Miközben újra dübörög a banda/csőcselék/megbántott magyarság/játéktehénhez imádkozó pogánysereg a budapesti utcákon, tankokat köt el, és sorozatvetővel lövik őket a rendőrök, a három közszolgálati adó kizárólag az állami ünnepséget közvetíti. Zúgnak a gumibotok, csattognak a rendőrlovak, de a köztévéken - az m1-en, az m2-n és a Dunán - Kulka János beszél.
Volt egy vicc régen, nem azért, hogy keltsem a hangulatot, csak úgy. A szovjet egyesen Brezsnyev beszél, órákig. A kettesen egy rendőr látható, gumibotot lóbálva: nem tetszik a Brezsnyev elvtárs beszéde?!
Dr. Stein_1 2006.10.23. 20:09:40
Tóta W. Árpád · http://w.blog.hu 2006.10.23. 20:13:23
Darth Revan 2006.10.23. 20:22:09
puffogó vipera 2006.10.23. 20:23:31
Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2006.10.23. 20:24:52
ooo 2006.10.23. 20:25:17
Tóta W. Árpád · http://w.blog.hu 2006.10.23. 20:25:45
fflx 2006.10.23. 20:27:01
Dr. Stein_1 2006.10.23. 20:28:00
Anak 2006.10.23. 20:34:14
gulyaszoli (törölt) · http://gulyaszoli.blog.hu 2006.10.23. 20:36:13
Anak 2006.10.23. 20:39:07
JP · http://hemar.freeblog.hu/ 2006.10.23. 20:47:48
Egy költői kérdés: Mi lett volna Fletó megítélésének rosszabb? Ha a Kossuth-tériek transzparenseit látja ország világ, vagy azt, amivé a rendőrök miatt lett az egész, utcai harcok, barikádok stb?
Kicsit túlreagált a rendőrség, láthatóan élvezik a lövöldözést, az sem számít, hogy lakásokba lőnek be...
solesz · www.index.hu 2006.10.23. 20:54:08
Riporter: mögöttem rendőrök vannak nem lehet kimenni az utcából.
Bárdos: légyszíves menj oda és próbáld ki mi
történik ha tovább akarsz menni.
Riporter: elakadt a hangja, de megpróbálja. rendőr megállítja. "Hát ez történik"
(nem pontosan szó szerint tudtam idézni)
Viva Andriska.
one nation under-dog 2006.10.23. 20:54:53
Muhaha. Sztem meg ők szívesebben ülnének otthon a TV előtt. Ők is emberek vazze. Nem hinném, hogy hiányzott nekik a csürhe ma estére.
one nation under-dog 2006.10.23. 20:59:50
Valaki 2006.10.23. 21:02:22
mindjárt meg is válaszolom:
ott most van egy csomó "külföldi közjogi méltóság" és nem akarták Mo-t rossz színbe hozni
a válaszom erre az, hogy azok úgyis megtudják (mondjuk CNN, BBC-ből) és sztem nagyon nem fog nekik tetszeni, hogy ők ünnepelgetnek, miközben az ország lázong
Trust 2006.10.23. 21:06:24
Pl. franciao.-ban ez már régóta így van, most megtanuljuk mi is (meg a rendőrség is).
Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2006.10.23. 21:09:10
Anak 2006.10.23. 21:10:13
Zippy 2006.10.23. 21:16:55
Megdobálják a rendőröket, rongálják a közvagyont, stb., aztán mikor megkapják a könnygázt, akkor rendőrállam van, mikor becsukják őket, akkor meg politikai foglyok... MUHAHA ha engem zavar, hogy a rendőrök föllépnek ellenem, akkor talán nem viselkedek úgy, hogy kelljen, nem megyek oda, ahol ilyen történik...
Hogy hagyni kellett volna őket "tüntetni". Ja, mint a Szabadság téren. Gyújtásk föl nyugodtan a Parlamentet, a zsinagógát, meg amihez épp még kedvük van, ne piszkáljuk már őket, mi közünk van hozzá?
Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2006.10.23. 21:19:54
Tököm tele van a sok rendbontóval, de a rendőrökkel is... A Szabadság téren kellett volna izmozni, és akkor megállítani az erőszakot.
Az a baj, hogy az erőszak semmit nem old meg, és ez igaz mindkét oldalra.
Zippy 2006.10.23. 21:25:29
Egyébként az ország nagy része nevében köszönöm ennek az 1-2ezer embernek, hogy sikerült minket lejáratni megint. És még ők tartják magukat olyan baromi nagy magyaroknak...
Hát azzal a nemzeti zászlóval, ami engem is képvisel, ne menjen oda tüntetni, mert én nem értek vele egyet. Csináljon magának saját zászlót, vigyen transzparenst, de az én zászlóm alatt ne csináljon ilyet!
Mikka-Makka 2006.10.23. 21:34:40
Zippy 2006.10.23. 21:38:42
pandor 2006.10.23. 21:43:00
Eric25 2006.10.23. 21:51:57
Gall 2006.10.23. 21:55:27
Eric25 2006.10.23. 22:00:05
Vajon miért szorították az Astoria felé a tüntetőket, ahol a Fidesz előre bejelentett naggyűlése folyt? Hogy összemossák a tömeget és felléphessenek ellenük. A szabad véleménynyilvánítási jog már nem létezik: nem tüntethet valaki egy hazug disznó lemondásáért?
nick 2006.10.23. 22:00:27
látszik, hogy olyanról bölcselkedtek, amiről nem is tudjátok mi az.
Miért mentek ki az emberek az Astoriához?
ünnepelni ésprotestálni, szerintetetk oké, hogy 1956 50. évfordulóján egy poszkommunista vezetés tetszeleg a világ előtt és löveti az ellenzéket, gyerekeket, és idős assonyokat? Én is kint voltam. Aki csőcselékez, aza tökéletes agyinulla, és mondhatni, agyi csőcselék.
Tudom, hogy vannak rendbontók, de azáltalánosításnál aljasabb fegyver kevés van. persze lőjjük 56 évfordulóján az 56-os öregeket.
és ti ehhez drukkoltok...újra kéne indítani az agyatokat...
Anak 2006.10.23. 22:04:04
Tóta W. Árpád · http://w.blog.hu 2006.10.23. 22:04:07
...és békés harckocsizókat.
Eric25 2006.10.23. 22:05:13
nick 2006.10.23. 22:06:01
nick 2006.10.23. 22:06:47
Eric25 2006.10.23. 22:07:01
Szemben velük a folyamatosan erősítést kapó, kiképzett rendőrök, akik fejre lőnek, nem a megengedett lábra, betonra. Eh!
Gall 2006.10.23. 22:07:26
Persze. Bizonyitást nyerne, hogy egy kis huligánkodással mindent ellehet intézni. Sorsunk a Fradi-drukkerek kezében van. Ők felboritanak pár kukát és máris minden ugy lesz ahogy mondják... inkább hüsöljenek pár évet a sitten.
Eric25 2006.10.23. 22:08:37
Gall 2006.10.23. 22:08:50
De itt senkit nem érdekel a gyülés. A rendbontók cseszik fel az emberek idegeit... és a rendőrökkel most nem gyámoltalan nyugdijasok és ovodások szemeznek.
Gall 2006.10.23. 22:09:42
Te hol látsz tizenvalahányezer rendbontót? Melyik adón keressem?
Eric25 2006.10.23. 22:09:47
nick 2006.10.23. 22:10:17
Eric25 2006.10.23. 22:11:55
leslie 2006.10.23. 22:12:50
Ide figyelj, te komcsibérenc tóta w!
