Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Az MTV sajnáltatja magát

MTV-ostrom

2006. szeptember 27. 16:24 szabóZ 97 komment

Nem lehet, hogy az MTV megostromolta saját magát? Csak azért kérdezem, mert a Szabadság téri csata óta megállíthatatlan a közszolgálati adó reklámkampánya, egyre érthetetlenebb szlogenek és egyre rosszabb fotók kergetik egymást egész oldalas újsághirdetésekben.

Mondhatnánk, hogy csak sajnáltatják magukat, de azért az mégis furcsa, hogy megpróbálják velünk elhitetni, hogy azért támadták meg az MTV-t, mert független, közszolgálati, meg értéket közvetít, és nem azért, mert a Kossuth téri tüntetők nem találták ennél közelebbi, felgyújtható tévészékházat.

Mert, hogy bármennyire is igyekszik mást sulykolni az MTV, azért nem lehetetlen, hogy a székházgyújtogatóknak nem is voltak politikai indítékaik, csak kurvára unták már a Kultúrházat.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

morrisal 2006.09.27. 16:40:18

jaj. szokás szerint kissé összemosódtak a dolgok.

TH 2006.09.27. 16:57:54

Hát igen, elég nevetséges ez a kampány. Persze valódi forradalom esetén is a közszolgálati TV lenne a legvalószínűbb célpont, ahogy azt korábbi reklámkampánya is sugallta, de forradalom általában akkor szokott kitörni, ha nem éppen a legdemokratikusabbak a viszonyok...olyankor az állami TV ritkán független. Lehet, hogy tulajdonképpen ez egy bújtatott önkritika is, hogy: hát igen, minket támadtak meg, mert kiszolgáljuk a kormánypártokat, de mostantól vigyázni fogunk a független közszolgálatiságra, nehogy mégegyszer kifosszák a büfét...

job 2006.09.27. 16:59:41

morrisalnak mindképp.

RM 2006.09.27. 17:03:07

méghogy független.. ez már provokáció :)

Komplikato 2006.09.27. 17:07:15

"Persze valódi forradalom esetén is a közszolgálati TV lenne a legvalószínűbb célpont, ahogy azt korábbi reklámkampánya is sugallta ..."

Na de miért is? Se nem nagy a nézetsége, se nem tartják megbízhatónak. Ha bárki elfoglalja a TV-t, bármit is olvasna fel, éppen annyira kétkedve fogadnám mint bármit amit a média állít.

Karbonade · http://magyaropera.blog.hu 2006.09.27. 17:17:02

"A független közszolgálatiság törékeny érték."

Hát ez igaz. Annyira, hogy Magyarországon mostanra már írmagja se maradt...

madbal 2006.09.27. 17:23:50

re.blog.hu/2006/09/19/nap_kerdese_on_melyik_tvt_foglalna_el_es

A re.blog.hu is több helyen is foglalkozott az eszkalációlódott kérdés megoldásával

ooo 2006.09.27. 17:29:27

drága kis kampány volt ez az egész ostromostul és diszletestől...

festekszippanto 2006.09.27. 18:01:00

Bizony drága kis kampány ez...

Sajnos, a langymeleg gulyáskommunizmus szelleme él... élükön a "független" értelmiségiekkel... :(

"Ne báncsuk a románokat, ne hergeljük ôket" és az ezzel határos mentalitás miatt van megalkuvás minden téren. Tragédia, de nem meglepô, hogy Feri nem mond le.
Viszont folyik a gerilla-országimázskampány! Hajrá Frank! :)

www.youtube.com/watch?v=1X9wbsyGLgY

Hajrá! Madzsarisztán a cél!

Háta Más · http://www.artcharacter.hu 2006.09.27. 18:03:22

Jaja... pár hónapja még büszkén ajánlkoztak és kérdezgették, hogy melyik tévét foglalnánk el? Bár amekkora nézettségük van, meg is tudnák vagy hárman, hogy mit tartalmaz a petíció.

De meg lehetne próbálni elfoglalni pl. a Spektrum tévét... vagy a Privátgoldot :oDDD

Futó Lada 2006.09.27. 18:11:59

Ez a "tévé-elfoglalósdi" még abból az időből maradt vissza, mikoron még 1 tv volt és azt nézte boldog-boldogtalan. Szegény tüntetőknek senki nem szólt, hogy közben betörtek a kertévék és a kutya sem nézi a közszolgálatit..pláne éjjfél felé...
Az a vicc, hogy a tv épülete előtt amikor voltak,legalább 4 adó közvetítette őket petícióstul mindenestül. Minek akartak bemenni? Kellett a híradó stúdiójának a háttere a hitelességhez? grr..

hüjehalyó · http://www.aldi.hu 2006.09.27. 18:15:57

Ha nincs ez a szarakodás az új székház építésével, akkor az MTV már rég Óbuda felsőn lenne.
Megnézném azt a "forradalmárt" aki oda kikutyagol a Kossuth térről, hogy beolvastasson valamit! :)

ElChe · http://bigblue.reblog.hu/ 2006.09.27. 18:23:22

Vajon a károk százmilliós nagyságrendű összegzésébe beleszámolták az utána indított síró-kampány költségeit is, mint elkerülhetetlen kiadást?

Egyébként maga a tévé is önreklámoz, például ma délután elfogulatlan önriportműsor, a csodálatos benn dolgozó emberekről. A Mi Tévénkről. Én is elsírtam magam, és esdekeltem a tévém előtt, hogy bocsássa meg, amiért tegnap elkapcsoltam...

susogo 2006.09.27. 18:28:23

független?...( Napkelte teljes stáb, Juszt Laci, Dévényi Tibi, Híradó) ez ugye vicc volt...mint liberális és őszinte Baló úr is megmondta, ay MTV-t a külföldi sajtó is csak state tv-nek becézi...és nem public tv-nek. Erre még GYF is rábólintott.
Ennyi erővel a Hir TV is független...legalább róluk tudni lehet, hogy hova húznak, nincs lehetőség a megtévesztésre...
Én láttam már "nagyjából" független TV müsort más országban - SVT, BBC ...az nem ilyen...

yaku 2006.09.27. 18:29:53

kár,hogy nem éget le az egész..
az egész bal klikk,legalább eltünt volna egy kis időre..
mint külső szemlélő,nálam egyértelmű,hogy a székházat,direkt engedték át a rendőrök...nekem ne magyarázza meg senki..hogy egy ajtón..amin rács van..és belülröl,elvan torlaszolva..azon simán bemennek a tüntetők...ha "csak"erősebb gázt vetnek be,már simán,az ajtó özelébe se ment volna senki..ráadásul...azt irják,ezek a mocskos lapok,hogy a tüntetők szedték széjjel..hááátt..aki látta az élő közvetitést,az láthatta volna,hogy a rendőrök..mikor már benn voltak..minden mozdithatot,az ajtók elé raktak..(bútor,ajtó)ráadásul a vizzel sz*rrá áztattak mindent,csak a szomszéd égő szobát nem oltották el...szóval,az egész,egy megszervezet dolog volt
ezért megvettem az egész tv bagázst,azzal az igazgatónak kinevezet,seggfejjel eggyütt..nah,azt lógatnám fel élből,hogy elfutott,mint a nyúl..és még ő pofázik..bátor,erős,mint akit szolgál..hányadékok

Yoisten 2006.09.27. 18:39:24

A Baló Gyuri megér mondjuk pár közszolgálati tízmilliót, a többiek hát...

