyen tehetséges nép vagyunk.Neumann János.akit 2000-ben világhírű tudósok kuratóriuma választott meg a világ legokosabb emberévé, Kertész Imréről is sokan csak akkor hallottak először, amikor irodalmi Nobel-díjat kapott.Kik bábáskodtak az atombomba előállításánál?Szinte kivétel nélkül Európából elüldözött zsidók.Talán nem kéne vissza menni a rómaiakhoz, meg hyogy Jézus a zsidók királya volt,de Spanyolországban tízezerszám kerültek az inkvizítorok karmai közé,csak azért, mert zsidók voltak.Persze a szent kereszt nevében.A kersztes lovagok válogatás nélkül gyilkolták a zsidókat, arabokat,mert mindketten Ábrahám gyermekei voltak.A keresztények sokezer éves kultúrákat romboltak le, ugyanannyival viszaforgatva az egyetemes kultúra fejlődését.P.O.a törökök százötven évig voltak itt, de hány olyan eset akadt,amikor a mecset előtt kivégzéssel fenyegették a magyar parasztot, ha nem tér át a muzulmán hitre?Meglehet még sokáig nem fürödtünk volna, ha -sok egyéb mellett- nem építenek fürdőket.Mindezeket röviden ajánlom a vadul zsidózó tudatlan állatok figyelmébe, meg talán azt, hogy a kezdetekhez olvassák el a híres ókori történetíró,Josephus Flavius A zsidók története c.könyvét,-ha egyáltalán tudnak olvasni, bár a zsidózáshoz ez nem feltétlenül szükséges.

Megmondtam má nemértő? 2007.03.12. 17:22:39

okostojás54 !

Köszönjük az olvasónaplót a híres zsidók történetéből, most már a helyedre mehetsz, bár félreértelmezted a feladatot.

Csak egy dolog az agymenésből: tényleg, és a csúnya fasiszta fradi most a jól megérdemelt helyén van mert nem kellett nekik Várszegi bácsi önzetlen segítsége? De azt elfelejtetted, hogy nem a pályán elért eredmény miatt vannak a II. osztályban (ezért tehát a "megérdemelt" nem kicsit sántít..) hanem adminisztrációs ok miatt. Az pedig nem foci. Hanem kinyírás. Belül ezt mindenki érzi.
Még te is. Mióta írod ezt, reggel kilenc?

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2007.03.12. 18:01:49

Azért annyiban megegyezhetünk, ha már ilyen gyerekesen teniszezünk a tényekkel, hogy nem a "gojokat" gázosították el tömegével 0-tól 100 éves korig. (Vannak, akik szerint ez demagógia, nyilván. Legyenek. Leszarom.)
Kicsit szerintem érthetőbb a zsidók érzékenysége, mint nem. És nem vagyok zsidó, de kurvára soha nem érdekelt, ki az , ki nem.

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2007.03.12. 18:04:35

Elolvasva a hozzászólásokat, most elmegyek a kedvenc kocsmámba hörpinteni egyet.

freya 2007.03.12. 18:40:42

Kedeves .morrisal: én nem tudom megérteni mért kell a holokausztból ekkora cécót csinálni.Hiszen ha a történelemben kicsit szétnézünk minden régi ország - földrész törénelmében volt ehhez hasonló esemény (amerika-japán csak h példát mondjak)mégse hallom h a japánok ily nagy felhajtást csinálnának.
a magyar foci meg rég halott...van más sport is s azoknak a sportolókank legalább érdemeik is vannak.

Wendriener_Aladár/Orángutánfutó kölcsönző 2007.03.12. 18:42:13

"Ha viszont megjelenik néhány motoros srác GOJ néven (akiknek ráadásul nem lenne jó visszapofázni), merthogy egy népcsoport ezzel a szóval illeti őket akkor mindjárt leszakad az ég... Nem ők kérték ezt a nevet, csak büszkén viselik a bélyeget....Hja, hogy nemcsak motorozni, hanem ezzel egy kicsit provokálni is szeretnének? Ez már ne legyen az ő bűnűk. "

Akkor kiajóistené ha nem az övék? Mi az, hogy nem jó velük kötekedni? Mert ha elküldöm a búsba, leszáll a többmillliós bringájáról és megüt? Akkor törvénybe ütköző cselekedetet követ el.Kinek a bűne az hogy provokálnak te agyilag hendikeppes? Az enyém? Na ne haragudjál, de inkább szelídíts vadgesztenyét! Az talán jobban megy. Már elnézést de ezt a dumát te sem veszed be, hogy mások miatt ők a provokátorok...
Idézném Ford Fairlane-t:
"Eszemfaszomegál..."

