Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

A Tv2 unta meg a bokszot?

Tv2 Ring

2006. szeptember 30. 22:22 szabóZ 91 komment

Miközben a Tv2 és még a Nemzeti Sport is arról beszél, hogy Rácz Félix egyszerűen megunta az ökölvívást, és ezentúl inkább csak a feszített víztükrű medence szélén szivarozgatna, mert hát oda a lelkesedés, meg nem lehet már bírni ezt a nagy hajtást, nos eközben a Comment:com másképp tudja. Információink szerint Rácz Félix, hogy ne menjünk messze a boksztól, egyszerűen bedobta a törülközőt. Nem bírta már tovább, hogy az egyre csökkenő nézettség miatt a Tv2 még tovább nyirbálná a bokszgálák költségvetését.

Mert, hogy Csonttörő Los Angeles-i, rövidpályás kiütése után a nézők már nem veszik be, hogy az a profi ökölvívás, amikor egy vidéki művházba sportcsarnokba bepakolnak három eszeveszettül pörgő robotlámpát, és pár száz tahó előtt egy Viperának, Zsiványnak vagy Lopótöknek nevezett csávó szarrá ver egy Óceániából importált szerencsétlent.

Ráadásul, úgy tudjuk, hogy a női boksz sem hozta lázba a nézőket, pedig, ismételjük, megint csak úgy tudjuk, hogy felmerült egy női-férfi bokszgála lehetősége. Mert ugyebár kenyeret, cirkuszt és feszes melleket a népnek.

A lényeg, hogy pár hete még Rácz Félix is azt mesélte nekünk, hogy ugyan vannak vitás kérdések közte, és a Tv2 között, de ezeket megoldják, és októberben ismét lesz bokszgála. Aztán mégsem lett, és elindult a ködösítés, hogy itt nem bukott meg senki, csak hát már unja azt az irdatlan sok sikert.

Címkék: tv sport tv2 pletyka

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dave_hu (törölt) 2006.09.30. 22:53:47

Figyu, SzabóZ, ezt nem kellene inkább utánajárva, rendesen, cikkbe megírni? Ez a postolás, ami ugyebár szerintetek sem cikk, ilyenkor semmit sem ér.

Csomó érdekes dolgot vet fel a comment.com , de sajnos ennyiben is marad a dolog. Bár lehet, h a ti költségvetésetek is meg van nyirbálva... :)

emilbatyo 2006.09.30. 23:00:03

hat persze hogy beleunt a sikerbe, ahogy beleunt anno a sikerbe a koostolo c musor is

szabóZ · http://comment.blog.hu 2006.09.30. 23:04:51

De, illetve nem. A pletyka, ami a blogon van, nem egyenlo a cikkel, ami a media rovatban. Azok kerulnek ie, amik igazak, viszont nehez megcikkesiteni. Mert ugyebar senki nem akarja elmondai az igazat.

Suspect Zero 2006.09.30. 23:09:52

Milyen műv. házakról beszélt, de nem észlény? Láttál már művházat? Segítek, sportcsarnoknak hívják azt az intézményt, ahol lelátók vannak. Ugyanezekben az általad "művházaknak" hívott intézményekben élvonlabeli csapatok játszanak hétről-hétre!

Voltál már boxgálán egyáltalán, tudod, hogy miket szervezett a felix promotin? Évente volt egy gálájuk a Főnix csarnokban, Debrecenben! Bazz. azt is művháznak nevezed?

Pörgőlámpa, meg minden. Idiótaság ma már sikk lett az indexen???

Suspect Zero 2006.09.30. 23:20:05

Szégyen, hogy egy olyan ír boxgálákról, aki nem volt még egyen sem, és az ökölvíváshoz sem ért.

Ellenfelek: Óceániából jegjobb tudomásom szerinte nem jött még félixes gálára ellenfél. Ellenben viszont volt már Vipera ellenfele Mamadou Thiam, aki francia ugyan, de évek óta Los Angelesben él, és aki nem ismeri a nevét, az ne merjen írni véleményt. Vagy Steve Conway, aki ellen Kovács utoljára bokszolt, és valamihely világbajnoki övet szerzett tőle. Nem betöltetlen övet, és nem olyat, amit mindenki megkaparinthat, aki tud két egyenest ütni.

Pár száz tahó: minden gálán legalább 1500 nőző van, még a leggyengébben is. És azért tahók, mert szeretik a boxot?

Három forgólámpa? Intelligens, számítógép vezérelt lámpa, ami igen, forogni is tud! Meg sok egyebet. Volt belőlük legalább 15 a gálán. Boltban darabja több mint 1 milla, de akkor még nincs ami "forgassa"!

Nem értem, hogy ha valaki ír valamit, akkor azt miért kell önelégülten legagyizni. Főleg ilyen ostobaságokkal!

Mert aki ezt írta, az ostoba.

szabóZ · http://comment.blog.hu 2006.09.30. 23:20:09

a valaszom, ami levelben is volt: ez itten egy kicsi tulzas, biztos nem is harom, hanem 6 robotlampa van, de a lenyegen mit sem valtoztat.

szabóZ · http://comment.blog.hu 2006.09.30. 23:23:33

:)))))))))))))))))
meg sem irtam, es igazam lett. Tenyleg nem volt oceaniai? Varj, lehet hogy rosszul tudom, akkor Lopótök nevű bokszoló sincs?

vicc 2006.09.30. 23:38:15

Basszus, a nagy Mamadu! Ráadásul Ámerikában él. És Bitang Jóska elkalapálta.

Esztet nevezem.

Parasite 2006.09.30. 23:56:38

SzabóZ arra próbált utalni kedves Suspect Zero, hogy ez az egész Rácz Félix és népi zenekara formáció annyira gagyi volt, hogy égés volt még csak kiejteni is a nevét.

Parasite 2006.10.01. 00:03:55

a párszáz tahó meg azokra utalt, akik az öklüket rázva kiabálják szerencsétlen boxolónak, aki szegény magyarul sem tud, hogy "szopnii fooogsz" meg "ki leszel végezvee"

Tesztelo.hu · http://www.tesztelo.hu 2006.10.01. 00:17:35

Az biztos, hogy valami nem kerek a sztoriban. Ha valakinek van egy jól menő cége, az nem húzza le a rolót. Max. eladja a céget, és az új tulaj viszi tovább. Legfeljebb nem Felix Promotion lesz a neve. De a vécén nem szoktak lehúzni egy nyereséges vállalkozást csak azért, mert a tulaj beleunt.

moshi (törölt) 2006.10.01. 00:49:47

nem mintha nem lennék egészen biztos a folyamatos moslék-utánpótlásban, de akkor legalább ez a fajta moslék eltűnik, és ez határozottan bizakodásra késztet.

persze azt, hogy magánemberként pépesre verjék egymást félreeső fészerekben, határozottan támogatom. virágozzék minden virág, mifasz.

pritypraty 2006.10.01. 03:21:58

suspect zéró, legalább a forgólámpák legyenek intelligensek, nem igaz??? ;-)))

mamadou thiam pedig burundiföld miniszterelnöke volt 1963-ban, a mau-mau felkelést vezette, igazam van?

