Most aztán tényleg megkaptuk. Hogy attól koldulunk. Meg a fal adja a másikat, és taknyod, nyálad. Pedig csak megírtuk azt, amit amúgy is mindenki tud, aki már egyszer is végignézte a Heti Hetest. Hogy Farkasházy Tivadarné férje nem vicces.
Erre jön a válasz a Hócipő című szatirikus kéthetilapban (főszerkesztő Farkasházy Tivadarné), hogy mi meg megtollasodtunk mások folyamatos gyalázásából. Igen ezt írja egy szatirikus (Értelmező kéziszótár: csípős, ostorozóan gúnyos) lap.
Ezek szerint az Indexszel ellentétben a Hócípő nem a hibákat keresi, nem ironikus vagy egyenesen gúnyolódó, ahogy azt a címe alá biggyesztett jelző sejtetné. Nem, ők pozitívak, senkinek nem ártanának, csak viccelődnek ártatlanul, egy-két humoros képaláírásból még nem lehet baj, juj, ne írjuk már a Kuncze mosolygós képe alá, hogy „Ezt jól megszorítottuk nektek”, tudod, milyen sértődékeny a Gábor, inkább legyen mondjuk az, hogy „Hol a bajusznyíróm?”. Mert az olyan cuki, meg hihi.
(A szerkesztőség tagjai ráadásul biztos gyakran ölelkeznek a lapindító értekezleteken, és ha találkoznak az iroda ajtajában, akkor mosolyogva csak úgy köszönnek, hogy „Jóindulat és megértés!”).
Persze jó is a szeretet és az együttérzés, főleg, hogy mi itt az Indexnél csak mocskolódunk, ocsmányságokat köpködünk, epét hányunk, és vastag orrszőrbe ragadt fikát kenünk az olvasók képernyőjére. De mégis egy szatirikus lap főszerkesztőjének férje nem bírja a gúnyt?
Nos, akkor mutassunk itt most példát egy online performance keretében! Kérem, tessék nekünk esni, gúnyolódni és élcelődni, Indexet sunyiba elküldeni, „ez volt a kezdőlapom de már nem”-kezdetű petíciókat fogalmazni, Havas Henrik mellett szimpátiatüntetni! Tessék, tessék, csak ahogy mindig!
Liv 2006.06.22. 12:12:24
zsoltika · http://www.flickr.com/photos/zsoltika/ 2006.06.22. 12:36:28
bakfitty · http://ismerosvalahonnan.blog.hu 2006.06.22. 12:38:55
Tuskó Hopkinsz 2006.06.22. 12:40:05
Na dehát mit várhatnánk tőle, valszeg addig nem fog visszavonulni, amíg ki nem hal a médiából.
Liv 2006.06.22. 12:45:24
Pedig lehet hogy ő is kapna két millát.
Kavics 2006.06.22. 12:55:28
(ja ez nem a száni?)
Tomi 2006.06.22. 12:59:06
hza · http://hza.atw.hu 2006.06.22. 13:10:10
Tóta W. meg egy keresetlen kis mitugrász, semmit sem tud azon kívül, hogy leírja a saját és még pár 10 000 (pártatlan?) értelmiségi véleményét. Undorító. Hogy képzeli ezt? Be kéne tiltani az indexet.
Tiltsák be! Tiltsák be! Tiltsák be! Tiltsák be! Tiltsák be! Tiltsák be!
bubis 2006.06.22. 13:12:00
omgwok 2006.06.22. 13:15:54
dr. Veér Farkas 2006.06.22. 13:24:32
Hát Pulitzert nem kaphatott, mert azt csak amerikai újságíró kaphat.
Valami magyar sajtódíjat kapott, amit nagyképűen Pulitzernek neveznek a magyar újságírók maguk közt. De ha megnézed, hogy kik kaptak még ilyet, talán nem is annyira tűnik értékesnek.
Farkasházy meg már legalább 15 éve unalmas. Az a baj, hogy ő sem veszi észre, hogy azokat sem érdekli a süket dumája, akik egy műsorban vannak vele, és akik egyébként a barátai. A nézőket meg pláne nem. És csak nyomja a félórás történeteit, és nem hagyja magát félbeszakítani. Rég ki kellett volan rúgni a Heti hetesből.
Gunnar Hard 2006.06.22. 13:24:52
Favkashazy mav vegota nem vicces. Dögunalom. Ha meglatom, tudom, hogy kinos, fojto unalom következik. De Favkashazyt (bocsanat: favkashazyt) ezert sem küldik el vegre haza, mert neki mar mindent szabad, mert ö mar olyan nagyon es olyan soxor igazolta a hüseget na kihez, na hova...
A Hocipö cikke igazolja ekesen, h azt hiszi, neki mar valoban nem kell teljesitenie.
De Tivadar, aggodom erted. Eddig sem voltal humorista, mi lesz veled, ha az akolmeleget felvaltja valami szamodra sokkal kenyelmetlenebb korszak, amiben mar nem lehet megelni orbanviktorozasbol, meg a szar összekacsintos törteneteidböl???
Addig pedig, ha masok fikazasarol van szo, akkor te most Tivadar, nagyon le vagy fikazva. Jo lenne teged nem latni mar.
