Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Fábry fennragadt a ringlispílen

Fábry-show

2006. december 08. 15:20 kiricsizoltan 48 komment

Én a Fábry helyében roppant hálás lennék a Gergényinek, térden csúszva közlekednék a főkapitány szobája előtt, és fényesre csókolgatnám a kezeit. Hiszen a 23-ai balhé után mostmár minden Fábry-show-ból öt percet lazán le lehet tudni egy Gergényis blokkal. Nem kell dolgozni új poénokon, az adás egy része fikszen meglesz, amíg Sanya el nem felejti az egészet. Szóval úgy 2010-ig.

Számoljunk csak utána, az előző adás két héttel ezelőtt volt, egy november 23-ai napon, azaz pontosan egy hónappal az "októberi sajnálatos események" után, de ez nem zavarta Sanyát abban, hogy az adás egy részét másodjára is a terhes anyákat megrugdaló rendőröknek szentelje. És engem egyáltalán nem lepett meg, hogy tegnap, tehát már benne járva a decemberben, Fábry még mindig itt van lecövekelve, és a rendőrterroron rágódik. Tehát több, mint egy hónappal a balhé után Fábry már a harmadik adásba erőlteti be ezeket a poénokat. A másik ilyen vesszőparipa Kelemen Annácska, de ez most nem ide tartozik.

Ez a retardáltság önmagában nem lenne baj, de a múltkor már olyan jól föltalálta magát Fábry, hogy hol kell ezt. Ott van a terápiás céllal létrehozott Hír TV, oda be lehet kéredzkedni, mikor a lelkünkben vihar dúl, adnak is öt-tíz percet, mert a keresztényeknek hivatalból segíteni kell a nyomorultakon, aztán vagy a Csintalannak telefonba, vagy az Ókovács Szilveszternek élőben el lehet sírni, hogy ki bántott, mi fáj, meg hogy a rendőrség a nemzetre támadt. És ezt ott meg lehet csinálni akár minden héten, garantáltan senkinek nem fog föltűnni.

Címkék: rtl klub fábry

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pimpa28 2006.12.08. 15:23:44

Bezzeg a HetiHetes milyen menő. :) Már várom mikor tűnik majd Tóta W. is fel benne. :)

Virág et. 2006.12.08. 15:45:34

Az már a vég kezdete lenne, ha a Showdert a Heti Heteshez hasonlítanánk. Az előbbi egy szórakoztató show-műsor, az utóbbi egy erősen pártos vicces (?) véleményműsor, ami nagyrészt a pártszimpatizánsoknak szól. Szóval ne ez legyen a mérce szerintem.

Fábrynak meg tényleg észbe kellene kapnia. Van ami egyszer-kétszer még poén, sokadszor meg már nem az. Kereszteshadjáratot nem biztos, hogy az ország legnézettebb showműsora alatt kellene folytatni, mert ezzel esetleg elérheti azt, hogy nem ez lesz az ország legnézettebb showműsora.

D.C. 2006.12.08. 15:58:22

Baromi egyszerű: ha nem tetszik, ne nézd...

Virág et. 2006.12.08. 16:07:43

"Baromi egyszerű: ha nem tetszik, ne nézd..."

Én naív ember vagyok és hiszem, hogy a kritikának úgy általában van hatása. Régen jó volt a Fábry, most már egyre kevésbé az. Bízok benne, hogy lesz még olyan, mint régen volt.

A comment meg szerintem pont erről szól: megmondja a blogíró a véleményét a dolgokról. Ez néha lehet negatív is. Erről szól a kritika.

marisell · http://kifozde.blog.hu 2006.12.08. 16:23:51

szerintem a Fábry nagyon lement kutyába egy ifeje, politika ide vagy oda.Néha úgy hallom, hogy nagyon erőlködik.ja, mert nem nézem, gyermekeim meg igen.a hang sokat elárul.
a heti7 pedig szinte hihetelen, hogy még van.és mennyit kereshetnek vele/benne.irigykedek.

vasszűz 2006.12.08. 16:35:41

Virág et., egyetértek, szerintem a két héttel ezelőtti műsor kifejezetten jó volt.

bakfitty · http://ismerosvalahonnan.blog.hu 2006.12.08. 16:38:47

félelmetes, hogy fábry mennyire elvesztette a szuperképességét a viccmondásra. emlékszem, még a Mennyi? 30!-ban is fuldoklva röhögtem amikor anekdotázott, de most már egyszerűen képtelen egy felépített viccre, inkább csak próbálja minél hamarabb ellőni a csattanót.