*** Krisztián főnöke 2006.10.01. 04:08:25

nagy jani és rácz félix azért még az utolsó meccsükön nagy pénzt szedtek össze magával a meccsel és a fogadási nyereménnyel, amit arra tettek fel, hogy jani kidől az első menetben. az első menetes kiütésnek és jani győzelmének volt a legnagyobb oddsa a fogadóirodáknál. ki lehet találni melyikben bíztak inkább. megértem, hogy abbahagyják, biztos elég pénzt raktak fel, hogy ne kelljen többet boxolni meg gálát rendezni.

HamVas 2006.10.01. 05:46:21

Szvsz az egész magyar "profibox" és a ker.csatornák versengése nevetséges.
Amikor ilyet szeretnék nézni, az Eurosportra kapcsolok, nem a TV2-re vagy az RTL-re.

sn4ke 2006.10.01. 06:01:30

rácz félix egy tipikusan roma név! ez tény. saját nevéről pedig egy lúzer nevez el céget. ez is tény. az meg csak véletlen, hogy a magyar profiboxolók olyan nevet kaptak a szüleiktől ami a vezetéknévből és a keresztnévből is a lehető leggyakoribb: kovács istván (lol) nagy jános (muhaha) kovács attila (megint lol)
minden harmadik magyart így hívnak mint ez a három közül valamelyik.
szabózé nem nagyon bírom az írásaidat (bevallom hetek óta nem olvasok indexet) de ez most nagyon jó lett. gratu érte.
abban is igazad van hogy névtelen szarrágókat hoznak boxolni a mi fiainknak. amikor elhangzik a tvben az ellenfél neve akkor hangosan kitör belőlünk a röhögés hogy melyik afrikai mocsárból importálták.

Abiondi 2006.10.01. 06:49:57

Eloszor:
A "videki muvhazas" illetve "par szaz taho" az SzaboZ-tol idezet volt, egyik khm.. egoista allattol aki szinten a biopontvben tevekenykedik nem jol emlexem?

Masodszor:
Magyar box? En mar csak magyarsagbol hajlamos vagyok elkovetni azt az oreg hibat hogy drukkolok nekik, de pl. Koko azonnal kikapott amint visszautott egy ellenfel?! Hosies majdnemegymenetes parodiank is jol nezett ki, azota ugye fel Usa rajtunk rohog.

Madarat meg nemtom, de vagy az a sulycsoport valami iszonyu hig, vagy tenyleg meg eleg jol szlalomoztak a nagy nevek elol, de nekem ugy remlik jopar NEV van ott is, megsenem talalkozott meg veluk.

Ha valaki kuzdelmet akar nezni, akkor nezzen K1et.

Zaphod Beeblebrox 2006.10.01. 09:09:30

Faszkalapok.

Bővebben: köcsög faszkalapok.

A lényeg (szerintem) hogy mivel a Félix abbahagyta egy rakat sportolónak nincs munkája. Nincs bevétele, legalábbis hosszútávon és nem tudni, hogy miből eteti majd a családját. Ők boxolók. Ezt csinálták hosszú hosszú éveken keresztül. Máshoz nem értenek. (tudom, most az jön, hogy ehhez sem) De könyörgöm. Miért is nem? Ki mondta hogy a Nagy Józsi a világ legjobbja? Sztem sem egy élvonalbeli (sőt...) boxoló, de attól még egy sportember és eddig volt valaki, (persze elsősorban a saját jól felfogott érdekében) aki odaállt mellé és ,,támogatta,,. Mi abban a jó kedves faszkalapok, hogy mindent ami magyar, azt fikázni köll? hogy a Nagy Jani kikapott 45mp alatt? ÉS AKKOR MI A FASZOM VAN?? Nézzetek körül a youtube-on, hogy hány igazi nagy név csúszott meg az első menetben. Annyira fel tudjuk fújni a dolgainkat, hogy az hihetetlen. A magyar ilyen sajna. Amikor a kedvencnek megy, akkor isten, amikor meg nem, úgy hát egy rohadék. Aki egy kicsit épeszű, az nem gondolta, hogy a Félix Promotion-ből és boxolóiból valamikor egy Don King Promotion lehet, vagy arra törekszenek. Nálunk sokkal kissebb országok, nemzetek tudnak örülni, ha valahol a nevük felmerül, eredményeket érnk el, stb... Nektek itt csak a fröcsögés számít.

Hogy a Madár súlycsoportja iszonyú híg??? Ember, te K1 néző félhülye. Roy Jones Jr. meg egy portás ugye? Elég jól szlalomoztak?? Persze és aki eddig meccselt Madárral, az meg direkt nem akart világbajnok lenni az egyik legnagyobb szevezetnél ugyi?

Hogy miért hagyta abba? Egy nyereséges vállalkozást az ember nem ad fel?

Lehet hogy meg kellene próbálkoznotok valamivel az életben, ami 100%-ban a TI SAJÁT felelősségetek, és nem elbújni egy munkahelyen ahol ,,csak,, dolgozni kell, meg tartani a markodat 01-jén. Kipróbálni, hogy milyen érzés másokért felelősséget vállalni, kockáztatni és keresni vele egy rakat pénzt, amit hosszú évekig igazából nem tudsz élvezni, mert ott a cég, az emberek, meg a felelősség.

Aztán feltenni a kérdést, hogy ha nem tudom a millióimat, meg a feszített víztükrös medencémet élvezni, akkor mi a pöcsömnek is csinálom.

Aztán lehet hogy Te/Ti is abbahagynátok és élveznétek a szivart a medence partján. Mondjuk én talán egy kicsit ,,korrektebbül,, fejeztem volna be.

Egyébként megy el lehet húzni alsómocsoládra fradimeccset nézni és örülni, hogy a balfasz zöld verebek kibaszott nagy eredményként felzabálják a mezei tücsköket. Az tuti jobb. Legyetek rájuk büszkék.

csege 2006.10.01. 10:15:17

Zaphod Beeblebrox,vazz!!Mennyire igazad van!De te is tudod,hogy az index már csak ilyen.Arctalan fikázás!De ezért kell szeretni!SzaboZ+egy pöcs,de ezért is szeretjük!Cs

laja 2006.10.01. 10:15:43

"A 'videki muvhazas' illetve 'par szaz taho' az SzaboZ-tol idezet volt, egyik khm..."

