Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

A magyar Rendőrakadémia

Angyalbőrben

2006. július 25. 11:38 kiricsizoltan 53 komment

Hülye dolog a nosztalgia, az ember megnézi 16 év múltán az Angyalbőrbent, és nem lesz ideges a béna forgatókönyvtől, meg az egész infantilizmustól, nem, hanem ellágyulva nézi a régi egyenruhákat, a vöröscsillagos ködvágót, a surranót, az igénytelen magyar fejlesztésű terepszín-mintát, és persze a női melleket, amelyek ki tudja, mennyire ereszkedtek meg azóta. Na, de vissza a földre! Annak idején az Angyalbőrben, ugyanaz a kategória volt, mint a Rendőrakadémia: elég brutális baromság, amit persze nem hagyott ki az ember kéthetente pénteken. Lehetőleg haveri körben néztük, hiszen az alámondásos Terminátort, a Rambót, és a Rendőrakadémiát is csak a hülye nézte egyedül.

A tizenhárom részt Gát György és Szurdi Miklós rendezte, akik szinte minden ilyesmiért felelősek a Lindától a Privát kopóig. A forgatókönyvírók között pedig ott találjuk Réz Andrást is. A sorozat részben a Honvédelmi Minisztérium propagandafilmje volt, ehhez a megrendelői igényhez igazították tehát az amcsi kommerszfilmek eszközkészletét. A karakterek, ahogy a kommersz nagykönyvében meg van írva, a jóképű alfa hím Urbán (Mészáros Zoltán), a buheráló okoska Éder (Rajkai Zoltán), az izomagyú Rabó (Szerednyei Béla), a bénázó szűzfiú Klammer (Juhász Illés) és így tovább, aki látott már huszadrangú amerikai filmet, az ismeri a jól bevált képletet.

A sorozat részeit 89 nyaráig vették fel, de még körülbelül egy évet vettek igénybe az utómunkálatok. A forgatás ideje alatt persze alaposan megváltozott a helyzet az országban, kitört a rendszerváltás, így az utószinkron feladata lett az is, hogy az elvtársazást kiretusálják a filmből. A késztermék '90 szeptemberétől került a nézők elé.

Állítólag a következő széria forgatókönyve is készen állt a forgatásra, de mint tudjuk, a folytatásból soha nem lett semmi. Hacsak áttételesen nem, hiszen vannak, akik a Kisvárost az Angyalbőrben utódfilmjének tekintik.

Két dologra biztos mindenki élénken emlékszik: a meztelen nőkre, és a zenére. „Angyalbőrben minden kicsit más”, „mire gondolsz katona az őrség idején” - Moho Sapiens, és Szikora Robi, hűen tükrözik a sorozat idiótaságát. Egyébként a Moho Sapiens frontembere, Szomor György, azóta maga is felcsapott színésznek. A csajok közül pedig Nellyt kötelező kiemelni, akit egy korabeli modell játszott, manapság szinte semmit nem találni róla a neten. Piszny Mónikának hívják, és az a fajta jó csaj volt ő, akinek a mellei és egyéb alkatrészei elsőrangúak voltak, de inkább nem engedték, hogy saját hangján szólaljon meg. Vándor Éva szinkronizálta. Viszont „Nelly butikja” állítólag még megvan Zsámbékon, bár kissé átalakítva.

A helyszínek egyébként valódiak voltak, semmi díszletváros. A felvételek a budaörsi Vasvári Pál laktanyában és a csobánkai kiképzőbázison készültek. Habár azt érdemes hozzátenni, hogy a remek akadálypályát a filmesek építették föl, a később ott gyakorlatozó valódi honvédek legnagyobb örömére. Gondolom Gát György azóta is kapja e jócselekedet miatt az átkozódó-fenyegető leveleket.

A töketlen Klammer honvédot játszó Juhász Illést viszontláthattuk a Família kft.-ben is, ahol az itt alkalmazott színészi fogásokat, azaz a bénán ácsorgást és hülyén pislogást sikeresen újrahasznosíthatta. Azóta egyébként visszavedlett normál színésszé. Mészáros Zoltán viszont Németországban él, és dokumentumfilmeket forgat. A Karády őrmester szerepében feszítő Usztics Mátyás annyira bevált kiképzőtisztként, hogy a Kisvárosban ő játszotta Hunyadi őrmestert (őrmesternél magasabb rangig nem vitte ott sem). A Svejkszerű kedélyes zabagépet alakító Faragó András ma az Operett Színház tagja, valójában a forgatás alatt mesterségesen volt kövéren tartva, rendezői parancsra dupla adag ételt kellett beburkolnia, hogy Mamut testméretei ne változzanak.