Bazs 2006.06.22. 13:27:16
Maradjunk annyiban ... Rendszeres látogatója vagyok az indexnek, mint információs portálnak, amíg a tájékoztatás a dolguk jól végzik a feladatukat
De isten mentsen meg attól mindenkit hogy a sok ráérős bölcsész gondolkodni / eszmefuttatásokba kezdjen....
És akkor még teszik ezt nem csak hogy szarul , de sokakat sértő és bunkó módon....
Hát igen.... valahogy így megy ma a világban, ha infirmációt akarsz ingyenesen fogadd el a mellé ömlesztett sok egyéb szart is....
abel a rengetegben 2006.06.22. 13:32:07
bakfitty · http://ismerosvalahonnan.blog.hu 2006.06.22. 13:34:45
Háta Más · http://www.artcharacter.hu 2006.06.22. 13:36:11
thíra 2006.06.22. 13:38:34
Régebben jobb volt a H7, a klasszikus felállás tetszett nekem. Teddynél sokkal jobban idegesítenek Kern levelei, akkor szoktam elfordulni a tévétől, vagy ki is kapcsolom.
Vadkörte 2006.06.22. 13:39:13
Spin 2006.06.22. 13:42:20
Na így lehet finoman körbefogalmazni azt, hogy b***ni meg szűznek maradni egyszerre nem megy.:-)))
Farkasházy régebben egész jó jeleneteket írt a Rádiókabaréba, sokat hallottam belőlük. De úgy látszik, elfáradt, van ilyen. Nem megsértődni kéne, hanem elgondolkodni.
gigi 2006.06.22. 13:43:41
Újra kéne gondolni, mert lassan az indexeseken kívül senki nem fogja élvezni ezt a portált.
omgwok 2006.06.22. 13:43:52
borbiro 2006.06.22. 13:44:51
H. Kovács 2006.06.22. 13:47:51
Tóta W.-ről és Uj (na most télleg: ujj vagy új?!) Péterről meg megvan a magam véleménye! Humortalan, sótlan, okoskodó kis mitugrászok, akik még egy rendes (papír alapú) lapot sem voltak képesek gründolni, melyet ismeretlen oknál fogva a nejük igazgat!
Szóval én ünnepélyesen beállítom az index helyett a Hócipőt kezdőlapomnak!
H. Kovács
b0risz · http://zahar.blog.hu 2006.06.22. 13:48:05
vagyis nem azt, hanem, hogy jól mérhető rajta, mennyire komolykodó seggfej valaki. aki komolyan veszi az index ezen irányú írásait, az nagyon az, aki meg röhög rajtuk, az eg yvidám entitás.
dr veér farkas: Magyar Joseph Pulitzer Emlékdíj a neve, az egy dolog, hogy a sajtó, meg mindenki rövidítve használja. attól, hogy valami nem amerikai, még nem szar. itt vannak a díjazottak www.pulitzer.hu/dijaz.htm nézd végig tényleg gáz-e!
thíra 2006.06.22. 13:48:33
SEAL 2006.06.22. 13:49:41
Bazs , tökéletesen egyetértek veled.
Tóta W. cikkeinek már a az első pár sorától elmegy a kedvem a tovább olvasástól. Sőt. Mindig elgondolkodom, hogy levelet kellene neki írni. Mert egy újságírónak az lenne a kötelessége többek között, hogy rávilágítson a problémákra, felhívja rájuk a jónép figyelmét. De az index sem más mint egy bal-liberális kampánymédium. Még mindig mennek a jobboldal fikázások, tömegével. Talán elkéne gondolkodni, hogy a jelenlegi helyzettel kéne foglalkozni, van épp elég aktuális probléma. (Jó most megjelent pár cikk a megszorításokról, de vérbemenő fikázást a kormányoldal ellen még nem láttam itt)
A hírek miatt olvasom kizárólag, mert viszonylag széles spektrumban tájékoztat.
De ezen felül, tragikus.
Azért egy pozitívum, Dudás Gergely kollégátok legalább kultúrált és tisztelettudó. Jó benyomást keltett bennem, mikor láttam a hírTV-ben.
További szép napot!
thíra 2006.06.22. 13:54:25
Megállapítom, hogy a Pulitzer-díjasok korán halnak. Vagy későn kapják a díjat.
Robin Hód 2006.06.22. 13:55:14
Farkasházyról nem írok ennyit, mivel ő nem ér ennyit. Szürke és unalmas. Nem is értem mit keres még a médiában. Érdekes, de szerintem megfelel a valóságnak, hogyha nem volna Orbán Viktor, akkor Farkasházy már rég eltünt volna a süllyesztőben. Így voltakép a "nagy ellenség" egyengette idáig a karrierjét.
peace&love 2006.06.22. 13:58:29
az index egy ilyen bulvár-hírportál vagymi, néha tényleg merész címeket adnak a cikkeknek, (madarat szült a terhes férfi b..meg, csak kattintsál már!) néha mulatságos, néha meg béna... attól még a legjobb, ez a kezdőlapom.
a reakció a szánalmasnál is szánalmasabb.
tóta w jó.
szerintem...
abel a rengetegben 2006.06.22. 14:12:16
gyz 2006.06.22. 14:14:13
2000 óta az index a kezdőlapom, de mostanában néha elgondolkozom, miért is.
gyz 2006.06.22. 14:16:29
OftF 2006.06.22. 14:18:47
Nem baj, ha kiég valaki, de csak akkor, ha ő is észreveszi magán.