Mondjuk ki, Havas Henriktől. "Tahó vidéki kultúrház", elhangzott a Mokkában. Tahó kultúrházban meg nyilván tahó nézők vannak, a zanalógiát folytatva.

Nekem tetszett a cikk.

lifesucks · http://www.tirkehonolulu.hu 2006.10.01. 10:30:59

na nehogyma most sirvafakadjak, hogy a mi MAGYAR boxoloink szegenyek hogyan etetik a csaladot! ki a retves faszt erdekel? az a dolguk, hogy jok legyenek. de nem jok, hanem szarok, nyilvan ettol csodolt be a biznisz.

Felix cigany. es? akkor mi van? hogy jon ez ide bazdmeg aki ezt ideirta? na nekem meg ebbol van elegem. huje rasszista bunkok. demerges vagyok

vicc 2006.10.01. 11:04:36

" Zaphod Beeblebrox 2006.10.01. 09:09:30
Faszkalapok. Bővebben: köcsög faszkalapok."

attól, hogy ez a véleményed ők keményen dolgoznak, bokszolnak a pénzükért. nem kéne lenézned a sportolóinkat.

*** Krisztián főnöke 2006.10.01. 11:04:37

Zaphod agyadra ment a reggelid?
ezek a szobabokszolók meg az általad oly nagyra tisztelt Félix nagyon is megkereste a magáét. nem is baj, ha meg tudták tenni. nem zavar, de ne vitasd már el tőlem a jogot, hogy kijelentsem, hogy ezek a bokszmesterek már Németországban sem állnák meg a helyüket. és igen Erdei valóban klasszisokkal jobb Nagytól, Kovácstól. csakhát irritáló volt látni, hogy ezeket a tehetségtelen izomagyúakat bokszolónak hívják. "ezért nem kell kimenni usába, mert ott ütnek", hogy idézzek egy klasszikust. siratni sem kell itt senkit, majd elszerződnek, vagy űzik a polgári foglalkozásukat, lehet, hogy mindenki jobban jár. fradi hogy jön ide?

Csabii · http://www.ketszeri.hu/ 2006.10.01. 11:39:51

Nem értem a felháborodókat. Ezt a blogot azért érdemes olvasni, mert röhögni lehet. Néha azokon, akiről szól az írás, néha meg...

parizervitéz 2006.10.01. 11:57:51

eddig kb legjobb thread comment.com -on :D:D:D

szvsz az meg, hogy az index csak fikázni tud, az nem azért van alapvetően, mert csak ehhez értenek, hanem mert az ország és a nép ad lehetőséget rá.

maja13 2006.10.01. 12:18:02

Végre valaki (szabóZ) lemeri írni a frankót! A hazai profibox szánalams, műbalhék, műanyag boxolókkal, műanyag rendezvényekkel, (szilikonokkal).
Néha, ha véletlenül mellényúlnak a promóterek- de inkább nevezzük őket szűcsöknek (gyengébbek kedvéért akik a bőrőket lecibálják és kikészítik)- és nem egy hottentotta házmestert sikerül szerződtetniük, lényegesen rövidül a műsoridő, mert hát törnek a csontok és a diók.
Gratula SzabóZ, ezért szeretlek olvasni benneteket.

Tutajos 2006.10.01. 12:18:58

sn4ke!
"saját nevéről pedig egy lúzer nevez el céget"
Ilyen lúzer pl. Ford, Renault, Benz, Rolls, Royce, Ferrari, hogy csak az aotóiparból említsek néhány lúzert.

bakfitty · http://ismerosvalahonnan.blog.hu 2006.10.01. 12:45:02

ez most tényleg jól sikerült, csak jó lenne ha ki tudnátok fejteni hogy mi az, hogy "információink szerint". zuhanyhiradó? véletlen sms? névtelen füles?

morrisal 2006.10.01. 12:45:10

Jó kis post volt ez, Zé. Évek óta profibox-faló vagyok, de amikor megalakult a Felix Promotion, és elkezdtek gálázni a TV2-n, kitértem a hitemből.Egy ideig jókat röhögtem Csisztu Zsuzsa totál inkompetens visítozásán (ő már az Olimpia megnyitóján bebizonyította,hogy tökéletesen alkalmatlan a sportriporteri feladatok elvégzésére-sőt, előbb is,de valaki nagyon ragaszkodik hozzá), vagy a "szakmunkásképző legkeményebbjei" címet már nyilván elnyert műkedvelő "boxolókon", egy idő után viszont már rettenetesen idegesített. Idehozták a legalja hurkagyurkákat (emlékezetes, hogy az egyik félelmetes ellenfél Brazíliából tíz meneten keresztül menekült a ringben), aztán ha ezeket a boxzsákokat sikerült mondjuk Horváth "BiztosanÖlőSárkány" Jóskának kiütni, akkor még a hivatalból nézőnek kirendelt SzebeniPista is hangosabban tapsolt. Egyszerűen szánalmas.
Rácz Félixet pl. egy Universummal vagy Sauerlanddal egy lapon említeni teljesen felesleges, semmi közük egymáshoz. Éppen ezért nem értem, miért merült fel itt Erdei Zsolt neve, aki az Universum Box Promotion sportolója, ahol azért többnyire -legalább európai szinten- minőségi ökölvívókkal találkozhatunk.

one nation under-dog 2006.10.01. 12:53:21

Na ja, sajnos Magyarországon mindig csak a szánalmas utánzatok jelennek meg. A Rácz Félix-féle box kb. az a kategória, mint Fásy Ádám-féle szépségverseny. Azaz elég gázos.

Parasite 2006.10.01. 12:59:47

Kedves Zaphod "faszkalap" Beeblebrox!

A kisebb még mindig 1db sö betű. Köszönöm.

Rácz Félix meg teljesen mindegy kiről nevezte el a cégét, akkor is gagyi volt.

Index azért fikáz, mert van mit. Sőt, szinte csak az van. Egyszerűen ebben az országban a "Hogyan hozzunk létre sok pénzből minél szarabbat, hogy jól megszedjük magunkat?" játékot játsza mindenki. Ez van. Amikor sokmillióból összehozott "megaboxgálán" a nézők 1000Ft-os flairszékeken ülnek, az égés. Ha a többszázmillóból felújított M7-est megsüti a nap és szétreped, az égés, ha a Kálvintéren sokmillióért építenek egy randa üvegépületet és annak megsüllyed az alapja, ezért használhatatlan, az égés, ha soksokmilliárdért felújítják a 3as metrót és félméteres különbségek vannak az illesztések között, az égés, de sorolhatnék még ezer példát, égés, égés, égés.

Parasite 2006.10.01. 13:03:58

nem 3as, 2es metrót, és flair szék, meg Kálvin tér és nem randa hanem ronda stbstb, de én nem köcsög-faszkalapoztam le senkit sem :)

morrisal 2006.10.01. 13:08:31

"Na ne röhögtessenek! Elnyerte a WBF övét? Azt ingyenajándékként osztogatják a Texacónál minden öt liternyi tankolás után…" - Herbie Hide brit bokszkommentátor (forrás: Nemzeti Sport, 2004. 12. 31.)


