Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Irtózatosat bukott a Megatánc

Megatánc

2006. november 13. 16:30 szabóZ 83 komment

A Tv2 tehetségkutatója csúnyán kikapott a Szombat esti láztól, pedig mindkettőben vannak flitterek és robotlámpák, és mindkettőben nyakig emeli a lábát, aki csak tudja. Csak sajnos a népet nem érdekli a kortárs tánc, annál jobban, ha Csonka András belegabalyodik a szambába. Egyébként is több durva programtervezési hibát vétett a Tv2, mondjuk nem kellett volna negyvenöt perc előnyt adni a Szombat esti láznak, és nem lett volna szabad egy hétre jegelni a Megatáncot, arra számítva, hogy hátha tüntetnek és gyújtogatnak megint. Főleg, hogy nem is gyújtogattak.

A számok: 2 millió a 850 ezerrel szemben. További döbbenetes részletek itt.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mike Patton 2006.11.13. 16:43:44

Mondjuk én nem értem, hogy egyáltalán ezeket minek nézik az emberek. Bár lehet, hogy én vagyok nemnormális, de hogy nem tudok ráizgulni a megatáncra (bár, hogy a kis bulának láttam a pucér képeit, egyszer tutira megnézem), meg a szombat esti lázra az fix.

Mondja meg nekem valaki mi ebben a jó?

vicc 2006.11.13. 16:50:02

kinek mi jön be. Valaki szeret celebeket nézni. Valaki meg monitoron lévő meztelen éés ismeretlen nőkre veri.

Te nem szeretsz celebeket nézni.


ui: ezért felesleges megnézni. itt a böszme nagy internet, cak le kell tölteni az utóbbi 6 megatánc rész egyikét és lehet *j*kulálni.

Dworkyll · http://ekonyvolvaso.blog.hu/ 2006.11.13. 16:51:00

Érdekes kérdés. A Megatánc még csak csak a táncról szól (már amennyire egy táncot, egy amúgy tehetséges, de hozzá nem értő meg tudja tanulni egy(!!!) hét alatt egy űberprofi kiképzőtől, de a SzEL csakis és kizárólag a celebekről. Meghogy jól lehet rajtuk röhögni, ahogy bénáznak.

Az első esetben nagy pirospont az oktatóknak (Budai, Fernandez, stb), a másodikban nagy együttérzés a profiknak (Faluvégi dr. pl.)

Érdekes Südi Iringó esete, aki profiból próbál celebbé válni, de minek.

Dworkyll · http://ekonyvolvaso.blog.hu/ 2006.11.13. 16:53:27

Ja és érdemes megnézni a tálalást Stohl "Droid" Buci vs Tilla. A két zsűri is ég és föld, a RetekKlub stábja jól jelzi, hogy a szakmaiság (értsd: tánc) sokadlagos.

Huba 2006.11.13. 16:55:15

Egyszer valaki itt leírta azt, hogy mennyiben más az amerikai "megasztár", mint az itthoni: pl. hogy itt nálunk túlságosan előtérbe tolják a műsorvezetőt, a zsűrit, a mifenét, többet mutatják őket, mint magukat a versenyzőket. De hát a tv2 nem akar tanulni az American idolból...

A másik dolog meg, hogy tényleg kiderül a tv2 esetében, hogy ezek a "fiatal tehetségek" valójában már benne vannak a biznicben - de akkor mi ebben a tehetségkutató? Szinte semmi. Ilyen értelemben az rtlklub műsora őszintébb, mert az nem akarja úgy beállítani, mintha tehetségkutatna, hiszen eleve celebeket állít a parkettre.
Szerintem az utóbbi módszer szimpatikusabb, tehát én nem csodálkozom, hogy az rtlklubos műsor sikeresebb.

Jóllehet eszem ágában sincs nézni egyiket sem :)

Huba 2006.11.13. 16:58:17

Na, éppen ellenkező a véleményünk Heats :)

De abban egyetérthetünk, hogy az ilyen műsorok egyik rákfenéje éppen az, hogy annyira előtérbe tolja a műsorvezetőket. Holott nem ők lennének a lényeg.

