Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Csintalan visszatér!

Esti gyors

2006. szeptember 08. 12:10 szabóZ 57 komment

Már alig várjuk. Főleg, amióta láttuk a rövid, de a kábeltelevíziós piacon egyedülállóan látványos, tizenöt másodperces reklámot, amiben a tűzből jön, (Hol volt eddig? A purgatóriumban?), és végül cafatokra robban. CS2. A kommunista csinovnyik visszatér, hogy a kamerák előtt magyarázza meg magának, hogy miért is lett megélhetési konzervatív. Először vajon az orrát túrja majd élő adásban, vagy a kikapart fülzsírból gyúr apró golyócskákat? Esetleg megpróbálkozik végre egy köldökszösz-pöccintéssel? Hányadik percben mondja majd először ki, hogy limuzinszocialisták? A válaszokra már csak szeptember 12-ig kell várnunk.
Címkék: ajánló tv hírtv

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

froccsos 2006.09.08. 12:58:57

Kezemet a szívemre teszem, Isten lássa a lelkemet...

muhaha :)

Ibigoo · http://indafoto.hu/ibigoo 2006.09.08. 13:03:23

Tűzből jön...Csintalan egy főnixmadár...? ;)

Gunnar Hard 2006.09.08. 13:14:04

Ti is ugy latjatok, hogy ha jobbrol valaki ilyeneket ("megélhetési konzervatív. Először vajon az orrát túrja majd élő adásban, vagy a kikapart fülzsírból gyúr apró golyócskákat")ir a masik oldal fele, akkor azt azonnal leszelsosegesezik, meg leszalonkeptelenezik balrol, vagy csak nekem tunik igy.
Csintalan is rendszert valtott, csak faziskesessel. Nekem az is furcsa, hogy iranyt valto volt baloldaliakat (Csintalan, Pozsgay, Szürös) illik kinevetni, meg le-köpönyegforgatozni, de valahogy a legkommunista-ellenesebb-böl szövetsegesse valt petöivant, vagy mecsimret ezzel nem illetik. Vagy magat fletot sem sztem, pedig a kisz-kb-ban biztos mas vonalat tartott kovetendönek, mint ma...:))

huan 2006.09.08. 13:19:14

Aranyos, ahogy a megélhetési újságírók fikáznak másokat…Nagy szavak, mögötte semmi: Ez Szabó Z.

Gunnar Hard 2006.09.08. 13:20:37

Meg meg egy aprosag...
Hogy Csintalan megelhetesi konzervativ. En nem hiszem, hogy a konzervativ mediaban anyagi ertelemben olyan rettenetes tapsvihar lenne.
Az en gyanum szerint lenyegesen nagyobb labdakat adnak az mszmp vonalon, foleg azon a szinten, ahol Csintalan dagonyazhatna, ha azt az utat valasztja.

froccsos 2006.09.08. 13:23:13

ja, Gunnar Hard, igazad van.

Én inkább csak platformfüggetlen emberi dolgokról beszélnék, abból is van elég.

Kezemet a szívemre teszem, Isten lássa a lelkemet, muhaha... ez a legjobb.

Nanemáááá 2006.09.08. 13:31:48

a cs nem a counter strike levédett neve? :)Ejnye má Csintalan úr! Jogdíj, engedély rendezve? :) Megélhetési ujságíró? Na ez elég hülye kifejezés. Azért, mert szabóZ nem azt írta ami másoknak tetszik? De ugyebár Csintalan úr annó más valagot nyalt, míg szbaóZ úr mindig a saját véleményét írta.. ez a különbség..

bakfitty · http://ismerosvalahonnan.blog.hu 2006.09.08. 13:35:53

ja tényleg, le szabózével mert a szarra azt mondja, hogy szar.

Liv 2006.09.08. 13:37:18

"Nekem az is furcsa, hogy iranyt valto volt baloldaliakat (Csintalan, Pozsgay, Szürös) illik kinevetni, meg le-köpönyegforgatozni, de valahogy a legkommunista-ellenesebb-böl szövetsegesse valt petöivant, vagy mecsimret ezzel nem illetik. Vagy magat fletot sem sztem, pedig a kisz-kb-ban biztos mas vonalat tartott kovetendönek, mint ma...:))"

Dehogynem, a jobboldal állandóan lekomcsizza petőt is mécset, fletót is.