Tori 2006.06.22. 14:19:56
Index: párom fogalmazott úgy, hogy az Index úgy próbálja megőrizni pártatlanságát, hogy az égadta világon mindenkit fikáz. Ez persze sokaknak nem tetszik, de szerintem senkit sem kerget esténként az apja a vacsoraasztal körül, ha nem olvassa az Indexet, tehát akit ez zavar, nyugodtan forduljon a Népszabadság, Magyar Nemzet vagy ÉS online verziójához, a kutyának sem fog hiányozni.
TótaW: anyatej helyett szvsz vitriolt szopott kiskorában, de én imádom a stílusát. Megint: aki nem szereti, ne olvassa! Nyilván megvan az oka, amiért a Vélemény rovatba ír; az, hogy a személyes véleményét írja le, nem pedig szaktudósítást. Ahhoz pedig a stílus is hozzátartozik. Egyébként ezért tartom hülyeségnek a kétmillás cikket. Ezek szerint, ha azt mondom, hogy XY hülye fasz, akkor beperelhet, ha orvosilag bizonyítja, hogy a fentin kívül más testrészekkel is rendelkezik?
A cikkhez: igaz, egy másokat cikiző, beszólós újság árnyékfőszerkesztőjének nem szabadott volna mellre szívni a kommentet, de a Hetesben is láttuk párszor, hogy a) nincs önkritikája, különben rég leszokott volna a szar sztorijairól, ami már Mimit sem érdekli, és b) rettenetesen sértődős, Hajósnak 5-ből 4 műsorban kell meaculpáznia. Ami megintcsak baromság. De azért jó, hogy a nyári szünet alatt is a HHről flémelünk.
Tori 2006.06.22. 14:21:23
A ZINDEKSZ MONNYON LE!
És utánam a fospunpa... :P
Balt 2006.06.22. 14:22:12
monique 2006.06.22. 14:26:17
egy politikust nem lehet azért dícsérni, mert csinálja a dolgát; egy humoristát nem lehet megdícsérni, mert humoros; egy zenészt, mert jól játszik - hahó! jóreggelt kívánok: nekik ez a dolguk, ezért kapják a lét
viszont minden olyan esetben, amikor nem az elvárható, vagy a tőle korábban megszokott módon teljesít, akkor igenis legyen róla kritika és megfogalmazott méltatlanság
ha egyszer olvasnék az indexen egy dícsérő, alázatos, ajnározó cikket bárkiről közvetlenül a rókázás után törölném a kedvencek közül
huhu 2006.06.22. 14:27:42
Én a tekintélytisztelet híve vagyok, de(!) azok akik a mindennapokban tekintélyt követelnek maguknak (politikusaink, hivatalnokaink, önkormányzati vezetőnek csúfolt helyi kiskirályaink) semmilyen tiszteletet nem érdemelnek, kevés kivételtől eltekintve. Amikor az Index fikázik, kevés kivételtől eltekintve, ezt nyilvánítja ki. Én pedig örülök az Index népeszerűségének, mert azt mutatja, hogy vannak még Magyarországon olyan emberek, akik nem akarnak "riadó, szennyes, kerge nyájak"-hoz tartozni.
vero · http://anal0g.blog.hu/ 2006.06.22. 14:29:25
- Ez most komoly vagy vicc volt?
- Komoly!
- Na jó, mert viccnek durva lett volna.
Érzi szegény, hogy az a garnitúra, akik az ő humorára vevők, mind kevesebben vannak. Mint ahogyan ő is mind kevésbé humoros.
Ez van Teddy. Az előadásnak lassan vége, mehetsz a ruhatárhoz és veheted a tedit.
Lasombra 2006.06.22. 14:33:21
Az Index csípkelődő, de van, akinek pont ez jön be. A netes újságok közt vannak sokkal-sokkal durvábbak is. Külföldön is. (Még csak ott igazán.) És itt nem primitív blogokra v. portálokra gondolok, hanem olyanokra, amelyek értékes gondolatokat tartalmaznak "sajátos" stílusban. Már, ha valaki képes a stíluson túl is látni.
Ha meg nem, tessen bátran elkapcsolni. Az egyre szélesedő médiaiparban igenis helye van a változatosságnak, sőt a versenyből ki _kell_ tűnni. Ha erőltetett, az úgyis látszik, de ha zsigerből, tálentumból megy a dolog, akkor mindenki jól jár.
ern0 · http://linkbroker.hu/ 2006.06.22. 14:39:51
Egyébként a Farkasházy c. lemezt visszacsúsztatjuk a tokba, érdemei elismerése mellett.
zoo 2006.06.22. 14:41:53
Briano 2006.06.22. 14:45:05
bakfitty · http://ismerosvalahonnan.blog.hu 2006.06.22. 14:46:39
Demim úr 2006.06.22. 14:52:16
1. Farkasházy valóban nem az index-féle Jaj de Humoros Fiú Vagyok felfogásban éli az életét.
2. Teddy nem igazán való képernyőre, de aki olvassa az írásait, igazán nem mondhatja, hogy nincs humora.
3. való igaz, hogy sértődős, elég nehezen viseli az őt ért kritikát, és minden egyes alkalommal riposztozik, ezek között vannak jók és kevésbé jók.
4. az indexc újságírói abba az "Alternatív Értelmiségi" kasztba tartoznak, amelyben a fikázás az egyetlen elfogadható viselkedésminta. kiállni valami mellett roppant veszélyes, mert támadható. az állandó támadás meg csak visszatámadható, ami ugye mégsem az igazi.
