Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Gyurcsányt röhögik ki a Tv2-n

Mi kérünk elnézést

2006. november 10. 14:56 szabóZ 91 komment

Hétfőn indul a Mi kérünk elnézést című kabaréshow a Tv2-n, amit mindenhol Verebes István nevével hirdettek, pedig állítólag csak felkonferálja majd a jeleneteket, paródiákat, dörmög egy kicsit, szuszog és fújtat, majd átadja a terepet az ismeretlen humoristáknak. Szerencsére.


Ha nem menne a lejátszó, akkor itt van Windows Media Player formátumban.

Most itt egy háromperces, rövid Gyurcsány-paródia a hétfői műsorból, találtuk reggel az asztal alatt, közvetlenül az ottfelejtett, rohadó, szalámis szendvics mellett. A felvételt nem kommentálnánk, mert ha halottba nem illik rúgni, akkor koraszülöttbe még kevésbé, de azért annyit megjegyeznénk, hogy a videón szereplő Sás Pétert akár a Kormányőrség is használhatná Gyurrcsány testdublőreként. Kordon mögött, tisztes távolságban fújoló tömeget jó eséllyel megtéveszt, és szerintünk Szili Katalinnal sem lenne nehéz dolga.

Címkék: tv tv2 pletyka verebes

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cozumel 2006.11.10. 16:02:06

A hangja kurvara GY. F.!!!!!!

cozumel 2006.11.10. 16:20:02

Ugyanma' csak nem vartal valami uditoen ujat a magyar humorpalettan?

Thomas S. Gambler 2006.11.10. 16:42:40

Hát, dublőrnek tényleg jó, de humoristának kurva szar, még egy halvány sanda félmosolyt se varázsolt az orcámra, pedig a figura nagyon élethű...Hát, ha már nem komikus, csak kiváló utánzó, akkor keressen magának egy jó szövegírót!

ethan blow 2006.11.10. 16:43:53

faszkalap hasonlít, meg jól mozog, csak humora nincs, de az meg minek ide? maksa zoltán, ihos józsef, ayala, meg sasjózsi közé? meg forgách péter, meg az egész hazai kudarc. utoljára hofin röhögtem felszabadultan.

Fekete Pákó 2006.11.10. 16:44:11

hát ebből tényleg többet is kihozhattak volna!

Walmer 2006.11.10. 16:47:03

Ez szar volt. Baromi jól utánozza, de nem mond poént.

kpk 2006.11.10. 17:01:07

Ekkora böszmeséget!
Még jó hogy elnézést kérnek. Nomen est omen.

galius 2006.11.10. 17:09:06

Háááááát nem tudom, hogy Verebessel mire megy ez a csatorna. Emlékszem régmúltban Kellér Dezső átadta neki a stafétabotot, de azt - gyanítom - elveszítette. Pedig annak idején tényleg igéretesen indult, de sajnos mára képződménnyé vált. Ez a paródia pedig a "felejthető" kategóriában indult.

tomto 2006.11.10. 17:12:54

A videó alapján nekem nagyon úgy tűnik, hogy a Rém rendes után ez ismét egy olyan produkció amit a tv2 elk.rt.. nem kicsit, nagyon.

secko jedno 2006.11.10. 17:14:21

hát azért a Gyufiban több potenciál van ennél

vicc 2006.11.10. 17:19:52

jól csinálja, de nem vicces. pont.

Miku 2006.11.10. 17:44:44

Kár, hogy ez a bulgakov egy bunko analfabéta aki nem tudja hogy a neveket nagy betűkkel írjuk. De amit írt, abban még némi igazság is van. De nem sok.

tompika 2006.11.10. 18:05:40

Szerintem egyszerűen ízléstelen az egész.
Ez a "nevenincs humorista" (humorista?)
túlreagálja főleg a mozgást.
Lehet, hogy messziről hasonlít egy kicsit Gyurcsányra, de egyébként egy bohóc.
Verebes pedig jobban tenné, ha eltünne a médiából, szörnyű idegesítő a szuszogása, idétlen kérdezése.
Van egyáltalán önkritikája?
Jobb lenne, ha tényleg elnézést kérne, és elhúzna Bazitára

emilbatyo 2006.11.10. 18:09:56

fu de szar ez. fu de szar. de a gesztusokat jol utanozza de humor az 0

archer 2006.11.10. 18:11:37

Én ott voltam a felvételen. Nem csak a Fletó paródia lesz vicces, várjátok csak meg, hogy mit hoznak ki Orbiból!
És az még mindig semmi, mert nem csak róluk szól a műsor. Poénokat nem lövök le. Ja, a Verebes nem az igaz, de lesz ott helyette sok fiatal(abb) tehetség. Érdemes lesz megnézni. Nem lesz olyan szar mitn a Rém rendes, főleg, hogy ez tényleg magyarokról fog szólni. A helyetekben egyszeri bizalmat szavaznék neki, aztán ki-ki döntse el maga, hogy érdemes-e a folytatásra.

archer 2006.11.10. 18:13:13

Mert ezt nem fogják folytatni, mint a Rém rendest, ha bukik nézettségben.

namnam 2006.11.10. 18:27:40

Jaj! Ez borzasztó volt. Még el sem mosolyodtam. De, tudod mit, archer, naiv vagyok és hiszek neked, hogy a műsor jó lesz. Megnézem majd. A Gálvölgyi Shownál biztos szórakoztatóbb lesz (mondjuk annál nem nehéz). A mai mezőnyben politikai humorban Bagi-Nacsa magasra tette a mércét (hosszú idő óta ők voltak ismét igazán jók), nehéz lesz űberelni őket.

dejavubazz 2006.11.10. 18:34:31

archer 2006.11.10. 18:11:37

"a Verebes nem az igaz, de lesz ott helyette sok fiatal(abb) tehetség."