A film utóéletéhez hozzátartozik, hogy könyvben is megjelent, valamint a Viasat3 kétszer is levetítette. 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vicc 2006.07.25. 12:13:03

levetítette... és már DVD-n is megjelent.

ElChe · http://bigblue.reblog.hu/ 2006.07.25. 13:17:29

Bátyám együtt volt katona a szereplők jelentős részével. Ha jól emlékszem, feltűnt ott Kálid Artúr vagy Bede Fazekas Szabolcs is, mert őket is említette. Szóval a forgatás, ha nem tévedek, egybeesett a tényleges katonai szolgálati idővel.

vincentius · http://kep.tar.hu/vincentius 2006.07.25. 13:19:05

Apámnak megvan a könyv. Ritkaság?

vincentius · http://kep.tar.hu/vincentius 2006.07.25. 13:19:49

Jaja, és Kálid Artúr akkoriban mégnégerebb volt...

SEAL 2006.07.25. 13:22:56

Bekaphatod kiricsi. Ezt minden ember szerette szerintem. Én nagyon. Utalom hogy mindennel ezt csinalod. Akkor még volt igényes magyar filmgyártás, ellentétben napjainkkal (baratok kozt és tarsai.) Talan arrol kéne irnod. Nem pedig napjainkban szapulni egy 89es sorozatot. Unatkozol? Uborkaszezon? Menj szabadságra.....

adj Isten

Liv 2006.07.25. 13:27:43

"Akkor még volt igényes magyar filmgyártás"

Igen :)
Volt igényes magyar filmgyártás és volt az Angyalbőrben :)

Risar 2006.07.25. 13:38:15

Seal!

Csak a magad nevében beszélj. Én például nem néztem egyet se...végig. :)
Igényes magyar filmgyártás a rendszerváltás körül pedig nem létezett.
Vagy ha tudtok példát monadani, hajrá!

gasp 2006.07.25. 13:44:54

Mészáros Zoltán évekig Marosvásárhelyen lakott és mint színész adta el magát, kevés sikerrel. Az Angyalbőrből élt és mindenki csodálatából " MAgyarországból ide telepedett művlsz......"

Lotus 2006.07.25. 13:45:41

Én is szerettem!
Néhány részt most is megnéztem, jó volt nosztalgiázni!:)
De azért lássuk be, mai szemmel nem egy nagy szám..
Ez van, az idők változnak!

Freevo · http://delta.blog.hu/ 2006.07.25. 14:02:06

Drága olvasók, mi a fene van? kiricsizoltan már nem is mondhat nektek jót? Azért néztük anno ezeket a sorozatokat, mert nem volt más, punktum. Persze, hogy tetszettek, nem tudtuk milyen a szarabb és milyen a jobb. Ettől még az Angyalbőrben tényleg idióta, és tényleg nem lehetett komolyan venni. Aki mégis így tett, az jókat idegeskedett rajta, mint kiricsi :). Nehogy már isteníteni kelljen az oldszkúl sorozatainkat, csak mert most még azoknál is rosszabbak készülnek.
És ha egy kicsit visszább olvasnál, tudhatnád, hogy szépen sorra veszik a hazai készítésű sorozatokat. Lesz itt BK is, majd ha eljtunak odáig időrendben.
Ui.: mielőtt vádolnátok, nem vagyok belsős ember, én is olvasó vagyok, csak meglepő módon nekem bejönnek ezek a kiricsi-féle kritikák.

