A kormány se istent, se embert nem ismer, és nincs az a pénz, amit el ne baszna költene, ha Soros Györgyről és az ő Tervének meghiúsításáról van szó. Kissé kezd az embernek olyan érzése lenni, mint Pelikán József gátőrnek, csak éppen ez most itt nem egy szatíra, hanem a rezsiszilárdos, országgyűlési határozatos valóság. Az, amiben a kormány úgy érzi, a lehető legtöbb felületek közölnie kell, az Európai Parlament határozatot hozott a Soros-terv végrehajtásáról (!!!), amire a legjobb orvosság az, ha leírják, ők ezt elutasítják. Egyoldalas, fizetett hirdetésben. A mi pénzünkön. Basszameg, inkább varrnák ürgebőrbe. Az azért mindenesetre valahol kiábrándító, hogy a Népszavát is sikerült bedarálni. A sors iróniája, hogy a Népszava testvárlapjánál, a Vasárnapi Híreknél pont azért állt fel a főszerkesztő, mert valami ilyesmit akartak lenyomni a torkán.
Aljas, uszító propagandahirdetést jelentetett meg a kormány a szeretve és érzékenyen készített ünnepi lapszámunkban, amelynek cikkei - ahogy minden héten - az elfogadás és a szolidaritás jegyében születtek. "Társadalmi célú hirdetéseivel" a kormány pont ezeket az értékeket kívánja eltüntetni a magyar társadalomból.
Hegyi Róbert 2017.12.28. 10:06:53
retrodj · http://retrodj.blog.hu/ 2017.12.28. 10:14:21
tegnaptuska 2017.12.28. 10:15:26
Zsuzsa Szecsenyi 2017.12.28. 10:15:45
paralia28 (törölt) 2017.12.28. 10:16:35
haXXor 2017.12.28. 10:21:19
Keménytökü 2017.12.28. 10:26:11
Rattanat 2017.12.28. 10:36:32
Dokus 2017.12.28. 10:40:53
Spéter46 2017.12.28. 10:41:39
Rattanat 2017.12.28. 10:47:35
arckönyv 2017.12.28. 10:54:43
skylaner88 2017.12.28. 11:00:29
6. Ienin 2017.12.28. 11:00:48
maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.12.28. 11:04:21
morph on deer 2017.12.28. 11:04:57
2018-ra mi leszünk az ürgebőrtermelés zászlóshajója, bizony!
Szijjártó Péter igen igéretes tárgyalásokat folytatott bisszau-guineai üzletembeekkel egy közös ürgebőripari vállalat létrehozásáról, Széles Gábor az Ikarusok beltéri diszítésére használná, (mert kárpitozáshoz nem elég nagy), Rogán Antal pedig javaslatot tett az ürgebőrbe kötött letelepedési kötvények árusítására, hogy igazi nemzetthy karaktert adjon a tevékenységének...
Szóval kicsit több optimizmust, pozitív gondolkodást várnánk el Sixx nertárs, egy ilyen nemzetthy fontosságú ügyben, a jövőben!
maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.12.28. 11:05:54
2 célja is van ezzel:
- az európai identitások szétzúzása,
- olcsó munkaerő biztosítása az európai nagytőkének.
ujani 2017.12.28. 11:16:14
Tökacskó 2017.12.28. 11:17:33
www.youtube.com/watch?v=M4VOSl4I5-U
Rattanat 2017.12.28. 11:22:06
Pont ezt kérdem! Miért jó a magyar származású Sorosnak az "európai identitások szétzúzása"? Mi előnye származna neki ebből?
Továbbá hogy érted azt, hogy "olcsó munkaerő biztosítása az európai nagytőkének"? Nem arról volt szó, hogy a migránsok mindenféle munkára alkalmatlan barbárok, akik csak robbantani, fejet levágni és nőket erőszakolni tudnak? Most meg azt írod, hogy olcsó munkaerőnek hozzák őket? Nincs itt valami ellentmondás?
Továbbá az európai nagytőke szintén európai vezetőinek megincsak mi érdeke fűződhet európa elpusztításához? Nem valószínű, hogy az európai iszlám kalifátusban hatalmas kereslet lesz majd Audira, BMW-re, stb. Sorosnak szintén rengeteg európai érdekeltsége van, amik szintén nemigen fognak szárnyalni, ha közben európában anarchia van.
Helga Beauty Salon. 2017.12.28. 11:22:43
Rattanat 2017.12.28. 11:22:45
Scott Tenorman Must Die 2017.12.28. 11:30:57
Tökacskó 2017.12.28. 11:33:42
doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2017.12.28. 11:38:28
hatodik lenin apánk 2017.12.28. 11:38:48
Rattanat 2017.12.28. 11:40:20
A kormányzati hirdetés és a propaganda nem ugyanaz, ne játszd a hülyét.
Kormányzati hirdetés az, ha tájékoztatnak az új pályázati lehetőségekről, nem pedig az, hogy a Fidesz (mint párt) aktuális kampányvonalát közpénzből, a kormány nevében erősítsék. Ez utóbbit úgy hívják, hogy propaganda, büntetőjogilag pedig úgy, hogy tiltott pártfinanszírozás, ami mivel közpénzből történik ezért megvalósít még hűtlen kezelést, sikkasztást és hivtali hatalommal való visszaélést is.
Rattanat 2017.12.28. 11:45:49
Ha nem vagy képes a saját szavaiddal, pár mondatban összefoglalni egy 5 perces kisfilm lényegét, az azért elég sokat elárul a szellemi színvonaladról, szóval azt hiszem nem vesztek sokat, ha ezt a "beszélgetést" valóban befejezed.
Gyere majd vissza, ha képes leszel az önálló gondolkodásra és érvelésre, a beszélegtés ugyanis erről szól, nem arról, hogy mások által gyártott videókat dobálunk egymásnak.
hatodik lenin apánk 2017.12.28. 11:48:40
Tökacskó 2017.12.28. 11:49:06
Azért arra vigyázz, nehogy megpattanjon egy ér a fejedben... :)
Na... bye!
Rattanat 2017.12.28. 11:51:48
Továbbá ne reménykedj abban, hogy a ballibek elhúznak az országól. Akik elhúznak azok orvosok, ápolók, tanárok, mérnökök, szakemberek stb. hasznos és értelmes emberek.
De a ballibek maradnak, veletek együtt, mert ellenség az ugye kell.
maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.12.28. 11:55:48
Soros a nyitott térsadalom híve, ezt akadályozza az emberek identitása, ő ehelyett hangyabolyt szeretne.
fran7 2017.12.28. 11:56:23
1. Mi Jago célja Othello házasságának tönkretételével? Mi a bosszú motivációja? Kb. ez lehet Soros célja az európai értékek tönkretételével.
2. Mikor láttál a mai kapitalizmusban olyan cégvezért, aki egy évnél továbbra tervez. Hol van a végtelenül jó finn oktatás által reptetett Nokia?
3, Amikor Robespeierrék elkezdték a tisztogatást vajon a vendée-i parasztok lemészárlása után sejtették, hogy saját magukat küldik majd vérpadra? Pedig annyira okosak voltak. Vajon láttál olyan politikust, aki tényleg előrelátó volt és a jövőre készítette fel népét. Julius Ceasar óta.
okleveles rádióhallgató 2017.12.28. 11:56:29
maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.12.28. 11:56:50
A tpkének csak a profit számít. A liberális rend lassan zuhan, így pánikban a nagytőke. Soros is e körök egyik szószólója.
