A rettegés arénája megy a Tv2-n. Nem a Vörösmarty térről mentek át a tüntetők randalírozni a BS-be (bruhaha), csak elindult az amerikai akciófilm. Tom Clancy poszthidegháborús kémsztorija a budapesti zavargások, és még inkább a Megatánc helyett. A csatorna utcai harcokra játszott, egy héttel eltolta a méregdrága tehetségkutatót, hogy ne azt verje szét Bárdos András élő harci tudósításokkal. Csak hát hideg van, ónos eső esik, vagy egyesek szerint hó, és a tüntetők inkább otthon forrócsokiznak. árpádsávos bögre és turulmadaras plüsspapucs.
A Megatánc pedig kihagyott egy hetet, ráadásul éppen a Szombat esti láz indulása előtti hetet. Lehet, hogy Budaházy György az RTL Klub fizetett ügynöke?
solesz · www.index.hu 2006.11.04. 21:05:14
(biztos igen a válaszod :) )
véleményem szerint a sok kimentbokájú, fájócsipőjű, 10-hét-alatt-megtanulunk-táncolni áldozatokat lélegeztetik és ápolják a pálya mellett.
lehet, hogy nem maradt egy műsorra való fellépő sem. jössz itt az utcai zavargásokkal... frászt. volt egy jó ürügy, hogy a bénákat roborálják. :)
morrisal 2006.11.04. 21:10:15
Ja, és az index is ráfaragott (meg picit a comment is:))
szevasz !
Primitív TV2! Váháháháháhááááááááááááá!
Dr. Stein (törölt) 2006.11.04. 21:10:59
Demokrácia van, és több tízezer embert ne nácizz már le, úgy általánosítva. Mert humornak gyenge.
Ezt nem a jobboldalról mondom, de a gyenge vicceknek is van határa.
morrisal 2006.11.04. 21:11:52
capture 2006.11.04. 21:17:21
Egyébként meg igaza van.
Na jó, bevalomm, önmagában a turulmadaras plüsspapucs jó poén.
gyz 2006.11.04. 21:18:22
nem érzem, hogy a tüntető ezrei lettek ezáltal lenácizva.
guruszárzs (törölt) 2006.11.04. 21:20:45
capture 2006.11.04. 21:21:56
Megááll az időőő...tárárárárárááráááám...
capture 2006.11.04. 21:25:03
.Lacanova. 2006.11.04. 21:30:54
tdani 2006.11.04. 21:33:09
egyértelműnek látszik! A múlthéten például nagyon csúnyán elverte a kissé már lejárt lemeznek számító gyűrűk ura 1. része! A jövőheti Szombat esti láz (bár egyik se érdekel megmondom őszintén) fogja a kegyelemdöfést szúrni ebbe az ajnározós struktúrájú Tv2 Megafranc műsorába!
Nemkellett volna elgondolkozni a jóbolis megárt a sok elvén??? Jó most sokan mondanátok hogy ez egy új tehetségkutató táncosoknak!!! Nekem egy babra megy Mega ugyanúgy mega maradt ugyanarra megy ki a dolog hogy lehet egy műsort az unalmasság keretein belül (ami sajnos nem sikerült) órákig hónapokig húzni, sztárolni sms ekből gazdagodni témát keríteni az aktívnak ha már kiszej tündi és egy két playmate nem lenne elég naponta:)
TV2 RTL klub = butító fos egyik kutya másik eb
bubóbácsi 2006.11.04. 21:33:48
Agent87 2006.11.04. 21:34:12
Dr. Stein (törölt) 2006.11.04. 21:49:38
Egy szerkesztő gondoljon arra, hogy az ország fele bizonyítottan jobboldali, kb. 8-900.000 embert gond nélkül össze kehetne szedni egy kormányellenes tüntetésre, ha a Kossuth tér környékén laknának és Ők mind potenciális olvasók. Nos, ők ahelyett, hogy telefirkálnál a "Index Forever" a falakat, inkább elmennek más portálokra.
Egyébként az ötlet nem rossz, ki lehetne fejteni bővebben is. Pl. fröccsöntött műanyag játéktank, egygombos HIRTV távirányító, székely motívumos baseballütő (ez utóbbit magam is láttam Romániában egy utcai árúsnál), szűzmáriás sörnyitó (ez utóbbiért bocs!)
szabóZ · http://comment.blog.hu 2006.11.04. 21:53:13
Dr. Stein (törölt) 2006.11.04. 21:57:56
Te
szabóZ · http://comment.blog.hu 2006.11.04. 22:01:11
Dr. Stein (törölt) 2006.11.04. 22:06:53
Banana Boat 2006.11.04. 22:29:32
morrisal 2006.11.04. 22:40:14
tetova 2006.11.04. 22:44:22
Maradnak a magyar "celebek" életének szösszeneteit bemutató műsorok és a Mónika show szerűek. Ezek érdekesek?
tetova 2006.11.04. 22:48:09
patrona 2006.11.04. 22:48:54
poc 2006.11.04. 23:06:39
Megatánc meg Szombat esti ..., akármi.
Ne nevettessetek!
Komolyan mondom, több esélyem van lottót nyerni, mint normális műsort találni a tv-ben.
Persze azért örülök hogy beszopta a tv2. :D
dogMan sTar 2006.11.04. 23:18:44
De ha valaki a szemünkre veti, hogy nincs köztünk különbség, mert annyi gerincünk, hogy elhatárolódjunk, akkor kikérjük magunknak az árpádsávos általánosítást.
Hja kérem, madarat tolláról, tüntetőt zászlójáról. Egy a tábor, egy a zászló, megmondta a vátesz is.
szupermoderátor (törölt) 2006.11.04. 23:21:25
Darth Revan 2006.11.04. 23:26:52
hiba 2006.11.04. 23:27:56
saska1 2006.11.04. 23:33:50
szupermoderátor (törölt) 2006.11.04. 23:37:21
A tüntetések, rendezvényeket mind megtartották. Ha balhét akartak volna, akkor csináltak volna. Hideg miatt semmi nem marad el. Vagy nincs kabátjuk? Ne röhögtess!
saska1 2006.11.04. 23:42:47
Kopaszmercis 2006.11.05. 00:38:50
Ne legy ilyen hipererzekeny, es hord nyugodtan tovabb az szalasis bortangadat, senki nem fog rad haragudni erte =)
job 2006.11.05. 01:00:37
Kopaszmercis 2006.11.05. 01:33:55
morrisal 2006.11.05. 01:46:57
HeMK · http://tiszakecske.blog.hu 2006.11.05. 03:03:45
Viszont, hogy neked népünk ősi jelképe, mint a Turulmadár, és az Árpád-sávos (így kell írni!) zászló, ami a krónikákba előkerülnek már.. szóval hogy ezek a jelképek neked ilyen fajta cinikus humort képeznek, fájó.
Zárásként hagy idézzem Göncz Árpád volt köztársasági elnököt!
"Egy ország nem irthatja ki a saját hagyományából az ősi mítoszait. A turul honfoglaláskori mondakörünk része, amelyikről Anonymus beszél. Azért, mert a 30-as években volt egy Turul Szövetség, attól még a keleti népeknek a totemállata lehetett a ragadozómadár, a turul, a kerecsensólyomhoz közelálló ragadózómadár. Ez Nap-jelkép volt, leszármazási mítosz volt, ami az Árpádháznak a Naptól való leszármazását bizonyította. Nem hiszem, hogy ma bárki köteles volna elhinni, hogy Emesét valóban teherbe ejtette egy madár, és még kevésbé azt, hogy az első Árpádot tojásból vették elő. Ugyanakkor viszont van olyan érzelmi tartaléka egy nemzet múltjának, hogy ezt nem kell megtagadni, még akkor sem, ha akár a jobboldal, akár a baloldal, akár a centrum vagy akárki más a maga politikai véleményére ezer esztendő alatt megpróbálta felhasználni. Ítéljük akkor el Anonymust is."
morrisal 2006.11.05. 03:28:54
Esterházy Péter: A szavak csodálatos életéből
morrisal 2006.11.05. 03:46:12
capture 2006.11.05. 03:50:57
Ilyen későn?
Nem lesz már forradalom:)))
KZ 2006.11.05. 05:45:03
Dr. Stein (törölt) 2006.11.05. 08:10:22
Egyébként felfedezhető valamiféle trend abban, ahogy egy pártnak minél kisebb a támogatottsága, a szimpatizánsok annál hangosabban ordítanak. Ez a kopaszmercisre vonatkozik.
borovi 2006.11.05. 08:48:05
Kazi (törölt) · http://redmond.blog.hu/ 2006.11.05. 09:25:27
LOL, ez tényleg jó poén, mondom ezt jobbosként. Grat :-)
sr 2006.11.05. 09:27:52
Sztem legközelebb lesz B-tervük, és ők maguk szervezik meg a provokátorokat. Kökényesi nem lehet túl drága...
mazsola 2006.11.05. 10:05:25
tény: a tv2 mellélőtt, most vakarhatják a fejüket. semmi nézhető nem volt (pedig eddig anyáztam őket, hogy ugyanakkor megy a megatánc, mint a viasaton a helyszínelők); most volt mit nézni tv2 helyett. ez van, csúnyán bukták a szombat esti nézettséget.
turulmadaras plüsspapucs és társai... szerintem aranyos, nem kell ennyire érzékenyen venni. értelemszerűen egy ilyen írásban pont a legkirívóbb kisebbséget fogja mindenki ellenpontként alapul venni; pláne a szélsőségeket lehet legjobban kikarikírozni. ne akadjatok már fent ilyesmin. ;o)
maybach 2006.11.05. 10:07:23
Akkor most várhatóan az Ovi a Fletóval együtt emigrálni fog?
giacomo 2006.11.05. 10:23:54
öregnéne 2006.11.05. 10:26:44
giacomo 2006.11.05. 10:34:40
Valamelyik lap a Rorsach-tesztből. És mintha mindegyiken Gyurcsány látszana...
Akasha 2006.11.05. 11:08:34
A turúlmadaras plüsspapucs pedíg jó karácsonyi ajándék :)
Ja! .. és az időjárás mondjon le :)
HeMK · http://tiszakecske.blog.hu 2006.11.05. 11:27:14
Mért is? Most komolyan,az Árpád-sávos zászló mért tenne bárkit is nácivá? Nézzük csak meg jobban... Magyarország jelenlegi címere? Az NBH címere (ráadásul Turulmadárral!). Nem ciki ez így?
Dr. Stein (törölt) 2006.11.05. 11:30:36
Dr. Stein · hemar.freeblog.hu/ 2006.11.05. 08:10:22 !
Akkor most várhatóan az Ovi a Fletóval együtt emigrálni fog?"
Nagyot álmodtál, kedves! Gábort, Ibolyát és Zsoltot se felejtsd ki! :)
urbanlegend 2006.11.05. 11:39:02
Azt nem tudom, milyen bögréje van, de az autóján nagymagyarországos matrica van. Ez komoly.
HeMK · http://tiszakecske.blog.hu 2006.11.05. 11:56:28
Nem gondoljátok, hogy ez is túlzás? Vagy szerintetek Trianon igazságos volt, és minden rendben? 10millió Magyar van és ennyi?Volt egy ezer éves ország, volt-nincs?
Muszáj egy verset idéznem, amit sajnos nem tanítanak az iskolában.
József Attila: Nem, nem, soha!
Szép kincses Kolozsvár, Mátyás büszkesége,
Nem lehet, nem, soha! Oláhország éke!
Nem teremhet Bánát a rácnak kenyeret!
Magyar szél fog fúni a Kárpátok felett!
Ha eljő az idő - a sírok nyílnak fel,
Ha eljő az idő - a magyar talpra kel,
Ha eljő az idő - erős lesz a karunk,
Várjatok, Testvérek, ott leszünk, nem adunk!
Majd nemes haraggal rohanunk előre,
Vérkeresztet festünk majd a határkőre
És mindent letiprunk! - Az lesz a viadal!! -
Szembeszállunk mi a poklok kapuival!
Bömbölve rohanunk majd, mint a tengerár,
Egy csepp vérig küzdünk s áll a magyar határ
Teljes egészében, mint nem is oly régen
És csillagunk ismét tündöklik az égen.
A lobogónk lobog, villámlik a kardunk,
Fut a gaz előlünk - hisz magyarok vagyunk!
Felhatol az égig haragos szózatunk:
Hazánkat akarjuk! vagy érte meghalunk.
Nem lész kisebb Hazánk, nem, egy arasszal sem,
Úgy fogsz tündökölni, mint régen, fényesen!
Magyar rónán, hegyen egy kiáltás zúg át:
Nem engedjük soha! soha Árpád honát!
(1922. első fele)
Szóval József Attila náci volt?
xcoder 2006.11.05. 11:56:55
sector 2006.11.05. 12:03:21
urbanlegend 2006.11.05. 12:08:24
Nem, nem volt igazságos Trianon. Szerintem nem sok olyan embert találnál az országban, aki azt gondolná, hogy igazságos. Megjegyzem a történelmi Magyarország fenntartása sem mehetett volna sokáig. Politikusaink baltázták el,hogy még az etnikai elvek alapján sem tarthattunk meg néhány területet.
A választ azonban te magad adtad meg: 1922 és 2006 között egy pár évtized azért eltelt. Ma már felelősebb politikusaink is lehetnének.
one nation under-dog 2006.11.05. 12:26:24
"Igen, az van. És cikkezet róla anno az origo.hu. Ilyen országban élünk. Ez ám a bomba hír! Valaki a történelmi Magyarországot teszi az autójára, és már is hír lesz belőle."