pár hónapja volt egy ilyen: "Mentem az utcán, és megláttam a csávót ilyen izével a fülében. Látták már? Olyan mint egy furunkulus!" ez nem humor. ez nem előadás. ahogy korda gyuri mondja, ez semmi, EZ SEMMI! :)

vale72 2006.12.08. 16:43:56

Szerintem a tegnapi mélypont nem az ismétlődő monológ volt,hanem a szerencsétlen paripa bevonulása és csicskáztatása a két fekete ruhás műlovarnő álltal!!Nagyon erősen cirkusz feelignje volt az egésznek,amitől már kiskoromban is konkrétan hánytam!!

szinkrobi · http://iszdb.hu 2006.12.08. 17:41:34

kiricsizoltan!
Az utolsó mondatoddal megválaszoltad a kérdést, mármint hogy miért csinálja, hiszen bemehetne az (ál-)Hír tévébe is.
Hát azért nem megy be (sokszor), mert az "garantáltan senkinek nem fog föltűnni".
De a Showderre több millióan odakapcsolnak (megszokásból, mert jobbat várnak, mint kéthete volt), így nagy (az álhírtévénél biztosan nagyobb) nézősereg előtt lehet szídni a kormányt, a rendőrkapitány s a többit, mindazt aki/ami a Fidesznek nem kedves, és gyűlöletet kelteni azok ellen akik/amik a Fidesznek nem tetszenek.

szinkrobi · http://iszdb.hu 2006.12.08. 17:44:46

Ja és igen "A Hannibal Lektűr-attitűd" igazad van, én azóta nem nézem. Szerintem az az adás volt A mélypont.

D.C. 2006.12.08. 18:09:42

Szerintem jó volt a tegnapi Fábry, ami nem érdekelt, azt nem néztem belőle...(Pl a lovas mutatvány, vagy Gönci Gábor...). De szórakoztató volt (számomra) mind a Bagi - Nacsa kettős, illetve az a fiatal srác a stand up comedy-s részben.


Az, hogy politizál, hát Istenem... Legalább nem hív meg a műsorába egy miniszterelnököt, (vagy jelöltet), vagy annak feleségét sem, nyilvános s*ggnyalás céljából, lásd Szulák... (direkt nem a hetihetessel hasonlítottam össze, tekintve h más műfaj a kettő...)
Engem nem zavar, hogy humor formájában odaszúr párat a kormányoldalnak. Mellesleg az ellenzékkel kapcsolatosan is be-beszólogat, igaz, azt jóval ritkábban.

Jah és azt, hogy a 23-i eseményeken (még) nem lépett túl: legalább szó van róluk, ha már mindenhol agyonhallgatják azt a gerinctelen patkány magatartást, amit a rend éber őrei tanusítottak... (Najó, nem hallgatják agyon mindenhol, Brüsszelben pl a héten is téma volt... Ők sem tudnak túllépni...A rohadtak...)

vasszűz 2006.12.08. 18:25:08

Hú, nekem ez a Kovács András Péter nem tetszett.

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2006.12.08. 18:28:29

Én csak azon csodálkozom, mennyire természetes mindenkinek ez az őrület, a pártoskodás elmebaja. Senki nem teszi fel a kérdést: "miért ne készülhetnének olyan műsorok , amelyek nem ál-objektívek, de közben ide-oda smúzolnak, hanem valóban csak ÖNMAGUKÉRT (és persze a nézőért) készültek, nem pedig azért, hogy hatalmas nyelvcsapásokkal illessék hol ezt, hol azt a pártot?" (Talán túl hosszú a kérdés...)