Wendriener_Aladár/Orángutánfutó kölcsönző 2007.03.12. 18:44:00

Freya! Naná! NHL! Hajrá Anaheim! És most menjünk el Nadine kedvenc kocsmájába, és igyuk le egymást, az kevésbé ártalmas, mint az emberi butaság! :) És legalább jó kedvünk lesz. :)

cozumel 2007.03.12. 18:45:43

Elolvasva a hozzaszolasokat, latom, hogy a kommentezok tobbsegenek nem sikerult egy kurva nagy levegot venni fel ev alatt.
Pedig ez nem lenne nagy teljesitmeny.

kifli 2007.03.12. 18:46:21

Azon azért csodálkozom, hogy eddig számomra soha nem látott nevek elkezdtek commenteket írogatni erre a támára, ami már jócskán elkanyarodott a comment.com rendeltetési helyéről. By the way kedves sixx,(és nem bántani akarlak csak megsértődtem pár napja, hiába nő vagyok), írtam egy poént a Heroes-al kapcsolatban, ami elé odaírtam, hogy esetleg spoiler, azt írtad nem akarsz rendőrködni, menjek egy másik helyre csetelni a Heroes-ról. Jogos volt, elnézést is kértem. És itt vissza is kanyarodnék a dologhoz, majd mindennap szoktam 1-2 mondatot írni ide a commentre, nem ismeretlen név vagyok, mégis rámszóltál egy poénomért, akkor a kedves feljebb irkáló irredenta hozzászólónak esetleg miért nem említed meg, hogy menjen egy politikai oldalra, vagy Tóth A. W-hez csevegni, mert bár nem hiszek Istenben, és tiszteletben tartom mások véleményét, álláspontját, mint zsidó ősökkel rendelkező(megölték őket), kezd idegelni az ezen témán való lovaglás. Leszarom, nem kéne, hogy téma legyen. Tehát monológom lényege, ha engem el tudtál küldeni más helyre csetelni Heroes ügyben, akkor légy oly kedves tedd meg ezt másokkal is, így lenne fair.

tistedur 2007.03.12. 18:47:24

freya!
én se tudom megérteni,hogy trianonból miért kell ekkora cécót csinálni..csak a te logikán alapján..

Wendriener_Aladár/Orángutánfutó kölcsönző 2007.03.12. 18:53:10

Vader nagyúr! Ön a humor sötét oldalán áll, de nagyon jó! :DDDDDDDDDD
Na meg mi a közös Petőfi Sándorban éd Vágó Istvánban:
-Mindkettőről neveztek el hidat...

freya 2007.03.12. 18:54:25

Kedves kifli! Tőled elnézést kérek h megsértettelek s igazad van ezt tényleg nem itt kéne megbeszélni.Itt az a téma h szar a tv2 és az összes többi se jobb.
Tistedur: Trianonnál a magyarságtól tudtommal elvettek még annak idején az Izraeli nép egy egész országot kapott.vagy ha nem jól tudom világosítsd fel az agyamat csak ne itt.mert ez nem az a hely..

Wendriener_Aladár/Orángutánfutó kölcsönző 2007.03.12. 18:59:19

Freya.. A Trianoni elvétel a tipikus magyar mentalitás kövtkeménye.. Ideállok, odaállok, ki is vagyok.. hubazze nekem is kell... aztán jól bebukjuk... Ez van.. Ez csak és kizárólag a magyarság bűne. Mátyás óta nem álltunk a sarkunkra.. Azóta a Magyar azt nézi hova nyaljon, hogy jó legyen, aztán mindig pofára esik... Ez az így járás tipikus esete... Mellesleg nem hiszem, hogy napjainkban értelmes és jó dolog lenne a határokat piszkálni... Ez van és kész..