Felháborítóak az ilyen aljas csúsztatások, amellyel folyamatosan össze próbáljátok itt mosni - tisztelet a kivételnek - a Fidesz-naggyűlésen békésen megemlékező tömeget azzal a csürhével, aki velük a nap folyamán más helyszínen párhuzamosan az utcákon randalírozott már a délután folyamán. És akiket tudatos belügyminiszteri/főrendőri utasításoknak megfelelően rászorítottak a békés megemlékezőkre. Majd a Fidesz-gyűlésről hazafelé tartó békés tömegre támadva lovas rendőrők kardlapozták végig és lőtték könnygázzal és gumilövedékkel az ártatlan fiatalokat és időseket.
Utolsó szemét ávós módszerekkel mossák össze - fizikailag is! - a békés demonstrálókat az általam is elítélt huligánokkal, majd vernek mindenkit válogatás nélkül agyba főbe.
De egyébként is: próbáljatok pártatlanul belenézni a közvetítésekbe! Milyen kormány az, aki ennyire tud rendet tartani? Alkalmas-e a feladtata ellátására az a belügyminiszter/főkapitány, aki képtelen pár suhancot megfékezni?
Gall 2006.10.23. 22:13:14
Kint voltam az m1 ostromonál. Épp elég seggfejet láttam egy rakáson. Többet nem kérek belőle.
Eric25 2006.10.23. 22:14:54
Senkinek nem tűnik fel, hogy a provokáló csürhe a komcsiktól kapja a parancsot?
Gall 2006.10.23. 22:14:54
Akkor Franciországban is lekellett volna mondania a kormánynak, amiért egy rakás tetű kocsikat gyujtogatott, meg agyonvertek egy embert? Ez aztán a logika. Talán inkább a rendbontókat kéne kiemelni a társadalomból.
Eric25 2006.10.23. 22:16:15
A komcsikat kéne már kiemelni a társadalomból minden bérencükkel együtt!
Gall 2006.10.23. 22:17:27
Ha kicsitt utána-gondolsz pont a túlzott privatizáció miatt szidják ezt a kormányt... az meg minden csak nem kommunista.
Zippy 2006.10.23. 22:17:49
Azért, mert őt választották meg, és az utcán hőzöngő párezer ember nem zsarolhat egy országot...
Az egész beszéd-dolog csak ürügy. Ezek a "tüntetők" szeretnek gyűlölködni, ennyi az egész. Volt olyan miniszterelnök, akit nagyon utáltam, mégse mentem ki tüntetni ellene, (pedig neki is voltak szép ügyei)... Hogy miért? Mert megválasztották, és én ezt tiszteletben tartottam.
Posztkommunista? Ezt szeretem. Akkor Orbán meg poszt-fasiszta...
fflx 2006.10.23. 22:20:31
"A szabad véleménynyilvánítási jog már nem létezik: nem tüntethet valaki egy hazug disznó lemondásáért?"
De, csak allitolag elore be kell jelenteni...
Eric25 2006.10.23. 22:21:36
Ellenkezőleg! Gyurcsány a hazugságai útján lett miniszterelnök. Becsapott emberek választották meg. És azt hiszem egy ember nem zsarolhat egy egész országot. Nem mehet szembe a köz akaratával.
Túlzott privatizáció? Jeeah!
Talán inkább amiatt szidják a kormányt, hogy tönkrevága az országot, nem?
Eric25 2006.10.23. 22:23:16
fflx 2006.10.23. 22:24:38
Ha mindenben ilyen csunya osszeeskuveselmeleteket latsz, akkor mar folosleges tovabb csevegni :)
Eric25 2006.10.23. 22:25:27
one nation under-dog 2006.10.23. 22:30:29
"1 azaz egy darab harckocsi, Árpád."
LOL. Te nagy mókamester lehetsz. Kérlek, mondj még ilyeneket. "1 azaz egy darab harckocsi, Árpád". MUHAHA.
leslie 2006.10.23. 22:32:02
Barátom!
Ez aztán as vaslogika!
Akkor próbálom még egyszer! Mert pont azt nem értetted (nem akartad megérteni), amit írni szerettem volna!
"Akkor Franciországban is lekellett volna mondania a kormánynak, amiért egy rakás tetű kocsikat gyujtogatott, meg agyonvertek egy embert?"
Rakás Tetű??? Így összefoglalóan? Az egytemistákra, vagy az ottani huligánokra gondolsz? Ez az amiről beszélek. Már megint összemosod a dolgokat.
Régi komcsi trükk.
És aki szándékosan csinál ilyet, ami ma Bp-en történt, azért kell felelősségre vonni, aki pedig azért, mert "csak" béna, töketlen, azt azért.
Túlzott privatizációról én nem beszélnék, egyszerűen csak loptak.
solesz · www.index.hu 2006.10.23. 22:32:26
Szia. Szerintem ez nem kommunista kérdés.
A mai magyar népesség statisztikailag tele van kommunistával. Itt is ott is.
És amilyen a társadalom olyan a belőle vett minta. Legyen szó rendőrökről, Fideszről, mszp-ről. A rendőrök ис azért korruptak az utcán, gyorshajtáskor, mert a nép is az, amelyből származnak.
Te hiszel abban a fajta megtisztulásban, ahol csak a "rosszak" vesznek el? És vajon szám szerint hány emberről lehet szó ? És tényleg. Mi az a "rossz".
Orbánéktól a 90-es években ezt a megtisztulást vártam. Mára ugyanabban a mocsokban hemperegnek mint elődeik. Állatfarm.
Eric25 2006.10.23. 22:34:46
Ugyanmár!
solesz · www.index.hu 2006.10.23. 22:38:31
1 azaz egy tankról írt.
és harckocsizókról írt.
abból pedig több volt.
kint is lógott néhány és benn is ült néhány.
a harckocsi nem mint fegyver érdekes. hanem mint pszichológiai eszköz, ami felbátorítja a fegyvertelen embert. aki aztán gumilövedéket kap a nyakába. A ferencvárosi szénpályaudvar töltésének oldalában 1956-ban szó szerint kettélőtt 13-15 éves gyerekek feküdtek. Azt hitték, hogy a pisztolyokkal a képzett katonák ellen van esélyük. Nem volt.
Eric25 2006.10.23. 22:39:32
Abban igazad van, hogy nem beszélhetünk egyöntetűen kommunistákról a kormány kapcsán. Hiszen náluk erőteljesebben nyomuló, hazugságokra épülő kapitalista, diktatórikus rezsim kevés van a világon.
nyilván nem a jók és a rosszak harcáról van szó. Semmi sem fekete és fehér ebben az univerzumban. De ha egy kicsit is elgondolkodsz, miért és hogyan jutott el ez az ország a reményteljes "köztársaság kikiáltásától" a mostani utcai harcokig ráadásul egy nemzeti ünnepen, rá fogsz jönni ezt e helyzetet már nem lehet radikalizmus nélkül megoldani.
one nation under-dog 2006.10.23. 22:39:39
És? Miért kellene, hogy legyen nekik? Te ezt most komolyan gondolod? Kicsit félreértettél. Én a rendőrkutyákat hiányolom, vazze. Ja, persze, szegény kisiskolások meg nyugdíjas nénikék.
bitang 2006.10.23. 22:42:14
Azokat a fiatalokat is kikergették a rendőrök a Rákóczi úti Uránia moziból, akik egy vetítést néztek végig, majd a zavargások miatt inkább bent akartak maradni, hogy ne kerüljenek veszélybe. (Index)
Nem minden fekete/feher, a dolog sokkal osszetettebb annal, minthogy a rendbontok az utcan vannak a jo gyerekek meg otthon ulnek.
Apropo nem tudja valaki, hogy a Leo Security dolgozik ma este? Marmint az utcan...
Eric25 2006.10.23. 22:42:55
Felesleges provokálnod, bakker :)
Menj ki az utcára és állj a rendőrök mellé! Minek ide kutya? Talán vigyél magaddal egy uzit is! Egy sorozat, oszt' annyi!
solesz · www.index.hu 2006.10.23. 22:43:32
A helyzetet gyorsan csak radikalizmussal lehet megoldani. Ha valaki gyorsan akar megoldást, akkor valószínüleg erre szavazna.
