Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Somátlanság és Bakácstalanság

Utánlövés: Megatánc

2006. október 24. 12:03 kiricsizoltan 56 komment

Vettem egy imaszőnyeget, és mostantól kezdve minden reggel hálát fogok adni az Istennek, hogy megszabadított minket Somától, meg Bakácstól. Illetve a somaságtól, meg a bakácsságtól, így főnevesítettem a két főbűnt, szóval butaságtól, meg a semmitmondó baromarcúságtól.

Az előző Megatáncokból már lehetett valamit sejteni a zsűritagok jófejségéről, de az ember soha nem lehet biztos abban, hogy kiben ébred fel egy szunnyadó, lehányt zakójú Bakács, vagy kiben szabadul el egy megvadult száztonnás Mamagésa. De a Megatánc zsűrije jó, nincsenek kamu arcok, értenek is az egészhez, és nem annyi a mondanivalójuk, hogy valamitől benedvesedett a bugyijuk. Sőt, az elején azt hittem, hogy Kishonti Ildikóra lesz majd osztva a genyó-szerep, és ezért húzták a fejére jó előre azt debil szemüveget, amiben úgy nézett ki, mint egy gimnáziumi ofő 75-ből. De nem, ő is jó fej. Viszont Hernandez kisasszonyhoz kellene néha egy szinkrontolmács, mert a szavak felét ejti csak ki, viszont azt nagyjából egybefüggően. Végül is spanyolul beszél, csak magyar szavakkal, ami nagyon erotikus, csak éppen izé.

Ami viszont durva, az a Patrícia. Egyelőre a csajszi kevesebbet produkált, mint egy átlag betelefonálós rejtvényhülyeség dumagépei, az improvizáció nem megy neki, és általában gőze sincs, hogy mi lesz a mondat vége, úgyhogy az egyik nagy rizsázás közepén tanácstalanul el is akadt, még szerencse, hogy kéznél volt Tilla, különben ott állt volna műsor végéig lefagyva, amíg újra nem indítja a rendszergazda.

Eredetileg nem is akartam írni a táncosokról, mert ez nem tánc-blog, meg műelemző blog, szóval ehhez a részéhez semmi közöm, de azért mégis határsértek, mert annyira fölcseszte az agyam, hogy Karsai Zita bent maradt. Karsai Zita jó nő, meg rögtön az elején fölhívta magára a figyelmet azzal, hogy mindig volt valami mentsége arra, hogy miért olyan béna, de most tök egyértelműen kiderült, hogy iszonyat lassú a csaj, biztos azt hitte, hogy ez még a bemelegítés, biztos csodálkozott is, hogy mennyi kamera, meg hogy a zsűri. Tornaórán a dagadt Piliskó, aki mackónadrágban járt iskolába, na az nem gimnasztikázott ilyen tohonyán. Arról nem is beszélve, hogy Celia Cruz a maga 80 kilójával huszonötször frissebben táncolt, amikor még élt, pedig nem is táncos volt, hanem énekes. De hagyjuk az idétlen hasonlítgatást, Zitának a kortárstáncban a helye, ott minden kamu, meg blöff elmegy. Na, ennyit erről, de csak azért, mert ezen kiakadtam.

Címkék: tv2

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

swen 2006.10.24. 14:35:56

Rossz napod van, Kiricsi, nem csodálom. Szörnyű volt a tegnap. Az éjszaka is. Mamagésa tök jó fej volt, kellett néminemű érzelmet belevinni az ítélkezésbe a sok pasi között. Ezt tette Settenkedő is, semmi bajom nem volt vele, színesebbé tették a zsűrizést, ennyi. Nem kell mindenkinek szakmai blablába bonyolódni.

A tánczsűri is jó, jobban értenek a dologhoz, mint én, elfogadom a véleményüket, persze ez így hülyeség, nem is érdekel a véleményük, nézem a táncot oszt jóvan.

