Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Havas kegyelemkettessel hazaküldte Vargát

Mokka

2006. június 23. 16:05 kiricsizoltan 53 komment

Mindenkit idegesítenek Havasnak azok az egymás hátát paskolós, bratyizós interjúi a politikusokkal, amikor baromi oldott a hangulat, pártállástól függetlenül. Persze azt se lehet mondani, hogy nem szokott néha durván beszólni, ha olyan a hangulata, ha ballábbal kelt fel, ha kötekedhetnékje van. Na, ez utóbbinak láttuk egy jó példáját a ma reggeli Mokkában.

A beszélgetést Varga Mihállyal (a Fidesz önkormányzati választásokért felelős alelnökével) már kezdettől baljós előjelek kísérték, a sebeőkjánosra egyre jobban emlékeztető politikus valamiért azt gondolta, hogy meggyőző és slágfertig válasz azt a lejárt és ötezer éves poént ismételgetni, hogy "Emberből vagyunk." Jóhogynemmá "ez megy, meg a bárányfelhők". (Abban a pillanatban, hogy ezt az emberbőlvagyunkot a fiamtól meghallanám, kapna egy akkora sallert, aztán kitagadnám, de legalábbis nem kapna két hétig vattacukrot. Persze nincs fiam).

Azért az interjú záró szakasza volt a csúcspont, amikor Havas és Varga szócsatába keveredtek. A műsorvezető rendesen kiosztotta Vargát, és felhívta a figyelmét, hogyha legközelebb jön, készüljön föl rendesen, mert a nézők erre a "lejárt lemezre" már nem kíváncsiak. "Ha a következő műsorba eljön, akkor írjon egy kis jegyzetet arról, hogy mi az, amiről beszélni akar, és amit harminchatszor nem mondott el már Szijjártó Péter, vagy Répássy Róbert." Egyszóval Havas tanárúr legszívesebben visszahívta volna Vargát UV-zni, de mivel a tanárok nyáron nem szeretik sokáig húzni a vizsgaidőszakot, ezért beírt egy elégségest.

Egyik oldalról nézve Havas nem hagyta szóhoz jutni Vargát, másik oldalról nézve Varga fecsérelte a nézők drága idejét azzal, hogy fel akarta mondani az elmúlt hetek összes Fidesz-szövegelését. És abban teljesen igaza van Havasnak, hogy nem is önmagában a politikus-szövegeléssel van baj, hanem azzal, ha elfelejtettek frissíteni. A hét vége felé közeledünk és még mindig nem csapott senki a homlokára (vagy Varga homlokára), hogy hahó srácok, ez még a múlt heti viseltes, izzadságszagú? Ez egy reggeli bulvárműsor, naponta változó témákkal, nem pedig Péntek8 a Hírtv-n. Tessenek jó sok petárdával felszerelkezve bejönni, akármekkora hülyeségek is, a néző durrogtatást szeretne hallani, meg szép színjátszó szappanbuborékokban gyönyörködni, aztán emeltdíjas sms-t küldözgetni. Úgy látszik a show-ról Havasnak kellett gondoskodni, és ez ma jól sikerült.  

 

Címkék: tv tv2

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SEAL 2006.06.23. 17:28:15

Havas egy nulla. Elszállt nagypofájú állat. Mindenkinek beugat. Mindegy hogy ki az. Jellemzően ilyen emberek kapnak szerepet a médiában!

Midenjót!

Té, mint Tamás 2006.06.23. 17:32:51

Ennek a kiricsizoltannak egész jók a cikkei. Mármint viszonylag. Nem olyan indexes.

nagybandi 2006.06.23. 17:53:41

Én szeretem is meg nem is Havast.
Azért szeretem, amit pl. most is tett, nem hagyja feltétlen süketelni az alanyokat.
Amiért meg nem szeretem, az a nagyképű stílusa.
Viszont nagyon ráfér már a médiára egy efféle valós emberi reakció, nem a régi riporteri panelek ismételgetése.
Szerintem tök jó volt.
És az is jó lenne, ha ugyanígy küldené el azokat is akikre én szavaztam.
Azok se szentek, ugye.

Gunnar Hard 2006.06.23. 17:58:56

Havas se nem alkotott akkorat eleteben, se nem gazdag annyira, hogy olyan nagykepüseget es neveletlenseget megengedhessen maganak, amekkorat pedig folyton megenged, de sztem most sem ez a lenyeg. Inkabb az, hogy kikkel beszelget hatbaveregetösen, meg hogy kikkel kemenykedik...
Ha a riporter a riportalanyt nem hallgatja vegig, hanem folyton belebeszel, tulharsogja - mondhatnam "leugatja" - akkor az nem kemeny kerdezes, hanem parasztvakitas, amit sok butyko meg is kajal. Na ezek szeretik Havast. Nekik ö kemeny, meg okos, meg müvelt, meg "legalabb ki meri mondani, amit gondol". Szerintem meg bunko. Ö mar az a kategoria, ahol neveltetesbeli kerdes, hogy ki szereti, es ki nem. Persze ebböl következik, hogy aki szereti, az sosem fogja megerteni, hogy miert is nem kellene szeretnie...:)
A lenyeg most is az, hogy nem Fletoval, vagy Veressel "erösit" Havas, akik a kampany soran elfelejtettek, hogy mekkora kaka is van, meg hogy milyen megszoritasokra, reformokra lesz szükseg, hanem egy ellenzeki politikussal. Es mindezt aznap, mikor reszben az el..szott "kiigazitas" miatt 282 lett az euro. De ezzel nyilvan minden rendben van, azert Havassal foglalkozunk...