Tökacskó 2017.12.28. 11:59:24
www.youtube.com/watch?v=KgbdQUd9Ru8
Rattanat 2017.12.28. 12:00:39
Én inkább azt remélem, hogy a te fejedben nem pattan el semmi, mert akkor a kórházban kénytlen lennél szembesülni vele, hogy honnan hiányzik az a rengeteg pénz, amit propagandára költöttetek.
taga20 2017.12.28. 12:01:27
taga20 2017.12.28. 12:02:44
Rattanat 2017.12.28. 12:08:13
Ez csak másfél perc, talán nem haladja meg a képességeidet az értelmezése.
Rattanat 2017.12.28. 12:10:05
taga20 2017.12.28. 12:13:20
szerintem, aki rendszeresen fenn van a blogokon, az ismeri ezt a képmutató trógert, mint a rosszpénzt!:)))
taga20 2017.12.28. 12:15:47
full baromság! döbbenet, hogy mekkora állatok mozognak itt!
Rattanat 2017.12.28. 12:15:49
Gratulálok, konkrétan egyetlen kérdésemre se adtál választ, helyette gyáva nyúlként megfutamodtál. Jellemző.
Meg lehet nézni, hogy mik voltak azok a kérdések, amikre mindössze ezt az egy, válaszként semmilyen formában nem értelmezhető mondatod bírtad kiizzadni magadból.
comment.blog.hu/2017/12/28/mar_a_nepszavaban_is_egyoldalas_hirdetesben_sorosoznak#c34363849
berne 2017.12.28. 12:21:07
histar007 2017.12.28. 12:22:44
Itt a Soros tervem:
Küldj Európába egy rakás szerencsétlent, kb mindegy honnan. Ők ugye nincstelenként, hitelből jönnek ide, amit majd a későbbi jövedelmükből (segély/munka) kell törleszteni. Cserébe az államok itt fizessenek nekik egy rakás pénzt a beilleszkedéshez (meg is van a jövedelem). Az államnak ha nincs elég pénze, akkor vegyen fel hitelt (tőle).
Egy csapásra teremtett keresletet és kínálatot, kaszál a migráns mozgatáson és kaszál az államok eladósodásán.
Mi kell a megvalósításhoz? Pár ezer nincstelen, akit simán be lehet hülyíteni ( ők hülyítik a többit) és egy maxiérzékenyszolidárisPC Európa ahol az ő NGO-i hitetik el, hogy a feltétel nélküli befogadás az európai érték, nem pedig a határvédelem.
Ezzel pedig komoly lépéseket lehet a nyílt társadalmak irányába tenni (ezt is sokszor leírta már hogy a zárt rossz ezért a nyílt jó).
Persze lehet vitatni, hogy ez nem is így van. De akkor mégis mi a túró zajlik körüöttünk?
taga20 2017.12.28. 12:23:24
maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.12.28. 12:28:33
Az Igazság szekerét tolom.
maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.12.28. 12:29:51
S ezzel mi a gond?
A probléma rendszerszintű.
taga20 2017.12.28. 12:30:33
szerintem a gazság szekerét tolod!
meg a nagytőke szekerét, te áruló!:))))
maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.12.28. 12:30:34
Mit nem értettél vélaszomból? Leírtam Sorosék 2 fő okát.
Rattanat 2017.12.28. 12:33:47
1. Mit akar megbosszulni európán Soros György, aki egész európában (kivéve Fideszország) elismert, megbecsült embernek számít?
2. Mikor láttál te életedben bármilyen cégvezért? Egy sima gyár felépítése tovább tart egy évnél, komoly technológiai fejlesztéseket évtizedekben mérnek, honnan vetted ezt az egy évre tervezős marhaságot? A Nokia pedig köszöni szépen, jól van. Láthatóan fogalmad sincs az üzleti életről, így pl azt se tudod, hogy a Nokia nem csak mobiltelefon gyártásból áll - az pedig egy hosszabb elemzést igényelne, hogy a Nokia mobil részlege, hol és mit rontott el, de itt most nem erről szól a vita.
3. Orbán Viktor lenne szerinted az előrelátó politikus? Az az Orbán Viktor, aki Soros György támogatásával alapította a Fideszt, aki Soros György pénzén járt oxfordba és aki még 2010-ben is vigyorogva fogadta Sorost a parlamentben? Az az Orbán Viktor aki pár évvel ezelőttig még hazaárulásnak tartott az oroszokkal való bármilyen együttműködést most pedig csak Putyin pincsijeként emlegeti egész Európa? Aligha van európában (vagy a világon) olyan politikus, aki többször váltott irányt mint Orbán, ami nem épp arra vall, hogy olyan nagyon jól látná a jövőt.
Ha van olyan vezető, aki max 1 évre tervez és csak a pillanatnyi népszerűségnek él, na az pont Orbán. Nem kicsit ironikus, hogy te vádolsz azzal másokat, amit valójában az általad támogatott párt és annak vezére csinál.
Arra viszont sajnos te sem adtál választ, hogy Sorosnak miért lenne jó európa szétdúlása. Irodalmi és történelmi utalások helyett, jobb lenne ha konkrétan és egyértelműen elmondanád, hogy konkrétan miért érdeke Sorosnak európa elpusztítása. Nem Jagonak vagy Robespeiernek, hanem Soros Györgynek!
Rattanat 2017.12.28. 12:38:24
Aki megnézi, hogy mit kérdeztem és arra te mit válaszoltál, annak elég egyértelmű, hogy amit te leírtál, az egy gyáva megfutamodás az értelmes vitától, nem pedig válasz.
SnaKadCharmer 2017.12.28. 12:38:52
Rattanat 2017.12.28. 12:40:03
taga20 2017.12.28. 12:45:51
langesz 2017.12.28. 12:53:24
Most a kisírt óhajotoknak megfelelően, a pénzetekből végre fianszírozza az elv-társaitokat.
dr. mesterséges színezék 2017.12.28. 12:58:06
Rattanat 2017.12.28. 12:58:16
Mindez nagyon jól hangzik, kár hogy egyetlen szó sem igaz abból amit írsz.
1. Soros nem küldött senkit Európába, pusztán azt mondta, hogy a Szíriában zajló háborúk miatt Európának be kellene fogadnia menekülteket - ahogy egyébként 1956-ban is befogadtak.
2. Soros soha nem mondta, hogy az államok fizessenek bármennyi pénzt is a menekülteknek, ellneben azt mondta, hogy az EU-nak kellene ilyen módon támogatni a befogadó tagállamokat.
Ebből következően "az állam majd hitelt vesz fel Sorostól" dumád eléggé mellément. Már csak azért is, mert az államok finanszírozása nem úgy működik, hogy elmegyünk a Soros Bankba és hitelkérelmet adunk be.
3. A menekültek nem hitelből jönnek ide, pláne nem Soros György hiteléből, továbbá Soros György nem embercsempész, hogy a "migráns mozgatáson" kaszáljon. Jó lenne ha az ilyen állításaidat valamivel alá is támasztanád, de mivel nem ez a valóság, ezért szerintem ne ölj bele túl sok energiát.
4. "Pár ezer nincstelen, akit simán be lehet hülyíteni" A szíriából érkező menekültek nem simán nincstelenek, hanem olyan borzalmak elől menekülő emberek amiket te el se tudsz képzelni. Nem azért kockáztatják az életüket az európába jutással, hogy simán jobban éljenek, hanem azért, hogy egyáltalán esélyük legyen életben maradni. Fel se fogoad azt, hogy mekkora baromságokat írkálsz.
5. Soros NGO-i nem beszélnek se feltétel nélküli befogadásról, se a határvédelem megszüntetéséről. Épp ellenkezőleg, Soros György világosan hangot adott annak a meggyőződésének, hogy az Európai Uniónak vissza kell szereznie az ellenőrzést határai felett.
Van még olyan hazugság amit nem másoltál be a propagandagyárból?
maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.12.28. 13:01:50
Nem, antikapitalista baloldali vagyok évek óta.
