Az országos kereskedelmi csatornák lassan elvesztik az előnyük, csak a gőg marad, meg persze az évi több százmilliós koncessziós díj. A Napló, a Tv2 riportmagazinja például tegnap exkluzív Gyurcsány interjút ígért, hogy elsőként csak itt, csak most, csak Sváby András kedvéért megszólal a miniszterelnök. Mindezt aközben, hogy Gyurcsány a maratoni interjúadás nem hivatalos rekordját is megdöntve végigszáguldott az ország összes tévéjén, talán még otthon, a bejárati videotelefonnak is magyarázkodott, annyira benne volt. A Napló alatt például éppen Kálmán Olgának beszélt csak most, csak az ATV-n.
Persze ezt a hibát az eseményeket forradalmi lendülettel, de azért hitelesen végigkövető HírTv is elkövette: többször megjegyezték például, hogy a csatorna birtokába került a teljes hangfelvétel, csak azt felejtették el hozzátenni, hogy nem a botrány hatása alatt megroppant, pörgekalapba és kacagányba öltözött Hiller István csempészte ki nekik a subája alatt a Nemzetbiztonsági Hivatal titkos archívumából, hanem Gyurcsány Ferenc amúgy nyilvános blogjáról töltötték le azt.
szinkrobi · http://iszdb.hu 2006.09.18. 16:58:38
smalladam 2006.09.18. 16:58:55
A gyurcsányos dolog kevésbé rdekel, de szerintem Sváby Andrást akartál írni!
Udi · http://blog.udi.hu 2006.09.18. 17:00:00
Vajon ennek a bejegyzesnek a kommentaradata is tullepi a 200-t?
szabóZ · http://comment.blog.hu 2006.09.18. 17:01:34
abel a rengetegben 2006.09.18. 17:02:37
morrisal 2006.09.18. 17:39:48
A jobbosokról már régóta megvan a véleményem...Paranoiások, kisebbségi komplexusokkal küszködnek, túlteng bennük a hatalomvágy. Ezzel szemben a szoclibek elvesztették a realitásérzéküket, nagyzási mániások - és túlteng bennük a hatalomvágy.
Témánál maradva: naon ocsmány volt ez a Gyurcsány-műsor, bár a mondanivalóján nem voltam meglepve; eddig is tudtam mindezt, csak azt nem gondoltam, hogy egyszer majd kiderül: ő is így gondolja, a kis huncut! Különbség: ő milliárdos, miért érdekelnék a következmények, én meg.....
(Ja, és normális országokban - hányszor írtam már le ezt a kifejezést! - a miniszterelnök egy ilyen eset után azonnal lemond. Ferikénk még gyűjtöget...
Legyen télire.
job 2006.09.18. 18:12:03
Igy van! Régen legalább elvitték őket Recskre vagy elzárták néhány évre. Te például talán még megyei pártitkárhelyettes is lehettél volna. Hja, azok voltak a szép idők.
sr 2006.09.18. 18:12:46
Az a baj, tudjátok, hogy bár állati ciki, ami kiderült (el kell olvasni az egész szöveget!!!), egy csomó ember még mindig jobbra mutogat. (Élen GyF-fel.)
Ez év elején az ellenzék közölte, hogy sz...ul áll a költségvetés, és hogy a szocik brutál megszorításokra készülnek. Azok mindent tagadtak (Gy. elmondta, alig győzték dugdosni a már kész terveket!!!), elmondtak mindennek az ijesztegető ellenzéket. Gy a tévés vitában fölényes magabiztossággal osztotta ki Orbánt, aki "Nemigaz-országban" él, mert vizitdíjjal meg tandíjjal riogat.
HÁT MI KELL MÉG????????????
Anak 2006.09.18. 18:12:50
HollyFcuk 2006.09.18. 18:21:49
goyo · http://borda.ca 2006.09.18. 18:43:50
Evek ota a Fidesznek nincs egy eppkezlabb otlete, csak sodrodnak az esemenyekkel...es most sem tudnak mast mondani, mint egy evvel ezelott (hat nincs egy gondolkodo/stratega a partban??? Ebreszto!). Telen azt mondtak, hogy rosszabbul elunk mint 4 eve, ami hazugsag volt. A valasztasokon sokszor annyit igertek, (ki tudja mibol), igy sokszorosan tobbet hazudtak, de ez oket nem erdekli, mert nincs felelosseguk. GYF 1 ev alatt tobbet dolgozott mint Orban 4 ev alatt (persze ezt konnyu ugy, hogy OV nagy fajdalmaban, 1 evig be sem jart a parlamentbe.)...es most a csocselek a lemondasat koveteli, annak az embernek aki vegre valamit maskepp akar. Orban is lehetne a helyen, ha az a hev lenne benne mint a rendszervaltaskor, ha nem all ossze minden jottmentel, bohoccal a hatalomert. Ha elhinne azt, amirol beszel (mint 89-ben a Hosok teren). Aki meg nem tette, hallgassa mar vegig a teljes GY beszedet, mert az masrol szol, mint a 4 kiemelt mondat.
morrisal 2006.09.18. 18:52:09
Kezdek félni.
