Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Hogyan csinált tréfát az MTV az ostromból?

Önök kérték

2006. október 04. 10:10 kiricsizoltan 102 komment

Azért azt látjuk ugye, hogy az MTV, mint a minden hájjal megkent kereskedő kezdi kihasználni ezt az ostrom-dolgot. Végül is eladható. Az evidens, hogy a Kékfény szerkesztői jó időre bespájzolhattak jobbnál jobb témákból, aztán ugye a Tv Taxiban is megvolt a napi betevő, az önreklám-kampányról pedig már megemlékeztünk itt a Comment:comon. Az én kis ötletem egyébként az lenne, hogy a szétvert büfé helyén nyíljék egy szuvenír bolt, és árusítsanak képeslapokat az égő autókról, kőhajigáló fradistát ábrázoló porcelánfigurákat, piros masnival átkötött kődarabokat, amiket akkor éjjel, műkrémest, amibe vandál harapott, és egy bestof dvd-t a Szabadság téri hajnal legemlékeztesebb pillanatairól, beleértve azt is, amikor Császár Attila fölkúszik a szabadság zászlajával a barrikádra és kikiáltja a köztársaságot.

Annak mondom, aki nem hallott róla, hogy kedd este az Önök kértékben azok a rendőrök kérhettek, akik a székházat védték. De lehet, hogy mindannyian jobban jártunk volna, ha meg se köszöni az MTV a hősies védelmet. A Millió rózsaszál kimaradt, valószínűleg azt már a szerkesztők is erős túlzásnak érezték, viszont volt Hazám, hazám, ami olyan szinten kötelező eleme sok-sok évtizede az Önök kértéknek, hogy még egy Markos-Nádas paródiában is benne volt anno.

Tehát mivel köszönte meg a Magyar Televízió a hősies védelmét? Többek között egy félbevágott Markos-Nádas-számmal, egy kegyetlenül rossz magyar Hair-változattal, Irigy Hónaljmiriggyel, Fenyő Miklóssal, és egy csonka Hajmási Péter, Hajmási Pállal. (Vö. praktikus csupor és a beléhelyezhető kipukkant lufimaradék mint ajándék a Micimackóban.) Volt viszont egy vicces kérdés a riportercsajszi részéről, hogy miről beszélgetett a kollégáival, miközben dobálták önöket? És akadt egy slágfertig rendőr, aki a számot a kollégáknak kérte, "és azoknak, akik dobáltak minket". Ez mondjuk dupla poén, hiszen kollégák a dobálók között is akadtak.

 

Címkék: m1 zavargás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vicc 2006.10.04. 11:39:50

Lou: amíg az önök kérték az egyik legnézettebb a tévében, addig hülyeségeket beszélsz.

Megmondtam má nemértő? 2006.10.04. 11:42:03

Azok a jól kiképzett készenlétiek, akik valami közeli laktanyában rostokoltak, miközben a védőruha nélküli rendőrnők a TV székház előtt sírógörcsöt kaptak, na azok miért nem kérhettek semmit a műsorban? Nem igazság.

Mondjuk: Godotra várva. S. Beckett művéből részleteket olvas fel az ügyeletes parancsnok. Vagy ilyesmi.

Zippy 2006.10.04. 11:44:01

A rendőrök, akik a "tűzvonalban" voltak igenis megérdemlik (mondjuk nem az Önök Kérték-et, mert az inkább büntetés :-D). A vezetőket kéne egy kicsit megkérdezni, hogy ugyan mi a jó francot képzeltek, milyen utasításokat adtak. Nekik ehez kéne érteniük, ez a szakmájuk!

froccsos 2006.10.04. 11:51:46

Mike Patton 2006.10.04. 11:30:51

ja, hülye bunkó parasztok, miért nem álltak át?
így most nem kaphatnak zsugorjobb érdemrendet a zorbántól sem, ejh...

Joseph 2006.10.04. 12:03:34

Emlékeztek még arra, amikor úgy fél éve az mtv reklámkampánya aztat mondta, hogy "Ha ön forradalmár lenne, melyik tévét foglalná el?"

Végül is, magukra hívták a bajt?! :D
Szerintem a marketinges azóta már beírta a CV-jébe ezt a húzását, "bizonyíték, nem ígéret" jelmondattal.

Darth Vader 2006.10.04. 12:06:21

1. A rendőrség az ostromkor KATASZTROFÁLIS, KRITIKÁN ALULI teljesítményt nyújtott. Viszont ez tényleg nem azoknak a hibája, akiket vezetőik hősiesen benn hagytak a sz..ban. Szégyen, hogy az országos és a budapesti főkapitány még a helyén van. De ezt lassan már megszokjuk. (Tényleg, itt semmiért nem vonják felelősségre az embert, ha kellően magas a pozíciója?) Majd odaküldöm a rohamosztagosaimat! Milyen szép kép: egy-egy csillagromboló lebeg a Kossuth és Szabadság tér fölött... 2. Az MTV olyan, mint a magyar foci. Szinte nem is létezik. 3. Minden relatív. Ha az Önök kérték az MTV egyik legnézettebb műsora, ugyan milyen lehet a többi?!? Mellesleg ez minősít sok mindent: az MTV-t, a szerkesztőket, stb. - és a nézőket is. Ha a kutya nem nézné az MTV-t (nézi egyáltalán valaki?)... Szerintem zárjuk be, felejtsük el. Vagy indítsuk újra a kalandozó hadjáratokat! A magyarok tv-itől ments meg Uram minket...!

Darth Vader 2006.10.04. 12:07:19

A francba, hogy csináljátok, hogy a ti kommentjeitek nem mosódnak össze?

Teringettét!

Darth Vader 2006.10.04. 12:08:57

1. A rendőrség az ostromkor KATASZTROFÁLIS, KRITIKÁN ALULI teljesítményt nyújtott. Viszont ez tényleg nem azoknak a hibája, akiket vezetőik hősiesen benn hagytak a sz..ban. Szégyen, hogy az országos és a budapesti főkapitány még a helyén van. De ezt lassan már megszokjuk. (Tényleg, itt semmiért nem vonják felelősségre az embert, ha kellően magas a pozíciója?)

Majd odaküldöm a rohamosztagosaimat! Milyen szép kép: egy-egy csillagromboló lebeg a Kossuth és Szabadság tér fölött...