Egyébként csintalan vajon milyen vonalat tartott követendőnek a kiszben? "1982. februártól a KISZ Központi Bizottsága Értelmiségi Fiatalok Tanácsa pedagógus-munkabizottságának a titkára
lett." :)))
"Aktívan részt vett az ifjúsági szervezet munkájában,az egri fõiskolán KISZ-titkár volt. 1977-ben belépett a Magyar Szocialista Munkáspártba."

Ebben éppen az a poén, hogy mindezeket a jobboldal azonnal megbocsátja, ha valaki hozzájuk csatlakozik - de természetesen fletónál örökké égő bűn marad a kisz-tagság :)

Magyarul a jobboldal megvalósította a "múltat végképp eltöröljük"-tételt - már legalábbis azoknál akik hozzájuk csatlakoznak. :)

rs 2006.09.08. 13:37:26

Ha jobb oldali kampányoló politikus lennék, megtiltanám, hogy a Hír tv-n kiejtsék a nevemet. Ezeknek a színvonaltalan, unintelligencs, köpönyegforgató, kiábrándult, acsarkodó szerencsétleneknek a műsorai egy új szavazó mellé három ellenszavazót nyernek.

gazember 2006.09.08. 13:38:10

őszinte sajnálatom szabóZ féle megélhetési liberálisoknak.
Hálátlan feladat a mai gárdának nyalni.
Ők ugye nem sokáig tudják már ezt meghálálni, ebből nem lesz már aranycsengő lánccal kitüntetés valamelyik állami ünnepen.
Az embereknek az orrában felgyülemlik a turha az ilyen szabóz tipusú cserépedényektől.
Valószínűleg ő is stockholm-szindrómában szenved, az idők során megszerette a fogvatartóit. Ráadásul ehhez párosul egy szmre ereszkedő áttételes vörös-hályog.
Kedves SzabóZ!
Ha csak ennyit tudsz, akkor inkább menj haza, pihend ki magad és gondolkozz el ahhoz hogy mi az a munka amiben igazán hasznossá tehetnéd magad

Gunnar Hard 2006.09.08. 13:38:45

Xover,
koszi a linket, elolvastam, nem meglepo. Talan meg tipikusnak is lehet csufolni...
De... Nem Csintalan az elsö ember, aki szakit a multjaval. Szamos XX. szazadi peldaul nemet politikus is "kacskaringos" utat jart be. Sztem nem alapbol elfogadhatatlan, ha valaki lat, tapasztal, gondolkodik es iranyt valt. Nem tudom mi volt Csintalannal a konkret ok, es aki tudja, az nem is fogja valszeg pont ide leirni, de epp egy ilyen iranyu valtasnal tudok elkepzelni moralisan rendben levo indokokat. Nekem gyanusabb, ha forditva tortenik.

h0sszu 2006.09.08. 13:40:49

csintalan igazi modern, európai szocdem lenne, ha most gyurcsány seggét nyalná. csak hát nem nyalja, s ez elég ok arra, hogy fülzsírozzanak, meg orrturkálósozzanak. tényleg vazze. amikor gyurcsány tanácsadója, szigetvári viktor egy sajtótájékoztatón az orrából bányászott, amit aztán jóízűen elfogyasztott, na az a nem semmi (azóta csak takonyvári). úgyh az "orrturkálós" jelző lefoglalva a mélyen európai szocdem takonyvárinak.

Nanemáááá 2006.09.08. 13:43:18

Ugyan már... egy véleményét nyiltan válaló ujságíró megélhetési és nyaló, míg egy köpönyegforgató ugynevezett jolmegmondommiaszardeéniscsináltamésakkorjóléltemdeváltozottarendszer ember csak megtért? na neee.. tudjátok a Csintalan féle mondatok más ember szájából esetleg hitelesebben hangzanának... de ez meddő vita..

rs 2006.09.08. 13:44:01

Csintalan kb. ilyeneket mond: ellopták a privatizációból származó milliárdokat. Szerintem még azt sem tudja, hogy a költségvetésnek van bevételi és kiadási oldala. Egyébként nem hiszem, hogy saját döntése volt a pálfordulás. Ezt a stílust szerintem a jobb oldalon sem szabadna elfogadni. Nem minden segítség segít. Nem elég még egy ember, meg még egy, ha közben három másik azzal a kettővel nem tudja vállalni a közösséget.