A Sas Peter az idei Humorfesztivalon dontos volt. Rarabolt volna a csapatra a TV2?

czem 2006.11.10. 18:49:12

Roppant gusztustalan, főleg a Miniszterelnök édesanyjára tett megjegyzés. Hogy kerül a csizma az asztalra?
Verebes István végképp lejáratta magát akkor, amikor ehhez a nevét adta.

HunVista.hu · http://www.hunvista.hu 2006.11.10. 18:50:07

Szerintem az utóbbi években aki mércét tudott rakni az az IHM volt. Szívesen néznék tőlük politikai humort, bár lehet, hogy akkor elveszítené a varázsát. Sőt, biztos.

patrona 2006.11.10. 19:00:01

Valahol láttam a faszit, mikor Fábryt parodizálta, az simán viccesebb volt az eredetinél, de ez a Gyurcsány nagyon gyenge lett.

Secnir 2006.11.10. 19:16:12

galius :
Kellér Dezsőt és Verebest nem lehet egy blogon említeni...



...két külön stílus, két külön szakma. Kellér konferanszié volt, Verebes meg csak akasztott ember nem. Megvan mindkét embernek a sajátos humora, abszolút nem egyezik a kettő.
Ami a bejátszást illeti: 1. szar volt 2. valaki tényleg a humoros oldaláról nézi a dolgot 3. pont ezek miatt kíváncsi vagyok a folytatásra. 4. a "Mi kérünk elnézést" címért megverekedtek Gálvölgyivel? Mert az ő elhíresült mondása volt. Azt lehet hinni, hogy az ő neve fémjelzi a műsort, pedig.
Ami pedig a Gálvölgyi Show-t illeti (illetve a Szeszélyes-t stb.), mihelyst olyan szerződést kötnek velük, hogy havonta 2* kell 1 órást műsort összeállítani stb., akkor kb 1 év alatt "kiégnek", mert egy humorista nem tud parancsra nevettetni (lásd Hofi). Nem lehet erőltetni a humort, mert abban a pilanatban olyan gyönge lesz, mint ez a bejátszás.

molaris 2006.11.10. 19:21:49

"czem"-vitatkozom.Verebes NEM tegnap,nem is tegnapelőtt-már réges régen egy távoli galaxisban......

Yorgos 2006.11.10. 19:51:53

Sás a humorfesztiválon zseniális volt.

Talán Bozóki mondta utána, hogy "egy pillanatra azt hittem, kormányülésen vagyok". Ez után a beszólás után nem csodáltam, hogy nem maradt miniszter :)

Mostanra viszont csak a mozdulatok maradtak, az pedig kevés. Paródiának legalábbis. Pedig szövegileg is ki lehetett volna hozni ezt-azt a dologból. Kár érte.

Bagi-Nacsa is ellaposodott. Kb. a második-harmadik "Peti-Viki" már élvezhetetlen volt. Pedig ők is igen jók. Nem kicsit, nagyon (is) :)

HatalmasSzögbeverő 2006.11.10. 19:56:19

Nekem nagyon tecc ez a kis paródia. Nagyon szépen kifigurázza Gyucsit és igen is vannak benne kurvajó poénok pl a Szili Katis.

elvuris 2006.11.10. 20:06:14

Tény, h többet is ki lehetne hozni belőle. De itt van egy szerintem nagyon jó paródia: www.youtube.com/watch?v=zn6c53V1LrE

archer 2006.11.10. 20:09:41

"A Sas Peter az idei Humorfesztivalon dontos volt. Rarabolt volna a csapatra a TV2? "

Igen, mert a döntő nyertese lesz Orbán viki. Plussz fog ő egy önálló számot nyomni, na az valami zseniális! 1000szer jobb, mint ez a bejátszás. De többet tényleg nem kotyogok! :D

deckard 2006.11.10. 20:17:38

Ez egy nagyon tehetséges parodista srác, van egy műsora időnként a Kolibri színházban, Törőcsik Maritól kezdve Garason át csomó figura megvan neki. Én láttam, nagyon jó. Ez szöveg itt tényleg szar, de szerintem nem ő írja. Ez szerintem kb. ugyanaz, mint amikor jön egy csomó elég jó énekes a Megasztárban, aztán egy csomó jellegtelen alak ír nekik szar dalokat.

trabuk 2006.11.10. 20:24:58

A múltkor elcsodálkoztam Verebesen.
A napkeltében úgy alányalt Gyurcsánynak,
hogy nézőként keményen elszégyeltem magam.
Vannak rendszerváltásközeli rádiókabaré felvételeim Verebes konferanszékkel.

Többre tartottam Őt egy lefetyelőnél.
Talán elröstelte magát, és most próbál tompítani.

tetova 2006.11.10. 21:15:54

Verebes egy-két évig jó volt a heti-hetesben, de aztán 2002-től már nem tudtak semmit sem csinálni azután, hogy oviék elhasaltak a választásokon. Azóta is csak olyan helyeken szerepel, ahol sok pénzt adnak neki. Szerintem nincs politikai hovatartozása, puhatestű, kaméleon, sok társával egyetemben. Egy ripacs.

Egyébként ha profi politikusi paródiákat akartok látni, akkor nézzétek Jay Leno Bush kifigurázásait.

Terapeuta 2006.11.10. 21:17:39

Elég gyengus, pedig a figura jó lenne...

ptra 2006.11.10. 21:17:40

Hofi Géza jut az eszembe, aki a rendszert szolgálta ki. A kommunisták ugyanis rájöttek, hogy az nem jó, ha a rendszer hibáiról nem lehet beszélni. Lehet, de csak ahogy ők akarják.

Pszichológia és manipuláció az egész.

A pszichikai hatás eredménye pedig az lesz, hogy nevetünk a nehézségeinken, az áremeléseken, megszorításokon és egy bohócon, aki tönkre vágja az országot a reformnak kikiáltott megszorításasival.