Dworkyll · http://ekonyvolvaso.blog.hu/ 2006.11.13. 17:11:30

Huba,

a "fiatal tehetségekre" is egy kvázi lehetetlen feladatot nyomtak. Összehasonlításképpen egy azaz egy versenyszintű tánc-soron éveket kell dolgozni, akkor is, ha totyogó korod óta táncolsz. És hiába vágod a latint, attól még lehetsz lézerbéna mondjuk a standardben.

Ebből következik, hogy ezeknek a gyerekeknek gykorlatilag esélye sincs arra, hogy "versenyszintűek" legyenek abból, amit korábban nem csináltak Innentől ez nem is verseny, hanem táncmarketing, szórakoztatóműsor. Annak, éppen éppen még elmegy. Szerintem.

Retekék a szakmaiság helyére betolnak egy rakat falábú celebet, akik nem azért pontozódnak ki, mert nem jól táncolnak, hanem mert nem elég celebek. Nem is nevezik "tánc"-nak a műsort ;-)

zorro 2006.11.13. 17:18:23

Heats33ker!

Ezt most, hogy érted!? Ha a tánc, mint szakma oldaláról közelítünk, akkor Tilla inkább, mint Stohl Buci!? Ne viccelj már!:)))
Akkor már inkább Benny Hill!;)))))

Szerintem, egyszerűen jobban érdekli az embereket ahogy a celebek bénáznak, mint ahogy a "profi" ismeretlenek. Ilyen a dolgok természete.

Dworkyll · http://ekonyvolvaso.blog.hu/ 2006.11.13. 17:33:41

Zorro bakker,

Tilla műsort vezet. Szerintem az is szakma, (bár tény, hogy ebben nem Tilla a csúcs ;-). Stohl Buci droid. Szerintem az nem szakma. A műsor helyett vezethetne példáulipari áramot, azt tutira látványosabb lenne :-P

Dworkyll · http://ekonyvolvaso.blog.hu/ 2006.11.13. 17:35:14

És hogy a celebbénázás nagyobb nézettségvonzó, mint a tánc, alig több mint amatőrben, azt azért elég szomorúnak gondolom.

De hát hárommillió Zámbó Jimmy rajongó országa vagyunk, ezt be kell lássam :-(

Lou 2006.11.13. 17:39:52

Az rtl-es show műsor sztárokkal, a kettesen meg "uncsi" táncosok vonaglanak. Szerintem egyértelmű a Szombat esti láz sikere.
Habár, habár, én is az rtl-t néztem. A Megát meg felvettem videóra, és a vasárnap délutáni tv-posvány alatt megnéztem. A zsűri legyen kicsit kevésbé szenvedélyes, kicsit szakmaibb!

vicc 2006.11.13. 17:40:26

stóhl színész. nyilván nem véletlenül a nemzetiben. el tudja játszani a műsorvezetőt.

"l. hogy itt nálunk túlságosan előtérbe tolják a műsorvezetőt, a zsűrit, a mifenét, többet mutatják őket, mint magukat a versenyzőket."

ez viszont alaphülyeség. amerikában a zsűri a lényeg. az alázások. ott másnap nem a versenyzők románcáról szól a page 6, hanem arról, hogy kit ugatott le simon cowell. sőt, ráadásul oda kitalálták a vendégzsűri fogalmét is, hogy tarantino is értékelhessen.

Yoisten 2006.11.13. 17:53:21

A benti tévén ment a szombat esti láz, de úgy látszik csak engem zavartak a playbackben előadott számok. Borzasztó. Sikítva menekültem.
Nekem egyébként nem pálya celebek táncolási próbálkozásait nézni. Mint outsider, a megatáncban tetszettek amit a párok toltak. Valahogy az táncnak tűnt tényleg, míg a másik a celebfelvonulás.

Kicsit azért meglepett a szombat esti sikere, de nálunk úgy látszik a celebeket falják. Egészségükre váljék.