"...Csonttörőt is megemlítsük.
Utóbbi már a gettóharcos imidzsű generáció képviselője. Menedzserének, Rácz Félixnek pedig akadt annyi pénze, hogy ellenfeléül idecsábítsa a nagyképű Kokó kiverésével hazánkban is sok szimpatizánst szerzett argentín Chacont. Arra is volt pénze, hogy olyan bírót szerződtessen, aki a dél-amerikai fiú nutellává tört "mély" részei láttán nem léptette le a magyar bokszolót. Akiből így - és jónéhány Gombos Edina-féle Aktívos riport sajnos egyenes következményeként - hirtelen sztár lett. Felfuttattak mellé pár kiegészítő nevet - akárcsak a hip-hop műfajban, itt sem árt néhány feat. az eposzi enumeratiohoz -, mint pl. Hóhér, Zsivány, Zúzógép, Vipera meg hasonló művésznevűeket, akiktől az oviban biztos megijedtem volna, főleg mert egymás hátára állva elérik a 180 centit, és vannak olyan szélesek, mint a kissé elhízott husky kutyánk. Azért a nevük valóban ijesztő. Végül megjelentek a női bokszolók is. És bizony, ezt is el lehet adni. Még úgy is, ha a két különböző súlycsoportban szereplő magyar bokszcelebrityt, Csábi Bettinát és Miló Viktóriát eresztik össze valami világbajnokinak csúfolt övért..."

AntiBulvár magazin
írta: mat feat. id, 23:03 2005. 01. 06.


Carnivora (törölt) 2006.10.01. 13:10:13

Bravó ez kurva jó írás ! Az az igazság a tv2 megpróbálta lekopizni az RTL-t , és jól befürdött vele ... Már előre félek a Rém rendes család tv2 féle elbaszásától. -

morrisal 2006.10.01. 13:13:27

"Visszatérve témánkhoz, most ott tartunk, hogy van kb. három itthon eladható nevű bokszolónk, akik közül szerte a világban kb. egy felet jegyeznek magasabb szinten. Ehhez képest van legalább 5 világbajnokunk és tucatnyi kisvilágbajnokunk, fedőnevén interkontinentális bajnokunk. Kis világról nem tudunk, legfeljebb a Kozmix együttes nem túl szép emlékű egytéli slágere ugrik be most hirtelen. Interkontinentálisból pedig a repülő meg a rakéta hangzik ismerősen, de az ilyen jelzőjű bokszoló csak a magyar kereskedelmi televíziók jóvoltából. Bár nem volna rossz gondolat interkontinentális röppályára repíteni némelyik bunyósunkat, hogy ne csak hazai pályán bokszoljanak lezsírozott meccseket Band Aid vagy We Are The World klipekben látható csontsovány, avagy épp ellenkezőleg, a bokszzsákhoz nem csak bőrszínükben hasonlító kövér ellenfelekkel. A dolog komolytalanságát mutatja, hogy ha egy ellenfél a gála előtt megsérül, gyorsan igazolnak helyette egy másikat, sőt a román származású ellenfél bevonulózenéje Sváby András javaslatára lett az O-zone slágere. The show must go on. Numanumajé.

És hogy világbajnokaink mitől világbajnokok úgy, hogy erről a tényről jobbára csak Magyarországon tudunk? Nos ez egy olyan kérdés, amelyre a válasz talán még legújabbkori miniszterelnökeink érveléséhez képest is bonyolultnak fog tűnni: manapság nem szükségszerűen az a világbajnok, aki a világ legjobbja, hanem aki az egyik (!) nemzetközi bokszszervezetnél bajnoki meccset nyert. Ilyen szervezetből pedig van 4 nagy és sok kicsi. Erdei a 4 nagy legkevésbé nagyobbjánál világbajnok, ez azért szerintünk is nagy dolog. A többi már kevésbé, hiszen némelyiknél valóban körülbelül olyan nehéz eljutni a csúcsra, mint a gittegyletben nagy kezdőbetűvel bekerülni a tagkönyvbe. Elég, ha a W, I, B, O, F betűk közül tetszőleges hármat elkezdünk permutálni, máris kész az új szervezetünk nevének rövidítése. Ha szerényebbek az anyagi lehetőségeink, elég egy profiboksz egyesületet gründolnunk, amelynek a neve Európában a jelek szerint csak Promotion-re végződhet. A kevésbé szerényeknek ajánlott a keresztnevüknek a cégnévbe helyezése is, így lett lett a Felix kecsapmárka helyett a magyar profiboksz egyik hívószava..."

AntiBulvár magazin
írta: mat feat. id, 23:03 2005. 01. 06.



pritypraty 2006.10.01. 13:17:04

speciel nemcsak megpróbálta a tv2 az rtl-t lekopizni, sikerült is nekik.
mind a két adó bokszműsorai különösen idióták. nemcsak a bokszolók, de itt van ugye csisztuzsuzsa, winklerróbert meg öcsi bácsi a pistivel. hát szóval... ;-)))

csege 2006.10.01. 13:47:54

pritypraty-ról jut eszembe:"gyerekek baj van!Verik a Pistát,baj van...:))))))))"emlékezdtek,ugye?

morrisal 2006.10.01. 13:51:12

Az RTL-től jó húzás volt Szabó Gábor kommentátor alkalmazása. Ő profi.

sab 2006.10.01. 14:09:55

sn4ke `csak a luzerek neveznek el sajat nevukrol ceget`

Mi van a Ewing olajtarsasaggal????? ha?

Ardian 2006.10.01. 14:19:58

sn4ke `csak a luzerek neveznek el sajat nevukrol ceget`

ekkor tudatlansagot az egesz cikk nem tartalmazott...:). Gagyi a HP is mi?! meg az a halom penzugyi tanacsado stb...

int10h 2006.10.01. 14:22:08

Valamit megcsinálni/megszervezni általában sokkal nehezebb, mint lefikázni.
Asszem nem dolgozok többet én sem, inkább elmegyek újságírónak. :)

Ardian 2006.10.01. 14:25:56

SzaboZ amugy kiraly, ne bantsatok mar:). Csak sajnos elhiszi o is, h mindenrol tud irni...ez a baj az indexesekkel:). Vagy ok, tegyuk fel tud irni errol is, csak akkor idot kene szentelni ra. A stilus nem viszel el mindent...

Zaphod Beeblebrox 2006.10.01. 14:43:34

Le szeretnék szögezni valamit, amit eddig sem ártott volna, vagy inkább csak a kirohanásom előtt kellett volna.