Rattanat 2017.12.28. 13:02:22
dr. mesterséges színezék 2017.12.28. 13:02:59
Tkp. nem. Megvan ott a különböző távú tervek hierarchiája.
Stratégiai terv: el fogok lopni mindent és maffiahálózattal stabilizálom.
Taktikai terv: kétmilló hülyével és profilozott választási rendszerrel.
Operatív terv: ma éppen EZZEL etetem a kétmillió hülyét, holnap majd bármivel etethetem (hiszen hülyék), csak legyen VALAMI, akár ENNEK a negáltja.
dr. mesterséges színezék 2017.12.28. 13:03:52
dr. mesterséges színezék 2017.12.28. 13:08:56
A mene... izé migránsoktól olcsón tudja majd venni a MAGYAR csecsemők vérét.
Inni persze.
taga20 2017.12.28. 13:13:49
ja és belülről bomlasztod a rencert!
mennyi cocacolát loptál má haza? beszéjj nyomorult!:))
birka, te egy fasz vagy, az ateista karácsonyoddal együtt!
maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.12.28. 13:19:19
Mit nem értettél a válaszomból?
taga20 2017.12.28. 13:20:28
egy rohadék maffiabandával megspékelve.
maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.12.28. 13:21:10
Ez csak nézőpont kérdése, mi szenny és mi nem az...
Cheraups 2017.12.28. 13:23:43
Akinek meg erre van igénye, örül... a Karácsony is az Uszítás Ünnepe a fideszeseknek...
maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.12.28. 13:25:27
Nincs mit bomlasztani a rendszeren egy munkahelyen.
Nem igazán szoktam lopni.
Rattanat 2017.12.28. 13:30:44
Én mindent értettem a "válaszodból". Megértettem, hogy neked nincsenek érveid, azok nélkül pedig elég nehéz vitázni. Pont azért tettem fel a kérdéseimet, mert a kormánypropaganda sajnos nem terjed ki az okokra és láthatóan amire a kormánypropaganda nem ad egyértelmű úmutatást nektek, arról nem is tudtok beszélni. Ez a liberálisozós, nagytőkézős, kapitalizmusos duma ide most kevés lesz, ezek nem érvek.
De még kérdezd meg párszor, hogy mit nem értettem abból az egyetlen mondatból amit válaszként kiizzadtál magadból.
Rattanat 2017.12.28. 13:32:01
Valóban. És az én nézőpontomat az imént ismertettem.
Túl sikeres nem lehet, ha még évek múltán is így kell népszerűsítened.
Kristóf Tarnay · http://fegyvertelen.blog.hu 2017.12.28. 13:36:04
Rattanat 2017.12.28. 13:37:27
Az ugye megvan, hogy a munkáltatód anyavállalatának (Coca Cola Corp.) egyik jelentős részvényesét történetesen úgy hívják, hogy George Soros? :)
ProjectMayhem 2017.12.28. 13:37:47
hatodik lenin apánk 2017.12.28. 13:38:05
hatodik lenin apánk 2017.12.28. 13:45:50
taga20 2017.12.28. 13:49:05
de szerintem, aki ezt a tömény, ocsmány, szar uszítást meglátja a lapjába( pl. a népszavába), az hajítja a kukába.
Rattanat 2017.12.28. 13:49:06
taga20 2017.12.28. 13:52:36
az hogy van, hogy minden olyan blogban, ami kritizálja a fityeszmaffiádat, megjelenik egy-pár olyan nick, amit kb. 2010-ben hoztak létre, és azóta volt 40 kommentje?
előre is köszönöm a válaszod.
Rattanat 2017.12.28. 14:05:58
Azért tudom, hogy Soros mit mondott, mert nagy nyilvánosság előtt elmondta. Elmondta videón is, és írott formában is:
www.youtube.com/watch?v=V8xqmk-VLwo
24.hu/belfold/2017/11/20/megszolalt-soros-gyorgy-pontrol-pontra-cafolta-a-soros-tervet/
Ezek a tények. Ezzel szemben azokat az állítosokat, amiket ti Sorosnak tulajdonítotok semmilyen forrás nem támasztja alá, szóval vissza kell kérdeznem: ti honnan veszitek azokat a dolgokat amiket Soros szájába adtok? Talán te szoktál Sorossal együtt golfozni? Esetleg Orbán?
Láthatóan te sehol nem jártál a "büdös nagy európában" Fideszisztánon kívül ugyanis, az amit a Fidesz itt propaganda címén művel EGYETLEN EURÓPAI ORSZÁGBAN SEM LÉTEZIK!
Utoljára Joseph Goebbels alkalmazott olyan propagandát amit most a Habony művek. Bár olyanra nem is igazán tudok példát, hogy egy adott személy képvel plakátoljanak tele egy egész országot, egymás mellé sorozatban kirakott plakátokkal.
Ha már a büdös nagy európát emlegetted, azért nézzük már meg a léptékeket. A 65 milliós Egyesült Királyságban, az ország jövőjét történelmi szinten meghatározó BREXIT népszavazás kampányában, a támogatók és ellenzők ÖSSZESÍTETT kampány költése nem érte el azt az összeget, amit a semmilyen konkrét következményt nem jelentő "kvóta népszavazás" kampányára költött egyedül Orbán! Szóval ne gyere már itt európával, mert amit itt Orbánék művelnek propaganda címén, az példa nélküli.
hatodik lenin apánk 2017.12.28. 14:09:35
hatodik lenin apánk 2017.12.28. 14:10:16
aptikjampó 2017.12.28. 14:13:34
Mit köszöngetsz te itt előre? Mit jászod a kúlturlényt, amikor mindenki tudja hogy az ilyen tagafasz sorosbérenc libsiszar csak egy képmutató állat lehet! Húzz anyádba!
dr. mesterséges színezék 2017.12.28. 14:14:26
taga20 2017.12.28. 14:16:03
és ezek a mocsadékok a vizesvébé alatt le is szedtek a soros plakátokat, mert azé tudják, hogy mekkora szemét állatok. és nem hülyék.
dr. mesterséges színezék 2017.12.28. 14:18:30
taga20 2017.12.28. 14:19:41
látom bele találtam, a fityeszjobbágy lelkivilágodba, de nagyon!:)))
Hohó60 2017.12.28. 14:22:10
Soros elődeinek, a korábbi bolsevistáknak miért volt jó amit csináltak?
Miért irtottak ki az eszme nevében az internacionalisták 100 millió embert?
Miért küzdöttek már akkor is a család, a nemzetek ellen?
És miért mondták ugyanazt, mint a Soros, hogy ez a "haladás", meg hogy "elkerülhetetlen", stb...?
(Persze "Soros" alatt nem egy embert, hanem a mai neobolsevistákat kell érteni, ő csak a Belső Párt strómanja, manifesztálódása.)
dr. mesterséges színezék 2017.12.28. 14:22:33
Tegyük hozzá, hogy a németek előtt nem volt történelmi példa, ami alapján tudniuk kellett volna, hogyan működik a mechanizmus és hová vezet.
Nekünk itt van Goebbels és a következmény - és lószart se ér.
Szép Szerelmem, Magyarország.
taga20 2017.12.28. 14:22:39
szerintem az az állat nem alacsonyodik le hozzánk!:)))
aptikjampó 2017.12.28. 14:23:29
hatodik lenin apánk 2017.12.28. 14:24:13
dr. mesterséges színezék 2017.12.28. 14:25:20
Édesanyád még mindig prostituáltként dolgozik?
BAZINGA2 2017.12.28. 14:25:55
dr. mesterséges színezék 2017.12.28. 14:26:27
dr. mesterséges színezék 2017.12.28. 14:28:42
Dehogy nem! Viktor pl. még sosem hazudott a zembereknek, és a plakátjaik és kiadványaik is őszinték.
