Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

A HírTv a tüntetők oldalán pixelezget

Eltakar

2006. szeptember 20. 16:44 szabóZ 289 komment

Az MTV-ostromról újra és újra levetített felvételeken a HírTV már egy ideje kipixelezi azoknak az arcát, akik egyértelműen bűncselekményt követnek el, például fémrudakkal ostromolják a székház bejáratát, vagy betondarabot vágnak az autók szélvédőjébe.

Az általunk megkérdezett jogászok szerint a törvény nem kötelezi ilyesmire a csatornát, hiszen a forradalom zavargás nyilvános esemény, ugyanúgy, mint egy Chris Rea-koncert, a személyiségi jogoknál pedig ebben az esetben sokkal erősebben érvényesül tájékoztatáshoz való jog.

A HírTv tehát igyekezetében túlteljesít, védi a breaking statisztáit, előzékenyen eltakarja a heves tüntetők arcát, nehogy a rendőrség beazonosítson, meg letartóztatást eszközöljön, vagy lehet hogy csak nagyin randa emberek vannak ott, az elnagyolt pixelek alatt.

Címkék: tv hírtv zavargás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dodi58 2006.09.20. 22:09:34

Az a helyzet, hogy a hírek szerint sok közérdekű bejelentés érkezik a rendőrségre, amik arról tájékoztatják a hatóságot, hogy hol találhatók a felvételeken látható randalírozók.

Hát ezért takarja ki a képüket a hirtv.

dexion 2006.09.20. 22:13:47

mi ez a marhaság OV beszédében, amit a Hírtv egyfolytában nyomat? H gondolja azt a fidesz elnöke, h okt 1-én a választásokkor le lehet mondatni GYF-t?

HONNAN SZEDI EZT A MARHASÁGOT EGY JOGVÉGZETT EMBER?

ez valódi kérdés, nem provokáció...

dodi58 2006.09.20. 22:17:30

Ez a szöveg nem az értelmes embereknek, hanem az orbánhívő csürhének szól. Egyfolytában arra játszik, hogy - akár olyan áron is, hogy lángba borítja az országot - de megszerzi a hatalmat.

ultralib 2006.09.20. 22:21:06

dexion 2006.09.20. 22:13:47

Ebből látszik, hogy igazán az önkormányzati választásra gyúr, nem akar ő mást csak fideszes polgármesterekkel megszórni az országot. Bár az önkormányzatok pénzét a kormány osztja, valószínűleg azért jó alap lesz a 2010-es választásokra.

dexion 2006.09.20. 22:22:34

ja, akkor megnyugodtam, kösz.

már azt hittem, gyorsan Alkotmányt módosítottak, én meg lemaradtam...


na jó, dehogy hittem:))

az egy dolog, h sokan hisznek a populista politikának, nem értenek pl a közgazdasághoz, és elhiszik, h a 10 forintból ki lehet osztani 5öt ide, 8at oda, meg 22t amoda. dehogy a nyíltszíni hülyeséget is elfogadják - kormányfői távozáskényszer egy önk választás bármilyen kimenetele esetén - azt azért nem hiszem, dodi.

ILYEN LÁMA EMBER A VILÁGON NINCS!!!

ugye....?

balkántangó 2006.09.20. 22:22:43

Eas: Tudom, hogy a HírTV-be és/vagy OVI-ba vetett vallásos hited nem tudom megrenditeni, de talán segít eligazodni a világ dolgaiban ha néha nem csak a HírTV-ből tájékozódsz a téged körülvevő univerzum dolgairól.
Tudod: olvasni jó. Gyorsan el is kezdheted. Nem hosszú, nem fog fájni...
Egy mondatot a cikkből idemásolok, ahogy te mondanád kiragadom szövegkörnyezetéből:

This encouraged financial markets that the government's reformist agenda was not under threat.


Financial Times
Hungary's Socialists stand by premier
By By
Published: September 19 2006 03:00 | Last updated: September 19 2006 03:00
Hungary's ruling Socialist party is standing behind its prime minister. This encouraged financial markets that the government's reformist agenda was not under threat.

Ferenc Gyurcsany, prime minister, was hit by the embarrassing publication at the weekend of a speech he gave in May in which he admitted his government lied repeatedly to voters. Opposition party Fidesz has called on Mr Gyurcsany to resign and Laszlo Solyom, president, said he should apologise for "toying with democracy". About 1,000 demonstrators gathered in front of parliament on Sunday night and again yesterday demanding that Mr Gyurcsany step down. Christopher Condon, Budapest

ZsZ_old 2006.09.20. 22:24:20

Kicsit megcsúszott a commentek frissítése.
Joseph: egészen véletlenül igen! :)

dodi58 2006.09.20. 22:30:48

Kedves dexion!

Az emberi agyamentség ennél sokkal "nagyobb" teljesítményekre is képes. Csak gondolj a történelmi példákra (hitler, sztálin, rákosi, stb). Csak ilyenkor a józanul gondolkodó, magát többségnek hívő csoport nem akarja sosem elhinni, hogy ilyesni megtörténhet. Mégis időről-időre megesik.

dexion 2006.09.20. 22:32:34

jesszusom, akkor asszem elkezdek rettegni...

mindetbilincsbe 2006.09.20. 22:34:30

A hétfő esti közvetítést hajnali 3-ig figyeltük feleségemmel, szó szerint szorongva. Miután a csürhe behatolt a székházba, a Hír TV valószínű egyesek szerint nagyrabecsülhető riporter elkezdte iszonyatosan kétségbeesett, majdnem hogy elcsukló hangon kezdte mondogatni, hogy "vidékről elindultak a rendőri egységek akiknél lőfegyver is van. Ismétlem lőfegyver. Aki bent van a székházban azt mind letartóztatják." (az idézet lehet, hogy nem szószerinti, de pontos). És ezt ismételgette. Azon gondolkodtunk, hogy elsírja e magát. Azt nem tette meg, de vérlázító volt.

balkántangó 2006.09.20. 22:36:04

tibci: A TV műsorokat nem az utcán szerkesztik. ha tetszik, ha nem ez így van. Szerintem már az is nagy túlzás és aránytalanság, hogy Toroczkay ott parádézott két hete a Naplóban meg a Mokkában. Nem tudom, hogy akik lehetőséget adtak neki erre tudják-e hogy ki ez az ember? A HVIM például ártott a legtöbbet a Vajdasági magyaroknak az idióta trianonozással. Toroczkay szalonképtelen. Ezen nincs mit vitatkozni.
Most azt olvastam, hogy Molnár Tamás lesz (volt?) a TV2 valamelyik műsorában. Molnár Tamás rendszeres szerzője egy olyan website-nak amelyik: rasszista, anitiszemita, idegengyűlölő, mondjuk így netto fasiszta. Ilyen embert nem kérdezünk, nem adunk neki teret, nem tesszük fontossá. A TV2-nél valakinek elment az esze.

Pagan 2006.09.20. 22:38:00

Ezekben a kommentekben pont annyira vagytok képesek kompromisszumra mint a nagyfejűek a parlamentben... A legkisebb igazságot sem vagytok hajlandóak elfogadni a másik mondandójából. Néhol verbálisan köveket dobáltok és autókat gyújtotok fel :s

tökász 2006.09.20. 22:39:50

Fiatal demokrata!
1. Most már tudom, ki írja a hülye sms-eit kétszer a tv szalagokba...
2. Tanulj meg helyesen írni: az "1" az egy, és nem eggy.
3. Mielőtt a "surmó nyugdíjasról" gomolyogna a sűrűköd az agyad helyén, gondolkozz: t'án OViki 14. havi nyugdíja lenne a tuti, mikor a 13-ikat se szavazta meg...? Értem én, gondolkodnál és emlékeznél, ha lenne mivel!

tibici: az a helyzet, hogy a köz pénzéből fenntartott közszolgálati tv rendeltetése nem az, hogy az oda betérők firkálmányait olvasgassák be. Mi a francért nem vittétek a HÍR TV-be? He? Messzire sem kellett volna menni, ott tudósítottak tőletek száz méterre, méghozzá milyen objektíven! A rendőr-verés felett érzett mámoros örömükben biztosan szívesen beolvasták volna magasröptű kövteléseiteket!

