Valamelyik nap próbáltam elképzelni egy ilyen reklámszakemberes brainstormingolást, ahol az ember alig bírja kapkodni a fejét az ide-oda röpködő éceszek elől, "tegye helyre a rastás a ferde tornyot, bazze", de arra még erre a meglehetősen vad rémálomban sem gondoltam, amivel a CBS amerikai tévéadó támadja majd le az amerikai népet szeptembertől.
Igen, a képen tojások láthatók, mégpedig felcímkézett állapotban, a csatorna műsorait promótáló szlogenekkel. 35 millió ilyet talál majd Joe gyanútlan felesége a doboz felnyitását követően szeptemberben, és újabb adaggal szembesülhet októberben is. A csatorna fejesei nagyon lelkesen hajtogatják, hogy ez mennyire kurvajó ötlet, az advertising angol szóból rögvest el is készült az egg-vertising műszó, mely reményeik szerint hamarosan bevonul a mindennapok szókincsébe (erre azért nem vennék mérget).
A tojásokra a szlogeneket valami lézeres hogyishívjákkal viszik fel, az ötlet egyébként nem a tévésektől származik, hanem egy EggFusion nevű cég tulajdonosától, aki szerint "egy átlagos reggeleli során két tojást ütünk fel, és mindeközben ránézünk a héjukra. Miért ne írnánk rá valamit?" Az eljárás részleteitől megkímélném a nyájas olvasótábort, legyen elég annyi, hogy teljesen biztonságos, és nagyon high-tech.
Egy biztos: én rohadtul nem szeretnék reggel, a konyhában csipás szemmel botorkálva még a tojáson is olyanokat olvasni, hogy "Mire készül Bea Asszony? Mi lesz Győzike zenekarával?" mert a tojást valóban feltörném, de igencsak a falon, és nem a serpenyőben.
Tuskó Hopkinsz 2006.07.18. 15:43:58
Csak ott lesz a bibi, amikor elkezd rohadni a tojci! Bűzös kis gyűjtemény lesz!
capture 2006.07.18. 15:55:58
Udi · http://blog.udi.hu 2006.07.18. 15:59:50
Amugy ennek a hirnek nem a homaron a helye? Megis ad.
sixx · http://comment.blog.hu 2006.07.18. 16:58:22
*** Krisztián főnöke 2006.07.18. 18:37:29
capture 2006.07.18. 18:43:13