Zaklató_Panda 2006.09.18. 18:52:43
Az kellene hogy a magadfajta élősködők végre kipusztuljanak.
Valakinek fel kell már állni, meg kell mutatni mi vam igazából...
Az a nagy baj, hogy valaki kimondja, hogy ebben a kurva országban nyakig ér a szar és nem lehet osztogatni, mert nincs miből? És hogy miből él a társadalmi elit és kik kapják a támogatásokat?? Tényleg végig kellene hallgatni az egészet. Talán a jobb oldal nem hazudik? Nem lop? Nem kurva kényelmes nekik felvenni a nagy lóvét a bohóckodásért? Ne röhögtessetek már, mert sírva fakadok... Mindenki takarodjon a picsába és sz..pjon le egy taliga aprómajmot.
Jöhet a moderáció!
Cartman (ex Cartman) 2006.09.18. 19:06:08
ben2 2006.09.18. 19:07:40
"GYF 1 ev alatt tobbet dolgozott mint Orban 4 ev alatt"
Milyen dolgozásra gondolsz?
Arra, hogy "nem csináltunk semmit négy éven keresztül" vagy arra, hogy "végighazudoztuk az elmúlt másfél-két évet" esetleg arra, hogy "trükköztek", amivel kapcsolatban még az MSZP frakciónak sem kell tudnia a részleteket? Most már legalább tudjuk, hogy a baloldalon mit hívnak "dolgozásnak".
"es most a csocselek a lemondasat koveteli, annak az embernek aki vegre valamit maskepp akar."
A "csőcselék" annak az embernek követeli a lemondását, aki "elkúrta" majd "végighazudozta az elmúlt másfél évet", mindezt tudatosan, kizárólag a hatalom mindenáron való megtartása érdekében. Majd lebukott, és most álszent melodrámával mosdatja magát. Politikus ennél lejjebb már nem juthat, mint hogy kiszivárgott belső anyagból derüljön ki, mi is motíválta az elmúlt két évben. Hogy most, elszánt és változni akar? Ki a fenét érdekel? Majd esetleg figyelembe vesszük tíz év múlva a szabadonbocsátási kérelem elbírálásakor.
Fogjuk fel az emberi drámát a történtek mögött? Jól van, majd a távozása után 20 évvel egy nosztalgikus portréműsorban elmondhatja. De itt és most elég volt belőle.
Még csak egy nyavajás "sajnálom" vagy "bocsánat" sem hagyta el a száját, hogy tudatosan "elkúrta" ezt a "kurva országot".
Sőt!!!
Büszke rá!!!
És még van ebben az országban ember - azokat leszámítva persze, akiket ezért fizetnek -, aki hajlandó mentségeket keresni egy ilyen pszichopata bűnözőnek?
JonasR 2006.09.18. 19:09:11
Szerintem mókas az egész. Mellesleg van bennem egy kis összeesküveselmélet bogár, ami azt duruzsolja a fulembe, hogy nem véletlen hogy kikerült egy vágott, sem az hogy vasarnap, és utána a teljes, sem az hogy a legdurvább acsarkodó fideszesek is csöndben maradtak. Csapdát sejtettek, és jogosan. Ez volt szerintem a legfrappansább politikai huzás az új magyar demokráciában.
1. Külfödön aki számít az tudja mivan itt, de most bizonyosságot kaptak, hogy azért a kormány is tisztában van vele, és nem tetszik neki . Eredmény meg majd kiderül a KP elbírálásnál.
2. Itthon aki számít az tudta mivan, viszont ezzel alaírhatják a megszorító intézkedéséket. Meggyőződésem hogy a fidesz jobban félt attól, hogy nyer, mint sem hogy veszít :) (vagy ha nyert volna, hurra mézesbödön, najó kamuztunk, nem tudtuk hogy ennyire rossz a helyzet, oszt jóvan...)
Azt viszont tisztábban kéne látni, hogy a politika a hatalom megszerzésének és megtartásának eszköze/művészete. Tökmindegy ki kormányozza az országot, mert mindenki aki picit is ért hozzá tudja mit kéne tenni. A politikai kérdés az, hogy hogyan tudjuk ezt úgy meglépni, hogy hatalmon tudjunk maradni, és a továbbiakban is megtehessük amit meg kell tenni.