Ehhez nem kell külön műsorra költeni a pénzt. Teljesen élethű a paródista. És mivel élethű, ezért nincs is rá szükség, mert nap mint nap láthatjuk a tv-ben gy. f. -t.
A csapból is ő folyik, meg a süket dumája.

fletokonyec 2006.11.10. 21:22:34

Azert nem lehet eleg vicces ez mert Fleto cselekedete es pozolasa eleve nevetsegesebb mint barmi parodia rola; az eredeti anyag, es alany stilusa mar rohelyt kelt ki, tehat lehetetlen nevetsegesebbe tenni.

ptra 2006.11.10. 21:28:57

ezt írom én is. ki tuná felülmúlni?
SENKI.
úgyhogy hagyjuk már megint a reklámra kidobott pénzeket.

NemAnonim 2006.11.10. 21:31:28

Szabad országban élünk (még egy kis ideig), nem kell ezt nézni feltétlenül.

Lehet nézni Teddyt és Jucit is, ha az viccesebb. Én speciel örülök a kínálat növekedésének, bár valószínűleg ezt sem fogom gyakrabban nézni, mint azt. Feltételezem, több eszük lesz annál ennek a műsornak a készítőinek, hogy önkéntesen megfelezzék a nézőtáborukat, ehhez kívánok nekik sok türelmet és kitartást. Bár a nézőkből megélni biztosan nem lesz olyan jövedelmező, mint egy politikai PR hadseregből.

BÜDÖSKOMCSI 2006.11.10. 23:15:25

Rohadjatok meg szar komcsi hozzászólók!Nagyon jó a paródia!

Agent87 2006.11.11. 00:07:40

ez már nem gyurcsány inkább baginacsa paródia

vili, a véreb 2006.11.11. 00:13:32

Ez egy gyúcsányparódia-paródia? Mert gyenge, mint a harmat.

K.Csaba 2006.11.11. 04:41:37

Gratula Péter!

Csak így tovább! Jó látni egy Békés megyeit aki idáig vitte!
Menyó hogy van? 1000éve láttam.

VaBa 2006.11.11. 05:31:37

Eröltetett. Szerintem az igazi Gyurcsány-beszédben több volt a humor.

DSityu 2006.11.11. 08:34:32

A figura majdnem tökéletes, csak kicsit túlmozgásosnak érzem. A szöveg viszont nulla. Kár érte.

IHM. Sosem lelkesedtem értük, de nálam végleg akkor írták le magukat pár évvel ezelőtt egy dominó show keretében, amikor nem vették észre a fijjug, hogy ott és akkor nem ők a főszereplők.

DSityu 2006.11.11. 08:37:11

Eh, nem dominó show, hanem domino day.

gergely 2006.11.11. 09:10:52

Ha azt nézzük,hogy ez az első Gyurcsány paródia regnálása óta,akkor egész jó.
A figurán a srác bizonyára fog még csiszolni,a szövegen is,de indulásnak jó.
Gratula.

czem 2006.11.11. 11:14:15

Ez a komcsizás uo. gáz, mint a "paródia", vagy mi a szösz, mert ennek a szánalmas próbálkozásnak még kategóriát is nehéz lenne találni.

marisell · http://kifozde.blog.hu 2006.11.11. 13:27:18

aA tv2ben nem szokott Verebes szuszogni, mert nekik fussa hangmérnökre.

mocs 2006.11.11. 13:34:59

SZánalmas,de amin röhögni lehet abba nem lehet belehalni...gondolom Orbán Viki is ott lesz

tibi09 2006.11.11. 14:04:58

Hofi Géza jut az eszembe, aki a rendszert szolgálta ki. A kommunisták ugyanis rájöttek, hogy az nem jó, ha a rendszer hibáiról nem lehet beszélni. Lehet, de csak ahogy ők akarják.

Pszichológia és manipuláció az egész.

A pszichikai hatás eredménye pedig az lesz, hogy nevetünk a nehézségeinken, az áremeléseken, megszorításokon és egy bohócon, aki tönkre vágja az országot a reformnak kikiáltott megszorításasival.

Ehhez nem kell külön műsorra költeni a pénzt. Teljesen élethű a paródista. És mivel élethű, ezért nincs is rá szükség, mert nap mint nap láthatjuk a tv-ben gy. f. -t.
A csapból is ő folyik, meg a süket dumája.

Pontosan így van.

ptra férjnél vagy?

apuska · http://kocsma.blog.hu 2006.11.11. 19:35:10

na mi van? divat lesz még a végén a kereskedelmi tévéknek is kifigurázni Gyurcsányt? mindent a nézettségért, ha már annyian bojkottálják nemnézésükkel őket?
hátha jó lesz, ha más nem arra, hogy tehetséges fiatal gyerekek előtt nyílik meg a lehetőség!

avner 2006.11.11. 20:52:35

szövegben lehetne jobb, de pont olyan megalomán idióta,mint az eredeti.. alakítás 5

svea 2006.11.12. 15:41:11

czem: hogyhogy hogy kerul a csizma az asztalra? hallgasd vagy nezd meg az oszodi beszedet. vagy csak en nem ertelek? 1ebkent a parodia gyenguska, a fabrys jobb volt.

fletokonyec 2006.11.12. 16:00:17

Masodszori nezes utan ez meg gyengebb. Egy ovodas is jobban tudja Fletot abrazolni. Hol vannak az uj, tehetseges humorista irok es szineszek? Peldaul: miert nincs parodia a szornyen rohogheto, es meg mindig bolsi ("Moscow educated") Euro MP Hegyirol aki minden nap sir es imadkozik "az igazi baloldal" visszatereseert? Nagyon sok jo anayag van amit muszaly es ki lehet hasznalni!

molaris 2006.11.12. 16:38:16

A politikamentes jó humor,már nem létezik.Régen jó volt Bandó,Maksa,most senki,csak trágárkodnak.A szellem elrepült.

