Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Mire csorgatja a nyálát Verebes?

Pista a csöcsök között

2006. szeptember 26. 12:07 sixx 35 komment

Néha érdemes korábban hazamenni, és kihagyni a kocsmázást, tegnap délután például kifejezetten jól szórakoztam a hörgő Verebesen, ahogy nyálcsorgatva ült a CKM Bikini Team (az m1 szerint bikinikommandó) tagjai között a Napkelte ismétlésében.

A szilikoncsöcsök és felfújt szájak között elmerengő Verebes olyan jókat kérdezett, hogy ihaj, mi kell ahhoz, hogy valaki a kommandó tagja legyen, vagy bántja-e e csajokat, hogy ő, mármint Verebes, aki saját magát asszem vén szarosnak titulálta, miket gondol a lyányok alig fedett teste láttán, mire egyiküK - asszem neki speciel gyári csöcse volt, de lehet tévedek - megjegyezte, hogy ezért készülnek a képek, ez erről szól, hadd csorogjon Verebes és kortársai nyála, hiszen ez így van jól.

Persze akadt olyan kérdés is, ami komoly fejtörést okozott a hölgyeknek, arra, hogy végül is minek kell bikiniben pucsítani egy férfimagazin címlapján, az a válasz érkezett, hogy "előrébb szeretnék jutni, de pontosan nem tudom, hogy hova." Egy másik válasz szerint ez, mármint a pucsítás, arra pont jó lesz, hogy "hátsó úton bevonuljak a médiába", mire Verebes felismerte, hogy ebből kurva jó abszurd skicc is kijöhet, és átadta a szót a két bográcsnyi melltartóban feszítő lánynak, hadd kérdezzen, ha már ezt a pályát választotta.

Sajnos befürdött a kísérlet, és ismét a Zala megyei magyar Darth Vadert kellett tovább hallgatni, de ezért a két percért is érdemes volt megnézni a műsort - az egyik egyetem médiakurzusára járó huszonéves hölgy egy, azaz egy értelmes mondatot nem tudott kiizzadni magából, pedig az interjúalanyok sem a Nobel-díjkiosztóról érkeztek, akár a műkörmök témaköréből is lehetett volna écebszt guberálni. A lányok egyébként jobban néztek ki a magazinban, mint élőben, ott legalább az egyik szóvivőjük által favorizált, már tíz éve is nagyon gázos "épp most szoptam" szájkontúr sem volt annyira feltűnő.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

morrisal 2006.09.26. 12:35:56

Hát igen,az emberek többsége azt hiszi, hogyha valaki ilyenolyan szakos ilyenolyan egyetemeken, főiskolákon, az mindenképpen valamiféle intelligenciát feltételez. Hát most elárulom a Nagy Titkot: attól nem lesz valaki sem verbálisan, sem pedig szociálisan intelligens. (Ugyanis a ZH-ra,szigorlatra,stb. magolással nem lehet kompenzálni a genetikai károkat,muhaha.)Olyan primitív emberek is kapnak manapság diplomát,hogy öröm nézni. Például ezek felfújt a nőimitátorok.

Ja, és Verebes nem zalai, csak ott vett házat. Ez nagy különbség.

capture 2006.09.26. 12:51:15

Az a legjobb amikor a mh-emen is feltűnnek ilyen-olyan kommunikácó-dskvhfoe szakon végzett emberek, de egy összetett mondatot nem tudnak kinyögni magukból. És akkor még szakma nem is volt.
Média. Ez a kedvencem. Úgy tűnik a szilikon mellékhatása, hogy oda vágyik az ember "fia".

morrisal 2006.09.26. 12:58:14

Igen, mert az marha hangzatos.Média meg kommunikáció.

morrisal 2006.09.26. 12:59:38

sixx, kösz, hogy kihúztad.

LuckyLuke 2006.09.26. 16:10:08

Jókat röhögtem a CKM Erika Eleniak imitátorain. Sajnáltam Verebest, mert láthatólag nagyon vissza kellett tartania, hogy ne bukjon ki a száján a nyilvánvaló. Belekezdett a "Ha én volnék az apátok..." kezdetűbe, de puhított a végén.