tarampa 2006.06.23. 18:16:43

Havas nem szereti a lejárt lemezt. Másét.Beszól, kritizál. Kritizálta az MDF-t is évekig. Majd elkezdte dícsérni! Több mint két évig vett fel fizetést -kiét is ?- lánya az addig lépten-nyomon kutyázott párttól! A lemezre visszatérve . Lehet, hogy Havas a bakelit lemezt szereti: Illetve a retrót!

kiricsizoltan · http://comment.blog.hu/ 2006.06.23. 19:10:09

gunnar hard! azt javaslom nézd vissza azt a beszélgetést, amit a választási kampány alatt (!) folytatott az orbánnal. tegeződtek, ide-oda gurultak a nevetéstől, és a fociról (is) beszélgettek, egyszóval baromi jól érezték magukat együtt, nézőként egy kicsit fölöslegesnek is érzetem magam.
a navracsicsnak meg azt mondta a havas, hogy azért szereti őt, mert egy igazi úriember. ennyit arról, hogy "kikkel beszélget hátbaveregetősen". szóval nem kell szeretni henriket, de tartsuk magunkat a tényekhez. és természetesen mdf-eseknek és mszp-seknek is beszól, ha olyan a kedve.

kendeffy 2006.06.23. 19:10:21

A Havas a magyar média jeles szimbóluma. Ilyen korrupt és színvonaltalan az egész, tisztelet a kivételnek. Valószínűleg a média a magyar társadalom lesötétebb alrendszere.

kanbatu 2006.06.23. 19:49:20

Havas Henrik legsokkolóbb dobása az én számomra az volt, amikor megláttam egy borosüveg cimkéjén. Nem fogom beküldeni a homárnak, mert 4-5000 Ft között volt a palack ára, és ha enyi pénzem lenne egy üveg borra, akkor ha lehet nem a Havasosat választanám, bármilyen magasak is a palack belső értékei.

pif 2006.06.23. 19:59:12

Hát...
Megnéztem most a felvételt, és annak ellenére, hogy Varga tényleg nem mondott az égvilágon semmi értelmeset (mint ahogy a Havas sem), el sem tudom képzelni, hogy milyen érzelmi töltet kell a riporter részéről egy ilyen kirohanáshoz. Tulajdonképpen akkor sem lett volna kevésbé gusztustalan (mármint a Havas), ha mondjuk jól a gyomrába öklöz az ex-pénzügyminiszternek, azután leveszi a szemüvegét (mármint a Vargának), és rátapos, hogy csak úgy repül a szilánk. Néha elképzelem, mit taníthat az újságírásról: "Legyenek mindig pikírtek, mondják jól a szemébe a riportalanyuknak, mennyire lenézik, lehetőleg még a riport elején pöcköljék orron, aztán már tök mindegy, mit kérdeznek, a közönség úgyis megkajálja."
Az egész emlékeztet Anettkára, ő ledobta a cicifixet, és meg is volt a kellő nézőszám, azt meg tanítani sem kell. Tandíj megspórolva.

Jó lesz ez, nagyon jó lesz...

Gunnar Hard 2006.06.23. 21:10:50

zoltan,
akar igazad is lehetne.
nem annyira a hatbaveregetes, mint inkabb a kemenykedes a lenyeg. Erre igen, arra nem. Arrol nem is beszelve, hogy TENYLEG nehezebb fogast talalni a fideszes politikusokon, mint "ezeken".
Meg fura, hogy megveded...:))
udv,
Gunnar

platonov 2006.06.23. 21:48:46

Tök jó volt a Havas :D Ilyen szöveget, amit levágott a Vargának :DDD

üdv nb

nagybandi 2006.06.23. 22:00:22

Ja, persze lehet bunkóságnak is vélni, lehet, hogy tényleg az is.
Viszont nekem akkor is nagyon jól esik, hogy van valaki a médiában, aki nem hagyja a süketelést.
Lehet, hogy ez csak egyszeri alkalom (egyébként nem), meg az is lehet, hogy máskor meg bratyizik, de ez a konkrét hozzáállás szerintem igenis követendő.
Mondjuk lehet, hogy kultúráltabb modorban, az mondjuk nekem sem volna ellenemre.

nagybandi 2006.06.23. 22:09:44

Nahát Gunnar, micsoda genyó ez a Havas, hogy a TIEIDET bántja.
Nagyon is nyilvánvaló, hogy téged leginkább ez zavar.
Persze, van akinek mindenről AZ jut eszébe.
Egy ilyen cikk kapcsán is (amiben egy árva szó sincs erről) mondjad csak el, hogy milyen szarban van az ország, morzsolj el egy könnycseppet.
Kampányoljál csak.

lx 2006.06.23. 23:20:48

Megnéztem. Ne szépítsük, ez nem volt kegyelem kettes. Ez biza' UV. Vargamiskakancsó újra húzhat. Most már el...

sssssss 2006.06.24. 01:57:20

Érdekes interjú.