Az a Patrícia lány télleg gáz volt, de rutintalan szegényke ( gondolom) a tévés élő adásban ennyi ember előtt, van min javítania, nem fogják lecserélni,jobb, ha megszokjuk. Szegény Tilla, látszott rajta, hogy rosszul tűri Patríciát. Szóval Kiricsi, légy türelmes, majd kialakul ez is, a múltat meg ne bolygassuk. Én szerettem az énekeseket is, szeretem a táncot is. Nézem. Ennyi éppen elég.

swen 2006.10.24. 14:36:58

Ja. Zita jól táncolt szerintem. Nagy a pofája, de tud a csaj.

morrisal 2006.10.24. 14:38:10

Melyik volt a Karsai Zita?
Egyébként a zsűriben végre tényleg többnyire kompetens arcok ülnek, bár a Hernandezt a Soma nyomta be ide,egyáltalán nem egy nagy szaktekintély, csak a Soma legjobb barátnője,szóval,madarat a tolla, embert a stb.
Láttam már táncolni, semmi különös(sőt...),bármelyik versenytáncos beülhetne a helyére.
Csak azok nem a Soma barátnői.

ooo 2006.10.24. 14:50:53

sztem is teljesen jó lett a zsűri. mostmár novák is jobban figyel miket mond, a mexikói hölgy mikor fog táncolni? viva patrícia pedig fény görög zita után.

swen 2006.10.24. 14:52:55

A táncot kell nézni, nem a zsűrit. Zita mindig bugyiban táncol, félhosszú, egészen göndör sötétbarna haja van, és az elődöntők valamelyikén ő szólt vissza Kishontinak, mindenféle kifogást keresve, miért is nem ment túl jól a tánc aznap ( sérülések). Talán így ráismersz.

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2006.10.24. 14:54:40

morrisal: A flashdance-es csajszi. És szerintem is jó volt, pedig nem lehetett egyszerű nekik párost alkotni: a mezőny legfiatalabbja került össze a legidősebbel. Egy kissráccal táncoltak hip hopra, sztem kifejezetten jól.
kicsi ricsi: A Megasztárt és a Megatáncot nem szakértők nézik. Igenis kellenek olyan arcok minden zsűribe, akik az átlagnéző számára is érthető módon nyilvánítanak véleményt, és nemcsak a dal jól felépített ívéről, az intonációról, avagy a padödőkről és a zsötékről beszélnek. Persze, az is fontos, de sokszor közérthetőbb, hatásosabb egy-egy bakátsos vagy somás megnyilvánulás, mint a vérprofik szakmai elemzése.

swen 2006.10.24. 14:57:37

Igaz, Nadine:-) Én is ezt mondtam, csak nem ilyen jól:-)

ooo 2006.10.24. 15:03:38

a zsűri most épp ezért profibb sztem mert a szakmai részeket is érthetően magyarázza. amugy a 3 óra nem sok egy kicsit?

Lou 2006.10.24. 15:10:59

Furcsa, hogy sokaknak még mindig nem esett le, hogy ez nem a Megasztár. Nekem több ismerősöm is mondta, hogy arra várt, mikor kezdenek énekelni. Ebbe bukhat bele ez a műsor. Sajnos a táncot még mindig alárendelt művészetnek, a zene kísérőjének tartják.
Érdekes, hogy bár nem sokat konyítok szakmailag a tánchoz, mégis látszott a különbség egyik-másik táncos között.
A zsűrit én is bírom. Csak amiatt csondálkoztam magamon, hogy míg a Megasztárban Novákot kedveltem igazán, addig a Megatáncban ő idegesít a leginkább.
Zita messze nem a legrosszabb, én nem bántam, hogy a Pókasszonyt küldték haza. A diszkós önjelölt Broadway-sztárról nem is beszélve.

pöcörge 2006.10.24. 15:11:17

egyáltalán nem baj, hogy ezt a soma nevű ribit meg azt a f@szkalap, nagyképű, "nemérteksemmihezdeazértugatokróla" bakácsot kirakták. a kutya nem kiváncsi rájuk....

vicc 2006.10.24. 15:27:52

A nézettség alapján ezekre a nímandokra nem kíváncsi senki. Rájuk még kíváncsiak voltak.

rezsőke 2006.10.24. 15:49:08

az a Zita nevű télleg jó kis nő, bár hasra meg combra kéne kicsit dolgzia... :)

capture 2006.10.24. 16:41:07

Lehet, hogy nektek nem mutatott magából semmit Bakács, de azt azért távolról sem lehet elmondani róla, hogy "nemérteksemmihezdeazértugatokróla".
Én bírom, és sokra tartom.
Lehet, hogy azért mert nem csak a Megasztárból ismerem?!
Buta meg baromarcú? Hmm..
Azért nem hiszem, hogy ilyen erős szavakat lehet Bakáccsal kapcsolatban használni, mert akkor mi marad azoknak akik TÉNYLEG azok?

