Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Sváby nem akar égni újra és újra?

Napló

2006. szeptember 25. 15:53 szabóZ 335 komment

Sváby András biztos igyekszik elfelejteni a tegnap estét, végül is ki akarna emlékezni arra, ahogy egy mosolygó exminiszterelnök összepakolja, és határozott mozdulatokkal betömi egy szecskavágóba?

Éppen ezért nem meglepő, hogy az Interaktív vezetőjének Orbán Viktor-interjúját dugdossa a Tv2, és például a Napló hivatalos oldalára is csak az MTV-ostromról készült, egyébként jól összepakolt riport került ki a tegnap esti műsorból. Sváby „Biztos itt van valamelyik lapon, csak nem találom” András sehol.

Szemfüles olvasóink ugyan megtalálták a Tv2 szerverén a Napló vasárnapi adásának felvételét, de az meg pont akkor szakad meg, amikor Sváby épp hevesen keresi azt az idézetet, amivel a földhöz csaphatná Orbánt. Aztán persze nem találja. Azóta egyébként már ez a csonka videót sincs meg.

Persze nem hagyhatjuk veszni a magyar médiatörténet egyik legszebb pillanatát, ezért összegyűjtöttük, hol is nézheti meg minden reggel, este, meg éjjel ahogy Sváby András zavartan téblábol, majd darabjaira hullik. Hát itt és itt és itt. Meg persze itt.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ReK 2006.09.26. 12:35:42

Hát én, a nyúl!:
Ember, talán nem vetted észre, hogy OV már a választásokkor lemondott a kormányfői posztról? Ne legyél elvakult, ne találj ki mindenféle kifogást: nem, nem akar a kormányban résztvenni, ne hazudj magadnak is, csak azért, hogy a Ferit védd! (Demokratikusan sem lehet benne, mert az MSZP parlamenti többségben van, ők alakíthatnak új kormányt, ha a mostani távozik)

namnam 2006.09.26. 12:35:47

Kedves "Magyar nevű alak"!
Olvassad mán el, hogy milyen kontextusban említettem a hozzászólásomban az, hogy OV-t ki nem állhatom! Pontosan azért emeltem ki ezt a tényt, hogy még inkább hangsúlyozzam, mégis mennyivel megverte vasárnap Svábyt. Sőt még azért is kritizáltam SA-t, hogy nem lett volna szabad ilyen nyíltan kimutatnia politikai hovatartozását.
(Lehet, hogy kicsit későn reagálok, de most olvastam itt, hogy mit írtál még tegnap este. Csak egyszerűen nem bírom, ha valaki szavakat kiemelve alkot valamiről véleményt! Ja, amúgy kormánypárti politikust is tudok mondani, akit ki nem állhatok. Pl. Demszky Gábor, PEDIG ALAPVETŐEN LIBERÁLISNAK VALLOM MAGAM! Na, ere varjál gombot, öcsém!)
a namnam nevű alak

polgár 2006.09.26. 12:36:25

Az egész kereskedelmi média sz@rban van.
Svábi a kor jellegzetes alakja, tipikus megtestesítője az újságírónak álcálzott gátlástalan üzletember típusnak.

Megszédült állapotban , sörözgetés közben az első sorokból követi a székházi eseményket , láthatólag jókedvűen: VÉGRE TÖRTÉNIK valami ,és lesz valami , amit berakhat a naplóba, és jöhet a nézetség, a bugyuta szavazás és a reklámbevételek.
Tiszta nyereség! Ha kezd leülni a téma, majd behívja OV-t is és megfingatja.....
De egy ilyen húzáshoz oda kellett volna tenni egy valódi újságíró...De hát Svábi egy igazi "majom", imádja a saját hangját , fejét, és borzasztóan megnyerő testartását és a fantasztikus stílusát :)

Nem is értem. Miért nem jelölteti magát miniszterelnöknek? Igazi konkurense lehetne GYF-nek...




ReK 2006.09.26. 12:38:41

Hát én, a nyúl!:
Miért akarsz hinni neki? Miért lenne jobb, ha maradna? Ha ezentúl úgy viselkedne, mint egy angyalka, akkor is bűnös. A reformokat meg más is meg tudja csinálni, csak ő maga állítja hogy nam (meg a többi érthetetlenül elvakult). Te is beláthatod, hogy az Ország jobban elfogadná a reformokat egy új kormánytól, nem?
(Csak azért maradjon, hogy továbbra is igazad legyen?)

maybach 2006.09.26. 12:39:14

Nekem teccik a szakértői kormányró szóló javaslat. Előző nép nevében írt peticiómat kibővítem. Legyen az új kormányban a Hazafias Népfront és a Fidesz ajánlásával "56 népfelkelés volt" elvtárs. A folytonosságot képviselje Szűrös et. A pártatlanságot magánember, pártalelnök, MOB elnök Pál.Stb. Ja, kinek kellene ezt, esetleg másik csapatot elfogadnia? Ki az akit a mostani pártok el tudnának fogadni? Kiket fogadna el az isten adta nép?

Hát én, a nyúl! 2006.09.26. 12:40:06

Hát, én sajnáltam Svábyt. Szerintem elég hamar lejött neki, hogy mi történik, de muszáj volt végig csinálnia. A végén meg azok a kínos mondatok a kemény kérdésekről... Szerintem már előre meg volt neki írva, muszáj volt felolvasnia.
Zavarában nem tudott mást tenni, mint a forgatókönyvhöz ragaszkodni.
Kííínos volt.

one nation under-dog 2006.09.26. 12:41:24

polgár 2006.09.26. 12:07:35

"Én legalább bevallom, hogy jobboldali vagyok."

Akkor mostanában elég szar lehet neked (mármint akkor, ha a jobboldali alatt konzervatívot, vagy "nemzeti liberális"-t értesz). Mégis kire szavazol? Csak mert a fidesznek a fenti eszmerendszerekhez kibaszottul semmi köze sincs! Amennyiben a jobboldaliság alatt szélsőjobb elemekkel fűszerezett baloldali populizmust értesz, akkor nem szóltam. Nem kétséges, a fideszben a helyed.

Hát én, a nyúl! 2006.09.26. 12:44:24

ReK:
Volt valaha olyan politikus, aki ilyen megdöbbentő őszinteséggel beszélt volna burkolt igazságokról?
Ő LEGALÁBB LEBUKOTT (szándékosan nem írtam azt, hogy bevallotta, bár én nem tartom kizártnak, hogy saját kiszivárogtatás történt).
Kész. Tiszta víz van a pohárban.
Akkor most mutassa meg. Ha nem, akkor nem fogok rá szavazni 4 év múlva.

polgár 2006.09.26. 12:46:33

Ja, még valami a diktátorról.
Azt senki sem veszi észre ,hogy Gyurcsány úr milyne szinten ragaszkodik a hatalmához???? Nem elég ,hogy nem mond le, azt hangoztatja, hogy CSAK Ő, azaz első Furcsán Nyerenc miniszerelnök képes kivezetni az országot a válságból.
Ez érdekes...Miért ? Ki ő ? Népvezető? Egyszemélyes hatalom?
Eddig azt hittem, hogy a "reformnak" álcázott csomag mögött törvényjavaslatok vannak, parlament , meg szavazás, meg kormányzati többség.
Biztos én tévedek.......
Még szerencs, hogy OV a diktátor és Feri megvédi a "demokráciát" vagy ahogy ő mondja a (nép)köztársaságot a Viktortól.
Hallelúja!

Hát én, a nyúl! 2006.09.26. 12:48:26

polgár:
Tudnál segíteni? Hol találkoztál olyan nyilatkozattal, hogy csak GyF képes megvalósítani a reformot?
Úgy tűnik lemaradtam...

one nation under-dog 2006.09.26. 12:50:40

susogo 2006.09.26. 12:20:47

"12)felelőség= a FIDESZ felelősége"

Én sem nagyon szeretem, ha valaki helyesírási hibák elemzésével fárasztja a kommentezőket, DE: vazze, ha már SZÓTÁRírásra adod a fejed, legalább jó lenne, ha egy nem túl bonyolult magyar szót helyesen tudnál leírni.

polgár 2006.09.26. 12:55:17

Me, Myself and I


Bár nem vagyok híve a személyeskedésnek, de mivel érintett vagyok engedd meg:

Köszönöm kioktatásod és ígérem, amint szaktanácsra lesz szükségem politikai hovatatartozásomat illetően azonnal hozzád fordulok :)

Bírom az ilyen besorolásokat:)
GYF-et hova sorolod ?



dejavubazz 2006.09.26. 12:59:06

Me, Myself and I 2006.09.26. 12:50:40

Nagyon mas velemenyen vagyok mint te, KIVEVE a hivatkozott hozzaszolasodat.

Ha le tudja szukiteni az illeto a dilemmajat 2 lehetosegre, letezik tobbe-kevesbe jol hasznalhato online helyesirasi manko, ime:
www.googlefight.com/

MTV 2006.09.26. 13:10:11

nybbas 2006.09.26. 12:27:19

Nem engem vádolsz hazugsággal, hanem az MTI-t. :)) Ejnye. Az MTI-nek ennek ellenére is sokkal jobban hiszek mint Neked, ne haragudj, ha ezért sérül piciny ateista lelked, de hát ez van. Publikálj egy könyvet légyszíves arról, vagy azzal alcímmel, hogy a büszke JOBB és a mély vallásosság. Süt a szavaidból az értelem. Biztosan megmagyarázod. Különben is, én nem bántottalak, nem támadtalak Téged, maximum az értékrended ellen tehettem súlyost támadást azzal, hogy kritizáltam a sókat, a hazugsággyártást, csicska álriportereket. Ja .. és: Miszter Kuncze "VÉRESHÚS" Gábort. Ezért elnézést kérek. Igérem JOBB-an megválogatom majd szavaimat ezután. Arról meg, hogy ki hazug, és ki nem... kezd magaddal a tényfeltárási akciót, hiszen azt mondtad, hogy:

"Van egy ilyen kollégám, ő az egyetlen mélyen vallásos itt a cégnél, büszke jobbos, és az egyetlen kolléga ő köztünk, aki szemrebbenés nélkül hazudik."