Mindkét részről érthető volt a viselkedés. Szerintem nincs ilyen terminus a kommunikáció- vagy médiaelméletben, mint hogy monotonitási krízis. Vagy monotonitási csapda.

Ami arról szól, hogy egy bizonyos rétegnek, kasztnak, stb. tömegkommunikációs szereplőnek monotonná válik a retorikája. Persze minek erre terminus, lehet kérdezni. Azért, mert sokszor látványosan elkerülhetetlen. Jól emlékszem még arra az indexes megjegyzésre az egyik cikkükben (talán az elmúlt kampány idejéből), amiben azt mondták (nem biztos, hogy pontosan emlékszem), hogy a szerkesztők egyik legkedvesebb tevékenysége a kommunistázás -- lenne, ha nem kommunistázna az egyik oldal állandóan.

Ugyanis a kommunistázással nem az a baj, soha nem is volt az, hogy igaztalan, hanem hogy unalmas. Rátapint egy problematikára, nevezetesen, hogy posztkommunisták vannak még mindig hatalmon (politikai, média-, pénzügyi), de a probléma nem oldódik meg, az arról való beszéd pedig mintegy elévül, lejár a lemez, anélkül, hogy a problémára magára bárki is figyelne már. (Így lehet megszüntetni a kínos ügyeket.) Ugyanígy elévülni látszik manapság már a rasszistázás is. Örökzöld szlogen lesz ez a "következmények nélküli ország".

A dolog nyilván összefügg a politika virtualizálódásával. Nem arra figyelek, hogy a politikai szereplő mit mond, hanem hogy hogyan mondja, és hogy hányszor mondta már el. Meg hogy a piacon mennyire eladható. A politikusi beszéd piaci értékében ugyanúgy jelen van az üzleti és a valódi/szakmai szempontok ellentéte, mint mondjuk egy hírműsor vagy adott esetben egy riporter megítélésénél (vö. Bárdos beszélt erről, meg az index is szokta mosogatni magát a bulvárosodásával kapcsolatban, hogy úgymond az olvasóból él).

Nyilván nem lehet mindent mindig új módon elmondani, főleg ilyen médiahangzavarban. (Meg főleg kampányoláskor.) Ugyanakkor erre a monotonitásra felkészülhetnének jobban a politikusok, de kérdés, hogy ez az önreflexió milyen szinten mennyire várható el. Néha mondjuk elég lenne, ha csak utalna rá az interjúalany, hogy most ez a lemez jönne.

De nem mindig ilyen egyszerű ez, ugyanis a monotitásra való reagálás a politikai szereplőt kimozdítja a bőréből, és tkp. olyan kérdések megválaszolására kényszeríti, amelyek más alanyt kívánnának: szociológiai, tömegkommunikációs, filozófusi stb. szakembert. Miért nem hisznek nekünk az emberek? Miért vevők a parasztvakításra, hova vezethető vissza a problémák, választási vereség, hosszútávú stratégia stb.

Ez önmagában jó és természetes, hogy a felszínes dolgok mögé kérdezünk, csak hosszabb beszélgetést igényelne, mint amilyen épp a Péntek8. Láttam a választások előtti adást Orbán Viktorral, s nagyon nem kampánytémákról volt szó.

Szerintem itt Havas félreismerte a helyzetet. Nem lehet a mélyvízbe ugratni az alanyt egy 8 perces reggeli beszélgetésben. Havas úgy is tette fel a kérdést, félreérthetetlenül, hogy "melyek a fidesz _kampányának_ főbb pillérei" [idézet kb., a kampány szót említette] Más szóval a lemezt kérte.

Aztán belevágott a tipikus "dehát önök is hazudtak"-szlogennel, amire meg tényleg nem lehet 8 percben mit mondani. Vagy ignorálom, szegény bunkó riporter hadd mondja amit akar, meg hadd higgye, hogy most attól jó, hogy nem az én mikrofonállványom, hanem a másik oldalé, végülis az ő stúdiójában ülök, befejezem inkább a választ az előbbi kérdésére, vagy pislogok, hogy heló. Kb. a kettő közti történt.

Kiricsi is a marketingszempontokat hiányolta, hát az interjú elején itt is ott volt a szokásos kóla utáni bifi-böfi, ha unalmasat kérdez, az ő hibája, kérdezzen mást, például hogy Görög Zita vagy Kiszel Tünde. Ti ezt jól tudjátok. De így, ahogy ez lement, az számomra annyit hozott, hogy a Havas hű de bunkó. Persze tudomásul véve, hogy engem is felülírnak a marketingszempontok. (Elképzelem egyes alsóbb rétegek napi betevő gólöröm-mámorát, hogy ez a Havas de jól kiosztotta a tutit.)

Merthogy lehet rajongani is ezért a Havasért, meg lehet innen is nézni, meg onnan is, de azért ha nem hinném el, hogy ez a világ lehetne normálisabb is, marketinszempont ide vagy oda, félek, már a Bush is egy szent lenne. (hogy jön ő ide?)

petyulino 2006.06.24. 07:36:57

Előljáróban annyit: Havast én sem szeretem.
De!
Az tény,hogy eredeti figura.Ha nézem az m1 pol.műsorait azt látom ,hogy előre egyeztetett témák,kérdések,minden a kedves vendég szájíze szerint.
Havas gyakran idegesítő,tényleg bunkó,de mer kérdezni.Neki nincs kényelmetlen téma.És tényleg oszt mindkét irányba..