Opus Dei 2006.09.20. 22:40:40

2rasszista, anitiszemita, idegengyűlölő, mondjuk így netto fasiszta." ez kicsit értelmetlen, meg hát nagyon komoly is, bár a webra igaz:)

dexion 2006.09.20. 22:41:45

Pagan,

a verbális autógyújtás legalább nem kerül sok pénzébe az autó tulajának. mond, te mit tennél, ha a te kocsid lángolna, aztán a biztosító beintene? mi a .......... bocsánat. mi értelme volt felgyújtani a verdákat? és a köztévét? azt ne mond már nekem, h ez a békés tüntetés kategóriájába tartozó, ésszerű, követenedő cselekmény!

Pumukli 2006.09.20. 22:43:25

Kár, hogy senki nem figyelt Riotta szavaira, holott melysegesen egyetertek. Mindenki a masik oldal ba..sztatasaval foglalkozik, meg hogy ki hazudott nagyobbat, ami szanalmas. Ahelyett, hogy a balosok minimum bevallalnak, hogy nekik is tele van a hocipo es baromira nem akarjak a jobb oldalt, meg az uszitast onnan. terjen mar eszre az utcan levo emberek 1o ezrei, hogy ok nem az egesz nep. nem oszintek. Ha igazan batrak lennenk, akkor mi is kimennenk elejuk, megmondnank, hogy osszefoghatunk- ha teljesen lecsereljuk a bagazst, ha meg nem, akkor szamoljuk meg, hogy ki is a tobbseg- ez a demokracia, azt hazamegyunk posvanyodni tovabb.

Pumukli 2006.09.20. 22:45:06

Bocsanat, Riotter helyesen a felszolalo neve, akire utalatam.

WAT 2006.09.20. 22:46:18

Akkor tisztázzunk egyet s mást.

Az, hogy a mostani kormny illegitim, és az, hogy az Orbány kormány illegitim - teljesen független egymástól. MOST most van, most pedig a Gyurcsány kormány illegitim, ez egy probléma. A Magyar ATV-n épp az imént nyilatkozott Gerő András, akinek sikerült összemosnia az illegalitás és az illegitimitás fogalmát. Semmi gond, nem csak a HírTV hazudik. Az index részéről (feltéve, hogy balliberális médiumról van szó, aminek is a közvélemény már réges régóta elkönyveli) a mocskolódás olyan szempontból furcsa, hogy mint liberális eszmeiségű társulat, elvileg tisztelnie kellene az övétől különböző véleményeket is.
Rendben van, én magamat ballibnek tartom, viszont fletóékra nem szavazok, és gyomorforgató, amit a magát ballibnek mondó társaság művel. Rendben van, _ez az érdekük, politikai és egzisztenciális érdekekről van szó_ csak akkor ha már eljött a Mennyek és az Igazság Országa vasárnap óta, akkor mondják meg ezt is a pofánkba, hinni fogunk nekik mostantól. Nagyon sajnálom, hogy ezt kell mondanom.

A HírTV baromi elfogult, én is muteban hallgattam a konferansziét egy jó fél óra múltán, de azok, akik összeesküvés-elméleteket gyártanak arra szeretném kérni, hogy nézzenek már egy kicsit magukba, mielőtt azt mondják, hogy OV és köre előre megszervezte a balhét és odavitték a hírtévéseket is, mert a hírtévések ha tehetnék leágyúznák az mtv-t, mert ez a színvonal bla bla bla. Unalmas ez a szöveg.
Az erőszak elítélendő, de aki összemossa ezt a hírtévével, annak azt tudom mondani, hogy kenje a hajára a mondanivalóját, mert már három napja nem arról beszélünk, hogy a miniszterelnökünk lebukott, majd hősként pózol (bevallotta a tettét,stb.) a nyilvánosság előtt. Ugyanakkor a valós hiány pontos mértékéről még egy szó sem esett az Igazság Országában. Remélem nem bántottam meg semmit.

dexion 2006.09.20. 22:46:36

Pumukli,

a hírtv 3 mp-es infoja szerint 15 ezres a tömeg a Kossuthon. Tegyük fel, h elhiszem (ugye emléxel még Philip 2 milliójára?), akkor is 10 millió mínusz 15 ezer, szóval asszem a többség szerint demokrácia van.

balkántangó 2006.09.20. 22:47:00

Opus Dei: jo igazad van. Elkapott a hév, mint a Ferit a frakció előtt majusban.
Komolynak komoly hát persze, azt nem értem ha mondjuk a gyerek p-not be lehet tiltani akkor ezt a site-ot miért nem lehet lekapcsolni? Most kérlek ne lőjj vissza a szólással meg annak szabadságával. Ez kivül esne azon, ebben biztos vagyok. Az a website egy büntetőjogi kategória

micskov 2006.09.20. 22:48:21

Egyet hadd kérdezzek azoktól, akik a HírTV tudósítását szidják: szerintetek ha ott, akkor csőcseléknek nevezi a srác a csőcseléket, mit kapott volna? A másik, amit azért a védelmében fel lehet hozni, hogy picit más lelkiállapotban és körülmények között volt, mint pl. én most (a saját szobámban, az íróasztalomnál üldögélve): könnygáz, vízágyú, zűrzavar, tudomisén. Ilyenkor kicsit máshogy gondolkozik az ember, mint hétköznap.

Nem azért, hogy akkor most bebizonyítsam, hogy jobban már nem is lehetett volna csinálni, de nem szeretem, mikor kórusban szidalmazunk valamit, anélkül, hogy kicsit körbejárnánk...

Opus Dei 2006.09.20. 22:48:52

balkántango: nem vitás, hogy vad, de szerintem a gyurcsi is egy büntetöjogi kategoria, tehát ha ebben egyetértesz akkor én is a weblappal kapcsolatban.

dexion 2006.09.20. 22:50:46

micskov,

szerintem a hírtv riportere baromira fel van/volt dobva az ottani forradalmi hangulattól. ez nem irónia, komolyan gondolom.

már kitől mit kapott volna? a csőcseléktől vagy a főnökeitől? előbbiektől verést, utóbbiaktól a munkakönyvét.

balkántangó 2006.09.20. 22:51:03

Opus Dei:
A Btk melyik bekezdésére gondolsz?

WAT 2006.09.20. 22:52:12

Még egy apró megjegyzés. A Financial Times egy remek újság, csak az a helyzet, hogy a Financial Times-nak (és a gazdaságnak) nem az államforma és a berendezkedés a lényeges. Válasszuk már szét a gazdaságot a politikától és a jogtól.

Tulajdonképpen a külföldi tőke számára érdektelen, hogy van-e demokrácia kis hazánkban vagy nincs, tudniillik a vállalat költségminimalizál és profitmaximalizál, nem pedig az emberek két szép szemével törődik. Nem véletlen, hogy a liberális gazdaságelmélet ellensúlyozására a liberális politika jött létre, a kettő ugyanis kellően fékezi egymást ahhoz, hogy hatékony legyen, ugyanakkor az emberek számára is élhető a rendszer.
Csak annyit akartam mondani, hogy lehet hogy az FT ezt gondolja, de az FT nem a Szent Biblia, és nagyon sokan mondtak már nagyon sok mindent ami nem jött be. Kérdés, hogy a makrogazdasági politika a fontosabb, és az egyelőre ismeretlen kimenetelű Gyurcsány csomag, vagy pedig a stabil demokratikus berendezkedés megőrzése. Az utóbbi elég nagy veszélyben van.

micskov 2006.09.20. 22:52:42

Igen, az előbbiektől verést c. kategóriára gondoltam. Nem tudom, van-e olyan TV ma magyarországon, amivel maradéktalanul elégedett vagy (én sajnos ilyet nem ismerek), de ha igen, akkor szerinted az ő riporterük csőcseléknek nevezte volna őket?

Nem akarom a "forradalmár" megnevezést védeni, mert valóban csőcselék, rács mögött a helyük. Csak picit átgondoltabb kritikát szeretnék látni.

ZsZ_old 2006.09.20. 22:54:44

Az biztos, hogy "akció közben" más az ember lelkiállapota (nem a semmiért nem lehet a honvédségi mercedesek géppuskáit lehajtani úgy hogy szétlőhesd az autót - nem hülyék a németek) de azért egy riportertől elvárható lenne az oobjektivitás látszata legalább...

Pumukli 2006.09.20. 22:54:50

dexion.

az hogy otthon be vannak szarva, meg nem biztos, hogy ezt akarjak, igy es pontosan a kormanyert szoritanak. Nem szeretnek hozongeni, felnek,nem szeretik OViekat, a szelsojobbot sem, meg ilyenek. Peldaul en is. Szal ez nem a tobbseg demokracia, csak lapitas. Nagyon sok ember mar regota ugy van vele, hogy leginkabb csak allampolgari kotelessegbol adja le szavazatat, az akkor eppen kisebbik roszra szavazva. Sokan el se mennek szavazni ( kb:2o-4o%). A tobbseg altal megnyert valasztasok, csak azok tobbseget jelentik, akik meg szavaznak. De persze ez lenyegtelen... a lenyeg, hogy gaz van, radikalizalodas, megoldas, osszefogas, magunkbaszallas senkinel. Minek? Akkor kicsit odebb kene tenni az egot, meg dolgozni kene, egyutt. Az orszagert, ertunk.