Ez a matricás dolog csak vicc, ugye? Nem nagyon tudom elhinni.
mazsola 2006.11.05. 12:27:03
nem kéne egy teljesen más helyzetben élő, teljesen más szituációba csöppent ember, egyébként csodás költő versét ráhúzni a mai helyzetre. értelmezhető így, igen, ha nagyon akarom; de nem akarom, mert tudom, hogy nem illik ide.
urbanlegend 2006.11.05. 12:39:59
maybach 2006.11.05. 12:48:19
Részemről OK.
Én csak egy jó kezdetet vízionáltam.
capture 2006.11.05. 12:50:08
borovi 2006.11.05. 12:50:19
Amúgy meg: és akkor mit mondjon szegény Szvatopluk, akitől meg, ugye, mi magunk, ráadásul egy fehér lóért...
giacomo 2006.11.05. 12:54:27
Az árpádsávos zászló vagy a nagymagyarországos bármik nyilván értékmentes történelmi tényeket (ha van ilyen egyáltalán) is felidézhetnek. Ettől függetlenül elválaszthatatlan részei egy aktuális társadalmi/politikai diskurzusnak. Bármit is gondolunk róla, bármit akarunk is elhitetni másokkal vonatkozó gondolatainkról, akkor is. Úgy tenni, mintha éppen majd mi akarnánk és lennénk képesek újragondolni mindezt, szemforgató duma.
maybach 2006.11.05. 13:06:32
Mások otthon forró csokit ( én du. forralt bort ) iszogat. Van aki célozgat erre-arra nagy bátran. Van aki meg meg is érti.
Egyébként télleg van a FIDESZ-nek saját rendfenttartó brigádja.
Csak az áthallások miatt kérdem.
patrona 2006.11.05. 13:16:14
HeMK · http://tiszakecske.blog.hu 2006.11.05. 13:23:16
mazsola? Ráhúzni? Petőfi írt sok-sok évvel ezelött egy verset a Tiszáról, ha most az árvíz kapcsán azt idézem, akkor az ráhúzás? Ne viccelj, persze hogy nem! Épp így van ez Trianonnal is. Trianon után 2 évvel született vers, ma épp ugyan arról, szól. Trianonról, a magyarsággal szemben elkövetett legnagyobb igazsgágtalanságról.
borovi : a 20-as évek értelmisége általában írt Trianonról... és nem kérdés miről szóltak ezek a versek, de valahogy ezt nem tanítják az iskolába..
és igen, eltelt 8 évtized, egész pontosan 86 év. Az mennyi is? Még élnek Nagy-Magyarországon született nagy/dédnagy mamák/papák! Egyrészt, másrészt pedig tedd a mérlegbe az ezer évet, és a 86 évet. Melyik nyom többet? Nem lehet elfejteni egy ezer éves dicső országot...!
"Elment tatár,török, Trianon sem örök!"
Jaés, a török 150 évig volt itt...
woland : de azthiszem kár fröcsögni egy Árpád-sávos zászló miatt.. tényleg ott van Magyarország címerében... ott nem zavar senkit? :\ Ehez van 1 fájó történetem.. amikor valaki a nálam lévő újságra mutatott, amin volt a főoldalon egy Árpád-sávos négyzet, szóval arra mutatott hogy "ugye ez nem az amire gondolok?" - kérdezte, mondom nem.. ez Árpád-sáv, és meg kelett neki mutatnom a címerünket.. :( szóval ez azért...
szabóZ · http://comment.blog.hu 2006.11.05. 13:24:27
Viszont, hogy neked népünk ősi jelképe, mint a Turulmadár, és az Árpád-sávos (így kell írni!) zászló, ami a krónikákba előkerülnek már..
Nem így kell írni. Árpád-sáv, de árpádsávos lobogó.
job 2006.11.05. 13:25:32
Ja, a Népszavában. Amúgy önkéntes rendezőknek hivják őket, de a leggázabb az, hogy hatásosabban szigetelték el a radikális tüntetőket a menettől mint pár nappal azelött a rendőrség rohamosztagoai.
HeMK · http://tiszakecske.blog.hu 2006.11.05. 13:27:38
France 2006.11.05. 13:32:58
patrona 2006.11.05. 13:35:21
Szóval szerintem már csak ezért sem kéne annyit lengetni manapság, de ez csak az én véleményem.
HeMK · http://tiszakecske.blog.hu 2006.11.05. 13:46:06
HeMK · http://tiszakecske.blog.hu 2006.11.05. 13:48:08
HeMK · http://tiszakecske.blog.hu 2006.11.05. 13:50:23
Egyébként idézhetnék mástól is verset, ha már ennyire kiakaszt a kamasz kora. Ez csak egy , a sok közül.
patrona 2006.11.05. 13:56:17
Mikka-Makka 2006.11.05. 13:56:19
Ja és aki ezen a cikken besértődik az olvasson inkább kuruc.hu-t..
HeMK · http://tiszakecske.blog.hu 2006.11.05. 14:00:27
Mikka-Makka : most nem azért, de kuruc.hu nem megy :DDDDD kuruc.info van :D de csak csöppet radikális :D
Grizzly79 2006.11.05. 14:01:24
A gyerekek akik táncolnak hihetetlen ügyesek. Óriás mennyiségű munka áll minden héten a szereplésük mögött. Ha csak minden 5. ember az országban ilyen erőbedobással csinálna akármit is, azt hiszem nem itt tartanánk. Csak sajnos az emberek többségének a másik teljesítményének a fikázásán jár az esze. A lehetőség mindenki számára adott volt. Bárki elindulhatott a válogatáson...
patrona 2006.11.05. 14:03:44
HeMK · http://tiszakecske.blog.hu 2006.11.05. 14:06:54
patrona 2006.11.05. 14:08:14
lacapaca 2006.11.05. 14:26:12
Vöröscsillag a zsidócsillaggal együtt!
Szóval ez is egy vicc volt...ugyan úgy, mint az "árpádsávos bögre és turulmadaras plüsspapucs".
Hahah..
France 2006.11.05. 14:27:39
Mas koltoket is idézhettél volna, de nem tetted.
borovi 2006.11.05. 14:31:47
HeMK · http://tiszakecske.blog.hu 2006.11.05. 14:39:27
Valamint nyilván nem fogják visszadni, de Trianon újra kellene tárgyalni, nemzetközi terepen, szerintem.
urbanlegend 2006.11.05. 14:52:15
Trianon már történelem. Azóta néhány dolog megváltozott. Ja, és egy vesztes háború következménye. Illetve kettőé is. Csúnya dolog volt, dehát ahogy a rómaiak mondták: Vae victis! Egyébként is, kinek hiányzik x millió román, szerb, szlovák stb? Inkább örülnél, hogy nincsenek nemzetiségi problémáink. Lehet, hogy cinikus vagyok, de az agyatlan vesszentrianonozást nem bírom, mert ha ezek a figurák sokat pattognak, egy újabb háború után tényleg visszakapják a szlovákok a Balatont, az ősi szlovák TÓT. Ez utóbbit persze nem kell magadra venned.
Kopaszmercis 2006.11.05. 14:55:22
Nezd a trianoni bekeszerzodes valoban a legigazsagtalanabb dolog ami valaha tortent velunk (hala a francia - roman fasszopasnak) de azert meg kell vizsgaljuk az oda vezeto utat, (es most tortenelem ora nelkul) 1 pillanat alatt visszavezethetjuk a dolgokat a torokokre (hiszen miattuk jottek be az osztrakok, akiktol fuggetlenedesi vagyunk miatt szoptuk be trianont), es a torok jelkepeket es emlekeket nem irtjuk (pecsi dzsami, vagy a torok eredetu szavak a nyelvunkben stb.) pedig ugyan olyan jogosan utalhatnank oket is, es azt is mint trianont, es nem tesszuk. Ha akarod tudni en mit gondolok rola (ugy hogy 3 eve vagyok a kedvesemmel aki amugy erdelyi magyar), mint nem jobboldali. Egyszeruen az esemenyek termeszetes sora vezetett oda, es bar tragedia, "ezt dobta a gep" es sajnos nincsen realis mod arra, hogy ezeket a dolgokat visszacsinaljuk. Lehetnenek modszerek arra, hogy konszolidaljuk a szitut, pl ha a kettos allampolgarsag nepszavazas nem aktual politikarol szol, akkor lehetett volna azzal egy kicsit segiteni. Csak ugye abszurd az, hogy egy orszag valasztopolgarinak 1/3-at indiferensen szavazhat, hiszen semmilyen szinten nem erintik az eredmenyek. Erre volt egy kezdemenyezes, hogy legyen tobbszintu allampolgarsag, mint ahogyan sok helyen nyugaton van, es akik nem laknak es dolgoznak/fizetnek adot magyarorszagon, azok ne ferjenek hozza a kozjuttatasokhoz, es ne szavazhassanak. Munkat vallalhassanak, meg minden mas egyebet. Erre jott az alkotmany birosag, hogy a magyar allampolgarsag egy es oszthatatlan es szent es serthetetlen, es kampo. Innentol kezdve, aki tiszta lelkiismerettel tudott barmelyikre valaszra ikszelni az nem normalis. Ugyanis ez is, mint oly sok minden mas fidesz/mszp-re le degradalodott nepszavazas lett (azt hadd ne meltassam kommentarral, hogy a kommunista part kezdemenyezese is bekerult ebbe a nepszavazasba). Szoval amig ilyen szinten mukodunk, es nem hajlandoak leulni egy asztalhoz, es azt mondani egyes problemakra, hogy "sracok oldjuk meg ugy, hogy a valtozas nektek sem jo, nekunk sem jo, alljunk ki egysegesen, es oldjuk meg ugy, hogy masok jarjanak jol vele" addig itt nincs mirol beszelni. Masokat kellene megvalasszunk, csak hat, amig annyira fosunk a masik oldaltol, addig nem fogunk, es addig fogunk fosni, amig igy le nem ulnek targyalni. Szoval oszd meg es uralkodj.. ez nagyon megy.
Dr. Stein: valoban minel jobban csokken egy part tamogatottsaga, annal hangosabban orditanak a hivei.. nezd meg az osszes topicot a baloldali helyek kivetelevel, hogy kik hany%-ban szolnak hozza.. mikozben az osszes kozvelemeny kutato szerint folyamatosan csokken szeptember ota a fidesz nepszerusege es a mszp tamogatottsaga. Bemutattad, hogyan kell jo kovetkeztetesre jutani fals logikaval, es a tenyek figyelmen kivul hagyasaval. Javaslom inkabb halgass el, es hagyd, hogy az ertelmesebb es kulturaltabb HeMK beszeljen... nala ugyanis nem kell erolkodni egy picit se, hogy elhiggye az ember, hogy mar lejott a farol!
Amugy HeMK: Trikolor/Arpad-sav:
Nincs baj az arpadsavos cuccal a baj az, hogy felulreprezentalt a tobbihez kepest, ha mondjuk a kinnt levo zaszlok 85%-a trikolor lenne es a marad 15% 1-1 tortenelemi zaszlok (koztuk az arpadsavos) egyaltalan nem zavarna senkit. Szerinted a ha a zsidokat tenyleg zavarna, es naci jelkeppel azonositanak, akkor nem indulna be a lobbi, hogy mondjuk a megemlekezeseken maradjon ki, meg nem hisztiznenek orba szajba? Itt nem errol van szo.. a felulreprezentacio implikacioi azok amik verlazitok, arrol nem is beszelve, hogy mondjuk mas topicban mar leirtam, hogy azok akik nem tiltott de egyertelmu nemzeti szocialista jelkepeket viselenek, tehat egyertelmuen naci ideologiat heroizaljak, azoknal az esetek 90+%-ban van arpadsavos zaszlo. Szoval engem spec zavar, hogy ezek a parasztok lejaratjak az osi jelkepet, es ha annyira a szivemhez nott volna, mint neked, biztos hogy pofan kopdosnem az osszes arpadsavos zaszlot lengeto feherfuzos csicska bonehead-et, hogy mit kepzelnek. Szerintem ok mocskoljak be az arpadsavos zaszlot, nem mas.
Kopaszmercis 2006.11.05. 15:00:24
Kopaszmercis 2006.11.05. 15:03:07
urbanlegend 2006.11.05. 15:16:33
Szerintem Trianon felülvizsgálatát hagyjuk meg a történészeknek. Persze ez nem jelenti azt, hogy ne lehetne bárkinek meg a saját véleménye erről, vagy ne lehetne társadalmi vitát kezdeményezni, de azt nagyon szeretném, ha a politikából teljesen kizárnák ezt a témát.
"che g." 2006.11.05. 15:24:28
.nos, Kedves Barátaim, ha oszinte vagyok hozzátok, akkor azt tudom
mondani, hogy tele vagyok kétségekkel. Azért, mert az elmúlt 2
parlamenti választást elkúrtam. Nem kicsit, nagyon. Európában ilyen
ramaty választási kampányokat ember nem csinált, mint amit én
csináltam. A két legutóbbi parlamenti választás elott 1-1 évvel 20%-os
elonyünk volt a baloldalhoz képest! De én ezt is elkúrtam!
Megcsináltam! Meg lehet magyarázni. Tessék! Nyilvánvalóan
végighazudtam az utolsó 16 évet, keresztbe tettem mindenkinek;
Budapestnek, az MDF-nek, minden kisebb és nagyobb jobboldali és
baloldali pártnak. Szétziláltam a kereszténydemokratákat, a
kisgazdákat, az MDNP-t, az MDF-et. Elleneztem az Európai Uniót, mert
ha nem én vezetem az országot, akkor ne menjünk sehova! Hazugnak
neveztem Antall Józsefet a Parlamentben, majd rá néhány évre Antall
József méltó követojének neveztem magam! Ebben a témában
jogosan... Nem szavaztam meg a 13. havi nyugdijat, de a nyilvános
vitán mégis bátran belemondtam a kamerába, hogy megtettem. 2006-
ban kampányoltam a kisebb Parlament mellett, aztán a választás után
azt sem szavaztam meg! Hazudtam reggel, éjjel és este.