1. Nem tetszik a TV2 boxközvetítése, Csisztu Zsuzsa valóban a leginkompetensebb ember akit odarakhattak, sőt még néha a ruhája is annyira borzalom hogy ülni sem tud benne nyomorult.

2. Az életben nem találkoztam Rácz Félixel, nem szeretném megvédeni, sőt támogatni sem.

3. A Felix Pr.-os boxolók közt szerintem is akad bőven ,,boxoló,,. (csak értse valaki az idézőjeleket :) )

A balfaszokat meg nem a boxolókra értettem.

Egyébként meg ha itt minden fos, meg égő, meg ciki, akkor miért nem húztok el valami olyan országba, ahol semmi sem égő, ciki, fos, stb... ? Ja, mert hogy ahhoz meg bátorág kéne mi? Vagy esetleg miért nem csináltok valamit a SAJÁT eszetek, erőtök és tehetségetek által? Ja, mert hogy olyan meg nincs. Értem.

Fikázni, mindig könnyebb...

Akkor viszont KUSS és húzás vissza a szalag mellé biorobot...

aki érti hogy miről/kiről írok, és ennek ellenére magára veszi, azt sajnálom. Aki meg nem érti, az meg úgyis magára fogja venni.

HollyFcuk 2006.10.01. 15:00:50

A cikk jó!
Vannak faszok!
Csisztut dugnám!



Röviden, tömören!

HollyFcuk 2006.10.01. 15:06:18

Van ellenvélemény! Van ellenvélemény!

Persze, hogy fikázzuk a dolgot!
Ne mond, hogy nem szoktál még hozzá kicsiny hazánkban!

Ha nem tetszik, el lehet húzni!!!
Akár magadra veszed, akár igen!


szalag mellé.....

Parasite 2006.10.01. 15:44:16

Zaphod Beeblebrox, ha csak 3 olyan ember ülne a t-com-online-mobile ügyfélszolgálaton mint én, akkor nem kéne hónapokig ugatnom a sok nyomorulttal hogy miért számláznak duplán, nem kéne 80szor elmondanom mint egy papagáj hogy amit 4 hónapja a 32ik ügyfélszolgálatossal beszéltem, az merőben ellentétben állt azzal amit a 46ikkal és most Önnel, kedves szolgálatos. Nem ül ott 3 olyan ember mint én, sajnos, ehelyett ott ül mittomén mennyi szerencsétlen tudatlan ökör, akik ha a nevüket megkérdezed is azt mondják hogy "Elnézését kérem, tudná tartani egy pillanatra". Nem, nem én ülök ott. Ugyanúgy nem vagyok sem építtető, sem kivitelező, se box promoter, se műsorvezető, se pék, se BKV ellenőr, se főpolgármester, se utcaseprő. Nekem más a feladatom, viszont azt profin és hiba nélkül végzem, azonban ha a sors úgy hozza, és a fent említett bármelyik pozícióba kerülök, azt is profin és hiba nélkül fogom végezni. Ez csak hozzáállás kérdése.

morrisal 2006.10.01. 15:44:30

Zaphod Beeblebrox,én igazából csak azt nem értem, mi bajod van tulajdonképpen. Az, hogy egy nívótlan produkcióról valaki megírta,hogy nívótlan? Tényleg nem értem...

Parasite 2006.10.01. 15:47:14

Most jobban izgat viszont, hogy miért locsolják már két napja megállás nélkül a körútakat, de persze a KFK-nál nincsen vasárnapi ügyelet. Azonban ha a lakatos nem jön ki szenteste/vasárnap este azonnal 1 percen belül, mert mi bénák voltunk és kizártuk magunkat, akkor csodálkozunk. (nem, lakatos sem vagyok)

Parasite 2006.10.01. 15:52:21

Zaphod Beeblebrox, sajnos azért tart itt ez az ország, mert sokan így állnak dolgokhoz mint te, a bio-robot pont te vagy. Kicsi, sárga, savanyú, de a miénk. Biztos ez a jó hozzállás és én tévedek.

*** Krisztián főnöke 2006.10.01. 17:04:20

zaphod van még mit gyakorolnod, például önkritikát.

feketeretek1 2006.10.01. 17:26:46

ezek a srácok (beleértve Kovács Kokó Bohóc Istvánt is) Magyarországon voltak világhresek

Dave_hu (törölt) 2006.10.01. 17:29:33

Azért figyeltétek, h ahogy csökkent a nézettség, úgy rövidült csisztu szoknyája, ami, hogy hogynem, éppen láttatni engedte a rafináltan elérakott asztal ellenére is a (valljuk be jó) lábait. A mellét meg egyre polcolták feljebb és feljebb. Az egyik adásban már majdnem a feje búbjáig értek.

steam 2006.10.01. 17:41:28

Aha, a K1 valóban kemény játék de hogy pont ezt hozta fel zaphod, azért az vicc. Biztos nem emléxik a LeBanner/Bonjaski meccsre, ahol LeBanner úgy elverte a bajnokot mint a lovat. És mivel hollandiában mérkőztek Remit hozták ki győztesként. De nem is ez volt a ciki, hanem hogy utána visszavonták az eredményt mert lázadt a nép. De nyugi, ez mindenütt így van, ahol nem stopperral mérnek. Ott viszont van cserébe más.
De miért is kell fikázni? Azért mert egy egészséges paici versenyben népszerűsítik a magyar sportot? Mert hogy ezt akárhonnan is nézem, érték. Pofázni meg könnyű és mivel minden a marketingen múlik röhejes dolog pont azon fogást keresni, hogy nagyobbat vetített Rácz mint ami teljesítményt felmutatott. Hogy tökéletes analógiát mondjak más területről: Microsoft. Az ő piaci részesedésük valóban arányos azzal amit fel tudtak mutatni az oprendszerek terén az elmúlt 25 évben? Ugyan.
És igenis volt pár jó meccs, még akkor is ha több volt a felejthető. De nem baj, majd kaptok helyette valóságsót meg kurva izgalmas vetélkedőket két magyar szappanopera között, telenyomva olyan műsorokkal amik másik műsorokról szólnak.
Nem akarom fényezni a produkciót mert lett volna mit fejlődni, de nem attól nem jó valami mert külföldi.
Minden ellenszenvem ellenére a retekklub is és Rácz is részese annak, hogy vannak srácok akik nem az utcán csavarognak, hanem inkább sportolókká lesznek és abból próbálnak megélni.

feketeretek1 2006.10.01. 17:42:44

Nem Csisztu volt az a bajnok-kommentátor, aki szerint az egyik olimpikon a szülőföldjétől távol látta meg a napvilágot?

steam 2006.10.01. 17:43:25

Elírtam: Nem akarom fényezni a produkciót mert lett volna mit fejlődni, de nem attól JÓ valami mert külföldi.