pöcörge 2006.10.24. 16:58:36

capture!

mert? mi is a foglalkozása? kritikus! azaz? semmihez nem ért, kritizálni meg lehúzni viszont nagyon tudja a más teljesítményét.... Réz András is megmondta: az megy kritikusnak, aki semmihez sem ért.... ez ám az önkritika! ilyet kellene gyakorolni a politikai elitnek is!

pöcörge 2006.10.24. 17:00:48

megjegyzem bakács egy igazi fanyalgó köcsög, aki ráadásul iskolába sem járt túl sokáig... hogy mit keres ott, azt nem tudom, de hát állítólag ma magyarországon "erre van igény".... meg arra is, hogy frenki meg oki élő adásban szarjon.... gratulálok!

bakfitty · http://ismerosvalahonnan.blog.hu 2006.10.24. 17:00:51

Settenkedő arra volt jó, hogy a vidékiek összekacagjanak, hogy milyen murisak a pesti értelmiségiek, "nézd már megint hogy tekeri a mondatot!" meg "anyus, te értetted mit mondott?" rossz volt hallgatni a hipszter anekdotáit meg szimbólumrendszereit.

capture 2006.10.24. 17:02:47

Született: 1959.

Tanulmányok:
1974-1978 : Veszprém, Lovassy László Gimn.
1979–1981 : Pécs, Jogtudományi Egyetem.
1981-1986 : Budapest, ELTE - BTK, magyar-történelem-esztétika szak
1986-1989: Pázmány Péter Hittudományi Akadémia
1986-1989: MTA, aspirantúra.

Igazad van, kritikus.

"Réz András is megmondta: az megy kritikusnak, aki semmihez sem ért"
Igazad van, ez is kritikus.

capture 2006.10.24. 17:07:28

Lehet, hogy szar volt a Megasztárban, nem tudom, de télleg ilyen a pasi. Kicsit bolond, és sokminden forog egyszerre a fejében. De rendkívül művelt, éleslátó és kritikus:)
Én leginkább filmekkel kapcsolatban ismerem. Abban lenyűgöző.
Ja, miért baj, hogy valaki nem a megszokott 1000 szavas szókészlettel beszél? Jaj, mert elszoktunk tőle a TV2-t nézve?!

morrisal 2006.10.24. 17:13:46

Nadine, igen a múltkor összevissza szidtam azt a csajt, de most megnéztem, hát állati jól táncol,szerintem a legerősebb a mezőnyben, pedig nem bírom még most se, de igazi táncos. Nem értem, Kiricsi szerint miért lassú, szerintem inkább pontos, mint az óramű.

bakfitty · http://ismerosvalahonnan.blog.hu 2006.10.24. 17:19:41

capture, én is olvastam cikkeit, de a Megasztárban, főleg a harmadik sorozatban teljesen használhatatlan volt. a zsűrivel egyetemben, teszem hozzá.

capture 2006.10.24. 17:19:57

Lehet, hogy kiricsi a kismutatóra gondolt.

invisibledeath 2006.10.24. 17:24:29

Nem néztem a sztárt, se és most a téncot se... Gagyi az egész müsor. Pár részt még a megasztárbol ugyahogy láttam, és hát amilyen "öltözékeket" ráerőltettek a résztvevőkre... siralmas. A megatáncot még egyáltalán nem láttam, és nem is fogom... táncolni meg egyáltalán nem szeretek. xDD

swen 2006.10.24. 17:33:10

invisible, ha nem nézted, ne bíráld. Ha nem derült volna ki a hozzászólásomból, én bírom Settenkedőt. Nagyon.

kitsilatzi · http://leggitar.blog.hu/ 2006.10.24. 17:36:42

Egyetértek előttem szólóval a gigasztar egy gagyi fos volt ami max a 12éves smsküldő kiscsajoknak jöhetett be

Fekete Pákó 2006.10.24. 17:43:00

A zsűri jó, a műsor fényképezése kritikán aluli. Nem is értem, hogy ezt miért nincs megemlítve. Nyilvánv a már jól felépített helyszínt használják, nem akartak plusz pénzt feccölni a kamerák átállításába stb., viszont ami működött a Megasztárnál, az nem feltélenül működik most is, itt ugyanis végig közerlről látni kellene a produkciókat! Az éneklésnél nem gáz, ha a kamera az idő 40%-ában a nézőket/zsűrit pásztázza vagy éppen lehetetlen szögből és távolságról mutatja a színpadot, mert közben azért halljuk a produkciót, itt viszont rengeteg részletről maradtunk le.

