Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Melegség

Hétfői ajánló

2006. december 18. 17:35 szabóZ 93 komment

A Comment:com olvasói úgyis olyan nagyon felhúzzák magukat, ha csak szóba vagy képre kerül egy-egy itt a blogon, ezért merüljünk el ma a hétköznapi homofóbián, és nézzük meg milyen buziműsorokat kínál a tévé ma estére!

Még a közszolgálati televízió sincs meg másság nélkül, ezért George Michael – 25 év címmel életrajzi filmet sugároznak 22:30-tól, amiben majd biztos elsírja, hogy milyen rossz volt a sok modellcsaj közt, amikor ő viszont. 23:45-től pedig még ennél is tovább lehet merészkedni, mert, hogy Fiúk a Klubból a Coolon. Vigyázat explicit szexualitás, egymáshoz tapadó férfitestek! Toleranciatérning középhaladó fokon, ennél már csak az Emanuelle melegverziója lehet durvább a legálisan sugározható kategóriában.

És ha még mindig nem elég, hát hajnali kettő előtt tíz perccel Sírhant Művek a Viasat3-on, benne a homoszexuális temetkezési vállalkozó, aki ráadásul egy négerrel jár.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2006.12.18. 17:44:09

Na, kedves lányok? Elég "pasis"?

Hehe.

tistedur 2006.12.18. 18:03:00

morrisal!
nincs is szebb mint két jó pasi eggyütt :)

tistedur 2006.12.18. 18:08:25

morrisal!
aha...ha két nő csinálja az meg művészet...

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2006.12.18. 18:12:21

tistedur,én is nő vagyok. Ettől függetlenül BROÁF. És nem vagyok homofób.
Csak érzékeny a gyomrom.:)

Dr. Stein (törölt) 2006.12.18. 18:15:26

Harmadszorra futok neki, bár fogalmam sincs, hogy mit mondjak. Toleranciám a másság iránt szinte határtalan. Azonban a seggükből kilógó tollal parádézó köcsögök és a tűréshatárt meghaladó mértékben megjelenő nem természetes szexualitás ez esetben Ungár Klárát juttatja eszembe, aki szerint "az állatvilágban természetes a homoszexualitás", valóban, ezt látjuk most... a picsába :(

tistedur 2006.12.18. 18:19:24

morrisal!
de ugye nem lett baja a billentyűzetnek meg a monitornak..:)

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2006.12.18. 18:21:54

Stein, téged itt bántani fognak...:)

tistedur 2006.12.18. 18:26:30

morrisal!
miért is bántanánk?! :)

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2006.12.18. 18:28:32

nézd meg a Faludy biszexualitásával kapcsolatos topic-ot.
a melegeket MUSZÁJ szeretni, mert különben geci vagy...

tistedur 2006.12.18. 18:34:26

ez baromság...legalább is szerintem :)

molcsa (törölt) 2006.12.18. 19:07:55

pontosan mi a "természetes" definíciója? sőt, a természetsségnek eszerint vannak fokozatai is. gondolom az a természetes, amilyen te vagy. valszeg egyébként eszerint a legtöbb ember természetellenes, de már vannak tabletták meg minden :)
persze neked minden jogod megvan, hogy baromságokat pötyögj a tasztatúrába, a melegeknek meg joguk van leszarni a te igen kifinomult és szeretnivaló véleményed

molaris 2006.12.18. 19:29:05

"tistedur"18:08:25.-a fenét művészet,csak a férfi beindul,mert bármelyik oldalra odaképzelheti magát.egy néhai barátoom mondotta volt:A sex már magában is gusztusztalan,cuppog,csöppen,fröcsköl,de,hogy a végén a farkam még szros is legyen?na,ne!Osztom a véleményét.Isten legszebb alkotása:a NŐ.Szőke,barna,fekete,vörös,alacsony,sudár,kis mell,nagy cici,vékony,duci,csak belülről is sugározza büszkén:Én NŐ vagyok.No ezért a pontosan körülírttért érdemes "beledögleni".

bakfitty · http://ismerosvalahonnan.blog.hu 2006.12.18. 19:30:07

én azt nem tudom miért kell egyáltalán utálni a melegeket.

tistedur 2006.12.18. 19:30:52

molaris!
ez szép volt...:)

Dr. Stein (törölt) 2006.12.18. 19:38:07

Molcsa, Molcsa...

"Én elismertem, hogy az eredeti bejegyzésben nem volt elegáns a részemről "nem normálisnak" nevezni a hívő embereket, egyébként fenntartom állításaimat."

Hát neked senki sem tökéletes?

maybach 2006.12.18. 19:49:26

molaris!