5. írom ezt úgy, hogy nem kevés indexes íráson szarrá röhögtem már magam, de ez önmagában nem menti az indexesek viselkedését.
6. Teddy reakciója két hete jelent meg, azért öröm, hogy ennyi idő elég az indexnek a kapcsolásra... :-)
7. ez a konkrét visszatámadás elég rosszul sikerült, főleg hiba volt az anyagi részét kidomborítani, mert nem ez a lényeg, ha már valaki az indexet akarja bírálni.
Minime 2006.06.22. 15:13:23
viking erika 2006.06.22. 15:18:25
Remélem Zanzibár külsőn találsz egy gépet, amelyről elküldheted legújabb utiélményedet Mimivel, közben átnézheted bankszámláid állását, és bekukkanthatsz ide is. Amíg elolvasod a kommenteket javaslom told le úgy finoman lábujjig magadról a hócipőt, mert még rádizzad abban a hőhullámban, amit a nagy meleg mellett az index okoz neked. Javaslom a hócipő következő számában ugyanezt a szakállas, Rózsa Sándor Christos írást közöld le sok-sok példányban. Tulajdonképpen csak a baráti körödből választhatsz jó néhány címzettet. Hidd el, több oldal megtelik, jól is járhatsz, hiszen anya ennyi cikk után biztos célprémiumot fog neked, sőt ha minden jól megy kitüntet a „Szárszói Sztahanov” büszke címmel. Úgy tűnik zavar, ha veled űzik azt a sportot, amit jómagad régóta folytatsz. Vígasztalódj, gondolj bele mennyivel szarabb most kakasnak lenni Kiskunfélegyházán. Amit kaptál, már régen megérdemelted volna, de Te persze úgy gondolod, hogy nem. No szíved joga. Nekünk meg szívünk joga ezt gondolni rólad. Tetszett írásod címe, miszerint még nő a szakállad. A humorodéról sajnos ezt már nagyon régen elmondhatjuk, és gondolom magad is tudod, a halottaké is nő még egy darabig…
Jani 2006.06.22. 15:34:00
hihi 2006.06.22. 15:49:47
Szerintem is az a helyzet, hogy az index fikázásban a legjobb. Ez sokszor az érveket is helyettesíti.
Szomorú, de szerintem tény, hogy alapjában - a hírérték, az elemzés komolyanvehetõségét tekintve - nem jobb a többinél, csak sokszor szórakoztatóbb, mert gúnyolódni nagyon tudtok. (Mikor élvezetesen, ez a többség, mikor csak szimplán bunkón, mint pl. Mitnyan esetében.) Másik elõnye az indexnek, hogy internetes médium, ezért jóval gyorsabb, fürgébb, mint a Népszabadság vagy a Magyar Nemzet, amelyeket ugye nyomtatni, terjeszteni is kell.
Ehhez képest Farkasházy - amikor még néztem - nem akarta olyan vehemensen megmondani a frankót, csak szép szolid kispolgári (néha kicsit unalmas) pártpropagandát folytatott.
Üdv:
hihi
Pálca 2006.06.22. 15:53:29
mavo · http://polmavo.blog.hu 2006.06.22. 15:56:59
solesz · www.index.hu 2006.06.22. 16:03:40
ez a legjobb kezdőlap a böngészőbe. na tessék.
farkasházy meg nem halott. de a produkciója hullafáradt.
haha 2006.06.22. 16:08:23
Thaddeus Griffin · http://osztgyunamigyun.blog.hu 2006.06.22. 16:13:09
Emberek,szelektáljatok...
Nick 2006.06.22. 16:15:36
Na de azt az aranybillentyűzetes irók mindenit! Tényleg semmi sem tetszik nekik; ez pedig nekem nem tetszik; ugyanis én vagyok a Nép akinek elégedetlenkedni kell!
De hogy egyre csak komolyodjunk: a heti hetes erkölcsi és szellemi nyomor. Kommunista műsor; nem nézőnek való. Az index pedig annyira cinikus hogy erről többet nem is tudok írni.
egyiket se szeresse
Nick 2006.06.22. 16:19:44
Liv 2006.06.22. 16:21:05
Hm...
alapesetben a liberalizmus = semlegesség.
Vagyis hogy középen áll, nem a dogmák irányítják, hanem megpróbál mindenbe belegondolni stb.
A "mindkét oldal fikázása" is belefér a liberalizmusba, hiszen a lényeg hogy középen állni, és mindkét oldal hibáit észrevenni.