Gunnar Hard 2006.09.08. 13:46:48

Kedves Liv...,
szandekosan ertesz es magyarazol felre, vagy nem fogalmaztam eleg vilagosan?
Persze, hogy a jobboldal allandoan lekomcsizza az emlitetteket, hiszen ök ülnek ott. A baloldal pedig eppen Csintalant cikizi a baloldali multjaval, holott ez eppen a baloldalon nem ciki. Itt erzek egy igazsagtalan logikai csavart a dologban, erted?
Fletonal meg azert marad - ahogy irod - örök bün a kisz-tagsag, mert meg fel labbal a kiszben, de mar milliardokat hordott haza a kisz-es kapcsolatok reven. A sorrenddel van a baj többek között. Nem allt elö fleto azzal, hogy "nagyon gaz a kisz, szakitok vele, holnaptol gazdasagi büncselekmenyekkel foglalkozom", hanem joreszt azt a vonalat folytatva beszel nekünk arrol, hogy mindenkinek ki kell vennie a reszet, meg stb... (Jelzem, az eljotekonykodott havi fizetes l.f@sz ahhoz kepest, amit hazavitt a közösböl.)

Darth Revan 2006.09.08. 13:52:04

Nem igaz, hogy a Hír tv nem talál hitelesebb figurát Csintalannál!

Nekem nagyon visszás, ahogy volt elvtársaira keni a sok szart ez a vén komcsi!

Persze nem ő az egyetlen, aki az előző rendszerben még igazi kommunista volt, ma pedig habzó szájú, örjöngő, antikommunista.

froccsos 2006.09.08. 13:52:18

Elég gyengék a történelmi ismereteim, de asszem anno 77-ben még nem volt túl sok alternatíva politikai téren. Szóval nem köpönyegforgatás, ha valakki a rendszerváltás után 10 évvel ráeszmél, hogy jééé, most mán akkó mehetünk jobbra is meg még jobbra is.

Nálam inkább a Cs féle moralizálások szokták kicsapni a biztosítékot, de szeretem nézni. Ez van.

Amúgy hírTV-n vannak tök jó műsorok. Pl. dokumentumfilmek, stb. Csak meg kell szokni, hogy itt megengedett (sőt elvárt) a burkolt zsidózás, a nyílt komcsizás stb.

Ha látsz egy kerek asztalt, neadjisten egy bájert, gyorsan továbbkapcsolsz, mielőtt maradandó károsodást szenvednél. Ennyi az egész. Mondjuk Tündivel teljesebb lenne a stáb.

Buzz Lightyear 2006.09.08. 13:52:22

Lát, tapasztal, gondolkodik, és irányt vált????

Bakter! Ez a fickó (már az önéletrajzából is kiderül) tipikus megélhetési párttag volt. Miután esti tanárképzőt végzett, néhány hónapig tanított, azután már KISZ, és MSZMP-s pedagógus-bizottságok jönnek. A munka büdös volt neki egész életében. 90-ben rövid ideig munkanélküli, aztán gyorsan főállású MSZP-pártalkalmazott. Nálam az ilyet hívják ingyenélő szennyládának.

Buzz Lightyear 2006.09.08. 13:56:19

Xover!