Cpt. Flint 2006.07.25. 14:23:21

Hát hogy propagandafilm (is) volt, az biztos. Aki volt katona, az nagyjából tudja, mennyi köze volt a valósághoz. Én a vetítése előtt pont két évvel szereltem le (mély kellemetlen benyomásokkal), úgyhogy marhára idegesített ez az irreális idiótaság.

johi 2006.07.25. 14:24:42

risar: csapd le csacsi ér? ('91-ből)

kiricsi: anyád alkatrészei! (bocs, csak a szohasznalat miatt.)

vincentius · http://kep.tar.hu/vincentius 2006.07.25. 14:48:51

Még valami: az Imdb-n olvastam, hogy egyik részben szerepelt Vágó István. Az hogy volt?

syradan 2006.07.25. 14:52:07

Én bírtam! A Parabolán kívül csak itt lehetett melleket látni! :-)) Annyi idősen kötelező volt ez a sorozat :-)

LouiS 2006.07.25. 14:59:55

Ha jól tévedek, akkor Usztics Mátyás a Kisváros című "kiváló" sorozat vége felé már hadnagyként rohangált. Ez kb. akkor volt, amikor Kozák Andrásból dandártábornokot csináltak.

Másik. Elég vicces, hogy az illusztráción a magyar néphadseregben/honvédségben nem rendszeresített M-16-osokat szorongatnak :)

MuzX 2006.07.25. 15:25:45

Én akkor alig néztem, de most vicces volt látni... :)

A kedvencem az volt, mikor valami orosz csippel buherált korabeli hómkompúterrel (amivel egy játékautomatát távirányítottak rádiófrekis átvitellel - korabeli hekker, vezeteéknélküli hálózat, stb.) :) majdnem kirobbantották a harmadik világháborút. :)))

capture 2006.07.25. 16:01:10

Kovezzetek meg de en meg Moho Sapiens koncerten is voltam. Annyira birtam. Mondjuk a Szomornak szerintem jo hangja van. (Szikoraenal legalabbis sokkal, de mondjuk otole nem nehez jobbnak lenni)

doktor úr 2006.07.25. 16:01:19

Nellikét nem Piszny, hanem bármilyen hihetetlen Pyszny Mónikának hívták. És igen, nagyon rendben volt mindene. Gimiben négy évig nézhettem :D Jelenleg Olaszországban tengeti a kikapós ámde dologtalan háziasszonyok felettébb irigylésreméltó ám annál unalmasabb életét...

Jack Bauer 2006.07.25. 16:13:14

Szerintem sem számított ez rossz filmnek akkoriban, bár a barátom, aki épp a filmmel egy időben volt katona felhomályosított, hogy a valósággal köszönőviszonyban sincs a cucc... gondolom a HM így fényezte a reputációját.

Aztán 2 évvel később én is rájöttem, hogy mi is az a Magyar Honvédség, és nem is éreztem túl jól magamat az angyalbőrben. :)

Liberator 2006.07.25. 16:19:02

Nem értem a felháborodást, szerintem ez egyáltalán nem fikázós kritika.
Ennyi év után ismét belepillantottam az egyik ismétlésbe, de szó szerint csak pillantottam, mert annyira béna volt mai szemmel, hogy nem bírtam tovább nézni.
Amúgy meg a seregben elszenvedett legnagyobb szívatásokból lesznek a legjobb sztorik leszerelés után.

kiricsizoltan · http://comment.blog.hu/ 2006.07.25. 16:32:25

doktor úr! a stáblistán egyébként piszny van kiírva. nekem megvan dvd-n. :DDDD bizony.
persze ettől még lehet, hogy eredetileg y-nal volt.
mesélj még mónika gimnáziumi éveiről! :))))

Lotus 2006.07.25. 16:47:33

Na, tessék! Itt a válasz, mennyire is "fikázó" a cikk!!
Megven neki dvd-n!!!:)

doktor úr 2006.07.25. 16:50:37

Mónikánk nem volt színjeles tanuló, (Gondolom ez egyértelmû volt:) de elég "tehetséges" volt ahhoz, hogy komolyabb bökkenô nélkül abszolválja a penzumot. MELLesleg a Vasas nôi röplabdacsapatának volt oszlopos tagja. Néha kimentem egy-egy meccsére. Az említett testrész anatómiájával a mai napig tisztában vagyok, de egyetlen találkozó végeredményére sem emlékszem :D Néhány mámorító és felettébb szerencsés pillanatot engedélyezett az élet, amikor ruhái által nem takartan is megpillanthattam az inkriminált testrészt. Hááát, amit a film csak sejtetett, az a valóságban még olyanabb volt! A képzeletedre bízom... És a legszebb az egészben az volt, hogy nem neki volt a legklasszabb melle az osztályban!!!!!!!! :D

