Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Mi folyik itt?

168 Óra

2006. október 17. 13:08 kiricsizoltan 36 komment

Ma egész nap össze-vissza mászkáltam, bejártam a fél várost, a hétvégén vidékre is elutaztam, és mindvégig nyitva tartottam a szemem, mert kíváncsi voltam, hogy tényleg elérkezett-e az idő. Szóval, hogy lehet-e észlelni azt a bizonyos vibrálást. Lehet-e tapintani a pesti belváros, vagy a miskolci lakótelepek, vagy börzsönyi bércek levegőjében azt a feszültséget. Azt a feszültséget, amikor az ember már rohadtul nem bírja tovább, és iszonyatosan kíváncsi, hogy mi a véleménye a "kialakult helyzetről" például egy filmrendezőnek, egy színésznek, egy pszichológusnak, vagy egy párizsban élő újságírónak. De nem, nem, nem. Nem éreztem egyetlen pillanatra sem, hogy most érkezett volna el az a pillanat, amikor meg kell kérdezni Kulka Jánost, vagy Darvasi Lászlót, hogy akkor most mi van? És hogy értékelje már léci Mundruczó Kornél a "fejleményeket". Az a mi nagy mázlink, hogy a 168 Óra legutolsó száma viszont úgy látja, odáig fajult a helyzet, hogy azt már Horváth Ádámnak, vagy Gyémánt László festőművésznek is értékelnie kell.

"Az elmúlt hetek eseményei láttán a 168 Óra elérkezettnek látta az időt, hogy megkérdezzen háromtucatnyi gondolkodót - újságírókat és egyetemi tanárokat, művészeket és politológusokat, közgazdászokat és sportolókat -, miként értékelik a fejleményeket."

Egyébként nem vonom kétségbe, hogy például Horváth Ádám, vagy Bozsik Yvette egy "gondolkodó", csak valószínűleg mellékállású gondolkodó, mert itt az újságban az van, hogy Bozsik "táncos, koreográfus", vagyis ha ennyire tágan értelmezzük a "gondolkodó" fogalmát, akkor biztosak lehetünk abban, hogy több millió mellékállású, vagy hobbi-gondolkodó töpreng országunkban, és nem értem, miért nem kérdeztek meg mondjuk néhány favágót, vízvezetékszerelőt, vagy postást arról, hogy "Mi történik itt?" Csak azért mondom ezt, mert valószínűleg nem kell elmenni Vásárhelyi Máriáig, hogy olyan okosságokat halljunk, hogy "Szürreális dráma, tragikomédia tart hetek óta.", másoktól meg ilyeneket, hogy "Katasztrófa, ami zajlik." Kábé harmincnégyszer.

Persze azon is el lehetne gondolkodni egy picit, hogy ha a harmincnégy gondolkodó között helyet kaphatott például vízilabda edző, akkor a 168 Óra miért nem kíváncsi arra, hogy "miként értékeli a fejleményeket" például Ablonczy Bálint, Horkay Hörcher, Lázár Ervin, ne adj isten Fábry Sanya, szóval olyanok, akiktől nem a kötelező orbánozást hallanánk esetleg (lehet, hogy a kötelező gyurcsányozást, de ez most más kérdés, illetve ugyanaz a kérdés, de már nagyon unom.)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alien 2006.10.17. 15:26:07

a 168 óra egyazegyben olyan, mintha a Demokrata inverze lenne....
Kicsit uncsi már az "orbánviktorszélsőjobboshordái...." féle retorika.

Zippy 2006.10.17. 15:29:53

Szerintem mindkét oldal számára "kicsit uncsi" a másik oldal szövegelése...

Alien 2006.10.17. 15:33:07

Mindkét oldal monnyon le!
Tüntetők haza!

ElChe · http://bigblue.reblog.hu/ 2006.10.17. 15:35:50

Azt hiszem egyszer valamikor olvastam egy jó cikket a 168órában, legalábbis az ő weboldalukon volt fenn. Szóval létezik ilyen, még ha elenyésző számban is. Türelmes és nagyon ráérő emberek talán ki is bogarászhatják a féloldalra billent betűhalomból...