Hohó60 2017.12.28. 14:28:49
Amit Orbánék művelnek propaganda címén, az szerény ellensúlyozásaa világméretű internacionalista hazugság és gyűlöletkampánynak., aminek itthoni prominensei az ÁVO Rádió, az Index, a 444, a Népszava, stb...
És tényleg jobb lenne, ha nem lenne rá szükség. Csak ahhoz előbb abba kellene hagyni a bolsevikieknek a felforgatást.
taga20 2017.12.28. 14:30:19
én zsidó vagyok, ha kell cigány, ha kell libsi, de olyan rohadék, mint a fityeszdroidok, na olyan nem leszek soha.
aptikjampó 2017.12.28. 14:30:29
hatodik lenin apánk 2017.12.28. 14:30:51
aptikjampó 2017.12.28. 14:33:48
Akkor hogy tudod hogy alkudj, vagy ellopd a cuccot? Lehetnek nagy dilemmáid szarházi bolsi!
taga20 2017.12.28. 14:35:04
"abba kellene hagyni a bolsevikieknek a felforgatást."
bolseviki?
te szerintem má ne vegyél új kabátot, mert ezért a habonyék kinyírnak:))))
maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.12.28. 14:35:56
Van konkrét kérdésed?
maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.12.28. 14:36:40
Na és? Ez min változtat?
hatodik lenin apánk 2017.12.28. 14:36:52
Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.12.28. 14:37:33
"Ez csak azt bizonyítja, hogy van az a pénz és kollaboráns a balos média jó része!"
Vagyis akkor szerinted már az elllenzék is fideszes? Melyek azok a pártok, amelyek még valóban ellenzékiek?
taga20 2017.12.28. 14:38:33
figyelem a közbeszerzéseket, nézem mit csinál mészaroslölö, vagy a tiborcgyerek. érdemes lenne neked is.
persze ahhoz ki kéne húznod a geci seggéből a fejedet:)))
Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.12.28. 14:38:37
Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.12.28. 14:40:55
"mindez vajon miért lenne jó Soros Györgynek?"
El tudod képzelni, mennyit kaszálhatna a bevándorlás terhei alatt megroppanó euró shortolásán?
Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.12.28. 14:44:44
"Láthatóan nem jutott el a tudatodig (ha van még olyanod) hogy ez esetben pont egy "ballib" újság kapott ebből a pénzből."
Tehát ha a kormány nem hirdet balos lapokban, akkor az a baj. Ha hirdet, akkor meg az a baj.
odysszeusz 2017.12.28. 14:45:39
hatodik lenin apánk 2017.12.28. 14:46:32
taga20 2017.12.28. 14:49:01
na ez a baj droid!
Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.12.28. 14:50:10
Tökéletes választ adtál.
A balosok azt sulykolják, hogy a jobboldaliak mindent pontosan előre látó gazedmbernek tartják Sorost. Holott Soros rengeteg üzletén hatalmasakat bukott is, csak az egyenleg lett végül pozitív. És ha Európa iszlamizálása épp egy bukás lesz számára? Hiszen az európai zsidókat halomra fogják gyilkolni a muzulmán bevándorlók. Svédországban már nemrég volt példa egy zsinagóga felgyújtására...
Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.12.28. 14:51:20
"az a baj, hogy hülye vagy, mint a segg, és még büszke is vagy rá!"
Neked is boldog új évet kívánok. :)
Tengerindrím 2017.12.28. 14:55:44
"Ezeken lovagol maga? Amit a vaksi szemével lát? A süket fülével hall? A tompa agyával gondol? Azt hiszi, fölér az a mi nagy céljaink igazságához?"
Na ja erről van itt, szó a nagy célok igazságáról! Szóval amit Soros elmond mindenkinek azok nem a valós elképzelései, azok a valós elképzelései amiket soha senki nem hallott Soros szájából. Értjük!
Az a gyanús ami nem gyanús!
Végülis a gazdátok mondta, hogy a Soros terv létezésének legfőbb bizonyítéka, hogy még Navracsics sem tud róla! Ennél jobb érv a világon nincs.
Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.12.28. 14:57:20
"de ez egy tusé volt"
Touché, te vadbarom.
hatodik lenin apánk 2017.12.28. 14:58:07
A te kis szerencsétlen 7%-odból ne is várj többet..az az USA-ban kb arra lenne elég,h a nagyvizit után - ahol elfordulnának- kifele menet rád nyitnák az ablakot,h földobd a talpad egy jó kis tüdőgyulladástól..az anesztesed ára is kb 4000dollár.. a magyar eü-höz még senki nem mert hozzányúlni..nem is lenne miből fenntartani..vagy a kezelés lenne megfizethetetlen, mert kevés hozzá a béred v a fenntartását nem tudnád finanszírozni a 7%-odból..
taga20 2017.12.28. 14:59:28
most, hogy mindaketten szeretjük egymást, beszéljünk a hülyeségedről.
"Tehát ha a kormány nem hirdet balos lapokban, akkor az a baj. Ha hirdet, akkor meg az a baj."
a kormány ne hirdessen semmilyen lapba se, és ráadásul ne uszítson permanensen, és ne nyúljon le a maffiabandád több tíz milliárd forintot hirdetés címszó alatt!
zöd?
taga20 2017.12.28. 15:02:44
nekünk még egy ilyen társasjátékunk is van.
szerintem, ne ilyennel akarj mekfogni nyugdíjas barátném!:)))
taga20 2017.12.28. 15:05:32
ja, ahogy mondod!:)
www.youtube.com/watch?v=Vfi322f5QF4
hatodik lenin apánk 2017.12.28. 15:07:04
Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.12.28. 15:15:26
"Édesanyád még mindig prostituáltként dolgozik?"
Dehogy! Az ő édesanyja óvszereket osztogatott a kocsisoron dolgozó szexmunkásoknak, többek között a te édesanyádnak, Egyszer selejtes szériát kapott a Vöröskereszt, elszakadt az anyád kuncsaftjának farkán, ebből lettél te. Pechedre anyád kuncsaftja akkor épp egy kutya volt.
Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.12.28. 15:17:19
Na látod, még abból sem tanultál.
Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.12.28. 15:20:33
Mutasd már meg azt a törvényt, amely ezt tiltja a kormánynak.
Avagy a Jobbik hirdethet olcsón bérelt plakátokon?
taga20 2017.12.28. 15:22:27
érdemes lenne meghallgatnod mit mond iványigábor.
dr. mesterséges színezék 2017.12.28. 15:22:45
dr. mesterséges színezék 2017.12.28. 15:25:14
Nem mondod, hogy Viktor a politikát idiótáknak csinálja!?
hatodik lenin apánk 2017.12.28. 15:34:29
Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.12.28. 15:37:57
Dehogy, ő vöröskeresztes volt, az anyukád volt a prostituált. Bár anyukád mára már kiöregedett, manapság már ő fizet a férfiaknak. Easy come, easy go. :)
taga20 2017.12.28. 15:40:18
dr. mesterséges színezék 2017.12.28. 15:42:07
dr. mesterséges színezék 2017.12.28. 15:45:26
"aki globálisan lát, azok tudják,azok tudják,h mi a helyzet..nekik nem kell olvasni..az csak a sok surmó - a bulvár csecsein szocializálódott - pesti prolinak megy."
Most ezt akkor úgy kell érteni, hogy pesti prolik válaszával házal Viktor Brüsszelben csillió forintból?
Ahhoz kétség nem fér, hogy te az egyik globálisan látó vagy, ezt nem is kérdezem.
hatodik lenin apánk 2017.12.28. 15:51:30
hatodik lenin apánk 2017.12.28. 16:00:54
az állami tulajdonban lévő vagyon értéke 18 194 milliárd forint.