Barátom, mi a baj? Ezt a képet én se tenném ki az ágyam fölé, de nem kötelező őket követni. Mint ahogy feltehetően két biszex csajt se hurcolsz haza nap mimnt nap. Ha igen írd meg hogyan csinálod.

fáklyás menet 2006.12.18. 19:53:33

Ha már normális ajánlót nem kaptunk mára, megemlítek én néhány érdekesnek ígérkező műsort:

m2 20:35 Pénz és taps nélkül (magyar dokumentumf., 1999)
Beszélgetés Dr. Kubassek Jánossal Kőrösi Csoma Sándor életéről, örökségéről, követőiről.

port.hu/pls/fi/films.film_page?i_perf_id=4639836&i_where=1&i_where_tv=1

Aki még nem látta Gyula vitézt, annak:
FilmMúz. 20:00 Gyula vitéz télen-nyáron (magyar vígj., 1970) (12)
Gyula vitéz télen-nyáron

Filmmúz. 21:25 Dalok a második emeletről (svéd-norvég-dán filmdráma, 2000) (16)
Miért olyan szomorúak a svédek, avagy hogyan érezhetjük magunkat jól a jóléti társadalomban? Pókháló-finomságú abszurd humorral átszőtt szürrealista látomás az ezredvég jóléti társadalmáról.
m1 00:05 Willy Brandt - Az évszázad nagy politikusa (német dokumentumf., 2. rész, 2003)

Nem láttam még, állítólag tucat-akciófilmnél nem jobb, de félig magyar, s a története is Bpen játszódik, magyar FBI ügynökkel:
Film+ 21:35 Oroszlánbarlang (am.-magyar thriller, 2003) (16)

m2 02:15 Az iszlám belső háborúja (am. dokumentumf., 2004) (12)
port.hu/pls/fi/films.film_page?i_perf_id=4632956&i_where=1&i_where_tv=1
A világ eseményei arra intenek, hogy időszerű jobban megismernünk az iszlám világát, amelynek tanításai, erkölcsi szabályai nem a háborúra, nem a terrorizmusra buzdítanak, hanem épp ellenkezőleg: a békét hirdetik. Az arab országok élete sokban hasonlít és nagyon sok mindenben különbözik egymástól, de ami összeköti őket, az a vallásuk. Vajon hogy látják az iszlám jövőjét és a szent háború, a dzsihád kérdését maguk az arab országok? Szaúd-Arábia, Egyiptom, Algéria, Afganisztán és Irak életébe pillanthatunk be vallási vezetők, politikusok és az egyszerű polgárok vallomásain keresztül.

port.hu/pls/fi/films.film_page?i_perf_id=4642473&i_where=1&i_where_tv=1

vale72 2006.12.18. 20:01:53

Imádom ha valaki,úgy indít,hogy ő aztán a tolerancia megabajnoka,felőle aztán bármit megtehet bárki sőt még annak a tripláját is!Aztán a következő mondatba rögtön tollasseggű köcsögözik!Me az má sok neki!Azt nem értem minek ez a parasztvakító bemelegítés,miért nem ál neki egyből kajakra buzizni?Miért takarózik a tolerancia szóval?

molaris 2006.12.18. 20:22:23

Köszönöm az érdeklődést"maybach".Azt nem mondom,hogy nincs baj,csakhát azon segíteni nem lehet.50 éves elmúltam,túl sokat tapasztaltam,elvesztettem a naivitásom.A két nő problémát úgy oldom meg,hogy terített asztal várja Őket.És mivel a négyes még jobb,így a fiam ül a Húga meg az Anyja közé.

maybach 2006.12.18. 20:34:31

molaris !

Van amiben nem csalódunk. Kösz.;-)

groundwalker 2006.12.18. 20:38:15

Szerintem azzal a buzival aki nem szenved súlyos exhibicionizmusban és nem "parádézik" az tolerálható ellenben a tollas seggű köcsögök akik csak a seggüket akarják mutogatni azok már nem igazán mert ők szándékos hatást akarnak kiváltani azaz elsiklani felettük nem lehet, vagyis vagy tetszeni fog nekik az a hatás vagy nem. És akkor ezt is vállalniuk kell nemcsak a "büszkeséget". Ja és a toleranciát sokszor használják a toleráns emberek aztán jól szétveretik a kevésbé toleránsakat az utcákon.
A másik meg hogy azért az ajánlóba mást is belehetett volna rakni nem kell ez a burkolt "bevallom hogy ... vagyok" SzabóZ! :D Mindenesetre provokációnak tökéletes.

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2006.12.18. 20:51:16

Ground, vékony jégen jársz!!! :)
Hasonlóakat írtam én is anno a Faludy-témához, az inkvizíció rögtön le is csapott...
Arról nem is beszélve, hogy már a legnyomoroncabb, legigénytelenebb női magazniban is legalább 50-szer fordul elő a tolerancia szó per oldal,holott gyanítom,hogy a törzsközönség 95%-nak fogalma sincs, mi a kifejezés eredeti jelentése. (Ja, meg még az empátia..pff..) Trendi lett ez is, mint a "légy önmagad!" vagy a "nézz szembe a félelmeiddel!"

Spinozáék forognak sírjukban.

molaris 2006.12.18. 21:15:20

"morrisal"-ez az igazán trendi,másnak nevezni mint ami.Nem hazudott,csak nem fejtette ki az igazságot.Mondjuk a buzi helyett a homoszexuális elmegy.Nevelés kérdése az egész,csahogy ma mindent relativizálnak,alaptanítás:légy rugalmas.Az meg még szebb,hogy"valósítsd meg önmagad".
Üdv:mollaris

groundwalker 2006.12.18. 21:20:09

"az inkvizíció rögtön le is csapott..." Ez a liberálisok tolarenciája!?