Mutatkozni,meg talán ágyba bújni,jó lehet hostessekkel, na de interjút készíteni, mint "sajtreszelővel rejszolni" -hogy a klasszikust idézzem:)

Alien 2006.09.26. 16:10:08

Mit vártok?

Annyira divat lett a "média" hogy már minden nyavalyás főiskola, egyetem indít legalább egy kommunikáció szakot. Tipikus "alibi" szak. Az ott végzők java része az égadta világon semmihez nem ért, merthogy nem is nagyon tanítanak ezeken semmit, amit bármire is lehetne használni.
De legalább van neki papírja, berámázhatja, aztán meg ki a szoba falára, hadd lássa mindenki, milyen okos.
Pár szemeszter tölteléktárgy nem csinál senkiből művelt, kulturált zsurnalisztát (se).

Anak 2006.09.26. 16:10:09

bazitai Darth Vader amúgy jól hangzik

Alien 2006.09.26. 16:15:04

A képen középső feketének a mellkasán az a két izé....
Tényleg van, akinek tetszik?

Liv 2006.09.26. 16:32:58

"Belekezdett a "Ha én volnék az apátok..." kezdetűbe, de puhított a végén. "


Török Rezső: Egy ifjú dámához

Ha zenész lennék, írnék
a léha mosolygásodról víg zenét,
Ha festő lennék, megfesteném
meztelen tested édenét,

Ha költő lennék, verselnélek
kacér, kalandos ifjú dáma,
S ha apád lennék, megvernélek,
hogy két hétig bőgnél utána.

Mikka-Makka 2006.09.26. 17:26:27

"Ja, és Verebes nem zalai, csak ott vett házat. Ez nagy különbség. "
Úgy ahogy mondod ez nagy különbség!!!!
Csak zalaiak suttyózhatják magukat ha más teszi annak nem igazán tudok örülni!!

Azt meg jó lenne ha felfognák egyesek hogy a média, kommunikáció és egyéb büfé szakokra nem kell semmi ész, csak pénz esetleg!!!
Én mint egyetemista nagyon jól tudom h milyen embereket engednek be egyetemre/fösulira
pl: Csillagászat gyerekeknek című könyvből készült az év végi vizsgára
De nem bánom h vannak ilyen sulik mert feltűnően attraktív csajok járnak oda általában!:DD

Dr. Stein · http://hemar.freeblog.hu 2006.09.26. 17:28:06

Az nagyon tetszett, mikor a rózsaszín pólós lány felháborodott, hogy minden terméket pucér nővel reklámoznak. Te mire készül, bébi? Kolostorba vonulni, vagy a kifutóra?

Mikka-Makka 2006.09.26. 17:33:58

csajok helyett hölgyeket akartam írni, bocsi:P

smalladam 2006.09.26. 19:55:59

Hahahaha:D
Zalai vagyok
média szakra járok
újságíró vagyok
a csajokat meg láttam élőben az EFOTT-sajtótájékoztatóján.
Sőt még ajándékot is kaptam tőlük:D

morrisal 2006.09.26. 21:08:18

MUHHAHHAHA

Zalai vagyok
nem média szaGra járok
ismerek újságírókat közelről is (Tyű az angyalát!)
és akkor mi van...

Qrva sok itt a zalai, eddig aszittem,hogy csak én...

morrisal 2006.09.26. 21:15:21

Ja egyetemi ostobaság-sztori: "Az autópályákat Hitler találta fel."-mondta egy EGYETEMISTA. Először röhögtem, aztán rájöttem,hogy komolyan gondolja. (Mielőtt valaki belekötne, nem a németországi autópályafejlesztésre gondolt az azóta már diplomás Koponya.Csak úgy. Általában.Hitler találta fel.Úgyse hiszi el senki.)

