Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Indul az agymosás világszerte

Arabok, de angolul

2006. november 03. 13:50 sixx 58 komment

Osama Bin Laden és az arab terroristák kedvenc csatornája, a (szerintük) egyetlen hiteles hírforrásnak tekinthető Al-Jazeera nevű arab hírcsatorna november 15-től beindítja nemzetközi adását, mehetnek az itthon meccsre palesztin zászlóval szurkolni járó tömegek tüntetni a UPC helyi képviseletei elé.

Az adását egyébként angol nyelven sugárzó új adó (na ja, arabul nehéz lenne téríteni) napi 12 órában híreket, a többiben pedig interjúkat, elemzéseket, stb. ad majd, hírstúdiót pedig a katari főhadiszállás mellett Londonban, Kuala Lumpurban és Washingtonban is berendeznek majd. Ez utóbbi azért meglepő egy kicsit, mert nemrég pont azért tartóztattak le egy amerikai csávót, mert műholdról lopta az anyacsatorna adását, amit a Homeland Security nevű kissé fasisztoid szervezet "nemzetellenes" tevékenységnek minősített.

Címkék: tv breaking hír

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

berny 2006.11.03. 15:29:45

Ez olyan, mint a McDonald's. Terjeszkedik világszerte, míg közben "Mc" bácsi az étkezési ízlésünket szennyezi be, addig az Al-Jazeera az agyunkat mossa át. Ez is bizonyítja, hogy nem kell visszamennünk a múltba 50 évet, hogy átéljük az agymosottak szerepét.

capture 2006.11.03. 15:39:45

Szerintem semmivel sem mossa át jobban az agyad, mint akármelyik tv.

bakfitty · http://ismerosvalahonnan.blog.hu 2006.11.03. 16:35:33

barátnőmnél már egy éve megy arabul. budán.

ColLector 2006.11.03. 16:50:30

Berny, neked már átmosták, igaz, nem az al-jazeera, hanem a ballib média.

Dr. Stein_1 2006.11.03. 17:00:59

berny! Nem a TV2-vel tévesztetted össze véletlenül? Miért pont 50 éve? 1956-ra gondoltál?

capture 2006.11.03. 17:38:17

Jogos kérdés. El is siklottam felette...

Mire gondoltál berny az 50 évvel?

marcika 2006.11.03. 18:03:03

XX, ezt mire reagaltad? Ti mar egybol csak ennyit tudtok reagalni mindenre? Ez beteges.

zoo 2006.11.03. 18:05:35

Ojjé! Csak az Al-Jazeera ne lenne! Minden szép és jó lenne a médiában. Ismét jót nevettünk a független Index cikkén!

capture 2006.11.03. 18:15:48

Mi van Marcika, vadászunk...vadászgatunk?

marcika 2006.11.03. 18:24:58

Oszinten szolva, utolag lattam meg, hogy ittvagy. Fene se megy utanad, csak igy jott ki. :)

capture 2006.11.03. 18:25:49

Nem is magamra gondoltam...hanem a mocskos jobbosokra...

maybach 2006.11.03. 18:39:27

Az Al-Jazeera most jobb vagy bal?
Ha igaz, hogy Budán már egy éve megy, ráadásul arabul, azaz eredetiben akkor most melyik?

marcika 2006.11.03. 18:52:48

Hat most akarhol is allsz...XX hozzaszolasa szerinted ugy helyen volt oda?

molaris 2006.11.03. 19:31:30

Szóval ha család egyik fele uralja a világ-
média nagy részét,és most kezdi kicsit meg-
kapirgálni ezt a család másik fele,akkor baj
van?Legalább megismerhetjük a másik vélemé-
nyét is.Lásd.lMóz.16,7-16;21,9-21.

2006.11.03. 20:18:39

Rendkívül felháborítónak tartom ezt a címet : Indul az agymosás. Ne haragudj, de az Al-Jazeera kifejezetten kultúrált módon mutatja be a közel-keleti eseményeket. És aki annyira kíváncsi a KÖzel-Keletre, az marhára megérdemli, hogy arab szemszögből is lássa, mi folyik itt Gyöngyösön. Én szoktam nézni az arab verziót és tudom, hogy az ún nyugati médiába töredéke jut el nemcsak a helyi híreknek, de a véleményeknek is. Színvonalas adó, bármelyik magyar csatorna megirigyelhetné. Hagyjuk már abba azt, hogy ami arab az biztos terrorizmus-gyanús. Azt hiszem sixx az amerikai média áldozata lett. Nagyon szeretem az Indexet, de már kezdek kiábrándulni belőle, amikor ilyen részrehajló kommenteket olvasok. Egyébként is szerintem az az agymosás, amit a nyugati média művel(t) Európában például Irakkal kapcsolatban, nem?