Ha ennyire újjal mutogató vagy, akkor zárd így a mondatod, hogy Ő. Hiszen nem használtad elégszer. :-)

Kétszemélyes a cég? Ha több, akkor kötve hiszem, hogy "csak" 1 és "egyetlen" "jobbos" lenne.

Rákontrázzak? Várjál... sokat kell agyalnom egy vendettán :D

Képzeld.. van egy mélyen ateista kollégám, aki az mszp-re szavazott, és még így is, hogy lebukott-lebuktak másokra mutogat. Hazudik reggel, éjjel meg este.

Szerintem TE ne hazudj, mert az rossz neked.

Yosh 2006.09.26. 13:15:10

A jelenlegi vita többek között arról szól, hogy melyik pártnak/személynek mennyi bizalmi tőkéje maradt?
Szerintem ez a legfontosabb eldöntendő kérdés valamennyiünk számára.
A választék nagyon szegényes: nagyon kevés vagy még annál is csekélyebb (ebből a körből kiveszem a Gyurcsány és Orbán hívőket, mert számukra ez evidencia).
Baloldali szimpatizánsként mondom: elítélem Gyurcsány tettét (a teljesség kedvéért jegyzem meg, hogy legutóbb nem mentem el szavazni, mert dagály támadt a hócipőmben a mindkét oldalon megnyilvánuló hazugságözöntől). Nem csak azt, hogy hazudott (bár az is visszatérő téma, hogy ugyebár valamennyi politikus ezt teszi, és ebben egyetértés van) és „semmit nem tett”, de főleg azt, hogy ama ominózus beszéde után hónapokig mellébeszélt. Valóban: a széles nyilvánosság előtt nem beismerte, amit mondott, hanem lebukott.
A felháborodás teljesen jogos!
Többször felmerült itt, hogy ugyan miért keverednek ide az Orbánnal kapcsolatos kérdések (megint egy kis kitérő: ha valaki letörpecigányozza O.V.-t, az saját magáról állít ki szegénységi bizonyítványt!), hiszen Gyurcsányról derült ki, hogy hazudott. Hát éppen azért, amit a bevezetőmben írtam: mert mindenkinek arról kell állást foglalnia, hogy ebben a szituban kinek hisz jobban és melyikőjüknél lát nagyobb esélyt arra, hogy ebből a trutyiból ki tudja vinni az országot!
Mérlegelünk, döntünk.
Magam részéről – hangsúlyozom: jobb híján! – a történtek ellenére még mindig inkább Gyurcsányt tartom kettejük közül alkalmasabbnak.
Pontosabban: kevésbé alkalmatlannak...
Meglehet, tévedek, de ez a véleményem, ugyanakkor megértem és elfogadom, ha bárki másként gondolja.
Jogos a kérdés, hogy ha Gy.F. marad, akkor úgy érzik az emberek, mindent szabad és ez senkinek sem jó.
Igaz!
Ám mi az alternatíva?
Nekem O.V. nem az.

maybach 2006.09.26. 13:31:53

Na jó. Fletó lebukott. Jól átvert minket, mindenkit. Ráadásul úgy, hogy az összes politikus nyakik van. Ne is sorolgassuk melyik mekkorát és mikor beszélt mellé, változtatta meg véleményét,hazudott. Mindenki válassza ki a neki megfelelelőt.
Ez a vita a Sváby interjúról kezdett kibontakozni. Mivel az interjú alanya Orbán Viktor volt, így elkerülhetetlen az Ő eddigi teljesítményének értékelése is.
Szerintem egy polcra kéne tenni a politikusaink többségét a focistáinkkal együtt és rájuk zárni az ajtót, majd mélyen hallgatni róluk. Esetleg azt hazudni, hogy elvesztek.

Gato 2006.09.26. 13:34:02

Egyszer volt, hol nem volt túl az Óperenciás tengeren is túl Magyarország. Ahol nem kevés politikus volt (ki jobbos, ki balos... ki meg szélsőséges a maga elve és ideológiája szerint). Történt bizony, hogy ezek a politikusok, mivel politikusok voltak hazudtak kicsit, hazudtak nagyot. Mindeközben éltek néha vidáman, és éltek néha veszekedve, de éltek... nem is rosszul, ugyanis egymással civódva remekül leleplezték a hazugságaikat, és persze így tovább hazudoztak. Hazudtak egymásnak, meg mindenki másnak is... és ügyeskedtek, hogy itt-ott azért csurranjon-cseppenjen nekik valami. A magyarok(azok is, akiket nem minden politikai nézet nevez magyaroknak) ezt hol méltatlankodva, hol bizakodva, de elviselték és naívan arra vártak, hogy majd csak eljön az idő, amikor a politikusok szavára jobban lehet majd adni... A politikusok meg akartak ezt, akartak azt... és tovább hazudtak. Ugyan mindegyiknek néha jelezte a lelkiismerete , hogy ez így nem jó, de továbbra is hazudtak... ki így, ki úgy a maga szájíze szerint. Persze ez így önmagában kevés volt, tenni is kölött a hazáért, így szórták a pénzt komának és mindenféle barátnak; költötték még a templom garasát is, persze csak akkor ha hagyta a templom egere.
Egyszer csak apadni kezdett a költenivaló és a templom egere sem adott már kölcsön; már nem lehetett azt mondani, hogy se baj, jut is, marad is... ráérünk még azon gondolkodni, hogy honnan lesz legközelebb garas, templom, meg egér... vagy egy elveszett kincsesláda. Így tanakodás kezdődött, mert már bajt lehetett kiszagolni és már valamit tenni kellett.
Egyszer az egyik nemzetmentő politikus, aki éppen közelebb volt a tűzhöz, úgy döntött, hogy hazudik még egy keveset tovább, és becsukja a szemét, hogy ne lássa az elapadt forrásokat. Tette ezt azért, hogy ne verjék el a tűz mellől, hiszen az még reménytkeltően pislákolt. Közben ráébredt arra, hogy megvédi ugyan a tűz
közelségét a saját és kompániája részére, de el kell mondani a társainak, hogy nem megy tovább a hazugság. Annyira feltüzelte magát, hogy úgy is tett... elmondta hetykén, és izzó nyelvvel, hogy nincs mit tenni, már nincs nagyon mit költeni és már nem is nagyon lehet mit hazudni, hacsak azt nem, hogy nem hazudunk; de azt meg minek, ha a tűz mellett vagyunk és lassan a ládafia is üres, mint feneketlen tó. Meglepődtek a többiek, úgy hitték, hogy hazudni az annyit tesz, hogy nem hazudni... és nem nagyon mertek megszólalni, hiszen az már egy régi egyezményes dolog volt mindenki között; nem volt politikus aki azt megszegte volna. Telt múlt az idő, mindenki rágta magában a hallottakat, aztán egy szemfülesebbik fajta, mindent megörökítő úgy gondolta, hogy a nagy igazság emésztése után, rágódjon más is ezen (rontsa el más is a gyomrát a rágós falaton); és szépen hírűl adta akinek csak tudta. Járt a hír ám szájrúl-szájra; és mindenki úgy csinált mintha meglepődött volna. "Lehet ilyen, hogy hazudnak nekünk?" Az ám, bíz ám, hát hogyne lehetne. "Lehet, olyan is, hogy most megtudtuk az igazságot?" "Híjnye amindenit, olyan sokat hallottuk, hogy a hazugság az igazság, hogy az már fáj nekünk,ha valami úgy van, ahogy mondják, mi még több ámítást akarunk!" Lett is nagy jövés-menés és tanakodás, hogy most már mitévők legyenek, csengett is mindenkinek a füle a nagy igazságtól. Volt aki azt mondta, hogy hát ha már így alakult, csak megszokjuk azigazságot is, és csak nem lesz egy idő után olyan rossz. Ha már kiderült, hogy ezek megbeszélték egymás között, hogy nem lehet tovább hazudni... csak megemésszük ezt is valahogyan. Ám ekkor bejelentette a másik hazug tűzkövetelő, hogy ő bíz ám soha sem hazudott. Persze tudjuk, hogy ez nem így van, de hát csak felfigyel az ember fia és lánya, ha elég hangos a kutya ugatása. A tűzkövetelő elkezdte hangoztatni, hogy ő bíz ám igazat mondott mindig; a sok megzavarodott magyar meg már nem is tudta, hogy hogyan is van ez... hirtelen annyi igazság szakadt a nyakába. Nagy civódások és veszekedések kezdődtek, hogy mi is az új módi! "Hazudjunk, hogy nem hazudtunk?" "Azt már másvalaki lelőtte, hogy hazudott... és milyen sikerre tett szert ezzel, nem járja mán ezt mondani.Ha igazat nem is, de legalább akkor csináljunk úgy, mintha igazat mondanánk!" - ajánlotta az egyik tűztől távolálló a tűzet elfoglalni akarók vezérének. Próbálkoznak ezzel, próbálkoznak azzal, és hitetlenül nem értik, hogy régi "másképpen" gondolkodó politikus cimboráik, hogy tehettek ilyen csúfságot velük, hogy felcsaptak igazmondó juhásznak. Itt a vége, fuss el véle. Rövidesen majd arról mesélünk, hogy ki jutott végül közel a tűzhöz, és ki az aki jött is meg nem is, hazudott, meg nem is.

maybach 2006.09.26. 13:40:08

Azt egyébként tudjátok, hogy ma estére már BL fordulót szervezett ez a g... UEFA és a komcsi Viasat 3 még közvetít is. Csak azért, hogy elterelje a figyelmemet.