Ha a Fecó 2 évvel a választások előtt nekilát annak ami szükségszerű, akkor ziher hogy veszít, így még van egy halvány reménye. Bár személy szerint mindenkit hazazavarnék a picsába, aztan 10 15 évre 4-5 komolyabb gazdasági szakembernek aztmondanám, hogy jolvan csináljátok. Ez például egy megoldás lenne, csak hát nagyon nem fér bele a karizmatikus demagógokra épülő, 4 éves, a gazdaságot megbénító ciklusokba kergető fene nagy demokráciánkba. Elmegy a pénz, hogy befolyásoljuk a népet, hogy hatalmunk legyen, hogy csinálhassuk amit kell. Hazudunk, hogy csinálhassuk amit kell.. Hat ez aztán igen, ez ki van találva.
JonasR 2006.09.18. 19:13:57
Azért azt vedd figyelembe, hogy mindezt egy frakciógyűlésen mondtam, hogy felhergelje a baloldalt a következő fordulóra, valamint felkészitse az akkor már sanszos győzelem utániakra.
Nem a Reutersnek nyilatkozta mindezt, és amennyiben a cél a saját pártjának felébresztése volt, akkor szerintem simán túlozhatott.
Az, hogy nem csinaltak semmit, az leginkább a nagy dolgokra vonatkozott, hogy nem merték megtenni amit meg kellett volna, mert, amúgy is szarul állt a szénájuk.
Én nem hiszem, számit az hogy ki van hatalmon, nincsenek elvek, vagy csak nagyon nagyon kevés, mert érzelmek vannak, szimpatizánsok, akik nem ideológiákkal, hanem stílusokkal szimpatizálnak. Erról szól ami itt van.
ultralib 2006.09.18. 19:59:22
vasszűz 2006.09.18. 20:36:21
rattus hungaricus 2006.09.18. 21:16:06
szizso 2006.09.18. 21:16:24
Ene 2006.09.18. 21:38:38
POLITIKA = AKITILOP
vagyis
AKI TI(kteket jól meg)LOP
morrisal 2006.09.18. 22:09:46
MIÉRT NEM VESZITEK MÁR ÉSZRE A KÜLÖNBSÉGEET? EZ EGY MORÁLIS CSŐD, NEM EGY TÖKÖS GYEREK BÁTORSÁGA.
SZÁNALMASAK VAGYTOK MINDANNYIAN. (PATAKY ATTILA IS SZÁNALMAS VOLT MAGYAR MENTÉBEN, SZÍVESEN AJÁNLOTTAM VOLNA NEKI EGY ANDAXINT.)
Mindkét oldal úgy nyomorék, ahogy van.
Lev 2006.09.18. 22:12:46
De nem ez történt. Kiszivárgott egy anyag, amiben, és szerintem ez a lényeg:
- Kijelenti, hogy másfél-két éven át minden rendelkezésére álló erőforrást arra összpontosított, hogy a szocialista párt hatalmon maradjon. Ezeket az erőforrásokat az ország biztosította a számára, azért, hogy az országot vezesse! Tehát a mi pénzünkből megvezetett és megvesztegetett minket.
- Kijelenti, hogy az elmúlt négy év kormányzása idején olyan helyzetbe hozták az országot, amire Európában még nem volt példa. Most összemossa ezt az előző évekkel, de hallgassátok meg az eredeti anyagot. Ott feketén-fehéren beismeri ezt.
Valamennyien tudjuk, hogy az összes párt hazudik és hiteget minket. Ez szerintem rettenetes. Érdemes elgondolkodni azon, hogyan történhetett ez. Talán úgy, hogy azokat jutalmaztuk meg a szavazáskor, akik hitegettek, és akik nem, azokat kirostáltuk ??
Most viszont nem erről van szó. Teljesen mindegy, hogy jobboldal vagy baloldal, ha egy ország ilyen szintű cinizmust eltűr, az iszonyat. Hogyan tanítod a gyerekeidet arra, hogy ne hazudjanak, ha az ország vezetői ezt megtehetik, és esetleg még ők lesznek a jó fiúk?
Rbx 2006.09.18. 22:14:26
Csakhogy ez nem menti fel őt, és az egész MSZP-t, és minden egyéb politikusnak nevezett genetikai hulladékembert - akár bal- akár jobboldai - aki saját érdekét előbbre veszi egy egész országétól, és hazudozik. Sajnos van belőlük bőven...