invisibledeath 2006.10.24. 17:57:23

Irtam hogy 1-2 részt láttam belőle és az alapján irtam amit irtam. És azok alapján is igy gondolom amiket hallotam rolla. Bakács urat egyébként én birom. :)

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2006.10.24. 20:01:19

Tényleg, ezt el is felejtettem! Hihetetlenül idegesítő volt a képi megjelenítés!!! A rendező kifejezetten arra utazott, hogy a harmadik karzaton álló nézők hónaljszőrén keresztül mutassa, háromemeletnyi távolságból, oldalról az éppen versenyzőket. A cirka másfél-két perces produkciók alatt mindig a legfontosabb résznél - a zenei refrénnél - dobta be a kamerahimbálós trükköt, vagy a zsűrit mutatta, vagy egy nézőt hátulról - majd megőrültem! Úgyhogy nemcsak a nézők egy része hitte azt, hogy ez a Megasztár, a rendezőnek sem tűnt fel, hogy a táncosok - bizony, mozognak, méghozzá ide-oda! Nem hiányzik kliptechnika, a vakuhoz hasonlóan villogó háttérvilágítás, vagy a lábukkal doboló zsűritagok látványa, hiszen itt a látványt kellene élvezni és értékelni...
capture: Bakátsról csak annyit, hogy sokszor egyetlen szóval, jelzővel jobban jellemezte-értékelte az énekeseket a Megasztárban, mintha félórás kiselőadást tartott volna de kétségtelen, hogy ezt nem lehet megérteni 45-ös IQ-val...
Aki őt butának és műveletlennek tartja, annak minap olvastam a bejegyzéseit a Gibson-üggyel kapcsolatban, sztem észre sem kell venni, hogy él...

pöcörge 2006.10.24. 23:32:01

capture!

1. az iskola nem minden, azért, mert valaki elvégzett néhány egyetemet, az még nem jelenti azt, hogy ért is ahhoz, amit épp csinál (lásd Kóka János, aki ma épp az év mondatát mondta ki: "...betont építünk!", ajaj, szép remények...és ez a "szakember" a gazdasági miniszterünk...)

2. ha valaki elvégez egy iskolát, az nem jelenti azt, hogy értékeli, és használja is azt a tudást, amit kapott (mondd meg nekem, hogy a Pázmány Péter Hittudományi Akadémia növendékeként eltöltött évek után miért támogatta a Tilos rádiót teljes mellszélességgel az emlékezetes mondatok elhangzása után?)
3. az idézet nem tőlem, hanem Réz Andrástól származik, aki valószínűleg arra próbált finoman utalni, hogy akinek büdös a munka, az majd inkább megmondja, hogy a többieknek hogyan kellene csinálni... ("fogjuk meg, aztán vigyétek!" )

sajnos azt kell mondjam, hogy a bemásolt "dicsőségtáblájával" nem győztél meg arról, hogy olyan penge lenne ez az ember... és a megasztárban mutatott produkciójával neki sem sikerült ezt bebizonyítania....

Tesztelo.hu · http://www.tesztelo.hu 2006.10.24. 23:50:26

"betont építünk"

Nem szorul Kóka úr a védelmemre, de neked még soha nem botlott meg a nyelved?

g54 2006.10.25. 00:19:44

A képi világgal kapcsolatos kritikákkal teljesen egyetértek, viszont a zsűrivel vannak gondjaim. Igaz, a most szombati volt az első adás, amit láttam, de ezek mit néznek? Öt zsűritagból csak Kishonti szúrja ki, hogy a salsat táncoló lány (bocs, neveket nem tudok) teste tök merev? Csak Novák meri kimondani, hogy a párból a fiú letáncolta a színpadról a meglehetősen suta csajt? Vicc, 4-en simogatják a buksiját mindegyiknek, rotációs rendszerben kiosztják épp melyik zsűritag mondja ki a frankót.
Visszatérve a Megasztárra, egy-egy sorozat között legalább 2-3 év szünetet kellett volna tartani, totál érdektelenné vált az egész.