2010-ben 10 ezer milliárd körül járt ez az összeg..
az adósságról nem is beszélve..
ez nem spekuláció, a tények makacs dolgok..
ja,
Soros vagyona 8 milliárd USD..és ezt 'tisztességes' munkával bírta összehozni..miért nem ez zavar?
taga20 2017.12.28. 16:04:53
hatodik lenin apánk 2017.12.28. 16:07:32
taga20 2017.12.28. 16:11:27
döbbenet, hogy belőled dalmanéni, van legalább 2 millió!
dr. mesterséges színezék 2017.12.28. 16:19:55
hatodik lenin apánk 2017.12.28. 16:22:38
ezek vmi frusztrációk lehetnek...
nem lehet,h nemet kéne váltanod?
nálatok az úgyis trendi..
na szevasz kislány
hatodik lenin apánk 2017.12.28. 16:24:17
ezek vmi frusztrációk lehetnek...
nem lehet,h nemet kéne váltanod?
nálatok az úgyis trendi..
na szevasz kislány
dr. mesterséges színezék 2017.12.28. 16:25:53
1. volna olyan tervem, amire
2. a Fidesz akármilyen veszélyt jelentene.
De én nem vagyok egy globálisan látó.
kalbász 2017.12.28. 16:35:35
Ha a kutyát nem érdeklő sorosmalacot meg kell futtatni a külföldi baráti médiában. :)
lehessen egy kicsit sikongatni, hiszen soros nyilván csupa naív szívjóságból pénzel szervezeteket, embereket, médiát azokban az országokban ahol teheti.
Ez ilyen jólelkű, na, nem vár érte semmit.
És igen, Vityát is azért pénzelte.
hatodik lenin apánk 2017.12.28. 16:48:11
Isten hozott minálunk és érezd jól magad..ha már itt vagy..
hatodik lenin apánk 2017.12.28. 16:55:14
egy_ember_ 2017.12.28. 16:56:42
incognito ergo sum 2017.12.28. 17:24:43
ki is töröltem az autórádió programjai közül, bannoltam az itthoni router-ben és az elérhető szervereken az /etc/hosts file-okban (a többi kormánymédiát már régebbóta 500-as hibára irányítottam), hát akkor ide kerül a népszava is.
bbwd 2017.12.28. 17:26:02
őrület...
sosor keze úgy tűnik mindenhova elér
Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.12.28. 17:28:34
Lám-lám, kiderült, hogy a fejed homokba dugása nem segít.
hatodik lenin apánk 2017.12.28. 17:41:16
incognito ergo sum 2017.12.28. 17:47:10
sose olvastam, de most már nem is fogom.
incognito ergo sum 2017.12.28. 17:52:04
Nem, az nem segít. Az segít, hogy külsősként már egy német cégnek is dolgozom, és igazából már csak érzelmek tartanak itthon. Nem akarom megvárni, amíg a tömeges menekülés miatt bezuhannak a magyar ingatlanárak, de szeretném elrendezni a magánéletem itthoni szálait, és aki tudok, annak helyet csinálni Würzburg környékén. Orvosok, mérnökök.
banok · http://meghaaat.blog.hu/ 2017.12.28. 17:52:13
hatodik lenin apánk 2017.12.28. 17:57:23
ja,kifele is látom őket 8tonna élelmiszerrel
ebben a nagy menekülésben és éhezésben a lakosság 80%-a el van hízva..
mi magyarok! 2017.12.28. 18:12:38
Javasolnám blogger társaimnak nem ártana ha nyitott szemmel járnának és kicsit a nagyvilágban körbe néznének!
Mi magyarok vagyunk, tiszteljük egymást!
Kezdésnek javaslok egy cikket : magyaridok.hu/kulfold/no-go-zona-nemet-fovaros-sziveben-2490127/
A tények magukért beszélnek!
nyerafidesz 2017.12.28. 18:20:11
www.project-syndicate.org/commentary/rebuilding-refugee-asylum-system-by-george-soros-2015-09
Szóval mégis csak van valami, igaz?!
nyerafidesz 2017.12.28. 18:25:16
Na, látod! Pontosan ez a bolsevik mentalitás tartja távol a pályától az intellektuális kihívásokkal küzdő, hőbörgő, piciny ellenzéket. Még mindig nem értitek, ugye?!
kercsi vííí 2017.12.28. 19:13:21
Éhesló 2017.12.28. 19:28:56
Döntsétek már el végre, mi a fasz bajotok van!
Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.12.28. 20:31:23
"aki tudok, annak helyet csinálni Würzburg környékén. Orvosok, mérnökök."
Nagyon nehéz lesz, hiszen Németországot elárasztották a diplomás arab és néger szakemberek. Orvosok, mérnökök.
"Nem akarom megvárni, amíg a tömeges menekülés miatt bezuhannak a magyar ingatlanárak"
Egyelőre inkább emelkedés van, persze lehet, hogy csak lufi, nem nem hiszem. Emelkednek a bérek, nő a vásárlóerő. És ha ilyen ütemben nőnek a bérek (amit pedig továbbra is ki fog kényszeríteni a munkaerőhiány), akkor hamarosan - úgy 10-20 év távlatában, nem hiszem, hogy hamarabb, annyira optimista nem vagyok - már nem lesz olyan nagy buli Németországban dolgozni. Főleg mert addigra Németország élhetetlenné válik a sok bevándorlótól, megjelenik a Migrations-Solidaritätssteuer oder wie sie auch genannt werden wird, aztán nincs kizárva, hogy a tömeges menekülés nem tőlünk, hanem hozzánk irányul majd.
Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.12.28. 20:32:02
Az a bajuk, hogy nem ők vannak kormányon.
Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.12.28. 20:38:19
2 millió választót nyíltan hülyének néznek. A többit csak burkoltan, a hátuk mögött röhögik ki, hiszen azok közül még remélnek szavazókat.
Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.12.28. 20:44:35
Nagyon kedves, barátságos, decens fiatal úriembereket látok a hirado.hu képekkel illusztrált írásában. Bizonyos vagyok abban, hogy a sok letartóztatott mind a migránsgyűlölő németek köréből kerül ki, akik bántalmazzák, meglopják, sőt meg is erőszakolják a háború poklában lelkileg sérült, de jóindulatú és integrálódni vágyó menekülteket.
Kár, hogy nem jött össze, de nekem nagyon tetesett az AfD plakátja:
Die Regierung hat sich ein neues Volk gewählt.
Es wird höchste Zeit, daß wir uns eine neue Regierung wählen.
Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.12.28. 20:56:16
"Időközben kiderült, hogy a szavazatvásárlással lebukott képviselő papíron ugyan független volt, de maga a Momentum posztolta december 22-én, hogy Bán István a Momentum által támogatott jelölt volt."
index.hu/belfold/2017/12/28/ban_ur_mar_polgarmester_lenne_ha_nem_ajanlgat_5000_forintokat_a_szavazatokert/
Van normális ember, aki ezek után a Momentumra szavazna?
CoolKoon 2017.12.28. 22:03:30
CoolKoon 2017.12.28. 22:04:17
CoolKoon 2017.12.28. 22:07:10
Es wird höchste Zeit, daß wir uns eine neue Regierung wählen." - Be szép is volna, ha ezt a szép gondolatot tartalmazó plakátok nem orosz állami pénzből készültek volna el (meg kerültek volna fel a helyükre)....
CoolKoon 2017.12.28. 22:10:15
Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.12.28. 22:11:25
Van erre valami bizonyítékod?
CoolKoon 2017.12.28. 22:11:35
Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.12.28. 22:12:15
Reductio ad absurdum. Plusz strawman argument.
CoolKoon 2017.12.28. 22:14:59
CoolKoon 2017.12.28. 22:17:28
Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.12.28. 22:29:09
"Bár gondolom, erre azt fogod mondani, hogy nem bizonyíték."