HunVista.hu · http://www.hunvista.hu 2006.11.12. 23:28:54

Szerintem is pszichológia és manipuláció íze van a dolognak. Ez már lejárt lemez és ők felrakják újra nekünk. Világosnak tűnő taktika, de nem akarok elméleteket gyártani. Politika mentes humor? Ilyen már tényleg nincs (de volt valamikor?). Szerintem nincs ezzel gond, csupán a mostani helyzetben sokan nem nevetnek egy Gyurcsány poénon, hanem ingerültek lesznek tőle.

archer 2006.11.13. 06:15:56

Azért fel szeretném hívni a figyelmet, hogy nem csak Fletós poénok lesznek. Ez alapján a kis jelenet alapján még ne minősítsétek a műsort, kell látni hozzá az egészet. :)

kissnagy 2006.11.13. 10:09:41

Kedves ptra és tibi09! Nyugodtan házasodjatok! Csak a gyerekeket fogom sajnálni a humorérzékük miatt....( ah...a genetika...) Bár örülnék neki,ha rám cáfolnának: imádom, amikor olyanok beszélnek Hofiról, akik lehet,hogy életükben nem találkoztak vele, csak a politika demagóg szövegét darálják.....Mit értek ez alatt? Nos lehet,hogy bohóc volt! Lehet, de még mindig kultúráltabb volt, mint Fábry a sáfrányos színű fékcsíkjaí......DE HOFI EGY ALKALOMMAL MONDOTT VALAMIT, AMIN MINDEN DEMOKRATÁNAK EL KELLENE GONDOLKODNIA! A lényege: egy embert jól jellemzi az, hogy hogyan kezeli a humort! Minél demokratább, annál hangosabban röhög az őt érintő gúnyon, szatírián! A diktatúrának nincs humorérzéke. Mikor röhögött magán egy jót az "a" kijelölt- önjelölt?- népvezér, aki miniszterelnökként arra sem volt képes, hogy egy államtitkárhelyettest kiküldjön a kormány részéről Hofi temetéséről!? Na ennyit a nagyvonalúságról, és a humorérzékről! És arról, hogy ez a műsor megütötte-e a humor skáláján a minimális szintet....

Gazdagon hidratáló kézkrém 2006.11.13. 10:18:49

Veletlenul elcsiptem azt a reggeli musort, amiben Verebes "keltette a musor jo hiret", erdemes rakeresni a tv2 oldalan, mert ritkan hallani, hogy valaki burkoltan ennyit omlengjen magarol.... ok, en varom az eredmenyt, mert a humorfesztival dontoben voltak vicces figurak (s.peter valoban jol utanoz, de az szerintem problemas, ha valaki percekig grimaszol egy radiofelvetelen - tv persze mas, de akkor is tulzas). Verebesrol meg az a velemenyem, hogy jo volt latni, amikor par eve a sajat fia elkapcsolta a szilveszteri musorat, mondvan, hogy ez egy nezhetetlen szar.... mondjon mar valaki tole valami vicceset, mert bennem csak az idegesito szuszmakolasa hagyott valami nyomot....
adjanak a tv2-n inkabb ali g showt, bar amilyen szerencsenk van rimekelnenk a beleznay endrevel....yukkk

Megmondtam má nemértő? 2006.11.13. 10:28:14

Kissnagy!
Részedről ez a "olyanok beszélnek Hofiról, akik lehet,hogy életükben nem találkoztak vele" nyilván egy hiú ember burkolt dicsekvése volt, értjük, bár azt kivánom neked, érdekesebb emberekkel is találkozzál, a lényegen nem változtat. Gyurcsányról Hofi, Hofiról Orbán jut eszedbe! Igen igen Orbán - végállomás!!!

maybach 2006.11.13. 10:42:36

Hogy Kádár röhög a sírjában az biztos.

kissnagy 2006.11.13. 11:10:50

Megmondtam má ...barátom!
1.gondolom te találkoztál vele, mert úgy néz ki: van valódi összehasonlítási alapod.....
2. nem nekem jutott eszembe Orbán, hanem neked! Megnézheted: én nem írtam le a nevét az előző soraimban! Te társítottál, nem én!Tiéd az érdem...
3. "aki másnak Ermitázs, maga festi bele..."

kissnagy 2006.11.13. 11:17:21

P.s. Megmondtam mának!
Nevezz meg érdekesebb embereket! Csak ne Kerényivel kezdődjön a lista...Csak olyat írj, akin nevetni lehet( és nem sírni)! Nyitott vagyok a témára! Hátha találunk olyan "humoristát", akin mind a ketten tudunk nevetni, politikától függetlenül..............

derelyegrádi szellem 2006.11.13. 11:32:40

teljesen off Virág et.-nak.

Úgy tűnik nem kerül sor a nyeremény átadására, ha a hír igaz. (Petrétei nem írta alá G.P. kérelmét.)

Virág et. 2006.11.13. 11:43:27

derelye

:(

Látod, mondtam, hogy várjuk ki ezt a hetet.
Még semmi nem dőlt el, azért. Később még akár a jokered is bejöhet, bármi lehetséges.

maybach 2006.11.13. 11:54:09

derelyegrádi szellem!
Virág et.!