Bratyi 2006.10.25. 04:35:15

Általában tetszik Kiricsi stílusa, de ez a mostani kissé erőltetetten vagánynak látszani akaró, olyan tinédzseres.
Ennyit a formáról.
A tartalomhoz pedig csak annyit fűznék hozzá, hogy a zsűritagok megítélése egyéni szimpátia kérdése. (Kinek a pap, kinek a papné.) Elfogadom, hogy Bakács nem szimpatikus Kiricsinek, de ez még nem indokolja a lekicsinylő, alpári jelzőket. Nekem speciel Bakács a Megasztárban tetszett, korrekten és szakmai hozzáértéssel bírált.
Ennyi.

pöcörge 2006.10.25. 08:05:28

Tesztelo.hu 2006.10.24. 23:50:26

"betont építünk"

"Nem szorul Kóka úr a védelmemre, de neked még soha nem botlott meg a nyelved? "


de, megbotlott. olyankor, amikor olyasmiről beszélek, amihez nem értek. vagy akkor, amikor ideges vagyok, mert épp hazudok... és ez nem nyelvbotlás, hanem szakmai dilettantizmus. pont olyan, mint amivel a regnálása során már jónéhányszor találkoztunk....

koschwarz 2006.10.25. 08:11:12

én asszem inkább csak annak örülök hogy nem nézek tv-t, tök felesleges. ennek a megatáncnak a legutóbbi adásából láttam a végét, amikor michale jackson valamelyik koreográfiáját adták elő...hát szerintem nagyon xar volt, nem is a tánc miatt, hanem amiatt, hogy "nem jött át" :) a dolog, valahogy rosszul volt fényképezve, vagy mi.


de ha már itt tartunk: valaki írhatna kritikát a rémrendes budapesten-ről. csak előzetest láttam, de az alapján is förtelmesnek tűnt.

marisell · http://kifozde.blog.hu 2006.10.25. 09:10:15

A zsűri fontos dolog, de mint azt többen említették az operatőri munka kritikán aluli volt.Erről is szót kellett volna ejtenie kiricszoltánnak.de ha csak azt akarta leírni, hogy ki buta, és ki barom, akkor nagyon jó írás volt.

koschwarz 2006.10.25. 09:12:31

floyd: egy láma vagyok, nincs mentségem :))))

capture 2006.10.25. 10:44:56

Nadine! Ja, én is így gondolom.

Lou 2006.10.25. 11:12:37

Bakáts szerintem is nagyon művelt, csakhát a Megasztárban egy idő után felszínessé vált. Engem nagyon zavart amikor ő, a 40-es zsűritag, kifejtette miket tudna csinálni a sokszor 20 alatti lánykákkal. Azt, hogy "Nagyon jó bőr vagy!" valószínűleg kevesebb iskolát végzett fiúk/férfiak is képesek lettek volna megállapítani.

A kép tényleg kritikán aluli volt. Kíváncsi vagyok változtatnak-e rajta a jövőben.

Erázs 2006.10.25. 11:38:25

Szerintem Hernandez kisasszony nagyon hibátlanul és választékosan beszél magyarul, igaz akcentussal, de érthetően. Szerintem nem kell hozzá szinkrontolmács. A többiek is nagyon szimpatikusak.

Futó Lada 2006.10.25. 14:55:57

..remek a musor,nekem kulonosen a stylist teccik..valami Steve Wonder nevu fazon lehet...szerencsetlen kehes gyerekre rahuztak a fekete atletatrikot,amitol ugy nezett ki mint egy gyengen fejlett vizisiklo. Az ir tancos - hat nem Michael Flatley -nek lett maszkirozva..az a piros sapka kulon meger egy miset. A discot tancolo csoka meg mindig belegabalyodott az alufolia-dzsekibe...remek volt na...ehhez kepes a zsuri egy feludules volt.. :)

énésén 2006.10.25. 17:52:35

Kissé izzadságszagú lett ez az írás, nem?

Neoprimitív 2006.10.25. 18:07:45

Én a kamera miatt kapcsoltam el kb. a felénél, remélem valaki tényleg elmagyarázza majd a rendezőnek, hogy ez más műfaj. A háttér is lehetne kevésbé harsány, némelyik effektnél kezdtem epilepszia közeli állapotba kerülni.

