A tévés idényben három olyan eseményt lehet kiemelni, melyek alatt egy kisebb harmadik világbeli nemzet éves össztermelésének megfelelő összegeket fizetnek ki a reklámpercekért: a Super Bowl (amerikai futball döntő), az American Idol döntője (Megasztár, de profi módszerekkel) és az Oscar-gála.
Az idén 79. alkalommal megrendezésre kerülő rongyrázás alatt egy 30 mp-es reklám írd és mond 1,7 millió dollárt kóstál, azaz 100.000 dollárral többet, mint a tavalyi adás alatt. Bekerülni ide persze nem egyszerű, például a filmekkel bármilyen kapcsolatba hozható cégek semmilyen formában nem reklámozhatnak adás alatt. Jelen lesznek azonban nagyok: a JC Penney nevű ruházati cég, a Bank of America, vagy akár a General Motors, mely három 30 mp-es és két 60 mp-es reklámmal is képviselteti magát.
"A gála rendkívül népszerű a nők körében, így a kapányokat javarészt az őket érdeklő termékekre hegyezztük ki" - nyilatkozta Mike Boylson, a J.C. Penney marketingigazgatója. A Mastercard a Bank of Americához hasonlóan szintén egy vadonatúj termék bevezetését indítja el a magyar idő szerint hétfő hajnalban adásba kerülő gálán: egy olyan szolgáltatásét, mely 25 dolláros kártyás vásárlásokat immáron aláírás nélkül tesz lehetővé - a statisztikák szerint a nők imádni fogják ezt is.
*** Krisztián főnöke 2007.02.25. 21:19:07
*** Krisztián főnöke 2007.02.25. 21:20:15
*** Krisztián főnöke 2007.02.25. 22:06:01