one nation under-dog 2006.11.03. 20:48:35

maybach 2006.11.03. 18:39:27

HÁT EZ AZ! Most akkor szeressék, mert zsidóellenes, vagy utálják, mert keresztényellenes is (kérek mindenkit, ne jöjjön azzal, hogy nem az, mindannyian tudjuk, hogy eléggé az). Nagy dilemma, mi?

Más kérdés, hogy bizonyos szempontból (pl. egy mérsékelt muszlim nézőpontjából)akár érthető is lehet az álláspontjuk. Csak ez az álláspont nehezen védhető, ha valaki mondjuk keresztény és Európában él. Tehát az önjelölt prókátorok "érveitől" mindig rámjön a röhögés. Szarnak ők nagyívben szerencsétlen palesztinok szenvedéseire. Motivációjuk elég egyszerű: Ellenségem ellensége az én barátom. Csak az a baj, hogy ez a felfogás mindig visszaüt. Nem is kicsit.

marcika 2006.11.03. 21:15:52

Nekem attol tamad mindig rohotnekem, amikor a nyugati vilag - arab szembenallast a media agymosasaval magyarazzak. Biztos sok szaz evvel ezelott is a media teremtette meg a feszultseget, es tartotta is fennt mondjuk 1000 evig, meg a media rendelte el a haborukat is. Ez az egesz arab kerdes magabol az arab harciassagbol elvakultsagbol, es butasagabol adodik. Maguknak koszonhetik amit kapnak mindig.

maybach 2006.11.03. 22:30:42

Én nem általánosítanék. Arab ügyben sem.
Ők legalább annyira megosztottak, mint pl. mi.
Hogy mit köszönhetnek maguknak és mit nem az ilyen messziről érdekes. Azért, ha ők onnan azt mondanák, hogy ne nyavajogjunk, Trianont magunknak köszönhetjük. Hát?
Volt idő mikor egész Európa tőlük tanult. A mai helyzetük is igen összetett lehet. És nyilván igen értékes és igen veszélyes dolgokkal is tele van.

marcika!
Azt kérdezni melyik oldalon állok nem illik. Ha nekem szólt. Találd ki abból amit írok.
De lehett, hogy ez sem fehér vagy fekete.

groundwalker 2006.11.03. 22:56:21

"Ez az egesz arab kerdes magabol az arab harciassagbol elvakultsagbol, es butasagabol adodik."

Előítéletek, általánosítás=tipikus rasszista hozzáállás.
És még te vadászgatsz jobbosokra?

Egyébként az Al Jazeera semmivel sem rosszabb mint mondjuk a CNN, BBC...
Sőt a tv2-nél meg rtl-nél meg a magyar "köz"tévénél, (és ide jön a többi magyar csatorna)-nél még talán jobb is.

groundwalker 2006.11.03. 23:00:42

"marcika 2006.11.03. 20:28:10
molaris, par dolog: Ne altalanosits"
És még következetes is vagy!?

marcika 2006.11.03. 23:31:36

groundwalker, ugyi vagy. :) Kiragadni egy mondatot a kornyezetebol, es teljesen masra felhasznalni. Csodalatos. :) Elmehetnel MNhez ujsagironak. :)))
(Ha barkit is erdekelne, -amit nem hiszek- emberunk a fabrys topikbol emelte at az idezetet)

Aztan tovabb.
Es ha ehhez kerdeshez rasszistan allok, akkor nem utalhatom az orbanviktor fele jobbos csurhet? Hogy hozod ezt osszefuggesbe? Meg a vadaszat szo honnan jon? Egyik kisbaratod mondta, aztan akkor az mar ugyis van? Vadasszon rajuk inkabb valami jol kepzett mesterlovesz a Kossuth teren amikor jo sok van egyutt.

"Egyébként az Al Jazeera semmivel sem rosszabb mint mondjuk a CNN, BBC."
Ezt ma olyan trendi mondani, bealltal te is a sorba?

maybach, nem toled kerdeztem. Es lassan ez mar fekete - feher.

marcika 2006.11.04. 00:20:02

szolitottal fiam? :)))

groundwalker 2006.11.04. 00:28:58

marcika:
Miért pont az MN-hez? fekete-fehér ugye?