Peti 2006.06.24. 08:24:17

Ha még sokáig nézem Havast, tényleg elhiszem, hogy normális, ha az ember szemébe hazudnak, és amiért bedőlök a politikusoknak csak magamra vethetek, és amúgy is lejárt lemez az egész. Kezdem elhinni, hogy egy törpe kisebbséghez tartozom, és az, hogy jelen pillanatban forr bennem a méreg, majd szépen el fog múlni, és minden így van jól. A magam részéről előszőr szeretném pontosan tudni, hogy kinek köszönhetjük, hogy ide jutottunk. Havas bazmeg szerinted gazdaságilag OK, ha 4 év alatt 6400 milliárd hitel vesz fel eg kormány és ennek 75%-át elbassza fogyasztásra? Na abbahagyom, mert megint kezd elszállni az agyam. Havas egy nagypofájú köcsög, szívből gyűlölöm.

lux 2006.06.24. 08:26:17

Én nem tudom , valójában miért lepődött meg Havas ?
A fiesznek, és elsősorban orbánnak, van egy papagálykórusa. A tagjai, Szijártó, Répássy, Révészkrucifiksz, DFT, Varga Mihály, Schmidt Pál, és még egy páran.
No ezek a fiuk, ha bárhova elmennek, akkor mindnyájan ugyanazt mondják, de rendesen megtanulva ezeket az érterlmetlen dumákat.
És ha Orbán azt mondja, hogy flaszterdinamógatya, akkor az összes, már délután azt fogja mondnai, hogy flaszterdinamógatya.
Miért kell ezen felháborodni ?

SEAL 2006.06.24. 13:30:49

Elkeserítő mennyi mszp-s van ebben az országban.

petyulino 2006.06.24. 14:29:54

Kedves SEAL!
Az az elkeserítő amit mondassz!Be kéne már végre fejezni az árokásást.Én speciel nem politikai meggyőződésből szavaztam.Megpróbáltam két rossz közül a kevésbé rosszat választani.De egyáltalán nem vagyok velük elégedett.
És nem vagyok semmivel sem rosszabb ember nálad!
Amúgy meg a téma Havas....

thíra 2006.06.24. 15:41:45

Petyulino: Baló Györgyöt ismered? Szerintem nem. Nem vehetsz egy kalap alá mindenkit, aki a királyinál dolgozik.

Számomra Havas nagyképű, de szórakoztató. Elfér a Mokkában, mint afféle bulvárműsorban.

sssssss 2006.06.24. 15:42:32

Havas tényleg egyedi figura, de ez önmagában nem érték.

Kijött az elfogultsága. Nem sokkal utána elég szánalmas volt, ahogy visszamutogatva Dávid Ibolyával próbálta igazolni magát.

Egyébként azóta visszanéztem: nem is csak a kampányelemekre kérdezett rá, hanem konkrétan a retorikára...

Havasnak meg kellett volna várni legalább, míg VM befejezi a mondatát, s utána megkérdezi mondjuk, hogy ebben a retorikában nem adnak-e választ az ellenfél érveire. Vagy ilyesmi. De ilyen bunkó módon, hogy "de ez má unalmas nem?", ez nem működik.

BTW két momentum: Havasnak Mandúr az egyetlen normális ember, aki a választások óta beült hozzá, mert volt mersze bevallani, hogy azért hazudtak, mert választást akartak nyerni. (Kicsit hajlította affelé a hazugságot, hogy "a pozitív dolgokra helyezték a hangsúlyt".) Előtte meg két perccel arról beszél DI-val, hogy vajon miért nem lehet ebben országban VM-lyal meg Gyurcsánnyal sem [forced kiegyensúlyozottság!] komoly dolgokról beszélni. Mert mintha a két nagy politikai szereplő csak egymást látnák, az országot meg nem.

Ennek fényében Mandúr László az ő példaképe, mert a kampányban, a hatalomért vívott harcban leszarták és becsapták az országot.

Ennyit Havas "őszinteségéről" meg "eredetiségéről" meg "egyéniségéről" meg "közvetlenségéről" meg szelektív mércéiről. Lehet, hogy bratyizik ide is, oda is, de hogy emögött nem a konzekvens igazságkeresés bújik meg, az is biztos. Vagy az igazságkereső módszertana bugos.

Például milyen jól elvolt a (végtelenül primitív) Ungár Klárával. Fel is tett neki egy jó kérdést, hogy a "család szó már foglalt". Ezt a vonalat ugyanúgy védhette volna tovább, Ungár válaszának nem kellett volna lefeküdnie. (A "csonka család"-ok ugyanis nem "család"-ok.)

flombi 2006.06.24. 16:33:29

Ezek szerint kiricsizoltan rendszeresen nézi a Mokkát. Talán ennyi elég is róla.

petyulino 2006.06.24. 16:45:22

thira:Balóval kapcsolatban igazad van,de a kivétel erősíti a szabályt...

