Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

A Tv2 nem halogatta tovább a Világszámot

Október 23.

2006. október 24. 01:33 kiricsizoltan 37 komment

Most nem tudom eldönteni, hogy a Tv2-ben tényleg azt hiszik, hogy a nézők azért maradtak ébren, mert várják a Világszámot? Hogy be lett ígérve, és addig nem kapcsolunk el, amíg le nem adják? Lehet, hogy a Tv2 nem akar packázni a néppel egy ilyen feszült helyzetben? Ki tudja hogyan reagálnánk, ha még azt rohadt kis Világszámunkat se kapnánk meg. Ez zseniális! Elkezdik egy órakor a filmet, ami nem tudom, mikor fog véget érni, mert nincs kedvem kiszámolni, de holnap munkanap, és nem hinném, hogy Magyarországon van ember, aki hajnalig fennmarad csak a Világszám kedvéért.

A hídi csatáért, azért igen! Egyébként be lett ígérve, hogy ha megindulnak a rendőrök, akkor megszakítják a Koltai-filmet, és meg is szakították. Mekkora kicseszés ez már a Világszám masszív és bevadult rajongótáborával, amely éjjel egyig várt a filmre. Na jó, csak viccelek.

Címkék: tv tv2 zavargás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

HunVista.hu · http://www.hunvista.hu 2006.10.24. 02:03:50

Csesztek ezek valamit is megszakítani.

Levente41 2006.10.24. 03:01:19

Onnantól válik teljesen érdektelenné a történetetek, hogy kapitálisan ordenáré helyesírási hibával fogalmazzátok meg. Pedig az első két sor még olyan blikkesen izgalmasnak ígérkezett, valóban. Igaz, az ember nem ezért olvas Indexet... Bűn lenne velünk szemben, ha a mocskos elsilányosodást választanátok. Vagy kiderült, hogy ez jobban fizet? Baromság: eddig is jobban fizetett!

qwerty 2006.10.24. 08:14:52

A Világszám bűn rossz film, és gyanítom, hogy akkor sem érdekelte volna a kutyát sem, ha főműsoridőben adják, ellenben a Médiatörvény előírja, hogy a teljes műsoridő egy részében magyar, de nem saját gyártású műsorokat kell sugározni. Hát ezért sugároznak a kereskedelmi televíziók hajnalban magyar filmeket...

riotter 2006.10.24. 09:06:30

A világszám a film előtt volt!

Zippy 2006.10.24. 09:28:01

Hát ja... ráadásul pont akkor kezdték adni a Világszámot, mikor látni lehetett, hogy valami nagyon készül.

Lou 2006.10.24. 10:02:03

Képzeljétek akkor mi lett volna, ha leadják időben ezt az iszonyatos filmet?

emdé_old · http://emtv.blog.hu 2006.10.24. 12:26:55

Szerintem direkt nek akarták főműsoridőben adni. A zavargás még is csak több nézőt vonz a képernyők elé. Lehet, hogy az egész vandalizmus mögött Máté Krisztína és Bárdos András van. Ők is ilyen nagy páros, mint Boni és Klájd vagy inkább, mint Louis és Clark! :-D

Walmer 2006.10.24. 12:29:25

Jajj, Kiricsi! Ez gyenge volt, mint a borecet. Bár nem láttam a Világszámot, de biztos érdekesebb lett volna, mint az, hogy rendőrök néznek farkasszemet egy 3000 fős csürhével. Egyrészt ezt már láttam egy pár hete, másrészt meg ha tüntetéseket, vízágyúkat, vandál csürhét akarok látni, akkor letöltöm a youtube-ról a párizsi banzájt és kéjelgek. De azért örülök, hogy Te jól szórakoztál.

kew1n 2006.10.24. 12:48:35

Ha idoben leadjak a filmet, akkor mire lemegy a stablista vissza is lehet kapcsolni a ferenciek terere... orakig semmi se tortent...

az mondjuk 'vicces' volt, hogy amikor a reklam idejen volt egy rendori tamadas akkor bardos szinte maga alatt volt, hogy nem eloben mutathattak:)

HollyFcuk 2006.10.24. 13:35:27

Én bele-belenéztem a Világszámba. Ezerszer inkább vadóc Tóth Orsi mint megvadult tüntetők!:) Másfelől viszont a rendőröknek semmi érzékük a cselekményvezetéshez ebben a médiavezérelt világban! Akció semmi csak ácsorgás órákig. Ezt nem lehet eladni a kedves nézőközönségnek. Még a barikádharcosok is megunták és átkapcsoltak hazasétára. Uncsi film, uncsi tüntetés, televíziózás Magyarország 2006. Kereskedelmi szünetekkel!