Kapcsford 2006.09.26. 23:05:29

Hát én azért megfogdonsám mindegyiknek a szilikon vagy nem szilikon csöcsét.

smalladam 2006.09.26. 23:33:04

Jaj kedves földim Morissal!:)

Azt, hogy én ezeket leírtam, részemről nem jelent semmit, csupán a kommentek által feldobott magas labdát gondoltam lecsapni. Különben az én média szakom (ELTE BTK komm. powered by György Péter) szerintem színvonalasabb, mint egyes hasonló pályán utazó intézetek, és ezt újfent nem az arcoskodás mondatja velem.
Amúgy viszont, Nostradamus, szerintem ez a mai viszonyok között nem meglepő, és ezt úgy értem, hogy nem te vagy szar, hanem az egyetemi diploma, meg a gyakorlatban megszerzett tudás közül érzésem szerint nem feltétlenül az első ér többet.

Alien 2006.09.27. 08:22:18

Nostradamus!

Nem diploma kell hozzá, hanem tudás.
Ha értesz hozzá, a jobb cégek leszarják, milyen flepnid van.
Főleg mióta már a mekiben is diplomástól kapod a burgert...

Legszélső 2006.09.27. 10:09:29

Nemáá, morrisal, én is zalai vagyok... Persze csak mert a szüleim ott vettek házat! De én ám elköltöztem:-)

Zippy 2006.09.27. 10:53:10

Hát igen... ez az alibiszak-dolog még vicces is lenne. Csak sajnos tönkrevágja az oktatás minőségét.
Saját tapasztalat sajnos. Akit érdekel a dolog, esze is van, és tanulni szeretne, nem tud, mert az ilyenek foglalják az órákon a helyet, nem jut elég tanár, stb...
Aztán mit hallok egy másodéves angol szakos kollégától? "I was went..." PÜFF!
Föci felvételni meg az egyik srác előttem nem tudta felsorolni a Benelux államokat, a következő meg nem tudott mondani három magyar borvidéket...
Ja, és egyszer felügyeltem írásbeli egyetemi felvételiken. Kommunikáció szakos felvételi volt az egyik, a 24 vizsgázóból 6 nem tudta helyesen leírni a "nappali" szót.

zako1 2006.09.27. 10:53:19

Én szintén "szép Zalában születtem"
Magyar-kommunikáció szakon végeztem
Nekem is van néhány újságíró ismerősöm
Szintén megvan a véleményem a magyar felsőoktatás színvonaláról
Néha látom Verebest is a Tescóban vagy a városban

De hogy ezt miért írtam ide...?!

Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2006.09.27. 11:05:12

Amugy le tudna irni valaki, hogy kommunikacio szakon mit tanulnak? Morze-jeleket meg zaszlojelzeseket? Beszelni nyilvan nem ott tanulnak meg, hiszen azt 6 eves korara mindenki megtanulja (ugy ahogy). Ha meg ujsagirokat/Tv-seket kepeznek ott, akkor miert nem ugy hivjak?

Yosh 2006.09.27. 11:36:55

Kapcsford 2006.09.26. 23:05:29

Én már fogdostam ilyet.
Jobb a természetes. :o)

morrisal 2006.09.27. 11:41:15

Zippy, egy kicsit sem vagyok meglepve. Csoporttársaim többsége a következőképpen írta le Freud nevét az első pár alkalmazott pszich. órán: Frajd, de mondhatnám Schopenhauert is: Shoppenhayer... Akkor mondtam azt, hogy hazajövök...

Kisádám, értettem minden szót. Amikor a kommunikáció/média szakot gyepáltam, nem az ELTE-BTK-ra gondoltam elsősorban, hanem ezekre a fizetős szarokra (én csak tanfolyamnak nevezem őket),amelyek segítségével a Klikk csapatát olyan null-IQ fiatalok erősítik, akik egy pár soros kis szar írásban is megszámlálhatatlan helyesírási és stilisztikai hibát vétenek. ("A beszéd felolvasásra került.."-ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!)
Hogy kapnak az ilyenek végbizonyítványt? He?