A nézettségi mutatók meg ugye nem mérvadóak, mert ahol értékeket közvetítenek :) ott nincs nézettség. Punci, foci és mónikasó kell, meg gőzeke. Azt nézik.

Ha megnézetik kicsit jobban, néha adnak le jó filmeket is.

vargapali 2006.09.27. 18:41:32

Bármit is belelátni, belemagyarázni abba, hogy miért pont az mtv székház volt annyira útban a tömegnek, igen buta dolog.
Senkit nem érdekeltek az értékek, a függetlenség, vagy nem függetlenség.
Rombolni kellett, bármit, mert az a forradalommal jár, és itt most forradalom van és kész. Szerintük. Gyanítom valakinek beugorhatott, hogy 56ban is volt valami a tvnél, menjünk oda. Mégse már a parlamentet, az olyan szép...

Eszembe jutott még két dolog:
1. olyan, hogy független, olyan nincs. Ez egy mesebeli fogalom, hamupipőke üvegcipője környékére lehet helyezni, nagyjából.
2. ha már az értékeknél járunk, nem biztos hogy bármely mai tv-t meg kellene említeni. Valahogy a született feleségek - szökés - rejtélyek városa trend vonatkozásában is viccesen néz ki az "érték" szó

ElChe · http://bigblue.reblog.hu/ 2006.09.27. 18:43:14

Nem az a baj, hogy soha nem adnak le semmi értelmeset, nyilván kis százalékban előfordul valami nézhető. De ez még majdhogynem a Budapest TV-re is igaz, tehát érvnek gyengus. A baj az egész szemétkupaccal van, ami jellegéből adódóan még azt is magával rántja, ami egyébként jobb sorsot érdemelne. Miközben időnként olyan műsorok kerülnek adásba, amik a szakmai hozzáértésnek a legapróbb jeleit sem mutatják, páran szénásszekérrel viszik jobbra-balra a pénzt. Hogy emellett becsúszik pár jobb pillanat is, engem baromira nem vigasztal.

capture 2006.09.27. 19:06:10

Yaku!
Mi a frászt fröcsögsz össze-vissza? Nagyon sok kollégám, tanult, értelmes szakemberek is ülnek ott. Mi a francot tudtok itt sokan a TV-ről meg az ott dolgozókról?!
Nem akarom védeni feltétlenül mint intézményt, de az ilyen Yaku félék hasonlóak azokhoz akik miatt ez a topic is van.
Ja és ne használjuk már a semmit meg soha szavakat mert azt sugallja, hogy pocskondiázni mindenki tud, nézve mondjuk az RTL-t, közben azt sem tudja, hogy van Kultúrház, Dokuzóna, '56.

*** Krisztián főnöke 2006.09.27. 19:06:21

bizony eléggé gusztustalan, amikor egy közszolgálatinak nevezett intézményen keresztül lopják meg az adófizetőket, amit külföldi szakértőknek kell megállapítania. itthon meg semmi visszhang. baló szerint sokkal tartozik a társadalomnak a magyar televízió, nyilván nem forintban értette, pedig úgyis igaz lett volna.

Gulliver Foyle 2006.09.27. 19:06:28

Értelmetlen, amatőr, szar ez a "kampány". Egyszerűen nonszensz, újabb felesleges költekezés a közpénzből... de most komolyan, ennek a "fogjunk össze" dumának mi értelme vagy haszna van?? Kinek szól, és miről?

mtm 2006.09.27. 19:08:34

Tóta írt nemrég néhány sort arról, hogy ideje volna bezárni a köztévét. Talán most lenne itt az alkalom. A pusztítás után nyugodtan mondhatnák, hogy technikai okokból, néhány napra, aztán rájönnének, hogy senkinek sem hiányoznak. A nézhető műsorokat (mint pl. Az este vagy a cikk végén emlegetett Kultúrház) percek alatt átvenné valamelyik konkurens csatorna, a többiért nem kár. A tőzsdepalotát el lehetne adni (jelentkező akad bőven), felújítva kiváló turistalátványosság lehetne. A jövő évi költségvetésből pedig senkinek sem hiányozna az a néhány milliárdos veszteség...

Endiman 2006.09.27. 19:09:52

mostmár kiderült hogy a biztosító nekik is fizetni fog, tehát ingyé felújíthatnak mindent ami már gondolom amúgyis esedékes lett volna, szóval jól jártak.

morrisal 2006.09.27. 19:11:00

Azérse mondomel miregondoltam,mauhhahhaaaa.

Job,te mire gondolsz?

Capture, ez szélmalomharc...

morrisal 2006.09.27. 19:13:06

BarátokköztMónikashowBalázsShowFókuszJóbanRosszbanAktívNapló-------nézzétek sokat,attól okosodtok, bogaraim.

zaffarano 2006.09.27. 19:16:55

Szerintem sokkal nézhetőbb a tévé mint 10 éve. Kár, hogy divat mindent negatívan kritizálni. Attól lesz valaki fasza gyerek, ha mindent lehúz. Szar a tévé, a fizetésed, a helyzeted, vagy még a csajod is lehetne jobb. Szerintem senki nem tud mondani jó és nézhető, nem tematikus csatornát Magyarországon. Az meg külön probléma, hogy senki nem akarja érteni az MTV kampányának értelmét.

capture 2006.09.27. 19:17:02

Morrisal, miért?
A legtöbb hozzászólóval én is egyetértek.
Már rögtön ez: független HAHAHA!!
De azért túlzás ez az "egész bagázs" meg kár, hogy nem égett le... duma.
Tipikusan fröcsögés...

ElChe · http://bigblue.reblog.hu/ 2006.09.27. 19:31:55

A Tőzsdepalotát már rég eladták.