Télleg csak a sértődöttség, de én is ezt javasoltam.;-)

parizervitéz 2006.11.13. 11:57:06

lehet, hogy nehanyan nem igazan ertitek, vagy nem akarjatok erteni a parodiat. parodia az, amikor egy szemely/irasmod/festmeny/barmi hibait felnagyitva, sarkositva alkotjuk ujra (jo, nem teljesen pontos a definicio). szerintem.

az idei Humorfesztivalon en pl kirohogtem a beleimet, nemegyszer leestem az agyamrol (K. A. P. legjobb :) ). hozzatennem, nem erdekel a politaka es szanalmasnak tartom, ha valaki ertekeket hagy elveszni politikai nezetei miatt. szerintem.

u.i.: sokan beszelnek ugy a magyar humorrol, hogy csak tv-ben konfrontalodnak vele. ami koztudott, hogy nem szinvonalas. hallgassatok radiokabaret, szerintem jo (is van benne).

kissnagy 2006.11.13. 12:22:59

S.O.S "Büdöskomcsinak": addig fordulj szakorvoshoz, amíg nincs vizitdíj.... Egyébként világosban könnyebb szakirodalmat olvasni a kommunizmusról...."MÁN csaK AZÉ, hogy tudd kikre használod a fogamattt" Mielőtt itt elárasztanál a jelzőiddel, elárulom: az mind a kapitalizmusra igaz! Nagy úr a tudatlanság....Ennyit rólad, te szellemtelen hozzászóló! És én kívánom neked, hogy te ne rohadj meg! Elég büntetés lehet neked reggel az az utálkozó arc tükörben....

Ságvári Endre 2006.11.13. 12:28:38

Azzal, hogy a szuszogós, benyalós, unalmas és önhitt öregemberrel (Verebes) hírdetik a műsort, máris minősítették az egészet.

Virág et. 2006.11.13. 12:39:23

maybach

Ebben mind egyetértettünk.

De azért azt se vegyük készpénznek, hogy most már biztosan marad a Gergényi. Ezzel a döntéssel ismét zöld jelzést kaptak a politikai támadások - lehet, hogy pár hónap (hét?) múlva mégiscsak mennie kell a főkapitánynak.

Szóval még minden eleme él a fogadásnak és mindre van esély.

Azzurro 2006.11.15. 11:55:06

Sajna nem olyan vicces... Ezt a tetvet már nem lehet parodizálni! Inkább kéne neki 10 év gondolkodási idő egy szép, nyugodt, zárt, RÁCSOS helyen, hogy végiggondolja, mi az élete értelme...
A parodista srác szerintem nagyon jó, mert rá lehet ismerni belőle hőn szeretett böszménkre. Csak az a baj, hogy olyanok írták a szövegét, akik a böszme talpát és egyéb alulról elérhető testrészét nyalják.

czem: te egy állat vagy
kissnagy: te egy még nagyobb állat vagy. Sok semmit beszélsz, mint a te elkúrós példaképed. Ki is az önjelölt? Komolyan visszasírom Megyót. Igazábol azért haragszom csak rá, mert rászabadította az országra ezt a görényt. ptra és tibi09 pedig azt csinál amit akar. Nekik van igazuk. És én már találtam egy olyan humoristát, akin lehet röhögni: TE vagy az, mert röhejes, amiket írsz. És ha az elveid mellett kiállsz, és a Hofi idézet az elveid közé tartozik, és demokrata vagy (amit kétlek)akkor most jót röhögsz ezen a kritikán.
Az egyetlen, amiben egyetértünk, hogy Hofi tényleg nagy figura volt. És az, hogy a rendszrt szolgálta ki, megbocsátható, mert máshogy nem érvényesülhetett volna.
Egyébként nem haragszom rád, csak sajnállak egy kicsit. Nem kívánom, hogy rohadj meg, meg ilyen primitív nem leszek, csak kérlek, könyörgök: TÉRJ ÉSZHEZ! Nézz egy kicsit az orrodnál is messzebre, próbáld meg az igazságot észrevenni. Nem olyan nehéz.

Most az a semmivel sem összetéveszthető érzésem van, amikor az igazságérzet megfeszül, és fölszegeződik a tehetetlenség keresztjére.

kissnagy 2006.11.15. 13:15:06

Kedves Azzurro!..................( ez kb. 10 perc harsány röhögés helye)
1. Teljesen zavarba hoztál: Nem tudom, hogy mihez(kihez) képest vagyok nagyobb állat!( igaz: nem az én írásomból olvashatók ki állati ösztönök és indulatok - kinek nem inge, ne vegye gatyára).
2. az a baj, hogy neked vannak a politikában élő példaképeid! Nekem nincs!Éppen ezt nem értitek meg - egyik oldalon sem-, hogy az már tragikus, sivár, silány stb. lelki világra utal, ha valaki pocsék életét azzal akarja feldobni, hogy kiválaszt egy önjelölt idolt, akiről azt hiszi, hogy életének tökéletes pontja! Nem volt mindegy annó, hogy a Beatles, vagy Hitler előtt pisilted össze magad az "extázistól"! A Beatles talán veszélytelenebb volt- igaz nem is voltak politikusok...Az én példaképeim a szüleim, a tiéd meg az akit akarsz....
3. én sem írtam mást, mint te: prta és tibi09 azt csinál,ammmit akkar....ÉN csak a humor nélküli élet sivárságára hívtam fel a figyelmet....
4. a demokrataságom? Nos elég válasz erre,hogy itt ülök a gép előtt és rád "pazarlom" az időmet? És nem írok rád olyan jelzőket, amelyeket te használsz azokra, akik nem úgy gondolkodnak, ahogy te!? Idézet tőled:"tetvet"," zárt, rácsos hely"," alulról elérhető testrészét nyalják","te egy még nagyobb állat vagy","görény",stb.
Talán azért nem ismered fel bennem a demokratát, mert nem vagy tisztában ezzel a fogalommal! De ézért nem Rád haragszom, nem te tehetsz róla, hanem a "tanáraid"! És még javulhat a helyzet...(az örök kis optimista ördög...)
5. nos az előzőekből nyílván kiderült, hogy nem kell engem sajnálni! Látok: nem az orromig, nem a vezérem narancsos/piros nyakkendőjéig! Távolabb: a táblán az olvasható: "egyetemes értékek" . Igaz tovább tényleg nem látok......
6. mivel vannak saját gondolataim, saját szövegem- lehet, hogy észen vagyok? Lehet, hogy az nem találja, aki csak a kedvenc médiájában elérhető politikai demagóg szövegeit tudja ismételgetni? Vannak ám ilyen emberek...(nem állatok: emberek! Nem görények: emberek, nem tetvek:emberek- bizám.....)
7. kicsit túlzás egy ilyen levelezés során Krisztust példaként emlegetni! Főleg azért, mert lecsaphatok rá: megbocsátok én is- és remélem "az öreg" is- a stílusodért, hisz "nem tudják, hogy mit cselekednek..."
8. varrjál erre gombot!
Igaz röhögés közben nehéz varrni: csúnyán megszúrhatja magát az EMBER!