Egyébként sose tudtam, ki fizet elő ilyen lapokra. Valószínűleg azok, akiknek szüksége van arra, hogy megmondják, miről mit kell mondani, mert a tényszerű tájékoztatás nem igazán az erős oldala az ilyen politikai bulvármagazinoknak.

ooo 2006.10.17. 15:40:58

vágvölgyi képe vicces. elolvasva az okosságokat, az alapkérdés nekem olyan mintha ez lett volna:

"mit gondol orbán viktorról?"

(zoltán, miért nem csináltátok meg azt a pártot tóta w vel?)

Mike Patton 2006.10.17. 16:37:17

Hát most mit mondjak...

Rámentem a honlapra, és olvasgattam a "hozzászólásokból". Igazából a szánalmas szó a legjobb jelző erre az egészre. Ja meg nevetséges. Mindenki ugyanazt a falszöveget skandálja, meg hogy mekkora jófej Gyurcsány, mer hogy megmondja a tutit stb...

Az a szánalmas nyomorék Gönczöl Katalin jön a jogállamisággal, amikor regnáló kormányfőnk egy normális országban már rég hűsölne a dutyiban, és lehet, hogy a legnagyobb ellenfele is. Beszél jogállamról, amikor Szabadi két év felfüggesztettet kapott. Egy átlag magyar két év felfüggesztettet magánokirathamisításért kap, amennyiben egyrendbeli, és nem volt priusza. Hagyjuk már ezt a jogállamiságot. Szánalmas.

Miért nincsenek normális értékítelettel rendelkező emberek, közéleti személyiségek. Miért nem mondja senki azt, hogy Orbán húzzon be dolgozni a parlamentbe, de a legjobban teszi ha elmegy a párt éléről, és a Gyurcsány is húzzon a retkesbe. Miért kell egy művésznek is beállni a sorba? Nem igazán értem.

És akkor nyomják ezt az álértelmiségi dumát... Szánalmas...

lobotómia 2006.10.17. 17:28:00

A "gondolkodó" táncművész vagy filmrendező, olyan szofisztikáltan mondja, mint egy "gondolkodó" gondolkodó - ugyanazt. Ez unalmas. A másik (az inverz változat) pedig egyáltalán nem az. Úgy felnyomja az adrenalint vö. agyvérzés, paranoia, hogy igazán muszáj utána egy kis nyugatató 168 óra.

derelyegrádi szellem 2006.10.17. 18:04:46

Nincs időm elolvasni, így mondja meg valaki, hogy Chirac nyilatkozott-e így exluzíve a 168 Órának ez ügyben is, vagy csak a szokásos "vérprofi" arcok voltak?

capture 2006.10.17. 18:36:42

Én kérek elnézést mindenkitől, előre is!!

De ezt nem lehet kihagyni.
Csak, hogy ne kelljen klikkolni, meg, hogy legyen egy kis színvonal:

"Az emberek élete nehéz, sokan elkeseredettek, keveset keresnek, rossz körülmények között élnek, nem találják a boldogságot. Tüntetnek, hogy oldják a feszültséget, és mert hat a birkaszellem. Ahelyett, hogy többet járnának színházba, foglalkoznának a családjukkal, a gyerekükkel. Nem szeretek most ebben az országban lenni, örülök, hogy épp kedden utazom Párizsba egy fesztiválra."



Ez kééész, bazzeg!

morrisal 2006.10.17. 19:06:32

A tüntetők,akik odahugyoznak meg szarnak a Kossuth térre,nagyon szánalmasak.Azt hiszik,valami változni fog,ha ott ácsorognak.
Ezek az "értelmiségiek" szintén szánalmasak azzal a különbséggel, hogy nekik megtérül a seggnyalás.

Milyen szerencse,hogy holnap utazom Mallorcára ebből a zavaros országból.(Phú.)Az emberek menjenek színházba (egy heti étkezés ára,villany,gáz,rezsi,stb.),napi 10 óra meló után kiránduljanak a családjukkal vidáman mosolyogva, óh igen, IGEN-IGEN!


Én-mindenesetre maradok középen.