ElChe · http://bigblue.reblog.hu/ 2006.09.27. 19:36:04

Egyébként kár itt sorolgatni más tévék ócska műsorait. Bűvölet, Pláza, Szívtipró gimi, Hawaii üzenetek - ez csak egy munkanap, m1. Szuperbuli van még?...

yaku 2006.09.27. 19:36:40

capture...akinek nem inge nem vesszi magára..vannak más munkalehetőségek is..
ez a véleményem,megváltozni nem fog
akkor kéne kikelned magadból,mikor egyértelműen balos oldalról adnak hireket..és igencsak dolgoznak ott...balos talpnyalok...az rtl-t nem nézem...és a magamfajták nem csak fröcsögnek..hanem büszkén válallják a magyar nemzeti öntudatukat,és nyáladzanak,mint a magadfajták

yaku 2006.09.27. 19:39:05

és nem nyáladzanak,mint a magadfajták
jav

yaku 2006.09.27. 19:41:51

ha nekem nem tetszik az a közeg(mert nem felel meg az emberi morálomhoz),ahol dolgozom..akkor kilépek..kár védeni a bagázst...ha peddig a nézeteimmel nem egyező dolgot kell tennem,csak azért mert pénzt kapok,akkor az már megint egy nagy nulla...mindenki felelőséggel van a saját életére...akkár család,akkár munka..mindenki megméretettik egyszer...

capture 2006.09.27. 19:50:29

Kösz Yaku. Sokat javítottál az első hozzászólásodon. Messze nem értk egyet veled, de hagyjuk. Csak azt mond meg, hogy jön ide a nemzeti öntudat? Ááá, inkább hagyjad nem akarok jobb-bal topicot ezredszer is.

morrisal 2006.09.27. 19:56:21

Na látod, Capture, ezért... By the way, I agree...

Dr. Stein · http://hemar.freeblog.hu 2006.09.27. 20:06:46

Amíg a köztévé a költségvetés kegyelemkenyerén él sem nézhető, sem pártfüggetlen nem lesz. A megoldás persze nem a TV-díj visszahozata, hanem a k.tv bezárása és a kereskedelmi "közszolgálati műsorok" színvonalának irgalmatlan betartatása lenne. Szerintetek a Magellán közszolgálati műsor? pedig oda számolják...

Dr. Stein · http://hemar.freeblog.hu 2006.09.27. 20:08:38

Bocsánat, az első mondatból hiányzó vesszőt tévedésből a bőrsapkás Kukkolinó Macis cikkben helyeztem el a tuggyátokmilyen lapon. Tudom, sapka...bocs

táltos 2006.09.27. 20:13:54

a szívtipró gimi pont az MTV-n megy.

Hugó 2006.09.27. 20:15:31

www.youtube.com/verify_age?next_url=/watch%3Fv%3D4OhBOp3fmCs

A jelek szerint Sváby viccesnek találta az ostromot. (Valmiért regisztrálni kell a megtekintéséhez.) Bezzeg vasárnap nem röhögött.

táltos 2006.09.27. 20:17:36

egyébként talán pont az volt a cél, hogy ne legyen MTV. így megoldotta volna a milliárdos problémát az állam.
Talán a Duna is fellélegzett volna, hogy nem vonják össze vele.
Mindenesetre talán meggondolják, hogy kell olyan reklám, hogy "ha ön forradalmár lenne, melyik tv-t foglalná el"

capture 2006.09.27. 20:18:14

Táltos! igen, pont erre akart célozni

capture 2006.09.27. 20:18:51

a szívtipró gimi pont az MTV-n megy.

erre a hsz-edre

táltos 2006.09.27. 20:19:13

hát igen....
olyan elégedetten szívta a cigijét, mint aki vmi nagy tettet hajtott végre.
csak azt nem tudom miért is volt ott, hiszen a Naplóban Azurák csinálta az "ostromriportot"

táltos 2006.09.27. 20:19:45

bocs
közben rájöttem

tentebaba 2006.09.27. 20:55:30



"Mtv... Bolsevista értékeket közvetít.
Ha hagyják."

Remélem, nem hagyják.

Flea 2006.09.27. 20:59:34

A köztévé reklámkampányáról annyit, hogy azért van egy-két jele, hogy néhányan megunták a TV-ben a Médiatörvény miatti fejetlenséget. Ilyen ez a reklámkampány, ilyen hogy az utóbbi időben nem láttam a vezető riportereknek olyan politikus interjúját, amiben nem említették volna meg a Médiatörvény változtatási szükségességét, ilyen volt, amikor elintézték, hogy nemzetközi TV-s szervezet beszóljon.

Szerintem a szlogen, amik ebben a kampányban vannak teljesen egyértelműek, csak vannak akik nem fogják fel. "Értéket közvetít - Ha hagyják" és itt nem a vandálokra gondolnak, hanem a politikai elitre, akik úton út félen beavatkoznak. A politikai alapon szerveződő és döntő hatóságra, a költségvetés alapú zsarolásra.

És ebben a reklámban is ide van az áthallás. A közszolgálatság törékeny érték, amelyet nem a vandálok veszélyeztetnek, hanem a jelenlegi felállásban a politika lehetetlenít el. Fogjunk össze, hogy erősebb legyen = Teremtsük meg a közszolgálatiság lehetségének alapját, a költségvetéstől és politikától mentes közmédiát (Mondjuk a TV díj visszaállításával). Hogy ne State TV, hanem Public TV legyen az MTV.

Szerintem aki ezt nem ismeri fel, az nem nagyon van otthon a médiában, de a marketingben sem. (Én speciel egyikben sem és mégis...)

Szerintem ez épp úgy zseniális kampány, mint az előző, amiben az MTV tényleges értékeire építenek (Emlékezzünk mekkorát fújoltak az RTL-es Foci VB-re). Van egy menedzsmentje a köztévének, amelyik komolyan gondolja a közszolgálatiságot, és szerintem jó úton járnak. Inkább támogatni kéne.

Asszem, hogy más országos TV csatornák szakmai és egyéb színvonalát pedig jobb nem is említeni. A Chuck Norris filmeknél és a két fejű gyerekeknél ugyanis ott megáll a tudomány...

Ez a cikk meg kicsit olyan mikor a hülyegyerek nagyon röhög valamin, csak éppen nem érti a poént...

Dr. Stein · http://hemar.freeblog.hu 2006.09.27. 21:05:47

Csúnyán hangzik, de szerintem Pállfy István egy nárcisztikus alkoholista. Ettem már ilyet.
"Ki az 50 leggusztusosabb magyar?"

yaku 2006.09.27. 21:11:52

bocs,hogy offolok..
de ezt most találtam...
Ismeretlen szerző:
NEKED, NEKÜNK

Neked kurva ez az ország
Nekünk édes hazánk,
Küldenél, de nem megyünk:
Ezt hagyta ránk anyánk, apánk.

Neked társadalom-
Nekünk ember meg ember,
Isten teremtette örök titok,
Saját akarattal és saját érzelemmel.