Voltam liberális, késobb konzervativ, most populista nemzeti-
keresztény kommunista népvezér lettem. Mindent megtettem egyetlen
drága barátom (a HATALOM) érdekében. A választásokon ötször annyit
igértem, mint a baloldal. Ez nem került semmibe. Teljesen világos
volt,
hogy amit igértem, az nem igaz. Amit 1998-ban mondtam, hamis, amit
2002-ben állitottam, az hamis, amit 2006-ban, szintén az. De
megigérhetem, hogy folytatom, már úgy belejöttem... Legyen
adócsökkentés, ha bele is gebedünk, legyen kolbászból a kerités, éljek
én és az imázsközpont! Készüljön film a kolbászfesztiválos munkámról,
viszont ne készüljön jegyzokönyv a kormányülésrol, vegyünk 5
milliárdért újabb beengedo rendszert a stadionokba, amit soha nem
használunk, épitsünk újabb húszezres stadionokat Újpesten, ahova
kimennek hatszázan és szétvernek mindent az MTV-t ostromló hiveim!
Mit csináljak, hazudtam reggel, éjjel és este! Mit mondhatunk az
embereknek két ilyen elkúrt választás után? Ellenem szavazott ez a
kurva ország, nem a baloldalra! Miután 16 éve mindenki szar választási
kampányokat csinál, úgy gondoltam következmények nélkül én is
megtehetem. És igen (igen, igen), minden hazugságom és a
választások elvesztése ellenére szuk családom, valamint szélsojobbos-
és Korlátolt Felelosségu Társaim továbbra is maximális bizalommal
vannak irántam. És hiába kritizál a Kósa, ha sokáig jártatja a száját,
Debrecent is elveszem tole! Elvégre mégiscsak én vagyok a király.
Igaz,
elég kis király... De ha megnövök...
Ha választásokkal, demokratikusan nem tudtam megszerezni a
hatalmat, akkor megtesszük eroszakkal, nagygyulésekkel,
ultimátumokkal, zsarolásokkal, székház szétverésekkel. Mindegy,
hogyan. De enyém lesz a hatalom! Enyém lesz ez a kurva ország.
MEGCSINÁLOM!
HAJRA MAGYARORSZÁG!!!
borovi 2006.11.05. 15:25:11
Az ég áldjon, dehát Románia nem Svájc! Vagy azt gondolod, hogy majd ott megkapják a magyarok az autonómiát? Vagy innen adjunk nekik autonómiát mi? Vagy hogy gondolod? Nem értem. És ha már itt tartunk: pl. a romák mért nem kapnak autonómiát minálunk? Vagy mért nem hivatalos nyelv az ő nyelvük is? Arányaikat tekintve vannak annyian itt, mint az erdélyi magyarok odaát.És elég régen velünk élnek. Nem vagyok roma, ez csak egy gondolatkísérlet.
Kopaszmercis 2006.11.05. 15:25:29
HeMK · http://tiszakecske.blog.hu 2006.11.05. 15:33:18
De amig pl a MAGYAR KÖZSZOLGÁLATI TELEVIZIÓ, nem vetíti le a velünk élő Trianon c. filmsoroztatot... úgye elvállalták, aztán visszaléptek, és ki vetítte le? na ki?:) persze hogy a HírTV,de nem árt tudni hogy elötte az MTV visszalépett. A másik dolog, hogy a mozi változatot nem kelett megnézni az iskoláknak. A sorstalanságot megnézették a diákokkal , de a velünk élő Trianont nem. NEM az a bajom, hogy a sorstalanságot meg kelett a tanulóknak nézni, hanem az, hogy a velünk élő Trianont nem!
Kopaszmercis: köszönöm a kedves szavaid, jól estek. Megleptél hogy baloldali vagy, de ez most nem zavar, ahogy te írtad : "
es ilyenkor tudom erezni azt, hogy ez az orszag nincsen ket kulon reszre szakadva, hanem csak egy ket dologban nem ertunk egyet."
Trianon történeti hátterébe még nem hallotam a törököket, de most ha nem haragszol, ebbe nem bonyolodnék bele :) (amugy sem vagyok történész:D). A kettős állampolgárságot én sajnálom, szívvel-lélekkel kampányoltam, de nem sikerült. Apropó, egy történetet hagy meséljek el : van egy nagyon kedves székely idősebb bácsi ismerősöm, nyugdíj elött áll, és ő mondta még nekem, hogy "úgy fogok meghalni, hogy nincs papírom arról, hogy Magyar vagyok". Fájó. Csak ezt sokan nem érzik át, nem értik meg.
Abban sajnos igazad van, hogy az a bizonyos réteg öleli nagy részt az Árpád-sávos dolgokat, (fehér fűző, bomber dzseki,piros kör benne egy plusz jel.. :D). Sajnálom hogy így van! Sajnálom, mert miattuk nevezhetnek, - és neveznek is - engem is hungaristának, vagy akár másnak is.
urbanlegend 2006.11.05. 15:39:02
HeMK · http://tiszakecske.blog.hu 2006.11.05. 15:44:02
A másik meg nem azt mondtam hogy mi vizsgáljuk felül :)).
borovi : A románoknak nyilván, innen mi nem tudunk autonomiát adni, lehetett volna feltételként szabni, sajnos nem tette a parlament. És igaz, az ott Románia, és nem Svájc. No de kérem, most jönnek az EU-ba, csak kéne "európaisodni" [szépszó:)]. Most nem azér, de mégiscsak balkáni nép. :(
urbanlegend 2006.11.05. 16:01:45
Na ja, és a szláv korridorról már nem is beszélve;) Egyébként tényleg megdöbbentő, hogy miket tanulnak, ez mondjuk az ottani történész szakmát minősíti.
Ettől függetlenül "balkániság" (ez se rossz szó) fogalma számomra új megvilágításba került a székházostrom stb. után.
sector 2006.11.05. 16:06:13
Dr. Stein_1 2006.11.05. 16:08:45
Egyébként saját blogomon következetesen lekomcsiznak és lezsidóznak. Ez a függetlenek sorsa. Azt hiszem, elmegyek politológusnak.
Kopaszmercis 2006.11.05. 16:11:17
Kopaszmercis 2006.11.05. 16:20:02
xcoder 2006.11.05. 16:23:25
Dr. Stein_1 2006.11.05. 16:25:48
Kopaszmercis 2006.11.05. 16:26:22
Kopaszmercis 2006.11.05. 16:27:23
one nation under-dog 2006.11.05. 16:50:49
"Nem vicc: www.origo.hu/itthon/20050214nagymagyarorszag.html"
Asztakurva. Nem gondoltam volna. Biztos használtan vette a gépet, oszt' nem akarta levakargatni, hátha tönkrevágja a fényezést. :DDD
dexion 2006.11.05. 16:54:07
che g.: ha a FIDESZ győzött volna akkor azóta a ballib média feketén-fehéren bebizonyította volna a híveknek hogy az OVI kúrta el pár hónap alatt a gazdaságot, megette a Pannon Pumát és miatta tűnt el a Nagy Jólét. És azóta nem ekkora hanem 3x ekkora tömeg tüntetne a FIDESZ ellen. Ja, és akik most békés tüntetőket is csőcselékeznek ezerrel forradalmároznák azokat akik köveket dobálnak a rendőrökre és felgyújtanak ezt-azt."
ez természetesen így lett volna. mi sem bizonyítja ezt jobban, mint a 98-02 időszak, amikor a baloldali csürhe nem átallott heteken át a városban randalírozni, autókat meg épületeket felgyújtani, tankot lopni, magát forradalmárnak hinni, na jó, elég, nem folytataom, hisz emlékeztek mindannyian, milyen volt...
guruszárzs (törölt) 2006.11.05. 17:11:47
lacapaca 2006.11.05. 17:18:16
guruszárzs (törölt) 2006.11.05. 17:18:17
guruszárzs (törölt) 2006.11.05. 17:21:21
lacapaca 2006.11.05. 17:38:59
urbanlegend 2006.11.05. 18:02:13
job 2006.11.05. 18:12:46
Mekkora idióta vagy, te jó ég...
job 2006.11.05. 18:15:31
Persze, hogy emlékszünk. Csak az nem 1998-2002 volt, hanem 90 októbere. Tudod, keresztbeállt kamionok, barikádokon ugráló szdszesek, alkotmányos keretek feszegetése.
Tudod, Sütő is megmondta: történelmet hazudni nem lehet.
dexion 2006.11.05. 18:30:49
"a baloldali csürhe nem átallott heteken át a városban randalírozni, autókat meg épületeket felgyújtani, tankot lopni, magát forradalmárnak hinni, na jó, elég, nem folytataom, hisz emlékeztek mindannyian, milyen volt..."
Persze, hogy emlékszünk. Csak az nem 1998-2002 volt, hanem 90 októbere. Tudod, keresztbeállt kamionok, barikádokon ugráló szdszesek, alkotmányos keretek feszegetése.
Tudod, Sütő is megmondta: történelmet hazudni nem lehet."
a szavaid értelme, h most ugyanolyan a világ, mint amilyen 90 októberében volt. kommentáljam ezt a véleményt?
Sütőt meg Isten nyugosztalja.
borovi 2006.11.05. 18:33:13
lacapaca 2006.11.05. 18:42:54
vom.bat 2006.11.05. 19:09:28
cs242 2006.11.05. 19:35:05
Gondolom ezeket a szavakat a saját gondolataidnak hiszed. Miközben csak papagájként szajkózod a média baromságokat. Mindenki itt köpköd, miközben elfelejti: gyurcsótány robbantotta ki a tüntetéssorozatot a hazugságaival. Most akkor a magyar nemzet a hibás, ugye, gyökerek?
Dr. Stein_1 2006.11.05. 19:50:28
Palee 2006.11.05. 19:50:32
"Nagy Magyarországot" vissza kell állítani. Elsősorban nem azért mert x magyar él ott vagy mert 1000 (10000?) évig a mienk volt vagy csakazértis, hanem mert egy földrajzi, kultúrális, gazdasági (történelmi) egység, ami összetartozik, és sokkal egyszerűbb egészként kezelni mint 7 részletben. Nem lehet, hogy a románok megmérgezik a Tiszát, és csak akkor ismerik el, amikor visszafolyik a méreg hozzájuk a Dunában, vagy kiírtják az erdőket a kárpátokban - elsősorban magyar nemzetiségű vállalkozók :( - és utánuk az özönvíz, sajnos szó szerint. Vannak nemzetiségi nézeteltérések, de ezeket elsősorban a nagyhatalmak vagy titkosszolgálatok szítják. Meg kell békélni, fel kell végre ismerni, hogy békében lehet csak itt élni, együtt x millió szlovákkal, románnal szerbbel cigánnyal, akármilyenek is legyenek, akármilyenek is legyünk. Arról lehet csak vitatkozni, hogy ennek mi a módja, mi a megoldás, de nem kérdés az újraegyesítés, békével, mert máshogy nem lehet, máshogy nincsen értelme...
guruszárzs (törölt) 2006.11.05. 19:55:00
Kedves barátaim!Az összes politikus hiteltelen, hazug,álszent fasz.
Gyerekek...ne vegyük már annyira komolyan ezt az egészet,lábat az asztalra,kinyitni egy sört,nagyokat fingani,egy kicsit lazítani...
Palee 2006.11.05. 19:56:02
borovi 2006.11.05. 20:08:52
Palee 2006.11.05. 20:12:24
morrisal 2006.11.05. 20:13:38
Szar,hogy mindegyik ebbe a gyűlölködésbe torkollik...
Palee 2006.11.05. 20:22:37
one nation under-dog 2006.11.05. 20:37:29
"Az a kérdés, ki az az x, ki ma a megosztó, az árokásó, a hazaáruló, ki a legnagyobb kiszolgálója a nemzetközi érdekeknek? Melyik párt(ok) is a legnagyobb eu fan(ok), globalizáció melletti(ek), Usabarát(ok)? Kik ezek?"
1. Megmagyarázhatnád, hogy mit értesz "nemzetközi érdekek" alatt (kérlek ne gyere azzal, h kötekszem, mert tényleg érdekelne). Én ezt így egyszerűen nem tudom értelmezni.
2. A globalizáció elleni "küzdelem" nevetséges, főleg innen Magyarországról. A kínaiak ugyanis kicsit többen vannak, és kicsit olcsóbban is hajlandóak dolgozni. A globalizáció fait accompli. Aki ezt nem ismeri el attól az isten mentse meg az országot, mert az ilyen ostobán kártékony és biztos vesztes.
3. Mi baj van azzal, h valaki támogatja az EU-t, és jó viszonyra törekszik Amerikával? Sztem ez inkább erény. Azért erény, mert Magyarország ÉRDEKE is ezt diktálja. Mit akarsz, vegyünk inkább példát É-Koreáról vagy Belorussziáról?
dexion 2006.11.05. 20:42:34
job-nak jobb az esze járása, mint dexion salgónak! Mert job jobban emlékszik még a múltra, de dexionnak az már nem megy! Tökéletesen egyetértek a véleménnyel, miszerint a taxis blokád nagyobb bűntény volt, mint néhány fiatal randalírozása a fővárosban, amit egyébként a Rendőrök provokáltak!"
nagyobb bűntény? nagyobb bűntény 3 napig a benzin ára miatt tüntetni, mint felgyújtani a köztévét, az ott parkoló autókat, hetek óta mindennap zavargásokban részt venni, tankot lopni, a Kossuth teret nyilvános WC-nek használni, árpádsávos - ne javítsatok ki, nem érdekel, h írják - zászlókat lobogtatni, zsidózni?
hát öreg, félek, nekünk sosem lesz közös témánk, annyira eltérő a hozzáállásunk a világhoz. nem mellesleg, egyszer azt hallottam, abban a pillanatban, amikor a vitapartnerek vmelyikének érvrendszere megszűnik, két dolog történhet: a. személyeskedés ("dexion salgó"), b. erőszakos megoldás (kiabálás, verekedés.) ezen gondolkodj el kicsit...
kovács pisti 2006.11.05. 21:16:22
"miert is kene fuggetlen mediablogot csinalnia akarkinek?"