P.s: kiváncsi vagyok: a türelmed kitartott-e idáig?Demokrata!?( ezt nem én: te döntöd el...)

Azzurro 2006.11.15. 14:56:39

Na, végre egy értelmes ember, akivel lehet normálisan vitatkozni. (nem veszekedni)
1. hát a te írásaidban is van valami, ami nem egészen emberi... :)
2. Nekem ugyan nicsenek politikában élő példaképeim. És csak hogy tudd: egyáltalán nem tudok felnézni senkire, aki ma a politikában megfordul. Eddig Sólyom volt az, akit korrektnek tartottam, (lehet, hogy azért, mert szüleim ismerik, és korábban volt is nálunk többször) most meg őt se tudom hova tenni. bár szerintem még mindig ő az akinek megmaradt a gerince. De nem példaképem.
3. Humor nélkül tényleg nem érdemes élni - de szerintem nem vicces amit írtál a gyerekekről, de azért voltak jó poénok is - még ha nem is értek egyet velük.
4. Bocs, de a Fletóval nem az a bajom, hogy nem úgy gondolkodik, mint én. Inkább annak örülök, hogy én nem úgy gondolkodom mint ő. :P
És bocs, de a Verbes tényleg nyal nekik. Ezt kár tagadni.
A zárt rácsos hely pedig jót tenne Ferinek, mert komoly személyiségi probémái vannak. (ha megtalálom a linket, akkor elküldöm egy pszichológus elemzését).
És az egyetlen ember, akire haragszom, az ő. A többieknek én is megbocsátok, és nem azért, hogy: "figyi, milyen jó vagyok" hanem mert tényeg nem tehetnek róla, és nincs miért haragudni rájuk.
5. Ezzel vitatkoznék. Ha független vagy, akkor igaz. Vagy legalább nem balliberális. Ugyanis a huszadik század legveszélyesebb és legpusztítóbb találmánya a balliberalizmus. Nem a liberalizmus, csak ha túlzásba viszik.
De ez a reformos rizsa kiborít.
6. Én elhatárolódom minden médiától, általában neten nézek híreket, meg a hírtv-t de azt elég ritkán. Ha tévézek nagy ritkán, akkor is Discovery-t nézek, mert a legtöbb médium olyan mélyre süllyedt, hogy ihaj. (Lásd: Rém rendes család Budapesten, Megasztár, meg a valótlanságshow-k)
És a tanárom a két szemem és a két fülem. Persze, nem állítom, hogy befolyásolt a környezetem, mert olyan nincs, hogy valakit ne befolyásoljon. De megtanultam meglátni, ha valami sántít.
És csak egy élőlényt neveztem görénynek, tetűnek, de ez melléknévként értendő. Tudod: olyan, mint.. úgy viselkedik... stb. Ebbe kérlek, ne köss bele, tudod, az emberek így hívják azokat, akik rászolgálnak.
7. Én nem emlegettem Krisztust példaképként, kérlek ne magyarázz félre. Ez csak egy hasonlat. Egyébként ha már így szóba hoztad, nincsa más példakép, akit érdemesebb lenne követni.
És GYF tudja, mit csinál, nagyon is jól tudja, mert elég intelligens hozzá. Sajnos. Csak azt nem tudja, milyen következményei lesznek. Bár ne lennének.
8. Tényleg röhögtem, mert amúgy jófej lehetsz, csak kár, hogy van egy kis értékrendficamod.. :) de sebaj, kezelhető (vagyok olyan optimista, mint te)

A demokráciáról meg annyit, hogy az, hogy négy évente megkérdezik az embereket, hogy ki döntsön helyettük, és csalással meg hazudozással elrontják - hát ez tuti nem demokrácia. Bárki részéről nézve. A rendszer rossz, a Feri csak egy produktuma. Meg az utcai harcok. Szükség van erre?
És még ez is kevés?
Egy normális országban az első tüntetés után lemondana a miniszterelnök.
De ugye, ő szerinte ez az ország - hadd ne mondjam milyen - ország. Szóval ilyen okaim vannak, és nekem ez elég is. Bőven... (és bár ne lennének)

kissnagy 2006.11.15. 16:45:22

Kedves Azzurro!
Mivel most csak tíz percem van, így csak jelzem: olvastam, élek! Ha értékrendficamom lenne letudnálak egy összecsapott válasszal! Ezt nem teszem!
Előzetesen: te nagyon őszinte ember lehetsz! (eddig "nyalakodtam", huuuu...).Ezt azért gondolom, mert egy szlogen jut az eszembe Rólad:" hallgass a szivedre, szavazz a Fideszre!": Én más generációhoz tartozom: én azon nőttem fel,hogy...(hogyis van-é...) "az ész a fontos, nem a haj!" csuhaj!!
És még egy: én sem gyf sem ov sem t.józsi, thürmer vagy csurka kapcsán nem jutottam el odáig, hogy azt mondjam, írjam róluk, hogy " szemét, rohadt, dögöljön meg"! Lehet azért, mert még szemébe sem akartam mondani senkinek! Mert EMBERNEK - és beképzeltnek- tartom magamat...
A húrkáról, politikáról és a csinálásáról,a naivitásról és cinikusságról később...PÁPÁ