Neked tüntető csürhe-
Nekünk szavát hallató büszke nép,
Ki, ha sokat hazudnak neki
Egyszer csak fölveti fejét.

Neked picinyke csomag
Nekünk a bőrünk bánja,
S meg vagy sértve, hogy
Nem mindenki a reformod barátja.

Neked hazátlan román
Nekünk erdélyi magyar testvér,
Kinek régi álmát kilopták;
S te ezért sokat tettél.

Neked Bratislava
Nekünk Ősi Pozsony,
S mi még szisszenünk, ha
Magyar arcon csattan pofon.

Neked arab terrorista-
Nekünk küzdő sportoló,
S csak mert Allah az istene,
Nem ellensége minden felhőkarcoló.

Neked cserélendő feleség
Nekünk holtig-sírig társ,
S legyen bár ifjú vagy öregecske,
Édes, mint a virágzó hárs.

Neked nem bűn a hazugság
Hazudsz reggel, éjjel, este,
Nekünk szívünkbe írt parancs:
"Legyél igaz s ne beste!"

Neked nem bűn a lopás,
Hanem cél, hogy kiéljed magad,
Nekünk azt tanította apánk,
A másét elvenni nem szabad!

Neked magángép száll-
Nekünk nem térkép e táj,
Ismerjük minden rejtett zugát,
S tudjuk mit alkotott Szent István király.

Neked kurva ez az ország
Nekünk édes hazánk,
Irgalom legyen neked, béke nekünk:
Ezért könyörgünk most, Mi Atyánk

MTV 2006.09.27. 21:48:25

"A független közszolgálatiság törékeny érték"... Nem tudom, hogy ki találta ki ezt a sületlenséget, de kábé akkora hazugság mint a: mostantól igazmondó Ferkónak hívjatok népek, majd meglássák! Meg ám. Baló, Juszt és a bebetonozott pártkatonák. Hogyne. Nem szeretnék itt átmenni személyeskedőbe, de egyik interjú alkalmából nem értette a riportalany, hogy mit mondott Baó úúl, Mire visszakérdezett, erre Baló: "ne haragudjon, de elég rossz a beszédkézségem". (...) Az alákérdezőkézsége, balrahúzása például kivállóan működik. No ezért engedik szerepelni Őt is. A székház nem véletlenül gyulladt ki, és ez az egész vandalizmus valószínüleg nem a véletlen műve. Még mindig állítom, hogy kampányfogás ( demszky, kuncze úrnak ) no meg az egész bolsevik garnitúrának.

Elővesszük a rendőrtriplázó varázspálcánkat kedd hajnalban és rend lesz egyből... Sőt csütörtök hajnalban suhintunk párat a huligáneltüntetővel. És kész is lennénk. Ha egyenes beszéd lenne, akkor szemét csalóknak hívnák ezeket a derék urakat. Manapság: mszp-szdsz koalícióknak.



Nem kis pénzmosás... 200 millió a kár ... De! Hogyne. Senkinek ne akarja megmagyarázni egy olyan televizió, hogy mi az, hogy közszolgálatiság, amit a kormány tart el. Egy olyan igazgató által vezetett csatorna, aki kizavarja a Hirtv stábját egy sajtónyilvános történésen, hogy "szégyeljétek magatokat" miközben a lába előtt történnek az események, és 3 órával később bír csak képpel szolgálni. De főképp olyan Túró Rudik ne magyarázzanak, akik kicenzúráztatják a Heti Válaszból a Pálffy interjút.

Azon gondolkodtam, hogy vajon Rudi kérte-e a kommunizmus idejéből jól ismert, (ex?)cenzorasszony lelkiismeretes munkáját, Lendvai Ildikóét?

Biztosan kevesebben vannak azok akik tudják, mint akik nem: hogy ez volt az egyetlen betartott szocialista ígéret, miszerint nem kell fizetni a "közszolgálati" tévéért.. mindenki számára ingyen és bérmentve elérhető. Köszönjük 3/3 Péter. Sokat tettél a köz érdekében. Sok ember nevében arra szeretném kérni az MTV-t hogy néha pihenjenek, és ne szolgálják már ily látványosan a közt, mert marha nehéz lehet ennyire korrektnek lenni.

Örömmel tölt el, hogy számos újság hasábjairól köszön vissza az MTV valódi arca: Egy hiteltelen moslék , egy igazi trágyadomb.

Egy percig nem kell sajnálni senkit, mivel a biztosító tutira mindent térít. Ha a biztosító nem, akkor majd az állam. Ezen felül megkapják majd a nagy zsíros appanázsukat is az igen tisztelt MTV-s kollégák.


Még egy gondolat: Nem érdekes, míg az államilag szervezett tüzijáték 5 halálos áldozattal jár, nincs felelős? A lebonyolító cég és a miniszterek is jót röhögnek a markukban?


Hogy lehet, hogy itt nem halt meg senki? Nem játszottak elég hitelesen a "színészek"? Mindegy! a FIDESZ volt... én láttam.

Bali 2006.09.27. 21:49:46

AZ MTV csak ne sajnáltassa magát, mikor 2x annyi alkalmazott dolgozik ott, mint egy piacképes televízióban, ennek ellenére mégis külsős cégek csinálnak sok munkát, rahedli pénz kapnak az államkasszából, és mégis deficitesek, és jópár "kábelhuzogató" alkalmazottjuknak lógnak 3-4 havi fizetéssel! Azt miért nem reklámozzák, hogy az MTV a magyar állam egyik legnagyobb pénzmosodája??? Ezt elfelejtette említeni Fletó, így van aki még nem jött erre rá, de a tények magukért beszélnek, csak körbe kell nézni! Az MTV az egyik legnagyobb szocialista maradvány, amit már réges-régen meg kellett volna reformálni. És most meg sajnáltatja magát, és mossa tisztára folyamatosan a pénzeket, költi az adófizetők pénzeinek millióit "az egyébként deficites MTV" saját maga reklámozására!!! Ez Igen!!! Fejlett magyar közszolgálat!!! De minek szívja az állampolgárok vérét és életét??? Egy jó TV-nek nem kell reklám, legfeljebb az új műsorainak kell reklám! Nem fog nőni az MTV nézettsége ettől, hogy az államkasszából még több pénzt kérnek el, közben ott tartanak, mint 20 évvel ezelőtt...

ElChe · http://bigblue.reblog.hu/ 2006.09.27. 21:58:03

Meg kell a szívnek szakadni. Az elnök, aki tesz a közszolgálatiságért. Mások szerint meg tesz - rá. Eszembe jut Gy.Miklós, mint főállású mikrofonállvány, mint a jelen köztévéjének egyik arca, amint értéket közvetít.
Szóval drága dolog ez a játék a közszolgálatisággal, nagyon-nagyon drága. És ha nem jön össze, akkor is mi vesztünk rajta, nem az értékmentők.