Ha nem volna ez a jó kis ballibes beütése az Indexnek, commentcomnak nem is olvasnám.
Amit nem értek, mit keresnek itt olyanok akik "Vagy szerintetek Trianon igazságos volt, és minden rendben? 10millió Magyar van és ennyi? Volt egy ezer éves ország, volt-nincs?" aki ilyen hülye kérdéseket tesz fel mit keres itt? Lefagyott a mno?
Trianon nem volt igazságos, de igazságosabb, mint a régi Mo.
Volt egy ezer éves ország és van is, csak kisebb, ezáltal nagyobb lett az egy nméterre eső hülyék száma.
Ezer éves ország? Baromság! Mert a történelmet így tanítják: 150 éves török rabság, ellenben a horvátok, tótok 1000 éves elnyomása viszont teljesen OK.
Napról-napra ölitek egymást bal-jobb alapon, majd a himnuszt éneklitek könybe lábadt szemmel -- hót nevetségesek vagytok!
Zászlók? Mire jók -- hogy megosszanak benneteket!
József Attila: Nem, nem, soha!
(enyhén flúgos volt a fickó, na és?)
Szép kincses Kolozsvár, Mátyás büszkesége,
Nem lehet, nem, soha! Oláhország éke!
-- 85 éve mégiscsak működik a dolog!
Nem teremhet Bánát a rácnak kenyeret!
-- Bánát 2/3 az oláhoké, csak 1/3-a a rácoké
Magyar szél fog fúni a Kárpátok felett!
-- mondja meg nekem valaki mi a f@sztól magyar a szél? Ekkora baromságot!!!
A határ ameddig egy jó magyar elmehet: "Megjegyzem a történelmi Magyarország fenntartása sem mehetett volna sokáig."
Minek ezen rágódni? Vót-nincs-annyi!
Mert az echte magyarok szerint Trianon a magyarsággal szemben elkövetett legnagyobb igazsgágtalanság. Ja! Okoska sokkal boldogabb lenne, ha lenne 5-6 m oláh, 2-3 m. tót és 1-2 m. rác kisebbségi. Akkor most nem csak Pesten lenne hancúr, hanem mindenütt. Az lenne ám a nagyon jó!
(közben elolvastam az urbanlegend gondolatait és lehiggadtam kicsit)
Az itt olvasott legnagyobb baromság:
"úgy fogok meghalni, hogy nincs papírom arról, hogy Magyar vagyok"
Egy papírtól lesz valaki magyar? Na ne!
(gergényi)pétergábor 2006.11.05. 21:18:44
A globalizációval olyasmi a baj, mint az összes egyébb totalitárius diktatúrával; ebben sincs választásod, kényszerítenek, és csak egyféle fogadható el, ami ennek a globalista elitnek legjobban megfelel, pl most csak a durva megszorítás, és semmi egyéb. Segítik a hazug, semmittevő erkölcsi minusz végtelen miniszterelnököt hatalomra jutni (meg ott is ragadni), mert ez mindennél jobban megfelel, táncoltatható. Annyit szorít meg rajtad, amennyit csak kér tőle a gazdasági világelit.
És hát nem mellékesen "hasonló hasonlónak örül. (Blair és Bush sem hazudott kisebbet Irak nemlétező tömegpusztító-fegyvereiről, mint Gyurcsány a magyar gazdaság állapotáról.)
Palee 2006.11.05. 21:31:54
Már vártalak. ;)
1. Nemzetközi érdekek... Kicsit bonyolult és sokáig tart kifejteni, de igyekszem rövid egyértelmű és érthető lenni. Vannak országok, és azoknak vannak érdekeik (jókat kereskedni, ezt-azt leigázni, ellenfeleket, potenciális riválisokat gyengíteni, megosztani, egymás ellen fordítani stb.). Vannak multinacionális cégek és azoknak vannak érdekeik (kevés adót fizetni, jókat kereskedni, konkurenseket, riválisokat, gyengíteni - ezek legerősebbike pl. az erős állam, ezért az most az egyik főellen, azt le kell építeni.) Röviden. Kb.
2. Mit értünk globalizáció elleni küzdelemnek? Globalizáció van. Tény. Meg kell nézni, ebből nekünk mi jó, mit tudunk belőle felhasználni, nekünk mi rossz, mi káros. Saját érdekeinket meg kell védeni, én ezt érteném a globalizáció elleni küzdelemnek. Nem kell szélsőségekben gondolkodni, mint Észak-Korea, vagy Kuba vagy tudom is én ki. Példát lehet venni Szingapúrról, Svájcról, Dániáról, Írországról. Hogy ez az egész jelenlegi fennáló rendszer mellesleg szerintem össze fog omlani, mert igazságtalan és kizsákmányoljuk még az édes anyaföldet is ami (aki?) vissza fog vágni ezért, méghozzá nagyon erősen és sajnos úgy néz ki elég hamar, az más kérdés. Erre is fel kellene készülni, ezt is a globalizáció ellenes küzdelem részének lehet venni.
3. Nem ez a baj. A jó kapcsolat ápolása természetesen kifejezetten jó és hasznos. A baj a mértéktelen kiszolgálás és érdekföladás. EZ a baj. A magyar cégeket például sokkal jobban kellene támogatni, mint a multikat. Ennek pont az ellenkezője történik. Magyar cégeknek kellene építeni az autópályákat, magyar árúkkal kellene feltölteni a boltokat, persze ésszerű keretek között. Arról lehetne vitatkozni, meddig ésszerű. De én kiegyeznék azzal, ha annyira támogatnánk a saját termelőinket, mint az USA vagy az EU15.
Egyébként szerintem az oroszokkal és Kínával meg az arabokkal is nagyon jó viszonyt kellene ápolni. Amennyire lehet persze. Mindenkivel. Hintapolitikázni, mint Betlen tette Erdéllyel. Megint többpólusu a világ, lehet mindegyik nagyhatalommal alkudozni. Persze az Eu nekünk a legfontosabb, ésszerűen kell csinálni, de óriási lehetőségek vannak. Az oroszok pl. a seggünket kinyalnák, ha rajtunk keresztül betehetnék a lábukat az Eu-ba. Veszélyes kicsit, de szerintem megérné kockáztatni. Akkor pedig már az Eu is sokkal jobban figyelne ránk. Először köpködne meg hőbörögne, de utána már ő is komolyabban venne minket. Persze az oroszokkal nagyon kell vigyázni. De ez csak feltételezgetés, álmodozás, nem látok bele a dolgokba, nem is értek hozzá, csak outsiderként álmodozgatom. Pl. az ötlet, hogy Gyurcsány az oroszokkal kokettál, nem rossz, nagyon is tetszik. Csak történelmi okokból kifolyólag nem tetszik, (a)hogy ő csinálja...
ben2 2006.11.05. 21:44:05
"... kiszivárgott Orbán beszéd..."
Na ezzel a szöveggel rátapintottál a lényegre:
Gyurcsány beszéde ugyanis - szemben a te irományoddal - nem egy politikailag elfogult magánszemély vérgőzös kitalációja volt, hanem maga a megkérdőjelezhetetlen és visszavonhatatlan valóság.
És itt bukik meg a baloldal összes szerecsenmozsdató görcsölése: amíg Orbánról FELTÉTELEZNEK dolgokat és igyekeznek azokat a médiatúlsúlyal valóságként eladni, addig Gyurcsányról a legrosszabb feltételezés is BIZONYOSSÁGGÁ vált és most azt igyekeznek a médiatúlsúlyal relativizálni.
Valóság kontra kitaláció.
A baloldal kb. 2003 óta virtuális valóságot épít. Ebből a munkából bőségesen kivette részét a médiamunkásoktól kezdve a szakszervezeteken át a posztkommunista nagyvállalkozókig mindenki, aki a legkisebb mértékben is érdekelt a baloldali választási győzelemben.
Mivel 2003-ra már világossá vált, hogy elkúrták, elővették a Kádár rendszerből oly ismerős technikát: a valósághamisítást.
A dolog lényege, hogy a politikai diskurzust a valós jelenségek vizsgálatáról és a megoldási lehetőségekről el kell terelni az önmagukról a tényekről folyó értelmetlen viták irányába. El kell érni, hogy a társadalom elfogadja: tények nincsenek, csak meggyőződések. Sőt vannak a balos tények, amik pedig azokkal ellentétesek, azok mind jobbosok. A valóságról alkotott kép a lojalitás próbájává vált. Ha például azt mondjuk, hogy dübörög a gazdaság és ezzel ellentétes jelenségek bukkannak napvilágra, akkor még hangosabban kell mondanunk, hogy soha ennyire még nem dübörgött. A felbukkanó információkat meg el kell hallgattatnunk, vagy ha nem megy, akkor a hírközlőt hitelteleníteni. Ha a hírközlő nem köthető egyértelműen a baloldalhoz, akkor nácit kell csinálni belőle, ha köthető, akkor szemét árulót.
Az alternatív valóság építésének csúcsa alighanem 2005-ben volt, amikor Gyurcsány kihívta Orbánt, hogy számonkérje rajta a gazdasági helyzettel kapcsolatos úgymond "hazugságait". Kampánystart, amiben a két rivális tényeket ereszt egymásnak. Majd elvitatkoznak a valóságon, aztán a balos média eldönti, hogy kinek volt igaza - ez volt Gyurcsány nem is különösebben titkolt célja. A cél nem teljesült, sőt Gyurcsány kénytelen volt - enyhén röhejesen - a saját miniszterével vitatkozni (az Orbán kormány nyugdíjpolitikájáról szóló adatokat Orbán ugyanis a szociális minisztérium honlapjáról idézte), a valósághamisító trend ugyanakkor egészen a választásokig folytatódott.
Ebből adódik a szélsőséges szembenállás lényege. Amíg egymásnak ellentmondó tényekről folyik a vita, addig a két tábor természetes módon képtelen szót érteni egymással. Ráadásul az ilyen abszurd vitában nincs arany középút. Ha az egyik azt mondja fehér, miközben a valóság az, hogy fekete, akkor az egyiknek igaza van, a másik meg hazudik, és az is hazudik, aki azt állítja: szürke.
Szeptemberben a baloldal által épített virtuális világ omlott össze. Gyurcsány hazugságainak lelepleződése egyben a ballib média, a függetlennek hazudott elemzők, a politikai irányítás alá kényszerített közintézmények hazugságainak lelepleződése is volt.
Gyurcsánnyal együtt lebukott a teljes baloldali elit Népszavástól, HVGstől, Naptévéstől, TV2-stől, RTLKlubostól, Lengyel Lászlóstól, Bolgár Györgyöstől, Farkasházystól, mindenestől.
Pontosan ezért nincsenek Gyurcsány szavainak következménye a baloldalon.
Csakhogy, ha egy politikai blokk nem számoltatja el a saját embereit, akkor az egész blokknak kell elszámolnia kollektíven a társadalom előtt. Na ezért zajlanak a tüntetések, ezért nem fogják az emberek megunni és hazamenni, vagy ha átmenetileg haza is mennek, a legközelebbi balhéra hoznak magukkal még egy embert.
Arra a kérdésre, hogy akkor maguk a balos szavazók miért nem térnek már észhez és miért nem gyakorolnak ők hatást a saját elitjükre álljon itt egy nagyon találó idézet Douglas Adamstól:
"...Az emberek azon a világon is emberek, csak a vezetőik gyíkok. Az emberek gyűlölik a gyíkokat, mert azok elnyomják őket.
- Furcsa - gondolkodott el Arthur. - Mintha azt mondtad volna, hogy azon a világon demokrácia van.
- Valóban azt mondtam - felelte Ford. - És az is van.
- Akkor - nyögte ki Arthur, és remélte, kérdése nem hangzik majd túl röhejesen ostobának - miért nem szabadulnak meg az emberek a gyíkoktól?
- A helyzet az, hogy a lehetőség eddig meg sem fordult a fejükben - válaszolta Ford. - Mindannyian választási joggal rendelkeznek, ezért aztán azt hiszik, hogy a megválaszotott kormány legalább nagy vonalakban az ő igényeiket képviseli.
- Úgy érted, még SZAVAZNAK is a gyíkokra?
- Ó, igen - mondta Ford és válat vont. - Természetesen.
- De - erősködött Arthur, és megint megpróbálkozott a legfőbb kérdéssel - miért?
- Mert ha nem szavaznának - magyarázta türelmesen Ford -, még valami rosszabb gyík kerülne a kormányba. Van egy kis gined?
- Megnézem. De mesélj tovább a gyíkokról!
Ford ismét vállat vont.
- Egyes emberek azt állítják, a gyíkoknál jobb dolog nem is történhetett volna velük. Természetesen tévednek, rettentő nagyot tévednek, de valakinek ezen a véleményen is kell lennie." (Douglas Adams: Galaxis útikalauz stopposoknak 4. - Viszlát és kösz a halakat)
(gergényi)pétergábor 2006.11.05. 21:46:58
Az "úgy fogok meghalni, hogy nincs papirom arrol, hogy magyar vagyok" mondatra úgy reagálni, hogy
"Egy papírtól lesz valaki magyar? Na ne!", - hát nem túl elegáns. Ugyanis nincs benne az az állítás, én ettől a papírtól vagyok magyar. Ugye ez elkerülte a figyelmed?