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2006.12.18. 21:41:06

Ebbe az irányba inkább nem mennék el.

groundwalker 2006.12.18. 21:45:24

Félted a társadalmi helyzeted és a vagyonod. :D Oké megértem! :D

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2006.12.18. 21:57:22

Vagyonom! ...pff... :D
Társadalmi helyzetem!!!....pffffffffffffff...:D:D:D:D:D:D Inkább csak rühellem, hogy mindenből ez lesz...

Egyébként egyetértünk, én cizelláltabban, de.

maybach 2006.12.18. 22:16:01

molaris !

Nem csak nevelés. Mint kiderült genetika és anyai ágon, hogy még tréfásabb legyen. Nem kell szeretni őket, de a máglyákat se kéne begyújtani. Időnként valóban sok a figyelemfelkeltés, de valahogy szólniuk kell. A hetero is lehet bántó, sőt az is gyakran. Volt már erről is szó. A feministák tudnának mesélni.

Az a Csávó 2006.12.18. 22:16:23

Szeretem, amikor valaki szidja a homoszexuálisok túlzott exhibicionizmusát, de azért a vizespoló versenybe belekukkant. Ha már úgyis arra járt.

(Ha nem néz bele akkor valami baja van. Vagy homoszexuális. Vagy boldog párkapcsolatban él. Egyik sem normális állapot)

Empátia: beleérzőképesség (Első idegen szó, amit megtanultam 8 évesen.)

Morissal kedves majd mindenki forog a sírjában, aki halott. Talán csak Rousseau nem. De ő befoghatja.

groundwalker 2006.12.18. 22:25:57

Az a Csávó
Persze láttam már, de ahhoz oda kellett mennem, nem a képembe tolták az utcán. Azért van különbség. De egyébként az tényleg nem zavarna, de azért mert tetszene. Viszont ha más pattog miatta azt kénytelen lennék elfogadni mert neki meg nem. Érted már?

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2006.12.18. 22:35:25

Az a Csávó, nyuszimókus, ezt a lefelé kezelést otthonra tartogasd,kérlek, amikor viszed be a papucsot...:)
És az én nagyapám nem forog. Ő nem olyan.

Arról nem is beszélve, hogy hogy jön a vizespólóverseny(ami egy gagyerák szar egyébként,de tán mégsem olyan undorító,mint.) két gusztustalan pasas pucsításához???

Az a Csávó 2006.12.18. 23:18:25

Morissal, kivételesen nem is voltam irónikus. :) Tényleg úgy gondoltam, hogy kedves. No mindegy. :)

És egybként pont azért. Mert gagyerák szar, de mégsem olyan undorító. Szerintem!

Én csak annyit mondok, hogy aki elégedett hümmögéssel szemléli két leány barátkozását-mint én-az ne hörögjön két férfiúéra. Max vonogassa a vállát.

Vagy aki magamutogatást néz, az nem hömbölögjön, ha magamutogatnak. Akkor se ha nem kell külön odamenni. Egyébként tegye fel a kezét, akihez már bekopogtak homoszexuálisok, azért hogy az arcába üvöltsék hovatartozásukat.

De mindezt csak az a csávó mondta, lehet hogy más mást mond.

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2006.12.18. 23:28:47

Csávó, utólag rájöttem hogy nem basztacc, de úgy tűnik, ma igen bunekó vagyok.
Bocs.:)

A nyilvános meleg-enyelgést viszont rühellem. És felteszem a kezem: van ismerősöm, akinek kollégája volt meleg, mint egy kályha. Ezzel nem is lett volna baj, ha nem bazsajgott volna állandóan a srác körül a kis női parfümjével a kezében, miközben nyafizott, hogy szerelmes belé. Hm.
De Szigeten is lehetett hasonlókat tapasztalni. Nem tudom, pasiként ezt hogy lehet okosan lereagálni, de...

tistedur 2006.12.18. 23:31:48

morrisal!
kérdezz meg egy nőt,hogy hogyan hajtja el a nemkívánatos pasikat :)

groundwalker 2006.12.18. 23:32:01

Nem kopogtak be, de az utcán megcsinálták ilyen felvonulások alkalmával.
És mégyegyszer mondom ha téged zavar a vizes poló akkor azt megértem mert mondjuk buzi vagy, de akkor ez legyen fordítva is igaz.

Az a Csávó 2006.12.18. 23:36:40

Semmi gond nincs morrisal. :)

A fene. Egyszer egy leszbikus csajt - tudtam, hogy az - akartam férfiasan felszedni. Az sem volt szép. Megértő vagyok.

Okosan? Gondolom sehogy. Én azt sem tudom lereagálni normálisan, ha egy nőt kell visszautasítanom. :)

Szigetre nem járok. Nem lehet sorozatot nézni ottan.

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2006.12.18. 23:43:40

Joey Tribbiani mondta a leszbikus esküvőn: "Úgy érzem itt magam, mint Superman az ereje nélkül. Kifeszül a köpeny - és semmi..."