Lev 2006.09.18. 22:17:26
morrisal 2006.09.18. 22:24:35
Crídan 2006.09.18. 22:28:37
ultralib 2006.09.18. 22:44:36
Ne csináljatok úgy mintha bármikor is lett volna erkölcsi vezető a vezetőink/uralkodóink között. Aki fogott már középiskolai történelem könyvet a kezébe és azt végig is olvasta tudja, hogy a demokratikusan választott vezetőink szerencselovagok voltak mindig, akiket meg nem a "nép" választott hanem örökölték az uralkodói jogot azok hétvégi hobbi telekként kezeltek Mo-t. Ráadásul olyan embert elvárni akit mindenki szeret, nos ez még Kossuth Lajosnak sem sikerűlt.
ben2 2006.09.18. 22:55:36
Ha ez egy zártkörű, kiszivárogtatott nyilatkozat volt, az esetleg érthetővé teszi az alpári stílust. Legalább megtudtuk, hogyan beszél otthon, családi körben.
De magát a tartalmat éppen hogy nem menti a kiszivárogtatás ténye, hanem súlyosbítja.
Sőt Gyurcsány éppen aktuális hazugságait is leleplezi.
Merthogy éppen azt kampányolja, hogy ő szembe mert nézni a hazugságokkal. Persze, hogy szembe mert nézni velük szűk, elvtársi körben. Valahogy csak egyeztetni kellett, hogy mi az igazság, ha egyszer konzisztens módon akarták folytatni a hazudozást.
Még jó hogy nem arra hivatkozott, hogy a múlt éjszaka Klára fülébe suttogta minden bűnét a hitvesi ágyban.
Mindjárt elsírom magamat e katartikus kitárulkozás láttán!
Mert mi is történt valójában?
Egyszer csak kiderült, hogy az ellenzék - és bizony-bizony személyesen Orbán Viktor - minden egyes szava, melyet olyan előszeretettel bélyegeztek "rágalom" jelzővel a ballib médiában, mind-mind igaz volt.
Hogy az MSZP gyűlölőinek minden rosszindulatú előítélettől vezérelt, elborult indulatoktól fűtött, vérgőzös kijelentése nem valamiféle politikai ellenszenvbe bekattant szélsőjobbos idióta képzelgése volt, hanem maga a kőkemény magyar valóság.
És minderre a demokratikusan megválasztott magyar kormány miniszterelnöke a saját szaval szolgáltatott megkérdőjelezhetetlen és visszavonhatatlan bizonyítékot.
Bebizonyosodott, hogy a füttyögetők és bekiabálók képviselik ma Magyarországon a valódi demokratákat. Hogy nekünk, mérsékelt ellenzékieknek nem azért kell szégyenkeznünk, mert olyan gyakran sikerült a ballib médiának összemosni bennünket a füttyögetőkkel, hanem mert nem álltunk idejében közéjük.
Természetesen Gyurcsány azt teszi, amit bárki tenne, ha sarokba szorítanák: relativizálja a bűnt, igyekszik bemocskolni vele mindent és mindenkit, miközben teátrális szónoklatokat vág le a szokásos arrogáns, kioktató stílusában, hogy mi is az erkölcs és hogy ő most itt a megtisztulás élére kíván állni.
Na de kérem szépen, miféle megtisztulásról beszél az, aki pont a megtisztuláshoz vezető út legelemibb lépéseit sem hajlandó megtenni?
Aki nem hajlandó vállalni a következményeket?
Ja hogy neki küldetése van? Mert ugye meg kell védeni az országot a szélsőjobbtól, meg a "reformoknak" nevezett szimpla pénzbehajtási akciókat sem szabad idejekorán félbehagyni. Meghát a szegény SZDSZ-nek is időt kell hagyni, hogy az oktatás után az egészségügyet is szét tudja verni. Mert tudja meg mindenki, hogy Gyurcsány Ferencnek küldetése és az felmenti őt bármilyen bűn következményei alól.
Hát kérem szépen küldetése van a Torgyánnak meg a Csurkának is. Mégsem hiszem, hogy teret kellene engednünk nekik, hogy beteljesíthessék.
Ja meg hogy a Fidesz is hazudott.
Maradjunk annyiban először is, hogy ki mindenki hazudott még, az egyrészt konkrét bizonyítékok hiányában spekuláció, esetleg meggyőződés vagy szimpátia kérdése. Gyurcsány hazugsága pedig megcáfolhatatlan tény. Mert ő maga büszkélkedett vele zárt körben. Ott van rajta a kazettán.
Azonkívül ki a faszt érdekel, hogy ki hazudott még?
Magyarország miniszterelnöke saját maga jelentette ki saját magáról, hogy hazudott és nem csinált azon kívül semmit két éven át. Ez bőven elé ahhoz, hogy a büdös életben többet a politika közelébe ne engedje semilyen politikai erő. Legfőképpen nem az, amelyik bizalmat szavazott neki.