Opus Dei 2006.09.20. 22:57:17

balkántango: nem vagy jogász, igy nem tudom megmondani pontosan melyik bekezdés (de már ide is jopáran bemásolták) de a csalás, a szándékos megtévesztés, meg a hamisítást kimeriti amit csinált.

dexion 2006.09.20. 22:58:59

micskov,

ilyen a CoolTV minden hétköznap este fél nyolctól kilencig:))

viccet félretéve, természetesen ilyen tévé nincs.

csak tudod, az a baj, h a "forradalmár" - saját szememmel láttam hétfő éjjel a Hír-en - odaáll a kamera elé, és azt mondja a riporternek, h "ne filmezzetek, dobáljatok ti is", mire a riporter azt mondja, ők nem tehetik, nekik ez a munkájuk, közben a hangja elcsuklik, mint a 8 éves józsikáé, akit az anyukája nem enged le a a grundra focizni a többiekel...

balkántangó 2006.09.20. 23:01:56

micskov:
Írásba adom: véleményem szerint Császár Attila egy "moron".
Ő nem a fizkai és egzisztenciális fenygetettség hatására mondta azt amit mondott, hanem mert... lásd fent.
Hitt benne. Ez a legborzasztóbb. Álljunk már meg egy percre. Ez nem egy botlás volt. Nem a történtek hatása alatt mondott baromságokat. Ha pedig így volt akkor teljesen alkalmatlan arra amit csinál.

WAT: A kettő együtt jár. gazdaság + stabilitás. Ha bebukik a gazdaság és egy argentin forgatókönyv valósul meg az szerinted nem veszélyzeteti a demokráciát? Akkor majd azért fognak hisztizni, megjegyzem sokkal többen, mert szart sem ér majd a pénzük, elúszik a bankbetét, meg a lakáshitel nem fizetésével a lakás meg minden. Oszt akkor lehet előröl kezdeni mident NULLÁRÓL

WAT 2006.09.20. 23:02:06

"a lenyeg, hogy gaz van, radikalizalodas, megoldas, osszefogas, magunkbaszallas senkinel. Minek? Akkor kicsit odebb kene tenni az egot, meg dolgozni kene, egyutt."

Ez picit, őszintén szólva, demagóg volt. 1.) A Fradi Bközép akciója, nem jelenti azt, hogy radikalizálódtunk.
2.) Az Alkotmányunk biztosítja a gyülekezési jogot. Ha valakinek valami nem tetszik, kimehet az utcára. Tetszik nem tetszik, ez van. Még jó, hogy ez van.
3.) Ha figyelted ma reggel a Napkeltét, érdekes dolgok hangzottak el az összefogás témakörrel kapcsolatban (OV tegnapi javaslata, amit sokan bagatellizálnak.) A nagy büdös helyzet az, hogy mindenki egymásra mutogat, illetve bérki nyújthat béejobbot a másiknak, hiszen biztosra megy: a másik nem fogja elfogadni, aztán lehet mutogatni.

dexion 2006.09.20. 23:02:15

Pumukli,

nagyjából egyetértünk. valszeg én is csak azért fogok - fogcsikorgatva, minden előzetes tervem ellenére - elmenni voksolni erre a................ szóval Demszkyre, h még véletlenül se kelljen soha többé megélnem egy OV-s ámokfutást...

twtf 2006.09.20. 23:03:24

Nyilvánvalóan elítélendő az erőszak. És pont.

Most olyan 100 és 200 millió körül van a csőcselék okozta kár.

Nyílvánvalóan elítélendő a hazugság. Ha 10 millió embernek hazudsz (mínusz MSZP frakció) még elítélendőbb. Ha kiderül és utána még jónak állítod be magad még inkább elfogadhatatlan. Arról, hogy Gyurcsány úr (és akik tehettek volna valamit) mennyi kárt okozott az országnak, ne beszéljünk.

Azután beszélnék erről a Hír TV-s incidensről, miután az RTL-en lement a következő Heti Hetes, ahol a Gyurcsány-"beismerést" (leleplezést) értékelik...

dexion 2006.09.20. 23:03:49

WAT

"2.) Az Alkotmányunk biztosítja a gyülekezési jogot. Ha valakinek valami nem tetszik, kimehet az utcára. Tetszik nem tetszik, ez van. Még jó, hogy ez van."

színigaz.

felgyújtható autókról és középületekről, szándékos rongálásról egy szót sem szól, nagyon bölcsen.

szted miért?

micskov 2006.09.20. 23:03:52

Vagy a hangja elcsuklik, remeg a térde, mint aki olyat él át, amilyet soha, amire nem volt felkészülve, ami a elragadja, mert félelmetes, nagy és látványos. És mert fél.

Nem feltétlen gondolom, hogy az az igaz, amit itt fent írtam. De úgy érzem, a történtek, hallottak megítélése nagy mértékben attól függ, milyen szemüvegen át nézzük a világot...

WAT 2006.09.20. 23:05:31

Balkántangó: egy nevet mondok, radikális lesz : Hitler. Ő stabilizálta a gazdaságot, és minden idők legundorítóbb embere. Ennyit erről. Az pedig nincs garantálva, hogy ha Gyurcsány lemond (le kellene), és alakul egy koalíciós kormány, akkor nem garantált, hogy megoldódnak a gazdasági problémák. De mondok még valamit. Két makromutató rendbetétele a gazdaságot nem teszi rendbe. Két makromutató rendbenléte mellett pedig lehet az ország a legnagyobb valaha létezett szarkupac. (ismételten a nácikra utalva)

dexion 2006.09.20. 23:06:30

micskov,

legyen neked igazságod, és legyen nekem igazságom. nem vitatkozok veled, mert lecsaptad a labdát, minden szemüveg kérdése, tehát mind2nk szava ugyanannyit számít, és pont.

WAT 2006.09.20. 23:08:08

dexion:

Elő kell venni azokat, akik bűncselekményt hajtottak végre, és be kell zárni őket, meg kell bírságolni őket. Ha ugyanis pár radikális vadállat miatt nem élhetek a jogaimmal, akkor máris nincs miről beszélni. Csak azért, mert van pár hülye barom ( ilyenek pedig mindig és mindenhol vannak) nem érdemes lemondani a demokrácia intézményeiről, pl. szabad gyülekezés.
Ez benne van a demokráciában, a franciák is gyújtogatnak, sokkal radikálisabb események is előfordultak már, mégis le tudják kezelni az eseményeket.

dexion 2006.09.20. 23:08:29

na topictársak,

én most a mocskosszájú GYF-ről áttérek a mocskosszájú South Parkra.

legyen mindannyiótoknak nyugodt, incidensektől mentes éjszakája!

mindetbilincsbe 2006.09.20. 23:08:54

Ha már a gazdaság és a politika sétválasztásáról beszélünk! Az elmúlt 2 nap eseményeinek köszönhetően megkaptuk a negatív minősítést a Fitch-től. Ezzel egyidőben a Forint elkezdett gyengülni. Én gyakorlatias embernek tartom magam és nekem ez 1 dolgot jelent! A következő hónapban megint jó pár ezer forinttal több törlesztést kell fizetnem a kölcsönöm törlesztőrészletére és ez igen csak rosszul érint. Amellett, hogy az okozott kárt az ÉN befizetett adómból fogják helyrehozni. Érdekes nekem már csak azért sem jutna eszembe egy ilyen fölösleges tüntetésre kilátogatni, mert nekem napi 8-10 órában dolgoznom kell, hogy a családom el tudjam tartani.
SZÓVAL EZT IS KÖSZÖNÖM A RANDALÍROZÓ CSÜRHÉNEK ÉS AZ ŐKET UTCÁRA HÍVÓ POLITIKAI ERŐNEK!!!

balkántangó 2006.09.20. 23:10:29

WAT:
Mi szívsz?
OVI 14. havi nyugdíja, meg a gáz, villany árának csökkentése, adócssökkentéssel az hihető és igaz,

Szóval, mit szívsz?

froccsos 2006.09.20. 23:11:03

Gyíkok, a pixelezést pont azért csinálják, hogy US konform legyen az adás!
Ugyanis óperencián túl lehetnek olyan magyar gyerekek, akik süketnémák, viszont szájról tudnak olvasni. Csokkerek meg nem mindig beszélnek szépen.
Na szóval azért van. Meg mert félnek.

micskov 2006.09.20. 23:11:04

OK, ebben kb. egyet is értünk. :)

WAT 2006.09.20. 23:12:04

mindetbilincsbe: elég rövidlátó elképzeléseid vannak, főleg a megjelent Gyurcsány-beszéd fényében. A kint tüntetők, meg az a pár barom azért kapott ugyanis lehetőséget, arra, hogy bűvészkedjen, mert a demokráciát egyesek sárba tiporták.