2. Az MTV olyan, mint a magyar foci. Szinte nem is létezik.

3. Minden relatív. Ha az Önök kérték az MTV egyik legnézettebb műsora, ugyan milyen lehet a többi?!? Mellesleg ez minősít sok mindent: az MTV-t, a szerkesztőket, stb. - és a nézőket is. Ha a kutya nem nézné az MTV-t (nézi egyáltalán valaki?)...
Szerintem zárjuk be, felejtsük el.
Vagy indítsuk újra a kalandozó hadjáratokat! A magyarok tv-itől ments meg Uram minket...!

Balt 2006.10.04. 12:09:39

Felvonulók kérték rulez!

Ja, és Tibi bácsi Három kívánságát is méltó lenne feléleszteni, amiben mondjuk egy hatéves gyerek óhaját teljesíti a piros labdás zsonglőr: pl. spontán tömegoszlatás gyermek lovagi páncélban.

Balt 2006.10.04. 12:12:47

"Szégyen, hogy az országos és a budapesti főkapitány még a helyén van. De ezt lassan már megszokjuk. (Tényleg, itt semmiért nem vonják felelősségre az embert, ha kellően magas a pozíciója?)"

Lásd még: Petrétei trendészeti miniszter.

Darth Vader 2006.10.04. 12:12:56

Nyuszi a Micimackóból:
Tessék mondani, itt lehet kérni?
Akkor a nyulak nevében szeretnék kérni a vadászoknak a Hobo Blues Band Vadászat című albumáról egy számot.

Sírontúli hang:
A szept. 11-ei áldozatok nevében kérnénk Oszama bin Ladennek a Go West című számot! Ja, nincs meg? Akkorjó lesz a Magic Fly is...

Darth Vader 2006.10.04. 12:14:45

Balt, tök igazad van.

Csak az a baj, hogy ha felsorolnánk az alkalmatlan, de k..va magas pozíciójú embereket, lefagyna az Index szervere a terhelésről.

Megmondtam má nemértő? 2006.10.04. 12:17:35

Ma Ferenc nap van, ebből az alkalomból szeretném küldeni minden kedves Ferenc nevű nézőnknek akinek a vezetékneve gy-vel kezdődik és ny-re végződik, a "Szállj el kismadár" című dalt, fogadják sok szeretettel.

kevert 2006.10.04. 12:21:47

Szimándi Jószef: Hasszán, hasszán te mindenem

kiricsizoltan · http://comment.blog.hu/ 2006.10.04. 12:26:00

kevert 2006.10.04. 12:21:47

azaz!! :DDDD

ursus 2006.10.04. 12:29:03

Az MTV szakmailag elérte a nulla fokot. Ők értetlenkednek? Hát akkor olvassátok a tegnapi bírói döntést a közszolgálati Magyat Televízióról:

Elmarasztalta a bíróság az MTV-t a fővárosi listavezetők vitája miatt
2006. október 3. 13:49

Helybenhagyta az Országos Választási Iroda határozatát kedden a Legfelsőbb Bíróság, ezzel jogerősen elmarasztalta az MTV-t az esélyegyenlőség követelményének megsértése miatt, amit a köztelevízió akkor követett el, amikor a fővárosban listát állító jelölőszervezetek múlt keddi vitájába a kilenc listavezető közül csak hatot hívott meg. A Budapest Társaság és a Humanista Párt képviselői még a múlt hétfőn nyújtottak be panaszt az OVB-hez, mert úgy vélték, az esélyegyenlőség sérelmét jelenti az, hogy az MTV a kilenc fővárosi listavezető vitájára csak hat listavezetőt hívott meg, hármat - a Humanista Párt, a Budapest Társaság és a Centrum Párt listavezetőjét - pedig a vitából kihagyták.

Az OVB csütörtökön helyt adott a kifogásnak, és megállapította, hogy a műsor megsértette a jelöltek és jelölőszervezetek közötti esélyegyenlőség alapelvét. A határozat szerint a televíziónak három napon belül, a műsorral azonos napszakban közzé kell tennie a határozat rendelkező részét.

A határozat indoklása szerint a műsor vitaműsor volt, amely nem illeszthető be a műsorszolgáltató választási témájú hír- és riportműsorainak folyamába, mert a választási kampány végső szakaszában került rá sor, sem előtte, sem - az MTV képviselőjének nyilatkozata szerint - a választási kampány hátralévő időszakában országos sugárzású hasonló műsorra nem kerül(t) sor. Így a műsor önállóan értékelhető és nagy jelentőségűnek tekinthető, mert ez volt az egyetlen olyan műsor, amely a fővárosi listavezetők vitáját közvetítette élő műsorban, a legnézettebb műsorsávban.

Az OVB megállapította azt is, hogy a műsorban nem követték a megfogalmazott szerkesztési elvet, hogy a fővárosban főpolgármester-jelöltet és fővárosi listát állító jelölő szervezetek listavezetőit kívánták szerepeltetni. Ugyanakkor a műsorban nem hangzott el, hogy a fővárosban a jelenlévő hat listaállító jelölő szervezet mellett további három jelölő szervezet is állított listát. A kimaradt szervezetek hasonló jellegű műsorban megjelenési lehetőséget nem kaptak, indokolatlanul szenvedték el ezt a hátrányt, hiszen a megjelenő szervezetekkel azonos jogi helyzetben állnak: fővárosi listát állítottak.

Az OVB szerint az országos nézettségű műsorokban való megjelenés lehetőségével nem azonos értékű a regionális műsorban való szereplés lehetősége. A határozat ellen a Magyar Televízió nyújtott be felülvizsgálati kérelmet, arra hivatkozva, hogy az OVB-nek nincs hatásköre a kérdésben dönteni, illetve arra hivatkozva, hogy a kérés alaptalan. A Legfelsőbb Bíróság kedden helybenhagyta az OVB döntését.
(MTI)

andreasue (törölt) 2006.10.04. 12:38:27

A tüntetőknek mé nincs kívánságműsor? Vagy az megy élőben a Kossuth téren? A rendőrök hálásak lehetnek a "kődobáló csőcseléknek". Nélkülük nem fosna most a sok elFtárs és akkor méginkább kiba..brálnának velük. Így kaptak egy láda banánt Fletótól az ostrom után. (nem vicc, a fideszpártiságáról híres Blikk írta)

Virág et. 2006.10.04. 12:45:13

Balt 2006.10.04. 12:12:47

Petrétei lemondott. Csak GyF nem fogadta el, ennyi.