ReK 2006.09.26. 13:46:59

Hát én, a nyúl!:
Nagyon félrebeszélsz, ha őszinteségről beszélsz Feri esetében: ő csak azok közt volt őszinte, akik a markában voltak. És azok közt is csak azért beszélt így mert nem volt már lehetősége, hogy tovább hazudjon, érted már??? Még most is hazudna, ha megtehetné, agyas!
Ezekután még lehetőséget akarsz adni neki, hogy megmutassa? Miért is? Az lenne a jobb nekünk? Nem! Mondtam már: azt eredményezné, hogy jönne még 2 év egymásraköpködés, aztán a besarcolt pénzek újraszétszórása, és hazugságok, hogy az emberek megint azt higgyék, hogy minden rendben van. Ellenben ha megbukna, akkor sem OV jönne! Sőt, talán még az MSZP is jobban jönne ki belőle, mert végre azt mondhatná, hogy tiszta lappal indul, kilökte magából a hazudósokat, és 4 év olyan kormányzás jöhetne, amiben talán már az ellenzék is támogatná néha. Érthed már? Felesleges Ferit védened, azzal csak ártasz magadnak is, az Országnak is.
Yosh:
Nem OV és Feri közt kell választani. Nem esett le? Nehogymár ne bukjon meg egy olyan kormány aki ezt tette és ki is derült! Ha megbukik, attól még nem OV lesz a hatalmon. Ha szerinted csak OV marad, akkor ne menj el szavazni. De ha elmész, semmiképp se szavazz azokra, akik ezt tették. Vagy szerinted megérdemlik? Akkor nagyon elfogult és félrevezetett vagy, még Feri is röhög az ilyeneken.

táltos 2006.09.26. 13:51:59

a jobbosoknak mondom.

Nekünk Mohács kell!!!

nem tudom hányan értenek egyet velem, de Rákosi nem jártott annyit ennek a népnek, mint Kádár.

akkor kb. tudni lehetett ki melyik oldalon áll. Kádárnál már elkezdődött a maszatolás.

talán pont egy ilyen gyurcsányra van szüksége a népnek, hogy rádöbbenjen, hol is tart a történelmében.

ahogy durai miklós mondta: elválik a szar a víztől!

a sok átvert ember nem egyik pillanatről a másikra változtatni a döntésén. időre van szüksége, hogy belássa hibázott.

talán még nem jött el az idő!

Hát én, a nyúl! 2006.09.26. 13:54:12

Gato, de ráérsz! :)

Egyébként nem arról van szó, hogy lebukott a GyF és erre mindenki Orbánra kezdett mutogatni, hogy biztos te is hazudsz!
Ő JELENTETTE KI, HOGY Ő SOHASEM HAZUDOTT, ami politikusként paradoxonnak tűnik...
Ő piszkálta fel ezzel a kijelentésével a kedélyeket! És páran elkezdték ennek a kijelentésnek a valóságtartalmát vizsgálni.
Ne kérje már ki magának, hiszen ő nyilatkozta!

Laufer 2006.09.26. 13:55:46

Kár hogy egyesek olyan baromi hosszan írnak, ide, az ilyet el sem olvasom... :-(

ReK 2006.09.26. 13:55:57

Gato:
szép mese, de nagyon el vagy tévedve: Feri azért hazudott, hogy ő és barátai hatalmon maradhassanak, akkor is ha megfingatja az országot. A feladata pedig nem ez lett volna. Most ez kiderült. Megfingatta az országot és még neki áll feljebb. Ha most mi ezt hagyjuk, más is úgy fogja gondolni, hogy ezt megteheti. Érthető?
A beszéde pedig nem bátorság volt, hanem kényszer. Látta már, hogy kialszik a tűz, és akkor menthetetlenül felelősségrevonják. Azért volt tüzes a beszéde, mert be volt szarva. Érted már? Ha megtehetné, még most is hazudna.
Mitől félsz, ha megbukik a kormány? Akkor legalább érvényre jut, hogy aki hazudik, az megbukik.
Ha ezt hagyjuk, senki sem fogja hinni, hogy valaha is felelősségét meg fogják kérdőjelezni a hazugságai miatt. Ráadásul marad az egymásraköpködés még legalább 2 évig.

Hát én, a nyúl! 2006.09.26. 13:56:11

ReK:
te hallottad az öszödi böszödöt????

Laufer 2006.09.26. 13:58:04

Szerintem, ha GYF a saját maga érdekeit nézné, akkor lemondana és szarna az egészre. Elvégre még az ükunokája is bőven megél abból, amilye van. Én nem hiszem, hogy a hatalomért marad, inkább (nézzetek GYF rajongónak, pedig egyáltalán nem vagyok az) azért marad és csinálja végig, mert hisz abban, hogy a csomagja által ki tud jönni az ő vezetésével az ország a kakiból.

Gato 2006.09.26. 13:58:49

Hát én, a Nyúl!

Rá bizony... :)
Szerintem különben a Viktor tényleg hülyét csinált magából ezzel a kijelentésével (is). Sváby továbbra is béna volt, hogy áldozzunk a topicnak is egy cseppet.
Bár szerintem lassan újságíró iskolát nyithat... mert sokak szerint olyan jól megállta a helyét!:)

Gato 2006.09.26. 14:02:41

Rek, nem félek... de ha így lenne, ahogy írtad:
"Akkor legalább érvényre jut, hogy aki hazudik, az megbukik."

Akkor Magyarország lesz az első csak bukott politikusokkal illetve politikusok nélkül üzemelő, vagy nem üzemelő ország.

Hát én, a nyúl! 2006.09.26. 14:04:56

Laufer:
egyet értek.
erről szólt az a bizonyos beszéd. Megunta a hazudozásokat. Ne feledjük, hogy az előző ciklust nem elejétől kezdve ő csinálta. Megunta, változtatni akar. Ha hagyják. Ha nem, akkor marad az Orbán "sosemhazudokésnemisakarokminiszterelnöklennimertnemválasztottatokmeg" Viktor féle politika, és akkor mindenkinek kokárdában, fehér ruhában és hatalmas narancssárga kezekben kell járkálni, különben hazaáruló lesz.

ReK 2006.09.26. 14:04:57

Hát én, a nyúl!:
2 lehetőség van:
1: Tudtak a költségvetés szar helyzetéről, de nem tettek semmit és direkt megtévesztettek mindenkit, csak hogy hatalmon maradhassanak (akkor is, ha megfingatják az országot) és erre utal a böszödi beszéd is.
2: Nem, Feriék nem tudtak a költségvetés romos állapotáról, jóhiszeműen nevezték hazugnak azokat, akik ezt állították. A böszödi beszéd csupán hangzatos sallang, semmi hazudozás nem volt, csak azért mondták, mert hirtelen rájöttek hogy baj van.

Mindkét esetben buknia kell a kormánynak.
Egyébként meg tényleg azt hiszed, hogy a második eset az igaz? Akkor nagyon félre vagy vezetve, ébredj fel!

maybach 2006.09.26. 14:05:08

Gato:
Már nyitott, Dunaújvárosban ( volt Sztálinváros :) ) a helyi főiskolán a kommunikáció szakot irányíja.

munchmallow 2006.09.26. 14:05:40

Vita azon, hogy GYF vagy OV... sztem olymindegy, ha az ország szarban van. Már pedig abban, és ha nem a Ferkó akkor a Viki fingatja meg az országot. Mert a megszorításokra sajna szükség van egy olyan országban, ahol nagy az adósság satöbbi. Mondjuk, ha bármelyik a választások előtt azt mondta volna, hogy igenis, megszorításokat fogunk tenni, akkor egyikre se szavaztunk volna. Jóhogy ki kell húzni az országot, csak az a baj, hogy nekünk kis senkiknek a legrosszabb a helyzetünk, akik odafent ücsörögnek, nem sok vizet zavar a megszorító intézkedések hada. A legrosszabb azonban, hogy a GYF-ék 2010-ig előre meghatároztak dolgokat, sztem ezek miatt mert a nép kicsit jobban bízni bennük, hátha ér valamit a szavuk. Na szépen bebizonyították, hogy egy kalap sz... De ha a Viktorék lettek volna a helyükben, sztem ők is meglépték volna a megszorító intézkedéseket, max. ők nem ígértek előre 4 évre. Hogy hazudtak-e? Aki úgy látja, hogy a nagy kampányolásban nem hazudnak a politikusok, az még hisz a mesékben. Így megy ez az egész világon.

táltos 2006.09.26. 14:07:25

ha már arról van szó, hogy ne ragadjunk ki a szövegkörnyezetből, akkor helyesen kellene idézni Orbán interjúját is a CNN-nek.

sajna nem találom, de ott arról beszélt,hogy Magyarországon két hagyomány van, az egyik a posztkommunisták hagyománya, akit 90 előtti években végig hazudtak, és ezt folytatják azóta is.
a másik hagyomány a rendszerváltók hagyománya akik pont ez ellen a hazugság ellen léptek fel a rendszerváltoztatáskor.
Ő magát ehhez a vonalhoz sorolja és azt mondta, hogy "én SEM hazudtam soha".