morrisal 2006.09.27. 11:47:21

De hozzá kell tennem még egyszer, hogy verbális intelligenciát (ugyebár ilyesmi is létezik), műveltséget az EötvösLórin sem adnak. Olvasni kell sokat, kedves gyerekek!:)

Yosh 2006.09.27. 12:13:49

Ehh, fikázzátok itten a zigazi újságírókat, de hadd mutassak egy igazán jó interjút!
Így köll ezt csinálni! :o)

"Interjú X.Y.-nal

X.Y.-t már régóta ismerem (szerénység nélkül állíthatom: én fedeztem fel), és egyszercsak belém villant, hogy rendes srác, zongorázni is elég jól tud, kellene egy interjút csinálni vele, hogy javuljon a médiaismertsége. Ahhoz ugyanis nagyon értek, hogy bárkit bedobjak a köztudatba. Amikor elmondtam neki az ötletemet, először szabódott, de ekkor közöltem, hogy vagy lesz cikk, vagy lesz cikk, tehát szabadon választhat, merthogy én egy nagyon toleráns demokrata vagyok.
És így is történt.

- Kedves X. Y. úr! Hogyan került kapcsolatba a zenével?
- Öt éves koromban ...
- Merthogy ez érdekelné a népeket, csak azért kérdezem, tudja.
- Tehát, amikor öt éves voltam ...
- Ezt már említette, kérem, lépjünk tovább!
- Igen. Kezdetben vala ...
- Most már tényleg kezd felbosszantani! Mindenki tudja, hogy kezdetben vala az Ige, de nem ezt kérdeztem. Lökje a sódert, öregem!
- Khm ... Az első koncertemet ...
- Állj, kezdjük az elején! Megismétlem lassan a kérdést, hogy értse: mikor kezdett el zenélni?
- Öt évesen.
- Na végre, miért nem ezzel kezdte? Látja, tud maga értelmesen is beszélni! Már ne is haragudjon, de állati nehéz magából kifacsarni az infót!
- Amikor először ültem zongorához, valami egészen különleges érzés öntött el...
- Ja, ezt ismerem! Kiskoromban én is gyakran bepisiltem! Hát, bizony, nehéz idők voltak azok, nem volt még Libero, meg ilyenek. Mondja, maga is szeretett kiskorában a réten napsütés közben virágokat szagolgatni? Mert én nagyon!
- Nagyon hatott a zenei fejlődésemre...
- Már elnézést, de elég sértő, hogy ön nem a kérdésemre felel!
- Ööö ... Nem, nem szerettem a réten virágokat szagolgatni, viszont Mozartot...
- Kérem, ne vigye el másfelé a témát, az olvasóinkat érdekelné ez a személyes momentum. Ön normális dolognak tartja, hogy utálja a virágokat? Egy művész?
- Nem utálom...
- Na ne nézzen már hülyének, épp az előbb mondta! De mindegy, én egy úr vagyok, haladjunk! Szokott playbackről játszani, vagy mindig élőben nyomatja?
- Természetesen élőben!
- Na, na, láttam már karón varjút. Csak mellékesen jegyzem meg: észrevette, hogy csillogtatom itten az intellektusomat? Nem semmi, mi? Egyébként a múlt héten egy bazi nagy popsztárral csináltam interjút – húúúú, mekkora tehetsége van annak a csajnak ott elől! -, és csak kiszedtem belőle, hogy nem a saját hangján szokott énekelni. Mondjuk gyanús is volt, hogy jelbeszéddel próbált dumálni velem, höhö, le is bukott a csajszi, és szétünnepeltek engem a médiában, hogy mekkora nagy oknyominger vagyok, hogy lerántottam róla a leplet.
De beszéljünk önről! Ön egy rendkívül érdekes személyiség.
- Hát ...
- Rendben, ha nem akar válaszolni a kérdésre, akkor nem, csak szólok, hogy így nehezen lesz kész az interjú. Különben tudom ám, hogy mennek ezek a dolgok művészkörökben, hajjaj, mesélhetnék magának! Szóval ott tartottam, hogy már egészen kiskoromban tudtam, hogy hatalmas dolgokat fogok véghezvinni! Nagy mázlija van, hogy velem futott össze, és ha jól viselkedik, magából is sztárt csinálok. Megbuheráljuk egy kicsit az imázsát, bár verbálisan elég nyominak tűnik, sebaj, felturbózzuk majd ezt is, betanul egy kis frankó trendi szöveget, mondja, szokott konditerembe járni?
- Ööö ... nem ...
- Pedig kéne, mert az izmokra bukik a populáció. Nem baj, pár hónap intenzív gyúrás, és rajongani fognak önért. Ja, és megcsináltatjuk a haját. Legyen mondjuk kopasz, az most nagyon menő, és sűrűbben zizzenjen el szoláriumba is. Ne féljen, kiokosítom a dörgésről, és nagyot fogunk kaszálni. Valamit azért maga is kapni fog a léből. Jól van, ne nézzen már ilyen bánatosan, akkor egy kicsit többet, majd megbeszélheti menedzseremmel. Jut eszembe ... Ó, a francba, már ennyi az idő? Sajnos mennem kell, nagyon örültem, valamit majd csak összehozok a felvett anyagból. Viszlát!