Valószínűleg kibabrált veled a nyelvtan (mégtöbb J.Attila, és kevesebb Index! :DDDD), mert arra gondolni sem merek, hogy szándékosan "csúsztattad" bele ezt a "kis" többletjelentést.
dexion 2006.11.05. 21:49:10
Kedves kovácspisti!
Az "úgy fogok meghalni, hogy nincs papirom arrol, hogy magyar vagyok" mondatra úgy reagálni, hogy
"Egy papírtól lesz valaki magyar? Na ne!", - hát nem túl elegáns. Ugyanis nincs benne az az állítás, én ettől a papírtól vagyok magyar. Ugye ez elkerülte a figyelmed?"
nincsen benne???
-shocked-
hát akkor mi van benne, mond el kérlek, a saját szavaiddal...
kétkanál 2006.11.05. 21:50:39
Én spec az autonómia mellett vagyok.
kovács pisti: lehet, hogy József Attila eme verse irodalmi szempontból nem olyan nagy értékű, de azért mégis! ne fikázzunk már le Magyarország egyik legnagyobb költőjét! ráadásul ilyen hülye indokokkkal! én értem, az adatok mindig jó bizonyítkok, de a versek nem erről szólnak! érzelmek, szubjektivitás, meg ilyenek! ez kábéolyan, mint ha Dalí-t szidnád, mert hogy az óra nem is tud folyni...
(gergényi)pétergábor 2006.11.05. 21:58:56
Én azt hiszem, ha van benned egy kis jószándék, akkor látod, hogy nem azt írta, hogy nem fogok magyarként meghalni, mert nincs róla papírom. Egészen mást írt. Gondold át mégegyszer. Köszönöm.
Palee 2006.11.05. 22:05:58
Ezt te írtad? Zseniális, szinte egy az egyben alá tudnám írni. Persze a fidesz sem jó, Orbán elrontotta a vitákat sorban, rossz volt a kampány(stratégiáj)uk, ők maguk is úgy gengék ahogyan vannak. Ők kellene, hogy legyenek a legrosszabb, még az is kevés lenne, nem még ők a jobbak, a kisebbik rossz! Ez szégyen. Magyarország, a rendszerváltás, a demokrácia szégyene, amely eleve egy rossz struktúra, mert törvényszerűen mindig egyre rosszabb kerül hatalomra (tisztelet a ritka kivételnek), mert az nyer aki jobban hazudik, akit jobban támogat a mommon, a pénz. Arisztotelész is rossznak tartotta a demokráciát. Persze az a kérdés, van-e jobb.
"A demokrácia alapjában véve nem más mint egy politikai manipulációs mechanizmus, melyben a vezetettekkel elhitetik, hogy ők vezetik az államot."
De nálunk még csak demokrácia sincs, ez egy kabarett, ami itt van. Meg is van az eredménye... :(
kétkanál 2006.11.05. 22:16:21
Az a szomorú (vagy nevetséges), hogy a tüntetsé nem a hibák miatt robbant ki, amit már eddig is tudott mindenki, aki kicsit is átlátott a médián és a kampányszövegeken, hnem azért, mert végre mindenkinek a fejbe döngölték, hogy "tényleg hazudtunk, elhiheted". Szerintem akik a Kossuth téren hazugot kiálltottak, azok már ezt kiabálták a választások óta. Inkábbörüljenek, hogy igazuk lett. És próbáljanak meg valamit csinálni, ne okozzanak újabb százmilliós kárt az amúgy is üres kasszának azzal, hogy föleszdik az utcaköveket...
Palee 2006.11.05. 22:24:30
:) Oh, köszönöm. Megtiszteltél. Hát a koncepció még nincsen teljesen kidolgozva, de rajta vagyok a témán. Horvátokkal, szlovákokkal egyszerűen egyesülni kellene, nem kell szarakodni. Az Ausztriának, lengyelországnak, olaszországnak jutott részekkel nem kell foglalkozni, ezok elvesztek, nem is túl sok, esetleg ha a történelmi szél úgy fújja, akkor valamit lehet arrafele keresgélni, de azt nem kell erőltetni (Mellesleg az orsztrákok most vetették fel!!!! hogy Burgenladnak meg nyugatmagyarországnak egy régióba kellene egyesülni, mert úgy jobban le tudnák hívni az eus pénzeket, meg egyébként is összeillenek (talán nem véletlenül), príma kis eus régió lehetne belőle, szóval lehetne keresgélni), Románokkal szerbekkel nem tudom pontosan mit lehetne tenni, olyen Duna menti konföderációszerűség lehetne amiről Kossuth álmodozott, de ennél ő sem jutott sokkal tovább. Ukránoktól Kárpátalját vissza kell vásárolni, Eu tuti belevehető ebbe, sokkal jobban védhető határ lenne. Én valami olyasmire gondoltam, hogy regionális alapon felosztani a Kárpátmedencét, mindenhol kis helyi önkormányzatokkal akik beküldik a képviselőiket Pestre és itt megegyeznek a nagy dolgokban, a kis dolgokban meg helyben. Olyan Németországos módszer szerint valahogy (vagy mint a régi vármegyerendszer volt, nem véletlenül volt az sem úgy). Regát meg szerbia nem kárpát medencés része nem fér bele a koncepcióba, leválasztani már nem lehet őket, hát be kell őket is venni a buliba, ők is küldik a képviselőket. De ez a legneccesebb keresztmetszet, még ott nem tudom mi legyen, de bárcsak már ott tartanánk. Egyébként első lépésnek én arra gondoltam, hogy közös horvát, szlovák, magyar focibajnokság kellene, ugyis mindhárom ország bajnoksága ratyi, ezeket kellene összevonni egy ligába kezdetnek, kipróbálni megy-e. Angol a közvetítő nyelv, hogy ne legyen vita. De ez még nagyon felszínes, külön minisztérium vagy akadémia kellene ennek a kidolgozására...
kétkanál 2006.11.05. 22:32:16
Bárcsak Erdély is hasonló lenne. Csak egy a bökkenő. hogy regionális autonómiát az eu-ban csak régiók alapján (meglepő)lehet fölvetni. a régiók kialakítása pedig minden tagország belügye, ugye. ezért van az, hogy véletlenül Szlovákiában és Rpmániban (ott ugye csak terv) úgy lettek kialakítva a régiók, hogy sehol se legyen 20%nl több a magyar, ami (asszem) az viszonylagos kisebbségi autonómia feltétele. A szomsédinkkal pedig nem olya jó a kapcsolatunk, hogy lenne esély az ilyen irányú együttműködésre. Az a vicc, hogy "pufajkás" romániával nagyob, mint "európai" Szlovákiával... De Románia meg hülye lesz elveszteni a legiparosodottabb területeit.
Palee 2006.11.05. 22:33:26
Nem tudok ilyet mondani. Szerintem az Usában sincsen demokárcia. Közgazdasátanból azt tanultuk, hogy a kétszereplős oligopólium monopóliumhoz vezet, mert kiegyeznek a résztvevők, ezt látom a politikában amerikában. Diktatúra párti sem vagyok, az még rosszabb mint ez, valóban. Valami kis helyi bizbaszok kellenek, ott intézzék a dolgaikat az emberek és onnan küldjenek fel képviselőket a nagy közösbe, valami ilyesmi kellene, talán.
Ez a tüntetés semmi, nem kell vele foglalkozni, játék az egész. Legyen már vége, Gyurcsányék csinálanak amit akarnak, aztán majd ha az emberek tényleg már amiatt vonulnak az utcára, hogy nem tudnak megélni (mert a neheze még most jön majd 2 évig, nehéz lesz kihúzniuk) akkor el kell ezeket zavarni a francba. Ez az egész színház azt mutatta most meg, hogy a rendszerváltásnak nevezett módszerváltás becsődölt és ki kellene találni valami újat, mert ez szar és ha nem most csinálunk valami jobbat, hanem később akkor sokkal nehezebb lesz.
one nation under-dog 2006.11.05. 22:34:17
"Vannak országok, és azoknak vannak érdekeik (jókat kereskedni, ezt-azt leigázni, ellenfeleket, potenciális riválisokat gyengíteni, megosztani, egymás ellen fordítani stb.)."
1. Igen, és ezek közül az országok közül egy Magyarország. Ha reálisan szemléli a saját helyzetét, és okosan navigál a nemzetközi politikában, többet fog elérni, mintha hőbörög és mindenkit maga ellen fordít.
"Saját érdekeinket meg kell védeni, én ezt érteném a globalizáció elleni küzdelemnek."
2. Hát sztem a saját érdekek védelmének más neve van: realista külpolitika. Nem pedig szélmalomharc.
"Megint többpólusu a világ, lehet mindegyik nagyhatalommal alkudozni. Persze az Eu nekünk a legfontosabb, ésszerűen kell csinálni, de óriási lehetőségek vannak."
3. Egyetértek.
"Az oroszok pl. a seggünket kinyalnák, ha rajtunk keresztül betehetnék a lábukat az Eu-ba."
4. Ez viszont megint csak óriási aránytévesztés. Meg sztem Oroszország (még?) nem való az EU-ba. Ha valaha be is jutnak, nem hinném, hogy az "rajtunk keresztül" lesz. Ettől függetlenül sztem nekünk nagyon meg kéne szerezni az orosz felvevőpiac minél nagyobb szeletét (most már van pénzük, ki is fizetnék az árukat). Akkor talán nem a mi adónkból kéne összedobni a gazdáknak se az új traktorra valót, mert el tudnák adni a terményeiket. Most a kutyának sem kellenek, mert drágák és nem jó minőségűek. Nem versenyképesek. Támogatásuk részben ezért is kidobott pénz. Persze ha a mezőgazdaságból élnék, lehet, hogy másképp gondolkodnék. Történetesen nem abból élek. Mégsem szorulok rá, hogy GM-gyanús kajákat egyek.
Palee 2006.11.05. 22:37:26
Ez a baj. Ki kell békülni. Múltból tanulni kell, rájöttünk hogy elkúrtuk, nem kicsit, nagyon, okosabbak lettünk, össze kell fogni. Persze nem egyszerű a hazudozó románokkal meg a 15 éves nemzetállamukra büszke szlovákokkal, az állat szerbekkel meg a hőbörgő széthúzó büszke fasz magyarokkal, de hát hozott anyagből kell dolgozni. EZ van, ezt kell szeretni. Na el kell mennem aludni, minden jót! Jó éjt mindenkinek, Me Myself and I-nak főleg!
ADE!
kétkanál 2006.11.05. 22:44:36
Tekintve, hogy Magyarország adottságai mezőgazdasági szempontból a legjobbak, nem kidobott pénz, amit rá szánunk. Prémvadászatra csak nem adhat az állam támogatást!
Nyilván meg kéne szerezni az orosz piac minél nagyobb szeletét, de ehhez az kellene, hogy a magyar termékek versenyképesek legyenek. Hogy olcsóak legyenek. Hogy ne legyen nagy az előállíítási kölség. Hogy ne legyen nagy az előállítása-szálítása-eladása során kiszabott adó. Na, itt a bibi, amit a közgazdászok az adóemelés gazdaság visszafogó hatásaként becéznek.
Palee 2006.11.05. 22:46:52
1. Igen, de most nincsen magyar érdekérvényesítés, ez a baj. :( Nem hőbörögni kell hanem tárgyalni. Azt kell mondani, hogy nekünk minden úgy kell az Eu-ban, ahogy a lengyeleknek vagy az osztrákoknak van (kvóták, támogatások stb népességarányosan oszt jónapot). Ennyi lenne az egész.
2. Igen igen. Reális kúl és belpolitika, mindegyik a legjobb külpolitika a jó belpolitika. :)
4. Ez hosszú téma. Az orosz piacra akkor engednek vissza a ruszkik ha mi is adunk valamit cserébe. Az a kérdés mi mit adunk nekik érte, ezen kellene alkudozni. Nem belépne Oroszország az Eu-ba hanem mi mondjuk képviselnénk az érdekeiket az Eu parlamentben, vagy infót adnánk nekik a Natoból meg az Eu-ból, vagy valami ilyesmi. Tudom necc, de én bekockáztatnám, ennél sokkal szarabb már nem lehet. A nagybirtokokkal nem értek egyet ideológiai okokból, mindig pusztuláshoz vezetett a történelemben, kis és közepes nagyságú gazdákra van szükség, de főleg zöldség, gyümölcs és gyógynövénytermesztésre kellene adni pénzt. Meg azért versenyképesek lennének ám még így is ha kapnának annyi pénzt mint az Eu15-ök. Az a baj, sok a körbetartozás, az állam nem utalja időben az eus pénzeket vagy az áfát, sokan adósságcsapdába kerültek gyekran nem önhibájukból, ezeket kellene normalizálni és máris sokkal jobb lenne a helyzet. De most már tényelg mennem kell. :(
ADE!
dexion 2006.11.05. 22:49:01
Kedves Dexion!
Én azt hiszem, ha van benned egy kis jószándék, akkor látod, hogy nem azt írta, hogy nem fogok magyarként meghalni, mert nincs róla papírom. Egészen mást írt. Gondold át mégegyszer. Köszönöm."
abszolút van, Teréz anyától kaptam róla papírt. ennek ellenére egyszerűen képtelen vagyok megérteni, amit mondasz, ne haragudj...sztem pont azt fejezi ki, h nem a papírtól vagy magyar. magyar attól vagy, ha itt születtél/élsz, vagy még tágabban: ha így érzel, így gondolkocc...de, h egy papír mondja meg, ki vagy...igen, talán a közigazgatásban...
kétkanál 2006.11.05. 23:00:39
dexion: ne szívózz már azon, hogy egy erdélyi bácsi mit mondott! akkor elmagarázom:
ő tdja magáról, hogy magyar, az zavarja, hogy ezt az magyar állam nem ismeri el. Az "állam" meg nem fog odamenni hozzá és megsimizni a fejét, hogy tudom én, hogy magyar vagy, hanem ad róla papírt. vagy sem. És ez független attl, hogy mit gondolok a népszavazásról
(gergényi)pétergábor 2006.11.05. 23:10:26
Valójában rosszabb ennél kovácspisti bután lesöprö magabiztossága, amiben nem csak ezt a mondatot forgatta ki, de úgy tűnik pl. J.Attilával sem tud megbarátkozni. Ez utóbbi mondjuk tényleg legyen a maga baja.