Vagy inkább SEHOL.

morrisal 2006.10.17. 20:13:42

"Úgy hiszem, erre a miniszternök kiszivárogtatott beszéde is garancia. Hiszen mindannyian tudtuk, hogy a politikusok hazudnak: végre itt egy ember, aki szakítani akar ezzel. Vagyis őszinte, az a célja, hogy tisztább közéletet teremtsen. Az is lehet: főleg azok háborognak ellene, akik hozzászoktak az adócsaláshoz, sumákságokhoz, s most sértve érzik magukat. Pedig a demokráciához közös felelősség kell."
Nem gondoltam,hogy a Kulka is ennyire hülye...Kissé összemosta a fehéret a feketével,szegény.

vargapali 2006.10.17. 20:31:04

Ahogy Vonegutt mondaná: Így megy ez!

Gyarló gondolat, hogy az egyszerű emberek valaha is azonosultak a "gondolkodók" véleményével. Ki nem szarta le az idők során mára történelmi személyiséggé érett szerencsétlenek véleményét?

Szerintem az ilyen összeállítások csak az önálló véleménnyel nem rendelkezők részére nyújtanak támpontot, hogy az a csoport, közösség, mellyel azonosulni kívánnak, milyen gondolatokat is vár el tőlük.

Egy tipikus példa: ugyan hány globalizáció ellenes tüntető tudja megfogalamazni mi is az a globalizáció?
Ugyanez van a politikai tüntetéseknél is. Kurvára nem érti senki hogy mi van, de ha tüntetni kell, hát rajta, tüntessünk.

dejavubazz 2006.10.17. 20:38:04

Ugy velem, a megkerdezettek cirka felere ervenyes a kovetkezo:

Mult heten az Inforadioban (Arena) Lanczi Andrassal (vigyazat, nembalos! de politikai filozofiaval foglalkozik) csevegtek es markans velemenyt fogalmazott meg az 'ertelmiseg' politikakommentezeserol. A zanza tkp annyi, hogy gyakori a szereptevesztes. Ti. az, hogy valaki kivalo termeszettudos, irodalmar stb, meg nem predesztinalja az illetot arra, hogy erdemi politikai allasfoglalast, velemenyt tud megfogalmazni.

Ha vkit erdekel az audio linkje: inforadio.hu/podcasting/arena/
(datum: 2006.10.09. - ha fogytan az ido/turelem, akkor a negyedik resz utolso ~7 perceben van szo a fentiekrol)

-----

Egyebkent ugy lett volna pengeeles a kep ha a Fidesz-partiak kozul Sebeokot, Fekete Pakot meg Gyoziket interjuvoljak meg, mint gondolkodokat. Ugy meginkabb kidomborithattak volna a kidomboritani szandekozott kidomboritandot.

Dr. Stein · http://hemar.freeblog.hu 2006.10.17. 20:40:55

Imádom ezt: "értelmiségi, gondolkodó". Francokat. A hatalom kinevez magának néhány tucat embert, akit ezzel a titulussal illet, és ők mehetnek a Napkeltébe szombat délelőttönként. Ja, és Kossuth díjért kétszer. A többinek meg Phillip jut.

one nation under-dog 2006.10.18. 08:42:12

dejavubazz 2006.10.17. 20:38:04

Miért gondolja magáról egy híres (LOL) színész, építész, popénekes, sportoló stb. stb., hogy többet ért a politikához, mint egy átlagember? Most akkor mindkét oldal "hű fegyverhordozói" mértéktelenül önteltek és ostobák, vagy az anyagi haszon reményében csinálják?

derelyegrádi szellem 2006.10.18. 09:40:37

Kiváncsi leszek, hogy a "40 értelmiségi" ír e ezalkalommal (egy tanárt a gyerekei szeme láttára 40-50 magából kivetkőzött állat - akik történetesen cigányok - agyonvert) levelet.

Csak azért kérdezem mert már kezdődik.

Bánó András a Napkeltében az Olaszliszkán történtek és a a Köztársaság tér ('56 félreértés ne essék))között párhuzamot volt. Biztos mindkét eseményről van egy jó muszterkazettája, operettnácikkal felszerelve. Természetesen ezért örökre távoznia kéne papír és képernyőközelből de természetesen ez nem fog megtörténni.