KJ 2006.10.24. 13:42:41

A TV csak görcsösen akarta tenni a dolgát, hajhászni a szenzációt. Csak akit érdekel a dolog, az a hirtv-t nézte, hiszen Ők már egész nap közvetítettek. Már rég lőtték a népet, amikor ez a szuper csatorna egyáltalán megemlítette.
+1 teljesen felesleges ilyen eseményt bal-oldali TV-ben végigkövetni...

invisibledeath 2006.10.24. 13:53:35

E ztök jó... valaki tudna nekem mondani 1 semleges tv-t? Most ha valamit meg akarok tudni hogy mi is van valójában akkor szinte az összeseben meg kéne néznem a hírt és abbol nem sokmindenre juthatok mert mindegyik mást mond.

KJ 2006.10.24. 14:19:32

szerintem, kedves invisibledeath már csak azért is meg kell nézni több TV adót, mert vannak érdekes események, ami szinte meg sem jelenik...
Ilyen volt például gyurcsák világraszóló égése Bécsben. Lesült az arcom - nekem - amikor hallottam. 1-2 TV adó számolt be csak róla. Mit ad Isten a miniszterelnökünk sem írt semmit erről az idétlen blogjába...

invisibledeath 2006.10.24. 14:22:20

Arra emléxem. A két nagy kereskedelmibe nem sokmindent láttam rolla :)), a Közszolgálatiban meg végkép nem.. bár lehet azt nem is néztem... mondjuk nincs is mit nézni rajta.

Kangörény 2006.10.24. 14:37:02

Aki az MTV-t nézi az nem normális. Maradnak a kereskedelmi tv-k. Azok között szörfölve el lehet csípni némi infót.

Udi · http://blog.udi.hu 2006.10.24. 14:38:37

En konkretan megneztem a filmet fel szemmel. Akkor most kopjetek le, jo?

Qqcs 2006.10.24. 14:45:29

Nem tudom felfigyelt-e rá valaki, de a tegnap estére a tv-műsorban feltüntetett film a TV2-n este 9-kor a "Fő a Káosz" címet viselte...
Szerintem sejtettek valamit, mert utána jött csak a Világszám...

PPatrik 2006.10.24. 17:37:12

Én az Eldorádót vártam az M1-en, de aztán letettem róla. A Világszám nem érdekel...

Dr. Justizmord 2006.10.24. 17:58:31

Szerencsétlen Koltai, amikor megbukott a Világszám a mozikban azzal vígasztalta magát, hogy a forgalmazók rossz időzítéssel ti. a karácsony és szilveszter közti (moziszempontból egyébként abszolút holtszezonnak számító) időszakban mutatták be. Most meg a napi események húzták át repeső kicsi szívébnek röptét. Nem láttam a filmet de a nyomorultat tegnap már tiszta szívből sajnáltam.
A lúzer TV2 meg mindig akkor adta be a "kereskedelmi szünetet" amikor elindult az attakk. :-) Volt is idő gondolkodni a kapcsolgatás közben, vajon hogy lehet hogy a két, zsozsóval agyontömött kereskedelmi televigyorgó olyan szánalmas eszközparkkal vonult fel, hogy húsz méterre a kameraállástól már hang nem volt, csak mobilon brékózó riporter.
Az MTV-sekben legalább érezhető volt a rutin, ők a kőkori technikájukat intuitív helyezkedéssel pótolták, valahogy minden kordonhoz jutott egy riporter, ha másképp nem hát mikrofonnal, és rutinosan szociózott a nép között amíg a közvetítésvezető kapcsolta.
Bezzeg "a gaz" HírTV végig nyomta a kristálytiszta képet a műholdas kocsik között laza csuklóval kapcsolgatva.
Ennyire szar üzlet a kereskedelmi tévézés hogy már rendes eszközparkra sem telik?

apuska · http://kocsma.blog.hu 2006.10.24. 18:30:52

két világszám egy napra, és egy közös szereplő... az a tank a filmből, nekem ismerős volt. ;)

homár molla 2006.10.24. 19:58:06

a tüntetők elsősorban azért kapják be, mert félbeszakadt a Monte Cristo grófja asszem a retekklubon. Gyerekkorom kedves olvasmánya, és kifejezetten jó feldolgozás volt. Nem adják le vajon valamikor rendesen?