ReK 2006.09.26. 14:08:41

Gato:
1: Minden bankrablót börtönbe kell csukni, akkor is, ha mindenki bankrabló
2: Nem tudjuk mindenkiről bizonyítani, hogy bankrabló. De akiről bebizonyosodik, azt mindenképp le kell csukni. Attól nem lesz kevesebb bankrabló, hogy ha azokat sem csukjuk le, akikről kitudódik hogy mit tettek.
3: Nem lehet mentség egy lebukott bankrablónak, hogy "most már jól foigok viselkedni" sem az hogy "más is bankrabló"
4: Nem lehet az sem mentség, hogy a bank pénzét az emberek közt osztottam szét (főleg, hogy eleve az emberek pénze volt a bankban)

Gato 2006.09.26. 14:09:45

Maybach, húúú akkor biztosan sok "szépbeszédű" fiatalra számíthatunk továbbra is. Végül is régi igazság, ha nem értesz hozzá, akkor tanítod!

Hát én, a nyúl! 2006.09.26. 14:10:15

Rek:
nincsenek illúzióim. tudtak a ktgvetésről. hatalmon akartak maradni, hogy kirángassák az országot a ... nehéz helyzetből. úgy gondolták (szerintem helyesen), hogy ők tennének vmit, ha hatalmon maradnának, orbánék meg nem.
ne érts félre.
nem állítom hogy gyf nem hazudott.
de -mint már fejjeb írtam- legalább lebukott. és változtatni akar
V É G R E V A L A K I!!!
mert ami mao-n zajlott politika címszóval, az botrány volt.
izgalmasnak tűnik, hogy végre megváltoznak a dolgok.
ha nem, a kormánynak mennie kell. 4 év múlva.
bocs a kisbetűkért, de félkézzel a lányomat fogom :)

Yosh 2006.09.26. 14:12:00

ReK 2006.09.26. 13:46:59
Szerinted kik között lehet ma reálisan választani?
Egyébként, ha valóban lesz rá lehetőség, másra fogok szavazni.
Most olvastam az Indexen, hogy Bokros Lajost is hírbe hozták, mint az MSZP lehetséges min.elnökjelöltjét. No, ő ugyan enyhén szólva nem egy médiazseni, de anno ő rázta gatyába a gazdasági helyzetet.
U.I.: ha megengeded, hadd döntsem el én, hogy szavazok-e, és kire.

ReK 2006.09.26. 14:12:43

Hát én, a nyúl!:
Nem, nem megunta a hazudozásokat: eleve nem akart hazudni! Mint ahogy senki sem. Csak a hatalom érdekében más lehetősége nem volt.
Ellenben eljutottak arra a pontra, ahol már más lehetősége nem volt, mint elkezdeni egy megszorító politikát. Beszart, hogy ha csődbe megy a költségvetés, akkor lebukik. Ezért volt kénytelen a hazugságaikról beszélni. Nem jószántából tette! Még most is hazudna ha tehetné.
És ha mégsem? Most hirtelen megjavult és angyalka lett? Akkor is bűnös, hát nem érted? Minden egyéb csak kifogás!

Hát én, a nyúl! 2006.09.26. 14:13:34

táltos:
mi a különbség?
ki feszegette ezt a kérdést?
kimondta a szájával, vagy sem?

táltos 2006.09.26. 14:13:40

index.hu/tech/tudomany/lies060925/

javaslom!

az a címe: A hazugságkutató hisz Orbánnak

Gato 2006.09.26. 14:14:46

ReK, vannak bankrablók, akikről feketén-fehéren áll a fáma bizonyítékok nélkül is, hogy bankrablók... A te szóhasználatodban a bankrabló hazug politikus... bár majdnem olyanok, mint a bankrablók, de biztosabb kasszákba nyúlnak be.:) De vannak törvényenkivüliek is, akik a politika berkeiben "a mi kutyánk kölyke" besorolásba tartoznak... Na ott megtalálod a Feri mellett, a Viktort is... ezek azt és annyit garázdálkodhatnak, amennyit csak akarnak. Mindegyik élt is a lehetőséggel!

polgár 2006.09.26. 14:16:17

Gato!

Erről beszélek. Már-már elhiszi a nép, hogy Feri ( a maszületett bárány) nem a hatalomért akar maradni, csk hogy mivel ő nagyon jó ember és bár eddig hazudott , meg csődbe vitte az országot a liberálisokkal, na most aztán végre kivezeti az országot a bajból.És ő képes erre, hiszen ő nagyon rátermett ember.

Továbbra is az a kérdésem: Ha létezik egy csomag, amit közösen kitaláltak gazdasái szakemberekkel ,és a parlamentnek kell megszavazni..akkor miért nem adja át a helyét egy olyan embernek, akit jobban elfogad a többség???

Mivel Feri egy igazi demokrata és rendkívül jó ember, igazán gyakorolhatna valami megbánást vagy valamit..Sokat nőne az ellenzék szemében is!
De sajnos Feri továbbra is az a gerinctelen ember, aki hebeg-habog és hazudok éjjel ,nappal, de a hatalmáhot ragaszkodik.
A CNN interjú után már le kellett volna mondania, mert az maga volt a teljes beégés. Szerintem a fél világ a magyarokon röhögött. ( Sajnos)

Hát én, a nyúl! 2006.09.26. 14:18:29

ReK:
és te nem érted, hogy itt nem csak GyF-ről van szó??? Nem csak ő bűnös, nem csak ő hazudik/-ott, hanem MINDEN POLITIKUS. Ezt már szerintem az iskolában tanítják nekik. Na jó, csak elragadtattam magam.
Ha GyF megy, akkor MINDENKINEK MENNIE KELLENE. És akkor ki ül be a Parlamentbe? Te meg én? Én nem érek rá.

ReK 2006.09.26. 14:21:23

Hát én, a nyúl!:
Egy szakértői kormány is éppolyan jó lenne, mint Feri. Ezt kétled? Miért bízol Feriben ezekután? Miért szereted annyira, hogy megbocsátod neki azt a bűnét, amit te is elismersz? Miért mondod, hogy Orbánék nem tennének semmit, amikor nem is arról van szó, hogy ők kerülnének hatalomra?
Talán kétled, hogy ha megnyugszik az ország, lát valami igazságszolgáltatás-félét, és egy másik kormány lesz, akkor attól jobban elfogadják a megszorításokat? Félsz, hogy felelősségrevonják a bűnösöket?
Yosh:
Remélem, hogy tényleg te döntöd el, hogy kire szavazol, és nem azok, akik a fejedbe maszlagot akarnka önteni. Gondolkozz, hogy mi lesz a jobb az országnak! Minek nekünk a Feri? Hogy továbbra is szálka legyen sokak szemében? Folytatódjon a köpködés?
Ha nem tudsz a Fideszre szavazni, akkor ez már elég neked, hogy a bűnösöket támogasd? Ezért írtam, hogy van még más lehetőség is: nem szavazni. (Csak, hogy jusson eszedbe)

ReK 2006.09.26. 14:24:21

Hát én, a nyúl!:
Olvasd el a bankrablós példámat:
Ha valakiről kiderül, hogy bűnös, meg kell büntetni. Az nem indok a tetteire, hogy más is bűnös. És igen: ha mindenkiről kiderül, hogy bűnös, menjen mindenki a sunyiba. De el kell kezdeni valahol, ha azt akarjuk, hogy a bűnösök okuljanak. Talán azzal kezdenéd, hogy kiemeled a főbűnöst és lehetőséget adsz neki, hogy megjavuljon? Nevetséges.

Gato 2006.09.26. 14:24:23

Polgár, kit fogad el jobban az ország, a másik hazugot? Ha itt megy az egyik, akkor menjen a többi is mert egyformák, ki így, ki úgy... részemről nem tudom, hogy kit lehet a helyükre ültetni. Ha csak nem ilyen iq bajnokokra gondoltok, mint a jóképességű Sváby meg a többi...
Aki nem hazudik (van olyan?) azt úgy se lehet beültetni a parlamentbe, aki meg bent van, az mind hazudik. Akkor mutassa ez meg, hogy mire futja a csiribá-csiribúból a négy évre a Feri, aztán ha nem megy, akkor jöhet a következő!

polgár 2006.09.26. 14:27:14

Hát én Nyúl:

Ezt írtad:

" ... nehéz helyzetből. úgy gondolták (szerintem helyesen), hogy ők tennének vmit, ha hatalmon maradnának, orbánék meg nem."

Tehát megengedett volt a hazugság, a kormányzás színjátéka, gazdasági mélypont beállítása, költségvetési adatok meghamisítása, eltitkolása, trükkök százai, stb, stb,.