Akasha 2006.11.13. 17:55:09

Hát persze, hogy Szombat esti láz! Mennyivel nagyobb story, ha valamelyik a saját lábában esik el. Katinknak nagy volt rá az esélye :)

floyd.vi!
Ami késik, nem múlik :)

Dworkyll · http://ekonyvolvaso.blog.hu/ 2006.11.13. 18:15:01

stóhl színész. nyilván nem véletlenül a nemzetiben. el tudja játszani a műsorvezetőt.


Aha. A műsorvezető szerintem profi. Egy profi meg ne dugja már meg az általa vezetett vetélkedő nyertesét, és ne egyenesítsen ki egy kanyart részegen. Szerintem.

Sokat elmond Stohl tehetségéről, hogy Kapócs Zsóka kinyomta a frontstage-ről, éspedig joggal, és mehetett a backstagebe smúzolni a játékosokkal. Az volt az egyetlen értelmes dobása retekéknek, ha jól emléxem.

chokeerigo 2006.11.13. 18:15:22

Én meg a Megatáncot azért is nem nézem, mert éppen a Tilla vezeti...
Engem személy szerint irritál, de Stohl Buci sem jobb, de inkább ő :)
Amúgy meg Megasztár meg azért nem volt jó, mert a Görög Zita minden szünetben, csak azzal jött, hogy szavazzanak, ezt nyerhetik... szal ha TV2 folytatja ezt bukásra lesz ítélve minden ilyen :)

Lou 2006.11.13. 19:15:01

Patriciát látva visszasírom Görög Zitát.

vicc 2006.11.13. 19:20:51

"Amúgy meg Megasztár meg azért nem volt jó, mert a Görög Zita minden szünetben, csak azzal jött, hogy szavazzanak, ezt nyerhetik... szal ha TV2 folytatja ezt bukásra lesz ítélve minden ilyen :)"

a szombat esti láz is erről szól.

Ez a műsorformátum erről szól. Amerikában is erről szól, a németeknél is erről. Nem ezen múlik a bukás.

vicc 2006.11.13. 19:26:21

"A műsorvezető szerintem profi. Egy profi meg ne dugja már meg az általa vezetett vetélkedő nyertesét"

már miért ne? nézzük az amerikai survivor profi műsorvezetőjét. kivel jár? az egyik survivor-ös játékossal. nézzünk egy másik műsorvezetőt (aki profi, hiszen ott is nagyon sok színész műsorvezet (bob saget, wayne brady, stb.) - bármelyiket. sosem kerül tsenki a bulvárba?

(nem védem stohlt, te olvasod a bulvársajtót, nyilván látod, hogy mást is felkapnak. a nézők szeretik, jó pontokat kap az értékeléseken, az rtl egyik legbiztosabb embere. jó. harmadik legbiztosabb.)


Sokat elmond Stohl tehetségéről, hogy Kapócs Zsóka kinyomta a frontstage-ről, éspedig joggal, és mehetett a backstagebe smúzolni a játékosokkal. Az volt az egyetlen értelmes dobása retekéknek, ha jól emléxem.

shineonyou 2006.11.13. 20:48:13

Nem csodálkozom. Ahol a nézők főműsoridőben Győzikére buknak, ott nyilván sikeresebb egy a'80-as éveket idéző színvonaltalan esztrádműsor néhány levitézlett bulvár celebbel. A másik csatornán pedig, ahol elhivatott és tehetséges emberek valódi teljesítményt és művészi értékeket mutatnak fel egy profi zsűri előtt, nos az a műsor elvérzik. Ez van.

shineonyou 2006.11.13. 20:48:57

Nem csodálkozom. Ahol a nézők főműsoridőben Győzikére buknak, ott nyilván sikeresebb egy a'80-as éveket idéző színvonaltalan esztrádműsor néhány levitézlett bulvár celebbel. A másik csatornán pedig, ahol elhivatott és tehetséges emberek valódi teljesítményt és művészi értékeket mutatnak fel egy profi zsűri előtt, nos az a műsor elvérzik. Ez van.