Mielőtt nagyon keményen megmondjuk a magunkét gondolkozzunk már azon, hogy az indulatokat mi váltotta ki, vagy mi volt a casus belli, ami miatt kiszabadulhatott a szellem a palackból, hogyha azt tesszük fel, hogy eleve démoni erők állnak a háttérben.

Opus Dei 2006.09.20. 23:12:49

én különben nem értem miért gondoljátok, hogy gyurcsi ezek után bármire is garancia, hiszen itt nem arrol van szo, hogy nem sikerült a választási igéretét teljesiteni, hanem szándkosan tönkretette az országot, hogy hatalmon maradhasson

balkántangó 2006.09.20. 23:13:43

Áder nyomja az Info Rádión. Vicceket mesél, vagy valami ilyesmi. Monnyon le Gyurcsány - mondja a Janó.
De az embereket nem hívja vissza az utcáról.

aGuy 2006.09.20. 23:15:01

Csak pár dolog a hölgyeknek és uraknak:

Azt hiszem, némi gond van a történelmi szemlélettel és ismeretekkel. Az egy dolog, hogy a démosz ógörögül népet jelent, de a demokrácia pedig hu.wikipedia.org/wiki/Demokr%C3%A1cia a többség dönt, egység nyal elvét. (Lehet próbálkozni jobbal, de aki ilyenre készül, figyelmébe ajánlanám Churchill mondását: A demokrácia a legrosszabb kormányzási forma - nem számítva az összes többit, amellyel az emberiség időről időre megpróbálkozik. hu.wikiquote.org/wiki/Sir_Winston_Churchill ). Ennek alapján borotvaéles logikám azt diktálja, hogy tetszik vagy sem, a többség döntése az volt, hogy Feri mutassa nekünk az utat, mint annak idején Osztyapenkó a Balatonra :)

Hazudott? Igen. És Viktor? Jah, hogy ő is. Hát ez igazán szomorú. Jah, és Ibolyka is, meg Torgyi-morgyi is, sőt: a Gabika is. Tudjátok, mi lenne a legjobb? Ha mind eltűnnének a közéletből. De be kell látnunk, ismételten igen szomorúan, hogy ez nem lehetséges.

Feri hazudott, és bizony nem ártana legalább bocsánatot kérnie. Mindenkinek egyéni döntése, hogy ezt elfogadja-e vagy sem. Semjén bácsi például biztosan elfogadja, hiszen ő kereszténydemokrata, egy keresztény ember pedig megbocsátó, és nem pletyizni megy az éjféli misére (már megint ott a pap k*vája... :) ) Viktor pedig jó lenne, ha végre bejárna dolgozni, ahogyan nekem is be kell.

Ami az Árpád-sávos lobogó = szélsőjobbot illeti (na meg a Turult): még egy kis történelmi kitekintés - tudjátok, mi a horogkereszt eredeti jelentése? Na ugye. hu.wikipedia.org/wiki/Horogkereszt Tanulságos.

És végül a csőcselékről, akiket az újságírók a Kossuth téri tüntetőkkel együtt sokszor és nagyon hibásan egy kalap alá vesznek és tüntetően "tüntető"-nek neveznek. Nem érdekel, hogy hol verik őket agyon, hogy mi lesz velük. Ha a Dunába szorítják őket és nem csak a Dunához - az sem érdekel. Igenis verjék szét őket, ott ahol érik, és utána kemény börtönélet - közmunkával. Amíg a minimálbér értékén dolgozva le nem dolgozzák mindazt, amit tönkretettek.

És még egy adalék, ami engem nagyon bánt: lehet, hogy az én gyermekeim már nem fogják tudni, milyen volt a Futrinka utca - valaki(k) felbecsülhetetlen archív anyagokat vittek el az MTV-ből. Ez jobban bánt, mint a büfében a csoki.

Összefoglalom, és lassan írom, hogy mindenki megértse. Mindenki hazudott, és talán nektek fel sem tűnt az életetekben (akkor nagyon szerencsések vagytok) - de hiszek abban (és a tapasztalataim is ezt mondatják vele) előbb-utóbb mindenki lebukik. Hagyjuk az unokáink gyermekeinek, hogy megítéljék, volt-e értelme tüntetni, hogy Feri kiútja valóban jó volt-e. De egy ismerősöm gondolatát idézzem: Feri tűnjön el, de még ne most. Előbb takarítsa el a sz*rt, amit idetolt elénk.

Jah, és egy utóirat: valaki írta, hogy elege van az indexből. Akkor miért olvassa?

micskov 2006.09.20. 23:15:06

Egyet hadd kérdezzek meg: van-e itt olyan, akit önmagában véve nem zavar a Fletó beszédkéje - és adott esetben nem érezné jogosnak, ha venné a kalapját?
Egy pillanatra elvonatkoztatva attól, hogy mi jöhet utána. Csak hogy ne az Orbán Viktorról vagy a Fideszről kialakított véleményünk befolyásoljon (amiről most nem szeretnék beszélni).

ZsZ_old 2006.09.20. 23:15:45

WAT: ha a demokrácia sárba lenne tiborva akkor a szabadság téren hegyekben állnának a hullák...
aki hisz a politikusoknak az megérdemli, hogy pofára essen ;)

WAT 2006.09.20. 23:16:47

"Mi szívsz?
OVI 14. havi nyugdíja, meg a gáz, villany árának csökkentése, adócssökkentéssel az hihető és igaz,

Szóval, mit szívsz?"

Látom kezdesz eltévelyedni. OVI nyilvánvalóan hazudott. Azonban
1.) Minden politikus hazudik, és ez minden demokráciában így van, viszont ezért el kell számolnia, ez magyarországon nincs így.
2.) OV nincs kormányon
3.) A költségvetés köszönte szépen rendben volt még a választások előtt, a gazdaság pedig dübörgött. Ezt a kormánypártok nem győzték hangsúlyozni. Nem jöttek még ki az adatok a valós állapotokról a választás napjáig. Orbánék pontosan tudták hogy ez nem így van, de politikai szempontból (és a politikai érvelések, jobb ha hozzászoksz de ilyen álszentek, és ez még a szebbek közül való) Orbánék nem hazudtak. Miért? Ők ugyanis a felelős kormány által elmondottakra építették fel a programjukat. Természetesen ez nem igaz - de feltéve hogy a mindenkori kormány igazat mond (nagyjából), és ez a demokrácia alapja, ez egy teljesen jogos érvelés.

Visszakérdezek. Ha Te tudtad, hogy hazudik a kormány, és 2002-ben a kormány szerint is minden rendben volt... akkor miért szavaztál rá? Mert akkor hazudtak, és elk.tak valamit. Nem?

Opus Dei 2006.09.20. 23:17:46

nem áder küldte ki az embereket

micskov 2006.09.20. 23:18:46

No igen. Még egy kérdés: szerintetek komolyan Orbán Viktor küldte ki tegnap éjjel az embereket a Blaha Lujza térre?

WAT 2006.09.20. 23:19:16

"WAT: ha a demokrácia sárba lenne tiborva akkor a szabadság téren hegyekben állnának a hullák... "

Elvekről van szó, egyébként. És ebben Tamás Gáspár Miklósék véleményét osztom.(Napkelte)

ZsZ_old 2006.09.20. 23:22:09

Én nem mentem el szavazni, mivel nem volt olyan politikai párt/jelölt, akinek programjával, személyével egyetértettem volna...

WAT 2006.09.20. 23:24:21

Mégvalami, aztán valami okosabbat csinálok, mondjuk alszom.