De ebbe a radikalizmusba - félretéve az ideális esetet - sokan belevesznének, olyanok is, akiket a dolog nem is érintet.
Max rossz helyen voltak rosszkor.
1956-ban az is könnyen elveszett, aki barna tréningruhában volt. (az ávósok is ilyet hordtak)
Szóval a radikalizmus hatásos, de nem hatékony. Olyan mint a rosszul megválaztott gyomirtó. azt is írtja, amit meg akarunk enni.
nahát 2006.10.23. 22:43:32
Az az elkeseríto, hogy ebben az orszagban ilyen konnyu megvezetni embereket, mint teged (titeket).
Menj ki az utcara, nezd meg sajat szemeddel. Nem kell semmit csinalni, csak setalni. Mondjuk haza munkabol. S ha majd azt tapasztalod, hogy nem csinalsz semmit, de neked rontanak, megvernek a rendorok, (holott sehol egy rendbonto...)akkor talan felfogod, mi tortenik ebben a demodiktaturaban.
one nation under-dog 2006.10.23. 22:46:50
LOL. Ezt mégis hogy képzeled? Én meggyőződésés pacifista vagyok.
solesz · www.index.hu 2006.10.23. 22:47:17
A tömeg ami pl a kossuth l. utcában állt, egyértelműen szétválasztható volt csűrhére és normális emberekre.
De a normális emberek ott állnak a csűrhe mögött.
Ki kellene zavarni a csűrhét a ringből. De talán azt senki sem meri.
A csűrhe szelleme kiszabadult a palackból. Eddig ilyennel évente 1x 2x találkozhattunk egy-egy jellegzetes sportesemény után.
A normális szurkolók ott másik ajtón mentek ki általában.
Szóval összemosni tilos a dolgokat. De egy képernyőn lenni a csűrhével sem szerencsés.
fuck 2006.10.23. 22:47:35
mellesleg állandóan ezzel jöttök hogy hazugsággal lett megválasztva, írj már össze néhány győztest a nagy demokráciákból aki az igazmondásáért választottak meg... léccilécci
Eric25 2006.10.23. 22:48:10
A rendőrkutyákkal ölni is lehet. Hiányoltad, te kis pacifista?! Ehhe!
nahát 2006.10.23. 22:49:46
Egy kerdesre valaszolj! Lattad azokat a kepeket, ahol villamosra varo embereket megtamadtak a rendorok? Tettek ok barmit? Provokaltak barkit? Vagy csak rosszkor rossz helyen voltak?
Rosszkor rossz hely, ebben a megkozelitesben= 2006 Magyarorszag...
Eric25 2006.10.23. 22:50:55
solesz · www.index.hu 2006.10.23. 22:52:02
ettől még annak igaza van, aki azt állítja, hogy hazugságok mentén választották meg.
ezt te sem cáfolod.
te inkább azt mondod, ha eddig ment, akkor menjen már gyurcsánynak is.
szerintem ne menjen. ő maga is azt mondta, a hazugság áradatot meg akarja állítani.
de jó lenne, egy csokilopásos ügyből úgy kimászni, hogy hangosan azt mondom, elegem volt a csokilopásból. és mostantól nem is fogok lopni.
gyurcsán nem államférfi. lehet, hogy jó operatív politikus, de nem való a posztjára. jó lenne, ha otthon sem beszélne csúnyán. persze nem ez az elsődleges feladata a miniszterelnöknek, hogy ne beszéljen csúnyán. de ezt nem tekintem feladatának. ezt tulajdonsággént elvárom. és persze orbán viktornak is vannak rossz tulajdonságai. nem is választanék kettőjük közül.
nahát 2006.10.23. 22:52:05
osi 2006.10.23. 22:53:02
Három hülye.
Tudjátok mi a különbség garázdaság, tüntetés,
lázadás és forradalom között?
A garázdáknak sitten a helyük.
nahát 2006.10.23. 22:54:11
one nation under-dog 2006.10.23. 22:54:16
"A rendőrkutyákkal ölni is lehet."
Mint ahogy félkilós kockakövekkel is. Egyébként FYI a rendőrkutyákat szájkosárral szokták bevetni, mivel anélkül ha jól tudom fegyverhasználatnak minősülne a bevetésük. Viszont a pszichológiai "hadviselésben" igen nagy hasznukat lehetne venni (értsd: a rendbontók már a látványuktól beszarnak). Így el lehetne kerülni a további sérüléseket.
Eric25 2006.10.23. 22:54:21
solesz · www.index.hu 2006.10.23. 22:57:57
a mai este volt/van több száz rendőri intézkedés. hangulatkeltés, ha csak azt emelném ki, ami mellettük, vagy ami ellenük szól.
egy vállalat a rendőrség. volt már tömeges visszahívás az audi-nál, üzemanyag rendszerben levő potenciális felgyulladás miatt. minden cég hibázik.
de a rendőrség 10-20 hibájának bizonyítéka nem bizonyíték a rendőrség totális alkalmatlanságára.
lehet, hogy csak azért tudunk mi itt békésen beszélni az eseményekről, mert szabotáló tüntetők még nem vágták át a bix backbone kábeleit.
sokat köszönhetünk annak a rendőrségnek szerintem, aki ma - sajnos több - hibát követ el.
Eric25 2006.10.23. 22:59:26
bitang 2006.10.23. 23:00:04
Egyebkent csak csendben sugom meg rendorkutya ellen elgjobb ellenszer a petarda. (Akar van szajkosar akar nincs)
Eric25 2006.10.23. 23:04:25
Szóval ezt a pacifista dumát hagyjuk!
Teddystyle 2006.10.23. 23:05:21
Egyébként egyre kevésbé szorul össze a szívem a gondolatra, hogy itt kell hagynom a hazámat, amikor decemberben férjhez megyek..
Ahogy így elnézem, jobb lesz nekem kint.
Eric25 2006.10.23. 23:06:02
Eric25 2006.10.23. 23:08:57
További jó szórakozást!
bitang 2006.10.23. 23:10:04
Biztos?
osi 2006.10.23. 23:10:38
Erickxx: Utánam ne. Öreg vagyok én már ahhoz.
leslie 2006.10.23. 23:12:36
Osi,
először is: én nem hülyéztem le senkit.
garázdaság, tüntetés, lázadás és forradalom közt viszonylaig jól különbséget tudok tenni, mert jogász (is)volnék. Ezúton szeretnélek is figyelmeztetni, hogy utóbbi egyébként ebben a formában taxatíve nem BTK-s kategória.
Az viszont igen, amit a magyar rendőrség - a huligánokkal együtt - felsőbb utasításra ma művelt.
Megjegyezném, ha az én ártatlan hozzátartozóm lett volna ennek az aljas akciónak az elszenvedője, akkor valószínűleg én sem fogtam volna vissza magam a helyszínen.
Az ott tartózkodók/ott maradók jelentős részét egyébként pontosan ezen az elképesztő akción felbőszülve kelt ki magából - teljesen jogosan. És ennek az akciónak a megrendelője mindezt előre tudta.
Demokráciában, békés tüntetésről hazafelé menet engem ne kardlapozzon, ne könnygáz-gránátozzon, ne kergessen lóval senki, különösen ne ilyen aljas indokból, mert én sem állok jót magamért.
bitang 2006.10.23. 23:18:32
absolutely
nahát 2006.10.23. 23:20:42
"igen. villamosmegállóban álló embereket letámadni hiba. a felelős rendőröket asztal mellé kell ültetni. nem felelnek meg annak a követelménynek, hogy nem szabad részeseivé válniuk érzelmileg."
A felelos rendoroket asztal melle kell ultetni? Minek? Megvacsoraztatod oket?
