Azaz termékelhelyezés. Ügyes marketing fogás, melynek során egy mozifilmben vagy televíziós epizódban (azaz egy kitalált világban) a valóságban is kapható terméket jelentetnek meg, természetesen valamiféle ellenszolgáltatás fejében. Az egyik alfaja, amikor csak úgy, a marketinges két szép szeméért jelenik meg a termék vagy annak logója, ezt product plugnak hívják, amire bármennyire is töröm a fejem, nem tudok frappáns magyar megfelelőt írni. A leggyakoribb a logó megjelenítése (Dell gépek a 24-ben, Maserati a Született Feleségekben), és a javadalmazás a megjelenés mértékével egyenes arányban nő - ha egy 42 perces epizódban mindenki állandóan Coca-Colát iszik, az biztos nem olcsó mulatság.
Előfordul persze az is, hogy mondjuk szükség van x számú gépkocsira, melyeket a producerek nem akarnak bérelni, így megkapján őket ingyen, csak mutassák a márkanevet szorgosan - kéz kezet mos, mi meg rohanunk olyan SUV-t venni, mint amiben Tony Soprano is feszít. Az elburjánzott és pofátlan product placement melegágya pl. az Én a Robot c. förmedvény, ahol az Audi és a Converse a film nagy részében az arcunkba van tolva, de olyan aggresszíven, hogy az ember inkább a buszt választja a bajuszos-cérnazoknis-szandálos sofőrökkel.