Amúgy vicc, hogy a két-három hónapja hivatalba lépett (előtte a yard a BMhez tartozott) miniszter ajánlja fel a lemondását és nem az országos vagy a bp-i rendőrfőkapitány. Mondjuk Petréteit a politikai karrierje után várja vissza a dékáni szék, Benét meg a Gergényit max. a nyugdíjazás. Vannak ugye egzisztenciális indokok is.
A rendőr-szakmai hibák nem a miniszter hibái, hanem a vezetőiké. A rossz felszerelés meg inkább Lamperth nevéhez kapcsolható.

Balt 2006.10.04. 12:47:26

Hát ez komoly! Már déligyümölcsben utazik? (Lásd a tegnapi MSZP frakcióülés bőségtálait.)

Az egykori Rolls szám jut eszembe a banánról:
Szabad vagyok - mondta a majom a rácsnak
Én nem - mondta a rács -, engem majmok köré zártak

one nation under-dog 2006.10.04. 12:48:02

andreasue 2006.10.04. 12:38:27

"A tüntetőknek mé nincs kívánságműsor? Vagy az megy élőben a Kossuth téren?"

Ja. Most aztán kiélik magukat a téren. Fejbőr-koncert, papok kántálása, szittya bőrcserző szakkör, rovásírás-tanfolyam. Nekik ez jobb mint a karácsony. Mi kell még? :D

kissnagy 2006.10.04. 13:13:12

Kedves Mindenki! De főleg olyanok, akik azonos véleményen vannak, mint Lou! Ha valaki nem tudja, hogy a "királyi!TV miért "sajnáltatja", azt szivesen meghívom hozzám, és ( félretéve volt gyerekszobám)úgy pofán ...om egy szívlapáttal, hogy 3 hétig csak pépeset ehet...Talán a nők - jobban- megértik milyen nehéz feldolgozni egy erőszakot!
Igen a műsor szinvonalát behatárolta a megadott időkeret, illetve a riporterek tompa fantáziátlansága- volt már jobb, de az felháborító, hogy egyesek erre hivatkozva rehabilitálni akarják azt a csordát, amely szétkapta a TV-t, és a Szab.teret!! Aki ilyen érzéketlen, annak kívánom: csináljanak oda a munkahelyén oda ahol dolgozik, ahogy ezt a "forradalmárok" tették...Vedd szó szerint!
Ja !És a rendőrök! Volt, amelyiken volt sapka, és volt olyan akin nem...Ha ütöttek volna:"Gyilkosok, gyilkosok!"! Így meg: mééénem űttötttek? Átlátszó ez jobbról, balról is................

Megmondtam má nemértő? 2006.10.04. 13:26:33

kissnagy!

Miért van a lakásodban szívlapát?

Valamint, mit értenek jobban a nők?

Ezt a két kérdést lehet föltenni, a további mondataid értelmetlenek.

morrisal 2006.10.04. 13:29:10

Hát,ebben van némi igazság...(kissnagy), de az tagadhatatlan,hogy az MTV ezt az "elfelejthetetlen erőszakot"(egyébként azt télleg megértem,hogy aki ott volt,annak szar volt) igencsak marketing célokra használja... És ez szánalmas. Ha annyira borzasztó volt, miért kell még a Station ID által is erre emlékeztetni a tisztelt dógozókat???

Mike Patton 2006.10.04. 13:30:00

Xover!

De egy suttyó vagy! Egy szóval nem mondtam, hogy álljanak át, vagy ilyesmi. De ne kelljen már senkinek a "buksiját simogatni", mert szarul végezte a dolgát.

Félre ne érts. Nem bántani akarom azokat az embereket, de nem hiszem, hogy bármi létjogosultsága van ennek a dolognak.

A rendőrség nem végezte el a dolgát. Ennyi. Nyilván, hogy voltak szenvedői is a dolognak, nem az arra hivatott egységeket vezényelték ki stb., de ne kelljen már ezzel foglalkozni. Olyan kurva toleráns lett hirtelen mindenki a rendőrökkel szemben. Abban az esetben, ha ez a nagyfokú együttérzés a társadalom más tagjaival kapcsolatban is megfogalmazódna akkor egy szavam nem lenne.

Nyilván benne van a vezetői felelőség kérdése is. Egyértelmű.

De azt senki nem tagadhatja, hogy akkor a rendőrség nem volt képes ellátni a munkáját. Ennyi. A többi csak maszlag, és engem egyáltalán nem érdekel. Nekik az a feladatuk. Ha ahhoz, hogy a feladatukat ellássák le kell váltani a vezetőséget, ám legyen, tök mindegy, csak legközelebb ne fordulhasson elő ilyen. Nem hiszem, hogy az önökkérték megoldja ezeket a dolgokat.

Virág et. 2006.10.04. 13:37:27

Az az érdekes, hogy tudtommal nem is a REBISZ védte a székházat, hanem vidéki, továbbképzésre érkezett rendőrök.
Ehhez képest a REBISZ-esek kívánhattak, pedig ők csak a dolog végén értek oda. Akik kezdetektől ott voltak, azok azt hiszem talán pécsi rendőrök voltak.

A hiba a rendőri vezetésé: kevés ember volt odarendelve. Mondjuk tényleg nem gondolták, hogy ez lesz belőle. Ettől függetlenül még az övék a hiba.

Franz 2006.10.04. 14:08:39

A TV Taxi nagyon jó! Végre! Naprakész, érdekes, stb... Gratula

gonosz hal 2006.10.04. 14:11:57

Khm. Hát ez állati hülyeség, de végső soron érthető. Ha az orvos a lábamat amputálja a mandulám kivétele helyett, hálából eltáncolom neki a hattyúk tavát.

LuckyLuke 2006.10.04. 14:12:37

A műsorról: borzasztóan igénytelen volt, idézte a régi időket. Osztom kiricsi véleményét, hogy unásig ismételt önsajnáltatás, és önreklám is egyben. Egyszer felháborodás, hogy elfoglalták a székházat, egyszer meg köszönetnyilvánítás olyanokkal a képernyőn, akik a végére értek oda. A leg elszomorítóbb, hogy a kommentet sem az illető maga mondta, hanem a riporter. Érdekelt volna egy ott szolgálatot teljesítő elbeszélése.
Az ostromról:részben osztom kissnagy felháborodottságát, de cáfolnám is egyben, férfiként is empatikus vagyok azokkal, akiknek a munkahelyét feldúlják, vagy egyáltalán bármiféle erőszakot kell elszenvednie. Végignéztem akkor éjszaka, és értetlenül néztem a gyenge irányítást, létszámhiányt. Lett volna bizonyára hetékony megoldás, de akiknek ez dolga volt, a piros telefont figyelték, ahelyett, hogy a felelőséget vállalva parancsot adjanak a kivezénylésre. Hozzátéve- a piros telefon csörgött, a végén Petréteivel, aki a székház megvédésére adott utasítást. A parancs mégis elakadt. Sajnos egy következmények nélküli országban élünk, ez nem új...
A pécsi körzeti rendőröket, és járőröket pedig sajnálom. Látható túlerő ellen nem volt mihez kezdeni, az erősítés pedig a fent említett okokból elmaradt...
A rendőrség egy irányított szerv, így hiába látod, és talán tudod is mit kéne, lehetne tenni, ha nincs parancs, nincs intézkedés. Ez nem egy amcsi film...