:)

tistedur: az azért más... Ott tisztázottak a szerepek: női szerep - férfi szerep.
De férfiként azért elég meghökkentő lehet, ha mondjuk sörözés közben a veled szemben ülő megkérdezi: leszophatlak? (Lehet, hogy a társaságomban sok a pszeudo...?:D)Mert ez is egy megtörtént eset.

tistedur 2006.12.18. 23:48:43

morrisal!
szerinted egy nőnek milyen amikor hasonlót kérdeznek tőle pasik?!

van akit elhajtasz a pokolba mert csak abból ért,van akit kedvesen vvissza lehet utasítani..

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2006.12.18. 23:55:13

Tőlem még soha nem kérdeztek hasonlót, ha igen, akkor is csak laboratóriumi körülmények között...:)

Intelligencia kérdése az egész. Soha nem tudtam azonosulni ezzel a "darabhús"-szereppel, mert nem kényszerültem rá. Nyilvánvalóan ennek is megvan az oka...

De még egyszer mondom: teljesen más a két dolog. Felesleges összevetni őket.

groundwalker 2006.12.19. 00:04:47

"De még egyszer mondom: teljesen más a két dolog. Felesleges összevetni őket."
És ha egy nő kérdezne hasonlót, azzal már össze lehetne hasonlítani. Vicc nélkül kérdezem.

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2006.12.19. 00:15:15

Most várj egy kicsit: ha nő kérdezne nőtől ilyet, vagy nő kérdezne férfitól ilyet, vagy nő kérdezné kecskétől, filodendrontól, lótól, vagy barnamedvétől? Télleg.

groundwalker 2006.12.19. 00:16:02

nő kérdezne nőtől (csak) természetesen.

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2006.12.19. 00:22:54

Az, szerintem, ugyanilyen necces... Én legalábbis nem tudnék mit kezdeni vele...

Akasha. 2006.12.19. 03:37:00

A temperamentumom a bűnös, pedig nem akartam beleszólni ebbe a topicba, DE!

Köszönöm szabóZ, imáim meghallgattak. 2napja folyamatosan Gale Haroldról beszélek, így elég "hangosan" imátkoztam :)
Köszi :)

Ha már Fiuk a klubból: Talán meglepődtök, de G.H. nem "buzi" (csak hogy ne kerülgessük a forró kását), és baromi jól játsza, hogy az. Ezért is csípem mint színész. Na meg iszonyat jó pasi, nekem esztétikai orgazmust okoz és pont.

Én nem mondom, hogy az a "geci" aki nem szereti a "buzikat", csak menjen el mellettük, és annyi. Nem kell megjegyzést tenni, sem a nemiségükkel foglalkozni. Van ilyen és kész! Faludy tudta, hogy miért nem mutatja meg magyarországon a való arcát, hisz tudta, hogy milyen lesz a megitélése. Ez sajnos gyerekbetegség ott, talán majd mindenki felnő ahhoz, hogy ne turkáljon a másik bugyijába, de még nem így áll a helyzet sajnos. Míg van rá kereslet, van kínálat is. Kiírtani nem lehet, nem is kell, csak elfogadni, hiszen van ilyen. A köpködéstől jobb lesz? Tudjátok, hogy nem.
Na de nem kampányolok a "buzik" mellett tovább, mert semmi értelme, míg ezt mindenki magába le nem rendezi.

Egy kérdés a végére. Ha annak az embernek aki rúgkapál ezellen, és "buzi" lesz a gyermeke, akkor kidobja? Kitagadja? Orvoshoz viszi, hogy ez fúúúj?? Ez nem felvett "szokás". Ez genetika.

Akasha. 2006.12.19. 03:57:53

Na még ezt le kell írnom, mert belefulladok :)
Engem már több Nő is környékezett meg, sőt elég sűrűn előfordul. Van aki kitartóbb, van akinek elég egy mosoly, és megért. A kitartóbja néha bosszantó, de simán kezelem. Ez is inteligencia kérdése szerintem. És most tovább megyek. Még tetszik is, ha egy Nőnek (is) tetszem. Még tovább megyek. Nekem is tetszenek a Nők. Hol itt a hiba? A szép az szép, az ero-tikus az ero-tikus, a vonzó meg vonzó, csak úgy egyszerűen. A sze-xus akárkitől is jön, lehet vonzó számomra, ha én arra vevő vagyok. A "buziknak" saját nemük vonzó, a lesbyknek meg szintén. Nem gondolkodott még el senki azon, hogy az EMBERT szeretik egymásban?

(na most nem tudom mit borítottam a fejemre, de kitartok :))

Akasha. 2006.12.19. 04:08:53

A francba, de ezt sem állhatom szó nélül :))

"homoszexuális temetkezési vállalkozó, aki ráadásul egy négerrel jár."

És? Ezzel tetézi a bűneit? Na mert a temetkezési válalkozó nekem "büdösebb" mint a néger..

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2006.12.19. 04:12:05

Akasha, nem az a baj,hogy.

Reménykedtem,hogy nem húzod fel magad...
Szerintem SzabóZ csak ironizált.
:)
Kellemes hajnalt!

Akasha. 2006.12.19. 05:12:52

Morrisal :)

Ismersz valahonnan? :) Tudtad, hogy elönti a .. :))
Igazad van, ez irónia lehet.. Csak nem láttam a lila ködtől.. Na tessék a temperamentum a hibás.. Már az elején írtam, hogy..