MTV 2006.09.27. 21:59:58

ElChe 2006.09.27. 21:58:03

Vagy Aczél "Acsády" Endre

morrisal 2006.09.27. 22:15:08

Yaku, a kurucról szedted ezeket a fűzfa-rímeket?

árszenlüpén 2006.09.27. 22:19:57

Nem éltetek 98-tól Ti még?
Ki pénzmosott? Mindenki.
Antall J. neve ismerős? Az első az ütő...
Mi a faszt gondoltok, cicák, 300 méterre a Parlamenttől eben az országban demokrákia van?
Hülye gyökerek, 4 évesen Mazsola, most budai petíciók?...
Majomnép

árszenlüpén 2006.09.27. 22:23:02

Nembocs, 89. Mindegy a komm.szakos budai, vidéki(egyeb) lebenyeknek

soska 2006.09.27. 22:26:42

Azt nem értem, már valaki mondta valahol, hogy ha a petició lett volna a rombolás oka amit nem olvastak be, miért nem fordultak hátat és mentek volna 50 métert a HIRTV riporteréig. Még segített is volna szövegezni. Kilóg a lóláb.

Amúgy télleg pocsék a Napkelte és társai (ez a reklámkampány meg egy ökörség), szal úgy egyáltalán be kéne zárni ezt a pénznyelő gyárat, de aligha ettől húzták fel magukat a Fradi és Újpest keményfiúk.

ElChe · http://bigblue.reblog.hu/ 2006.09.27. 22:28:27

Épp ez az. Nem 89 előtt vagyunk, nem kötelező szeretni a tévét, nem kötelező egyet érteni vele, és akadnak, akik szeretnék, ha másra költenék az adóforintjaikat. Vagy máshogy. Mindenki elmondhatja a véleményét. Itt az Indexen inkább megteheti, mint a köztévében...

vareri 2006.09.27. 23:02:29

Én csak annyit szólnék hozzá a dologhoz, hogy mtv-s dolgozó vagyok. Ti nem voltatok ott. Ezért ne is mondjatok véleményt.

Gondoljatok bele. Dolgoztok, ahogy mindig. Egyszer csak azt halljátok a többiektől, hogy megtámadták az épületet. A munkahelyeteket. Halljátok, látjátok. Minden átfut az agyatokon. Elbújtok egy szobában és reménykedtek, hogy oda éppen nem törnek be. Közben halljátok, ahogy randalíroznak. És féltek, mert nem tudjátok, hogy téged esetleg bántani fognak vagy sem.

A Rudiról és a többi főnökről meg annyit, hogy (persze erről nem tud senki) amikor a rendőrök megsérültek, sírógörcsöt kaptak stb. akkor ezek az emberek ápolták, támogatták a felkészületlen, gyakorlatra készülő, még bevetésen nem résztvevő rendőröket.

ElChe · http://bigblue.reblog.hu/ 2006.09.27. 23:22:58

Hát, lehet, hogy a tévések vigasztalták a rendőröket, de akkor ez az egész történet még szánalmasabb.
Bár beszálltam a társalgásba, nem politikai oldalról közelítem meg, sőt, az attak ami éppenséggel nem érdekel különösebben. Ha a tévésekben túlteng a szociális érzékenység, az tök jó, de konkrétan amikor bizonyos pazarló gazdálkodások szóba kerülnek, ez az, ami a legkevésbé sem érdekel. Nem lenne jó, ha elkennénk a lényeget az ilyen dolgokkal. 200 millió? Sok pénz. De hány milliárdokról lehetne beszélni a tévé kapcsán, aminek csak igen kis része ez az összeg?!?

boák 2006.09.27. 23:27:04

érdemes a képet megvizsgálni! válaszfal téglák hevernek az asztalon, ami kissé lehetetlen mert falat nem bontottak a bekerült bolondok. Lehet hogy ezt a képet is kicsit átdolgozták?
A beadott 250 milliós kár kissé túlzónak tűnik, ismerve a történteket ez inkább autókkal együtt a harmada lehet.

ooo 2006.09.27. 23:48:30

offtopic: de hol van a GYF szöveg első felének hangfelvétele? nem akarják kiadni? csak ez van a ME-nek? na persze.

sztem a ma közétett rész erősen szerkesztett. ki vannak vágva (kínos) szavak és mondatok. nem véletlen, hogy visszatartják az audio verziót.

nem mintha sokmindenen változtatna, de a kiváncsiság már csak ilyen.


ben2 2006.09.28. 00:20:22

Szerintem az aljas hordáknak az adta meg a végső lökést, hogy az MTV vállalta az ország érdekében, hogy Gyurcsánynak 6 - felbecsülhetetlen értékű - közszolgálati percet biztosítson, elvégre ha szegény miniszterelnökünkre hirtelenjében rájön a kényszer, hogy ideje lenne megint jól pofánhazudni az országot, akkor egy pártfüggetlen közszolgálati médiumnak kötelessége a rendelkezésére állni.
Persze az ellenzék számára hasonló lehetőséget biztosítani a közszolgálatiság lábbal tiprása lett volna, úgyhogy hősiesen visszaverték az ellenzék gátlástalan politikai ármánykodásait, amivel az MTV kikezdhetetlen pártfüggetlenségét és a közszolgálatiság mellett való töretlen elkötelezettségét próbálták aláásni.
Nem véletlen tehát, hogy a Kossuth téren mindannyiunk nyugalmát veszélyeztető csőcselék szánt szándékkal külde rájuk a kommandóját, hogy egyszer és mindenkorra megdöntsék a magyar demokrácia eme tartóoszlopát. A magyar demokrácia különös szerencséje, hogy bár a rendőrség nem tudta visszaverni a rohamot, a harcászatilag zseniálisan elhelyezett bűfé, továbbá Mazsola és Tádé végül sikerrel feltartóztatták a őrjöngő fanatikusokat.
Ezáltal megmentve az MTV-t, azaz a demokráciát, azaz Gyurcsány Ferencet, azaz Demszky Gábort, azaz az országot, azaz mindnyájunkat, akik békét, nyugalmat, gyarapodást akarunk és egy szebb jövőt építünk.
Köszönjük.