Virág et. 2006.10.04. 14:24:06

Szerintem túlléphetnénk már ezen az ostromon. Elszúrták azok a rendőri (közép-)vezetők, akiknek a dolguk lett volna a helyzet felmérése (elfajulhat-e a tüntetés) és a hatékony védelem, majd pedig a válaszlépés megszervezése.
Elbénázták.

Ettől az ott rommávert rendőrök teljesítménye nem kisebb és megérdemlik a köszönetet. Tényleg nem RAJTUK múlott az eredmény. Kérdés persze, hogy az Önök kérték az most köszönet vagy fegyelmi büntetés ... (magánvélemény: szerintem az utóbbi, a rangsorban közvetlenül a hivatalvesztés előtt)

blues 2006.10.04. 14:37:02

At "Önök kérték" a leg primitivebb műsor az MTV műsorán .' Az archivumból előkeresnek ,
egy nótát, egy félhülye Bajor Imréset, egy Szécsi Pált ,stb-- halál ciki.
"Közszolgálati" olcsó Jánosok!

Lou 2006.10.04. 14:39:10

Re: vicc

Ez a legszomorúbb, hogy ilyen sz*r műsorokat szeretnek az emberek, ezért nem érdemes színvonalas tv-t csinálni Mo-n.

Mellesleg egy köztv ne nézettségre menjen, hanem közvetítse az értéket, ha már... Én pl. mindig is szerettem Hofit, de kicsit kezdem már őt is unni, mert az mtv-n minden héten adnak tőle vmit.

A rendőröktől pedig sztem nem kéne sajnálni a műsort. Nem az a közrendőr tehet róla, hogy keveset és rosszul irányítottak a tv-hez, akit jól elvertek a tirpákok. Az lett volna gáz, ha mondjuk Gergényinek lejátsszák a "Köszönöm, hogy imádott, de ne küldjön virágot" sorokat.

Megmondtam má nemértő? 2006.10.04. 15:18:26

Az egész Rendőrök kérték -nek van egy olyan üzenete, amit én a rendőrség helyében nem vállaltam volna fel, t.i. a mi szegény, tétova rendőreinket egyszerűen megfutamított néhány száz kültelki gyerek, spontán akció keretében. Szegények, vigasztaljuk meg őket egy kivánságműsorral...
Ez nem szolgálja a rendőrség erejének és tekintélyének visszaállítását. Mi lesz, ha egyszer egy jól szervezet, elszánt csapat akar valamit tenni ebben a városban, bármilyen megfontolásból és céllal?
Nem az egyszerű közrendőröket bántom, és a vandalizmus pedig egyszerűen nem igazolható. De most tényleg - ezek a fiuk meg fognak tudni védeni minket ha tényleg szükség lesz rájuk?

fromme 2006.10.04. 15:35:46

Azért, ha belegondolunk, 2002-ben és azt megelőzően egy-két évig, az Önök kérték után rögtön Orbán Viktor jött egy "kemény", "kritikai", amolyan "igazi belemenős" interjúval. Azt is "nagyon jó" poénnak szánták!

fromme

Euclio 2006.10.04. 15:36:49

Kérem szépen, az MTV-n -- ellentétben a két országos kereskedelmi csatornával -- legalább van néhány értékelhető műsor. Pl. kultúrház, azeste, egy-egy dokumentumfilm vagy akár néha vmi nézhető, "igényesebb" film.

Ezzel szemben a másik két említett adó, na, az csak az alja 20%-nak szánt műsorokat nyomatja. Én értem, hogy nekik ezt kell adniuk, de nem szeretném, ha az MTV-t mindenestül bezárnánk, és megfosztulnék attól a heti 3-4 óra tévézéstől.

nick 2006.10.04. 16:05:41

ha már így benne vagyunk a kívánságműsorosdiban,

szerintem Gy. Ferenc min. elnök is kérhetne vmi jó kis zenét/verset magának a Kossuth téren rendezett névnapi partiján ;)

RGB 2006.10.04. 16:21:09

23 órától Hustler TV: az az élet! Addig meg lehet tüntetni.

RGB 2006.10.04. 16:24:47

Jah és szerintem a Bakonyi Joghurt a legfinomabb és azza viszem sírba a feleségemet, hogy amúgy 13 éves házasságunk alatt nem mosogattam, de a joghurtos dobozt csillogóra mosom és elteszem. Van vagy 20-25 db. És nem érti :-)

Csak úgy esezmbe jutott ez.

Megmondtam má nemértő? 2006.10.04. 16:29:44

RGB!

Ez király! 100 dobozért meg se állj.
De tudnod kell, más kevesebbért is a küszöbön aludna a kutyával. Mármint, hogy bosszantja a nőt.

froccsos 2006.10.04. 16:34:08

Mike Patton 2006.10.04. 13:30:00

Félre ne érts, csak egy bunkó lótakarós paraszt vagy, de azért annyit megjegyeznék, hogy, paraszt, rendőrség nem egyenlő azokkal a rendőrökkel, akiket az a nyomorék csürhe szanaszéjjel vert.

Ságvári Endre 2006.10.04. 16:39:03

1. Értéket közvetít - ha hagyják.
2. Kívánságműsor hős védőinknek.

Ha Ti lennétek a marketingesek, milyen hasznot húznátok még az eseményből?
A jól tippelők kéthavi televízió előfizetési cíjat nyernek.

Megmondtam má nemértő? 2006.10.04. 16:41:21

Szív küldi szívesen, Gyurcsány Ferencnek szeretném küldeni az Eroicát, finom utalásféleképpen.