Elvileg, hangsúlyozom elvileg aznemámúgyvan, hogy megvannak a választások, aztán 4 évig szabadkezetadunk a kormánynak és amit átnyom a parlamenten meg a köztársasági elnökön, az demokratikus. Kétharmados többséggel simán ki lehetne játszani itt bármit, és akkor senki sem mondhatná, hogy kérem, mi arra szavaztunk, hogy ne legyen többé demokrácia...

balkántangó 2006.09.20. 23:25:46

micskov:

Olvasd már el az elmúlt három hétben miket mondott OVI. Tedd azokat egymás mellé. Aztán itt van amit tegnap az Estében mondott:
Részelt a tudósításból:
A pártelnök később sem szólította fel konkrétan az embereket az utcára vonulásra. Azonban utalt erre, amikor azt mondta: "ne húzódjanak meg a házaikban"

WAT 2006.09.20. 23:27:01

balkántangó: az utcára vonulás továbbra is alkotmányos jog, a dobálás nem.

balkántangó 2006.09.20. 23:27:18

Na mennem kell
jó éjt mindenkinek

WAT 2006.09.20. 23:27:53

További jó éjt részemről is

micskov 2006.09.20. 23:28:16

De tangó... nem az a gond, aki a Kossuth-téren tüntet. Azoknak miért kellene hazamenni?

aGuy 2006.09.20. 23:28:58

És még vmi az Estéből: szerencsétlen Baló kocsija semmivé foszlott. És ott ült vele szemben Viktorka és nem tudta azt mondani, hogy elítélem az erőszakot. Nekem ez eléggé sokatmondó volt...

ZsZ_old 2006.09.20. 23:28:58

switch off énis... Jóccakát! :)

mindetbilincsbe 2006.09.20. 23:31:35

BÉKÉS és NYUGODT JOCCAKÁT!

Opus Dei 2006.09.20. 23:37:20

naja akinek 11 milkos autoja van az baromi szerencsétlen anyagi szempontbol(ennek jelentös részét közpénzböl szedte össze), sirok is mindjárt , különben Viki többször elitélte az eröszakot nyilatkozataiban.

galileo 2006.09.21. 00:10:32

Sziasztok,szerintem a helyzet ketsegbeejto,de nem komoly.Meg vagyok gyozodve,hogy a magyarok tobbsege normalis, nyugis eletet akar elni,kiszamithato jovokeppel.Azok ,akik az utcakon orjongenek elenyeszo kissebbseg.
Sajnos nagyon komoly karokat okoznak,de ez az eddigi uszitasok logikus kovetkezmenye.
Ezen a "szelepen" most kb. egy hetig suviteni fog a goz,aztan jon a kijozanodas.
Nem vagyok gyurcsanyhivo,de szerintem OV most fog a legnagyobbat csalodni az onk.valasztasokon.Szegeny.Teljesen megorult.

Lev 2006.09.21. 00:29:13

Sziasztok,

Akárki is jön utána...

... az, aki ilyen mély cinizmussal beszél arról, hogy hogyan manipulálta az egész országot, és nem csak megpróbálja elhitetni az országgal, de EL IS HISZI MAGÁNAK, hogy most ő tökös gyerek, az ne legyen Magyarország vezetője. Ha egy társadalom ezt lenyeli, annak évtizedekre ható következményei lesznek az egész ország moráljára.

Orbánék is rengeteg disznóságot csináltak; amíg kormányon voltak a Heti Hetes volt a kedvenc műsorom, és komolyan reménykedtem benne, hogy felbukkan egy újabb párt, amelyikre jó szívvel szavazhatok. De azért, lássuk be, Medgyessynek az első fél évben volt miből lefizetni az egész országot, hogy a helyhatósági választásokat is megnyerhessék. Gyurcsánynak most, a saját regnálása után nem volt. Gondoljátok, ha nem égeti fel minden tartalékát, nem várt volna az önkormányzati választások utánig ezzel az egész reformmal?

Szóval, akárki jön utána, akár a Fidesz, akár másik szocialista miniszterelnök, akár bárki más, egyik sem lesz olyan, akire rábíznánk a családi ékszereket... De legalább olyan jöjjön, aki valahol, ott mélyen, legalább néha érzi, hogy mindennek van határa.

osram 2006.09.21. 00:36:31

Joseph -- tökéletes példát találtál, csak a vége nem stimmel szerintem


Adott a família, az évek múltával lepusztult a házuk, egyre kevésbé lakható. Szeretnének egy kis jobblétet, kényelmet, örömöt, AKÁRMI POZITÍVAT.

Az anyukának van x gyereke, plusz övé a ház. Az apukák sajnos váltották egymást (4 évente pl), a helyzet hol szebb képet festett, hol rosszabbat: kitapétázták a szobákat, de valahol a ház szerkezete mégiscsak romlott, avult.

A férjek sajna azzal törődtek, hogy a jólét látszatát keltsék: adtak a hétköznapok jólétére, napról napra élésre, meg eljutottam odáig, hogy legalább a tapétaq szép legyen a falon.

Úgy tűnt, minden oké, közben meg hitelekből, házipénztárból, NEADJISTEN saját pénzből (egy kicsit) fedezték a kiadásokat. Az asszonynak meg a gyerekeinek elege lett mindegyikből, ezért egymás után adta ki az útját a pasiknak. Adósság, ház, helyzet, anya, gyerekek maradtak, a helyzet nem változott.

Az egyik volt férj :

aki legutóbb volt, (visszajött) maradt mert azt mondta minden rendben van, rendbe raktam mindent, és ez után minden jó lesz.
A feleség elhitte és bizalmat adott neki.
Eltelt (mondjuk) 4 hónap és a feleség meg a gyerekek megtudták, hogy a férj végig hazudott, nem csinált semmit és őket is becsapta, felvett egy 30 milliós lakáshitelt, amiből 1 milliót sem költött a házra (max a cserepeket cserélte ki).
Mior felháborodtak a férj azt mondta nekik, hogy most megváltozott, azért "vallotta be" - (lebukott), mert nekik mostantól jót akar, igaz ehhez most a gyerekeknek is el kell menniük dolgozni, és a feleségnek is túlórákat kell vállalnia, azért hogy az ő korábbi hibáját kijavítsa (kifizesse).

És szerinted ebben az emberben kell jobban megbízni?
Honnan tudod, hogy most igazat mond, lehet pár hónap múlva újra kiderül hogy most is hazudik?
Én nem szeretném ezt megvárni, sőt bánt, hogy valaki nem hajlandó vállalni a tetteiért a felelőséget, hogy mondod meg a gyerekednek hogy ne hazudjon, amikor még a miniszterelnök is hazudik.
A "Morális válság" a tökéletes megfogalmazás, ennyi és ezt csak Gy.F. oldhatja meg, úgy hogy elhagyja a családot és hagyja hogy a gyerekek, és a feleség más megoldást találjon.

Lev 2006.09.21. 00:39:54

osram, köszi, szívemből szóltál, helyettem is.

Lev 2006.09.21. 00:44:32

Sokakhoz csatlakozva, függetlenül az összes többi témától, amiben egyetértünk vagy nem:

Akik kukákat gyújtogatnak és a rendőrökre támadnak, azokat csak csukják be szépen. Mindegy, milyen, amúgy érthető indulatok feszítik őket. Mert ezt sem engedheti meg egy társadalom.

Azért ha egy machiavellista politikus lennék, éppen kormányon, ebben a helyzetben és sem igyekeznék túlságosan hamar rendet teremtetni...

gonosz hal 2006.09.21. 00:45:22

Sziasztok,

a HírTV igenis világszínvonalú volt - képben. az úgynevezett "tudósító", akinek a nevét sem írom ide le, illetve a főnökei, akik végigforradalmivízionálták egy csürhe (csürhe, TGM, hallod? CSÜRHE) rendbontását, aztán kioktatják az egyébként teljesen röhejesen viselkedő, de itt éppen teljesen jogosan reklamáló szdsz-t, hát szimplán tahók.

de ez sem ért senkit meglepetésül. nem azért nézzük, mert jól megfingatják OV-t. csak azt nem értem, ezek miért pampognak kiegyensúlyozatlanságról?

osram 2006.09.21. 01:08:44

A HírTV közvetítését, akkor kritizáld, ha lesz mivel összehasonlítanod, mert valahogy a többi társaság (TV2, RTL, MTV)-- a sok független média - nem közvetítette az eseményeket, én pont az MTV-re kapcsoltam át, amikor a Baló

-(aki egyszer be akart szólni Gy.F.-nek, és az egyből azzal reagált, hogy sok embernek az sem tetszik, hogy az MTV-nél sokan milliókat keresnek-- lefordítom megzsarolta, azzal hogy ő fizeti )-

azt fejtette ki, hogy "megszakítjuk az adásunkat, mert más csatorna is közvetíti, hogy az MTV székházat megtámadták", ugyhogy nem hiszem, hogy van alapja bárkinek is kritizálni a HírTv-t, akitől megtudtad (láttad és nem olvastad valaki verzióját), te is én is hogy hogy történt az ami történt.
Majd ha valamelyik másik média is közvetíti akkkor majd lehet szidni, őket hogy rossz volt, bezzzeg....

komuveskelemen 2006.09.21. 06:21:17

Szerintetek ha a Fidesz kerul hatalomra maskepp csinaltak volna? Egy fenet, csak nemzeti szarral lett volna leontve. Magyarorszag a nemzetkozi bankoktol fugg, amelyek igy is ugy is vegrehajtattak volna a reformokat. Az hogy ez rossz a lakossag nagy reszenek az senkit sem erdekel.

froccsos 2006.09.21. 09:09:48

gyíkok, hírtv egy fos, de nem ezért szeretem!