De a pálmát az ügyben egy Krausz Jenő nevű faszi viszi el. Idézet következik: "Ha így van (a szerző itt a Kossuth téren zajló szerinte törvénytelen dolgokra utal) akkor Olaszliszkán faji, vérmérsékleti alapon miért ne lehetne lincselni." Idézet vége.

Na, akkor nézzük. Ha Krausz úrnak (esküszöm nem kívánom neki) a gyerekei szeme láttára 40-50 magából kivetkőzött szkinhed állat faji és vérmérsékleti alapon az agyvelejét az orrán rugdossa ki, akkor is ez lesz vélemény?

Ők ketten (eddig) kiírták magukat az EMBEREK táborából.

capture 2006.10.18. 09:41:43

pöcörge!
Te milyen alapon kritizálod Győzikét?!

pöcörge 2006.10.18. 09:54:33

innen is törölték a kommentjeimet.... gratulálok, index, remek munkát végeztek.

cyrus 2006.10.18. 10:02:42

derelyegrádi szellem 2006.10.18. 09:40:37

bocs, de 3x olvastam el a bejegyzésed és nem értettem mit akarsz elmondani nekünk.

Megpróbálnád megmagyarázni (talán kicsit bővebb idézetekkel), hogy ki mit mikor mire reagált? Érdekelne mit mondott az esetről Bánó és az általam nem ismert Krausz úr, de ebből a bejegyzésből nem volt világos számomra. Sem az ő, sem a te véleményed.

bocs még 1x, ez nem kötözködés, hanem őszinte kíváncsiság a részemről

pöcörge 2006.10.18. 10:05:31

így nem is lehet értelmezni, ha percről percre kevesebb a komment..... kitörlik, ha valami nem tetszik. szánalmas....

vki!


igen, csodálkozom. olvastad az itteni kommenetemet? ha igen, akkor nem értem a kérdést. semmi olyat nem írtam, ami nem igaz.

maybach 2006.10.18. 10:17:23

derelyegrádi szellem!
Nem láttam a reggeli műsorokat . Télleg írd meg mi történt.

Az eredeti felvetésre. Nyilván kicsit provokatív, a "gondolkodó" megjelölés, mivel talán mindenki szokott időnként.
De az értelmiségi meghat. azonban viszonylag jól körülírt és abba a művészek beleférnek. Még a vizilabda edző is.
Az hogy melyiküknek mi a véleménye már más kérdés.
Viszont nem egyen szöveget nyomnak. El lehet olvasni.
Ungvárit pl.
Ő jobboldali.


derelyegrádi szellem 2006.10.18. 10:17:40

Felidéztem egy ismert esetet, amikor 40 egynéhény balliberálisnak tartott értelmiségi köszönő levelet írt a franciáknak hogy befogadták a zámolyi cigányokat akik a rasszista üldözések elől menekülni voltak kénytelenek.

Egyszerűen várnám ez esteben is megnyilvánulást. Rosszul teszem, vagy téves elgondolás részemről?

A többi mellékzönge, de azért nem tanulság nélkül való. Ha emlékszel Józsika sztorijára a buszon, amikor egy karddal megszúrták. Mi ment addig míg ki nem derült ki volt az elkövető?

Nem tudom, most visszaolvasva nekem világosnak tűnik a hsz.

derelyegrádi szellem 2006.10.18. 10:20:12

Üvd Maybach.

Most dolgoznom kell, később megvitatjuk OK?

maybach 2006.10.18. 10:32:19

derelyegrádi szellem!

Egyrészt tök jogos a felvetésed.( levél és szegény roma fiú ledöfése ) Másrészt ezért szar ügy az általánosítás.

Talán már ti is olvastatok " magyar ne lopj !" vagy hasonló feliratokat Bécsben, Velencében stb. Nem túl jó érzés.

Ezért is van, hogy nem gondolnám az összes tüntetőről, hogy csőcselék.
De az egyébként tényleg balos 168 órá-ban megszólalókról sem, hogy egységesen fegyverhordozók.

maybach 2006.10.18. 10:32:50

derelyegrádi szellem 2006.10.18. 10:20:12!
OK

pöcörge 2006.10.18. 11:01:32

ezt a számot pedig sixxnek küldöm...