KJ 2006.10.25. 08:35:06

Szerintem meg a rendőrök kapják befelé; ők olyan helyzetet teremtettek, ami után az esemény be kellett, hogy kerüljön nemcsak a retek klubba, hanem a világhírekbe is.
"Magyarország a rendőrterror országa" állapította meg a külföldi média.

adört 2006.10.25. 09:15:20

Kedves Justizmord, ha nem tűnt volna fel, a TV2 és a HírTV helyszíni közvetítése ugyanaz volt, úgyhogy litániád vége valahogy értelmét veszti.

one nation under-dog 2006.10.25. 11:05:48

KJ 2006.10.25. 08:35:06
"Magyarország a rendőrterror országa" állapította meg a külföldi média.


Ezt esetleg egy-két linkkel is alá tudod támasztani? Ja, pls ha lehet, akkor tényleg "külföldi médiából" származó linket tegyél be, ne mno-t.

KJ 2006.10.25. 11:25:53

Egy lengyel Kollégám írta:
"The Polish media are talking about brutal police forces attacking both hoolingans p and ordinary people and to be honest nobody understands here why the police was so aggresive anyway it is a kind of shock here why people are beaten in Hungary :(((("
szerintem nem szükséges csatolni a lengyel linket

KJ 2006.10.25. 11:37:19

kértem linket és kaptam is;
"and the comment of one of the viewers: they beat our brothers in Hungary"
"the title is why is the Hungerian police that beating "
serwisy.gazeta.pl/swiat/1,34174,3701478.html
hogy teljes legyen a kép!

one nation under-dog 2006.10.25. 12:58:41

KJ 2006.10.25. 11:37:19

Már ne haragudj, de ez nem "a külföldi média". Ez 1 db lengyel lap. Ha azt írtad volna, hogy "egy lengyel ismerősöm talált egy cikket egy lengyel lapban, ami ezt és ezt írta", akkor nem szóltam volna semmit. Tudom, persze, szerinted jobban hangzott, ahogy te írtad. :(

Egyébként pedig:

1. "the title is why is the Hungerian police that beating "
Ez a mondat angolul értelmetlen.

2. Lengyelül sajnos nem tudok, viszont ha te esetleg tudsz, kérlek fordítsd le nekem a következő mondatot a cikkből:

"Sympatyzujący z opozycją dziennik "Magyar Nemzet" swoją wczorajszą czołówkę zatytułował "Policyjny terror w rocznicę 1956 roku"."

Tényleg érdekelne a magyar fordítása...

KJ 2006.10.25. 13:57:56

Kértetek, írtam. Egyet.
Sajnos munka közben nincs sok időm és nem akarom a lengyel Kollégámat feltartani, én ezt a szótárt használom: szotar.polonia.hu/szotar.php

egyszóval, szerintem tudod, hogy minden médiának van érdekeltégi köre és minden komolyabb eseményt a saját olvasatukban közölnek. Persze, lehet, hogy lengyelországban is van újság, ami elítéli a tűntetőket. (igaz nem hiszem, hisz' egy lengyel riportert fejbelőttek a rendőrők 23.-án)

KJ 2006.10.25. 13:59:30

Ettől komolyabb ez az idézet. (mindez pedig a balos! vg.hu -ról) a Te pofád is ég emiatt?

"A szlovákiai Pravda szerint Magyarország óriási nemzetközi blamázst szenvedett el, és szinte az egész világ előtt lejáratta magát. A SME "Forradalom, blamázs és hazugságok" című írása szerint az ünnepség még Ján Slotát, a Szlovák Nemzeti Párt vezetőjét is meghatotta volna, hisz az utcai tüntetőknek sikerült mozgásba hozniuk egy tankot."

one nation under-dog 2006.10.25. 16:01:34

KJ 2006.10.25. 13:59:30

1. "Ettől komolyabb ez az idézet."