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2007.03.12. 19:06:00

Freya, jóvan, jóvan, tényleg ugyanaz, igazad van. Hitler tulajdonképpen egy normális ember volt, a zsidóknak meg úgy kellett: miért nem olvastak több történelemkönyvet....

A butasággal nem nagyon tudok mit kezdeni.

tistedur 2007.03.12. 19:07:39

freya!
trianont mondjuk lengyelország felosztásaival,vagy törökország területi veszteségeivel lehet párhuzamba állítani..:)
hogy neked erről miért pont izrael jutott az eszedbe?!
de ez itt tényleg off..

Daverip 2007.03.12. 19:08:34

Nemmondom, kemény volt végigolvasni a hozzászólásokat(bár M.m.nemértőéről amiben zsidózott, lemaradtam, asszem szerencsémre).
Nekem nincsenek illuzióim 15-ével kapcsolatban, elég idióta van ahhoz Mo., hogy ezt az ünepet is elsz@rják. Ráadásul egyre több a nyagymagyar, ezt saját környezetemben tapasztalom sajnos(persze Debrecenben mit is várhat az ember). Egyébként nyugodtan kinyalhatja:
-az a szélsőjobbos aki azt mondja rám hogy nem vagyok magyar, mert nem kiabálom vele azt hogy monjonle
-az a bunkóbarom aki szidja a zsidókat meg a cigányokat meg a...kat mindenféléért, és meg is akarja magyarázni, de az egész egy nagy kalap sz@r
-az a konzervatív mélyenvallásos(ide bármelyik vallást be lehet helyettesíteni) emberke, aki szerint én kevesbbet érek mint ő, mert mást hiszek, vagy más értékrend szerint élek mint ő.
Az emberi létben a békés egymásmelletélés a fő érték, és ezt veszélyezteti minden uszítás, zsidózás, provokálás... Ezért akarnak sokan lelépni 15-én a kertbe, mert békét akarnak, és látni sem akarnak, egy lehetséges zavargást nemhogy résztvenni benne.
A kertévék mindíg sarkítanak és szenzációt-hajhásznak ez nem újdonság, csak ezzel már tele az emberek töke(az enyém is), szal a kertévék is kinyalhatják. Mint minden ez is a pénzről szól, pénzért mindenre hajlandóak, ergo a pénz monjonle!

cozumel 2007.03.12. 19:09:25

"Trianonnál a magyarságtól tudtommal elvettek még annak idején az Izraeli nép egy egész országot kapott"

Elotte ugyan kiirtottak 6 millat kozulok, de hat ki torodik itt a reszletekkel...

Szaros gerle / Lighting Enchanted Multiple Shots · http://gerlefeszek.blog.hu/ 2007.03.12. 19:10:00

mellesleg zsidóból többféle csoportosítás is létezik ( én a gonoszbüdösrasszistacsurkistanáciállat csak hozzáköpök valamit)

a vallásilag zsidó, belőlük kevés van mivel hiába divatos a kabbala, a valási törvényeket
kurva nehéz tartani velük az átlag nemnáci embernek semmi gondja sincs

a genetikailag zsidó, mielőtt a jogvédők és liberálisok rámtörik az ajtót megjegyzem hogy az egyes népcsoportok habár keverednek
valóban különböznek(mert a bantu az kanadai és a kínai emberek annyira hasonlóak...)
velük mengele doktor követőin kívül nics senkinek baja

a viselkedésügyileg "zsidók" azért írom ezt itt idézőjellel mert ők általában nem is zsidók hanem eme népcsoporthoz dörzsölik magukat sikerpénzsatöbbiért de ha akkor ha átfedés alakul ki ez és a többi csoport között akkor visszataszítóan undorító népcsoport jön létre a judeonácik, az ótestamentumnak megfelelően úgy tartják magukról hogy ők isten faszán a fityma és ennek megfelelően cselekednek, pölö "nem kár kihasználni a magyarokat mivel csak gójok (lélek nélküli állatok)" ennek megfelelően kellően gyűlöltek amit ők a minden bokorban tucatszámra rejtőző vérnáciknak tulajdonítanak továbbá kulturális életüket a holocaust megemlékezések teszik ki a következő kétszáz évre

PC?