hozzászóló 2006.09.28. 00:36:15

Szerintem: - visszataszító, hogy most, amikor ekkora "kár" érte az MTV-t ilyen kampányra költ, nem is keveset - egy olyan kampányra ami semmiről sem szól csak érzelmeket korbácsol, feleslegesen (no persze gyorsan, a választások előtt) - a 230 millió nekem is túlzásnak tűnik, autóstul mindenestül (casco? és már a biztosítók is nyilatkoztak, hogy fizetnek)... és vajon miféle kár érte a "teljesen megsemmisülő belső hálózatot" ha 4 órán belül hajnalban képesek voltak adásba állni... a nagy igazmondás lendületében esetleg nyilvánosságra is hozhatnák a kárlistát, hadd lássuk - talán át kellett volna venni azt a papírfecnit még idejében (érdekes... hajnal 3 felé sikerült) - hamár mindenképp MTV kampány ugyan ne negligáljuk már a kiváltó okot... ugye azt tudjuk, hogy nem derült égből "csak úgy" bőszültek fel az emberek - legalább apróbetűvel szerepelhetne - én megértem az ott dolgozókat, de ez most nem róluk szól - már ezer bocsánat.. biztos rossz volt átélni de nehogy már ez legyen a fő vonulata a dolgoknak - és valóban, a HírTV kipaterolása teljes botrány volt... én (no és MINDENKI) őket néztem azon az éjjelen, akkor senki sem volt felháborodva, örültek, hogy van valaki, aki odamerészkedik és beszámol (jól vagy rosszul de szerintem nem elfogultan) - és ha valaki a "politikai függetlenség" szégyenét akarja látni, nézze a szólás szabdságát vasárnaponként: ilyen bugyuta és szájbarágós kérdések nem sok helyütt hangzanak el...

miszlemon 2006.09.28. 01:54:10

Jó reggelt, új arc (új ceruza).
Nem lehet, hogy mégis eltévesztették? Az időt és a helyet is. Igen, volt ´56-ban is valami, nekimentek, úgy veszettül, de akkor valóban volt ok és másutt. Most nem ez az ok, nekimenni sem ennek kellett volna.
Igen, ott volt nehány tévé, a hátuk mögött. Ahelyett, hogy romboltak volna, valóban oda kellett volna beszélni. De akartak ők egyáltalán beszélni? Tudtak volna? Ha elképzelem újra ezeket az arcokat, ezek csak kiélni akartak valamit.


qcora 2006.09.28. 02:55:37

Ez a cikk egy szarság.
Az MTV megérdemelte amit kapott és most akárhogy reklámozza magát, hogy független és közszolgálati, k*vára nem az, mert ha az lenne nem kapta volna ezt az igazságszolgáltatást....
Mindenki megkpja méltó jutalmát.
És ez így volt így van és remélem így is lesz!

Dr. Stein · http://hemar.freeblog.hu 2006.09.28. 07:18:22

Soha nem a cikk a szarság, hanem amiről ír. Hallgattátok másnap reggel Török Gábor politológust? Csak pontatlanul idézem"
"Nem tételeztem volna fel, hogy egyszer ilyen helyzetbe kerülök. Bújkáltunk egy lesötétített irodában, és hallgattuk a bakancsok dobbanását... felháborító, Juhász Ferenc mégiascsak az ország egyik vezető politikusa...nem tudták megvédeni az egyik legfontosabb politikust...ki a felelős a védelemért?"

Mit vártál bazze, tankhadosztályt?

Úgy látszik minden "polit"-al kezdődő szakember alapból beszari. Csók!

Ságvári Endre 2006.09.28. 07:42:16

Ha a gagyi2-t, meg a gagyiL-t gyújtják fel, azzal az általános műveltségi színvonal is nőtt volna az országban.

maybach 2006.09.28. 08:52:53

Attól, hogy félig szétverték még nem lesz jobb a királyi TV, visszamenőleg végképp nem. Azon vitázni, hogy melyik irányba elfogult felesleges. A világon mindenhol léteznek a politikai elfogultságok, érzelmi, tudati kötődések. A szakmaiság az ami elvárható lenne. Nem az a zavaró, ha ismerem a riporter vonzalmait, hanem, ha otrombán meglátszik. Nem elegáns. De szétverni akkor sem kéne. A bátorság meg sokféle ám. Ha feldühödött csürhe tör zúz gyújtogat és a rendőröket is elverték már talán Csak Norris szállna velük szembe fegyvertelenül.

Dr. Stein · http://hemar.freeblog.hu 2006.09.28. 09:00:22

Norris csak rájuk vetné hosszú, tűnődő pillantást, melyben az érzelmek kavalkádja lassan átadja helyét egy kitisztult, mélyen humánus, ám a fenyegetést sem nélkülöző árnyalatnak. E pillantás mintegy 2-300 mongol visszaűzésére lenne elegendő a falak mögé.

Más. Ha az az ember félt is előző este, elfogadom, de ne tegye magát nevetségessé másnap, mikor mikrofon elé kerül. Csak önmagát járatja le vele.

cemetary 2006.09.28. 09:11:19

Egyik nagyon távoli ismerősöm ül a hűvösön vagy 30 napot. Az MTV székház balhéban vett részt.
MSZP-s!!! Semmi szélsőjobb meg ilyen Lendvai féle összeesküvés elméletű ember.
Hallotta a balhét azért ment oda.
Még véletlenül sem a Kossuth téri tüntetők között volt. És ő nem is akarta leváltani a kormányt. És az a 150-200 ember aki ostromolta a székházat (szerinte) legalább a 90%-a a balhé miatt ment oda, semmi kormányváltás.

maybach 2006.09.28. 09:41:00

Szerintem meg igenis tegye magát nevetségessé. Az MTV-n is önmaga miatt derülünk. A politikusoknak is önmaguk ártanak a legtöbbet. Miért van, hogy pl. Szent-Györgyi Alberten nem röhögtek. Az csak jó, ha sokat írnak, beszélnek emberek. A hülyeség is sokféle, csak észre kell venni. Ha látod a párhuzamokat pl.a "Brian élete" és a petició írók közt jól szórakozhatsz.

emdé_old · http://emtv.blog.hu 2006.09.28. 10:00:18

Kedves szabóZ! Gusztustalannak tartom az írásod. Majd ha egy tucat csürhe megrohamozza az index szerkesztőségét, az csak azért lehet, mert (ahogy Te fogalmaztál) kurvára unják a comment:com-os cikkeidet.

derelyegrádi szellem 2006.09.28. 10:16:19

Olyan ügy amiért Rudival meg a haverjaival összefognék egyszerűen nem létezik. Az MTV a ballib politikusok meg Rudi haverjainak kifizetőhelye. Akinek van kedve még szerepelhet is (Baló, Juszt), akinek nincs, annak azt sem kell, közjátékok nélkül lehet fáradni a kasszához. Néhányan még próbálkoznak kultúrális(nak tűnő) műsorokkal, nem túl nagy sikerrel. Ennyi...