Aztán ha valaki a helyére kerül és az is lebukik, akkor az is elhúzhat a redvesbe. És így tovább addig, amíg fel nem fogja végre a politikai elit minden egyes tagja, hogy meddig lehet elmenni és hol húzódnak a normák.
De ehhez az kell, hogy egy ilyen lebukásnak KÖVETKEZMÉNYEI legyenek. Ha hagyjuk, hogy a politikai elit egymásra mutogatva legitimizálja a bűneit, akkor nem pont mi asszisztálunk a leginkább ahhoz, hogy minden maradjon a régiben?
Azt mondjátok, hogy a politika mocskos dolog, nem kell ezen fennakadni.
Na de kérdem én: olyan naívok vagytok, hogy azt hiszitek, nem lehet még ennél is mocskosabb?
És vajon mitől tisztulna meg akár minimális mértékben is, ha mindenfajta következmény nélkül meg lehet úszni egy ekkora lebukást? Hol a határ?
Mi kell ahhoz, hogy az ellenféllel szembeni pitiáner gyűlölködésnél erősebb legyen a morális tartás?
És végezetül: ha ezt itt és most Gyurcsány megússza, az lefolytja a teljesen jogos indulatokat. És azok bizony előbb-utóbb ki fognak törni. Olyan ez, mint egy megromlott párkapcsolat. Ha az egyik fél végzetes bűnt követ el a másikkal szemben, majd lebukik, akkor átmetileg kimagyarázhatja magát, de azzal nem oldja meg a váltságot, hanem mélyíti. Mert onnantól kezdve a legapróbb botlás is elő fogja hozni az elfojtott sérelmek teljes skáláját. Egészen addig, amíg késelébe nem tortkollik az ügy.
Szeretném, ha ez az ország nem jutna el a politikai értelemben vett késelésig.
Ehhez pedig Gyurcsánynak távoznia kell.
ultralib 2006.09.18. 23:02:38
"De magát a tartalmat éppen hogy nem menti a kiszivárogtatás ténye, hanem súlyosbítja."
pont, hogy a tartalmat nem akarod megérteni.
dejavubazz 2006.09.18. 23:05:33
Nnna szep.
ultralib 2006.09.18. 23:10:13
index.hu/gazdasag/magyar/ft060918/
A péntek délutáni 271 euró/forint körüli szintek után ma reggel 273 fölött is jegyezték a hazai fizetőeszközt. Fél tízkor 272,5 körül folyt a kereskedés. A gyengülés mértéke még délelőtt is is csak átmenetileg érte el az egy százalékot, ami érzékeltette, a piacot nem rázták meg jobban a bejelentések.
Sőt: miután Sólyom László nem szólította fel lemondásra a kormányfőt - vagyis megnyílt a lehetőség a botrány kormányválság nélküli rendezésére -, tovább erősödött a forint. Az euró ára fél négy előtt nem sokkal már 270 alá bukott, majd a 269,9-es árról visszatért 270 forintra.
morrisal 2006.09.18. 23:10:51
Cartman (ex Cartman) 2006.09.18. 23:16:16
Igenis voltak erkölcsi vezetőink!
Soroljam?
Szent István, IV. Béla, Hunyadi Mátyás, II. Rákóczi Ferenc, Bethlen István, és még sorolhatnám... Sőt! Szerintem pl. Antall József is ide sorolható (hozzáállását, jóakaratát tekintve mindenképp, a mostaniak hánynivaló cinikus kapzsiságától is mentes volt). Épp az a gond, hogy a mostani magyar valóságból tekintve bárkit és bármit be lehet mocskolni. Egy morális csőd az egész ország. A legjobb példa rá a hozzászólásod...
morrisal 2006.09.18. 23:18:32
Én is tüntetnék, de a szélsőjobbos FradiArmadába nem állok be kiröhögtetni magam. Nincs választási lehetőség, nem tudok sehova beállni tüntetni, mert ez nem a nép felkelése, hanem pár náci önigazolása. Söpredékhez nem akarok tartozni, ugyanis ők nem az aktuális helyzetre reagálnak, hanem már várták, mikor röföghetik el irredenta dalocskáikat.
Én is tüntetnék, mert a szememben GYF egy sz%rházi, de egyik oldal szurkolóinak (muhaha)táborába sem kívánok beugrani.
dejavubazz 2006.09.18. 23:20:39
Igazad van. Ertekelvuseg helyett manapsag sokkal trendibb a pragmatizmus/cinizmus.