ElChe · http://bigblue.reblog.hu/ 2006.11.13. 21:14:31

Ez a celebesdi egészen sok helyen siker azért, ott van az angol változat, a németeknél meg műkorcsolyáznak mostanában (a moderátor természetesen Katarina Witt), talán nálunk majd jön a néptáncos változat?
De valamelyest mindegyik műsor picit más, nekem például inkább bejött az angol változat, ahol mindenki hajlamosabb az öniróniára, mint itt. (Egyébként vajh' meddig húzná egy magyar TopGear pár Clarkson-féle beszólás után? Épp a minap láttam, amikor David Walliams-et konferálta be: "Mai vendégünkről nem lehet tudni, homokos-e. Ráadásul ő ezt tagadja, éppúgy, mint Hammond.")
No, nem mintha az angol celebtáncműsor törzsnézője lennék, csak szerintem ott kb. 15 percet is néztem az adásból, a mi Szombat esti lázunk viszont nem hoz lázba.

one nation under-dog 2006.11.13. 22:49:41

Lakatos Csabit a Megatáncba!
;DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

www.youtube.com/watch?v=6jF-lCt4VGg

Vajon a Megatáncban is lehet az "ájjámó" és az "evibájéjé" című számokat választani? Mer' ha igen, a gyerek tuti nyerő.

morrisal 2006.11.13. 22:58:17

Ecsibájeje. Eztánc. Lakatos Tschapó Csaba. Régóta nagy kedvencem.

capture 2006.11.13. 23:03:50

Most már mindenféle idióták direkt kiprovokálják mindenféle mégidiótábbakból a hülyeséget. Hátha egy új Szalacsit találnak.

morrisal 2006.11.13. 23:07:46

Igen, szegény Csabát már valahol sajnálom...
A Szalacsi meg a PolgárJenő azért eredeti, mert mindkettő eredeti...és nem csinált, mint szegény Tschapó Csaba.

morrisal 2006.11.13. 23:11:08

De elsőre röhögtem.:)

capture 2006.11.13. 23:16:43

Teljesen természetes reakció.

Én bezzeg nem:))))

morrisal 2006.11.13. 23:17:48

Gondolom...

Te mereven elhatárolódtál.:D:D;D

ElChe · http://bigblue.reblog.hu/ 2006.11.13. 23:23:09

Rendezte és feliratozta... Gratulálok neki. Inkább nézzen bárki celebeket idétlenkedni, mint ezt a Csabát.

one nation under-dog 2006.11.13. 23:46:01

morrisal 2006.11.13. 23:07:46
"Igen, szegény Csabát már valahol sajnálom..."

Pontosan. Azért nagyon durva, mert szíved mélyén sajnálod, mégse bírod ki röhögés nélkül. Egyszerűen lehetetlen. Paradox, de nálam így van.

morrisal 2006.11.13. 23:47:51

Nálam is. Ez a tragikomikum.

capture 2006.11.13. 23:53:55

Nekem ez Polgár Jenőnél jött elő leginkább. Látszott, hogy komolyan szerette volna...

tmt 2006.11.13. 23:55:18

Volt szerencsém végignézni az amerikai verziót (nem az american idol-t, hanem a so you think you can dance címűt - ez a Fox csatorna műsora), és a legfontosabb különbségek a megatánc és az között:

1. Show megy, vagyis a koreográfiák ütősek, profik, amik reálisan felmérik a táncosok képességeit, és a legjobban kiemelik a jó oldalukat,

2. A kameraszögek, nagyítások, stb. vérprofik, itt nem táblalengető józsikát veszik, meg a zsűri méla arcát, hanem a táncot magát,

3. Nem süllyesztik sz*ros bulvárvalóságsóvá, hiszen tiszában kéne lenni azzal, hogy egy táncosnak, ha valamit produkálni akar, pihenni is kell (gondolok itt arra, hogy nincsenek ajtók a megatánc házban, lol...).