Szerinted az úgy volt, hogy a jobboldali gondolkodású emberek beléptek az MSZMP-be, mert politizálni akartak, de sajnos csak ez az egy párt volt? Ne már. Ezek az emberek egy valamit nem akarnak, melózni. Mindegy, milyen sódert kell lökni, megy nekik mindegyik zsigerből. Ezek, ha elég pénzt kapnának a másik oldalról ,akkor oda mennének, és úgy folytatnák, mintha mi sem történt volna.

froccsos 2006.09.08. 14:02:08

jajaja, így gondoltam persze :)
köszi a pontosítást!

ez nem köpönyegforgatás.

krixkrax 2006.09.08. 14:11:04

Csintalan nem csak megélhetési kommunista volt, hanem a kétségtelenül nem túl jellemes párt egyik olyan prominense, akit a "jobboldal" rendszeresen támadott agresszivitása, és állítólagos bűnözői kapcsolatai miatt. Én néztem a "péntekestisajtóklub" -Lovas István fémjelezte- módás adásait, ott a mai elvbarátai és hírtévés társai rendszeresen ócsárolták, szidták, köpdösték, még a komcsik közt is kirívó patkánynak tartották:)!
Hozzá kell tenni, hoyg a szegény, elvált, albérletben tengődő Csintalan féregnek -saját maga vallotta ezt egy interjúban, vagyis a totális legatyásodást- egy-két év alatt sikerült többtízmilliós ingatlanra szert tenni, hirtelen valahogy került pénz a nyírfás barátocskája cégére, illetve malomipari befektetésre párszázmilla:)! Érdekes egyéniség, nekem hányingerem van tőle. Ja, jobboldali vagyok, csak nincs manapság Magyarországon egyetlen valamire való jobboldali párt, ami mellé odaállhatna az ember, amire szavazhatna.

Opus Dei 2006.09.08. 14:20:07

"Ja, jobboldali vagyok, csak nincs manapság Magyarországon egyetlen valamire való jobboldali párt, ami mellé odaállhatna az ember, amire szavazhatna." van benne valami, de igazából sosem lesz olyan párt ami hibátlan lenne hisz a társadalom sem hibátlan, szóval vannak sajnos dolgok amiket le kell nyelni

froccsos 2006.09.08. 14:23:48

ja vannak, de állítólag sok bennük a vitamin, nyomelemek, stb :)

Egyébként meg ahogy fent úgy lent és vica versa. Kb annyi a tisztességes polgár mint a tisztességes politikus. Szóval nem kéne moralizálniuk annyit.

boldogvagyok 2006.09.08. 14:45:14

"Kb annyi a tisztességes polgár mint a tisztességes politikus."

Na, azért ezt vitatom. A polgártól a politikusig még van egy kiválasztódás.

bakfitty · http://ismerosvalahonnan.blog.hu 2006.09.08. 14:47:53

ezen a képen kicsit olyan mint Vigo, a Kárpátok ostora, Moldávia bánata.

hiba 2006.09.08. 14:56:13

Pozsgay és Csintalan irányváltása között azért óriási különbség van. Csintalané olyan ahogy szaboz megírta, fülzsírnyalogatós, fikapöccentős. Őt azért szerintem a jobboldaliak többsége is azzal az elnéző mosollyal kezeli, hogy koszos is büdös is, de amíg nekünk ugat megtűrjük.

madz 2006.09.08. 15:00:07

Csintalan már az MSZPben is nagyon égő volt, és most is megmaradt ugyanolyan suttyó igénytelen taplónak, aki a műsorában überpopulista módon nyalja a betelefonáló őrjöngő nyugdíjasok seggét.ennek semmi köze a politikai jobb- és baloldalhoz.
Csak a HírTv-n csodálkozom, milyen lassan esik le nekik, hogy nem elég annyi, ha valaki jobboldalinak kezdi el vallani magát, képernyőképesnek is kéne lennie. Kerényivel kapcsolatban erre pl. rájöttek

equus 2006.09.08. 15:17:51

Csintalan... nomen est omen...

marcika 2006.09.08. 16:02:03

Na, remelem majd valahonnan ezeket a musorokat le tudom szedni netrol. Meg az elozo szeriaja ment, abbol otthon lattam parat TVben, regen nem szorakoztam akkorat. :))) Foleg a betelefonalo nenikek nagyon kemenyek. Csintalanon csak erezni, hogy egy ketszinu ven szemetlada, es nem igazan tud semmi fondorlatos kemenyet odavagni a bal oldalnak, de amit a betelefonalok szoktak muvelni, az tenyleg csodalatos volt. :)) Igazi krisztalytiszta szorakozas. szaboz-t meg csak arra kerem, hogy fogalmazzon mar kicsit elesebben is nyugodtan, ha errol a ven komcsi szemetladarol van szo. :))

