Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Frei furcsa éjszakái

Frei Tamás

2007. február 27. 10:07 kiricsizoltan 63 komment

Elégedettek lehetünk, tegnap is megkaptuk Freitől a havi megkínzott ember, levágott kar, szart lapátoló afrikai és csatornába tömött hulla adagunkat. Frei mentségére legyen mondva, hogy Libéria tényleg ilyen hely, pont Frei műsorába való, úgyhogy forgatott is arrafelé Nyugat-Afrikában még egy műsornyit, amit majd egy hónap múlva nyomnak az orcánkba. Az ajánló szövege volt a legjobb, szóval kössük fel a gatyót, mert legközelebb maláriával és tífusszal fertőzött helyekre megyünk, bizony. És Frei rövidujjúban fog dacolni a maláriával, meg a tífusszal. Ez már nem volt az ajánlóban, de kikövetkeztettem. Az előzetes legizgalmasabb mondata viszont így hangzott: "Frei Tamás furcsa éjszakái a moszkitóháló alatt". A néző meg agyalhat egy hónapig keményen, hogy miket élhetett át Frei a moszkitóháló alatt. Mondjuk van egy két tippem, de más is rájöhet, kik lehettek még a háló alatt, ha megnézi ezt, vagy ezt a videót. Esetleg ezt is?

Egyébként Frei a tőle megszokott diszkrécióval megosztotta velünk, hogy a Libériában rendet rakni próbáló ENSZ-es fószer az egyik este, egy pohár ital mellett elmondta véleményét Tominak a fekete kontinensről meg az egész világról, és ez Tamásnak hatalmas élmény volt. Ennyi. Frei nem mesélte el a nagy élményt, meg egyébként is, mi köze hozzá a nézőnek, örüljünk, hogy Frei ennyit fölvillantott abból a felejthetetlen intellektuális együttszárnyalásból, amit azon az estén átélt. 

Címkék: tv tv2 frei

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jamesz 2007.02.27. 11:14:41

"-...és akkor itt este hattól sötét van.
- Tehát nincs semmi fény,villany, hanem sötét van, vagyis este.
- Igen.
- Ha jól értem, itt az emberek, este hat után a sötétben vannak, járkálnak, ülnek, vagyis vannak"

Időhúzás meg rulzik jól..:-\

Én azt nem értettem, mikor a Mónika című hölgy azt mondta, hogy az ürüléket kis zacsiban áthajítják a népek a szomszédba, és ebből van sok fertőzés. De milyen szomszédba? Az ENSZ-hez, vagy hova? A szomszéd ott nem is definiálható. A másik kalyibába, vagy hogy? De akkor az a másik meg a sajátját dobja át emide..?

Nem jártam még Afrikában,azonban ebben a zacsi-fétisben lehet valami, mert egyszer egy magyar szálláson afrikai (sport)emberekre panaszkodtak a takarítók, hogy a kukába rakták kis zacsiban a cuccost.


banza 2007.02.27. 11:19:10

akkor ma is ma is b@sztassunk egy FT-t (tegnap ugye fajkasházi volt porondon.)

A témához anyyit tudok hozzáfűzni, hogy Frei hülye, és mégis minket néz hülyének.

kiricsizoltan · http://comment.blog.hu/ 2007.02.27. 11:29:24

banza 2007.02.27. 11:19:10

basszus, akkor holnapra is egy FT kell!!! :DDDDD

*** Krisztián főnöke 2007.02.27. 11:32:54

kiricsi!
unom már a hülyéket, meg nem is nézem a műsoraikat, hanem írjatok már valamit arról is, amit érdemes nézni (nem filmajánló és sorozat). thx

banza 2007.02.27. 11:47:13

Na de ki lehetne a holnapi FT?

maybach 2007.02.27. 11:48:40

Ha baj van azon a kék kapun keresztül kell átszaladni az amcsi követségre. A szomszéd telken keresztül. Képzelhetitek. Mindenki oda dobálja.
Vérfagyasztó.

banza 2007.02.27. 11:52:03

Van sorozaton kívül bármi más a magyar tv-ben amit érdemes nézni? (szvsz csak a tematikus csatornákon: natgeo spektrum discov sport1-2 paprika)

Louuu 2007.02.27. 11:54:38

Nekem holnapra 1 millió FT jönne jól, de tudok jövő hétfőig várni.