Guszti 2006.06.22. 16:22:27
kanbatu 2006.06.22. 16:26:22
Guszti 2006.06.22. 16:27:59
kanbatu 2006.06.22. 16:36:50
Guszti 2006.06.22. 16:39:56
Halvány Görény 2006.06.22. 16:44:36
Itten kérem arról van szó, hogy van ez az internetes sztori magazin "oroszlánepébe mártott pennával". Felülnézetből teccenek írni cikkeket olyan emberekről akik melljen cikik már, ugye, összekacsinthatósan, hogy hát ugye ez nagyon gáz, és fika és fika és fika. Tetszik látni, maguk is csak belőlük élnek, teljesen mindegy az, hogy arról írok, hogy a Kiscell Tünde gyönyörű harisnyakészletét ajánlotta fel a taposóaknák áldozatainak, vagy pedig ugyanezt az embert felsőbbrendűségem tudatában, és annak kinyilvánításával vérbe alázom a saját játszóteremen, így is úgy is hálával tartozom neki hogy létezik, mer különben nem lenne mit enni. Az index rosszindulatú internetes bulvár. Ennek egyébként semmi köze a konkrét témához itten, csak úgy eszembe jutott.
vil 2006.06.22. 16:49:22
Ja, és Teddynek csak annyi köze az egészhez, hogy elég ismert volt ahhoz, hogy egy ismeretlen írjon róla. Ismerjük el, ez fordítva azért elég nagy gondot okozott volna!
kanbatu 2006.06.22. 16:52:37
Liv 2006.06.22. 16:57:10
Az is egyértelmű, hogy ezek a blogok, amikhez hozzá lehet szólni bárkinek - szintén a bulvárosodás jele.
Máshol már leírtam: mely cikkekre születik a legtöbb komment? Az anyázó cikkekre - tehát minél több anyázó cikket írnak...
Bulvárosodás.
Az évek során a reklám is egyre több. Az ember azt hinné, hogy éppen egy olyan befutott lapnak, mint a Zindex, egyre kevesebb reklámra van szüksége a megjelenéshez - hát nem, ez egy naiv gondolat. Ahogy bővül a Zindex a Homárral, ezzel azzal, amazzal, egyre több reklám kell...
Na mindegy.
pumanya 2006.06.22. 17:00:48
Más: én mindig azt hittem az Index a jobboldallal rokonszenvez (szóval ez is csak annak kérdése honnan nézzük...)
Guszti 2006.06.22. 17:02:00
próbálkoztam idomítással is, de sajnos a zsiráf egy nagyon buta állat. erőszakkal meg nem mertem odatekerni a fejüket, mert harapósak, igen vérengző vadállatok. egyszer, egy elhullott példányon viszont kipróbáltam, hogy elér-e odáig... hát tudd meg, kedves kanbatu, hogy éppen 7 centi hiányzik hozzá...
zzebi 2006.06.22. 17:04:42
kanbatu 2006.06.22. 17:07:07
taxika 2006.06.22. 17:10:16
2006.06.22. 17:18:54
És hagyjátok békén Frakasházi Tivadart! Felgyulladt a Suzukija, és ő igenis az Ország szomorú bohóca és odateszi a mellkasát, hogy az a szánalmas Bajor lefikázhassa! És akkor még ti is belerúgtok! Hát micsoda viselkedés ez?
Lesztek szívesek elmenni és szögekkel kivert klaviatúrákkal és egerekkel csapdosni a hátatokat szombat délben a MÚOSZ-székház előtt. Ott, ugyanakkor fejezzétek le Tóta W. Árpádot és hívjátok meg Viktort és Ferencet, hogy mindkettejüknek egyszerre kezet csókolhassatok. Értettem???
(vki azt írta, hogy az index csak a jobboldalra mászik rá. Halló, nem teddyről van szó. Meg Havasról? Bákker állandóan azt olvassátok, amit hallani akartok)
Guszti 2006.06.22. 17:19:35
kanbatu 2006.06.22. 17:29:24
hambig 2006.06.22. 17:37:10
ezek a szemetek képesek voltak az utolsó műsorokban is orbánozni miközben egyszer nem volt szó az ország reális dolgairól
egy olyan ember aki a Medgyesit (miniszterelnökként , nem magánként) vendégül látja a saját birtokán, "sörvirslizésre" az másokat kritizálgat , hogy az orbán-érába tartoznak
bő nyállal patkóbélig
hajrá teddy, hajrá hh
Guszti 2006.06.22. 17:39:02
ezek komenista zsiráfok, totalitárius diktatúrára vannak berendezkedve. (ha azt mondja a MZSP elnöke, hogy nem ér el a fejük a seggükig, akkor ezeknek nem fog elérni, mégha 10 millióan is igennel szavaznak majd)
amúgy sem egy szolidáris tenyészet a miénk, de egymást azért kényszerből kedvelik.
világ zsiráfjai egyesüljetek! de ki az az ogli bob?
kanbatu 2006.06.22. 17:52:10
Ha lenne Déli Part című magyar tévésorozat, amely egy kicsiny baranyai falu hétköznapjait mutatná meg, akkor Ogli Bob lenne az a szereplő, aki olyan rémisztő, hogy ha zacskót húzna a fejére rögtön felívelne a karrierje. Ha hihetek a demokratikus országok filmkultúrájának, persze.
Visszatérve az eredeti témához, azt kell mndanom, hogy ha ragaszkodsz ahhoz, hogy nem érik el a seggüket a zsiráfok, akkor húzz zacskót a fejükre, mert ilyen módon csak a kínai artisták és a giliszták mentesünek a zacskóviselés kötelezettsége alól.
Dunai Márton 2006.06.22. 17:55:27
Az index humorarol meg azt gondolom, nagyon kell Magyarorszagon. Ez az orszag egy az egyben keptelen az onironiara. Csak az ongyalazasra kepes, meg az onimadatra. Jon Stewartban eppen az a szep, hogy a kimeletlen szatira ellenere egyertelmu, imadja Amerikat. Nehez egyensuly ez, es oriasi szakmai tidas kell hozza. Szerintem, ami az irott sajtot illeti, Worluk jo uton halad.