Föl, föl, ti rabjai a földnek,
Föl, föl, te éhes proletár!
A gyôzelem napjai jönnek,
Rabságodnak vége már.

A múltat végképp eltörölni
Rabszolga-had indulj velünk!
A föld fog sarkából kidôlni,
Semmik vagyunk, s minden leszünk!

Ez a harc lesz a végsô,
Csak összefogni hát,
És nemzetközivé lesz
Holnapra a világ.

T.Howard 2006.10.18. 11:22:54

Nna...erre már csak táncolni kell Fletó.:)))))

Lou 2006.10.18. 14:29:28

Egy barátom szerint régebben Mester Ákos és Orbán Viktor nagyon jó barátok voltak, aztán történt valami, és azóta Mester halálosan gyűlöli Orbánt. Ez sajnos az újságján is meglátszik. Pár éve még rendszeresen olvastam, de mostanában szinte fölösleges kinyitni, mert pontosan lehet tudni, mit írnak.

Nagyon egyeértek azzal, hogy a más területen elért siker senkit sem jogosít föl arra, hogy közéleti kérdésekben is ossza az észt.

A tüntetés-Olaszliszka párhuzam szerintem is hajmeresztő. A tüntetéssel ugyan nem értek egyet, és szerintem is inkább haza kéne menniük, de nem lehet egy napon sem említeni azzala a primitív, vérszomjas és teljességgel elfogadhatatlan bűncselekménnyel, ami szombaton történt.

madz 2006.10.18. 15:46:10

asszem, mostanában kezd elegem lenni ebből az egészből... csak az a baj, hogy amikor elgondolkodom, hova lehetne innen megpattanni, rájövök, hogy a többi hely is szar... asszem, fogok egy törülközőt, és stoppolok...
vagy, b-terv (szintén douglas adams után): építsünk három űrhajót, elhitetvén, hogy kataszrófa közelít, a B-be kell rakni államférfijainkat, gondolkodóinkat meg a bizottmányokat is, aztán csak azt kilőni
aztán nyugi lesz

lelohadt 2006.10.18. 16:13:43

aki 168 órát olvas, meg is érdemli.

derelyegrádi szellem 2006.10.18. 17:52:58

Maybach!

"Másrészt ezért szar ügy az általánosítás."

Egyetértek, sőt meg is toldom. Nem csak szar ügy hanem piszkos dolog is. Ezért én nem is tettem.

"De az egyébként tényleg balos 168 órá-ban megszólalókról sem, hogy egységesen fegyverhordozók."

Nem is mind. Néhányan közűlük meggyőződésből teszi amit tesz, ír amit ír. Tényleg hisz benne.

Az "Ungvári" alatt kit értesz a Krisztiánt, vagy a Tamást?

maybach 2006.10.18. 20:48:19

derelyegrádi szellem!

Bocs, de nem állítottam, hogy általánosítasz. Ez a felvetés nem Rólad szólt. Elnézést, ha úgy tünt.
De hogy még jobb legyen. Ungváry és Rudolf. Ezt is elírtam.
Viszont, ha elolvasod a 168 órá-ban megjelent gondolatokat többen vélekednek másként, mint a hiv. kormány propaganda.
Aki meg hisz benne , hát szíve joga.

dexion 2006.10.20. 12:53:18

"Lou 2006.10.18. 14:29:28
Egy barátom szerint régebben Mester Ákos és Orbán Viktor nagyon jó barátok voltak, aztán történt valami, és azóta Mester halálosan gyűlöli Orbánt."

hát én tom...mit kellett tennie Orbánnak, h Mester így gyűlölje? még ha megölte volna az anyját, se lenne elég...én kötve hiszem, h valaha nagy barátok voltak.

one nation under-dog 2006.10.20. 13:17:14

dexion 2006.10.20. 12:53:18

"hát én tom...mit kellett tennie Orbánnak, h Mester így gyűlölje?"

Én nem ismerem ezt a sztorit, de az a gyanúm, hogy rossz a kérdés. Sztem nem arról van szó, hogy MIT TETT, hanem arról, hogy MIVÉ LETT. Gondolom elég nagy csalódást okozott Orbán metamorfózisa.
süti beállítások módosítása