SEAL 2006.06.24. 17:07:25

petyulino , én nem gondolom, hogy két rossz közül kellett választani. Ez a bevett demagóg szöveg. Mindenki ezzel "magyarázkodik". A kettő rossz közül:) Nekem pontosan megvan a véleményem hogy melyik rossz. De mindegy. A téma Havas Henrik. Igazából az egész magyar médiával az a baj, hogy rohadtul el van tolódva az egész a BAL oldalra. Holott a médiának pont a kormány oldal hibáinak "felnagyításával" kéne foglalkozni, hogy tájékoztassa a jónépet, mi a helyzet. Nem pedig a médiapártkatonák szárnyai alatt csillogni.

Visszhall

SEAL 2006.06.24. 17:10:08

Ja és nem azt mondtam, hogy rosszabb ember vagy.

lobotómia 2006.06.24. 21:45:46

Jéé
ilyen komolyan kell venni ezt a nagy rakás szart? Havas döbbenet Henriket? ne már...halálosan tök mindegy, mit csinál
Vannak itt tanítványai??

pupalibera 2006.06.24. 23:21:00

Hát, azért van abban valami szívet melengető, hogy az egyes oldalak hívei mennyire meg vannak gőződve arról, hogy a világ pepita, és az ő demagógjuk a fehér király :))), pl."A kettő rossz közül:) Nekem pontosan megvan a véleményem hogy melyik rossz." Nekem is megvan a véleményem az eddig felmerült témákról.
1. Havas egy hímtag. Nemesen kifejezve. Lehet, hogy mer kérdezni - az, hogy éppen értelmeset, vagy nem, más kérdés - de szerintem leginkább amiatt, hogy saját fontosságát és hatalmasságát hangsúlyozza.

2. a kettő rossz közül mindig az tűnik kevésbé rossznak, aki régebb óta nem volt kormányon :))) Az emlékezés megszépít :))) Személy szerint a szocikat egy alkalmatlan, inkompetens csürhének tartom, Orbánékat nemkülönben. Jelenleg a szocik jobban kihúzzák a gyufát. De ez a duma a médiaegyensúlyról kicsit Nemzet-szagú. Nem árt néha mást is olvasni...
A médiának nem kell a kormány hibáit felnagyítani (elég nagyok anélkül is), hanem tájékoztatni kell róluk, semmi jó nem származik a pánikkeltésből és a félretájékoztatásból, ld pl. amikor mindenki a 23 millió román munkavállalóról papolt, az sem volt örömünnep...

pupalibera 2006.06.24. 23:23:16

Ja, még annyit, hogy ez a kultúrsznob duma arról, hogy aki nézi a mokkát, "azbiztoshüje", elég ovis...Például ezek szerint ilyen fasza gyerekeket is látni benne, mint a Havas meg a Varga Mihály. Most már egyszer tényleg megnézem :)))

lobotómia 2006.06.25. 00:25:40

mindenki nézze a pöcsét reggelenként, ha nincs olyan, de van karnyújtásnyira egy, nézze azt, esélyes hogy jobbat lát mint a tv-ben

lobotómia 2006.06.25. 00:28:09

persze lehet ragaszkodni a megszokott, öreghez
de ne csodálkozzon, hogy Havas Henriket fogja látni

richard60 2006.06.25. 00:32:14

flombi: Ha egy kicsit tovább gondolkodsz talán rájössz, hogy valszeg azért nézi, hogy írjon róla. Hogy a hozzád hasonló tájékozatlanok tudják, miről szól.
Vagy a másik lehetőség az, hogy ilyen szövegek általában azoktól jönnek, akik egyébként a Mokka Fan Club tagjai, csak így élik ki ellenzéki hajlamaikat.

hambig 2006.06.25. 14:11:18

ne nevezzük tanárnak ezt a szemetet aki államilag támogatott kis pénzű fiatalokat lehúzott 80-120 ronggyal egy szemeszterre

tudjuk hogyan gazdagodtál meg te fasz!

hambig 2006.06.25. 14:22:33

parádézik az órájával amit persze azon a pénzen vett amit beszedett a diákoktól jog ellenesen játsza az eszét, hogy ő a nép embere aki megmondja a politikusoknak
pedig csak egy hazug szemét
fulladj bele a pénzbe amit beszedtél a diákoktól te köcsög

Hettie · http://www.hettie.nolblog.hu 2006.06.25. 23:07:47

szivesen megneztem volna a felvetelt, de a TV2 webizeje tovabbra sem optimalizalt normalis keresore (i.e. Firefox)...

Gunnar Hard 2006.06.26. 13:01:42

nagybandi, ezt irod:
"Nahát Gunnar, micsoda genyó ez a Havas, hogy a TIEIDET bántja. Nagyon is nyilvánvaló, hogy téged leginkább ez zavar.
Persze, van akinek mindenről AZ jut eszébe.
Egy ilyen cikk kapcsán is (amiben egy árva szó sincs erről) mondjad csak el, hogy milyen szarban van az ország, morzsolj el egy könnycseppet. Kampányoljál csak."