Oket nem kell elitelni? Csak a civileket? Szerinted erre utasitast nem pont olyan adott, aki asztal mellett jatszogat?
nahát 2006.10.23. 23:21:45
osi 2006.10.23. 23:30:10
Ha valakinek lesújtó véleménye van a rendörökről az én vagyok. Bár büntetlen elő-
életű vagyok. Ismerek sokat közülük, büszkén
dicsekszenek korruptságukkal, (majd én, vagy
a haverom elintézi) a kocsmában.
Azt már leszarom, hogy lépten-nyomon igazoltatnak, mert hosszú a hajam, borostás
vagyok.
Ettől még sittre a garázdákkal.
leslie 2006.10.23. 23:47:27
Osi,
rendben, sittre velük.
De az is húzzon el, aki miatt idáig jutott ez az ország ma éjszaka és az elmúlt néhány évben.
És nehogy már az legyen már megint a mai nap konklúziója, hogy a Fidesz által felheccelt/bérelt csürhe balhézott Bp-en!
Egyszerűen szánalmas az mszp próbálkozása, ahogyan - kézzelfogható eredmények hiányában, egy csődtömeg közepén - megint előveszi a szélsőjobb-kártyát és más érve nem lévén csak sározni próbálja a politikai ellenfelét.
Gyurcsány F-nek van képe saját könyvében büszkélkedni a politikai aljasságaival?
Sok hibát elkövetett a polgári oldal is, és most is sok balf*szságot csinál, de ennek töredékéért szétszedte volna már a ballib média, mint amit a szocik 2002 óta műveltek.
Zippy 2006.10.23. 23:50:38
A köz mióta egyenlő pár szélsőjobbos hőzöngővel? Hm?
Egyébként az egészet úgy írod, mintha Te is Gyurcsányra szavaztál volna... Pedig ugye hogy nem? Akkor honnan veszed, mit hitt, aki rá szavazott?
nahát 2006.10.23. 23:51:31
Pedig az lesz, majd figyeld meg...
nahát 2006.10.23. 23:55:07
leslie 2006.10.24. 00:05:20
"Az, hogy a rendőrök pont beléjük hajtották a randalírozókat, azt nem tudom mire vélni. Mondanám, hogy olyan pancserség, mint a múltkori a Szabadság téren, de ez szándékosnak tűnik."
Hát pontosan ez a lényeg. Ez a legtragikusabb ebben az egészben.
Ekkora pancserség nincs.
De a felvetésedre:
A garázdák rátámadtak volna békésen, magyar zászlókkal hazafelé sétáló megemlékezőkre? Nyilvánvalóan nem.
A békés tüntetők szerinted vegyülni akartak a kődobálókkal? Nyilvánvalóan nem.
Akkor mi a francnak kellett a rendőrőknek összeterelni őket és ezt a balhét csinálni. Erre valóban nem voltak felkészülve a normális demonstrálók, de nehogy már ők tehessenek arról, hogy nem gondoltak arra, hogy az fogja őket ütni, akinek meg kellene védenie őket - akár a huligánoktól is.
nahát 2006.10.24. 00:31:17
KUTULI 2006.10.24. 00:35:38
nahát 2006.10.24. 00:43:52
leslie 2006.10.24. 01:07:28
Bárdos "Kiegyensúlyozottan hírműsorban moralizáló" András Budapestért sír a TV2-n. Hogy tönkreteszik a randalírozók ezt a szép várost. Meghogy jó-jó, a franciáknál is voltak zavargások, de a sok (?) turista a nyugalom miatt jár ide kávézni a Duna-korzóra.
Szerintem meg Gyurcsány és Demszky tevénysége több kárt okozott ennek az országnak, és ennek a városnak mint amit ennyi tüntető egyáltalán fizikailag képes lenne rombolni és ezzel nem a tüntetőket akarom felmenteni. Sereghajtó, karakter nélküli ország lakhatatlan, kutyaszaros fővárossal és hol van az a sok turista? Nem Prágával keveri Bárdos úr? A legszörnyűbb, hogy Bp esetében a szélsebesen fejlődő régióbeli városokon kívül még összehasonlítási alapunk sincs, hogy milyen lehetne ez a jó adottságú Demszkyfalva, ha nem ez az ember uralná 16 éve?
leslie 2006.10.24. 01:16:35
Igaz, floyd.vi
osi 2006.10.24. 01:18:28
Két gyermekem van, probálom őket egy kis békés ország lakóiként látni. (Pl.: Dánia)
Azt anyósom azt kajabálja 'lőnek a rendőrök!
A tüntetőket buszjáratok viszik haza.'
Gyerekek hol a picsában vagyok?
Ne nézzetek TV-t!
Megyek tüntetni Svájcba. Ott jobb. Még a bal is.
leslie 2006.10.24. 01:37:25
Árpád, ezt köszönöm.
Tóta W. Árpád · http://w.blog.hu 2006.10.24. 01:39:22
Palee 2006.10.24. 03:05:09
Kedves Árpád! Akik kinn tüntettek, az nem ez a réteg. Aki legjobban meglepődik ezen az mindeközben a legnagyobb MSZP szavazó. A vizitdíj, ágydíj és gázáremelések az MSZP szavazóit fogják a leginkább érínteni (leszámítva a pártízezres újgazdag réteget), nem a fidesz szavazóit. És nem azért kell most mindezt megszüntetni, mert jár vagy nem jár, mert ez egy filózófiai történelmi kérdés, hogy most itt igen vagy nem (mert azért ahoz Dániai fizetések és múlt sem ártana, 50 év szovjet megszállás, Trianon, török és miegymás nélkül) hanem mert elkúrták. Nem kicsit nagyon. Azért kell most mindezt megszüntetni, hogy Gyurcsány lehessen Orbán helyén. Ez ami bosszantó...
Mostmár tényleg jóccaka!
Tyutyu 2006.10.24. 05:47:41
böfögés: mások logikátlan gondolatainak a meggyôzés leghalványabb szándéka nélküli ismétlése
könnyû ám büszkének lenni rátok, magunkra
vivát
derelyegrádi szellem 2006.10.24. 09:15:30
A tegnapi napon a Magyar Köztársaságban a materiális jogállam megszűnt létezni! (Remélem csak időlegesen, de innen nagyon nehéz lesz visszajönni.)Hát, ennyi!
Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2006.10.24. 09:54:47
derelyegrádi szellem 2006.10.24. 10:15:26
Ott épp Fletóék avattak barátom. Ha tényleg oda szerezvezték volna, akkor most vért hánynál feháborodásodban az átlátszó és nyilvánvaló provokáció miatt. Vagy nem?
"Annyira átlátszó az egész."
Ebben igazad van, csak a hsz-ed alapján úgy tűnik te nem látsz át azon, ami valóban átlátszó.
tea 2006.10.24. 10:32:41
Nem nézel tv-t, nem olvasol újságot (pl. Index)?
Az egyetlen szabad hely gyakorlatilag az Astoria volt.
Az meg hogy 20 éve nem volt ildomos okt. 23.-án kimenni és megemlékezni igaz, de remélem az a kor nem jön vissza soha (bár sajnos minden ez irányba mutat).
Szomorú, nagyon szomorú! :(
Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2006.10.24. 10:36:20
derelyegrádi szellem 2006.10.24. 10:45:43
Nem, én a rendőrség eljárását tartom - többek közt - felelőtlennek.
Sok minent elkúrtak lehet ők is. De pl a gazdaságot nem, ezt magától a nagy MEGYÓtól a közgazdászok közgazdászától tudom.
Az ország gazdasága kiváló állapotban van, mondta 2002-ben a ministerelnök jelölti vitán. Vagy rosszul hallottam?
matroz 2006.10.24. 11:03:03
Az értelmes embereket itthon sem kell figyelmeztetni, hogy a piroson ne menjen át.Azokat pedig akik pedig ha vörös színt látnak csak mennek gondolkodás nélkül előre sajnos nem érdemes, mert a válaszuk olyan, hogy az ember biztosan megbánja a próbálkozást. (ne ugass bele, ezt(is) mi tudjuk jobban és hasonló reakciók)
one nation under-dog 2006.10.24. 11:35:30
"Egy rendőrkutya a szájkosarával akkorát tud ütni, hogy nyolc napon túl gyógyul. Kezeltem már olyan beteget, akinek eltörte a csuklóját, járomcsontját.