Jack Bauer 2006.07.25. 16:55:59

Gondolom ezen a mámorító pillanatok közepette Neked lábujjhegyen állva kellett pipiskedned az öltöző előtt, hogy beláss az ablakon... :) Vagy egyéb szerencsés véletlen folytán sikerült betekintést nyerned e nemes keblek meztelen szépségére?

doktor úr 2006.07.25. 17:02:09

A vakszerencsének köszönhetem ezeket a pillanatokat, bár jórészükért inkább a leleményességem és a libidóm tehetô felelôssé :D :D :D

kiricsizoltan · http://comment.blog.hu/ 2006.07.25. 17:02:20

na végre, végre témánál vagyunk!! ezért érdemes blogot írni! :DDDD ilyen sztorikat írjatok még!

timur 2006.07.25. 17:14:15

A sorozat egyébként nem péntekenként volt, hanem hétfőnként. Pénteken a Dallas volt-ezt mindenki tudja Mo-on kivéve Kiricsi úrat. Szerintem nem is nézte a sorozatot. Gát György és Szurdi Miklós még tudta, hogyan lehet nézhető tv sorozatot készíteni. Az Angyalbőrbent nem az amerikai B-filmekkel kell összehasonlítani, hanem a Barátok köztel és a hozzá hasonló szarokkal. Azon vitatkozni, hogy a történetnek mennyi köze volt a valósághoz meg egyenesen baromság!

doktor úr 2006.07.25. 17:14:17

Kedves "házigazda", Ismét csak a vakvéletlen a "hibás". Eszembe sem lett volna ezt a blogot elolvasni, ha valamiért nem bosszankodok fel, és a felgyülemlett feszültség levezetéseképpen nem kívánok valami "hülyeséget" olvasni. Bocs, de tényleg az volt a szándék. És lásd, mi lett belôle :D Anélkül, hogy az említett hölgyet kellemetlen helyzetbe hoznám, azért leírnám, hogy Mónikánk igencsak kedvelte az ellenkezô nem egyes képviselôit. Habitusát és adottságai látva gondolom ezen senki nem csodálkozik el. Sajnálatomra inkább a nálam idôsebb, jóképûbb, izmosabb és alkalmasint anyagilag jobb kondíciókkal rendelkezô fiatalemberek jutottak a "közelébe". Jahh, és amíg el nem felejtem: megpróbáltatásaimat kéretik annak fényében értékelni, hogy amikor én vele együtt tanulóskodtam, még nem volt divat a hölgyek körében a teljes testfelület epilálása, a botox-injekció, a plasztikai sebészet, és a MELLTARTÓ!!!!!!! :D

vincentius · http://kep.tar.hu/vincentius 2006.07.25. 19:02:44

Remélem majd a jövőben én is így a neten fogok valamelyik egykori osztálytársnőmről nosztalgiázni... (van rá esély)

petike 2006.07.25. 23:15:31

Doktor úr, Te hol voltál osztálytársa Mónikának. Mert ha már az általános iskolában, akkor én is odajártam. 6-7. osztályban már csak ámultunk rajta. Jó régen volt azért.

doktor úr 2006.07.26. 09:40:39

Gimnáziumban volt szerencsém együtt koptatni vele a padokat. Sajnos az is ölég régen volt. Rettenetes, hogy milyen régen :(

Quantumleap 2006.07.26. 09:43:00

A sorozat 1990-ben kéthetente csütörtökön ment, tévedések elkerülése végett. Azért egy cikk, akár fikázós, akár nem, nem árt, ha pontos.

Kőváry Orsolya · www.irodatunder.hu 2006.07.26. 09:47:22

Én Milével (Miletics Balázs) jártam egy osztályba általánosban. Egy darabig járt a színművészetire, de kimaradt. Nagy nehezen kikászálódott a drogproblémákból, most bitang jó fényképeket készít.

ern0 · http://linkbroker.hu/ 2006.07.26. 10:26:20

Volt egy rész, ahol valamilyen bonyolult informatikai-kriptográfiai problémát úgy sikerült megoldani a srácoknak, hogy a Commodore 64 processzorát (MOS 6502/6510) kicserélték Z80-ra, és azon futott a program. Nem voltam túl idős akkoriban - pl. Mónika melleit nem tudnám felidézni -, de akkor is ismertem már ezt a kifejezést: "lábkiosztás". Ha jól emlékszem, a stáblistában szerepelt szakértő is, erről pedig egy másik, akkoriban divatos terminus jut eszembe: "bújtatott munkanélküliség".