Tudod te nagybandi, ez is zavar, meg az is zavar. Igen zavar, hogy szarban van az orszag. Teged nem?
Ezen felül zavar, hogy itt van egy ilyen "mediaszemelyiseg" a ketes ügyeivel, aki azok (az ügyei) ellenere nemhogy szabadlabon van, de meg is jelenhet a kepernyön, es az objektiv kerdezö latszatat keltheti.
Meg az is zavar, hogy nem az a botrany a lenyeg, hogy fletoek elfelejtettek az orszag valos helyzetet a valasztasok elott, es amikor az ellenzek arrol beszelt, akkor az "riogatott", majd a valasztasok utan hirtelen megis kiderült, hogy szar van, (tehat megint pofatlanul hazudtak) hanem, hogy a havast az zavarja, hogy VM lejart lemezt mond. Szerinted nagybandi, mit kellett volna mondania? Hogy jajdejo, es az ellenzek különben is menjen a p...aba, mert ellenzek nelkül könnyebb kormanyoznia a fletonak, ahogy azt korabban a szociban mexokhattak mar; ugyhogy akkor csomagolunk is, es megyünk, mert az ilyen nagybandikert valoban fölösleges is erölködni???
Meg az is zavar, hogy vannak olyan emberek, akik be tudjak egyedul kapcsolni a szamitogepüket, de azt nem veszik eszre, ha egy rövid porazon tartott "mediaszemelyiseg" kb annyira objektiv, mint az AVH volt.
Es ez nektek a faszagyerek, meg aki de jol megmondja. De a riporternek nem de jol megmondania kellene, hanem kerdeznie, akar attol is, aki a porazat fogja. De azt varhatjuk.

Zombie 2006.06.26. 15:21:11

Hát olvastam itt 1-2 komolyabb rémálmot...
Pl. hol mondta a Fidesz a választások előtt, hogy nagy baj van? Elmékeim szerint azt mondták, hogy "rosszabbul élünk, mint 4 éve" és ígértek olyan 3,500 milliárd osztogatást. Sokan - akik egyébként nem szeretik a szocikat - azért szavaztak a Fidesz ellen (pl. MDF) mert attól féltek, hogy komolyan beszélnek. Kivételesen nem hazudni kellett volna (rutinból) hanem igazat mondani: "emberek, sokkal jobban élünk, mint 4 éve, de ez olyan mint a Kádár rendszer, csak hitelből futja a "legvidámabb barakk" címre! Le kell állítani az osztogatást, különben új Bokros csomag jön!". Ha ezzel jöttek volna elő, akkor még én is rájuk szavazok...
Most meg jönnek azzal, hogy a "kormány hazudott", és tényleg bárki bármit kérdez tőlük, 1 hónapja mindenre ezt a lemezt teszik fel. Holott ők is pontosan tudták hol állunk és mit kell(ene) tenni, de azt hitték, hogy ha nagyobbat ígérnek, akkor nyerhetnek. Esetleg elkezdhetnének arról beszélni, hogy ha ők nyertek volna, akkor most mit tennének, hátha van 1-2 hasznos ötletük...

Zombie 2006.06.26. 15:28:34

Ja és a balos, "láncos kutya" média-mítosz.
Volt jobbos kormány Magyarországon, akkor megszállták és kitakarították az MTV-t, a királyi rádiót, állami hirdetésekkel tömték a Nemzetet és a Demokratát (a világon egyedülálló módon a regnáló miniszterelnök reklámozott egy lapot, előfizetésre buzdítva az állampolgárokat), a Duna Tv pártatlanságáról és utána különösen a Hír TV-ről meg nem is kell beszélni (a Hír Tv-ből azért rúgták ki az egyik műsorvezetőt, mert be merte játszani Orbán Viktort, ahogy azt mondja, hogy "ha elveszítjük a választást, akkor levonom a személyemet is érintő konzekvenciákat")
Mindezek ellenére az ostoba nép mégis inkább a Népszabadságot olvassa, és inkább a TV2-t nézi, mint a Hír Tv-t. Nem összeesküvés ez, csak az átlagpolgár nem szereti az uszítást és a végletes, kritika nélküli, ellenvéleményt be nem mutató elfogultságot. Talán ezt kellene megérteni a konzervatív médiának. Szakmai hozzáértés és minimális kiegyensúlyozottság, ennyi kell csak, nem a konkurensek bekebelezése, betiltása...

nagybandi 2006.06.26. 18:03:51

Jól van Gunnar.
Pont erre utaltam.
Tökmindegy miről szól a cikk, lehet az gyümölcstermesztés, lehet a Dalai Láma, amire te válszolsz, az a saját lemezed.
Hogy jön ez az egész ide?