Frei szörnyű. Kár nézni.

Virág et. 2007.02.27. 11:54:58

Szerintem ez most kivételesen nézhető Frei volt. Szeretem az ilyen lepusztult, nyomorgó, vérfürdős Afrikás részeket. Anno az ebolás is jó volt.

Sokkal nézhetőbbek ezek a részek, mint azok, ahol a milliárdosokkal parolázik.

*** Krisztián főnöke 2007.02.27. 12:02:03

banza
hátha valami eddig nem tűnt fel, vagy van valami új, mert a mokka-hh-frei-napkelte-stb. fikázása már unalmas. szarok és kész, ez nem újdonság.

kiricsizoltan · http://comment.blog.hu/ 2007.02.27. 12:03:51

tyler durden 2007.02.27. 11:32:54

ja, jó is, hogy szóltál, mert volt is egy ilyen terv, hogy jókról írni. írtam is kettőt annak idején az alindáról, meg a feszti körképről.

*** Krisztián főnöke 2007.02.27. 12:14:05

jók is voltak, nyilván kevesebb a hsz, de itt gondolom nem ez az elsődleges.

dömdödöm 2007.02.27. 12:16:02

ez a frei nem is olyan hülye, körbe utazza 200-szor a földet, és még zsét is kap érte!

[imi] · http://twitter.com/forgoimi 2007.02.27. 12:18:00

jók a videok :)
mint az már nálam hagyománnyá vált, a kamu gyártott riportokat most sem néztem.

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2007.02.27. 12:26:28

Nekem tetszenek a Frei műsorai, de biztos 1edül vagyok vele. Biztos jobban is lehetne csinálni, pl. én is jobban tudnám (miazhogynagyonis).
Egyébként az Index miért rágott be ennyire a TV2-re? Valami reklám biznisz nem jött össze? (Biztos nem a TotalCar miatt).

thetriggerhappy 2007.02.27. 13:19:48

frei egy barom. képes ötször elmondani egymás után az usa-ból ide kommendált rendőrfőnöknő sztoriját, majd 3 forintos archív anyagok összevágása helyett a szép kis van laack ingjében, jóságos nagypapa módjára maga meséli el libéria és taylor elnök szörnyű történetét a boscolo valósághű díszeletei között.

egy barom, akinél bárki jobb anyagot tudna forgatni. stílustalan, humortalan, tudatlan és képzetlen. sváby mellett a magyar tv legnagyobb szégyenfoltja. egy balázs legalább nem képzeli magáról, hogy minőségi televíziót csinál, ezek meg meg vannak győződve a saját zsenialitásukról.

jamesz 2007.02.27. 13:29:13

ha ennyire szar lenne, nem lenne műsora. mindenesetre jól el tudja magát adni!(A vezetőinek)

Jimbo 2007.02.27. 13:33:55

szerintem meg elegge nezheto volt,

adjatok hozza a dolgokhoz, hogy Frei a tv2-t nezo bulvarnepnek kesziti a felveteleket, ugy hogy azt ok is megertsek
szoval nekem tetszett

ki jon segiteni betorni a penzugyminiszteriumba?

Virág et. 2007.02.27. 13:49:16

"ki jon segiteni betorni a penzugyminiszteriumba?"