Bakáts v. nem Bakáts: én kedveltem, de ez magánügy. Ez a kritikus aforizma ősöreg, de érdekes módon csak olyanok merik emlegetni, akik azért már bizonyították, hogy nem igaz: a jó kritikus igenis ért ahhoz, amit kritizál. Nem biztos, hogy meg is tudja csinálni, de ahogy anno Hofi mondta: nem kell ahhoz tojást tojni, hogy az ember kritizálja a rántottát.

dos_boot 2006.10.25. 20:29:03

Nem akarok gonoszkodni, de ha már a kritikusok kritizálása a téma, azért a fenti "határsértés" pár félmondatán fennakadtam olvasás közben. Ilyeneken, mint:

"De hagyjuk az idétlen hasonlítgatást, Zitának a kortárstáncban a helye, ott minden kamu, meg blöff elmegy."

Na de drága szobakritikusom, amikor nem a Misi Mókus kalandjait, az Angyalbőrbent vagy egyéb tesco gazdaságos dvd-t nézegetsz otthon, akkor ugye kortárs tánc előadásokat látogatsz? Megkockáztatom hogy nem, mert akkor nem írnál le ilyen általánosító csacskaságot, mert ezzel a te írásodból lesz jólhangzó kamu meg blöff.

mtm 2006.10.25. 21:24:58

Nem hiszem, hogy Somáról a butaság, Bakácsról pedig a baromarcúság jutna először az eszembe. Éppenséggel mindkettejüket gondolkodó lénynek és egyéniségnek tartom, akik megasztáros munkásságuk előtt már letettek valamit az asztalra a saját szakmájukban. A stílusukról persze megoszlanak a vélemények. Sománál két megasztár-sorozatba telt, mire tudtam figyelni a kissé idegesítő módon formált szavai mögött megbúvó, amúgy értelmes mondanivalóra. Bakácsnál fordítva volt: eleinte tetszett, később lapossá és kiégetté vált, de semmi esetre sem baromarcúvá. Egyébként is, kritikusok között nincs semmilyen szakmai összetartás? Mennnyire etikus egy pályatárs munkáját ennyire tapló módon alázni? Kiricsi úr, te sem mondtál semmit ezzel a cikkel. Sok mindent állítottál, semmit nem indokoltál, mindezt egy alsós gimnazista stílusában - gáz az egész. Egy kis önkritika nem ártana néha...

ribizlitorta 2006.10.25. 23:04:54

hurrá dos-boot!!


pöcörge! Szerintem is húzós volt a Tilos-os póló, de azért Bakács alapvetően egy gondolkodó és művelt ember aki nem dönt mindig helyesen. A 3. szériát már nem nagyon néztem, de ameddig láttam soha nem éreztem azt, h Bakács nem értene semmihez.

Soma, aki a liberális és felvilágosult nagyasszony szerepében akart tetszelegni, olyan mérhetetlenül lekezelően beszélt a romákkal és az "alul-iskolázottakkal", hogy Amerikában nyílt karokkal várná a republikánus párt! Minden tehetséges romában valami vad elementáris erőt érzett bizseregni és minden proli csiszolatlan maci volt számára. A szavai és hangneme tele volt elfolytott előítélettel és teljesen sztereotíp gondolkodásról tettek tanubizonyságot!

ribizlitorta 2006.10.25. 23:06:11

hurrá dos-boot!!


pöcörge! Szerintem is húzós volt a Tilos-os póló, de azért Bakács alapvetően egy gondolkodó és művelt ember aki nem dönt mindig helyesen. A 3. szériát már nem nagyon néztem, de ameddig láttam soha nem éreztem azt, h Bakács nem értene semmihez.

Soma, aki a liberális és felvilágosult nagyasszony szerepében akart tetszelegni, olyan mérhetetlenül lekezelően beszélt a romákkal és az "alul-iskolázottakkal", hogy Amerikában nyílt karokkal várná a republikánus párt! Minden tehetséges romában valami vad elementáris erőt érzett bizseregni és minden proli csiszolatlan maci volt számára. A szavai és hangneme tele volt elfolytott előítélettel és teljesen sztereotíp gondolkodásról tettek tanubizonyságot!

Bazi-Nagy Péter · http://bazinagy.freeblog.hu 2006.10.26. 00:56:52

Kiricsi egy kókadt hurka. Somát simán meghúznám egyszer. csak bele ne fúljak :D

one nation under-dog 2006.10.26. 09:02:31

Futó Lada 2006.10.25. 14:55:57

"szerencsetlen kehes gyerekre rahuztak a fekete atletatrikot,amitol ugy nezett ki mint egy gyengen fejlett vizisiklo."

