Egy csatorna arculata nem csak esztétikai kérdés, a logoval vagy a station id-nak csúfolt önazonosság-erősítő klipekkel az adó sugallni, pozícionálni is akar. A két nagy kereskedelmi csatorna kreatívjai azonban minden bizonnyal ellógták a kötelező marketingtréning "Szemantika a reklámiparban avagy a siker sugalmazása" című előadását, hiszen a csatornák arculatán csúnya hegek éktelenkednek.
|
NA NÁ |
Arra már nem érdemes karaktert vesztegetni, hogy a tv2 megújulás címén ezüstösen csillogó zárójelbe tette magát, de szerencsére itt van a konkurens csatorna vizuális tatarozása során leszerződtetett gnóm is. A kétdimenziós figura nem csupán a semmiből a semmibe menetel, egyszerűen a fiatalos lendület kedvéért, de mindehhez magabiztosan dudorássza a csatorna új szlogenjét is, a tömör "Na ná!" felkiáltást, amit minden bizonnyal egy több ezer nézővel végzett kérdőíves felmérés eredményeit kielemezve, a sokadik hosszan elhúzódó értekezlet ötvenedik órájában szült meg egy csodálatos elme.
Az imigyen egyetlen apró animációba összecsomósodó életérzésnek csupán egyetlen dolog mond ellent, ez pedig maga a kabalafigura, akit szülei valószínűleg jópofának és fiatalosnak terveztek, de a világra jött lény leginkább a felsővezetés által elképzelt tökéletes tévénézőre hasonlít: óriási szemei vannak, hogy jobban lásson, nagy, képernyő alakú fejet kapott, hogy jobban befogadhasson, és nincsenek kezei, nehogy elkapcsoljon az RTL Klubról.
dark future · http://www.andocsek.hu 2007.03.25. 15:30:00
dark future · http://www.andocsek.hu 2007.03.25. 15:30:44