hambig 2006.06.27. 01:56:07

vajh' kinek feküdtek le , hogy a láncnál sikerükt megcsinálni a presszót

Zombie 2006.06.27. 11:53:44

A presszót személyesen Gyurcsány Ferenctől kapták (na jó, a tetőfedésbe Demszky is besegített).
A működési engedély feltétele pedig az volt, hogy VM-nek ne engedje elmondani a kormányt bíráló mondokát.
Ez így logikus is, meg hihető is, nem? :)))

pupalibera 2006.06.27. 12:08:35

Ebben az egészben az a mulatságos, hogy azt ismételgetik: a kormány hazudott. Hát ennyire ostobának tűnik a választó? Ez nem téma, ez nem hír... Minden egyes választáson a pártok egymás fölé ígérve próbálnak az emberekre hatni, ki veszi be a sok blődséget a 14. havi nyugdíjjal, meg azzal, hogy kolbászból lesz a kerítés...ebben az ígéretversenyben-és a többiben is - csak hazudni lehetett. Ha a Fidesz nyer, ugyanígy lehazugoznák, mert ezeket az ígéreteket nem lehet, és nem is szabad betartani. Egyedül az MDF rendelkezett olyan választási ígéretekkel, amely legalább nem a föld felett 10 km-rel lebegett...
Amugy Zombieval egyetértek, kivéve, hogy a Fidesz valóban mondta, hogy az ország iszonyú gazdasági helyzetben van, amiben igazuk is volt, csak éppenséggel az ígéreteik ezzel nem igazán álltak összhangban.

pupalibera 2006.06.27. 12:12:57

Kedves Gunner!
Akármi is történt amúgy az országban, nem mindig erről szól minden. Részemről, ha a riporter értelmesen teszi, egrecíroztassa nyugodtan VM-t azzal, hogy nem tud új dumát kitalálni a szokásos paneleken kívül. Hiszen az ellenzéknek nem a propaganda a feladata, hanem ugyanúgy az ország sorsán dolgoznak (márha). Tehát tessék elfelejteni a kampánydumákat, oda kell lépni a kormánynak, de értelmes emberként, nem egy papagájként.

Gunnar Hard 2006.06.27. 18:03:03

nagybandi,
ha egy ketes ertekü politikai riporter, gyanus ügyekkel a hata mögött, ma, Magyarorszagon, egy ellenzeki politikussal (ex-püminiszter)a gazdasagrol beszelget, akkor szted nincs helye azoknak a dolgoknak a velemenyben, amikröl irok? Erdekes ötlet a gyümölcstermesztes, meg a Dalai Lama, de azert nem kell összekeverned a szezont a fazonnal. Nyilvan olloval a parnad alatt alszol, mert persze egyszerübb lehetne, ha te cenzurazhatnal, es akkor csak az jelenne meg irasban, ami neked tetszik. Igaz? A megszokas...
Kedves Zombie...
A Hir TV miert is kellene partatlan legyen? (nem allami tulajdonu ado) Vagy az ATV-töl is elvarod? A legenda a kirugassal meg csacsisag. Aztan összehasonlitod a TV2-t a Hir TV-vel, mintha azt mondanad, hogy a nagypapad Simsonjan kevesebben jarnak, mint a 4-6-os villamossal, ami amugy igaz, csak kicsit alma-körte dolog. Erted?
Melyik jobbos kormanyra gondolsz, amelyik kitakaritotta a TV-t, radiot? Az Antall-kormany alatt sajnos meg parhuzamos szdsz hirado is volt, az Esti Egyenleg. Az Orban-kormany alatt sem volt tömeges kirugdalas (sajnos), viszont a ballibsi kormanyok alatt mindig - egyszerüen nem felel meg a valosagnak, amit irsz. Jo szandekkal javaslom, hogy nezz utana jobban.
Pupalibera, nem csak egyfelekeppen, nem csak restrikcioval lehet egy ktgvetes, egy gazdasag müködeset egeszsegesebbe tenni. Lehet tudod kiadasokat csökkenteni, meg lehet beveteleket növelni, es mindkettöt többfele modon, többfele uton. Olvass utana, itt nincs hely ezeket leirni. A Fidesz felöl sokszor elhangzottak az aggalyok, sok helyen. Sajnalatos es erdekes, ha hozzad nem jutottak el. Ha levelben kaptad volna meg, most azt mondanad, hogy neked ne irogasson Orban... Igy nehez...
Egyebkent Pupalibera, nekem sem sem erröl szol minden. Eljenek a csajok, meg a villanyi vörösborok.

Liv 2006.06.28. 07:18:06

"...a lágeralapú szovjetúnió...."

:)

pupalibera 2006.06.28. 10:11:26

Gunner!
Hogy jön ez ide? Én csak annyit bátorkodtam mondani, hogy a riporter VM-t kérdezte, aki papagájként viselkedett, amire a riporter rámutatott (az, hogy tapló volt-e, az egy másik kérdés). Sztem nem kell VM-t sajnálni. Amit írtál, abban igazad van (már abban, hogy a Fidesz sokszor elmondta ezeket az aggályokat), csak éppen semmi köze ahhoz amit én írtam. Ugyanis Varga Mihályról van szó, és erre a "különben is, a Fidesz azt mondta..." kezdetű dumák nem számítanak válasznak. Ugyanis nem a Fideszről volt szó, hanem arról amit VM,akkor mondott. Ragaszkodjunk a témához.
Amúgy, mint már említettem, egyetértek, de én nem szeretem, ha úgy érvelnek nekem, hogy igazam van, mert 2+2 az 4. Az is igaz, de ugyanúgy irreleváns ebben a vitában.