Neked is szép hajnalt :)

molaris 2006.12.19. 05:23:17

"Akasha"-ahogy nézem kicsit elragadott az indulat.Kezeljük külön az esztétikumot,az"emberszeretetet"és a sexust.Mind egyéni ráadásul.Rodin/Gondolkodó vs,is Michelangelo/Dávid.Az emberszeretet megint testre szabott dolog,különösen a megnyilvánulása.A sexus ugyanígy.(Bár az igazolt kromoszóma defektust kivéve,nem igazolt a homosexualitás kromoszómális alapja.)Mindezek igen bonyolult és főleg tanult viselkedés minták.Manapság,nékem úgy tűnik trendi a homoszexualitás.Volt már ilyen korszak.
Üdv:mollaris

Akasha. 2006.12.19. 06:21:21

Szép reggelt Molaris :)

Nem az indulat beszélt belőlem, hanem a temperamentumom és az a fajta empátiás képesség, mivel rendelkezem.
Nem kevertem össze az esztétikumot, az emberszeretetével, és a szexussal sem. Valóban külön kezelendő, mert egészen mást jelentenek. De tudod ezek nagyon pici rezgések két ember közt, és az egyik esetenként átsiklik a másikba, ha valaki vevő erre. Anélkül, hogy lesbykus lennék, izgathat egy nézés, egy érintés, mert ero-tikus, még ha a saját nem béli társam is okozza.. Csak egyszerűen az, és nem gondolok mögé semmit. Az is igaz, hogy ez emberfüggő, és ezzel nincs is baj. Hogy mit bizonyítattak, és mit cáfoltak ezerszer, ugyan! ilyen mindig lesz. Mindent bebizonyítanak, és ugyan azzal a lendülettel meg is cáfolják. Az, hogy a génekben van-e a hiba, majd megtudjuk, de akkor is lesz ki cáfolja, lesz ki bizonyítja. Számomra bizonyított tény, több tanulmányt olvastam erről, én ennek hiszek. Ok, az ellenkezőjét is olvastam, de engem nem győzött meg. Persze, hogy nincs kromoszómális alapja, hisz egy homoszexuális nem külön faj:) De egy defektus akkor is van, amit nem érthet az, akinek nincs. Tanult viselkedési forma a férfiak esetében? Kétlem. A Nőknél más a dolog, hiszen a nők 57%-a vonzódik a saját neméhez, még ha nem is vallja be. Tehát durván minden második Nő eljátszik a gondolattal, hogy.. A férfiaknál ez az arány lényegesen kevesebb, így sokkal kevésbé vevők erre a dologra. Tegye fel a jobb keze kisujját a fiúk közül, az aki gondolt úgy a saját nemére, hogy az izgató is lehet. Szerintem nem lesz jelentkező :) A lányokat nem kérdezem, hisz sejtem a válszt :) Tehát ha valami távol áll a férfi nemtől, az hogy ilyet tanuljon. Szerintem ez belülről fakad.. Ha nem érdekel, akkor nem is veszem fel a tanult viselkedési formáim közé, hiszen magasról teszek rá. Nem mondom, hogy nincsenek "divatbuzik", mert vannak. Sajnos arról sokkal kevesebbet, szinte semmit nem tudok, hogy miért, meg hogyan, de én nem is erről beszéltem. Azok a "kíváncsiak" :)

molaris 2006.12.19. 07:09:10

"Akasha"-nem a dafke miatt írtam,most se.Az,hogy a nők vonzódnak egymáshoz tökéletesen logikus.Történelmünk folyama a patriarchátusról szól,ahol a NŐ mint olyan nem számított(van ahol most se),tehát vígaszt,támaszt csak a hasonló sorsúban,ill.vele kereshetett.Azon kevés példa ami az uralkodó matriarchális rendszerekből ránk maradt,bizonyítják ott lejátszódott a komplementer folyamat.Ehhez adalék(können hozzáférsz),hogy a zárt és elnyomott férfiközösségekben bizony ugrik a ráta.Pl.:gladiátor iskolák.Azonban ez villámgyorsan gyengül a presszúra megszüntével.Nos a mai világban erről(a presszúra szűntéről)még korai lenne beszélni.Amint fordul a dolog,akkor itt is egyből konkurenciává alakul át,és az egyed megkezdi a harcot a determináns pozicióért.Nos ez a harc valóban genetikailag ültetett!
Üdv:mollaris

maybach 2006.12.19. 08:00:31

Nem nagyon értem a problémát. Világunkat rendíti meg alapjaiban, jövőnket veszélyezteti az egyneműek szerelme? Mert ha nem, és ez a valószínűbb, akkor mi a gond? Hacsak az nem, hogy basztatják őket emiatt. Az tényleg baj. Vagy egyformának kéne lennünk?

molaris 2006.12.19. 08:05:58

Bizonyos szintnél inkább nemzetbiztonsági kártyának nevezném.Így oké.?(Csak kicsinyt nézz tovább,politika/környezet/demográfia.)

maybach 2006.12.19. 08:35:00

Így sem. Utoljára az ősközösségben veszélyeztethette a csoport esélyeit, ha nem tudott szaporodni.A munkamegosztás óta lehet fontos szerepük a "csapatban".

derelyegrádi szellem 2006.12.19. 09:34:43

Én csak azt sajnálom, hogy a "Hőemelkedés Petivel" című opus végetért.:) Olyat látott valaki annak idején?

maybach 2006.12.19. 10:38:58

derelyegrádi szellem !
Jó cím. Ez létező műsor volt?

derelyegrádi szellem 2006.12.19. 11:35:53

Igen.