Tehát szerinted a cél szentesíti az eszközt. Hurrá! Csak azért mert szerintük és szerinted a másik párt alkalmatlanabb.
Ismét Hurrrrrá!
Hová vezet ez? Ezeknek el kell tünniük. Úgy ahogy van, tönkrették az országot. Lehet, hogy most már megjavúltak és tényleg jót akarnak ( ha-ha-ha) , de legyen már végre felelősség ebben az országban!Vállalják már be a tetteiket!!
ÉS most nem a hazudtunk dumát vagy a trágár kifejezéseket értem, hanem a gazdasági kárt ,amit okoztak! Ha te, vagy én csinálnánk ennél jóval kisebb károkat egy cégnél úgy kirúgnának onnan, hogy lábunk nem érné a földet!!!
De ekkor és ilyen súlyú BÖSZMESÉG elkövetése után örüljenek, ha nem vonják öket felelősségre. Szépen csendben le kellene mondaniuk.

Gato 2006.09.26. 14:28:09

ReK, te összevissza írogatsz!
Elöször hinted a maszlagot, hogy le a Ferivel, és nem Viktor lesz helyette...
Utána meg, megmagyarázod a nagy jövőt! Az egész parlamentet ki lehet pucolni, mert akkora nagy igazmondókkal van tele,és utána kit ültetsz a helyükre?

Gato 2006.09.26. 14:31:17

Polgár:

"Ezeknek el kell tünniük. Úgy ahogy van, tönkrették az országot. Lehet, hogy most már megjavúltak és tényleg jót akarnak ( ha-ha-ha) , de legyen már végre felelősség ebben az országban!Vállalják már be a tetteiket!!"

A Viktor és a Fideszmit vállalt be? Ennyit sem. Csak azt, hogy a Viktor soha sem hazudott. A viktor úgy van vele, hazudni kell, akkor már igazán nagyot és szemérmetlenül hatalmasat kell hazudni! Meg is tette, nem egyszer, nem kétszer!

ReK 2006.09.26. 14:31:34

Gato, írtad:
"kit fogad el jobban az ország, a másik hazugot?"
Most mi van? Ez lenne az indok arra, hogy a legnagyobb hazudozó pökhendi egoista a csapatával együtt lebukott bűnöző hatalmon maradjon? Akkor már inkább egy másik hazudozó, igen. De nem erről van szó! Maradna az MSZP kormány, csak nem ezek, érted? Mi ezzel a baj?

Hát én, a nyúl! 2006.09.26. 14:32:39

ReK:
Te hiszel a mesékben? Szakértői kormány... Elhiszed, hogy Orbán TÉNYLEG nem akar hatalomra kerülni???
Ne má!
Ennél okosabb vagy, nem?

Elhiszed, hogy Orbán SOSEM HAZUDOTT? Ha GYurcsánékat felelősségre vonják, akkor Orbánékat is felelősségre kell.
Felkavarták a politika állóvizét. Nem látod? Mindenki bűnös, csak Gyurcsányék "lebuktak" (erről a véleményemet lásd fent). Vesszen mindenki?

Nem állítom, hogy GyF nélkülözhetetlen. DE LEGALÁBB ELKEZDETT VALAMIT.

Ma Mao-n nincs 3 választási lehetőség. CSak kettő. Rossz és rosszabb. És -valóban- engedd már meg, hogy eldöntsem, melyik a rossz és melyik a rosszabb!

Mégegyszer: nem valaki mellett, hanem valaki ellen fogok szavazni. Ez van. (egyébként ez okozta annak idején OV bukását is.az emberek ellene szavaztak.)

ReK 2006.09.26. 14:35:08

Gato írtad:
"Az egész parlamentet ki lehet pucolni, mert akkora nagy igazmondókkal van tele,és utána kit ültetsz a helyükre?"
Ez lenne a magyarázat arra, hogy ne bukjanak a bűnösök? Hogy akkor kiürül a parlament? Igen, ürüljön ki! Kezdjük el szép sorban! Bukjon mindenki, akiről kiderül, hogy bűnös! Természetesen, Viktor is bukjon, ha kiderül róla. Ha nem derül ki, akkor sajnos semmit sem tehetünk. De ez indok arra, hogy ha kiderült, akkor sem tegyünk semmit? Mihez vezet ez?

nybbas 2006.09.26. 14:36:29

az:

Idézd már ide nekem azt az MTI-s közleményt, ami szerint Kuncze a lövetni akart a tömegbe.
Kösz.
Csak fröcsögni tudsz, gyűlölködni és hazudni.

Hát én, a nyúl! 2006.09.26. 14:37:16

polgár 2006.09.26. 14:27:14

Úgy tűnik te is elhiszed, hogy a Fidesz-éra alatt minden rendben volt, és Orbán nem hazudott.

"Tehát megengedett volt a hazugság, a kormányzás színjátéka, gazdasági mélypont beállítása, költségvetési adatok meghamisítása, eltitkolása, trükkök százai, stb, stb,."

Szerinted Viktorék ezeket sosem tették?
Tényleg nem?
Akkor viszont Hajrá Fidesz, Forza Viktor.
Sőt, avassuk szentté!

Hát én, a nyúl! 2006.09.26. 14:38:44

ReK 2006.09.26. 14:35:08

ez igaz.
szép lenne.
csak ez sajnos utópia.

polgár 2006.09.26. 14:43:25

GATO!

Hogy jön ide már megint OV? Lehet, hogy én tévedek, de most GYF-ről beszélünk. Szerintem most miatta van a felháborodás.
Vagy szerinted minden mögött OV áll?
Egyszer egy pillanatra kapcsoljátok már ki az agyatakba az OV riadót!! és objektívan elemezzétek már GYF tettét, mer most róla van szó és arról a kárrol amit az országnak okozatt. Morálisan és gazdasági értelembe is !

táltos 2006.09.26. 14:43:31

Könyörgöm!
Miről beszéltek?

2002 tavasza-nyara óta MSZP-SZDSZ kormány van!
MIKÖZE VAN EHHEZ ORBÁNNAK?

ReK 2006.09.26. 14:44:23

Hát én, a nyúl!:
Már írtam, olvass: OV nem akar most kormányra kerülni. Ha azt hiszed, hogy akar, akkor nagyon elfogult vagy. (Biztosan szeretne majd egyszer, de most nem akar, ez van) Attól félsz, hogy OV lesz a kormányban és ez már elegendő ahhoz, hogy a bűnösök maradjanak kormányon???
Igen, vesszen mindenki, akiről kiderül hogy bűnös, ez a normális, nem? Mit kell ezen vitázni?
Nem! Gyurcsány nem kezdett el semmit! Folytatta a költségvetés tönkretételét egészen addig, amíg tehette! Nem kezdte el az igazságmondást, hanem rákényszerült, mert lebukott! És most titeket etetett meg azzal, hogy ez egy vallomás! És ha az is: bűnt követett el, bűnhődjön. Az ország mostmár úgyis kényszerpályán van miattuk, más is tud megszorító csomagot kitalálni.
Nincs benned felelősségérzet? Egy szerinted is bűnözőre szavazol? Csak azért, hogy neked legyen igazad? De van 3. lehetőséged is: ne menj el szavazni. Vagy inkább támogatsz egy bűnözőt, csak hogy OV-nak keresztbe tegyél? (hmm, bűnpártolás)
Gondolkozz! Mi lenne a jobb az országnak? Ejnye.

polgár 2006.09.26. 14:51:25

Hát én a nyúl!

Nem emléxem ilyen dolgokra :
"...Tehát megengedett volt a hazugság, a kormányzás színjátéka, gazdasági mélypont beállítása, költségvetési adatok meghamisítása, eltitkolása, trükkök százai, stb, stb,."

Ezt megmagyaráznád? Jól hangzik ,akár hiteles is lehet , sőt meghajlok jólinformátságod előtt, ha ez így van...
De addig csak vádaskodásnak és MSZP hivatlaos propagandaának tekintem.

Továbbra is azt érzem, hogy sokan rutinból ,csipőből OV ellen indulnak, amikor jelenleg GYF -ről van szóó. ő és az MSZP hazugságai és szaknemértelme juttatták ide az országot.

OV után a gazdaság jó állapotban volt ez maga MEGYÓ is elismerte. Vagy ezze is vitatkozol ? ( Gondolom igen )

Yosh 2006.09.26. 14:54:15

ReK 2006.09.26. 14:21:23

1. nem válaszoltál a kérdésemre.
2. az előbb még nem szóltam, de most megkérlek: ne személyeskedj velem!
3. ha olyasmit olvasol ki a soraim közül, amit nem írtam, azzal nem tudok mit kezdeni.
4. maszlagokat MINDKÉT politikai oldalon töltenek ezerrel!

ReK 2006.09.26. 15:06:27

Yosh 2006.09.26. 14:54:15:
1: bocs, hogy nem válaszoltam, de mire is, talán erre? "Szerinted kik között lehet ma reálisan választani?"
Azt hittem, költői kérdés. De ha nem, hát lehet választani egyrészt azokat, akikről kiderült, hogy bűnösök, direkt hagyták tönkremenni a költségvetést és miattuk szívunk, csak hogy hatalmon maradhassanak; vagy azokra, akikről egyesek azt állítják, hogy ugyanolyan kutyaütők (de főleg azok állítják, akik hatalmon akarnak maradni még mindig) de (még) nem buktak le; másrészt lehet nem elmenni a szavazásra.
Vagyis 3 lehetőséged van. Ha a bűnözőkre szavazol, akkor nagyon át vagy verve, nagyon útálod OV-t, vagy valami miatt nem tudod megváltoztatni a véleményed még akkor sem, ha ezzel rossz ügyet támogatsz.
2: Személyesen neked írtam, bocs. Mivel sértettelek meg?
3: Azt olvastam ki, hogy nem érted a lényeget: bűnözőkre akarsz szavazni, feleslegesen.
4: Ez nem indok arra, hogy ha kiderült az igazság, ne szerezzünk érvényt neki.