morrisal 2006.10.01. 18:30:16

"Nem akarom fényezni a produkciót mert lett volna mit fejlődni, de nem attól JÓ valami mert külföldi." - Ezt senki nem is állította. Nem bírom a maszatolást.

panoz (törölt) 2006.10.01. 18:33:51

A TV2 boxközvetítései nyilvánvalóan nem olyan színvonalasak mint a retekklubbé, de úgy un-block szar az egész mai magyar "profi box"
az rtl-s boxolók se nagyon jobbak mint a tv2-sök, ott is biztos ha kijutnának az újvilágba, 1 menet alatt elfeküdnének.
A kereskedelmi csatornák kurva jól tudják hülyíteni a népet (engem is) hogy ez igazi profi box.

delphijos 2006.10.01. 19:08:39

Igazából a legtöbbet az ront az összképen amikor ( a nézettség miatt, ugye a "saját embereket" mindenhol nyomni kell ) a milóviki modellt áll, a másik főzősóban vesz részt, a harmadik az aktuális szappanoperában "szinészkedik" , a harmadik műsortvezet, stb... És lehet hogy másnál ez bejön, de egy sportolóból nem kellene médiabohócot csinálni.

Dr. Stein_1 2006.10.01. 19:46:47

Comment.com benyalás a
hemar.freeblog.hu/

lapunkon, mert szeretjük...

BlaZe 2006.10.01. 19:52:54

Egyvalamit asszem mindenki elfelejt itt. A profi ökölvívás egy sport, ami itthon még csak az utóbbi pár évben kezdte el bontogatni a szárnyait. És igen nagy érdeme van ebben a Félixnek (többek között). Nem voltak olyan színvonalas gálái, mint az Universumnak, Sauerlandnak, meg más európai, vagy nem európai nagyoknak? Hát jah. De mintha a profi bunyó a tévés eladásokról szólna és nálunk talán kicsit kevesebben vannak, mint pl Németországban. Jatényleg. Az Universum is "sufnicégként" kezdte, ahogy Félix is. Csak ők előbb, egy olyan országban, ahol nagyobb piaca van a profi bunyónak. Félix elég szépet fejlődött és baromi ügyesen csinálta, amit csinált. Szarok a magyar bunyósok? Hát ugye még mindig ott tartunk, hogy mostanában kezd hozzászokni a sport (és a nézők) itthon, hogy nem csak amatőr bunyó létezik. Ettől függetlenül Nagy Jani és Kovács Attila valóban jelentettek egy szintet. A többi srác valóban csak töltelék volt. Ja hogy Jani veszített az első menetben? Soroljak pár igazán nagy bunyóst, aki veszített az első menetben? Aki itt mindenféle ilyen baromságot ír, az menjen le egyszer edzeni és kérjen egy hasonló testütést, aztán próbáljon meg felállni. Aztán újra...

Eurosport meg... Ott is azok a gálák érnek valamit, amit az Universumtól (ja bocs, Spotlight-tól) vesznek meg. Különben a mindenféle vérgagyi olasz, meg stb "gálákat" nyomják, nyomták, amikhez képest Félix gálái komoly színvonalnak számítottak.

A baj csak az, hogy azzal, hogy Félix alól a TV2 kihúzta a szőnyeget (ugyan mégis mi más lenne a háttérben?), az egyetlen életképes magyar boxvállalkozásnak lett annyi. Másképp fogalmazva ki lett nyírva a hazai profi bunyó valószínűleg jó időre. Illetve marad az, hogy nézhetjük a "gagyi" Madárékat (aki ugye csupán 2. a legtekintélyesebb szaklap ranglistáján, tehát tényleg hurkalé).

Ez a döntés nem csak Félixről szól, nem csak a bunyósairól, hanem egy egész sportágról. Fikázni meg lehet, csak ez az öncélú majdénmegmondom fikázás egy kicsit szánalmas.

morrisal 2006.10.01. 20:06:08

BlaZe! De te azért jól megmondtad!:)
LOL.

BlaZe 2006.10.01. 20:35:47

Miért, én fikáztam volna? :)

Nekem az a bajom, hogy sokan le tudnak fikázni mindent, mert szar, meg gyenge, meg nem külföldi. De inkább örülni kellett volna, hogy megmozdult valami itthon ebben a témában. Még ha van is hova fejlődni és fejlődött is. Ennek most így annyi és elég nehéz helyzetbe került itthon ez a sport.

De ja, tényleg jól megmondtam. Szánom-bánom, hogy nem álltam be a sorba fikázni az itthoni gagyit.

morrisal 2006.10.01. 20:59:59

Oké: minden nagyon jó, minden nagyon szép, mindennel meg vagyok elégedve.

Így már megfelel?

Ardian 2006.10.01. 21:00:29

Steam: lenyegeben ja..:).

bakfitty · http://ismerosvalahonnan.blog.hu 2006.10.01. 21:05:12

csak azért mert "egy hasonló testütést" kiadós magamalászarással nyugtáznék, még illethetem kritikával a közvetítés minőségét meg a sportolók színvonalát. szintizni sem tudok, de megérzem hogy a groovehouse-al meg a klipjeikkel nincs minden rendben.
azért mert valami magyar, még nem kell szó nélkül elnéznünk hogy rossz. az rosszabb, ha többnek, "interkontinentálisnak" meg hasonlóknak állítják be a gálákat.

renegade 2006.10.01. 21:08:14

tulajdonkeppen nem baj, hogy a tv2-n nem lesz boksz.... igazabol a szaboz altal lopotokoknek titulalt sracokat sajnalom, mert szerintem ok azert komolyan vettek azt, hogy ok bokszolok, es most mehetek keresni uj szponzort vagy"istallot" vagy barmit..... egyebkent az ellenfeleik nem voltak sokkal jobbak, mintha oceaniabol jottek volna

nagyhal 2006.10.01. 21:32:37

Figyelj szabo fiam.
Sportcsarnokok vannak, vidékiek, azért mert vidéken többen vesznek jegyet.
Amikor Pesten volt a westend tetején, kevesen voltak sajnos.Fővárosban rengeteg a program.
Szolj a lacinak legközelebb hogy hívjon fel nyugodtan, tudja a számomat jól,-sűrűn beszélümnk- péter is.
A technika az interaktiv kft komplett showlight cucca, ami pl. a megasztarban, és még sok tv2 müsorban is jatszik.A félix prom csak a ringet biztosította.
A csarnokok befogadóképessége minimum 3000 fős volt.Több gála volt a főnixben debrecenben pl.15 ezres csarnok.fullházasan.
A nézettség stabilnak tekinthető volt, hozta mindig az elvárást. Amúgy a los angelesi csunya csonttörőmeccsnek volt a legmagasabb rekordnézettsége.Vicces de érthető.
Sokba kerül a dolog a tv2 nek ahhoz, hogy folytassa, szarul állnak, sporolnak mindenen, es egy ilyen rendezveny igendrága. Félix sem volt olcsó, de jó szerződést kötött.Jani helyett nem volt még felépített új arc, vipera felfuttatásába nem akartak pénzt fektetni a tv2 ben. A tv2 vezetősége mostanában kapkod, a kreativok nem agyalnak,nincs egy épkézláb brainstorming, és kreatív arcok sincsenek, csak befásúlt parancsvégrehajtók, akik csak fikáznak, lukrafutnak a műsorok , a megatánc is bukni fog, és a rémrendes család is.Nem lehet pénz nélkül showműsort csinálni.
Ennyi lenne drága barátom a lecke.
Faszágokat irogatsz, meggondolatlanul fikázgatsz, okoskodsz, utánnanézhetnél kicsit a dolgoknak.
Megírhatod.:)