Wendriener_Aladár/Orángutánfutó kölcsönző 2007.03.12. 19:13:12

Hát behanyatlok.. viselkedésileg Zsidók... na nézzük a viselkedésileg magukat ősmagyarnak valllókat... mivel künönbek?? Ehh.. meddő vita... Vannak emberek és hunmanoidák.. bármely oldalon.. az emberek toleránsak.. a humanoidák csak droidok...

Wendriener_Aladár/Orángutánfutó kölcsönző 2007.03.12. 19:14:51

Sőt tovább megyek.. az úgynevezett állatok sokkal több megértést és szeretetet adnak, mint a Homo sapiens.. Az embe az egyetlen állatfaj, mely kiirtja önmagát.

Szaros gerle / Lighting Enchanted Multiple Shots · http://gerlefeszek.blog.hu/ 2007.03.12. 19:16:22

szkínhed pajtásék az utcai késes cigányok ellenpárjai.

vékony a polkorr jege, most ment el egy fekete merdzsó a házam előtt.

Dr. Stein (törölt) 2007.03.12. 19:18:25

Petőfis post Akashának a comment.cocsmában.

Szaros gerle / Lighting Enchanted Multiple Shots · http://gerlefeszek.blog.hu/ 2007.03.12. 19:19:07

"Az embe az egyetlen állatfaj, mely kiirtja önmagát."

hangyák spec megfalják egymás bolyait hogy a saját királynőjük DNS-e stabilabban megmaradjon, fajon belül. ott nincs ombuci.

Wendriener_Aladár/Orángutánfutó kölcsönző 2007.03.12. 19:21:52

Kedves Gerle.. de fennmaradnak, és nem ok nékül írtanak...

Wendriener_Aladár/Orángutánfutó kölcsönző 2007.03.12. 19:24:05

Mellesleg ne jöjjünk a genetika i állománnyal.. Ha az alapján seklejteznénk, elég nagy baj lenne.. nem elég, hogy a Ker.tv-k bontják az agyállományunkat? Mert az tény, hogy hazánk nagy részén az m1-en kívül a rötölö és a tevekettő jön, ami ugyebár elég katasztrófális....

Szaros gerle / Lighting Enchanted Multiple Shots · http://gerlefeszek.blog.hu/ 2007.03.12. 19:24:46

"és nem ok nékül írtanak..."

mi sem

pénz,hatalom,vallás

Wendriener_Aladár/Orángutánfutó kölcsönző 2007.03.12. 19:27:29

Gerle.. Esküszüm te bevettél valamai tudatmódosítót... olvass vissza... Keresztes hadjáratok, inkvizíció, stb... De ez már nagyon Off.. inkább befejezem.

kifli 2007.03.12. 19:32:03

igen, és az aki faszságokat írogat a commentre az a legéletképtelenebb....

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2007.03.12. 19:32:52

Stein, csak Akashának? Így is már olyan kevesen vagyunk...:)

Wendriener_Aladár/Orángutánfutó kölcsönző 2007.03.12. 19:36:24

Gerle! Hotelt ne! Apró popó! Hogyan csábítják az EMO-sokat az ámerikai hadseregbe?
-Vonulj be! Nálunk meg lehet halni!

kifli 2007.03.12. 19:37:36

Akkor Peter Petrelli már az első sorban menetel..

sixx · http://comment.blog.hu 2007.03.12. 19:39:02

kifli: a spoilerezésre írtam, nem baszlatásból. a témához adott, hogy ilyen kommentek fognak jönni, ezt sajnos előre lehetett borítékolni, addig míg nem tesznek rasszista, gyűlölködő, stb. kijelentéseket, nem moderálunk.

Szaros gerle / Lighting Enchanted Multiple Shots · http://gerlefeszek.blog.hu/ 2007.03.12. 19:39:41

mellesleg a cigány szó pollkorrektnek számít?
mivel enge egyszer egy cigány nagyon lehordott hogy én őt ne romázzam mert ő nem abból a törzsből/klánból van és hogy ő cigány?

egyébként: FÚJ BAZMEG!
www.youtube.com/watch?v=KM2BTc95_ts

kifli 2007.03.12. 19:43:47

sixx:nem is azt kértem, hogy moderálj!! hanem, hogy akkor lehet nekik is ajánlani, más oldalakat ezzel kapcsolatban, kurucfranc, vagymianeve, st st. csak ezzel volt bajom.. de mind1 már lenyugodtam...