A szombatesti meg teljesen más kategória, a maga nemében az is tökjó dolog (szerintem, mert nekem szívügyem a tánc), csak azzal van baj, hogy azzal, hogy ilyen bulvárosan nyomják, sőt, a két csatorna ezzel versenyez, az sajnos a célnak nem kedvez, márpedig valahol a cél a tánc népszerűsítése lenne. Ugyanide tartozik szerintem, hogy most számszerűleg összehasonlítani baromság, sőt, szombaton volt a Körcsarnokban nemzetközi latin, meg még egy pár egyéb verseny, és ezért sokan pl. felvették a műsort, ill. amíg az egyiket nézték, a másikat felvették, és később nézték meg. Gondolkodni is kéne sztem.

tmt 2006.11.13. 23:59:56

Ja, még annyit tennék hozzá, hogy a megatáncos "stylist"-et (úristen, milyen balf*sz szó ez), pofán kéne verni szöges léccel, olyan ruhát adjon a táncosnak, amiben lehet is mozogni, nem arra kéne menni, hogy minél több kilátsszon...

capture 2006.11.14. 00:03:00

Gyöngyösön születtem.

morrisal 2006.11.14. 00:03:53

Na, és , mi folyik Gyöngyösön??? Te tudod???

capture 2006.11.14. 00:06:17

Nem 13 évesen elköltöztem (egészen pontosan Abasárról)

Jack Bauer 2006.11.14. 00:06:50

Sztem a megatánc lényegesen érdekesebb és igényesebb, mint a szombat esti láz. Nem is csoda, hogy megbukott... :D

Mi mondjuk kapcsolgattunk a kettő között, hol van épp vmi érdekes. Hogy a Kovács Ági mekkora antitálentum táncban, és a Csonka Bandi milyen jól nyomja!

capture 2006.11.14. 00:08:54

Azt nem értm, hogy tudvalevően nem profikról szól. Akkor mi a faszért kell profi ruhában nyomniuk?!! Attól nem lesznek jobbak csak nevetségesebbek.

morrisal 2006.11.14. 00:40:51

Az hagyján, de milyen a testalkata! (KOvács Ági) Anyááááááám! Abban van munka! Nem szívesen pofoztatnám fel magam vele..(Mással se, de ha már muszáj, ne ő legyen...)

HunVista.hu · http://www.hunvista.hu 2006.11.14. 06:59:53

Ugye, mondtam én, hogy már mennyire uncsi ez a sok megahüjeség. Most egy egy meganagyot buktak. De állítom nem ez az utsó megaműsor.

swen 2006.11.15. 11:43:58

Valaki magyarázza már el nekem a nézettség kérdését, ha kérhetem.

Szeretem a táncot, nagyon, ezért a Megatáncot mindig megnézem, a másikat, a lázast pedig videóról nézem meg. Tehát? Ez az adat hova kerül? Meg lehet állapítani, kik nézik meg videóról? Engem sosem kérdez senki, nahát, nahát...

2006.11.15. 13:13:29

swen! itt van szépen, okosan elmagyarázva:

index.hu/kultur/media/agbhun

swen 2006.11.15. 13:16:46

Köszi Jé, de ez rémisztően hosszú:-) Ha egymondatos válasz lenne a kérdésemre, az okés, de azért annyira nagy tévénéző nem vagyok, hogy elmélyedjek a nézettségi tudnivalók rejtelmeiben. Azért bele fogok olvasni, ha már ennyire kedves voltál és segítettél.

2006.11.15. 13:20:51

ja, azt nem mondtad, hogy nem akarsz olvasni! :)

maybach 2006.11.15. 13:33:36

Ettől ilyenek a műsorok.
Jé!
Elolvastam. Kicsit még bizonytalan vagyok a xsgbz% jelentésében.
Ha eléri a RWQZ% a 48-at akkor lesz jó a műsor?
Szerintem Te nem olvastad, csak direkt.

swen 2006.11.15. 13:35:56

Maybach, ha elolvastad, akkor te már tudsz válaszolni az előbbi kérdésemre:-)

swen 2006.11.15. 13:36:49

Jé, erről a témáról ennyit képtelen vagyok:-)

maybach 2006.11.15. 13:39:02

Persze a lényeg az, hogy a WQX ráta természetes alapú logaritmusát kell diszkrét KTZ% és YXW% közt integrálni. ha ez annyi akkor nyert, ha nem ellenőrizni kell.