Azzurro 2006.11.15. 23:03:29

Te meg vagy nagyon békés vagy, vagy csak nem érdekel annyira az egész, hogy felhúzd magad. És tudod mit? igazad is van.
Ne legyünk már ennyire marxisták, hogy a boldogságunkat elrontsa, ami az országgal történik. Meg egyáltalán. Aki igazán boldog, az nem földi dolgok miatt az, és csak azokat tudják elvenni. Egyébként én kifejezetten boldog embernek tartom (érzem) magam. Csak van bennem valami, amitől másokra is gondolok, nemcsak magamra. Engem ugyanis nem csapott be senki, nem vertek át.
Én ugyanis eddig sem hittem nekik, úgyhogy nem érzem magam átejtve. Azok at csapták be a maszopék,akik hisznek/hittek nekik.
Én a helyükben minimum, hogy megsértődnék amiért hülyének néznek. Ezt az egyet nem bírom.
Na majd még írok. Ahoj!

czem 2006.11.16. 08:46:32

Azzurro, elgurult a gyógyszered?

maybach 2006.11.16. 08:57:04

Hát ( ezzel persze nem kezdünk mondatot ), hogy én nem csak Gyurcsányon röhögök az 100.
Jó itt böngészkedni.

czem 2006.11.16. 13:09:52

Azzurro, útlevelet a kézbe és irány egy normális ország.

kissnagy 2006.11.16. 13:43:33

Még mindig csak futok Azzurro! Csak olvasni tudok,de: -minden bántás nélkül- szerintem, akik GyF-re szavaztak azokat nem csapták be, főleg azért, mert azon az oldalon - mostanában nem a hit dominál! Akik hittek Kádárnak, azok egy darabig csinnyán bánnak ezzel az érzéssel.....Legfeljebb bíznak, igaz nem Orbánban ( mondom ezt tört. és közgé dipóval,szerényen)
Czem: a menekülés nem művészet, kizárt, hogy itt csak idióták laknak( bal-jobb),"csináljuk meg"!!!, egy "normális Magyarországot", "hajrá Magyarország"- a Hétköznapok szintjén! Először kezdjük itt, egymás között, azután folytassuk a szomszéddal stb.ÉS Virágozzék minden rét Rózsaszinben....A giccset is meg lehet szokni....(Ugye Svájc hozzánk képest giccs, bocs minden helvéttől...)

maybach 2006.11.16. 14:00:03

kissnagy 2006.11.16. 13:43:33!

Lehet csak megszokásból, de vitatkoznék kicsit. Igaz nekem nem "töri és közgé dipo"-m van. Bocs ;-).
Szal a Kádár hívők nem mind szavaznak most Ferire, viszont nagy többsége a választóknak hit alapján szavaz. Különben nem is lehetne ennyi hülyeséget beadni mindkét oldalon.
De sztem elég itt elovasni a hsz-ek nagy részét. Milyen indulatokat indukál, hogy ki kit parodizál. Az, hogy jó-e a paródia huszadrangú.

kissnagy 2006.11.16. 16:04:00

A francba! MÁR megint csak 2 p-em van.Szóval igazad van Maybach!A dipókra csak azért hivatkozzam: a töri segítségével a helyén tudom kezelni a fogalmakat(talán)- így nem veszek be minden maszlagot, nem idegesít! A közgé meg arra jó, hogy egy adott gazd.-i helyzetben jót tudjak röhögni a választási igéreteken..Igaz, nálam okosabb emberek dipó nélkül is képesek erre...(nem gúnyolódok!) De sokan nem látnak semmit, csak néznek, esetleg hisznek...Na ők az igazi áldozatok, akiket rá lehet bírni arra, hogy átlépjenek minden határt annak érdekében, hogy ne tudjanak ember módjára viszonyúlni egy másik emberhez... és ezért nem egy oldal egy politikusa lehet a felelős!

maybach 2006.11.16. 16:11:31

kissnagy 2006.11.16. 16:04:00 !

OK. Ezzel egyet értek. Az előzőekben csak gonoszkodtam.

Azzurro 2006.11.20. 23:38:47

Mégis, őszintén kinek hinnék el a szavazók, hogy becsapták őket? Senki sem tagadja. Ellentmondanak maguknak. Ha hiszek gyf-éknek, akkor azt is elhiszik, hogy hazugsággal húzták volták nagy részüket a szavazóurnákig. Aki pedig ilyen meggyőződéses, és az előző rendszerben szerzett közgé dipót, azzal nem tudok mit kezdeni, és nem is akarok, és a másik vége, akik csak fröcsögnek, meg fasisztáznak, mert hallották és menő, ők a másik fajta, akikkel nem tudok mit kezdeni. De akik nincsenek még elrontva, azok most az önkormáyzari választásokon megmutatták, mennyien vannak.
Ajánlom magamat... :)

kissnagy 2006.11.21. 14:34:52

Ó kedves Azzurro! Végre van 5 percem!
Barátom: visszatértél az eredeti problémához! Felejtsd már el már azokat a szavakat a politikával kapcsolatban, hogy: " hisz" meg "hinni"! Nem kívánom, hogy olyan legyél, mint a kiábrándult baloldaliak, csak légy realista. A történelemben eddig valamennyi diktátor azt kérte: " Higgy bennem!" Őnálló ember vagy!
Ha az vagy: akkor nem "hiszel" sem a "dübörgő gazdaságban", sem " a 14. havi nyugdijban"! És most csak egy-egy példát hoztam...Ja: és valamennyi dipómat ebben az érában szereztem! Ez egy k(Ő) nagy luft volt- ahogy a német mondaná...De nem ez számít!
Az számít, hogy a baloldalon mindenki fasisztáz! Igen, ez egy nagyon régi folyamat: a rendes, demokrata jobboldali fiatalok nem is tudnak vele mit kezdeni, hiszen a jobboldalon még soha nem fordult ilyen elő! Még soha nem használták- bármely élő személyre- hogy pl. rohadt kommunista, büdös komcsi! A konzervatív, polgári neveltetés lehet az oka: ISTEN, HAZA, CSALÁD! Ne itélkezz, hogy ne itéltessenek.....Hát igen...ez lehet az ok!Ébresztő: azok az eszmék, amelyekből származtatod magad- talán- azok nem ismerik a gyűlöletet! Én nem mondom meg, hogy milyen legyél, csak tudd, hogy mikor minek aposztrofálod magad! Tudom: ez nehéz! Ma a jobboldal és a baloldal alig képvisel olyan értékeket, amilyeneket történelmileg képviselnie kellene...Te idealista vagy- és tipikus áldozat, én meg cinikus- és tipikus magányos! Nem értitek meg: ha nem értek veled egyet, akkor nem biztos, hogy a másik, hanem a harmadik oldalom állok.!Látom egyedül.....