(gergényi)pétergábor 2006.11.05. 23:15:21
kétkanál 2006.11.05. 23:15:24
Tényleg közeledünk, ez bizalomgerjesztő.
visszatérve, én is nagyon örülök, hogy megszívta a tv2
(gergényi)pétergábor 2006.11.05. 23:54:01
solesz · www.index.hu 2006.11.06. 07:24:10
A hozzászólásomat projektív értelmezted. Magyarul azt láttad bele, ami Téged érzelmileg motivál. De nem csak az lehet benne. Én pedig azt írtam bele - amit a képernyőn is látni lehetett - hogy szerencsétlen embereket a nézettségért akár ki is nyúvasztanak. Két három ember már sántikált az utolsó adásban. Mindeközben elhitetik velük, hogy ez nekik jó. (a megasztár-ban fájó torokkal, betegen énekeltették az embereket. Persze, persze, hősők voltak ők... és nem szerződés kötötte őket...)
A sváby féle interaktív nem csak egy műsorkészítő cég. Hanem A műsorkészítő. Ahogy az MTV készít saját szerkesztőségekben műsort, úgy ez a TV2-nél az Interaktív. Az RTL-nél az IKO volt. Ennek számos oka van, hogy a kereskedelmi tv-k saját néven talán csak hírműsort készítenek.
A polidilihez annyit hozzátennék, hogy a szokásos bal-jobb hőbörgések után, kifejezetten jó volt olvasni kiegyensúlyozott véleményeket. El tudtam hinni, hogy egy asztal mellett, sörökkel a Persze mindig akad, aki lebüdöskomcsizik, vagy orbánhitlerezik, de többség talán nyugalomra törekedett.
lacapaca 2006.11.06. 08:19:07
"nagyobb bűntény 3 napig a benzin ára miatt tüntetni, mint felgyújtani a köztévét, az ott parkoló autókat, hetek óta mindennap zavargásokban részt venni, tankot lopni, a Kossuth teret nyilvános WC-nek használni, árpádsávos - ne javítsatok ki, nem érdekel, h írják - zászlókat lobogtatni, zsidózni?"
Félek apafej, hogy tényleg nekünk soha sem lesz közös témánk, mert akiből zsigerileg süt a gyűlölet a másik iránt, és "szokásos módon" összemossa a szezont a fazonnal, azzal nekem nincs mit megbeszélnem.
"árpádsávos zászlók" "zsidózni", neked csak ezek jutnak mindjárt az eszedbe, ami nagyon uncsi már libcsikém! Ha itt élsz ebben a "kurva országban" akkor valamit el kell viselned, mondjuk egy történelmi zászlót, vagy "kérem el is lehet menni". A zsidózást meg ti kezdtétek, mert ezzel a legkönnyebb védekezni sokmindennel szemben, ami nektek kényelmetlen téma!
Ezek szerint a humort csak a hetihetesbe birod elviselni, mástól neked már nem kell.
Összemosod a tüntetés igazi szándékát a tényleges randalírozókkal, például azzal a rendőrrel, aki csak balhézni ment a TV-hez meg a saját fajtáját ütni-verni, akit ezért el is ítéltek! Apukám arról nem mi tehetünk, hogy az ország tele van beteg emberekkel! De a szokásos módon, azt már mindjárt a számlánkra írjod! Csak hogy az a fene nagy helyzet, hogy ezekről a ti negyvenakárhány évetek tehet, amikor mindenki csak hazudni tudott, mint ahogy most az a drága Fercsikéd! Drága barátom!
solesz · www.index.hu 2006.11.06. 11:35:57
Az utolsó bekezdéssel azt próbálod érzékeltetni, hogy nem szabad összemosni (általánosítani) egy-két tomboló hülyét, egy tüntető embercsoporttal. És ebben igazad is van.
És itt szeretném jelezni, hogy jobboldalon nem szabad össze mosni a vandáljobbot a normáljobbal, mint ahogy a baloldalon a kommunistabalost a normálbalossal.
Turulozni, pufajkázni, kommunistázni, fasisztázni jól jön az értelemszegény embernek, aki egyébként nem tudja, hogy mit is akar igazán. De azt tudja, hogy kommunistát, fasisztát meg ilyeneket nem. De ez azért még nem minden. Jó volna nem kontra produktívnak lenni, hanem csak simán produktívnak.
maybach 2006.11.06. 12:10:20
Pedig simán összemossák a dolgokat.
Össze is fogják.
Ameddig a politizálás is hit kérdése nálunk, addig sztem így is marad.
dexion 2006.11.06. 16:04:16
"(...)Ezek szerint a humort csak a hetihetesbe birod elviselni, mástól neked már nem kell.(...)"
"(...)drága Fercsikéd!(...)"
az a jó, h ismét "nem" személyeskedsz...:)
most akkor hogy a fenébe beszélgessünk így, mond meg nekem...?
Kopaszmercis 2006.11.06. 16:07:36
Most attol fuggetlenul, hogy ezek mennyire voltak jogosak vagy sem, ezek megtortent esemenyek. TENYEK.
Ha te ezektol ugy erzed, hogy teged gyulolnek, akkor lehet, hogy te azt ugy akarod erezni.
pöcörge 2006.11.06. 17:24:12
te taxizol is? ahogy olvastam az eddigi hozzászólásaidat (nem csak ebben a topicban, hanem máshol is), nekem nagyon úgy tűnik, hogy az vagy. lehet ez?
pöcörge 2006.11.06. 17:27:02
rólad nem lehet nyilatkozni a jó ízlés határain belül... szánalmas vagy. igazi ősbunkó. apád meg anyád biztosan testvérek...
lobotómia 2006.11.06. 17:41:46
lacapaca 2006.11.06. 18:30:56
Egyébként szerintem ti általánosítatok! A TV-nél történtekért nem a jobb felelős, meg nem Orbánviktor! Én csak ezt akartam veletek érzékelteteni, de ti mindjárt jöttök a "tényekkel", csak ez az, amit én soha sem nézek a kilóra megvett TV-tekben, a Bárdossal! A barátom gyereke ott volt a TV-nél és mondja, hogy akkora volt a tömeg, hogy az egészből nem is látott semmit! A Rendőrök meg nem azt a kb.50-60 embert tették ártalmatlanná, hanem hagyták a dolgokat elfajulni, gyujtogatás, miegymás, ami meg nektek most jól hangzik a szátokból, mert így gondoljátok, hogy ezek a tények! Csak az amcsik már régen túl vannak ezen, és ezt mi is tudjuk (legfeljebb csak ti nem?), hogy kell egy álhírből tényeleket kovácsolni média baromokkal. Szóval az atrocitásokról már a külföldi jardok nyilatkoztak, mekkora volt a bénaság a magyar "független" Rendőrség részéről, csak ez valószínű neketek nem tény kérdése! Az a Rudi gyerek miért nem vette át a petíciót, akkor nem lett volna semmi balhé, de azért nem vette át, mert megmondták neki! Hogy kicsoda? Találgassatok!
A taxisblokád idején pajtikáim, meg a szabadságomat korlátozta, és az egész ország lakosságát egy-két barom, aki azt sem tudta, hogy mit akar, mert irányították őket mobílról a szadeszesek! Jó, nem gyújtottak fel kukákat, de azok sem akik a Fercsikét le akarják mind a mai napig váltani erkölcsi alapon! Ti mindig arról az egy-két baromról beszéltek, akinek az agya azért olyan kicsi, mert a negyven év alatt a szülejét, meg őt is már a pelenkában meghülyítette az "ideológia", amit ti is szajkóztok, csak nem veszitek észre! Kellen már lapozni egyet!
El kellene már gondolkodi nektek is a "tényeken", nem mondani mindig a süket szöveget, mint a hetihetesben!
borovi 2006.11.06. 18:38:19
Kár, hogy ugyanazt a (gumi)csontot rágjátok azóta is... :(
lobotómia 2006.11.06. 18:40:00
Tényeken érdemes gondolkodni... idáig jól mondtad.
A többit besorolnám abba a mérhetetlenül unalmas, semmit mondó, de jól bejáratott vitatkozási kultúrába, amelyik oly kedves mindenkinek.
borovi 2006.11.06. 18:51:10
lobotómia 2006.11.06. 18:55:28
lobotómia 2006.11.06. 18:56:56
kétkanál 2006.11.06. 19:09:20
én nem értem, min akadtál ki ennyire. A taxisblokád nem "egy-két barom, aki azt sem tudta, hogy mit akar, mert irányították őket mobílról a szadeszesek!" miatt volt, hanem sok-sok taxis miatt, ezeket az összeesküvés elméleteket meg felejtsed már el, mert nem mász velük semmire! Komolyan gondolod, hogy a szadesz minden taxist mobilról irányítottt, hogy hoa áljanak, hogy minél nagyobb kárt okozzanak az országnak?! ne legyél már ilyen enyhén szólva is gyerekes! Különben meg honnana veszed? mondták a hír tv-ben? mindenki meg van sértve, mert az egész média balos. Ezt nem is cáfolom (annyira), de pont akik ezt mondják, azok nézik állandóan a hír tv-t. igen, így tényleg nagy a kontraszt. Kell a hír tv, de nehogymá azt higgyük, hogy az az objektív!
"Jó, nem gyújtottak fel kukákat" igen, pont ez a lényeg, hogy nem gyújtottak fel kukákat, nem szedték fel az utcakövet, nem szartak a Kossuth tér közepére! ha ezt nemérted meg, igazán sajnállak. Tudod, szerintem a vandálok a nagyjából semleges embereket csak még jobban "balra tolták", mert látták, hogy mire képes a radikáis jobb oldal. Szinte biztos, hogy a másik oldalon is vannak iylen őrültek, és nem minden jobbos vandál, de könyörgöm, minden ember általánosít! akkor meg viselkedjünk úgy, hogy ne kelljen magyarázkodni!
"Szóval ti hova tartoztok, melyik oldalról akartok előzni? Balról vagy jobbról? Először ezt kellene eldöntenetek, mert olyan nincsen, hogy "semleges"! Jól hangzik, csak semmi értelme. Vagy a hazug Fercsike mellé álltok, vagy elálltok onnan, és akkor csak jobbra állhattok, mert onnan balra csak a Türmer van!"
de igen, létezik semleges ember. Tudod, aki a saját játékszabályai szerint él, ami szerint egyik pártot sem tudja elfogadni. Ez semlegesség, igen. Hívhatod kevésé befolyásolhatónak vagy "nem fanatikusnak" is, ha úgy tetszik.
kétkanál 2006.11.06. 19:11:07
lobotómia 2006.11.06. 19:21:52
lobotómia 2006.11.06. 19:30:10
lacapaca 2006.11.06. 19:34:57
kétkanál, na ez az ami nem igaz! Vagyis létezik, csak erre mondják opportunista, nem túrista(!) meg nagyokos, aki mindenkinél mindent jobban tud! Főleg a politikában!
Egyébként nem akadtam ki, én már semmin nem akadok ki ebben a "kurva országban", mert van már annyi eszem, hogy el tudom dönteni, hogy ki hazudik, és ki mond igazat! Nem kell nekem ahhor hírTV. Csak ha már objektíven akarok tájékozódni, akkor őket nézem, nem a másikat, amitől elmegy a kedvem!
Mondom még egyszer, hogyha a kukagyújtogatókkal példálóztok, akkor be is fejezhetjük! "Mert azért hülye nem vagyok".
A bukóság szerintem máshol kezdődik, de ha téged így neveltek? Akkor sorry, ha már hozzád úgy kell szólni, ahogy te szereted!
Csak tudod a komcsik is ezt akarták egész álldott idő alatt, amikor még te a pelenkában voltál, én meg azt már akkor rohadtul rühelltem!
lacapaca 2006.11.06. 19:41:42
Egyszer kellett volna beolvasni, mondjuk akkor a hírekben, csak ezt nem tették meg, valamiért! Ne kell már a Baló et. szerpét eljátszani itten! Láttad, mert én akkor sajnos láttam! Röhögni, meg sírni kellet egyszerre! Röhögni a tiszta balos álobejektív TV-én, és sírni, hogy itt tartunk már megint!
lobotómia 2006.11.06. 19:45:40
kétkanál 2006.11.06. 19:46:41
Te most komolyan azt gondolod, hogy a Hír TV objektív???? na ne nevettessük már ki magunkat! én sem mondom, hogy a Klub rádió objektív, mert az hasonló butaság lenne. Más rész ők bevallottan nem semlegesek, legalább nekik higgy.
Ha el tudod dönteni, hogy ki hazudik és ki nem, és szerinted jobb oldalon mindig igazat modanak, a bal oldalon meg mindig hazudnak... nagyon meggyőző vagy.
abban igazad van, hogy azt, hogy én mi szerint élek, azt tényleg én tudom a legjobban, ahhoz nem kell egyik párt mellé sem állnom. Ha te ezt érted nagyokosság alatt, akkor az vagyok. viszont beállni egy párt mögé, és kritika nélkül imádni, pedig hhmm... inkább nem mondok semmit.