LOL. Nem hinném.

2. "Te pofád is ég emiatt?"

Nem. Miért, a tiéd igen? Pedig nem kéne (lásd alább).

3. "szlovákiai Pravda szerint"

Ki a f@szt érdekel a világban a szlovákiai Pravda? Szerinted szlovákián kívül ki olvassa? Mellesleg ha őszinte lennél, akár el is ismerhetnéd, hogy a szlovákok kritikájára te is nagy ívben sz@rsz (szólj ha tévednék). ;)

4. Azt hittem, mikor "a külföldi médiát" emlegetted, hogy vmi komolyabb van a tarsolyodban (vagy tarsolylemezes sámánszütyődben, LOL, bocs). Pl.: NY Times, Wash. Post, Süddeutsche Zeitung, Frankf. Allg. Zeitung, valami ilyesmi. Ne gyere már nekem a szlovák Pravdával.
Én sok újság online kiadását végignéztem, és a tipikus hír inkább az, hogy az ország elb@szott egy jó lehetőséget arra, hogy megmutassa a világnak, hogy nem egymással állandóan marakodó politikai erők harcának színtere csupán. Mondjuk az is hazugság lett volna, mert, mint láttuk, AZ.

4. A Financial Times például azért annyira nem borúlátó, mint a (Muhaha) szlovák Pravda.
www.ft.com/cms/s/2f0c8dea-62bc-11db-8faa-0000779e2340.html

5. A lengyel idézetről: Valójában nincs rá szükség, hogy pontosan lefordítsuk. Körülbelül tudom, hogy mit jelent. Szerintem te is.

KJ 2006.10.25. 16:32:31

Me, Myself and I 2006.10.25. 16:01:34

1, 2, 3. Szerintem azért is komoly az idézet, mert amióta Fico Visegrádon porrá égette gyurcsókot, azóta akkorákat rúgnak belénk, amekkorát csak bírnak. Persze az égésről nincs semmi az idétlen gyurcsány-blogban. Jó taktikája: csak a szépre emlékezünk. - Igaz más esélye nincs.

4. A lengyel is külföldi. :) Szerintem igen is fontos, mit írnak rólunk a baráti közép-kelet Eu. országok. Ezért is kerülhetett bele a szlovák cikkidézet a balos vg-be.

4. megint,
Ahogy korábban is, most is írom: "minden médiának van érdekeltégi köre és minden komolyabb eseményt a saját olvasatukban közölnek"
Magyarországot a nyugat (és az usa) hitelezi. Nekik bizony vannak érdekeik. Most a nyugati érdekeket gyurcsány 100 százalékig kiszolgálja. Éppen ezért nem írnak olyat, ami ő-közjogi méltóságának ne tenne jót. (hiába is bármi rendőri brutalitás)

5. pedig a szótár jól működik ;)

one nation under-dog 2006.10.25. 18:26:20

KJ 2006.10.25. 16:32:31

"4. A lengyel is külföldi. :) Szerintem igen is fontos, mit írnak rólunk a baráti közép-kelet Eu. országok."

Én ebben a pontban nem írtam lengyelekről. Egyébként tudom, hogy külföldi (LOL), csak ha tetszik, ha nem, a lengyel, szlovák, stb. sajtótermékek hatása a nemzetközi politikában elhanyagolható (mint ahogy a magyaroké is).
Tényleg nem akarom szítani a feszültséget, de sztem sajnos egy jó ideje nem beszélhetünk "baráti" viszonyról a KKE országok között. Én személy szerint sajnálom, de attól még így van.

Nem tudom, miért emeled ki állandóan, hogy "balos vg.hu". Ez nekem semmit sem jelent. Lehet, hogy az, én nem tudhatom. Hogy őszinte legyek, most először láttam a weboldalukat.

"Magyarországot a nyugat (és az usa) hitelezi. Nekik bizony vannak érdekeik."