A Budapest Tv. "jegyezte" a műsort. Be lehetett telefonálni. Képzelheted..

maybach 2006.12.19. 11:40:14

Inkább nem.Szuper lehetett. Bp.TV. A városnak kéne lázadnia.

emdé_old · http://emtv.blog.hu 2006.12.19. 12:02:02

A fiúk a klubból és nem Fiúk a klubból.

derelyegrádi szellem 2006.12.19. 12:08:36

Nincs igazad, hogy nem képzeled. Én egy besztoffért DVD-n még pénzt is adnék. (igaz csak akkor, ha rajta lenne az az adás is, amikor Mikulás alkalmával a műsorvezető, aki kinézetében hajazott Andy Warholra, krampusznak öltözött, és a farkával legyezgetve magát hallgatta a betelefonálókat. Na az nagyon ott volt. A telefonálókkal együtt.)

maybach 2006.12.19. 12:11:19

OK. De csak a nemtomhogyhíják sámán TV-n keresztül pillantással aranyeret is gyógyít. Majd a nehéz napokra.

swen 2006.12.19. 12:39:55

Van a családunkban meleg srác, a 23 éves unokatesóm. Kicsi korától érezhető volt a mássága, szeretett lánynak öltözni, mosogatni, sürögni-forgoni a konyhában, gyűlölte a fegyvereket, hálisten megúszta a katonaságot. Viszont nagyon nehezen tudta elfogadni a másságát, de mikor végre igen, elkezdett teljes életet élni, talált kedvest, nem váltogatja a szerelmeit, hűséges típus, együtt élnek és boldogok. Viszont a szűk családon kívül senki nem tudja róla, mert úgy érzi, senkinek semmi köze hozzá. A seggbetollas felvonulásokat mélyen elítéli és zavarja, hogy a melegeket az ilyesmik miatt ítélik meg (el).

Miért mondtam el ezeket? Részben azért, mert név nélkül tehettem, nem fedtem fel sorsát ország-világ előtt, na meg azért, hogy ne általánosítsunk. A seggbetollasok elítélendő köcsögök és ha rajtam múlna, nem lennének ilyen felvonulások. Miért tartozik bárkire is, ki kivel bújik ágyba? Ezek annyira személyes dolgok, nem kell tüntetni sem a mássággal, sem azzal, hogy egy nő a pasikat szereti.

Manapság már annyira toleránsak vagyunk a melegekkel, hogy éppen ezzel különböztetjük meg őket. De főképp ők magukat. Ejteni kellene a témát, de mintha ők nem akarnák. Sok a meleg, a leszbikus, több, mint valaha gondoltuk volna, társat sem nehéz találni, ezer klubjuk van, ahol megnyilvánulhatnak, szerelmet találhatnak, lassan a szülők is elfogadják másnak született gyermeküket, mijafranc kellene még?

2006.12.19. 12:49:41

ne haragudj swen, de miért pont a seggbetollasokat kell utálni és elítélni? most nem jövök azzal, hogy ők is emberek, meg legyünk tolerántosak, stb. csak az jutott eszembe, hogy van ez a karneváli felvonulás Brazíliában, ott a csajoknak is seggbetoll van. az mért nem zavar senkit? mert nők? meg aztán ott van a budapest parádé, ahol szintén kivisznek az utcára mindenféle másságot. sztem a meleg felvonulás egy látványosság. ha nem érdekel, nem nézed.

swen 2006.12.19. 13:04:19

Te már láttad közelről? Mert én igen. És éppen azért nem tetszik. De ez csak az én véleményem nyilván. Ha neked tetszik, akkor nézd, ízlés dolga.

tistedur 2006.12.19. 13:14:41

én se a budapest arádét se a melegfelvonulást nem szeretem..
de nem is nézem.
és nem is zavar különösebben.

swen!
talán az kellene,hogy a rokonod mondjuk a céges szilveszteri buliba magával vihesse a kedvesét, vagy a barátai közé(lehet hogy félreértettem amít írtál a szűk családi körről)

2006.12.19. 13:16:16

nem akartam a véleményedet kritizálni, csak elmondtam a sajátomat. egyébként én csak tévében, képekről láttam a felvonulást. de azért nem nézem, mert nem érdekel. mint ahogy nem érdekelnek a politikai tüntetések sem, meg a bp. parádé, meg a többi ilyen. viszont nem is fikázom őket.

maybach 2006.12.19. 13:17:36

Nem értek hozzá, de szerintem egy ilyen felvonulás szándékosan provokáló.

swen 2006.12.19. 13:28:59

Jé, ha látnád és mert normális érzelmű ember vagy, minimum hányingered lenne tőle. Nem fikázom, megvetem az ilyesmit.

Tistedur, vannak barátaik illetve baráti társaságuk, nem téma a másság egyáltalán. Együtt járnak társaságba de gondolom nem csókolóznak és egyebet sem csinálnak, mint ahogy én sem a kedvesemmel, kivéve, ha lassúzunk khmmm....na.