A CS2 meg amugy Adobe talalmany, lehet ra kene venni Adobet perelje be oket. Ha az a ceg akarna, a csintalant, meg az egesz hirtvt ugy megbuntetnek, hogy meg az ukonukajuk is azt fizetne vissza. :))) Be szep is lenne... :))

Nanemáááá 2006.09.08. 16:12:05

Valóban Igazad van! a Creativ suite 2! de ezt a nevet birtokolja a CS2HU - Counter-Strike Source Hungarian Community is. :D tehát a srácok is simán nyomhatnák a pert, vagy követeljük, hogy fejlesszenek a heretevések egy Csintalan MOD-ot a CS alá. :DDDDDDD

Nanemáááá 2006.09.08. 16:24:27

alábbi címen Csintalan Strike back 2 azaz csintalan visszavág 2 rész. :DDDDDDDD
Sanyi lenyom mndenkit alcímmel. :DD Nagyon tuti mod. Sanya a megtorló. .D

marcika 2006.09.08. 16:46:03

Vagy egy Photoshop, ami minden muvelet elott megkerdezni: "Are you sure that you aren't a communist?" :)))) Meg, history visszalepeseknel: "Warning! Are you in the hungarian young democractics party? Back to the history to delete steps is possible only for the right side!". :)))

Nanemáááá 2006.09.08. 16:48:15

LOOOOOOOOOOOOL! :DDDDDDDDDD

ludgego 2006.09.08. 16:57:52

Ha Csintalan megélhetési jobboldali, akkor Mécs Imre pedig megélhetési baloldali.
Kicsi bolsik, foglalkozzatok Imivel is egy picit!

krapulax 2006.09.08. 17:13:35

eljön még az az idő amikor az ilyen szabóZ félék nem mernek majd még az utcára kilépni sem...

góbé 2006.09.08. 17:15:04

Ösmerem ezt Csintalan fijjút.
Telefonhangját is és személyes varázsát is.
Telefonon zengő hangját megösmertem mikor a III. kerületben kampányolt távrecsegőn, miszerint nála alkalmasabb kollomista képviselő nem létezett és nem is fog létezni távol s közeli történelmi időkben.
Személyesen hovatovább egy gyakorlatilag echte SZDSZ- es baráti közgyülésen találkoztunk, ahol a jelenlevőket elvtársias, mélyen szembenézös kézfogással bíztosította a baloldali eszmék iránti tántorithatattlan hűségéről, arról, hogy megválasztása esetén mint lámpás a mélysötét éjszakában nem hagyja eltévednia az esetleg jobbratartókat a balratarts helyett.
Azután meg az történt, hogy nem választották meg.
Ez tüzből pattant izé, meg nagyon is "ül". Kollomistaként elhamvadt de ujjászülett, politikai hamvaiból, imáron a tűzáltal megtisztulva. ÜDV! Főnix az "egy igaz úton"! ÁVE!

Beygli 2006.09.08. 17:31:29

nagyon rossz volna egy olyan világ, ahol valaki bármiért is nem mer kimenni az utcára :(

Gunnar Hard 2006.09.08. 17:36:46

Mindenki elbeszel mindenki mellett, bar legalabb most senki se veszexik.
Erdekes azert, hogy Csintalan mitöl lett orrturo, meg fülturo...
Ha mecsimre halalraiteltböl mszmp kepviselö lesz, az nem baj. Ha demszkij budapesti föpolgar letere Budakeszin lakik az se. Hogy az egesz szadi (a legmarkansabban komm ellenes part volt) az mszmp hatan kormanyoz - az se baj. Ha gyurcsanyi et. bizonyitottan tolvaj, az se. Ha szabo et. kurvaanyjazik a Parlamentben, attol meg nem lesz fikapöccentös, de a szocialista ildiko se bunko, ha olyanokat hadoval, hogy "lassabban mondom el, hogy Orban Viktor is megertse". Kifejezetten nem a reszletekben szeretnek elveszni, es nem egy szemelyeskedö vitat akartam inditani, a peldakat azert hoztam fel, mert sztem sokan konzekvensen kettös mercevel nezik a dolgokat.
Konkretabban:
1: Mitol fikapöccentös Csintalan?
2: Pont azok, akiket nem zavar horngyula, meg gyurcsanyi multja, eppen azokat miert Csintalan kommunista multja zavarja?
3: Ha meg Csintalan kommunista multja zavarja öket, akkor miert zavarja öket, ha masok kommnunistaznak?