Miért, kinek nincsenek? Úgy írsz le teljesen evidens dolgokat, mintha valami nagy felfedezést tettél volna. Talán kérd meg a Télapót, ő majd önzetlenül fog "hitelezni".

"Éppen ezért nem írnak olyat, ami ő-közjogi méltóságának ne tenne jót."

Ez úgy hangzik, mintha az igen nagy befolyással rendelkező angol, német, amerikai, stb. lapok "nyalnának" Gyurcsánynak. Hát, sztem azért ez elég nagy butaság. Pedig ő biztos örülne neki. Bush-t, Blair-t meg és hasonlókat szidják mint a bokrot, Gyurcsánynak meg nyalnak. LOL. Értsd már meg, hogy nem körülöttünk forog a világ.

KJ 2006.10.26. 08:20:19

Me, Myself and I 2006.10.25. 18:26:20

4. Igenis fontos, mit írnak a környező országok sajtói, hiszen nekik igazán nincs sok érdekük ferdíteni.

Igencsak fontos, hogy "balos" vagy "jobbos" az újság. A balos nem írja meg gyurcsók ballépéseit, lásd: Bécsi események. A másik különbség, hogy mindkettő megemlíti a történteket, elítéli az erőszakot. A balos a durva tüntetésekről, a jobbos a brutális rendőrökről ír. - de ennek is utánnanézhetsz, ha nem hiszed ;) általában van egy középút.

Gyurcsák tekintetében pedig szerintem nem nyalásról, érdek érvényesítésről szól és itt a különbség. Minden média a saját hátország érdekei alapján közelítik, kommentálják és bizony állítják be az eseményeket. Nekik mindegy ki a bábu, de ha a bábu meggyengül, akkor bizony megpróbálják megerőssíteni. Általában pedig tudatosan.

"nem körülöttünk forog a világ"
egyetértek, de elsősorban mindent magyarként olvasok és értelmezek. Fontos dolog az, hogy mit írnak az újságok és az is fontos, hogy az ember ne higgyen el mindent, amit olvas!

one nation under-dog 2006.10.26. 08:57:53

KJ 2006.10.26. 08:20:19

"hiszen nekik igazán nincs sok érdekük ferdíteni."

Szerintem pont nekik áll igazán érdekükben a ferdítés. Szlovákia pont megfelelő példa. Akárhogy is nézzük, a KKE országok között komoly verseny folyik azért, hogy a térségben először fogadtassák el magukat a NYE országokkal egyenlő félként. Ezért nekik pont kapóra jön, ha el lehet hinteni egy kis "verekedősrendőrös, országszétverő tüntetős" képet Magyarországról. Tehát, a KKE országoknak érdekükben áll M.o.-t egy kicsit lejáratni, hátha több csurran-cseppen majd NEKIK az EU-ból (itt anyagi és erkölcsi "elismerésre" gondolok). Egyébként lehet, hogy fordított helyzetben a hazai sajtó is így tenne. Ez a politika.

"A balos a durva tüntetésekről, a jobbos a brutális rendőrökről ír."

Ez igaz, de ezt szerintem mindenki meg tudta volna jósolni már azelőtt, hogy megjelentek volna a lapok :(

Zooltán 2006.10.26. 11:19:33

Nekem az tetszett, amikor a Bárdos negyeszer mondta be: a reklám után jön a rendőrök támadása... Mint valami filmcím :)

KJ 2006.10.26. 11:38:15

nekem ez a párbeszéd tetszett:
Riporternő (szerintem kitaláljátok ki): - látsz futball-huligánokat a tüntetők között?
Utcai riporter: - nem tudom, lehet, kikre gondolsz?
Riporternő - olyan fiatalok, akik eltakarják az arcukat sálakkal/ruhákkal...
Utcai riporter: - biztos vannak, de most nagyon sokan ezt teszik - gyakran én is - a rengeteg kilőtt miatt...
Riporternő (bután) - aha!

szerintem ez a nyerő! :)

riotter 2006.10.26. 21:07:27

KJ 2006.10.26. 11:38:15
Ebből is látszik, hogy fölösleges a CS gáz! Elég lenne egy két ilyen riporter jellegű és könyesre röhögnék magukat az érintett felek.
süti beállítások módosítása