Felőlem lehetsz rasszista, gyűlölheted (mert ha valakinek a halálát kívánod az nagyon is az) a jobbot meg az arabokat, csakhogy nem akkor ugyanolyan vagy mint ők, nem különbözől tőlük.

Milyen sorba? Trendi? Ez a post sem a dicsérete miatt jött létre. El vagy tévedve és a sorban te állsz.

marcika 2006.11.04. 00:49:27

walker, miert pont MNhez? Ott kell erteni ehhez jol.
Hozzateszem a dolgot azert nem tagadtad. :)

A masik szemszogbol nezve, valoban nem kulonbozok, ez igy van, dehat nem is akarok olyan nagyon. En mar csak ilyen szellemi amokfuto vagyok. Minden oldalon, mindenhol vannak ilyenek.

Trendiseg alatt azt ertem, hogy CNNt, meg BBC, meg a tobbi hasonlo nyugati adot sokan csakazertes lehuzzak, mert az olyan jo. Namost a Te hasonlatod, hogy nem rosszabb az Aljazeera ezeknel, nalam ugy jott le, hogy azokat huzod le az arabok szintjere...akkor lehet felreertettem, nemtom...de nem tudom mashogy erteni. Aljazeera szerintem igenis fenyevekkel rosszabb. (otthon mar egy jo ideje van az eredeti, sokszor neztem, es oke, hogy nem ertem, de amit ki tudtam venni a dolgokbol, meg amiket amugy tudok rola, hat azert az nem ugyanaz, mint a nyugati "tarsai")

capture 2006.11.04. 01:32:58

"Ez az egesz arab kerdes magabol az arab harciassagbol elvakultsagbol, es butasagabol adodik. Maguknak koszonhetik amit kapnak mindig."

"A masik szemszogbol nezve, valoban nem kulonbozok, ez igy van, dehat nem is akarok olyan nagyon."

"Namost a Te hasonlatod, hogy nem rosszabb az Aljazeera ezeknel, nalam ugy jott le, hogy azokat huzod le az arabok szintjere...akkor lehet felreertettem, nemtom...de nem tudom mashogy erteni."

"de nem tudom mashogy erteni" - összegzése is lehetne az ámokfutásaidnak
De ne aggódj, ha nem vagy még 20 éves(az eddigi szereplésed erre utal), akkor megbocsájtható...

morrisal 2006.11.04. 01:58:31

marcika,mindig is gyanús voltál nekem...:)

marcika 2006.11.04. 02:00:19

Hat capture, meghajlok a fantasztikus emberismereted elott. Ez tudas. Es olyan jol esik a megbocsatasod, remelem egy nap majd megvaltozok, es neked is meg fogok felelni. Istenem, csodalatos lesz...a megvilagosodas napja.... (hupp-hupp, el is morzsolok par konnyet most oromomben a szemem sarkaban)

morrisal 2006.11.04. 02:53:58

mé nem alszó, büdös kölke?

molaris 2006.11.04. 04:39:10

"floyd","morrisal"-most gyereket nevelünk
vagy vitatkozunk?"marcika"is megnyugszik
csak türelem.Tudom manapság ez a legnagyobb
hiánycikk.

Dr. Stein (törölt) 2006.11.04. 06:18:47

morrisal 2006.11.04. 00:04:30
ATYA-ÚR-ISTEN!

Bocsánat, helyesen:
ATYA-ÚR-STEIN!

molaris 2006.11.04. 06:48:33

"Dr"-ezt,hogy csináltad?Ilyet így elbliccelni
nem szabad.Lülönben is hol lógtál eddig a vi-
tából?

Dr. Stein (törölt) 2006.11.04. 07:12:47

Hello! Hát napi napi tevékenységemet így reggelecskén. Akkut töltöttem (tankhoz), koktélt kevertem és blogot barkácsoltam.

Az "arab kérdést" nehéz black&white kérdésként kezelni, szerintem. Tény, hogy a nyugati média hőzöngő, gyilkos csőcselék képeivel illusztrál minden, az olaszoknál lejjebb fekvő népet.

Nincs miért bocsánatot kérniük az adó beindítása ügyében. Odamentünk (mármint nyugatiak). Gyarmatosítottunk, fizettük a korrupt vezetőiket és végül már a lelküket is akartuk. Erre persze berágtak.

Másrtészt lehet venni a cókmókot és otthon lenni szélsőséges fundamentalistának és terroristának, nem Amsterdamban vagy Londonban. El lett ez kúrva rendesen.
Erről a németek és a franciák tehetnek leginkább. Háborús bűntudatuk miatti rendkívül toleráns bevándorlási törvényük nyitotta a rést.
Nekünk azért van szerencsénk, mert szegények vagyunk és innen inkább továbbmennének. Azonban Togóban már gyúr az a nemzedék, melynek a magyar életszínvonal is megfelelő.

buksi 2006.11.04. 11:12:22

Egy haverom ajánlotta, hogy olvassam. Hát... Sokat tévéző, sokat olvasó értelmiségiek, sok lila szöveg. Nem lehet egyszerűbben?

one nation under-dog 2006.11.04. 11:42:38

Dr. Stein · hemar.freeblog.hu/ 2006.11.04. 07:12:47

"Nekünk azért van szerencsénk, mert szegények vagyunk és innen inkább továbbmennének. Azonban Togóban már gyúr az a nemzedék, melynek a magyar életszínvonal is megfelelő."

Pontosan. És amikor majd úgy döntenek, hogy itt is jó, akkor azok, akik most az arabok önkéntes érdekvédőiként pózolnak, azt fogják rájuk mondani, hogy "mocskos bevándorló nigger csürhe".
Akkor én ezeket az álszenteket ugyanúgy bírálni fogom, mint most teszem, amiért szinte szenteknek állítják be az arabokat. Félreértés ne essék, nekem semmi bajom az itt élő külföldi születésű emberekkel. Azokkal a magyarokkal van bajom, akik saját céljaikra akarják őket felhasználni míg nincsenek itt, aztán mikor esetleg páran idejönnek, akkor őket is szimplán elkezdik gyűlölni. Csak akkor már lehet, hogy késő lesz, előbb gondolkodni kéne.
Amúgy ez "a kibicnek semmi sem drága" tipikus esete. Kicsit több realizmust kérnék vazze.

giacomo 2006.11.04. 12:11:08

tarhonya

Inkább körülményes.

maybach 2006.11.04. 12:37:49

Me, Myself and I 2006.11.04. 11:42:38 !

Bizony sok ebben az igazság.
Csak félve kérdezem, mennyire ismeritek az arab kultúrát, vallást.
Mert tagoltságával együtt nagyon más, mint a mienk.
Ha itt simán az anyjába küldenek bárkit, aki nem csahol a többiekkel, de egyébként szocializálódása, nyelve, kultúrája stb. alapján mégiscsak magyar, ugyan mit kezdenének pl.egy mecset építésének ötletével.
Hogy a többiről ne is írjak. Mókás?

morrisal 2006.11.04. 14:47:05

stein,elnézést, rossz a helyesírásom, valóban ATYA-ÚR-STEIN.
floyd, most keltem fel,de már látom,hogy nem bírsz magaddal...nem lesz jó vége!
marcika, hozd ki az ellenőrződet!

És hogy ne legyek nagyon off: nem az arab kultúrával/vallással van baj, önmagában semmilyen veszélyt nem rejt. A fanatizmus, az már igen! "Isteni sugallatra" ölni!Enyhén beteges...

morrisal 2006.11.04. 14:49:41

Dr. Stein! Akkut töltöttél TANKBA? Készülsz az esti megmozdulásokra? Keresztülgázolsz a tömegen? Saját tankod van?

capture 2006.11.04. 14:50:57

Ja, ugyanakkor nem a keresztény kultúrával/vallással van baj, önmagában semmilyen veszélyt nem rejt. A dogmák, az már igen! "Jézus nevében" ölni!Enyhén beteges...

capture 2006.11.04. 14:54:32

Még mielőtt kiakadnál:)) Tudom, te a mai dolgokról beszész. Csak azt akartam mondani ezzel, hogy még a te írásod is kissé csúsztatott. Laknak a szomszédomba arabok. Állandóan azt mondogatják, hogy mekkora marhaság ez a dzsihád, mert nem tart lépést a korral stb.
Szóval pont olyan mintha most elindulnék karddal hódítani -Jézus dicsőségére- a Szentföldre és a Vatikán szponzorálna...

Dr. Stein_1 2006.11.04. 14:59:26

morrisal! A filmünk szereplői kitalált alakok, a műsorban csúnya szavak hangzanak el.
Hát, nehéz volt egyenként bedobálni a NOKIA akksikat a benzintankba, de délre végeztem. Valanivel mégiscsak működnie kell annak a a fránya üzemanyagszint-jelzőnek.
Kedves Morrisal! Már a magyar alapműveltség része, hogy tankba nem kell akksi, elég egy levegőpalack. Azt el lehet venni a mentősöktől is, nem kell cipelni.

Lehet, hogy nekem vannak túlzott elvárásaim, de akkor most vagy legyen totális forradalom, vagy menjen mindenki haza. Ne kóstolgassanak itt minden hétvégén.
Vagy a comment.com rendezi az eseményeket? Zavargások sixx vagy Tóta bedob egy Csintalanos cikket, mi pedig rágódunk rajta. Ők meg hétfő reggel megszámolják a hirdetési zsét oszt jóvan. :)

morrisal 2006.11.04. 15:02:15

Kedves HEM aktivista, (dr.Stein?). A humor sokszor a valóság kiforgatásával kezdődik...Igen,a tankba valóban nincs akku. Túl fejlett a fantáziám. Látom,ma mindenki rosszkedvű. Ha nem muszáj,nem csatlakozom...

morrisal 2006.11.04. 15:05:06

vagy csak én nem értem?(most keltem fel,mint már írtam...)

capture, amit írtam,nem volt annyira átgondolt,csak azért írtam,hogy ne offoljak szét itt mindent...egyébként egyetértek veled.

giacomo 2006.11.04. 15:35:11

HEM aktivista · hemar.freeblog.hu/ 2006.11.04. 14:59:26

"Lehet, hogy nekem vannak túlzott elvárásaim, de akkor most vagy legyen totális forradalom, vagy menjen mindenki haza. Ne kóstolgassanak itt minden hétvégén."

Hát igen. Addig is, míg eldől a "forradalom" szó hazai jelentése, talán maradhatnánk a hazamenésben?

Dr. Stein_1 2006.11.04. 15:43:26

Morrisal, humoros próbáltam lenni. Nem mindig sikerül. Egyébkénr jó cikket írt erről Winkler a Totalcarban.
woland! Itthon vagyok és itthon is maradok. Ismeritek az irodalmi dilemmát, mikor a rómaiak várják a barbárokat, de azok csak nem akarnak jönni?

giacomo 2006.11.04. 16:11:51

Stein, ahogy olvasom a híreket, azért csak jönnek, jövögetnek szépen, a kis drágáim.

Dr. Stein_1 2006.11.04. 16:50:58

Hideg lesz. Az ukrán virtus még kibírna két hónapot túristasátorban, kinn az utcán, de mi túl latinok vagyunk ehhez. Azért egy kicsit cinikus a legfrissebb cikk. Hivatalos megemlékezések is folynak. Vagy csak Fercsi emlékezhet? Nép nem?

morrisal 2006.11.04. 19:29:05

tegnap fél 5-kor, szóval ma Korán volt, és különben is: szombat van.Te is fenn voltál hajnali 3-ig, hogy bírtál korán kelni?

ja,hogy ne legyek off:az iszlám az iszlám, félhold, dzsámi, Kába kő, Jasszer Arafat, Allah nyugosztalja.

morrisal 2006.11.04. 20:30:18

száhib. Alajkum-asz-Szalám.

capture 2006.11.04. 20:59:47

se GPS, se iránytű, se repülőszőnyeg...
rossz napod van

Dr. Stein (törölt) 2006.11.04. 21:23:36

Képzeljétek el, MI milyen hatással voltunk az itt élő őslakosokra, mikor feltűntünk a szekerekkel és nomád harcosainkkal a látóhatáron.
...és akkor megfejték a lovat, a lovat, bazze, és megitták a tejét! - idézte egy kortárs két szemtanú beszélgetését.

trallala 2006.11.05. 00:14:34

Kedves Sixx,

Az Al-Jazeera fuggetlen arab tv allomas, az arab orszagokban(is) -a szelsosegestol a haladobbig- sok kritikussal.

A most nyilo irodaikban komoly nemzetkozi hirnevet szerzett ujsagirok dolgoznak. A londoniban tortenetesen egy nemet ismerosom aki a BBC-tol ment at.

Azert Bin Laden televiziojanak hivni egy csatornat mert leadja a video uzeneteit, kicsit butasag.

Ha ezt agymosasnak hivod akkor kivancsi lennek a velemenyedre a CNN-rol.
süti beállítások módosítása