Javaslom, legyen a ft/euro arfolyam az egyeduli viszonyitasi pont.
morrisal 2006.09.18. 23:26:05
Cartman (ex Cartman) 2006.09.18. 23:26:18
Ez jó volt! :-)
Kérhetnék még kettőt!? Kiszel Tünde és Császár Előd! Megegyezhetünk, hogy ők is felkerüljenek a példaképek/viszonyítási pontok közé? + BB Évi, mert három a magyar igazság! :-)
dejavubazz 2006.09.18. 23:29:15
erzelmek, azaz szuk keresztmetszet - ennyi diohejban.
Ha vki Gy F mellett szol: egybol komcsi/zsido.
Ha ellene: naci/fidesznyik.
Crídan 2006.09.18. 23:34:05
A beszéd stílusára nem tudok mit mondani. Az, hogy hogyan beszél, az a hallgatóságra, és a helyzethez tartozik. Nekem ez a zártkörűség (Az, hogy mit, az már inkább ránk)
Az, hogy Orbánék már kezdetektől fogva hangoztatták a kampányban, hogy mennyit hazudik az MSZP, tényleg igaz, de mellette legalább annyit hazudtak össze kampány címén. És ez számomra nem bizonyíték kérdése, hanem nyílt titok. Lefogadom, hogy minden politikai pártnál lapul egy ilyen kazetta:)Jah és az egy jó ötlet, hogy a kampányban elhangzott lózungokra figyelni sem kell. Úgysse teljesülnek az ígéretek!
Gyurcsánynak meg nem nagyon kell bemocskolnia, épp elég sáros az összes politikus. De helyében én tényleg nem szépíteném a dolgokat és magyaráznám a bizonyítványom. De az, hogy hősnek akarja beállítani magát, elég átlátszó. Egy bocsánatkéréssel többre menne...
És ugye ha csak lebukás után van következménye valaminek, akkor az lesz, hogy megpróbálnak nem lebukni:) Itt változás kell, de nem kormányváltás, vagy más hülyeség. Hanem hogy végre normális és őszinte embereküljenek abban a szép és nagy házban. És engem nem érdekel, hogy milyen színekben. Úgyhogy én maradok bizonytalan és szkeptikus. A hazudozás a lényeg, ami pártsemleges...
Jah és a komoly demokráciákban is sokan megúszták az ilyeneket. Gondoljunk a "Nagy Demokráciára", az USA elnökeire. Szal ez nem egy megbuktatott hülyén múlik. Mert akkor jön a következő.
morrisal 2006.09.18. 23:38:49
Crídan 2006.09.18. 23:39:06
És a beszéd alapján vettem ki, hogy változtatni akar. Perse msot színezgeti össze vissza, hoyg azt ott erre értette, nem úgy gondolta, blablabla. De az nekem akor is pozitív, hoyg neki akarnak állni végre valaminek. Azért megvárnám mi sül ki belőle. Ritkán látni ilyet:D
morrisal 2006.09.18. 23:43:33
Crídan 2006.09.18. 23:46:29
dejavubazz 2006.09.18. 23:46:42
a 2006.09.18. 23:18:32 es 2006.09.18. 23:26:05-os dolgaidra ertettem; es tkp annyi, hogy erzelmi (nem osszekeverendo az ertekrenddel) alapu ervelesnek(?) tobbnyire nyoges (=anyazas) a vege. :)
ultralib 2006.09.18. 23:48:39
Kerestek egy soha nem volt igazságos országot egy soha nem volt igazságos és jóságos királyfival.
A politika nem a Teréz Anyák munkahelye és soha nem is volt, itt nincsenek tisztán fehér vagy fekete figurák.
A választáson leadott szavazatommal nem soha nem ismert távoli embereken akarok segíteni (bár nem bánom ha máson is sikerül), hanem magamon családomon és eftársaimon. Azok közül kell, hogy válasszak akik kínálják magukat és annyira nem lehet senki sem naiv, hogy a kínálkozó önjelölteket ne tekintse k.-nak. Aztán szépen eldöntöd, hogy a szőkét vagy a barnát szereted, melyiktől lesz neked nagyobb orgazmusod. Ha nem ezt nézed akkor ne szavazz, vagy próbáld az Esztergomi Érseket rábeszéni, hogy jelöltesse magát és hirdessük meg a Mo-t a 10m szent országának.
Szóval ne adjátok az álszentet, ha bordélyba mentek ne csodálkozzatok az örömlányokon meg azon, hogy itt pénzért szopnak.
Crídan 2006.09.18. 23:50:17
morrisal 2006.09.18. 23:50:58
Ha nem vetted volna észre, itt többnyire mindenkit az érzelmei fűtenek. Lehet, hogy szűk keresztmetszet, de az észérvek most már nemigen férnek el...
morrisal 2006.09.18. 23:52:09
morrisal 2006.09.18. 23:55:11
vélemény - itt tudtommal valami ilyesmik vannak - szubjektív és nem mellőzi az érzelmeket.