kissnagy 2006.11.21. 14:41:21

Ja és még valami Azzurró! mégsem vagyok egyedül. Azon a választásom, amelyre hivatkozol- nem a nagy pártok, hanem a függetlenek kapták a legtöbb szavazatot...Na például ezt érdemes meglátni...

Azzurro 2006.11.22. 01:33:33

Most meg nekem nincs időm.
A komcsizással meg hagyjál, az nem kenyerem, GyF nagyon messze van a kommunistától, ő karrierista. És a gyűlölet sem az, amit érzek - csak az első hozzászólásom végén ami van. Igazságérzetem van nyektetve.
És "hiszek" az emberekben, még mindig. És abban, hogy a "jó győz".
Engem nem érdekel hogy ki által.
Azt tudom, hogy ez így nem jó.
Ebben igazad van: ISTEN, HAZA, CSALÁD (embertárs)
mára ennyi, de majd még folytatom.

kissnagy 2006.11.22. 12:38:39

PÁr szó Azzuro barátomnak...A vita és az alap téma kedvéért: készítik ezeket a humoros - mikor milyen - műsorokat! Gúnyolódnak politikusokon, ami dem-ban természetes! Az a tragédia, ha a humornak "oldala" van.Aki csak az "egyik" viccen tud nevetni, annak - szerintem- nincs humora....Az egy másik téma, hogy az a humor milyen színvonalú. Intellektuális vagy alpári! Mondok egy példát : Sándor György humoránál mindig kell" kapaszkodni", de a Hungaricum rajzain- amiken a hét vezért "parodizálják"....( remélem nem láttad azt, amire utalok....)Pedig minden liberalizmusomat összeszedtem, de mindennek van határa, még a humornak is! Még az USA-ban is: a II. világháború alatt senki nem humorizált Roosevelt " bénaságán", ha valamiben rosszul döntött: Sőt: maga a média korlátozta magát és a téma tabu volt...( még kép sem készült a tolószékről)
És eljutottunk a közizléshez: én manapság ezen tudok jót röhögni - majd rövid ideig sírni!A "Te vagy az életemtől" a puccos operabálig....Nincs átmenet? Valami középérték? Van olyan ember ezen honban, aki egyszerre el tudja fogadni a Bokros-csomag fontosságát és a Széchenyi-terv hasznosságát?- és ez csak egy ügyetlen példa volt.
Nos: ha hiszel a "köz"-ben, tegyed.Mondom: idealista vagy!De ami veszélyesebb: írod azt, hogy a " jó győz"! Mi a jó? Ez objektív fogalom? Neked az, nekem amaz, a harmadiknak meg a harmadik...Jó politikus ninsc, csak jobb (már a másiknál...)
Tudod : az a legjobb diktatúra, ahol én vagyok a főnök.....

Azzurro 2006.11.28. 17:36:31

"Jó: a mai köznapi értelemben a helyes, egészséges, működő, hasznos dolgokat nevezik így."
Wikipedia

De szerintem a morálisan és elkörcsileg helyes dolgokat is jónak nevezik. Akik tudják még mi az...

Miért ne lenne jó politikus? Ma lehet, hogy nincs, de volt és - remélem - lesz is még.
Reménykedjünk!

egér 2006.11.29. 16:13:37

A politikai humor tényleg nem igazi..Ez a csöpögős elcsépelt toldaléka annak, hogy már mindent elárasztott a politika, beitta magát a lelkünkbe ...Ez az egész keserédes humorizálás azért van, hogy a fontos dolgokról elterelje a figyelmet. De én sehogy sem tudok ezen az emberen röhögni..Az egyszemélyes önjelölt műsorain anno jókat derültem, de azért nem lehet poénokkal elmismásolni a valós helyzetet. Ez a Feri még arra is képes, hogy egy kis figelemelterelésért magát is kigúnyoltatja...Hát mért nem tudok ezen röhögni?! Mert nem tudok, hogy ilyen könnyedséggel vet minket Gyurcsi is a béka feneke alá... Nem tudok már azon röhögni, hogy ő mindent "elrontott"..Egy szánalmas alakon az ember kínjában nevet, de ha az gazember is egyben, valahogy nem tud....

kissnagy 2006.11.29. 19:46:19

Azzurr és Egér! Sokmindenben igazatok van, de ne legyünk ennyire sommásak:
1. a humorfesztiválon már tudtam röhögni néhány fiatalon-igaz ők nem politizáltak...tehát még lehet jó politikai humor is.
2. hogy melyik politikus grállovag és melyik gazember azt majd az utókor el fogja dönteni!----------------Ismeritek a kismadár történetét...! Terence Hill meséli el a "Nevem: senkiben" ( szereplői: madárka, tehén, a macska, nameg a tehénlepény.....). AZ én bizalmam: n tart a negatív végtelenbe.....

Azzurro 2006.12.04. 10:21:34

Pontosan ez a probléma: hogy csak az utókor jön rá, milyen hülyék voltak, akik hittek azoknak, akik miatt most nyomorognak.
süti beállítások módosítása