Szaros gerle / Lighting Enchanted Multiple Shots · http://gerlefeszek.blog.hu/ 2007.03.12. 19:53:04

szerény véleményem szerint az igazság úgy jn látre hogy

player1= X vélemény

player2= Y vélemény

X+Y=Z

Z= jó esetben létrejött szintézis szerencsés esetben igaz.

de a mai magyarországon így zajlanak a viták

player1=X

player2=TEBÜDÖSNÁCI!!!

X+TEBÜDÖSNÁCI!!!= faszság

avagy:

player1=BÜDÖSZSIDÓ!

player2=BÜDÖSNÁCI!

BÜDÖSZSIDÓ!+BÜDÖSNÁCI!= faszság

az a baj hogy magyarisztánban senki nem meri vagy felvállalni(oh szent PC) vagy megváltoztatni véleményét ami a
megyegyezéshez elengedhetetlen.

mellesleg a politikai preferencia és a radikalizmus nem függ össze a prinitívséggel, beszéltem már szélsőbalos maoistával és igazi nácival is (tipp, az igazi nácik nem a kopaszok között vannak)
és nem voltak primitívek, a mélymagyar jelzőt pedig az intelligens mélymagyarok nevében kikérem a helyükben


kifli 2007.03.12. 20:05:00

Túl sok Tokio Hotelt hallgattál....:)

Szaros gerle / Lighting Enchanted Multiple Shots · http://gerlefeszek.blog.hu/ 2007.03.12. 20:15:24

kifli mi az ön véleménye? elmondaná kérem?
hogy ezzel is szélesítsem a politikai tudásom
spektrumát? ha nem akkor önt egy lenge öltözetű izzadság és cigarettaszagú kiszel tünde fogja ébreszteni

kifli 2007.03.12. 20:30:01

inkább ébresszen ugyanezen tulajdonságokkal felszerelt jó faszi, mert nem vagyok leszbikus, bááár ha az lennék Kiszel Tüncitől akkor is kiugranék a gangról..
Amúgy most mire vagy kiváncsi? Feljebb írtam egy hosszabbat azt is inkább sixx-nek de már megbeszéltük.

kifli 2007.03.12. 21:06:01

De mire vagy kiváncsi konkrétan?
Vmelyik nap írtam egy poént a Heroes-al kapcsolatban, jelöltem, hogy spoiler, mire sixx leszídott, hogy ne spoilerezzek és ajánlott egy oldalt, ahol ott tartanak a sorozatban ahol én. Minekután megláttam a mai hozzászólásokat,felbaszódtam, megsértődtem hogy esetleg a már erősen a média témától elkanyarodott hozzászólóknak, miért nem ajánl szintén egy másik, mondjuk politikai oldalt. de ezt már megbeszéltük sixxel, nem azt akartam, hogy moderáljon, hanem csak ezt. ennyi. pontosan mi érdekel?

Szaros gerle / Lighting Enchanted Multiple Shots · http://gerlefeszek.blog.hu/ 2007.03.12. 21:09:36

"pontosan mi érdekel?"

ki lőtte le kennedy-t

van Majestic 12 és Illuminati? mit csinálnak?

van élet a halál után?

van isten?

hogy lehet szobahőmérsékletű szupravezetőt és hidegfúziós reaktort előállítani?

mekkora gyurcsány hímtagja?

kifli 2007.03.12. 21:17:01

"benne volt mindenki, az FBI, a CIA, Jay Edgar Hoover, a Fehér Ház fölszinti klotyójából a WC-s néni."

Truman elnök talán tudná

nincs

nincs

na azt nem tudom

17,5 cm

Gestas 2007.03.12. 21:20:06

Soha nem volt még aktuálisabb!


Spiró György: Jönnek


Jönnek a dúlt-keblü mélymagyarok megint,

füzfapoéták, füzfarajongók, jönnek a szarból,

csönd van. Senki se pisszen. Alantról

kevéske hűlt költő csontujja int.

Ó, ha gyilkolni szabadna újra,

csámcsogva, hersegve szívnák a vért -

miért is? ki tudja. Trianonért? -

mered pár utcanév pici csontujja.