Aham 2006.10.01. 22:17:28

Végre rájöttek a TV2-nél, hogy Félix egy semmirekellő menedzser, aki lufikat növeszt, melyek gyorsan kipukkadnak. Kezdetben volt KoKo, kipukkadt, aztán jött a Félix féle többi semmirekellő, akik még ütni sem tudnak, a levegőt cséplik. Természetesen ők is kipukkadtak.

Amit már az első pártfogoltjánál nyilvánvaló volt: az edzők mit sem érnek, ebből eredendően a bokszolók felkészületlenek, parasztvívást adnak elő.

Félix - a simuló Csötönyivel együtt - menedzserként úgyszint fabatkát sem ér, a bokszhoz lövése sincs, bár jó érzékkel választja ki a földhülyéket, akiknek könnyen bemagyarázhat mindenféle hazugságot, miközben lehúzza szerencsétleneket. Akiknek zöme koszos albérleti lakásban nyomorog, míg a főnök Volvóval jár, nekik be kell érniük az ezerkecskével.

A LA-i blama megmutatta, hogy fogalma sincs az egész sportról, amit pedig a TV2-vel közösen előadtak magyarázatként duplán szánalmasnak tekinthető.

Itt az ideje felébredni! NINCS MAGYAR BOKSZ! NINCSENEK MEGFELELŐ EDZŐK!

Semmirekellő portások, utcaseprők és megélhetési bajnokok állnak ki az idehaza rendíthetetlennek beállított bokszolóink ellen. Meglesz a szeplőtlen mérleg aztán az első normális ellenfélnél megy a magyarázkodás.

Miután Félix eltűnik a porondról a Magyar Boxszövetségre is ráférne egy nagytakarítás, kezdve Csötönyivel. Elég csak az amatőr bokszolókat kérdezni a bajszos úrról...

Blaze: nem mozdult itt semmi, a felkavart állóvíz tűnt úgy eddig sokaknak, hogy felfelé ívelőben a hazai sport, közben egy nagy fenét. Banánisztánban vagyunk még mindig.

BlaZe 2006.10.01. 23:32:17

Hogyne mozdult volna meg? Tv-re került a bunyó, mégha csak egy csapat is. Amíg nincs tv, nincs pénz se, anélkül meg gyakorlatilag nincs profi bunyó. Most nem lesz tv, megint nem lesz sehol pénz egy darabig. Ez az igazi baj, nem Félix, vagy Józsi, vagy bárki.

Nem kell a rossznak örülni csak mert magyar, ezt egy szóval se mondtam. Engem is halálra idegesített az a majmolás a stúdióban, meg a marketing rizsa. De a nem világszínvonalú bunyósaink (akiket nem visznek el a németek) számára megint nem nagyon van lehetőség. Így nem lehet fejlődni. Se edzőnek, se bunyósnak, se a sportnak.

timewriter 2006.10.02. 01:23:47

asszem a rácz félix kúrja a fressvikit

deuce bigalow 2006.10.02. 08:47:35

ez a kis kócsag félix mindig is bicskanyitogató, tenyérbemászó egy féreg volt a számomra, azzal, hogy a boxolói a sajtóbol tudták meg, hogy ki vannak rúgva, még inkább az lett!
burn 1/2X, burn!

C.Filpo 2006.10.02. 09:56:51

Profi box? Az az amikor az első igazi kemény pofon után a szögre akasztják a kesztyűt a "sztárok"?

Mike Patton 2006.10.02. 11:59:23

Zaphod!

Egyetértek Veled.

Van egy fickó, aki komolyan gondolta, és ügyesen csinálta. Ebben az országban csinált egy bokszválalalkozást, ami nagyon nagy szó. Lehet fikázni, de ha a mo-i feltételeket, körülményeket nézzük le a kalappal Félix előtt.

Tiszta ügy én is húztam a számat, amikor Nagy "Hóhér" Józsefet láttam "bokszolni" (Ő az élő bizopnyíték, hogy parasztlengőkkel is lehet nyerni :)). Mondjuk a retekklubbos sem volt jobb, főleg azzal a szakértőnek mondott majommal, aki osztotta az észt.
Csisztu teljesen jó volt a mélyen dekoltált cuccaiba. Ja, hogy nem ért hozzá? Mér' Léderer ért a focihoz? Csisztunak legalább jó melle van.

De egy valami igazolja Ráczot. Az, hogy összehozta a los angelesi meccset. Az már más kérdés, hogy Jani összerogyott a 45. mp-ben, de az már nem Ráczon múlt. Ennyi. Összehozta, és ez érdem, akár tetszik, akár nem. Persze kockázatot vállalt, akkorát, amit az Universum pl. még sosem vállalt be.

Szóval lehet fikázni, de tessék, ha olyan egyszerű bárki utána csinálhatja...

EdVed 2006.10.02. 12:07:49

Srácok! Azért abban egyetértünk, hogy elég vicces lenne, ha mondjuk Détári Lajos (direkt nem David Beckham-et írtam) rúgótechnikáját fikázná valamelyik (bármelyik) mai magyar labdarúgó, nem? Na, pont valami hasonlót gondolok a Felix fikázásáról.

Nem kell őt megvédenem, mert az eredményei őt igazolják. Nem tudom az itteni hozzászólók közül, ki milyen céget, karriert épített fel, vagy honnan hova jutott, stb.

Lehet a Felix után csinálni, erről ennyit.

Egyébként mindig megdöbbenek, hogy vannak olyan emberek, akik abból élnek, hogy másokat fikáznak (gy.k.: újságírók egy része), ők rendkívül 'értékes' részei a társadalomnak... mi mindent tesznek hozzá a nagy egyhez...

Nem mintha számítana ebben a környezetben, de azért legalább a Felix nevét leírhattátok volna pontosan...

EdVed 2006.10.02. 12:22:01

Mike Patton!