Yosh 2006.09.28. 11:22:49

Off lesz, sorry:
A Kossuth téren rendszeresen leadják az István a király rockoperából Koppány vezér lázadó dalát (a címe nem jut eszembe, bocs).
Vajon hányan tudják az ottaniak közül, hogy Vikidál Dalos néven ügynök volt, és hányan gondoltak abba bele, hogy MIRŐL is szól ez az egyébként remek rockopera? (ha a kereszténység felvételét behelyettesítjük az EU-val...)

one nation under-dog 2006.09.28. 11:32:24

Nagy divat szidni az MTV-t, de azért szerintem a hazai kínálatban nem nekik van a legnagyobb okuk szégyenkezni. Az adás ANNYIRA azért nem rossz, legtöbbször simán veri a kerTVk kínálatát (mondjuk ez sajnos nem nehéz). A hírolvasók, bemondók, műsorvezetők terén pedig kétségtelenül üti az összes többi TVt. Náluk legalább nincs beszédhibás debil (Sváby a kemény) meg félelmetesen ostoba pártkatona (Császár a forradalmár).
Amúgy volt már sokkal rosszabb is. Emlékszik még valaki az "éjféli menedék" című förmedvényre? A hideg ráz tőle még most is. A gond inkább az, hogy a királyi fenntartása túl sokba kerül.

one nation under-dog 2006.09.28. 11:41:41

Yosh 2006.09.28. 11:22:49

Érdekes felvetés, ezt a kérdést én is szívesen feltenném nekik. Egyébként sztem az "István a király" (az eredetire gondolok) talán az egyetlen olyan dolog Magyarországon, ami mindenkinek tetszik.

derelyegrádi szellem 2006.09.28. 11:48:40

Én emlékszem , de Te úgy tűnik nem, mert nem az volt címe. Helyes megfejtés: Éjjeli menedék. De a műsorral kapcsolatban Göncz javaslatát tudom kínálni neked, ha nem tetszik kikapcsolod. Ja, hogy akkor is fizetned kell érte, mert az adófizetők pénzéből finaszírozzák. Ezt beszéld le Árpi Bácsival. De ez már nem probléma, mert ezt a műsort először cenzúrázták (Baló liberális György útján), majd természetesen megszüntették, kellett a hely Jusztéknak, akiktől meg engem ráz a hideg. Amit nem nézek, csak fizetek. Hát, így jártunk mindketten. Téged ettől, engem attól, fizetni viszont mindkettőnknek kell! Közben valakik valakiknek értéket (pénzt) "közvetítenek".

Flea 2006.09.28. 12:11:07

Vörös Kormány - Vörös TV
Narancs Kormány - Narancs TV

Na neeee! 2006.09.28. 12:28:46

Fuggetlen tv???? A Baloval, az Aczellal, es a tobbi diszmagyarral a kepernyon??? Undorito csatorna, az MSZP szocsove az egesz. Es megint csak hazudnak, es hazudnak es hazudnak.
De hat mi mast varhatunk toluk? A hazudozas belejuk ivodott az elmult fel evszazad alatt, nem lehet errol oket az egyik naprol a masikra leszoktatni. Csak az a baj, hogy a nep megis megturi oket....

andreasue (törölt) 2006.09.28. 12:54:55

Félelmetes ez a hazudozás, amit ezek folytatnak.
- Gyurcsány a hős, aki megmondta az igazat
- A tv-t kifosztó szervezett bűnözők (a büfében megették a csokit és ellopták Mazsolát és Tádét /vagy tán azt se?/)
...
Hol a határa a pofátlanságnak?

syb 2006.09.28. 13:00:10

@Yaku: nem tudtak erősebb gázt bevetni, mert nem volt. És meg azt a gyengébbet is visszahordta a szél a szemükbe a füsttel együtt.
@vareri: ott voltunk... láttál volna, ha kinézel az ablakon...

one nation under-dog 2006.09.28. 13:44:13

derelyegrádi szellem 2006.09.28. 11:48:40

"Én emlékszem , de Te úgy tűnik nem, mert nem az volt címe. Helyes megfejtés: Éjjeli menedék."

Igazad lehet. Valami ilyesmi. Most őszintén azt akarod mondani, hogy neked tetszett? LOL. Persze szíved joga...

"ezt a műsort először cenzúrázták (Baló liberális György útján), majd természetesen megszüntették,"

Engem speciel nem zavar, ha nincsenek képmutató, ájtatos majmok a TVm képernyőjén.

derelyegrádi szellem 2006.09.28. 14:23:42

Me, Myself and I 2006.09.28. 13:44:13

Nekem az tetszik, ha a köztévé plurális. Mint a köztévék általában normális országokban. A É M.-t legtöbbet az Irving (tényleg idióta) interjú miatt támadták, hogy ilyen palit nem iterjúvolunk. A BBC-n legkevesebb háromszor szerepelt...

Az utolsó bekezdéssel Balóra gondolsz? Mert ő engem is zavar! Pont olyanok miatt amit írtál.

Pumukli 2006.09.28. 15:06:58

Vareri.

Bocsi, hogy kimondom: szanalmas vagy. Ne dolgozz ilyen veszelyeztetett munkahelyen, menj el havat lapatolni. Abbol nem lehet baj, igaz nem is fizet annyit. Az is kozszolgalat... vegul is te nem aze mentel oda, hogy szolgalj, csak aze, hogy felvedd az altalunk fizetett apanazst, azt fuled-farkad behuzd, nehogyma' kidugd fejed ablakon! Ha' lelottek volna a 4.-rol, mint Afganisztanba, azma biztos!

Remelem, sose kerulsz olyan helyzetbe, hogy egy tomegbaleset vagy tamadas kapcsan olyan felos noverkekkel es orvosokkal talalkozz, akik inkabb jol elfutnak, semhogy megmentsek a mar altalad annyira feltett eletedet.

Hogy kerultel egyaltalan a TV-be? Apu bevitt??? Mer ottan mar nem olyan riporterek mozognak, mint a Dery volt, leginkabb csak azok, akik a legjobban pucsitanak!

(Mondjuk Dery nem is bujdosott volna el az asztal ala :))


ja, Rudi ......nincs olyan szo, ami kifejezhetne annak az 'embernek' latszo valaminek a gyavasagat, erkolcstelenseget. Minimum a lemondas lenne, de meg ahhoz is patkany.

ja, es ha azt hionned, hogy jobbos vagyok, akko ku...ra tevedsz. Csak az erkolcsi normaim....na, azok nem vettek be ezt a beegest. Kozszolgalat, mi? Na ne rohogtess..

Mike Patton 2006.09.28. 15:25:47

Me, Myself and I 2006.09.28. 11:32:24

"A gond inkább az, hogy a királyi fenntartása túl sokba kerül."