Hát nem is bizonyíték, te is beláthatod.
"Ez viszont már igencsak hajaz az Amerikában is bevetett módszerekre"
Amelyeket szintén nem bizonyítottak. A gyanúsítgatás nem elég. Bankszámlakivonatok orosz forrásokból az AfD számlájára már bizonyíték lenne. Twitteren tudtommal nem lehet pénzt utalni.
Mellesleg ez max. azt bizonyíthatná, hogy az oroszok állítólag fake news révén próbálták befolyásolni a választók egy részét. De semmiképpen nem azt, amit te állítottál, miszerint az AfD plakátjai "orosz pénzből készültek és kerültek ki a helyükre".
CoolKoon 2017.12.28. 22:40:19
"Mellesleg ez max. azt bizonyíthatná, hogy az oroszok állítólag fake news révén próbálták befolyásolni a választók egy részét." - Ez igaz. Viszont egy ilyen orosz szál már egyértelmű orosz befolyást jelent.
"De semmiképpen nem azt, amit te állítottál" - Természetesen még ha valami konkrétum ki is derülne, vsz. akkor se valamilyen orosz kormányhivatal szerepelne ott mint forrás (ennyire még az oroszok se hülyék, bár pl. az, hogy a nyilvánosság már tud az Internet Research Agency-jükről, elég nagy dilettantizmust sugall), hanem az orosz kormánytól "független" cégek, esetleg magánszemélyek. Viszont ha egyszer az AfD-re keményebben rászállnak majd, akkor ezek bizony ki fognak derülni. Addig maradnak a közvetett bizonyítékok.
Amúgy kíváncsi leszek, hogy mit fogsz majd akkor írni, amikor sokkal konkrétabb bizonyítékok fognak előkerülni az AfD ellen (mivel szemmel láthatóan igencsak drukkolsz nekik). Hogy Soros?
CoolKoon 2017.12.28. 22:44:43
Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.12.28. 22:51:56
"A reductio ad absurdum-ot te kezdted."
Nem mondanám annak azt, hogy 10-20 év múlva talán nem lesz érdemes Németországba menni dolgozni. Sokan hazajönnének vagy eleve itthon maradnának a mainál több, de nem németországi bérek mellett is. Én optimista vagyok, nem vagyok a hazám ellendrukkere (persze ezt rólad sem gondolom).
Az sem egészen illuzórikus, hogy a muzulmánok betelepítésével elindul egy német kitelepedési hullám. Azt tudtad, hogy Németországból ma is rengeteg német vándorol ki? Itt van egy 2014-es kimutatás, hivatalos német forrásból:
www.destatis.de/EN/PressServices/Press/pr/2015/09/PE15_321_12711.html
Csak 2014-ben 914 ezren vándoroltak ki Németországból, pedig hol volt akkor még a Willkommenskultur? Ha csak 800 ezerrel számolunk évente, 10 év alatt ez akkor is a német nyelvű lakosság 10%-át teszi ki. Tőlünk 7 év alatt 5% ment ki.
Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.12.28. 23:00:46
"Nyugi, állítólag már a Fosbook, a Google meg a Twitter is rajta vannak az ügyön."
Akkor egész biztos találnak is. De mit is? Pénzátutalási megbízásokat?
"egy ilyen orosz szál már egyértelmű orosz befolyást jelent."
Ez sem bizonyítaná az állításodat.
"Viszont ha egyszer az AfD-re keményebben rászállnak majd, akkor ezek bizony ki fognak derülni. Addig maradnak a közvetett bizonyítékok."
Remélem, nagyon komolyan meg fogják vizsgálni az AfD-t. Mindenki érdeke, hogy a vádakat bizonyítsák vagy cáfolják.
"Amúgy kíváncsi leszek, hogy mit fogsz majd akkor írni, amikor sokkal konkrétabb bizonyítékok fognak előkerülni az AfD ellen"
Ugyan mit? El fogom ismerni, hogy igazad volt. Bár én nem állítottam, hogy nem kaptak, csak rákérdeztem, mivel bizonyítod azt az állításodat, hogy kaptak - ugye látod a különbséget?
Nem ismersz te engem. :( Nekem nem presztízskérdés tagadni, hogy tévedtem vagy elismerni, hogy velem szemben másnak volt igaza. Miért lenne az? Nekem az igazság fontos, nem az, kinek volt igaza.
Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.12.28. 23:01:24
Természetesen:
Nekem nem presztízskérdés ELISMERNI, hogy tévedtem
CoolKoon 2017.12.28. 23:24:17
"10-20 év múlva talán nem lesz érdemes Németországba menni dolgozni." - Ez csak akkor lenne valószínű, ha a német gazdaságban az elkövetkezendő években látványos visszaesés következne be. Persze kizárni ezt nem lehet (hiszen Trump mintha nagyon szeretné ezt összehozni), de a németeket általában nem olyan fából faragták, hogy ha gondot látnak, nekiállnak sírni, hogy milyen rossz nekik (ahelyett, hogy megoldanák).
"Sokan hazajönnének vagy eleve itthon maradnának a mainál több, de nem németországi bérek mellett is." - A "mainál több" bérek Pesten gyakorlatilag pozsonyi, prágai, brünni árszínvonalat jelentenének, vidéki nagyvárosokban pedig ugyanannak minimum a 60-75%-át. Amitől még mindig messze vagyunk, mint Makó a Jeruzsálemtől.
"Én optimista vagyok, nem vagyok a hazám ellendrukkere (persze ezt rólad sem gondolom)." - Virágozzék száz virág, de én nem vagyok optimista, mert szerintem semmi ok nincs az optimizmusra. Csak hogy egy példát mondjak: a "lyukkártyák és lyukszalagok feldolgozására szolgáló elektronikus gépeket gyártó nagy amerikai vállalat" fehérvári kirendeltségében SAP basis L2 pozícióra kb. 7 évvel ezelőtt 140e Ft-os bruttó (!) ajánlatot adtak. Aztán később (egy másik cégnél) az ugyanabból a cégből átjött kollegáim mesélték, hogy azóta se javult sokat ott a helyzet (na jó, talán a Tré-Systems pesti központjába történő tömeges lelépések után egy hajszálnyit igen). Ha pedig Mo-n még egy multinak is van pofája ilyen alamizsnát ajánlani (viszonylag) komoly kvalifikációt kívánó munkákért, akkor a "Magyar" vállalkozók még ennél is sokkal sunyibbak lehetnek. Ezek után pedig (akár 10 éven belül bekövetkező) látványos javulást várni szerintem teljesen irreális.
"Az sem egészen illuzórikus, hogy a muzulmánok betelepítésével elindul egy német kitelepedési hullám." - Mondjuk ahhoz további 10 millió arabnak (nem úgy általában muszlimnak, hanem kimondottan arabnak, esetleg perzsának, afgánnak) kéne Németországba mennie, ami szintén igencsak valószínűtlen. Ha pedig megindulnának, akkor se valószínű, hogy a kivándorlásuk "hozzánk irányul majd". Sokkal inkább Amerikába, Angliába, vagy akár a Távol-Keletre.
"Itt van egy 2014-es kimutatás, hivatalos német forrásból" - Kár, hogy ez a kimutatás nem tartalmazza a legnépszerűbb célországokat is. Azzal együtt ugyanis sokkal informatívabb lenne.
hatodik lenin apánk 2017.12.28. 23:31:34
CoolKoon 2017.12.28. 23:37:41
"Ez sem bizonyítaná az állításodat." - Nem, de legalábbis erősen sejtetné.
"Remélem, nagyon komolyan meg fogják vizsgálni az AfD-t." - Egyetértek.