Meg egy utolso megjegyzes: aki azert pocskondiazza az Indexet, es UP-t, amiert nem "tudtak" letrehozni egy "rendes, papiralapu" ujsagot, az nezzen mar magaba. Nem kell egy irast kinyomtatni, hogy el lehessen olvasni, a tobbi meg nem mindegy? UP-ek nem akartak nyomtatni. Mas a mufaj. Amit nem ertesz, azt ne kritizald.
bakfitty · http://ismerosvalahonnan.blog.hu 2006.06.22. 18:06:15
Guszti 2006.06.22. 18:06:57
azonban nem húzok zacskót a fejükre, mert az kirekesztés lenne, s bár ők antidemokrata komenista terrorista zsiráfok, megilleti őket a a fejzacskó nélküli szabad élethez való jog.
a többi zsiráftartó pedig bizonyítsa be, h az ő falkájuk egyedinek testrészei elérnek A-ból B-be.
felőlem ogli bobnak sem kellene nylon tasakot viselnie a kobakján.
Baggins 2006.06.22. 18:15:30
tutajos 2006.06.22. 18:15:36
kuruc.info/reszletes.asp?MainID=2&HirID=3581
caneta 2006.06.22. 18:19:44
Té, mint Tamás 2006.06.22. 18:34:02
Megjegyzem lakótelepen lakom, ahol elképzelhető, hogy a zsiráfoknak hosszabb nyakuk nő a szokásosnál, mintegy kompenzálandó a tízemeletes panelházak égbetörő magasságát.
dr. Veér Farkas 2006.06.22. 18:38:00
Egy szóval sem mondtam, hgoy ami nem amerikai, az szar. Sőt, még azt sem, hogy ami amerikai, az mind jó.
Ellenben azt tartom, hogy bizony elég gagyi népek kapták meg ezt a díjat (mondjuk Vujity Tvrtko, a biztosan méltán világhírű Pannonhalmi szemle, a fél Népszabadság, Friderikusz, Bolgár György stb.).
Nem mondom, hgoy nem került be olyan is, aki megérdemelte, de sok olyan is, aki nem. Sőt, ez a túlnyomó többség.
Szerintem 2006.06.22. 18:38:24
Mindenkivel baj lehet, de vele NEM. Ezt a mentalitást eddig inkább a 'jobb' oldali politikusoknál és média személyeknél láttam.
Hé figyi Farkasházy, (szerintem) okoskodó, kérkedő és nagyon unalmas vagy.
(Ez nem jelenti, hogy az újpéter és bagázsa teccik, de ez más kérdés)
Charteris 2006.06.22. 18:45:23
sajnos teljesen igaza van Farkasházynak.Ha az Index válogatás nélkül kaszálna, azt mondom o.k., nekik is meg kell élni valamiből, bár eléggé sz*r munka. Viszont az a helyzet, hogy a tárgyilagosság igényével írják a célzottan szoclib ellenes írásaikat.Szegény, naív, kicsi Liv!Nehogy már az Indexből az igazság bajnokát faragd, amely egyformán kap jobbról és balról.Ha valaki egy fideszes tótumfaktum fikázására - aki tényezőnek számít a Fideszben - példát tud felhozni,annak, ahogy mondják... A Mitnyan ügy úgy illik a képbe, hogy a cikk írásakor már kilövési engedély volt rá. ( Az írással egyet lehetett érteni, de jellemző a stáb inkompetenciájára, hogy ügyvédi/jogászi alátámasztással sem tudták megvédeni álláspontjukat, mely szerint publicisztikát közöltek -ha egy macsó polgármesternek joga van véleményt mondani kolleganői lábáról, akkor nekik is az illető szellemi színvonaláról. Érdekesség: Amerikában egy ilyen megnyilatkozásért páros lábbal rugták volna ki az elkövetőt a búbánatba ).Ez rávilágit az Index másik betegségére, hogy nem válik el egymástól a hír és a vélemény,mint ahogy tanítják, de szerkesztőség úgy látszik akkor éppen kollektíven hiányzott.Tanult olvasó társaim persze tudják, hogy az Index elejétől a végéig az utóbbi. Gy.F. már egy hírnek álcázott kis színesben sem érdemli meg, hogy a nevén nevezzék, ő már csak per Fletó.
Javuljatok meg!Ehhez elsőként vegyetek egy nagy tükröt és ahogy a nagy polgári humorista tette, gyűjtsétek össze, ami nyálatok van, aztán...,Ja, előtte álljatok a tükör elé.
regards, Leslie bácsi
P.S. Az Index , ahogy az ismert nyomdai termék címoldalán tudatja magáról, hogy " polgári napilap", ti is találjatok magatoknak valami hasonlót, pl. " Amíg lósz*r van, vannak verebek is"
Ölellek Benneteket!
dr. Veér Farkas 2006.06.22. 18:54:54
Uj Péter régen baromi jó volt, mostanra elborozta az agyát. Kiégett, a népszabis Szerda cikkei 90%-ban teljesen szarok.
Az Index meg...
Hát inkább nem minősítem. Hemzsegnek a cikkek a hibáktól. És nemcsak a helyesírásiktól, hanem a tárgyi tévedésektől is. Pedig aki kicsit is újságírónak meri nevezni magát, annak illene utánanézni annak (a háttérnek), amiről ír. Pláne ma, az internet korában, amikor ezért már könyvtárakba sem kell járkálni.