Hát igen. Főleg annak fényében, ha belegondolsz abba, hogy 2002-ben (vagy mikor nemtom pontosan) amikor Pálffy "Nemzetféltő" Istvánt leszerződteték, elég jó kis fizut kapott (Nem bántani akarom, nem volt az rossz írás, de ezt eddig is tudtam, sok újat nem mondott - Hogy megszerette a Fidesz)
Pontos összeget nem tudok (asszem 2,5 milla körül), de azt tudom, hogy a jegybankelnöknek is ekkora volt a fizuja. Nem rossz mi?
Azé' annyira nem jó hírolvasó. És mindig vörös a feje.

derelyegrádi szellem 2006.09.28. 15:52:36

"És mindig vörös a feje." De nem a pirosítótól!

Annak valóban van egy kis diszkrét bája, ahogy 2.8 (én ennyit tudok) millárért elénk hányja a híreket.

Komplikato 2006.09.28. 17:38:40

Yaku - "nekem ne magyarázza meg senki..hogy egy ajtón..amin rács van..és belülröl,elvan torlaszolva..azon simán bemennek a tüntetők..."

Hát én alvás helyett 5 órán át néztem mi történt az MTV-nél, nem fogod elhinni, de ebből legalább 3 órát feszegették a rácsokat! (Megjegyzem a dupla rácsokból a küldőket a rendőrők nem tudták visszazárni a felhalmozott szemét miatt, különben sose jutnak át ...)

Komplikato 2006.09.28. 17:44:53

The Rambler - "mostmár kiderült hogy a biztosító nekik is fizetni fog, tehát ingyé felújíthatnak mindent"

Hehehe, te melyik országban laksz, mert odaköltözöm. Mikor láttál olyat (biztosítási csalást kivéve), hogy egy biztosító a kárnak nem csak a max. 70%-át fizette ki káreseményre???

Komplikato 2006.09.28. 17:47:22

Pumukli, utolsó pár TV Elnök mind marhára "rátermett" ember volt, élükön Szenes Andreával, igaz? :P

Komplikato 2006.09.28. 17:49:53

andreasue - Nos a 230 millás kár nyilván nem teljesen igaz, de ha mondjuk kiegyezünk 100 millában, levonjuk az autókat és a kiégett helyiségek berendezéseit, akkor azok a felét se tezsik ki. Arról meg konkrétan még video is van, amikor szatyorszám lopják az otthoni használatra alkalmatlan spéci kazettákat ... szóval azért ez a "büfé" dolog éppen akkora kamu, mint a 230 milliós kár.

nzsoltm 2006.09.28. 18:32:10

AJÁNLOM MINDENKI FIGYELMÉBE!: Előbb tájékozódjatok mielőtt írtok is valamit, aztán meg vitáztok a hülyeségeitekről. Hiteles infókat keresetek, bár nagyon nehéz tudom! Legegyszerűbb, ha saját szemeddel látod, és füleddel halod!
Apróbb észrevételek: Nehogy már nem számította a tüntetők haragjára! Mért csak 2002-ben a választások után tudtak szétverni egy ennél sokkal nagyobb tömeget a rendőrök 1-2 óra alatt! Volna még sok!!! Ja milyen címen fut az MTV? Közszolgálati televízió ismétlem KÖSZOLGÁLATI!!!! Köszönöm. "Nem tudni dolgokról az nem érdem, és nem válasz semmire az, hogy nem értem!"

Komplikato 2006.09.28. 18:40:54

nzsoltm - Mint arra többen rávilágítottak a Közszolgálat nem azt jelenti, hogy ha nekem kedvem támad bemondatni a TV-ben, hogy "Nőt akarok, de azonnal", vagy özvegy Kovács Béláné házastársat keres, akkor azt bemondják vagy beolvassák. Az más tészta, hogy az ellemzések szerint se nem közszolgálati, se nem független ... De akkor meg mi a fenét akartak ott az arcok?

one nation under-dog 2006.09.28. 20:50:05

derelyegrádi szellem 2006.09.28. 14:23:42
Me, Myself and I 2006.09.28. 13:44:13

"A É M.-t legtöbbet az Irving (tényleg idióta) interjú miatt támadták, hogy ilyen palit nem iterjúvolunk. A BBC-n legkevesebb háromszor szerepelt..."

Nos, én nem amiatt "támadom". Szerencsére már nincs is mit támadni rajta :D. Engem egyszerűen kurvára idegesített a műsor hangvétele, a tehetségtelen barom műsorvezető (akivel sajnos volt "szerencsém" élőben is találkozni), szóval úgy en bloc az egész. Ez az én szubjektív véleményem. Egyszerűen fosnak találtam és kész. Az Irving interjú nem zavar. Ha beszél, legalább mindenkinek (na jó, a valamennyire normális többségnek) kiderül, hogy hülyeségeket beszél.

"Az utolsó bekezdéssel Balóra gondolsz? Mert ő engem is zavar! Pont olyanok miatt amit írtál."

Nem, az É.M. műsorvezetőjére gondoltam (nem emlékszem a nevére, szerencsére rég volt), de ha te Balóra, nekem az sem gáz. Nekem ő teljesen közömbös, úgyhogy ha esetleg nem látnám a TV képernyőjén, szerintem észre sem venném a különbséget.

one nation under-dog 2006.09.28. 20:54:57

Mike Patton 2006.09.28. 15:25:47
Me, Myself and I 2006.09.28. 11:32:24

"És mindig vörös a feje."

Na igen. Hallottam, hogy szereti a tütükét. :D Viszont állítólag erősen ittas állapotban is viszonylag normálisan tudja felolvasni a híreket. Persze lehet hogy ez csak rosszindulató pletyka ;)

Mike Patton 2006.09.29. 12:43:49

Áááá, biztos hogy nem az, mert egy csomó alkesznél a normál-állapot a részegség, ha józanok tiszta nyomik...

Valstzínű ő is ilyen. Azé' több mint két és fél millát nem ér, annak ellnére, hogy őt még a jók közé lehet sorolni...Sajnos...

one nation under-dog 2006.09.29. 17:07:30

Mike Patton 2006.09.29. 12:43:49

"Azé' több mint két és fél millát nem ér, annak ellnére, hogy őt még a jók közé lehet sorolni...Sajnos..."

Egyetértek. Mondjuk ha már itt tartunk 2.5 millát sztem senki nem ér a magyar TVsek közül.

capture 2006.11.03. 11:00:01

Na, megérkezett a segély....

"Az állam nem vállalja át tovább a vendéglátóhelyek, szállodák és a kereskedők televízió-üzembentartási díjának fizetését - értesült a Népszabadság. A lap szerint készülékenként 2091 forintot kell fizetni, a díjat az APEH hajtja be."

index.hu/gazdasag/magyar/tvad061103/
süti beállítások módosítása