doktor úr 2006.07.26. 10:53:33

Ez az egész sorozat is - mint minden film és egyéb mûalkotás - a regnáló intézményrendszer és a társadalmi környezet tükre. Azon kívül, hogy maga a történet is jól ábrázolja az akkori események és a hétköznapi élet legapróbb rezdüléseit, tele van bújtatott utalásokkal, áthallásokkal, amiket persze csak az avatott szem-és-fül vesz észre. A képi világról, szófordulatokról, jellemtípusokról már nem is beszélve. Minden sutasága, leplezett vagy leplezetlen céljai ellenére számomra élvezhetô volt. Akárcsak maga a 80-as évek. De ma már az is történelem... :D

RAT 2006.07.26. 11:23:55

Üdv mindenkinek!
Bah,én nem jártam együtt Mónikával sem a sorozat egyéb szupersztárjaival sehova. De akkoriban,mint felnövekvő generáció,nagyon szerettem ezt az -egyébként erősen idealizált katonaéletet bemutatni kívánó- sorozatot. Tudtuk mi azt akkor is jól,hogy e remekműnek semmi köze a valósághoz,mégis szórakoztatott és ez volt a lényeg. A bakikkal kapcsolatban annyit megjegyeznék,hogy a C-64 Z80 project semmivel sem balgább majomság,mint mondjuk a Függetlenség napjában az UFO-k védelmi rendszerének meghekkelése by Goldblum.:-)
Kiricsizoli! Neked meg a 'haverodnak' nincs valami dolgotok egy ominózus horgásztónál? Mert tűkön ülünk!:-)
Egy sokkal feljebbi hozzászólónak:
Vágó Pista egyébként Rabó nőjét akarta lukonakasztani a sorozat egyik részében(ahol egyébként önmagát játszotta)minek hatására Rabovics honvéd megindult a talapzaton álló műemlék tankkal,melyben egyébként illegális nyomda működött. (ja,könyvem van):-)

kiricsizoltan · http://comment.blog.hu/ 2006.07.26. 13:34:06

quantumleap! olvastam olyat is, h csütörtökön, olyat is, h pénteken. én az utóbbi mellett döntöttem, mert már nem emlékeztem pontosan. de ha visszaolvasol, egy angyalbőrben-rajongó épp azért cseszegetett, mert még azt sem tudom, h valójában hétfőn volt...
egyébként mulasztásomat elismerem, mert birtokomban van egy olyan információ, mely szerint 90 szept 29-én volt az első rész, vagyis öröknaptár segítségével könnyedén kiszámolhattam volna.
üdv rat! sajna az még csúszik, de az okokról nemsokára hallani fogtok! (ha érted a célzást :)))

Bereczki Zoltán · http://miskolcblog.blogspot.hu/ 2006.07.26. 14:18:41

Pyszny Mónikaként rákeresve viszont kiderül, hogy 91-ben szerepelt a Penthouse-ban is :-)
Valaki mutathatna egy képet róla, ha már ennyit emlegetjük, én nem nagyon emlékszem rá.

mile 2006.07.26. 14:40:56

orso-borso kosz a fotokrol irt velemenyedet, a tobbinek viszont nem orulok nagyon.

RAT 2006.07.26. 15:22:33

Ahham! Ezesetben odapislogok a közeljövőben!:-) Thx. Jó munkát!

doktor úr 2006.07.26. 16:39:32

capture: szerintem ez nem ô...

capture 2006.07.26. 16:42:03

sorry, én nem láttam még... nem jött meg a megerősítésem:) most már kíváncsi vagyok, hogy ki az.

Nem lehet lementeni?

Kőváry Orsolya · www.irodatunder.hu 2006.07.27. 11:49:31

mile: Sajnálom, ha hsz-emmel megbántottalak volna, igazából dícséretnek szántam, hiszen nagyon nehéz ebből az ördögi körből kiszállni. Megemelem a virtuális kalapom az erőfeszítésed előtt. A képeid meg gyönyörűek, ehhez kétség sem fér.

m.zoltan 2006.08.04. 22:16:43

Valasz Gasp ... nak!