Pumukli 2006.09.26. 15:22:35

Hát én, a nyúl!

Kedves Nyúl!

Nem igazan ertem, milyen logika csavarral jutottal el oda, hogy GYF-nek maradnia kell, mert...es itt most sorolhatnam ujfent az erveidet, de nem teszem.

kerdeseim vannak ellenben:
-mi a biztositek GYF szavaira?(hofgy mondta? mondott mar mast is).
-mibol gondolod, hogy Ovi vagy szakertoi vagy banomisen milyen kormanya alatt rosszabb lenne? (mert a kulfoldi tokenek tokmind1 ki van, GYF-tol meg vegre kaptak igeretet, hogynamamost igazan fizetnek nekik?)
-le kell valtani a politikusokat=egyetertek, de mint irtad nem lehet, mert elfoglalt vagy.

Aze jo lenne, ha szabadda tenned magad megis, mert en es meg sokan masok ne fizetunk olyannak, aki megbukott, mint Rottenbiller, akkor meg megint szarban lesz az orszag. Lehet, hogy OViekkal nem lesz jobb, lehet szar lesz. De GYF (akire szavaztam mellesleg- a jo edes mamajat)mostanra bebizonyitotta, hogy alttuk igenis lehet! rosszabb.

Namost. Hosszutavon mindenkinek cserelodnie kell, nem vitas. Ki a franc akarja ugyanazokat a hatalomban megkovult arcokat nezni 2o-3o evig?

De mint irtad, rovidtavon nem lehet mindenkit levaltani, ezert kell most (sajnos, bar ekkora bukta utan meg se erdemlik ezt) annak atadni a stafetat, aki NEM bukott meg eppen most.

Remelem elhiszed, nyugaton is mindig az mond le, akirol bebizonyithato, hogy el..ta. GYF meg el is ismerte.

Reszemrol meg annyi: nagyon faj, hogy azok bas..tak at, akikre szavaztam. Kicsit rosszabbul esik, mintha azok tettek volna, akiktol esetleg nem is szamitok masra.
Azert szavaztam rajuk, hogy ne a fidesz, meg a szelsojobb hozongeseit kelljen hallgatnom.

Meggondoltam magam ennek az ugynek a kapcsan. Nem fognak semmifele ijesztgetessel meg1x ravenni, hogy rajuk szavazzak. Addig nem, mig a sakkban tartott sajat szavazotaborukat meglopjak. Mert hulye azert nem vagyok, nem ezert szavaztam az eu-ra, az tuti (marminthogy rafizessunk meg erre is).

Mike Patton 2006.09.26. 15:33:06

Na sziasztok!

Szerintem túl sokat foglalkoztok Orbánnal, ahelyett, hogy a valós problémákról tárgyalnánk.

Egy valamit nem szabad figyelmen kívül hagyni: Mind a baloldal, mind pedig a baloldali média részéről jópár napja csak az orbánviktorozás megy. Ez nagyon jó arra, hogy senki ne a lényeggel foglalkozzon.

Most nem fidesz-kormány van, és nem ov a min.eln. A jelenlegi helyzetet a legitim végrehajtói hatalomnak kell megoldani. Ennyi.

Az a baj, hogy azok az emberek, akik itt orbánviktoroznak sem kommunikációjukban, sem gondolkodásmódjukban nem különböznek attól a párttól, mint amelyikre szavaztak. És érdekes módon a hű de nagy liberális érzelmű hozzászólóknak fel sem tűnik a centralizált, néhol diktatórikus elemeket felvonultató jelenlegi hatalom, amely megnyomorította a minisztériumokat, megszüntette a különféle gazdasági érdekcsoportokkal történő egyeztetést stb.

És Orbán nem akar kormányra kerülni. Hogy miért, mert csúfosan bukná a választásokat. Emlékezzetek rá, hogy 2002-ben milyen rágalom-hadjárat indult ellene (Kende-könyv, megverte a feleségét stb.), úgy hogy az ország akkor még elég jól állt. Ha belegondoltok abba, hogy a magyar média (Hírtv-t, esetleg Dunatv-t kivéve) inkább baloldali, ízekre szednék a megszorító Orbán-kormányt. Szóval sztem nem akar.

Egyébként nem értem a baloldalt. Én Fidesz-szavazó voltam, de elegem lett ebből amindenkiúgybeszélminta vitya jelenségből és áprilisban nem rájuk szavaztam. (mondjuk az mszp-re sem) Nem biztos, hogy attól vagytok jó baloldaliak, hogy nem látjátok be az mszp, ill. Gyurcsány hibáit...

one nation under-dog 2006.09.26. 15:46:54

polgár 2006.09.26. 12:55:17
"Köszönöm kioktatásod és ígérem, amint szaktanácsra lesz szükségem politikai hovatatartozásomat illetően azonnal hozzád fordulok :)"

Vélemény volt, nem kioktatásnak szántam. Szaktanácsért pedig hozzám hiába fordulnál, akkor sem adnék, ha meghallgatnád (amiben nem nagyon hiszek).

"Bírom az ilyen besorolásokat:)
GYF-et hova sorolod ?"

Szerintem ezeknek a besorolásoknak politikusok és politikai pártok esetében igenis van helye. Jelentést kellene hordozniuk. Ezért idegesít, ha olyanok próbálnak bitorolni egy eszmét, akiknek a politikája köszönőviszonyban sincs vele.
GYF-et azok táborába sorolom, akik nem tudják eldönteni, hogy szociáldemokraták vagy neoliberálisok legyenek-e.

Dino56 2006.09.26. 15:55:17

Zolikának!
Tudom, hogy későn reagálok, de talán még sem. A feljelentést nem azért tettem ide, mert nem tudom, hogy van igazság abban amit mondassz. Csakhogy így megfogalmazva ez egy kettős mérce. Nem az a jó válasz, hogy nem megyek le ilyenkor az utcára és akkor nem vernek meg a rendőrök ártatlanul, hanem az, hogy ha megvernek a rendőrök ártatlanul a törvény telses szigora ugyanúgy sújtson le a túlkapást elkövető rendőrre. Nem mentesíti a tettét az hogy felfokozott idegállapotban volt, ugyanis nem virágárus lánynak szegődött, hanem rendőrnek, aminek a nevében benne van a rend szó. Így szerintem vizsgálni kell, van e szerepe a rendbontás eszkalálódásában a rendőri túlkapásnak.

istvan 2006.09.26. 17:03:19

Megnéztem másodszor is a riporot, hát nem lennék Sváby helyébe. Egyszerűen szánalmas volt a végén a "kemény kérdésekkel". Túrót volt kemény. A Viktor feltörölte vele a padlót és kicsavarta mint a rongyot. A Tom hozzá képest sikeres a Jerryvel szemben!
De az összehasonlítás kedvéért megnéznék egy Sváby riportot a Fletóval!

tentebaba 2006.09.26. 17:29:21

Keresek olyan jól szituált mszp , vagy szdsz szavazót, aki a
jóhiszeműség jegyében az előttünk álló négy évben a családom
többletterheit átvállalja.
Csak tőkeerős személyek jelentkezzenek.
Ellenszolgáltatás: Szóban gratulálok nekik, hogy milyen jól
választottak.

kárérte 2006.09.26. 17:29:54

istvan: volt már Fletó a naplóban, az is szánalmasan gyenge volt, ott is keménykedett a riporter, és ott is nagyot bukott. (Ha jól emlékszem, ott is megveregette aztán a saját vállát, de ez nem biztos.)
Benyalás kategóriában Győrffy a király, Gyurcsány interjúval.

derelyegrádi szellem 2006.09.26. 17:59:52

Kárérte! Azért ez sokkal nagyobb verseny , sok potens idulóval, hogy csak így eldöntsed!

Fridi (apéteristámogatja) Sanyi úr se volt kutya a Szólás szabadságában, amikor Fletó hajviseletéről beszélgettek...

basti 2006.09.26. 18:11:01

tentebaba

Pont az ilyenektől kapok hányingert, mint te. Csak annyit tudok mondani hogy ha nem testszik a demokrácia akkor le is út fel is út..mehetsz ostromolni és majd a rendőrök remélhetőleg összevernek

basti 2006.09.26. 18:13:46

De ne bánkódj tentebaba!

Ha majd az "ÉN sohasem hazudtam" hatalomra jut:), akkor szbadon összegyűjthettek minket valamilyen koncentrációstáborba!

boringtomi 2006.09.26. 18:48:48

tegnap irtam mar ezt, egy masik thread-ben, de ugy tunik az mar meghalt, ezert ide is beirom:

En most neztem vegig a videot...

Szerintem az Orban eleg sok hulyeseget mondott, amivel egy valamirevalo riporter siman szetszedhette volna... Ugyanakkor... be kell valljam, hogy bar utalom Vikit, egy valamit el kell ismerni neki, profi politikus es vitapartner. Szerintem teljesen hidegverrel (mert en nem lattam lilulo fejet, hangremegest, meg mindent...)vegigvitt es magasan nyert egy vitat...