Darth Vader 2006.10.04. 16:51:01

Euclio,

nem értek veled egyet. Az MTV-t fenntartani azért az általad említett két-három műsorért több, mint pazarlás. Bűn! Ahány ingyenélő senkiházi élősködik az MTV-n, te atyaég...! Gondold csak meg, Te fizeted őket! Ha cégtulajdonos lennél, Te elfogadnál ilyen színvonalú munkát a melósaidtól? Hát persze, hogy nem!
Mi is az MTV? A székház már nem az övék, friss szellemi termék gyakorlatilag nulla, a pénz iszonyúan megy...
Az értékes műsoroknak bőven tudna helyet biztosítani a Duna TV - szerintem jó ötlet az összevonás. Legyen a Duna TV-ből MTV, a jelenlegi "királyi" TV pedig szépen tűnjön el a süllyesztőben.

Megmondtam má nemértő? 2006.10.04. 17:01:55

A Duna TV jó példa, az is állami és mégis ég és föld szinvonalát tekintve.
Jelenlegi állapotában nem tűnne fel, ha a M1 máról holnapra megszűnne, az M2 viszont hiányozna mert értelmes és okos műsorokat adnak főként este 10 után, amikor a butikoslányok és a használtautó kereskedők már alszanak.
De aki jó műsort szeretne nézni, annak miért is jár kevesebb alvás?

Mikka-Makka 2006.10.04. 17:09:01

Mike Patton 2006.10.04. 11:30:51

tényleg nem álltak a helyzet magaslatán de miért is?
Továbbképzésre érkezett baranyai újoncokat vezényeltek oda gyatra felszereléssel.
És messze nem számítottak ilyen agresszív tömegre.
Attól még h nem szeretjük a yardokat mint embereket sajnálhatjuk őket.
Mellesleg szerintem megtettek mindent amit tudtak és az legfeljebb a parancsnokaik felelőssége h szakszerűtlenül ment minden.

Mike Patton 2006.10.04. 17:29:46

Tiszta sor, nem is ez a bajom, csak most hirtelen milyen fontosak lettek.

Tudom, hogy könnyen félreérthető ami írtam, de engem ne fárasszon az MTV azzal, hogy mostmártírokká emelve a rendőrséget ilyenekkel hozakodik elő.

Én is nagyon sajnálom azokat az embereket, akiket odavezényeltek, de ettől függetlenül még rendőri minőségükben a feladatukat nem tudták teljesíteni. Persze nem az ő hibájuk, de egy normális országban a rendőrparancsnokot úgy b*sszák ki, mint macskát szarni. Itt meg mi van: Önökkérték + az ott lévő rendőrök buksijának simogatása, és a lényegről megint nem beszél senki.

Mondjuk sztem az alapvető probléma, hogy a magyr rendőrség tekintélye tendál a mínusz végtelenhez.

Mike Patton 2006.10.04. 17:31:07

Xover!

Onnantól kezdve, hogy felveszi az egyenruhát a rendőrséget képviseli. Sztem.

A többire inkább nem reagálok te nagyon intelligens

Dr. Stein · http://hemar.freeblog.hu 2006.10.04. 17:42:05

Kérdés Bene főkapitányhoz (Népszabi)
- Hol voltak a profik hétfő éjjel? Hol voltak a lovas rendőrök, a kutyások, a legkorszerűbb védőeszközökkel felszerelt csapatok?

- Erre a kérdésre a vizsgálat befejezése előtt nem válaszolok.

Megmondtam má nemértő? 2006.10.04. 17:59:14

A vizsgálat a kisebbik akadály, igazándiból még azért nem tudja a Bene, mert nem egyeztettek a pártközponttal.
A készenléti rendőrök búvóhelye attól fog függeni. Ha jól tanultam a dialektikát a haladó baloldal értelmezése szerint.

one nation under-dog 2006.10.04. 18:03:37

"Hol voltak a lovas rendőrök, a kutyások, a legkorszerűbb védőeszközökkel felszerelt csapatok?"

Rájöttem, hogy a rendőrkutya az egyik legjobb visszatartó erő ami ma bármelyik rendőrség arzenáljában található. Tudom, drága a kiképzésük, viszont egy 20 kutyás rendőrből álló különítmény sztem könnyen szétoszlat egy 100-200 fős garázda csoportot (vagy akár többet is, tekintve, hogy a többség fejvesztve menekülne a rendőrkutyák láttán). A jól betanított kutyák, ha parancsot kapnak, nem passzívan védekeznek, hanem letépik a csürhe tagjainak 1-2 végtagját. Ez azért elég nagy elrettentő erő, nem?

P.S: A "vízágyúnak" csúfolt kerti slagnál mindenesetre biztos hatékonyabbak lettek volna. Tényleg, nem lehet ilyeneket venni? Kerti viráglocsolásra sztem tökéletesen megfelelnének.

DJviolin (törölt) · http://legcsavar.try.hu/ 2006.10.04. 19:03:24

Az MTV-n csak sz*rságok mennek? Emberek! Nézzétek meg a honlapomat. :)

deter 2006.10.04. 19:31:58

Elöszöt is Euclio-val egyetértek, vannak/voltak jó műsorok a köztévében. Az viszont, enyhe túlzás, hogy ker.tv-k a lakosság csupán 1/5-nek az igényeit elégítik ki. Ugyanis a ker.tv-k profint orientáltak. Tehát cél a lehető legnagyobb néző szám. Ehhez, azért tegyük hozzá, hogy vajh' a media formálja/határozza meg a közizlést, vagy a közizlés formálja/határozza meg a médiát?

Azért, hogy valami érdemlegeset is mondjak. Érdekes, hogy az MTV a történtek után, milyen erős reklám offenzívába kezdett. A kérdés az, hogy miért és hogyan tette? Becsléseim, szerint (amelynek referenciájául az index.hu rt hirdetési árai szolgáltak) , csak itt az index-en történő hírdetések költsége több mint 20 millió forint(unkba)kerültek! Nembeszélve a sajtó további szegmensében leadott reklám anyagokról. A kérdés továbbra is a Miért? Mi célból? A válaszul a Hoagyan szolgál. "értéket közvetít, ha hagyják" Mennyire autentizál ez a mondtat, bizonyos politikai erők marketing hadjáratával. >>> NC

one nation under-dog 2006.10.04. 19:39:41

deter 2006.10.04. 19:31:58

"vajh' a media formálja/határozza meg a közizlést, vagy a közizlés formálja/határozza meg a médiát?"