swen 2006.11.15. 13:44:27

Értem. Deriválni hogyhogy nem kell? Csak nehogy valami prímszám jöjjön ki, mert akkor rossz helyre sorolódik a videózás.

maybach 2006.11.15. 13:49:51

Deriválni még az elején kell amikor a célközönség arányát figyelik a kertbarátok és az ebtenyésztők országos átlagában.
Itt figyelni kell, mert az emberi tényező nagyon félre viheti az eredményt. Tehát ezt ki kell küszöbölni. Erre a szar műsor a jó. Namost a maradékot a pollen telítettség arányában kell Pi-vel osztani.
Prím szám azért nem lehet, mert arrol én nem tudok.

swen 2006.11.15. 13:54:24

Jaj pedig a prímszámok ismerete nélkül az összes művelet kivitelezhetetlen, bár lehet, hogy ha kifejezetten a pollen telítettséget nézem és még hozzáadom a szúnyogok nemi aktusának idejét másodpercekben számolva, továbbá az eredményt tényleg elosztom Pi-vel ( ezt egyébként ki kell javítanom, PI négyzetével kell osztani) akkor az emberi tényező kiküszöbölhető. Nekem az az eredmény jött ki, hogy a műsorokat nem emberek, csak tényezők nézik, meg zombik.

2006.11.15. 14:00:17

:D bocsi, de tök hülyék vagytok!

2006.11.15. 14:01:35

egyébként nem olvastam, mert baromira távol esik az érdeklődésem homlokterétől. amiben számolás van, azt én messze kerülöm, mert a matek és én nem vagyunk jóban.

maybach 2006.11.15. 14:01:52

Ezért nem tudnék jó műsort csinálni.
Mikor a prím számokat tanultuk hiányoztam.
Azóta is rejtély hogyan kell őket korrekt módon és nem keresgélve meghatározni.
Az a baj hogy a kuruc reklámokat viszont nem a tényetők, hanem az én képembe nyomják.
Pedig sík ideg vagyok. Az Istennek se nem tudok beszélgetni a mosóporommal. Pedig intelligens. De akkor meg én nem.

2006.11.15. 14:03:21

hehe
mi az a tényetők?

maybach 2006.11.15. 14:05:24

PI négyzet szer log3, vagy csak elírás és akkor tényezők
Még elemzem.

2006.11.15. 14:09:46

ja, már értem!
mondd csak, te nem dolgozol? csak mert ráérsz ilyen fontos dolgokat elemezgetni.

swen 2006.11.15. 14:11:22

Nem kell bekapcsolni a tévét, ez a titok. Meg a rádiót sem, sőt a vasalót sem, és a csapot sem kell kinyitni. Továbbá az utcán lehajtott fejjel közlekedj, ha autóban ülsz és vezetsz, akkor is. Így aztán elkerülheted a reklámokat. Sajnos manapság az autók is intelligensek, lehet, hogy kiolvassák és felolvassák neked az összes reklámot, ami mellett elhaladnak. Úgyhogy ne autózz. Inkább maradj mindig otthon. És gyakorolj a mosóporral, hátha előbb-utóbb szóra bírod:-) Nálam félig rendben van a dolog, meghallgat, ha beszélek hozzá:-) Komoly dolgokat szoktam, mióta tudom, hogy intelligens. Vigyázni kell az ilyesmivel, nem szabad alábecsülni.

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2006.11.15. 14:14:13

Az én háztartási gépeim azt szeretik, ha leülök melléjük és a Lét elviselhetetlen könnyűsége című műből olvasok fel nekik részleteket.f(Kivéve a robotgépet,aki csak a kvantummechanikát hallgatja szívesen.) Ez mindig bejön. Így motiválom őket.

maybach 2006.11.15. 14:15:01

Vazz. Én meg lehülyéztem. Lehet, hogy bosszút fog állni.

Jé!