Akasha. 2006.12.19. 13:29:53

emdé!
Köszi, hogy mindössze ennyi kivetni valót találtál az írásomba. Ez már valami :)

Tényleg az általánosítás megöl mindent. Egyének vannak, nem egy halmaz. Persze mindenhol vannak szélsőségek, hol nincs? A melegfelvonulások pedig pont azért jöttek létre, mert nem fogadják el Őket. Egy évben egyszer megmutatják magukat, hogy Ők is emberek. Anya szülte, kedves emberek, pont annyira mint hetero társaik.

Eszembe jutott, hogy sok pasinak van egy egy meleg "története". Az a "buzi" rámmosolygott, megszólított stb. Lehet nem is volt az? Ez olyan furcsa. A mosoly az mosoly, nem kell dramatizálni. A meleg közösségek meg elég zártak ahhoz, hogy ne nyissnak heterok felé. Itt is vannak szélsőségek, de ugye hol nincs?
Számtalan példa van arra is, hogy tehetős üzletemberek, (persze ez csak egy példa) kiknek feleség, gyerek a mindennapjaik része, szabadidejében, szöszi fiucskát csinál meg hátulról. Ő nem vállalja fel, de mégis mások a vágyaik. Akik bevallják, hogy melegek, azok a rosszak tényleg?

swen 2006.12.19. 13:31:16

Valaki monnya azt, hogy ne ide figyeljek, sosem leszek készen:-) Karácsonyi díszeket gyártok, idén piros díszek lesznek a fenyőágon, a masnikkal bíbelődöm éppen:-) Meg csináltam apró dobozokat és piros kockás anyaggal vontam be, tök édibédi cuki: D

2006.12.19. 13:32:41

olyasmi. ott jellemzően a szélsőségek jelennek meg.
az pedig a többiek szégyene, hogy ezek alapján formálnak véleményt a melegekről.

2006.12.19. 13:33:57

swen, nekem dolgoznom kéne, de az se megy. :)

chico 2006.12.19. 16:53:29

Fura dolog ez a mássággal. Hirdetheti magáról valaki, hogy akkora toleráns, mint az afrikai kontinens, de addig, amíg nem látja, nem tudhatja, hogy reagál rá.
Szvsz, már csak ezért is érdemes megnézni néhány részt pl a Fiúk a klubból sorozatból. Na abból aztán kiderül, hogy tulajdonképp csak emberek vannak, mindenféle olyan élethelyzetben, akárcsak egy heterós sorozatban. Amin esetenként jókat röhög,szomorkodik, de legalább is elgondolkodik az ember. Csak egy heterónak fura látni, amint két pasi csókolózik, ne adj isten szeretkezik.
Engem pl a tegnapi epizód láttán inkább a terhes leszbi szex borított ki pedig annál durvábbat is mutattak. Mondjuk ez inkább azért van, mert én is lány vagyok.
De alapvetően ezeket a műsorokat, sőt a felvonulást is fel lehet fogni úgy is, mint egy ismeretterjesztő filmeket a pápua kannibálokról, ami in direkt, real life, real time bemutatja, hogy készítik elő a falubeliek a vacsit. Azon is kiborulna egy csomó mindenki.
Végül is ez egy folyamat: ha valaki a képernyőn már el bírja viselni a csókolózó pasik, nők látványát, akkor lehet, hogy ha élőben lát ilyet, nem az az első reakciója, hogy emberi méltóságában rögtön megalázza a másikat.

A ne dörgöljék az orrom alá jellegű kommentekhez pedig csak annyit, hogy általában a legtöbb ember, ha szerelmi bánata van, vagy depis, legszívesebben fölrúgná az utcán, étteremben, buszon akárhol a szeme előtt enyelgőket. Akkor most a heteróknak se lehessen ilyet? Tiltsuk be, mint Orwellnél?
Miért ne járhasson kézenfogva bárki bárkivel az utcán, miért ne smárolhatna a beszólogatás, a megveretés veszélye nélkül? Alkotmányos joga van rá.
Mert azért lássuk be, a legtöbb magyar férfi homofób, legfeljebb nem vallja be, és nem is vetemedik tettlegességre. De ki tudja kiben mi szabadul el egy ártatlan puszi láttán?

one nation under-dog 2006.12.19. 17:14:10

chico 2006.12.19. 16:53:29

"ez inkább azért van, mert én is lány vagyok."

Tudom, nem az én dolgom, de akkor miért "chico" [jelentése: fiú] a nick-ed?

molaris 2006.12.19. 17:46:38

"maybach"-bocsánat,de a gép sztrájkolt.Szóval a nemzetbiztonsági kártya,-demográfiai vetülete mélyebben.Mit gondolsz a mai és leépülő eü.rendszerben milyen kihatása lesz ha a homoszexuálisok előretörnek,ill.a biszexualitás vonzataként ráesik erre a lecsupaszított szintre a fertőzések tengere.Már a megingó biztonságérzet is tragikus.Persze nem árt tudni,hogy egy majd 10 éves tanulmány Mo.ideálisnak 6-7 millió magyart nevezett meg.

chico 2006.12.19. 18:56:10

Me, Myself and I

ez már régi ügy: egykor csikóként szerettem volna regisztrálni egy honlapon, de az már foglalt volt és csak ezt engedte. Aztán rám ragadt, én meg megszoktam, megkedveltem ;)

ÁLtalában szórakozat, hogy mit reagálnak a kommentjeimre, de most szerettem volna elkerülni a buzinak bélyegzést. Teljesen más irányba vitte volna a beszélgetést, meg fölösleges kitérő lett volna.

maybach 2006.12.19. 18:58:42

molaris !