pupalibera 2006.06.28. 11:12:04

Nem értem, hogy a TV2 és a HírtTV miért alma-körte? A HírTV egy nézhetetlen egyoldalú szar, a TV2 egy nézhetetlen, műanyag, bulvár szar. De egyik sem állami tulajdonú.
Egyébként a médiapiac - különösen a kereskedelmi adók olyan adást sugároznak, amire igény van. Ha ez nem pont a jobboldali demagógia (hanem akár baloldali demagógia, vagy csak simán népbutítás, politikai oldal nélkül) akkor nem fognak ilyen adást sugározni. Nem tudom, miért kell ezen felháborodni. Szerintem a magántulajdonban levő adóknak szíve-joga olyan szart adni, amilyet akar. Akinek nem tetszik, ne nézze. De a médiaegyensúlyról papolni... Kacag a májam. Hol élünk? Sztem a jobboldali médiumok ott rontják el, hogy a médiaegyensúly nevében olyan messzire mennek, hogy lecsúsznak a politikai térképről. Talán kicsit több objektivitás több olvasót, nézőt stb. vonzana. A ballib média eggyel jobb (jobban is megy a szekerük), dehát...
És persze ott vannak azok a médiumok, amelyek azért számítanak ballibnek, mert nem jobboldaliak?
Én egyébként úgyis ott tartok, hogy megpróbálok az mti-n keresztül tájékozódni, hátha az nem keni el a tényeket. Lássuk be, nem sok egyéb lehetőségünk van.

Gunnar Hard 2006.06.28. 13:11:42

Pupalibera,
asszem ketten maradtunk, es mar csak egymassal levelezunk...:)
A TV2 egy szeles programspektrumu, "mindenhol" foghato kereskedelmi televizio, a Hir TV pedig tematikus (politika, hir)csatorna. A Hir TV-t össze lehet hasonlitani mondjuk az ATV-vel, vagy (mar kevesbe) a Spektrummal. Amugy egyetertek veled abban, hogy mindketto tavol van a tokeletestol. Felreertettel, ha azt gondolod, hogy felhaborodom, ha egy ado nem jobboldali demagogiat sugaroz. Es egyetertek abban is, hogy egy nem allami tulajdonban levo ado olyan programot sugaroz, amit jonak lat (esszerü kereteken belül), amire erdeklodes van, amire lesz nezettseg, ami ertekesitheto.
A nagy kereskedelmi csatornak szerzodeses kotelezettsege a hiradasok sugarzasa. Az zavar, hogy a semlegesseg, a partatlansag latszata sincs meg sok esetben, mar-mar annyira, hogy a dologbol felretajekoztatas lesz. Az egesz vita havastol indult az elejen. Engem az zavar nagyon, hogy ö, a megmondoember szerepeben, nagy nyilvanossag elott, neveletlenül, hajmeresztö stilusban ugy tesz, mintha az igazi problema az lenne, hogy VM rossz lecket mond fel. Holott az igazi problema nem ez, de nem szeretnem ismetelni magam azzal, hogy megint a kormany valasztasi igereteirol, a propagandarol, meg a valosagrol, es ezek összeegyeztethetetlensegeröl kezdek beszelni.

Liv 2006.06.28. 13:20:41

"ugy tesz, mintha az igazi problema az lenne, hogy VM rossz lecket mond fel. Holott az igazi problema nem ez"

Ezek szerint van egy igazi probléma, és állandóan azzal kell foglalkozni? :)
És a többi probléma nem igazi?

Ezek szerint egy zsebtolvaj is mondhatná, hogy kérem a zsebtolvajlás nem igazi probléma, hiszen itt vannak az emberrablások, gyilkosságok...

Ugye nyilvánvaló, hogy ezek is nagy problémák - de ettől függetlenül a zsebtolvajlás is probléma. Ez ellen ugyanúgy lépni kell, mint a többi ellen.

A kormány viselkedése a nagy probléma, és az ellenzék viselkedése a kis probléma - de probléma, amelyet szóvá kell tenni.

pupalibera 2006.06.28. 14:03:13

Liv, a számból vetted ki...

pupalibera 2006.06.28. 14:08:49

Gunner!
A Havast nemcsak VM-nak láttam már beszólni. Van ilyen is. Egyébként sztem a TV2vel nem a baloldaliság a gond, nem az a probléma, hanem a bulvár.

Gunnar Hard 2006.06.28. 15:04:33

Liv es Pupalibera,
egyetertek azzal, amit most az utolso kettoben irtatok. Azzal is, h lehet mind a kettövel foglalkozni, es azzal is, hogy bulvar.
De szeretnem hozzatenni, hogy szamomra fontos aspektusa a dolonak, hogy a tomegmediumok (es benne havas) a jelentösegehez kepest nem foglalkoztak eleget azzal, hogy mi is a helyzet, es minek is szerettek volna annak elötte beallitani. Hogy elfelejtettek elmondani mit is terveznek. Sztem helyenvalo dolog lenne VM "leckejet" is szamon kerni, ha a fontossagi sorrenben mar elertünk oda.

Steve17 2009.06.14. 10:11:08

Ez a Havas nem tom mit képzel magáról. Kicsoda ő hogy mindenkit kritizáljon???
Most a Sebestyén Balázsra szállt rá, szerintem teljesen ok nélkül. Én utálom ezt a Havast mindenkinek beszól és mindenkit kritizál. Ki kéne rúgni mindenhonnan azt menjen a ...
süti beállítások módosítása