Ez olyan klima: itt folyton beborul,

ez rendben van, de szégyen, szégyen, szégyen,

hogy mindenki kussol, hogy mindenki fél,

és nekünk kell jönnünk, pár csenevésznek,

hogy bebizonyitsuk:

nemcsak a szemetek tudnak magyarul.


1984

Rosszindulatú Vászka 2007.03.12. 21:25:10

Aszittem ez egy ojan médiamegmondó lap, teleperedácsu ajánlás, meg fikázás, osztása észnek felelőtlenül relevánsan, osztán lett vége indulathegyek, meg zsigeri igazság meg becsületsértés tényállásának onlájn megvalósulása. Szerettem, hogy politika és árzsan provokátoroktól mentesen kedélyesen diskuráltunk itten tét, felelősség és súlymentesen. Kár érte.

Rejtvény:
"Én ebbe a kocsiba soha többet egy hétig be nem ülök"

Akasha. 2007.03.12. 21:29:52

17,5???
Kifli! Ez biztos? A többit elhiszem.

Szaros gerle / Lighting Enchanted Multiple Shots · http://gerlefeszek.blog.hu/ 2007.03.12. 21:32:44

na ezt a verset utálom, mellesleg a mélymagyar az becsületsértés? mert engem mindig lemélymagyaroznak amikor meg merem említeni magyarország bármilyen szintű érdekeit vagy történelmi eseményeit.

kifli 2007.03.12. 21:34:33

Akasha, kevés? :):):):)

Akasha. 2007.03.12. 22:07:24

Kifli nem vagyok én elégedetlen, csak az a fél centi.. Egy miniszter esetében akár felfelé is kerekíthettél volna;) És ez áfával, vagy nélküle annyi? :D

cozumel 2007.03.12. 22:09:55

En inkabb arra lennek kivancsi, hogy kicsoda Kifli valojaban. Merthogy valodi informacioja ebben a temaban csak bennfektesnek lehet:-)

Akasha. 2007.03.12. 22:21:45

Coz én sokkal finomabban akartam kiszedni belőle, hogy Kifli kinek is a csücske:)) Na de így konkrétan sem rossz, csak félek elriasszuk. ;) :))

kifli 2007.03.12. 23:06:47

de valójában ez az info csak mélymagyar Szaros urat érdkelte...:)

Akasha. 2007.03.12. 23:19:04

Már muszály lesz közkinccsé tenned.. Ilyen ez a blog:)

cozumel 2007.03.12. 23:29:18

Kifli,
most konyorogjunk, mint az ovodaban? :D

kifli 2007.03.12. 23:37:48

"közkinccsé":):):)
hát Parlamenti berkekben beszélik ezt a számot...:)

valójában csak szarosgalambnak vagy gerlének írtam, fogalmam sincs. vagy "rátapintottam" vmire?

jajnekemnak 2007.03.12. 23:53:28

hmm akkor nem csak engem idegesit papgeri akar mint fopimasz akar mint "komoly" temahoz nyulo tenyfeltaro. Nekem Mkiss egyik mondata jut eszembe vmi ilyet mondott, hogy svaby elment a naplobol kevesbe lesz bulvaros, hat fiuk huzzatok bele meg nem latszik a valtozas. les-e valaha olyan adas amiben nem lesz vmi bukos tv2es musorrol szo. Azert annak orulok, hogy nem "kell" tobbszor hallani sipakolo muanyagmellu hires aerobic edzot aki kifejezeteten orult annak, hogy kiesett, amikor ket napja updatesnorbisapjuk jol beszolt muanyagcickos neje vedelmeben. igazabol az lenne a nagy musor ha cladia es rubintreka jol megtepne egymast a jegen.

cozumel 2007.03.12. 23:56:06

Kifli

En ugy ertelmeztem, hogy ilyen pontos adat birtokaban a Gyurcsanyera tapintottal ra :D:D:D

jajnekemnak 2007.03.12. 23:57:38

jeh greylist van :(((
hogy en hogy utalom az jupici reklamait

kifli 2007.03.13. 00:22:51

nem tapintottam rá:) azért nem egy napifaszi:)

cozumel 2007.03.13. 00:26:29

Hat, azt hiszem az lenne az elso erosen kritikus megnyilvanulasom Sixx fele:-)))
süti beállítások módosítása