Azt hogy magyarázzuk meg, hogy nem beszéltünk össze... :)

Természetesen teljesen egyetértek a hozzászólásoddal!

Ja, és igazán ráférne már a bolygóra egy FNM reunion! :))

Zampano 2006.10.02. 13:27:02

Szétvert fejeken és levert veséken keresztül megszedni magad ez ám a teljesítmény!Ez a Félix egy vérg3ci.Ráadásul hihetetlenül nívótlan az egész amit csinál(rízpect szabó z)
Ideje szembenézni vele hogy mekk-mester országban élünk ahol mindenki kurvára ért mindenhez.így lesz a valóság só szereplőből műsorvezető ,műsorvezetőből kampányfőnök ,tanárból űrhajós.Elég ha gátlástalan vagy és a boldogulásod bíztosítva lészen.ezért van-volt-lesz létjogosultsága a fikázásnak M.O-n mindíg is.

tetova 2006.10.02. 14:45:54

Mi abban a kínos, ha valaki látja, hogy gyengül a nézettség, erre abbahagyja a műsor készítését? Rácz Félix abbahagyta a TV2-vel egyetértésben.

szabóZ a tipikus irigy ember példája, aki nem bírja elviselni, amikor valaki időben kiszáll és nem megy rá a vagyona az egyre gyengébb produkcióra. Akkor irogathatná a kis cikkeit és hozzászólásait arról, hogy milyen kisstílűek a magyar emberek.

morrisal 2006.10.02. 15:33:28

Sajnos, ebben az országban már nem lehet negatív véleményt mondani (még akkor sem, ha van létjogosultsága), mert egy-két emberke kikéri magának,hogy esetleg másnak más a véleménye a gagyi szarságokkal kapcsolatban és ezt nem fél kimondani. Egyébként nem tartom valószínűnek,hogy SzabóZ Rácz Félix irigye lenne, még így elképzelve is nevetséges....

Ha valakinek tetszik ez a sok igénytelen szar, hát nézze, élvezze. Szocializációs szint kérdése. De azért ugye az is megszólalhat, akinek nem tetszik?

Mike Patton 2006.10.02. 16:37:57

Hi Ed!

Jaja, kéne tényleg egy FNM reload. Bár akkor meghalnék a gyönyörtől, aztán nem irogatnék ide...

Morrisal!
Nem azzal van bajom, hogy szabóz fikáz, hanem ahogy fikáz...

Rácz ahhoz képest, hogy egy kis fika ország fika menedzsere nagyon sokat elért. Mutass még egy magyar bokszolót, aki kijutott L.A.-be. Pedig az igazi boksz ott van nem Eu.-ban, ezt mindenki tudja...

Nyilván ment erősen a gagyizás, nevetséges embereket is felvonultatott, akiknek ellenfeleket vett. Ezt én sem értettem, de valami biztos volt benne, valami miatt megérte neki. Az a bajom szabóz-vel, hogy szarul érvel. Ennyi.

capture 2006.10.02. 17:02:31


Ha ez a Félix gyerek értette volna a dolgát akkor idecsábított volna egy-két nagyágyút. Ezek persze annyiba kerültek volna, hogy a tökét is ráfizeti, de lehet, hogy most lenne egy szinvonalasabb, magyar box vonal.
Persze, csak itt is az ment:
-Gyerekek! Mi kell a boxhoz? Ring, boxkesztyű meg show!
Mint az amerikai gagyi filmek. Recept, oszt hagy mennyen!
Eddig tartott.
Most mehet a kukába.
Ne mondjátok már nekem, hogy 5 év van egy ilyen vállalkozásban?! Ha meg ennyire függött a TV2-től, akkor az nem is vállalkozás.
Még a site-ja is szar.:)

Szerintem meg Zé nem érvel szarul, csak néha túloz. De ettő lesz szórakoztató.

EdVed 2006.10.02. 17:53:52

Boxolókra a világ pénze nem elég. A mi kis országunkban sajnos ennek (egy-két nagyágyú) nincs realitása, akárhogy is hívják a promótert.

Ja, és persze hozott anyagból dolgozik. nem tudja a magyar Barrera-t leigazolni, ha Nagy Janik, meg Nagy Józsik a 'csúcsok'.

Felix, meg FELIX, és nem Félix. :)

capture 2006.10.02. 17:58:10

Rácz Félix. Akkor miért nem lehet Félix gyerek?


A nagyágyúknál nem bokszolókra hanem edzőkre promóterekre gondoltam...

EdVed 2006.10.02. 18:18:06

Capture szia!

Nem akarom már ezt a témát tovább ragozni, arra a rohadt ékezetre céloztam a promóter nevében, ami nem való oda (nem 'é', hanem 'e'), és nem a gyerekre, stb. :)

Tehát a promóter neve helyesen: Rácz Felix.

És ezt nem is a hozzászólóknak kellene tudni, hanem mondjuk annak, aki cikket ír erről a témáról... talán úgy hívják ezt, hogy minimális tisztelet?

Így utólag ez az edző dolog O.K., ahogy írtad, de sajnos nem látok bele senki fejébe, hogy kitaláljam a gondolatait! :))

capture 2006.10.02. 18:58:10

Ok.


Ja, igazad van, én is bokszolókra, nem edzőkre gondoltam volna...

morrisal 2006.10.02. 19:58:27

Elnézést kérünk Rácz FElixtől, én eddig úgy tudtam, Magyarországon élünk,így a magyar neveket magyarul használjuk, bár az EdvinMartonok meg Judyk után nem csodálkozom.

capture 2006.10.02. 20:27:18

A Felix-Promotion oldalon is Rácz Félix interjút írnak.

barometer 2006.10.02. 23:45:08

morrisal! Nem minden kultúrában használják az ékezetet, vagy nem úgy ahogy a magyarok. Vannak olyan emberek akik olyan helyről jöttek, ahol az e betűre nem tesznek ékezetet.

Ki ismeri Rácz Felixet igazán? Ki tud valamit az Ő munkájáról? Láttuk valamikor magát népszerűsíteni Ábel Anita vagy Hajdú Péter valamelyik idétlen műsorában? De míg műsorai voltak, ilyeneket nem írtak sehol róla. Most okosabbak vagyunk?
Annyi sok Bálint Antónia van ebben az országban, nekik itt a helyük,de Felixnek nem.

morrisal 2006.10.03. 00:40:33

Valószínű,hogy a Félixből akkor lett Felix,amikor megalakult a cége, ugyanis nemzetközileg nehezebben adta volna a el magát "FélixPromotions"-ként.Ez érthető. Miért, ő milyen "helyről jött"?
Látom, te insider vagy, úgyhogy mindent tudsz róla.
Egyébként én nem róla értekeztem az előző kommentjeimben,hanem az úgynevezett boxgáláiról.
És igazam van.
süti beállítások módosítása