(az atv is fos, de az nem szeretem)

5perc 2006.09.21. 09:50:07

dodi110!
"kifordul a gyomrom attol ..., hogy egyszeruen csocseleknek hivjak a tuntetoket azert mert tornek zuznak. ...Az meg kifejezetten zavar hogy ezekszerint Petofit, az 56osokat es a vilag osszes lazadojat hulyenek, csurhenek es primitivnek nevezittek ezzel!"
('56-ban azonnal ki kellett volna végezni azokat, akik hagyták, hogy gyerekek legyenek az utcán az oldalukon.)
Sajnos Petőfi korából nem találtam Medián felmérést és az akkori választási eredmények sem állnak rendelkezésemre. De bizony előfordul, hogy egy hangos kisebbség miatt kerül veszélybe a demokratikusan létrehozott állam. Mert az utcákon csak a kevés hülye tör-zúz, akinek viszont a véleménye egy demokráciában nem számíthat azzal a többséggel szemben, aki otthon alszik, mert másnap dolgozni kell mennie. Igazából akkor lenne csak jogos és demokratikus egy forradalom, ha előtte népszavazási eredmény támasztaná alá.

Megpróbálom finoman előadnii a saját demagógiámat:
1. Azok akik az utcákon vannak az előző választáson is a jobboldalra szavaztak.
2. Nem érezhetik magukat becsapva, hiszen eddig sem hittek a baloldalnak.
3. Ha most új választásokat követelnek és ki is írják őket, az ő szavazataik nem változtatnak (azaz nem "számítanak") semmin.
4. Akik fel lehetnének háborodva, azok a baloldali szavazók.
5. Viszont az utcákon nem a volt baloldali szavazók tömegeit lehet látni.
6. Akkor most az utcákon lévő többnyire jobbos emberek a baloldali szavazók számára próbálják kicsikarni az új választásokat?

OV teljesen el van tévedve: ha GYF magától nem hajlandó lemondani, és a kormányoldal mellette áll, semmilyen demokratikus eszközzel nem tudják lemondatni. Akáhogyan magyaráz is egy önkormányzati választási eredményt előre (mikor annak eredményét nem is lehet még tudni, az is lehet, hogy ugyanúgy hasraesik rajta OV, mint eddig), és akármilyen elszántan tüntetnek a parlament előtt akárhányan.
A gyenge pont egyedül az MSZP-SZDSZ koalíció lehet. Én mindenesetre továbbra is mellettük állok.

OV az interjúkban folyamatosan "elferdíti a valóságot": Folyamatosan úgy tesz, mintha GYF azt jelentette volna ki, hogy Ő maga hazudott és a Fidesz ezek után csak GYF-et tartaná megbukottnak, és az MSZP-SZDSZ továbbra is kormányalakító erőnek számítódna. Azaz az egyedüli eltávolítandó GYF lenne. A valóságban persze GYF nem azt mondta, hogy "HAZUDTAM reggel délben és este", hanem, hogy "HAZUDTUNK ...", azaz az MSZP és az SZDSZ hazudott és nem csinált semmit. Tehát ha buknia kellene valaminek, az a koalíció és nem egy ember. Persze ez is csak akkor lenne igaz, ha a szöveget önmagát szavanként és értelem és háttérinformáció nélkül néznénk. Mert azért épült pár autópálya szakasz, emelkedtek a bérek stb, aminek a fedezete csak az államháztartási hiány volt sajnos. Tehát az az állítás, hogy "nem csináltunk semmit" - az a hazugság.

sezlony 2006.09.21. 10:28:57

Én csak azt kérdezném a kormánylemondató erőktől, hogy ha most lenne 2 hónapnyi bizonytalanság egy új kormány felállása miatt, az vajon mennyiben használ mondjuk a forint árfolyamának és azon keresztül a sok kormányváltó hangulatú emberke lakása és autója törlesztőrészleteinek?
Ja, hogy arról is Feri tehet. Igen, ettől a tuddattól bizonyára sokkal könnyebb kifizetni a megugrott részleteket.
Fel kellene végre fogni, hogy a politika olyan, mint a mosóporreklám: szép ígéretek és színes csomagolás. Ölre mennétek a kérdésen, hogy a Tomi vagy Persil a jobb?

Zaphod Beeblebrox 2006.09.21. 11:11:01

Egyszerűen dühitő nép a magyar. Komolyan. Azt olvasom már több tucat hozzászólásban, hogy a rendőrök így, a rendőrök úgy, meg hogy be a csávót a rabomobilba és üssék bent, de azért ne kint. Az eszem megáll. Én komolyan napok óta gondolkodom, hogy elmegyek valamelyik este bp-re, pár hozzám hasonló szép nagydarab kopasszal, és úgy széjjelkúrom ezeknek az állatoknak a fejét, hogy beszarnak. A buzija oda mer állni szerencsétlen gyakorlatra odaküldött főiskoláshoz az MTV előtt és ordibál a képébe; de amikor már a gyakorlott, komoly rohamosztagos rendőrrel kéne lejáccani a meccsét, akkor meg menekül. Ocsmány barmok. Valamelyik más blog-ban olvastam egy hsz-t, hogy a szomszédban lévő TV társasághoz is ,,be kéne törni,, csak hát ugye ott magán biztosági szolgálat van, akik meg azonnal visszaütnének... Gyáva, ocsmány banda! Meg az a horda is akik még mindig nem léptek fel ilyen-olyan csatornáikon keresztül, hogy ugyan srácok haggyjátok már abba. Ez már réges rég nem a fletó hazugságairól szól.

Egyébként ez totál jellemző a honi polgárok nagy részére. Álszent hozzáállás mindenhez. Az egész OVI-ra épülő jobbos balfasz csapat egy okádék.

Mi az hogy mondjon le a kormány. Ugyan miért? Azért mert ország szerte, max 50-60 ezer ember ezt akarja az utcákon? és? már bocs, de a választásokon több millió ember gondolta azt, hogy ez a csapat irányítsa az országot, hazugság ide vagy oda. És mi van ha elhúznak a vérbe? Jön a fidesz, és akkor kivonul az utcára ismét pár 10 ezer ember és elzavarja őket is?

Mi ez az állatság, hogy köztörvényes bűnözők, szélsőséges (mindegy hogy jobb, vagy bal) barmok forradalomnak nevezik ezt a helyzetet? Könyörgöm 28 éves nagymagyarok adják az ívet. Mennyire hiteles már ő? Kibaszták a szlovákok, most meg idehaza osztja az észt?

Ugyan mondjátok már meg neke, hogy melyik honi polgárnak jut eszébe néha, amikor átveszi a néha szégyenletesen kevés fizetését, hogy a kormány helyett a drága fönökének a fejét kúrja szét, mert neki persze lesz pénze egy évben akár 2 autóra, meg 3 korzikai nyaralásra abból a pénzből amit Ő keres meg neki???

Az miért nem jut eszébe senkinek, hogy talán elég lehetne a baromjának mondjuk 1 autó, meg 2 korzika és akkor lehet hogy 20e-rel többet adhatna? Mert ne mondja nekem senki, hogy nem elég az is. Az emberének meg meg elég 100e/hó (jobb esetben)

Persze hogy sokkal, de sokkal egyszerűbb szidni a kommunistákat, meg a kormány azért, mert a főnök egy egy harácsoló buzi.

Emberek!! Nem a kormány adja a fizetést ! Hahó!!!