Szóval ezt a pacifista dumát hagyjuk!"
Fétreértettél. Azt, hogy "LOL. Ezt mégis hogy képzeled? Én meggyőződésés pacifista vagyok." enyhe ironikus felhanggal írtam. Látom, komolyan vetted, ez az én hibám, lehet, hogy kellett volna vmi smiley-féleség, vagy ilyesmi. Csak azt hittem, hogy a kommentjeim alapján nem gondolod, hogy komolyan gondoltam.
"Kezeltem már olyan beteget, akinek eltörte a csuklóját, járomcsontját."
És? Az amerikaiaknak van rá egy jó kifejezésük: "collateral damage".
Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2006.10.24. 11:56:17
tea: Igazad van. Minimális mértékben próbálom beengedni az életembe a politikát és a napi híreket, különben már rég felkötöttem volna magam, annyira gáz, ami ebben az országban folyik.
g54 2006.10.24. 12:00:45
g54 2006.10.24. 12:03:50
Palee 2006.10.24. 12:06:30
Rendőröknek nem szabadna símaszkkal eltakarni az arcát, hogy beazonísthatóak legyenek, ez a kommandósok pricilégiuma. Mellesleg pont azért voltak símaszkban, hogy ne lehessen őket azonostani, de ez már biztos összeesküvés elmélet. Könnygázt és gumilövedékeket nem szabad fejmagasságban lődözni, mert életveszélyes, csak térdmagasságban vagy a levegőbe jó magasba. Lovasroham és kardlapozás diktatúrákban szokás, nyugaton sehol sem, pláne nem tüntetés esetén. Járőkelőket, kávéházban ülőket vagy békés polgárokat (nem a kődobálókra gondolok)
összeverni nem járja demokráciaszerűségekben. Na most ezekből kifolyólag feltételezem, hogy ha rendőrkutyákat vetettek volna be akkor azokon sem lett volna szájkosár, de megmagyarázta volna a rendőrszóvivő, hogy a törvényesség és szükségszerűség figyelembe vételével kellett ezeket bevetni, hogy be letépte a kutya a heréjét egy 70 éves bácsinak az "collateral damage". Minek járt arra, maradjon otthon...
Mellesleg ha te békés pacifista vagy akkor neked kellene a legjobban küzdened a rendőri brutalitás és értelmetlen túlkapások miatt, de mintha nem erről szónokolnál.
Olyan érzésem van mintha a "független" politológus Ágh Attilát győzködném.
Palee 2006.10.24. 12:07:45
matroz 2006.10.24. 12:09:48
A nagyotmondás és a nyílt agresszív hazudozást, a másik vádolását a saját bünnel azért meg kellene különböztetni , mert nem egészen u.a. a kategória.
A sitten meg azt oktatják, hogy lopni , rabolni szabad mivel mindenki ezt csinálja és ott is van technikai fakultáció is.
Akkor ez is teljesen jogos mivel mindenki tudja hogy a bünözők lopnak, miért lepődünk meg ezen?
molaris 2006.10.24. 12:10:47
Rendőrnek felvételizik a delikvens.
Feladat,kössön bele a villanyoszlopba.
- No mi van álldogálunk,álldogálunk.
derelyegrádi szellem 2006.10.24. 12:27:48
Az általam utalt miniszterelnöki vita 2002-ben volt és Fletó nem volt ott, így a válaszodat nem értem. Vagyis értem. Kínos így a pénzügyi államcsőd határán (2006-ban több mint négy évi MSZP-SZDSZ kormányzás után) visszagondolni arra MEGYO akkor mit mondott.
"Egy ismerősöm, aki politikusnak készül(t) azt mesélte, hogy már az iskolában is azt tanítják nekik, hogy választási hadjáratban mindent lehet: hazudni, színészkedni, vetíteni, manipulálni - mindegy, csak meg kell nyerni a választásokat."
Ha ez nem egy urbanlegend, akkor melyik iskolában, hogy növendékeit, de különösen tanárait nagy ívben elkerülhessem.
"Most sokan úgy tesznek, mintha Gy. F. lenne az első a közéletben, aki egy kampány során nagyot mondott..."
Ez meg egy nagy csúsztatás, a tornász világbajnokságon tíz pontot adnak érte. Fletó nem "nagyot mondott", hanem konkrétan HAZUDOTT, amit maga is beismert, igaz szándékai szerint csak a bűntársai (MSZP frakció) előtt.
ja és saját bevallása szerint 1.5-2 évig hazdtak. A kampány nem tart 1.5-2 évig, ha jól emlékszem.
A dermesztő azonban mégcsak nem is ez. Hanem az, hogy egy sem volt aki felállt volna és azt mondta volna na ezt már nem, én ezt nem csinálom. Na ezért a bűntársai. És remélem sorsában is osztozni fognak.
one nation under-dog 2006.10.24. 12:41:31
"ha rendőrkutyákat vetettek volna be akkor azokon sem lett volna szájkosár"
Szerintem meg lett volna. Egy szájkosár nélküli kiképzett rendőrkutyával való "találkozás" szinte biztosan életveszélyes sérülésekkel jár. Ez senkinek nem áll érdekében. Már leírtam, de most mégegyszer leírom, hogy bevetésük PSZICHOLÓGIAI hatásuk miatt lehetett volna hatékony. Lásd: Elrettentés.
"Mellesleg ha te békés pacifista vagy akkor neked kellene a legjobban küzdened a rendőri brutalitás és értelmetlen túlkapások miatt, de mintha nem erről szónokolnál."
Már ezt is leírtam, de látom még mindig nem tiszta: Nem vagyok pacifista. Nem tehetem meg, hogy az legyek. Pedig milyen jó lenne...
DA 2006.10.24. 12:59:34
Kis hazánkban a kampány állandó jellegű az elmúlt öt évben, és az elmúlt fél évben pedig szó szerint állandó.
Palee 2006.10.24. 13:18:52
"Már ezt is leírtam, de látom még mindig nem tiszta: Nem vagyok pacifista. Nem tehetem meg, hogy az legyek. Pedig milyen jó lenne..."
Jaja! Bocs, igazad van, figyelmetlenül olvastalak.
"Szerintem meg lett volna. Egy szájkosár nélküli kiképzett rendőrkutyával való "találkozás" szinte biztosan életveszélyes sérülésekkel jár. Ez senkinek nem áll érdekében."
Gumilövedékeket fejmagasságban lövöldözni és földön fekvő embereket rugdosni is életveszélyes, mégis megtették. Három életveszélyes sérült a kórházakban... Ennyit a törvényességről és a jogszerűségről.
derelyegrádi szellem 2006.10.24. 13:29:19
Legyen így, de mit változtat ez a lényegen?
one nation under-dog 2006.10.24. 13:47:33
Collateral damage. Ilyen helyzetben a következők közül valószínűleg sokan megsérülnek: rendbontók, tüntetők, rendőrök, újságírók. Sajnos ez kivédhetetlen.
Láttam az egyik TVn (asszem Duna, de nem 100%), ahogy az egyik sérült nyilatkozott, valami ilyesmit: "Nekimentem a rendőröknek ... ööö ... azazhogy épp el akartam futni ... ööö ... és eltört a lábam" Döntse már el bazze, hogy most dicsekszik, vagy sajnáltatja magát. Nem tudtam sajnálni. Egyébként ennek nem kellett volna így lennie. Szükség van egy kis nyugalomra. Mindenkinek. Most.
Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2006.10.24. 14:08:26
Réges-régen egy Hamvas-műben olvastam egy idézetet, ami egy ellenzéki szónoklat volt az akt. uralkodó államférfiak ellen. A felsorolt pontok teljesen azt sugallták, hogy napi történésekről van szó, majd a végén ott állt egy ókori dátum... Amivel csak arra akartam utalni, hogy mi vitatkozgatunk itt négyévenként, holott a hatalomért folyó harc évezredek óta mindig ugyanolyan.
derelyegrádi szellem 2006.10.24. 14:15:45
"de ez esetben lényegtelen, hogy 2002 vagy 2006,"
Ez esetben pont ez a LÉNYEG! (meg az ami az utolsó bekezdésben vagyon írva)
újáron 2006.10.24. 15:23:48
Eric25 2006.10.24. 16:59:41
Persze, ez benne van a pakliban. Számolni kell vele. Sőt! Határozottan számolnak vele. Készülnek rá.
M, M and I: szmájli nélkül is vettem a lapot.:)
"Hát már ti is viktor szekét toljátok?"
kongisking: ez micsoda demagógia! Te kinek a szekerét tolod?
Gall 2006.10.24. 18:06:31
madz 2006.10.24. 18:19:33
amúgy ha bárki elhitte a kampány(ok)ban bármelyik díszpinty szövegét, és ezért ikszelt rá, hát őt nagyon tudom sajnálni.
újáron 2006.10.24. 18:49:44
Eric25 2006.10.24. 18:54:10
Vagyis Gy F-ét.
Gratulálok! Remek választás.:P
újáron 2006.10.24. 19:08:42
Eric25 2006.10.24. 19:19:25
Érdekelne.
újáron 2006.10.24. 19:28:54
Továbbá: nem nyugszik bele hogy nem választják meg 2002-ben se, meg 2006-ban se, pedig megígért mindent.
Megosztja a társadalmat a kétértelmű retorikájával: olyanokkal ami tetszik a demokratáknak is, de a széljobberek is értelmezhetik a saját "izlésviláguknak" megfelelően.
Az, hogy nem demokrata: pl.: szavaz bent a parlamentben valamiről, születik egy döntés. Aztán meg kiegy az utcára és azt hazudja a népnek, hogy ez még nincs eldöntve.
Az, hogy egy kis hatalommániás görcs.
Ha akarod írok még.
Eric25 2006.10.24. 19:56:35
Orbán Viktort még nem értem tetten hazugságon, de ha így lenne, a különbség nagyságrendekkel mérhető GyF javára.
2002-ben is hazugsággal nyertek a komcsik. Az újraszámlálást - ami lebuktathatta volna őket - megakadályozták.
"hatalommániás görcs"
Elfogult vagy egy kicsinykét, nem?
Találóskérdés: Ki az aki görcsösen ragaszkodik a hatalomhoz, pedig már látnia kéne az alagút végét?
Pszt! [Gyurcsány Ferenc]
Arnold 2006.10.24. 21:57:13
Ahogy a hozzászólásaidat olvastam, szerintem téged annyira elvakít a jobboldal, hogy nem is vennéd észre ha Viktorka hazudna.
Egyébként én 98ban a fideszre szavaztam, de sajna nem tartották be amit ígértek pedig nekem akkor fontos volt. 2002ben az MSZpre szavaztam, de sajnos bennük is csalódtam. Így azóta én azzal nyílvánítom ki a véleményemet, hogy nem megyek el szavazni, mert ez is egy vélemény. Undorodom az összes hataloméhes politikustól. A mostani helyzetre szerintem a megoldást az jelentené, ha távozna mindkét fél. Csak sajnos azt nem tudom ki lenne alkalmas az ország élére...
újáron 2006.10.24. 22:10:51
Hát akkor például: A politikát nem szabad a parlamentből az utcára vinni. Az önkormányzati választáson szavaztunk a kormányról. És nem sorolom most Tokajhegyalja-Sárazsadányt és társait.
A többi meg attól függ, hogyan értelmezem (tehát, hogyan akarom értelmezni, mennyi agyam van hozzá, és még... mennyivel keresek többet/kevesebbet, stb). Ez annyira relatív, persze fő az őszinteség meg minden, de mindenki hazudik/hazudott már, az ziher.
> Lebukott!
Beismerte a frakció elött. De nem a beismerésen volt a hangsúly, hanem azon, hogy ezután ne így politizáljanak.
Ne légy már ennyire gyerekes vazz, vedd észre, hogy ebben mennyi demagógai van és az irritálja a gondolkodó embereket. Hibákat (vagy rossz kommunikációt) mindenhol lehet találni. Viktor ezt az egészet arra használja most fel, hogy legbutább emberekre és a hétvégi "forradalmárokra" építő lázítással egy új miniszterelnök legyen, akit könnyebben le tud győzni, vagy nem fél tőle ennyire:
www.youtube.com/watch?v=5Ng6k_gkmbA
Tudod, ha nem kedvelném Gyurcsányt akkor is a koalícióra szavaznék, csak hogy OV eltűnjön végre. Ti nem akartok magatoknak egy normális jobboldalt?
pöcörge 2006.10.24. 23:44:04
"Tudod, ha nem kedvelném Gyurcsányt akkor is a koalícióra szavaznék, csak hogy OV eltűnjön végre. Ti nem akartok magatoknak egy normális jobboldalt?"
íme, egy igazi zsigerkatona! :D
szerintem ne azzal foglalkozz, hogy mi milyen jobboldalt akarunk... a vezetőiddel a hátad mögött te inkább ne is nyilatkozz semmiről, ne ossz tanácsokat, ne fölényeskedj, hanem inkább húzd meg magad, szemlesütve, hogy a többieknek ne okozz több bosszúságot és kárt. ha majd lesz normális (és valódi) baloldal, akkor kezdheted el megfogalmazni az elvárásaidat a jobboldallal kapcsolatban.
előre is köszönjük!
a "normális jobboldal"
ui: játssz el a gondolattal, hogy mi történt volna, ha az a beszéd a fidesz gyűléséről került volna ki... vajon akkor tudnál különbséget tenni a lebukás és a beismerés között?
újáron 2006.10.25. 00:52:12
Szóval ezt én döntöttem el, nem hiszem, hogy bárkinek is a katonája lennék. MIért nálatok hogy megy ez? Mindenki agyába a Vezér szavait programozzák?:DD
pöcörge 2006.10.25. 08:20:15
aha.... és olyan baloldalra, amely valóban baloldali értékeket tűz a százlajára, nem pedig a százszor megrágott erkölcstelen, megbukott pártállami módszerekkel operál, olyanra nem lenne szükség? mert akkor javaslom, hogy a sajád házad táján sepregegess, meg adj tanácsot, és tegyél javaslatokat, ne a másik oldalra figyelj, van mit rendbehozni nálatok is...
jól van, öreg, akkor ne gondolkozz... csak menj tovább a lenini demagóg úton. jó utat!
pöcörge 2006.10.25. 10:47:08
Van valami, ami csak a miénk, kelet-közép-európai nemzeteké. Az a semmivel sem összetéveszthető pillanat, amikor az igazságérzet felfeszül, odaszegeződik a tehetetlenség keresztjére. Ez a pillanat kincs. Mert ugyan elviselhetetlen és bénító haragot szül, de mi, kelet-közép-európai nemzetek tudjuk, hogy ekkor már vége.
Ilyenkor van vége annak, amit nem lehet elviselni. Hétfőn vége lett a Gyurcsány-rendszernek. Hétfőn megásta a saját sírját. Árulkodó tettek s még árulkodóbb mondatok kísérik ezt a haldoklást. A tettről alig kell szólni, azt is szikár, kopogó mondatokban. A tett megnézhető a CNN adásában. Ők is ezt ismétlik, monoton szomorúsággal. A Madách téren földön fekvő fiatalembert, akibe minden arra járó rendőr belerúg vagy ráhúz egy nagyot a gumibotjával. Majd amikor észreveszik a kamerát, megpróbálják eltakarni – mit is? A rendszert. Gyurcsány rendszerét.