Egy csomó Anettka- meg BB (vagy VV?) Zsanett-szintű, ám magától kurvára elszállt "újságíró", akik többségének a régi nyomtatott sajtós rendszerben mínuszos cikkek megírására sem lett volna lehetősége, annyira tehetségtelen. Ugyanis ez is egy szakma, attól, hogy valaki ismeri az ábécét, még nem biztos, hogy tud is írni.
NMsoká 2006.06.22. 19:09:46
Guszti 2006.06.22. 19:18:39
ha az anyazsiráfok viszik napfelkelte előtt itatni a kicsinyeiket, akkor hogy láthattál apazsiráfot análisan elmélyülni magában?
ezenfelül: napfelkelte előtt még sötétség, de minimum félhomály borítja a tájat. Nem lehet, hogy egy zsiráf mélyedt el egy éppen szomját oltó másik végbelében, s csak az elégtelen környezeti feltételek miatt vélted egy ugyanazon példánynak látni a kettőt?
az is lehet, hogy csak tüneményt, varázslatot, délibábot láttál...
lehet, h még fel sem keltél, álom volt csupán mit valóságnak vélsz!
nem kizárt azonban, hogy néhány mutáns példány testrészei eldeformálódnak, így a lakótelepi zsiráfok megnyúlt csigolyáinak köszönhetően elképzelhető, hogy saját fenekében kurkászik egy szerencsétlen pára. ám a degenereált egyedek igen rövid életűek, ezért nem lehet általánosítani, mégha valóban úgy történt is.
egyébiránt: ha egy zsiráfnak 10 emeletnyi hosszú nyaka van és a saját seggébe kukkol, az bizonyára felborul vagy elgurul mint egy hullahopp karika :)
hamusamu 2006.06.22. 19:52:50
Az Indexen tobbnyire gyoz a szemtelenseg az izles felett. Tota W. baromi jokat tud irni, olykor viszont egyszeruen csak bunko (NEM a ketmillios cikkre gondolok, az rendben van!).
Az Index altalaban is vilagcsucsokat dontoget a helyesirasi hibak, elirasok es tevedesek kategoriaban, de hasonlo dolgokert kimeletlenul nekimegy barkinek. Nincs nagy kedvem Csisztut mentegetni, de honapszam triumfalni egy elo beszedben elofordulo marhasagert nem tul elegans, plane az Indextol, ahol (elektronikus) irasban adnak ki a kezukbol akar kulonbeket is.
zonda 2006.06.22. 20:26:34
Summa summárum, drága tollnokok, maguk valamit mégis csak tudnak, mert lám, már percek óta magukkal foglalkozom, de ahhoz még pallérozódniuk kellene kicsinység, hogy ezt a témát meg is beszéljem a barátaimmal...
VIP
MiG-29 2006.06.22. 20:55:18
MiG-29 2006.06.22. 21:13:39
laposelem 2006.06.22. 22:55:45
Liv 2006.06.23. 07:35:52
Én a tanácsot csak félig fogadom meg. A nyálgyűjtés OK, de aztán inkább eléd állnék. Jó lesz úgy?
Cartman (ex Cartman) 2006.06.23. 08:28:44
kanbatu 2006.06.23. 09:44:33
2. Te, hogy elméletedet megvédd még azt a tételt is fel mernéd állítani, hogy a zsiráfoknak nincsen apjuk, (ami eleve egy családpolitikai szégyen lenne hazánkra nézvést, mit szólnának a külföldről hazánkba látogató igentekintélyes államfők, ha megtudnák, hogy nálunk a zsiráfok ilyen céda életet élnek), és hogy az apazsiráfok nem is isznak vizet. Pusztán, hogy letagadd az apazsiráf jelenlétét az itatónál.
3. Nem szép dolog emígy leminősíteni a lakótelepi zsiráfokat, mondván, hogy degenerált az, aki ilyet tesz, mert - engedtessék meg nekem, azt mondani, hogy - degenerált az, aki a panelzsiráfot egy alacsonyabb létformának tartja az összes többi zsiráfnál. A panelzsiráf ugyanolyan hasznos tagja társadalmunknak, mint bárki más.
4. Ha egy alapos vizsgálat degeneráltnak mutatná is a panelzsiráfot, kétségtelenül akkor is példát jelentenek arra, hogy a zsiráf igenis eléri a fejével a saját valagát.
5. Szerintem, neked érdeked fűződik ahhoz, hogy a zsiráfokról hamis kép éljen bennünk, ezért veszed semmibe embertársaid komoly megfigyeléseken alapuló következtetéseit, és szeretnéd azt, ha mi is ezt tennénk, de mi nem tesszük. Mi lankadatlan éberséget tanusítunk minden gyanús ügy felbukkanásakor.
Guszti 2006.06.23. 10:41:18
2. ezt még ált. isk. 4. osztályában tanultuk. a zsiráfoknál nem szükséges biológiai megtermékenyítés. ugyanis a szavannák vad világában élő zsiráf csordák hím egyedi közül nagyon sokan elpusztulnak a rájuk támadó pockokkal, elefántokkal, kakadukkal, oroszlánokkal és százlábuakkal vívott élet-halál harcban. ezért a nőstény zsiráfokban kifejlődött egy olyan genetikai metódus, hogy kan zsiráf beavatkozás nélkül, egyszercsak ott terem a hasában a kiszsiráf.