Ez valóban érdekes kérdés. Szerinted?

riotter 2006.10.04. 19:47:38

Ebből is láthattuk, hogy a tüntető kollegák félmunkát végezetek (a MM duó is csak fél volt a cikk szerint)!
Császárt meg föl kéne venni az MTVbe! Saját műsort kell neki addni (pl.: gáz, láng,kollegák címmel)

froccsos 2006.10.04. 22:22:52

májki, köszi a bókot, te nagyon paraszt.

Bali 2006.10.04. 23:53:34

Kár, hogy nem égett le teljesen az épület, mert akkor a biztosító talán fizette volna egy részét (amcsik a WTC-nél megoldották a biztosítást, és azt is, hogy leégjen teljesen!), és lenne egy normális, nem pénzpocsékoló TV-nk, de így még 20-30 évig tutira nem lesz, csak államrabló MTV!!! Ez egy súlyos dolog!

Bali 2006.10.04. 23:55:04

És most verjünk el pár millát még fölöslegesen reklámokra, és kérjük el az emberektől az árát adó formájában! Valami itt nagyon-nagyon nincsen rendben!!!! Annyira szemünk előtt van az állami hazudozás, és az állampolgárok kifosztása, hogy már nem vesszük észre (csak érezzük), annyira egyszerű szemenköpés az egész! (Demszky is adott a megsebesült rendőröknek fejenként 100eFt-ot, csak sokan nem veszik észre, hogy nem a demszki adta, hanem mi adtuk össze az adónkból! A mi adónkból adakoznak nagylelkűen a vezetőink! Jóreggelt folyamatosan átvert ország!)

Bali 2006.10.04. 23:58:08

Az épületben egyedül az archivum lehetett az érték, az összes többi berendezést meg lehet venni valószínűleg abból a pénzből, amennyit az államkasszából kaphat az MTV évről évre. És mivan az archívummal? Valamelyik Indexes cikkben valami ilyesmi volt: tavaly 1.x milliárdot kaptak az archivum digitalizálására az MTV, idén amikor kérdezik, hogy hol a digitalizált anyag, akkor meg azzal a röhelyes ténnyel jönnek elő, hogy nem volt meg a technikai felszerelésük hozzá, szegények ennyi pénzből sem tudtak venni, csak sajnálni tudom a vezetést...:( Ki eszi meg ezt a dumát? Hát tényleg nem normális az az ország, ha odaadja nekik a következő évi keretet digitalizálásra, amikor szart sem csináltak, úgyhogy a jelenlegi MTV vezető is elmehet a ...

k.o. 2006.10.05. 00:57:47

Kiváncsi vagyok, vajon a hős zsaruk által kedden, meg szerdán hülyére vert turisták, és járókelők hol kivánhatnak majd számokat. talán a Tiloson, amelynek két munkatársát máig hűvösen tarja a teljesen demokratikus rendőrség?

Futó Lada 2006.10.05. 05:11:35

Haladni kellene a korral szerintem. Hagyomány és minőség. Az "Önök kérték" egy klasszikus és értékes műsor, csak a kérhető műsorszámok palettáját kellene lassan frissíteni. És akkor a rendőrök kérhették volna mondjuk Ganxta Zolitól a Bumm a fejbe c számot, és a forradalmár/huligán/békés tüntetők is kérhettek volna vmi-t. pl. a Megadeath-től a Symphony of destruction-t, vagy Dopeman-tól a Megyünk lopni-t....

derelyegrádi szellem 2006.10.05. 09:08:43

K.o.

Szerintem a következő adás a Keretlegények kérték lesz. (Akik rendőr létükre a megbilincselt gyanusítottat - köztük lányokat!!! - a kihallgatás közben hárman-négyen ütlegelik, rugdossák azok nem rendőrök hanem pribékek!)

A tilososokat már kiengedték.

kissnagy 2006.10.05. 13:31:22

Kedves Megmondtam má..! Válaszolok, bár 1% sincs, hogy ennyi idő után még elolvasod, vagy érdekes! Tudod van munkaidőm is....
1. hogy miért van szívlapátom? Nos: Közöd?
2. mit értenek meg jobban a nők? Talán több nőt erőszakolnak meg, mint férfit
3. nem tudom a többin mit nem lehet érteni!? Talán nem bennem van a hiba,de van türelmem:oda szartak a "forradalmárok" a stúdió közepére( tanuk vannak rá...)! Hameg a rendőrök odasóztak volna már a Tv-nél, akkor azt ordítozta volna mindenki, hogy "gyilkosok!" Na errő ennyit.............

Mike Patton 2006.10.05. 14:01:03

Xover!

Nem gond.- Hála neked egy retardált korcs is van közöttünk. Áldjon az ég...

Megmondtam má nemértő? 2006.10.05. 14:37:53

kissnagy!

Megint tévedtél, az 1% nagyobb valószínűség mint gondolnád!
További kérdéseim:
1. Miért van nálad otthon szívlapát?
2. Miért kevered össze a nőket érő nemi erőszakot és a vandál rombolást a TV székházban?
3. Az odaszarás nem lényegi része annak az éjszakának, nem világos mit akarsz ezzel, gyakorta előfordul anyagi javak inspirálta betörések színhelyén is, főként a keleti ill. szláv bűnfolklór része avagy onnan terjedt át.

froccsos 2006.10.05. 15:02:40

Májki, a kurva anyád!

froccsos 2006.10.05. 15:11:20

Májki, jó kis hely ez az MKB, még a fospunpás takarítóknak is jár az internet?

one nation under-dog 2006.10.05. 15:11:32

Megmondtam má nemértő? 2006.10.05. 14:37:53

"3. Az odaszarás nem lényegi része annak az éjszakának, nem világos mit akarsz ezzel, gyakorta előfordul anyagi javak inspirálta betörések színhelyén is, főként a keleti ill. szláv bűnfolklór része avagy onnan terjedt át."

Nem mondhatnám, hogy kedvelem a hozzászólásaidat, viszont ezen jót nevettem. "AZ ODASZARÁS NEM LÉNYEGI RÉSZE ANNAK AZ ÉJSZAKÁNAK. [...]" Muhaha. Mit tudsz még az "odaszarás" minősített esetéről? Jó látni, amikor ilyen dolgokon vitatkoznak emberek.

derelyegrádi szellem 2006.10.05. 15:20:40

"Jó látni, amikor ilyen dolgokon vitatkoznak emberek."