Hétfőn kiteljesedett mindaz, ami Őszödön kezdődött. Hétfőn kitárulkozott a Gyurcsány-rendszer. Kifakadt, mint egy gennyes fekély.
Aki hétfőn Budapestet járta, vagy csak a tévét nézte, látta: nem voltak l’art pour l’art randalírozók. Nem volt hétfőn tévéostrom. Hétfőn utcára mentek azok, akik elhitték, hogy 2006-ban utcára mehetnek, ünnepelhetnek, és ezzel együtt kifejezhetik véleményüket is a rendszerről. Meg azokról a gazemberekről, akik ezt a rendszert működtetik. Gyurcsány Ferencről. A sarokba szorított patkányokról. Utcára mentek azok, akik harminc éve ugyanazt hallgatják ugyanazoktól: hogy most elvesszük megint mindeneteket, mert ez a szebb jövő záloga. Ez a reform. A többség nem is tudja, de homályosan érzi, nemcsak a hazugságot képtelen elviselni, hanem azt is, hogy a globalizáció oltárán megint feláldozzák a jövőjét. Képtelen elviselni a pökhendiséget, az arroganciát, a cinizmust. Ők mentek az utcára. És szétverték őket. Álltak, és nem csináltak semmit. Mentek és kiabáltak. Így verték szét őket. És közéjük lőttek. Könnygázgránáttal, gumilövedékkel. Fejre célozva. Közéjük vágtattak kivont karddal. Aztán a földön fekvőket rúgták és ütötték. Aztán csodálkoztak, hogy megint barikádok épültek, üvegek, téglák repültek. S a CNN ontja a szimbolikus képsorokat, monoton és fájón.
A tehetetlen harag azt súgja, hogy ennyi, s itt a vége. De azért ezzel nincsen vége. Akkor lesz vége, amikor majd a vége után rendet teszünk.
Hétfőn megásta a sírját ez a velejéig rothadt rendszer. Ezt tudjuk. De a java majd akkor kezdődik, amikor eltakarítottuk ezeket. Úgyhogy helyesen teszi a rendőrség felső vezetése, Gergényivel az élen, ha elkezd valami más foglalkozás után nézni. Mert ők lesznek az elsők. Gergényi főkapitány eltakarítása a jogállamiság elemi feltétele. Az ómega és az alfa. Gergényi főkapitány, amikor nekiszegezték a kérdést, vajon miért rúg bele minden rendőr a földön fekvő, tehetetlen emberbe, így válaszolt: arról nem tehetnek a rendőrök, hogy belebotlanak egy fekvő testbe. Igen, ezt ismerjük. Ez Grósz Károly mondata. Ő 1988-ban találta azt mondani, miután szétvertek bennünket október 23-án, hogy „egy hatalom sem szereti, ha verik a rendőreit”. Gergényi aljassága Grósz aljassága. Miként Lendvai aljassága is. Lendvai ezt mondta hétfő délután: Orbán Viktor jól tette volna, ha szól híveinek, hogy tegyék el a rendőröknek szegezett késeket. Micsoda lapos, elviselhetetlenül nyomasztó, pitiáner hazugság ez. Lendvai Ildikó sima arca mögül kandikál ki az egész Kádár-rendszer. Hát ezért, Gergényi főkapitány úr. Mert tudja, mi maga, főkapitány úr? Szem a láncban.
Már ha olvasta Illyést. És ne gondolja senki, hogy a rendőrség felső vezetésének leváltásával el lesz intézve minden. Hiszen megvannak a felvételek. Végig kell menni mindegyiken, egyenként. Majd meg kell kérdezni: magának ki adta a parancsot, hogy a tömegbe lőjön, könnygázgránáttal, gumilövedékkel, fejmagasságban? Igen, a főkapitány úr? Akkor a főkapitány úr fel van függesztve, munkáját addig nem végezheti, ameddig véget nem ért a pere a katonai bíróságon. És azok is megvannak, akik a földön fekvő embert rúgják. Mindegyiknek van pofája a maszk alatt. Meg lesznek találva. Addig nem lesz itt semmi sem, ameddig a legutolsó szadista rendőrbaka ki nem lesz rúgva úgy, hogy a lába sem éri a földet. Mert szadista rendőrbakákkal nem lehet jogállamot építeni. Szadista rendőrbakákkal meg Gergényikkel csak Gyurcsány-rendszert lehet építeni. A Gyurcsány-rendszer pedig kifakadt hétfőn. Láthatja most már mindenki: ez a rendőrség ötven magából kivetkőzött alakot képtelen volt megfékezni és elvinni a tévé székházánál. Miért? Mert akkor ezt a parancsot kapta a rendszertől. Ugyanez a rendőrség most tízezreket vert szét és lőtt szét. Miért? Mert most ezt a parancsot kapta a endszertől.
Ha a rendőrség hétfőn nem provokálja a tömeget, majd nem esik neki az embereknek, nem történt volna semmi sem. Akkor a CNN nem ontaná a képeket, monoton és fájón. Akkor nem mondaná el az Európai Unió államainak minden megkérdezett rendőrségi szakértője, hogy náluk az ilyesmi elképzelhetetlen. Akkor… De nincs akkor. Mert hétfőn felfakadt a Gyurcsány-rendszer, és kidőlt belőle maga Gyurcsány. Aki tizenhat évvel ezelőtt még azt tartotta a saját apja legnagyobb bűnének, hogy „forradalomnak nevezi az ellenforradalmat”. Ott állt ez az alak, a néptől elzárt, üres Kossuth téren, és legundorítóbb, leghazugabb gesztusával, szívére tett kezével hallgatta a Himnuszt 1956 ötvenedik évfordulóján. Majd tűzijátékot rendeztetett magának, mialatt a rendőrei két sarokkal odébb embereket lövöldöztek fejbe – egyelőre még „csak” gumilövedékkel.
Ezekkel sem lehet jogállamot építeni. A Gyurcsány-rendszer s annak fenntartói nem egyeztethetők össze a jogállammal. Az ember szépbe szőtt hitével. Soha nem értettem egyet azokkal, akik azt mondták, Magyarországon nem történt meg a rendszerváltozás. Hétfő óta kicsit másképpen látom. Megtörtént. Működnek intézményei. De akik berendezték most nekünk, csupa-csupa szem a láncban. Olyan ez, mintha gyönyörű barokk kastélyunkat ceruzalábú Kádár-fotelekkel meg műtüzes kandallókkal zsúfolnánk tele. Kívül csodálatos. Belülről hányinger. S ebben sincsen semmi új. Hát ugyanezek rendeztek be annak idején megmaradt barokk kastélyainkban téeszirodákat, magtárakat meg disznóólakat.
Kastélyunk, a köztársaság már készen áll. De még ki kell takarítanunk. Még be kell rendeznünk. Végre magunknak. Ahhoz pedig el kell zavarnunk a sok elszemtelenedett disznópásztort.
Minél hamarabb.
újáron 2006.10.25. 11:19:51
A demagógia, az kb. ez:
el kell zavarnunk a sok elszemtelenedett disznópásztort.
Egy demokráciában értelmezhetetlen, de eléggé lázító. Tipikus jobber tempo: nem tudják elfogadni, ha valakinek különmbözik a véleménye. Nekem űgy tűnik a demagógia a jobberek közös vonása a vezértől az utolsó senkiig. (ezt már le is írtam atlán)
pöcörge 2006.10.25. 12:07:46
hova a csipába raktátok a hozzászólásaimat???!!! semmi, isméátlem semmi olyan nem volt benne, ami indokolta fvolna a törlést.
köszönöm, ez egy igazi liberális site.
nahát 2006.10.25. 12:09:10
akkor csak egy adalek arrol, hogy ha dont a parlament valamirol, akkor az el van-e dontve:
a-do-csok-ken-tes!!!!! lassan írtam és tagoltan, hogy kongisking is megertse
Mi is tudjuk sorolni...