A vitatkozas, velemenymegvedes az egy olyan valami, amit van aki jol csinal, van aki rosszul. Vannak pl Amerikaban olyan versenyek, ahol azt mondjak, EZ A VELEMENYED, errol vitatkozz... Az egyik oldal "A"-t mond, a masik pedig "B"-t. Ha te az "A" csoportban vagy, az a dolgod, hogy a masikkal es a kozonseggel elhitesd, hogy az "A" az igaz, nem a "B". A versenyben tokmindegy, hogy melyik az igaz - altalaban nincs is "abszolut" igazsag... Az angol szo "debate" illik ide, amit magyarra nem is olyan konnyu leforditani

Na, ugyanez a politika. Van egy politikai allaspont, es ezt kell megvedeni, hirdetni. Ezt, szerintem az Orban nagyon profi modon megtette... Ha vele hasonlo sulycsoportuval kerul ossze, akkor valoszinuleg sokkal jobban megizzad, de egy Svaby-t ugy elkent mint te a nyari napon az elohagyott vajjal a kenyeret. Hatarozottan elveztem, hogy ervel es vitatkozik, nem hoborog, mint altalaban - csak az zavart, hogy nincs melto vitapartnere... Igy kiuteses gyozelmet aratott...

cs242 2006.09.26. 18:57:53

Nos, átrágtam magam a hozzászólásokon. Rendkívüli meglepetéssel érzékeltem, hogy néhány ember már oly vastag sokdioptriás pártszemüvegen keresztül megszállottan gyűlöli Orbánt, hogy ezt a szánalmas riporteri teljesítményt úgy látták, hogy Orbán jött ki vesztesen ebből a szópárbajból.
Nos, a kötelező kör következik, mielött a falka rámtámad: utálom Orbánt is. De józan ésszel és szemmel látható, hogy simán felmosta Svábyval a padlót, aki természetesen felkészületlen, nyegle és idétlen volt mint mindig.
Továbbá: erényt kovácsolni abból, hogy Magyarország miniszterelnöke bevallotta, hogy hazudik? Érdekes. Ennyire nem billenhetett fel a világ erkölcsileg, vagy igen? Nos, bevallotta, csak nem azoknak a makacs és megszállott szavazóinak, akik még most is rá akarnak szavazni, hanem a saját kis brigádjának. Ott viszont nem is nagyon kellett bevallani, hisz együtt hazudtak. Aztán a beszéd kiszivárgott. Most tekintsünk el attól, hogy szándékosan-e... Tehát: Gyurcsány lebukott. És nem vallotta be az ország előtt. Ha nem szivárog ki, akkor ment volna minden tovább?
A lényeg: Sváby legalább félretehette volna a pártállását, mert bizony ezek után nehéz lenne a TV2-t függetlennek nevezni.

cs242 2006.09.26. 19:24:01

Továbbá: ha a médiáink valóban függetlenek lennének, akkor attól harsognának, hogy a miniszter hazudott. Ha nem tudnák meghülyíteni a sok embert, akik isszák a szavaikat, a népfelháborodás elsöpörte volna az egész kormányt.
TÉNY: Gyurcsány hazudott Európának is és hazudott Magyarországnak is. Ennek egyenes következményeként őt kéne stúdiókban keresztrefeszíteni, és támadni, kizsigerelni, nem Orbánt.

emilbatyo 2006.09.26. 19:30:20

en csak azt nem ertem h a rofogo svaby vajh mi a jo istenke luka szatyraert szedette le a videot a siteukrol???
mert ugye az h totalis csod volt, azt gondolom mar menet kozben eszrevette, dehat ez az elo adas hatranya. Azt gondolta akkor nem rohog rajta mindenki naponta 2x ha nincs fent a siteon? Hat mindegy, hala az indexnek naponta tudok egy jot rohogni ezen a balfaszon, aki meg csak arra sem vette a fardtsagot, hogy elolvasson egy cikket mielott leul a masik maommal beszelni.

tentebaba 2006.09.26. 19:31:08

Re: basti

Jól nyitod a beszédedet:"Csak annyit tudok mondani hogy ha nem testszik a demokrácia..." - elvtársaidhoz híven a demokrácia hű védelmezőjeként lépsz fel. Frankó.

Emelkedett hangvételedet némiképpen lerontják a "Pont az ilyenektől kapok hányingert mint te" és "...akkor le is út fel is út..mehetsz ostromolni és majd a rendőrök remélhetőleg összevernek."

Én pont a demokrácia egyik fontos vívmányával: a véleménnyílvánítási jogommal éltem.
Nem beszéltem sem koncentrációs táborokról, sőt olyan gondolatot sem fogalmaztam meg, hogy ostromolni volna kedvem stb. Ilyeneket csak te és elvtársaid szeretnétek a számba (szánkba) adni.

És legfőképpen: tőkeerős személyeket keresek nem habzó szájú prolikat, következésképpen nyugodtan lekophatsz. :-)

Kukac 2006.09.26. 20:42:02

Sváby a követendő út
Kedves Barátaim jobb és baloldaliak egyaránt!
Megszületett a svábyzmus irányzat!
Jó ez az országnak:
Másról se lehet hallani " mindenki hazudik, hazudott"
A demokráciában, ha emlékezetem nem csal: mindenki ártatlan amig az ellenkezőjét be nem bizonyííítják. A szegény gyurcsány .........
Üdv kedces barátaim

Yosh 2006.09.26. 20:50:18

ReK 2006.09.26. 15:06:27
Kösz a választ. A megfogalmazásoddal és következtetéseiddel nem értek ugyan egyet, de önmagában evvel nincs problémám - ki-ki úgy vélekedik, ahogy jónak látja.
Avval viszont van – és ennek adtam hangot fentebb -, hogy ezekből a következtetésekből negatív dolgokat feltételezel rólam, és tanácsokat osztogatsz, hogy mit tegyek s mit ne. („semmiképp se szavazz azokra, akik ezt tették” ”Akkor nagyon elfogult és félrevezetett vagy, még Feri is röhög az ilyeneken.” „Remélem, hogy tényleg te döntöd el, hogy kire szavazol, és nem azok, akik a fejedbe maszlagot akarnka önteni.”).
Továbbá a lekezelő hangnemet sem kedvelem („Nem esett le?” „Csak, hogy jusson eszedbe.”)
A 15.06.-os beírásodból is bőven lehetne szemelgetni hasonló jellegű részeket.
Azért jöttem erre a blogra, hogy elmondhassam a véleményemet és másokét is megismerjem, hogy olyan gondolkodó emberekkel beszélgethessek, akik alapként el tudják fogadni akár azt is, ha nem egyezik az álláspontunk valamiről, s ha úgy alakul, egymás méltóságát és látásmódját tiszteletben tartva megvitassuk mindezt, s nem azért, hogy tanácsokat osztogasson nekem bárki vagy lekezeljen.

Zampano 2006.09.27. 12:26:47

Sváby "svábbogár" András emberi és szakmai alkalmatlansága újra bebizonyosodott.Az ilyenek miatt van válságban az újságíró szakma.Az objektivitás hiánya és a felkészületlenség olyan hibák amit még egy kezdő sem engedhetne meg magának ha normális médiaviszonyok lennének.De mivel S. jó üzletemberként bebetonozta magát a tv2be így még ez a szánalmas teljesítmény sem jelenti a menesztését..

dexion 2006.09.27. 12:37:54

na, én csak most néztem meg a youtube-on

hát, én ilyen pipának még nem láttam a Viktort:))

nagyon ki lehet hozni a sodrából, pedig S. még balfaszkodott is épp eleget

yaku 2006.09.27. 12:44:39

basti..hidd el,én demokratikusan,dugnám fel a seggedbe a rendörök gumibotját..és demokratikusan,tennélek tönkre

lol-at-u 2006.09.27. 13:54:49

Kedves OV-utálók!
Az a baj, hogy az emberek 90% -a azért utálja OV-t, mert a ballib média hülyeséggel tömi a fejét. Volt olyan reakció gyurcsótány beszédére, hogy de a Viktor többet hazudott nekem. Mások kifejtik hogy gyűlölik OV-t.
Ezzel csak az a baj, hogy nem tudják az okát, nem tudják megmagyarázni, észérvekkel. Csak a szájukba adott hülye kifogásokkal, amit a maszop gyártat, a következő gyurcsótány-aspiránsokkal, a maszop székházban a délutáni bréjnsztorming alatt.
Egy hónapja még indok lett volna OV és a fidesz ellen: 23 millió román, akasztgatás, választási hazugságok, pánikkeltés (pedig a költségvetés köszöni szépen, jól van) stb.
Ebből mára mindegyik megbukott, a következő Debreczeni-könyvben (aki demagógnak nevezte OV-t) Fercsi bevallja azokat a hazugságokat, patkányságokat amiket egy mai vitában hoznának fel OV ellen.
Az a baj az OV-utálókkal, hogy semmi eredeti gondolatuk nincs. Se gerincük, hogy azt mondják: az eddigi indokaink megbuktak, OV mégsem akkora szar mint gondoltuk, elnézést, újragondoljuk az álláspontunk. Aztán objektiven dönteni. Nem, védeni kell gyurcsótányt. 4 éve védeni kellett Meggyót, aki aztán megbukott. Ismerőseimmel már nem vitatkozom politikáról, mert négy év alatt megválasztottak egy Meggyót meg egy gyurcsótányt, és ez mindent elmond a dilettantizmusukról.
A maszopnak nyiltan a kövérlászlóval és OV-val való ijesztgetés a taktikája, gyűlöletre épitenek, és ti ehhez vagytok kiváló táptalaj. Szálljatok magatokba, barmok.
És én még csak OV-rajongó sem vagyok, egyszerűen hánynom kell a sok szakértőtől, akik megmondják a tutit a kommentkomon (is).

lol-at-u 2006.09.27. 13:57:06

most sem arról van szó a szakértői kormány kapcsán, hogy ez rendbehozná az országot, hanem hogy Viktor vissza akar térni a hatalomba. Igaz, megmondta hogy az mszp adhatná az új miniszterelnököt, de valóban jobban hangzik hogy ő akar lenni a PM. :)
gyűlölködjetek!