Ráadásul ilyen lebilincselő érvrendszer mellett, idézem:

xover · nkmp3.extra.hu 2006.10.05. 15:02:40
Májki, a kurva anyád!


froccsos 2006.10.05. 15:25:57

azért lebilincselő a kopi-pészt tudományod. kijelöléssel minden rendben?

derelyegrádi szellem 2006.10.05. 15:46:46

Szerinted nem? Mond hogy csináljam nem szeretnék májki sorsára jutni!

froccsos 2006.10.05. 15:53:36

Ezer bocsánat, tökéletes volt, ez amolyan homáros utórengés nálam, de már nem tart sokáig.
("Árkádban minden rendben?", hű de vicces vagyok...)
Amúgy meg mi a faszt kötözködsz, én senkivel nem vitatkoztam ... egy ideje.

froccsos 2006.10.05. 15:58:27

csak ez a kibaszott lókupec baszta fel az agyamat.

derelyegrádi szellem 2006.10.05. 16:13:27

"Amúgy meg mi a faszt kötözködsz, én senkivel nem vitatkoztam ... egy ideje."

"csak ez a kibaszott lókupec baszta fel az agyamat."

Te valami trágársági versenyre készülsz? Ha érdekel a véleményem - bár nem számítok szakértőnek - nem leszel esélytelen!

Mike Patton 2006.10.05. 16:34:31

xover!

Nem elég, hogy egy szánalmas korcs vagy, de teljesen inkorrekt is. Büszke lehetsz magadra, meg szüleidre is. Én addig azért nem süllyedek le, hogy a freemailedre emaileket küldözgessek.

Felbasztam az agyad kisfiú? Nevetséges vagy. Beszéljünk meg egy jó kis helyet, lemeccseljük, aztán talán lenyugszol, és akkor nem lesz felbaszva az agyad. Ha gondolod hozhatod azt a hímringyó brigádodat is.

Anyámat meg hagyd ki, légy szíves, én sem szidtam a tiédet, de még megtehetem. Mondjuk lenne miért, mert hogy nem igazán nevelt meg az is biztos.

Na jól van kis korcs, nyugodjál le szépen!

Ja és meglátszik a kulturált homáros múltad... Legyél büszke rá..

froccsos 2006.10.05. 16:39:44

Köszönöm, kommentje kellően méjrehatott, azt hiszem, most masztizok egyett.

Virág et. 2006.10.05. 16:56:34

Bocsánat, hogy megzavarom ezt a magasröptű, ám mégis mélyre szántó társalgást, de tessék csak egy pillantást vetni erre:

www.mno.hu/index.mno?cikk=377408&rvt=2

Bármibe le mertem volna fogadni, hogy az ostrom után nem sokkal kezdődik a rendőrség szapulása. Néhány nap és elkezdik mosdatni a "forradalmárokat" is. Szánalmas. :(

(El kellene már dönteni, hogy most akkor töketlen és gyenge kezű a rendőrség, vagy brutális és túl kemény? Vagy csak van sapka azért, nincs sapka azért esete forog fenn?)

froccsos 2006.10.05. 16:58:45

huh, na, szóval:
kérdésed szerintem költői és itt be is fejezem.

kissnagy 2006.10.05. 17:26:46

Szevasz Megmondtam!
Irigyellek a sok szabadidőd miatt, de nem találsz rajtam fogást! Válasz kérdéseidre:
1. azért van szívlapátom itthon, hogy ha becsengetne hozzám egy olyan kíváncsi embör, mint te : legyen mivel kupán vágnom...
2. ehhez a kérdéshez csak ennyi: a zoknimban nagyobb empátia van, mint egyesekben...
3. ameddig a szarnak szaga van és kenhető, addig nem érdekel, hogy milyen "szokás" ez a módi! Amikor a barátaim takarították, akkor ez nem jutott maz eszükbe!Majd mondom nekik!
4. Én- sajnos- az UTE-nak szurkolok! De amikor a Megyerin szétvernek egy buszt, azt mondom, hogy "ezek állatok"! Békés és demokrata emberként tudok objektív lenni, mások nem! De nem vagyunk egyformák! Nem kivánlak meggyőni: hidd azt, hogy ezek a rongy alakok a forradalmáraid! Csak a sajnálatomat tudom közvetíteni!
5. ez egy kabát: varrjál rá gombot!
Szeva! Jó szórakozást!

derelyegrádi szellem 2006.10.05. 17:52:25

Virágh et.

"(El kellene már dönteni, hogy most akkor töketlen és gyenge kezű a rendőrség, vagy brutális és túl kemény? Vagy csak van sapka azért, nincs sapka azért esete forog fenn?)"

A székházostromnál töketlen és gyenge, mert ott valódi utcai harcosokkal szemben kellet vonla határozottan és keményen fellépni. Na ez nem ment.

Amikor egyszerű kiváncsiskodó túristákat(!!!), meg egytemi hallgatókat kellett szétverni az ment csont nélkül. De a legszégyenteljesebb még csak nem is ez. Hanem az, amikor a kihallagásokon (ahol egyedül vagy esetleg még meg is bilincselve) verik négyen a gyanúsítottat. Ráadásul ez még bűncselekmény is (bántalmazás hivatalos eljárásban Btk. 226.§, kényszervallatás 227. §)Na ezek nem rendőrök, hanem keretlegények az igaziból , sapkában vagy anélkül.

Komoly rendőrség fordítva működik. Az utcán keménykedik.

Virág et. 2006.10.06. 08:41:46

Én meg azt mondom, ne vegyük készpénznek, amit állítólagos anyukák mondanak állítólagos "csak bámészkodó" gyerekekről.

Persze ez nem vonatkozik a benti keménykedésre. Arra nincs mentség, bár az tény, hogy nem meglepő.

derelyegrádi szellem 2006.10.06. 09:48:11

Egyetértük. Virág et.

Mindenki azt mondja csak bámészkodott, van aki tényleg, van aki nem.

A középkorú külföldi túristapárnak viszont kapásból elhiszem, hogy nem támadott a rendőrökre. Mégis összeverték őket.

Virág et. 2006.10.06. 10:22:16

Hát igen, de azt is be kell látni, hogy a rendőr, akire előbb még kilós téglákat dobáltak, esetleg épp ő volt az a szerncsés, akit telibe kapott az a betonvégű vasrúd, amivel az egyik neandervölgyi támadott, akkor talán érthető, hogy nincs az objektivitás csúcsán és esetleg néha hibázik és nem jól szelektál bámészkodó és zavargó között.