marcika 2006.09.08. 18:02:17

2es marha ecceru. Ok nem bizonygatjak ennyire, hogy mennyire utaljak azokat, akiknek oszlopos tagjai voltak ok is, hanem ecceruen inkabb nem beszelnek rola. A csintalan egy MODERALVA, mint az orban, meg a tobbi szuletett szelsojobbos kispajtasa.

3as is szinten. Ennyire nyiltan koponyegforgato lenni, gyomorforgato, es mindezt ilyen stilusban tenni.

Gunnar Hard 2006.09.08. 18:07:16

köszi marcika.
aha, most mar ertem...

snakekiller 2006.09.08. 18:19:29

"Pont azok, akiket nem zavar horngyula, meg gyurcsanyi multja, eppen azokat miert Csintalan kommunista multja zavarja?"

Nem csak a "kommunista" múltja zavar, hanem az, hogy a többpártrendszerben néhány kvázi szélsőbalosként eltöltött esztendő után némi fáziskéséssel átállt pont az ellenkező oldalra és annak egyik leghangosabb képviselőjévé lett.
Korrekt ember, ha megváltozott a véleménye ilyenkor csöndben átsurran az ellentáborhoz meghúzza magát és csöndbemarad jó ideig, nem pedig melldöngetve beront ajtóstul és ordibálva elmondja sátántól valónak mindazt amit eddig ugyanilyen hangosan hírdetett. Ez szvsz csak a kétszínű, köpönyegforgató emberekre jellemző.

Bár az igaz, hogy ezt a "pártemberből templombajáró-keresztény-konzervatív" fordulatot már annyi ember megjátszotta politikán kívül is, hogy én már Csintalanon igazán meg sem lepődtem... neki csak kellett még néhány év a rendszerváltás után mindehhez.

Másrészt nem tudom mikor hallottam Gyurcsányt vagy Hornt kommunistázni, lehet, hogy rossz a memóriám... Meg Mécset se hallottam büdösötvenhatosozni.

snakekiller 2006.09.08. 18:20:54

"Meg undoritobb, mint az orban, meg a tobbi szuletett szelsojobbos kispajtasa."

Ezt a primitív fröcsögést nagyon muszáj?

marcika 2006.09.08. 18:22:10

"Ezt a primitív fröcsögést nagyon muszáj?"

Esetleg telefonalj be a csintalannak, es kerdezd meg tole is. :))

richard60 2006.09.08. 19:08:12

Már megint a cikkiróval szórakozik az, aki nem tudja megvédeni a CS.S.-t, mert nincs mivel megvédeni. Néhány szánalmas és hajánál fogva előrángatott álérv kivételével.
Érdekes, hogy mindenki kész tényként kezeli, hogy CS egyszer csak áttért, mert megvilágosodott az agya.
Hölgyeim/Uraim komolyan gondolja azt bárki is, hogy ez egyik pillanatról a másikra történik ilyesmi?
Azért ez lehetett egy elég hosszú folyamat is. A TSZ-be sem léptek be azonnal a parasztok, elég sokat kellet győzködni őket.
Szóval a kérdés az, hogy mennyivel előbb tudhatta CSS, hogy át fog térni? Ahhoz képest, mint amikor nyilvánosságra került.
És mit csinált az alatt az idő alatt, amikor Ő már tudta, de a nyilvánosság még nem?
A jelenséggel kapcsolatos dilemmák itt kezdődnek, és ezért nem eshet a megitélése egy kalap alá a többiekkel, akik csapatot váltottak.
Amúgy pedig a műsoránál primitívebb bohóckodást eddig még nem nagyon láttam a magyar médiában. Úgyhogy, szabóz csak így tovább, az ilyen magas labdát le kell ütni.

froccsos 2006.09.08. 20:47:42

Jut eszembe, a 'CSS' is biztos le van védve. Ha nem, akkor is (sok) mindenki tudja mi az.