:)

Az a rész nekem is tetszett ...

maybach 2007.02.27. 13:51:13

Most miért? Télleg nem ott van a pénz?

vernarancs 2007.02.27. 13:52:36

Az teny, hogy Frei egy eleg egyszeru gyerek, de szerintem a musora nem rossz. Nem az a lenyeg, hogy miket kerdez, hanem amiket masok nyilatkoznak a musorban. Az is becsulendo benne, hogy elmegy ezekre a helyekre. Inkabb az o musorat nezem mint a Zalatnay vergodeset vagy a fokusz bulvar gagyijat.

sarasvati / sütifej (törölt) 2007.02.27. 13:56:37

hát igen.. volt egyszer valami bérgyilkos buli is. tényleg jó volt a partnere. remekül nyilatkozott.

maybach 2007.02.27. 14:00:37

És hetente lőtt ki miniszterelnököket rendelésre. Asszem áfás számlát is tudott adni.

vernarancs 2007.02.27. 14:01:15

Az tenyleg gagyi dolog volt. Meg is kapta a magaet. Azt azert nem hiszed, hogy a tegnapi musort az alfoldon forgattak?

maybach 2007.02.27. 14:07:35

Nem, azt nem hiszem. De mi a manó volt ez?
Tényfeltárás, útifilm, kalandfilm, dokumentumfilm?

sarasvati / sütifej (törölt) 2007.02.27. 14:08:19

őszinte leszek narancs.
nem néztem tegnap FT-t.(tartogattam erőt, lelket dzsordzsira)
alapjáraton nem bírom, a régi műsorait néztem, ezek már nem igazán jönnek be nekem. hatásvadász, okoskodó és nem tetszik. És mielőtt megkövezne bárki is, egy idézet.
"Nem azért vitatkozom, hogy legyőzzek másokat, hanem azért, hogy megértsem álláspontjukat."
Bár ez asszem nem is vita:))

vernarancs 2007.02.27. 14:15:22

Megertem az allaspontod. Nem mindenkinek jon be. A stilusa nekem is gyerekes es hatasvadasz, de valahogy legtobbszor erdekes temakba tenyerel bele. Jo, nem mindenkit erdekel, hogy ausztraliaban mekkora opalokat lehet banyaszni es hogyan gazdagodott meg par honfitarsunk. En erdekesnek talaltam azt is.

En nem tudnam kategorizalni a musorat. Tenyfeltarasnak nem jo mert ezek mar ismert dolgok. Inkabb ismeretterjeszto. Ilyet csinal a Discovery is meg a tobbi hasonlo csatorna.

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2007.02.27. 14:19:20

thetriggerhappy 2007.02.27. 13:19:48
"... egy barom, akinél bárki jobb anyagot tudna forgatni. stílustalan, humortalan, tudatlan és képzetlen."
Még jó, hogy Te meg agysebész vagy. Nem is értem miért nem a Te műsoraidat nézhetjük inkább??? :)

capture 2007.02.27. 14:25:34

Direkt nyomta a Libériás kommenteket egy barokk aranyozott hallból? Sztem ez a tipikus tapintatlanság.
Aztán az is vicces volt amikor kiírodott még a beszélgetés alatt, hogy Következik: Pitch Black. Nesze bazdmeg...

capture 2007.02.27. 14:34:29

Vernarancs! Garfield is vicces, de ettől még a Blikk nem jó újság.

Virág et. 2007.02.27. 14:41:33

"Direkt nyomta a Libériás kommenteket egy barokk aranyozott hallból? Sztem ez a tipikus tapintatlanság."

A New York a műsor szponzora. Valószínűleg a szerződés része, hogy látni is lehessen azt a műsorban a szokásos stáblista utáni bemondáson felül.

capture 2007.02.27. 14:44:53

Kösz Virág et.!

Éljenek a szponzorok!
d5qz42

Megmondtam má nemértő? 2007.02.27. 14:47:06

Egy ilyen furcsa emberke ez a Frei, ahogy beszél - modoros és körülményes, de azt meg kell mondani, hogy a legérdekesebb témái, színhelyei vannak. Minden hibájával együtt "értelmes" műsor, és ez manapság nem kevés.

vernarancs 2007.02.27. 14:49:39

Capture! Ezzel nem ertek teljesen egyet. Ha ingyen elemteszik a Blikket akkor megnezem benne a Garfieldet mert szeretem es felreteszem az ujsagot. Lehet, hogy szar az ujsag, de ha van benne valami jo amit a tobbi szarbol ki lehet szelektalni akkor miert ne? Fizetni nem fizetnek erte mint ahogy a TV2-ert sem. En csak annyit mondok, hogy szerintem a Frei musora erdekes dolgokat mutat meg. Neha a Frei egyszeru szemszogebol de azok a dolgok attol meg erdekesek.