Én még mindig azt mondom, hogy ha valaki ilyen helyzetbe kerül, akkor lépjen le villámgyorsan és ne "nézelődjön". Ha előtte még kattintgat egy-két képet a mobillal, meg bámészkodik, akkor vesen magára. Hogy Fábryt idézzem: aki kuplerájba jár, ne csodálkozzon ha megb*sszák.

Virág et. 2006.10.06. 10:24:09

Gyorsan hozzátészem: még így is lehet pár szerencsétlen, aki ment volna, de már késő volt. Ilyen esetben javaslom a nyitva álló jogorvoslati lehetőségek igénybe vételét.

derelyegrádi szellem 2006.10.06. 11:13:28

Virág et.

"Hogy Fábryt idézzem: aki kuplerájba jár, ne csodálkozzon ha megb*sszák."

Nem vagyok nagy kuplerájba járó és minden tiszteletem Fábry úré, de azt hiszem a vendégek többsége nem ezért jár kupiba, hogy megb@sszák, henem hogy ő tegye ezt. Bár létezhetnek ellenkező irányú igények is nem vitatom.:)

Mike Patton 2006.10.06. 12:12:43

Virág et.

Sztem meg evvel nem kellene senkinek foglalkoznia. Bántották? Tessék feljelentést tenni, meg miegymást, ami ilyenkor szokás. Túl van ragozva ez is. Tipikus magyar húzás, hogy először a médiához futnak, aztán amikor meg rákérdez valaki, hogy mit léptek az ügy érdekében kiderül, hogy semmit.

Mondjuk azért azt nem szabad figyelmen kívül hagyni, hogy elég komplex dolog ez. Sajnos a magyar rendőrség tekintélye egy nagy 0, köyzönhetően annak, hogy most bénáztak, de öregembereket, meg Fradi játékosokat (Szeiler) meg tudtak kardlapozni.

Szóval én nem csodálkozom ezen az egészen. Ez egy nagy trágya ami itt van ebben az országban.

OFF. Undorító, hogy a mai napon mindenről szólnak a hírek meg a tv-műsorok csak arról nem amiről kéne. Okt. 6. van. Jó volna drága politkusainknak is tudatosítania ezt, és megemlékezni azokról, akik tényleg tettek vmit ezért az országért. Ez így lenne tisztességes...

De hát inkább vekkerezzünk...

Virág et. 2006.10.06. 12:53:49

derelye ...

Szerintem a "megb*sszák" itt tág értelemben szerepel. Nem vagyok nagy nyelvész, de szerintem így is értelmes egy kis rugalmassággal (ti. hogy a "megb*szni" szó nem csak férfi oldalról értelmes, de lehet hogy nincs igazam).

Mike Patton

Épp ezért fordulnak a médiához, mert ott (sokszor név nélkül) vidáman lehet mondani, amit csak akarsz. A hatóság előtt már nem ártana azt valamire alapozni is.
Számomra minden olyan eset komolytalan alapból, ahol csak újságírókhoz szaladgál az állítólagosan sérelmet szenvedett. Aki úgy érzi, rendőri túlkapás áldozata lett, az járja ki a megfelelő utat és szerezzen magának elégtételt.

Más. Szoktátok olvasgatni a www.kuruc.info weboldalt? Hihetetlen! Olyan mintha egy magyar South Park epizód lenne, csak ezek tényleg komolyan is gondolják azt a sok sületlenséget, amit és ahogy odaírnak!
Azért kellően fejlett humorérzékkel lehet egy jót röhögni rajtuk. :)

Mike Patton 2006.10.06. 13:04:40

Ja érdekes egy honlap, ráadásul, ha akkora magyarok ott miért nincsen főcimben okt. 6.

Ha már egyszer kuruc hivatalból utálni kéne a labancokat, nemde?

Virág et. 2006.10.06. 13:10:06

Ahogy elnézem ezek mindenkit utálnak. Csak a Budaházyt nem. Őt szeretik.

froccsos 2006.10.06. 13:19:00

Májki, szerintem azért, mert később a labancok utálták a zsidókat. Szerintem.

Lovas Pistabácsi írásai a legdurvábbak, de ha nem lenne ott a fényképe, azokon is tudnék röhögni.

Mike Patton 2006.10.06. 13:26:03

Ja értem. Tehát ez azt jelenti, hogy ha vki utálja a zsiodókat az számukra barát?

Kezdek tisztánlátni kurucügyben...

Szerencsétlen Rákóczi...

LovasPista bácsi meg játsza a nagy magyart aztán nem is amgyar állampolgár asszem. Meg beutazta a fél világot... Aztán itten kurucozik.

Érdekes, hogy egy csomó olyan ember hozakodik elő elvetemült ötletekkel, akinek egzisztenciális problémái már nem lesznek. Ld. Torockai és sztárügyvéd apuka...

Virág et. 2006.10.06. 13:31:08

Mike Patton

Van akinek csak megszületni volt nehéz. De egyetértünk, szerintem is az ilyenek exponálják magukat a leginkább politikailag.

A csendes többségnek időt kell szakítania arra is, hogy eltartsa a családját.

Mike Patton 2006.10.06. 14:38:49

xover!

Nem is vagy te olyan hülyegyerek! Kár, hogy tegnap fikáztuk egymást...

Békejobbot (vagy balt, ahogy tetszik) nyújtok!!!

Dr. Stein · http://hemar.freeblog.hu 2006.10.06. 19:22:50

Xover, jó a honlap! Te a szakállas, a dobos vagy a fehér pólós vagy?

Dr. Stein · http://hemar.freeblog.hu 2006.10.06. 19:23:35

Vagy a sztakállas Tóta W. egyik korai időszakában készült? Te vagy Tóta W.?

froccsos 2006.10.06. 19:50:12

a kék pólós. nem szakállas.

amúgy igyekeztem egy minimalista honlapot összedobni, mert az passzol ehhez minimalista zenéhez.

Dr. Stein · http://hemar.freeblog.hu 2006.10.06. 20:11:02

Kék pólóst nem láttam, csak sárgát és fehéret. Legyetek neowebisták, ilyen dalokkal, mint a "404-es hibaüzenet" vagy "Web2őre hangoltam a rádiót"

froccsos 2006.10.06. 20:52:58

tippeket továbbítom az agynak.
azt meg hogy mekkora zenészek vagyunk, egyelőre csak az tudhassa, aki elhiszi nekünk, a felvételek elég hiányosak és elavultak.
süti beállítások módosítása