Irigykedve nézem a német, osztrák csatornákat. Bár gyengusz a humoruk, egyik szórakoztató műsorukban se lehet semmilyen pártszimpátiát felfedezni, nagyítóval se. TOTÁLISAN NEM ÉRDEKLI ŐKET, mikor, melyik (egyébként közpénzen hawaiiozó)pöcspolitikus mit brekeg két fingás között. Az érdekli őket, hogy az életük kényelmes, élhető legyen, aztán hogy eközben hogy hívják a miniszterelnököt,aki mindezt eléri, ganz egal. Ha meg valami nem jó, sztrájkolnak. Az INTÉZKEDÉS(pl.szociális juttatások csökkentése) ellen. De nem áll meg az élet az egész médiában, ha választások vannak, nem sugározza minden televíziós csatornájuk UGYANAZT a műsort, mint egy orwell-i rémálomban. (Ld. nálunk április akárhányadikán...)
Hol vannak már azok a régi szép idők(tíz éve,mondjuk), amikor a vicc POÉNJÁN röhögtünk... Most már a humort se lehet CSAK ÚGY befogadni. Először mérlegelni kell: érdekemben áll nekem ezen nevetni? Sért ez a vicc valakit, akinek a segge éppen az én nyelvemben végződik? Ha ez utóbbira a válasz IGEN: a.,Kínosan vigyorgok. b.,Vérig sértődöm. c., Futok az ombudsmanhoz vagy a bíróságra. d.,Kitalálok egy ellenviccet.
Ha a válasz NEM: Harsányan és dacosan kacagok.
Ez valaki szerint NORMÁLIS???
Vagy csak én megyek forgalommal szemben...

sarasvati / sütifej (törölt) 2006.12.08. 18:40:42

A srác jó volt. És végre van egy hely, ahol betudnak mutatkozni. Lehet, hogy más csatornán is van, nálam csak ez.
Fábry rég elk...ult, szóra sem érdemes. Jól kidumálta magát Bagival, azért nem ment el a könyvbemutatójára:))))
Egyébként valamely okos, hozzáértő társam meg tudná mondani, hogy az ertel esetleg mikor fogja adni az Alias újabb részeit?
Nézném.

pox 2006.12.09. 00:26:11

morrisal: teljesen jogos, amit mondasz; én pl. vér-baloldaliként és liberálisként, Orbán-ellenesként lefordultam a röhögéstől pár - főként a jobboldal által terjesztett - elkúrtuk-os viccen. Mert ami telibe talál, az telibe talál, mese nincs. Szerintem ott a bibi, hogy egy egészséges gondolkodásmódhoz alapvetően hozzátartozik az önirónia is. És - Cyranoval ellentétben - az se baj, ha esetleg más is ironizál rajtam, csak legyen ötletes. ...asszem ezt hívják humorérzéknek.

molaris 2006.12.09. 06:06:02

"floyd.vi"-mind a két oldal bölcs,nyugodt és az igazság bajnoka.Mind a két oldal tart néhány embert aki közvetlen a Főnök nyilatkozata után elmondja mit is mondott a Nagy Ember.Na ez az igazi kabaré,és csak azért nincs kedvem röhögni mert mindnek én fizetek.Velejéig rohadt és korrupt itt mindenki aki a hatalomba bekerül.Sajnos!

marisell · http://kifozde.blog.hu 2006.12.09. 08:43:47

Velejéig rohadt és korrupt itt mindenki aki a hatalomba bekerül.Sajnos!


Ez igaz, de akkor mér'mindig ide lyukadunk ki?Felejtsük el őket, ha lehet(?)

maybach 2006.12.09. 08:48:22

floyd.vi !

Éjjel írogatsz vazze! Nyoma marad ám. Mi az hogy már megint az egyik oldal. Igenis van humorérzékünk. Mindig jót röhögünk a másik oldalon. Ők olyan g.cik, hogy nem tudnak röhögni magukon. Ezt jegyzed meg. Ne keverd itt a dolgokat.

ooo 2006.12.09. 10:23:13

sztem meg pont fábryn nem kéne fennakadni, kb olyan unalmas ez mint az erőltetett poénjai. és különben is mikor lesz már olyan baloldali humorista vagy standup komedista aki jó és közben oda mer szólni a kormánynak is? (csak ne gálvölgyi legyen az)

Dave_hu (törölt) 2006.12.09. 10:27:03

Én azt gondolom, hogy fábrynak vannak, voltak zseniális szövegei. Amikor a 60-as 70-es évekről anekdótázik, az mindig zseniális, vagy a sielős története is. Hanyagolnia kellene az aktuálpolitikát. Persze, tudom, hogy a műfaj megköveteli, hogy beszéljen az éppen futó dolgokról, de hát nem tud vicces lenni. A karakterei viszont viccsek, a roma, az erőcsávó meg a takaritónő. (Érdekes, hogy az erőcsávó szerepe megy neki a legtermészetesebben, mert ott csak bunkózni kell.)

invisibledeath 2006.12.09. 12:02:20

Szerintem jó volt. Legalábbis amit néztem belőle. Én is csak azokat a részeket tekintem meg amik érdekelnek. :) Az meg egyáltalán nem érdekel hogy melyik pártrol ki mit gondol, vagy mond... csak ha vicces :) .