Lehet, hogy naív vagyok, de szerintem néhány ember még képes az önálló véleményalkotásra. Ne aggód, nem személyeskedtem, ellentétben veled,
amivel ismét bizonyítottál sok mindent...
amúgy meg nem tudsz semmit rólam, így azt sem, hogy mikor voltam pelenkás...
lobotómia 2006.11.06. 19:58:26
borovi 2006.11.06. 20:01:45
lobotómia 2006.11.06. 20:07:09
kétkanál 2006.11.06. 20:11:09
lacapaca 2006.11.06. 20:44:51
Itt kezdődnek a nagyon csúnya dolgok, amikor valakit a kockás papírja alapján egyeseket lenéznek! Tudod a nácik is valami ilyesmit csináltak, mindjuk a származásuk miatt, nem a kockás papírjuk miatt!
Apukám az Antall idejében leültek a te álltald oly nagyra tartott taxisokkal, akik szerintem ugyan úgy kockás papírra irkálták a petíciójukat! Csak az az Antall féle társaság nem nézte le az általd bunkónak nevett népet!
Faszikám!
lacapaca 2006.11.06. 21:00:23
Az hogy jobboldaliság meg baloldaliság nem a gyúrcsányin vagy az orbánviktoron múlik csak, hanem rajtad, hogy milyen értékeket vallasz! Semelegeset, mondod, de az milyen, kérdezem én?
Egyébként meg lehet hogy te csak a TV-n keresztült tudsz gondolatokat felfogni, és nem a saját kút fejedből merítesz, mert akkor értelek, hogy miért jössz ezzel a hírTV-vel meg Klubizével! Szerinted az emebrek csak ezekből veszik a gondolataikat, amit mások a szájába rágnak?
Szerintem egy értelmes, gondolkodásra hajlamos ember a darbokat összerakja, aztán kijön az egész!
borovi 2006.11.06. 21:07:44
Még egy kérdés: ki mondta, hogy én olyan nagyra tartom a taxisokat? Biztos, hogy az én kommentemre reagáltál? Vagy már csak forogsz körbe, és mindenkit megmarsz, aki közelít? Barátom.
kétkanál 2006.11.06. 21:15:05
én mondtam,egy szóval is, hogy semleges vagyok? szerintem megint csak olvasd el a feljebb lévő hozzászólásaimat.
Nem tagadom, elfogult vagyok a baloldallal szemben, de ez nem jelenti azt, hogy tudom, mennyire elkúrták az elmúlt négy évet. De én is összerakom a magam módján a részleteket. ja, és nem Hír TV-t nézek, mint "objektív médiumként"
De nem vagyok hajandó belemenni a személyeskedsekbe.
nem a kockás papír a lényeg... a Fradit az mb1be vissza, az a lényeg. '56-ban értelmesek voltak a követelések. most meg... mindenesetre nem mindegyik...
kockás papír, lenézzük... büdöskomcsi, lenézzük... én inkább itt érzem az áthallást
kétkanál 2006.11.06. 21:19:27
Nem akarunk bántani. Csupán nekünk is van véleményünk.
Inkább meséld el, te mit gondolsz a követelések pontjairól, a tüntetésről, és a kialakult helyzetről.
Kíváncsian várom a véleményedet
borovi 2006.11.06. 21:32:44
MEZOTERÁPIA: Hatékony megoldás kezdődő hajhullásra, hajritkulásra!
Nem csak férfiaknak
A hajhullás komoly kérdés, ne halogasd a kezelését! Minél hamarabb avatkozol be a folyamatba, annál jobb eredményeket lehet elérni. Mezoterápiás kezelés segítségével helyileg serkenthető a hajhagymák működése, regenerációja, így megállítható a hajhullás és újraindítható a hajnövekedés. Gyere el hozzánk, és szakembereinktől megtudhatsz mindent a kezelés részleteiről!
Ajánld barátaidnak!
borovi 2006.11.06. 21:33:59
kétkanál 2006.11.06. 22:00:28
tényleg nem látni a Svábyt az "incidens2 óta...
lacapaca 2006.11.06. 22:37:57
A legnagyobb probléma, hogy egy hazug miniszterrel meg egy hazug társasággal, akik a múltból kerültek vissza, mert nem volt elég nekik az összelopott vagyon, ezekkel nem lehet egy országot kihúzni a bajból! Az amit akarnak, az azt jelenti, hogy az ő hülyeségük következményeit akarják velünk megfizettetni egy az egyben! Ehhez lehet tapsikolni, meg orbánviktorozni, csak ha valakinek a saját gázszámláját, meg a rezsijét kell hogy fizesse, az hamar rájön hogy valakik nagyon átverték a népet! Persze akinek a szülei fizetik mindezt, azok mondhatják a magukét szépen! A TV-tekben már arról beszélnek, hogy a gáz ára a nyugateurópai szintre fog kerülni, de a fizetésünk vagy a jövedelmünk, az hova szerintetek? A komcsi rendszerben az volt a szokás, hogy az olyanokkal, mint mondjuk a Bárdos, bemondatják, hogy ennyivel, meg ennyivel fog emelkedni ez meg az. Majd amikor meg megemelik, kevesebbet emelnek rajta, de emelnek, ezzel a népet szépen megetetik, elaltatják és tűr mint a barom! A balhé arra kell, hogy ti is arról beszéljetek, hogy ki és melyik kukát gyújtotta fel, nem arról hogy ezek mit is akarnak, és mennyire dilettánsak mindenhez! Annyira sötétek, mint az alagút, nekik csak a saját pénzük az érdekes!
A legújabb Mérnökújságban arról ír, valamelyik mérnök kolléga, hogy amikor a Combinot vették, arra sem vetemedtek ezek a valakik, hogy átgondolják, hogy ehhez a villamoshoz milyen elektromos kábel kell, és ez mennyivel nehezebb, amit két perc alatt ki lehet volna számolni, amiből kijött volna, hogy nem bírja el a terhelést a tartóoszlop. A frissen lerakott sínekről meg ne is beszéljünk! A sikerdíjat persze felvették, meg a prémcsit megkapják szépen minden évben!
A példákat meg hosszasan lehetne szépen soroloni, de inkább beszélgessünk csak a petíciókról, meg a futballhuligánokról, meg a balról, meg a jobbról! Csak ezt akarják!
lacapaca 2006.11.06. 22:59:33
dexion 2006.11.06. 23:37:11
A taxisblokád idején pajtikáim, meg a szabadságomat korlátozta, és az egész ország lakosságát egy-két barom, aki azt sem tudta, hogy mit akar, mert irányították őket mobílról a szadeszesek!"
mobilról, kilencvenben.
gratulálok.
93 decemberében indult itthon az első hálózat.
pöcörge 2006.11.07. 00:07:57
hát, pedig ha visszaemlékeznél, akkor tudnád, hogy a szadesz nyomta a taxisokat. de nem baj, ezt is elfelejtheted szépen, mint minden mást is... mert elfeledtetik veled... mint az őszödi beszédet... és az üzenetet: elkúrták. azt fogod most nyögni, amit elkúrtak. a barátaitok. de hát ennek sincs már semmi nyoma, csak a csőcselékezés meg az orbánviktorozás megy... szánalmas.
HOVA SÜLLYEDÜNK MÉG?????????????????
dexion 2006.11.07. 00:51:51
dexion 2006.11.06. 23:37:11
hát, pedig ha visszaemlékeznél, akkor tudnád, hogy a szadesz nyomta a taxisokat. de nem baj, ezt is elfelejtheted szépen, mint minden mást is... mert elfeledtetik veled... mint az őszödi beszédet... és az üzenetet: elkúrták. azt fogod most nyögni, amit elkúrtak. a barátaitok. de hát ennek sincs már semmi nyoma, csak a csőcselékezés meg az orbánviktorozás megy... szánalmas.
HOVA SÜLLYEDÜNK MÉG????????????????? "
mobilon, ugye?
kovács pisti 2006.11.07. 07:06:52
- rólam nem lehet nyilatkozni a jó ízlés határain belül...
Akkor nem csak határon túli magyar vagyok (magyarságomatt ÉN papírok nélkül is tudom, ha elfelejteném, úgy szólna a szomszéd ha-ha..), hanem az izlésen túli ember is.
- apám meg anyám biztosan testvérek...
Úgy tudom nem. Tudod, saját erőből lettem ennyire bunkó, a természet segítsége nélkül. Ez van.
(gergényi)pétergábor:
- kovácspisti már rég a HetiHetest nézi
szoktam nézni ritkán, de most nem néztem
- az szdsz.hu-ról tölti le századszor is a legviccesebb Kuncze-benyögéseket.
Még nem néztem meg egyik Mo,-i párt honlapját sem, minek.
- ilyenek ezek a "kovácspistik", alighanem nagyjából nincs is más céljuk.
Tényleg nincsenek nagy céljaim. Nem akarok határt módosítani, nem akarok autonómiát sem, de Ti se akarjatok nekem, nekünk.
lacapaca 2006.11.07. 07:50:17
maybach 2006.11.07. 08:02:59
Antallék meg oly annyira tisztelték őket, hogy Bod Péter Ákos csak "fél napot" késett a megbeszélt tárgyalásról, mondván, hogy fontosabb dolga volt.
Rengeteg volt komcsi, vagy volt et.kaszált nagyot az elmúlt pár évben ( ~16-18 ), ami elég vérlázító esetenként.
A másik oldal tolvajai nem háborítanak fel? Az állami megbízások kontroll nélkül + azért előző rendszerből is jó kapcsolatok. Mondjuk volt b. miniszter apósnak.
A szemétség és lenyúlás pártsemleges. Vegyétek már le a szemüvegeket.
pöcörge 2006.11.07. 08:54:40
jól van, öcsi, lovagolj csak.... ez a lényeg a ballib retorikában: egy kapaszkodóba a végsőkig!
megjegyzem én már 91ben az apám mobilján recsegtem.... igaz, akkor még akkora volt, mint a hűtőnk, de ettől függetlenül már akkor is a mobil volt a buli....
pöcörge 2006.11.07. 08:56:21
"A taxis blokád alatt nemcsak nem volt mobil, de kurva drága lett volna. "
tehát nem volt, de drága lett volna. remélem érzed az ellentmondtást, nem kell kommentálnom...
maybach 2006.11.07. 09:07:11
Nem volt Mo.-n. Máshol már létezett, nem kellett kitalálni.
Később Mo.-n is megjelent igen drágán.
Kb. ennyi.
Jó, hogy legalább egy sort alaposabban elolvastál.
Télleg nem kellett volna.
pöcörge 2006.11.07. 09:31:06
te mindig megmagyarázod.... mindent, még azt is, amit nem kellene. azt miért nem olvastad el, hogy: "megjegyzem én már 91ben az apám mobilján recsegtem.... "?
okos vagy, kisgyerek...
maybach 2006.11.07. 09:41:57
Ezzel most mit írtál?
Hogy apád jól élt 91-ben?
Hogy okos vagyok?
Hogy úgy gondolod idősebb vagy nálam?
pöcörge 2006.11.07. 09:48:30
nem, bmeg, azt írtam, hogy butaságokat beszélsz. már 91ben is volt mobil...
wllwntétben azzal, amit te írtál.
de inkább hagyjuk, veled nem lehet normálisan beszélni, mert már arra sem emlékszel, hogy mit hazudtál 10perce....
maybach 2006.11.07. 09:56:02
Taxis blokád 1990-ben volt. Taxisoknak nem valószínű, hogy volt mobiljuk. Apád mobilján 1991-ben "recsegtél", mert 1990-ben még nem volt. Q.e.d.
Neked magyarázzam?
Jó Neked.
pöcörge 2006.11.07. 10:08:44
nem azért recsegtem rajta 91ben, mert előtte még nem volt, hanem azért, mert előtte nem használtam... 90ben is volt, hidd el, de már elmentünk egy olyan irányba, aminek télleg nincs értelme. egy biztos: a taxisblokád mögött teljes mellszélességgel állt a szadesz. ez volt az alapvető állítás, amire elkezdtél mobilozni. ne keveredjünk el az eredeti állítástól.
maybach 2006.11.07. 10:26:46
Valóban több dolgot írtam.
Nem én ragadtam ki belőle egyszem mondatot. De erre utaltam is.
"Jó, hogy legalább egy sort alaposabban elolvastál."
pöcörge 2006.11.07. 10:34:28
maybach 2006.11.07. 10:51:42
Azt írtam drukkolt nekik. Nem mögötte állt, mert az azt jelentené, hogy ők szervezték.
Most valóban kényelmetlen nekik az utcai demonstráció.
Más kérdés, hogy nem kéne a vandáloknak feladni a magas labdát.
De a kettős mérce az idézet hsz. folytatására is áll.
dexion 2006.11.07. 10:53:55
dexion, ezek szerint a taxisok úgy kiabáltak egymásnak még abban az időben, ha fuvarjuk volt! Hogy minek nevezed a mobilt az csak hozzáállás kérdése, meg a technikáé! A te hozzáállásod tiszta szadeszes meg emeszpépes, akik folyon etetik a népet, meg szavakon lovagolnak! Hát te is csak lovagolj velük azon!"
hát, én inkább az urh-ra tippelek...apám mégiscsak rádióamatőr volt már a hetvenes években, volt mit mesélnie.
a mobilos vitáról meg annyit, h a westel0660 '90-91 (inkább '91) indult, elterjedése már hőskorában is gyér volt, 99-re nem sikerült elérnie a 100 ezer ügyfelet, ma, majdnem 4 évvel a társaság megszűnése után (vmi kötözködő kérdezze már meg, miért, és akkor elmondom) cirka 17 e ügyfelet számol. elterjedését nem csak a '93 végén indult mobilszolgáltatók (Pannon, Westel) akadályozták, hanem lefedettsége, analóg technikája, sokszor rossz hangminősége, presztízsértéke, a készülékek mérete, a díjszabás.
mindezek után aligha hiszem, h '90 októberében ilyesmivel rohangáltak a taxisok.