LOL. Ez a thread nyerő mondata.

yara 2006.10.26. 10:04:33

Lehet h kompetensek, de totál semmitmondóak, teljesen alkalmatlanok szórakoztatásra. Sztem nem oylan ciki, ha vki meggyőződéssel mondja a véleményét, legalább nevetni lehet rajta, mégha lila hülyeség is. A megatánc azonban iszonyú unalmas!

Lesbőltámadószárítókötél 2006.10.26. 11:12:08

Jó lenne, ha nem lennének benne reklámok...kurv@hosszú, ugyanúgy elhúzzák, mint a Megasztárt..
És mint már említettétek, mindent lehetett látni, csak a lényeget nem..
Tök idegesítő, mikor épp táncolnak, és a zsűrit látod, mag a közönséget..
Viccesen szar.

Boush 2006.10.26. 12:59:36

pöcörge Te mikor dugtál utoljára? szánalmas az örökös okoskodásod és mindenki-fikázásod.

de a véleményedet köszönjük

Dr. Stein (törölt) 2006.10.26. 21:23:06

Fejlődik ez a kiricsizoltan határozottan. Javaslom kidolgozni az általános blogszerkesztői prémiumegyenletet.
Tehát: ((Hozzászólások száma-OFF kommentek)/50)*(hozzászólások átlagos karakterszáma/1000)*(ellenségkép index (1))*5000Ft

(1) vicces video (5%), politika 50%, kertv 90%, könyv, rendezvény 100%

pöcörge 2006.10.27. 10:06:12

Boush 2006.10.26. 12:59:36


a napokban voltam utoljára anyádnál....

OC 2006.10.28. 15:07:07

A megatánc szar, és unalmas.

Pöcörge te meg a hőbörgésen kívül tudsz valami érdekeset is produkálni? Robot vagy?

ooo 2006.10.28. 16:09:06

hurráá ma este megatánc! haha

judithka 2006.10.29. 18:06:42

szerintem is nagy kalap shit az operatőri munka!súrolja az élvezhetetlen kategóriát.a műsor is elég langyos,bár nézhető,de szerintem negyed akkora őrület nem kiséri majd,mint a dalolós változatát.itt elsikkadnak a jellemek,mindenki hasonszőrűen képzett,és a laikus néző tutira nem tud különbséget tenni a spiccek milyensége között.nem is nagyon jellemző a "megaláz"kishazánkra.én pl.csak egy nevet jegyeztem meg...de azt is csak azért,mert olyan szinten irritál az a nő...a göndör piccs.szerintem is le van lassulva,attól az 5-6 kiló feleslegtől,ami rajta van.jól mozog,de"átjön" az a mérhetetlen unszimpi "ki ha én nem" jelleme.és a beszédhangja,mint egy hollóé!kivele!essen ki könyörgöm!mit akar már lassan 30 évesen amerkai kurzust? ott egy csomó csóró tizenéves kiskölök,hagy menjenek ők tanulni.zituka meg rázza továbbra is az éjszakába,odavaló...onnan is jött.
puszika mindenkinek! és ne végezzetek ki nagyon a kritikámért!
thx ;)

Jack Bauer 2006.10.30. 00:41:31

Bakáts cool arc, Zitának, annak a göndör kis puncinak tényleg kurva idegesítő arcéle van. Rohadt szánalmas volt, amikor visszapofázott a zsüriből az idősebb hölgynek, utána meg amikor megtudta, hogy bejutott, próbált szabadkozni. (Tudva, hogy még gondja lehet majd ebből a nagypofájúságból.)

A spanyol nőnek meg lehet érteni a kiejtését, kár, hogy némileg érthetetlenül beszél. Szerintem is inkább beszéljen spanyolul, és tolmács fordítsa le amit mond.

Nekem ez sokkal jobban tetszik, mint a Megasztár, egyszerűen érdekesebb. Rohadt jó, hogy sorsolják ki kivel legyen párban, és érdekes nézni, hogyan képesek elsajátítani egy teljesen idegen tánc elemeit 1 hét alatt.

Görög Zitánál csak jobb jöhetett, Trilla Tilla előtt viszont le a kalappal, minden helyzetben feltalálja magát, spontán vicces, képernyőre termett az a csávó nagyon.
süti beállítások módosítása