Wolfmother 2006.09.27. 14:18:16

A mai Népszavában a következő féloldalas cikk jelent meg a Sváby-interjúról: Orbán alaposan megizzadt a TV2 Napló c. műsorában.

Komolyan, ez már beszarás. Nem tudom, hogy sírjak, vagy nevessek. Mit akarnak még lenyomni a torkunkon?

DJviolin (törölt) · http://legcsavar.try.hu/ 2006.09.27. 15:37:20

Biztos a Népszava is úgy csinált mint a Blikk a tűzijátékról. Vagyis előre megírták a cikket. :)

derelyegrádi szellem 2006.09.27. 16:34:22

Lehet, hogy azt cikket Sváby írta (álnéven). Azt viszont jól érezte melyik az egyetlen hely ahol lehozzák.:)

Slowdown 2006.09.27. 17:51:04

Még több BALFASZT a MÉDIÁBA !!!! Avagy: Vidám Vasárnap a TV2-is!!! Leigazolhatnák a Fásy-t és a Sándor atyát is! Ez kell a proliknak!!!

BRRR 2006.09.27. 20:04:46

Köszönöm a link megjelentetését. Nem szeretek ismétléseket nézni, de ez az interjú fenomenálisan jó !!!

Tesztelo.hu · http://www.tesztelo.hu 2006.09.27. 20:13:00

"Itt szögezném le, hogy a Fidesz elnöke jelenleg az az ember, akit minimális előtanulmányok után a teljes joggal halálba lehetne fingatni egy interjúban."

Ehhez képest az Index interjújában sem sikerült nagyon szvsz. Lehet, hogy ott sem voltak meg a minimális előtanulmányok? Vagy nem ez volt a cél...

Slowdown 2006.09.27. 20:45:24

Egy puha balpöcs csapat több éves felkészítéssel sem tudná megfingatni a fél ország Mumusát - "A Viktort"! Tesztelőkém hol éltél eddig? Svábiék visszajártak anyucikájuk nés a "Párt" emlőjét szittyantani, amikor Orbi baba a PICSÁBA küldte a RUSZKIKAT Nagy Imre újra temetésén, az ÁTKOSBAN! Ébresztő komcsikáim már csak a Médiátokban mertek üzengetni, pedig a Prolik Fegyvere az UTCAKŐ és Politikájuk SZÍNTERE AZ UTCA! Ezt mosták az agyunkba sokáig. Most, ha kilépnek az utcára összeszarják magukat, ha már 3 embert beszélgetni látnak, hátha az Viktor küldte öket visszakérni a néptől ellopott holmit a Vörös tolvajoktól,orgazdáktól!

Slowdown 2006.09.27. 23:40:54

A "Magyar Millenium" = Szent Istvántól - Horn Gyuláig (vagy Fletó-ig), azaz Szent Jobb-tól a BALFASZ-ig!

Slowdown 2006.09.27. 23:46:56

"Ébredj Magyar!", avagy "Jó Reggelt Magyarország!". Ne aludjatok!, mert az ördög-i kormány sem aluszik, csak altatni próbál! Érezd a Cumit a szádban!

Apatia 2006.09.28. 10:04:05

Sziasztok! Eddig bírtam... Előre szeretném tisztázni, sem jobbos sem balos nem vagyok, pusztán békés (szeretnék lenni). De halálosan unom, hogy a Viktor-hívők csak azt tudják elképzelni, hogy aki balra szavaz vagy hisz, az tökhülye, ki van tömve az agya, félre van tájékoztatva, cumi van a szájában, ésatöbbi... Az életben nem találkoztam még lekezelőbb, hülyének nézősebb brigáddal, mint a Fidesz, vagy a hívői. Ébresztő!!! Nem mindenki csíkos hátú kismalac. Egyszer sem fordult meg a fejetekben, hogy esetleg ti sem teljesen a "frankót" tudjátok? Gyurcsány hazudott, az MSZP így járt, meglátjuk meddig bírják tovább, és hogy ki tudnak-e mászni a gödörből. Legyen elég annyi, hogy most mindenki árgus szemekkel figyeli minden lépésüket (nem csak fidesz, ahogy eddig).

Na neeee! 2006.09.28. 12:39:15

Apatia
Nem arrol van szo, hogy a jobbosok hulyenek nezik a balosokat. Csak egy epkezlab ervet szeretneek mar hallani egy ertelmes balostol, hogy miert is jo nekunk Magyaroknak, ha a jelenlegi kormany van hatalmon. Mi volt rossz akkor amikor a Fidesz kormanyzott?
Mert az nem megyozo szakmai erv, hogy O.V es/vagy a Fidesz nem szimpatikus. Valaki lehet szimpi-vagy nem szimpi, de ez totalisan fuggetlen a szakmai es emberi kepessegeitol.

hustle 2006.09.28. 13:33:20

Egy igaz ember - -W-
2006. szeptember 24.
Még sincs veszve minden. Nem igaz, hogy évtizedes hazugságokat cipelünk, nem igaz, hogy hazudik mindenki, aki Kádár országában néppártot vezet. Nem igaz, hogy kurvaországban mindenki kurva. Pont van itt egy szent szűz, aki ki mer állni a világ elé, és belemondja a kamerába, hogy ő még sohasem hazudott.


Nem bír hazudni, genetikailag. Nem hazudott, amikor végigcsalinkázott a teljes palettán, liberálistól konzervatívon át a kommunistáig. Csak meggondolta magát. Nem hazudott a kampányaiban. Azok nagy igazmondási rohamok voltak. Nem ígért semmit, amiről tudta volna, hogy lehetetlen, és most sem ígér ilyet. Nem azért vesztette el az országgyűlési választásokat, mert túl nagyokat hazudott, dehogyis. Azért, mert túl őszinte volt.
Nem hazudik most sem, amikor még mindig adót csökkentene.

Nem hazudja, hogy népszavazás meg harmadik forduló. Az az igazság. És ha bukja, akkor majd legfeljebb más lesz az igazság.

Nem bír hazudni, genetikailag.

Hiába győzködik a tanácsadói, hogy legalább tréfából valljon be valami icipici füllentést, alakoskodást, színjátékot. Ő olyanra nem emlékszik.

Hát így kell húszra lapot húzni. Így kell megakadályozni, hogy átszavazzon oda bárki, aki kilát a fejéből.

:)

Apatia 2006.09.28. 21:15:43

Na Neeee! Én csak a saját nevemben tudok nyilatkozni, és nekem nem volt jó a Fidesz alatt. Igaz most sem tökéletes. Viszont abban nincs igazad, hogy lehet csak szakmai szempontok alapján megítélni embereket, legfőképpen közszereplőket. Orbán Viktor valószínüleg jó szakember, de engem nagyon taszít az ahogy előad dolgokat (nem csak ő, beszélhetünk itt Áderről, Rogánról, Szájerről, de Pokorniról is). Lehet, hogy jobban viseltem volna 1998-2002-ig, hogy egy fillért nem emeltek a családi pótlékomon, de a gyesemen se sokat, ha ezt nem úgy adják elő, hogy mint egy hülyegyereknek megsimogatják a kis buksiját, és még azt is megmagyarázzák, hogy nekem ez milyen baromi jó. De ez csak a gyes és a családi, hosszú lenne sorra venni mindent. Egész egyszerűen, rosszul éreztem magam attól ahogy kezelték az embereket. Hülye példa, de: elmész farmert venni. Két üzlet van, tudván tudod, hogy mind a kettőben hamisítják a márkát. Az egyik helyen normálisan kezelnek, a másik helyen még le is néznek, hogy te hülye, nem látod mekkora mákod van, hogy itt vásárolhatsz? Na hová mész vissza legközelebb? Én szívem szerint egyikhez sem, csak nincs több ruhabolt a környéken.

assembler 2006.09.29. 04:00:05

Apatianak maximalisan igaza van,egy dologban viszont egy kicsit modositanek.A kornyeken van ugyan par kisebb ruhabolt is,csak nem tul jo a marketingjuk,meg mivel a szomszed a jobb oldali nagyboltba megy(es en persze ruhellem a szomszedot)ezert en elmegyek a baloldaliba...
Talan meg kellene egyszer latogatni par ruhaboltot kozepen is,biztos ok is hamisitanak,meg kisebb a valasztek is,de egyenlore a franc se tudja milyen a kiszolgalas...

u.i.: ugyan a szeleken is talalhato ruhabolt,de azokat talan nem kellene kiprobalni egyik oldalon sem... :-)

Apatia 2006.09.29. 06:44:07

Igen, Assembler, nagyon komolyan elgondolkodtam a "középső, kisebb boltokon". :))
Aggályaim azonosak a tieiddel.

ribizlitorta 2006.09.30. 19:09:22

Nem mondhatom, h eddig különösebben szimpatizáltam a Fidesszel, de megköszönöm Sváby úrnak, hogy segített a holnapi döntésben. Az nem lehet hogy a magyar sajtó ennyire arcátlanul részrehajló legyen. Ennek ellenére OV egész jól szerepelt...

Kop 2010.04.13. 00:35:10

Asszem nem működnek a linkek, somebody please help me!
süti beállítások módosítása