"El fogom ismerni, hogy igazad volt." - Nos, ezen mondatod az e-mailjeim között (remélhetőleg) még évekig megmarad majd, így bármikor visszakereshető lesz :D
"csak rákérdeztem, mivel bizonyítod azt az állításodat, hogy kaptak" - Egyelőre én se tudom többel bizonyítani ezen sejtésemet, mint amennyit a világsajtó is tud. Viszont az eddig nyilvánosságra került összefüggések alapján úgy gondolom, hogy az AfD-nek van mitől félnie az orosz szál kapcsán. Az oroszok soha, senkinek nem adtak ingyen semmit se. Ha valakit pénzeltek/felfegyvereztek/támogattak, azért cserébe mindig is abszolút hűséget (és elkötelezettséget) vártak (méghozzá katonai nem pedig üzleti értelemben), bárhol is tették ezt.
"Miért lenne az? Nekem az igazság fontos, nem az, kinek volt igaza." - Az a baj, hogy a kommentjeidben bizony fel-felsejlik a részrehajlásod. Ez pedig magában hordozza annak a veszélyét is, hogy a meggyőződésedhez nem igazán illeszkedő bizonyítékokat néha-néha esetleg figyelmen kívül hagyod. De ne legyen igazam.
CoolKoon 2017.12.28. 23:42:37
Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.12.29. 00:02:36
"Akkor azt, hogy "Németországot elárasztották a diplomás arab és néger szakemberek. Orvosok, mérnökök.", mégis minek mondanád?"
Szarkazmusnak. Aminthogy az is.
"Ez csak akkor lenne valószínű, ha a német gazdaságban az elkövetkezendő években látványos visszaesés következne be."
Nem kell ahhoz visszaesés. Azt tudtad, hogy 2000 és 2010 között Németországban nőttek legkisebb mértékben a reálbérek az EU-ban? Most a rengeteg menekült kerül irdatlan pénzekbe, ez fogja majd vissza a jólét növekedését.
Amúgy a német GDP 2015 óta szépen nőtt, köszönhetően a "menekültekre" költött rengeteg állami pénznek. Mondjuk akkor is ugyanennyit nőtt volna, ha ugyanennyit költenek a saját szegényeikre.
"Amitől még mindig messze vagyunk, mint Makó a Jeruzsálemtől."
Ezért írtam 10-20 évet. De ehhez még a prágai bérszínvonalat sem kell elérni. Mint írtam, sokan csak valamivel több pénzért is itthon maradnának.
"Ezek után pedig (akár 10 éven belül bekövetkező) látványos javulást várni szerintem teljesen irreális."
Idén tavalyhoz képest 12.8%-kal nőttek a bérek, jövőre 8-10% várható. Majd érdemes lesz megnézni a tényszámokat is persze.
inforadio.hu/gazdasag/2017/12/28/tizszazalekos_beremeles_jon_2018-ben/?utm_source=index.hu&utm_medium=doboz&utm_campaign=link
inforadio.hu/gazdasag/2017/12/28/tizszazalekos_beremeles_jon_2018-ben
"Mondjuk ahhoz további 10 millió arabnak (nem úgy általában muszlimnak, hanem kimondottan arabnak, esetleg perzsának, afgánnak) kéne Németországba mennie, ami szintén igencsak valószínűtlen."
Családegyesítés - mond ez neked valamit? Ha SPD-CDU/CSU koalíció lesz, akkor családegyesítés is lesz, mert ez az SPD vesszőparipája. Továbbá felső korlát nélküli menekültkvóta, ennek jó része Németországot érinti majd. Légy nyugodt, meglesz az a 10 millió arab, hiszen szaporodni is fognak Németországban, lévén főleg fiatal férfiak voltak a "menekültek".
"Kár, hogy ez a kimutatás nem tartalmazza a legnépszerűbb célországokat is."
Van ilyen is, Google ist dein Freund.
Mellesleg hol írtam, hogy az évi 800 ezer mind hozzánk jönne? Túl sok is lenne annyi német. :) De a folyamat már megindult, én magam is beszéltem 2015-ben egy kórházi tartózkodásom alatt (németek voltak a szobatársaim) olyan németekkel, akik kimondottan az arab/néger bevándorlók miatt költöztek végleg Magyarországra. Aztán az is közrejátszhatott persze, hogy itt olcsóbban megélnek, csak ezt kínos lett volna bevallani...
Persze ez csak egyéni tapasztalat, anekdotikus érvelés lenne ezzel érvelni, nem is teszem.
Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.12.29. 00:06:01
Meglepő lehet, de Soros antiszemita. Ez abból látható, hogy Európára akarja zúdítani azt a hatalmas muzulmán tömeget, amely aztán ki fogja nyírni vagy legalábbis Amerikába üldözni az európai zsidóságot.
Tudom, röhejesnek tartod, én is iróniából írom, de mint minden iróniának, ennek is van alapja. Mert komolyan, ha ezt egy nemzsidó tenné, biztos antiszemitának kiáltanák ki.
CoolKoon 2017.12.29. 01:07:25
"De ehhez még a prágai bérszínvonalat sem kell elérni." - Elég lenne a pozsonyi, minthogy már az is veri a pestit, jócskán.
"Mint írtam, sokan csak valamivel több pénzért is itthon maradnának." - Szerintem azokon, akiknek Mo-n komoly megélhetési gondjaik vannak, a "valamivel több pénz" nem igazán segítene.
"Idén tavalyhoz képest 12.8%-kal nőttek a bérek, jövőre 8-10% várható." - Nos, ha valaki tavaly 120e Ft bruttót kapott, akkor jövőre talán kap majdnem 150e bruttót. Ami nettóban csak 20e Ft-nyi többlet. Attól tartok, hogy ezzel még mindig nem tudnak versenyre kelni pl. a Szlovákiában most megnyíló (vagy már megnyílt) új Amazon logisztikai központ által kínált fizetésekkel (és az még csak nem is Pozsony, messze nem). És a fizetések szerintem nem fognak 10 éven keresztül évi 10 %-kal emelkedni (de vsz. még nyolccal sem). És ha már 10 év, annyi idő alatt bármelyik nyugati országban komoly egzisztenciát lehet már teremteni, amelyekkel a mo-i bérek bizony továbbra sem lesznek versenyképesek....
"Családegyesítés - mond ez neked valamit?" - Ja, mert "családegyesítés" címén még a tizedunokatestvérét is Németországba költöztetheti majd az összes arab? Egy széleskörű (és pláne nem feltétel nélküli) családegyesítést nem fog tudni átnyomni az SPD, még ha kormányra kerülnek, akkor se.
"Van ilyen is, Google ist dein Freund." - Ja. Mivel fizetett bértroll vagyok (mint a Zindex kommentfelületein mostanában nagyon sokan), így más dolgom sincs, mint egész nap a guglin csüngeni és kommenteket írogatni (nem mindenhol olyan laza a munkatempó, mint a Coca Colában pl....).
"Mellesleg hol írtam, hogy az évi 800 ezer mind hozzánk jönne?" - Annak még az 1%-át is nehezen tudom elképzelni. Attól tartok, hogy azok az idők (amikor tömegével jöttek hozzánk az ügyes németajkú iparosok/kézművesek/bányászok, hogy aztán -érdemeik elismeréseként- a II. VH után cinikusan kiverjük őket) már elmúltak.
"én magam is beszéltem 2015-ben (...) olyan németekkel, akik kimondottan az arab/néger bevándorlók miatt költöztek végleg Magyarországra." - Ja persze. Én is láttam már fehér hollót. És a világvégi falukba beköltöző osztrák nyugdíjasokat se venném kimondottan "bevándorlóknak".