Ez felháborító!

Teddystyle 2006.09.09. 01:06:44

csintalan visszatért? El se ment, vagy igen?

szabóZ · http://comment.blog.hu 2006.09.09. 15:22:00

1: Mitol fikapöccentös Csintalan?
Egyszerű. Mert fikát pöccent a kamerák előtt Szó szerint. Ez nrm politikai blog, hanem médiablog, és ez nem jelző, vagy szókép, ezt csinála az az ember, amelyik politikai oldaltól függetlenül a legrosszabb betelefonálós műsort izzadja ki magából a magyar médiában. A második helyért Fiala és Bolgár úr küzd szerintem, de ez más kérdés.

döglött sas 2006.09.09. 16:47:10

Az IGAZI balosok, lásd Moldova, behánynak a gyurcsi féle "baloldaltól".

Teddystyle 2006.09.09. 16:49:01

Oh no, szegény bolgár bácsi :)

kételkedő 2006.09.09. 20:36:44

szabóZ:
"...a legrosszabb betelefonálós műsort izzadja ki magából a magyar médiában. A második helyért Fiala és Bolgár úr küzd szerintem, de ez más kérdés."
Bezzeg szabóZ a szakma csúcsa!
Ha más kérdés, akkor miért kell belekeverni? Ez az újságírói etika? Ha valakit utálunk, akkor mindig rúgunk rajta egyet, akkor is, ha éppen egészen másról van szó?
Mi köze van Fialának és Bolgárnak Csintalanhoz? Csintalan egy bukott politikus, aki jobb híján műsort vezet, bűn rosszul.
Bolgár és Fiala igazi rádiósok. Az ideológiájukkal lehet egyetérteni, vagy nem, de profi módon csinálják, amit csinálnak.
Tessék jobb műsorokat csinálni!

kárérte 2006.09.10. 14:23:32

ja, hát Csintalan a jobboldali Bolgárúr. Egyiket sem lehet meggyőzni semmiről.

Bolgárúr a félművelt ficsúr kávéházi vitastílusában hiszi magát mindenhatónak, mindentudónak, Csintalan meg egy kisfröccsös proli öntudatával osztja az észt.

Mindkettőtől felmegy a vérnyomásom, nem is iszom azóta délután kávét, csak belehallgatok a Klubrádióba, vagy belenézek a HírTV-be.

szabóZ · http://comment.blog.hu 2006.09.10. 17:17:41

kételkedő: fiala profi? ne röhögtess.

Tessék jobb műsorokat csinálni!

Fene sem akar semmilyen műsort csinálni! Attól, mert nem tudnék filmet foegatni, még tudom, hogy milyen a szar film, sőt nem rtek a kémiához, mégis tudom, hogy jó-e egy mosópor.

Garfi 2006.09.11. 18:57:21

Vegigolvastam mind az 55 hozzaszolast.. mokas volt :)

Viszont C.S.-rol csak annyit, hogy Nekem azert unszimpatikus, mert azt az oldalt fikazza ahol O valaki lett, es nem utolso sorban meg is szedte magat! Mert Naiv az aki azt hiszi hogy Ott ingyen melozott!

Kételkedő irta: "Ez az újságírói etika?" Nos, ma Magyarorszagon szerintem szarunk erre! Es ha olvasol akar egy Bulvar ujsagot is, akkor abszolult nem ertem a kerdest!

Szerintem ma a Mediaban (ujsag, TV, Radio) nem ismert ez a szo! Es ezt elsosorban magunknak koszonhetjuk!

Tudja valaki Csintalan mikor lett jobbos?!

kételkedő 2006.09.12. 18:27:36

SzabóZ:

Gratulálok!

Ilyen okosakat én is tudok mondani. Nem tudok tojást tojni, mégis tudom, melyik a záp, stb.

De ha újságíró bírál újságírót, akkor már jogos az összehasonlítás. Bocs, hogy újságírónak neveztelek! Nem gondoltam komolyan.
süti beállítások módosítása