Dolgozom. Műsorok nézettségét elemzem.;-)

swen 2006.11.15. 14:15:02

A mateeeek..kedvencem. Néha menet közben is deriválok, meg kaja közben, sőt álmomban is. Csókolózás közben megoldok pár sokismeretlenes egyenletet:-) Szeretkezés közben meg elemezni szeretem a tényezőket:-)

Na jó, szétoffoltuk a topikot:-) De mindez összefügg a Megatánccal, mert én szeretem és nézem. Szeretek táncolni. Tánc közben szoktam felmondani a szorzótáblát.

swen 2006.11.15. 14:17:32

Jól teszed Morrisal. Kundera hatásos tud lenni. Valahogy tényleg motiválni kell mindent és mindenkit, néha matekkal, néha irodalommal. A kutyámat csonttal szoktam, de lehet, hogy áttérek az ezotériára.

2006.11.15. 14:17:34

jajj, nekem! fáj a hasam a röhögéstől! :)

swen 2006.11.15. 14:19:38

Maybach, lehet, hogy kollégák vagyunk? Tetszik nekem, hogy te is szeretsz elemezni. De a mosóporoddal nem beszélhetsz így. Még visszaüt a végén.

maybach 2006.11.15. 14:20:01

swen!

Én nagyon szeretek elemezni! Tényezőket.

swen 2006.11.15. 14:20:35

Még mondja valaki, hogy ellaposodott a magyar humor. Igaz, az egy másik topik:-)

maybach 2006.11.15. 14:23:21

Nem laposodott el. Én a múltkor beszoltam egy roppant vicceset és akkora dudorom lett, hogy még.

maybach 2006.11.15. 14:24:54

Viszont azt most télleg megmondhatnátok, hogy hogyan kell a mosóport kiengeszteli.
Virág?
Bonbon?
Origami?
Rettegek.

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2006.11.15. 14:31:13

maybach: Kundera-összes, ha fékezett habzású, akkor Jókai-összes is megfelelő...
Egy részlet a Chicago-ból, úgy tudom,szeretik a táncot...:-O

swen 2006.11.15. 14:32:44

Maybach, mert nem mindegy, hogy mikor szólsz be és kinek. Nincs mindenkinek humorérzéke. És azonnal ütnek. Én akkor szerettem volna ütni, mikor a kabarét néztem a tévében. A Verebessel. Dehát kinek a papné, akinek meg inge..és addig jár a korsó .. meg mittudoménmi.

Nehéz lesz kiengesztelni. Próbáld meg dícsérni. Minden mosás után ülj le hozzá, vagy mássz fel hozzá a polcra és dícsérd. Mondd el neki, hogy emberfeletti teljesítményre volt képes, hogy azokat az átkozott gyümölcsfagyi foltokat eltávolította a ruhákból. Nem beszélve a koszos zoknikról. Ígérj neki valami jó progit, ha megbocsát. Mondd azt neki, hogy legközelebb megnézheti veled a Megatáncot.

maybach 2006.11.15. 14:40:05

OK. Kundera, Jókai, Chicago és Megatánc. csak össze ne keverjem.
Az volt a baj, hogy csúnyán félreértettem.
Azt hittem tök hülyén, üres tekintettel bambul, közben okosan és figyelmesen hallgatott.
A kurva részletek.
Kundera, Jókai, Cicago van, Köv. Megatáncig mennyit kell várnunk a Kedvessel?

swen 2006.11.15. 14:47:02

Szombatig:-) El ne mulaszd, én megnézem. Még jó, hogy nem bántottam meg a mosóporomat. Most lépek, semmi jót ne halljak rólatok:-) Mert majd még jövök valamikor.

SchF · http://blog.fschnell.net 2006.11.17. 14:40:02

Azért ugye azt se feledjük el, hogy a Megatánc döntőjében nem feltétlenül a legtehetségesebb táncosok vannak, hanem azok a táncosok, akik a tehetségük mellé hajlandóak voltak a megalázó feltételeket tartalmazó szerződést aláírni a tv2-vel.

Persze ezt a szerződést, csak az elődöntők után tettek eléjük...
süti beállítások módosítása