"Soros antiszemita. Ez abból látható, hogy Európára akarja zúdítani azt a hatalmas muzulmán tömeget, amely aztán ki fogja nyírni vagy legalábbis Amerikába üldözni az európai zsidóságot" - Kac-kac. Már ez az egy dolog is rávilágít az egész Sorosozás abszurditására. Persze egyszerűbb egy amerikai-magyar zsidó milliárdossal riogatni, mint azt mondani, hogy a nyugati komcsik akarják ránk szabadítani a sok arabot (ezt mégse lehet mondani, hiszen a sok büdös komcsi mind a Fideszre szavaz már minimum 2010 óta), annak ellenére, hogy esetleg ez utóbbi sokkal közelebb áll az igazsághoz...
"ha ezt egy nemzsidó tenné" - És hol a bizonyíték arra, hogy "ezt" ő csinálja?
Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.12.29. 01:30:34
Régebben valóban csúnyán írtam neked, mert összetévesztettelek valaki mással. Ezért nemrég bocsánatot is kértem tőled. Reméltem, ezzel el van sikálva a dolog, de úgy látom, most te vagy az, aki nagyon magas lóról beszélsz velem. Sajnálom, én igen tisztességesen szóltam hozzád, nem kac-kacozást és bértrollozást várok cserében. És azt is, hogy ne fehérhollózz, ha én magam is megírtam, hogy anekdotikus érvelést nem folytatok, nem is szánom érvnek, amit írtam. Ennyi tisztesség azért kijárna.
Szia.
CoolKoon 2017.12.29. 02:58:01
"bértrollozást" - Akinek nem inge, ne vegye magára. A bértrollozással arra utaltam, hogy az egész kommentelősdi igazából rohadtul időigényes dolog (tudom, mert évek óta csinálom), és ha jobban belegondolok, valójában meglehetősen haszontalan is (pénzem ugyanis nincs belőle, egy fillér se). Ráadásul már így is olyan sok időmet rabolja el, hogy el se tudom képzelni, hogy tudják ezt a nálam "produktívabb" egyedek végigcsinálni (biztos van valami trükkjük, amire még nem jöttem rá, nekem elsőre csak a bérkommentelgetés ugrik be). Viszont mégis léteznek ilyenek, akik naponta majdnem minden (vagy legalábbis minden politikai/közéleti jellegű) kommentfelületen ott vannak, és húzzák az igát kegyetlenül. Hogy kik azok, nos, a Coca Cola-val is pont egy ilyen illetőre céloztam. Magadra ismertél? Pedig nem rád céloztam...
"én magam is megírtam, hogy anekdotikus érvelést nem folytatok, nem is szánom érvnek" - ....de azért mégiscsak "odakívánkozott", és -furamód- remekül alátámasztotta azon premisszádat, miszerint a németek majd tömött sorokban fognak (az arab vész miatt) Mo-ra jönni... Én mondjuk továbbra is azt tartom, hogy -az undorító stílus, a belterjes viszonyok/struktúrák és a továbbra is alacsony bérek miatt- legfeljebb a Balkánról és Ukrajnából fognak Mo-ra bevándorlók jönni, németek és osztrákok nem, de vsz. még arabok se.
"úgy látom, most te vagy az, aki nagyon magas lóról beszélsz velem" - Sajnálom, az utalásaim néha félreérthetőek, meg későre jár. Néha nem szándékos a dolog.
Szia.
tpl 2017.12.29. 06:20:52
tpl 2017.12.29. 06:38:46
hatodik lenin apánk 2017.12.29. 08:14:03
hatodik lenin apánk 2017.12.29. 08:16:15
Jenyei 2017.12.29. 08:20:15
incognito ergo sum 2017.12.29. 08:27:07
Jajdehülyevagy :)
No mindegy, ittmaradnak az országban a hülyék, de orvos nélkül.
hatodik lenin apánk 2017.12.29. 08:28:40
hatodik lenin apánk 2017.12.29. 08:35:35
Jenyei 2017.12.29. 08:39:03
2017.12.29. 09:13:48
Propaganda. Hazugság. Olyanok vagytok, mint a pestis, de egyszer ti is elmúltok.
CoolKoon 2017.12.29. 11:07:14
CoolKoon 2017.12.29. 11:10:53
"de van még más ok is.. " - Éspedig? A titkos, holdbéli gyíkember-bázis?
Az a baj, hogy nekem már az egész eszmefuttatás premisszája sántít, tehát hogy a Soros egymaga csinálja ezt az egészet. Kicsit úgy hangzik, mintha még az árvízról is ő tehetett volna...
tpl 2017.12.29. 11:11:37
CoolKoon 2017.12.29. 11:15:11
"nagyobb az elvándorlás Németo-ból, mint hazánkból." - Számszerűleg biztos, ami azért egy 80 milliós országnál talán nem meglepő....
CoolKoon 2017.12.29. 11:18:12
taga20 2017.12.29. 11:33:39
dex.hu/x.php?id=inxcl&url=https%3A%2F%2Findex.hu%2Fbelfold%2F2017%2F12%2F29%2Ffidesz_nyilt_tarsadalom_alapitvany_soros_bevandorlas_kampany%2F
taga20 2017.12.29. 11:36:22
CoolKoon 2017.12.29. 12:23:17
Ami pedig a sorosozást illeti, hiteles mérések (közvélemény-kutatások) igazolják a mai napig, hogy erre vevő a sok magyarisztáni idióta. Hülyék is lennének felhagyni vele (amíg működik). Egyszer (nem is olyan régen) Lézer oláhroma Jani pofázta azt, hogy azért nyomják a migránsellenes szarságokat, mert erre van igény. Cinikusan aljas kijelentés ez, de attól még (sajnos) igaz. És még csak nem is újkeletű dologról van szó, hiszen a Tárki-féle pirézes felmérések már 2006-ban megmutatták, hogy Mo-n igenis nagy a zsigeri xenofóbia (volt is pofáraesés és ámuldozás a baloldalon rendesen).
hatodik lenin apánk 2017.12.29. 21:22:26
hatodik lenin apánk 2017.12.29. 21:27:04
hatodik lenin apánk 2017.12.29. 21:29:29
CoolKoon 2017.12.30. 00:24:51
"szépen megtanultál csúsztatni.." - Hát tudod, én csakis a legjobbaktól tanulok.....
Egyébként engem otthon úgy neveltek, hogy nem ildomos csúnyán beszélni, pláne nyilvánosság előtt, mert gyenge jellemre vall....
incognito ergo sum 2017.12.31. 08:30:19
Biztos azért fizetik meg jól az orvosokat Németországban, mert ők a hülyék.
Jó ez a propaganda rizsa - amíg valakinek a rokona nem kerül kórházba. Ott kiderül a valóság.
Éhesló 2017.12.31. 10:15:02
Főleg olyanoktól, akik magukat libbantnak hazudják, miközben csak ócska komcsi kápók.
incognito ergo sum 2018.01.01. 12:39:19
az a helyzet, hogy a VALÓSÁG az, hogy a diplomások tényleg mennek nyugatra, meg a jobb szakmunkások is. nem milliószám -- csak hát aki elmegy, azok pont a legjobbak, a német, dán, svéd GDP-t fogják növelni.
incognito ergo sum 2018.01.01. 12:42:12
én tökre értem, hogy nyomni kell a kormánypropagandát. meg azt is, hogy a te világodban az elégedettség mércéje a teli has -- na azok, akik ennél többre vágynak, azok mennek el nyugatra.
honecker és kádár tudta, hogy keményen zárnia kell a határokat, különben az okosabbak mind elmennek. orbán is nemsokára erre kényszerül majd, na az a két év lesz nagyon feszes, az EU-ból való kilépés bejelentése és a határzár közötti időszak. akkor fognak zuhanni a budapesti ingatlanárak. azt nem fogom már én megvárni.
Nárai · http://filmsztar.com 2018.01.01. 23:05:26