Bocs ha kicsit elragadott a hév, és néha-néha összefüggéstelenül írtam.

mindetbilincsbe 2006.09.21. 11:22:08

Zaphod Beeblebrox: A lényegével én is egyet értek, max kicsit kevésbé öntötte még el az agyamat a "szar" :)

Beygli 2006.09.21. 11:45:00

Zaphod kedves!
Drukkolok neked! :)

Zaphod Beeblebrox 2006.09.21. 11:51:16

Köszönöm Kedves Beygli :)

A szervezkedést a barátaimmal hamar lefújtuk :(

Mint azt már említettem külsőleg meglehetősen zord az ábrázatom, csakúgy mint a többi barátomé, ezért úgy döntöttünk, hogy a rendőrök simán ránk támadnak, ha megjelenünk. :) Ebben igazuk van, úgyhogy nem megyünk sehová. egyelőre.

Ja és hozzá kell tennem, hogy rajtam kívül a barátaim messze nem mszp szavazók. Eddig Fidesz-esek voltak.

Zaphod Beeblebrox 2006.09.21. 12:06:12

buzi barmok!! A fidesz és a kdnp épp most húzta fel az orrát, mert ,,ultimátum szerűen,, kapták a mai 5 párti egyeztetésre a meghívást és őket nem lehet így kezelni?!?!?!?!

mit szeretne? mér csinálják a picsájukat?
miért nem hajlandóak semmiféle 5 párti megegyezésre? durcás, álszent hazug ökrök. Megérdemlik, hogy az 01-jei ÖNKORMÁNYZATI választásokon is aljasul ki fognak kapni.

Remélem utána elhúznak a sunyi picsába és valami normális ellenzék fogja a kormányt ellenőrizni...

herodes · http://www.gamblers.hu 2006.09.21. 12:12:42

Nagyon érdekes, hogy kezd a közvélemény egy bizonyos része olyan irányba elmenni, mintha nem is GYF kompromittálódott volna egy frakcióűlésen elhangzott beszédével, hanem OV. Nem értem, hogy miért vádolják OV-t azzal, hogy hazudott a 2006-os választási kampányban, neki ugyanis nem volt lehetősége arra, hogy ellenkezőképpen cselekedjen, mint ahogy beszélt, hisz nincs a kezében a kormányzati cselekvés lehetősége.
Ezen kívül honnan tudja bárki is, mit tett volna a fidesz kormány, ha megnyeri a választást? Találgatások mind. Jól emlékszem én még arra, hogy micsoda üvöltözés volt (még releváns véleményformálónak tartott gazdasági szakértők szájából is!) mikor drasztikusan felemelte a fidesz kormány a minimálbért. katasztrófát kiáltott mindenki, oszt semmi nem lett belőle. Csak egy példa a sok közül.

Az meg aztán a legundorítóbb, hogy van arca az SZDSZ-nek meg az MSZP-nek Orbán hataloméhségére mutogatni. Had idézzek a GYF beszédéből egy részt itt:
"Természetesen a dolog az nem szépen, nyugodtan, aprólékosan fölépített. Nem. Nem. Őrült lóhalálában készül, mert egy darabig nem csinálhattuk, nehogy kiderüljön, most meg már olyan rohadtul kell csinálnunk, hogy majdnem belegebedünk."
Ezzel gyakorlatilag kimondta azt, ami a legvérlázítóbb az egészben. A "hazudtunk, reggel, éjjel meg este..", meg a "nemcsináltunksemmit" ehhez képest kutyafasza: nyíltan elismeri, hogy tudták már jóval korábban, hogy kaki van a palacsintában, de nemcsak hogy nem tették meg a -saját maguk által is!!- szükségesnek tartott lépéseket, az elvi megoldás kidolgozásához sem kezdtek hozzá. Miért? Mert -idézem- "...egy darabig nem csinálhattuk, nehogy kiderüljön".
Hát ez micsoda, ha nem minden józan érdek félresöprése a hatalom megtartása érdekében? Ki itt a hataloméhes, Orbán Viktor, mi?

A HirTV is érdekes kérdés. Igen, persze, tele van nívótlan, kritikán aluli, dilettáns műsorokkal. Meg vannak benne jók is. És elfogultak, igen, azok. Miért csak ezen rágódtok? Miért a HírTV elfogultsága csak a téma? Tegnap néztem a TV2-n egy élő helyszíni kapcsolást a Kossuth térre az Aktívban. Addig erősködött a műsorvezetőnő, míg csak kimondta végülis a kiküldött tudósító, hogy ott is bármikor elszabadulhat a pokol. Amúgy meg teljesen békésen lezajlott minden, de természetesen a Kossuth téri telefonos bejelntkezés alatt az előző napi Blahás randalírozás képeit mutatták... ez persze nem csúsztatás.
És persze az sem, amikor Bárdos András szájából hangzik el a Tényekben, hogy az MTV székház előtt 3000 ember támadta meg a bejáratot, és ennyien rontottak rá a kivezényelt rendőrökre.
És ti meg itt azon csámcsogtok, hogy a HirTV kikockázott pár arcot a felvételekből? Meghogy a helyszíni tudósító elfogult volt, és baromságokat is mondott? (Ami igaz is)

Beygli 2006.09.21. 12:22:42

Kedves Zaphod!
Talán jobb is - aki nyugalomra vágyik, maradjon otthon. Egyébként nem veszett el a remény: a barátnőm nevelőapja rendőr, kint volt tegnap egész éjjel. A csapatukból nem sérült meg senki, de néhány huligánt hosszú időre kivontak a forgalomból... mondhatnám, hogy sajnálom, de nem volna igaz :)

Mike Patton 2006.09.21. 13:23:43

Hello Zaphod!

De bekeményítettél! :)

Most megint vitatkozok Veled. :)

Jelen pillanatban az általad, és a magyar szavazópolgárok többsége által megválasztott koalíció irányítja az országot. Így van? Így van.

Mekkora a lehetősége annak, hogy törvényes eszközökkel bárki is, bármelyik poltikai erő is elmozdítsa a koalíciót. Szinte 0, és ezt tudja mindenki, persze durrogtatja mindenki a frázisokat, de mindannyian ismerjük a racioanlitást.

Az, hogy Te utálod az OV-t, meg pártját, az egy dolog, és hogy egy normálisabb ellenzéeket kívánsz... Hát hidd el, lehet folytatni a jó öreg gondolatmenetet, amilyen a nép, olyanok apolitikusok, amilyen a kormány, olyan ellenzék, és viszont.

Elfogult vag, de ez nem baj, mindenki az.

Ne legyen kormányváltás, a birka nép, ha ennyire nem tetszik neki, miért nem szavazott mondjuk a mittudoménkire (kezd elbukni az okfejtésem:))

De talán nem kéne mindig az Ov-vel jönni a baloldalnak sem. Nyilván tisztában vagyok vele, hogy a kommunikációjában az ellenségkép kialakítása priort élvez, tekintettel arra, hogy azt tanulták jópár évig. Az a baj, hogy Téged is ugyanúgy elkap a hév. Nem tetszik az ellenzék? Nekem se, akárcsak a kormány, akárcsak az egész magyar politikai élet.

Ezek a zavargások pedig nem OV miatt vannak, és nem miatta fajultak el. Egyszerűen a magyar végrehajtói hatalom, a kormány egyszerűen nem tudja kezelni a helyzetet, illetve a rendőrség nem volt, nincs a helyzete magaslatán. Nagyon sok tanulságot le lehet majd vonni ebből. A magántulajdon védelm senkit nem érdekel ebben az országban, rendőrök orra előtt verik szét az autókat suhancok stb... Pedig piacgazdaság van vagy micsoda... Aminek alapja a magántul. Na mindegy ez filozófia.

A lényeg a lényeg: Ha a kormány, és Te is OV-ben látod a kulcsát az egésznek, akkor egyben elismered, hogy a végrehajtói hatalmat gyakorló kormány nem alkalmas a feladatának ellátására... Ennyi.

Gyerekek, be kéne menni dolgozniuk a parlamentbe és törvényt hozni, hogy a jövőben ne forduljon elő ilyen. Higgyétek el pár év kasztni, meg pármillás büntetés elvenné a kedvét mindenkinek a zúzástól.

Ja hogy ehelyett megy a nagy moralizálás gerinctelen emberek részéről? Hát igen ez a magyar politika.

Rá kéne má' jönni az embereknek, hogy egyik sem kiülönb a másiknál és egyszer a sörpártra szavazni listán... :) Az lenne az igazi tüntetés, vagy nem menni el szavazni, vagy mittomén, valamit kitalálni. Félek, ezzel már elkéstünk...

Beygli 2006.09.21. 13:27:07

Szia Mike Patton!
lehet sör és/vagy borpárt? Mert akkor mennék... :))

Mike Patton 2006.09.21. 13:30:16

Zaphod,mégvalami..