Crídan 2006.09.18. 23:55:13
Van aki megelégszik a k.-kal, és van aki inkább keress egy barátnőt:P Remélem érthető. Nekem ez az egész balhé azt jelenti, hogy nem kéne megelégedni egy ilyen politikai élettel. Csak ugye megoldást nem tudott még senki több száz éve...
dejavubazz 2006.09.18. 23:57:01
Ez van, nem ertunk egyet (kez szettar, tenni nem tudunk es - gondolom - nem is akarunk ellene).
En ugy erzem - te gondolom maskent -, hogy te tul sok mindent fogadsz el adottsagkent, tul hamar feladod/feladtad.
Tovabba igyekszem - legalabb szuk (pld kerulet) - kozossegben gondolkodni.
Szum: nekem megiscsak a feherites (mint irany) a szimpatikus.
bere 2006.09.18. 23:57:25
Crídan 2006.09.19. 00:02:36
Bocs morrisal, én erre írtam. Szerencsére még tényleg nincs anyázás. Csak a politika oylan mint a vallás. Azon múlik minden, mit hiszel el:). És így higgadt tényeken alapuló érvelés tényleg nem lehet. Én sem akarok tartozni sehova sem, úgyhogy a te pártatlanságod egyáltalán nem zavar:)
dejavubazz 2006.09.19. 00:04:28
szerintem elbeszeltunk egymas mellett :)
Szoval: ha az erzelmek _dominalnak_. Igy mar siman lehet egymas torkanak ugrani (kepletesen is), es, hat valljuk be, joval konnyebb, mint venni egy-ket-tiz mely levegot, es picit elgondolkodni. (lasd: foglaljuk el a tv-t, komcsizzunk, zsidozzunk)
A hozzaszolasaiddal szerintem semmi gond. Sot, szamomra tobbnyire ;) ertelmes, szimpatikus cuccok - meg ha nem is vagyunk total egy hullamhosszon.
ultralib 2006.09.19. 00:10:10
ultralib 2006.09.19. 00:18:31
morrisal 2006.09.19. 00:19:27
Dejavubazz, igazad van, elbeszéltünk egymás mellett, ebben a témában azonban, ha jól emlékszem, egyetértettünk.
dejavubazz 2006.09.19. 00:21:44
Ertelek, tudom hogy megy ez.
Azert egy lehetosegem meg van, hogy ne keruljek ellentmondasba magammal: x helyett egy nagy faszt rajzolni a cedulara es ugy bedobni az urnaba.
Szamomra ez mondjuk azt jelenti, hogy szavaznek en, de total nincs kire.
Cartman (ex Cartman) 2006.09.19. 00:22:48
Ez OK, de ezt a '90-ben megválasztott első parlament, illetve a kerekasztal tolta el. Túlságosan erősek Magyarországon a pártok. Meg kéne szüntetni a listákat és a közpénzből történő pártfinanszírozást. Ez egy egyszerű, gyakorlati probléma (amit persze soha senki nem fog megoldani). A vita itt inkább elvi volt, bár az is igaz, hogy nehéz a kettőt különválasztani.
morrisal 2006.09.19. 00:24:17
(KÖzben a tv-ben hallom: Siegheil! Ez most akkor miről is szól???)
ultralib 2006.09.19. 00:30:30
Most lehet, hogy lehurogsz, de szerintem Gyurcsánynak is pont ebből lett elege és Öszödön is azért adta elő ezt a dramatizált beszédet, hogy legyen végre vége ennek a kollektív hazudozásnak. Nem Orbánra értette, nem magára, nem Hornra és Medgyessy-ra hanem mindenkire kollektíven (és persze azért elsősorban az mszp tagságra). Akármit is mondtok, szerintem ő kőkeményen bevállalta lehetséges következményekkel együtt ezt a beszédet. Ezt a beszédet gyakorlatilag bármelyik prominens politikusunk elmondhatta volna és igaza lett volna, de ezen a szinten Gyurcsányé az érdem.
dejavubazz 2006.09.19. 00:30:47
Nna igen, akkor (89-90) meg az volt a cel, hogy _stabil_ kormanya legyen az orszagnak.
De vajon meg akarja-e szavazni a parlament a sajat magarol szolo valasztasi reformjat? Itt bizony hatalmas a nehezsegi ero :)
Mert hat: erdekek, erdekek. Elismerem, errol (ez ellen) is szolt Gyurcsany a vagatlanban. Csak hat ez volt a viz. Elotte meg bort vedelt hosszu ideig.