Virág et. 2007.02.27. 14:50:46

Garfield van a Metroban is és az ingyenes. :)

vernarancs 2007.02.27. 15:01:31

Frei Tamas nincs benne?

capture 2007.02.27. 15:03:29

Vernarancs!
En vhogyan nem szeretek szarban turkalni...
Ezert is sajnalom, hogy ma Mo-on egyedul ennek a felkegyelmunek adatott meg, hogy bemutassa Liberiat.
Es Frei,ritkan ugyan, de rakenyszerit, hogy megis szarbol kelljen kihalasznom az informaciot.

Virág et. 2007.02.27. 15:04:50

"Frei Tamas nincs benne?"

Nem tudom. Miért, a Blikkben van? :)

vernarancs 2007.02.27. 15:50:06

"Nem tudom. Miért, a Blikkben van? :)"

Nem tudom. Azert fizetni kene. Annyit meg Garfield sem er :)

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2007.02.27. 16:18:50

Ez vicces, valaki írta: "ha annyira szar lenne, nem lenne műsora..." Naja, manapság CSAK annak van műsora, aki jó. Nagy, kövér HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.

vernarancs 2007.02.27. 16:29:35

.morrisal
Miert ez nem igy van? Most egy vilag omlott ossze bennem. A Gundel szar volt azt mar nincs is musora. Bezzeg Mounika orokke elni fog Balazzsal egyutt!

epres 2007.02.27. 16:36:41

Amilyen ritkaszar műsorok vannak manapság, Frei nálam jónak számít.Nincs vele semmi komoly baj szerintem, sokat fejlődött a kezdeti időkhoz képest, érdekesek a témái, mégha kisiskolás módon mondja is a szöveget, nem tökéletes, de elfogadható.

Charybdis 2007.02.27. 17:07:48

"Elégedettek lehetünk, tegnap is megkaptuk Freitől a havi megkínzott ember, levágott kar, szart lapátoló afrikai és csatornába tömött hulla adagunkat."

Talán mert ez (is) a valóság? Nem tudom, ha te oda születtél volna, írnál-e ilyen cinikus postokat. Szerintem nem.

A postban semmi értelmes gondolat nincs, csak annyi, hogy valami nem tetszik neked a Frei műsorában, de hogy mi azt már nem osztod meg velünk.

Mielőtt írsz egy új postot, gondolkozz el rajta, hogy többet fog-e érni a jobboldali üres helynél.

kiricsizoltan · http://comment.blog.hu/ 2007.02.27. 17:10:21

Charybdis 2007.02.27. 17:07:48

te meg mielőtt hozzászólsz, olvasd el figyelmesen a postot

fülike 2007.02.27. 21:54:54

iszonyatosan felszines foszer. noha hoh intellektüellnek, nemes egyszerüseggel a "riporter"nek titulalja magat, keptelelen a komoly összefüggeseket bemutatni, az altala megszolaltatott embereket egyszerüen egzotikus lenyekkent kezeli, hasznalja. Undorito modon adja a riportalanyai szajaba azt, amit eppen hallani akar. betegesen vonzodik a luxus, a draga holmik es a csillogashoz. el kene mar döntenie, hogy kinek forgatja a mozijait: a plebsnek, a sovargo ujgazdagoknak, vagy az uj elmenyekre, impulzusokra nyitott, befogado, erdeklödö nezöknek... egyszerre mindez nem megy. nala semmikepp. de persze batran vitatkozzatok velem!

cakuktjas 2007.02.27. 22:05:27

Már csak az hiányzott, hogy Nagy Károly, Libéria magyarországi tiszteletbeli konzolja (Autó-Danubia tulajdonos, Kulcsár-ügy 19. rendű vádlottja) nyilatkozzon arról, hogy azért alkalmazta Kulcsárt, mint követségi sofőrt, hogy Kulcsár, mint a K&H Bank EU-s ügyek felelőse Libéria EU-s kapcsolatai fejlesztésében segítsen. Mint ahogy ezt a bíróság előtt is vallotta. És mint ahogy hittek is neki.