Klank 2006.12.09. 14:00:23

Részben igaz, hogy laposak voltak a poénok, de a Gergényi dolgozatos eset miatt volt aktualitása. Az pedig még a hetesben is téma volt.

Beyonder 2006.12.09. 16:36:24

Fábry egy nulla. Bödőcs rulz.

Ságvári Endre 2006.12.09. 17:04:23

Fábry kiégett, önmagát ismételgeti. Lassan az óvodai pisi-kaki szintre jut. Ebből én nem kérek!

Thrall 2006.12.09. 19:44:15

Mosmééér??!
a pisi-kaki jó. ezeknél már csak a fing viccesebb

maiculedssul 2006.12.10. 03:08:40

Persze a Fábry olykor-olykor politizál, miért a Hofi nem csinált ilyet? A humor egyik elválaszthatatlan forrása a politika. De mindent összevetve a Fábry még mindig őszíntébb arc, a heti hetes demagóg, belemagyarázós, szenvedő-erőlködő, "csakazértis gyurcsányos vagyok meg szoci" figuráihoz képest.

Különben a Sanyiék megcsinálták a magyar
Félelem és reszketés Las Vegasban-t a piros kedilekkel, amit nagyon köszönünk neki meg a stábnak.

oldeye 2006.12.10. 05:13:22

Nem mondom, hogy egy Hofi a Fábri.
De ez van, még mindíg Ő a legjobb, a legnézhetőbb.
Ez a színvonal, itt vagyunk, ez jut nekünk.
Politika nélkül nincs humor.
Ahogyan a jó sajtó, úgy a jó humor is MINDÍG ellenzéki.
Sajnos nincs senki aki túlszárnyalni fábrit, így amíg nem lesz vetélytársa, Ő a mai etalon ebben a műfajban.

molaris 2006.12.10. 06:00:14

Benézem és érdemes volt."floyd"-figyeld meg még azt is milyen változás jászódik le hatalomváltáskor.Ráadásul nékem úgy tűnik mintha az SZDSZ ingerküszöbe lenne a lagalacsonyabb.Ők,liberálisok?"oldeye"-Maksa,a többi oké.

ooo 2006.12.10. 09:19:59

még egy korábbi posztra reagálva:

szegény németeknek meg osztrákoknak meg amúgy nem sok humor jutott. in usa, egy letterman, leno vagy stewart tele van aktuálpolitikával, ez a műfaj megköveteli. pl busht darabokra szedik majdnem minden showban.

fábrynak inkább a viccein vagy a gegcsapatán kéne frissíteni.

maybach 2006.12.10. 09:30:54

floyd.vi !

Légy erős egyértelmű volt. Kell ez a ";-)" az iróniához?

gergely 2006.12.10. 14:22:58

A Fábry azért tűnik "megkopottnak",mert már régóta látjuk.
Nem ritkán még mindig jó.
Nem lehet mindenki ballib.-es humorista.

Yoisten 2006.12.10. 14:43:27

Régen nagy Fábry fan voltam. Aztán behozta a politikát a műsorba (lehet kisebb ráhatásra, hogy legyen egy ellenpont a Hetihetessel szemben) és onnantól valahogy elszaródtak a műsorai.
A Bagi-Nacsát láttam csak belőle, de az nagyon ott volt. Főleg a Balón fordultam le a székről :)

Ez a standup comedy sem rossz dolog, de csak 5-10 percnyire érzem élvezhetőnek, tehát full műsort biztosan nem lehet kitölteni vele. Minden esetre üde színfolt.

Lehet, jót tenne egy fél éves szünet a műsornak.

Yoisten 2006.12.10. 14:45:29

Amúgy a hetihetes is ott ment félre, amikor a szidjuk a kormányt csapást nem tuda megtartani és elment en bloc a szidjuk a jobboldalt irányba.
Valamikor 1 éve nézhettem utoljára pár részt, de szó szerint elaludtam mindegyiken.
Egyedül a Hajós ripacskodásait találtam üdítőnek, bár nekem a külön műsorai is tetszettek (hiába bukott meg mind :D )

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2006.12.10. 15:54:03

Én meg még mindig azon filozofálgatok, miért kell nekem azt elfogadnom,hogy életünket egy nagy koordináta rendszerben kell leélnünk? X tengely az egyik párt, y a másik, az ehhez-ahhoz hozzárendeltek pedig ülnek a helyükön böcsülettel, és most már életük végéig ott is maradnak...