Nagyjabol az is most itt a kerdes: mar jozanul mondta-e amit, avagy pediglen meg beszeszelve? :)
ultralib 2006.09.19. 00:32:28
Valószínű, hogy a tegnapi események után van esély a javulásra mert már ezek után direkt hazugsággal nem nagyon lehet operálni. Ez egy apró lépés a tisztulás felé és én nagyra értékelem mert politikusi bensőből fakad.
Cartman (ex Cartman) 2006.09.19. 00:36:50
Ezen nem fogunk összeveszni :-), én is ezt írtam (azt, hogy ezt a problémát nem fogják megoldani).
A másik, hogy azt nem vonom kétségbe, hogy Gy F részéről ez egy őszinte kirohanás volt, egyszerűen csak elkeserítő, hogy itt tartunk. Gy F beszéde egyrészről, másrészről a Fidesz, aki azzal próbált a kampányban megszólítani, hogy "Gyurcsány Ferenc beintett", meg 14. havi nyugdíj, stb...
ultralib 2006.09.19. 00:42:08
A tüntetők meggyújtották a tévészékház bejáratát. Közben a téren újabb vízágyú és rohamrendőrök kezdtek tömegoszlatásba. A Hír Tévé szerint a téren háború van, a helyzet olyan, mint '56-ban.
bere 2006.09.19. 00:48:45
dejavubazz 2006.09.19. 00:53:05
hat, a fene se tudja... azert meg mindig rengetegen csak a szepet akarjuk/akarjak meghallani. (es mindig lesz vki, aki koloncot dob, lasd: the return of Torgyan, persze tudom, ez mar inkabb vicc)
Gy F-fel is kb itt van a gondom. Az elmult evekben akkor svunggal adta elo az eddigieket, olyan lehengerlo volt a vizioja, hogy nekem valahogy nehezen hiheto a mostani fordulata, hozzaallasa. Es hat az onkritikaja altal valo 'megujulasa'.
Arrol nem is beszelve, hogy tegyuk fel, elhiszem amit akar: a massziv mszp-s kijaro erdekcsoportokkal vajon elbir-e majd o maga, cirka egyedul? Hiszen ezeknek sokszor sajat maguk (illetve erdekeik) ellen kellene majd szavazni.
----
Cartman 2006.09.19. 00:36:50
okes :)
dejavubazz 2006.09.19. 00:58:48
Nem emlekszem mar, hogy mire is ertette pontosan, Gy F a tunteteses kiszolasat.
Ha arra, hogy en bloc le kell szarni, ha vki protestal, az verforralo cinizmus, szegyen.
ultralib 2006.09.19. 01:01:42
azt senki nem tudja mi lesz ennek az ügynek a vége, de biztos nem térünk vissza a régi kerékvágásba.
nézed a tv-t? komoly dolgok történnek, autókat gyújtanak fel, a rendőrök meg komoly eszközöket vetnek be lassan, nagyon sok a sérült.
bere 2006.09.19. 01:02:00
bere 2006.09.19. 01:03:19
dejavubazz 2006.09.19. 01:10:49
Jaja, figyelem. Szornyu.
Ennek ellenere szerintem meg a mostanaig tortentek aran is megerne, ha kilendulne vegre a politika ebbol a szutyok szokasos uzletmenetbol.
---
bere 2006.09.19. 01:02:00
Ha igy van, akkor fenntartom, amit korabban neked irtam.
Egyebkent merre elsz? Es tenyleg egy sor cikk, annyi se?
bere 2006.09.19. 01:16:58
dejavubazz Anglia, nem messze a fovarostol
bere 2006.09.19. 01:23:08
morrisal 2006.09.19. 01:23:29
morrisal 2006.09.19. 01:24:04
morrisal 2006.09.19. 01:24:39
bere 2006.09.19. 01:27:26
dejavubazz 2006.09.19. 01:27:41
most mar csak a monoszkop van, vagy hogy hivjak.
bere 2006.09.19. 01:30:51
dejavubazz 2006.09.19. 01:49:24
nincs muholdrol DunaTV-d? Most mar ott is adjak a HirTV kepeit.
ultralib 2006.09.19. 01:51:33
dejavubazz 2006.09.19. 01:58:05
mms://wms1.hungary.com/dunatv/live
froccsos 2006.09.19. 09:39:17
Panda, te itt? A kurva anyád!
ON
fiatal demokrata 2006.09.19. 19:57:00
kába · http://comment.blog.hu/index.php?disp=profile 2006.09.22. 10:26:21
A TV székház sötét éjszakáját végig néztem.
Az események egymás utáni bekövetkezése, ill. be nem következése, semmilyen nézöpont logikájába nem illleszthető be.
Óh MAN... lehetsége, hogy ez a 'Reistag' szimptóma?
Az izgat, hogy ez a párhuzam másnak is beugrott!