Mert ugye dontesek, azok voltak. Meg lehet valtoztatni azt a dontest elvtarsak! Arra van a parlament! A tobbseg meg ott van.
nahát 2006.10.25. 12:11:27
te ismerted az osszes szamot amikor rajuk szavaztal, vagy csak az a tipus vagy, aki ha beledoglik, akkor sem fogja megvaltoztatni a velemenyet, mert igaza csak neki lehet, ugy, mint a fonokenek?
pöcörge 2006.10.25. 12:20:35
bazzeg, ezt te intézted? vagy a sixx? köszönöm, sokat tettetek azért, hogy a média felelősségtudata ismét megmutatkozzon.... remek, szimpatikus, felelősségteljes emberek vagytok. gratulálok!
újáron 2006.10.25. 12:26:03
nahát 2006.10.25. 12:36:42
Jo tanitvanya vagy gyurcsanynak, amig ilyenek lesznek, nem kell semmitol tartania.
Ja, hogy teged nem is erdekelnek a szamok? Akkor rolad beszelhetett kedvenc miniszterelnokod minap "Az embereket nem is erdeklik a szamok"
Majd leszel szives innentol fizetni helyettem (helyettunk) a megnovekedett koltsegeket, amiket neked (mint raszavazonak) es az altalad diocsitett tolvaj gyurcsanynak koszonhetunk.
Hogy en milyen jogon tolvajozom le ot? Talan olvasgass a legfobb ugyeszsegi papirok kozt es megtudod. Attol, hogy makos volt (bar ebbol is latszik ebben az orszagban nincs igazsagszolgaltatas, maximum jogszolgaltatas) es "elevultek" az altala elkovetett buncselekmenyek, attol meg elkovette oket. Te egy koztorvenyes bunozot istenitesz!
nahát 2006.10.25. 12:48:42
An error occurred while completing your request. Please try again. If it still does not work, please try again later.
pöcörge 2006.10.25. 13:38:49
MEA CULPA! VIVA LAS VEGAS! KEZEKET A PAPLAN FÖLÉ, ÉLJENEK FODOR GÁBORÉK, ÉS AZOK, AKIK A PEPSI-SZIGETEN A SZIVÁRVÁNY SÁTORBAN VOLTAK! KÖSZÖNÖM!!!!!!
pöcörge 2006.10.25. 13:42:49
jól van öreg, nincs több kérdésem. őbunkó vagy. igazi netharcos. gratulálok. anyádéknak is. jól döntöttek...
újáron 2006.10.25. 13:49:07
Lassan remélem a vezéred is feladja szánalmas próbálkozásait.
újáron 2006.10.25. 13:50:00
Vicces amikor a jobberek érvelni próbálnak:D
nahát 2006.10.25. 13:56:13
Ennyi a tudasod? Ez az erv? Hogy mindenki frocsog csak te nem?
A tenyek meg le vannak ejtve. Igaz?
Miazhogy? Phu a hetszazat!
Meg csak nem siralmas a vagdalkozasod, egyszeruen rohejes :)
újáron 2006.10.25. 14:28:20
pöcörge 2006.10.25. 15:30:13
hát, töki, sajnos szánalmas a produkciód. egyetlen érvet sem sorakoztattál föl, el kell, hogy keserítselek.... vagy te ezt annak minősíted:
"Nahát, nem ismerem az összes számot, de nem is ez a dolgom, az összesre nem is vagyok kívácsi;) A nép véleménye leginkább 4 évente számít. A köztes időben pedig a parlemnt dönt, nem egy ovi és a felhergelt csőcseléke" mert ez nem az... töki, ez a fröcsögés... és hát ostobaságod is bebizonyítottad az ilyen mondataiddal... azon túl, hogy a helyesírás pedig különösen nem az erősséged. dehát nem véletlen a pártkötődésed, értelmiségi-szimpatizáns ügyben igencsak gyengén álltok, ezen nem csodálkozhatok...
ellentétben veled, én viszont kultúráltan próbáltam a véleményemet kifejteni, mint ahogyan azt fentebb is láthatod.... esetleg olvasd is el.... azért, mert néhány elcsépelt népszavás-atvs-heti7eses szart belöksz ide, még nem tűnsz gondolkodó embernek. a stílusod alapján ugyanez be is bizonyosodik. "jobberek". mi ez a szar? ettől vagy européer? beszélhetünk más nyelven is, ha a magyart nem érted, vagy esetleg nem szereted. mehet a német, az angol, a francia, és a spanyol... az olasz sajnos csak nehézkesen megy, inkább olvasni tudom csak sajnos. de majd igyekszem mielőbb teljesen elsajátítani azt is, hogy ebből se lehessen gond. tehát? felsorolnád a hivatkozott érveidet a fenti nyelvek bármelyikén? szívesen fogadnám.... baller....
jules 2006.10.25. 15:51:29
jules 2006.10.25. 15:52:06
pöcörge 2006.10.25. 16:21:30
ez melyik cikk? a Homooki-Szabó féle Energiamezők? sajnos most nem tudom megnézni, így jó lenne, ha tudatnád, mert azt már olvastam.
thx in adv.
újáron 2006.10.25. 20:14:27
jól van öreg, nincs több kérdésem. őbunkó vagy. igazi netharcos. gratulálok. anyádéknak is. jól döntöttek...
???
Amúgy jól értem ezt a sok szöveget? lehülyézett egy hülye?? lol
pöcörge 2006.10.26. 09:21:21
jaj, te ostoba, hát gondolkozzál már el... érveket nem írtál, csak össze-vissza vagdalkozol, én felvetettem dolgokat, amitől köpni-nyelni nem tudtál, így inkább elkezdtél más ökörségeket írni.... erre azt mondtam, hogy írjál érveket, de te arra megint csak csupa baromságot írtál.... erre reagáltam az általad fent írtakat. és azzal be is fejeztem a beszélgetést, hiszen kiderült, hogy alkalmatlan vagy az érdemi párbeszédre...
ne bohóckodjál már, inkább próbáld meg összeszedni magad, és észérvekkel alátámasztani a hablatyolásaidat.... nőjj föl előbb, aztán gondold át, hogy miről is akarsz böfögni... hány éves vagy? 10? vagy 16? van még hova fejlődnöd... illetve el kellene kezdeni fejlődnöd... töki....
(gergényi)pétergábor 2006.11.08. 01:08:09
Akkor leírom neked is, mennyire egyengén leplezed azt a frusztráltságodat, ami az öszödi beszéd óta a baloldali értelmiségnek általában sajátja, és tisztelet azért a nem kevés kivételnek. Mert nem nagyon megy nektek még a Fletóval való szembenézés sem, hát még hogy magatokba is nézzetek, hogy mekkora senkit támogattatok. Hogy kiderült, hogy pl. a 100-lépés propagandácskát vagy a "dübörgést" jobban cumiztátok, mint anno az anyatejecskét. Az öszödi beszéd óta többé reménytelen elszámolnotok az elmúlt néhány évvel, magatokkal. (Kérlek, majd kímélj meg a "16-éves mondókától", mert idemásolom neked a beszédet, és akkor már te sem találod meg benne ezt a tündérmesét, még liberális szűrőkön keresztül sem.)
ui.:Elismerem, nehéz pillanat volt azon a "kiszivárgós" vasárnapon a feléismerés, hogy ki is ez a Gyurcsány, még ha a jelek szerint nálad sem tartott sokáig. Mert jobban illik hozzátok (Farkasházy, Orosz Józsi, Aczél Endre, Bolgár Gyuri bácsi stb,stb...) a tarthatatlan görcsös tartása bármiáron, mint kicsit elhallgatni, és megvizsgálni, ki is az igazi birka, vagy (engedd meg, hogy a szavaiddal éljek) az igazi csőcselék.
újáron 2006.11.10. 15:32:26