thetriggerhappy 2007.02.28. 14:08:00

kedves béla a kun!

honnan tudod, hogy nem nézed?

thetriggerhappy 2007.02.28. 14:12:51

senki nem frei témáit kritizálta. azok jók, pont ezért fáj, hogy ilyen amatőr és szar módon vannak megcsinálva.
nagyon sok freinél ezerszer tehetségesebb tv-s a seggét a földhöz verné ha fele ennyiből csinálhatna szabadon műsort.
sok embert ismerek aki olyan műsort rittyentene libériáról ha valaki kifizetné a repjegyet neki és egy darab operatőrnek, hogy frei heteken keresztül nem tudna aludni utána.
és, hogy egy példát is mondjak: kepes. kb 5387-szer tehetségesebb a bal lábán a kisujj mint frei.

sarasvati / sütifej (törölt) 2007.02.28. 14:19:00

Télleg, hol a Kepes?
Én őt nagyon szeretem:))

tistedur 2007.02.28. 14:21:18

nem a paxon van műsora? de ő tényleg hiányzik :)

sarasvati / sütifej (törölt) 2007.02.28. 14:39:17

ökumenikus...ha kissé nézné is az adót ügyvéd úr.

saver2007 2007.03.01. 08:06:13

Frei az egyik ha nem a legjobb riporter Magyarorszagon es kozben olyan AGYATLAN fickok szarozzak, mint itt is nehanyan. Nyunyi peldaul, aki a liberiai mocsokban forgatott Dosszie kapcsan fikazza Freit, amiert "betegesen vonzodik a luxus, a draga holmik es a csillogashoz"... Ja, kozuletek szerintem a fele megdoglene, ha csak egy hetet ilyen orszagban kellene toltenie. Vagy a fertozott viztol, vagy mert hol angolul, hol franciaul, hol meg emit tudom en milyen nyelven kellene beszelnie a kalasnyikovos huliganokkal, akik szembejonnek starndpapucsban. Esetleg kilepnetek a tank kereknyomabol es aknan vegeznetek, vagy malariasan, sargalazban es meg ezerfele mas modon. Baromira nehezetekre esne ugye realisan elismerni, hogy ez a ficko 10 eve talal mar ki minden honapban erdekesebbnel erdekesebb temakat, mindenhova eljut es bejut, legyen az a bahreini hercegno valoban gazdagon csillogo palotaja vagy a liberiai polgarhaboru romhalmaza... Szerintem a sok szarozo, barmozo, fikazo irigy tudomanya kb ott megallna, hogy mar egy rendesen, tokeletes angolsaggal megfogalmazott levelet sem tudnatok megirni a hercegnonek, vagy kitalalni, hogy mikent kell Liberiaig eljutni, mert azert oda a Malev nem surun repul...Szoval le a kalappal Frei elott, valoszinuleg azert nezik es kedvelik milliok, mert kepes renduletlenul dolgozni es leszarni ezt a nalunk divo , gyalazkodo, "dogoljon meg a masik tehene is" mentalitast, aminek amugy az INDEX csucspeldaja!

Té, mint Tamás 2007.03.03. 18:12:10

Kedves saver2007,
Remélem, te magad sem hiszed el, hogy Frei ezeket a feladatokat maga végzi el! Szerinted ő találja ki a témát? Ő lobbizza ki a látogatásokat? Ő ír "tökéletes angolsággal" levelet xy hercegnőnek? (Megjegyzem, amikor angolul csacsog a riportalanyokkal, meghallgatható a "tökéletes angolsága"...) Ő tervezi meg a repülőutakat? (Megjegyzem, ez azért manapság nem egy olyan vészes feladat...)
Lehet, hogy ki kell ábrándítanom, de ezekre Freinek, illetve a tv-nek megvannak az emberei. Amit Frei tesz, az az, hogy odamegy-társalog-hazajön-kommentál. Ennyi. Természetesen ebben is van teljesítmény, illetve egyes emberek számára ez is lehet egy olyan teljesítmény, amire fel kell nézni. És hidd el, nem akarom lerombolni bálványaidat, de ilyen háttérrel, szervezéssel, gyakorlattal te is pontosan ilyen műsort tudnál készíteni. Talán még az angolod is jobb lenne.