Kicsit erthetetlen a hozzaszolasod, egeszen pontosan azert, mert itt most nem erröl van szo. De ha mar leirtad, tisztazzunk valamit! En nem azert mentem hozzatok Marosvasarhelyre, hogy ott az Angyalbörbenböl eljek, helyi sz(t)arocska legyek, hanem pont azert, mert ott nem tudták mi az Angyalbörben. U.i. ki akartam lepni egy olyan skatulyabol, amit otthon ohatatlanul is ram akartak huzni. Zsebemben a Budapesti Nemzeti Szinhaz es meg egy tucat magyarorszagi teatrum kitünö ajanlataival, föszerep az indulo Familia Kft-ben, mindenfele egyeb munkakkal, lemezzel, stb, megis ugy döntöttem, hogy valasztom az ismeretlent.
A marosvasarhelyi keves siker: ha eljöttel a szinhazba, eleg sok föszerepben lathattal, uniter dijra jelöltek Bukarestben, szakmailag nem volt elbaltazott, amit csinaltam.
Amit irtal egyebkent tul szemelyeskedö, szerintem mashol van az ilyen sorok helye.

nikkidi 2006.08.12. 15:16:21

Nagyon örülök h végre talátam egy ilyen forumot!Szeretem a sorozatot én a premier idején nöttem fel.Nagyon közel áll hozzám a katonaság.Az egész sorozat naon tetszik a zene meg minden.Nekem videon megvan az összes é ami mé az eredeti tv.ből felett meg d is a megjelnt.Nem tudja valaki honan szerezhetném meg a könyvet?

Cine 2006.08.18. 00:02:15

nikkidi: a www.regikonyvek.hu oldalon be lehet szerezni! Bár most csak előjegyezhető. De ha regelsz és előjegyzed, akkor küldenek emílt, ha van!
Nekem amúgy megvan. Akkor vettem meg, amikor ment a film. Nem szóról szóra ugyanaz. Vannak benne eltérő dolgok.
Nekem megvan dvd-n, vhs-en, hanganyag cd-n, stb. Most is ezt nézem.:-)
Én utána két évvel voltam katona.
Na, csá!

nikkidi 2006.08.18. 18:45:24

Köszi Cine!
Jó neked h megvan könyv.köszi a címet előjesgzek.bízom benne h sikerül beszereznem.Abban reménykedem h kiadják újra a könyvet is mint ahogy a zenével is tették.Viszont azt nem tudja valaki h az összes zenét honna lehtne beszerezni v nincs meg valakinek.
Köszi

Cine 2006.08.18. 22:23:32

A dc-n sztem fönt van minden. A Moho Sapiens féle Angyalbőrben cd megvan (nemrég adták ki újra,lehet kapni), plusz leszedtem a Szikorás számokat is a dc-ről. Úgyh, asszem, nekem megvan mind.:-)

nikkidi 2006.08.22. 11:19:46

Az klassz!
cine msnen vagy póstán el tunád nekem küldeni a cd-?
kérlek írj e-mailt!
köszi

whitequeen 2006.09.03. 04:28:39

Egy kérdés Mészáros Zoltán(művész úr)tól (ha ugyan a "kedves és kulturált" kritika után még visszanéz valaha erre az oldalra... :( ), hogy van-e valamilyen fórum, ahol elérhető, mert az Anconai szerelmesek óta nem hallottunk róla! :) Akár csak naprakész információ szintjén, akár (virtuálisan) személyesen. Az a "mashol", ahol "az ilyen sorok helye van"! :) (Azt azért megígérhetem, hogy tőlem ilyesmire nem nagy valószínűséggel számíthat :) )

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2010.05.05. 21:51:30

emlékszem anno egy riportra, amiben mészárost interjúvolták meg. akkor azt mondta, hogy a valós életben nem lenne urbán barátja. a miértre pedig csak mosolygott. vén fejjel már értem, miért.

bandigyerek 2017.02.07. 18:58:22

Most néztem újra végig a sorozatot, és akkor szereltem le, mikor először vetíteni kezdték. Akkor is jó volt, meg most is, főleg Usztics szentációs benne... Köszönőviszonyban sem volt a valósággal? Az alfa holdbázis sem volt, baszod!
süti beállítások módosítása