3. a zsiráfok természetes élőhelyét kell alapul venni, mint átlagos életforma. ez a szavanna. te magad írtad, hogy a mi betonon tartott zsiráfjaink is mutálódnak egy idő után, ha táplálék után kutatva folyamatosan lefelé néznek (ezt én cáfoltam akkor). elméleted analógiájára azonban, a lakótelepi zsiráfokat sem lehet etalonnak venni, hiszen felfelé törekvő életforma-változásuk nemcsak bilológiai, hanem politikai, társadalmi valamint erkölcsi szempontból is rangsorolja őket. annyiban, amennyiben átlagosnak kívánjuk tekinteni őket, és ebből meszemenő következtetéseket akarunk levonni.
4. azt én is elismertem, h mutáns példányoknál előfordulhat, de én zat mondom, hogy az alapján nem lehet álatalánosítani és ex katedra kimondani, hogy: márpedig a zsiráfok elérik saját fejükkel a seggüket.
5. éppen hogy a társadalomban a zsiráfokról kialakuló valós kép népszerűsítéséhez fűződik érdekem. jonathan blue és én már láttunk valós példát, ő erre, én pedig arra. viszont te csak saját vágyaid szerint próbálod alakítani a zsiráfokról kialakult képet. és mindezt még demokráciának is nevezed!
H. Kovács 2006.06.23. 11:35:39
Rezümé:
az index tényleg bulvárosodik, ha a homárra, a velvetre meg dundika pinaszőrére gondolok. Ezekért kár, mert ezen a piacon van már elég szereplő (színes bulvár lap, blikk, stb.)
A Farkasházy lehet, hogy jó a rádiókabaréban immár húsz éve, csak e helyt senki nem az ottani munkásságát fikázta. Számomra idegesítően unalmas a heti 7esben (bár csak félévente nézem meg véletlenül), és az egyéb felszólalásaitól is hideglelést kapok. Kibaszottul unalmas azzal tetszelegni, hogy fejből felmondja a lexikon előre betanult szócikkét, ill. arra verni magát, hogy állítólag ki mindenki a rokona.
Na ennyi!
kanbatu 2006.06.23. 11:47:23
moli 2006.06.23. 12:29:11
PSYCHO 2006.06.23. 18:51:40
Tulajdonképpen már csak az az egyetlen nyitva hagyott kérdés, hogy vajon a nagyra becsült kutatók (kik előtt ezennel alázatosan tisztelgek eddigi munkásságuk okán) által említett megfigyelt példányok alulról, lábaik között közelítik meg az inkriminált testrészt, avagy srégen hátra hajolva teszik ezt...
urbanlegend 2006.06.23. 19:14:52
Index jó. Tóta W. kurva jó. Farkasházy meg béna.
kanbatu 2006.06.23. 19:42:06
PSYCHO 2006.06.23. 20:09:27
Köszönet ismét, ezúttal azért, mert megtisztelő figyelmedre méltattad bugyuta kis lényem, és voltál oly szíves válaszolni, mégha kevéssé kielégítő módon is.
Természetesen jogos felvetésed a problémám pitiánerségét illetően. Irracionális érdeklődésem mentségére pusztán esendő, ingerek miljomának kitett és ezáltal alaposan zavarodott mivoltom szolgál, mely ennek ellenére - vagy tán épp ezért - az örök igazságokat kutatja.
Sajna - gyarlóságom okán - rá vagyok kényszerítve, hogy csak amúgy, humán módra használjam a nagy cél elérése érdekében szerény kapacitású elmét, mely nekem megadatott.
A miért tehát egyszerű s fentiekből egyenesen következik: vizualizáció.
tuff 2006.06.24. 11:27:36
ti voltatok akezdőlapom,de már nem!!
:D:D:D:D
richard60 2006.06.24. 23:49:29
Mert ugye, egyrészt adva van egy valamikori "névtelen gengszterből" tisztességben megőszült médiamunkássá vált humorista, aki korábbi érdemeire tekintettel, foggal körömmel védi a hosszú évek kemény harcával elfoglalt hídfő állásait.
Másrészt van egy nyilvánvalóan évtizedekkel fiatalabb, "névtelen gengszterek"-ből álló társaság, akik merészelnek véleményt mondani nyilvánosság előtt szereplő emberekről, média jelenségekről, műsorokról. A maguk módján persze, illetve olyan stílusban, amit a legtöbben megengedünk magunknak, amikor káromkodva elkapcsolunk egy műsorról(vagy meg sem nézzük). És ezért olvassuk(én legalábbis), meg azért, mert nem nyalnak sehová.(Egyelőre!)
Mert hogyan is kell szépen kritikát írni, ami nem borzolja FT Úr idegeit?
Megdicsérni azt, ha egy énekes ismeri a kottát, és csendben, tapintatosan elhallgatni hogy nem tudja kiénekelni a magas C-t, de még a H-t sem?
Hát tisztelt commentblog írók, érdemes megfontolni ezt a taktikát! De előtte nem árt tanulmányozni, hogy a névtelen senkiből hogyan lesz valaki kétheti lap tulajdonos.
Enyhén szólva csalódtam FT Úrban. Szellemesebb visszavágást vártam tőle a lapjában, nem pedig ilyen kétségbeesett vagdalkozást.
Mitte 2009.02.03. 11:17:11