Abban viszont messzemenőkig egyetértek Veled, hogy itt mindenki csak panaszkodik, és mindenért xy a felelős...

Pedig a baj a fejekben van...

Persze a belvíz mellett könnyebb sírni, mint árkot ásni az elvezetéshez,
pofázni, hogy nem tolták el a havat a ház elől, ahelyett, hogy lapátot fognánk, gyerekkocsival a tévének nyilatkozni, hogy zavarja a sok kocsi az Andrássyn, ahelyett, hogy máshol sétáltatná...

Meg ilyesmik...
Sztem mindenki tudná folytatni...

Most demagóg leszek. Azon szerencsések közé tartozunk ezen a tetves Földön, akik jól élnek, van mit enni, inni stb...

De azért csak nagyon rossz nekünk... "én sem tudtam megvenni még azt a plazmatv-t amit akartam, de szar nekem..."

capture 2006.09.21. 13:37:56

És még azt sem lehetett kírtani a fejekből, hogy a munkahelyről lopni jó. A svindlizés valahogyan mindig családi elismerést szül. A virágot a köztérről ellopni bocsánatos bűn. A benzinkutasoknak szinte kötelező átb@szni téged stb stb stb....

Mike Patton 2006.09.21. 13:38:59

Hello Beygli!

Az én utópiámban a számomra rendkívül ellenszenves koktélpárt a legerősebb ellenzéke a hagyományos értékeket képviselő, de némileg ellentétes ideológiával rendelkező nagykoalíciót alkotó Sörpártnak, illetve Borpártnak.
Persze a "rövidek" a szélsőségesek, de még épp hogy bejutottak a parlamentbe... :)

Egyébként a viccet félretéve, azon gondolkoztam, hogy az a durva, hogy az ide beirogatók, ha össszeülnének, lehet, hogy egy tök jó reformtervet tudnának készíteni... És ez szomorú...Nem ránk nézve...

osram 2006.09.21. 14:34:09

Hello Zaphod Beeblebrox!

Nem lep meg, hogy MSZP-s szavazó vagy.
Valahogy a lényeg veszett el a mondataid között, hagy kérdezzem meg téged nem zavar, hogy valaki a szemedbe hazudik, és amikor lebukik azt mondja, hogy ezt miattad tette? Van kegyes hazugság de ez nagyon messze van tőle.
Inkább azzal foglalkozz, hogy az MSZP teljes tagsága kiáll egy hazug, erkölcstelen ember mögött.
Az pedig, hogy a FIDESZ-re kenni az utcai feszültségeket, az meg teljes mértékig nevetséges, senki sem azt kiabálja, hogy éljen Viktor, hanem hogy vesszen valaki, akiért szerintem most már MSZP-s oldalon is csak a legelvakultabbak ejtenének könnyeket.

Zaphod Beeblebrox 2006.09.21. 14:36:07

hi Mike!

Szívesen vitázom veled, bármikor, mert bár elfogultnak tartasz nem vagyok az szerintem. De most kicsit pauza van nálam, mert a feleségem rosszul lett és itthon ápolom, de jövök.

A sör (+tequila+pálinka) pártba meg bármikor belépnék. :)

csá

riotter 2006.09.21. 15:07:20

Mike Patton!

Először is földreborulok volt zenekarod (FNM) zsenialitása előtt.

A sör+tequila+pálinka az nem párt, hanem koalíció.

Egyetértek veled abban, hogy nem kell elmenni szavazni ezt már évek óta pofázom (és teszem). Mindig jön a duma, hogy "állampolgári kötelesség".
Kérdem én: mi az állampolgári kötelesség bármilyen választási részvételben? Ha akarok akkor szavazok, ha nem akkor nem. Egyszerű.
De talán ha egyszer végre minimális számban szavazgatnának az állampolgárok, akkor talán feltünne a tisztelt politmukiknak, hogy már nem foglalkoznak velük. Olyan ez mint bármely reality műsor: ha tudod hogy figyel akkor produkálod magad a közönségnek. Ha le se szarnak akkor meg a dolgoddal törődsz.
Talán?

fromme 2006.09.21. 15:39:54

Tisztelt Beygli!

Ezt írod: A HírTV világszínvonalúvá válhatott volna, hiszen tájékozódni gyakorlatilag csak tőlük lehetett. Kár, hogy mégsem így történt... ez sajnos minősíti őket.
Ne kockázzák ki a fotókat, adják át a rendőröknek!!!

Önmagában a megállapítás igaz lehetne, de egy "apróság" beárnyékolja. A TV2 bejelentette, hogy a TV2 feliratot viselő műholdas közvetítőkocsijukat a tüntetők elkergették a Szabadság térről, az RTL Klub nem mondott ilyet, de mivel ők is a HírTv adását vették át, gondolom az ő közvetítőkocsijuk sem járhatott jobban. Ezek után a tömeg elkezdte követelni a Sajtószabadságot. Rögtön mindenki megérthette mit is értenek ők Sajtószabadságon.

Egyébként a három csatorna azonos képanyagot közvetítve, mintha két egymástól gyökeresen különböző eseményen vett volna részt, az egyik a Császár Attila féle "forradalom" volt, a másik meg a brutális valóság.

Üdvözlettel

fromme

Zaphod Beeblebrox 2006.09.21. 15:56:39

hát nemtom.

Az elmúlt napokból nekem bejön a HirTV abból a szempontból, hogy ŐK legalább ott vannak és néha élőben, néha felvételről közvetítenek valamit.

Viszont. Annyira bent a fejük, nyelvük a fidesz seggében, hogy már lassan ki sem látszik. Néhol erősen kilóg a lóláb...

Nézem én kérem szépen az ATV-t is, meg az M1 M2-őt is, az ATV sztem nem annyira balos, mint amennyire inkább liberális szerű próbálnak innen is, onnan is, megszólaltatni valakit, oda mondogatnak mindkét (3-4-5) félnek. Mondom, szerintem.

Az M1, M2 szánalmas. Kivéve a tegnapi Baló beszélgetést a viktorral, meg a fletóval. Az 10-es volt.

RTL, TV2 no comment. Szórakoztató, műriporterek, műműsorokkal, show-kal, álságos impotens balfasz ,,sztár,, csinálók. Képtelenek a nagypofáju milliárdokkal a hátuk mögött, meg a kibaszott sztár riportereikkel egy épkézláb élő műsort. Annyira mondjuk nem is hiányzik, hogy ezek a barmok közvetítsék a tüntetést.

Akkor inkább HírTV + ATV

:)

Beygli 2006.09.21. 16:01:23

Kedves Fromme!
persze, én is láttam a helyes táblát: "Press Freedom Now" :)
Megkövetem a hírtévét: átadták a felvételeket. Remélem, hamar bezsuppolják a balhézókat.
Üdv!

mindetbilincsbe 2006.09.21. 16:22:03

Maguktól adták át a felvételeket, vagy valaki utasította őket, hogy a további image (mert valahol biztos van) romlást el tudják kerülni.

De lehet, hogy a felvételeken is ki vannak takarva az arcok. NEM? :) A nagy fürs miatt rossz a felvétel :)

mindetbilincsbe 2006.09.21. 16:23:46

A nagy fürs miatt rossz a felvétel :) = Akarom mondani a nagy füst miatt :o)))

Mike Patton 2006.09.21. 16:54:59

Riotter tök igazad van, de addig, amíg a jó magyar ember bolond, és csak még ökörebb lesz, sajna a véleménnyilvánítás ezen formájának hatásosságára egyre kisebb az esély.

Onnantól kezdve, ha mindkét oldal nevetséges frázisokkal (23 millió román munkavállaló, mittomén hányszázezres mandulaműtét stb.) meg tudja bolondítani az embereket, és azok ezt be is szopják, simán elmennek szavazni, és még örülnek is "igen-igen hajrá magyarok", addig itt bárki is legyen kormányon legitim lesz, csináljon bármekkora balfaszságot...

Amúgy a nem szavazás is szavazás sztem, vagyis inkább véleménynyilvánítás...

Hm... Nemszavazók pártja

Amúgy a sör+tequila+pálinka az valóban koalíció, elég erős :)

osi 2006.09.21. 18:22:47

Aki nem szavaz, az a késöbbi gyöztesre
szavaz! Bocs,a matematika az,bíz NAGYHATALOM.

Mike Patton 2006.09.22. 10:03:21

Jogos nmindaddig, amíg elegendő szavazat gyűlik össze...

Ha nincs meg, akkor már más a helyzet...
süti beállítások módosítása