Biztos így van, ha gondolod, de én nem hiszek az összeesküvésekben. Sztem csak szimplán mások, és nem egyszerű az életük. Főleg így.

Akasha. 2006.12.19. 19:27:28

Chico!

Akasha bólogat :)

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2006.12.19. 19:36:50

molaris: A demográfiai előrejelzések jelenthetik az érme egyik oldalát. A másikat az egész bolygó túlnépesedése... Engem nem bánt, ha nem mindenki alapít dinasztiát.
Más: Miért molaris a nicked, ha aláírásként mindig mollarist írsz?

maybach 2006.12.19. 19:44:47

Itt ma mindenre fény derül. Pedig csak egy csőrözéssel kezdődött. Lavina.

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2006.12.19. 20:07:06

maybach!miért maybach a nicked, ha méjbahhnak kell ejteni?:):):)

maybach 2006.12.19. 20:10:25

Azt reméltem nem fogok lebukni. ;-)

one nation under-dog 2006.12.19. 20:35:39

chico 2006.12.19. 18:56:10

OK, vettem. :)

Eszterka 2007.01.31. 18:22:20

Kedves Mindenki!
Egy rakás ember itt fröcsög, hogy a homoszexualitás gusztustalan, megvetni való stb.. Mi a fenét tudtok egyátalán róla? Rögtön a a seggbekúrás jut eszetekbe, mi? Gratulálok, hogy eddig terjed az agyatok. Ismertek egyátalán akár csak egyetlen egy meleget? Nem kéne általánosítani, mert akkor én is elkönyvelhetnék minden heterót utolsó szar patkánynak (megjegyzem heteró vagyok), kezdve az olyanokkal, akik - ahogy már mások is írták - a tolerancia szó mögé bújnak, aztán meg verik a nyálukat és köcsögöznek. A heterók mivel jobbak?? És egyátalán miért kell különbséget tenni? Kinek mi köze ahhoz, hogy a másik kit szeret, kit dug stb.???
Az a bizonyos "tollasseggű köcsög" gondolom nekem sem lenne a szivem csücske, de AKKORSEM kéne általánosítani. A heterók közt is vannak ilyenek, SŐT! ROSSZABBAK! Csak menj le a legközelebbi ótvar diszkóba!
Ja és ez a topic ugyebár a sorozatból indult ki. Láttatok egyátalán egyetlen részt? Gondolom nem, nem is várom el senkitől, de akkor nem kell ugatni, mindenki megtarthatja a - sokszor bántó és sértő - véleményét, ami (mivel gondolom gőzötök sincs a dologról) nem is vélemény, csak ELŐÍTÉLET. És aki ott tart, hogy előítéletei vannak vmivel, amiről amúgy fogalma sincs igazán, az szimplán buta. Nem hülye, buta, aki nem lát a szemétől, meg a marhanagy TOLERANCIA felirattól a pofája előtt.
szevasztok

Fantom 2007.01.31. 18:53:46


Kedves Eszterka!

-Én csak azt tudom, hogy természetellenes, beteges és undorító!
-Az első kettőt a suliban is tanítják!

Üdv: Fantom.

Eszterka 2007.01.31. 20:48:20

Természet ellenes: miért az? Áruld már el, hogy mi fér bele a természetességbe, jó?
Beteges: Nézz utána mit jelent a szó
undorító: Ízlések és pofonok..

Akasha. 2007.01.31. 20:53:46

Eszterka!

Több topikban próbáltam elmagyarázni azt, amit most Te is mondasz. Nem változik a véleménye senkinek.. Letettem róla, hisz felesleges. Talán majd egyszer felnőnek az emberek odáig, hogy ne egymás szexuális életét kutassák, elítéljék, hanem a sajátjukat tegyék szebbé.
P.S. A kedvenc sorozatom. Nekem többet mond, mind azok a selejtek, ahol egymást lövik halomra.

Eszterka 2007.01.31. 23:11:28

Naigen.. akik MÁSOK szexuális életét kutatják, gondolom azért teszik, mert sajátjuk nincs, és kell vmi elfoglaltság -bocsánat a szóért - kielégülés..
Amúgy nem érdekel ki kit gyűlöl, csak ne tegye kirakatba.. ennyi. Lehet utálni a melegeket (bár szerintem nem kéne, mert ugyanolyan magánügy, mintha vki heteroszexuális), de nem kell reklámozni az utálkozást. Bár azt sem értem, hogy lehet utálni vmit, amiről fingja nincs az embernek..
Egyébként nekem is a kedvenc sorozatom, és tényleg sokkal többet ér, mint akármelyik futószalagon szart utolsó sorozat.
süti beállítások módosítása