saver2007 2007.03.04. 18:43:04

Hat kedves Jonathan ki kell abranditsalak.. Freinek egyetlen szerkesztoje van, nezd meg a weblapjat, vagy a musor stablistajat. Biztos te is 4 nyelven beszelsz mint o, biztos te is 4 orszag egyetemein tanultal mint o, es biztos ertesz a televiziozashoz. Pont errol beszeltem, a szarozasos stilusrol. Hogy te hallod az angoljat...:-) Persze! Nem lehet, hogy o hozta ezt a hatteret ossze? 20 ev munkajaval? O valogatta ki az embereit, tanitotta meg oket, hogy mikent kell csinalni? Levelet irni, szervezni, adast osszetenni? Ettol ilyen szinvonalas a musor, masoke meg nem?! Nem lehet, hogy o, aki a sajat produkcios irodajaval gyartja ezeket a musorokat (ki kell abranditsalak, semmi koze hozza a tv2-nek azon kivul, hogy megveszik a musorait), beutazza a vilagot, nos nem lehet, hogy a sajat musoraban a sajat otleteit es temait dolgozza fel?? Neked ez eszedbe sem jut? Persze hogy nem, mert akkor nem stimmelne a prekoncepcio, hogy o egy hulyegyerek!Egyetertek sannyerrel: el lehet adni az autojat barkinek (mint azt anno Frei tette, amikor hazajott Svajcbol az MTV-hez)lehet venni belole kamerat, mint o es csinalni jobb musorokat aztan jartatni a szatokat!

Té, mint Tamás 2007.03.04. 23:20:40

Saver, akkor ez a kiábrándítások ideje. Egy ilyen stáb nem dolgozik hat fővel. Tudod, ott vannak azok az emberek, akik a szuperprodukciók szempontjából jelentéktelennek tűnnek, mégis a segítségükkel lehet csak összehozni a műsort. Persze ez nem Frei és köre sajátja, a világon mindenhol így megy a tévézés.
No de ne haragudj, a személyeskedésbe miért kell belemenni? Válaszoljak? Sajnos csak 3 nyelven beszélek, és egyetlen ország egyetemeire jártam, de éppen folyamatban van a harmadik diploma. De fiatal vagyok még hozzá képest, ki tudja, mit hoz a jövő...
A televíziózáshoz csak egy szempontból értek: dolgoztam egy ideig vágóként, ha 5-6 éve néztél pl.: dunatévét, talán láthattad is munkámat. De hidd el nekem, nincs olyan ember, aki "ért a televíziózáshoz". Pontosabban: vannak szakterületek, és például egy jó szerkesztő-riporternek rengeteg mindent kell csinálnia, rengeteg dologhoz kell értenie. Emiatt biztos, hogy ha FT egy napja 72 órából állna, akkor összeszervezhetne egy ilyen műsort, de egyrészt nincs ennyi ideje, másrészt pedig bizonyos arcméret felett derogál a - fentről nézve - "csicskamunkát" elvégezni.
A továbbiakban nem értem, miből gondolod, hogy nekem prekoncepcióim vannak a "hülyegyerek" Freiről... Nem mondtam, hogy hülyegyerek. Azt írtam, "ilyen háttérrel, szervezéssel, gyakorlattal te is pontosan ilyen műsort tudnál készíteni". Ebben inkább burkoltam azt fogalmaztam meg: a műsorainak színvonala kissé felülértékelt. Ha tetszik, tessen, de ne azt mondd, hogy színvonalas, hanem hogy tetszik, vagy fenomenális, vagy lehengerlő, esetleg "hihető...". De a színvonalt másban mérik. Főleg a műsor (volt?) szlogenjét ismerve áll meg az, hogy a Frei adások is egyetlen célt szolgálnak: minnél nagyobb hatásvadászatot. Egyszerűen: Lehet jó szakember, de Frei nem dokumentarista.
Végezetül pedig akármennyire is ajánlgatod, nem fogok, fogunk műsorkészítésre vetemedni, mert egyszerűen ez nem így működik. Személy szerint főleg azért, mert más a célom, és mások a lehetőségeim. Ennyi.