és h miért "lovagolok" ezen ennyit? azért, öreg, mert ha mondasz vmit, akkor az igaz legyen, ne nekem kelljen már a lózungokból kihámozni az esetlegesen fellelhető tényeket!
2006.11.07. 10:59:15
pöcörge 2006.11.07. 11:00:51
drukkolt nekik? mi ez a hülyeség? nem nekik drukkolt, hanem támogatta őket, de már akkor sem a taxisok érdekeik miatt, hanem a kormány ellen. és ez a nem mindegy.
a másik részénél is megállná a helyét, csakhogy nem velem szemben, mert én látom mindkét oldal hibáit. de valahogy nincs egyensúly a két oldal között, már csak a számok, tények miatt sem. a 2000milliárd nem 8000milliárd. ez azért elég nagy különbség, szerintem....
giacomo 2006.11.07. 11:09:43
Dehogynem:
azt vesszük észre, amit akarunk,
úgy értelmezzük, ahogy akarjuk.
A probléma csupán annyi, hogy a történelemnek nincs értelme(Popper). Úgy tűnik, mindez a közelmúltra fokozottan igaz. Saját, csalóka emlékeinkre és vadul elfogult politikai interpretációkra hagyatkozunk. Aztán sűrű, nagy hülyeségeket beszélünk. Az eddigi commentek között például figyelemre méltó ordas baromságokat találni. Két nap termése, így egyben, kifejezetten lenyügöző.
lacapaca 2006.11.07. 11:47:40
dexion 2006.11.07. 11:50:29
dexion kopaszkám akkor itt fejezzük be! "
igen, nagyon befejezhetnéd már a személyeskedést. harmadszor szólok két nap alatt.
pöcörge 2006.11.07. 12:01:18
te ne magyarázzál, mert csak össz-vissza vagdalkozol. arra nem nagyon reagáltál, amikor a mobilos témát bedobtad. csak nem azért, mert beégtél vele? phű, a hétszázát!
dexion 2006.11.07. 12:09:51
dexion!
te ne magyarázzál, mert csak össz-vissza vagdalkozol. arra nem nagyon reagáltál, amikor a mobilos témát bedobtad. csak nem azért, mert beégtél vele? phű, a hétszázát!"
beégtem?
tökjó.
a múltkor volt egy topic, a fene tudja már a címét, de ha akarod, előkeresem.
marha erős voltál, meg akartál verni mindenkit.
én megmondtam, mikor, hol találsz.
olyan gyorsan visszakoztál, h így embert megijedni még életemben nem láttam.
beégtem?
pöcörge 2006.11.07. 12:15:20
igen, emlékszem. te voltál az a csillaghegyi bunyevác, aki nem tudta, hogy mikor van a munkaidő? vagy te a kölcsönkutyás kispesti versenyző voltál? ott is becinkeltél rendesen....
dexion 2006.11.07. 12:22:17
dexion 2006.11.07. 12:09:51
igen, emlékszem. te voltál az a csillaghegyi bunyevác, aki nem tudta, hogy mikor van a munkaidő? vagy te a kölcsönkutyás kispesti versenyző voltál? ott is becinkeltél rendesen...."
hát asszem így kezdődik a történelem hamisítása...bár én nem tudom, rutintalan vagyok a témában. miért is cinkeltem be? szó szerinti idézetet kérek tőlem, ami erre utal!
pöcörge 2006.11.07. 12:31:28
dexion 2006.11.07. 12:34:40
miért, melyik vagy a kettő közül? a kispesti kölcsönkutyás, ugye? bruhahaha. aki azért kér kölcsön kutyákat, hogy emberkedhessen velük, de főleg azért, mert be van szarva. bruhahaha."
mikor írtam én ilyet?
melyik részét nem értetted annak, h _szó_szerinti_idézetet_kérek_tőlem_, ami arra utal, h becinkeltem?
2-0 ide?
pöcörge 2006.11.07. 12:39:28
"miért, melyik vagy a kettő közül? "
hol a válasz, faszikám?
dexion 2006.11.07. 12:49:20
dexion 2006.11.07. 12:34:40
"miért, melyik vagy a kettő közül? "
hol a válasz, faszikám?"
és az enyém, faszikám?
tématerelés, az megy...
keresd csak szépen vissza. úgyis adós vagy az idézettel.
pöcörge 2006.11.07. 12:52:19
azt kérdeztem, hogy melyik vagy: a csillaghegyi, vagy a kispesti. mással nem beszéltem meg találkozót, ugyanis. szóval, ha egyik sem vagy akkor hazudtál. de te szerintem a bérsétáltató-kölcsönkutyás-kispesti-tróger vagy. bruhaha.
dexion 2006.11.07. 13:02:29
na, figyelj ide faszorrú!
azt kérdeztem, hogy melyik vagy: a csillaghegyi, vagy a kispesti. mással nem beszéltem meg találkozót, ugyanis. szóval, ha egyik sem vagy akkor hazudtál. de te szerintem a bérsétáltató-kölcsönkutyás-kispesti-tróger vagy. bruhaha."
mint már fentebb is említettem, a személyeskedés az érvek hiányát takarja.
3-0 ide, vége a meccsnek.
ilyen vereség után gyakran előfordul, h az ember elgondolkodik, érdemes-e továbbra is a középpontban lennie, vagy inkább eltűnne, szép csendben.
persze, nem csodálkoznék, ha maradnál. ismerek mást is, aki három vesztes meccs után még mindig ragaszkodik a tévedhetetlenségéhez...pedig jobb lenne neki egy kis pihenő, h visszataláljon 1989-es önmagához.
pöcörge 2006.11.07. 13:25:01
de választ még mindig nem kaptam... ugye? beszélj csak mellé, nem kell válaszolnod... ez az igazi vereség, kiscsibém!
ja, és a 89es visszatalálásról csak annyit:
szadesz 1991: nem lépünk soha, semmilyen formában koalícióra az mszp-vel...
mszp: nekik nem kell visszatalálni 89be, ők ugyanis onnan folytatták. amit már 40 évvel korábban is elkezdtek. gondolkozz, és válaszolj. 3-0.... ne nevettesd már ki magad, töki!
dexion 2006.11.07. 13:31:25
dexion 2006.11.07. 13:02:29
de választ még mindig nem kaptam... ugye? beszélj csak mellé, nem kell válaszolnod... ez az igazi vereség, kiscsibém!
ja, és a 89es visszatalálásról csak annyit:
szadesz 1991: nem lépünk soha, semmilyen formában koalícióra az mszp-vel...
mszp: nekik nem kell visszatalálni 89be, ők ugyanis onnan folytatták. amit már 40 évvel korábban is elkezdtek. gondolkozz, és válaszolj. 3-0.... ne nevettesd már ki magad, töki!"
ja, meg a fidesz se fog soha koalícióra lépni a kisgazdákkal...
és pont nem az mszp-re gondoltam a 89-cel kapcsolatban...
na jó...ez így elég parttalan.
vége a meccsnek, rugdosd nyugodtan a labdát az üres pályán, nekem te többet nem vagy ellenfél, ne is várd, h reagálok bármilyen hozzászólásodra a jövőben.
pöcörge 2006.11.07. 13:34:34
tehát mondhatjuk, hogy megúsztad a válaszadást, ugye, libsi? mintha az atv-t nézném....
menj, örülj magadnak, aztán majd egyszer gondolkozz is, nem árt meg, hidd el....
(gergényi)pétergábor 2006.11.07. 16:59:39
Annyira "szimpatikus", ahogy kénytelen vagy mobilhálózatok hőstörténeteibe kapaszkodni a lényeg helyett. "Lerí" rólad, hogy az öszödi beszéd óta te sem tudsz elszámolni nem csak a Fletóddal, hanem magaddal sem, méghozzá évekre visszamenőleg. És ez a nagyobb baj. Ez okozza nálad (nálatok) ezeket az elég komolyan frusztrált állapotokat. Kapaszkodtok még a semmibe is, csak ne kelljen szembenézni azzal, mekkora senki(k) szekerét toltátok; vakon, ész nélkül. - "Ez egy ba...ottul kemény dolog az élet(etek)ben, de olyan dolog, amit tudomásul kell venni." (Ponyvaregény):DDDD
lacapaca 2006.11.07. 18:46:18
Szerencsére, most jobb az idő, ami "nekünk kedvez", és nem forrócsokiznak ahogy egyesek gondolják!
szerintem dexion helyett térjünk vissza a témához, hagyjuk őt a francban, saját piszkában hemperegni!
Szóvbal éredekes módon a híradások arról szólan, hogy a tüntetése folytatódnak, kisebb-nagyobb létszámokkal! A baloldalnak itt van a legnagyobb veszteni valója, ettől fosnak, mert az, amit akarnak, a büdös életben nem fog összejönni! Szóval szerintem a dolog vesztésre áll, csak idő kérdése! És ezen már a Megatánc sem segít a ballib média részéről! A Bárdos meg hiába mondja a magáét, a népnek nem kell a Feri! Visszacsúszott szegény a 17-ik helyre! Kérdés hogy hova fog még csúszni! Szerintem a sűllyesztőbe!
kétkanál 2006.11.07. 19:22:56
tegnap este óta eléggé "elszabadultak az indulatok"
nem mondok véleményt, de lehet hogy tényleg meg kéne beszélnetek egy találkozót, mert ennek a vitának semmi értelme, lehet hogy a bunyónak ilyen alapokkal több lenne...
Az a baj, hogy itt nem az Mszp lejáratását kell megszervezni, csinálják ők azt saját maguknak, inkább azt kéne megnézni, milyen alternatívák vannak:
Fidesz? adócsökkentés? fejlesztési alap? még ha be is jönne, "azeu" megvétózná már a tervezetnél.
Kényszepályán vagyunk faszikáim!
Elkúrtuk az elmúlt négy évet, de a mostani helyzetből kell Gazdaságilag a legtöbbet kihozni.
én értem, én is dühös vagyok a ferkóra, de a viki mennyivel lenne jobb? nem emberileg, az ország gazdaságának szempontjából
kétkanál 2006.11.07. 19:32:25
morrisal 2006.11.07. 19:48:08
2006.11.08. 13:29:54
Kopaszmercis 2006.11.09. 12:45:51
Lehet, hogy ez sokaknak nem tetszik, de ez a valosag. Az emberek fosnak a viktortol inkabb hazudozzon a gyurcsany meg 14 evig, mint uralkodjon I. Viktor itt akar egy hetig... brrr...
Szedessetek ossze a partotokat, rugassatok ki a vezer kart, allitsatok kulturalt normalis alternativat, es garantalt a 2/3-os tobbseg a kovetkezo valasztasokon. Amig ezekkel a neurotikus luzerekkel idunl a fidesz.. de tenyleg nezz mar vegig rajta, legalabb annyira szegyenteljes, mint barmelyik masik part.. Orban "sosem hazudik" Viktor, Deutch "minden megyeszekhelyen egy zabigyerek" Fur "barmilyen drogot a pofamba lapatolok" Tamas.. Pokorni "az apam besugo volt, de nekem szabad" Zoltan, Szijjarto "hiaba lenne hely a vizfejembe, agy oda nem nott" Peter, Varga "eloadasban nakolo" Mihaly, Mikola "aki nincs meghazosodva dogoljon meg" Istvan.. meg akikkel ossze fogtok az a balfasz jakab, a kereszteny demokratak, az az allat kulhoni patrubany.. ezektol az emberek gyomra kifordul. Mig az mszp szepen diszkreten szarhaziaskodik.. a fidesz meg ordibal es magara vonja a figyelmet.
Magyarorszagon 94 ota senki nem nyert valasztast, mindig voltak, akik nem vesztettek el. Amig ezt nem fogjatok fel, es nem takaritjatok el a sopredeket, addig a baloldal fog gyozni, es ameddig nem teszitek meg, addig a baloldal nem lesz kenytelen a sajat szemet sopredeket eltakaritani, es nem is fogja addig. sajnos :(
kétkanál 2006.11.09. 16:43:30
riszpekt merdzsós
:)
Akasha 2006.11.09. 16:52:56
Jók a jellemrajzaid :)
maybach 2006.11.09. 17:02:25
derelyegrádi szellem 2006.11.09. 17:10:59
maybach 2006.11.09. 17:13:31
Akasha 2006.11.09. 22:27:16
Kopaszmercis 2006.11.09. 22:41:59
maybach 2006.11.09. 22:47:42
Semmi komoly. Elküldtek ide oda, amiért képtelen vagyok megtanulni, hogy a Télapó egy kommunista szemétség. Röviden.
Tanulságos volt.
Bár némi ellentmondás fellelhető itt ott.
Orosz Józsis hsz-ek tennap kora du-tól.
morrisal 2006.11.09. 22:52:28
De úgy látom, megnyílt a comment panasziroda...:D
borovi 2006.11.09. 22:58:01
maybach 2006.11.09. 23:00:32
maybach 2006.11.09. 23:02:26
Én most 100, hogy nem rád hanem valaki másra céloztam.
molaris 2006.11.09. 23:05:36
maybach 2006.11.09. 23:09:40
Nem érzékenykedtem, csak Akasha-nak válaszoltam röviden.
Olvasd el a tennapit. Sehol sincs sértődés.
Áldozat, meg azért nem lehettem mert az veszteni szokott.
molaris 2006.11.09. 23:17:52
Akasha 2006.11.09. 23:53:51
Akasha 2006.11.09. 23:56:01
morrisal 2006.11.10. 00:02:22
LOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL