Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Kit érdekelnek Zalatnay mellei?

Napló extra

2006. október 30. 14:07 szabóZ 64 komment

Hogy miért ér meg harmincmilliót a Tv2-nek, hogy bemutassa Zalatnay Cinit, ahogy kicipeli a melleit a börtönből? Hogy a Napló stábja miért forgat ezúttal szemétgyűjtésre, patkolódíj-fizetésre, vagy kutyaszar-lapátolásra buzdító propagandafilm helyett jópofa reklámot a magyar maffiáról? Hogy miért játssza el élő adásban a nemzet pszichiátere, Csernus Imre, hogy most aztán egy félórás szeánszon jól helyre pakolta Zalatnay lelkét, ahelyett hogy ráordítana, hogy nézz már körül, egy rakás bűnöző várt a börtön bejáratánál, a barátaid éppen most cserélnek használt, spoilerezett Audi A8-asra, te pedig olyan hülye vagy, hogy közben csak a plüssmackód szorongatod?

Hát, mert pénzt remélnek mindannyian. A börtönviselt vállalkozó, a haknisztár házibarát, a kőkemény pszichiáter, és a televíziós producer is. Ebben a sorrendben.

A baj csak az, hogy Zalatnay Cini élete már az RTL Klubon is unalmas volt, jó-jó, könnyek és Elton John-dalok közt vitték a börtönbe, de ha kint maradt volna, előbb-utóbb iszonyatosat bukik. Mert amíg Győzike és egész családja futószalagon szállítja az újabb és újabb botrányokat, és minden héten lenyom minimum egy polgármesteri kampányt, addig Cini csak kesereg, meg haknizik és megint kesereg. (Ráadásul ez már a pénteki, első adás nézettségén is látszott: Cini ugyan több embert érdekelt, mint az Eltűntek, de a reklámozóknak oly kedves korcsoportban már az amerikai sorozat nyert, és nem is kevéssel).

A szilikont még kisebb tasakra cserélik a melleiben, aztán szépen csendben visszatér majd a haknisztárok alkonyzónájába. Csak azt nem tudom, hogy a napszemüveges, texasnyakkendős testőrök mit szólnak majd ehhez.

Címkék: tv tv2 reality

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cozumel 2006.10.30. 14:30:44

Tenyleg, kit erdekel?
Nem leragott csont mar az egesz tema, bortonostul, mumellestul, nemvagyokenapacastul?

vki 2006.10.30. 14:43:28

Maximálisan egyetértek az előttem szólóval...halálosan unalmas téma Cini néni!

Tuskó Hopkinsz 2006.10.30. 14:47:27

Ha legalább megmutatták volna, hogy ekkora volt a cici és ekkora lett a cici - persze szigorúan csak a korrekt tájékoztatás érdekében! - akkor biztos több nézője lett volna a műsornak.
Egyébként Zalatnay ennyi belsős tapasztalattal a háta mögött készíthetne valami börtönös-szexelős reality-t valamelyik ker.tv számára, biztos tuti siker lenne.

jajnekemnak 2006.10.30. 14:58:01

Napló (12)
Mérlegen a valóság
Talán mérlegen a cici.
Tényleg ez a valóság? a pofátlan kutyakaki utánahordó is jobb, mint ez a blödli bulvár.
A nemzet agyturkászát is többre tartom, mint ilyen hülyeségbe belemegy.
Persze jöhet az új fotó a playboyba új cicikkel. Mindörökké cici!

kovácspéterke 2006.10.30. 15:01:41

Bakker, Cini melleiről akarok olvasni és a főoldal elirányít valami biztosítási cikkhez. Értékes másodperceket vesztettem.

tigrismama 2006.10.30. 15:03:43

A kiscsizmám tele van már a Cini körüli felhajtással. Érdekelne még, hogy miből finanszírozza a műtétet? A mennyiben a sitkón megkeresett könyvtárosi fizujából, akkor én is bevonulok, mert ezek szerint bent jobban lehet keresni mint kint becsületes munkával.

Zippy 2006.10.30. 15:05:15

"Tenyleg, kit erdekel?
Nem leragott csont mar az egesz tema, bortonostul, mumellestul, nemvagyokenapacastul?"

Az hagyján, hogy unalmas, de ki az, aki megnézi az első körben??? Ha még életemben nem hallottam volna Ciniről, már akkor is felettébb gusztustalan és unalmas lenne.

Sokszor gondolom (persze nem én vagyok csak ezen a véleményen, hallom sok helyen) hogy mennyit elmond erről az országról, hogy bizonyos műsorokat/személyeket mennyien képesek megnézni. Győzike, Dáridó, Zámbó Jimmy, stb. Na, Cini is beleillik ebbe a sorba.

piskóta 2006.10.30. 15:21:22

Olyan primitív az egész, hogy döbbenten láttam, hogy micsoda felhajtás volt körülötte. Ha én kijönnék a sittről, akkor pihennék egy hetet és a p_csömbe kívánnám a felhajtást.

Na és ne beszéljünk arról kib_szott f_szfej prichológusról, mekkora egy b_rom állat az. AZt hiszi, hogy mond néhány trágár szót és onnantól kezdve ő kihaénnem lélekbúvár? Uramisten! Tragédia!

jamesz 2006.10.30. 15:22:55

Azokat érdekli, akik felé szinte az egész kertvzés mostanában fordul.

Kik szerepelnek a Győzikeshowban,Mónikában, Naplóban, napi hírekben? Kinek szól az Ongbak? (A múltkor a tékás hívta fel a figyelmem, hogy az Ong-bak, a leggyakrabban kölcsönzött film...).
Akik a (panasonic!) házimozit a buszra tolták fel, vagy a zsiguliba helyezték valami hatan.(Kevesebben sose járnak).
Akiket mindig megtalálsz a közintézményekben (rendelő, polg.hiv, stb...khm(:-)).

Nekik és róluk szól, őket érdekli.

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2006.10.30. 15:27:00

Mikor van ez a műsor? Teljesen tájékozatlan vagyok, de borzasztóan érdekelnek Z. művésznő műmellei. Az Eltűnteket nem nézem, mert ki a fene akar egy üres képernyőt bámulni? Majd a Megkerültek-et.

A befolyó zsozsóból nem kellene kártalanítani azokat, akiket becsapott? Vagy "és akkor ez most hogy" van? Ha leüli, akkor nem kell fizetni?

Volt már a Csernus vagy majd lesz? Mert őt nagyon szeretem. Ha megjelenne DVD-n tuti megvenném.

istvan 2006.10.30. 15:37:40

Ez a műsor úgy ocsmány és bicskanyitogató ahogy van. Egy sikkasztó, öregedő, mellét és életét elszabó énekes kijön a börtönből. De legalább hátulró SE mutatták volna!!! A mellszabónak meg jó ingyenreklám ez az egész ocsmányság. Ki fizeti ezt az egész felhajtást a celebeknek nevezett nímandokkal együüt? Mikor fizeti vissza Cini a tartozását. Ha K János elhagyja a börtönt, akkor róla is készül műsor?

johi 2006.10.30. 15:40:07

az előttem szólókhoz hasonlóan én azért kattintottam erre a cikkre a címlapon, azért olvastam végig, és azért léptem be a kommenteléshez, mert nem és NEM érdekel Cini melle. nemsziasztok.
nemjohi.
(lásd még: velvetes szavazógép az idióta című cikkben)

Zippy 2006.10.30. 15:44:24

Hát, ő legalább "becsületesen" leülte, amit kapott érte (no nem mintha ez kisebbítené a büntetést). A baj az, hogy lassan anyagyilkosok is kevesebbet kapnak...

Császár Elődről nem is beszélve.

kovácspéterke 2006.10.30. 15:54:47

Akkor miért olvassátok mégis, álszentkéim, hm?

cozumel 2006.10.30. 15:57:20

Johi!
Nem tudsz nem kattintani, mert egyfolytaban szembe jon Veled.
Speci ezt a cikket azert olvastam, mert MINDENT olvasok a comment.com-on.

De ma mar keptelen vagy bizonyos musoroktol teljesen elzarkozni, mert egyszeruen a pofadba nyomjak eroszakkal. TE nem nezed, nem olvasod, nem akarsz beszelni rola, de barhova kukkantassz, legalabb focim szinten talalkozol vele...

koschwarz 2006.10.30. 15:59:12

ha már császár előd: az egyik legfelháborítóbb ítélet volt az övé, hányiger. és nem csak azért mondom, mert ismertem azt a srácot akit megölt.

másik: ong-bak: nagyon-nagyon látványos és kemény bunyós film, ostoba sztorival. nekem tetszett! :))

cini: kinemszarjale.

szabóZ · http://comment.blog.hu 2006.10.30. 15:59:41

Naná, hogy mindenkit érdekelnek Zalatnay mellei... mert benne vana tévében... a kérdés, hogy meddig lesz benne a tévében, és mennyi idő alatt égeti hamuvá magát.

one nation under-dog 2006.10.30. 16:02:53

Én nem láttam a "műsort", de sajnálom, hogy Dr. Csernus résztvett ilyen baromságban. Bár az is igaz, hogy - sok pénzért - elküldeni Cinit a p*csába lehet, hogy nem is olyan rossz móka. Na mindegy, azért ettől sztem a doki jó arc, én bírtam a műsorát a Viasat-on (asszem ott adták), de ott is azok voltak a jó részek, ahol hétköznapi emberek szerepeltek. F@szt se érdekel a magyar sztárok (MUHAHA és LOL) lelkiélete vazze.

Alien 2006.10.30. 16:24:25

Ongbak jó volt.
Végre nem a vanklódzsandamm pörög egy nyamvadt rúgáshoz 1384 és fél fokot, meg mutogatja a s*ggét.
Sokkal életszerűbb volt a harc, bár a lassításokat kicsit sokalltam, illetve nem azt ripléjelték, amit szerettem volna....:)

Cini az meg kit izgat? Öregedő mama, menjen haza a lányához, oszt élvezze a nyugdíját, ha van neki.próbálja meg elfeledni a sittet és elfeledtetni magát, ha jót akar.

swen 2006.10.30. 16:30:04

Kövezzetek meg, én megnéztem a Börtönnaplót is és a Naplóban a cicis riportot is. Gyorsan kijelentem, hogy Győzikesót nem nézek. Jól gondolkodik a TV2, Zalatnay nevével bizony el lehet adni ezt a műsort, reklámból bejön nekik a 30 milla kétszer is. Ugyanis folytatása is lesz, ha jól értettem, ez most egy Zalatnay reality show. A szabászdokinak nem annyira hiányzott ez a reklám, ha jól megnéztétek a budai rendelőjét, eléggé luxusos és az öltönye sem a turkálóból való, asszem. Csernus pedig nem hinném, hogy pénzért vállalta sőt, azt is láttam rajta, hogy nem szívesen. Dehát Zalatnay akarta, Csernus könyveket bújt a börtönben, így aztán mennie kellett.

Sajnálom ezt a nőt valahol. Elvitte a balhét rendesen, hittem neki akkoriban, hogy hozzá nem értésből került ebbe a helyzetbe, no meg átvágták jó páran. És ha ez az egy módja van, hogy visszafizesse a tartozásait, akkor igenis helyesen tette, hogy vállalta a sót, megmutatja a cicijét majd, betekintést enged az élete intimitásaiba is akár - kamerák előtt élni nem rózsaágy.

A média korbácsolta fel az érdeklődést iránta, hatalmas volt a felhajtás, amikor a tárgyalásai folytak. Most megvásárolták őt. Na és? Még énekelni fog hozzá egy keveset, kiadja a könyvét és már meg is fizette a tartozásait.

Köpjetek le, ha nem így lesz.

maria11 2006.10.30. 16:31:14

const:
epp ezt akartam kerdezni!!! meg akkor is, ha vki, kit erdekel??? nincs senkinek semmi dolga-problemaja??? foglalkozzon mindenki magaval!

maria11 2006.10.30. 16:36:26

akárki irta: 2006.10.30. 15:54:47
"Akkor miért olvassátok mégis, álszentkéim, hm? "

en nem olvastam, csak ezt az egy cikket:D nem is lattam, muhhaha! es ha megint lesz, sem fogom latni, mert nem nezek tv-t, mert csak felidegesitem magam a sok balfeken.

Alien 2006.10.30. 16:37:10

swen!

Nem jó, nekem kell a monitort takarítani utána...:)
Amúgy remélem, hogy a befolyt összeget tényleg a kártalanításra fordítja.
Csak nem valószínű.....
Mennyivel is lóg?

Zippy 2006.10.30. 16:58:52

akárki! Szerinted egy műsort nézni, érdeklődni utána egyenlő a róla szóló cikk elolvasásával?

marcika 2006.10.30. 17:13:49

Sajnalnam, ha azt a lovet leulhette volna ez a tehen, amit masoktol lopott. A bortonben csak az aljas cselekedete miatt ult, remelem tartozasai ettol meg megmaradtak, es mindenet elveszti itt kinnt, hogy aztan megint rafanyalodjon valami bunytenyre, es megint menjen vissza a huvosre.

dodo 2006.10.30. 17:29:45

Tudja valaki a részleteket Cini ügyéről? Lehet, hogy nála nagyobb bűnösöket nem szidnak ennyire, sőt semennyire, ő meg csak nem volt elég ügyes vadállat, hogy mást rántson bele a bajba, mint ahogy manapság az szokás? Nem védem őt, dehogy védem, hiszem alig tudok róla valamit. Csak kérdések merülnek fel bennem ítélkezés helyett.

De egy biztos: az ő korosztálya, meg a ma 60 felettiek idejében ő egy meghatározó énekes volt, szerették a dalait és EZÉRT érdekli ezeket az embereket, hogy mi van vele, gondolom. Mintha egy régi ismerősük lenne.

Egyébként meg mindenkinek jó üzlet ez: Cini ült 2 évet 30 milláért (ha jól értem), az havi netto 1,25 milliós kereset, a TV2 reklámbevétele jó sok (feljebb vki részletezte), a luxusdokiknak is jól jön a reklám (a legnagyobb, legismertebb márkákat is folyamatosan reklámozzák, kell is, mert a konkurencia rögtön lemos, ha leállsz) és még a gyógyszergyárak is igen jól kaszálnak, hiszen a magát felidegesítő emberek csak egyre jobban megbetegszenek... Ez persze jópár másik cikkre is írhattam volna.

zorro 2006.10.30. 17:38:09

Éljen a BULVÁRTAKONY! Szépen lassan mindenhova befolyik és egyszer csak azon kapjuk magunkat, hogy azon elmélkedünk, hogy mekkorák a Cini mellei !? Emberek! Ébresztő!...Rázzátok már meg magatokat, és gondolkodjatok már egy kicsit! Tényleg ez a legfontosabb kérdés mostanában vagy csak megy az intézményesített néphülyítés magasfokon!?
Hajrá Terry Black, Cini, Anettka, Kiszel Tünde, Fekete Pákó, Ti jó katonái a bulvár-hadseregnek!

Tomsojer04 2006.10.30. 17:51:43

Én is sajnálom! 2 év börtön! Akkor is sajnáltam , mikor 10 éve (kb.) elfelejtett fizetni a stúdióban ahol dolgoztam. Nálunk vágták a tv műsorukat. Mikor meg érdeklődtünk, hogyan is lesz a fizetés, akkor családunk nő tagjainak, szerinte, nem éppen erkölcsös foglalkozása is felemlegetésre került. Csak 2 év börtön... Tényleg sajnálom...

ooo 2006.10.30. 17:57:00

minek jött haza LA-ből?

bencus 2006.10.30. 18:19:32

Senkit sem érdekel!

De hát mégis mit vártunk ettől a gusztustalan Naplós csürhétől?

vki 2006.10.30. 18:20:15

magyarországon, ha egy cég sikkaszt, akkor nem történik semmi (hiszen semmi sincs a tulajok nevén, nincs behajtható vagyon, stb.). zalatnay mindent bevállalt, ezért ment a sittre. hogy sajnáljuk, vagy ne, az szubjektív. lehet, hogy pénzt kapott azért, hogy elvigye a balhét lehet, hogy csak simán balfék, vagy becsületes volt, mindegy. kulcsár attila is "áldozat", bár ő még nem ül.

Dr. Stein (törölt) 2006.10.30. 18:22:11

Ez egy komplex probléma. Nevezzük Cini és bűntársai aktának. No, szóval, mondjuk meg a frankót. Ismerjük a fogalmat: "Nagy nemzedék", a '68-asok, művészek, akik oly sokat tettek szórakozásunkért, s ma is oly népszerűek, hogy nem múlhat el ker/köz-TV talk show felbukkanásuk nélkül. Olyan jó, hogy vannak.
Ezzel szemben a fiatalabb korosztályt szeretném tájékoztatni, a '70-80-as évek időszaka egy nagy hordó fos volt, pontosabban zeneileg inkább takony, melyet nyálkás-csöpögős témájú, államilag támogatott és kiválogatott táncdalénekesek danoltak. Mint ahogy az emberek a kevés pénzért basztak dolgozni (a magyar munkamorál hírhedt volt), maximum veszteséget termeltek az állami gyárakban, addig a zenei világ is kimerült az előző évtized slágereinek koppintásában. Asszonyok és leánykák omlottak Koós János vagy Korda György (Záray-Vámosiról nem beszélve) lábai elé, a fiatal korosztály nemigen támogatott hazai vagy import metálzene (stb.) taktusaira verette magát gumibottal a koncerteken. A szerencsések még időben kinyírták az agyukat csavarlazítóval, vagy leléptek, minthogy aktívan résztvegyenek abban a szürke, unalmas - egyben azért rendesen elnyomó rendszerben. Baszki, akkor még nem úgy volt, hogy bementél a boltba és vettél HiFi-tornyot, 10 év alatt nem fért bele a valutakeretbe, hogy behozzanak egy vagonyi normális magnót. ZK-140-en, meg MK-27-en hallgattuk a Polimer szalagokat. Ezek (azért valami tehetséggel megáldott) művészek máig is annak a kádári korszaknak az ajándékaként hakniznak a bálnamercivel félóra/300e Ft-ért (saját szememmel láttam Koóst). Az, hogy a köztévé nem tudott kilépni a '70-es évek korszakából, csak a "dobjunk a zombiknak nosztalgiát, addig se tüntetnek, meg összetartja a nyugdíjasokat az urnáknál" elmélet és a pénzhiány szülötte. Azonban a kertv-kben feltűnő múmiák szerepeltetése már a nézőközönség direkte lenézése. Szóval, kedves művészek, érdemeik elismerése mellett vissza lehet húzni a kastélyokba és teret adni a szintén nem kirobbanó tehetségű, de legalább a hetven éven aluliaknak üzenni próbáló, fiatalabb nemzedéknek.

vki 2006.10.30. 18:26:22

a kereskedelmi tv-k (lásd nevük is) a zsére hajtanak, tojnak rá, hogy az shakespeare-ből jön, vagy győziből. nyilvánvaló, hogy ha valaki színházi közvetítést lát, elkapcsol. (és igen, tegye mindenki szívére a kezét, ha választhat, hogy csúcsfejek, vagy III. Richárd, mindenki az előbbit választja). más kérdés, hogy lehetne mást is csinálni (sport, mozi, színház, könyv, beszélgetés, séta, stb.), de annyi részeg fiatalt sem azért látni az utcán, mert nem lehet teát, vagy tejet kapni.a statisztikák szerint is a fiatalok alig olvasnak, a szülők pedig gályáznak, fáradtak, majd pont III. Richárd kell nekik. bekapcsolják a két nagy adót, aztán ami jön.majd ha jobban élünk, lesz igényünk, kedvünk, pénzünk sportra, kultúrára, delfinek megmentésére, mint tőlünk nyugatabbra, akkor itt is lesz változás. addig pedig cini melle, győzi háza,buci farka, stb.

sey 2006.10.30. 18:26:23

Anny jó és hasznos dologról készíthetnének riportot. Miért mindig a kontraszelekció érvényesül?!
Sztár lesz az ember, ha sitre kerül?
Ki a f@azt érdekel Zalatnay cici műanya zacskói??

Dr. Stein (törölt) 2006.10.30. 18:50:13

Még annyit a Nagy nemzedékről: Természetesen egy ország hajthat fejet Zorán, Koncz Zsuzsa vagy Bródy tehetsége előtt. De őket nem is látod mindennap az Activity-ben...

HunVista.hu · http://www.hunvista.hu 2006.10.30. 18:55:52

Gondolom az idősebb generációt érdekli mi történik a művésznővel, de szerintem a legfontosabb tanulság az, hogy mindenkit elér a törvény keze. Az érdekesség benne az, hogy jogászok véleménye szerint is van az a pénz ami megéri a ..., mivel nincs számottevő arányosság az érték és a büntetés között.

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2006.10.30. 18:59:18

Dodo: Nagyon sok részletet én sem ismerek, de jó néhányszor 30 millió sikkadt el ott... És még az is lehet, hogy Cini a börtönnel és a perrel is jobban járt, mintha elsikálja valahogy és itthon marad, mert az eddigi per eredménye az, hogy slusszpassz, csődbe ment egy vállalkozás, leülte érte a magáét (többek helyett is), de visszafizetési kötelezettsége nincs. Aztán most lehet újabb pereket indítani azoknak, akiknek eddig tartozott. Ezzel együtt: börtönben lenni iszonyú lehet. Nemcsak Z. Cininek. Bárkinek.

galileo 2006.10.30. 19:08:35

Szerintem az egesz sztori jellemzi a keres-
kedelmi adok szinvonalat:csak a testnyilas-
ok erdeklik oket.Nem kicsit,nagyon!

one nation under-dog 2006.10.30. 19:19:29

HunVista.hu · www.hunvista.hu 2006.10.30. 18:55:52

"a legfontosabb tanulság az, hogy mindenkit elér a törvény keze."

Hmmm. Mond valamit az a név, hogy Császár Előd?

beeblebrox 2006.10.30. 19:35:35

a tv2 ezzel borzalmas "sztorival" végre rálelt az rtl színvolnalára. lesz még ebből heti cini-"reality"-show, vagy mi a tosz. minden adott, hogy koppintsák a gyaőziké-saóut: kutya, gyerek, kétes figurák fröccsöntve, olcsón, vigyed bazdmag!

cozumel 2006.10.30. 20:00:41

Szerintem a jolet nincs relacioban az igenyesseggel...:-)
Tolunk nagyon nyugatabbra, pl. az USAban, ugyanilyen szemetet lehet eladni, csak nagyobb mennyisegben.

Aki meg tenyleg igenyes, az akkor is a III. Richardot fogja olvasni, ha mar nem telik neki konyvre a mai horror arak mellett. Legfeljebb kikolcsonzi a konyvtarbol...

Műhód 2006.10.30. 20:46:35

Én úgy gondolom, hogy Cinit nem kell tovább szapulni.
Megkapta már a büntetését.
Hagyjuk élni.
Engem is meglepett, hogy egy mellműtéttel nyitott, de valóban gusztustalanok voltak
az eddigiek és ez az esemény alkamas is
a feltünési viszketegség kielégítésére.
Nem hiszem, hogy erre Zalatnainak van szüksége, inkább a stábnak.
Én azt gondolom, hogy ez a nagymamakorú
punci, most jobb ember lett, és ez fontos.
Hagyjuk Őt élni, észhez térni.

hajni1 2006.10.30. 21:52:52

Szánalmas,hogy mindenki úgy fikázza,hogy sem őt,sem az egész történetet nem ismeri.Mindenkinek van sötét folt az életében,sőt mindenkinek van ott téglája ahonnan ő jött haza.
ja és ha nem érdekelne senkit mi van vele,nem is kommentálná senki..........

swen 2006.10.30. 22:08:26

Alien:-) Sokkal tartozik, csak Terry Blacknek 29 millával és vannak még ott többen is.

swen 2006.10.30. 22:20:27

Dr.Stein: a Playboynak az a száma fogyott legjobban, ahol Zalatnay pucérkodott. Van rá magyarázatod? ( amúgy egyetértek a hozzászólásoddal).

Bandi · http://masszafilm.uw.hu 2006.10.30. 22:24:41

vki: Én egy beteg állat vagyok fogyasztási szempontból, a Csúcsfejeket bármilyen körülmények között III. Richárdra cserélném:)) De persze nem sokan járunk ugyanebben a cipőben. Szerintem azonban nem lenne lehetetlen valami olyasmit létrehozni, amely termelhet tisztes bevételt, ugyanakkor nem egy vagon (sííp) lenne. Legalábbis valami hasonlóval próbálkozunk:)

Zippy 2006.10.30. 23:06:22

Playboy-témához:

Hát azért a cinis Playboyból fogyott a legtöbb, amiért sokáig a legnézettebb műsor a Dáridó volt... ;-)

De megmenekültünk, mert nemrég elterjedt a pletyka, hogy Soma lesz a Playboyban. Hála a magasságosnak... kacsa volt.

Történhet bármi ebben az országban: politikai viszály, megszorítás, zavargás, nem érdekel, ez a hazám. De ha Soma lesz a magyar PB-ben, dobbantok. :-D

babsz 2006.10.30. 23:19:44

Basszus ez a nő két év után úgy nézhetne ki, mint Kelemen Anna, ha lenne egy kis esze. Például lehetett volna tornázni a börtönben, meg levágatni a hajat, hogy eltűnjön a szétfestett, gusztustalan seprű. így szegény úgy néz ki, mint egy befáradt mosónő, vegyél példát mary zsuzsiról, kedves cini, nem pörköltöt zabál és szétcigizi magát a börtönben, hanem arckrém, fodrász meg saláta. Ha már benne akarsz lenni a tévében. Kovács Bélát nem érdekli egy olyan nő, aki úgy néz ki, mint a saját anyja, sajna.

Dr. Stein (törölt) 2006.10.31. 05:35:00

swen 2006.10.30. 22:20:27 !
Idézet magamtól: "Szexuálpszichológusi és törvényszéki szakértői körökben nem ismeretlen a gerontophilia fogalma. Ennek jegyében kellően gátlástalan felnőtt magazinokban egykor dögös művésznők, mint Cini, Zoltán Erika fedték fel bájaikat. Medveczky Ilona hatvanon túli megmutatkozása talán már túlzásnak tűnik, hozzá képest Tünde még csirkének számít. Ettől függetlenül némi trend fedezhető fel kedvenc média-celebünk pályafutásában, ahogy egyre kisebb példányszámú újságokban egyre jobban feltárulkozik."

koschwarz 2006.10.31. 08:21:59

hajni1: nekem speciel nincs sötét folt az életemben, sikerült 32 évet leélnem úgy, hogy ne legyen.

cini EGÉSZ történetét ki nem szarja le? bűncselekményt követett el, amiért megkapta a büntetését, neki nem volt annyi pénze, hogy olyan ügyvédeket fogadjon, mint speciel a császár előd. nem érdekes mi volt cini teljes története. az a hányás, ahogy ebből az egészből több hétig tartó bulvártéma kerekedik, amin a népesség túlnyomó százalékát kitevő primitívek a blikkben meg a tv2-őn csámcsoghatnak.

igaz, miért érdekeljen ez minket? mert szeretjük elmondani a véleményünket, mert nem élünk egy burokban, akár akarjuk, akár nem, itt élünk, és az ilyen sztorikról tudomást szerzünk.

lehet hogy el kellene költöznöm a kékestetőre egy erdei házikóba, no tv, no internet, no újság?

capture 2006.10.31. 09:02:06

Az van, hogy Stein má megint megírta mi vagyon. És ja. Ez van.
A tököm van tele a táncdalgenerációval.

maybach 2006.10.31. 09:26:36

Szerintem meg Cini tök jó. Meg az is, hogy sok embert átba. És Koos művészúr is mindig megröhögtet. És III. Ricsi se kell.
És " Egyél tehénszart 10 milliárd légy nem tévedhet"

Legszélső 2006.10.31. 10:42:39

Lehet, hogy pár hónap, és tényleg a kutyát se izgat (ahogy ő hívja, "böri", és már ezért is kaphatna legalább valami kis felfüggesztettet az ízlésrendőrségtől), elmentem a gyerekekkel az érdi utcabálba, bocsássa meg nekem a magasságos. Ott ugrált az egyik színpadon bőrgatyóban és öt számmal kisebb pólóban, lucskosra volt izzadva, úgy énekelt. Esküszöm, akkora tömeg volt az ő színpada előtt, mint sehol. Nézték, hallgatták, nem mozdultak, és ez egy utcabál volt, nem homeless-rendezvény.

Palee 2006.10.31. 12:01:51

Off: Érdekes, de ha nem politikáról van szó, szinte mindenben szó szerint egyetértek "Me, Myself and I"-al. Lehet a politika mesterségesen gerjesztett feszültségforrás, hogy megosszon minket? (Költői kérdés.) Egyébként én nem néztem Csernust, a könyvét olvastam, nekem tetszett.

Lou 2006.10.31. 13:03:59

Nekem ez a pénteki műsor egy előrehozott Halloween party volt: csak úgy gyűltek a szörnyek, Som Lajos (arabnak öltözve), Delhusa, Zámbó Árpy, Karda B52, Nyertes Zsuzsa... Ki tudja még kik?
Aztán másnap reggelre jelentkezett, aki hiányzott: Rácz Károly Mihály alias Terry Black. ÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚ!

Zippy 2006.10.31. 14:56:23

Igen, erre mondják angoul, hogy freak show... :-D

Beppo 2006.10.31. 15:12:19

Ki kiváncsi erre ?

jajnekemnak 2006.10.31. 18:13:52

Nah a passziv is lehuzott egy bort cinirol (kicsit retro naplo volt) es lesz penteki excluziv is am :)

Alf (törölt) 2006.10.31. 19:20:37

"a legfontosabb tanulság az, hogy mindenkit elér a törvény keze."


HEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHE

-szori-

hajni1 2006.11.02. 12:07:10

koschwarz
Gratulálok,hogy fedetlen múltad van!Bár én elég szkeptikus vagyok ezen a téren,és ha nem baj,ezt nem hiszem el.
Amugy azt csinálsz,gondolsz amit akarsz,engem nem érdekel,már nem bosszantom magam.Én ismerem őt,tudok mindent róla,én nem itélkezem felette

2006.11.02. 23:20:07

"Dr. Stein grows funny creatures
Let's them run into the night"

Bocs, de nem hagyhattam ki! :-)))Amúgy tökéletesen egyetértek Veled! Koós iszonyat. Ki ad még mindig teret (PÉZZT!) neki? Gyerekek, ez itt a magyar(?) popzenei élet gerontokráciája (mint Kádárék a politikában - broáf) Cini kivétel. Én speciel kedvelem Őt. Sajnálom nagyon Niki lányát, neki sem hiányzott ez a felhajtás és még finom voltam. 90%-ban a tv2őt nézem, tetszenek a műsoraik (kiv. bándy kaka budapesten - miért pont ebben a szemétvárosban, mindegy), de ez a Napló szar volt. Gondolom itt is a lé volt a tét. Kicsit tendálnak az ertéellmocsok felé, kár lenne a tv2-ért. Az, hogy kizárólag mellettük vagyok, az a Megasztár. (a -tánc fos). Megmutatta, hogy nem csak koósok, komárok, konczsuzsák (igen, konc!), kordáknak van lét(jogosultságuk) a magyar könnyűzenében. Zoránt nem említem, mert ő tényleg zseni és leszarja a médiát.
Apropó: császár elődikét nem akarja vki végre már agyonlőni/verni/megfolytani/vonat elé dobni (megf. aláhúzandó)???

2006.11.02. 23:24:58

FOJTANI!! bocsika. Ittam picit. szorri

mcsaba701 2010.02.12. 22:00:34

Kit érdekelnek Zalatnay mellei?pu mindenkit,mert azert mindenki meg nezte,es volt mit,gyonjoru mint CINI
süti beállítások módosítása