Mert mi közöm nekem Fábry Sándor pártszimpátiájához? Ez olyan, mintha akaratom ellenére a zokniját kéne szagolgatnom, "elvégre közszereplő!". Hát, kurvára nem érdekel sem az övé, sem mondjuk Gálvölgyié. Mert még mindig az a meggyőződésem (nekem olyanom is van), hogy egy szórakoztató műsor nem pártcsatározások platformja. Azért van, hogy engem, minket szórakoztasson. Szánalmas ez az örökös célozgatás, hunyorítás - "értitek,mire/kire gondoltam..." - , egyszerűen az óvodáskor tüneteit produkálják felnőtt emberek. A többiek meg asszisztálnak hozzá.

Rühellem, hogy erről szól már az élet.

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2006.12.10. 16:01:37

"szegény németeknek meg osztrákoknak meg amúgy nem sok humor jutott. in usa, egy letterman, leno vagy stewart tele van aktuálpolitikával, ez a műfaj megköveteli. pl busht darabokra szedik majdnem minden showban." Kurvára nehéz lehet megérteni, hogy nem magával a POLITIKÁVAL van bajom. A két részre szakadással, amely miatt nem lehet önfeledten szórakozni,azzal! De már nagyon lusta vagyok ezt fejtegetni, mert úgy érzem, a legtöbben direkt nem értik, mire gondolok..(Talán az előző hsz.-em segít egy kicsit.)
Ehh!

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2006.12.10. 16:07:08

Ja, arról nem is beszélve, hogy az USA-ban azért egy kicsit mást jelent a politika mint olyan.

ooo 2006.12.10. 17:11:13

szted usában nincs kettészakadás? ha valahol van hát ott nagyon a repubilkánusok és demokraták között. csak ott nem gyűlölködnek, hanem egymást szivatják vagy showt építenek egymás heccelésére, lásd bármelyik daily show - john stewart. itthon az a gond hogy mindkét politikai oldal rájátszik az utálatra, tehát sokáig ez nem is fog változni. és ezért ezen nagyon nem is éri meg kiakadni ;P

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2006.12.10. 17:53:31

Rendben. Nem pazarolom a karaktereket. Igazad van, hát persze. Ua. van ott, mint itt. Hm. Ott is családok mennek szét, nyugdíjas öregasszonyok kötögetés helyett esernyőt ráznak köztereken. Valóban
Azt meg, hogy min akadok ki, hadd döntsem el én...

cozumel 2006.12.10. 19:58:21

Morrisal
en ertem amit mondsza, es igazad is van.
A fenn emlitett Leno pl. siman b.szogatja barmelyik politikust, ha az biztosit ra feluletet.
Amugy kb. ket vicce hangzik el pol. vonatkozasban, a tobbi pedig celebeket es hetkoznapi emberek hetkoznapi hulyesegeit celozza meg.

maybach 2006.12.10. 20:00:46

floyd.vi 2006.12.10. 15:03:57 !
Bizony, hogy bizony. A többit azé tuttam ám. Egyébként azóta már szóltak, hogy tévedés. Én mégis a másik oldalhoz tartozom és az egyik a szemét humortalan balfék társaság.

holmes 2006.12.11. 12:14:36

a hofit sztem nem szabad összehasonlítani a fábryval. persze, a fábryval nem az a baj, hogy politizál, hanem az, hogy nála a politikai humor odáig terjed, hogy a gyurcsányt az évszázad gondolkodójának titulálja. és akkor ezen röhögnöm kéne.

a hofi ezzel szemben mindig a kisember szemszögéből szólt be az összes politikusnak, és összes nagyfejűnek. na, ez a különbség. meg persze az, hogy a hofi mesteri módon kidolgozta az előadásait, nem csak úgy odabaszott két gyurcsányozást, mint ez a szerencsétlen fábry.

áá, gyerekek! a hofi az egy zseni volt, aki nem felejtette el, hogy kőbányáról jött. a fábry az meg csak egy jó dumájú belvárosi hülyegyerek, aki utálja a komcsikat. ennyi. ne vessük össze a hofival.

ooo 2006.12.11. 14:36:52

"Azt meg, hogy min akadok ki, hadd döntsem el én..." -> meg van engedve.

ooo 2006.12.11. 14:41:08

csak magas labda ;P

danni 2006.12.11. 19:30:59

Nagyon helyesen cikizte arosszarcú barom hazudós gergényit a témát még keveslltem is!
süti beállítások módosítása