saver2007 2007.03.05. 10:24:16

Kedves Jonathan! Mar kozeledunk, de akkor is en foglak kiabranditani. Lassan kiderul, hogy mindkettenonknek van teves "emleke".. Frei csinalt velem egyszer riportot, ezert pontosan tudom,hogyan es hanyan dolgoznak neki. Pontosan 6 emberrel dolgozik. Egyetlen operatort visz magaval, ketten utaznak ennyi. A ketkameras interjukat automata , taviranyitos kamerakkal veszik fel, mert masodik operatorre mar nincs penze. Ok ketten cipekednek, vilagitanak, hangmernokoskodnek, mindent ok csinalnak.El voltam kepedve , amikor lattam oket dolgozni.. Az idrodaban Freinek egyetlen szerkeszto-utazasszervezo munkatarsa van, Kertesz Eva. Rajta kivul van egy irodavezetoje, es egy rendezoje, aki, miutan Frei pontosan megirja a 20-30 oldalas, elkepesztoen reszletes forgatokonyvet (lattam a rolam szolot, az nem csak "kommentalas" volt)osszeteszi a musort, Frei felugyelete mellett. Igy es ennyien csinaljak ezt a musort. Freiben szerintem epp az a tiszteletremelto, hogy mennyit es milyen alapossaggal dolgozik. Pont az bizonyitja a profizmusat, hogy meg olyan televiziosok is mint Te (Duna tv) azt hiszik a musorat latva, hogy szuperprodukcio, rengeteg emberrel, akik mindent a feneke ala tolnak. Epp ellenkezoleg. Azert tud eljutni a vilag ellenkezo felere is, mert ennyit es ennyire hatekonyan dolgozik, egyebkent tenyleg hozza hasonlo par profi munkatarssal! Ennyi, egyebkent egyetertunk, legyen a musora egyszeruen csak lehengerlo! :-)

Té, mint Tamás 2007.03.05. 11:01:05

Nos, ennyivel is többet tudtam meg róla. ;) Ilyen tekintetben valóban azt mondhatjuk, különlegesek a produkciói, és ezért tiszteletet is érdemel. Személy szerint nekem - és sokan másoknak is - a problémát inkább az jelenti, hogy sokak szemében ő "A RIPORTER". Nyilvánvaló persze, hogy nem vagyok a célközönsége, mert úgy érzem, nekem "jár a széles látókör", és ezért megpróbálok megtenni mindent, nem pedig tőle, illetve a tv-től várom el, hogy információkkal, tudással lásson el. A rajongóinak persze hiába fogom magyarázni, hogy igen szűk az a keresztmetszet, amit egy ilyen műsor be tud, és be akar mutatni, mert bármennyire is tehetséges Frei, a műsorgyártást egy dolog vezérli, a profittermelés. Ha pedig az embereknek szenzáció kell, meg csillogás, meg szörnyülködés, akkor ő ezt adja nekik, és ezért bizonyos szempontból fel lehet menteni, ráadásul ez az átok minden kereskedelmi televíziót súlyt, de ettől még etikátlan. Végülis elkurvult már rég a NatGeo, elkurvul a BBC, miért éppen Frei Tamástól várjuk, hogy ne kurvuljon el, és objektív ismeretterjesztést vállaljon magára?
Személy szerint a műsoraiban egy dolgot csodálok: a hatást. Ahogy emberek százezreit (millióját?) szegezi a tv elé, ahogy alakítja a véleményüket, az valóban lehengerlő. Engem inkább felbosszant, de persze ez már a magánügyem. Hála az égnek, pár éve már nincs tv-m, így nem is kell néznem. :D
süti beállítások módosítása