S ezzel búcsút intettem ennek a kitűnő zongoristának, és remek embernek, aki megtisztelt minket azzal, hogy művészetének és lelkének ily mélységeibe nyújtott betekintést olvasóink számára.
Bevallom: NAGY tisztelője VAGYOK (copyright: Fodor Ákos) X. Y.-nak!"
:o)

gizi a laborból 2006.09.27. 13:17:03

Verebes sose nő fel ahhoz, hogy zalai lehessen!

apuska · http://kocsma.blog.hu 2006.09.27. 14:33:08

Azért felüdülés lehet egy ilyen csapattal kommandózni - sok nyálcsorgatott közös fotó, csajozni nem merő büszke agysebészekkel és házas riporterekkel -, és ha kérdik, kik a lányok a képen, nevet egyet sem kell mondani, csak rámutatni, kit érdekel, a csecsét nézd.
Van innen még feljebb! Mindenkinek!
...azért az lenne a legkisebb baj, ha letepernének.

smalladam 2006.09.27. 19:36:15

apuska, nem valószínű, hogy ott voltál, de a hozzászólásoddal asszem sikerült megfognod az EFOTT-sajtótájékoztató utáni percek lényegét:D:D:D:D

Darth Vader 2006.09.27. 21:36:11

Ahoj evribádi, a Darth Vaderséget kikérem magamnak :)! Yosh, a fogdosással tök igazad van. Kis kiegészítésnak csak annyi, hogy maga az implantátum tiszta röhej, a betétele viszont frankón visszataszító. Úgyhogy az igazi triplán jobb! A "hölgyek" IQ-ját már kitárgyaltuk. Az egyetemek... Diplomával Dunát lehet rekeszteni, de az ÉSZ teljes hiánycikk. Hiába, amíg az egyetemek fejkvótára hajtanak, mindenféle népséget beengedne, csak hogy kilegyen a létszám. Emlékszem, az egyetemen hogy bosszantottak ezek az észlények (tipikus fellengzős "hogy kerül ez ide?"), ma oktatóként mulattatnak - tudjátok, belibeg A NŐ (gondolja ő), leereszkedik körünkbe, de egy "hogy hívnak?" szintű kérdés szinte megoldhatatlan feladat... Aztán elönt a rettegés: mi lesz, ha ezeknek kell majd kitermelni a nyugdíjamat? Éhen gebedek! Segítség!!!

Andy 2006.09.30. 21:39:29

a valamikori "riporter kerestetik"-be Verebes be sem kerülhetett volna.ezzel a beszéddel az első rostán kiesik.ennyit fejlődött a média.elég ha nyal a baloldalnak,az sem baj ha taknya-nyála egybefolyik beszédközben.ráadásul x-lábú a szeme.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2007.01.28. 18:20:26

Gondoltam, ha egy több, mint 3 hónapos post randomként a blog.hu főoldalán szerepel, akkor legyen hozzá komment.
süti beállítások módosítása